500ste reply
... En weet iemand nou de oplossing voor de DCHP probleem?
Heb ook nog altijd problemen met mijn WIFI, op netwerken waar geen beveiliging op zit maakt hij zonder enig probleem connectie. Als ik op mijn netwerk wil gaan met WEP 128 bit dan is het omzeep. Wil hij het niet meer doen.
[list]• Bluetooth: Build 3500
• Radio version: 1.06.02 (meesten hebben nog de 1.06.00)
• Protocol Version: 1337.38 (deze hebben de meeste wel)
• ExtRom version: 1.22 722 WWE (deze heeft nog niemand, behalve ik denk ik)
Wat betreft de release in Nederland moet ik jullie schuldig blijven (ben Belg) en kzou zeggen, nl-x of Justin, weten jullie dit?
In België biedt enkel Proximus de Qtek 9090 aan. Mobistar en Base doen niet mee! Bij Proximus kan je dit toestel krijgen vanaf 27 december maar daar zitten wel al standaard updates op die jullie nog niet hebben/hadden:
[list]• Bluetooth: Build 3500
• Radio version: 1.06.02 (meesten hebben nog de 1.06.00)
• Protocol Version: 1337.38 (deze hebben de meeste wel)
• ExtRom version: 1.22 722 WWE (deze heeft nog niemand, behalve ik denk ik)
Wat betreft de release in Nederland moet ik jullie schuldig blijven (ben Belg) en kzou zeggen, nl-x of Justin, weten jullie dit?
[ Voor 65% gewijzigd door nvidia op 20-01-2005 09:32 ]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Er loopt een draadje op het forum van de Nederlandse Pocket PC-club. Misschien biedt dit een oplossing?nl-x schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:19:
500ste reply... En weet iemand nou de oplossing voor de DCHP probleem?
ja een hoop posts maak maar een deel 2
en nieuwe ST en wie weet de releases nou van de nederlandse providers
1337
Deel 2 is pas vanaf 1000 postsZandBak schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:03:
ja een hoop posts maak maar een deel 2en nieuwe ST en wie weet de releases nou van de nederlandse providers
Verwijderd
Ik heb sinds 7 januari een Qtek 9090 met een KPN abonnement. Ik heb er nog amper mee gebeld, hooguit een paar minuten. Tot mijn schrik zag ik vandaag onder Start > Settings > System > Device Information > Tabblad Call Duration staan dat de call duration voor outgoing op meer dan 54 uur staat. Wordt de verbinding met GPRS ook hierbij opgeteld? Zo ja, dan is dat niet erg, want je betaalt immers voor het dataverkeer, niet voor de tijd die je online bent. Toch wil ik het even zeker weten. Iemand die hetzelfde heeft en een sluitend antwoord heeft?
Verdere device information:
ROM version: 1.22.00 WWE
ROM date: 10/22/04
Radio version: 1.08.00
Protocol version: 1337.39
ExtROM version: 1.22.731 WWE
Bluetooth version 1.0.0 Build 3500
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 16:17 ]
Hoe kom jij nou weer aan ExtROM versie 1.22.731?Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:14:
Ik heb sinds 7 januari een Qtek 9090 met een KPN abonnement. Ik heb er nog amper mee gebeld, hooguit een paar minuten. Tot mijn schrik zag ik vandaag onder Start > Settings > System > Device Information > Tabblad Call Duration staan dat de call duration voor outgoing op meer dan 54 uur staat. Wordt de verbinding met GPRS ook hierbij opgeteld? Zo ja, dan is dat niet erg, want je betaalt immers voor het dataverkeer, niet voor de tijd die je online bent. Toch wil ik het even zeker weten. Iemand die hetzelfde heeft en een sluitend antwoord heeft?
En waarom loopt de officiele Qtek site achter hierop, daar is de laatste release 1.22.169 WWE.
Of heeft dit te maken met verschillende versies van providers en andere landen releases?
I HATE ORANGE elke keer alleen maar neej meneer sorry weet niet waneer we hem krijgen en o komt er een opvolger dan
1337
Verwijderd
Ik denk het laatste, deze zat er standaard op. KPN heeft de levering van de Qtek 9090 toentertijd uitgesteld, vanwege software problemen (met Bluetooth en de microfoon). Ik had 6 jan. gebeld hoe het met de levering stond, maar ze konden me toen niets vertellen. 7 januari kwam hij ineens op de zaak binnen met deze device info.Urk schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 18:35:
[...]
Hoe kom jij nou weer aan ExtROM versie 1.22.731?
En waarom loopt de officiele Qtek site achter hierop, daar is de laatste release 1.22.169 WWE.
Of heeft dit te maken met verschillende versies van providers en andere landen releases?
[edit]: Dus dit was mijn loginnaam
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 20:03 ]
@ nl-x: Heb jij Bluetooth TomTom aangesloten op je Brodit? Zoja hoe heb je dit gedaan?
Effe hele topic doorgelezen, fijn dat uiteindelijke zo'n topic bestaat.
Heeft iemand info over qtek 9090i en wanneer die zou uitkomen.
@Zandbak: Ik hoop dat ze ook snel bij Orange leverbaar is, want ik heb ook een abonnement van 62.50 [en moet dus binnenkort het ook verlengen] en heb zo'n beetje op alle internet sites gekeken en als ik Qtek9090 met 2 jaar orange €62.50 euro zal verlengen, moet ik nog 200 euro betalen. Ik betaal per maand gemiddeld rond 80 euro, meestal zit ik nog boven! Dus maar hopen dat ie binnenkort bij Orange is, misschien kan ik dan met 2 jarige abonnement het gratis krijgen.
Hadden ze trouwens tegen je gezegt wanneer ie leverbaar is?
@Zandbak: Ik hoop dat ze ook snel bij Orange leverbaar is, want ik heb ook een abonnement van 62.50 [en moet dus binnenkort het ook verlengen] en heb zo'n beetje op alle internet sites gekeken en als ik Qtek9090 met 2 jaar orange €62.50 euro zal verlengen, moet ik nog 200 euro betalen. Ik betaal per maand gemiddeld rond 80 euro, meestal zit ik nog boven! Dus maar hopen dat ie binnenkort bij Orange is, misschien kan ik dan met 2 jarige abonnement het gratis krijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door Zhadum op 20-01-2005 21:57 ]
Verwijderd
Ook ik heb het hele forum ff doorgespit... (wat tetn tijdrovende klus... Als je ook ff lekker gaat prutsen tussendoor.)
Ik heb nu nog 2 vragen;
Kan ik de toetsen ook blokkeren? als ik nu een toets indruk licht het scherm meteen op en is het touch-screen actief, is dit uit te zetten?
Hoe kan ik de PDA echt uit zetten? Dat je echt je wachtwoord moet intikken om er in te komen?
Lukt me nu alleen nog maar door de baterij er uit te trekken, lijkt me niet de normale manier...
Ik heb trouwens net drie dagen een MDAIII
Ga morgen bellen en een update eisen...
