Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radio kan je wel luisteren door je speakers, alleen moet je dan niet de koptelefoon eruit halen omdat je anders geen "bereik" meer hebt...

Heeft iemand ervaring met de traxdata kaarten in een 6230? thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op 01 juli 2004 @ 11:12:
[...]

Wil iemand heel misschien even kijken of er kleurverschil in z'n voor en achterkant
zit? Alvast bedankt! :Y)

Toen ik nog 3.14 had kon ik het vodafone logo gewoon op m'n toestel krijgen.
(logo smsen naar 125) Als ik dat nu doe, ontvangt ie het logo wel, maar kan ik
hem niet opslaan. Heb factory default settings al gedaan, toestel al een paar
keer aan en uit gedaan, maar het helpt niet. "Klopt dit?"
ja is normaal bij de pearl white versie. Ik heb er al meerdere verkocht en was bij elke telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 14:56:
[...]

Toch wel fijn dat het vandaag 1 juli is, en dus officieel het derde kwart van 2004 vandaag begonnen is.
Met andere woorden, het kan nu elke dag gaan werken ;)
Je kan ook een mms versturen naar een telefon die GEEN mms kan ontvangen, dan krijg je ipv die foto een link waar je op internet(computer) de foto kan bekijken, en downloaden, een omweg, maar zo kan het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 09:54:
[...]

Ik gebruik bij de encoding, tabblad Codec (onderaan):
-audio: GSM_AMR 12,20 kbps, 8,00 khz, mono
-video: codec: pv mp4, size: 128 x 96

tabblad codec settings:
maximum frame rate 7,99 (it's a phone goddamn it)
Nope, ik heb die settings zo geprobeerd maar na 30 seconden gaat het geluid eventjes 1 seconde weg.. dan komt het weer terug maar loopt het achter :S

heb je het wel geprobeerd met grote bestanden? (45minuten video) want misschien ligt het daar aan (misschien heeft hij bij filmpjes van 5 minuten geen problemen)

Nog een vraagje: als ik een filmpje (of foto) opneem met mijn phone, hoe zorg ik ervoor dat ik het op mijn 256mb kaartje opslaat en niet op dat interne geheugen ?

[ Voor 12% gewijzigd door ElmarNieser op 01-07-2004 20:57 ]

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10

Pinobigbird

doesn't share food!

ElmarNieser schreef op 01 juli 2004 @ 20:36:
[...]

Nog een vraagje: als ik een filmpje (of foto) opneem met mijn phone, hoe zorg ik ervoor dat ik het op mijn 256mb kaartje opslaat en niet op dat interne geheugen ?
Staat in de SP onder "Een tip van orange.x:" :
Menu > Media > Camera > Instellingen > Beeldopslag > Kies voor een andere map > Naar de MMC > Kies hier de map MAP1 die aangemaakt was > Opties > Select

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 03:35:
martinweb: met bemused playlists maken voor op je MMC *kan* *niet*.

jvvianen heeft in een post in (ik dacht) deel 6 of 7 haarfijn uitgelegd hoe je playlists moet bakken.

Over bemused (playlists):
1) de bemused client is ALPHA software, dus het kan stuk zijn
2) playlists overzetten met werkt alleen met winamp2 (zelfs dan nog matig), SERVERSIDE. Clientside is niet gedocumenteerd, en kan dus ook gewoon NIET WERKEN OMDAT HET ALPHA IS
3) LEES DE F$CKING README'S die bij bemused server zitten
4) Kijk in het STATUS WINDOW van bemused server wat er al dan niet misgaat.

/me kan NIET begrijpen dat het bij zoveel mensen misgaat terwijl hij het binnen 10 minuten aan de praat had

(en ja, dat gaat zowel over bemused als de verschillende playlists op de 6230 die dus NIKS met bemused te maken hebben)

hmzo - dat was mijn rant voor de dag, maar mensen die geen handleidingen lezen en/of niet beschikken over elementaire kennis als client/server architectuur of het verschil tussen applicatie A en B niet zien, werken wat op de zenuwen soms.
Ik start bemused. Op mijn telefoon staat verbinding gemaakt. Als dit gedaan is zoekt bemused slechts een kleine seconde. Zet ik de serverapplicatie uit dan zoekt ie veel langer maar vind ie natuurlijk niet mijn pc. En com poort staat uiteraard goed anders zou die ook niet verbinden. Wat doe ik dan fout?

Edit: wat was dat een stomme actie van me :@ Een seriele poort naar de tel maken 8)7 8)7 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ik zo bang voor ben met die candy-bar modellen is dat je gauw stoffig worden in je broekzak :X :X

of als er iets tegenaan komt dat ze stuk gaan ofzo....

dat heb je met die clamshells niet :)

dus vandaar dat ik zeer tweifel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 19:27

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 03:35:
martinweb: met bemused playlists maken voor op je MMC *kan* *niet*.

jvvianen heeft in een post in (ik dacht) deel 6 of 7 haarfijn uitgelegd hoe je playlists moet bakken.

Over bemused (playlists):
1) de bemused client is ALPHA software, dus het kan stuk zijn
2) playlists overzetten met werkt alleen met winamp2 (zelfs dan nog matig), SERVERSIDE. Clientside is niet gedocumenteerd, en kan dus ook gewoon NIET WERKEN OMDAT HET ALPHA IS
3) LEES DE F$CKING README'S die bij bemused server zitten
4) Kijk in het STATUS WINDOW van bemused server wat er al dan niet misgaat.

/me kan NIET begrijpen dat het bij zoveel mensen misgaat terwijl hij het binnen 10 minuten aan de praat had

(en ja, dat gaat zowel over bemused als de verschillende playlists op de 6230 die dus NIKS met bemused te maken hebben)

hmzo - dat was mijn rant voor de dag, maar mensen die geen handleidingen lezen en/of niet beschikken over elementaire kennis als client/server architectuur of het verschil tussen applicatie A en B niet zien, werken wat op de zenuwen soms.
Kun je ongeveer aangeven waar het staat in topic 6/7... Leuk die lange topics, maar ik zoek me te pletter...

En kun je zo´n werkende playlist laten hier even ´pasten´? Ik krijg nog steeds ´invalid track list´ te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Nou...heb net ff filmpje omgezet naar *3.gp maar ben zeer ontevrede over het eindresultaat :(, geluid is K**, beeld is ook niet zoals het hoord denk `k :(.

Iemand tips of de instellingen die ik het beste kan gebruiken?

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 10:58
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 20:20:
[...]

ja is normaal bij de pearl white versie. Ik heb er al meerdere verkocht en was bij elke telefoon.
Fijn, dank je wel!

