Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
Barca schreef op 12 juli 2004 @ 18:21:
[...]

Staat een heel stuk over in de FAQ maar dat wist je waarschijnlijk al. ;) Ik sprak via rightone_ circa 2 weken geleden iemand die 4 keer de verkeerde headset retour heeft gehad van Siemens; dus de HHS-510 i.p.v. HHS-550. Hij kreeg dan ook van Belcompany maar een nieuwe headset. Dan mag ik nog niet klagen met de 2x dat ik de verkeerde ontving. Anyway, dit om nogmaals maar even te benadrukken dat je expliciet moet melden dat het DE 550 IS EN NIET de 510.
Ik was diegene, en ik zal maar eens kort de situatie uitleggen.
Eerste keer dat ik hem liet opsturen (ongeveer 2 maanden terug), kreeg ik hem na twee weken teruggestuurd. Op de reparatiebon stond "gerepareerd en getest". Niet dus, ik had nog steeds hetzelfde probleem; mijn microfoontje en linker oordopje deden het niet. Dus opnieuw opgestuurt, en heb daar tot 3 keer toe een Mono headset toegestuurd gekregen (hhs-510). Tot op heden heb ik nog STEEDS mn headset niet.

Ik kan in ieder geval aanraden om met de klantenservice dit direct te regelen en niet via bijvoorbeeld de belcompany. Dit zorgt namelijk alleen maar voor miscommunicaties. Ik heb nu mijn laatste hoop op dat ik deze week mijn headset teruggestuurd krijg. Het heeft mij namelijk veel meer moeite, geld en tijd gekost dan wat de headset zelf daadwerkelijk waard is.

Owjah, firmware 14 (russisch) is via winswup op internet te vinden (three2five heeft hem "up and running" :))

[ Voor 6% gewijzigd door three2five op 13-07-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Zijn er nog bijzondere verbeteringen in fw14?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlheiz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-08 20:47

nlheiz

Chow-chow's

Nou, heb het probleempje van mijn backup die fout ging ook opgelost.

Als fscaller aanstaat (active is) houd deze dus een link met "contacts.cdb" :? , hierdoor kan siemens data suite geen backup maken van het bestand. Na het uitzetten van fscaller is het nu wel gelukt om een volledige backup te maken :*) :*) :*)

Nu nog even met mij zelf eens worden of ik een format ga uitvoeren |:( , want vreemd of niet, maar de laatste 2 dagen weer geen problemen met FW12 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Ja, alle ervaringen met FW14 zijn welkom! Het is niet voor niets een forum ;)
Le0032 schreef op 13 juli 2004 @ 14:59:
Ik heb mijn SX1 ge-update van de International versie naar de Benelux Retail versie, maar hoort het nog steeds zo dat als je de MP3 speler opstart dat er nog steeds in het engels staat: "Please wait, loading files"? Ik ben superblij want hij is nu al een week geen een keer vastgelopen, het absolute record tot nu! :P
Ja, sommige dingen blijven gewoon in het Engels, waaronder "Please wait, loading files".

Bij mij is FW12 uitermate stabiel (zonder format!!), al ruim een week geen vastlopers gehad oid.
Accu gaat ook lang genoeg mee (komt misschien ook omdat ik er minder mee doe), 2 dagen is voor mij mooi.

[ Voor 96% gewijzigd door megter op 13-07-2004 18:30 ]

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Le0032 schreef op 13 juli 2004 @ 14:59:
hoort het nog steeds zo dat als je de MP3 speler opstart dat er nog steeds in het engels staat: "Please wait, loading files"? Ik ben superblij want hij is nu al een week geen een keer vastgelopen, het absolute record tot nu! :P
Yup want de MP3 player is een proggie dat Siemens gratis meelevert. Bij Opties / About zie je ook dat Siemens waarschijnlijk een contract met www.emuzed.com heeft. :)
malaikat schreef op 13 juli 2004 @ 17:59:
Als fscaller aanstaat (active is) houd deze dus een link met "contacts.cdb" :? , hierdoor kan siemens data suite geen backup maken van het bestand. Na het uitzetten van fscaller is het nu wel gelukt om een volledige backup te maken :*) :*) :*)
Mooi! Misschien is dit dus HET probleem waar velen van ons mee te maken hebben. :) Wie test? ;) Bij mij werkt het namelijk zowiezo. :D
three2five schreef op 13 juli 2004 @ 17:19:Ik kan in ieder geval aanraden om met de klantenservice dit direct te regelen en niet via bijvoorbeeld de belcompany. Dit zorgt namelijk alleen maar voor miscommunicaties.
Eens. ;) Edoch het kost je wel 3x verzenden naar Siemens... dat is het grote nadeel.

[ Voor 51% gewijzigd door Barca op 13-07-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Ik heb al een paar keer dingen anar siemens verstuurd (tijdje terug), maar in mijn herinnering, sturen zij een brief met RMA nummer waardoor verzending voor kosten van Siemens komt te vallen? of heb ik dat nou helemaal fout. Overigens vind ik het ook wel het makkelijkst om het via een ander bedrijf te doen (zodat zij verantwoordelijk zijn voor wanneer het fout gaat).

Firmware 14:
Weinig verschil. Het is altijd heel moeilijk om iets te zeggen over snelheid, aangezien dat ook maar een simpel gevoel is. Ik heb het idee dat de Mp3-speler sneller mijn MMC scant voor mp3-bestanden. De eerste ervaring die ik met firmware 14 had was niet echt prettig. Het eerste wat ik namelijk deed met mijn geupdate sx1, was een smsje sturen. Toen ik bijna klaar was met mijn smsje, bleef ie hangen, en na een minuut de welkbekende herstart. Toen ging ik weer een smsje schrijven (niet opgeslagen in Drafts :S), en bleef ie weer bijna hangen.

Mp3-speler is nu versie 1.17, nog geen verschil gezien. Ik maak overigens niet veel gebruik van de mp3-speler (vanwege mijn headphone verhaal), dus kan niet echt veel van ervaring ermee spreken. Voorheen had ik heel veel last van het probleem dat hij bij sommige mp3tjes opeens stopte met afspelen van mp3tjes. Tot zover nog geen probleem mee gehad, maar dat kan dus nog veranderen. Verder iemand vragen?

Waar het op neer komt; ik zie geen enkel verschil tussen firmware 12 en 14, behalve dat het versienummer van de mp3speler 1.17 draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje offtopic mischien

maaru.....

vandaag een nieuwe auto besteld (toyota avensis) met navigatie systeem.
Dus ik heb nu een wayfinder pakket over....

dus mocht er iemand intresse in hebben....

mail me dan op: richardkoolen1980@hotmail.com .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Het had mogelijk niet erg geweest wanneer je dit normaal zou hebben gezegd, in 1 topic, maar om nou verschillende topics te gaan vervuilen omdat jij iets wil verkopen, vind ik gewoon rottig spammen.

Je geeft zelf al aan dat het mogelijk niet volgens de regels is van dit forum ("misschien off-topic"), waarom probeer je het dan toch alsnog? Je weet zelf ook hartstikke goed dat je op andere manieren (manieren die daar wel voor bestemd zijn), je spullen te kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo, Porto; _/-\o_

Nu heb ik een file genaamd "export.csv".

Is er behalve outlook / outlook express een programma waarmee ik dit bestand op de pc kan bewerken?

Op de pc kan je ff iets makkelijker de data aanpassen en aanvullen.

edit; OK als je "field separator" op tab instel kan je het .csv bestand aardig lezen in excel.
Ik ga in de loop van de week eens proberen of ik dit dan ook weer, na het bewerkt te hebben, weer terug kan zetten.
Edit2; ff getest maar krijg foutmelding dat, of de header niet klopt of de manier waarop exel de boel opslaat niet compatibel is.
Ik zoek voort..... 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Allemaal,

Ik heb netjes eerst alle FAQ's door gelezen, maar ik kom het antwoord op mijn vraag niet tegen. Vandaar deze nieuwe post.

Ik zou graag mijn SX1 zo willen instellen dat hij langer dan 4 keer overgaat voordat hij doorschakelt naar mijn voicemail. Nu is dat niet erg, maar de ringtone begint zacht en wordt dan steeds harder. Dus pas bij de 3e of 4e keer hoor je hem pas. Om dan nog op tijd op te nemen is echt een uitdaging ;-)

Ik heb zowel in de handleiding gezocht alsook op de site van Debitel-Vodafone waar ik mijn abb. heb. Weet iemand hier een oplossing voor?
Groeetz,

Lefty2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

three2five schreef op 13 juli 2004 @ 21:06:
Het had mogelijk niet erg geweest wanneer je dit normaal zou hebben gezegd, in 1 topic, maar om nou verschillende topics te gaan vervuilen omdat jij iets wil verkopen, vind ik gewoon rottig spammen.

Je geeft zelf al aan dat het mogelijk niet volgens de regels is van dit forum ("misschien off-topic"), waarom probeer je het dan toch alsnog? Je weet zelf ook hartstikke goed dat je op andere manieren (manieren die daar wel voor bestemd zijn), je spullen te kunnen verkopen.
RELAX MAN!!! (8> O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Waarom? had ik kunnen doen, maar je gaat alsnog niet er serieus op in wat ik zeg. Daarnaast is het voor andere gebruikers heel irritant, dit soort misplaatste berichten, waar gebruikers hier niks aan hebben. Ik ga er overigens niet verder op in.

[ Voor 7% gewijzigd door three2five op 14-07-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 14:03:
Hoi Allemaal,

Ik heb netjes eerst alle FAQ's door gelezen, maar ik kom het antwoord op mijn vraag niet tegen. Vandaar deze nieuwe post.

Ik zou graag mijn SX1 zo willen instellen dat hij langer dan 4 keer overgaat voordat hij doorschakelt naar mijn voicemail. Nu is dat niet erg, maar de ringtone begint zacht en wordt dan steeds harder. Dus pas bij de 3e of 4e keer hoor je hem pas. Om dan nog op tijd op te nemen is echt een uitdaging ;-)

Ik heb zowel in de handleiding gezocht alsook op de site van Debitel-Vodafone waar ik mijn abb. heb. Weet iemand hier een oplossing voor?
Groeetz,

Lefty2004
Al de oplossingen geprobeerd die gegeven zijn in je andere topic?
Dit (een nieuw topic openen over je vraag en deze ook in het juiste topic stellen) wordt trouwens gezien als crossposten, en is niet de bedoeling aangezien de topiclijst vervuild wordt, wat de overzichtelijkheid niet ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

three2five schreef op 14 juli 2004 @ 15:04:
[...]

Waarom? had ik kunnen doen, maar je gaat alsnog niet er serieus op in wat ik zeg. Daarnaast is het voor andere gebruikers heel irritant, dit soort misplaatste berichten, waar gebruikers hier niks aan hebben. Ik ga er overigens niet verder op in.
nee mensen hebben er niks aan....
daarom reageren er zoveel 8)7

maar goed
op deze wereld heb je altijd mensen die zich overal druk over maken.
Daarom bestaan er ook oorlogen.

zal nu zwijgen :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is het bij jullie ook zo dat je calendaar aangeeft dat het week 28 is terwijl het toch echt week 29 is deze week?Dit is echt al het 200e punt dat niet deugt aan de SX1

ik ga Siemens in gebreke stellen omdat ze een kwalitatief onder de maat presterend toestel aan mij verkocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
waar hoe weet je nou dat de SX1 het fout aangeeft? misschien geven al die kalenders etc het wel fout aan, heb je daaraan weleens gedacht? ;)

edit: mijn weekkalender geeft week 29 aan op 14/07/2004... goed dus!?

[ Voor 22% gewijzigd door porto33 op 14-07-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
porto33 schreef op 14 juli 2004 @ 22:49:
waar hoe weet je nou dat de SX1 het fout aangeeft? misschien geven al die kalenders etc het wel fout aan, heb je daaraan weleens gedacht? ;)

edit: mijn weekkalender geeft week 29 aan op 14/07/2004... goed dus!?
Hoe ik dat weet?ik kijk in de agenda op mijn SX1 nadat ik een conflict met mijn manager heb gehad over de week waarin ik mijn vakantie opneem ( bedankt sx1 )
Daarna heb ik in de Samsung E700 en Nokia6610 gekeken,daar was het wel week 29. Ik neem aan dat ik zelf slim genoeg ben om na te gaan in welke week we zitten :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
hehehe, let vooral niet op de smiley in de eerste alinea..... :)
maargoed, mijn SX1 laat t iig wel goed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

khad pas dat mijn telefoon steeds uitging en weer aan :S:S:S
ik kon der niks mee :X toen moest ik die wel bekende toetsencombo doen
*#AAN/UIT en hopla formateren ..
maar nu krijg ik steeds dat mijn realone player vastloopt :(
ik hoop dat de volgende firmware tog wat beter is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op 14 juli 2004 @ 23:18:
[...]

Hoe ik dat weet?ik kijk in de agenda op mijn SX1 nadat ik een conflict met mijn manager heb gehad over de week waarin ik mijn vakantie opneem ( bedankt sx1 )
Daarna heb ik in de Samsung E700 en Nokia6610 gekeken,daar was het wel week 29. Ik neem aan dat ik zelf slim genoeg ben om na te gaan in welke week we zitten :Z
@XeNeRgY

Raar hoor, dat jou SX1 een fout aangeeft. Bij mij is het vandaag de 15de en die valt volgens mijn SX-je in week 29.............en ook volgens de kalenders.........goed dus! Jij hebt wellicht met een echte BUG te maken 8)7! Verkopen dat ding................ B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
three2five schreef op 14 juli 2004 @ 15:04:
[...]

Dit is ook irritant :+

Ik ga de mijne vanmiddag halen :9

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
porto33 schreef op 15 juli 2004 @ 01:58:
hehehe, let vooral niet op de smiley in de eerste alinea..... :)
maargoed, mijn SX1 laat t iig wel goed zien.
ok :)
anyway,na een spontane zelf-reboot staat de calender ineens wel goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de mijne stond ook verkeerd, ook week 28 8)7

FF klooien, van dagstand naar weekstand, week laten beginnen op zondag en toen weer laten beginnen op maandag en hij staat op week 29.

Inderdaad vreemd...

Iemand nog een proggie (zoals reeds eerder gevraagd) om je contacten te beheren (nee, please geen outlook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlheiz

nlheiz

Chow-chow's

Hoi Gagster

Zoals porto al aangaf zou je contacts manager kunnen proberen, deze vind je op de volgende site en kost ongeveer 12 EUR

http://www.agora.cz

Ik zelf had altijd goede ervaring met oxygen phone manager. Helaas is de versie die ik heb alleen voor nokia telefoons en is mijn licentie al verlopen dus moet ik de nieuwe versie voor simbian foon weer kopen. Kost iets meer (35 eur) maar je kan er ook iets meer mee.

http://www.oxygensoftware.com

Ik denk er zelf over om die van oxygen weer te kopen maar ga binnen kort eerst de free trial van ze proberen om te zien hoe of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee Malaikat;

Dank voor je reactie, ben inmiddels gezegend met Contact Manager.

Maar wat ik zoek is een programma waarmee ik op mijn PC het "export.csv" bestand kan bewerken.

Ik heb namenlijk geen zin om alle info van mijn contacten te bewerken op de sx1.
Dat doe ik liever op mijn pc en dat ik dan daarna het bestand weer importeer in mijn sx1.

Ik bedoel dus, dat ik bij, zeg bijv. Piet, zijn mobiele nummer, privenummer, zakelijke nummer, emailadres enz. kan invoeren en vervolgens dat na het importeren weer terug zie op mijn telefoon.

Aangezien ik 122 contacten heb, is het invoeren van al die informatie, via het toetsenbord van de sx1, voor mij in ieder geval, geen optie.

Malaikat, kan je met Oxigen Phonemanager mijn bovenstaande verhaal wel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook even de agile messenger geconfigureerd via: http://www.mywayfinder.com

En ik moet zeggen: PERFECT!!! Makkelijker kan het niet..

Hulde voor de tipgever (Koolenboer) en voor de "agile-mywayfinder" combo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlheiz

nlheiz

Chow-chow's

Allo Gagster,

Heb gisteren even gespeeld met oxygen phone manager, ziet er goed uit. Werkt zelfs via BT. Je moet wel een agent laden op de phone om het werkend te krijgen maar dit wordt goed uitgelegd. Tevens moet je Mroute op de BT poort uitschakelen anders kan oxygen geen contact krijgen (dit als tip, koste mij een halfuur om dit te achterhalen 8)7 ).

Wat oxygen doet, is je contacts inlezen in de software op de pc, daar kan je alles bewerken en nieuwe contacts aanmaken om vervolgens weer terug te zetten op je foon. Dus een echte manager. Zover ik kon zien zijn alle velden aanwezig en kunnen worden ingevult.

Kijk anders even op de site of download het freeware pakket en test het zelf.
Hij doet dus niets met Contacts.csv maar maakt een eigen bestand aan. Tevens maakt het pakket (indien je wil) een backup van de foon. Vanavond ga ik nog wat verder spelen. Laat het je weten.

ps: sinds ik FScaller uit heb staan ivm het backup probleem heb ik geen vastlopers meer gehad met mijn foon, toeval :? :+ :? ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 13:15:
Ik heb net ook even de agile messenger geconfigureerd via: http://www.mywayfinder.com

En ik moet zeggen: PERFECT!!! Makkelijker kan het niet..

Hulde voor de tipgever (Koolenboer) en voor de "agile-mywayfinder" combo!!!
dank u
danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Misschien heb ik het gemist, spittend door alle voorgaande topics, maar ik heb vandaag mijn SX1 binnen gekregen via 2call en wat mij direct opviel is dat het scherm zo donker blijft. En ja, ik heb het plastic bescherm folie eraf gehaald ;).
Er stond FW 06 op en ik las dat FW 12 de helderheid verbeterd, was ook het advies van Siemens. Maar er veranderd helemaal niets aan de helderheid, de sneheid nam wel fors toe.
Wat ik wel zie is dat alles er een bezig wazig uitziet, tenminste lijkt het alsof er nog iets op het scherm geplakt zit. Althans dat lijkt zo.
Heeft iemand dit al aan de hand gehad? Ik begrijp dat er geen brightness instelling mogelijk is. Of is er misschien een bepaalde verborgen setup waarbij dat wel mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben het gedoe met mijn sx1 nu zat
het is jammer dat siemens geen smartphone kan maken die het goed doet.
bluetooth valt steeds uit. Zelfde geld voor infrarood
slaat nog steeds vast
erg irri :(

zit echt te denken aan een ander toestel
sony ericsson 910i
of
sony ericsson k700i

hmmm
moeilijk
eerst ff mijn sx1 op marktplaats zetten :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 19:21:het is jammer dat siemens geen smartphone kan maken die het goed doet.
Ach ja. Je ziet op forums vooral de problemen langskomen, dat spreekt voor zich. Ik luisterde deze avond weer een lange busrit naar de MP3 speler en het verbaasde me gewoon weer hoe loepzuiver en prachtig het stereo geluid is van de SX1. Daar kunnen weinig andere phones aan tippen. Voor de meeste problemen die langs zijn gekomen is een oplossing. Zo blijkt nu maar weer dat FSCaller ervoor zorg droeg dat de backup functie van de Data Suite niet goed werkte bij velen. Ik ben heel tevreden over mijn lieve SX1. ;)
regmaster schreef op 16 juli 2004 @ 19:14:Wat ik wel zie is dat alles er een bezig wazig uitziet, tenminste lijkt het alsof er nog iets op het scherm geplakt zit. Althans dat lijkt zo.
Heeft iemand dit al aan de hand gehad? Ik begrijp dat er geen brightness instelling mogelijk is. Of is er misschien een bepaalde verborgen setup waarbij dat wel mogelijk is?
Nee er is geen verborgen setup. Het scherm van de SX1 is gewoon helder en duidelijk. Punt. Daar is niks aan toe te voegen. Als dat bij jou niet zo is heb je of een namaak SX1 of iemand heeft met de telefoon gekloot of het is een fabrieksfout of je hebt hem overgekocht van iemand die met glansspul in de weer is geweest en dat is nogal mislukt... of... you get the point. Een niet helder scherm heeft de SX1 gewoon niet, dus ga terug naar de winkel.

[ Voor 39% gewijzigd door Barca op 16-07-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Barca schreef op 16 juli 2004 @ 23:12:
[...]

[...]

Nee er is geen verborgen setup. Het scherm van de SX1 is gewoon helder en duidelijk. Punt. Daar is niks aan toe te voegen. Als dat bij jou niet zo is heb je of een namaak SX1 of iemand heeft met de telefoon gekloot of het is een fabrieksfout of je hebt hem overgekocht van iemand die met glansspul in de weer is geweest en dat is nogal mislukt... of... you get the point. Een niet helder scherm heeft de SX1 gewoon niet, dus ga terug naar de winkel.
Thanks, dan weet ik tenminste dat het dus niet normaal is.
Zal maandag ff contact opnemen met de guys van 2Call, daar de SX1 ' gelukkig' nieuw gekocht.
Iemand enige ervaring met de service van 2Call? Ik vind alleen maar positieve reacties over de snelle leveringen maar dat zegt mij weinig over de service als er iets mis is met een telefoon o.i.d..

[ Voor 13% gewijzigd door regmaster op 17-07-2004 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:35

Flappiewappie

Hier nog meer

regmaster schreef op 17 juli 2004 @ 07:16:
[...]

Thanks, dan weet ik tenminste dat het dus niet normaal is.
Zal maandag ff contact opnemen met de guys van 2Call, daar de SX1 ' gelukkig' nieuw gekocht.
Iemand enige ervaring met de service van 2Call? Ik vind alleen maar positieve reacties over de snelle leveringen maar dat zegt mij weinig over de service als er iets mis is met een telefoon o.i.d..
schijnt ook goed te zijn, kwestie van even mailen (waar ze snel op reageren)

misschien is de vraag al wel ns (heel vaak) voorbij gekomen,

maar wat zijn de verschillen tussen de SX1 en den Nokia 6230 :)?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Flappiewappie schreef op 17 juli 2004 @ 12:30:
[...]

schijnt ook goed te zijn, kwestie van even mailen (waar ze snel op reageren)

misschien is de vraag al wel ns (heel vaak) voorbij gekomen,

maar wat zijn de verschillen tussen de SX1 en den Nokia 6230 :)?
Nokia 6230 heeft geen OS, dat is het belangrijkste verschil.
Voor details kan je terecht in Nokia 6230 [Deel 9]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week is mijn SX1 gecrasht waardoor er niets anders opzat dan formatteren. Jammer maar helaas...

Wel echt vervelend is dat Datasuite mijn sx1 niet meer herkent na het formatteren. :( Mrouter maakt wel verbinding maar Datasuite niet. Na alle tips uit de FAQ geprobeerd te hebben (oa 3 verschillende versies van Datasuite en usb kabel erin als de sx1 uitstaat en dan pas aanzetten) ben ik ten einde raad. 8)7 Bij alle versies blijft het zo dat alleen Mrouter aangeeft verbinding te hebben.

Heeft iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
mijn datasuite geeft ALTIJD aan dat ie geen telefoon heeft gevonden maar ondertussen werkt t meeste normaal. Je moet erop letten of de meeste vakjes zg. 'grey-outed' zijn of gewoon aanklikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porto33 schreef op 17 juli 2004 @ 17:11:
mijn datasuite geeft ALTIJD aan dat ie geen telefoon heeft gevonden maar ondertussen werkt t meeste normaal. Je moet erop letten of de meeste vakjes zg. 'grey-outed' zijn of gewoon aanklikbaar.
Bij mij zijn de belangrijkste, diegene waarvoor verbinding vereist is, niet aanklikbaar. Ik kan nu dus geen backup terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Ziet in apparaatbeheer alles m.b.t. USB er goed uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 17 juli 2004 @ 18:55:
Ja, dat ziet er allemaal goed uit. Voor het formatteren had ik ook nergens problemen mee. Ik begrijp er niets van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Barca schreef op 17 juli 2004 @ 18:55:
Probeer de usb driver die met de firmware van Siemens mee komt,nadat ik deze geinstalleerd had werkte het hier perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iemand nog iemand weet voor mijn sx1
moet hij mij even mailen (weg)
ben dat vastlopen beu :(

ga morgen een se k700i halen

[ Voor 26% gewijzigd door Xandrios op 18-07-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 20:36:
als iemand nog iemand weet voor mijn sx1
moet hij mij even mailen (weg)
ben dat vastlopen beu :(

ga morgen een se k700i halen
Dit is niet de bedoeling, probeer http://www.tweakers.net/aanbod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje... ik heb al een tijdje dit forum niet meer bezocht, maarre... hoe staat het met FW 12??? Is het nou een verbetering t.o.v. FW 7?

Alvast bedankt voor de reactie..

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Sony Ericsson zit een minigolf game. Je kunt dan via bluetooth ook tegen anderen spelen.. is er ook zoiets wat op de SX-1 draait??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moge allemaal,
Ik heb voor mijn SX1 TomTom, maar nog geen GPS-je........wel handy want krijg nu de melding: "Systeemfout". Mijn vraag is, wat voor GPS systemen zijn er allemaal te krijgen en wat kosten die?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook maar eens geregistreerd na dat ik vanaf deel 2 alles mee lees en van jullie tips & suggesties mijn kennis betreffende de SX1 probeer op te krikken.

AgileMessenger werkt perfect. Bedankt voor de tip! _/-\o_ ..

Mijn SX1 (gekocht in maart 2004 en nu met FW12) vertoont af en toe wat kuren.
- Met bellen hangt die soms vast (alleen hard-reset werkt dan);
- heel af en toe met MP3's afspelen;
- heel af en toe met het typen van een SMS-bericht.

Verder werkt alles perfect en wegen de nadelen zeker niet zwaarder dan de voordelen. Even resetten en je kunt weer vooruit, toch ;) ..

Ik zag een paar post betreffende het "contacten-beheer".
Ik gebruik gewoon MS Outlook om te synchroniseren, werk daar alles bij wat me met de SX1 teveel werk is en synchroniseer.

Geen probleem. Ik gebruik mijn laptop en desktop via de USB-kabel en de IR-poort en alles werkt perfect op 1 ding na:
- MP3's vanuit datasuite uploaden.

Het is aan te raden om dit rechtstreeks naar de SX1 te doen middels het bijgevoegde icoontje welke op het bureaublad te vinden is.

Verder echt een hulde naar de makers van dit topic en iedereen die bijdraagd aan een goed en "zuiver" topic. Dit werkt min of meer echt als een database voor me.

Kan zoveel hier vinden, geweldig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankleppe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Hey,

Ik denk dat ik mn speaker heb opgeblazen... kBen ff FW12 aant installeren, als dit niet helpt kan ik m dan gewoon naar het reparatiecentrum sturen?

<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de FAQ:

Huh? Mijn volume is ineens een stuk lager!?
Vanaf fw10 heeft Siemens het volume van de speaker iets verlaagd. Uiteraard niet zonder reden; Siemens kreeg SX1's terug met opgeblazen speakers.

Je kunt deze dus opsturen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Ik heb hem eindelijk, ziet er zover goed uit hoor..

Mozzies roeleert echt, wat een top spel zeg!! _/-\o_

Voor zover geen rpoblemen, syncen was binnen 5 minuten werkend op de pc en dus niets hoeven over zetten vanaf de 9210i die ik hier voor had.

En licht dat die SX1 is :+

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje ...

Waar kun je de transparante icoontjes downloaden om op je achtergrond te zetten voor de snelkoppelingen?

En een opmerking..
Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, maar volgens mij staat er een foutje in de openingspost. Er staat :

Hoe converteer ik AMR bestanden naar AVI?
Met behulp van dit programma.

Volgens mij gaat het hier toch echt om een AMR naar WAV converter!
Verder is het natuurlijk een super openingspost :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 20:53:
Hoe converteer ik AMR bestanden naar AVI?
Met behulp van dit programma.
Volgens mij gaat het hier toch echt om een AMR naar WAV converter!
8)7 Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Ik zou bij god niet weten of het al de revu gepasseerd is en heb alles doorgekeken.

- kan ik geen e-mailberichten synchroniseren met de mailboxfunctionaltiteit in de SX1?

Dus gewoon de e-mails vanuit Outlook naar de SX1 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 08:53
Mooi man. Net monditel gebeld. Het duurt gemiddeld 4 (VIER!) weken voordat je nieuwe software krijgt.

Lekker. Nog een week te wachten :)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 08:16:
Raar hoor, dat jou SX1 een fout aangeeft. Bij mij is het vandaag de 15de en die valt volgens mijn SX-je in week 29.............en ook volgens de kalenders.........goed dus! Jij hebt wellicht met een echte BUG te maken 8)7! Verkopen dat ding................ B)
Om hier nog even op terug te komen...

Ik had dezelfde fout; 15 juli viel volgens mijn SX1 in week 28. Maar toen ik Opties / Instellingen / Standaardweergave op Weekweergave zette, ziet hij het nu gewoon als week 29. Strange. 8)7 8)7 8)7

offtopic:
FAQ is enigszins verbeterd op 'n aantal punten als mislukte backups (boosdoener FSCaller), etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Barca op 20-07-2004 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Barca schreef op 20 juli 2004 @ 21:59:
[...]

Om hier nog even op terug te komen...

Ik had dezelfde fout; 15 juli viel volgens mijn SX1 in week 28. Maar toen ik Opties / Instellingen / Standaardweergave op Weekweergave zette, ziet hij het nu gewoon als week 29. Strange. 8)7 8)7 8)7

offtopic:
FAQ is enigszins verbeterd op 'n aantal punten als mislukte backups (boosdoener FSCaller), etc.
Dan is dat gelukkig opgehelderd :) overigen ben ik nog steeds teleurgesteld in de hoeveelheid fouten die de SX1 bezit. Toen ik bij The Phone House vroeg waarom zij de SX1 niet in het assortiment hadden werd mij verteld dat de telefoon teveel fouten had en dat men geen zin had om continu klanten uit te leggen dat er weinig aan gedaan kon worden....eerst moest ik hier om lachen en dacht ik wat een sukkels, echter begrijp ik nu waarom ik deze reactie kreeg.

Voor degenen die Agile Messenger gebruiken; Bestaat er een mogelijkheid om het emailadres te zien van degene met wie je chat? wanneer iemand zijn/haar nick veranderd is het voor mij niet te achterhalen met wie ik chat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 3 maanden mijn SX1. Toen ik gisteren in het donker mijn wekker probeerde te zetten bleken de verlichting van de toetsen het niet meer te doen. Ook nadat ik hem geformateerd had deden ze het niet. Is dit een welbekend probleem of is dit zeldzaam dat dit gebeurd???? Ik heb hem vanaag weggebracht bij de Mediamarkt waar ik hem gekocht heb. Weten jullie hoe lang het duurt voordat hij weer terug is of zijn ze niet zo snel bij siemens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 23:36:
Ik heb nu 3 maanden mijn SX1. Toen ik gisteren in het donker mijn wekker probeerde te zetten bleken de verlichting van de toetsen het niet meer te doen. Ook nadat ik hem geformateerd had deden ze het niet. Is dit een welbekend probleem of is dit zeldzaam dat dit gebeurd???? Ik heb hem vanaag weggebracht bij de Mediamarkt waar ik hem gekocht heb. Weten jullie hoe lang het duurt voordat hij weer terug is of zijn ze niet zo snel bij siemens?
ik denk dat het ongeveer twee weken duurt; dit was in ieder geval bij mijn nokia 2 keer zo. Als je pech hebt duurt het langer,gewoon aantal keer informeren hoe het met je telefoon staat. Je hebt garantie en de leverancier is dus ( imo ) verplicht je zo spoedig mogelijk van een werkend exemplaar te voorzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Voor ieder toestel dat ter reparatie bij Siemens wordt aangeboden ontvangt de aanbieder een zogenaamde RMA code. Je zou MediaMarkt kunnen bellen en ze kunnen vragen naar de RMA code, zodat je de status van de reparatie op de Siemens Repair Centre website kan vinden. Zie de FAQ voor de details. (CTRL+F - RMA code)

Dit probleem lijkt me uniek. Problemen met de verlichting van de toetsen is nog niet eerder aan bod gekomen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 08:53
Yahoo! Ik heb 'm terug met NL software :)

Met 1 woord: perfect :) Alles draait weer lekker!

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Ik begin het nu toch echt een beetje zat te worden. Ik vind de SX1 echt een geweldige telefoon, en ik wil zo graag mogelijk een werkende sx1 willen hebben, ik hoef niets anders. Maar het zit mij toch echt niet mee. Even voor de gein mijn ervaringen hoeveel ik al heb kunnen genieten van de sx1;

Mid januari mijn SX1 twee weken onderweg voor reparatie; "taal vervangen van engels naar nederlands"
Mid februari gaat mijn Linker-oordopje kapot. Nog geen probleem verder; om die reden niet opgestuurd.
Mid april gaat mijn microfoontje kapot van mijn headset, samen met de speaker van mijn telefoon. Dus telefoon samen met headset opgestuurd. Telefoon binnen twee weken terug (werkend, ook nog eens met een nieuwe cover) en na drie weken mijn headset terug. Reparatiebon zegt gerepareerd en getest; niet dus.
Opnieuw opgestuurd, mono headset terug. Opnieuw opgestuurd, met exacte typenummers (zelfs het interne siemens typenummer), weer een mono toegestuurd. Daarna weer een mono toegestuurd. Gister kreeg ik te horen dat ze bij Siemens geen stereo-headsets meer hebben (er komt een nieuwe stereo headset btw), en dat Siemens duitsland niet een headset wil leveren. Dus ik ben gewoon de lul.

Vandaag bij T for telecom een SX1 headset maar gekocht. Stop hem in het toestel; krijg elke seconde de melding "charging", behalve wanneer ik de PTT knop indruk. Als ik de PTT knop indruk word de headset niet herkend (antenne werkt niet, geen geluid over de headphones). Als ik de PTT knop niet indruk, word de headset overigens ook niet herkend. En ja, het is de goede headset. Bij gebruik van een (niet officiele) *55 headset krijg ik niet de melding, maar word de headset niet herkend.

Morgen krijg ik van de belcompany een andere headset uit een onderling geleverde SX1, ben benieuwd of ie er morgen uberhaupt is, en wat mijn sx1 dan doet.

Owjah, voor de wijsneuzerige mensen die denken dat ik er niet aan heb gedacht; Terug naar fabrieksinstellingen, hard reset, alles geprobeert. Ga nu flashen van firmware 14 naar firmware 13 (mc laren, leuk, kan ik die ook gelijk proberen :)), kijken of het daar aan ligt. En nog meer achtergrondinfo; Mijn SX1 word wel gewoon gevonden door mijn USB/computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zeer korte termijn van plan om ook de SX1 aan te schaffen, maar zou graag willen weten of alle on-line aanbieders alleen de engelse versie verkopen, aangezien die prijs veel lager is dan de nederlandse versie die in de winkels ligt.

Wie weet welke versie ze bij 2call verkopen, eng/nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 09:17:
Ben op zeer korte termijn van plan om ook de SX1 aan te schaffen, maar zou graag willen weten of alle on-line aanbieders alleen de engelse versie verkopen, aangezien die prijs veel lager is dan de nederlandse versie die in de winkels ligt.

Hebben ze daar geen helpdesk of enige andere vorm van informatieverstrekking? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 09:17:

Bij 2call krijg je de nederlandse versie incl. Firmware 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op 22 juli 2004 @ 10:22:
[...]

Bij 2call krijg je de nederlandse versie incl. Firmware 6
Dank je, op z'n antwoord zat ik te wachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:35

Flappiewappie

Hier nog meer

vraag; Nokia 6230, of de Siemens SX1? (2e keer, kan niet zo goed zien want nou daadwerkelijk belangrijke verschillen zijn)

symbian+groter tegenover mp3 ringtones (:/)+kleiner? of zijn er meer verschillen?

[ Voor 26% gewijzigd door Flappiewappie op 22-07-2004 12:00 ]

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Nou, Three2five is weer oldskool. SX1 word morgen weer eens opgestuurd, omdat mijn telefoon blijkbaar niet goed contact maakt met de headset (twee nieuwe headsets geprobeerd), dus back to sl45i...

Wel geinig, een sl45i met 256 MB MMC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 11:01:
[...]

Dank je, op z'n antwoord zat ik te wachten _/-\o_
gsmtrack.nl = ook NL en FW6

maar je kunt ze natuurlijk ook even bellen 8)7

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Flappiewappie schreef op 22 juli 2004 @ 11:57:
vraag; Nokia 6230, of de Siemens SX1? (2e keer, kan niet zo goed zien want nou daadwerkelijk belangrijke verschillen zijn)

symbian+groter tegenover mp3 ringtones (:/)+kleiner? of zijn er meer verschillen?
-gebruik de search
-google

genoeg reviews en informatie te vinden.wanneer je dit topic doorgelezen had had je al een stuk beter geïnformeerd kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
three2five schreef op 22 juli 2004 @ 14:19:
Nou, Three2five is weer oldskool. SX1 word morgen weer eens opgestuurd, omdat mijn telefoon blijkbaar niet goed contact maakt met de headset (twee nieuwe headsets geprobeerd), dus back to sl45i...

Wel geinig, een sl45i met 256 MB MMC...
Jij hebt wel veel teveel pech met je phone man. Hopelijk komt het nu eens goed he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Tsja, ik baal er enorm van. Maar nu ik terug ben naar mn sl45i, brengt dat toch wel heel veel nostalgie terug, en moet ik eerlijk bekennen dat ik mijn sl45i nog steeds de beste telefoon aller tijden vind... Ik vind de sx1 dan ook niet een echt goede vervanger voor mijn sl45i.

MP3 is voor mij het belangrijkst op mijn telefoon, en de sl45i heeft simpelweg de beste mp3functie ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde als three2five, ik gebruik de mp3 functie van mijn SL45@SL45i (zonder java :P) ook vaak, heb er 128 mb in zitten. Ik kan wel een 6230 kopen maar ik vind dat dus iets wat ik laatste zou doen...dan hou ik mn SL45 wel.. Ik zit wel al een hele tijd te twijfelen over een SX1, maar als ik de problemen zie weerhoudt het me er wel van om er 1 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op 22 juli 2004 @ 20:20:
Ik heb precies hetzelfde als three2five, ik gebruik de mp3 functie van mijn SL45@SL45i (zonder java :P) ook vaak, heb er 128 mb in zitten. Ik kan wel een 6230 kopen maar ik vind dat dus iets wat ik laatste zou doen...dan hou ik mn SL45 wel.. Ik zit wel al een hele tijd te twijfelen over een SX1, maar als ik de problemen zie weerhoudt het me er wel van om er 1 te kopen.
Dan zou ik nog een tijdje wachten,er komen een hoop leuke telefoontjes aan voor zover ik weet en als er dan niks leuks bij zit kun je tegen die tijd een SX1 voor weinig geld kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
J0YR1D3R schreef op 22 juli 2004 @ 20:20:
Het is een beetje lastig om te zeggen. Ik vind de SX1 een prachttoestel, alleen op het moment heb ik er heel veel problemen mee gehad, maar ik ben geen representatieve gebruiker. Ik ben gewoon enorm veeleisend qua gebruik; ik gebruik mijn telefoon dan ook gewoon gemiddeld 3-4 uur per dag (behoorlijk veel bellen, half uurtje handsfree mp3, twee uur normaal mp3 etc.). Ik vind het teleurstellend dat mijn SX1 het niet zo goed volhoud, mijn sl45i hield het veel beter vol (18 maanden, voordat hij begon te sputteren).

Ik zou als ik jou was een sx1 kopen, maar zeker weten nooit die sl45i wegdoen. Sinds mijn sl45i heb ik heel wat telefoons gehad (3650, n-gage, 6600, s45i, sl55, spv en vast nog wel heel wat meer) maar ik bleef de hele tijd toch wel terugverlangen naar de sl45i.

Owjah, sl45 is geen sl45i zonder java.. hoogstens een sl45 met firmware 49/54/56/90...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand van jullie waar in NEDERLAND een origineel front- en backcover kan kopen cq. bestellen?

Ik draag die telefoon altijd in een broekzak zonder iets er in. Hoogstens een bankpasje, maar dan niet aan de beeldschermzijde.

Ik vind het echt teleurstellend dat je voor zo een toestel met een aardig prijskaartje (vooral destijds bij aanschaf) geen covers beschikbaar zijn in de betere telefoonzaken.

Hoe snel er krassen op komen is werkelijk waar niet normaal meer.

Ik ben dus van plan om nwe covers te kopen en dan ;) maar meteen een plastic beschermplakkertje op mijn beeldscherm stick :r

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 08:10 . Reden: Spellingsfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 08:08:
Weet iemand van jullie waar in NEDERLAND een origineel front- en backcover kan kopen cq. bestellen?

Ik draag die telefoon altijd in een broekzak zonder iets er in. Hoogstens een bankpasje, maar dan niet aan de beeldschermzijde.

Ik vind het echt teleurstellend dat je voor zo een toestel met een aardig prijskaartje (vooral destijds bij aanschaf) geen covers beschikbaar zijn in de betere telefoonzaken.

Ik ben dus van plan om nwe covers te kopen en dan ;) maar meteen een plastic beschermplakkertje op mijn beeldscherm stick :r
Voor zover ik weet zijn er geen covers in de omloop,wellicht dat je het via ebay kunt proberen of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
[quote]three2five schreef op 22 juli 2004 @ 22:52:
[...]

Sinds mijn sl45i heb ik heel wat telefoons gehad (3650, n-gage, 6600, s45i, sl55, spv en vast nog wel heel wat meer) maar ik bleef de hele tijd toch wel terugverlangen naar de sl45i.

[quote]

Werkt dat windows-based besturingssysteem op de spv niet veel fijner dan symbian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
three2five schreef op 22 juli 2004 @ 22:52:
[...]

Het is een beetje lastig om te zeggen. Ik vind de SX1 een prachttoestel, alleen op het moment heb ik er heel veel problemen mee gehad, maar ik ben geen representatieve gebruiker. Ik ben gewoon enorm veeleisend qua gebruik; ik gebruik mijn telefoon dan ook gewoon gemiddeld 3-4 uur per dag (behoorlijk veel bellen, half uurtje handsfree mp3, twee uur normaal mp3 etc.). Ik vind het teleurstellend dat mijn SX1 het niet zo goed volhoud, mijn sl45i hield het veel beter vol (18 maanden, voordat hij begon te sputteren).

Ik zou als ik jou was een sx1 kopen, maar zeker weten nooit die sl45i wegdoen. Sinds mijn sl45i heb ik heel wat telefoons gehad (3650, n-gage, 6600, s45i, sl55, spv en vast nog wel heel wat meer) maar ik bleef de hele tijd toch wel terugverlangen naar de sl45i.

Owjah, sl45 is geen sl45i zonder java.. hoogstens een sl45 met firmware 49/54/56/90...
Ja dat laatste klopt, ik heb inderdaad firmware 54 erin zitten omdat anders mn 128mb kaartje niet herkend wordt. Ik ga denk vanavond even kijken naar die SX1 bij belcompany ofzo wat het mij gaat kosten, of het veel verschil is tov een online shop. Zit er over te denken om hem gewoon los te kopen... Mn SL45 doe ik sowieso niet weg, mn rode toets is kaal, accuklepje zit los, beeldscherm valt af en toe uit, maar is nog zeker werkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
[quote]Aghanim schreef op 23 juli 2004 @ 17:32:
[quote]three2five schreef op 22 juli 2004 @ 22:52:
[...]

Sinds mijn sl45i heb ik heel wat telefoons gehad (3650, n-gage, 6600, s45i, sl55, spv en vast nog wel heel wat meer) maar ik bleef de hele tijd toch wel terugverlangen naar de sl45i.
Werkt dat windows-based besturingssysteem op de spv niet veel fijner dan symbian?
Ahem... kots!!! Ik en mijn broer hadden beiden toen een SPV gekocht, en we zijn er beiden echt kotsmisselijk van... Traag (veel trager dan welk symbian toestel dan ook) en heel heel veel problemen. Heel veel software problemen, maar ook een aantal hardware problemen.

Ik neem dan dus ook maar aan dat je post sarcastisch was bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 08:08:

In duitsland kun je via mobiltec.de een orginele cover kopen. Heb ik laatst ook gedaan (hij was er binnen vier dagen). Maar ja dat is dus uit duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
three2five schreef op 23 juli 2004 @ 20:31:

[...]

Ahem... kots!!! Ik en mijn broer hadden beiden toen een SPV gekocht, en we zijn er beiden echt kotsmisselijk van... Traag (veel trager dan welk symbian toestel dan ook) en heel heel veel problemen. Heel veel software problemen, maar ook een aantal hardware problemen.

Ik neem dan dus ook maar aan dat je post sarcastisch was bedoeld...
Heb me nooit echt verdiept in de spv dus vroeg het me serieus af omdat het eruit ziet als windows, wat toch vaak vetrouwd in de oren klinkt

Nog steeds 2 dingen waar ik me echt heel erg aan erger bij de SX1

- Als de batterij zo leeg is dat de tel uit valt dan krijg ik hem haast niet aan met oplader erin,moet ik echt paar minuten lang proberen voordat het werkt

-Bij agile messenger kan ik het emailadres van mensen niet zien,wanneer ze van naam veranderen weet ik niet wie het zijn

[ Voor 24% gewijzigd door Aghanim op 23-07-2004 23:23 . Reden: extra vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Aghanim schreef op 23 juli 2004 @ 22:58:
Bij agile messenger kan ik het emailadres van mensen niet zien,wanneer ze van naam veranderen weet ik niet wie het zijn
Dat heeft niks met de SX1 te maken. Agile Messenger is immers een extern Symbian programma dat op de SX1 geinstalleerd is. Ik gebruik Agile Messenger zelf niet, maar wellicht zijn er andere mensen die weten hoe dit probleem is op te lossen? Of wellicht is er een betere Symbian Messenger verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Aghanim schreef op 23 juli 2004 @ 22:58:
[...]

Heb me nooit echt verdiept in de spv dus vroeg het me serieus af omdat het eruit ziet als windows, wat toch vaak vetrouwd in de oren klinkt

- Als de batterij zo leeg is dat de tel uit valt dan krijg ik hem haast niet aan met oplader erin,moet ik echt paar minuten lang proberen voordat het werkt

-Bij agile messenger kan ik het emailadres van mensen niet zien,wanneer ze van naam veranderen weet ik niet wie het zijn
Nou het windows is helemaal niet zo herkenbaar eigenlijk, behalve het bestandssysteem wat vrij prettig werkt.

Over de batterij; Eigenlijk heeft elke telefoon dat wel een beetje. Dan gaat ie namelijk opstarten in "batterij-oplaadmodus", en daarna kan die pas normaal opstarten. Kleine hint; altijd voordat je het toestel in de oplader doet, of tijdens, ehm aanzetten, en dan de oplader er snel in. Keine problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Barca schreef op 23 juli 2004 @ 23:48:
[...]

Dat heeft niks met de SX1 te maken. Agile Messenger is immers een extern Symbian programma dat op de SX1 geinstalleerd is. Ik gebruik Agile Messenger zelf niet, maar wellicht zijn er andere mensen die weten hoe dit probleem is op te lossen? Of wellicht is er een betere Symbian Messenger verkrijgbaar?
weet dat het niks met de SX1 zelf te maken heeft...voor zover ik weet is er ook een webbased msn die gratis te gebruiken is wanneer je orange world hebt.echter is de manier van msnen erg omslachtig.helaas ben je bij agile messenger snel door je gratis 2 mb heen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Ik moest er ook maar aan geloven en heb Agile Messenger geinstalleerd. :+ Maar uh, ik dacht dat je ook wel via Bluetooth zou kunnen connecten maar dat is dus helemaal niet mogelijk!? :? Ik ga niet (GPRS/Orange World) betalen om alleen maar vanuit m'n bed te kunnen MSN'n. ;) Is er geen Messenger waarmee het wel via Bluetooth kan?

Edit:
Sorry mensen ik loop te prutsen. :D 't werkt, stoer hoor. ;) Super stoer.

Edit:
Waar kan ik nou een goedkope maar goed werkende dongle aanschaffen? Uiteraard zoek ik me lam maar er zijn wel heel veel topics over ;) en het gaat mij gewoon om een simpel goedkoop maar goed werkend dongle'tje.

[ Voor 40% gewijzigd door Barca op 24-07-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik heb nu "prijs" ...... })

gisteren orange world afgesloten, nog even hotmail checken en ja hoor..... java error. oke, kan gebeuren, maar het bleven java errors. java afgesloten.

contacts deden het ook niet meer, system error.

verder geprobeerd... database error......

nu start ie op..... het siemens "oogje" komt in beeld en met een "beep" schakelt ie weer uit.......

ik ben bang dat dit dus een retourtje siemens gaat worden....

iemand nog ideeen of tips??
accu en simkaart zijn er vannacht al uitgeweest, maar ik kom er gewoon niet meer in, start niet op.

in hoeverre is siemens erg naukeurig als er bv een blz installer enz op staan??
dit met betrekking tot de garantie......
wel heb ik vorige week de tijd van het oproepsignaal veranderd, zoals in het forum een post stond, maar dit lijkt me ook niet de oorzaak kunnen zijn.
gewoon stomme pech dus!

oja, zouden ze hem niet omkunnen ruilen voor zo'n beestachtig mooie McLaren.......(ha, ha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 11:07:
ook ik heb nu "prijs" ...... })

gisteren orange world afgesloten, nog even hotmail checken en ja hoor..... java error. oke, kan gebeuren, maar het bleven java errors. java afgesloten.

contacts deden het ook niet meer, system error.

verder geprobeerd... database error......

nu start ie op..... het siemens "oogje" komt in beeld en met een "beep" schakelt ie weer uit.......

ik ben bang dat dit dus een retourtje siemens gaat worden....

iemand nog ideeen of tips??
accu en simkaart zijn er vannacht al uitgeweest, maar ik kom er gewoon niet meer in, start niet op.

in hoeverre is siemens erg naukeurig als er bv een blz installer enz op staan??
dit met betrekking tot de garantie......
wel heb ik vorige week de tijd van het oproepsignaal veranderd, zoals in het forum een post stond, maar dit lijkt me ook niet de oorzaak kunnen zijn.
gewoon stomme pech dus!

oja, zouden ze hem niet omkunnen ruilen voor zo'n beestachtig mooie McLaren.......(ha, ha)
formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Is dat plastic folio op de display, ook los voor de sx1 te koop?

Dit omdat ik een officieel siemens beschermhoesje heb, maar in dat siemens hoesje kunnen er nog steeds krassen op het scherm komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Rodemannetje,

is los te koop maar heb t eens geprobeerd en de luchtbelletjes zijn haast niet meer te tellen. ;) Het is zeer rottig dat spul er smetteloos en zonder lucht op te strijken; je kan dan nog liever de folie die er al nieuw op zit zo lang mogelijk op laten zitten of anders gewoon een hard hoesje halen voor je dierbaar bezit! :)

Ik had t indertijd besteld bij www.mobiltec24.de

@monalisa, bij bovenstaand adres verkopen ze idd ook originele covers, die kosten zo'n 12 euro geloof ik. Een cover met displayplaat kost 63 euro! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, kan dat dan als hij niet inschakeld........maar tijdens het opstarten uitvalt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Het klinkt heel flauw, maar waarom probeer je het niet eerst gewoon voordat je post? Een harde reset verhelpt je problemen, zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks.

Overigens nog iets mafs: ik wil upgraden naar f12 benelux (heb nu f7 benelux). Het upgradeprogramma geeft aan dat de telefoon niet gevonden kan worden, terwijl de datasuide gewoon usb verbinding heeft (maar probleem blijft ook na afsluiten datasuite). In de startpost is hierover niets te vinden: iemand een oplossing please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 12:04:
Overigens nog iets mafs: ik wil upgraden naar f12 benelux (heb nu f7 benelux). Het upgradeprogramma geeft aan dat de telefoon niet gevonden kan worden, terwijl de datasuide gewoon usb verbinding heeft (maar probleem blijft ook na afsluiten datasuite). In de startpost is hierover niets te vinden: iemand een oplossing please?
Hallo! In de startpost hierover niets te vinden!?!?!?

Het upgraden lukt niet / Ik probeer te upgraden maar krijg steeds de melding: "toestel niet gevonden(09)"

Doe wat daar staat en het gaat werken, zeker weten.
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 11:55:
ja, kan dat dan als hij niet inschakeld........maar tijdens het opstarten uitvalt????
Klinkt ook stom, ik weet het... maar is je batterij wel opgeladen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

three2five schreef op 24 juli 2004 @ 11:59:
Het klinkt heel flauw, maar waarom probeer je het niet eerst gewoon voordat je post? Een harde reset verhelpt je problemen, zeker weten.
tja, denk je dan echt dat ik dat niet al geprobeerd had, en al het andere wat in dit forum vermeld staat.....

tijdens het opstarten kun je gewoon niets intoetsen zoals *#7370# of *#7780#

maar toch bedankt, ik ga voor een paar weken afscheid nemen van mijn SX1... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barcea, execuses, heb er gewoon overheengelezen (lange openingspost!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 13:50:
[...]

tja, denk je dan echt dat ik dat niet al geprobeerd had, en al het andere wat in dit forum vermeld staat.....

Ook * + # + aanzetten geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

66Nicole66

Ik had hetzelfde probleem als wat jij beschrijft. Probeer bovenstaande. Dus #+*+rode hoorntje dan gaat hij formateren. Daarna start de sx1 gewoon weer op. Je bent wel al je data kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 13:50:
[...]

Ik dacht dat je de actie die megter noemt bedoelde. Dus je #+* tijdens opstarten indrukken. Dit verhelpt gegarandeerd je probleem.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.