Wordt vervolgd.
Edit: toetsenlock heb ik inmiddels gevonden, weet nu alleen niet hoe ik hem helemaal kan uitzetten...
Ik heb nu nog 2 vragen;
Kan ik de toetsen ook blokkeren? als ik nu een toets indruk licht het scherm meteen op en is het touch-screen actief, is dit uit te zetten?
Hoe kan ik de PDA echt uit zetten? Dat je echt je wachtwoord moet intikken om er in te komen?
Lukt me nu alleen nog maar door de baterij er uit te trekken, lijkt me niet de normale manier...
Wordt vervolgd.
Edit: toetsenlock heb ik inmiddels gevonden, weet nu alleen niet hoe ik hem helemaal kan uitzetten...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 10:04 ]
Ik ben gister bij de orangeshop langs geweest en daar hebben ze me verteld dat hij over ongeveer een dikke maand er zeker zal zijn. Ik kan namelijk ook bijtekeken in begin maart en dan zou hij er zijn.Zhadum schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:54:
Mijn loopt eind van deze maand over, ik zal ze mailen en een regeling treffen.
iets bekend over 9090i?
iets bekend over 9090i?
Verwijderd
ben benieuwd of iemand al ervaring heeft met het verliezen van z'n stylus pen.
Ik dus al wel (gelukkig nog een backup-pen, maar toch).
op: http://qtek.pdashop.nl/product/12448/12349
heb je 3 pennetjes voor 30 euries
tevens ben ik ben ik opzoek naar een 2,5 to 3,5 mm Stereo Head Jack Converter:
http://qtek.pdashop.nl/product/12393/12349
mijn vraag is , of dit ook goedkoper kan.
de qtek is al duurgenoeg met een gig ram.
ja ze zeiden voor eind maartZhadum schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:54:
1337
Heeft iemand e-mail adres van support van Orange, anders blijf ik maar bellen
Jeetje dat is duur voor die 3 stylussen!!Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 11:57:
ben benieuwd of iemand al ervaring heeft met het verliezen van z'n stylus pen.
Via http://www.deshop.nl/produkt.asp?hgr_id=17&gr_id=03 vind je 3 originele Qtek 9090 stylus pennen voor € 8,03 (incl. BTW)
Dus PDAShop verdient er lekker op!
ja dat klopt urk, maar de 3 pennejtes zijn wel niet de orginele dan die van Qtek! Kijk er maar es goed naar!
De Veripart 3-in-1 Alu Stylus 3-Pack combineert drie functies in een stylus: reset pen, balpen om simpelweg te schrijven op papier en uiteraard stylus voor gebruik op uw PDA.
Door het bovenste gedeelte van de stylus af te halen is het mogelijk om de balpen te voorschijn te halen om op normaal papier te schrijven. Deze styli worden geleverd per drie stuks.
[ Voor 64% gewijzigd door nvidia op 21-01-2005 18:41 ]
Ik heb de Brodit active met PS/2 aansluiting. De stroomkabels die met losse eindjes eindigen. Dus geen sigarettenstekker ofzo. De PS/2 aansluiting is voor mn Rikaline GPS muisnvidia schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:14:
@ nl-x: Heb jij Bluetooth TomTom aangesloten op je Brodit? Zoja hoe heb je dit gedaan?
Tot nu toe is ieder product dat ik heb overweegd te kopen bij pdashop, VEEL duurder dan bij andere sites (deshop/direqt/expansys)Urk schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:02:
[...]
Jeetje dat is duur voor die 3 stylussen!!
Via http://www.deshop.nl/produkt.asp?hgr_id=17&gr_id=03 vind je 3 originele Qtek 9090 stylus pennen voor € 8,03 (incl. BTW)![]()
Dus PDAShop verdient er lekker op!
OK, dat is al een antwoord dat ik wou weten maar weet jij soms een oplossing zodat ik mijn BT receiver op die PS2 aansluiting kan steken? Had gedacht aan een PS2 female maar is dat mogelijk? Bestaan daar kabels voor?nl-x schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:05:
Ik heb de Brodit active met PS/2 aansluiting. De stroomkabels die met losse eindjes eindigen. Dus geen sigarettenstekker ofzo. De PS/2 aansluiting is voor mn Rikaline GPS muis
OK de prijs is fiks hoger maar je moet ook zien dat dit een soort balpen - stylet achtig is. Dus is niet zoals de orginele styletjes die je bij je Qtek krijgt. Natuurlijk is 30 euro veel maar als je ziet dat het een soort schrijfgerei is dat eronder schuilt, ja dit hebben de orginele niet (wat wel jammer is vind ik persoonlijk)!nl-x schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:11:
Tot nu toe is ieder product dat ik heb overweegd te kopen bij pdashop, VEEL duurder dan bij andere sites (deshop/direqt/expansys)
Wie de topic nog niet volledig heeft kunnen bijhouden, er wordt altijd zoveel mogelijk toegevoegd aan de SP, te bekijken in dit topic maar voor jullie met 1 klik
[ Voor 11% gewijzigd door nvidia op 21-01-2005 19:49 ]
Een draadloos ding op PS2 aansluitennvidia schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 19:19:
[...]
OK, dat is al een antwoord dat ik wou weten maar weet jij soms een oplossing zodat ik mijn BT receiver op die PS2 aansluiting kan steken? Had gedacht aan een PS2 female maar is dat mogelijk? Bestaan daar kabels voor?
Dat klinkt goed
nvidia, je bericht klopt niet helemaal!nvidia schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:40:
ja dat klopt urk, maar de 3 pennejtes zijn wel niet de orginele dan die van Qtek! Kijk er maar es goed naar!
[...]
Je refereert namelijk naar de styluspennen op PDAShop die burgermeester noemt, die zijn veel duurder en niet eens de originele.
Degene die ik noem zijn WEL origineel en 22 euro goedkoper dan die van PDAShop!
Dus wel goed lezen he volgende keer!
wel zei ik toch Urk
. Degene die burgermeester noemt hebben nog es de optie als balpen. Dit hebben de orginele stylus van Qtek niet. Voor nog es door lezen, kijk eens hier
is het een woordgrap? of schrijft iedereen gewoon burgemeester verkeerd
?
ik wil me m2000 en wel nu
* ZandBak wacht al een 2 maandjes
1337
Ja, ok, als je jouw zin op een andere manier leest heb je gelijk inderdaad. Maar dan moet je wel je zin 4 x lezen. Maar ach, waar maken we ons druk om.nvidia schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 08:34:
wel zei ik toch Urk. Degene die burgermeester noemt hebben nog es de optie als balpen. Dit hebben de orginele stylus van Qtek niet. Voor nog es door lezen, kijk eens hier
In ieder geval zie ik reset pen niet als een aparte stylus functie! Dit kunnen ze vrijwel allemaal, als ze in je PDA passen kunnen ze ook resetten!
Die originele zijn tenminste niet duur, toch?
grappig nl-xnl-x schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 10:56:
is het een woordgrap? of schrijft iedereen gewoon burgemeester verkeerd?
