Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 22:42:
[...]

ik doe het altijd met mn tanden, hou de telefoon op zn kop voor je met de achterkant naar je toe, zet je tanden in het knopje en schuif als het ware met je tand het dekseltje naar beneden. succes gegarandeerd mits op juiste wijze uitgevoerd :)
ik krijg hem al open maar als ik het zoals jou ga doen kheb nog geen bleutooth verbinding alleen een mmc sd gleuf waar ik het kaartje in kan steken dan hou ik geen tanden meer over :P :X

weet iemand waar ik d goedkoopste goedwerkende 256mb mmc kaart kan kopen???

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 23:49:
[...]

ik krijg hem al open maar als ik het zoals jou ga doen kheb nog geen bleutooth verbinding alleen een mmc sd gleuf waar ik het kaartje in kan steken dan hou ik geen tanden meer over :P :X

tnx
offtopic:
Gebruik eens leestekens!

Pricewatch T.net MMC 256MB

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:22

Japie.G

Colour Classic

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 23:49:
[...]

tnx
http://opusshop.info/prod...fic.asp?l=&sid=299&gid=40

Traxdata 256MB, Werkt prima hier, voor 40 euro :P

[ Voor 7% gewijzigd door Japie.G op 10-07-2004 11:28 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je niet gewoon een batterij met een grotere capaciteit kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Weng schreef op 09 juli 2004 @ 21:21:
Je bedoelt zeker UMSG?

Ik ben sinds een week ook eigenaar van een Nokia 6230 en ben er zeer tevreden mee. :)

Nu heb ik alleen nog steeds vragen over de Datakabel en Bluetooth. Ik weet dat het al een paar keer voorbij is gekomen, maar ik heb nog nergens gelezen wat de precieze snelheden zijn van deze dingen.

Ik heb met BT van telefoon naar telefoon verzonden en dat ging met een snelheid van +/- 20 KB/s. Ik neem aan dat de snelheid niet verschilt als je van computer naar een telefoon verstuurd dmv BT.

Ik hoor dat het met een datakabel sneller gaat, maar kheb nog nergens gevonden hoe snel het is (in KB/s). Kan iemand mij dit vertellen?

Klein overzichtje:
- BT: 20 KB/s
- Datakabel: ??
- Cardreader: tegen de 1 MB/s

(Correct me if I'm wrong)

Ik wil binnenkort namelijk BT of een Datakabel kopen, maar ik kan niet beslissen. (Cardreader koop ik sowieso)

Ook zat er een bepaalde limiet voor het versturen van bestanden van telefoon naar telefoon dacht ik (zo'n 8 MB?). Zijn die limieten er ook als je van comp naar telefoon verstuurd via DK of BT?
Datakabel gaat voorzover ik weet met 12Mbps, dus dat is ongeveer 1,5MB/s, maar daar zit nog wat overhead bij, je kan rekenen op 1 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:08
Duncan schreef op 10 juli 2004 @ 12:27:
[...]
Datakabel gaat voorzover ik weet met 12Mbps, dus dat is ongeveer 1,5MB/s, maar daar zit nog wat overhead bij, je kan rekenen op 1 MB/s.
Nou.. deel dat getal maar door 10. Met datakabel haal ik ongeveer 150KB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:25

delorean7

Let's take the Aston toni

Jimster schreef op 10 juli 2004 @ 12:28:
[...]

Nou.. deel dat getal maar door 10. Met datakabel haal ik ongeveer 150KB/s
Ik denk dat eea flink afhankelijk is van
- USB 1.1/2.0 op je pc
- Snelheid MMC kaart (MyCom quote hier bv. 4 KB/s, maar die zal wel niet kloppen
- of evt snelheid van je cardreader/PDA als je daar dat MMC kaartje in doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 23:34:
Kan je met deze telefoon ook aan GPS doen?
Al dan niet via GPRS? Of is dat geen optie in dit toestel?
Deze 2 afkortingen hebben dan wel 3 dezelfde letters, maar dat is dan ook echt de enige overeenkomst tussen GPS en GPRS.

Als je even research doet naar de betekenis van beide afkortingen wordt het je ook in een keer duidelijk.

Het antwoord is dus NEEN

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delorean7 schreef op 10 juli 2004 @ 13:33:
[...]

- USB 1.1/2.0 op je pc
Dat maakt dus niks uit. De n6230 ondersteund toch geen usb2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 14:38:
[...]

Deze 2 afkortingen hebben dan wel 3 dezelfde letters, maar dat is dan ook echt de enige overeenkomst tussen GPS en GPRS.

Als je even research doet naar de betekenis van beide afkortingen wordt het je ook in een keer duidelijk.

Het antwoord is dus NEEN

})
Ok, dacht misschien dat je via GPRS nog een of andere module kon opvragen die keek waar je signaal vandaan kwam. Maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weng schreef op 09 juli 2004 @ 21:21:
Je bedoelt zeker UMSG?
Je hebt gelijk ;) UMSG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rommel zelf wat aan met achtergronden voor de Nokia's. Graag deel ik ze met de mensen hier op het forum, kosteloos uiteraard.

Je kan ze gewoon opslaan en via blauwtand, ir of datakabel naar je phone sturen, je kan natuurlijk ook naar de link surfen via je mobiel en dan kan je de image ook opslaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.xitemedia.com/~timen/backgrounds/austin1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xitemedia.com/~timen/backgrounds/austin2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xitemedia.com/~timen/backgrounds/boondock.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xitemedia.com/~timen/backgrounds/fordmon1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xitemedia.com/~timen/backgrounds/killbill1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xitemedia.com/~timen/backgrounds/starwars1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xitemedia.com/~timen/backgrounds/starwars2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xitemedia.com/~timen/backgrounds/starwars3.jpg

Verzoekjes altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 16:24:
Ik rommel zelf wat aan met achtergronden voor de Nokia's. Graag deel ik ze met de mensen hier op het forum, kosteloos uiteraard.

Je kan ze gewoon opslaan en via blauwtand, ir of datakabel naar je phone sturen, je kan natuurlijk ook naar de link surfen via je mobiel en dan kan je de image ook opslaan.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Verzoekjes altijd welkom!
Leuk gedaan, ben zelf ook al eens bezig geweest maar snap er nix van met die masks :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 17:57:
[...]