Over dat operatorlogo dat je via 125 kan krijgen, vodafone heeft een storing.
Volgens mij ook bij het opvragen van belvoorraad/smsvoorraad, want die heb
ik vandaag ook al 2 x opgevraagd, en niks gekregen (terwijl ik het smsje normaal
al heb voordat ik opgehangen heb)

Vandaag had ik trouwens dat de trilmotor z'n werk niet deed :| Nadat ik de accu
eruit had gehaald, was het over. Is dit een bekende "bug?" Is mijn trilmotor een
maandagochtend model? * _Brake_ heeft het nog nooit eerder gehad

edit:
Ow ja, die vodafone opstart/afsluit logo's wil ik nog wel graag. Heb vodafone al
gebeld daarvoor, maar dan moet ik hem bij nokia laten flashen als "vodafone"
toestel, en dat gaat me nét iets te ver :)

[ Voor 15% gewijzigd door _Brake_ op 01-07-2004 23:03 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Nokia 6230 geruild omdat deze een scheve camera oogje had en ook het beeld iets te licht was.(bijna geen verschil gezien, maar toch!)

Ik merk nu dat het toestel uit Frankrijk afkomstig is. Als ik de batterij eruit haal zie ik dat er staat Fabrique en Hungaria ofzo. Dus dat is duidelijk Frans. Ook kun je bij de Diensten Opties, 4 a 5 Franse providers terugvinden.

Wat voor invloed heeft dit op mijn toestel? Is het een nadeel omdat deze uit Frankrijk afkomstig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wibs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:26
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 13:50:
[...]

Exact opgevolgd, playlist werd pas gevonden na herstart, maar....ongeldig formaat afspeellijst..... ??? What did I do wrong...heb het met winamp geprobeerd evenals een nokia m3u generaat...... ideeen?
Ongeldig formaat, zorg dat je mp3s ook echt op je MMC staan en dat je geen gekke return characters in je lijst hebt. Desnoods maak je met kladblok iets wat hierop lijkt:

#EXTM3U
B:\MP3\06_Breakthru-TtR.mp3
B:\MP3\09 - Money For Nothing.mp3
B:\MP3\02 - Propellerheads - Spybreak Short One.mp3
B:\MP3\Chemical Brothers - hey boy hey girl.mp3
B:\MP3\Bryan Adams - We're Gonna Win.mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Op het gevaar af dat het al beantwoord is en ik het gemist heb....
Zijn de instellingen bekend hoe je via BlueTooth de vaste internet-verbinding van je PC kunt gebruiken om thuis GPRS kosten te besparen???? Kan er nog geen duidelijke uitleg over terug vinden....

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martinweb.nl schreef op 01 juli 2004 @ 22:38:
[...]
Kun je ongeveer aangeven waar het staat in topic 6/7... Leuk die lange topics, maar ik zoek me te pletter...
Zoek maar eens op jvvianen in de startpost
En kun je zo´n werkende playlist laten hier even ´pasten´? Ik krijg nog steeds ´invalid track list´ te zien.
Afbeeldingslocatie: http://zooi.aogoclan.com/audiomanager.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 00:00:
Ik heb vandaag mijn Nokia 6230 geruild omdat deze een scheve camera oogje had en ook het beeld iets te licht was.(bijna geen verschil gezien, maar toch!)

Ik merk nu dat het toestel uit Frankrijk afkomstig is. Als ik de batterij eruit haal zie ik dat er staat Fabrique en Hungaria ofzo. Dus dat is duidelijk Frans. Ook kun je bij de Diensten Opties, 4 a 5 Franse providers terugvinden.

Wat voor invloed heeft dit op mijn toestel? Is het een nadeel omdat deze uit Frankrijk afkomstig is?
Die van mij is "Made in Hungary"... Dus ze komen uit dezelfde fabriek... zou me d'r niet al te veel zorgen over maken... Als je nederlands / engels kan kiezen is er niks aan de hand!

Hungary / Hungaria = Hongarije ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ik vind deze mobiel ook erg mooi, want hij heeft zo'n mooi uiterlijk, maar wat kosten die krengen duur zeg. Als iemand er nog een heeft, die hem wil verkopen weet je mij te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 09:59:
offtopic:
Ik vind deze mobiel ook erg mooi, want hij heeft zo'n mooi uiterlijk, maar wat kosten die krengen duur zeg. Als iemand er nog een heeft, die hem wil verkopen weet je mij te vinden.
Tuurlijk wil er niemand zijn pas gekochte toestel verkopen. En de toestellen zijn helemaal niet duur, er wordt nu een hoop mee gestunt en kan je bij een aantal abbo's het toestel gewoon gratis krijgen.

En een mooi uiterlijk maakt iets altijd mooi.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op 02 juli 2004 @ 10:17:
[...]

Tuurlijk wil er niemand zijn pas gekochte toestel verkopen. En de toestellen zijn helemaal niet duur, er wordt nu een hoop mee gestunt en kan je bij een aantal abbo's het toestel gewoon gratis krijgen.

En een mooi uiterlijk maakt iets altijd mooi.
Er zijn er anders zat die hem op marktplaats verkopen hoor, maar wel duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 13:18:
[...]

Er zijn er anders zat die hem op marktplaats verkopen hoor, maar wel duur
maar die hebben hem gehad bij contract verlenging, terwijl ze nog tevreden zijn met hun oude toestel. Zo kunnen de deze verkopen en hebben ze gelijk weer een groot deel van hun abbonementsgeld verdient ^.^ je denkt toch niet dat er ook maar IEMAND ontevreden is met deze telefoon? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:25

delorean7

Let's take the Aston toni

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 19:33:

Heeft iemand ervaring met de traxdata kaarten in een 6230? thx!
Vroeg me al af hoelang het zou duren voordat mensen dit gingen vragen ;)

Ik heb er gisteren eentje besteld - maar na enig zoeken op internet wordt duidelijk dat dit mogelijk zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Laat het ons weten wanneer je hem draaiend hebt (of niet..) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
Mijn telefoon vergeet soms de tijd en de datum. Ik laat me accu er altijd in zitten. Hij heeft het ook als die op de oplader heeft gelegen (niet altijd maar soms).

Ik heb een MMC van 512mb kan dat mischien het probleem zijn? Na een week dat ik die MMC had ging die het doen.

Mvg,
Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbert_berg schreef op 02 juli 2004 @ 17:01:
Mijn telefoon vergeet soms de tijd en de datum. Ik laat me accu er altijd in zitten. Hij heeft het ook als die op de oplader heeft gelegen (niet altijd maar soms).

Ik heb een MMC van 512mb kan dat mischien het probleem zijn? Na een week dat ik die MMC had ging die het doen.

Mvg,
Robbert
hm lijkt me niet, maar dat had mijn andere telefoon (V600) ook wel eens,, egt gaar

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 17:48 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:25

delorean7

Let's take the Aston toni

Even ander vraagje tussendoor, ik heb een hele stapel java games maar ik wil nog steeds niet aan de data kabel - ik gebruik BT en mijn PDA voor data overdracht.

Kan ik zonder gebruik van WAP of data kabel de jar en jab files installeren op de telefoon? Gewoon via de gallery ernaartoe bladeren werkt niet aangezien de 6230 niet weet wat ie met deze file aanmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net 256 mb apacer geheugen gekocht bij de mycom met een reader erbij, en ik ben er Blij mee! Je kan er zo 6 a 7 cd's op kwijt! Met aac formaat dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 19:37:
ik heb net 256 mb apacer geheugen gekocht bij de mycom met een reader erbij, en ik ben er Blij mee! Je kan er zo 6 a 7 cd's op kwijt! Met aac formaat dan!
weet iemand welk formaat nog acceptabel is? 96kbps? of kan minder ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Robbert_berg schreef op 02 juli 2004 @ 17:01:

Mvg,
Robbert
Ik meen ergens in dit topic (of een vorig deel) gelezen te hebben dat dit te voorkómen is door de telefoon niet uit te zetten als je hem aan de oplader zet.
Of was het nou net andersom B)
offtopic:
Je hoeft niet te groeten

[ Voor 11% gewijzigd door Pinobigbird op 02-07-2004 20:00 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 19:45:
[...]

weet iemand welk formaat nog acceptabel is? 96kbps? of kan minder ook nog?
Ik weet niet welk formaat dit is omdat hij het automatisch doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Weet iemand hier wat er precies veranderd is in de Vodafone versie van dit toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan schreef op 02 juli 2004 @ 22:07:
Weet iemand hier wat er precies veranderd is in de Vodafone versie van dit toestel ?
Had 't je graag willen vertellen. Maar ik was niet thuis toen de postbode kwam met 't pakket. :/
Dus nu moet ik tot Dinsdag wachten voordat ik 't pakketje kan halen. Maandag kan ik niet. Argh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 22:18:
[...]

Had 't je graag willen vertellen. Maar ik was niet thuis toen de postbode kwam met 't pakket. :/
Dus nu moet ik tot Dinsdag wachten voordat ik 't pakketje kan halen. Maandag kan ik niet. Argh!
Je kan bij TPG ook gewoon op zaterdag afhalen hoor, is voor hen ook een werkdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
delorean7 schreef op 02 juli 2004 @ 19:11:
Even ander vraagje tussendoor, ik heb een hele stapel java games maar ik wil nog steeds niet aan de data kabel - ik gebruik BT en mijn PDA voor data overdracht.

Kan ik zonder gebruik van WAP of data kabel de jar en jab files installeren op de telefoon? Gewoon via de gallery ernaartoe bladeren werkt niet aangezien de 6230 niet weet wat ie met deze file aanmoet.
Jup, dit kan via de 'Nokia Application Installer'. Ze komen dan wel in de 'Applications' folder ipv de games. Met Oxygen (en wellicht ook andere), kan je ze wel in de games folder zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supershiva schreef op 27 juni 2004 @ 21:03:
[...]

Nou ik snap er geen aars van, ik blijf steken op stap 2.
Ik heb het hele stappenplan van nokia doorlopen om een uur of 17.30 vanmiddag, maar tot op heden nog geen bericht van nokia ontvangen zoals De Generaal beschrijft bij stap 3 8)7

Iemand een idee ?

Ik heb overigens mijn nummer als volgt opgegeven +316.......etc
Ik heb mms via kpn gewoon werkend wat je ff moet is de kpn bellen en een gprs 0 abbonement aanvragen dat kost niets maar dan word dat mms geaktiveerd,
hoe het of wat precies weet ik maar alles werkt na 5 minuten bij mij.
voor de rest ook gewoon de instellingen van www.kpn mms nog iets overgenomen.
werkt prima hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 14:43

janklp

FortyTwo Capital

Duncan schreef op 02 juli 2004 @ 22:07:
Ik heb de telefoon met vodafone erop maar is er een verschil? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

naast wat vodafone LIVE! gespam niet veel denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf ook nog niets van vodafone op mijn toestel teruggevonden, op de simkaart en operatorlogo na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dit ook: als ik in mijn gallerij bij video's zit te switchen valt mijn toestel soms uit voor 5 seconden en dan druk ik weer op een willekeurige toets en gaat het toestel weer terug naar zijn eigen achtergrond.

Het uitvallen gebeurt meestal als je wacht tot een video/film/fragment net gaat afspelen en dan dat je naar de volgende video/film/fragment gaat.

Ook al bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:14
Ik weet niet of dit al gevraagd is, maar is het ook mogelijk om dat irritante "screensaver klokje" uit te zetten. Zou best leuk zijn.

Nu kan ik eindelijk met mijn datakabeltje leuke wallpapers in m'n tellie zetten, en dan kan je er maar 20 seconden of zo iets naar kijken, en dan komt dat stomme blanco scherm met alleen de tijd er weer in :(

Dit is ook zo als ik de telefoon in de carkit heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 01:15:
Hebben jullie dit ook: als ik in mijn gallerij bij video's zit te switchen valt mijn toestel soms uit voor 5 seconden en dan druk ik weer op een willekeurige toets en gaat het toestel weer terug naar zijn eigen achtergrond.

Het uitvallen gebeurt meestal als je wacht tot een video/film/fragment net gaat afspelen en dan dat je naar de volgende video/film/fragment gaat.

Ook al bij jullie?
Nog nooit gebeurd in de maanden dat ik hem heb. Misschien even mee terug gaan naar de winkel want dat is vast niet goed |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Supershiva schreef op 03 juli 2004 @ 08:32:
Ik weet niet of dit al gevraagd is, maar is het ook mogelijk om dat irritante "screensaver klokje" uit te zetten. Zou best leuk zijn.

Nu kan ik eindelijk met mijn datakabeltje leuke wallpapers in m'n tellie zetten, en dan kan je er maar 20 seconden of zo iets naar kijken, en dan komt dat stomme blanco scherm met alleen de tijd er weer in :(

Het is al gevraagd en het kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom crasht het toestel eigenlijk als je via Bluetooth een bestand met de extensie .awb ontvangt? De inhoud maakt niet uit, ook al is de file gemaakt met notepad, het toestel crasht gewoon bij de extensie .awb. :?