Wat betreft de kostprijs scheelt het natuurlijk een hoop, maar ja ander merk etc. Scheelt allemaal natuurlijk.Urk schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 12:21:
Ja, ok, als je jouw zin op een andere manier leest heb je gelijk inderdaad. Maar dan moet je wel je zin 4 x lezen. Maar ach, waar maken we ons druk om.
In ieder geval zie ik reset pen niet als een aparte stylus functie! Dit kunnen ze vrijwel allemaal, als ze in je PDA passen kunnen ze ook resetten!
Die originele zijn tenminste niet duur, toch?
Heb wel ook nog vraagje, weet het zelf niet ookal leidt ik dit topic beetje. Maar hoe zet je de Qtek eigenlijk volledig af? Is dit door een combinatie van toetsen indrukken of ...
[ Voor 60% gewijzigd door nvidia op 22-01-2005 16:16 ]
Verwijderd
igg bedankt voor die tips, 8 euries voor 3 pennen is wat ik zoek.
Schrijven doe ik wel met een balpoint.
Hey en een adaptertje voor die jackplug ( 2,5 to 3,5 mm Stereo Head Jack Converter)
, het zou leuk zijn om je MP3'S op je Qtek via je stereo versterker te kunnen weerklinken.
ik heb een zelf een 2,5 naar 3,5 kabeltje echter komt het geluid niet door vanwege een extra ringetje die gebruikt wordt door de MIC. (Als ik hem er half insteek hoor ik wel mono
Schrijven doe ik wel met een balpoint.
Hey en een adaptertje voor die jackplug ( 2,5 to 3,5 mm Stereo Head Jack Converter)
, het zou leuk zijn om je MP3'S op je Qtek via je stereo versterker te kunnen weerklinken.
ik heb een zelf een 2,5 naar 3,5 kabeltje echter komt het geluid niet door vanwege een extra ringetje die gebruikt wordt door de MIC. (Als ik hem er half insteek hoor ik wel mono
Ik heb nog steeds problemen met TomTom Navigator 3 op mijn Qtek 9090 i.s.m. de Bluetooth TomTom GPS module.
Versiegegevens van mijn Qtek 9090 zijn:
Radio version: 1.06.02
Protocol version: 1337.38
ExtROM version: 1.22.169 WWE
Versiegegevens van TomTom Navigator zijn:
TomTom Navigator 3.07
GPS 3.07
Het probleem is als volgt:
Tijdens het navigeren blijft mijn backlight niet aan! M'n Qtek 9090 pakt gewoon m'n instellingen zoals ingesteld onder Settings --> Backlight.
Deze staat ingesteld op: Turn off backlight if device is not used for 2 minutes.
Na 2 minuten gaat de schermverlichting dus steeds uit en zie ik mijn navigatie route niet meer, ik hoor nog wel de gesproken commando's maar ik wil graag ook de route continue grafisch zien zonder iedere 2 minuten het scherm aan te raken.
Nou had ik al een keer eerder een tip van iemand gehad om in de GPS settings van TomTom onder het GPS tabblad de slidebar van Zzzz om te zetten naar de 2 TomTom handjes.
Echter geeft dit geen verschil! Zou dit wel de instelling moeten zijn dat het scherm gewoon verlicht blijft? Bij mij werkt dit dus niet.
Iemand een oplossing?
Versiegegevens van mijn Qtek 9090 zijn:
Radio version: 1.06.02
Protocol version: 1337.38
ExtROM version: 1.22.169 WWE
Versiegegevens van TomTom Navigator zijn:
TomTom Navigator 3.07
GPS 3.07
Het probleem is als volgt:
Tijdens het navigeren blijft mijn backlight niet aan! M'n Qtek 9090 pakt gewoon m'n instellingen zoals ingesteld onder Settings --> Backlight.
Deze staat ingesteld op: Turn off backlight if device is not used for 2 minutes.
Na 2 minuten gaat de schermverlichting dus steeds uit en zie ik mijn navigatie route niet meer, ik hoor nog wel de gesproken commando's maar ik wil graag ook de route continue grafisch zien zonder iedere 2 minuten het scherm aan te raken.
Nou had ik al een keer eerder een tip van iemand gehad om in de GPS settings van TomTom onder het GPS tabblad de slidebar van Zzzz om te zetten naar de 2 TomTom handjes.
Echter geeft dit geen verschil! Zou dit wel de instelling moeten zijn dat het scherm gewoon verlicht blijft? Bij mij werkt dit dus niet.
Iemand een oplossing?
Ze gaan me dinsdag terugbellen over wanneer het definitief in orangeshop aanwezig is.ZandBak schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 11:27:
ik wil me m2000 en wel nu
Verwijderd
is het mogelijk om een iPod aantesluiten via de USB poort zodat je de iPod kan gebruiken als geheugen voor de HTC om bijv. grotere film bestanden af te spelen.
Was het al maar een dinsdag.Zhadum schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:58:
[...]
Ze gaan me dinsdag terugbellen over wanneer het definitief in orangeshop aanwezig is.
Gelijk je gesprek hier posten
Mijn iPod heeft een Firewire-aansluiting. Die kan ik niet aansluiten op de USB-kabel van de Qtek-cradle. Misschien iemand met ervaring en een USB-speler?Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:56:
is het mogelijk om een iPod aantesluiten via de USB poort zodat je de iPod kan gebruiken als geheugen voor de HTC om bijv. grotere film bestanden af te spelen.
De SD-kaarten (die in de Qtek kunnen) van tegenwoordig gaan al tot 2 GB.
Windows Mobile 2005 komt er binnenkort aan. Heb een mailtje gestuurd om meer informatie te verkrijgen qua prijzen en dergelijke ... Altijd interessant natuurlijk, ik hou jullie hiervan zeker op de hoogte!
Ja dat is interessant, zouden we onze Qtek 9090 dan kunnen upgraden naar Windows Mobile 2005?nvidia schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:13:
Windows Mobile 2005 komt er binnenkort aan. Heb een mailtje gestuurd om meer informatie te verkrijgen qua prijzen en dergelijke ... Altijd interessant natuurlijk, ik hou jullie hiervan zeker op de hoogte!
Heeft er trouwens iemand nog een oplossing voor mijn probleem hierboven met TomTom Navigator 3.07?
Verwijderd
ik heb ook een USB kabel bij mijn iPod maar ik vraag dit alleen zodat ik die dure SD-kaartjes niet hoef te kopen als ik toch 15gig opslag ruimte heb.SquareHugo schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:56:
[...]
Mijn iPod heeft een Firewire-aansluiting. Die kan ik niet aansluiten op de USB-kabel van de Qtek-cradle. Misschien iemand met ervaring en een USB-speler?
De SD-kaarten (die in de Qtek kunnen) van tegenwoordig gaan al tot 2 GB.
en voor films is 2gig echt niet genoeg.
dus ik vraag nog eens is het mogelijk om een iPod op de HTC aan te sluiten?
