Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kix@$$ schreef op 28 juni 2004 @ 11:48:
[...]

Heb je wel de nieuwste driver die bij je Bluetooth dongle hoort?
Heb van conceptronic versie 1.4.2.11 doet het op zich prima maar wanneer ik PC suite 6.2 installeer krijg ik na het opstarten de melding dat btstackservice niet kan worden gestart. Verbinding krijgen en synchroniseren lukt af en toe maar blijft vaak hangen.

Bekend probleem? Iemand nog een suggestie, wordt hier echt :'( van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry als het al eerder is vermeld maar hoe zet ik 3gp om in mpeg en andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op [url=http://000000/]weg[/url] heb ik onder andere wat leuke gratis spellen gevonden voor m'n telefoon. Installeren gaat als een speer via m'n Stuntprijzen.net-kabel-die-ik-zelf-heb-moeten-fixen.

Modbreak:
Warezlinks zijn niet toegestaan, check je mail

Het probleem of eigenlijk de vraag: De spellen maken niet gebruik van het totale scherm :? Linksbovenin speelt het spel zich af in een kleine rechthoek. Dit probleem doet zich voor met alle spellen van deze site. De spellen zijn overigens gewoon geschikt voor Symbian Series 40 OS telefoons.

Iemand ook dit probleem gehad?

[ Voor 19% gewijzigd door Korakal op 28-06-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 16:55:
Regelmatig, zijn gewoon games voor een kleiner scherm. De S40's zijn er in 2 formaten, jij met die van 128/128 hebben

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op 28 juni 2004 @ 17:00:
[...]

Regelmatig, zijn gewoon games voor een kleiner scherm. De S40's zijn er in 2 formaten, jij met die van 128/128 hebben
Aaah! Oke, duidelijk! Bedankt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeBox schreef op 28 juni 2004 @ 17:00:
[...]

Heb ook zo'n probleem en ik snap echt niet wat je nu zegt. Hoe moet ik nou weten op welk formaat elk spel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 17:05:
[...]

Heb ook zo'n probleem en ik snap echt niet wat je nu zegt. Hoe moet ik nou weten op welk formaat elk spel is?
Met formaat bedoelen we de beeldresolutie waarvoor de applicatie geschreven is. Iedere telefoon heeft weer een ander beeldscherm met een andere resolutie. De Nokia 6230 heeft een schermresolutie van 128x128 pixels. De applicatie moet hiervoor geschreven zijn.

Om antwoord te geven op je vraag: Je zal de applicatie (het spel) moeten installeren en proberen om te kijken of hij goed is voor je telefoon. Ik heb vooralsnog niet echt een 'goudmijn' met met leuke spellen gevonden. Alles in de SP leidt naar slappe hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ze voor de 3510i zijn gemaakt heb je dat, de resolutie van de 6230 is (gelukkig) beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
DaTiezl schreef op 28 juni 2004 @ 14:49:
Mensen probleempje hier...

Als ik mijn Nokia Pc suite draai dan crashed explorer er om de haverklap uit. Is dit een bekend probleem en is dit te verhelpen?
Probeer Nokia Pc Suite 6.0 of hoger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op 28 juni 2004 @ 19:23:
[...]

Nu heb ik ergens Nokia PC Suite 6.2 gedownload, maar ik vraag me af of ik 'm zal installeren....
Ik heb namelijk 5.8 d'r op, en dat werkt op zich oké.
De vraag is dus: Kan 6.2 meer dan 5.8????

Vast wel iemand die dit weet...

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, kan niks meer, zou t echt koesteren als ie stabiel en zonder problemen werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 19:56:
nee, kan niks meer, zou t echt koesteren als ie stabiel en zonder problemen werkt!
Oké, dat zegt genoeg.
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn 6230 in de cark 126 heb staan gaat wordt naar verloop van tijd het beeldscherm vervangen door een screensaver met tijdsnotatie.
Ik zou als ik de 6230 in cark 126 heb graag willen dat de screensaver nooit actief werd. Screensaver uit of aan zetten maakt geen verschil.
Iemand advies ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 17:27
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 20:05:
Als ik mijn 6230 in de cark 126 heb staan gaat wordt naar verloop van tijd het beeldscherm vervangen door een screensaver met tijdsnotatie.
Ik zou als ik de 6230 in cark 126 heb graag willen dat de screensaver nooit actief werd. Screensaver uit of aan zetten maakt geen verschil.
Iemand advies ???
Jah, nix aan te doen... zit in de software van Nokia standaard ingebakken... kan je er dus niet uithalen of uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 16:55:
Op [url=000000/]deze[/url] pagina heb ik onder andere wat leuke gratis spellen gevonden voor m'n telefoon. Installeren gaat als een speer via m'n Stuntprijzen.net-kabel-die-ik-zelf-heb-moeten-fixen.

Het probleem of eigenlijk de vraag: De spellen maken niet gebruik van het totale scherm :? Linksbovenin speelt het spel zich af in een kleine rechthoek. Dit probleem doet zich voor met alle spellen van deze site. De spellen zijn overigens gewoon geschikt voor Symbian Series 40 OS telefoons.

Ten eerste is de Nokia 6230 NIET een Symbian OS telefoon (dan was het een Series 60) en ten tweede zijn die spellen die zo klein zijn oorspronkelijk bedoeld voor de nokia 5100 - 6610 - 7210 - 7250 enz. die hebben een lagere resolutie, vandaar dat het klein is op ons scherm(pje)
je kan hier eigenlijk weinig aan doen... spellen downloaden die wel 'fullscreen' zijn misschien...dus gewoon proberem

[ Voor 6% gewijzigd door Korakal op 28-06-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterstraal
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-12-2021
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 17:21:
[...]