Versie 3.15.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 01:15:

Ook al bij jullie?
Yep die van mij had dat ook. Ik zeg had, want ik mag al een tijdje de hele galerij niet meer in; dan crashed ie direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik met windows explorer (WinXp Pro) via bluetooth de mappen bekijk op m'n 6230 is er iets vreemd aan de hand: de tijd+datum notatie van de kolom "modified" is ten eerste in engels format (7/3/2004 voor 3 Juli 2004, etc.) en ten tweede klopt de tijd niet met de tijd die ik heb ingesteld op de telefoon. Zijn er meer mensen die dit hebben en is er een oplossing voor? Ik gebruik de Mycom BT dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 11:48:
Als ik met windows explorer (WinXp Pro) via bluetooth de mappen bekijk op m'n 6230 is er iets vreemd aan de hand: de tijd+datum notatie van de kolom "modified" is ten eerste in engels format (7/3/2004 voor 3 Juli 2004, etc.) en ten tweede klopt de tijd niet met de tijd die ik heb ingesteld op de telefoon. Zijn er meer mensen die dit hebben en is er een oplossing voor? Ik gebruik de Mycom BT dongle.
nou ik weet niet wat jou probleem is.. maar modified is gewijzigd, dus daar staat niet de tijd die het op je telefoon is!

*DING DONG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op 03 juli 2004 @ 11:58:
[...]

nou ik weet niet wat jou probleem is.. maar modified is gewijzigd, dus daar staat niet de tijd die het op je telefoon is!

*DING DONG!
<grijns> nee dat snap ik. Daar zou moeten staan de tijd waarop het bestand laatst is gewijzigd of bijvoorbeeld het tijdstip waarop de foto is genomen. En de tijd die in die kolom staat (in een afwijkend format zonder dat ik dat zo heb ingesteld) valt op geen enkele manier te herleiden tot het daadwerkelijke tijdstip waarop ik een bestand heb aangemaakt. Welke klok gebruikt dat ding dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha Supreme
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:11
Ik heb m ook net binnen, gelijk ff een USB bluetooth adapter gehaald van sitecom. Maar als ik een muziek bestandje probeer te kopieren dan valt de connectie steeds weg, en meestal bij de laatste seconde.... ik heb al een andere usb poort geprobeerd en al een paar keer gereboot en opnieuw geinstalleerd enzo, maar t helpt allemaal niks. Mensen die dat zelfde probleem hebben, en hopelijk op hebben gelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supershiva schreef op 03 juli 2004 @ 08:32:

Het enige "alternatief" wat je hebt is om je screensaver een andere aanvangstijd te geven. Je kunt 'em instellen op 59:59 (bijna 1 uur dus) Ik weet alleen niet of dit ook geldt voor dat blanco scherm met de tijdsaanduiding. (Ik ga niet een uur naar m'n telefoon kijken wanneer 'ie begint.

Je kunt natuurlijk ook een leuke screensaver instellen, zoals deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook sinds kort de Nokia 6230. Ik heb m via een aanbieding.

- Gratis Nokia 6230
- 2 jaar Vodafone abonnement (deze optie gekozen: 120 min + 50 sms)

Ik heb er een headset bijgekregen, een waardebon van €75 en een MMC kaart van 32 MB.
Tot nu toe nog geen nadelen gevonden behalve dat de Cover er lastig vanaf gaat, maar door een beetje te zoeken op dit forum weet ik nu hoe dat t makkelijkst gaat. Verder heel leuk dingetje, redelijk goede kwaliteit foto, duidelijk beeld, leuk dat je de radio hard kan zettten, waardoor je m niet perse door een headset moet luisteren (headset moet er wel in blijven zitten). Infrarood werkt goed, bluetooth nog niet geprobeerd. Gewoon een mooi sjiek telefoontje, gelukkig ben ik er blij mee want ik zit er nu 2 jaar mee opgescheept ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 17:26:
Ik heb nu ook sinds kort de Nokia 6230. Ik heb m via een aanbieding.

- Gratis Nokia 6230
- 2 jaar Vodafone abonnement (deze optie gekozen: 120 min + 50 sms)

Ik heb er een headset bijgekregen, een waardebon van €75 en een MMC kaart van 32 MB.
Tot nu toe nog geen nadelen gevonden behalve dat de Cover er lastig vanaf gaat, maar door een beetje te zoeken op dit forum weet ik nu hoe dat t makkelijkst gaat. Verder heel leuk dingetje, redelijk goede kwaliteit foto, duidelijk beeld, leuk dat je de radio hard kan zettten, waardoor je m niet perse door een headset moet luisteren (headset moet er wel in blijven zitten). Infrarood werkt goed, bluetooth nog niet geprobeerd. Gewoon een mooi sjiek telefoontje, gelukkig ben ik er blij mee want ik zit er nu 2 jaar mee opgescheept ;)
Die mmc krijg je er altijd bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan ff een site opzetten die MP3 omzet in AAC
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog iets weet iemand of er al Applicaties voor de toestel 6230.?
bv je tv besturen via infrarood.. enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 18:16:
en nog iets weet iemand of er al Applicaties voor de toestel 6230.?
bv je tv besturen via infrarood.. enz
Gebruik de volgende keer als je merkt dat je iets vergeten bent de edit-knop aub.

Wat betreft je vragen:
1: Kijk eens in de SP, daar staan diverse programma's om je mp3's om te zetten
2: Lees eens wat topics over de 6230 door of zo.

Je komt op de manier waarop je je vragen stelt namelijk extreem lui over.

[ Voor 10% gewijzigd door FlipFluitketel op 03-07-2004 19:08 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 18:13:
wie kan ff een site opzetten die MP3 omzet in AAC
alvast bedankt.
Beetje googlen doet wonderen *-). Probeer dit eens: 'convert MP3 to AAC'

Applicaties weet ik ook niet, ben hier wel in geïnteresseerd. Dus als iemand t weet?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op 02 juli 2004 @ 19:54:
[...]

Ik meen ergens in dit topic (of een vorig deel) gelezen te hebben dat dit te voorkómen is door de telefoon niet uit te zetten als je hem aan de oplader zet.
Of was het nou net andersom B)
offtopic:
Je hoeft niet te groeten

Uitzetten van de telefoon met fw 3.15 en datum 17-03-2004 heeft zowieso de lastige eigenschap dat je de tijd opnieuw moet instellen als ie uitgezet is geweest.