Ik heb helaas geen ipod om je te kunnen helpen, misschien kun je je vraag beter op forum van http://www.pocketpc-club.nl/ stellen, je moet je wel eerst registeren. succes en laat ons wetenVerwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:36:
[...]
ik heb ook een USB kabel bij mijn iPod maar ik vraag dit alleen zodat ik die dure SD-kaartjes niet hoef te kopen als ik toch 15gig opslag ruimte heb.
en voor films is 2gig echt niet genoeg.
dus ik vraag nog eens is het mogelijk om een iPod op de HTC aan te sluiten?
Verwijderd
Hoi,Justin_Time schreef op maandag 10 januari 2005 @ 05:43:
Nou ik heb het maar gedaan en het is perfect gelukt!
Draai nu versie:
code:
1 2 3 4 5 ROM version: 1.22.00 WWE ROM date: 10/22/04 Radio version: 1.06.00 Protocol version:1337.38 ExtROM version: 1.22.126 WWE
Ik heb bovenstaande versie op mijn Qtek 9090 staan. Echter ik krijg maar geen verbinding met mijn HBH-600 Bluetooth headset van Sony Ericsson. Voor de volledigheid: Met mijn nokia 6310i werkt het vlekkeloos. Pairen met mijn Qtek 9090 gaat ook nog wel, maar daarna krijg ik maar geen verbinding!
De bluetooth versie is: BT-PPC/PE Version 1.0.0 build 2400 ). Waar kan ik die versie 3500 downloaden? Alvast bedankt...
Verwijderd
Hoi bovenstaande versie heb ik al, echter zonder de Bluetooth versie. Daar heb ik versie 2400 van. Waar kan ik build 3500 downloaden?SquareHugo schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 00:25:
[...]
code:
1 2 3 4 5 6 ROM version: 1.22.00 WWE ROM date: 10/22/04 Radio version: 1.06.02 Protocol version:1337.38 ExtROM version: 1.22.557 WWE BT -PPC/PE version: 1.0.0 Build 3500
Ja der is een link maar op een ftp!
ftp://xda@xda-developers....l/O2XdaIIsBT3500Patch.exe
eerst aanmelden via:
ftp://xda@xda-developers.com/BlueAngel/
pass en user is xda.
ftp://xda@xda-developers....l/O2XdaIIsBT3500Patch.exe
eerst aanmelden via:
ftp://xda@xda-developers.com/BlueAngel/
pass en user is xda.
Ik heb vandaag mail ontvangen van Dangaard betreffende mijn vraag wanneer Windows Mobile 2005 op de markt zou komen (heb gespecifieerd naar Benelux toe), en dit was hun antwoord ...
Er is nog geen nieuws voor praktische toepassing van 2005 naar toestellen toe. Aangezien u een vaste klant bent bij ons zullen wij u hiervan zeker op de hoogte houden. Weliswaar zou het wel mogelijk moeten zijn om de Windows Mobile 2005 te laten draaien op een Qtek 9090. Daarom kan ik u met spijt ook nog geen prijzen meegeven!
MVG
Raphaël
Dangaard Telecom Belgium
Verwijderd
Weet iemand al hoe ik mijn toestel echt helemaal uit kan zetten????Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 00:03:
Ook ik heb het hele forum ff doorgespit... (wat tetn tijdrovende klus... Als je ook ff lekker gaat prutsen tussendoor.)
Ik heb nu nog 2 vragen;
Wordt vervolgd.
Thanks.
Kan volgens mij niet! Uitzetten betekent geen voeding naar je ROM en dus gegevens kwijt! De Qtek 9090 moet daarom ALTIJD voorzien zijn van voeding om je gegevens te bewaren.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:52:
[...]
Weet iemand al hoe ik mijn toestel echt helemaal uit kan zetten????
Thanks.
Uitzetten met het knopje rechtsbovenaan de PDA zet het scherm volledig uit.
das een soort beveiliging en als je daarboven je pda nog es beveiligd hebt en je drukt dan terug rechtsboven kan je dan mooi je wachtwoord ingeven. Is best handig tegen diefstal, dit houdt toch beetje tegen!
Even 'gejat' van het topic over het kleinere broertje/zusje de HTC Magician (i-mate JAM / Qtek S100 / MDA Compact):Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:52:
[...]
Weet iemand al hoe ik mijn toestel echt helemaal uit kan zetten????
Thanks.
Hoe zet ik de Qtek 9090 uit?
- Je kan de telefoon uitzetten door op het netwerk signaal icoontje te klikken in de startbalk. Kies nu ‘turn flight mode on’ of ‘turn flight mode off’.
- Je kan de PDA uitzetten door op de power button te drukken, hiermee blijven de telefoon functies echter wel aan.
Als je je apparaat zo veel mogelijk wilt uitzetten, klik op 'turn flight mode on', en zet je 'volume' op 'off'.
[ Voor 5% gewijzigd door SquareHugo op 25-01-2005 12:40 ]
En En En, ben niet nieuwschierig ofzoZhadum schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:58:
[...]
Ze gaan me dinsdag terugbellen over wanneer het definitief in orangeshop aanwezig is.
Ik denk dat hij er heel binnenkort wel is. De M1000 is al van de orange site afgehaald dus binnenkort zal de M200 daar wel te bestellen zijn!!! Afwachten........
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ze hebben zo juist gebeld, eind ferbruari begin maart, zijn ze beschikbaar in orange winkel. Dus wordt nog effe wachten.
[ Voor 3% gewijzigd door Zhadum op 25-01-2005 16:39 ]
Das goed nieuws, want ik kan op 3 maart bijtekenen.
Ben benieuwd wat hij gaat kosten met een 42,50 per maand 2 jaar.
Hmm ik denk nog wel aardig wat. De M1000 was nog 99 euro bij een abbo van 32,50 voor 2 jaar lang (vandeweek stond die prijs nog op de orange site, nu is de M1000 van de site af) Dus bij deze nieuwere versie hmmm spannendwilly83 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:00:
Das goed nieuws, want ik kan op 3 maart bijtekenen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Orange m2000 Definitiefe Datum
3 Maart
@ WillY83
LOL
3 Maart
@ WillY83
1337
De M1000 was free met een 42,50 2 jaar dus ben ik echt benieuwd.
Mocht het zo zijn dat hij echt nog heel duur is dan wacht ik denk ik nog ff, heb dan nog 3 maanden om hem te verlengen.
Maar heb hem liever snel.
3 Maart
Mocht het zo zijn dat hij echt nog heel duur is dan wacht ik denk ik nog ff, heb dan nog 3 maanden om hem te verlengen.
3 Maart
IK HEB DE HANDLEIDINGwilly83 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:31:
De M1000 was free met een 42,50 2 jaar dus ben ik echt benieuwd.
3 Maart
http://web.orange.co.uk/yourphone/manuals/m2000_UG.pdf
1337
Is het gewoon 9090 alleen met orange logo erop?
Hoe komen jullie aan 3 maart?
[ Voor 26% gewijzigd door Zhadum op 25-01-2005 22:48 ]
BronnenZhadum schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:45:
Is het gewoon 9090 alleen met orange logo erop?
maar neej der zijn wel een paar dingen anders
doe maar is vergelijken op www.nieuwemobiel.nl tussen de 9090 en m2000
1337
lol
Goed gedaan!
Heb effe een vergelijking gedaan, SPV M2000 heeft wat extra functie, das idd beter.
Heb effe een vergelijking gedaan, SPV M2000 heeft wat extra functie, das idd beter.
heb een klein vraagje. Ikzelf heb die brodit native gekocht en ontvangen. Nu zou ik die willen plaatsen in de wagen. Nu is mijn vraag. Als ik die aansluit op een batterij, geeft dat een gevaar als er eens een piek is van de batterij naar de carkit toe?
Versjessss 2 maart jarig, 3 maart nieuwe phone als kado! Tadaaaaa de SPV M2000! Handleiding 101 pagina's
en automatische toetsenbordvergrendeling

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 26-01-2005 15:10 ]
ja dat is wel coolCLB schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:08:
Versjessss 2 maart jarig, 3 maart nieuwe phone als kado! Tadaaaaa de SPV M2000! Handleiding 101 pagina'sen automatische toetsenbordvergrendeling
maarja 3 maart verwefg als je mete een kapote E700 zit
maar die handleiding heb ik al gelezen
1337
nou mensen heeft iemand een opnline handleiding van de qtek 9090 het liefst de m2000 voor me en als jullie de gene die er al 1 hebben konden becijferen met hoe dies is met wat je had gedacht van 0 - 10 hoe is die dan
1337
Tsjonge jonge jij bent ook wel 't toppunt van: IK HEB EEN TE DIKKE L*L OM IETS OP TE ZOEKEN! 7 posts boven je staat link naar online handleiding M2000. NÖRTZandBak schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:10:
nou mensen heeft iemand een opnline handleiding van de qtek 9090 het liefst de m2000 voor me en als jullie de gene die er al 1 hebben konden becijferen met hoe dies is met wat je had gedacht van 0 - 10 hoe is die dan
Voor een handleiding kijk mijn SP die ik bijhoud van de Qtek 9090
Wat ik wel vreemd vindt is dat Orange de M1000 ineens in prijs heeft verhoogd met een 32,50 2 jaar abo. Deze is van 99,- naar 154,95 gegaan. Beetje raar.
Op de Orangesite was hij er wel een paar dagen niet leverbaar maar toch, om dan gelijk de prijs op te schroeven.
Weet iemand al prijzen?
Op de Orangesite was hij er wel een paar dagen niet leverbaar maar toch, om dan gelijk de prijs op te schroeven.
Weet iemand al prijzen?
rond de 823willy83 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:29:
Wat ik wel vreemd vindt is dat Orange de M1000 ineens in prijs heeft verhoogd met een 32,50 2 jaar abo. Deze is van 99,- naar 154,95 gegaan. Beetje raar.
Weet iemand al prijzen?
1337
Volgens mij heeft Orange alle prijzen verhoogd, nu kost de P910i ook ineens duurder.
Eerst koste deze met een 42,50 2 jaar 70 euro en nu 114
Wel vreemd al die prijsverhogingen.
Eerst koste deze met een 42,50 2 jaar 70 euro en nu 114
Wel vreemd al die prijsverhogingen.
Verwijderd
Meerdere agenda's synchroniseren?
Hallo allemaal,
kan iemand mij helpen met het volgende?
Overdag heb ik een 'gewone' baan. Op mijn werk hebben we Outlook draaien via exchange.
Thuis heb ik ook Outlook draaien (geen exchange) en daarin houdt ik mijn afspraken bij voor ons eigen bedrijf dat we hebben naast mijn werk.
De belangrijkste agenda om te synchroniseren met de QTEK9090 is de agenda thuis.
Dat doe ik dan ook en dat gaat perfect.
Nu wil ik echter ook de agenda van mijn baan synchroniseren, zonder dat daarin ook de afspraken van de thuiscomputer komen te staan.
Eindresultaat na alle synchronisaties moet dus zijn:
Outlook Thuis: Afspraken Thuiscomputer + Afspraken baan
Outlook Qtek: Afspraken Thuiscomputer + Afspraken baan
Outlook Baan: Afspraken baan
Bovendien zou het handig zijn als ik in de diverse outlook's kan kiezen alleen de ene danwel de andere agenda te bekijken, danwel alletwee tegelijk. Ofzo.
Iemand enig idee hoe dat te doen?
Hallo allemaal,
Overdag heb ik een 'gewone' baan. Op mijn werk hebben we Outlook draaien via exchange.
Thuis heb ik ook Outlook draaien (geen exchange) en daarin houdt ik mijn afspraken bij voor ons eigen bedrijf dat we hebben naast mijn werk.
De belangrijkste agenda om te synchroniseren met de QTEK9090 is de agenda thuis.
Nu wil ik echter ook de agenda van mijn baan synchroniseren, zonder dat daarin ook de afspraken van de thuiscomputer komen te staan.
Bovendien zou het handig zijn als ik in de diverse outlook's kan kiezen alleen de ene danwel de andere agenda te bekijken, danwel alletwee tegelijk. Ofzo.
Verwijderd
Je kan in Outlook diverse "profielen" aanmaken. Aangezien ik Engelse versies van WIndows 2000 en Office 2000 zijn de kreten in het engels. De kreten lijken me echter wel voor de hand te liggen....Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:58:
Meerdere agenda's synchroniseren?
Hallo allemaal,
Ga in het Control Panel naar Mail en klik op "Show Profiles". Hier kan je diverse profielen maken. Zo kan je bijvoorbeeld een profiel "thuis" maken dat verwijst naar een mail bestand (extensie PST) ergens op je schijf. Daarnaast kan je een profiel "werk" maken dat verwijst naar een ander mail bestand. Ook kan je in het ene profiel een link naar een Exchange of mail-server opnemen en in het andere profiel niet.
Als je de benodigde profielen hebt aangemaakt, start je Outlook op.
Via "Tools" (menu-balk), "Options" (menu-optie) kies je voor "Mail services" (2e tabblad)
Hier kan je bij "startup settings" aangeven welk profiel standaard geopend moet worden. Door te kiezen voor "Prompt for a profile to be used" krijg je bij het opstarten van Outlook de vraag welk profiel je wilt gebruiken. Dit gebeurt ook als je je PDA via Active Sync laat synchroniseren.
Het is (volgens mij) niet volledig wat je wilt, maar je komt een eind.... ;-)
Verwijderd
Om je "my-first-deukje" te voorkomen wil ik de PDair Aluminium Case for XDA IIs/ XDA III/ i-Mate PDA2k/ QTEK 9090 aanschaffen. Ben benieuwd of hier al mensen mee rond lopen.
Naar mijn mening ziet het er allemaal goed uit, juiste uitsparingen, beeldscherm blijft goed zichtbaar en eindelijk alluminium (aircraft crade) materiaal gebruikt ipv snel slijtend plastic.

meer info http://www.pdair.com/picture.php?pdcode=284
http://www.supplies4mobil...get=dept_600.html&lang=nl hier kost ie 20 euries
bij http://qtek.pdashop.nl/product/12579/12349 verdubbelen de heren het bedrag nog eens graag (brrr afzetters)
Naar mijn mening ziet het er allemaal goed uit, juiste uitsparingen, beeldscherm blijft goed zichtbaar en eindelijk alluminium (aircraft crade) materiaal gebruikt ipv snel slijtend plastic.

meer info http://www.pdair.com/picture.php?pdcode=284
http://www.supplies4mobil...get=dept_600.html&lang=nl hier kost ie 20 euries
bij http://qtek.pdashop.nl/product/12579/12349 verdubbelen de heren het bedrag nog eens graag (brrr afzetters)
Verwijderd
Ik ben in dubio over welke ik moet aanschaffen:
De MDA III of
de MDA Compact.
Ik heb ze alle twee getest (Love my job
), maar ik vind zelf de MDA Compact mooier, simpler (qua knoppen) en kleiner.
Het toestenbord van de MDA III heb ik nog nooit gebruikt, dus vindt dit geen gemis. Eigelijk het enige gemis vind ik de WiFi, die wel beschikbaar is op de MDA III. Dit vindt ik vooral handig bij mij thuis (lekker een mailtje typen/forum bekijken zonder GPRS-kosten in de huiskamer, tv-kijkend
) en op andere plekken (klanten\familieleden) en overweg hierom om de MDA III te kopen.
Ook mis ik de handige caddle bij de MDA III (kun je die los kopen voor de MDA Compact?)
Ik heb zelf de toestelen, maar één dag getest, maar misschien kunnen de mensen die de toestellen écht in het dagelijks leven gebruiken, mij nog wat voordelen\nadelen vertellen over de MDA Compact vs. MDA III?
De MDA III of
de MDA Compact.
Ik heb ze alle twee getest (Love my job
Het toestenbord van de MDA III heb ik nog nooit gebruikt, dus vindt dit geen gemis. Eigelijk het enige gemis vind ik de WiFi, die wel beschikbaar is op de MDA III. Dit vindt ik vooral handig bij mij thuis (lekker een mailtje typen/forum bekijken zonder GPRS-kosten in de huiskamer, tv-kijkend
Ook mis ik de handige caddle bij de MDA III (kun je die los kopen voor de MDA Compact?)
Ik heb zelf de toestelen, maar één dag getest, maar misschien kunnen de mensen die de toestellen écht in het dagelijks leven gebruiken, mij nog wat voordelen\nadelen vertellen over de MDA Compact vs. MDA III?
De laatste tijd heb ik dat mn Qtek zeer vaak crasht. Het ergste vind ik dat als ik er na een tijdje mee wil bellen, dat ie steeds zegt dat ie niet kan bellen. Dan reset ik m, en dan krijg ik ineens een sms met xxxx voicemails ontvangen. Dus in de tussentijd ben ik lekker weer niet bereikbaar geweest 
De angst van Microsoft op je telefoon is gegrond dus
Wat kan ik doen? MOET ik cold-resetten en alles opnieuw installeren?

De angst van Microsoft op je telefoon is gegrond dus

Wat kan ik doen? MOET ik cold-resetten en alles opnieuw installeren?
Je kan voor de MDA Compact een SD WIFI kaartje kopen, daarmee is je probleem opgelost! (Niet de meest mooie oplossing, maar okVerwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:03:
Eigelijk het enige gemis vind ik de WiFi, die wel beschikbaar is op de MDA III.
Ik geef toe: 'k heb niet elke post in deze thread doorgespit, maar volgens mij staat deze nog nergens: http://www.qtek.ch/DescriptionQtek9090EN.htm. Staat ie er wel, dan excuus en modje, verwijderen maar...
Wat voor soort SD kaartje is nu geschikt voor deze telefoon?
Je ziet heel veel type en van verschillende merken liggen en de prijzen verschillen ook heel erg.
Het liefst ehb ik 1 GB maar daar schommelen de prijzen ook zeer erg. Je heb verschillende type van kingston bijvoorbeeld. Ik weet dat de verschil in schrijf/leessnelheid zit. Maar wat is nou een snelheid waar ik moet opletten?
Je ziet heel veel type en van verschillende merken liggen en de prijzen verschillen ook heel erg.
Het liefst ehb ik 1 GB maar daar schommelen de prijzen ook zeer erg. Je heb verschillende type van kingston bijvoorbeeld. Ik weet dat de verschil in schrijf/leessnelheid zit. Maar wat is nou een snelheid waar ik moet opletten?
Het geheugen dat ik al getest heb tss de verschillende A-merken zoals Sandisk, Kingston, ... heb ik gemerkt dat de prestatie vooral van Sandisk het beste zijn. Als je denkt aan 1 GB SD geheugen, ga dan zeker voor Sandisk! Zelf al meerdere keren getest en topgeheugen. Zullen wel meerdere mensen kunnen beamen. Wat de support betreft heb ik ook goede commentaar.
Pricewatch: Secure Digital Card Extreme III 1GB
Pricewatch: Secure Digital Card Ultra II 1GB
Zoals hierboven vermeld moet je zelf bepalen wat voor snelheid je zelf wil. Persoonlijk zou ik voor de Extreme versie gaan. De reden is doordat deze dubbel zo snel is qua lees en schrijf tegenover de Ultra! Kost wel ietsje meer maar dat vind ik het wel waard!
Pricewatch: Secure Digital Card Extreme III 1GB
Pricewatch: Secure Digital Card Ultra II 1GB
Zoals hierboven vermeld moet je zelf bepalen wat voor snelheid je zelf wil. Persoonlijk zou ik voor de Extreme versie gaan. De reden is doordat deze dubbel zo snel is qua lees en schrijf tegenover de Ultra! Kost wel ietsje meer maar dat vind ik het wel waard!
[ Voor 1% gewijzigd door nvidia op 30-01-2005 19:05 . Reden: ** Kleine update aan de linken! ** ]
Maar eerst wacht ik even af wat voor prijs er aan de M2000 wordt gehangen.
Wat ik wel gek vindt op inet met een Orange 2 jaar 42,50 Qtek 2020 voor ongeveer 235,-
De M1000 bij Orange met zelfde Abo gratis.
De Qtek 9090 met zelfde abo 285
Zal de M2000 dan rond de 50 euro gaan kosten, ik ben namelijk bang van niet
Wat ik wel gek vindt op inet met een Orange 2 jaar 42,50 Qtek 2020 voor ongeveer 235,-
ik denk dat je wel een 3 voor die 50 kunt gaan zetten. Helaaswilly83 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 21:44:
Maar eerst wacht ik even af wat voor prijs er aan de M2000 wordt gehangen.
