<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
Verwijderd
af_, bedankt voor je antwoord! Was precies wat ik wilde weten...
Tis niet zo dat ik mijn nieuwe phone voornamelijk ga gebruiken voor spellen, maar meer dat ik er alles mee wil kunnen...Dus en (stereo) mp3, en camera, en Symbian OS en gamen...Ik denk dat ik nu ga kiezen tussen de Nokia 6260 en de 6630 (die wel veel duurder is, maarja)...
Tis niet zo dat ik mijn nieuwe phone voornamelijk ga gebruiken voor spellen, maar meer dat ik er alles mee wil kunnen...Dus en (stereo) mp3, en camera, en Symbian OS en gamen...Ik denk dat ik nu ga kiezen tussen de Nokia 6260 en de 6630 (die wel veel duurder is, maarja)...
Ik ben al bezig geweest met het maken van een Deel 5. Maar toen ik "bekijk bericht" deed net voordat ik de post(s) plaatste, zag ik dat de nieuwe GoT lay-out alles, maar dan ook echt alles, totaal ver*****. Marges, regelafstanden, plaatjes, URL's, etc. Kortom, het gaat nog wel ff duren voordat er een deel 5 is. Leuk die nieuwe GoT lay-out.
"Je kan terug..." ik weet het.
Ik heb net de SX1 in huis gehaald en het ziet er erg prima uit. Loop alleen direct tegen een probleem aan: als ik naar "profielen" wil krijg ik een foutmelding: "systeemfout!"
Kent iemand dit en weet iemand een oplossing? fw 12 is geinstalleerd voor de goede orde.
Thanx!!!!!!
Kent iemand dit en weet iemand een oplossing? fw 12 is geinstalleerd voor de goede orde.
Thanx!!!!!!
Wanneer je in het stand-by scherm kort op de ophangen knop duwt, dan hoor je in een menutje te komen waar je ook je profiel kunt kiezen. Wanneer je dit doet loopt hij dan ook vast?Zijlma schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:35:
Ik heb net de SX1 in huis gehaald en het ziet er erg prima uit. Loop alleen direct tegen een probleem aan: als ik naar "profielen" wil krijg ik een foutmelding: "systeemfout!"
Thanx!!!!!!
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Verwijderd
Dan zou ik kiezen voor de 6630, want 6260 heeft echt slechte knopjes, alles is slecht geplaatst. Hij is best groot en slecht camera. Daaraantegen is de 6630 erg goed, ligt lekker in je hand en toetsen zijn goed toegankelijk. En hij heeft series 60 SE en ook nog een hele goeie camera (1.3 mp camera). Plus ook nog umtsVerwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:23:
af_, bedankt voor je antwoord! Was precies wat ik wilde weten...
Ik kom dan ook niet in profielmenu, maar krijg ook geen foutmelding. Dan gebeurd er niets. Je kan normaliter toch ook profielen in als je * ingedrukt houdt? toestel piept niet, en doet niets! Ik heb op dit moment dus geen beltoon e.d. en wil dat aanpassen...sjirafje schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:47:
[...]
Wanneer je in het stand-by scherm kort op de ophangen knop duwt, dan hoor je in een menutje te komen waar je ook je profiel kunt kiezen. Wanneer je dit doet loopt hij dan ook vast?
bedankt alvast voor de moeite Sjirafje!
Argh toevallig dat je dit topic net omhoog kickt nu ik de nieuwe heb geopend.Zijlma schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:06:
Ik kom dan ook niet in profielmenu, maar krijg ook geen foutmelding. Dan gebeurd er niets. Je kan normaliter toch ook profielen in als je * ingedrukt houdt? toestel piept niet, en doet niets! Ik heb op dit moment dus geen beltoon e.d. en wil dat aanpassen...
bedankt alvast voor de moeite Sjirafje!
Ik heb zojuist een topicreport gedaan voor sluiting van dit deel.
Veel plezier in Siemens SX1 - Deel 5
Dit topic is gesloten.