In het vorige deel (8 dus) was ik nog enthousiast over een aankomende upgrade, maar die lukte helaas niet waarna ik zelfs dus deze, nog iets oudere versie, erop kreeg.
Als je dus een nieuwe versie erop laat zetten, check dan eerst ff of je ook daadwerkelijk een nieuwere gaat krijgen en als dat niet lukt, of ze weer precies jouw versie er terug op plaatsen.

Hoop dat iedereen hier wat aan heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe je ervoor moet zorgen dat je rtsp feeds kan afspelen. Want als ik gewoon orange world instell zegt ie controleer verbindings instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het uitvallen gebeurt meestal als je wacht tot een video/film/fragment net gaat afspelen en dan dat je naar de volgende video/film/fragment gaat voordat die video/film/fragment NET afspeelt.

Ook al bij jullie?

P.S: ik wil dit ook even in aandacht trekken omdat ik mijn toestel anders alweer ga ruilen aangezien ik niet voor een rotte toestel betaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-08 09:21
Waar ik nog steeds naar opzoek ben en wat ik maar niet kan vinden is een sleepfunctie voor de musicplayer.

Ik heb onlangs een musicstand aangeschaft en wil altijd voor het slapen gaan nog ff een muziekje horen, dus als ik de telefoon dan kan instellen op bv 60 min. dan zou dat perfect zijn.

Ik heb al verschillende sites nagekeken zoals :

http://www.softwaremarket...sPerPage=10&deviceID=6230
en
http://midlet.org/index2.jsp

en uiteraard google, maar tot dusver nog niks kunnen vinden :'(

Wie heeft er een idee ... 8)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb drie vragen:
1. Hoe zet ik dat irritante geluid uit als er een foto wordt genomen. Ik kan die optie niet vinden en mocht dat niet kunnen waar kan ik het desbetreffende geluid veranderen. Ik vind het wel zo nep klinken en het dient geen enkel doel.
2. Is het zo dat er een maximum zit aan het aantal toepassingen dat je te gelijk op je computer heb staan. Ik heb namelijk 6 java games op mijn telefoon gezet en dan crasht de telfoon als ik de toepassingen wil bekijken. Als ik elke keer 1 van de zes er op zet kan ik ze wel gewoon spelen namelijk.
3. Wat zijn de leukste javagames die jullie op jullie Nokia 6230 hebben gespeeld?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 10:18:
Ik heb twee vragen:
1. Hoe zet ik dat irritante geluid uit als er een foto wordt genomen. Ik kan die optie niet vinden en mocht dat niet kunnen waar kan ik het desbetreffende geluid veranderen. Ik vind het wel zo nep klinken en het dient geen enkel doel.
2. Is het zo dat er een maximum zit aan het aantal toepassingen dat je te gelijk op je computer heb staan. Ik heb namelijk 6 java games op mijn telefoon gezet en dan crasht de telfoon als ik de toepassingen wil bekijken. Als ik elke keer 1 van de zes er op zet kan ik ze wel gewoon spelen namelijk.
Quote uit de gebruikershandleiding:
Instellingen voor de camera
Druk op Menu en selecteer achtereenvolgens Media, Camera en Instellingen. Selecteer
• Kwaliteit afbeelding om de compressie van het fotobestand voor het opslaan van de afbeelding te
definiëren. Selecteer Hoog, Normaal of Gering. Hoog biedt de beste beeldkwaliteit, maar neemt
meer geheugen in beslag.
• Lengte videoclip om de opnamelengte van de videoclips te selecteren. De maximale lengte van een
videoclip is ongeveer 4 minuten, afhankelijk van de omstandigheden. Alleen videoclips van
standaardlengte of korter kunnen in een multimediabericht worden verzonden.
• Camerageluiden om het sluitergeluid en geluid voor de zelfontspanner in te stellen op Aan of Uit.
• Standaard titel om de titel op te geven die moet worden gebruikt om een foto of videoclip op te
slaan. Als u Automatisch selecteert, wordt de standaardtitel gebruikt. Selecteer Mijn titel als u een
nieuwe titel wilt intoetsen of een titel wilt wijzigen.
• Beeldopslag om de map voor het opslaan van foto's en videoclips te definiëren. Selecteer
Standaardmap om de standaardmap te gebruiken of selecteer Andere map om zelf de map te
definiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird hartelijk bedankt. _/-\o_ Tja, ik heb zitten zoeken als ik de camera activeer en dan stond deze optie er niet bij. Ik heb de handleiding er ook bijgepakt maar waarschijnlijk niet goed genoeg gekeken.

Blijft alleen nog de vraag met betrekking tot het crashen van mijn telefoon over bij het installeren van een aantal java games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 01:09:

Het uitvallen gebeurt meestal als je wacht tot een video/film/fragment net gaat afspelen en dan dat je naar de volgende video/film/fragment gaat voordat die video/film/fragment NET afspeelt.

Ook al bij jullie?

P.S: ik wil dit ook even in aandacht trekken omdat ik mijn toestel anders alweer ga ruilen aangezien ik niet voor een rotte toestel betaal.
Al zouden 100.000 mensen dit hebben, het is gewoon irritant en het hoort niet: dus terug ermee! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Ook al bij jullie?

Geen last van. Sorry voor jou, maar lijkt me iets niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al bij jullie?
Mij is al een paar keer hetzelfde gebeurt, als ik snel wil browsen tussen videobestanden. Het lijkt alsof de telefoon op zwart gaat maar na een paar seconden verschijnt er weer beeld. De video's staan op de MMC. Ik heb FW 3.15, datum 17-03-2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volg deze topics al sinds gerumie tijd en heb dan nu uiteindelijk gister ook zelf mijn 6230 ontvangen. Erg blij mee, mooie telefoon. Het was mij echter niet gegund want 's nachts heeft het hier keihard geregend waardoor ik doorweekt was en dus was mijn telefoon ook nat :'( Ik kon 'em nergens stoppen zodat ie nog droog zou blijven helaas...

Wat is het probleem nu, nou de rechterselectietoets zoals de telefoon deze noemt en de *, 0 en # toets werken niet meer naar behoren.. Omdat ik dinsdag al op vakantie ga en ik 'em via internet heb besteld heeft terugsturen geen zin meer.. Ik hoop van harte dat jullie een oplossing hebben..