Leuk gedaan, ben zelf ook al eens bezig geweest maar snap er nix van met die masks :-)
:)... tis even passen en meten, maar kheb nu een goede template en aan de hand daar van is het vrij snel te doen.

PS: vooral de background met het jedi-sword is errug mooi op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand even op een rijtje zetten (kheb mijn mmc 256 mb kaartje besteld :P) welke progz ik allemaal nodig heb om plaatjes ringtones etc erop te zetten dus in deze volgorde:
1.....
2...
3....

ik heb nu nokia multimedia converter 2.0

Mobimb Mobile media broweser

nokia Pc Suite

easy cd-Da extractor voor de acc files puike quality al zeg ik het zelf :)

enk heb wat logo's gedownload hmm 8000 stuks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 18:01:
[...]

:)... tis even passen en meten, maar kheb nu een goede template en aan de hand daar van is het vrij snel te doen.

PS: vooral de background met het jedi-sword is errug mooi op het scherm.
Ik ga hem eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 18:13:

enk heb wat logo's gedownload hmm 8000 stuks :P
legaal? zo ja... link graag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 18:13:
kan iemand even op een rijtje zetten (kheb mijn mmc 256 mb kaartje besteld :P) welke progz ik allemaal nodig heb om plaatjes ringtones etc erop te zetten dus in deze volgorde:
1.....
2...
3....
Sure, bel me maar even op 0906-nokia6230helpdeskvoorluiemensen |:(
(ofwel: zoek anders zelf ook even wat uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 19:04:
[...]

legaal? zo ja... link graag _/-\o_
legaal dacht het wel eigenlijk via bittorent.. kzie nergens copyright op die plaatjes... iig als je hem nog wilt pm me maar
Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 20:06:
[...]

Sure, bel me maar even op 0906-nokia6230helpdeskvoorluiemensen |:(
(ofwel: zoek anders zelf ook even wat uit)
btw waarom quote je alleen dat stuk ... terwijl er nog een stuk onderstaat.. welke progz ik al gebruik slaat natuurlijk nergens op he..

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik krijg maar geen verbinding via mn bluetooth device... het is de MSI BT; zou dus gewoon moeten werken. Alle profielen werken ook, behalve 'Nokia PC Suite on Nokia 6230'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouthernSun kun je het template waarmee je die achtergrondjes hebt gemaakt ook even beschikbaar stellen. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 16:04:
[...]

Dat maakt dus niks uit. De n6230 ondersteund toch geen usb2.0.
Crap! Dus mijn eerder gemelde snelheid over USB naar de telefoon van 0.25 MB/s is de maximaal haalbare snelheid, afgezien van een card reader? (die was weliswaar via een PDA maar ook USB 1.1)

Daarbij heeft die prutser bij de telefoon winkel me een DKU-5 kabel verkocht ipv de benodigde DKU-2. Stelletje amateurs, ik nog vragen of ze zeker weten of ie gaat werken... *bitch bitch grumble nag*

[ Voor 3% gewijzigd door delorean7 op 11-07-2004 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 21:08:
[...]

legaal dacht het wel eigenlijk via bittorent.. kzie nergens copyright op die plaatjes... iig als je hem nog wilt pm me maar

[...]

btw waarom quote je alleen dat stuk ... terwijl er nog een stuk onderstaat.. welke progz ik al gebruik slaat natuurlijk nergens op he..
Lees dan gewoon de sp door of gebruik je software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Ik heb een probleem met e-mail. Ik kan prima mijn mail ophalen van mijn xs4all account, maar mijn tmfweb account wil niet werken. Ik gebruik vrijwel dezelfde instellingen (behalve servers e.d.). Hoe kan dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook even een - naar mijn mening - sjiek sjabloontje in elkaar gedraait.

Hier is een brak webcam-foto voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://www.gerbens.nl/files/interaddict/6230sjabloon.JPG

Dit is het sjabloon:
Afbeeldingslocatie: http://www.gerbens.nl/files/interaddict/6230sjabloon.gif
Click to download Adobe Photoshop (*.PSD) file.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er hier meer mensen met problemen met het afspelen van muziek?

ik heb nu eerst wat mp3 tjes naar acc omgezet wat ruimte scheelt aangezien ik nog de bijgeleverde 32 mb mmc gebruik. alleen speelt hij ze nu wel af maar happert af en toe hij slaat stukjes muziek over enzo ....

nou heb ik ik dus de originele mp3z erop gezet en hier doet hij dat ook bij.. enig idee hoe dit zou komen en kan worden verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien al geprobeerd 3gpp files te authoren met Quicktime PRO? Kan je daar wel kiezen voor AAC encoding van audio in plaats van AMR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 14:58
Ik heb net de bluetooth dongel van me broer ff geleent alleen hij weet niet meer de driver cd. Het is een Mycom bluetooth dongel.

Wie kan mij hieraan helpen? wil graag me gsm aan me pc hangen.

Of kan mij vertellen hoe ik hier aan kan komen. Buiten morgen ff naar de mycom shop te rijden.

[ Voor 21% gewijzigd door Casejunkie op 11-07-2004 14:28 ]

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickael
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 09:25
Casejunkie schreef op 11 juli 2004 @ 14:28:
Ik heb net de bluetooth dongel van me broer ff geleent alleen hij weet niet meer de driver cd. Het is een Mycom bluetooth dongel.

Wie kan mij hieraan helpen? wil graag me gsm aan me pc hangen.

Of kan mij vertellen hoe ik hier aan kan komen. Buiten morgen ff naar de mycom shop te rijden.
De Buetooth drivers incl patch die in de startpost staan werken perfect mijn mycom bluetooth dongle. De driver cd die erbij zat werkte zelfs niet goed. Die in de startpost staat is even irritant met de veilige modus maar werkt wel zonder problemen.

[ Voor 14% gewijzigd door mickael op 11-07-2004 15:36 . Reden: Volledig gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 11:15:
SouthernSun kun je het template waarmee je die achtergrondjes hebt gemaakt ook even beschikbaar stellen. Alvast bedankt!
Niet meer nodig, is al gedaan! in een nog uitgebreidere versie :)

EDIT > even spieken > Door Gerbens!

