3 uurtjes mp3 en je accu is binnen 1.5 dag leeg.The Conman schreef op 07 juli 2004 @ 17:48:
De N6230 is zeker interessante telefoon om mijn 6100 eens te vervangen.
Kan iemand mij vertellen hoelang de batterij meegaat als ik MP3's afspeel?
(Staat vast wel in een van de 9 delen/8000 replies... maar geen zin om ze allemaal door te nemen en de search functie geeft alleen aan dat hij in die topic staat, ook niet op welke pagina).
Verwijderd
Als je de 6230 neemt als mp3 toestel koop dan wel een extra batterij.The Conman schreef op 07 juli 2004 @ 17:48:
De N6230 is zeker interessante telefoon om mijn 6100 eens te vervangen.
Kan iemand mij vertellen hoelang de batterij meegaat als ik MP3's afspeel?
(Staat vast wel in een van de 9 delen/8000 replies... maar geen zin om ze allemaal door te nemen en de search functie geeft alleen aan dat hij in die topic staat, ook niet op welke pagina).
Als je 2 uurtjes mp3 luistert en ook nog wat belt dan haal je iig geen hele dag op 1 accu.
Verwijderd
Ik snap niet dat jullie van zon veelzijdig toestel eisen dat het ding met actief gebruik een hele week mee moet gaan. Ik heb nog nooit een telefoon die dat haalde, en de accu is sowieso met 1,5 uur al opgeladen. En in 1,5 dag heb je toch wel de kans (ik neem aan dat de meeste van jullie wel eens slapen) de tijd om dat ding even aan de oplader te hangen. Het is dan ook een Li-ion batterij, waarbij het je moet de accu helemaal leeg hebben alvorens opladen omdat hij anders teveel sluit minder relevant is.
Verwijderd
De Nokia 6310i haalde bij normaal gebruik en zonder uitschakelen 's nachts de 8 dagen wel, wanneer ik hem helemaal niet gebruikte haalde ik de 14 dagen ook welVerwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 20:07:
Ik snap niet dat jullie van zon veelzijdig toestel eisen dat het ding met actief gebruik een hele week mee moet gaan. Ik heb nog nooit een telefoon die dat haalde, en de accu is sowieso met 1,5 uur al opgeladen. En in 1,5 dag heb je toch wel de kans (ik neem aan dat de meeste van jullie wel eens slapen) de tijd om dat ding even aan de oplader te hangen.
De 6230 haalt bij normaal gebruik misschien net een dag. Daarom heb ik dus ten alle tijde een reservebatterij + extra Nokia 6310i bij me.
Maar toch ben ik tevreden met de 6230. In combinatie met de 6310i is het een ideaal toestel met veel mogelijkheden
Sinds een paar dagen kraakt mijn speaker, hij lijkt wel opgeblazen oid.
Hebben meer mensen daar last van?
Metal up your ass
De nokia 6310i is ook een prachtfoon alleen van een heel andere kaliber. Dat is de beste telefoon zonder kleurenscherm en de 6230 is de beste telefoon met kleurenschermVerwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 20:41:
[...]
De Nokia 6310i haalde bij normaal gebruik en zonder uitschakelen 's nachts de 8 dagen wel, wanneer ik hem helemaal niet gebruikte haalde ik de 14 dagen ook wel
De 6230 haalt bij normaal gebruik misschien net een dag. Daarom heb ik dus ten alle tijde een reservebatterij + extra Nokia 6310i bij me.
Maar toch ben ik tevreden met de 6230. In combinatie met de 6310i is het een ideaal toestel met veel mogelijkheden
Verwijderd
Ik had het over actief gebruik, maar de mijne haalt echt wel 1 dag met normaal gebruik, inclusief bellen mp3 luisteren een spelletje in de trein. Als ik niet de kans krijg om hem tussendoor op te laden haal ik een dag of drie, dus ik zou zeggen dat jouw accu niet duurt of jij definieert normaal gebruik heel anders.Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 20:41:
[...]
De Nokia 6310i haalde bij normaal gebruik en zonder uitschakelen 's nachts de 8 dagen wel, wanneer ik hem helemaal niet gebruikte haalde ik de 14 dagen ook wel
Edit: Ik heb dan ook nog eens de hele dag bluetooth aanstaan (niet per sé in gebruik, wel aan).
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 01:12 ]
Verwijderd
Ik heb het idee dat er een soort van bescherming van het boxje is ingebouwd.
Soms als ik een nummer draai, en er is een luider stukje, dan hoor ik dat juist zachter, over mijn oordopjes is het wel goed.
Misschien een AVLS-achtig iets (ja ik gebruik sony-apparaten):P
Soms als ik een nummer draai, en er is een luider stukje, dan hoor ik dat juist zachter, over mijn oordopjes is het wel goed.
Misschien een AVLS-achtig iets (ja ik gebruik sony-apparaten):P
Verwijderd
Ik heb iets heel vreemds.
Ik heb vanmiddag bij V&D een Nokia 6230 gekocht.
Die zou volgens de verkoper simlockvrij zijn. Dus ik heb mijn t-mobile kaartje er in gestopt en er komt de melding PIN code invoeren dus ik voer de pincode in en hij zegt weer pincode invoeren. Ik denk ? dus ik probeer het nog een keer (de pukkode had ik toevallig in de buurt) en weer niet.
Ik heb nu denk ik al een stuk of 10 keer geprobeerd de PIN code in te typen maar hij wil er niks van weten. Ik heb ook de beveiligingscode geprobeerd en de oude PIN Code en de 0000 en de 12345 maar niks werkt.
De nokia 6230 lag bij V&D in een showroom. Zou het zo kunnen zijn dat de verkopers een PIN code in het toestel hebben gezet. Normaal zou deze dan beveiligingscode heten (je weet wel die met 5 cijfers, maar nu blijkbaar niet
)
Als ik mijn kaartje weer in mijn Nokia 6100 stop kan ik weer heerlijk inloggen dus het is NIET de PINcode van het kaartje waar de 6230 om vraagt, maar hoe het wel zit, ik weet het niet.
Ik ga morgen wel weer terug naar de V&D maar misschien weet iemand hier iets wat nog kan helpen
Die zou volgens de verkoper simlockvrij zijn. Dus ik heb mijn t-mobile kaartje er in gestopt en er komt de melding PIN code invoeren dus ik voer de pincode in en hij zegt weer pincode invoeren. Ik denk ? dus ik probeer het nog een keer (de pukkode had ik toevallig in de buurt) en weer niet.
Ik heb nu denk ik al een stuk of 10 keer geprobeerd de PIN code in te typen maar hij wil er niks van weten. Ik heb ook de beveiligingscode geprobeerd en de oude PIN Code en de 0000 en de 12345 maar niks werkt.