User 'kelly' berichtte in deel 7 dat haar neefje de telefoon in het water had laten vallen, bij haar deed de telefoon het echter helemaal niet meer dus weet niet of ik wat met die oplossingen kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 12:31:
Volg deze topics al sinds gerumie tijd en heb dan nu uiteindelijk gister ook zelf mijn 6230 ontvangen. Erg blij mee, mooie telefoon. Het was mij echter niet gegund want 's nachts heeft het hier keihard geregend waardoor ik doorweekt was en dus was mijn telefoon ook nat :'( Ik kon 'em nergens stoppen zodat ie nog droog zou blijven helaas...

Wat is het probleem nu, nou de rechterselectietoets zoals de telefoon deze noemt en de *, 0 en # toets werken niet meer naar behoren.. Omdat ik dinsdag al op vakantie ga en ik 'em via internet heb besteld heeft terugsturen geen zin meer.. Ik hoop van harte dat jullie een oplossing hebben..

User 'kelly' berichtte in deel 7 dat haar neefje de telefoon in het water had laten vallen, bij haar deed de telefoon het echter helemaal niet meer dus weet niet of ik wat met die oplossingen kan?
Als ik jou was zou ik gewoon zelf even naar die 'web'winkel toe gaan. Als je hem pas zo kort hebt geloven ze misschien dat het niet jouw fout is en ruilen ze hem gelijk om... Ik zou het zeker regelen voordat je op vakantie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 12:56:
[...]

Als ik jou was zou ik gewoon zelf even naar die 'web'winkel toe gaan. Als je hem pas zo kort hebt geloven ze misschien dat het niet jouw fout is en ruilen ze hem gelijk om... Ik zou het zeker regelen voordat je op vakantie gaat.
Wil het ook inderdaad ervoor regelen, balen dat ik alleen maandag maar heb... De webwinkel (Belnu.nl) heeft voor zover ik kon vinden geen 'bezoekadres'. Denk dat ik ze morgen maar gelijk moet bellen, zou zoiets eventueel in mijn woonplaats kunnen worden gefixed? Of is het gewoon hopeloos niet meer te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris82, Wat ik wel eerst zou doen is om hem helemaal uit elkaar te halen en ervoor te zorgen dat alles weer goed droog is. Als je hem opstuurt en zij halen hem open en hij blijkt aan alle kanten nat te zijn zullen ze het verhaal niet geloven. Dus uit elkaar al het water wegvegen en daarna misschien zelfs de fohn, op ee nlage stand, er even op zetten zodat alles echt goed droog is. Dan met een goed verhaal bellen naar die webwinkel. Bijvoorbeeld dat je hem verrot hebt ontvangen en als het goed is heb je dan zo een nieuw toestel O-) Je hebt misschien zelfs met een beetje geluk weer kans dat hij het daarna gewoon weer doet overigens.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:29:
Chris82, Wat ik wel eerst zou doen is om hem helemaal uit elkaar te halen en ervoor te zorgen dat alles weer goed droog is. Als je hem opstuurt en zij halen hem open en hij blijkt aan alle kanten nat te zijn zullen ze het verhaal niet geloven. Dus uit elkaar al het water wegvegen en daarna misschien zelfs de fohn, op ee nlage stand, er even op zetten zodat alles echt goed droog is. Dan met een goed verhaal bellen naar die webwinkel. Bijvoorbeeld dat je hem verrot hebt ontvangen en als het goed is heb je dan zo een nieuw toestel O-) Je hebt misschien zelfs met een beetje geluk weer kans dat hij het daarna gewoon weer doet overigens.
Had de telefoon al uit elkaar gehaald en gefohnd, mocht helaas niet baten.. Ik zie zelf verder geen water meer, zag ik overigens alleen vannacht aan binnenkant zitten. Heb 'em toen uit elkaar gehaald, wat afgedroogd en neergelegd, was zelf ook behoorlijk onderkoeld :/ Vanochtend dus geprobeerd maar dat lukte niet.. Maar goed, geen water aan binnenkant dus. Zal morgen die gasten bellen en maar hopen. Bedankt in ieder geval voor de reacties tot nu toe.. :)

edit:
Woei! Hij doet het weer!!!! Nogmaals gefohnd en vol spanning geprobeerd en alles werkt weer prima!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 10:18:
Ik heb drie vragen:
2: Als je met Aplication Installer de JAVA games installeerd zie je bij de aplicaties die al op je GSM staan 3 kolommen: 1e is naam JAR-file 2e is naam die in je gsm verschijnt en de 3e is toepassing.

Als je bij de 2e kolom geen naam hebt staan dan kan je telefoon crashen. Ik had namelijk hetzelfde met wat crappy gratis JAVA games. (3.15). Toen ik de betreffende games had verwijderd was het probleem verholpen.

Voor wat betreft het maximum aantal appz...ik had er laatst 1.3 MB in staan en dat gaf geen enkel probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even mijn huidige apacer 128mb mmc weggehaald en de originele 32mb mmc van nokia erin gedaan. Als ik dan nu snel ga browsen in mijn videobestanden valt het toestel niet uit wat bij de APACER 128mb mmc wel gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:41:
[...]

edit:
Woei! Hij doet het weer!!!! Nogmaals gefohnd en vol spanning geprobeerd en alles werkt weer prima!
Ik ben niet verbaasd. :P Mijn vriendinnetje heeft haar Nokia 6610 twee keer in de plee laten vallen (vraag mij niet hoe en of wat ;) ) en beide keren heeft ie het overleefd (zonder föhnen overigens, ik heb hem gewoon uit elkaar gehaald, het vocht er goed uitgeblazen, dekseltje van ingebouwde antenne weggehaald, en nachtje laten drogen..) Die Nokia's zijn gezegend wat dat betreft! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
ff een vraagie over die java games.
Ik heb hier nu een aantal spelletjes met een .jad en een .jar file.

Als ik nu via de nokia application installer een spelletje op de nokia wil zetten, dan pakt hij alleen de .jar file en de spellen werken gewoon.

Wat ik me dus eigenlijk alleen ff af vroeg is, waar is die .jad file voor ? als de games ook zonder werken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kleine bestandje is installatie menutje om het ff zo te zeggen, en het grote is het programma zelf, je hebt ze dus beide nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supershiva schreef op 04 juli 2004 @ 15:48:
ff een vraagie over die java games.
Ik heb hier nu een aantal spelletjes met een .jad en een .jar file.

Als ik nu via de nokia application installer een spelletje op de nokia wil zetten, dan pakt hij alleen de .jar file en de spellen werken gewoon.

Wat ik me dus eigenlijk alleen ff af vroeg is, waar is die .jad file voor ? als de games ook zonder werken ??
Met oudere versies van Aplication installer (voor 6610) had je de JAD file nodig om de JAVA game te installeren. (zoals een CUE en BIN file bij een cd immagae)

Met deze versie heb je alleen de JAR file nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Ik heb net de trial versie van Oxygen Phone Manager II gedownload, en probeer te connecten met mijn nokia maar ik krijg geen verbinding met mijn telefoon :(

Continu de melding "unknown error" ik heb nu een paar usb poorten geprobeerd, maar niks helpt :'(
Met de nokia software krijg ik wel gewoon verbinding, iemand een idee ?

Op het moment heb ik de nokia software ff gedelete omdat ik ergens in een thread had gelezen dat je niet een venster van de nokia software open mag hebben staan, als je ook met Oxygen wil werken, maar dat helpt dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik heb nu dus 7 dagen mijn 6230 mket vodafone. Maar nu na 7 dagen gaat hij niet meer aan :S ik ben naar de winkel terug gegaan en hun wisten het ook niet. Dus ik kan hem morgen ruilen tegen een nieuwe, maar al mijn telefoon contacten staat op de telefoon zelf! en die wil ik graag bewaren maar dat gaat niet lukken als ik morgen een nieuwe krijg. is er een manier warop ik toch mijn contacten kan bewaren ?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
ElmarNieser schreef op 04 juli 2004 @ 17:20:
Ik heb nu dus 7 dagen mijn 6230 mket vodafone. Maar nu na 7 dagen gaat hij niet meer aan :S ik ben naar de winkel terug gegaan en hun wisten het ook niet. Dus ik kan hem morgen ruilen tegen een nieuwe, maar al mijn telefoon contacten staat op de telefoon zelf! en die wil ik graag bewaren maar dat gaat niet lukken als ik morgen een nieuwe krijg. is er een manier warop ik toch mijn contacten kan bewaren ?
Je kan een contacten backup maken d.m.v. PC Suite. Maar je telefoon gaat heus weer aan, er zijn meerdere mensen waarbij hun telefoon 'dood' was. Als ik jou was zou ik nog ff proberen om je telefoon levend te maken door alles eraf te halen (batterij, sim, MMC), tijdje laten liggen en dan weer aan proberen te doen! Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In je telefoonboek op een naam gaan 'staan' en dan Gegev.->Opties->Nummer kopiëren->Origin. verpl.
Bij mij komt ie dan op m'n simkaart te staan. Tenminste zo'n icoontje geeft ie aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

het is over, 6230 is niet meer gratis met een orange 30 1jr is nu met bij betaling van (uit m'n hoofd 169, - ) dus het wordt een t-mobile 150 min voor 2 years maarja zit je
er wel weer 2 jaar aan vast.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Laatst online: 05-09 09:24
Al dat gedoe met een 6230 gratis zien te krijgen |:(

Spaar ff en koop gewoon een los toestel!Uiteindelijk betaal je het toch dubbel en dwars terug met al die meerjarige abonnementen.

Iedereen denkt dat gratis gratis is, áls ze maar niet in 1x 400 euro neer hoeven te tellen.How stupid :?

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dre-nl
  • Laatst online: 09-09 21:50
als je beetje goed doet met abo (terug zetten na bepaalde tijd) kan jem zelfs goedkoper krijgen dan los.... hoef je niet eens voor te sparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, stel ik heb deze telefoon gekocht voor 400,- (dus goedkoopste winkel uitgezocht).

Los: € 373,- eventueel excl. € 9,95 verzendkosten.

En wat ik heb gedaan is:

Orange free 30 abo 1 jaar.

1x maand gratis.
5 maanden ------------------------------- € 30,- x 5 = € 150,-
Dan verlaag ik mijn abonnement naar free 20.

6 maanden ------------------------------- € 20,- x 6 = € 120,-
Ik zeg alles op!

Totaal -------------------------------------- € 150,- + € 120,- = € 270,- !!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Naast dit heb je ook nog gebruik kunnen maken van 5 maanden X 30 euro beltegoed en 15 euro starttegoed. --------------------------------- € 30 x 6 = € 180 + € 15,- = € 195,- beltegoed in het eerste halfjaar.

6 x € 20,- beltegoed = € 120,- beltegoed.

Je krijgt ook nog eens € 5,- gratis beltegoed als je je abo opzegt en behoudt nog eens alle beltegoed. Je abo wordt omgezet naar Prepay!

Dus, € 195,- + € 120,- + € 5,- = € 320,- BELTEGOED !

1 jr orange free abo totaal. = € 270,- - € 320,- beltegoed = € -50,-

Je hebt dus zelfs 50 euro voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al meerdere 6230 in m`n handen gehad die "dood'' waren ,opladen deden ze ook niet meer.

Ik heb ondekt dat als ik een regelbare voeding gebruik om de batt. even wat pit te geven doen ze het weer.

Dus het lijkt erop dat de batt. onvoldoende kracht heeft om de telefoon aan te laten gaan.
Een nachtje op de lader zou dus oplossing bieden vaak na enige uren aan de lader reageren de telefoons weer.

Anders kun je de winkel nog vragen alleen de batt. om te ruilen kijken of dat helpt.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eigenlijk verwacht dat het ook wel mogelijk zou zijn om tekstbestandjes op je foon te zetten, om die later (in de bus ofzo) terug te kunnen lezen. Ontzettend handig als je even snel iets van internet plukt, en dit later nog eens goed na wil lezen (deze functie zit bijvoorbeeld ook op de Apple Ipod)

Is dit nou mogelijk??

.txt bestandjes pakt ie niet... andere oplossingen misschien? Of, kun je dat alleen op een bepaalde manier opslaan?

(had deze vraag ook al eerder gesteld in het voorgaande topic, maar hoop er nu stiekem op dat er inmiddels iemand is met een oplossing hiervoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 20:41:
Ik had eigenlijk verwacht dat het ook wel mogelijk zou zijn om tekstbestandjes op je foon te zetten, om die later (in de bus ofzo) terug te kunnen lezen. Ontzettend handig als je even snel iets van internet plukt, en dit later nog eens goed na wil lezen (deze functie zit bijvoorbeeld ook op de Apple Ipod)

Is dit nou mogelijk??

.txt bestandjes pakt ie niet... andere oplossingen misschien? Of, kun je dat alleen op een bepaalde manier opslaan?

(had deze vraag ook al eerder gesteld in het voorgaande topic, maar hoop er nu stiekem op dat er inmiddels iemand is met een oplossing hiervoor)
hey goed dat je dit vraagt, ik ben hier ook zeer benieuwd naar!! is daar een proggie voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het uitvallen tijdens het browsen in je MMC heb ik het volgende vastgesteld:

Als je je MMC kaart helemaal tot BIJNA volmaakt met bestanden/video's valt de telefoon inderdaad uit bij het browsen. Maar als deze in tegenstelling leeg tot bijna leeg is gebeurt er niets en valt de telefoon dus NIET uit.

Test is gedaan met 2 Nokia 6230's.

Ik denk ook dat dit inderdaad een softwarematige probleem is en dat dit opgelost wordt in de toekomstige software update van nokia.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 21:19:
Over het uitvallen tijdens het browsen in je MMC heb ik het volgende vastgesteld:

Als je je MMC kaart helemaal tot BIJNA volmaakt met bestanden/video's valt de telefoon inderdaad uit bij het browsen. Maar als deze in tegenstelling leeg tot bijna leeg is gebeurt er niets en valt de telefoon dus NIET uit.

Ik denk ook dat dit inderdaad een softwarematige probleem is en dat dit opgelost wordt in de toekomstige software update van nokia.
Ik denk toch niet dat dat het is hoor.. die van mij valt ook uit als er geen MMC inzit.. ik kan bv. ook de galerij niet in, komt ie gewoon gelijk terug in het menu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 21:20:
[...]

Ik denk toch niet dat dat het is hoor.. die van mij valt ook uit als er geen MMC inzit.. ik kan bv. ook de galerij niet in, komt ie gewoon gelijk terug in het menu..
Als je de gallerij niet in kunt is dat denk meer een hardwarematige probleem. Dus terug ermee!

edit// de telefoon valt ook niet uit zonder mmc. Ik heb hier 2 nokia 6230's dus ga er maar van uit dat de rest ook zo zit en ga terug met dat toestel!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaan er andere batterijen voor de 6230?

want bij mij gaat hij nogal snel leeg, als ik weinig foto's en filmpjes maak en bel , dan nog maar 3.5 dagen . . 70 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 22:13:
Bestaan er andere batterijen voor de 6230?

want bij mij gaat hij nogal snel leeg, als ik weinig foto's en filmpjes maak en bel , dan nog maar 3.5 dagen . . 70 uur.
wees blij, zolang houdt die van mij het niet eens uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op 04 juli 2004 @ 22:14:
[...]

wees blij, zolang houdt die van mij het niet eens uit >:)
Yep, bij mij is ie zelfs binnen 2 dagen alweer leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 22:24:
[...]

Yep, bij mij is ie zelfs binnen 2 dagen alweer leeg.
Ik snap egt nix van die hele accu, de mijne houdt het zobiezo 5 dagen uit. En dan stuur is 2 smsjes per dag, 10 min bellen per dag. En ik zit nog wat te kloten met mn tel enzo, games en dat soort dingen.. Bluetooth staat uit bij mij, en ook op verborgen! En dat fotogeval gebruik ik nie, mogen ze er van mij wel af halen.. Maar die van een vriend van mij is egt om de 2 dagen leeg, en hij gebruikt ehm net zoveel als mij.. :? Zou het dan toch echt zo zijn dat vele accus verneukt zijn??? Want sommige tweakers hier doen er ook langer mee!

ps-ik laad ehm op als die leeg is, dus: leeg-->laden-->vol-->leeg-->laden-->vol-->enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dat is wel apart als jij er zo lang mee kan . . want 5 dagen lukt volgens mij sowieso nooit . . .

maar normaal maak ik wel heel veel fotos en fimlpjes en bluetooth verbindingen naar mijn laptop, dan lukt 2 dagen goed..

trowuens:
is hij bij jullie ook al na 1.5 uur helemaal van leeg vol opgeladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Laatst online: 07-07 14:41

SillyJW

der Gemutlichkeit

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:48:
trowuens:
Yup. Same here. Dat is best prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:53

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

@ Januszjes & martinbraun: ik heb ergens een java progje voorbij zien komen die txt bestandjes kon openen. Ik vond dat progje (heb hem zelf hier niet) aan de hand van een link hier ergens in het topic (of deeltje terug). Heb heel ff gezocht maar kon niks vinden maar het bestaat wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 20:41:

Is dit nou mogelijk??

Dit is wel mogelijk: Als je een bluetooth dongle hebt moet je het .txt bestandje slepen naar OBEX object push. De telefoon ontvangt hem dfan en als je opslaan kiest, komt de tekst keurig bij notities te staan.

[edit]

Over die accuduur: die verbetert een stuk als je bluetooth uitzet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Laatst online: 05-09 09:24
Accuduur is idd bagger ja! :(

Vooral als je een 6310(i) gewend bent.

Deze accuutjes zijn echt supersnel leeg.T is ook een ding van niks btw.Als je bv een 7210 hebt, of n 3310 zit weer n ander soort in.Zo'n witte.Heb al vaker een nokia gehad met dit type accu erin, maar weet niet meer welke.Ik dacht een 6100.Daar ging de accu wel langer van mee geloof ik, maar dat ding heb ik maar een paar weken gehad.

Wat ik wel vind is dat je als ie vol is er vrij lang mee kunt bellen.Langer dan verhoudingsgewijs de standby tijd is zeg maar.Met een 6310 kun je bv een uur of 5 bellen geloof ik, maar die kan wel een dag of 10 standby staan op 1 lading.Met een 6230 kun je zeker 3 uur bellen op een lading, maar de stanbytijd is dus maar 2 dagen bij mij.Dan is het echt op.De beltijd is verhoudingsgewijs dus wél weer langer dan een 6310, wat erop duidt dat een 6230 veel stroomvretende dingen aan boord heeft.Misschien verbruikt een tft schermpje veel meer stroom dan een gewoon kleurenschermpje.Omdat een 6100 ook zo'n soort accu heeft, maar een gewoon schermpje zogezegd.

Vind t ook maf dat er geen zwaardere accus in de handel zijn, maar die worden dan misschien weer te groot van formaat.Voor een 3310 zijn er iig wel zwaardere accus, en die zijn wel van hetzelfde formaat als de normale dacht ik.Een zwaardere accu voor een 6310(i) is wel wat dikker dan een originele.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een hoop mensen vergeten is dat al die extra toeters en bellen ook invloed hebben op de tijd dat een volle accu meegaat, vandaar vind ik een vergelijking met een 6310(i) nog mwa mwa en met een ouder model al helemaal uit den boze, ook al gaat het om stand-by tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:48:
trowuens:
Ja he he dat komt omdat er een snellader bij zit, of een reislader of hoe ze dat ook noemen. Probeer eens een gewone lader van Nokia, die doet er weer langer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Mijn trilfunctie doet het sinds vandaag niet meer hebben meer mensen hier last van ????
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.