Met formaat bedoelen we de beeldresolutie waarvoor de applicatie geschreven is. Iedere telefoon heeft weer een ander beeldscherm met een andere resolutie. De Nokia 6230 heeft een schermresolutie van 128x128 pixels. De applicatie moet hiervoor geschreven zijn.

Om antwoord te geven op je vraag: Je zal de applicatie (het spel) moeten installeren en proberen om te kijken of hij goed is voor je telefoon. Ik heb vooralsnog niet echt een 'goudmijn' met met leuke spellen gevonden. Alles in de SP leidt naar slappe hap.
Ik had wel wat leuke sites, maar die mag ik hier niet posten }:O :9

LE40A552 + PS3 = Pure win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashy schreef op 28 juni 2004 @ 20:16:
[...]

Ten eerste is de Nokia 6230 NIET een Symbian OS telefoon (dan was het een Series 60) en ten tweede zijn die spellen die zo klein zijn oorspronkelijk bedoeld voor de nokia 5100 - 6610 - 7210 - 7250 enz. die hebben een lagere resolutie, vandaar dat het klein is op ons scherm(pje)
je kan hier eigenlijk weinig aan doen... spellen downloaden die wel 'fullscreen' zijn misschien...dus gewoon proberem
Ik kan me vergissen... Maar de Nokia 6230 werkt toch met Symbian OS 40 series :? :? Want de software die ik daarvoor downloaden werkt ook gewoon op mijn telefoon...

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 20:48:
[...]

Kun je mij dan mailen op riezbakker [apestaart] hotmail [puntje] com ? :)
[...]

Ik kan me vergissen... Maar de Nokia 6230 werkt toch met Symbian OS 40 series :? :? Want de software die ik daarvoor downloaden werkt ook gewoon op mijn telefoon...
Ow jee.. gaan we weer beginnen met al die aanvragen voor illegale zooi? In de vorige topics zijn er een aantal mensen geweest die hier een OW voor hebben gekregen, dus kap der nu aub mee.

De 6230 maakt inderdaad gebruik van Symbian OS40series, maar de 60-series kan veel meer dan de 40-series. (ik dacht toch dat het zo zat, dus als ik het fout heb, feel free to correct me.)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

warez via e-mail is absoluut net zo NOT-done als het hier posten.. kappen daarmee dus, want dat bezorgt ons een slotje.

As far as I know, is het OS van de series 40 telefoons GEEN symbian, maar gewoon een product van Nokia zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R4NCOR schreef op 28 juni 2004 @ 21:06:
warez via e-mail is absoluut net zo NOT-done als het hier posten.. kappen daarmee dus, want dat bezorgt ons een slotje.

As far as I know, is het OS van de series 40 telefoons GEEN symbian, maar gewoon een product van Nokia zelf.
Okay okay okay :X Ik heb niks gezegd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 15:18
Ja riez pas op, ik heb er dus een gehad :)

Beetje jammer :S

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phart schreef op 28 juni 2004 @ 21:15:
Ja riez pas op, ik heb er dus een gehad :)

Beetje jammer :S
Tja, zou echt jammer zijn. Hebben we net met z'n allen het grote raadsel opgelost met de niet werkende kabels, zou ik een ban krijgen :'( Nee maar indd, warez hier posten mag niet en kan niet. Foutje bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFluitketel schreef op 28 juni 2004 @ 21:03:
De 6230 maakt inderdaad gebruik van Symbian OS40series, maar de 60-series kan veel meer dan de 40-series. (ik dacht toch dat het zo zat, dus als ik het fout heb, feel free to correct me.)
40 Series = 40 series, eigen Nokia OS
60 Series = 60 series, Symbian

Er bestaat afaik. niet zoiets als een 40 series symbian :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:27

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Ik stel de vraag hier nog maar eens. Met aan- en uitzetten zie ik ´troep´ van Vodafone. Hoe kan je dit eruit halen? Opnieuw software erin (laten) zetten?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

Pinobigbird

doesn't share food!

martinweb.nl schreef op 28 juni 2004 @ 21:52:
Ik stel de vraag hier nog maar eens. Met aan- en uitzetten zie ik ´troep´ van Vodafone. Hoe kan je dit eruit halen? Opnieuw software erin (laten) zetten?

:)
Dat kan denk ik met MobiMB:
Ik heb echter geen ervaring hiermee.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 10:58
Pinobigbird schreef op 28 juni 2004 @ 22:42:
[...]

Dat kan denk ik met MobiMB:

[...]

Ik heb echter geen ervaring hiermee.
@martinweb.nl

Als je dat doet, wil je die vodafone logo's dan wel even mailen? Ik vind het
namelijk wel leuk, ook al heb ik m'n toestel los / simlockvrij gekocht :)

info [at] *snip* [dot] nl

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 11-02-2025 15:48 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 11:48:
Hoe haal ik mijn operator logo weg:
• Wap naar de volgende link http://wap.mob453.com/blanklogo.wml
• En nu kan je het logo opslaan als operatorlogo
• Je kan er ook weer voor kiezen om je oude operatorlogo in te stellen
Ik heb dit gedaan, maar hoe kan ik hen mou wel weer terug krijgen? ;)
Niet dat ik dat op dit moment wil, maar just in case :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag m'n HDS-3 headset van m'n telefoon gemod. Ik heb de oordopjes verwijderd en er een klein stukje kabel met aan het eind een female 3,5 mm. jackplug aangemaakt. Nu kan ik dus m'n dure oordopjes aansluiten zonder de stekker eraf te knippen. Ik gebruik m'n telefoon nu zelfs als MP3 speler in de auto. Ik kan de telefoon nu ook in de auto gebruiken handsfree (jaja, hansfree functie zit ingebouwd) terwijl ik het geluid over de speakers van de auto hoor.