De nokia 6230 lag bij V&D in een showroom. Zou het zo kunnen zijn dat de verkopers een PIN code in het toestel hebben gezet. Normaal zou deze dan beveiligingscode heten (je weet wel die met 5 cijfers, maar nu blijkbaar niet
Als ik mijn kaartje weer in mijn Nokia 6100 stop kan ik weer heerlijk inloggen dus het is NIET de PINcode van het kaartje waar de 6230 om vraagt, maar hoe het wel zit, ik weet het niet.
Ik ga morgen wel weer terug naar de V&D maar misschien weet iemand hier iets wat nog kan helpen
Lijkt me een beveiligingscode idd, misschien dat iemand de optie in het toestel aangezet heeft dat je een code in moet voeren als er een andere sim in zit?Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 21:21:
Ik heb iets heel vreemds.
De nokia 6230 lag bij V&D in een showroom. Zou het zo kunnen zijn dat de verkopers een PIN code in het toestel hebben gezet. Normaal zou deze dan beveiligingscode heten (je weet wel die met 5 cijfers, maar nu blijkbaar niet)
Agree to disagree... | Sort that one out!
Verwijderd
Pincode is gekoppeld aan de sim, dus in principe als er een pincode op je 6100 zat, ziet die nu ook op je 6230, simgebonden. Maar het zou ook zo kunnen zijn dat de 6230 toch niet simlock vrij is en hij nu een provider code wil (om te unlocken), in dat geval zou ik verhaal gaan halen bij de V&D, dat zou ik sowieso doen als het te lang duurt voordat je hem aan de praat hebt kunnen krijgen.
Verwijderd
Ja z'on idee had ik zelf ook wel. Ik hoop dat ze bij V&D morgen de code nog weten en anders zorgen ze maar voor een ander toestel.
Het is alleen zo raar dat ik de melding krijg dat ik de PIN code moet invoeren en niet de beveiligingscode.
Het is alleen zo raar dat ik de melding krijg dat ik de PIN code moet invoeren en niet de beveiligingscode.
Verwijderd
Dat de pincode gekoppeld is aan de sim dat wist dus ik heb ook geprobeerd om die eerst op de 6100 naar 0000 te zetten (die telefoon verkoop ik toch) en toen sim uit 6100 en in 6230 daarna 0000 ingetypt maar nog steeds dus ik denk eigenlijk dat het of een andere code is die ze er bij V&D ingezet hebben of een unlockcode zoals jij zei.
Ik ga morgen gewoon ff naar V&D en dan zie ik het wel.
Ik zet mijn bevindingen hier morgenavond wel weer neer.
Misschien heeft iemand anders een keer hetzelfde.
Denk dat ik de oplossing al weet. Druk je wel op de middelste knop (het stipje)?Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 22:47:
Dat de pincode gekoppeld is aan de sim dat wist dus ik heb ook geprobeerd om die eerst op de 6100 naar 0000 te zetten (die telefoon verkoop ik toch) en toen sim uit 6100 en in 6230 daarna 0000 ingetypt maar nog steeds dus ik denk eigenlijk dat het of een andere code is die ze er bij V&D ingezet hebben of een unlockcode zoals jij zei.
Verwijderd
Hallo,
Ik heb zojuist een Nokia 6230 aangeschaft in combinatie met KPN MobielPlus. Daar heb ik dus een probleem mee. Ik heb bij Nokia de instellingen voor MMS van KPN laten versturen en ingesteld op mijn telefoon. Het vreemde is dat ik geen MMS kan versturen via dit netwerk maar ik kan er wel ineens mee wappen. Ik snap hier niets van. Zowel de site van KPN als de klantenservice weten geen goed antwoord te geven dus heeft iemand het zelfde probleem (gehad) en weet iemand een oplossing??
Bedankt!
[aan de forum-operator: sorry voor het twee keer plaatsen van dit bericht, ik wist niet waar ik het het best kon plaatsen]
Ik heb zojuist een Nokia 6230 aangeschaft in combinatie met KPN MobielPlus. Daar heb ik dus een probleem mee. Ik heb bij Nokia de instellingen voor MMS van KPN laten versturen en ingesteld op mijn telefoon. Het vreemde is dat ik geen MMS kan versturen via dit netwerk maar ik kan er wel ineens mee wappen. Ik snap hier niets van. Zowel de site van KPN als de klantenservice weten geen goed antwoord te geven dus heeft iemand het zelfde probleem (gehad) en weet iemand een oplossing??
Bedankt!
[aan de forum-operator: sorry voor het twee keer plaatsen van dit bericht, ik wist niet waar ik het het best kon plaatsen]
Verwijderd
Het zou handig zijn als er ook een headset kwam waar een volume regelaar op zit.....Dan hoef ik niet steeds me tellie uit mijn pocket te halen op de fiets...
oja en was er trouwens al nieuws over het traxdata 256mb kaartje??
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 23:51 ]
Verwijderd
Zou inderdaad handig zijn. Wat je kan doen is een setje doppen met ingebouwde volume regelaar eraan solderen. Staat wel ergens in de SP denk ik hoe je moet modden.Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 23:49:
Het zou handig zijn als er ook een headset kwam waar een volume regelaar op zit.....Dan hoef ik niet steeds me tellie uit mijn pocket te halen op de fiets...
Heb er zelf SoNiet oordoppen aanzitteen, en bevalt super!
Verwijderd
Nou daar heb ik volgens mij ook last van. Mijn speaker geeft niet meer zo mooi geluid als eerst, want als ik naar mp3's en movies kijkt/luisterd zet ik hem altijd op z'n hardst. Ook de hoornspeaker kraakt een beetje.JaymzHetfield schreef op 07 juli 2004 @ 20:46:
Sinds een paar dagen kraakt mijn speaker, hij lijkt wel opgeblazen oid.
Iemand hetzelfde probleem?
Verwijderd
Hoi,
kan iemand mij vertellen wat zijn/haar datum is van de firmware?
Ik heb nu 3.15 van 17-03-2004, maar had naar mijn weten voor de "upgrade" versie 3.15 van ergens in mei.
Het upgraden naar een nieuwere versie lukte niet en toen is die van maart erop gezet met NOG meer bugs dan ik al had zoals dat de datum en tijd verdwijnen als de mobiel uitgaat.
Alvast bedankt!!
Ik heb nu 3.15 van 17-03-2004, maar had naar mijn weten voor de "upgrade" versie 3.15 van ergens in mei.
Het upgraden naar een nieuwere versie lukte niet en toen is die van maart erop gezet met NOG meer bugs dan ik al had zoals dat de datum en tijd verdwijnen als de mobiel uitgaat.
Alvast bedankt!!
Verwijderd
Jep, hetzelfde probleem! Daarom moet je het geluid niet op het hardst zetten, daar word hij alsmaar slechter van.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 00:13:
[...]