EDIT#2 > Template

Nokia BG Template

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen aan een Java midlet om Email mee op te halen en te versturen MET attachements???? Ik kan in geen enkele topic een goed programma vinden. Er zijn wel goeie maar daarmee is het niet mogelijk om attachments mee te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ roodborst,

Met deze moet je heel ver kunnen komen

EmailViewer van GETJAR.com
http://www.getjar.com/cgi/page.cgi?a=map28

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 16:31:
Kan iemand mij helpen aan een Java midlet om Email mee op te halen en te versturen MET attachements???? Ik kan in geen enkele topic een goed programma vinden. Er zijn wel goeie maar daarmee is het niet mogelijk om attachments mee te sturen.
Ben ook al heel lang op zoek en heb er nog geen gevonden. E-mail viewers volop, maar een midlet waarmee je e-mail+attachement kan versturen....niets! Het enige wat je kan doen om plaatjes te versturen vanaf je telefoon is per MMS of per MMS naar e-mail. Vooral dat laatste zou handig zijn, ware het niet dat mijn operator (Orange) dit niet ondersteund!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 14:58
Oke ik heb nu de bluetooth driver van logitech gedownload en geïnstalleerd.
Hij vindt gewoon me gsm en als ik verbinding maak met me gsm moet ik een pin opgeven geen probleem tot zo ver maar dan blijft me gsm op verbinding maken staan. Na een tijdje zegt hij dat de verbinding maken mislukt is

ik gebruik een Mycom dongle

Het signaalsterkte staat op goed maar er worden geen pakketjes verzonden

[ Voor 11% gewijzigd door Casejunkie op 11-07-2004 17:02 ]

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een music stand DT-1. En daar zitten best goede kwaliteit boxen in. Dus je kan er leuk een mp3tje mee luisteren. Het nadeel was alleen dat je altijd een stopcontact nodig had om je nokia lader op aan te sluiten. (de music stand heeft natuurlij stroom nodig). Jammer genoeg zit er geen accu in.

Dus toen wilde ik eigenlijk zelf een accu gaan maken, maar toen bedacht ik me ineens dat ik nog een noodstroom apparaat had liggen voor m'n nokia (die heb ik een maandje geleden voor 2 euro bij de blokker gehaald).

En ik sluit dat apparaatje aan en jawel hij doet het. Dus ik heb nu een draadloze musicstand die werkt op een accu.
Dat wordt dus lekker muziek luisteren in de bus naar spanje!!

[Foto1]
[Foto2]
[Foto3]
[Foto4]

Ik heb er ook nog een leuk .3gp filmpje van (gemaakt door een andere 6230) maar die kan ik niet sharen, dus als iemand dat wel kan... geef dan ff je mail.

--- Nu al 1,5 mp3 aan het luisteren met 4 AAA batterijtjes ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

Leuk al die sjablonen, maar iedereen die een van die sjablonen gebruikt met een donkere achtergrond komt er wel achter dat het moeilijk is erachter te komen door wie je gebeld wordt!

Vergeet niet ook dat gedeelte een lichter (transparant) vlakje te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weng
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Ik was net ff benieuwd wat er stond beschreven in braille bij een standaard achtergrond van de 6230 (brail1.jpg). Dus ff vertaald: 'connecting peole' 8)7 'peole' moet waarschijnlijk 'people' zijn :P

Aye aye captain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weng schreef op 11 juli 2004 @ 18:22:
Ik was net ff benieuwd wat er stond beschreven in braille bij een standaard achtergrond van de 6230 (brail1.jpg). Dus ff vertaald: 'connecting peole' 8)7 'peole' moet waarschijnlijk 'people' zijn :P
haha, domme spelfout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien al eerder gevraagd maar:

Kun je met een blue tooth dongle op de MMC komen en daar alle foto's enzo vanaf halen?

Dit is mij nog niet gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 18:49:
Misschien al eerder gevraagd maar:

Kun je met een blue tooth dongle op de MMC komen en daar alle foto's enzo vanaf halen?

Dit is mij nog niet gelukt...
Ja........

In de SP staat dat je de MMC wel een naam moet geven anders zie hem niet in windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 23:18
Rickbv schreef op 09 juli 2004 @ 19:40:
Even een vraag over de covers. 3 Jaar lang geen Nokia gehad en het ging perfect, maar nu net 10 dagen deze en het is alweer raak. Grote barst in het scherm (van de cover dan) :(

Nu wil ik dus een nieuwe cover zien te kopen, en deze zijn er ook wel, maar geen Graphite of Pearl White zou ik zeggen? Ik heb de laatste, en wil er graag weer een originele kleur op (zwart of wit dus). Heb zo'n beetje alle shops en leveranciers al gehad, maar kom niets tegen? Iemand enig idee of ik nog originele kleuren kan krijgen?
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Southernsun,

Helaas ook deze ondersteunt niet het versturen van Attachments.
Ik had deze zelf al gevonden.

Misschien nog een idee, of iemand anders misschien een idee waar ik een email programma kan vinden voor de Nokia 6230 die ook attachments kan versturen??

@ Rickvbv,

kijk eens op mobielplaza Mobielplaza Covers Nokia 6230 daar kan je ze wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand problemen met het afspelen van muziek bestanden die af en toe hikken.. dus stukjes overslaan?

kzou toch niet de enige zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaaal.

Heb nu al een paar uur hier op het forum zitten surfen maar mijn probleem kan ik niet vinden. Ben sinds afgelopen donderdag de trotse eigenaar van deze 6230 en mijn probleem is dat ik niet meer in mijn menu kan komen,kan dit komen door dat mijn mmccard te vol is, heb al van alles geprobeerd via de codes, kan wel bellen en gebeld worden maar kan niets meer open krijgen van galerij of mp3. Wie weet hier a.u.b het antwoord op??

alvast bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is me eerste post.....
de vraag zal vast al eerder gekomen zijn en ik weet dat het irri is als iets meerdere keren wordt gevraagd maar heeft iemand een tutorial voor verzenden van games via bluetooth?
op me vorige foon was t makkelijk (moto v525) via obex object push maar dat schijnt op de nokia niet te werken,

bvd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Mijn Telefoon is al voor de 2e keer stuk gegaan, binnen 2 maanden. Me Trilfuntie is al voor de 2e stuk gegaan en toevallig beide keren toen ik een spel zat te spelen. Maar dat is toch niet normaal dat me toestel al 2 keer kapot is gegaan. Ik zou graag om een nieuwe eisen maar zou dat wel kunnen, ik denk dat ze hem weer terug sturen voor Reperatie en verder niks. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Twanzel: gewoon met de nokia application installer

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, ik heb redelijk veel gelezen in al de NEGEN delen over deze GSM, MAAR mijn probleem heb ik nog niet echt kunnen vinden!

Eerst wat gegevens:
- GSM: Nokia 6230 (joh!? ;))
- Abonnement: 100 belminuten bij Telfort :D

Mijn probleem:

Ik kan de instellingen van WAP niet wijzigen, gewoon weg omdat me 6230 dan op wonderbaarlijke wijze opnieuw opstart! :S

Wat ik geprobeerd heb:

- Instellingen voor WAP naar me telefoon laten SMS'en via Telfort website; Hier ontvang ik dus gewoonweg geen SMS, op EEN keer na, maar die werkte niet (waren de instellingen voor Nokia 6220 :(, en heb dus nu begrepen dat ik de instellingen van de Nokia 6210 moet hebben?)!

- Instellingen voor WAP naar me telefoon laten SMS'en via Nokia website; Nooit ontvangen deze instellingen, en heb al meerdere malen geprobeerd!

- Handmatig instellingen geprobeerd in te voeren, maar dat gaat dus niet omdat me phone dan dus vast loopt! 8)7

Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 16:31:
Ik zoek er ook naar maar die is er gewoon nog niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 22:18:
- Handmatig instellingen geprobeerd in te voeren, maar dat gaat dus niet omdat me phone dan dus vast loopt! 8)7

Iemand nog suggesties?
Naar het dichtsbijzijnde Nokia service punt gaan, en je toestel laten flashen.

Iets soortgelijks heb ik ook gehad (eigenlijk nog steeds) en reparatie danwel flashen is het enige wat helpt.

Je doet niets fout, het ligt aan je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 22:40:
[...]

Naar het dichtsbijzijnde Nokia service punt gaan, en je toestel laten flashen.

Iets soortgelijks heb ik ook gehad (eigenlijk nog steeds) en reparatie danwel flashen is het enige wat helpt.

Je doet niets fout, het ligt aan je toestel.
Laten flashen? Zetten ze er dan een nieuwe software versie op? Wat ik heb (naar wat ik in de negen delen heb gelezen) de nieuwste software versie, namelijk 3.15?

En is het soortgelijke probleem bij jouw dus opgelost nadat je jouw phone had laten flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 22:18:
OK, ik heb redelijk veel gelezen in al de NEGEN delen over deze GSM, MAAR mijn probleem heb ik nog niet echt kunnen vinden!

Eerst wat gegevens:
- GSM: Nokia 6230 (joh!? ;))
- Abonnement: 100 belminuten bij Telfort :D

Mijn probleem:

Ik kan de instellingen van WAP niet wijzigen, gewoon weg omdat me 6230 dan op wonderbaarlijke wijze opnieuw opstart! :S

Wat ik geprobeerd heb:

- Instellingen voor WAP naar me telefoon laten SMS'en via Telfort website; Hier ontvang ik dus gewoonweg geen SMS, op EEN keer na, maar die werkte niet (waren de instellingen voor Nokia 6220 :(, en heb dus nu begrepen dat ik de instellingen van de Nokia 6210 moet hebben?)!

- Instellingen voor WAP naar me telefoon laten SMS'en via Nokia website; Nooit ontvangen deze instellingen, en heb al meerdere malen geprobeerd!

Iemand nog suggesties?
Probeer het via de Nokia website (de link staat in de startpost) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze mobiel al een tijdje en het werkt heerlijk, alleen wil ik binnenkort een andere simkaart erin doen en nu staan er nog wat sms'jes op mijn oude sim. Is het mogelijk om deze te kopieren naar de telefoon toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 11:18:
Ik heb deze mobiel al een tijdje en het werkt heerlijk, alleen wil ik binnenkort een andere simkaart erin doen en nu staan er nog wat sms'jes op mijn oude sim. Is het mogelijk om deze te kopieren naar de telefoon toe?
De SMS-jes worden niet op de SIM-kaart, maar in het gedeelde geheugen van je telefoon opgeslagen hoor.
Die blijven er ook gewoon instaan als je er een andere SIM-kaart indoet :*)

Quote uit de gebruikershandleiding:

Gedeeld geheugen
De volgende functies in de telefoon maken gebruik van het gedeelde geheugen: contacten, tekst-, chat- en multimediaberichten, e-mailberichten, spraaklabels en SMS-distributielijsten, agenda, takenlijstnotities, Java-spelletjes en -toepassingen, en de notitietoepassing.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

[knip]Verkeerde knop 8)7

[ Voor 110% gewijzigd door Pinobigbird op 12-07-2004 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:32
Behalve de eerste 20, waarschijnlijk staan die gewoon op de simkaart. Die kun je volgens mij gewoon met de Nokia Phone Editor kopiëren.

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op 12 juli 2004 @ 11:24:
[...]

De SMS-jes worden niet op de SIM-kaart, maar in het gedeelde geheugen van je telefoon opgeslagen hoor.
Die blijven er ook gewoon instaan als je er een andere SIM-kaart indoet :*)

Quote uit de gebruikershandleiding:

Gedeeld geheugen
De volgende functies in de telefoon maken gebruik van het gedeelde geheugen: contacten, tekst-, chat- en multimediaberichten, e-mailberichten, spraaklabels en SMS-distributielijsten, agenda, takenlijstnotities, Java-spelletjes en -toepassingen, en de notitietoepassing.

Behalve als je al smsjes op je sim kaart had staan, die blijven op de sim kaart staan. Je kan in de telefoon kiezen of je alleen de smsjes uit je telefoongeheugen of uit je sim kaart wilt lezen, of beide. Je kan ze heel makkelijk heen en weer kopieren.

Maare ik heb de telefoon nu al een tijdje, toen ie meteen uitkwam eigenlijk. Ik ben er tot nu toe heel erg tevreden mee, kan me geen betere telefoon voorstellen zeer compleet!

Enigste wat ik niet zo leuk vind is dat hij af en toe crashed als ik mn filmpjes wil bekijken, en wat ik heel raar vind, af en toe heb ik bijna geen bereik! Gisteravond had ik in mn eigen huis helemaal of slecht bereik. Ik wordt nu wakker en op dezelfde plekken heb ik nu 3/4 blokjes bereik! :? Weet iemand waar dit aan kan liggen? Heel iritant dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pinobigbird: Uhm nou die sms'je staan op sim door mijn vorige telefoon, vandaar...

@Bandicoot & Asmodai : Bedankt voor de tips ga het woensdag proberen als m'n zus terug is uit Amerika (telefoon is met haar mee) Ik mis mijn foon :'( !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik met mijn 6230 twee bluetooth verbindingen gelijktijdig open hebben staan? Ik heb namelijk zowel een bluetooth carkit alsook een IPAQ die voor de verkeers info contact maakt met mijn gsm (via bluetooth) om zo een GPRS verbinding op te zetten en de info van een site kan binnen halen. Nu werkt dat niet gelijk tijdig. Of ik heb iets verkeerd staan. Is het wel mogelijk> Als het niet mogelijk is: hoe kan ik dan makkelijk de verbing met de carkit tijdelijk stop zetten om de IPAQ te laten GPRSSEN.? Zodra de verbinding met de IPAQ verbroken wordt zou de carkit verbinding weer moeten gaan werken. Ik zou me iets kunnen voorstellen dat er iets van prioritering aan te geven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm zou het misschien komen dat ik mijn software moet flashen? ik heb nog steeds dat probleem met dat de mp3z en acctjes hikken af en toe en via de nieuwe winamp heb ik geen problemen dus moet het aan de telefoon liggen iemand ook dezelfde problemen ?

damn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoke: ff opnieuw erop zetten verricht vaak wonderen (hier wel tenminste :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 11:47:
hmm zou het misschien komen dat ik mijn software moet flashen? ik heb nog steeds dat probleem met dat de mp3z en acctjes hikken af en toe en via de nieuwe winamp heb ik geen problemen dus moet het aan de telefoon liggen iemand ook dezelfde problemen ?

damn :(
Hee, merkte het laatst ook een keer! Inderdaad gewoon even kaartje formatten en opnieuw erop, nu doet ie het niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

zandpaddo schreef op 11 juli 2004 @ 14:02:
Ik heb een probleem met e-mail. Ik kan prima mijn mail ophalen van mijn xs4all account, maar mijn tmfweb account wil niet werken. Ik gebruik vrijwel dezelfde instellingen (behalve servers e.d.). Hoe kan dat??
Volgens mij zit het probleem bij TMF-Web, ik weet nog van vroeger (de telefoonmodem tijd) dat tmf vereist dat je ook via tmf inbelt om toegang tot de mailserver te krijgen. Aangezien je met je foon niet bij tmf inbelt zal dat wel het probleem zijn!

Correct me if i'm wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 17:27
damn wat gaat dit topic toch ENORM hard... tis echt niet bij te houden |:( :)
Maar goed, ik heb nog een vraag...
heeft iemand Bemused (winamp via BT) al weer/goed aan de praat gekregen met playlist?
ik ben hier heel erg benieuwd naar... maar bij mij werkt hij af en toe... heel vaag, als ik eerst met Nokia PC suite heb geconnect werkt hij helemaal niet, de telefoon vind de PC wel, maar kan vervolgens niet connecten, ook geeft bemused server op de pc zelf nix aan...
_/-\o_ help is appreciated _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik met de Audio Manager probeer een playlist te vullen op de manier die in Deel 6 staat beschreven door Jvvianen dan vindt het programma geen mp3-tjes als ik op toevoegen klik en de telefoon eigenlijk alle nummers op de telefoon zou moeten weergeven!
Iemand enig idee waarom de audio manager geen mp3-tjes vindt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShereKahn schreef op 12 juli 2004 @ 12:50:
[...]

Hee, merkte het laatst ook een keer! Inderdaad gewoon even kaartje formatten en opnieuw erop, nu doet ie het niet meer :)
hmm snel formateren heb ik al geprobeert probeer het nog maar eens dan :) met normale format :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,

Ik heb een 6230 met versie 3.15 software.
Ik las dat er meer mensen met orange waren die als ze iemand opbelden geen kiestoon kregen. Ook loopt men telefoon soms vast als ik scroll tussen bestanden of veel toegestuurd krijg via Blue Tooth.
Is er al een nieuwe versie? Zo ja hoe kom ik hieraan?
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
Hoor het wel.....

Groeten Jeroen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

ShereKahn schreef op 12 juli 2004 @ 12:51:
[...]

Volgens mij zit het probleem bij TMF-Web, ik weet nog van vroeger (de telefoonmodem tijd) dat tmf vereist dat je ook via tmf inbelt om toegang tot de mailserver te krijgen. Aangezien je met je foon niet bij tmf inbelt zal dat wel het probleem zijn!

Correct me if i'm wrong :)
Het rare is dat het wel gewoon werkt op xs4all adsl, dus dat zou het niet kunnen wezen (of ze moeten orange wel hebben dichtgespijkerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 17:20:
Ik heb een music stand DT-1. En daar zitten best goede kwaliteit boxen in. Dus je kan er leuk een mp3tje mee luisteren. Het nadeel was alleen dat je altijd een stopcontact nodig had om je nokia lader op aan te sluiten. (de music stand heeft natuurlij stroom nodig). Jammer genoeg zit er geen accu in.

Dus toen wilde ik eigenlijk zelf een accu gaan maken, maar toen bedacht ik me ineens dat ik nog een noodstroom apparaat had liggen voor m'n nokia (die heb ik een maandje geleden voor 2 euro bij de blokker gehaald).

En ik sluit dat apparaatje aan en jawel hij doet het. Dus ik heb nu een draadloze musicstand die werkt op een accu.
Dat wordt dus lekker muziek luisteren in de bus naar spanje!!

[Foto1]
[Foto2]
[Foto3]
[Foto4]

Ik heb er ook nog een leuk .3gp filmpje van (gemaakt door een andere 6230) maar die kan ik niet sharen, dus als iemand dat wel kan... geef dan ff je mail.

--- Nu al 1,5 mp3 aan het luisteren met 4 AAA batterijtjes ---
Zou je ons willen laten weten hoelang je muziek kan luisteren op die noodaccu?? Ik heb dat ding namelijk ook en zit er dus ook over te denken om zo'n musicstand aan te schaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me niet meer om het allemaal bij te houden. Maar heeft er iemand al ervaringen met een bluetooth carkit en de 6230? Ikzelf zit te denken om de Parrot CK3000 Bluetooth carkit. Nu vind ik deze wel redelijk duur. Hoe zijn de ervaringen en welke goedkopere opties zijn er qua carkits (bluetooth en geen oortje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

....knip....

had de betreffende reply niet goed gelezen

[ Voor 100% gewijzigd door Japie.G op 12-07-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 16:11:
Het lukt me niet meer om het allemaal bij te houden. Maar heeft er iemand al ervaringen met een bluetooth carkit en de 6230? Ikzelf zit te denken om de Parrot CK3000 Bluetooth carkit. Nu vind ik deze wel redelijk duur. Hoe zijn de ervaringen en welke goedkopere opties zijn er qua carkits (bluetooth en geen oortje)
als je de BT carkit gebruikt of wilt gebruiken dan is dat een goede keuze.
een vriend van mij heeft hem en heeft deze alleen niet gekoppelt met zijn contact, dus hij moet meer dan 10mt van de auto staan om het geluid weer via z'n toestel te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hier werken we op GoT dus niet aan mee :/

[ Voor 94% gewijzigd door intoxicated op 12-07-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

weet je wel hoe ACHTERLIJK dat plan is????

totale idioot.... bluejacken misbruiken om te SPAMMEN. als er zoiets veel gebruikt gaat worden, betekent dat het einde van bluejacking :(

ga normaal doen ofzo, inplaats van te moeten spammen... ik heb geen goed woord over voor spammers. idioot.

Volgende keer ietsje minder? ;)

[ Voor 50% gewijzigd door intoxicated op 12-07-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hallo alsof er hier iemand zo gek is jou te helpen met spammen.

Als je het nog niet door hebt: mensen zitten niet op spam te wachten.. ;)

offtopic:
jwbagger: dat mag wel iets minder hoor ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 19:47:

offtopic:
jwbagger: dat mag wel iets minder hoor ;)
offtopic:
sorry, maar ik kan me nogal kwaad maken om spammers... laat dat maar duidelijk zijn, hopelijk dat hij z'n stomme plannen dan maar snel laat varen ;)

geluk is wel dat velen zulke spam NIET op prijs stellen... en de dader altijd in de buurt moet zijn om via BT connectie te kunnen maken ( }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:37
Zojuist mijn 6230 besteld bij gsmeasy.nl enne....Nog paar dagen wachten en ik heb hem in huis!

Ik stap nu af van mijn SPV smarthphone...waar ik kotsmisselijk van dat windows werd...het zal mijn eerste nokia worden dus ben benieuwd....
Met deze post ook ff in mijn post history nu gezet..lekker onder 2 muisklikken bereikbaar deze topic!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou nog steeds hetvolgende probleem.

Ik heb in mijn telefoonboek/contacten gewoon een stuk of 40 namen staan met nummer (sommige +316... en andere gewoon 06...).

Nu is het meer dan logisch, dat als ik een nummer uit m'n hoofd intoets (en dat terugkomt in het telefoonboek) dat hij automatisch de naam erbij pakt en ook op die manier wegschrijft onder laatste oproepen e.d.

Dit is echter niet het geval, hij ziet het nummer gewoon als 'onbekend'.

Eventueel ter verduidelijking een voorbeeld:
In telefoonboek: Mark 0629999999

Ik toets mark z'n nr in 0629999999 en hij ziet 062999999 netzo onbekend als 39892304872834792048732890.

Dit frustreert me een beetje, want bij al m'n oudere nokia toestellen had ik dit probleem niet. Iemand die me hier verder mee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauStar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-05-2024
Ik heb bij mycom een Apacer 128 MB MMC gekocht, maar mijn 6230 kan hem niet herkennen. Ik kan dus ook niet het kaartje hernoemn ofzo, want hij ziet hem helemaal niet. Maar als ik hem in mijn card reader van mijn comp doe, dan doet ie het wel. En bij de compatibility list staat de apacer 128 MB er wel bij.

Wat kan ik hieraan doen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Laat onzinposts als deze maar achterwege :/

[ Voor 91% gewijzigd door intoxicated op 12-07-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauStar schreef op 12 juli 2004 @ 20:26:
Ik heb bij mycom een Apacer 128 MB MMC gekocht, maar mijn 6230 kan hem niet herkennen. Ik kan dus ook niet het kaartje hernoemn ofzo, want hij ziet hem helemaal niet. Maar als ik hem in mijn card reader van mijn comp doe, dan doet ie het wel. En bij de compatibility list staat de apacer 128 MB er wel bij.

Formateer m nog een keer, oooof
zet er wat op probeer het dan nog eens, ooof
stop m in een andere 6230 (als je toevallig iemand kent, of de winkel uiteraard, je zou m daar toch wel ff snel mogen testen?)

Volgens mij valt er niet meer te proberen toch? Jah inruilen en een nieuwe halen :)

En waarom zou je m moeten hernoemen btw?

En trouwens, In de starterspost lees ik dit:

Hoe haal ik mijn operator logo weg:

Wap naar de volgende link http://wap.mob453.com/blanklogo.wml

En nu kan je het logo opslaan als operatorlogo

Je kan er ook weer voor kiezen om je oude operatorlogo in te stellen

Krijg je het logo (Ik neem aan dat alleen de text "T-Mobile" ook als logo telt) alleen weg door het logo te downloaden via wap ofzo? Ik heb het bestand nml al op mn tel staan alleen ik kan er niet veel mee, ik krijg de foutmelding "File format not supported"

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag weten of iemand mij hier mee kan helpen.
Als ik contact maak met mijn telefoon via bleuthoot en mijn computer dan kan ik maar 2 sec verbonden blijven en daarna verbreekt mijn telefoon de verbinding ?

who can help me O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond.

Evt. excuses voor het stellen van de vraag maar ik ben niet van plan om 4000+ aan posts door te lezen voordat ik deze vraag stel. (I have a social life too!)

[knip - de rest]
En jij denkt dat de rest hier komt om jouw vraag voor de 1000e keer te beantwoorden? :/

[ Voor 72% gewijzigd door intoxicated op 12-07-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 20:18:
Ik hou nog steeds hetvolgende probleem.