Wel even een tip voor jullie allemaal:

Afbeeldingslocatie: http://www.ribom.nl/got/headsetmod_closeup.jpg

Ik heb even een closeupfoto gemaakt van wat je zult aantreffen in de headset. Ik heb de oordopjes losgesoldeerd (rechts in beeld). Vervolgens de aansluitingen voor de oordopjes links ook losgesoldeerd en deze gebruikt. Deze draadjes zijn namelijk wat langer. Ik heb de draadjes zoals deze uit de kabel komen direct verbonden met de draadjes die naar de female jack plug gaan. Het geheel netjes geïsoleerd met krimpkous. Misschien een handige tip! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 23:05:
Ik heb vandaag m'n HDS-3 headset van m'n telefoon gemod. Ik heb de oordopjes verwijderd en er een klein stukje kabel met aan het eind een female 3,5 mm. jackplug aangemaakt. Nu kan ik dus m'n dure oordopjes aansluiten zonder de stekker eraf te knippen. Ik gebruik m'n telefoon nu zelfs als MP3 speler in de auto. Ik kan de telefoon nu ook in de auto gebruiken handsfree (jaja, hansfree functie zit ingebouwd) terwijl ik het geluid over de speakers van de auto hoor.

Wel even een tip voor jullie allemaal:

[afbeelding]

Ik heb even een closeupfoto gemaakt van wat je zult aantreffen in de headset. Ik heb de oordopjes losgesoldeerd (rechts in beeld). Vervolgens de aansluitingen voor de oordopjes links ook losgesoldeerd en deze gebruikt. Deze draadjes zijn namelijk wat langer. Ik heb de draadjes zoals deze uit de kabel komen direct verbonden met de draadjes die naar de female jack plug gaan. Het geheel netjes geïsoleerd met krimpkous. Misschien een handige tip! :9
Mooi gedaan en bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

female 3,5 mm. jackplug , waar heb je die dan aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op 28 juni 2004 @ 23:35:
female 3,5 mm. jackplug , waar heb je die dan aangeschaft?
Ik heb ooit handenvol van dat soort spulletjes gekocht bij Conrad toen hij nog bij ons in Rotterdam zat. Helaas kun je nu enkel nog via internet bestellen.

Wat je ook kunt doen is naar Dixons, de Handyman ofzo gaan en een verlengsnoertje kopen van 1,5 meter of korter (zo kort mogelijk natuurlijk) voor je koptelefoon. Je heb dan een stukje kabel (DUH) met aan de ene kant een male en aan de andere kant je female 3,5 mm. jackplug. Die female stekker knip je er gewoon af en die soldeer je eraan. Mooie oplossing, aangezien deze stekker netjes gegoten is aan het stukje kabel :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

mooi man, misschien wel goed voor in de SP! Deze is anders als de oude mod. denk dat ik het maar zo oplos, dan kan k ook nog s wisselen van headset :)

weet er iemand misschien een site met startup logo's, of shutdown logo's? Die wil ik namelijk veranderen met MobiMB (super programma trouwens, lekker snel 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Razorfist schreef op 28 juni 2004 @ 23:03:
[...]

Ik heb dit gedaan, maar hoe kan ik hen mou wel weer terug krijgen? ;)
Niet dat ik dat op dit moment wil, maar just in case :P
gewoon je operatorlogo uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Upbeat schreef op 28 juni 2004 @ 19:23:
[...]

Of je windows is gewoon fucked up, mijn buurman had dit probleem ook. Heeft Win XP geïnstalleerd (had eerst 2000) en het was over. Verder niks geen hardware verandert.

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 00:08:
[...]

gewoon je operatorlogo uitzetten :)
whaha zo simpel :D
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik vind het overigens wel jammer dat Oxygen Phonemanager de 6230 op het moment erg slecht ondersteund, de profielen worden niet eens opgeslagen. Nu ben ik gedwongen om steeds 2 backups te maken, 1 met OPM en 1 met de nokia software.
En van de nokia software vind ik het jammer dat ik geen idee heb of ie nu alles backupt (dus ook de mmc en beltonen/profielen).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) :) :) Hoeveel hele mp3 liedjes kun je op deze mobiel zetten inclusief dat ze op die kaart staan. Dus hoeveel liedjes er op kunt zetten :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 09:58:
:) :) :) Hoeveel hele mp3 liedjes kun je op deze mobiel zetten inclusief dat ze op die kaart staan. Dus hoeveel liedjes er op kunt zetten :) :) :)
Nou ik heb op dit moment een kaartje van 256 MB (Apacer) er in gezet, en heb er nu iets van 80 mp3's op staan... hangt natuurlijk helemaal er van af hoeveel geheugen je hebt, toen ik het standaard kaartje nog had, stonden er 10 mp3's op (allemaal op 128 kbps) maar ook 2 van 30 sec. ofzo maar reken maar uit... 32+8 ongeveer 40 mb kan je vullen... een standaard mp3 is 4 a 5 mb... dus stuk of 6/7 moet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashy schreef op 29 juni 2004 @ 10:22:
[...]

Nou ik heb op dit moment een kaartje van 256 MB (Apacer) er in gezet, en heb er nu iets van 80 mp3's op staan... hangt natuurlijk helemaal er van af hoeveel geheugen je hebt, toen ik het standaard kaartje nog had, stonden er 10 mp3's op (allemaal op 128 kbps) maar ook 2 van 30 sec. ofzo maar reken maar uit... 32+8 ongeveer 40 mb kan je vullen... een standaard mp3 is 4 a 5 mb... dus stuk of 6/7 moet lukken
Thanks, dat wou ik effe weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Crashy schreef op 28 juni 2004 @ 20:16:
[...]

Volgens mij heeft de 6230 toch net als de 6610, etc. een resolutie van 128 bij 128.
Verder nog even een bevestiging dat de 6230 niet op symbian draait. Het draait een verbeterde versie van de series 40 software. De verbetering zal hem zitten in onder andere support voor mp3 e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een paar spellen gedownload .zip formaat. En daarin staan 2bestanden
namelijk .jar .jad
En toen heb ik alleen de .jar bestand naar mijn telefoon gedaan via Bluetooth sitecom. Maar de telefoon zegt dat het bestand niet ondersteunt.?

wie kan mij precies uitleggen hoe ik de spellen er op zet, en ze aan de praat krijg.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• *#06# - IMEI
• *#0000# - Firmware
• *#335738# - Deletes automaticly added MMS and GPRS profiles received
from your mobile operator through SMS
• *#92702689# - Enter the service menu (Warranty / Lifetimer)
• *#7370925538# - Delete all the content of the wallet and the wallet code
• *#7780# - Restore factory settings. (This does not include memory, language and counters)
92702689 staat voor WAR0ANTY
Zo heeft Nokia wel meer vage "codes"

Is er voor 7370925538 ook een soortgelijk woord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiceMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-07 10:52
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 11:42:
[...]

92702689 staat voor WAR0ANTY
Zo heeft Nokia wel meer vage "codes"

Is er voor 7370925538 ook een soortgelijk woord?
335738 = DELSET
7370925538 = RES WALLET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 11:32:
Ik heb net een paar spellen gedownload .zip formaat. En daarin staan 2bestanden
namelijk .jar .jad
En toen heb ik alleen de .jar bestand naar mijn telefoon gedaan via Bluetooth sitecom. Maar de telefoon zegt dat het bestand niet ondersteunt.?

wie kan mij precies uitleggen hoe ik de spellen er op zet, en ze aan de praat krijg.!
Dit moet je met de nokia software doen die ze dan als het ware installeert. De sitecom standaard software kan dat niet! Dus even met pc suite doen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 09:58:
32 mb + 8 mb = 40 en dat is standaard. 40 mb is iets van 6 liedjes als je je telefoon ook nog voor andere dingen zoals foto's wilt gebruiken. Als je er een 512 kaart in doet kunnen daar wel 100 mp3's op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 21:35
Ik zie dat USB datakabels voor deze telefoon maar een paar euro op ebay kosten. (2-3 euro)
Zou hier genoeg animo voor zijn om daar een inkoopactie voor te maken? Verzendkosten zijn ook niet hoog, omdat het in een envelope verstuurd kan worden. (ik heb alleen nog nooit iets via ebay gekocht, maar wel veel internationele bestellingen gedaan, dus dat zou wel moeten lukken :))

[ Voor 22% gewijzigd door Ralpy op 29-06-2004 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Ralpy schreef op 29 juni 2004 @ 12:36:
Ik zie dat USB datakabels voor deze telefoon maar een paar euro op ebay kosten. (2-3 euro)
Zou hier genoeg animo voor zijn om daar een inkoopactie voor te maken? Verzendkosten zijn ook niet hoog, omdat het in een envelope verstuurd kan worden. (ik heb alleen nog nooit iets via ebay gekocht, maar wel veel internationele bestellingen gedaan, dus dat zou wel moeten lukken :))
Ach als eht echt zo weinig kost dat wil ik dr wel een. Maar informeer eerst eens naar het type nummer want het schijnt dat er een heleboel niet goede replica's tussen zitten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier eigenlijk goede ervaringen met de TwinMOS MultiMedia Kaart 256MB. Bij de up to date lijst staat hij niet bij, alleen de 32, 64 en 128 mb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 6230 gekocht in combinatie met een Debitel 150 abonnement, om deze na 3 maanden om te zetten naar een Debitel 30 abonnement.

Dit kan ook volgens de Debitel folder:
"Wijzig(en) naar een lager abonnement (na drie maanden, er trede)"

Wat houdt "er trede" in?

De brief geef ik vanmiddag al af bij het postkantoor met handtekening voor ontvangst. Als wijzigingsdatum heb ik 25 september aanstaande opgegeven. Ik heb in de brief gevraagd om een schriftelijke bevestiging aangezien de envelop met Debitel simkaart gewoon 2 jaar lang verzegeld zal blijven en ik op dat nummer dus niet gebeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 20:02
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 14:04:
Ik heb de 6230 gekocht in combinatie met een Debitel 150 abonnement, om deze na 3 maanden om te zetten naar een Debitel 30 abonnement.

Dit kan ook volgens de Debitel folder:
"Wijzig(en) naar een lager abonnement (na drie maanden, er trede)"

Wat houdt "er trede" in?

De brief geef ik vanmiddag al af bij het postkantoor met handtekening voor ontvangst. Als wijzigingsdatum heb ik 25 september aanstaande opgegeven. Ik heb in de brief gevraagd om een schriftelijke bevestiging aangezien de envelop met Debitel simkaart gewoon 2 jaar lang verzegeld zal blijven en ik op dat nummer dus niet gebeld kan worden.
Ik denk dat er een letter is weggevallen en er PER had moeten staan. Dat zou betekenen dat je na 3 maanden terug kan naar het abonnement dat 1 stap goedkoper is en waarschijnlijk niet naar het goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

khep nog stuk of 500 (legaal verkregen :7 ) java games
maar kheb dus echt geen zin om uit te zoeken welke dr nou
leuk/goed-speelbaar is... is r iemand die tijd genoeg heeft toevallig?

mail ff dreamone6 et hotmeel punt kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gymaroe schreef op 29 juni 2004 @ 14:13:
[...]

Ik denk dat er een letter is weggevallen en er PER had moeten staan. Dat zou betekenen dat je na 3 maanden terug kan naar het abonnement dat 1 stap goedkoper is en waarschijnlijk niet naar het goedkoopste.
Waarschijnlijk klopt dat idd. De Debitel verkoper vertelde namelijk dat je het na 4 maanden kon terugzetten naar Debitel 30 met een bepaalde handeling. Waarschijnlijk bedoelde hij dat je dat in stappen moest doen.

Toch zie ik dit wel als ernstige vormfout en tracht ik het abonnement gewoon na 3 maanden in 1x over te zetten naar een Debitel 30 abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 14:24:
[...]
Waarschijnlijk klopt dat idd. De Debitel verkoper vertelde namelijk dat je het na 4 maanden kon terugzetten naar Debitel 30 met een bepaalde handeling. Waarschijnlijk bedoelde hij dat je dat in stappen moest doen.

Toch zie ik dit wel als ernstige vormfout en tracht ik het abonnement gewoon na 3 maanden in 1x over te zetten naar een Debitel 30 abonnement.
Succes ermee... gaat je niet lukken, die lui zijn ook niet helemaal gek |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashy schreef op 29 juni 2004 @ 14:58:
[...]

Succes ermee... gaat je niet lukken, die lui zijn ook niet helemaal gek |:(
Met PTT is het anders goed mogelijk om van spelfouten gebruik te maken. Zo heb ik enkele maanden gratis MxStream kunnen krijgen. Ik verwacht bij Debitel niet anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 15:16:
[...]

Met PTT is het anders goed mogelijk om van spelfouten gebruik te maken. Zo heb ik enkele maanden gratis MxStream kunnen krijgen. Ik verwacht bij Debitel niet anders. :)
Nou volgens mij zijn die lui daar behoorlijk goed tegen verzekerd, maar daarom zeg ik ook succes...
ik zou wel ff die folder bekijken waar het instond... bijna altijd staat er druk en typfouten voorbehouden... er kan geen enkel recht worden ontleend aan dit reclame blad enzovoorts :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of die pop poort gevallen los te verkrijgen zijn als stekkertje. Ik ga toch geen nieuwe headset kopen omdat het linkerblokje van mijn pop poort is gebroken van mijn mx500headsetmod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, kheb de oude posts even doorgelezen maar kon niet tot een oplossing komen voor m'n BeMused probleempje.

Bemuses op m'n phone geinstalleerd en de server op m'n PC. Aangegeven in welke map ie moet zoeken, het pad naar winamp (2 en 5 geprobeerd) en de juiste compoort.

Bij het verbinden geen probleem, ook op m'n phone geeft ie aan dat ie verbonden is.

Bij het zoeken op m'n phone gaat ie vervolgens 1 sec zoeken en dan geeft ie aan "done" zonder een playlist te vertonen.

Wie kent dit prob en hoe wordt het opgelost?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

hmm
ik ben van plan deze telefoon aan te schaffen bij m'n volgende verlenging.
Ik vind het rode Nokia frontje echt :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/enhancements_cc_153d_pop.jpg

Maar ik vraag me af hoe hij er met de 'witte' versie uitziet, want ik heb begrepen dat niet alle onderdelen te vervangen zijn? Dat oorstuk etc... ik neem aan dat het toetsenbordje wel los te koop is. Iemand meer info?

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Selachii schreef op 29 juni 2004 @ 16:26:
hmm

<<< IMAGE >>>>

Maar ik vraag me af hoe hij er met de 'witte' versie uitziet, want ik heb begrepen dat niet alle onderdelen te vervangen zijn? Dat oorstuk etc... ik neem aan dat het toetsenbordje wel los te koop is. Iemand meer info?
Bedoel je de Pearl White?

Ik heb um in Pearl white en vindt het ut mooiste frontje voor deze phone... (past ook bij m'n creme interieur van m'n auto ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
hmm

[afbeelding]

Heb je de SP al eens gezien?? Staan genoeg foto's in hoor..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

ah, ik heb ookal bij die pics in de startpost dit plaatje gevonden

http://home.tiscali.nl/dezzl/28.jpg
<beetje groot om te plaatsen>

Pearl White icm rood frontje lijkt me mooier dan met die Zwarte....

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb even een probleem. Normaal werk ik altijd met de SiteCom software om dingen op mijn telefoon te zetten. Nu wil ik .jar files naar mijn telefoon zetten dus ben ik genoodzaakt de pc suite software te gebruiken. Dan moet je de COM poort selecteren waarmee hij verbinding maakt met de telefoon. Dit is bij mij nr. 7. Als ik die selecteer vind hij mijn telefoon niet terwijl die wel verbinding kan maken met de SiteCom verbinding. Hoe kan dit, doe ik iets verkeerd misschien? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn 6230 al aan de praat met een Palm Tungsten T3 en T-Mobile? Ik krijg wel foto's over gestuurd, maar krijg geen internet aan de praat op de palm via de 6230...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 16:23:
Heren, kheb de oude posts even doorgelezen maar kon niet tot een oplossing komen voor m'n BeMused probleempje.

Bemuses op m'n phone geinstalleerd en de server op m'n PC. Aangegeven in welke map ie moet zoeken, het pad naar winamp (2 en 5 geprobeerd) en de juiste compoort.

Bij het verbinden geen probleem, ook op m'n phone geeft ie aan dat ie verbonden is.

Bij het zoeken op m'n phone gaat ie vervolgens 1 sec zoeken en dan geeft ie aan "done" zonder een playlist te vertonen.

Wie kent dit prob en hoe wordt het opgelost?

Thanks!
Waarschijnlijk heb je de oude versie van Bemused, je moet v1.73 hebben, google daar ff op, en dan werkt ie wel, ik had namelijk eerste precies hetzelfde probleem, en stel een andere compoort in dan die je gebruikt voor Nokia PC suite, kan problemen opleveren.
http://www.google.nl/sear...=UTF-8&q=bemused++v1%2E73

[ Voor 8% gewijzigd door Crashy op 29-06-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashy schreef op 29 juni 2004 @ 15:46:
[...]

Nou volgens mij zijn die lui daar behoorlijk goed tegen verzekerd, maar daarom zeg ik ook succes...
ik zou wel ff die folder bekijken waar het instond... bijna altijd staat er druk en typfouten voorbehouden... er kan geen enkel recht worden ontleend aan dit reclame blad enzovoorts :(
Thanks.
Als het me lukt dan is dat mooi meegenomen. Als het niet lukt, dan heb ik in elk geval een mooie 6230 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 17:26:
[...]

Thanks.
Als het me lukt dan is dat mooi meegenomen. Als het niet lukt, dan heb ik in elk geval een mooie 6230 :)
precies,
Nee heb je, ja kan je krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een Apacher-kaartje van 256 MB (die ook in het lijstje van de link in de SP stond) gekocht.

Opzich werkt ie prima, maar soms al ik m'n telefoon aan en uit zet, ziet ie dat ding opeens niet meer.

Is dit een bekende bug en valt hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

ja klopt, heb ik ook.. komt omdat het kaartje een beetje dunner is..
bij mij is het heel osms maar...
paiertje of kartonnetje ertussen helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoud_melis
  • Laatst online: 24-08 16:18
Hey!

Weet iemand of ik ook de kleuren van de letters kan aanpassen? Ik heb wel de kleurenschema's ontdenkt maar die kan ik niet wijzigen. En dan veranderd de kleur in het menu. Ik zou ivm een nieuw (donker) achtergrondje bijvoorbeeld mijn letters in het scherm in het wit of rood willen hebben zoals zeg maar menu, je operator e.d. Weet iemand of dit kan? En zo ja waar?

Oja en die datakabel voor nokia, is die sneller dan bluetooth of is dat vergelijkbaar? Heb nu IR maar dat duurt 10 minuten voor 1 liedje :?

Alvast bedankt! _/-\o_

Ewoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

ewoud_melis schreef op 29 juni 2004 @ 18:27:
Hey!

Weet iemand of ik ook de kleuren van de letters kan aanpassen? Ik heb wel de kleurenschema's ontdenkt maar die kan ik niet wijzigen. En dan veranderd de kleur in het menu. Ik zou ivm een nieuw (donker) achtergrondje bijvoorbeeld mijn letters in het scherm in het wit of rood willen hebben zoals zeg maar menu, je operator e.d. Weet iemand of dit kan? En zo ja waar?

Oja en die datakabel voor nokia, is die sneller dan bluetooth of is dat vergelijkbaar? Heb nu IR maar dat duurt 10 minuten voor 1 liedje :?

Alvast bedankt! _/-\o_

Ewoud
Kleur veranderen van de letters kan niet. Bluetooth is sneller dan infrarood maar het snelste is nog steeds de datakabel. Nu moet ik wel zeggen dat bluetooth wel handiger is omdat het draadloos is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Vanmiddag de foon eens gebruikt om een videootje op te nemen, en ik vind dat wel tegenvallen eigenlijk... tijdens het opnemen is alles haarscherp op het schermpje, maar bij het afspelen zie je dat er gewoon een ranzig grote compressie overheen is gegaan, en dat er totaal geen detail meer in de opname zit. Het liefst zou ik de compressie gewoon wat minder extreem willen kunnen zetten, de bestanden worden dan wel wat groter, maar dan zie je tenminste nog wat van je video's... slechts 67 kB voor 10 seconden video, dat is gewoon té extreem gecomprimeerd eigenlijk... valt hier wat aan in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Ik heb een probleem met die Instant Messenger van Tipic.com (uit de SP)
ik heb mij geregistreerd en alles, hij logged ook in
Afbeeldingslocatie: http://wombat.student.utwente.nl/crashy/GOT/tipic1.JPG
maar als ik ingelogd ben, zie ik alleen maar mijn username, met daaronder available
Afbeeldingslocatie: http://wombat.student.utwente.nl/crashy/GOT/tipic2.JPG
IK WIL MSNEN op mijn mobiel >:) >:) >:)
Hij moet wel gewoon werken... maar misschien moet ik nog wat andere instellingen op de tipic site instellen, help please thank you _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

jwbagger schreef op 29 juni 2004 @ 19:11:
Vanmiddag de foon eens gebruikt om een videootje op te nemen, en ik vind dat wel tegenvallen eigenlijk... tijdens het opnemen is alles haarscherp op het schermpje, maar bij het afspelen zie je dat er gewoon een ranzig grote compressie overheen is gegaan, en dat er totaal geen detail meer in de opname zit. Het liefst zou ik de compressie gewoon wat minder extreem willen kunnen zetten, de bestanden worden dan wel wat groter, maar dan zie je tenminste nog wat van je video's... slechts 67 kB voor 10 seconden video, dat is gewoon té extreem gecomprimeerd eigenlijk... valt hier wat aan in te stellen?
ik geloof van niet, jammer voor de mensen met een wat grotere geheugenkaart 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

hmm

[afbeelding]

Waar haal je die leipe rode eigenlijk? :9~ Ik heb bij het plaatsen van de cover meteen de hele zooi venield dus ik wil ook wel een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cky schreef op 29 juni 2004 @ 17:47:
ja klopt, heb ik ook.. komt omdat het kaartje een beetje dunner is..
bij mij is het heel osms maar...
paiertje of kartonnetje ertussen helpt
Thx! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Crashy schreef op 29 juni 2004 @ 19:16:
[afbeelding]
maar als ik ingelogd ben, zie ik alleen maar mijn username, met daaronder available
[afbeelding]
Hij moet wel gewoon werken... maar misschien moet ik nog wat andere instellingen op de tipic site instellen, help please thank you _/-\o_ _/-\o_
Ik gebruik UMSG, heb eerst ook Tipic gebruikt, maar dat werkte voor geen meter. UMSG werkt perfect, je kan in de nieuwe versie van MSN zelfs zien dat je inlogt via een mobiele telefoon, echt erg gaaf allemaal. Alles werkt. :)

URL: http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=map81

Misschien ook handig voor in de start-post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashy schreef op 29 juni 2004 @ 19:16:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik gebruik IM+ ..... helemaal goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 19:47:
[...]

Ik gebruik IM+ ..... helemaal goed :P
en dat is gewoon eenmaal betalen 17 euro ofzoiets. elke maand betalen spreekt mij niet zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
R4NCOR schreef op 29 juni 2004 @ 19:39:
[...]

Ik gebruik UMSG, heb eerst ook Tipic gebruikt, maar dat werkte voor geen meter. UMSG werkt perfect, je kan in de nieuwe versie van MSN zelfs zien dat je inlogt via een mobiele telefoon, echt erg gaaf allemaal. Alles werkt. :)

URL: http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=map81

Misschien ook handig voor in de start-post?
Ja, die heb ik ook geprobeerd, alleen blijft ie bij mij hangen op "User authorized Verifying Username and Password"
en ik ga toch niet voor nix lopen wachten... dus moet ik echt normaal zo lang wachten??? tell me |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashy schreef op 29 juni 2004 @ 20:27:
[...]

Ja, die heb ik ook geprobeerd, alleen blijft ie bij mij hangen op "User authorized Verifying Username and Password"
en ik ga toch niet voor nix lopen wachten... dus moet ik echt normaal zo lang wachten??? tell me |:(
bij mij blijven ze allebei hangen... wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 20:57:
[...]

bij mij blijven ze allebei hangen... wat doe ik fout?
Same here help us out man!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashy schreef op 29 juni 2004 @ 21:04:
[...]

Same here help us out man!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
hmmm ik heb IM+ full versie , daar gewoon mijn msn email en password ingevuld .... en werkt prima ! alleen bij de instellingen wel ff de "ververstijd" van 5 min verzetten naar 1 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 23:13:
[...]

hmmm ik heb IM+ full versie , daar gewoon mijn msn email en password ingevuld .... en werkt prima ! alleen bij de instellingen wel ff de "ververstijd" van 5 min verzetten naar 1 min.
Waarom proberen mensen met gprs dit niet?

Veel handiger én gratis!

Overigens @degene die die pics plaatse een stukje terug, wappen is ook duur zo, met inbellen. :?

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashy schreef op 29 juni 2004 @ 17:15:
[...]

Waarschijnlijk heb je de oude versie van Bemused, je moet v1.73 hebben, google daar ff op, en dan werkt ie wel, ik had namelijk eerste precies hetzelfde probleem, en stel een andere compoort in dan die je gebruikt voor Nokia PC suite, kan problemen opleveren.
http://www.google.nl/sear...=UTF-8&q=bemused++v1%2E73
K Thanks,

Kga morgenochtend na m'n nightshift gelijk even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:27

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Ik zit al 9 megatopics door te spitten. Maar het wil nog niet lukken. Ik heb zoals iedere keer aan het begin staat verschillende mappen gemaakt met tracklists, maar niet één kan ik zien.

Wat doe ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ELKE keer dat ik wil syncen met pc-suite (inmiddels 6.2) krijg ik dit te zien:
Gegevens van SyncML-server.

De SyncML-client heeft niet gereageerd.

--------------------------------------------------------------------------------
Mogelijke oplossing

Controleer of de telefoon niet actief is en het logo van de netwerkprovider wordt weergegeven en start vervolgens de synchronisatie opnieuw.
Ik snap er niks van!

bestanden verzenden en syncen met oxygen phone manager werkt perfect.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ik heb de laatste tijd ook wat probleempjes met het beluisteren van muziek.
Als ik een liedje aan het luisteren ben dan krijg je een kleine onderbreking en dan gaat ie weer gewoon vrolijk verder.
Moet ik hiermee terug naar de winkel gaan? vind het zo lullig voor de verkoper die gozer had nog zo zijn best gedaan om dat ding op tijd te leveren aan mij. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 01:25:
Jah ik heb de laatste tijd ook wat probleempjes met het beluisteren van muziek.
Als ik een liedje aan het luisteren ben dan krijg je een kleine onderbreking en dan gaat ie weer gewoon vrolijk verder.
Moet ik hiermee terug naar de winkel gaan? vind het zo lullig voor de verkoper die gozer had nog zo zijn best gedaan om dat ding op tijd te leveren aan mij. :) :)
Welke firmware-versie heb je? Misschien kun je dan proberen deze te (laten) updaten naar de meest recente versie als je een oudere versie (3.14 ofzo) hebt.

Maar ik suggereer ook maar wat; misschien ligt het gewoon aan de hardware en kun je er idd beter mee teruggaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 00:54:
ik heb ELKE keer dat ik wil syncen met pc-suite (inmiddels 6.2) krijg ik dit te zien:

[...]

Ik snap er niks van!

bestanden verzenden en syncen met oxygen phone manager werkt perfect.
Vóór je gaat syncen je keypad unlocken...
Een beetje jammer dat dit nodig is, maar op zich geen probleem.

Als je dan nog problemen hebt ligt het aan je SyncML eigenschappen.
Dat kan ik je ook wel uitleggen, maar probeer 't eerst eens met het unlocken van je keypad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kick....
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 16:56:
Ff wat anders:

Ik lees/hoor al tijden klachten over 512 MB kaartjes. Zodra je 300+ MB aan MP3's erop zou zetten loopt ie vast/doet ie niets/is ie vol/ etc etc.

Is dit altijd zo?
Is dit alleen wanneer je 300+MB in één keer overzet?
Kan je het beter in delen (van 150MB oid) erop zetten?

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft. Binnenkort krijg ik zo'n ding van m'n werk en ik wil eigenlijk een 512MB kaartje erin zetten. Maar als dit problemen geeft neem ik liever een 256MB kaartje.

Verder: Las ik ergens dat iemand bij het afspelen van MP3 bestanden regelmatig last had van storingen; zogenaamde interrupties tijdens het spelen. Is dat altijd zo? Of gebeurd dat alleen als je een grotere (256MB en hoger) geheugenkaart gebruikt?
Inmiddels 1 reactie gehad van iemand die "ergens wat gelezen" had. (No offence hoor! :) ) Maar ik ben nog steeds benieuwd naar de ervaringen van andere gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 06:55:
[...]

Vóór je gaat syncen je keypad unlocken...
Een beetje jammer dat dit nodig is, maar op zich geen probleem.

Als je dan nog problemen hebt ligt het aan je SyncML eigenschappen.
Dat kan ik je ook wel uitleggen, maar probeer 't eerst eens met het unlocken van je keypad.
heb ik geprobeerd, blijft nog steeds zo.
als ik m meteen daarna weer probeer te syncen begint ie soms (zegt de gsm), maar na een paar seconden verbreekt ie de verbinding weer.
bij de syncml instellingen heb ik geen user/pass ingesteld trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb iets veranderd: in de advanced settuings heb ik bij local services EN client services de PIM-sync op niet-secure gezet. eerst stond 1 vd 2 op secure, nu deed ie t
nou maar hopen dat ie t blijft doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Laatst online: 19-08 11:49
Ik las net dat je je kaart moet hernoemen naar iets dat niet 'numeric' is:
http://nokiafree.org/foru...d.php?p=312377#post312377

Ik kan het niet controleren nu, maar heb zelf hetzelfde gehad omdat ik als techie vanavond iemand moest helpen...

Ik noemde de kaart mmc32 en die werd dus niet gevonden... vandaar dat de engelse aanbevling die ik net vond wellicht kan helpen...wellicht werkt mmc dus beter...?

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, mijn sync werkt (vandaag)
mijn andere probleem blijft bestaan: na een reset van de pc, als ik iets met bluetooth wil doen klik ik op my BT-places (van sitecom) of op Nokia PC-Suite. gevolg: 5 minuten pc onbenaderbaar. Heb de nieuwste chipset-drivers erop gezet, en ook de sitecom-drivers en de pc-suite zijn al diverse keren vernieuwd. Ook als ik de dongle in een ander slot steek blijft dit probleem bestaan.
Ik kan na 3 min wachten zien dat er 2 explorer.exe's actief zijn, waarvan 1 met 99% cpu maar zonder geheugen op te slokken.
als ik die explorer.exe afsluit doet ie het daarna perfect.
Hoe kan BT een extra explorer.exe activeren? ik snap er niks van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net terug uit Mallorca..

leuke pics met phone gemaakt. Nieuw topic, alleen mis in de SP mijn psd's met theme's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoud_melis
  • Laatst online: 24-08 16:18
Januszjes schreef op 29 juni 2004 @ 18:29:
[...]

Kleur veranderen van de letters kan niet. Bluetooth is sneller dan infrarood maar het snelste is nog steeds de datakabel. Nu moet ik wel zeggen dat bluetooth wel handiger is omdat het draadloos is. ;)
Erg jammer! Het is zo'n super telefoon en je kan niet effe de kleuren van de letters veranderen :? Naja. Wie weet met een toekomstige nieuwe firmware!

Weet iemand hoe lang het duurt met blauwetand :*) om zeg 10MB te versturen? En hoe lang duurt dat met een datakabel? Alvast bedankt!

Ewoud

[ Voor 15% gewijzigd door ewoud_melis op 30-06-2004 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:14
Ok, ik kan met mijn HI abbo nog steeds geen gebruik maken van WAP :(
Ik heb al 2 keer via de Nokia site de instellingen naar mijn phone laten sturen, maar deze komen niet eens aan |:(

Is er wellicht ook een andere manier om het operator logo blanco te krijgen ? (Ik heb een datakabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
hey mensen die van MSN (of andere Instant Messenger) gebruik willen maken,
lees dit es: http://www.agilemobile.com/agile_messenger.html# (voor de 6230 (ofwel J2ME toestellen) coming soon -> July 2004) volgens mij is dit nog de beste van allemaal... maar goed ik heb nog geen enkele aan de praat gekregen, dus je zult mij niet horen over welke nou de beste is of niet. Ik heb die link trouwens van http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/925533/0
ook leuk om door te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

wat betreft gebruik als mp3 player: ik laat me graag verassen dus zoek eigenlijk een progje dat voor mij uit mijn 20 gig aan mp3s een random selectie opvist ter grootte van mijn MMC. Zoiets moet toch wel bestaan toch?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashy schreef op 30 juni 2004 @ 10:58:
hey mensen die van MSN (of andere Instant Messenger) gebruik willen maken,
lees dit es: http://www.agilemobile.com/agile_messenger.html# (voor de 6230 (ofwel J2ME toestellen) coming soon -> July 2004) volgens mij is dit nog de beste van allemaal... maar goed ik heb nog geen enkele aan de praat gekregen, dus je zult mij niet horen over welke nou de beste is of niet. Ik heb die link trouwens van http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/925533/0
ook leuk om door te lezen
Volgens mij wordt het OS van de 6230 niet ondersteunt. Zie:
Supported platforms include:

Symbian Series 60
Symbian UIQ
Microsoft Smartphone
Microsoft Pocket PC
Palm OS 3.5+
J2ME
Brew
WAP
edit: