Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83963

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/spnews/6230-deel9-header.jpg

* Verbeteringen/aanvullingen kun je altijd mailen naar: qperz at yahoo dot com. :) *

EN NA DEEL 8 KOMT DEEL 9, NIET GEHEEL ONVERDIENSTELIJK VOOR DE NOKIA 6230. LEES AJB GOED DEZE STARTPOST (SP) DOOR VOORDAT JE IETS POST, HIER STAAT NL. VAAK AL JE ANTWOORD IN! B)

De Nokia 6230
Naar mijn mening de meest complete telefoon tot nu toe en nog voor een schappelijke prijs ook! Deze telefoon biedt je de mogelijkheid om foto's in verschillende modussen te nemen, videoclips in *.3gp formaat op te nemen en af te spelen, muziek in *.mp3 en *.aac formaat te beluisteren, naar je favoriete radio-stations te luisteren, spellen te spelen en te installeren, te wappen en je kan er nog mee bellen ook! Uiteraard biedt deze telefoon nog veel meer mogelijkheden, deze kan je bekijken op de website van Nokia zelf. Hier volgen alvast een aantal van de belangrijkste kenmerken:
Belangrijkste kenmerken:
• Videorecorder & -speler
• Digitale VGA-camera
• Actief TFT-kleurendisplay
• Draadloze Bluetooth- technologie
• Streaming video & audio
• Music player voor MP3- en AAC-bestanden
• FM-stereoradio
• EDGE en GPRS
• Multimediakaart (MMC)
Beschikbare retail kleuren:
Er zijn 2 retail versies van de Nokia 6230, het enige wat deze 2 uniek maakt zijn hun kleur. Deze zijn: Graphite (zwart) en Pearl White (zilver-achtig). Hier zie je beide modellen om een indicatie te krijgen hoe ze er uit zien, deze foto's zijn klikbaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wolf67/GoT/n6230.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wolf67/GoT/n62303.jpg
Meer foto's VAN en DOOR de Nokia 6230:
Nokia 6230 Originele Nokia Foto's - Hosted by DeZzL
Foto's gemaakt van de Nokia 6230 - Thanks to Binne
Nokia 6230 Foto's - Door jos707
Foto's van de Nokia 6230 gemaakt door DancePlaza - Powered bij orange.x
Foto's van de Witte Nokia 6230 gemaakt door SvdW - Provided bij orange.x
Foto's van silver79 - Powered by dabutcha1976
Foto's gemaakt door dabutcha1976 met Nokia 6230 - Powered bij orange.x
Weppe heeft aantal foto's gemaakt op InQontrol
De fotokunsten van orange.x - Foto's gemaakt door orange.x
Waar is deze telefoon te koop:
Dit kan je vinden in de Tweakers.net Pricewatch, maar om jou een aantal klikken te besparen, hier de 5 goedkoopste:
http://www.gsm.tv
http://www.gsmhuis.nl
http://www.studentmobiel.nl
http://www.pchut.nl
http://www.gsmextra.com
Wat zal je in de doos aantreffen:
• De Nokia 6230 in de door jou bestelde kleur
• Een Nokia BL-5C oplaadbare batterij incl. oplader
• Een Nokia HDS-3 headset
• Een Nokia MMC kaart van 32MB
• Een CD met Nokia PC Suite 6.0 en allerlei andere software
• Een Nederlandse en een Franse handleiding
• En een nummer van Norah Jones op je MMC!
De bijbehorende accesoires:
Nokia 6230 Headsets
Nokia 6230 USB Data Kabel
Nokia BL-5C Batterij
USB Datakabel Nabouw voor 12,50

LET OP: Deze namaak-kabel brengt de laatste tijd (helaas) nogal veel problemen met zich mee. Probeer deze in het hiervoor speciaal geopende topic een oplossing te zoeken, zodat dit topic voor de rest geen opsomming wordt van "Mijn imitatie-kabel werkt niet, wat doe ik fout"-reply's. BVD! :)

N.B. Het schijnt zo te zijn dat in de kabel een paar kabeltjes verkeerd gesoldeerd zijn. :X Zie bovengenoemd topic voor de oplossing..

N.N.B. Telecom Forever heeft een betere datakabel voor slechts 14 eurootjes :)

Drivers voor USB kabel #1 of Drivers voor USB kabel #2 (van Nokia.com - met dank aan JaMaat)
Ik wil meer opslagruimte! Welke MMC kaarten passen er in:
Up-to date lijst, gevonden op HowardForums (met dank aan Mr. Vulcano) :)

MobyMemory biedt dus een MMC-kaart aan van 1GB voor de "luttele" prijs van £210,- (€315,-) :Y)
Welke BlueTooth USB dongles kan je gebruiken:
Vrijwel elke BlueTooth USB dongle zou moeten werken, maar om toch het zekere voor het onzekere te nemen, hebben een aantal andere Gotters dit al voor je getest:
Sitecom Bluetooth USB Adapter @ Pricewatch - Copyman
Trust Bluetooth Adapter @ Dixons
MSI Bluetooth Dongle USB 100m PC2PC @ Gistron
MyCom USB Dongle
Epox BT dongle (BT-DG02)
Conceptronic CBTU
• [url=http://catalog.belkin.com...nt=&Product_Id=126336]Belkin BT Dongle[/url] - dabutcha1976
TDK Bluetooth Dongle
Indien je problemen hebt met bepaalde BlueTooth software gebaseerd op de Widcomm software, ga dan naar deze site en update je drivers dmv deze guide.
DancePlaza spreekt: "Mij is het gelukt, heb zelf de Sitecom CN-502 - USB Bluetooth adapter Class 1"
Tools om audio te converten:
Nokia MultiMedia Converter 2.0 - Wel eerst registeren!
dBPowerAMP 10.1
dBPowerAMP AAC Codec - 1
dBPowerAMP AAC Codec - 2
Nero Burning ROM - Via de CD rip functie meteen AAC selecteren (DEMO)

Tools om video te converten:
Nokia MultiMedia Converter 2.0 - Wel eerst registeren!
pvAuthor - Is niet gratis!
Handige Nokia codes:

Deze beginnen altijd met *# (LEES: sterretje hekje) en worden afgesloten met een # (LEES: hekje). Hier volgen de combinaties:
• *#06# - IMEI
• *#0000# - Firmware
• *#335738# - Deletes automaticly added MMS and GPRS profiles received
from your mobile operator through SMS
• *#92702689# - Enter the service menu (Warranty / Lifetimer)
• *#7370925538# - Delete all the content of the wallet and the wallet code
• *#7780# - Restore factory settings. (This does not include memory,
language and counters)
Hier kan je een heleboel mooie games vinden:
Gameloft.com - Niet gratis
Midlet.org - Door mol99
Tagtag.com - met dank aan sjaak (link werkt alleen op WAP)

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/cat/s40_pandora.gif Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/copyman/got/spacer.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/cat/7210_xiii.gif Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/copyman/got/spacer.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/cat/7210_siberian.gif Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/copyman/got/spacer.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/cat/7210_sandsoftime.gif

Als je een spelletje in de map Spelletjes wilt zetten in plaats van in de map Verzameling gebruik dan Oxygen Phone Manager (werkt alleen met *.jad). Mocht je alleen de *.jar van een bepaald spelletje hebben, kun je heel eenvoudig een *.jad aanmaken met dit freeware programmaatje (met dank aan Bandicoot).
En hier een heleboel handige programma's:
Messenger voor de 40series - Door mol99
Mailclient - Door mol99
Mailclient nummertje 2 - Door mol99
Getjar.com - met dank aan sid_6.8
Mooie wallpapers voor je Nokia 6230:
Jhonny Wap - Hier vind je er een heleboel!
orange.xwallpapers - Made bij orange.x - komt nog meer
Howard Forums
4Seven - met dank aan raafke
Awin24 - opnieuw dank aan raafke! :)

Maak zelf wallpapers met Wallpaper Wizard (dank @ Harlequin :))
Firmware 3.14 bugs en oplossingen:
Bellergroepen-bug: Oplossing: Je moet een factoryreset doen. Ga naar Menu > Instellingen > Fabrieksinstellingen terugzetten. Voer daar de volgende code in: 12345 ( Standaard code voor Nokia telefoons )
De Ik-kan-niets-verwijderen-bug: Oplossing: Gewoon de telefoon even uit en weer aanzetten. Dit werkt met meer kleine probleempjes
Problemen met MMC: Oplossing: Als je je nieuwe MMC wilt gebruiken, en hij doet het niet, ga dan naar Menu > Gallerij > Kies Opties voor je MMC > Kies Geh.kaart.hern. Vul dan een naam in voor je MMC en zet je telefoon daarna uit en weer aan.
Nokia PC Suite Tipje: Het schijnt dat de nieuwe PC Suite nog niet echt stabiel werkt. Probeer daarom een eerdere versie te krijgen. Versie 5.8 zou goed moeten werken.
Kan Nokia PC Suite niet installeren: Download van de Nokia site de Nokia Register Cleaner. Probeer daarna nog maar een keer.
Telefoon loopt vast als ik Bluetooth uit zet: Dat klopt, gewoon even wachten (minder dan een minuut) en je telefoon is er weer.
Nog een BlueTooth Tip: Je kan je USB Dongle soms laten werken door een andere USB poort te gebruiken.
Een tip van orange.x:
Als je van plan bent wat foto's of filmpjes te maken dan is het verstandiger om niet het geheugen van je telefoon daarvoor te gebruiken maar je MMC. Hier volgt een kleine handleiding om het zo makkelijk mogelijk te doen:
• Staan er al gemaakte foto's in de Afbeeldingen map, maak dan in de Afbeeldingen map een nieuwe map aan ( noem ik even MAP1 ). Zet daarna alle Foto's die in de Afbeeldingen map staan in MAP1.
• Verplaats de complete MAP1 naar je MMC. Dat doe je door op de map MAP1 te gaan staan > Kies opties > Verplaatsen > Op je MMC staan > Opties > Select. De map wordt nu verplaats. Dit kan enige tijd duren, ligt aan het aantal foto's die in de map staan.
• Nu staan alle foto's op de MMC. Ga nu naar het Menu > Media > Camera > Instellingen > Beeldopslag > Kies voor een andere map > Naar de MMC > Kies hier de map MAP1 die aangemaakt was > Opties > Select.
• De foto's die nu gemaakt worden worden automatisch opgeslagen op je MMC.
MMS setting voor T-Mobile door mol99:
Ga naar "Menu" - "Berichten" - "Berichtinstellingen" - "Mulimediaber." -
"Instellingen verbinding" - "Actieve multimedia-instellingen", hier selecteer je
een leeg slot en vervolgens klik je op "Activeer". Daarna ga je naar "Actieve
multimedia-inst. bewerken".
Dit menu kun je doorlopen zoals hieronder beschreven. Links staan de opties
en rechts wat ik ingevuld heb.

• Naam set instellingen == T-Mobile MMS
• Homepage == http://t-mobilemms
• Proxy's == Inschakelen
• Primaire proxy == 010.010.010.011
• Poort == 8080
• Secundaire Proxy == Niets mee gedaan
• Gegevensdrager == GPRS

• Instellingen drager == Hier kom je in een submenu, dat doorloop je als volgt:
• GPRS toegangspunt == mms (LET OP: Kleine Letters)
• Verificatietype == normaal
• Gebruikersnaam == tmobilemms (LET OP: Zonder Verbindingsstreepje)
• Wachtwoord == tmobilemms
• GPRS toegangspunt == mms

Settings voor Orange World / GPRS door WHiZZi
• Naam set instellingen: Wat jij leuk vindt.
• Homepage: verzin ook iets leuks
• Proxy's: Inschakelen
• Primaire Proxy: 10.250.255.188 poort 5080
• Secundaire Proxy: 010.250.255.188 poort 9201
• Gegevensdrager: GPRS
Instellingen Gegevensdrager
• GPRS-Toegangpunt: wap
• Verificatietype: Normaal
• Login-type: Automatisch
• Gebruikersnaam: 0628000000
• Wachtwoord: PASSWORD
Alle Orange-settings in een handig Excel-document (met dank aan raafke) :)
GRATIS (MMS/WAP/GPRS) settings door Nokia.com:
MMS settings voor diverse providers
WAP/GPRS settings voor diverse providers
EMAIL settings voor diverse providers

Overige provider settings:
Telfort Diensten
Orange Diensten
T-Mobile Diensten
Overzicht Telfort GPRS en MMS settings - door sig69
T-Mobile Email settings icm Freeler - door Sciver3/e1f
Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/spnews/6230_bothcolors.jpg
MP3 of AAC bestanden afspelen & ID3 tags:
Omdat sommige mensen denken hier problemen mee hebben, terwijl dat bijna nooit het geval is, hier toch een stukje over dit zogenaamde probleem:
• De muziekbestanden moeten gewoon naar de root van het MMC weggeschreven worden. Daarna is het een kwestie van het verversen van het de
afspeellijst in de telefoon en moet het weer werken. Tuurlijk zouden wij dit
anders willen zien, maar misschien komt zoiets nog een keer.
• De problemen met de ID3 Tags zijn dat er sommige nummers op de telefoon
anders aangeduid zijn dan de bestandsnaam van het muziekbestand, of
andersom. Dus het bestand heet "Michael Jackson - History - CD 1 - 01 -
Billie Jean" maar wordt op de telefoon getoond als "Michael Jackson - Billie Jean".
Dit is te voorkomen dat de ID3 Tag aangepast wordt, door middel van
Winamp, zodat deze goed weergegeven wordt.
Mp3 in mappen op je MMC afspelen:
Upbeat spreekt: dé oplossing om Mp3-tjes die in diverse mappen op je MMC staan toch in de Music Player af te spelen! Gelezen op de howardforums:

• Maak per cd (ik zeg maar wat) een mapje op je MMC
• In de Audio Manager van PC Suite maak je per cd en mapje een playlist
• Zet iedere playlist (ook met de Audio Manager) in de bijbehorende map van de cd op je MMC (via BT of kabeltje of IR)
• Dan via Music Player > opties > lijst met opnames > opties > lijst opns wijz. kan je kiezen uit de verschillende playlists!
• Je kan trouwens gewoon doorspoelen in tracks door de 5-way toets naar beneden ingedrukt te houden! (met dank aan Jimster).

N.B. Als je je radio of MP3-speler nog aan hebt staan terwijl je telefoon op het hoofdscherm staat, kun je deze eenvoudig uitzetten door even de rode knop ingedrukt te houden (met dank aan viedec voor deze tip). :)
Hoe maak ik een nieuwe playlist zonder alle nummers over en weer te hoeven verzenden?
Dit staat beschreven in deze post van Jvvianen in deel 6! :)
PC Suite loopt vast/herkent mijn MMC niet - door Jamaat:
Als je via je datakabel in je MMC kaartje in je telefoon wilt komen en PC Suite loopt vast als je naar Galerij wilt, maak dan eerst (met je telefoon) een naam aan voor je MMC kaartje. Dan pakt de PC Suite je MMC kaartje wel. En kun je m.b.v. de software gewoon bestanden naar je MMC kaart kopieren.
Hoe haal ik mijn operator logo weg:
• Wap naar de volgende link http://wap.mob453.com/blanklogo.wml
• En nu kan je het logo opslaan als operatorlogo
• Je kan er ook weer voor kiezen om je oude operatorlogo in te stellen

Alleen voor T-Mobile:
• Even naar www.t-mobile.nl en daar je aanmelden voor My T-Mobile en T-Zones dus
• Ingelogd en wel bovenin het menu kiezen voor t-zones > messaging
• Links in het menu klikken op Picture message > Picture editor
• Men sturen het lege logo naar je mobiel, en opslaan maar!!
Wat is het verschil tussen MMC en SD:

Verschil tussen MMC en SD (Engels)

Het verschil tussen SD en MMC kaarten zit in de extra beveiligingsopties die bij een SD-kaart zitten. Deze beveiligingsprotocollen zijn vooral bedoeld voor PDA's en MP3-spelers. Indien de apparatuur deze protocollen ondersteunt, dan zijn SD-kaarten sneller dan MMC kaarten. Qua connecties zijn deze kaarten vrijwel identiek. Als een camera SD-kaarten ondersteunt, dan passen WAARSCHIJNLIJK MMC kaarten er ook in, en vice versa. Het nadeel van de SD kaarten is dat deze dikker zijn, waardoor de cover aan de achterkant slecht tot niet sluit! Het is dus aan te raden om MMC kaarten te kopen. Veel Tweakers hier raden dan ook af SD-kaarten te kopen, deze werken gewoon niet (goed)!
Ik moet steeds op OK klikken tijdens Outlook Sync:
Daar heeft Express-Soft gelukkig iets op gevonden, het programmaatje ClickYes: "Express ClickYes is a tiny program that sits in the taskbar and clicks the Yes button on behalf of you, when Outlook's Security Guard opens prompt dialog saying that a program is trying to send an email with Outlook or access its address book. You can suspend/resume it by double-clicking its taskbar icon. Developers can automate its behavior by sending special messages."
Bijbehorende post - door bommel
Download ClickYes
Officiële Nokia links:
Nokia 6230
Nokia 6230 Tutorials
Nokia 6230 Handleiding
Nokia 6230 Press Foto's
Nokia PC Suite 6.1 - Engelse versie
Nokia PC Suite 6.1 - Nederlandse versie
Alle Nokia Service Points in Nederland
Alle Nokia Service Points voor in Belgie
Nokia 6230 reviews:
Mobile Review
Mobile Mania
Xonio
Vorige delen:
[rml]Nokia 6230 [Deel 8][/rml]
[rml]Nokia 6230 [Deel 7][/rml]
[rml]Nokia 6230 [Deel 6][/rml]
[rml]Nokia 6230 [Deel 5][/rml]
[rml]Nokia 6230 [Deel 4][/rml]
[rml]Nokia 6230 [Deel 3][/rml]
[rml]Nokia 6230 [Deel 2][/rml]
[rml]Nokia 6230 [Deel 1][/rml]
De DancePlaza headset mod kan je vinden in de SP van [rml]Nokia 6230 [ Deel 5][/rml], dit om wat ruimte te besparen in deel 9! Ik zal dit topic zoveel mogelijk up-to-date proberen te houden.

Nokia 6230 [Deel 9]

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 83963 op 17-07-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Fraaie startpost! Helaas biedt ie geen antwoord op mijn vraag... :'( :P
Brabo-Joossie schreef op 26 juni 2004 @ 18:56:
Een goede vriendin zoekt een gsm die ze kan synchroniseren met MS Outlook. Nou lijkt me dat met de 6230 en een ir-kabel/usb-kabel/BT-dongle geen probleem (en anders hoor ik het uiteraard graag!), maar ze zit nog wel met het volgende: haar agenda is altijd errug vol en ze moet afspraken lang vantevoren maken en lang achteraf nog kunnen nakijken. Ze zit dus een beetje met een mogelijk geheugenprobleem.

Mijn vraag: Weet iemand ongeveer hoeveel data er ongeveer bijgehouden kan worden standaard? En mocht nu blijken dat dat te weinig is, is het dan mogelijk om een geheugenkaartje te gebruiken als agenda-uitbreiding, of zijn die alleen voor mp3? Thanx!

PS Ik heb al gezocht dmv de Search en dan krijg ik als eerste de 8 delen van de 6230 voor m'n kiezen. Helaas heb ik geen tijd (om niet te spreken van geen zin ;)) om zo'n 7500 posts door te lezen...
PPS
Ik weet dat ik pas na 24 uur hoor te kicken, maar aangezien deel 8 alweer gesloten is, ben ik ook eens ongehoorzaam... B)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117341

Zo dit is deel 9, ik ben pas net geregistreerd, maar heb ze alle 8 gelezen.

Ik heb alleen een probleem, nou ja probleem... ik kom er niet uit!!

Wanneer ik een foto maak met mn 6230 en ik sla het op als achtergrond, kan ik die foto (ook al gebruik ik die niet meer als achtergrond) niet meer verwijderen uit mn gallery....

Wie kan me vertellen hoe ik die foto nou wel wegkrijg?

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114983

Anoniem: 117341 schreef op 27 juni 2004 @ 12:08:
Zo dit is deel 9, ik ben pas net geregistreerd, maar heb ze alle 8 gelezen.

Ik heb alleen een probleem, nou ja probleem... ik kom er niet uit!!

Wanneer ik een foto maak met mn 6230 en ik sla het op als achtergrond, kan ik die foto (ook al gebruik ik die niet meer als achtergrond) niet meer verwijderen uit mn gallery....

Wie kan me vertellen hoe ik die foto nou wel wegkrijg?

8)7
jep, als je hem niet meer als achtergrong hebt ingesteld, de telefoon uit en aan zetten en dan kan je hem wel verwijderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33167

De TDK PCMCIA Bluetooth Dongle (zonder +) mag ook bij het lijstje compatible apparaten :)

Of de plusversie op de 6230 werkt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THNX... ik had het de manual al doorgelezen, maar stond niks van in... BEDANKT iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 09:10
Anoniem: 117341 schreef op 27 juni 2004 @ 12:14:
THNX... ik had het de manual al doorgelezen, maar stond niks van in... BEDANKT iig
Ik denk ook niet dat dit een feature is. Eerder een bug. Maar ja, in deze wereld is een bug soms een feature en daar mag je het dan mee doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 15:35
woei deel 9! ik vind 'm echt vet ga 'm over een paar weken bestellen als me abo afloopt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

128 MB MMC... is die het goedkoopst bij interngeheugen.com? Of zijn er nog goedkopere aanbieders....

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-06 09:24
Anoniem: 117341 schreef op 27 juni 2004 @ 12:52:
128 MB MMC... is die het goedkoopst bij interngeheugen.com? Of zijn er nog goedkopere aanbieders....

8)
Ik heb zelf net 256 MB bij My Com gekocht voor 59 Euro, hele goeie prijs/kwaliteits verhouding vind ik, en bovendien is 128 net iets te weinig... films + mp3 past op 256 perfect:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Crashy schreef op 27 juni 2004 @ 13:30:
[...]

Ik heb zelf net 256 MB bij My Com gekocht voor 59 Euro, hele goeie prijs/kwaliteits verhouding vind ik, en bovendien is 128 net iets te weinig... films + mp3 past op 256 perfect:)
idd. 256mb van de mycom (merk: apacer) _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26590

Ik heb al een tijdje drie playlists op mijn telefoon staan, maar de MP3tjes staan er allang niet meer op. Deze playlists zijn via de eerste bekende methode aangemaakt, maar ik heb inmiddels een keer Phone Suite opnieuw geinstalleerd en nu staan zijn die playlists nergens meer terug te zien, behalve in mijn telefoon bij het selecteren van de playlists (onder alle opnames enz.). Maar je begrijpt natuurlijk dat ik deze wil verwijderen, die kan niet. Hoe kan ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zit er op je foon geen verwijderfunctie voor die playlists :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Even wat anders, ik volg nu dit topic vanaf deel 6 actief... de rest heb ik beetje snel doorgelopen. Maar ik heb nog nergens programma's om GIF bestanden te maken gezien, is dat niet super cool om je eigen screensaver enzo te maken... of moet je voor die programma's betalen? de patent rechten van GIF waren toch paar maanden geleden vrij gekomen ofzo? dus zal wel niet... maar goed ik hoor het wel :)

Trouwens ik had ook problemen met mijn ringtone van mijn MMC kaartje afspelen... en op een gegeven moment deed zelfs de tril functie het niet meer... beetje vaag allemaal, en dat bluetooth werkt ook af en toe goed en soms niet... Als ik eerst Bemused heb gebruikt, en daarna met Nokia PC suite (5.8) wil connecten vind ie nix, er gebeurt ook helemaal nix... ligt dat dan aan mijn telefoon of aan de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
er bestaat zoiets als GIF Movie Gear, maar dat is volgens mij geen freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Leg mij please ff uit hoe dat moet met die playlists... ik maak een playlist in Nokia Audio Manager, dan zet ik de playlist inlc. mp3's in een folder op mijn MMC, en dan? moet ik de playlist apart nog eens naar de root van de MMC kopieren?
het lukt mij nog niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85730

Je moet in Nokia Audio Manager, in het gedeelte waar je door de telefoon kunt browsen helemaal onderin kijke.. daar staat een mapje met afspeellijst.... helemaal links onder dus...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kevinkessels/afspeellijst.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 85730 op 27-06-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100293

Heb hem zelf gisteren gekocht, prachtig telefoontje! :).

Maar goed, dat wist iedereen natuurlijk al. ;).

Alleen even 1 vraagje waar ik niet zo gauw het antwoord op kan vinden : kun je op de een of andere manier die irritante : "Verbinden met..." melding uitschakelen (zodat je steeds weer op 'accept' moet klikken) wanneer je via Bluetooth contact maakt met je PC?

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 100293 op 27-06-2004 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Anoniem: 85730 schreef op 27 juni 2004 @ 14:45:
Je moet in Nokia Audio Manager, in het gedeelte waar je door de telefoon kunt browsen helemaal onderin kijke.. daar staat een mapje met afspeellijst.... helemaal links onder dus...
Thx :) nu begrijp ik et

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crashy schreef op 27 juni 2004 @ 14:56:
[...]

Thx :) nu begrijp ik et
Graag Gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 22:50
Anoniem: 100293 schreef op 27 juni 2004 @ 14:46:
Heb hem zelf gisteren gekocht, prachtig telefoontje! :).

Maar goed, dat wist iedereen natuurlijk al. ;).

Alleen even 1 vraagje waar ik niet zo gauw het antwoord op kan vinden : kun je op de een of andere manier die irritante : "Verbinden met..." melding uitschakelen (zodat je steeds weer op 'accept' moet klikken) wanneer je via Bluetooth contact maakt met je PC?
Authorisatie uitzetten ;)

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 07:28
zal wellicht al een keer gevraagd zijn, maar ik krijg met geen mogelijkheid WAP aan de praat |:(

Zou iemand mij alsjeblieft stapsgewijs (NOOBSGEWIJS :P ) willen uitleggen hoe ik WAP aan de praat ga krijgen.

Ik heb een KPN Hi abonnement

Mijn dank is alvast groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26590

Anoniem: 85730 schreef op 27 juni 2004 @ 14:45:

[afbeelding]
Dat is was net het probleem, daar staan ze niet (meer) bij sinds ik Nokia PC Suite opnieuw had geinstalleerd. Maar nu staan ze er wel bij, misschien omdat ik het nu probeer met PC Suite 6.2 en ik heb liggen vogelen met die PredefPlaylist map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Kun je ook de koptelefoon van je discman bij dit toestel gebruiken?
Of ontbreekt de 3.5mm jack aansluiting? Of is daar een convertor voor te krijgen?
En hoe zit het nou met die stuntprijzen.net datakabels? Heb er vrijdag ook een besteld, maar last gisteren dat ze niet oke zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EvoII schreef op 27 juni 2004 @ 15:09:
[...]

Authorisatie uitzetten ;)
:). Thx. Echt zoiets simpels waar je tijden naar zit te zoeken!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 100293 op 27-06-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:39

Pinobigbird

doesn't share food!

Anoniem: 111246 schreef op 27 juni 2004 @ 15:23:
Kun je ook de koptelefoon van je discman bij dit toestel gebruiken?
Nee
Of ontbreekt de 3.5mm jack aansluiting?
Ja
Of is daar een convertor voor te krijgen?
Nee
En hoe zit het nou met die stuntprijzen.net datakabels? Heb er vrijdag ook een besteld, maar last gisteren dat ze niet oke zijn?
Nokia 6230 datakabel werkt niet!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114254

Ff wat anders:

Ik lees/hoor al tijden klachten over 512 MB kaartjes. Zodra je 300+ MB aan MP3's erop zou zetten loopt ie vast/doet ie niets/is ie vol/ etc etc.

Is dit altijd zo?
Is dit alleen wanneer je 300+MB in één keer overzet?
Kan je het beter in delen (van 150MB oid) erop zetten?

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft. Binnenkort krijg ik zo'n ding van m'n werk en ik wil eigenlijk een 512MB kaartje erin zetten. Maar als dit problemen geeft neem ik liever een 256MB kaartje.

Verder: Las ik ergens dat iemand bij het afspelen van MP3 bestanden regelmatig last had van storingen; zogenaamde interrupties tijdens het spelen. Is dat altijd zo? Of gebeurd dat alleen als je een grotere (256MB en hoger) geheugenkaart gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Laatst online: 22:11

RUFFNECK

Poentje

Anoniem: 114254 schreef op 27 juni 2004 @ 16:56:
Ff wat anders:

Ik lees/hoor al tijden klachten over 512 MB kaartjes. Zodra je 300+ MB aan MP3's erop zou zetten loopt ie vast/doet ie niets/is ie vol/ etc etc.

Is dit altijd zo?
Is dit alleen wanneer je 300+MB in één keer overzet?
Kan je het beter in delen (van 150MB oid) erop zetten?

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft. Binnenkort krijg ik zo'n ding van m'n werk en ik wil eigenlijk een 512MB kaartje erin zetten. Maar als dit problemen geeft neem ik liever een 256MB kaartje.

Verder: Las ik ergens dat iemand bij het afspelen van MP3 bestanden regelmatig last had van storingen; zogenaamde interrupties tijdens het spelen. Is dat altijd zo? Of gebeurd dat alleen als je een grotere (256MB en hoger) geheugenkaart gebruikt?
Ik had gelezen (geloof op telecomvergelijker) dat dit geen enkel probleem moet opleveren. Hij ziet de grootte wel verkeerd (op et forum was er sprake van 512 en 1gb kaartjes en deze werden als veeeeel minder gedetecteerd), maar je kan wel gewoon door blijven vullen en gebruiken zonder problemen.

edit:
Gepost door raaf op 28/05/2004 10:33 Rating: 0
1 GB heb ik al een keer kunnen proberen op een beurs.... het werkte wel, maar de telefoon herkende het kaartje als ongeveer 160 MB, maar je kon hem wel helemaal vol zetten en dat werkte gewoon. Dit geldt ook voor de 512 MB kaartjes (dan staat er 80 MB). Zelf heb ik er een 256 MB kaartje in zitten en die herkent ie ook als 256 MB (nou ja, bijna, 250 MB maar dat is normaal)

[ Voor 18% gewijzigd door RUFFNECK op 27-06-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25556

Supershiva schreef op 27 juni 2004 @ 15:10:
zal wellicht al een keer gevraagd zijn, maar ik krijg met geen mogelijkheid WAP aan de praat |:(

Zou iemand mij alsjeblieft stapsgewijs (NOOBSGEWIJS :P ) willen uitleggen hoe ik WAP aan de praat ga krijgen.

Ik heb een KPN Hi abonnement

Mijn dank is alvast groot
Ok, ik wil wel een poging wagen. Het is namelijk niet al te ingewikkeld imo :P

1) Begin eerst met het verwijderen van alle eerder gemaakte instellingen, dit doe je door op je toestel *#335738# in te toetsen. Je krijgt dan een lijstje met instellingen, en de knop 'verwijderen'. Verwijder alles, ook als er bv. 'leeg' staat. Na verwijdering van een item moet je weer opnieuw die *# code intypen.

2) ga naar de nokia site, om precies te zijn, volg deze link:
https://secure.mouse2mobi...ts/nokia/com/wap/1dis.asp

vul achtereenvolgens in:

* netherlands, ok
* KNP mobile, ok
* nokia 6210, ok (die instellingen zijn gelijk aan die vd. 6230)
* M-Info, ok
* geef je telefoonnummer in.

3) binnen afzienbare tijd krijg je op je telefoon een schermpje 'verbindingsinstellingen ontvangen'. Volg de aanwijzingen en sla de instellingen op.

4) ga naar 'diensten', 'instellingen', 'instellen verbinding', 'actieve dienstinstellingen', selecteer de ontvangen instellingen en activeer deze.

5) doe je telefoon uit en weer aan

6) houdt de '0' toets lang ingedrukt. Als het goed is gaat hij dan verbinding leggen, en krijg je de ingestelde homepage.

Werkt dit niet, neem dan eerst contact op met KNP om te vragen of e.e.a. wel ingeschakeld is voor jouw aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
verzoek uit de SP:

USB Datakabel Nabouw voor 12,50

LET OP: Deze namaak-kabel brengt de laatste tijd (helaas) nogal veel problemen met zich mee. Probeer deze in het hiervoor speciaal geopende topic een oplossing te zoeken, zodat dit topic voor de rest geen opsomming wordt van "Mijn imitatie-kabel werkt niet, wat doe ik fout"-reply's. BVD! :)

Drivers voor USB kabel #1 of Drivers voor USB kabel #2 (van Nokia.com - met dank aan JaMaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Afbeeldingslocatie: http://wombat.student.utwente.nl/crashy/nokia1.PNG
Deze nummers staan in de Root van mijn MMC zoals je kan zien... maar als ik bij playlists kijk, en dan wil toevoegen (eerste lege playlist heb toegevoegd -> whatever dus)
staat er nix kijk maar:
Afbeeldingslocatie: http://wombat.student.utwente.nl/crashy/nokia2.PNG

Iemand oplossing? of wat doe ik fout ?
Ik heb ook in een aparte map mp3's geupload via Nokia Audio Manager, en die kan ik dus ook niet toevoegen aan een playlist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117159

Ik had gelezen bij Deel 8 van dat iemand al 30 spelletjes er op heeft staan.?
hoe zet jij ze er allemaal er op.? want wap instelling van orange voor nokia 6230 is er nog niet (ik zeg niet dat jij orange hebt) of heb jij de spellen allemaal via wap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Anoniem: 117159 schreef op 27 juni 2004 @ 17:41:
Ik had gelezen bij Deel 8 van dat iemand al 30 spelletjes er op heeft staan.?
hoe zet jij ze er allemaal er op.? want wap instelling van orange voor nokia 6230 is er nog niet (ik zeg niet dat jij orange hebt) of heb jij de spellen allemaal via wap?
haha, nou ik zou het niet aanraden om via wap te dowloaden... kost je flink wat geld, gewoon via BT of datakabel... dat gaat het snelst, en bovendien kan je dan alles van Internet halen, bijvoorbeeld http://www.salesplaza.nl moet je wel ff op het forum registreren.
En dat wap voor orange niet werkt is onzin, ik heb em namelijk ook aan de praat gekregen, ga gewoon naar die website die in de SP staat -> https://secure.mouse2mobi...okia/com/wap/2country.aspof bel de klantenserice, dan sturen ze je gelijk de instellingen op simpel 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Crashy op 27-06-2004 17:49 . Reden: ff url toevoegen naar SP link voor WAP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet niet of het eerder gevraagd is, maar werkt deze MMC-card van 256 MB ook in de Nokia 6230? : http://www.transcend.com....hCard/FLSMod.asp?CatID=10

Bij die link in de openingspost staat het merk Transcend wel genoemd, maar alleen de 128 MB-versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111533

wallpapers??

http://www.4seven.digitalzones.com/

edit: +games
edit2: nog een site http://www.awin24.com/7210/
edit3: en nog een site http://www.nokiasoftware.nl/
edit4: en voor de liefhebbers nog een site http://www.zedge.no/index...ir=0&finn=Find+wallpapers

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 111533 op 27-06-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_zip
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-06 00:22
Ik krijg bemused nog steeds niet voor elkaar. Ik heb de juiste jad en jar bestanden werkend op me telefoon gezet. Daarnaast heb ik bemused server geinstalleerd.

Verder:

- Ik heb meerdere COM poorten getest
- Ik heb aangegeven waar winamp zich bevind
- Files to browse staat goed ect ect

Wanneer ik `search` doe, vind ie 1 device. Daarna krijg ik een melding met `Retrieving`. Vervolgens komt er `Done` te staan en (leeg) daaronder.

Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er inmiddels eigenlijk al meerdere mensen naar een nokia service point geweest voor een eventueele update?

zou wel fijn zijn als deze werkelijk bestaat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48706

Weet iemand hoe je met je nokia bestanden kan downloaden als mp3 en .3gp. Ik weet niet of het uitmaakt maar ik gebruik hiervoor orange world. Als ik naar de standaard bookmark nokia.com ga dan kan ik hier die standaard filmpjes downloaden. Host ik echter zelf een .3gp kan dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48706 schreef op 27 juni 2004 @ 19:21:
Weet iemand hoe je met je nokia bestanden kan downloaden als mp3 en .3gp. Ik weet niet of het uitmaakt maar ik gebruik hiervoor orange world. Als ik naar de standaard bookmark nokia.com ga dan kan ik hier die standaard filmpjes downloaden. Host ik echter zelf een .3gp kan dit niet.
Heb ik al eens uitgelegd in een eerder topic..
Je moet even ergens op het internet een .html neerzetten die er van binnen zo uitziet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
  <?xml version="1.0"?>
<!DOCTYPE wml PUBLIC "-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN" "http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml">
<wml>
  <card title="Polyphonic Test">
    <p><a href="mijnmuziek.mp3">Download dit nummer!</a></p>
  </card>
</wml>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

Brabo-Joossie schreef op 27 juni 2004 @ 12:05:

[...]

PPS
Ik weet dat ik pas na 24 uur hoor te kicken, maar aangezien deel 8 alweer gesloten is, ben ik ook eens ongehoorzaam... B)
afspraken komen in telefoon geheugen maar dat is met 6MB best ruim, zeker als je mp3's, beltonen en fotos op de MMC zet. Kan best wat in die agenda dus, en via de nokia software kun je instellen welke tijdreeks je wilt synchroniseren, bv 1 maand terug en 3 maanden vooruit.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

freddifish schreef op 27 juni 2004 @ 20:00:
[...]

afaspraken komen in telefoon geheugen maar dat is met 6M best ruim, zeker als je mp3's, beltonen en fotos op de MMC zet. Kan best wat in die agenda dus, en via de nokia software k,un je instellen welejk tijdreeks je wilt synchroniseren, bv 1 maand terug en 3 maanden vooruit.
Thanx!! _/-\o_
Zal het gelijk doorgeven, denk dat ze 'm morgen of overmorgen wel zal gaan halen...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Hallo kan iemand mij nog even helpen om een goede converter te vinden (mpeg --> 3gp) en andersom. Ik weet dat we het hier ook al eerder over gehad hebben maar ik ben ff de kluts helemaal kwijt. Kweet niet meer waar ik moet zoeken :p zitten inmiddels ook al aan deel 9 :D

En die playlists maken m.b.v. nokia audio manager lukt me ook niet. Please help :p

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111533

http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-63,00.html

wel even registreren (lees toch eens de SP...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Laatst online: 19-06 07:28
Anoniem: 25556 schreef op 27 juni 2004 @ 17:08:
[...]

Ok, ik wil wel een poging wagen. Het is namelijk niet al te ingewikkeld imo :P

1) Begin eerst met het verwijderen van alle eerder gemaakte instellingen, dit doe je door op je toestel *#335738# in te toetsen. Je krijgt dan een lijstje met instellingen, en de knop 'verwijderen'. Verwijder alles, ook als er bv. 'leeg' staat. Na verwijdering van een item moet je weer opnieuw die *# code intypen.

2) ga naar de nokia site, om precies te zijn, volg deze link:
https://secure.mouse2mobi...ts/nokia/com/wap/1dis.asp

vul achtereenvolgens in:

* netherlands, ok
* KNP mobile, ok
* nokia 6210, ok (die instellingen zijn gelijk aan die vd. 6230)
* M-Info, ok
* geef je telefoonnummer in.

3) binnen afzienbare tijd krijg je op je telefoon een schermpje 'verbindingsinstellingen ontvangen'. Volg de aanwijzingen en sla de instellingen op.

4) ga naar 'diensten', 'instellingen', 'instellen verbinding', 'actieve dienstinstellingen', selecteer de ontvangen instellingen en activeer deze.

5) doe je telefoon uit en weer aan

6) houdt de '0' toets lang ingedrukt. Als het goed is gaat hij dan verbinding leggen, en krijg je de ingestelde homepage.

Werkt dit niet, neem dan eerst contact op met KNP om te vragen of e.e.a. wel ingeschakeld is voor jouw aansluiting.
Nou ik snap er geen aars van, ik blijf steken op stap 2.
Ik heb het hele stappenplan van nokia doorlopen om een uur of 17.30 vanmiddag, maar tot op heden nog geen bericht van nokia ontvangen zoals De Generaal beschrijft bij stap 3 8)7

Iemand een idee ?

Ik heb overigens mijn nummer als volgt opgegeven +316.......etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Supershiva schreef op 27 juni 2004 @ 21:03:
Nou ik snap er geen aars van, ik blijf steken op stap 2.
Je snapt het dus wel, maar het werkt gewoon niet.
Iemand een idee ?
Contact opnemen met de helldesk. Ik heb dit in het begin ook gehad bij Vodafone, en toen bleek er 'iets' fout te zitten in mijn abo. Het was wel geactiveerd, maar werkte toch niet.

3 dagen later ontving ik alle aangevraagde verbindingsinstellingen alsnog, die waren ergens blijven hangen.
Ik heb overigens mijn nummer als volgt opgegeven +316.......etc
Dat klopt, dat moet werken. Ik denk eigenlijk dat de fout in jouw geval bij je provider zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116388

Hallo,
Naar aanleiding van het verzoek van de instellingen van de KPN Hi voor MMS. Ik heb hetzelfde probleem. De Generaal geeft aan dat dit via de nokia site geregeld kan worden. Die stappen heb ik ook doorlopen. Naar mijn idee ook het goede telefoonnummer ingevuld in het volgende formaat 0310620111111. Ik krijg echter steeds geen bericht van Nokia. Heb ik nu nullen te veel ingevuld of doe ik wat anders fout. Dit lijkt namelijk niet te werken.

Ik ben nu zelf aan de slag gegaan en heb de volgende gegevens reeds ingevuld met behulp van de gegevens op www.hi.nl/mms. Ik Ik heb nu de volgende gegevens staan bij Berichten - Berichtinstellingen - Multimediaber. - Instellingen verbinding - Actieve multimedia-inst.bewerken. Kunnen jullie hier een blik op werpen en aangeven of dit er goed uitziet of dat jullie er vreemde dingen tussen vinden staan. Of kan iemand die ook een KPN Hi abbonement heeft en die wel via de Nokia site de informatie heeft ontvangen aangeven of dit ook zo in zijn telefoon staat. Alvast bedankt!

Naam set instellingen: KPN MMS
Homepage: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Proxy's: Inschakelen
Primaire proxy: 10.10.100.20:9201
Secundaire proxy 10.10.100.20:9201
Gegevensdrager: GPRS
Instellingen drager:
* GPRS toegangspunt: portalmmm.nl
* Verificatietype: normaal
* Gebruikersnaam: leeg
* Wachtwoord: leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Laatst online: 22:11

RUFFNECK

Poentje

Anoniem: 116388 schreef op 27 juni 2004 @ 21:29:
Hallo,
Naar aanleiding van het verzoek van de instellingen van de KPN Hi voor MMS. Ik heb hetzelfde probleem. De Generaal geeft aan dat dit via de nokia site geregeld kan worden. Die stappen heb ik ook doorlopen. Naar mijn idee ook het goede telefoonnummer ingevuld in het volgende formaat 0310620111111. Ik krijg echter steeds geen bericht van Nokia. Heb ik nu nullen te veel ingevuld of doe ik wat anders fout. Dit lijkt namelijk niet te werken.

Ik ben nu zelf aan de slag gegaan en heb de volgende gegevens reeds ingevuld met behulp van de gegevens op www.hi.nl/mms. Ik Ik heb nu de volgende gegevens staan bij Berichten - Berichtinstellingen - Multimediaber. - Instellingen verbinding - Actieve multimedia-inst.bewerken. Kunnen jullie hier een blik op werpen en aangeven of dit er goed uitziet of dat jullie er vreemde dingen tussen vinden staan. Of kan iemand die ook een KPN Hi abbonement heeft en die wel via de Nokia site de informatie heeft ontvangen aangeven of dit ook zo in zijn telefoon staat. Alvast bedankt!

Primaire proxy: 10.10.100.20:9201
Secundaire proxy 10.10.100.20:9201
Instellingen drager:
* GPRS toegangspunt: 10.10.100.20
Ja als je de landencode gebruikt (031 of +31) moet je wel de 0 van je 06 weglaten :) Sommigen pakken dat (heb et maar 1 keer meegemaakt), maar meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
  • Laatst online: 11-06 16:54
Hoi,

Ik zat net te klooien met de Nokia application installer i.v.m het overzetten van een aantal spellen> Nu heb ik het volgende probleem: het lukt mij niet bestanden groter dan 100 kb te instaleren. Heeft iemand dezelfde probleem?

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn alle merken (zoals Dana-Elec) MMC-cards gewoon geschikt voor deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 100293 schreef op 27 juni 2004 @ 23:06:
Zijn alle merken (zoals Dana-Elec) MMC-cards gewoon geschikt voor deze telefoon?
als je nou ff de SP had doorgenomen, was je deze link tegengekomen, waarin de MMC kaartjes staan die het sowieso moeten doen i.c.m. de 6230 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickael
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 14:03
Crashy schreef op 27 juni 2004 @ 17:21:
[afbeelding]
Deze nummers staan in de Root van mijn MMC zoals je kan zien... maar als ik bij playlists kijk, en dan wil toevoegen (eerste lege playlist heb toegevoegd -> whatever dus)
staat er nix kijk maar:
[afbeelding]

Iemand oplossing? of wat doe ik fout ?
Ik heb ook in een aparte map mp3's geupload via Nokia Audio Manager, en die kan ik dus ook niet toevoegen aan een playlist...
Zit met exact hetzelfde probleem heb sinds vandaag de 6230 maar ben er akelig ziek van aan t worden nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen met vragen over playlists en 'ik kan geen grote bestanden overzetten'. Lees aub de topicstart en de laatste 3 pagina's van het voorlaatste topic even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2356

Anoniem: 100293 schreef op 27 juni 2004 @ 23:06:
Ik heb de transcend 256 MMC van interngeheugen.com, en die doet het prima hier. NIET de Reduced size MMC waar je zelf de link van gaf, maar de 'gewone'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104421

Volgens mij is deze vraag nog niet langsgekomen: Heeft deze telefoon een Flight-mode zodat je wel mp3's kan luisteren in het vliegtuig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
  • Laatst online: 11-06 16:54
Hoi,

Ik zat net te klooien met de Nokia application installer i.v.m het overzetten van een aantal spellen> Nu heb ik het volgende probleem: het lukt mij niet bestanden groter dan 100 kb te instaleren. Heeft iemand dezelfde probleem?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sannieboy schreef op 27 juni 2004 @ 22:49:
Hoi,

Alvast bedankt _/-\o_
Sannieboy schreef op 27 juni 2004 @ 23:27:
Hoi,

Alvast bedankt
erm, je post kicken na een half uur (nog erger, double-posten) helpt niet hoor.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116388

Beste mensen,
Ik heb nu met mijn KPN Hi abbonnement het MMS gebeuren aan de praat. Het bericht werd in ieder geval verstuurd. De gegevens zoals deze bij mij in de telefoon staan zijn als volgt:

Primaire proxy: 010.010.100.020:5080
Secundaire proxy :8080
Instellingen drager:

GPRS krijg ik echter nog steeds niet aan de praat. Met andere woorden ik kan nog steeds niet naar de site van nokia of kpn surfen. Ik heb het eerst geprobeerd met de bovenstaande gegevens dat werkte niet. Als melding krijg ik: Geen reactie, probeer het opnieuw. Ik heb daara het poortnummer van de 1e proxy veranderd in 9201 echter zonder resultaat. Toen verscheen de melding: INbelverbinding mislukt. Kan iemand mij aub hiermee helpen. Alvast bedankt _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Brabo-Joossie schreef op 27 juni 2004 @ 12:05:

[...]

PPS
Misschien dat de vraag hierboven ergens al is beantwoord, maar de telefoon beschikt standaard over 8.8 mb gedeeld geheugen. Dat lijkt me redelijk genoeg voor zoveel afspraken als je maar wil.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116388 schreef op 27 juni 2004 @ 23:47:
INbelverbinding mislukt. Kan iemand mij aub hiermee helpen. Alvast bedankt _/-\o_ !
De KPN. Blijkbaar lukt het inbellen wel, maar krijg je geen reactie. Dat is een fout aan hun kant, niet aan jouw kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap er niks van...!! Ik heb een 6230 mn vriendin ook.

Nu wil ik een MP3 via BlueTooth naar de phone van mn vriendin sturen. Als ik aan het sturen ben krijgt zij de melding dat er niet genoeg geheugen vrij is, terwijl haar MMC nog genoeg ruimte heeft.

Hoe kan je instellen dat je die MP3 naar de MMC wil sturen en niet naar het eigen geheugen van haar phone?

Wie het weet mag het zeggen!!!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Anoniem: 104421 schreef op 27 juni 2004 @ 23:27:
Volgens mij is deze vraag nog niet langsgekomen: Heeft deze telefoon een Flight-mode zodat je wel mp3's kan luisteren in het vliegtuig?
Deze vraag is wel voorbij gekomen, in deel 8 nog... en het antwoord is nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 17:06
Ik dacht ik meld het even :)

De oplossing voor de niet werkende DKU-2 kabel is gevonden op het daarvoor opgerichte topic. Met het omzetten van 2 draadjes werkt het ding gewoon weer. Alles daarover op op dat forum.

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjoost
  • Laatst online: 23:04
Hoe zit 't met crashen en bugs in de 6230? Wil 'm gaan kopen, maar ben nog niet overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superjoost schreef op 28 juni 2004 @ 00:51:
Hoe zit 't met crashen en bugs in de 6230? Wil 'm gaan kopen, maar ben nog niet overtuigd.
Nog nergens last van gehad. Aanradertje dit prachtding. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68280

Ik krijg bij Oxygen Phone Manager geen connectie, hoe kan dat nu? Er staat wel van DKU-5 is connected succesfully, maar hij ziet geen telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68280 schreef op 28 juni 2004 @ 02:12:
Ik krijg bij Oxygen Phone Manager geen connectie, hoe kan dat nu? Er staat wel van DKU-5 is connected succesfully, maar hij ziet geen telefoon.
Doet de Nokia suite het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

superjoost schreef op 28 juni 2004 @ 00:51:
Check 'm wel even in de winkel. Da's heel simpel, laat de verkoper je MMS demonstreren op je toestel en Wap/Grps. Dat is een hele redelijke vraag, en je weet gelijk zeker dat je toestel iig. goed is ingesteld. Echte defecten komen dan aan het licht.

Dat had ik ook moeten doen, maar ja.. jantje ongeduld wil gelijk met z'n tengels aan de knopjes zitten natuurlijk :P

Als ik de reacties in deel 7 en 8 van dit topic moet geloven (en de TS) is er heel goed met dit toestel te leven, vallen de bugs wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Anoniem: 116388 schreef op 27 juni 2004 @ 23:47:
Beste mensen,
Ik heb nu met mijn KPN Hi abbonnement het MMS gebeuren aan de praat. Het bericht werd in ieder geval verstuurd. De gegevens zoals deze bij mij in de telefoon staan zijn als volgt:

Primaire proxy: 010.010.100.020:5080
Secundaire proxy :8080
Instellingen drager:

GPRS krijg ik echter nog steeds niet aan de praat. Met andere woorden ik kan nog steeds niet naar de site van nokia of kpn surfen. Ik heb het eerst geprobeerd met de bovenstaande gegevens dat werkte niet. Als melding krijg ik: Geen reactie, probeer het opnieuw. Ik heb daara het poortnummer van de 1e proxy veranderd in 9201 echter zonder resultaat. Toen verscheen de melding: INbelverbinding mislukt. Kan iemand mij aub hiermee helpen. Alvast bedankt _/-\o_ !
Ja weet ik dit heb ik al heel lang nu en hij zegt wel dat ie hem verstuurt maar komt tevens NIET aan bij diegene waar het MOET aankomen LOL. Schiet dus niet op dit...

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68280

Anoniem: 25556 schreef op 28 juni 2004 @ 02:16:
[...]

Doet de Nokia suite het wel?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116077

Sannieboy schreef op 27 juni 2004 @ 22:49:
Hoi,

Alvast bedankt _/-\o_
Ja, dat probleem heb ik dus ook de hele tijd.
Nu heb ik het geprobeert met MobiMB en dat werkt ook niet vlekkeloos.
Nu is die gast die dat MobiMB geschreven heeft aan 't proberen een versie te schrijven die bij mij ook werkt, maar of daar wat uit komt is nog effe afwachten.

btw, gebuik je Bluetooth of kabel? Ik vraag me namelijk af of 't aan m'n BT verbinding ligt. (verder nooit problemen mee, maar je weet 't niet...)

Als er iemand een ideetje heeft; graag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114983

Voor de mensen die het niet lukt om een playlist te maken van wat er op de MMC staat :

Het is al eerder langs geweest, ik had namelijk hetzelfde probleem (waarschijnlijk gebruik je nu Nokia PCsuite 5.8) nadat ik 6.0 of 6.2 geinstalleerd had lukte het bij mij wel. Dus dat zal jullie probleem zijn. Suc6.

LET OP als je 6.0 of hoger installeert moet je waarschijnlijk ook ff in de startpost de link volgen om je bluetooth driver te updaten vanaf versie 6.0 moet je namelijk verplicht de widcomm 1.4 of hogere bluetooth driver geinstalleerd hebben. Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84907

Anoniem: 117341 schreef op 28 juni 2004 @ 00:16:
Ik snap er niks van...!! Ik heb een 6230 mn vriendin ook.

Nu wil ik een MP3 via BlueTooth naar de phone van mn vriendin sturen. Als ik aan het sturen ben krijgt zij de melding dat er niet genoeg geheugen vrij is, terwijl haar MMC nog genoeg ruimte heeft.

Hoe kan je instellen dat je die MP3 naar de MMC wil sturen en niet naar het eigen geheugen van haar phone?

Wie het weet mag het zeggen!!!

:)
Dat kan niet.
Hij moet eerst het bestand opslaan in een soort van cache geheugen(net zoals alle dingen die je doet in windows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84907 schreef op 28 juni 2004 @ 09:03:
[...]

Dat kan niet.
Hij moet eerst het bestand opslaan in een soort van cache geheugen(net zoals alle dingen die je doet in windows).
dus je kna simpelweg geen \mp3's via \bt naar andere phones sturen? \das wel een nadeel... MOet je dus altijd via \pc doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19973

Anoniem: 104421 schreef op 27 juni 2004 @ 23:27:
Je hebt toch ook zo'n service menu waarin je de antenne kunt uitschakelen?
Kun je komen met zo'n bepaalde code. Weet niet meer welke dat is, maar als je de antenne uitschakeld, kan 't toch wel lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102473

Gents,
FF een klein vraagje; m'n collega heeft ook de 6230 gekocht, met versie 3.15, zelf heb ik 3.14. Nu lukt het niet om een MP3 per Bluetooth over te zetten op zijn 6230. Foto's en een videoclipje werkt wel... We hebben een gepaarde verbinding gemaakt en hij heeft ook ruim genoeg geheugen vrij op z'n telefoon-geheugen. Soms valt bij het overbeamen ook zijn 6230 ff uit, dus dan is het zoieso gedaan. Weet iemand of firmware 3.16 te krijgen is? Anders iemand een ervaring/oplossing hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:09
Vraag: Hebben andere T-mobile mensen ook last van dat ze bijvoorbeeld hun e-mail niet kunnen ophalen en ook niet kunnen chatten e.d.?

Ik krijg dan elke keer "Controleer verbindings instellingen". Maar Wappen (over gprs) en mms'sen doen et allebei... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:08

Ankh

|true

ik kreeg zaterdag de datakabel van stuntprijzen binnen. er staat op nokia 3300 klopt dat?

ik heb de usb drivers in de startpost gedownload, maar hij vind hem nog steeds niet, wanneer ik hem connect aan me computer (USB device not recognized)

weet iemand de precies installatie en heb ik wel de goede kabel binnen g ehad?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 06:56
SCaRaBaeuS schreef op 28 juni 2004 @ 11:28:
ik kreeg zaterdag de datakabel van stuntprijzen binnen. er staat op nokia 3300 klopt dat?

ik heb de usb drivers in de startpost gedownload, maar hij vind hem nog steeds niet, wanneer ik hem connect aan me computer (USB device not recognized)

Wanneer had je die kabel besteld? Ik w8 al bijna 3 weken op die kabel van stuntprijzen :r

[ Voor 6% gewijzigd door kokorico op 28-06-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

uhm zo'n 3 weken geleden :)

ik heb ze ook helemaal gek geemailed erover

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117280

Al in deel 8 gepost maar nog geen reply gehad...Weet iemand hier iets van?

Problemen met Content Manager

Heb alles op de site doorgelezen en volgens mij inmiddels ook echt alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar om de backup van mijn nokia 6230 terug te zetten met behulp van bluetooth en de Nokia Content Manager.
Het lijkt wel of ie na een tijdje gewoon de bluetooth verbindg verliest.
Ik gebruik de conceptronic usb voor bluetooth en Nokia PC Suite 6.2 Firmware is 3.15

Iemand enig id?

Heb net bluetooth geinstalleerd op een andere compu maar precies dezelfde problemen, bij het maken van een backup verbreekt ie de verbinding met m'n telefoon...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:09
Anoniem: 117280 schreef op 28 juni 2004 @ 11:35:
Al in deel 8 gepost maar nog geen reply gehad...Weet iemand hier iets van?

Problemen met Content Manager

Heb alles op de site doorgelezen en volgens mij inmiddels ook echt alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar om de backup van mijn nokia 6230 terug te zetten met behulp van bluetooth en de Nokia Content Manager.
Het lijkt wel of ie na een tijdje gewoon de bluetooth verbindg verliest.
Ik gebruik de conceptronic usb voor bluetooth en Nokia PC Suite 6.2 Firmware is 3.15

Iemand enig id?

Heb net bluetooth geinstalleerd op een andere compu maar precies dezelfde problemen, bij het maken van een backup verbreekt ie de verbinding met m'n telefoon...........
Heb je wel de nieuwste driver die bij je Bluetooth dongle hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

SCaRaBaeuS schreef op 28 juni 2004 @ 11:28:

Daar is dit topic over. Er zijn in de connector 2 draden verkeerd om aangesloten.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-06 11:08
even een snelle melding tussendoor van mij
offtopic:
kan zijn dat dit al langsgekomen is

PC Suite 6.2 is uit http://www.nokia.com/nokia/0,,54692,00.html

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 19-06 11:08

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiceMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik heb hier wel eens instellingen voorbij zien komen om de chatfunctionaliteit op de 6230 te gebruiken. Ik kan ze echter nergens meer vinden. Wie heeft deze werkende instellingen en wil ze posten? Misschien ook een ideetje voor de SP??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Anoniem: 114983 schreef op 28 juni 2004 @ 08:47:
Voor de mensen die het niet lukt om een playlist te maken van wat er op de MMC staat :

Het is al eerder langs geweest, ik had namelijk hetzelfde probleem (waarschijnlijk gebruik je nu Nokia PCsuite 5.8) nadat ik 6.0 of 6.2 geinstalleerd had lukte het bij mij wel. Dus dat zal jullie probleem zijn. Suc6.

LET OP als je 6.0 of hoger installeert moet je waarschijnlijk ook ff in de startpost de link volgen om je bluetooth driver te updaten vanaf versie 6.0 moet je namelijk verplicht de widcomm 1.4 of hogere bluetooth driver geinstalleerd hebben. Suc6
PERFECT O-) nou kan ik idd nummers kiezen, in playlists zetten enzovoorts THX!!!
dit moet eigenlijk ook ff in de SP worden opgenomen... zou handig zijn dat er bij staat dat je toch minimaal 6.1 van Nokia PC suite nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 16:04

Whuzz

Dodgeball!

MiceMan schreef op 28 juni 2004 @ 12:50:
Ik heb hier wel eens instellingen voorbij zien komen om de chatfunctionaliteit op de 6230 te gebruiken. Ik kan ze echter nergens meer vinden. Wie heeft deze werkende instellingen en wil ze posten? Misschien ook een ideetje voor de SP??
Je opent 2 topics, die allebei slecht gestart zijn en waarbij je duidelijk laat zien dat je zelf niet gezocht hebt. Vervolgens vind je dit topic en plakt daar schaamteloos je eigen topic nog eens in. Je hebt hetzelfde bericht nu dus 3 keer gepost.
Heb je zelf nou al gezocht? Heb je dit topic al doorgelezen? |:(
Doe zelf eerst eens wat moeite! :(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiceMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-12-2023
Whuzz schreef op 28 juni 2004 @ 12:52:
[...]

Je opent 2 topics, die allebei slecht gestart zijn en waarbij je duidelijk laat zien dat je zelf niet gezocht hebt. Vervolgens vind je dit topic en plakt daar schaamteloos je eigen topic nog eens in. Je hebt hetzelfde bericht nu dus 3 keer gepost.
Heb je zelf nou al gezocht? Heb je dit topic al doorgelezen? |:(
Doe zelf eerst eens wat moeite! :(
Als je zelf wat verder had gekeken had je gezien dat dit mijn eerste posts zijn en dat ik i.p.v. op Post Reply op New Topic heb geklikt. Ik ben nog niet zo'n expert als jou m.b.t. dit forum, maar bedankt voor je ontzettende goede hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66714

ik snap echt heel weinig meer van bluetooth. na het installeren van pc-suite en sitecom drivers doet ie het altijd. Ook oxygen phone manager werkt dan gewoon (ik kan alleen geen foto's en mp3's benaderen in OPM maar dat is een ander probleem)
sinds een week ofzo doet ie het nauwelijks meer (kan services op mn gsm niet detecteren ofzo) en ineens gister werkt alles weer perfect. vanmorgen wil ik ff met outlook syncen en hij geeft weer aan "BT verbinding mislukt" en dat blijft ie doen.

ik heb echt het idee dat dit aan een foutieve firmware ligt, ik snap alleen niet hoe het kan dat ie het soms wel doet, en bij sommige mensen altijd!

als mn pc traag gaat lopen tijdens het optarten van BT-applicaties (zoals pc-sync en pc-suite) komt dat meestal doordat er een 2e explorer.exe actief word die 99% pcu opslokt, maar niet veel geheugen.

kortom, volgens mij is de BT-implementatie van nokia nog niet helemaal foutloos. Ik wacht met smart op de volgende firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Pinobigbird schreef op 28 juni 2004 @ 11:59:
[...]

Daar is dit topic over. Er zijn in de connector 2 draden verkeerd om aangesloten.
thanks hij werkt nu :)

alleen wie heeft er nu een goed programma'tje om op je telefoon te komen? pc suite werkt voor geen ene ruk lijkt wel.. ik zie geen foto's die ik gemaakt hebt.. :( contacts enzo werkt nu wel.. mara gaat vooral om de foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reset2003
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb nu al een aantal dagen de 6230 ;) , echt een toppie telefoon, ook het verbinden naar m'n pc (met sitecom dongle) is totaal geen probleem en heeft vanaf het begin gewerkt met de meegeleverde drivers en nokia PC Suite 6.2.

Wat nog een beetje onduidelijk is voor mij is de optie: zoeken naar audiotoebehoren :?

Voor wat is dit? kan je misschien een mp3 afspelen op je pc en zo streamen naar je telefoon. Als dit kan zou ik graag willen weten hoe ik dit moet instellen :*)
Dat brengt me meteen op m'n volgende vraag; is het mogelijk om video te streamen vanuit je pc naar je telefoon ?? Als dit kan zou ik natuurlijk willen weten hoe en wat :)

Ik heb deel 7 al doorgenomen en andere delen vluchtig doorgelezen maar heb niet echt een antwoord kunnen vinden.

Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39
Anoniem: 102473 schreef op 28 juni 2004 @ 10:13:
Gents,
FF een klein vraagje; m'n collega heeft ook de 6230 gekocht, met versie 3.15, zelf heb ik 3.14. Nu lukt het niet om een MP3 per Bluetooth over te zetten op zijn 6230. Foto's en een videoclipje werkt wel... We hebben een gepaarde verbinding gemaakt en hij heeft ook ruim genoeg geheugen vrij op z'n telefoon-geheugen. Soms valt bij het overbeamen ook zijn 6230 ff uit, dus dan is het zoieso gedaan. Weet iemand of firmware 3.16 te krijgen is? Anders iemand een ervaring/oplossing hiermee?
Bij mij lukt het ook niet. Ook idd tussen 3.15 (van mij) en 3.14 (van een vriend) .. hij geeft een geheugenfout aan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Laatst online: 18-06 01:40
Epox BT-DG03 USB Blue Tooth:

BT-DG03
Range: up to 10 meters (line of sight)
Input power: +5V from USB port
Host Interface USB version 1.1 compliant
Size: 80MM(L) x 19MM(W) x 11MM(H)
Certifications: CE, FCC, BQB

Werkt ook prima hier:)

misschien wel nice 2 know Max 50kb/s haal ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 19-06 09:58

janklp

FortyTwo Capital

Om niet de hele tijd op accept te moeten klikken zei iemand dat je dan authorisatie uit moet zetten. Hoe doe je dit precies op je telefoon? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66714

BT -> gepaarde app -> auth uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-06 17:01
Mensen probleempje hier...

Als ik mijn Nokia Pc suite draai dan crashed explorer er om de haverklap uit. Is dit een bekend probleem en is dit te verhelpen?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89756

Wanneer ik met Pc suite 6.2 via de Nokia Contacts editor bij een contactpersoon een verjaardag invoer, zet hij deze verjaardag niet in de agenda. Een groter probleem is dat ik het het contact later niet meer openen. krijg dan foutmelding:

"Dit is geen geldig contactpersoonbestand"

In mijn 6230 en in de Phone Editor van 6.2 kan ik de contacten nog wel openen en bewerken.

Meer mensen last van deze bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace

Darkace

Super Kommandant

Nou allemaal bedankt die mij geholpen hebben. Ik kan nu zelf filmpjes converteren en maken. Zowel 3gp naar mpeg of mpeg naar 3gp. Tevens snap ik dat playlist gedoe via nokia audio manager nu ook :)

Thanks people!

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.