Zeg mensen, hoe geef je die Qtek toch eigenlijk een cold reset/cold reboot ?
Ik kan er maar niet achter komen.
Als ik naar de T-mobile variant kijk heb ik hem voor 120,- met een abo van ongeveer 45 euro. Hopen dat Orange ook zoiets zal zijn. Met mijn geluk weet ik al het antwoordCLB schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:15:
[...]
ik denk dat je wel een 3 voor die 50 kunt gaan zetten. Helaas
Harde reset / herinstallatie Windows Mobile (+ alle instellingen/doc's/etc. kwijt! De basisprogramma's worden vanuit je ExtROM opnieuw geinstalleerd) = aan/uit-knop indrukken en tegelijkertijd je stylus in het reset-gaatje douwen.nl-x schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:50:
Zeg mensen, hoe geef je die Qtek toch eigenlijk een cold reset/cold reboot ?
Soft reset / reboot = stylus in gaatje douwen.
[ Voor 6% gewijzigd door SquareHugo op 01-02-2005 14:17 ]
Verwijderd
Ik heb ook de QTEK 9090, en net de parrot 3100 besteld.
Maar nu twijfel ik erover of de navigatie-spraak wel over de autospeakers zal klinken.
Voor navigatie wil ik Alturion 6P gebruiken met een tmc/rds gps muis (met draad)
Weet iemand of de parrot alle geluiden van de QTEK doorspeelt naar de speakers, of alleen het telefoongedeelte?
Alvast bedankt,
Mike.
Maar nu twijfel ik erover of de navigatie-spraak wel over de autospeakers zal klinken.
Voor navigatie wil ik Alturion 6P gebruiken met een tmc/rds gps muis (met draad)
Weet iemand of de parrot alle geluiden van de QTEK doorspeelt naar de speakers, of alleen het telefoongedeelte?
Alvast bedankt,
Mike.
Verwijderd
Via deze link https://shop.orange.nl/ontdek.asp kan je je opgeven om door orange op de hoogte gehouden te worden, wanneerde de m2000 leverbaar is. ( maar waarschijnlijk is t hier al eerder bekend
)
Ik zou ook graag van alles willen weten over de Parrot. Hoe sluit je 'm aan op de speakers? Neemt ie ook de telefoon mee? Etc.
Als ie niet volmaakt is (dwz en alle geluid en handsfree bellen), welk apparaat is dat wel?
En wat kost alles?
Als ie niet volmaakt is (dwz en alle geluid en handsfree bellen), welk apparaat is dat wel?
En wat kost alles?
Beste allemaal, slecht nieuws van SanDisk omtrendt de 2048 Mb Ultra II SD kaart, heb hierover een mailtje gestuurd naar SanDisk Retail Sales en SanDisk Sales EMEA, hieronder vind je de mailwisseling met SanDisk.
Let op: Voor betere leesbaarheid staat mijn eerst verzonden mailtje bovenaan en de laatst ontvangen mail van SanDisk onderaan!
Let op: Voor betere leesbaarheid staat mijn eerst verzonden mailtje bovenaan en de laatst ontvangen mail van SanDisk onderaan!
-----Original Message-----
From: J[...] [mailto:hidden]
Sent: Tuesday, January 25, 2005 8:07 PM
To: retailsales
Cc: Sales EMEA
Subject: Availability Sandisk 2048 Mb Ultra II SD memory card
Dear Sandisk,
I live in Holland and I want to buy the Sandisk 2048 Mb Ultra II SD memory card already for more then 1 month. The strange thing is that most webshops (Dutch and International) already have this product more then 2 months in their webshop. Everywhere this product is still not in stock.
I'm really getting irritated because it is already for a long time showed in all the webshops but still not orderable. Stock dates continue to delay and delay...
I already called the dutch supplier and he also can't tell me anything except that Sandisk is walking behind the production process.
Therefor I hope, with this mail to you, that you can give me and more dutch customers an honest answer when this product is expected to be in stock in the retail channel? Are there any problems with the production of the 2 Gb SD card?
Waiting for your answer and thanks in advance.
Best Regards,
J[...]
address verborgen
From: Melanie Kinket [mailto:mkinket@sandisk.com] On Behalf Of Sales EMEA
Sent: Thursday January 27, 2005 16:17
To: J[...]
Subject: RE: Availability Sandisk 2048 Mb Ultra II SD memory card
Dear J[...],
Thank you for your email and kind interest in our products.
Unfortunately the answer to your question is that we suspect to have it in stock by the beginning of March 2005.
Kind regards,
Melanie Kinket
SanDisk International Sales
From: J[...] [mailto:hidden]
Sent: Friday, January 28, 2005 1:37 AM
To: Sales EMEA
Cc: Melanie Kinket
Dear Melanie Kinket,
Thanks for your response. Unfortunately quite disappointing news. Why will it be so late? Are there production problems?
[...]
Best Regards,
J[...]
address verborgen
From: Melanie Kinket On Behalf Of Sales EMEA
Sent: Monday, January 31, 2005 5:08 PM
To: Fred Descombe
Subject: FW: Availability Sandisk 2048 Mb Ultra II SD memory card
Hi Fred,
Can you follow up? Joost told me to forward the mail to you.
Regards,
Melanie
From: Fred Descombe [mailto:fdescombe@sandisk.com]
Sent: Tuesday February 01, 2005 12:08
To: J[...]
Dear J[...],
I understand your frustration, but during the testing phase of the introduction of the SD 2Gb, we found many compatibility issues with devices
We are still working with the different manufacture in order to solve them
You should understand that we cannot introduce a product if we feel that many customer will be disappointed by incompatibility issues with their devices
Best regards
Frederic Descombe
Retail Sales Manager
Southern Europe
SanDisk International Sales
Ja we wachten met spanning af op de M2000 en de "zachte" prijs
Zijn er hier geen MDA III gebruikers die zich een beetje "genaaid" voelen door de presentatie van de MDA IV? Volgens mij staat de MDA III pas 2 maanden op de site van T-Mobile.nl en nu kondigen zij al de opvolger aan.
Ter verduidelijking: http://www.pocketcenter.de/657 , http://www.infosyncworld.com/news/n/5757,2.html ,deuxani schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:24:
Zijn er hier geen MDA III gebruikers die zich een beetje "genaaid" voelen door de presentatie van de MDA IV? Volgens mij staat de MDA III pas 2 maanden op de site van T-Mobile.nl en nu kondigen zij al de opvolger aan.
http://www.ppcw.net/?itemid=2229

- 624 MHz Intel processor
- Triband GSM
- GPRS
- UMTS
- Wireless LAN
- eMail-Push
- Bluetooth
- toetsenbord
- twee camera's
- VGA-Display (480x640 pixels)
- SMS, MMS, Web-Browser,
- Stereo luidsprekers
Planning: vanaf augustus/september op de markt
[ Voor 4% gewijzigd door SquareHugo op 03-02-2005 15:21 ]
Dit is wel ferm vet speeltje, nog veel mooier dan de Qtek 9090. Wat een juweeltje zeg. Mooi uitgelijnd. Draaiend scherm, 2 camera's, wat de prijs daar wel niet van zal zijn laat ik in het midden!