Nou daar heb ik volgens mij ook last van. Mijn speaker geeft niet meer zo mooi geluid als eerst, want als ik naar mp3's en movies kijkt/luisterd zet ik hem altijd op z'n hardst. Ook de hoornspeaker kraakt een beetje.
hier deze:Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 00:23:
Hoi,
Alvast bedankt!!
code:
1
2
3
4
5
| V 03.15 17-03-04 RH- 12 GSM P1.1 (c) NMP. |
en geen problemen met datum/tijd die opeens verdwijnen.... zou dat bij jou aan iets anders kunnen liggen misschien? een backupbatterijtje dat leeg is ofzo, en dat je accu er tussendoor uit is geweest?
Verwijderd
Ik denk dat mijn normaal verbruik iets heftiger is, aangezien de telefoon op de reservebatterij ook met moeite een dag haalt. Bluetooth staat bij mij overigens ook altijd aan, GPRS only when needed.Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 20:58:
[...]
Ik had het over actief gebruik, maar de mijne haalt echt wel 1 dag met normaal gebruik, inclusief bellen mp3 luisteren een spelletje in de trein. Als ik niet de kans krijg om hem tussendoor op te laden haal ik een dag of drie, dus ik zou zeggen dat jouw accu niet duurt of jij definieert normaal gebruik heel anders.
Edit: Ik heb dan ook nog eens de hele dag bluetooth aanstaan (niet per sé in gebruik, wel aan).
Ik heb de 6230 icm de T-Mobile 1200 sim-only, ik maak de belminuten gewoon netjes op.
De 6310i is de Hummer, de 6230 is de Lexus?Januszjes schreef op 07 juli 2004 @ 20:48:
[...]
De nokia 6310i is ook een prachtfoon alleen van een heel andere kaliber. Dat is de beste telefoon zonder kleurenscherm en de 6230 is de beste telefoon met kleurenscherm
Als ik een MMS verstuur zegt ie dat ie goed is verzonden maar komt inmiddels nog steeds niet aan bij de geaddresseerde... wat is dit toch? Tevens moet ik er ook voor betalen. Das niet pluis. Ken KPN hi.
En wat zijn trouwens de juiste email settings? is toch ook wel handig als je emails kunt versturen en ontvangen, het zit er immers op dus...
En wat zijn trouwens de juiste email settings? is toch ook wel handig als je emails kunt versturen en ontvangen, het zit er immers op dus...
[ Voor 27% gewijzigd door Darkace op 08-07-2004 01:51 ]
I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...
Nouja ze zouden in theorie moeten werken, want ze zijn identiek aan de ri-data mmc's. Delorean7 zou m waarschijnlijk gister binnenkrijgen dus nog even geduld.Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 23:49:
(het vreemde is trouwens dat ze bij opus.nl duurder zijn dan bij opusshop.info)
Verwijderd
Als je synchroniseert via B.T met je pc voor plaatjes e.d moet je steeds op OK klikken voor de verbinding, kan je niet instellen dat je dit niet hoeft te doen?
Sorry Feeble, mijns inziens is dit echt B*llshit. Ik luister ook ruim 3 uur per dag mp3's en als die 'saai' zijn geworden zet ik de radio aan. Ik luister op m'n werk de hele dag muziek, ik werk 8 uur per dag - 45 min pauze, en ik bel ongeveer een half uur per dag. Ik houd aan het eind van de dag nog vier streepjes over...Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 20:41:
[...]
Ik hoor van alle kanten klachten over de batterij, maak ik ben er echt tevreden over hoor. (misschien komt het wel omdat ik netjes na aanschaf de batterij drie helemaal vol heb geladen, en drie keer helemaal leeg heb laten lopen, zoals in de gebruikershandleiding staat)
offtopic:
Dit draadje gaat echt bergafwaarts
mensen beginnen al te roepen ik heb geen zin om te lezen voordat ze hun minstens al 10x beantwoorde vraag stellen. Het lot van een topic met 8000 + posts 
Dit draadje gaat echt bergafwaarts

King of Cod
Quote uit de gebruikershandleiding, pagina 109:Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 09:52:
Als je synchroniseert via B.T met je pc voor plaatjes e.d moet je steeds op OK klikken voor de verbinding, kan je niet instellen dat je dit niet hoeft te doen?
Bluetooth-verbinding
Druk op Menu en selecteer achtereenvolgens Instellingen, Connectiviteit en Bluetooth.
Selecteer
• Actief apparaat om te controleren welke Bluetooth-verbinding actief is. Als u de verbinding met het geselecteerde apparaat wilt sluiten, drukt u op Verbreek verb..
• Gepaarde apparaten om een lijst weer te geven met de Bluetooth-apparaten die met de telefoon gepaard zijn. Ga naar het gewenste apparaat. Als u de paring met het geselecteerde apparaat wilt verwijderen, drukt u op Verwijd..
Druk op Verbind om verbinding te maken met het geselecteerde apparaat, of druk op Opties voor de volgende mogelijkheden, afhankelijk van de status van het apparaat en de Bluetooth-verbinding.
Selecteer
• Korte naam toewijzen om het geselecteerde apparaat een korte naam te geven (die alleen voor u zichtbaar is).
• Verzoek autorisatie verbinding. Selecteer Nee als de telefoon automatisch verbinding moet maken met het geselecteerde apparaat, of selecteer Ja als hiervoor eerst toestemming moet worden gevraagd.
Phart schreef op 08 juli 2004 @ 10:30:
[...]
offtopic:
Dit draadje gaat echt bergafwaartsmensen beginnen al te roepen ik heb geen zin om te lezen voordat ze hun minstens al 10x beantwoorde vraag stellen. Het lot van een topic met 8000 + posts
offtopic:
Of geen zin de gebruikershandleiding door te nemen...
Of geen zin de gebruikershandleiding door te nemen...
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Mijn 6230 begint al te desintegreren 
De groene toets doet het de helft van de tijd niet meer en ook die onhandige 5in1 toets weigert soms dienst, en dan alleen de "naar rechts" functie. Ik wordt er helemaal gek van. Als ik word gebeld dan kan ik niet eens opnemen
Zaterdag maar even mee terug naar de Orange shop want dit is helemaal ruk. Iemand anders dezelfde ervaring?
De groene toets doet het de helft van de tijd niet meer en ook die onhandige 5in1 toets weigert soms dienst, en dan alleen de "naar rechts" functie. Ik wordt er helemaal gek van. Als ik word gebeld dan kan ik niet eens opnemen
Zaterdag maar even mee terug naar de Orange shop want dit is helemaal ruk. Iemand anders dezelfde ervaring?
Verwijderd
Bij mij is het nog niet zo erg maar ik merk wel dat de toetsen ook bij mij wel iets slechter reageren. Ik heb heel af en toe dat er een toets niet reageerd....Heb m nu 3 maanden....MrEdge_ schreef op 08 juli 2004 @ 10:52:
Mijn 6230 begint al te desintegreren
Heb je al geprobeerd de cover er af te halen en alles schoon te maken? Ik kan me voorstellen dat er vuil tussen gekomen kan zijn. Het zijn tenslotte verwisselbare covers.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 11:17:
[...]
Bij mij is het nog niet zo erg maar ik merk wel dat de toetsen ook bij mij wel iets slechter reageren. Ik heb heel af en toe dat er een toets niet reageerd....Heb m nu 3 maanden....
Stel dat je je telefoon laat maken, is dat namelijk ook het eerste wat ze zullen doen in de werkplaats.
Ik had namelijk ook iets dergelijks (met een dect telefoon) en er was vocht tussen het keypad en de contacten gekomen. Schoonmaken met een wattenstaafje en klaar is Kees.
Het proberen waard lijkt me.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Goed ide voor de mensen die de cover er nog afkrijgenPinobigbird schreef op 08 juli 2004 @ 11:38:
[...]
Heb je al geprobeerd de cover er af te halen en alles schoon te maken? Ik kan me voorstellen dat er vuil tussen gekomen kan zijn. Het zijn tenslotte verwisselbare covers.
Stel dat je je telefoon laat maken, is dat namelijk ook het eerste wat ze zullen doen in de werkplaats.
Ik had namelijk ook iets dergelijks (met een dect telefoon) en er was vocht tussen het keypad en de contacten gekomen. Schoonmaken met een wattenstaafje en klaar is Kees.
Het proberen waard lijkt me.
Oh dan is het goedVerwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 16:21:
[...]
Je kan dan toch bij nokia een SW update eroverheen lappen en dan heb je zowiezo weer NL, denk ik......
Klinkt als hetzelfde probleem... toch wel slecht dat het toestel kennelijk over z'n eigen grenzen heen kan! Vooral met gewoon bellen heb ik er last van en ik heb nou niet echt bijzonder vaak video's of mp3's op vol volume afgespeeld.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 00:13:
[...]
Nou daar heb ik volgens mij ook last van. Mijn speaker geeft niet meer zo mooi geluid als eerst, want als ik naar mp3's en movies kijkt/luisterd zet ik hem altijd op z'n hardst. Ook de hoornspeaker kraakt een beetje.
Metal up your ass
Verwijderd
dan maak je die toch een? ff knutselen en klaarVerwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 23:49:
Nou dat is toch niet zo moeilijk, ok de eerste paar keer gaat het heel verrot maar als je eenmaal weet hoe het moet dan gaat het prima.Januszjes schreef op 08 juli 2004 @ 11:52:
[...]
Goed ide voor de mensen die de cover er nog afkrijgen
Weel heel irritant altijd die stofjes onder het schermpje, hem hem al een paar x open gehad om hem schoon te maken
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd

In het kort:
:3pg opslaan als een kwalitatief goede film
:goed omzetten en opslaan als avi
:op video cd branden mbv Nero
heeft iemand hiervoor adviesen of tips dan hoor het graag

Verwijderd
maar.. kom je niet gewoon domweg pixeltjes in je camera tekort om goede kwaliteit te maken?
Daarnaast zijn er volgens mij al zat 3gp-to-avi apps besproken (startpost?) en is het vervolgens branden van avi's triviaal.
Daarnaast zijn er volgens mij al zat 3gp-to-avi apps besproken (startpost?) en is het vervolgens branden van avi's triviaal.
Verwijderd
Mijn 6230 loopt steeds vast bij het versturen van mp3's met bluetooth. Hij is een paar seconden uit en dan weer normaal, alleen dan is de verbinding verbroken geweest en gaat het versturen niet verder. Dat is op zich al irritant, maar de half verstuurde bestanden nemen ook plaats in op de MMC, terwijl ik ze niet kan zien en dus ook niet verwijderen
Alleen na formatteren van de MMC is de hele capaciteit weer beschikbaar, maar dan moet ik weer alle mp3's opnieuw doen
Weet iemand of hier iets aan te doen is?
Ik heb firmware 3.15 en een BT dongle van MyCom, het gebeurt bij OBEX file transfer en ook bij Nokia's Audio Manager, op willekeurige momenten tijdens het verzenden.
Ik heb firmware 3.15 en een BT dongle van MyCom, het gebeurt bij OBEX file transfer en ook bij Nokia's Audio Manager, op willekeurige momenten tijdens het verzenden.
Verwijderd
ik heb het probleem ook wel gehad, maar ik gebruik nu eigenlijk altijd m'n cardreader om er wat op te zetten - ben inmiddels gewend aan het aan-/afhalen van het frontje
Verwijderd
op een datakabel kun je altijd bouwenVerwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 14:31:
Mijn 6230 loopt steeds vast bij het versturen van mp3's met bluetooth. Hij is een paar seconden uit en dan weer normaal, alleen dan is de verbinding verbroken geweest en gaat het versturen niet verder. Dat is op zich al irritant, maar de half verstuurde bestanden nemen ook plaats in op de MMC, terwijl ik ze niet kan zien en dus ook niet verwijderenAlleen na formatteren van de MMC is de hele capaciteit weer beschikbaar, maar dan moet ik weer alle mp3's opnieuw doen
![]()
Verwijderd
Ik weet dat het vast al ergens staat, maar ik ben al uren rond aan het dolen in alle 6230 topics en kan voorlopig nog niks vinden......
Kan ik het telefoonboek en mijn agenda van mijn oude 6510 overpompen naar mijn nieuwe 6230, en zo ja: hoe ?
Bij de 6510 gebruik ik Nokia PC Suite 4.51 en voor de 6230 moet je geloof ik 5.8 gebruiken, kan ik dan toch de data van de 6510 kopieren naar de 6230?
Bart
Kan ik het telefoonboek en mijn agenda van mijn oude 6510 overpompen naar mijn nieuwe 6230, en zo ja: hoe ?
Bij de 6510 gebruik ik Nokia PC Suite 4.51 en voor de 6230 moet je geloof ik 5.8 gebruiken, kan ik dan toch de data van de 6510 kopieren naar de 6230?
Bart
Verwijderd
Mja, dat zijn ook oplossingen natuurlijk, maar het zou toch normaal moeten kunnen. Bij andere BT dingen crasht hij niet (sync/installeren).
Hopelijk gaat het langverwachte 3.16 het oplossen...
Hopelijk gaat het langverwachte 3.16 het oplossen...
Verwijderd
Telefoonboek kun je overzetten door eerst al je nrs op je SIM te zetten en daarna je SIM in de nieuwe phone te doen. Daar kun je ze vervolgens weer terug zetten op de telefoon zelf.
Agenda weet ik niet. Ik ben ook een aantal SMSjes kwijt sinds ik m'n 6230 heb.
Die werden blijkbaar op mijn 6210 niet op de SIM opgeslagen.
Verwijderd
Via sim kun je maar 1 nummer per naam opslaan en ben je alle info zoals email en postadres pleite.....Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 15:14:
Telefoonboek kun je overzetten door eerst al je nrs op je SIM te zetten en daarna je SIM in de nieuwe phone te doen. Daar kun je ze vervolgens weer terug zetten op de telefoon zelf.
Verwijderd
Via outlook? Eerst alles naar je contacts en agenda daar en dan weer naar je verse foon terugsynchen?
Verwijderd
Helaas maar waar. 2 Nokia batterijen die ik heb halen maar net een dag. Bij een vriend van me hetzelfde verhaal. De batterijen zijn na aankoop eerst leeggebeld en vervolgens volledig opgeladen.Phart schreef op 08 juli 2004 @ 10:30:
Sorry Feeble, mijns inziens is dit echt B*llshit. Ik luister ook ruim 3 uur per dag mp3's en als die 'saai' zijn geworden zet ik de radio aan. Ik luister op m'n werk de hele dag muziek, ik werk 8 uur per dag - 45 min pauze, en ik bel ongeveer een half uur per dag. Ik houd aan het eind van de dag nog vier streepjes over...
Ik hoor van alle kanten klachten over de batterij, maak ik ben er echt tevreden over hoor. (misschien komt het wel omdat ik netjes na aanschaf de batterij drie helemaal vol heb geladen, en drie keer helemaal leeg heb laten lopen, zoals in de gebruikershandleiding staat)[/offtopic]
Dat neemt niet weg dat ik gewoon tevreden ben over de 6230. Ik wist vantevoren al dat de 6230 een achteruitgang was op de 6310i qua batterij, alleen valt het toch iets meer tegen dan ik had verwacht. Ik vind het ook niet erg om 2 batterijen continu bij me te hebben omdat de batterij gewoon erg klein is (en daarom ook kort mee gaat). Verder ben ik alleen maar blij met m'n 6230.
Heb sinds een week ook een 6230! Ben tot nu toe erg tevreden. Alleen de 5richtingen toets is even wennen! Verder vind ik de software (3.15) erg snel reageren. Maarja, ben SE gewend..
Verder is mijn batterij zeker niet na een dag leeg. En gebruik hem behoorlijk omdat ik hem pas heb natuurlijk, alles ff lekker uitproberen. Veel BT en MP3/Vid afspelen. Na aankoop had ik hem gelijk vol opgeladen, 3 dagen later pas weer... heel netjes voor toch redelijk intensief gebruik!
Fijn toestel dus! Alleen lijkt het of de bovenkant van het display iets geler is ten opzichte van de rest van het display, heb geen achtergrond ingesteld. Zal wel aan mij liggen, maar toch zou ik willen weten of er meer mensen zijn die dit zien.
P.S. De enige bug die me tot nu toe echt is opgevallen is het 'crashen' van de telefoon bij het uitschakelen van BT, terwijl er nog een verbinding met de PC up is. MAar zoals in de SP al gezegd, na minuutje is de phone back in business
Verder is mijn batterij zeker niet na een dag leeg. En gebruik hem behoorlijk omdat ik hem pas heb natuurlijk, alles ff lekker uitproberen. Veel BT en MP3/Vid afspelen. Na aankoop had ik hem gelijk vol opgeladen, 3 dagen later pas weer... heel netjes voor toch redelijk intensief gebruik!
Fijn toestel dus! Alleen lijkt het of de bovenkant van het display iets geler is ten opzichte van de rest van het display, heb geen achtergrond ingesteld. Zal wel aan mij liggen, maar toch zou ik willen weten of er meer mensen zijn die dit zien.
P.S. De enige bug die me tot nu toe echt is opgevallen is het 'crashen' van de telefoon bij het uitschakelen van BT, terwijl er nog een verbinding met de PC up is. MAar zoals in de SP al gezegd, na minuutje is de phone back in business
[ Voor 43% gewijzigd door Japie.G op 08-07-2004 16:38 ]
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Verwijderd
Idd jah,Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 15:10:
[.....]
[.....]
Bart
zoals dabutcha1976 al zei:
Oude Foon >> Oulook
Outlook >> Nieuwe Foon
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 16:44 ]
Traxdata 256 MB werkt naar behoren - formatteren wou om een of andere reden niet lukken in de telefoon. Maar ik heb er via mijn PDA een stapel mp3's op gezet en die spelen goed af.
Mochten er toch problemen ontstaan meld ik me hier wel weer even, maar so far so good!
De snelheid van het kaartje kan ik niet goed beoordelen omdat ik via mijn PDA - USB 1.1 (volgens mij) de boel overzet.
Zowel een Apacer 256 MB CF als de Traxdata MMC 256 MB halen netaan 0.25 MB/s sustained.
Denk dat ik toch maar ga investeren in een card reader
Mochten er toch problemen ontstaan meld ik me hier wel weer even, maar so far so good!
De snelheid van het kaartje kan ik niet goed beoordelen omdat ik via mijn PDA - USB 1.1 (volgens mij) de boel overzet.
Zowel een Apacer 256 MB CF als de Traxdata MMC 256 MB halen netaan 0.25 MB/s sustained.
Denk dat ik toch maar ga investeren in een card reader
[ Voor 35% gewijzigd door delorean7 op 08-07-2004 17:41 ]
Ik heb vorige week ook een Traxdata 256mb besteld bij opusstore en die zou vandaag verstuurd worden. Ik ben benieuwd dus 
Oja, met een usb cardreader erbij
Dat vind ik wel iets makkelijker als bluetooth voor mp3tjes enzo
Oja, met een usb cardreader erbij
Verwijderd
vraagje
:
wat is nou dat TCP/IP gedoe??
kan iemand me dat even goed uitleggen??
kan iemand me dat even goed uitleggen??
offtopic:
Nokia schijnt nogal gierig te wezen wat betreft levering... kan iemand dit bevsestigen??
Nokia schijnt nogal gierig te wezen wat betreft levering... kan iemand dit bevsestigen??
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 18:48 ]
ik had vandaag iets vreemds, als ik een sms kreeg bleef het envelopje in het scherm staan nadat ik hem gelezen had erg vreemd allemaal, nu doet hij het weer
vast een glitch
vast een glitch
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Transmission Control Protocol/Internet ProtocolVerwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 18:46:
</open deur>
Stel je vraag eens wat duidelijker, want je geeft er zo ook niet al teveel blijk van zelf gezocht te hebben
Verwijderd
Heb ook 3.15 en de Mycom dongle, maar heb echt nergens last van.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 14:31:
Heb je wel de laatste Widcomm bluetooth drivers geinstalleerd?
Het kon toch ook met Oxygen Phone Manager? Enige nadeel is dat je dat programma zult moeten kopen.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 15:36:
Via outlook? Eerst alles naar je contacts en agenda daar en dan weer naar je verse foon terugsynchen?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
geen idee of het met oxygen ook kan, maar met Outlook werkt het in ieder geval (en dat hebben veel mensen met Office mee-geïnstalleerd)
Ik probeer die TipicME te installeren, volgens de website moet je zowel de .jad als .jar file downloaden en dan in de apllication installer de .jad selecteren. Ik kan echter alleen de .jar selecteren en het programma lijkt werken alleen krijg ik tijdens het connecten bij 80% een 401
Is het iemand wel gelukt die messenger aan de praat te krijgen?
Verwijderd
Aan Jimster.
Je hebt gelijk. Ik gebruikte het knopje met het groene dingetje erop en kwam er na heel veel keren dat ik de middelste knop moest gebruiken.
Dus ik had helemaal geen simlocked toestel of zo iets
Sorry allemaal
Je hebt gelijk. Ik gebruikte het knopje met het groene dingetje erop en kwam er na heel veel keren dat ik de middelste knop moest gebruiken.
Dus ik had helemaal geen simlocked toestel of zo iets
Sorry allemaal
Verwijderd
ja hehe de afk. weet ik zelf ook nog wel...Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 19:02:
[...]
Transmission Control Protocol/Internet Protocol
</open deur>
Stel je vraag eens wat duidelijker, want je geeft er zo ook niet al teveel blijk van zelf gezocht te hebben
en ik weet ook dat het een netwerk protocol is (geloof ik)
maar hoe werkt het en wat kun je ermee?
offtopic:
sorry voor de domme vraag
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit...Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 20:53:
[...]
ja hehe de afk. weet ik zelf ook nog wel...
en ik weet ook dat het een netwerk protocol is (geloof ik)
maar hoe werkt het en wat kun je ermee?
offtopic:
Voor info over TCP/IP : Introduction to TCP/IP
... maar dat had je ook zelf kunnen [google=tcp/ip]
De Nokia 6230 gebruikt alleen TCP/IP voor de chatfunctie (Zie Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel).
Hoe dat werkt hoef je je dus helemaal niet druk om te maken. JIJ kan er niks aan veranderen, instellen, dus jij kan er dus ook niks mee. Vragen beantwoord?
[ Voor 6% gewijzigd door Pinobigbird op 08-07-2004 21:18 ]
Verwijderd
ja ok bedankt iigPinobigbird schreef op 08 juli 2004 @ 21:15:
[...]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit...
Voor info over TCP/IP : Introduction to TCP/IP
... maar dat had je ook zelf kunnen [google=tcp/ip]
De Nokia 6230 gebruikt alleen TCP/IP voor de chatfunctie (Zie Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel).
Hoe dat werkt hoef je je dus helemaal niet druk om te maken. JIJ kan er niks aan veranderen, instellen, dus jij kan er dus ook niks mee. Vragen beantwoord?
Niet helemaal waar, via Java (J2ME) apps kun je ook van TCP/IP gebruik maken om b.v. webservers te benaderen of sockets. Zo heb ik onlangs een MSN Messenger client gemaakt waarmee je een complete MSN Messenger hebt waarmee je continue online kunt zijn en chatten via je mobiel.Pinobigbird schreef op 08 juli 2004 @ 21:15:
[...]
Zozo, ben je bereid die hier te posten? Lijkt me wel intersse voor te zijnMiceMan schreef op 08 juli 2004 @ 22:42:
[...]
Zo heb ik onlangs een MSN Messenger client gemaakt waarmee je een complete MSN Messenger hebt waarmee je continue online kunt zijn en chatten via je mobiel.
Verwijderd
en als je toch bezig bent: kun je dan meteen even het file-transfer protocol van MSN uitleggen?
Da's namelijk ook "wat minder" standaard

Ik krijg steeds, als mn foon op de screensaver springt, zo'n icoontje te zien van een gemiste oproep, terwijl ik niet gebeld ben.
Maf!Nu is het, na een keer de foon aan en uit gezet te hebben over denk ik.
Heb een ander keypad, een grijze, en de toetsen voelen nu totaal anders aan.Ik hoef ze minder ver in te drukken en ze voelen steviger aan.Mag ook wel voor die 30 euro voor een paar toetsjes
Heb ook een beschermhoesje nu, maar smsen enzo gaat echt kl#te met zo'n hoesje.Je voelt echt totaal niet welke toets je indrukt.
Heb een ander keypad, een grijze, en de toetsen voelen nu totaal anders aan.Ik hoef ze minder ver in te drukken en ze voelen steviger aan.Mag ook wel voor die 30 euro voor een paar toetsjes

Heb ook een beschermhoesje nu, maar smsen enzo gaat echt kl#te met zo'n hoesje.Je voelt echt totaal niet welke toets je indrukt.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Verwijderd
Is er niet, kan niet, werkt niet... Spreek uit ervaring...Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 15:23:
Kun je ook de koptelefoon van je discman bij dit toestel gebruiken?
Of ontbreekt de 3.5mm jack aansluiting? Of is daar een convertor voor te krijgen?
En hoe zit het nou met die stuntprijzen.net datakabels? Heb er vrijdag ook een besteld, maar last gisteren dat ze niet oke zijn?
Gestapo Vodafone!
Ik heb hier een Vodafone 6230 (Geloof mij, het is geen nokia meer).
Hij maakt standaard gprs verbinding bij het opstarten van de telefoon (geen idee wat ie doet, maar ik zie een soort paperclipje linksboven), Wat normaal de contactknop is, is nu een Vodafone live knop geworden (en niet eens vragen of je wel echt verbinding wilt maken als je er per ongeluk op drukt).
Nu is de vraag: Hoe kom ik van deze dingen af?
Ik heb hier een Vodafone 6230 (Geloof mij, het is geen nokia meer).
Hij maakt standaard gprs verbinding bij het opstarten van de telefoon (geen idee wat ie doet, maar ik zie een soort paperclipje linksboven), Wat normaal de contactknop is, is nu een Vodafone live knop geworden (en niet eens vragen of je wel echt verbinding wilt maken als je er per ongeluk op drukt).
Nu is de vraag: Hoe kom ik van deze dingen af?
Verwijderd
Ik heb die IBM drivers uit de startpost.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 19:16:
[...]
Heb ook 3.15 en de Mycom dongle, maar heb echt nergens last van.
Heb je wel de laatste Widcomm bluetooth drivers geinstalleerd?
Ik denk dat het iets in de telefoon is wat niet helemaal goed zit. Het is niet de MMC, want het gebeurde ook bij het nokia kaartje.
Ik denk dat je het volgende bedoelt:Twilight schreef op 09 juli 2004 @ 10:28:
Oke, ik heb de Vodafone knop kunnen weghalen Instellingen -> Favorieten, alleen wtf betekent dat Paperclipje?
quote handleiding Nokia 6230, pag 18, bij het paperclipje:
U hebt een of meer multimediaberichten ontvangen. Zie Multimediaberichten lezen en beantwoorden op pagina 35
pagina 35 kun je zelf wel vinden denk ik
[ Voor 5% gewijzigd door Japie.G op 09-07-2004 10:46 ]
Ik heb sinds gisteren ook de Nokia 6230.
Nou heb ik eigenlijk weinig zin om alle 9 delen door te lezen.
Ik heb overigens wel al de startpost gelezen.
Mijn vraag is heeft iemand nog nuttige tips?
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Euh..Casejunkie schreef op 09 juli 2004 @ 10:47:
Ik heb sinds gisteren ook de Nokia 6230.
Lees de handleiding in ieder geval wel goed door! En installeer de allernieuwste WidComm BT drivers, als je gebruikt maakt van zo'n type BT device! Dan heb je het belangrijkste wel gehad geloof ik
Verwijderd
hoe krijg ik in godsnaam dat klepje open van de nokia 6230 want hij zit muurvast... geen beweging in te krijgen ..
Normaal gesproken:Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 10:48:
hoe krijg ik in godsnaam dat klepje open van de nokia 6230 want hij zit muurvast... geen beweging in te krijgen ..
- Leg de tel op de kop voor je neer, met de displaykant naar links
- Duw met je rechterduim knetterhard dat knopje van het achterfrontje in
- Pak de tel met je linkerhand net onder de camera vast en duw het frontje hier naar links, dus van het toestel af.
- Een klein beetje varieren in de druk-sterkte en hoppa, daar gaat ie
Bij mij wel tenminste, maargoed, heb meer posts gelezen van mensen die hem echt niet meer los kregen.
Succes!
Ik heb nu ook een 256MB TraxData kaartje!! Werkt netjes hoor!
Hoe compressen jullie je mp3-tjes? Ikzelf vind 112Kbps nog net gaan, daaronder begin je het te horen! Maargoed, dan passen er toch al gemiddeld 50/60 liedjes op het kaartje, zat dus
Hoe compressen jullie je mp3-tjes? Ikzelf vind 112Kbps nog net gaan, daaronder begin je het te horen! Maargoed, dan passen er toch al gemiddeld 50/60 liedjes op het kaartje, zat dus
Verwijderd
Yep ik ook dat komt neer op een gemiddelde van 2,7Mb per nummer dus ongeveer 90 nummers op een 256Mb kaart!Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 11:38:
ik doe ze in 96kbit aac![]()
(zie oa SP voor programma's die dat voor je fixen)
Verwijderd
Als je een gemiste oproep wegdrukt zonder te bekijken, dan verschijnt ie bij screensaver als icoontje. Als je dan naar gemiste oproepen gaat en de nog niet bekeken oproep(en) bekijkt moet het icoontje verdwenen zijn.EvoII schreef op 09 juli 2004 @ 03:03:
Ik krijg steeds, als mn foon op de screensaver springt, zo'n icoontje te zien van een gemiste oproep, terwijl ik niet gebeld ben.
Heb een ander keypad, een grijze, en de toetsen voelen nu totaal anders aan.Ik hoef ze minder ver in te drukken en ze voelen steviger aan.Mag ook wel voor die 30 euro voor een paar toetsjes![]()
Verwijderd
Vaag... En je hebt onder je device manager, bluetooth devices EEN apparaat staan (in mijn geval de CSR USB Bluetooth device)?Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 10:35:
[...]
Ik heb die IBM drivers uit de startpost.
Ik denk dat het iets in de telefoon is wat niet helemaal goed zit. Het is niet de MMC, want het gebeurde ook bij het nokia kaartje.
Verwijderd
Als er tips zouden zijn, staan die in de startpost. En als je geen zin hebt om negen delen door te spitten, maak dan geen alsjeblieft ook geen zin en doe geen moeite om dat te posten.
Wat ik ook vreemd vind is dat er mensen zijn die het frontje met geen mogelijkheid loskrijgen? Verschilt dat erg per toestel ofzo?
Wat ik ook vreemd vind is dat er mensen zijn die het frontje met geen mogelijkheid loskrijgen? Verschilt dat erg per toestel ofzo?
Behalve natuurlijk als je de schaar ter hande neemt, die te ranzige dopjes van je headset afknipt, daar een jack contra stekker op soldeert en er dan een fatsoenlijke headphone op aansluit, of je pc speakers op werk, of je auto stereo, of...Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 03:15:
[...]
Derice schreef op 27 juni 2004 @ 15:23:
Kun je ook de koptelefoon van je discman bij dit toestel gebruiken?
Of ontbreekt de 3.5mm jack aansluiting? Of is daar een convertor voor te krijgen?
Is er niet, kan niet, werkt niet... Spreek uit ervaring...
Kortom beetje inventief zijn.
Ook ik heb mijn Traxdata 256mb kaartje binnen en hij doet het prima! 
Zeker voor die 40 euro
Zeker voor die 40 euro
Verwijderd
Ja die heb ik ook (versie 1.4.3.4), xp zegt dat er geen problemen mee zijn. Het werkt op zich ook wel normaal, alleen de telefoon crasht regelmatig als ik grote (mp3)bestanden op de MMC wil zetten...Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 14:34:
[...]
Vaag... En je hebt onder je device manager, bluetooth devices EEN apparaat staan (in mijn geval de CSR USB Bluetooth device)?
Ja die van mij kreeg ik er echt niet af, nu past die ook niet mooi meer. Ben 3 dagen bezig geweest om hem er af te halen.Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 14:34:
Als er tips zouden zijn, staan die in de startpost. En als je geen zin hebt om negen delen door te spitten, maak dan geen alsjeblieft ook geen zin en doe geen moeite om dat te posten.
Verwijderd
Vreemd? Bij mijn 6230 klik ik hem er zo af en op hoor. Wel iets moeilijker dan bij andere Nokia's, maar het valt wel mee.
Iemand die dit aan de praat heeft gekregen en zo ja welke operator?paragon schreef op 08 juli 2004 @ 20:01:
Ik probeer die TipicME te installeren, volgens de website moet je zowel de .jad als .jar file downloaden en dan in de apllication installer de .jad selecteren. Ik kan echter alleen de .jar selecteren en het programma lijkt werken alleen krijg ik tijdens het connecten bij 80% een 401Is het iemand wel gelukt die messenger aan de praat te krijgen?
Als ik Bluetooth altijd aan heb staan, kost dat dan veel meer stroom ?
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Uiteraard! Heb het bij deze phone nog niet getest, maar bij mn vorige telefoon scheelde het de helft in standby tijd!ElmarNieser schreef op 09 juli 2004 @ 16:32:
Als ik Bluetooth altijd aan heb staan, kost dat dan veel meer stroom ?
Verwijderd
Nokia is zeer gierig wat betreft het leveren.
Ik had hem besteld bij de Primafoon, want ze hadde hem nergens anders. (op de TFT na maar daar kosttie €49) maar! nu loop ik vandaag bij de BC binnen en zegt die mevrouw heel droog 'ja tuurlijk hebbe we die' dus ik terug naar de primafoon en mn order geannuleerd....
[feestmode]
En nu ga ik vnvnd mn nieuwe 6230 halen
.
[/feestmode]
iemand nog opmerkingen voor wat ik moet vragen in de winkel??
Ik had hem besteld bij de Primafoon, want ze hadde hem nergens anders. (op de TFT na maar daar kosttie €49) maar! nu loop ik vandaag bij de BC binnen en zegt die mevrouw heel droog 'ja tuurlijk hebbe we die' dus ik terug naar de primafoon en mn order geannuleerd....
[feestmode]
[/feestmode]
iemand nog opmerkingen voor wat ik moet vragen in de winkel??
via TipicME kreeg ik het ook niet voor elkaar...
msn via www.e-messenger.net werkt wel
ik gebruik het met orange, en heb 'world' (kost me nix, anders dan de 6 euri p/mnd)
ik gebruik het met orange, en heb 'world' (kost me nix, anders dan de 6 euri p/mnd)
ik heb net mijn exemplaar gekregen en die hangt nu aan de lader. hoe lang kan ik hem het beste opladen zodat de batterij optimaal presteerd (maar ik ook zo snel mogelijk met het toestel kan spelen)?
kregen jullie er ook een (knal oranje) tasje bij, die is best handig....
kregen jullie er ook een (knal oranje) tasje bij, die is best handig....
[ Voor 17% gewijzigd door zandpaddo op 09-07-2004 19:07 ]
Even een vraag over de covers. 3 Jaar lang geen Nokia gehad en het ging perfect, maar nu net 10 dagen deze en het is alweer raak. Grote barst in het scherm (van de cover dan)
Nu wil ik dus een nieuwe cover zien te kopen, en deze zijn er ook wel, maar geen Graphite of Pearl White zou ik zeggen? Ik heb de laatste, en wil er graag weer een originele kleur op (zwart of wit dus). Heb zo'n beetje alle shops en leveranciers al gehad, maar kom niets tegen? Iemand enig idee of ik nog originele kleuren kan krijgen?
Nu wil ik dus een nieuwe cover zien te kopen, en deze zijn er ook wel, maar geen Graphite of Pearl White zou ik zeggen? Ik heb de laatste, en wil er graag weer een originele kleur op (zwart of wit dus). Heb zo'n beetje alle shops en leveranciers al gehad, maar kom niets tegen? Iemand enig idee of ik nog originele kleuren kan krijgen?
misschien een stomme vraag, maar kun je de kleuren van je tijd.provider op je hoofdscherm instellen ipv zwart. want dat komt echt totaal niet door als je een foto op de achtergrond zet.
Verwijderd
USMG gebruiken,dre-nl schreef op 09 juli 2004 @ 17:44:
via TipicME kreeg ik het ook niet voor elkaar...
werkt nog beter..
Je bedoelt zeker UMSG?
Ik ben sinds een week ook eigenaar van een Nokia 6230 en ben er zeer tevreden mee.
Nu heb ik alleen nog steeds vragen over de Datakabel en Bluetooth. Ik weet dat het al een paar keer voorbij is gekomen, maar ik heb nog nergens gelezen wat de precieze snelheden zijn van deze dingen.
Ik heb met BT van telefoon naar telefoon verzonden en dat ging met een snelheid van +/- 20 KB/s. Ik neem aan dat de snelheid niet verschilt als je van computer naar een telefoon verstuurd dmv BT.
Ik hoor dat het met een datakabel sneller gaat, maar kheb nog nergens gevonden hoe snel het is (in KB/s). Kan iemand mij dit vertellen?
Klein overzichtje:
- BT: 25 KB/s (comp -> tel), 50 KB/s (tel -> comp)
- Datakabel: 150 KB/s (thnx Jimster)
- Cardreader: tegen de 1 MB/s
(Correct me if I'm wrong)
Ik wil binnenkort namelijk BT of een Datakabel kopen, maar ik kan niet beslissen. (Cardreader koop ik sowieso)
Ook zat er een bepaalde limiet voor het versturen van bestanden van telefoon naar telefoon dacht ik (zo'n 8 MB?). Zijn die limieten er ook als je van comp naar telefoon verstuurd via DK of BT?
/Edit: Overzichtje bijgewerkt
/Edit2: Heb sitecom BT gekocht
Ik ben sinds een week ook eigenaar van een Nokia 6230 en ben er zeer tevreden mee.
Nu heb ik alleen nog steeds vragen over de Datakabel en Bluetooth. Ik weet dat het al een paar keer voorbij is gekomen, maar ik heb nog nergens gelezen wat de precieze snelheden zijn van deze dingen.
Ik heb met BT van telefoon naar telefoon verzonden en dat ging met een snelheid van +/- 20 KB/s. Ik neem aan dat de snelheid niet verschilt als je van computer naar een telefoon verstuurd dmv BT.
Ik hoor dat het met een datakabel sneller gaat, maar kheb nog nergens gevonden hoe snel het is (in KB/s). Kan iemand mij dit vertellen?
Klein overzichtje:
- BT: 25 KB/s (comp -> tel), 50 KB/s (tel -> comp)
- Datakabel: 150 KB/s (thnx Jimster)
- Cardreader: tegen de 1 MB/s
(Correct me if I'm wrong)
Ik wil binnenkort namelijk BT of een Datakabel kopen, maar ik kan niet beslissen. (Cardreader koop ik sowieso)
Ook zat er een bepaalde limiet voor het versturen van bestanden van telefoon naar telefoon dacht ik (zo'n 8 MB?). Zijn die limieten er ook als je van comp naar telefoon verstuurd via DK of BT?
/Edit: Overzichtje bijgewerkt
/Edit2: Heb sitecom BT gekocht
[ Voor 8% gewijzigd door Weng op 14-07-2004 16:18 ]
Aye aye captain
Verwijderd
waar heb je die gekocht?Razorfist schreef op 09 juli 2004 @ 15:00:
Ook ik heb mijn Traxdata 256mb kaartje binnen en hij doet het prima!
Zeker voor die 40 euro![]()
kwil er ook wel 1 voor 40 euro
ennuh een vraagje ik heb allemaal jpgjes achtergrondjes voor de nokia enzo los op de mmc kaart gezet alleen ziet hij ze nu niet wat doe ik verkeerd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 21:53 ]
Verwijderd
Ik heb een probleempje met me gehuegen kaart. Ik heb een mp eraf gegooid om een andere erop te zetten, maar er komt geen geheugen bij in nokia audiomanager. Ik vond dit vreemd en heb even me hele geheugen kaart geformateerd, maar hij blijft aangeven dat er nog ongeveer 28 mb is gebruikt. Ook als ik de geheugenkaart een andere naam geeft dan blijft in autiomanager me oude naam staan. Ik denk dus dat die gewoon niet ververst ofzo. Ik heb al vernieuwen gedaan en me computer en telefoon opnieuw opgestart.
Heeft iemand ook dit probleem of misschien wel een oplkossing hiervoor?
Heeft iemand ook dit probleem of misschien wel een oplkossing hiervoor?
Verwijderd
ik doe het altijd met mn tanden, hou de telefoon op zn kop voor je met de achterkant naar je toe, zet je tanden in het knopje en schuif als het ware met je tand het dekseltje naar beneden. succes gegarandeerd mits op juiste wijze uitgevoerdVerwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 10:48:
Verwijderd
Kan je met deze telefoon ook aan GPS doen?
Al dan niet via GPRS? Of is dat geen optie in dit toestel?
Al dan niet via GPRS? Of is dat geen optie in dit toestel?
Dit topic is gesloten.