Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supershiva schreef op 30 juni 2004 @ 10:47:
Ok, ik kan met mijn HI abbo nog steeds geen gebruik maken van WAP :(
Ik heb al 2 keer via de Nokia site de instellingen naar mijn phone laten sturen, maar deze komen niet eens aan |:(

Is er wellicht ook een andere manier om het operator logo blanco te krijgen ? (Ik heb een datakabel)
hmm vreemd, voor mijn orange abbo had ik ook hi, en geen problemen met wappen.

probeer eens handmatig de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashy schreef op 30 juni 2004 @ 10:58:
hey mensen die van MSN (of andere Instant Messenger) gebruik willen maken,
lees dit es: http://www.agilemobile.com/agile_messenger.html# (voor de 6230 (ofwel J2ME toestellen) coming soon -> July 2004) volgens mij is dit nog de beste van allemaal... maar goed ik heb nog geen enkele aan de praat gekregen, dus je zult mij niet horen over welke nou de beste is of niet. Ik heb die link trouwens van http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/925533/0
ook leuk om door te lezen
IM+ msn via orange world werk bij mij goed. al ben ik ook wel benieuwd hoe die van agile er uit gaat zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Waar kun je goedkope covers bestellen op internet? HEt liefst die rode die een paark bladzijden terug op dit topic langskwam _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net wat nieuws uitgevonden.

Als iemand je belt kan je een afbeelding toevoegen van die persoon oid, alleen weet iemand hoe groot dit plaatje moet zijn?

Ik heb een normale achtergrond toegevoegd, maar dat werkt niet, die word enorm verkleind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 11:56:
Ik heb net wat nieuws uitgevonden.

Als iemand je belt kan je een afbeelding toevoegen van die persoon oid, alleen weet iemand hoe groot dit plaatje moet zijn?

Ik heb een normale achtergrond toegevoegd, maar dat werkt niet, die word enorm verkleind.
80x96 is de resolutie. De kleurendiepte snap ik echter niet. 24 bits bestanden worden weergegeven op iets dat op 8 bits lijkt, en 8 bits bestanden worden ook niet goed weergegeven.

Plaatjes die je in portrait mode schiet worden echter wel goed weergegeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 17:27
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 11:53:
[...]

IM+ msn via orange world werk bij mij goed. al ben ik ook wel benieuwd hoe die van agile er uit gaat zien
Ik heb zelf ook een Orange Free 30 abbo, maar ik doe tot nu toe alles met WAP, misschien komt het daardoor dat bij mij IM+ niet werkt... maar ik gebruik het eigenlijk te weinig om GPRS aan te vragen (orange World) dat kost ook 7,50 per maand toch? en dan krijg je 1 mb gratis... bovendien moet ik dan ook nog es IM+ kopen... nee, ik zoek nog wel ff naar een gratis variant verder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Crashy schreef op 30 juni 2004 @ 12:05:
[...]

Ik heb zelf ook een Orange Free 30 abbo, maar ik doe tot nu toe alles met WAP, misschien komt het daardoor dat bij mij IM+ niet werkt... maar ik gebruik het eigenlijk te weinig om GPRS aan te vragen (orange World) dat kost ook 7,50 per maand toch? en dan krijg je 1 mb gratis... bovendien moet ik dan ook nog es IM+ kopen... nee, ik zoek nog wel ff naar een gratis variant verder 8)
6€ toch?
Daarnaast wil Orange nogsteeds GPRS niet aanzetten bij mij? Ze zeggen dat ze een mailtje sturen zodra GPRS voor mijn Nokia 6230 beschikbaar is....

Jullie hebben het toch gewoon aan de praat? (instellingen @ SP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 18:01

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Neejoh schreef op 30 juni 2004 @ 12:23:
[...]

6€ toch?
Daarnaast wil Orange nogsteeds GPRS niet aanzetten bij mij? Ze zeggen dat ze een mailtje sturen zodra GPRS voor mijn Nokia 6230 beschikbaar is....

Nee, Orange World (de website dus) werkt nog niet goed met de 6230. GPRS werkt wel.
Anders moet je gewoon zeggen dat je de 6220 of 6600 hebt, dan werkt het wel ;)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:08
WHiZZi schreef op 30 juni 2004 @ 12:31:
[...]Nee, Orange World (de website dus) werkt nog niet goed met de 6230. GPRS werkt wel.
Anders moet je gewoon zeggen dat je de 6220 of 6600 hebt, dan werkt het wel ;)
Hoezo werkt die site niet goed? Bij mij doet ie het anders prima hoor. In het begin kreeg ik wel de melding dat mijn toestel niet wordt ondersteund, maar die melding krijg ik al lang niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashy schreef op 30 juni 2004 @ 12:05:
[...]

Klopt IM+ werkt met gprs dat kost 6 euro per maand maar dan kan je wel onbeperkt wappen en desnoods 24 online met msn. gaat buitenom de 2 Mb deze gebruik je bv als je email opgaat halen van een pop3 anders dan die van orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op 30 juni 2004 @ 12:23:
[...]

6€ toch?

Klopt.... orange ondersteund de 6230 nog niet , beetje vreemd ze verkopen ze wel graag met abbo.

maar ik heb gewoon gprs aanlaten zetten en de instellingen handmatig ingevoerd. werkt prima allemaal zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je gaat msn'en op je mobiel zonder abonnement is dat toch heel duur ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 15:18
Januszjes schreef op 30 juni 2004 @ 11:55:
Waar kun je goedkope covers bestellen op internet? HEt liefst die rode die een paark bladzijden terug op dit topic langskwam _/-\o_
Veel goedkoper dan 30 euro worden ze toch niet, omdat het een origineel is.

Als je covers wil, zoek dan zelf effe naar wat telefoon-en-accesoires sites. Erg makkelijk te vinden, er staat er zelfs een in de startpost :/

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Phart schreef op 30 juni 2004 @ 13:10:
[...]

Veel goedkoper dan 30 euro worden ze toch niet, omdat het een origineel is.

Als je covers wil, zoek dan zelf effe naar wat telefoon-en-accesoires sites. Erg makkelijk te vinden, er staat er zelfs een in de startpost :/
Sorry, op een gegeven moment heb je die sp zo vaak doorgelezen dat je denkt dat je weet wat er allemaal instaat. Dan neem je doe moeite niet meer, maar bedankt :) Heb je misschien ook een url van die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 23:05:
Ik heb vandaag m'n HDS-3 headset van m'n telefoon gemod. Ik heb de oordopjes verwijderd en er een klein stukje kabel met aan het eind een female 3,5 mm. jackplug aangemaakt. Nu kan ik dus m'n dure oordopjes aansluiten zonder de stekker eraf te knippen. Ik gebruik m'n telefoon nu zelfs als MP3 speler in de auto. Ik kan de telefoon nu ook in de auto gebruiken handsfree (jaja, hansfree functie zit ingebouwd) terwijl ik het geluid over de speakers van de auto hoor.

Wel even een tip voor jullie allemaal:
Waarom wordt er niet iets als onderstaand gebruikt?

Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.com/m/7000_7999/7600/7600/7606/760691_RB_00_FB.EPS.jpg

Overigens gewoon verkrijgbaar via Conrad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 13:20:
[...]Waarom wordt er niet iets als onderstaand gebruikt?

[afbeelding]

Als je de eerste paar topics had doorgelezen, dan had je kunnen weten dat dit ding gewoon niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was al een tijd op zoek naar een programma om de videoclips die je op kunt nemen met de 6230 om te zetten van 3gp naar avi, zodat ik ze ook online kan laten zien aan andere mensen.

Na lang zoeken bleek dat Quicktime Pro hier bijzonder geschikt voor is. Dit omdat Quicktime pro sowieso al 3gp bestanden kan openen (geen codecs of patches downloaden ofzo) en je daarna alleen maar bestand -> exporteren hoeft te kiezen en vervolgens 'movie to avi' selecteren, goeie resolutie en kwaliteit instellen en klaar.

Hopelijk hebben andere mensen hier iets aan (misschen iets voor in de startpost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op 30 juni 2004 @ 13:21:
[...]

Als je de eerste paar topics had doorgelezen, dan had je kunnen weten dat dit ding gewoon niet werkt.
Ik heb in de afgelopen maanden alle topics doorgelezen en letterlijk alle berichten gelezen.

//EDIT
Laat maar. Ik las net op de site van conrad dat deze dingen alleen geschikt zijn om headsets op aan te sluiten met een jack-plugje.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:55

Sharky

Skamn Dippy!

die zojuist geposte link met een lijst van werkende mmc's is best handig maar ik kan geen enkel merk terugvinden in de pricewatch, iig niet de merken die kaartjes hebben van 512 mb, en die wil ik graag. weet iemand waar je die kunt bestellen?

http://www.howardforums.c...pagenumber=12#post3149890

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 13:45:
[...]
Ik heb in de afgelopen maanden alle topics doorgelezen en letterlijk alle berichten gelezen.

//EDIT
Laat maar. Ik las net op de site van conrad dat deze dingen alleen geschikt zijn om headsets op aan te sluiten met een jack-plugje.
[rml]Macer in "Nokia 6230 [ Deel 3]"[/rml]
[rml]gigasmit in "Nokia 6230 [ Deel 4]"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 11-09 10:58
Ik heb gisteren bij The Phone House in Emmen (Nokia Service Point) een wit frontje
+ witte toetsen gehaald voor een pakketprijs van €45. Nu is me echter opgevallen
dat de achterkant een andere kleur wit is (meer richting beige) dan de voorkant.

Is het normaal dat bij Pearl White kleurverschil in de voor en achterkant zit?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ze hier nog niet gevonden, WAP en MMS settings voor Vodafone voor mensen zonder Live! abbo. Mocht ik ze gemist hebben, laat maar horen, gooi ik het wel weer weg.

WAP:
* Kies menu en selecteer 'Diensten'.
* Selecteer 'Instellingen'.
* Selecteer 'Instellingen verbinding'.
* Selecteer Actieve dienst-instellingen'
* Selecteer bestaande set instellingen of kies 'Leeg' om een nieuwe aan te maken.
* Selecteer Actieve dienst-instellingen bewerken'
* Selecteer 'Naam set instellingen'. Voer de naam GPRS WAP in.
* Selecteer 'Homepage'. Voer het adres http://live.vodafone.com
* Selecteer 'Proxy's'
* Selcteer 'inschakelen'
* Selecteer 'Primaire proxy'. Voer het adres 192.168.251.150 in .
* Vul bij poort '8799' in
* Bij 'Secundaire proxy"niets invullen/wijzigen'
* Selecteer 'Gegevensdrager' en selecteer 'GPRS'
* Selecteer 'Instellingen drager'
* Selecteer GPRS-toegangspunt. "web.vodafone.nl" (dus niet live.vodafone.com")
* Selecteer 'Verificatietype'. Selecteer 'Normaal'.
* Selecteer 'Login-type'. Selecteer 'Automatisch'.
* Selecteer 'Gebruikersnaam' en vul hier 'vodafone' in.
* Selecteer 'Wachtwoord' en vul hier ook 'vodafone' in.

Voor MMS bijna hetzelfde:
* Ga naar hoofdmenu.
* Kies "Berichten".
* Kies "Berichtinstellingen"
* Kies "Multimediaber."
* Verzonden berichten opslaan? Naar wens
* Afleveringsrapporten? Naar wens
* Afbeelding verkleinen? Nee
* Standaard timing dia's? Naar wens
* Ontvangst multimedia toestaan? In eigen netwerk
* Inkomende multimediaberichten? Ophalen
* Instellingen verbinding?
* Kies "Actieve multimedia-inst. bewerken".
* Naam set instellingen? Vodafone MMS
* Homepage? http://mmsc.mms.vodafone.nl
* Proxy's? Inschakelen
* Primaire proxy? 192.168.251.150
* Poort:8799
* Secundaire proxy? (niet invullen)
* Gegevensdrager? GPRS
* Instellingen drager?
* GPRS toeganspunt? live.vodafone.com
* Verificatietype? Normaal
* Gebruikersnaam? vodafone
* Wachtwoord? vodafone
* Terug
* Terug
* Kies "actieve multimedia-instellingen"
* Selecteer set "Vodafone MMS"
* Terug
* Advertenties toestaan? Nee

Succes..... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:57

Ankh

|true

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 00:54:
ik heb ELKE keer dat ik wil syncen met pc-suite (inmiddels 6.2) krijg ik dit te zien:

[...]