Heb eens wat gaan zoeken verder op het net en kan volgende specs tegen:
processor XScale 624 MHz, UMTS (3G) + 4-band GSM, VGA display (not 320x240 as before but 640x480 as in current top models of non-phone Pocket PC devices), release date: first half of 2005.
Dus weet niet precies welke processor ze gaan gebruiken want deze verschil nog met jij zegt SquareHugo. Weet er trouwens al iemand een richtprijs? Kga zo dadelijk Dangaard contacteren hieromtrend!
Trouwens ik hoop dat de kwaliteit van de camera's minimaal 1 MegaPixel heeft. Zou natuurlijk al heel wat zijn. UMTS is leuke feature erbij!!
Wat ik wel weet is dat ik mn Qtek 9090 zeker verkoop voor de MDA IV. Prijs dat ik voor de Qtek 9090 moet krijgen zal wel nog meevallen zeker. Voor een PDA van 1 jaar ... (nog niet zelfs) Iemand een richtprijs dat ik zeker kan vragen?
Heb eens wat gaan zoeken verder op het net en kan volgende specs tegen:
processor XScale 624 MHz, UMTS (3G) + 4-band GSM, VGA display (not 320x240 as before but 640x480 as in current top models of non-phone Pocket PC devices), release date: first half of 2005.
Dus weet niet precies welke processor ze gaan gebruiken want deze verschil nog met jij zegt SquareHugo. Weet er trouwens al iemand een richtprijs? Kga zo dadelijk Dangaard contacteren hieromtrend!
Trouwens ik hoop dat de kwaliteit van de camera's minimaal 1 MegaPixel heeft. Zou natuurlijk al heel wat zijn. UMTS is leuke feature erbij!!
Wat ik wel weet is dat ik mn Qtek 9090 zeker verkoop voor de MDA IV. Prijs dat ik voor de Qtek 9090 moet krijgen zal wel nog meevallen zeker. Voor een PDA van 1 jaar ... (nog niet zelfs) Iemand een richtprijs dat ik zeker kan vragen?
[ Voor 81% gewijzigd door nvidia op 03-02-2005 12:52 ]
Rond de 600 euro.
Maar overhaast je niet, deze MDA IV is nog lang niet op de markt! Voor zover ik weet heeft T-Mobile in Nederland ook geen UMTS dekking en alleen daardoor zal het wel even duren voor hij hier op de markt komt. Misschien via import uit bv Duitsland eerder.. Maar we zullen zien. Ik verwacht hem iig niet in Nederland voor het eind van dit jaar.
Maar overhaast je niet, deze MDA IV is nog lang niet op de markt! Voor zover ik weet heeft T-Mobile in Nederland ook geen UMTS dekking en alleen daardoor zal het wel even duren voor hij hier op de markt komt. Misschien via import uit bv Duitsland eerder.. Maar we zullen zien. Ik verwacht hem iig niet in Nederland voor het eind van dit jaar.
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Die 600 euro, is dat de prijs die ik nog kan krijgen?XKB schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 14:53:
Rond de 600 euro.
Wat betreft UMTS kijk ik zeker naar uit. Is een leuke feature vind ik zelf. Zal natuurlijk afhangen van de opleg die ik nog moet doen om over de stappen naar de MDA IV!
Wat een lelijk ding zeg. Ik ben niet zo voor die dingen die je moet uitklappen om aan te kunnen zetten. Ik zou wel geïnteresseerd zijn in een nieuwer model van de 9090 die er precies hetzelfde uitziet, maar dan met:
- Snellere CPU
- Umts
- VGA scherm
- LCD displaytje met klok, zodat ik niet een f-ckn horloge moet gaan aanschaffen
- Veel betere camera (+/- 5 megapixel en/of optische zoom)
- Stabieler soft/firmware
- Slagje dunner (maar verder zeker niets aan het uiterlijk.)
- Snellere CPU
- Umts
- VGA scherm
- LCD displaytje met klok, zodat ik niet een f-ckn horloge moet gaan aanschaffen
Natuurlijk zou dit ook voor mij beter zijn. Openklappen is altijd iets minder gebruiksvriendelijk vind ik dan persoonlijk al ziet hij er wel mooi uit. Als ze de specs dan nog wat opschroeven zou ik er al heel tevreden over zijn. Althans ik vrees dat dit de opvolger is van de Qtek 9090!
Heb mailtje gestuurd naar Dangaard Belgium maar daar kon men mij vertellen dat hun Qtek Specialist op vakantie was tot 9 februari. Tot dan wachten tot ik meer info krijg van hem!
nl-x, je zegt dat je geen klokje hebt. Ik heb dat standaard wel
Heb mailtje gestuurd naar Dangaard Belgium maar daar kon men mij vertellen dat hun Qtek Specialist op vakantie was tot 9 februari. Tot dan wachten tot ik meer info krijg van hem!
nl-x, je zegt dat je geen klokje hebt. Ik heb dat standaard wel
[ Voor 9% gewijzigd door nvidia op 03-02-2005 18:54 ]
Maar niet vergeten, ja kan niet eeuwig blijven wachten, anders kun ik dus beter wachten op Qtek 9090i en ga zo door... Dus zodra SPV M2000 aanwezig is, neem ik het
Ben ik bijna helemaal met je eens.nl-x schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:33:
Wat een lelijk ding zeg. Ik ben niet zo voor die dingen die je moet uitklappen om aan te kunnen zetten. Ik zou wel geïnteresseerd zijn in een nieuwer model van de 9090 die er precies hetzelfde uitziet, maar dan met:
- Snellere CPU
- Umts
- VGA scherm
Maare, haha, was dat van die 5 megapixel camera een grapje of bedoelde je 0,5 megapixel?
5 Megapixel camera's in een telefoon kun je voorlopig denk je nog wel op je buik schrijven!
Qtek loopt graag voorop. Om die reden meen ik die 5 megapixels bloedserieus. Sony heeft ook aardige camera's in de telefoons (al dan niet 5 MP). Een 5 MP camera in een mobiel is zeker haalbaar. Bovendien haal je daarmee gelijk de hele doelgroep binnen die een 'serieuze' camera willen hebben op hun mobiel.
De zoom is volgens mij wel toekomstmuzien
En over dat klokje... Ik wil dat op een kleine aparte LCD dus. Zodat ik niet de qtek moet aanzetten voordat ik de tijd kan zien.
De zoom is volgens mij wel toekomstmuzien
En over dat klokje... Ik wil dat op een kleine aparte LCD dus. Zodat ik niet de qtek moet aanzetten voordat ik de tijd kan zien.
Ik schat van wel.. maar das natuurlijk volledig afhankelijk van wat kopers biedennvidia schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:23:
[...]
Die 600 euro, is dat de prijs die ik nog kan krijgen?
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon