Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankleppe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
SX1 is voor "zware" NGage spellen niks, loopt vaak vast. Ga dan idd voor de Ngage. Even een heel ander punt ik vind dat er zo weinig uitbreidingsset / addons etc komen voor de SX1, zonde van zo'n schitternd toestel. Ik heb m destijds gekocht omda tik dacht dat dat prototype van dat laserboard ook in de verkoop zou komen :s Waarom ontwikkelen ze hier niet verder mee, idem simpele dingetjes zoals flitsers, enz...

<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

af_, bedankt voor je antwoord! Was precies wat ik wilde weten...
Tis niet zo dat ik mijn nieuwe phone voornamelijk ga gebruiken voor spellen, maar meer dat ik er alles mee wil kunnen...Dus en (stereo) mp3, en camera, en Symbian OS en gamen...Ik denk dat ik nu ga kiezen tussen de Nokia 6260 en de 6630 (die wel veel duurder is, maarja)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Ik ben al bezig geweest met het maken van een Deel 5. Maar toen ik "bekijk bericht" deed net voordat ik de post(s) plaatste, zag ik dat de nieuwe GoT lay-out alles, maar dan ook echt alles, totaal ver*****. Marges, regelafstanden, plaatjes, URL's, etc. Kortom, het gaat nog wel ff duren voordat er een deel 5 is. Leuk die nieuwe GoT lay-out. :| "Je kan terug..." ik weet het. :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zijlma
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2016
Ik heb net de SX1 in huis gehaald en het ziet er erg prima uit. Loop alleen direct tegen een probleem aan: als ik naar "profielen" wil krijg ik een foutmelding: "systeemfout!"

Kent iemand dit en weet iemand een oplossing? fw 12 is geinstalleerd voor de goede orde.

Thanx!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:45

sjirafje

No inspirational quotes here

Zijlma schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:35:
Ik heb net de SX1 in huis gehaald en het ziet er erg prima uit. Loop alleen direct tegen een probleem aan: als ik naar "profielen" wil krijg ik een foutmelding: "systeemfout!"

Kent iemand dit en weet iemand een oplossing? fw 12 is geinstalleerd voor de goede orde.

Thanx!!!!!!
Wanneer je in het stand-by scherm kort op de ophangen knop duwt, dan hoor je in een menutje te komen waar je ook je profiel kunt kiezen. Wanneer je dit doet loopt hij dan ook vast?

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:23:
af_, bedankt voor je antwoord! Was precies wat ik wilde weten...
Tis niet zo dat ik mijn nieuwe phone voornamelijk ga gebruiken voor spellen, maar meer dat ik er alles mee wil kunnen...Dus en (stereo) mp3, en camera, en Symbian OS en gamen...Ik denk dat ik nu ga kiezen tussen de Nokia 6260 en de 6630 (die wel veel duurder is, maarja)...
Dan zou ik kiezen voor de 6630, want 6260 heeft echt slechte knopjes, alles is slecht geplaatst. Hij is best groot en slecht camera. Daaraantegen is de 6630 erg goed, ligt lekker in je hand en toetsen zijn goed toegankelijk. En hij heeft series 60 SE en ook nog een hele goeie camera (1.3 mp camera). Plus ook nog umts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zijlma
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2016
sjirafje schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:47:
[...]

Wanneer je in het stand-by scherm kort op de ophangen knop duwt, dan hoor je in een menutje te komen waar je ook je profiel kunt kiezen. Wanneer je dit doet loopt hij dan ook vast?
Ik kom dan ook niet in profielmenu, maar krijg ook geen foutmelding. Dan gebeurd er niets. Je kan normaliter toch ook profielen in als je * ingedrukt houdt? toestel piept niet, en doet niets! Ik heb op dit moment dus geen beltoon e.d. en wil dat aanpassen...
bedankt alvast voor de moeite Sjirafje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Zijlma schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:06:
Ik kom dan ook niet in profielmenu, maar krijg ook geen foutmelding. Dan gebeurd er niets. Je kan normaliter toch ook profielen in als je * ingedrukt houdt? toestel piept niet, en doet niets! Ik heb op dit moment dus geen beltoon e.d. en wil dat aanpassen...
bedankt alvast voor de moeite Sjirafje!
Argh toevallig dat je dit topic net omhoog kickt nu ik de nieuwe heb geopend. :)

Ik heb zojuist een topicreport gedaan voor sluiting van dit deel. :)

Veel plezier in Siemens SX1 - Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, deel 5 is geopend:

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy