Toon posts:

SX1 na 4x overgaan op Voicemail ?!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Ik heb netjes eerst alle FAQ's door gelezen, maar ik kom het antwoord op mijn vraag niet tegen. Vandaar deze nieuwe post.

Ik zou graag mijn SX1 zo willen instellen dat hij langer dan 4 keer overgaat voordat hij doorschakelt naar mijn voicemail. Nu is dat niet erg, maar de ringtone begint zacht en wordt dan steeds harder. Dus pas bij de 3e of 4e keer hoor je hem pas. Om dan nog op tijd op te nemen is echt een uitdaging ;-)

Ik heb zowel in de handleiding gezocht alsook op de site van Debitel-Vodafone waar ik mijn abb. heb. Weet iemand hier een oplossing voor?
Groeetz,

Lefty2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Volgens mij is dit een instelling van je provider en niet van je telefoon. Bij mij (GD87) kun je dat via het SIM-extra menu instellen: Informatie > Instellingen > Voicemail > Rinkeltijd.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:55

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Wat Gully zegt klopt ja.

Het kan zijn dat je eerst even je voicemail uit moet zetten, dan de rinkeltijd instellen en daarna weer aanzetten (uit eigen ervaring).
Heb hem zelf (heb Vodafone) op 30 seconden gezet. Hoef je niet zo hard te rennen als je telefoon gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:10

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En als bovenstaande niet lukt

Code:
*#61#

Dan krijg je je voice-mail boxnummer, die onthouden.

Code:
**61*voicemail boxnummer*11*aantal sec. doorschakel 10/15/20/25/30#

En dan op de bel/zend knop rammen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 14-07-2004 16:19 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie tips & tricks. Het werkt ;-) En vele malen sorry voor de crosspost! Ik weet dat nieuw zijn op een forum misschien niet een excus is maar toch kwam het daardoor. Maar nooit te laat om te leren.

Groetjes,

John