Ik heb in mijn telefoonboek/contacten gewoon een stuk of 40 namen staan met nummer (sommige +316... en andere gewoon 06...).

Nu is het meer dan logisch, dat als ik een nummer uit m'n hoofd intoets (en dat terugkomt in het telefoonboek) dat hij automatisch de naam erbij pakt en ook op die manier wegschrijft onder laatste oproepen e.d.

Dit is echter niet het geval, hij ziet het nummer gewoon als 'onbekend'.

Eventueel ter verduidelijking een voorbeeld:
In telefoonboek: Mark 0629999999

Ik toets mark z'n nr in 0629999999 en hij ziet 062999999 netzo onbekend als 39892304872834792048732890.

Dit frustreert me een beetje, want bij al m'n oudere nokia toestellen had ik dit probleem niet. Iemand die me hier verder mee kan helpen?
Dit heb ik dus ook.Als sommigen me bellen die ik met naam en nr in mn telefoonboek heb staan krijg ik alleen het nr te zien als men mij belt.Niet de naam dus.

Ik had dit met mijn 6310i ook trouwens.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:08
Voor spinnn en markiedeweert:
Het 'probleem' met dat ie niet de naam weergeeft bij het bellen (als je een nr intoetst die in je telboek staat) of als je gebeld wordt, komt vrijwel zeker doordat dat telefoonnummer meer dan 1x in je telefoonboek voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op 12 juli 2004 @ 23:10:
Voor spinnn en markiedeweert:
Het 'probleem' met dat ie niet de naam weergeeft bij het bellen (als je een nr intoetst die in je telboek staat) of als je gebeld wordt, komt vrijwel zeker doordat dat telefoonnummer meer dan 1x in je telefoonboek voorkomt.
Ik heb er ook last van en ik heb al mijn nummers dubbel in mijn telefoonboek omdat ze én op mijn sim én op mijn tel.geheugen staan...maar dat heb ik altijd al gehad met al mijn nokia's maar die gaven wel gwoon de naam ookal stond het nummer én op mijn sim én op mijn tel.geheugen....dus dit lijkt mij niet de verklaring...Ik heb mijn telefoon laten flashen en daarna had hij er nog steeds last van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 23:51:
[...]
maar dat heb ik altijd al gehad met al mijn nokia's maar die gaven wel gwoon de naam ookal stond het nummer én op mijn sim én op mijn tel.geheugen....dus dit lijkt mij niet de verklaring...
Die redenatie slaat echt nergens op, nofi. Dit is niet een andere Nokia, dit is de 6230. Als ik voor een nummer een 2e entry aanmaak in mijn phonebook (ongeacht of ik dat op de sim of in het toestelgeheugen doe) geeft hij geen naam meer weer.

deze nokia doet dat dus wel. Geloof je me niet? haal dan maar eens de dubbele entries weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Laatst online: 07-07 14:41

SillyJW

der Gemutlichkeit

MauStar schreef op 12 juli 2004 @ 20:26:

Dat overkwam mij ook met een Apacer 256MB MMC van MyCom.

Na een aantal herstarts (stuk of 3) zag hij 'm ineens wel. Toen heb ik daarna nog een tijdje rondgelpen met het probleem dat, als de batterij op was en ik 'm daarna weer opgeladen had, hij de MMC niet meer herkende. Een aantal herstarts hielp toen wederom. Nu heb ik de MMC een naam gegeven waar geen nummertjes in zaten (ik dacht ergens in deze draad gelezen te hebben, dat dat niet goed ging) en nu heb ik geen problemen meer.

Overigens nooit het kaartje geformateerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

@dubbele nummers en naam weergave discussie

Twee verschillende namen met één en hetzelfde nummer geeft naar mijn idee altijd zulke problemen, dit was zo met mijn 3210, 6210, 6310 en kennelijk ook bij de 6230 (nog niet geprobeerd). Ik heb het hier niet over meerdere nummers onder 1 naam.

Volgens mij kon je bij de oudere modellen, één bepaald nummer op je sim en in je telefoon hebben staan, gezien er maar steeds één geheugen actief is, of je sim of je telefoon.

Bij de 6230 worden deze naar mijn idee gecombineerd, dus zijn de nummers in je sim en in je telefoon gelijktijdig actief.

edit:

Voor de duidelijkheid, ik gebruik alleen mijn telefoongeheugen en heb geen problemen.

[ Voor 9% gewijzigd door [ash] op 13-07-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ash] schreef op 13 juli 2004 @ 10:18:

Twee verschillende namen met één en hetzelfde nummer geeft naar mijn idee altijd zulke problemen, dit was zo met mijn 3210, 6210, 6310 en kennelijk ook bij de 6230 (nog niet geprobeerd). Ik heb het hier niet over meerdere nummers onder 1 naam.

Volgens mij kon je bij de oudere modellen, één bepaald nummer op je sim en in je telefoon hebben staan, gezien er maar steeds één geheugen actief is, of je sim of je telefoon.

Bij de 6230 worden deze naar mijn idee gecombineerd, dus zijn de nummers in je sim en in je telefoon gelijktijdig actief.
Jongens, ga naar "Contacts"=> "settings" => "memory in use" en kies phone... dan is het probleem opgelost.... Nu zijn alleen de telefoonnummers die in je telefoon staan actief, van de sim worden niet weergegeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 23:59:
[...]

Die redenatie slaat echt nergens op, nofi. Dit is niet een andere Nokia, dit is de 6230. Als ik voor een nummer een 2e entry aanmaak in mijn phonebook (ongeacht of ik dat op de sim of in het toestelgeheugen doe) geeft hij geen naam meer weer.

deze nokia doet dat dus wel. Geloof je me niet? haal dan maar eens de dubbele entries weg..
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 11:08:
[...]
Jongens, ga naar "Contacts"=> "settings" => "memory in use" en kies phone... dan is het probleem opgelost.... Nu zijn alleen de telefoonnummers die in je telefoon staan actief, van de sim worden niet weergegeven.
Doe nou niet alsof ik dom ben.....ik heb alle dubbele entries (van mijn simkaart) allang verwijderd om te checken of dat het probleem was maar dat hielp geen fuck....
Ik heb altijd als actief geheugen alleen mijn telefoon geheugen...
Het kan best dat dubbele nummers hetzelfde probleem veroorzaken maar dat is als het nummer dubbel op hetzelfde geheugen staat en bij mij is het dubbel omdat ik de nummers ook naar mijn simgeheugen kopiëer en dan staan de dubbele nummers dus verspreid over twee verschillende geheugens, dat kan geen kwaad.
Nou heb ik voor alle zekerheid tog alle nummers van mijn simkaart af gehaald, zodat ik dus geen dubbele nummers meer had, en dat haalde niets uit...
Ga mij dan maar niet vertellen dat mijn theorie niet klopt want bij mij is dat gwoon NIET de oorzaak.....

