Ik was diegene, en ik zal maar eens kort de situatie uitleggen.Barca schreef op 12 juli 2004 @ 18:21:
[...]
Staat een heel stuk over in de FAQ maar dat wist je waarschijnlijk al.Ik sprak via rightone_ circa 2 weken geleden iemand die 4 keer de verkeerde headset retour heeft gehad van Siemens; dus de HHS-510 i.p.v. HHS-550. Hij kreeg dan ook van Belcompany maar een nieuwe headset. Dan mag ik nog niet klagen met de 2x dat ik de verkeerde ontving. Anyway, dit om nogmaals maar even te benadrukken dat je expliciet moet melden dat het DE 550 IS EN NIET de 510.
Eerste keer dat ik hem liet opsturen (ongeveer 2 maanden terug), kreeg ik hem na twee weken teruggestuurd. Op de reparatiebon stond "gerepareerd en getest". Niet dus, ik had nog steeds hetzelfde probleem; mijn microfoontje en linker oordopje deden het niet. Dus opnieuw opgestuurt, en heb daar tot 3 keer toe een Mono headset toegestuurd gekregen (hhs-510). Tot op heden heb ik nog STEEDS mn headset niet.
Ik kan in ieder geval aanraden om met de klantenservice dit direct te regelen en niet via bijvoorbeeld de belcompany. Dit zorgt namelijk alleen maar voor miscommunicaties. Ik heb nu mijn laatste hoop op dat ik deze week mijn headset teruggestuurd krijg. Het heeft mij namelijk veel meer moeite, geld en tijd gekost dan wat de headset zelf daadwerkelijk waard is.
Owjah, firmware 14 (russisch) is via winswup op internet te vinden (three2five heeft hem "up and running"
[ Voor 6% gewijzigd door three2five op 13-07-2004 17:21 ]