Ik snap er niks van!

bestanden verzenden en syncen met oxygen phone manager werkt perfect.
huh hoe heb jij oxygen aan de praat gekregen ik krijg hem bij mij niet werkende.. :(

mail me anders ff scarab[at]mystery-land[dot]net thanks!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Hoi, ik sinds kort deze telefoon. maar nu ben ik filmpjes aan het omzetten naar 3gp formaat. (45mins) maar het geluid loopt achter na het omzetten. is er een manier hoe ik dit oplos?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElmarNieser schreef op 30 juni 2004 @ 16:10:
Hoi, ik sinds kort deze telefoon. maar nu ben ik filmpjes aan het omzetten naar 3gp formaat. (45mins) maar het geluid loopt achter na het omzetten. is er een manier hoe ik dit oplos?
Ik gebruik de trial versie van pvauthor (packetvideo author). Deze werkt tot nu toe zeker naar behoren. Ik denk dat ik hier wel die $60 voor over heb. Ten minste geen gezeik meer met al die andere progjes die net niet helemaal lekker werken. Overigens is de trial van dit programma te downloaden op http://www.packetvideo.com/shop/authordownload.asp

Er is ook nog een player versie en een recorder versie van, maar dit is een uitgeklede versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
ik krijg de mijne op geen enkele manier gepaard aan mijn pc, op de telefoon krijg ik een melding over een beveligingsfout en op de pc krijg ik geen melding, alleen dat het is gefaald. iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCaRaBaeuS schreef op 30 juni 2004 @ 16:03:
[...]

huh hoe heb jij oxygen aan de praat gekregen ik krijg hem bij mij niet werkende.. :(

mail me anders ff scarab[at]mystery-land[dot]net thanks!
missch zowiezo wel interessant voor anderen, vandaar dat ik t even hier zeg:
lukt het je om met pc-suite contact te krijgen? je moet iig alle nokia-vensters sluiten anders vindt opm m niet. daarna starten en dan vindt ie m.
welke versie gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 16:41:
[...]

Ik gebruik de trial versie van pvauthor (packetvideo author). Deze werkt tot nu toe zeker naar behoren. Ik denk dat ik hier wel die $60 voor over heb. Ten minste geen gezeik meer met al die andere progjes die net niet helemaal lekker werken. Overigens is de trial van dit programma te downloaden op http://www.packetvideo.com/shop/authordownload.asp

Er is ook nog een player versie en een recorder versie van, maar dit is een uitgeklede versie.
Bedankt ! ik ga het even proberen. ik edit wel even deze post mocht het niet lukken

EDIT hmmm gluid blijft even hangen en dan gaat ie weer achterlopen :S mag ik vragen op welke qualiteid (geluid en video) jij compressed ?

[ Voor 11% gewijzigd door ElmarNieser op 30-06-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het nog niet tegen gekomen in deze zeer grote topic: met welke e-mail client kan ik e-mails met attachements versturen? Wil graag fotootjes gemaakt met mijn 6230 e-mailen en het lukt mij niet om een java applet te vinden die dat kan.

--potjepap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 17:49:
Ben het nog niet tegen gekomen in deze zeer grote topic: met welke e-mail client kan ik e-mails met attachements versturen? Wil graag fotootjes gemaakt met mijn 6230 e-mailen en het lukt mij niet om een java applet te vinden die dat kan.

--potjepap
emm je kan gewoon een mericht met foto mailen zonder apps met multimedia bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElmarNieser schreef op 30 juni 2004 @ 18:09:
[...]

emm je kan gewoon een mericht met foto mailen zonder apps met multimedia bericht.
Ook met Orange (Free 40)? het wil niet zo lukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 13:20:
[...]

Waarom wordt er niet iets als onderstaand gebruikt?

[afbeelding]

Ik kan em niet vinden op Conrad, ben erg benieuwd of die er ook voor de 6230 is en wat dat dan kost. Wil 't wel eens uitproberen.
Vind het idd wel erg jammer dat er geen 3.5mm jack aansluiting op zit. Zag ik laatst bij een ander type nokia van een collega namelijk wel erop zitten! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 18:35:
[...]

Ook met Orange (Free 40)? het wil niet zo lukken :(
aik da weet ik niet zeker :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan toch gewoon een mms versturen naar een email? ik tenminste wel. Je moet dan natuurlijk wel de mms instellingen in je telefoon hebben en mms moet geactiveerd zijn bij orange.

Bel dus even orange en activeer mms. Zij kunnen jou de instellingen sturen ( ze sturen ze dan wel via de nokia site, want zelf hebben ze ze nog niet) of je gaat zelf even naar de nokia site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:14
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 21:09:
[...]

Je snapt het dus wel, maar het werkt gewoon niet.

[...]

Contact opnemen met de helldesk. Ik heb dit in het begin ook gehad bij Vodafone, en toen bleek er 'iets' fout te zitten in mijn abo. Het was wel geactiveerd, maar werkte toch niet.

3 dagen later ontving ik alle aangevraagde verbindingsinstellingen alsnog, die waren ergens blijven hangen.

[...]

Dat klopt, dat moet werken. Ik denk eigenlijk dat de fout in jouw geval bij je provider zit.
Zojuist contact opgenomen met KPN, na asociaal lang wachten een of andere ballo aan de lijn gekregen die me doorverwijst naar http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/instellingen ik heb hier de instellingen zo goed als ik kon ingevuld maar het werkt nog steeds niet. Ik begin hier een beetje moedeloos van te worden.

Volgens mij doe ik nog steeds iets verkeerd, maar wat 8)7
Is er misschien iemand, die WAP via een abbo van de KPN wel aan de praat heeft gekregen, zo LAAT MIJ ALSJEBLIEFT JOUW INSTELLINGEN OVERNEMEN want ik wordt helemaal meloepie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 17:49:

--potjepap
Dit is een probleem nog, ook ik zoek hier naar... al verschillende midlets geprobeerd maar er zit er niet een tussen die attachments kan versturen....

Hopen dat dit nog eens gemaakt gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElmarNieser schreef op 30 juni 2004 @ 18:09:
[...]

niet met orange world :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 19:04:
je kan toch gewoon een mms versturen naar een email? ik tenminste wel. Je moet dan natuurlijk wel de mms instellingen in je telefoon hebben en mms moet geactiveerd zijn bij orange.

Bel dus even orange en activeer mms. Zij kunnen jou de instellingen sturen ( ze sturen ze dan wel via de nokia site, want zelf hebben ze ze nog niet) of je gaat zelf even naar de nokia site
werkt niet met orange world :( helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het bij jou wel werkt ben ik echt benieuwd naar je instellingen !! voor mms
ik kan mms-en, pop3 email ophalen, gprs-en maar bij het versturen van een mms naar email geeft hij aan "mislukt" ik heb voor email wel wanadoo surver ingesteld misschien zit hier het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of hij er in staat maar de 128MB MMC van Silicon power werkt ook :)
K heb vanmiddag me datakabeltje gemod en t werkt als een trein :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn mijn instellingen: (alles werkt behalve mms naar email)

MMS:
Homepage: http://mms.orange.nl:8002
Proxy’s: inschakelen
Primaire: 10.250.255.183:5080
Secundaire Leeg :8080
Gegevensdrager: GPRS
Instellingendrager:
GPRS-toegangspunt: mms
Verificatietype: normaal
Gebruikersnaam: Leeg
Wachtwoord: Leeg

Email:
Mailboxnaam: Wanadoo
E-mailadres: mijnnaam@wanadoo.nl
Mijn mailnaam: mijnnaam
Uitgaande SMTP server: smtp.wanadoo.nl
Type inkomende server: POP3
Inkomende POP3 server: pop.wanadoo.nl
POP3 gebruikersnaam: mijnnaam
POP3 wachtwoord: ***********
Overige instellingen:
Ondertekening bijvoegen: Nee
SMTP verificatie gebruiken: Nee
SMTP gebruikersnaam: Leeg
SMTP wachtwoord: Leeg
Uitgaande SMTP poort: 25
Inkomende POP3 poort: 110
Antwoordadres: Leeg
Beveiligde aanmelding: Uit
E-mails ophalen: 100
SMTP verbindingsinstellingen:
Primare: 010.250.255.188:5080
Secundaire: Leeg:0
Gegevensdrager GPRS
Instellingen drager:
GPRS toegangspunt: internet
Logintype: Automatisch
POP3 verbindingsinstellingen:
Primare: 010.250.255.188:5080
Secundaire: Leeg:0
Gegevensdrager GPRS
Instellingen drager:
GPRS toegangspunt: internet
Logintype: Automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SUPERSHIVA,

Je bent keihard door de gast die je van KPN aan de lijn had genaaid. :( Zie onderstaande tekst van GIN http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/contact

--
Op dit moment krijgen wij veel vragen van mensen die problemen hebben met het opzetten van de WAP verbinding (via GSM of via GPRS). Bij de overname van M-Info hebben wij alleen de WAP portal overgenomen van KPN en niet de verbinding zelf.

Als u problemen heeft met de verbinding (u kunt bijvoorbeeld met geen enkele wapsite verbinding krijgen), moet u contact opnemen met de helpdesk van KPN, daar moet men in staat zijn uw probleem op te lossen. Het telefoonnummer van KPN is 0800-0507. Helaas hebben wij moeten constateren dat veel klanten met verbindingsproblemen ten onrechte naar ons doorverwezen worden.

Het volgende voorbeeld toont aan waarom u bij verbindingsproblemen contact op moet nemen met KPN:
Stel, u hebt een abonnement bij een internetprovider en u probeert een site te bezoeken. U kunt deze site niet bereiken omdat u geen verbinding kunt maken (ADSL, telefoon of ISDN). Deze verbinding wordt door uw internetprovider verzorgd. Dus u gaat met deze klacht niet naar het bedrijf van wie de website is, maar naar het bedrijf dat uw verbinding verzorgt.

In dit voorbeeld is KPN de internetprovider en is GIN de eigenaar van de website. Aangezien uw vraag over de verbinding gaat, moet u hiermee bij KPN zijn.
--

Ik zou als ik jou was maar een boos naar de KPN bellen. Ik heb het overigens ook nog steeds niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 19:27

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Ik blijf invalid playlist houden, wat moet ik er aan doen?

#EXTM3U
#EXTINF:312,Alyzée - 01 J'en Ai Marre (Version Album)
B:\Alyzee\01 J'en Ai Marre (Version Album).aac
#EXTINF:272,Alyzée - 02 A Contre - Courant
B:\Alyzee\02 A Contre-Courant.aac
#EXTINF:269,Alyzée - 03 Toc De Mac
B:\Alyzee\03 Toc De Mac.aac
#EXTINF:231,Alyzée - 04 Amelie M'a Dit
B:\Alyzee\04 Amelie M'a Dit.aac
#EXTINF:283,Alyzée - 05 C'est Trop Tard
B:\Alyzee\05 C'est Trop Tard.aac
#EXTINF:282,Alyzée - 06 Tempete
B:\Alyzee\06 Tempete.aac
#EXTINF:263,Alyzée - 07 J'ai Pas Vingt Ans
B:\Alyzee\07 J'ai Pas Vingt Ans.aac
#EXTINF:234,Alyzée - 08 Hey! Amigo!
B:\Alyzee\08 Hey! Amigo!.aac
#EXTINF:250,Alyzée - 09 L'e - Mail A Des Ailes
B:\Alyzee\09 L'e-Mail A Des Ailes.aac
#EXTINF:249,Alyzée - 10 Youpidou
B:\Alyzee\10 Youpidou.aac
#EXTINF:256,Alyzée - 11 Coeur Deja Pris
B:\Alyzee\11 Coeur Deja Pris.aac

Dat is het... Ik zie hem dus wel, maar doet het niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
martinweb.nl schreef op 30 juni 2004 @ 22:58:

#EXTM3U
knipperdeknipknip

Bemused ondersteunt geen winamp 5 playlist. Zit in 't servergedeeltje en er is niets aan te doen. Wachten op een nieuwe versie dus.

[ Voor 12% gewijzigd door OllieMongollie op 30-06-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

OllieMongollie schreef op 30 juni 2004 @ 23:15:
[...]

Bemused ondersteunt geen winamp 5 playlist. Zit in 't servergedeeltje en er is niets aan te doen. Wachten op een nieuwe versie dus.
Nou ja goed. Ook niet als ik de playlist met Nokia zelf maak gaat het niet... Wat klopt er dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
martinweb.nl schreef op 30 juni 2004 @ 23:23:
[...]

Nou ja goed. Ook niet als ik de playlist met Nokia zelf maak gaat het niet... Wat klopt er dan niet?
Uhmm.. Over welke playlist heb je 't eigenlijk?? Zat niet op te letten. Ben verdrietig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Supershiva schreef op 30 juni 2004 @ 19:14:
[...]

Volgens mij doe ik nog steeds iets verkeerd, maar wat 8)7
Is er misschien iemand, die WAP via een abbo van de KPN wel aan de praat heeft gekregen, zo LAAT MIJ ALSJEBLIEFT JOUW INSTELLINGEN OVERNEMEN want ik wordt helemaal meloepie hier.
En deze dan?? Bij mij werken ze met een gewoon KPN abbo.

Homepage: http://wap.tutch.nl
Proxy's: Uitschakelen
Gegevensdrager: GSM-gegevens
Inbelnummer: +31642432020
Verificatietype: Normaal
Type gegevensoproep: ISDN
Snelheid: 9600
Login-Type: Automatisch
Gebruikersnaam: wap
Wachtwoord: wap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 21:46:
SUPERSHIVA,

Je bent keihard door de gast die je van KPN aan de lijn had genaaid. :( Zie onderstaande tekst van GIN http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/contact

--
Op dit moment krijgen wij veel vragen van mensen die problemen hebben met het opzetten van de WAP verbinding (via GSM of via GPRS). Bij de overname van M-Info hebben wij alleen de WAP portal overgenomen van KPN en niet de verbinding zelf.

Als u problemen heeft met de verbinding (u kunt bijvoorbeeld met geen enkele wapsite verbinding krijgen), moet u contact opnemen met de helpdesk van KPN, daar moet men in staat zijn uw probleem op te lossen. Het telefoonnummer van KPN is 0800-0507. Helaas hebben wij moeten constateren dat veel klanten met verbindingsproblemen ten onrechte naar ons doorverwezen worden.

Het volgende voorbeeld toont aan waarom u bij verbindingsproblemen contact op moet nemen met KPN:
Stel, u hebt een abonnement bij een internetprovider en u probeert een site te bezoeken. U kunt deze site niet bereiken omdat u geen verbinding kunt maken (ADSL, telefoon of ISDN). Deze verbinding wordt door uw internetprovider verzorgd. Dus u gaat met deze klacht niet naar het bedrijf van wie de website is, maar naar het bedrijf dat uw verbinding verzorgt.

In dit voorbeeld is KPN de internetprovider en is GIN de eigenaar van de website. Aangezien uw vraag over de verbinding gaat, moet u hiermee bij KPN zijn.
--

Ik zou als ik jou was maar een boos naar de KPN bellen. Ik heb het overigens ook nog steeds niet aan de praat.
KPN leverd inderdaad de verbinding deze gaat over GPRS en geloof me die werkt ,want die werkt namelijk ook zonder ionstellingen die is gewoon altijd in lucht net als gsm.

IK vind dat GIN het probleem afschuifd en er een slecht voorbeeld overeen gooit.
Als ik de instellingen er niet inzet kan ik GIN daarom ook niet bereiken ,en op de pagina van GIN staan de instellingen.

Dus voor de instellingen op hun pagina krijg je geen support?
Beetje vreemd vind ik zelf zij verdienen met deze dienst toch ook centjes dus waarom niet hun eigen klanten de juiste richting op wijzen.

KPN leverd inderdaad de verbinding en daar mag je mee doen wat je wil.

De vergelijking met adsl of isdn gaat daarom niet op.

Als ik adsl heb bij planet en een email account met xs4all maar kan geen email ophalen bij xs4all maar heb wel internet moet ik dan toch bij planet klagen?

Ik zou op de instellingen van xs4all gokken.

Dus voor die portal van GIN heb je instellingen nodig voor GIN`s portal dus he`.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

OllieMongollie schreef op 30 juni 2004 @ 23:28:
[...]

Uhmm.. Over welke playlist heb je 't eigenlijk?? Zat niet op te letten. Ben verdrietig ;)
Heet is mogelijk om op je MMC ´mappen´ te maken voor verschillende muziek albums. Dat heb ik gedaan. En via Nokia software heb ik playlists gemaakt. De playlist heb ik aangepast naar de map op de MMC, maar nog werkt het niet.

Dus, hoe maak je een goede playlist en hoe zet je hem op je telefoon? TNX. :)

(Ja, beetje verdrietig, toch jammer...)

[ Voor 6% gewijzigd door Martin?81 op 30-06-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
martinweb.nl schreef op 30 juni 2004 @ 23:42:
[...]

Heet is mogelijk om op je MMC ´mappen´ te maken voor verschillende muziek albums. Dat heb ik gedaan. En via Nokia software heb ik playlists gemaakt. De playlist heb ik aangepast naar de map op de MMC, maar nog werkt het niet.

Dus, hoe maak je een goede playlist en hoe zet je hem op je telefoon? TNX. :)

(Ja, beetje verdrietig, toch jammer...)
Hmm.. Ik dacht dat 't ergens anders over ging. Sorry. Maar ik heb het hier wel al een paar keer langs zien komen. Kijk eens in deel 8 en zet je limit op 999. Is wat makkelijker zoeken.

/me Ollie pakt nog een tissue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat gedoe van de playlistst staat in de SP, en daar staat nog een link naar een duidelijke uitleg. Ik ben er op die manier ook gewoon uitgekomen duzz het moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail :/

[ Voor 90% gewijzigd door intoxicated op 01-07-2004 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok.. begrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martinweb: met bemused playlists maken voor op je MMC *kan* *niet*.

jvvianen heeft in een post in (ik dacht) deel 6 of 7 haarfijn uitgelegd hoe je playlists moet bakken.

Over bemused (playlists):
1) de bemused client is ALPHA software, dus het kan stuk zijn
2) playlists overzetten met werkt alleen met winamp2 (zelfs dan nog matig), SERVERSIDE. Clientside is niet gedocumenteerd, en kan dus ook gewoon NIET WERKEN OMDAT HET ALPHA IS
3) LEES DE F$CKING README'S die bij bemused server zitten
4) Kijk in het STATUS WINDOW van bemused server wat er al dan niet misgaat.

/me kan NIET begrijpen dat het bij zoveel mensen misgaat terwijl hij het binnen 10 minuten aan de praat had

(en ja, dat gaat zowel over bemused als de verschillende playlists op de 6230 die dus NIKS met bemused te maken hebben)

hmzo - dat was mijn rant voor de dag, maar mensen die geen handleidingen lezen en/of niet beschikken over elementaire kennis als client/server architectuur of het verschil tussen applicatie A en B niet zien, werken wat op de zenuwen soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 12:01:
[...]
80x96 is de resolutie. De kleurendiepte snap ik echter niet. 24 bits bestanden worden weergegeven op iets dat op 8 bits lijkt, en 8 bits bestanden worden ook niet goed weergegeven.

Plaatjes die je in portrait mode schiet worden echter wel goed weergegeven :?
Ja idd, ik zie het net. Portrait ziet er nou ook niet zo geweldig uit. Al meer mensen die dit geprobeerd hebben?

Afbeelding toevoegen bij een contactpersoon. Zodra die belt, dan komt dat in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:57

Ankh

|true

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 16:50:
[...]

missch zowiezo wel interessant voor anderen, vandaar dat ik t even hier zeg:
lukt het je om met pc-suite contact te krijgen? je moet iig alle nokia-vensters sluiten anders vindt opm m niet. daarna starten en dan vindt ie m.
welke versie gebruik jij?
alles wat betreft nokia werkt, behalve de file browser. die krijg ik niet aan de praat ik zie totaal niets.

ik gebruik 2.3.1 trail versie. geen zin en tijd om een legaal te kopen :P eerst weten of hij wel werkt

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martinweb.nl schreef op 30 juni 2004 @ 22:58:

#EXTM3U
#EXTINF:272,Alyzée - 02 A Contre - Courant
B:\Alyzee\02 A Contre-Courant.aac
#EXTINF:269,Alyzée - 03 Toc De Mac
B:\Alyzee\03 Toc De Mac.aac
#EXTINF:231,Alyzée - 04 Amelie M'a Dit
B:\Alyzee\04 Amelie M'a Dit.aac
enz...

Ik zie precies hetzelfde op mijn telefoon bij Bemused, maar als ik één van die nummers aanklik doet ie het gewoon!!

Heb server 1.73 en winamp 5.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElmarNieser schreef op 30 juni 2004 @ 16:53:
[...]

Bedankt ! ik ga het even proberen. ik edit wel even deze post mocht het niet lukken

EDIT hmmm gluid blijft even hangen en dan gaat ie weer achterlopen :S mag ik vragen op welke qualiteid (geluid en video) jij compressed ?
Ik gebruik bij de encoding, tabblad Codec (onderaan):
-audio: GSM_AMR 12,20 kbps, 8,00 khz, mono
-video: codec: pv mp4, size: 128 x 96

tabblad codec settings:
maximum frame rate 7,99 (it's a phone goddamn it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Zat in de SP te kijken of er al iets instond betreffende tasjes voor de 6230, maar nog niet dus en ik wil toch graag een tasje voor de mijne. Dus, welk tasje hebben jullie en waar kun je mooie krijgen?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

freddifish

schnappi !

Xanion schreef op 01 juli 2004 @ 10:24:
Zat in de SP te kijken of er al iets instond betreffende tasjes voor de 6230, maar nog niet dus en ik wil toch graag een tasje voor de mijne. Dus, welk tasje hebben jullie en waar kun je mooie krijgen?
meteen erbij gekocht bij belcompany: een hama leren 6230 tasje met op de juiste plaatsen openingen voor camera en knopjes etc, 9.95..
niet supermooi, wel functioneel

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 19:21:
[...]
quote:
potjepap schreef op 30 juni 2004 @ 17:49:

--potjepap

Dit is een probleem nog, ook ik zoek hier naar... al verschillende midlets geprobeerd maar er zit er niet een tussen die attachments kan versturen....

Hopen dat dit nog eens gemaakt gaat worden
Volgens de Orange service desk duurt het nog tot minimaal kwartaal 3 2004 voordat MMS naar e-mail mogelijk wordt gemaakt. Als iemand voor die tijd een client vindt die het sturen van bijlagen mogelijk maakt houd ik mij ten zeerste aanbevolen :)

potjepap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
_Brake_ schreef op 30 juni 2004 @ 14:15:
Ik heb gisteren bij The Phone House in Emmen (Nokia Service Point) een wit frontje
+ witte toetsen gehaald voor een pakketprijs van €45. Nu is me echter opgevallen
dat de achterkant een andere kleur wit is (meer richting beige) dan de voorkant.

Is het normaal dat bij Pearl White kleurverschil in de voor en achterkant zit?
Wil iemand heel misschien even kijken of er kleurverschil in z'n voor en achterkant
zit? Alvast bedankt! :Y)

Toen ik nog 3.14 had kon ik het vodafone logo gewoon op m'n toestel krijgen.
(logo smsen naar 125) Als ik dat nu doe, ontvangt ie het logo wel, maar kan ik
hem niet opslaan. Heb factory default settings al gedaan, toestel al een paar
keer aan en uit gedaan, maar het helpt niet. "Klopt dit?"

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 10:54:
[...]

Volgens de Orange service desk duurt het nog tot minimaal kwartaal 3 2004 voordat MMS naar e-mail mogelijk wordt gemaakt. Als iemand voor die tijd een client vindt die het sturen van bijlagen mogelijk maakt houd ik mij ten zeerste aanbevolen :)

potjepap
Ja had ik het dus toch goed... via mms kan nog niet bij orange en een e-mail midlet die bijlagen kan verzenden is er nog niet (volgens mij) blijven rondkijken dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Laatst online: 10-09 13:59

DeZzL

Rocket surgeon

hmm, raar. Ik heb een tijdje lang in het buitenland rondgelopen met 2 sim kaarten en had ik mn operatorlogo (blank) uitstaan om mn netwerk te kunnen zien.

Nu ik weer in NL ben heb wil ik mn blanco logo weer zien <edit>Dat kan toch helemaal niet ;) </edit>, maar hetgeen dat in mn scherpie verschijnt is een vraagtekentje in een klein geel blokje. Het ziet er uit zoals een onbekend fileformat-icoon op de MMC er ook uit ziet.

Als ik een nieuw logo naar m'n telefoon stuur, "replace current logo: yes"dan krijg ik de melding dat het logo niet opgeslagen kan worden: "saving failed" :?
Iemand ervaring mee?'

Misschien moet ik het oude logo weghalen? Dit kan niet via de PC suite, is er andere software voor waarmee dat kan via BT?

edit2: 3.14

[ Voor 16% gewijzigd door DeZzL op 01-07-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
DeZzL schreef op 01 juli 2004 @ 11:30:
hmm, raar. Ik heb een tijdje lang in het buitenland rondgelopen met 2 sim kaarten en had ik mn operatorlogo (blank) uitstaan om mn netwerk te kunnen zien.

Nu ik weer in NL ben heb wil ik mn blanco logo weer zien <edit>Dat kan toch helemaal niet ;) </edit>, maar hetgeen dat in mn scherpie verschijnt is een vraagtekentje in een klein geel blokje. Het ziet er uit zoals een onbekend fileformat-icoon op de MMC er ook uit ziet.

Als ik een nieuw logo naar m'n telefoon stuur, "replace current logo: yes"dan krijg ik de melding dat het logo niet opgeslagen kan worden: "saving failed" :?
Iemand ervaring mee?'

Misschien moet ik het oude logo weghalen? Dit kan niet via de PC suite, is er andere software voor waarmee dat kan via BT?
Dat heb ik dus ook! Van Vodafone dus, dat logo. Firmware 3.15!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 19:57:
Ik weet niet zeker of hij er in staat maar de 128MB MMC van Silicon power werkt ook :)
K heb vanmiddag me datakabeltje gemod en t werkt als een trein :D
Na zo'n mod hecht je toch meer waarde aan zo'n kabel hè? :Y)

Heb je die 128MB MMC van Silicon Power óók bij Stuntprijzen.net gekocht? Want volgens mij is er nog geen post geweest over hun MMC's. Ik denk er over om hun 256MB MMC te bestellen voor €59.00 (ZONDER verzendkosten!).

Ik ben dus benieuwd naar het merk (dat staat niet op de site en is volgens mij nog niet gepost) maar vooral of ze goed werken.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Ik weet dat dit onderwerp al vaker is langsgekomen maar ondertussen hebben meer mensen deze telefoon dus misschien ook meer tips.

Toen ik mijn telefoon kreeg heb ik de cover er verkeerd opgedaan en nu zit hij extreem vast. De pinnetjes zitten er niet goed in en waarschijnlijk is de hele bende geforceerd :( . Wie heeft dit ook gehad en kan de cover er nog wel afkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
_Brake_ schreef op 01 juli 2004 @ 11:35:
[...]

Dat heb ik dus ook! Van Vodafone dus, dat logo. Firmware 3.15!
Waarschijnlijk storing bij Vodafone. Het lukt ook niet meer op m'n 6100 waar al een
Vodafone operator logo opstaat. Doe het wel ff via MobiMB :)

Heeft iemand die vodafone opstart/afsluit logo's voor mij?

Pearl White mensen, verschilt de achterkant qua kleur van de voorkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Laatst online: 09-09 23:14
OllieMongollie schreef op 30 juni 2004 @ 23:29:
[...]

En deze dan?? Bij mij werken ze met een gewoon KPN abbo.

Homepage: http://wap.tutch.nl
Proxy's: Uitschakelen
Gegevensdrager: GSM-gegevens
Inbelnummer: +31642432020
Verificatietype: Normaal
Type gegevensoproep: ISDN
Snelheid: 9600
Login-Type: Automatisch
Gebruikersnaam: wap
Wachtwoord: wap
ALS JE EEN VROUW WAS ZOU IK JE KOMEN ZOENEN _/-\o_ mijn dank is GROOTS.
Dit werkt, ik kan wappen _/-\o_ OllieMongollie UBER ALLES _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Laatst online: 10-09 13:59

DeZzL

Rocket surgeon

_Brake_ schreef op 01 juli 2004 @ 12:25:
[...]

Waarschijnlijk storing bij Vodafone. Het lukt ook niet meer op m'n 6100 waar al een
Vodafone operator logo opstaat. Doe het wel ff via MobiMB :)
Nee dat is het niet, ik heb T-mobile en hetzelfde probleem...heeft eerder iets met de phone te maken dan met de provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
_Brake_ schreef op 01 juli 2004 @ 12:25:
[...]
Pearl White mensen, verschilt de achterkant qua kleur van de voorkant?
Nee, allebei de kanten beetje beige/parelmoerwit achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog eens een vraag: Heeft iemand al eens rtsp geprobeerd?

Ik snap er niets van ik krijg de meldingen controleer de verbinding.....
ik heb toch gewoon de GPRS aanstaan.

tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag

Ik wil graag spelletjes op mijn nokia 6230 zetten maar ik heb alleen een cardreader kan dat ook en hoe

Alvast bedankt,'

Martijn 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 13:37:
Goedemiddag

Ik wil graag spelletjes op mijn nokia 6230 zetten maar ik heb alleen een cardreader kan dat ook en hoe

Alvast bedankt,'

Martijn 8)7 :P
Helaas dat zal niet lukken. in jou geval blijft alleen installen via wap sites over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Laatst online: 06-09 12:03
Er is nu ook een vertaalmodule voor op de telefoon. Deze is te vinden op de site loqi.nl. Een demo kun je via de volgende link downloaden op je telefoon: http://www.loqi.nl/test.wml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 13:39:
[...]

Helaas dat zal niet lukken. in jou geval blijft alleen installen via wap sites over.
maar dat is toch bes wel superduur ofnie? want ik heb er 1000 op de computer staan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wibs schreef op 26 juni 2004 @ 14:01:
Ik had deze oplossing nog niet eerder gezien in dit topic.

Voor alle mensen die nog problemen hebben met het aanmaken van playlist voor hun mp3's die in mappen op je MMC staan en waarbij eerde genoemde methoden met de Nokia Audio Manager niet werken. Ik kan namelijk ook via de audiomanager geen listing krijgen van mp3's op mijn MMC.

1) zet al je mp3's lekker in hun eigen map op je MMC (via cardreader of phonebrowser)

2) maak een m3u playlist (handig met winamp) en geeft daarbij het pad naar de mappen als volgt aan (voorbeeld):

B:\MP3\Phish-Undermind-Retail-2004-XXL\01-phish-scents_and_subtle_sounds_(intro)-xxl.mp3

Hierbij kom je met B:\ in de root van je MMC kaart.
Op mijn MMC kaart is dus een map 'MP3' met daarin verschillende mappen met albums.

3) maak nu met een programma de map PredefPlaylist aan in c:\Documents and Settings\windowslogin\Phone Browser\telefoonnaam\

4) Kopieer vervolgens de playlist die je zojuist hebt aangemaakt naar die PredefPlaylist map met behulp van je Nokia Phone Browser.

5) Check dan je musicplayer, lees de lijsten in of herstart je telefoon. Et voila, werkzame playlists.

...verder fijn apparaat die 6230... ;)

je schijnt iets dergelijks ook nog te kunnen doen met PredefJava (voor toepassingen dus).
Exact opgevolgd, playlist werd pas gevonden na herstart, maar....ongeldig formaat afspeellijst..... ??? What did I do wrong...heb het met winamp geprobeerd evenals een nokia m3u generaat...... ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 13:39:
[...]

maar dat is toch superduur ofnie. ik heb namelijk 1000 javagames om men pc staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 13:51:
maar dat is toch superduur ofnie. ik heb namelijk 1000 javagames om men pc staan
Koop dan voor EUR ~35 een USB dongle of voor ~EUR 15 een kabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 13:48:
[...]

maar dat is toch bes wel superduur ofnie? want ik heb er 1000 op de computer staan:P
kabeltje kopen he... voor 12,50 ben je klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits van Baerle
  • Niet online
Is het niet een idee om in de startpost de laatste firmware versie van het moment te vermelden? Dan hoef je niet alle gigantisch grote topics door te lezen als je alleen wil weten of er al een update is. Hoeft maar hooguit twee regels te kosten.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een zoomfunctie tijdens het nemen van een foto beschikbaar. bij de 6600 zit een progje photographer is dat ook verkrijgbaar voor een 6230 of ietst wat daar op lijkt.

Groeten Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 14:04:
Is er ook een zoomfunctie tijdens het nemen van een foto beschikbaar. bij de 6600 zit een progje photographer is dat ook verkrijgbaar voor een 6230 of ietst wat daar op lijkt.

Groeten Martijn
Nee die is er niet

Je hoeft niet te groeten hier op GoT, als je het zonodig iets onder wil zetten gebruik dan je signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 14:04:

Groeten Martijn
Heb je de handleiding doorgelezen? Staat er niet in, dus....daar heb je je antwoord al.

Lees ook de FAQ eens door en dan vooral dit stukje over het groeten.

edit:
moet sneller typen dan BlackTiger85

[ Voor 6% gewijzigd door Pinobigbird op 01-07-2004 14:44 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 21:24
freddifish schreef op 01 juli 2004 @ 10:43:
[...]

meteen erbij gekocht bij belcompany: een hama leren 6230 tasje met op de juiste plaatsen openingen voor camera en knopjes etc, 9.95..
niet supermooi, wel functioneel
ze hadden kortingsbonnen liggen en met zo'n bon kon je 'm voor 5 euro krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 10:54:
[...]

potjepap
Toch wel fijn dat het vandaag 1 juli is, en dus officieel het derde kwart van 2004 vandaag begonnen is.
Met andere woorden, het kan nu elke dag gaan werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op 01 juli 2004 @ 14:40:
[...]

Heb je de handleiding doorgelezen? Staat er niet in, dus....daar heb je je antwoord al.

edit:

Komkom jongens nokialover heeft duidelijk net zijn 6230, nieuw hier en vol vuur... niet gelijk blussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 14:56:
[...]

Toch wel fijn dat het vandaag 1 juli is, en dus officieel het derde kwart van 2004 vandaag begonnen is.
Met andere woorden, het kan nu elke dag gaan werken ;)
Hey! ik ga het gelijk ff proberen nu............... Nope.... morgen misschien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op 01 juli 2004 @ 14:40:
[...]

edit:

ok is goed rustig maar ben er ook nog maar net hoor phuuuuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Kan iemand een werkende (inhoud van de) playlist plaatsen die de MP3´s op z´n MMC in een map heeft staan? Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer orange world voor deze telefoon beschikbaar komt? Bij de helpdesk zeggen ze dat je af en toe moet kijken op de orange world site, waar hij nog steeds niet opstaat.... alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 15:57:
weet iemand wanneer orange world voor deze telefoon beschikbaar komt? Bij de helpdesk zeggen ze dat je af en toe moet kijken op de orange world site, waar hij nog steeds niet opstaat.... alvast bedankt!
bij mij werkt orange world perfect op mijn nokia 6230 !
Kies gewoon voor de nokia 6220 en dan moet het gewoon werken! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej, bedankt! En nog een vraagje: ik ben op zoek naar 256 mb geheugen en zag bij opus zeer goedkoop gehuegen:
Traxdata Multimedia Card 256Mb
Prijs/stuk : € 40,21

Alleen weet ik niet of traxdate wel compatible is omdat het niet in de lijst staat.
Heeft iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 17:11:
heej, bedankt! En nog een vraagje: ik ben op zoek naar 256 mb geheugen en zag bij opus zeer goedkoop gehuegen:
Traxdata Multimedia Card 256Mb
Prijs/stuk : € 40,21

Alleen weet ik niet of traxdate wel compatible is omdat het niet in de lijst staat.
Heeft iemand ervaring?
€40,21 is exclusief BTW, dus €55,24 inclusief btw
[edit]
Ik zag €46.42 (55.24 incl) op www.opus.nl, en zie nu
€40.21 incl op www.opusshop.info

[ Voor 11% gewijzigd door Pinobigbird op 01-07-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op 01 juli 2004 @ 17:15:
[...]

€40,21 is exclusief BTW, dus €55,24 inclusief btw
[edit]
Ik zag €46.42 (55.24 incl) op www.opus.nl, en zie nu
€40.21 incl op www.opusshop.info
Maar is alles wat er niet in die lijst staat dan niet compatible met de 6230? Denkut haast wel... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb die van opusshop gelijk besteld net :)
Zal toch wel werken O-) En anders gaat hij weer in de verkoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op 01 juli 2004 @ 11:37:
[...]

Na zo'n mod hecht je toch meer waarde aan zo'n kabel hè? :Y)

Heb je die 128MB MMC van Silicon Power óók bij Stuntprijzen.net gekocht? Want volgens mij is er nog geen post geweest over hun MMC's. Ik denk er over om hun 256MB MMC te bestellen voor €59.00 (ZONDER verzendkosten!).

Ik ben dus benieuwd naar het merk (dat staat niet op de site en is volgens mij nog niet gepost) maar vooral of ze goed werken.
Ik hecht veel meer waarde aan mijn kabel ja, ik ga morgen met haar trouwen :9
Die MMC heb ik daar ook gekocht jah:)
Tot nu toe geen problemen gehad, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga maybe ook een 6230 kopen...

goeie foon

kun je b.v. ook radio/mp3 luisteren dmv je speakertje?? thnx!

en de foto's zijn die eenm btje te doen (vergeleken met mn samsung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 19:23:

goeie foon

fotos zijn iets beter dan die uit de E700 maar verwacht er ook weer niet te veel van. iets beter , meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 19:23:

goeie foon

mp3 wel! erg handig voor tijdens het fietsen (ofzo). Radio kan helaas niet, de koptelefoon is tegelijkertijd je antenne...

De foto's zien er best goed uit. Je kunt handgeschreven tekst leesbaar fotograferen bijvoorbeeld... de kleuren zijn wel een beetje grauw. Zie ook startpost.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.