Als ik zeg dat de verklaring van De Generaal niet de oplossing is BIJ MIJ is dan moet je eerst nadenken waarom ik dat zeg en niet aannemen dat ik er niets van snap ofzow }:O

ps ik gebruik al jaren nokia's en had mijn nummers altijd én op mijn sim én op mijn telefoon geheugen. Die nokia's gaven wel gwoon de namen zolang je het actief geheugen insteld op telefoongeheugen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
[ash] schreef op 13 juli 2004 @ 10:18:

edit:

Voor de duidelijkheid, ik gebruik alleen mijn telefoongeheugen en heb geen problemen.
Bij een 6310(i) kun je het telefoonboek ook op sim én telefoon zetten, dus gecombineerd.En als ik dat deed bleef dat probleem bestaan.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

EvoII schreef op 13 juli 2004 @ 12:32:
[...]
Bij een 6310(i) kun je het telefoonboek ook op sim én telefoon zetten, dus gecombineerd.En als ik dat deed bleef dat probleem bestaan.
Ok dan bedoel ik met oude modellen alles <6310(i) ;). Was dit ff vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAH ik wordt gek 8)7 ik heb nog steeds het probleem met dat mijn geluid hikt ... ik heb hem al geformateerd (het mmc kaartje van 32mb) snelformat en normaal ik heb alle mp3s eerst naar een gelijke bitrate geconvert... erop gezet nog steeds hikken kheb alle mp3s al naar acc omgezet nog steeds hikken ik heb andere programma's gebruikt om te converten en nog steeds blijft hij hikken.. AAh |:(

ik denk dat het aan de mmc ligt of aan de telefoon zelf.. want hij speelt soms ook stukjes van een ander nr af terwijl er een hele andere naam staat van een ander nr..

denk dat ik maar die 256 mb ga bestellen maar moet ik wel weten dat het niet aan mijn foon ligt maar aan die klote 32mmc...

misschien maar eens een mailtje naar nokia sturen snik :(

al met al heel frusterend allemaal !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 12:29:
Als ik zeg dat de verklaring van De Generaal niet de oplossing is BIJ MIJ is dan moet je eerst nadenken waarom ik dat zeg en niet aannemen dat ik er niets van snap ofzow }:O
Ok dan moeten we verder zoeken. Je moet overigens wel even een beetje een hand in eigen boezem steken, uit jouw posts was niet op te maken dat je het al eens geprobeerd had. In tegendeel: je wees het van de hand als 'dat kan het niet zijn' dus wekte sterk de indruk dat je het niet geprobeerd had.

Voor de rest kan ik je niet helpen. Ik heb zelf al m'n nummers enkelvoudig in het telefoongeheugen staan, en nergens problemen mee. Als ik er eentje dubbel toevoeg, krijg ik met dat nummer hetzelfde probleem als wat jij omschrijft. Het kan dus wel, maar blijkbaar is dit niet jouw probleem.. wat het dan wel is, durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-09 18:41
FF een klein probleempje wat ik nog nergens tegen ben gekomen.
Bij mijn 6230 V3.15 heb ik telkens als ik een smsje verstuur dat er na dat je op verzenden drukt en je het tel moet invullen dat er automatisch het nr 221 verschijnt die ik vervolgens eerst moet wissen om vervolgens te gaan bladeren in me telefoonboek voor de juiste naam.

Zoals ik zeg er valt mee te leven, maar toch, wie heeft er een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Bestaat er nu al zoiets als een Irremote control voor de 6230? Ik heb het namelijk draaien op al mijn Symbian telefoons en ik moet zeggen: Het draait als een tierelier. Ik twijfelde in april of ik de 6230 of de SX1 ( de 6230 was toen nog niet uit geloof ik en ik maar wachten ) en uiteindelijk heb ik de SX1 maar genomen omdat die Symbian heeft en heel veel app's kan draaien mn Irremote Control want dat gebruik ik superveel. Als dat nou ook zo is met de 6230 overweeg ik ook de aanschaf hiervan :*)

offtopic:
* Le0032 gaat zijn mobiele telefoon collectie ms met een 6230 uitbreiden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Le0032 op 13-07-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roynaldinho schreef op 13 juli 2004 @ 15:00:
FF een klein probleempje wat ik nog nergens tegen ben gekomen.
Bij mijn 6230 V3.15 heb ik telkens als ik een smsje verstuur dat er na dat je op verzenden drukt en je het tel moet invullen dat er automatisch het nr 221 verschijnt die ik vervolgens eerst moet wissen om vervolgens te gaan bladeren in me telefoonboek voor de juiste naam.

Zoals ik zeg er valt mee te leven, maar toch, wie heeft er een oplossing
Menu -> Berichten -> Berichtinstellingen -> Tekstberichten -> Verzendt profiel -> Standaard Profiel -> Standaard nr. ontvanger -> waarschijnlijk staat "221" als standaard nummer opgegeven, haal het weg -> Opties -> Accepteren -> "Probleem" opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet me N6230 terug gebracht naar de BelCompany, vanwege het feit dat ik wap gebeuren niet werkende kreeg ! :(

Nu sturen ze 'm op, maar dat betekent wel dat ik 'm 2 weken moet missen. En wat krijg ik als vervangend toestel, een goedkope Sendo koelkast ! :(

Nou ja, ik pak me ouwe SonyEricson T68i wel weer een tijdje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-09 18:41
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 15:11:
[...]

Menu -> Berichten -> Berichtinstellingen -> Tekstberichten -> Verzendt profiel -> Standaard Profiel -> Standaard nr. ontvanger -> waarschijnlijk staat "221" als standaard nummer opgegeven, haal het weg -> Opties -> Accepteren -> "Probleem" opgelost
Dat doet het hem inderdaad, mijn dank is groot
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.