Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:18
Ik afgelopen weekend langs Nokia geweest in Amsterdam, krijgen ze de update pas vandaag of morgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:48:
ja, dat is wel apart als jij er zo lang mee kan . . want 5 dagen lukt volgens mij sowieso nooit . . .

maar normaal maak ik wel heel veel fotos en fimlpjes en bluetooth verbindingen naar mijn laptop, dan lukt 2 dagen goed..

trowuens:
is hij bij jullie ook al na 1.5 uur helemaal van leeg vol opgeladen?
Kijk, je zegt nu zelf al dat je heel veel foto's en filmpjes maakt en veel bluetoothverbindingen.. ;) Dan is het denk ik vrij logisch dat ie binnen na 2 dagen leeg is.. :+ Maar ik heb nu iets van 3 keer bluetooth gebruikt om wat leuke pics en ringtones en mp3's er op te zetten, en verder niet.. En ik maak dus ook geen foto's, dus opsich wel logisch dat ik de 5 dagen wel kan halen! :) (misschien helpt et bij jullie als je bluetooth uit hebt staan en op VERBORGEN, want als die waarneembaar is zou die toch nog aan moeten staan, of niet soms?)

edit: bij mij is ie ook opgeladen na +- 1,5 uur, dat vind ik wel fijn! :*) Maar toch vind ik 5 dagen wat ik haal nog steeds errug kort, maar dan zal ik wel zeuren.. ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:41
Ik heb sinds vrijdag ook een 6230... heerlijk telefoontje, maar ik heb een probleempie.

Bluetooth werkt prima, maar infra rood niet echt.

ik leg de 6230 en een andere nokia telefoon met IR functie naast elkaar, probeer een file te verzenden, en dan zegt ie "verzenden mislukt". en dat zegt ie nu al met 3 foons. waarvan 1 de 6600 is.

is dat bij meer mensen zo?

-IR staat aan
-beide foons ondersteunen het
-IR icoon bovenin knippert, bij beide, terwijl als je verbinding hebt, ze niet knipperen.

[ Voor 7% gewijzigd door CRpt3r55 op 05-07-2004 10:17 ]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypter schreef op 05 juli 2004 @ 10:16:
Ik heb sinds vrijdag ook een 6230... heerlijk telefoontje, maar ik heb een probleempie.

ik leg de 6230 en een andere nokia telefoon met IR functie naast elkaar, probeer een file te verzenden, en dan zegt ie "verzenden mislukt". en dat zegt ie nu al met 3 foons. waarvan 1 de 6600 is.

-IR staat aan
-IR icoon bovenin knippert, bij beide, terwijl als je verbinding hebt, ze niet knipperen.
Leg je wel de goede kant van de 6230 naar de andere telefoon toe? IR zit naast speakertje.

/Edit: Niet alle telefoons kunnen alle files ontvangen, v-card lukt (vm) altijd, probeer dat eens.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 21:19:
Over het uitvallen tijdens het browsen in je MMC heb ik het volgende vastgesteld:

Als je je MMC kaart helemaal tot BIJNA volmaakt met bestanden/video's valt de telefoon inderdaad uit bij het browsen. Maar als deze in tegenstelling leeg tot bijna leeg is gebeurt er niets en valt de telefoon dus NIET uit.
Mijn MMC kaart zit al tijden bijna helemaal vol (250 van de 256 Mb), maar ik heb weinig problemen met het browsen over de mmc. Ook het afspelen gaat (meestal) zonder problemen. Alleen bij het bekijken van Kill Bill (moet toch iets om de kaart vol te krijgen) loopt het beeld vast. Bijna altijd op het zelfde moment. Net alsof de telefoon niet snel genoeg kan lezen vanaf de mmc kaart. Als ik het afspelen op pauze zet net voor het vastlooppunt en even later (10 sec) weer start gaat ie wel voorbij dit punt, maar loopt ie later vast.

Verder ben ik gister achter nog een probleempje gekomen. Als ik een (kort) filmpje wil bekijken, maar als ik het filmpje open en meteen met de toetsen aan de linkerkant het volume aanpas, dan herstart de telefoon en komt ie gewoon in het standby scherm terecht. Ik heb dit een paar keer geprobeerd met verschillende filmpjes -> zelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 10:12:
[...]

Kijk, je zegt nu zelf al dat je heel veel foto's en filmpjes maakt en veel bluetoothverbindingen.. ;) Dan is het denk ik vrij logisch dat ie binnen na 2 dagen leeg is.. :+

edit: bij mij is ie ook opgeladen na +- 1,5 uur, dat vind ik wel fijn! :*) Maar toch vind ik 5 dagen wat ik haal nog steeds errug kort, maar dan zal ik wel zeuren.. ;(
ja, dat zeg ik :) alleen ík heb dit weekend getest: geen fotos maken, geen bluetooth aan, en dan nog haalt hij net de 3 dagen (dan nog 2 streepjes)
.. ik heb hem trouwens wel aan altijd 's nachts. jij ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Ik heb twee vragen over ringtones. Ik heb er nu een hele zooi op mijn pc staan en wil er een aantal over gaan zetten naar mijn Nokia 6230. Ik heb echter ringtones in drie verschillende bestandsformaten. Midi, MMF, RTX. Welke van deze drie is nu het best qua kwaliteit? Ik heb op het forum al gezocht maar ik heb het niets anders kunnen vinden dan besprekingen over hoe je de verschillende formaten naar elkaar kan overzetten.

2 Ik weet ook dat je een mp3 als ringtone kan instellen. Die loopt echter al na een paar seconden vast. Dat is al voorbij gekomen in dit forum. Is daar al een oplossing voor of is het advies wachten op een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:43

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 11:59:
1. Ik heb twee vragen over ringtones. Ik heb er nu een hele zooi op mijn pc staan en wil er een aantal over gaan zetten naar mijn Nokia 6230. Ik heb echter ringtones in drie verschillende bestandsformaten. Midi, MMF, RTX. Welke van deze drie is nu het best qua kwaliteit? Ik heb op het forum al gezocht maar ik heb het niets anders kunnen vinden dan besprekingen over hoe je de verschillende formaten naar elkaar kan overzetten.

2 Ik weet ook dat je een mp3 als ringtone kan instellen. Die loopt echter al na een paar seconden vast. Dat is al voorbij gekomen in dit forum. Is daar al een oplossing voor of is het advies wachten op een update?
1. midi
2. weet ik niet, ik heb er geen last van. Bij mij dreunt de hele tijd summer of 69 door mn speaker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes. Heb jij die mp3 die je als ringtone hebt ingesteld op je telefoon of op je MMC kaart staan. Mocht je hem op je MMC kaart hebben staan is dat dan toevallig nog de originele MMC kaart van Nokia. Ik heb er namelijk een 256MB kaart inzetten en als ik dan een mp3 als beltoon inschakel dan blijft het nummer op de eerste paar seconden steeds haperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 12:39:
Januszjes. Heb jij die mp3 die je als ringtone hebt ingesteld op je telefoon of op je MMC kaart staan. Mocht je hem op je MMC kaart hebben staan is dat dan toevallig nog de originele MMC kaart van Nokia. Ik heb er namelijk een 256MB kaart inzetten en als ik dan een mp3 als beltoon inschakel dan blijft het nummer op de eerste paar seconden steeds haperen.
Daar heb je indd wel een goed punt, ik heb de mp3's op de originele mmc kaart van nokia staan. Maar die kaart die je erin hebt staat die in de sp wel bij de geschikte kaarten (niet dat dat alles zegt maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
advies is inderdaad om de mp3 die je als beltoon wil op je foon te zetten en niet op de mmc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magicw00b schreef op 05 juli 2004 @ 09:20:
Mijn trilfunctie doet het sinds vandaag niet meer hebben meer mensen hier last van ????
Heb laatst ook iemand gesporken die dit ook heeft gehad hij hebt toen de trilfunctie uitgezet, telefoon uit, dan weer aan, en dan trilfunctie weer aan en hij deed het weer software foutje denk ik.
Of heb je de telefoon laten vallen dat het motortje is vershoven en dat hij niet goed contact meer maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

mijn beltoon-mp3 staat hier gewoon op een 256mb apacer kaartje, en dat pakt hij perfect. Waarschijnlijk ligt het aan je kaartje als je mp3tjes gaan haperen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was hier een tijdje geleden op het forum van iemand de vraag waarom er met de dku-2 kabel niet gewerkt kon worden met het Oxygen Software pakket. Ik heb ook zelf zo'n kabel en mij is het ook niet gelukt. Ik ben daaorm op het forum van Oxygen gaan zoeken en kwam het volgende tegen. Als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om met de dku-2 kabel het Oxygen pakket te gebruiken. Daarom heb ik een tweetal vragen:

1.Mensen die wel met het Oxygen pakket werken wat voor soort verbinding hebben jullie dan infrarood of een bluetooth dongle?
2. Welk versie van het Oxygen softwarepakket gebruiken jullie.

//
Main difference between DKU-5 cable and dku-2 cable is, that DKU-5 cable has specific controller and specialized data transfer chipset, therefore there is no need to include such controller in phone. I.e., in case of DKU-5 connection the device which is logically attached to PC is DKU-5 cable. In case of dku-2 connection, there is no any extra-special electronics in cable and microcontroller is mounted on the phone side. This solution was chosen, because all modern phones aren't one device, but several devices in one frame, and microcontroller in phone with dku-2 connection 'switches' between these devices, according transferred data type.

The problem is, that phone section itself in Nokia 3300 is not anyhow physically connected with this controller with POP port (and also this phone doesn't have special model section). Therefore, the only way to synchronize data with this phone is to use technological F-Bus cable.

PS: If you will use this cable, your phone's warranty voids immediately, as technological cables aren't authorized by Nokia.

Oxygen Software Support Service
//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:44

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 14:44:
[...]
Als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om met de dku-2 kabel het Oxygen pakket te gebruiken.
[...]
Dat klopt. In deze matrix kan je zien dat de DKU-2 kabel (nog) niet ondersteund wordt. :|
[...]
1.Mensen die wel met het Oxygen pakket werken wat voor soort verbinding hebben jullie dan infrarood of een bluetooth dongle?
[...]
De meesten gebruiken BT
[...]
2. Welk versie van het Oxygen softwarepakket gebruiken jullie.
[...]
Waarom zou je niet de laatste versie gebruiken? Waarom wil je dit weten?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 00:17:
[...]

Dit is wel mogelijk: Als je een bluetooth dongle hebt moet je het .txt bestandje slepen naar OBEX object push. De telefoon ontvangt hem dfan en als je opslaan kiest, komt de tekst keurig bij notities te staan.

[edit]

Over die accuduur: die verbetert een stuk als je bluetooth uitzet.
Superbedankt!! Dit werkt prima..

Wel een beetje onlogische manier van overbrengen, maar ben al erg blij dat het kan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 17:27
Kan iemand mij nog eens PRECIES uitleggen hoe ik nou kan MSNen via WAP (ik heb Orange 30 Abbo... maar niet Orange World -> dus geen GPRS) Ik heb tipicME, Umsg, IM+ getest, geen van de drie deden het... inloggen lukt elke keer niet, volgens mij moet het gewoon kunnen werken via WAP... alleen is het mij nog niet gelukt |:( |:( |:(
thx in advance _/-\o_

Ik was al best lang naar die Wallpaper Wizzard opzoek, echt relaxed dat ie in de SP staat nu thx Gobbles, InQ.!!! (zoiezo een mooie SP ;) )

[ Voor 18% gewijzigd door Crashy op 05-07-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashy schreef op 05 juli 2004 @ 16:33:
Kan iemand mij nog eens PRECIES uitleggen hoe ik nou kan MSNen via WAP (ik heb Orange 30 Abbo... maar niet Orange World -> dus geen GPRS) Ik heb tipicME, Umsg, IM+ getest, geen van de drie deden het... inloggen lukt elke keer niet, volgens mij moet het gewoon kunnen werken via WAP... alleen is het mij nog niet gelukt |:( |:( |:(
thx in advance _/-\o_

Ik was al best lang naar die Wallpaper Wizzard opzoek, echt relaxed dat ie in de SP staat nu thx Gobbles, InQ.!!! (zoiezo een mooie SP ;) )
probeer eens: http://start-e-messenger.net/wap
gebruik het zelf ook en is nog gratis ook en je hebt er verder geen extra programma nodig zoals bij tipicME,Umsg en IM+ etc.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:37
Hmm ik heb sinds kort ook dus de 6230 maar verbinden via bluetooth was een lastig het is eindelijk gelukt na het volgen van die guide met die gepatchde IBM software. Alleen als ik PC suite wil opstarten gebeurt er niks en loopt mijn systeem super traag. Kan de taskmanager nauwlijks openen. uhm zeg maar niet openen. :( Hmm nu heb ik een error: Server Execution failed. Gebruik versie 5.8 van PC suite.

edit: explorer.exe 100% cpu

[ Voor 21% gewijzigd door paragon op 05-07-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 16:43:
[...]

gebruik het zelf ook en is nog gratis ook en je hebt er verder geen extra programma nodig zoals bij tipicME,Umsg en IM+ etc.!!
Uuh klinkt allemaal super!!! :*) alleen doet je link het niet... :( Misschien ff reply met juiste link _/-\o_ zou relaxed zijn alvast bedankt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil even mijn ervaring over de accu met jullie delen:

Gisteren avond opgeladen toen hij vanzelf uit was gegaan. (accu was dus 100% leeg).

Volgende dag (vandaag) 10 mp3 beluisterd met oordopjes en 5 mp3's met luidspreker.

Resultaat: vandaag om 15.00 uur weer LEEG!

Er zitten denk ik wel zeker verneukte accu's tussen het hele hap. Ik ga denk ik weer ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashy schreef op 05 juli 2004 @ 16:33:Ik was al best lang naar die Wallpaper Wizzard opzoek, echt relaxed dat ie in de SP staat nu thx Gobbles, InQ.!!! (zoiezo een mooie SP ;) )
you're welcome! O-)
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 17:11:
Ik wil even mijn ervaring over de accu met jullie delen:

Gisteren avond opgeladen toen hij vanzelf uit was gegaan. (accu was dus 100% leeg).

Volgende dag (vandaag) 10 mp3 beluisterd met oordopjes en 5 mp3's met luidspreker.

Resultaat: vandaag om 15.00 uur weer LEEG!

Er zitten denk ik wel zeker verneukte accu's tussen het hele hap. Ik ga denk ik weer ruilen!
hoe heb je de accu opgeladen bij aanschaf? nacht opladen en dan helemaal leeg en dat 3x?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 17:11:
[...]

you're welcome! O-)

[...]

hoe heb je de accu opgeladen bij aanschaf? nacht opladen en dan helemaal leeg en dat 3x?
Jep, dat heb ik ook zorgvuldig onder controle gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Crashy schreef op 05 juli 2004 @ 17:10:
[...]

Uuh klinkt allemaal super!!! :*) alleen doet je link het niet... :( Misschien ff reply met juiste link _/-\o_ zou relaxed zijn alvast bedankt 8)
- wordt .
http://start.e-messenger.net

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Laatst online: 07-07 14:41

SillyJW

der Gemutlichkeit

Crashy schreef op 05 juli 2004 @ 17:10:
...alleen doet je link het niet...
Deze misschien? http://start.e-messenger.net/mobile/
Met je tel er naartoe verbinden, en inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Ik heb even PC Suite 6.1 geinstalleerd maar daar lukt het weer niet mee om de file browser te openen odf welke toepassing dan ook. Op de een of andere manier kan ik dus niet met de telefoon verbinden. Ik kan wel mijn computer met de telefoon paren :|

Edit
Ik kan wel via de obex file transfer op de telefoon komen. Maar als ik bijvoorbeeld bij My Bluetooth Places\Entire Bluetooth Neighborhood\Nokia 6230 en dan Nokia PC Suite "connect to blue tooth serial port" kies mislukt het verbinden. Iemand een idee hoe dit op te lossen.

[ Voor 39% gewijzigd door paragon op 05-07-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe het met de connection manager: bluetooth/COMx/Connect/Ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypter schreef op 05 juli 2004 @ 10:16:

-IR staat aan
Hmmmm raar... Ik heb ook de 6230 en heb de infraroodfunctie ook getest met een 6600.. dit lukt gewoon. Als het infrarood teken niet knippert betekent dit dat je aan het ontvangen bent, op de 6600 zie je ook hoe de overdracht vordert. Als t niet lukt moet je misschien even terug gaan, of misschien is je mmc kaart, sim kaart of telefoon helemaal vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in combinatie met wat voor abonnement en voor hoeveel euro halen jullie dit toestel allemaal? mijn t-mmobile abonnement verloopt bijna en dan kan ik hem weer verlengen (450) icm een nieuw toestel, maar als ik een beetje rondkijk moet ik zelfs nog 180 euro bijleggen ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 19:42:
ik doe het met de connection manager: bluetooth/COMx/Connect/Ok
Dat werkt dus bij mij ook niet. In 5.8 kon ik nog de compoort kiezen en kon ik wel een connectie maken alleen heb ik in 5.8 een probleem dat explorer.exe naar 100% cpu verbruik gaat als ik PC Suite wil starten. In 6.1 kan ik zelfs geen eens een connectie maken via de connection manager.

Hoe maken jullie nou een verbinding.
Ik maak eerst een paar tussen de PC en de telefoon en dan probeer ik te connecten via de connection manager. Zoals beschreven staat: http://www.jonsguides.com/bt/en/pcsuite.html Dit werkt dus wel in 5.8 maar niet in 6.1

Verder vind ik het raar dat obex wel werkt maar PC Suite niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 20:54:
in combinatie met wat voor abonnement en voor hoeveel euro halen jullie dit toestel allemaal? mijn t-mmobile abonnement verloopt bijna en dan kan ik hem weer verlengen (450) icm een nieuw toestel, maar als ik een beetje rondkijk moet ik zelfs nog 180 euro bijleggen ofzo :S
ben je net te laat voor de actie van belcompany, waarbij die bij t-mobile 450 1jr verl. maar €39,- was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 21:35
Ik heb volgens mij een bug ontdekt in mijn 6230.

wanneer ik bij favorieten "notitie maken" erin zet en gebruik, dan krijg ik gewoon mijn agende te zien, hebben jullie dat ook? Ik heb software versie 3.15

(ik vind dit toch wel lastig want notities gebruik ik echt veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paragon schreef op 05 juli 2004 @ 21:33:
[...]

Dat werkt dus bij mij ook niet. In 5.8 kon ik nog de compoort kiezen en kon ik wel een connectie maken alleen heb ik in 5.8 een probleem dat explorer.exe naar 100% cpu verbruik gaat als ik PC Suite wil starten. In 6.1 kan ik zelfs geen eens een connectie maken via de connection manager.
Ik gebruik Win XP met 5.0.28.014 volgens de About...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Credence
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:39
Ralpy schreef op 05 juli 2004 @ 21:43:

wanneer ik bij favorieten "notitie maken" erin zet en gebruik, dan krijg ik gewoon mijn agende te zien, hebben jullie dat ook? Ik heb software versie 3.15

Ja hier hetzelfde probleem. Is dit voldoende om eens langs een Service Point te gaan voor nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Credence schreef op 05 juli 2004 @ 22:12:
[...]

Ja hier hetzelfde probleem. Is dit voldoende om eens langs een Service Point te gaan voor nieuwe firmware?
Ja, maar er is nog geen nieuwe firmware beschikbaar (tenzij je sw. 3.14 hebt.)

Controlleer even je versie door *#0000# in te toetsen.

Indien je 3.14 hebt, ga dan als een olifant naar een Nokia Service Point om 3.15 te halen. En als je gewoon 3.15 hebt moet je dus wachten op de nieuwe en waarschijnlijke 3.16 dat de komende weken zal kunnen uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog een vraag van mij. Ik ben op dit moment bezig om zelf achtergrondjes te maken voor de Nokia 6230. Een tijdje geleden heeft op het forum een Adobe Photoshop template gestaan waarin de menuplaatsen al voorgedefinieerd waren. Ik kan deze thread echter niet meer vinden en het template wat ik toen gedownload had ook niet meer. Kan iemand mij naar de goede plaats op het forum wijzen. Ik heb heel negen en nog een stuk van acht doorgelopen maar niet gevonden of opnieuw een link geven naar een plaats waar ik het desbetreffende template kan downloaden. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Ralpy schreef op 05 juli 2004 @ 21:43:

Zijn er ook mensen bij wie dit NIET is dan?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 22:31:
Even nog een vraag van mij. Ik ben op dit moment bezig om zelf achtergrondjes te maken voor de Nokia 6230. Een tijdje geleden heeft op het forum een Adobe Photoshop template gestaan waarin de menuplaatsen al voorgedefinieerd waren. Ik kan deze thread echter niet meer vinden en het template wat ik toen gedownload had ook niet meer. Kan iemand mij naar de goede plaats op het forum wijzen. Ik heb heel negen en nog een stuk van acht doorgelopen maar niet gevonden of opnieuw een link geven naar een plaats waar ik het desbetreffende template kan downloaden. Alvast bedankt!
Bedoel je [rml]Binne in "Nokia 6230 [ Deel 8]"[/rml]?

[ Voor 5% gewijzigd door Pinobigbird op 05-07-2004 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op 05 juli 2004 @ 22:33:
[...]

Zijn er ook mensen bij wie dit NIET is dan?
Ik heb het iig wel. Heb ook bij mijn vaderse telefoon geprobeert en die heeft het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
Raar zeg dat je bij de favorieten geen media player kunt selecteren, terwijl die volgens mij toch veel gebruikt wordt volgens mij.

(of is dit alleen in versie 3.15 zo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 22:39:
[...]

Ik heb het iig wel. Heb ook bij mijn vaderse telefoon geprobeert en die heeft het ook.
Dan lijkt het mij het namelijk geen bug, maar een feature :+

Geen bug, want het is waarschijnlijk zo geprogrammeerd, dus doet het wat het hoort te doen.
Als het een bug zou zijn, zou het dit doen, terwijl het niet zo geprogrammeerd zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird, Hartelijk dank! _/-\o_ Dat was precies wat ik zocht. Dan ga ik nu mijn Martial Arts achtergrondjes maar eens in elkaar draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralpy schreef op 05 juli 2004 @ 22:43:
Raar zeg dat je bij de favorieten geen media player kunt selecteren, terwijl die volgens mij toch veel gebruikt wordt volgens mij.

(of is dit alleen in versie 3.15 zo?)
Inderdaad. Ik geef je een tip.

Druk op 'Menu' en dan '6' en daarna de '3' in. Dan kom je gelijk de mediaplayer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 22:45:
Pinobigbird, Hartelijk dank! _/-\o_ Dat was precies wat ik zocht. Dan ga ik nu mijn Martial Arts achtergrondjes maar eens in elkaar draaien.
Hierbij bedank ik dan ook maar [Verwijderde gebruiker] voor de prachtige masks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 21:35:
[...]

ben je net te laat voor de actie van belcompany, waarbij die bij t-mobile 450 1jr verl. maar €39,- was..
Hij was zelfs € 0,- en NIET € 39,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olandese
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-10-2024
Hallo,

ik heb een probleem waar ik zelf niet eruit kom. Ik heb een trust dongle BT180. Ik wil graag Oxygen Phone Manager II gerbuiken om met mijn nokia 6230 te praten. Dus ik heb in de setup van oxygen de virtuele bluetooth poort ingesteld die ik in Mijn Bluetooth locatie heb staan. Maar zo gauw dat ik verbinding probeer te maken met de Nokia Pc Suite of met de Com poort en daarna Oxygen start wordt de verbinding gemaakt een weer afgebroken...steeds weer!!!
Wie kan mij helpen dus om Oxygen aan de praat te krijgen met mijn nokia? ligt er aan de trust dongle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 22:57:
[...]

Hij was zelfs € 0,- en NIET € 39,-
ja maar goed, mijn huidige abonnement loopt gewoon nog dus helaas..

maar misschien worden ze wel snel goedkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Hou dan iig telecomvergelijker.nl in de gaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:26
Pinobigbird schreef op 05 juli 2004 @ 22:44:
[...]

Dan lijkt het mij het namelijk geen bug, maar een feature :+

Geen bug, want het is waarschijnlijk zo geprogrammeerd, dus doet het wat het hoort te doen.
Als het een bug zou zijn, zou het dit doen, terwijl het niet zo geprogrammeerd zou zijn.
jawel, er staat "notitie maken" en je komt in je agenda, dus het is een programmeerfout en dus een bug naar mijn idee :)

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de7geitjes schreef op 05 juli 2004 @ 23:35:
[...]

jawel, er staat "notitie maken" en je komt in je agenda, dus het is een programmeerfout en dus een bug naar mijn idee :)
Ik ben het met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet wat logisch dan, als je er een datum aan koppelt? Ik schreef notities "Vroegâh" ook altijd in m'n agenda - iets met voortgangsbewaking enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besloten om mijn accu eens 24 uur op te laden. Morgen ga ik dan kijken of het verschilt en anders ga ik naar Belcompany om enkel de accu te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 16:43:
[...]

juiste link:

Mobile version:
Available at http://start.e-messenger.net/mobile. All you need is a xHTML or WAP 2.0 enabled browser.

WAP Version
A WAP version (for WAP 1.1 or higher) is also available. Just open your WAP Browser on your device and go to http://start.e-messenger.net/wap

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
je bedoeld: http://start.e-messenger.net/mobile/
;) (geen punt achter de url)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Laatst online: 11-09 18:02
Omdat ik waarschijnlijk een 6230 uit Duitsland kan krijgen, vraag ik mij af of het mogelijk is om andere 'talen' in de telefoon te zetten dmv datakabel of BT. Ik heb het dus over de taal in menu's e.d.
Weet iemand of dit mogenlijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zitten er al gewoon in: ik gebruik m'n foon in het Engels, maar hij babbelt ook Duits, Frans, Italiaans, Nederlands, Spaans, Turks en Portugees.

Komt goed dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Laatst online: 11-09 18:02
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 10:07:
zitten er al gewoon in: ik gebruik m'n foon in het Engels, maar hij babbelt ook Duits, Frans, Italiaans, Nederlands, Spaans, Turks en Portugees.

Komt goed dus!
Hoeft niet per se hoor... Heb ooit een Oostenrijkse 3310 onder handen gehad, die geen nederlandse taal ter beschikking had.
Maar mocht het niet zo zijn, dan ruil ik met jou :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een 6230 en ben er uiterst tevreden over. Ik heb inmiddels een apacer 256mb MMC kaartje en daar heb ik een probleem mee. Het lukt mij niet om met de search een oplossing te vinden en ik weet ook niet of het nou aan de 6230 ligt of aan de mmc.
Probleem = Na uitzetten van de gsm wordt soms de mmc niet herkend en werkt dus ook niet. Na herplaatsen of meerdere malen uit en weer aan zetten gsm wordt de mmc wel weer herkend en werkt deze naar behoren. Mmc is inmiddels al 1x omgeruild door mycom maar probleem blijft. Ik heb ook de oude kaart een tijdje gebruikt en daarbij had ik het niet. Het is alleen wel zo dat de nieuwe 256mmc ook een tijdje goed gewerkt heeft. Ligt dit nou aan de connector in de 6230 of aan de mmc of wellicht firmware?

??

Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 10:51:
Ik heb ook een 6230 en ben er uiterst tevreden over. Ik heb inmiddels een apacer 256mb MMC kaartje en daar heb ik een probleem mee. Het lukt mij niet om met de search een oplossing te vinden en ik weet ook niet of het nou aan de 6230 ligt of aan de mmc.
Probleem = Na uitzetten van de gsm wordt soms de mmc niet herkend en werkt dus ook niet. Na herplaatsen of meerdere malen uit en weer aan zetten gsm wordt de mmc wel weer herkend en werkt deze naar behoren. Mmc is inmiddels al 1x omgeruild door mycom maar probleem blijft. Ik heb ook de oude kaart een tijdje gebruikt en daarbij had ik het niet. Het is alleen wel zo dat de nieuwe 256mmc ook een tijdje goed gewerkt heeft. Ligt dit nou aan de connector in de 6230 of aan de mmc of wellicht firmware?

??

Frank
plak wat op je MMC kaart deze is nl net iets dunner, dat kan een probleem geven met de contakten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 11:00:
[...]

plak wat op je MMC kaart deze is nl net iets dunner, dat kan een probleem geven met de contakten.
Hmm.. Dank voor je tip. Ben vergeten te meldend at ik dit al had geprobeerd. Ik heb ooit eens een nokia 6110 gehad en die had dat probleem met de sim kaart. Als je dan een papiertje op de sim legde dan bleef ie goed aangedrukt. Dit werkt dus niet. het is trouwens ook zo dat tijdens het werken met de foon de mmc goed werkt. Pas na uit en weer aan zetten wordt de mmc spontaan in ene niet meer herkend. Vlak daarvoor werkt de mmc dus gewoon normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olandese schreef op 05 juli 2004 @ 23:04:
Hallo,

ik heb een probleem waar ik zelf niet eruit kom. Ik heb een trust dongle BT180. Ik wil graag Oxygen Phone Manager II gerbuiken om met mijn nokia 6230 te praten. Dus ik heb in de setup van oxygen de virtuele bluetooth poort ingesteld die ik in Mijn Bluetooth locatie heb staan. Maar zo gauw dat ik verbinding probeer te maken met de Nokia Pc Suite of met de Com poort en daarna Oxygen start wordt de verbinding gemaakt een weer afgebroken...steeds weer!!!
Wie kan mij helpen dus om Oxygen aan de praat te krijgen met mijn nokia? ligt er aan de trust dongle?
Waarschijnlijk ligt het aan oxygen. Hangt af van welke versie je van Oxygen gebruikt. Versie 2.2 werkt niet met de 6230. De laatste versie (2.3) heeft wat ze noemen 'preliminary support' voor de 6230. In principe werkt het maar er zijn een aantal features die nog niet ondersteund worden, zoals het browsen van je Galerij en Foto's in je adresboek. De trial versie van Oxygen 2.3 kan je via http://www.opm-2.com/ downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olandese
Bedankt.... Oxygen doet het nu wel met versie 2.31!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 01:13:
[...]

juiste link:

Mobile version:
Available at http://start.e-messenger.net/mobile/ 8) All you need is a xHTML or WAP 2.0 enabled browser.

WAP Version
A WAP version (for WAP 1.1 or higher) is also available. Just open your WAP Browser on your device and go to http://start.e-messenger.net/wap
Thx _/-\o_ _/-\o_
Nou wil ik alleen nog weten hoe veilig deze dienst is? zomaar je .NET username/password geven hou ik niet zo van... ervaringen iemand?

[ Voor 1% gewijzigd door Crashy op 06-07-2004 14:29 . Reden: even die . veranderen in een / (wat ook al door marteltor in een reply was vervangen) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getest en het werkt dus niet zeuren. Gebruikte het ook al op mijn werk, maar dan gewoon de webversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 14:35:
Getest en het werkt dus niet zeuren. Gebruikte het ook al op mijn werk, maar dan gewoon de webversie.
Ten eerste zeur ik niet... ik vraag vriendelijk wat de ervaringen van andere mensen met deze dienst zijn... :O
Ten tweede heb ik het zelf ook getest... natuurlijk werkt ie, anders ga ik niet bedanken voor de juister link... ik wil dus alleen weten hoe veilig het is

Maar goed jij ook bedankt dat je je ervaringen van deze dienst met mij wil delen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Mensen ik heb een probleem gister morgen merkte ik dat mijn tril functie weigerde waarop ik vervolgens naar de bc ben gegaan. Daar werd mij geadviseerd om mijn software er opnieuw te laten updaten bij het nokia service point (the phone house) dit heb ik gedaan. Ben vanmiddag terug gegaan om hem op te halen. De tril functie deed het weer maar vervolgens bleek dat alle (originele)screensavers, achtergronden, beltonen.Aplicaties en spelletjes verdwenen waren hebben hier meer mensen ervaring mee want de medewerker van het service center had dit ook nog nooit meegemaakt en volgens hem moest het toestel opgestuurd worden ( dit is toch niet normaal bij een toestel wat 29-05-2004 is aangeschaft ofwel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Het is toch niet zo heel vreemd dat je bij een software update, zulke dingen kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
is het mogelijk om dingen te installeren in de spelletjes map? want als ik het met PC suite probeer komt alles in verzameling te staan en dat kan ik niet verplaatsen naar spelletjes.

Iemand een oplossing hoe ik toch dingen kan installeren in mijn spelletjes directory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een tijd geleden heb ik deze gedownload : (komt van de startpost)

Wap naar de volgende link http://wap.mob453.com/blanklogo.wml
En nu kan je het logo opslaan als operatorlogo
Je kan er ook weer voor kiezen om je oude operatorlogo in te stellen

Nu is dat geen blanklogo meer maar een heel irritant geel vierkantje met een blauw vraagteken erin. Ik heb geprobeerd om hem opnieuw te downloaden maar dat lukt niet. ook niet als ik de blank operatorlogo uit zet.

Iemand enig idee om wel weer een blanklogo te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 11:31:
[...]

ja, dat zeg ik :) alleen ík heb dit weekend getest: geen fotos maken, geen bluetooth aan, en dan nog haalt hij net de 3 dagen (dan nog 2 streepjes)
.. ik heb hem trouwens wel aan altijd 's nachts. jij ook?
Ja, heb ehm ook altijd 's nachts aan.. :) Heb hem vrijdagochtend opgeladen en hij heeft nu nog 3 streepjes, hoewel die laatste streepjes wel hard gaan. Heb vanochtend op de fiets ook nog een half uur muziek geluisterd (mp3). Ik ga dit keer denk ik 6 dagen halen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralpy schreef op 06 juli 2004 @ 15:11:
is het mogelijk om dingen te installeren in de spelletjes map? want als ik het met PC suite probeer komt alles in verzameling te staan en dat kan ik niet verplaatsen naar spelletjes.

Iemand een oplossing hoe ik toch dingen kan installeren in mijn spelletjes directory?
8)7

Oxygen Phonemanager, maar dat is natuurlijk nog niet verteld in dit topic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op 05 juli 2004 @ 22:48:
[...]

Hierbij bedank ik dan ook maar [Verwijderde gebruiker] voor de prachtige masks _/-\o_
Hoe voegen jullie die masks in dan? En hoe maak je ze, want mn vriendin wil ze ook wel voor haar nokia 6100.. :) Alleen de manier hoe ik ze invoeg vind ik irri, ik voeg ze in met Adobe Photoshop, dus ik plak eigenljk het plaatje bij het mask bestand, maar dan kan je alleen opslaan als gif of als dat mask bestand. :( Of doen jullie dit op dezelfde manier? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Nasty Nate schreef op 06 juli 2004 @ 15:01:
Het is toch niet zo heel vreemd dat je bij een software update, zulke dingen kwijt bent?
Jawel want de STANDAARD beltonen enz. zijn verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Ah ok my bad, ik zag dat (originele) er niet bijstaan.
(als dat er al bij stond. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghannes schreef op 06 juli 2004 @ 10:13:
[...]

Hoeft niet per se hoor... Heb ooit een Oostenrijkse 3310 onder handen gehad, die geen nederlandse taal ter beschikking had.
Maar mocht het niet zo zijn, dan ruil ik met jou :9~
Je kan dan toch bij nokia een SW update eroverheen lappen en dan heb je zowiezo weer NL, denk ik......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoe moet je die headset dragen ? Die mic hangt toch veel te laag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Weet iemand hoe je vanaf een nokia 3100 (die ik verbonden heb met een data kabel aan mijn pc) de ringtones kan rippen en op mijn 6230 zetten, daar stonden altijd hele leuke tonen op en die 6230 heeft echt geen leuke ringtones mijns inziens

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan schreef op 06 juli 2004 @ 18:47:
Hoe moet je die headset dragen ? Die mic hangt toch veel te laag ?
:P
Gewoon die knopjes die erop zitten achter je nek vastmaken als een soort ketting idee. dan hangt de mic op de goede plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zaterdag deze nokia ook gekocht en nu een MMC kaartje besteld.
Heb alleen een probleem met het openen van die nokia.

Volgens de handleiding moet je op het knopje drukken en de achtercover naar boven schuiven, alleen ik krijg er geen enkele beweging in.
Ik sta bijna op het punt om een hamer te gebruiken, maar dat is ook weer zo zonde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 19:12:
Ik heb zaterdag deze nokia ook gekocht en nu een MMC kaartje besteld.
Heb alleen een probleem met het openen van die nokia.

Volgens de handleiding moet je op het knopje drukken en de achtercover naar boven schuiven, alleen ik krijg er geen enkele beweging in.
Ik sta bijna op het punt om een hamer te gebruiken, maar dat is ook weer zo zonde ;)
Haha, weer 1 die het niet lukt.. :P Ik doe het zo: Ik hou met mijn wijsvinger (met het uiteinde van mijn vinger naar me toe, dus een knik erin zeg maar) de plek waar het aan/uit knopje zit vast. En dan heb je grip met je linker duim.. (daarmee druk je de onderkant van het randje van het fototoestel omhoog), en met mijn rechterduim druk ik het knopje in, diep indrukken! Je moet behoorlijk wat kracht gebruiken! 8) Ik zou het de 1e keer wel even op een bed doen voordat je ehm laat flikkeren, want een zachte landing is altijd beter dan een harde! :+ Suc6 in iedergeval! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 19:24:
[...]

Haha, weer 1 die het niet lukt.. :P Ik doe het zo: Ik hou met mijn wijsvinger (met het uiteinde van mijn vinger naar me toe, dus een knik erin zeg maar) de plek waar het aan/uit knopje zit vast. En dan heb je grip met je linker duim.. (daarmee druk je de onderkant van het randje van het fototoestel omhoog), en met mijn rechterduim druk ik het knopje in, diep indrukken! Je moet behoorlijk wat kracht gebruiken! 8) Ik zou het de 1e keer wel even op een bed doen voordat je ehm laat flikkeren, want een zachte landing is altijd beter dan een harde! :+ Suc6 in iedergeval! _/-\o_
Bedankt, het lukte eerst niet maar ik heb het net ietsje anders gedaan
Ik had namelijk mijn linkerduim bij het aan/uit knopje en mijn drie vingers bij het randje van het fototoetstel, dan kan je net iets meer kracht zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 18:53:
[...]

:P
Gewoon die knopjes die erop zitten achter je nek vastmaken als een soort ketting idee. dan hangt de mic op de goede plaats.
Dank je wel :) Het zit nu goed :) *shame*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan, ik had totdat Arucard net het antwoord gaf ook geen enkel idee. Dus je bent zeker niet de enige die niet begreep hoe dat ding gedragen moest worden. In ieder geval Arucard bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 20:25:
[...]

Ik had namelijk mijn linkerduim bij het aan/uit knopje en mijn drie vingers bij het randje van het fototoetstel, dan kan je net iets meer kracht zetten
Zo kan het ook! :*) Als je het een paar keer doet gaat het steeds makkelijker, ik heb hem nu binnen 5 sec eraf liggen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 00:43:
[...]

Zo kan het ook! :*) Als je het een paar keer doet gaat het steeds makkelijker, ik heb hem nu binnen 5 sec eraf liggen! _/-\o_
Nou... Je staat er waarschijnlijk niet mee in de top10 hoor ;) 0,3 sec met gemak :Z oefening....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

>knip<

[ Voor 99% gewijzigd door PWA op 07-07-2004 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 20:25:
[...]

En dat werkt allemaal nog niet bij mij, ik heb hem definitief vernield 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op 05 juli 2004 @ 22:48:
[...]

O+ O+ :> _/-\o_

Dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook heel erg bedankt, heb ehm nu op al mn pics! :) Maar hoe voeg jij die pics in, mijn manier is nogal lastig.. Ik doe het met photoshop en dan plakken en knippen, maar dan kun je alleen opslaan als gif en png.. :( En hoe maak je ze? Want mijn vriendin wil ze graag voor haar nokia 6100! Nogmaals, bedankt, top masks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Nou ik hoop dat ze bij nokia gauw en zeer rap met een nieuwe software upgrade komen. Dit ding is echt 3x helemaal kut ..

Gister wordt ik gebeld(mp3-speler stond aan) .. neem op .. Plofff ... Restart.
Daarna wilde ik iemand bellen Ploff Restart.
Dus ik wou ook ff wat foto's laten zien .. (op de telefoon niet op de MMC) Ploff restart.

Nou ik wordt echt gek van dat ding. Mijn Nokia 6610 is in totaal nooit vastgelopen. Nooit de tijd vergeten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Kix@$$ schreef op 05 juli 2004 @ 09:39:
Ik afgelopen weekend langs Nokia geweest in Amsterdam, krijgen ze de update pas vandaag of morgen :/
En vandaag is het dus overmorgen :+
Al iemand nieuws over een nieuwe firmware versie?

In het Latest Nokia Firmware Versions - Part 2 topic van mobiledia.com staat 3.15 nog steeds als nieuwste vermeld. (De 3.17 versie van Orange UK niet meegerekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 10:24:
[...]

Ook heel erg bedankt, heb ehm nu op al mn pics! :) Maar hoe voeg jij die pics in, mijn manier is nogal lastig.. Ik doe het met photoshop en dan plakken en knippen, maar dan kun je alleen opslaan als gif en png.. :( En hoe maak je ze? Want mijn vriendin wil ze graag voor haar nokia 6100! Nogmaals, bedankt, top masks! _/-\o_
Zag ze op een ander forum, en zelf even gehost en voorbeeld erbij gedaan en lopen testen (lees: photoshoppen) en zo maak je vanzelf wat moois.

Ik kan ze gewoon opslaan als jpg hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Pinobigbird schreef op 07 juli 2004 @ 11:00:
[...]

In het Latest Nokia Firmware Versions - Part 2 topic van mobiledia.com staat 3.15 nog steeds als nieuwste vermeld. (De 3.17 versie van Orange UK niet meegerekend).
Ben vandaag nog bij het service center geweest ivm met verkeerd/mislukte software updates op mijn telefoon nu bleek dat ik niet de enige was waarbij dit was gebeurd. Nu was er een "nokia monteur" de boel aant repareren en bij hem en bij het service center zelf was nog niets bekend over nieuwe software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Ik heb een VF Live toestel.
Waarom zegt Vodafone live dat mijn toestel geen video en audio ondersteunt, terwijl ze zelf die link in de favorieten hebben gezet 8)7 (en het toestel wel streaming ondersteunt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ID3-tag aanpassen

Ik heb een ander programma gevonden om de ID3-tag aan te passen. Het is een volledig werkend programma en FREEware (gelezen in computer totaal).

Het programma werkt fijner dan dat andere programma dat hier werd genoemd. Je klikt op een mp3tje met je rechter muisknop en dan kan je gelijk alles wijzigen.

!!!Het enige 'probleem' is dat het programma een eigen icoontje geeft aan mp3tjes, maar dat moet makkelijk opgelost kunnen worden (Ik kan zelf alleen niet meer vinden hoe dat moet. !!!

Site http://www.mutschler.de/mp3ext/MP3ext.html
Download http://www.mutschler.de/mp3ext/MP3ext34b23.html

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik heb dit toestel nu ongeveer 5 weken. Heb al erg veel zitten kloten met Bluetooth maar krijg het nog steeds niet aan de praat :(
nokia pc suite enzo werkte niet lekker, maar ik kwam er laatst achter dat ik ook naar elke andere 6230 niks kan versturen. als ik met mijn telefoon iets naar mijn pc wil sturen lukt dat ook niet.
iemand een id wat dit kan zijn? softwarematig of hardwarematig?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olandese
Hallo,

ik heb een Nokia 6230 van TIM in Italie gekocht, en deze beschikt ook over firmware 3.17. Ik heb 2 problemen gemerkt, mijn telefoon (2 weken in bezit) is 2 keer zelf uit en aan gegaan, en de Alarmklok die ik ingesteld had om 22.30 op Zondag en Woensdag, ging gisteren (Dinsdag) af i.pv. vanavond (dus Woensdag). Ik ben benieuwd of hij wel vanavond afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben gister nog bij de orange shop in alkmaar geweest en die hadden nog niets binnen ,nog even afwachten maar
Pinobigbird schreef op 07 juli 2004 @ 11:00:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 12:42:
ID3-tag aanpassen

!!!Het enige 'probleem' is dat het programma een eigen icoontje geeft aan mp3tjes, maar dat moet makkelijk opgelost kunnen worden (Ik kan zelf alleen niet meer vinden hoe dat moet. !!!
Is eigenlijk best makkelijk (nou ja, voor mij als systeembeheerder zijnde ten minste). Als je dit programma installeerd zal het waarschijnlijk je instellingen in Windows anders zetten waardoor mp3 bestanden standaard met dit programma geopend worden. Je kunt dit oplossen door via extra -> mapopties naar bestandstypes te gaan. Zoek nu het mp3 bestandstype op en klik op geavanceerd. Je kunt nu het pictogram aanpassen en eventueel het standaard programma waarmee mp3 bestanden geopend moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
De N6230 is zeker interessante telefoon om mijn 6100 eens te vervangen.

Kan iemand mij vertellen hoelang de batterij meegaat als ik MP3's afspeel?

(Staat vast wel in een van de 9 delen/8000 replies... maar geen zin om ze allemaal door te nemen en de search functie geeft alleen aan dat hij in die topic staat, ook niet op welke pagina).
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.