AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Mocht deze MMC gewoon goed werken dan ga ik hem direct bestellen!
- backup mislukt; analyseverschillen tussen telefoon en pc

Dan ga ik hem nu dus daar halenNanax schreef op 02 juli 2004 @ 22:48:
stuntprijzen.net heeft de zelfde voor 3.75 en verzenden is gratis(onder diversen)
Verwijderd
Link: http://www.apple.com/nl/quicktime/products/
Reden?Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 21:58:
Bij de Belcompany zeiden ze dat dit ding bijna niet meer geleverd werd..
Verwijderd
Vroeg ik ook naar, maar toen mompelde hij iets van dat ze niet goed genoeg verkocht werden...
De locale phone house beweerde dat de SX1 vol met fouten zit en daarom door hen niet wordt verkocht,ik kon dan beter de nokia 6600 nemen als ik een compleet toestel zocht zei de verkoperVerwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 22:17:
[...]
Vroeg ik ook naar, maar toen mompelde hij iets van dat ze niet goed genoeg verkocht werden...

[ Voor 2% gewijzigd door Aghanim op 04-07-2004 13:01 . Reden: woordje vergeten ]
Verwijderd
Verwijderd
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Ik hoop dat julie mij kunnen helpen.
Ik zoek voor een vriend van me een goed werkende MSN Messenger voor de Siemens SX1. Zijn provider is T-Mobile.
Hij heeft al Agile Messenger, maar op een of andere manier doet ie het niet!!
Heeft iemand tips!?
Alvast bedankt!!!
(P.S.:
Korakal, nadat ik gepost had, zag ik mijn fout al! Ik had in deze topic op new topic geklikt i.p.v. post reply! Mijn fout!
Maar ik heb inderdaad deze laatste dagen, overal gezocht (google, andere zoekmachines en hier met de search), dus dit is mijn laatste hoop, zeg maar!)
Verwijderd
Agile Messenger zou moeten werken, ook met T-Mobile.
Je kan op de site van siemens de instellingen voor T-Mobile internet aanvragen, met die instellingen zou het moeten werken.
Suc6 ermee!
Let er wel op dat je de SX1 versie download, anders werkt het idd niet.....Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 16:34:
@Mary71
Agile Messenger zou moeten werken, ook met T-Mobile.
Je kan op de site van siemens de instellingen voor T-Mobile internet aanvragen, met die instellingen zou het moeten werken.
Suc6 ermee!
Verwijderd

of het lig
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 10:27:
Voor mensen die graag regelmatig hun achtergrond veranderen, heb ik een tooltje gemaakt speciaal voor de sx1, je kunt je eigen achtergrond kiezen en de icoontjes kies de transparrante kleur en klaar is Clara, www.home.zonnet.nl/nice.cover, het is uiteraard gratis.. Als er interesse is voor andere formaten(telefoons) laat me weten dan komt dat helemaal goed
Verwijderd
Het probleem is inmiddels opgelost, en zou nu moeten werken. Ik heb maar 1 machine waar alle dll's en ocx al zijn geinstalleerd dus dat soort dingentjes zie je wel eens over het hoofd. Thx for the feedback
jostytosty1 schreef op 05 juli 2004 @ 10:54:
jammer dat het niet werkt. component çomdlg32.ocx or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing of invalid.
of het ligt aan mij natuurlijk
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 21:40 ]
Het is ook wel makkelijk de , uit de link te halen: www.home.zonnet.nl/nice.coverVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 10:27:
Voor mensen die graag regelmatig hun achtergrond veranderen, heb ik een tooltje gemaakt speciaal voor de sx1, je kunt je eigen achtergrond kiezen en de icoontjes kies de transparrante kleur en klaar is Clara, www.home.zonnet.nl/nice.cover, het is uiteraard gratis.. Als er interesse is voor andere formaten(telefoons) laat me weten dan komt dat helemaal goed
Leuke site trouwens
[ Voor 3% gewijzigd door megter op 05-07-2004 12:03 ]
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
Ik heb niets te melden.
Verwijderd
je heb ook de route66 mobile, krijg je alleen gps ontvanger en de software op mmc, en krijg je de route op het beeldscherm van je sx1.
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 12:26 ]
Da's alleen zo duur.... 399 Eur.... ff sparen dan maar!Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 12:24:
ja, d.m.v. je blue-tooth connection, denk ik
je heb ook de route66 mobile, krijg je alleen gps ontvanger en de software op mmc, en krijg je de route op het beeldscherm van je sx1.
Tnx!
Ik heb niets te melden.
Verwijderd
een paar posten hierboven heeft porto33 een link met goedkopere route66 prijzen.
En een sx1 in combinatie met een abbo.... kost ook weinig en anders in ieder geval verspreid betalen
Ik ga voor een orange abbo, ook gratis SX1, das het probleem niet, wel de route66, toch over de 300 pleuro incl. gps e.d.Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 14:04:
@joeltje
een paar posten hierboven heeft porto33 een link met goedkopere route66 prijzen.
En een sx1 in combinatie met een abbo.... kost ook weinig en anders in ieder geval verspreid betalen
Maar als het werkt is het ook wel heel kewl
Ik heb niets te melden.
Ga dit zeker gebruiken!! Alleen ehh...hoe kom ik aan die icoontjes? zie in een screenshot dat jij ze er in hebt staan? zou je ze ergens op je webspace neer kunnen zetten??Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 10:27:
Voor mensen die graag regelmatig hun achtergrond veranderen, heb ik een tooltje gemaakt speciaal voor de sx1, je kunt je eigen achtergrond kiezen en de icoontjes kies de transparrante kleur en klaar is Clara, www.home.zonnet.nl/nice.cover , het is uiteraard gratis.. Als er interesse is voor andere formaten(telefoons) laat me weten dan komt dat helemaal goed
Staan verder ook mooie progsels op je site btw! Batch Rename komt mij erg goed van pas!
Verwijderd
Zoiets had ik ook bij Debitel.porto33 schreef op 06 juli 2004 @ 15:28:
http://www.2call.nl/
T-mobile 150
22,50 p/m
2 jaar
geen aansluitkosten
SX1 GRATIS
Daar was het ook 2-jarig abo, geen aansluitkosten, eerste 4 maanden 50% korting op abo en SX-1 gratis, maar dan wel op het netwerk van Vodafone
Dat kost mij nu 26 euro in de maand. Dit was een week geleden, en ik zit toch liever bij Vodafone omdat ik met T-Mobile de helft van de tijd geen bereik heb

Verwijderd
kingrichard47 schreef op 06 juli 2004 @ 17:21:
[...]
Ga dit zeker gebruiken!! Alleen ehh...hoe kom ik aan die icoontjes? zie in een screenshot dat jij ze er in hebt staan? zou je ze ergens op je webspace neer kunnen zetten??
Staan verder ook mooie progsels op je site btw! Batch Rename komt mij erg goed van pas!
ik heb net Displex binnen gekregen; om je display te polijsten als er krassen op zitten. Zijn hier al goede ervaringen mee want ik durf t eigenlijk nog niet echt aan om t ook echt erop te smeren. Hoe moet je zoiets aanbrengen en hoe moet je wrijven? (cirkelvormig, op en neer, heen en weer etc) of maakt dat niet uit?
thanx!
Aangezien die code gerelateerd is aan je imei zou het geen probleem als ik nu nogeens drie keer de verkeerde toestelcode in zou voeren?
Heb niet zo'n zin om het te proberen, maar vroeg het me gewoon af
Trouwens, denk dat het stukje over de deblokkeringscode wel uitgebreid kan worden:
Je kan een kopie van je id + kopie bon + type toestel + imei code + NAW-gegevens ook faxen naar 031-4371101.
Vervolgens moet je € 24,95 overmaken naar rekening 37.00.08.405 t.a.v. Siemens Klantenservice, Doetinchem o.v.v. SX1 deblokkering.
Na een paar werkdagen heb je een brief met daarin de code + uitleg in je brievenbus
[ Voor 42% gewijzigd door megter op 07-07-2004 16:53 ]
Maar ik zou t niet uitproberen of je code nogmaals werkt want ik hoor van verschillende bronnen dat elke code maar eenmaal werkt; mogelijk slaat ie t op in z'n eeprom, een soort blacklist dus van codes die al gebruikt zijn. Ik heb op t postkantoor nog steeds een envelop liggen met nog een code, die sufferds hebben mij 2 codes verzonden maar ik weet niet of die code hetzelfde is als welke ik hier heb.
Het duurde bij mij ook circa een week, incl weekend.. ik vind dat nog vrij snel. Gekke is dat ik op bv. het duitse forum nog weleens lees dat zij de code gewoon telefonisch van de servicelijn overhandigd krijgen, gratis dus. Misschien hadden we Siemens Duitsland moeten bellen!
Verwijderd
nou had ik die code om te resetten al gevonden in deel 3, maar daarna vraagt ie om een toestelcode, misschien domme vraag: maar wat is dat en waar kan ik die vinden?
alvast bedankt
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Verwijderd
thnx
volgende opgave:
mailbox definieren in de sx1 op een orange abonnement.
want bij de klantenservice van orange hebben ze een storing
wie weet welke instellingen ik nodig heb?
Bij berichten / Opties / Instellingen / SMS / Berichtencentrales:Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 20:23:
wie weet welke instellingen ik nodig heb?
SIM msg. centre
Nr. berichtencentrale
+31628500561
Ik blijf het raar vinden dat dit nodig is. Waarom verstrekken ze die code in godsnaam niet gratis? Je betaalt een paar honderd euro voor de telefoon.porto33 schreef op 07 juli 2004 @ 18:46:
en voer hem aub ook goed in want anders kun je net als Megter en een paar anderen hier een deblokkeringscode KOPEN bij Siemens voor 25 - 35 euro!

Wat betreft de vraag over de toestelcode, dat stond duidelijk in de FAQ.
[ Voor 55% gewijzigd door Barca op 07-07-2004 20:59 ]
Verwijderd
SIM msg. centre
Nr. berichtencentrale
+31628500561
uhm, ja, en dan?
ik ben al een stuk verder via orange klantenservice, maar de uiteindelijke oplossing moet ik morgen voor terugbellen naar de technische afdeling zeggen ze
vind het maar raar, gozer wist eerst niet eens te vertellen of er wel een e-mail client op de sx1 zat
maar goed:
toegangsp. in gebr.
orange world
inkomende mail
pop.orange.nl
uitgaande mail
smtp@orange.nl
user id en password
zoals inloggen op orange site
mailboxtype
pop 3

Ja, dan is de batterij te leeg om op te starten. Irritant, maar gewoon zorgen dat ie nooit helemaal leeg isAghanim schreef op 07 juli 2004 @ 22:03:
Hebben jullie ook dat wanneer je SX1 uit valt omdat je batterij leeg is en je hem in de oplader steekt en vervolgens weer aan zet, dat je dan een seconde durend piepend geluid ( lege batterij indicatie ) hoort en dat de gsm vervolgens gewoon uit gaat en ook niet verder laadt. Vervolgens kan ik het 200x proberen voordat dat klote ding een keer opstart met de oplader erin![]()
![]()
Try IMAP ipv Pop3
En jij bedankt voor het updaten!Barca schreef op 07 juli 2004 @ 20:48:
[...]
Wat betreft megter's post... bedankt de FAQ is verbeterd.
[ Voor 26% gewijzigd door megter op 07-07-2004 22:12 ]
[...]
Ja, dan is de batterij te leeg om op te starten. Irritant, maar gewoon zorgen dat ie nooit helemaal leeg is
ja ok daar heb je gelijk in, echter zou ik denken dat het geen probleem moet zijn de tel op te starten met gebruik van de adapter...
Heeft er trouwens iemand ook problemen met het maken van een backup?
Ik krijg de foutmelding: Sync verschillen tussen pc en gsm
Probeer eerst even hetgeen er in de FAQ hierover is geschreven.Aghanim schreef op 07 juli 2004 @ 22:36:
Heeft er trouwens iemand ook problemen met het maken van een backup?
Ik krijg de foutmelding: Sync verschillen tussen pc en gsm
[ Voor 14% gewijzigd door Barca op 07-07-2004 22:38 ]
tegen mij zeiden ze dat de mail alleen via internet-access kan en dus niet via orange world. dan gaat het dus wel van je 2 mb bundel af.Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 21:33:
Bij berichten / Opties / Instellingen / SMS / Berichtencentrales:
SIM msg. centre
Nr. berichtencentrale
+31628500561
uhm, ja, en dan?
ik ben al een stuk verder via orange klantenservice, maar de uiteindelijke oplossing moet ik morgen voor terugbellen naar de technische afdeling zeggen ze
vind het maar raar, gozer wist eerst niet eens te vertellen of er wel een e-mail client op de sx1 zat
maar goed:
toegangsp. in gebr.
orange world
het alternatief is via de orange world portal, dan kost het geen mb's maar dat werkt voor geen meter (vind ik)
ik gebruik trouwens geen orange mail, maar de mail van mijn eigen domein.
mijn instellingen:
mailboxnaam: mijnmail
toegangsp. in gebr. : internet acces
mijn e-mailadres: tijsco@mijndomein.nl
server uitg. mail: mail.mijndomein.nl ==>eventueel smtp.euronet.nl gebruiken
bericht zenden: meteen
kopie naar mij: nee
gebruikersnaam: tijsco
password: ************
server inkom. mail: mail.mijndomein.nl
mailboxtype: imap4
beveiliging: uit
bijlage ophalen: nee
berichtkop. ophalen: 30
als je de e-mail gratis wil moet je het via de orange world portal doen.
via je mail client gaat het van de bundel af.
Verwijderd
maakt trouwens ook niet veel uit ook.....maar goed
Verwijderd
ik heb zelf namelijk 98
klopt dit? zo ja, zijn er dan alternatieven? of zal ik mijn pc echt moeten updaten
ik ben namelijk van plan deze gsm te kopen, maar ik wil natuurlijk haar aan de pc hangen
Trouwens deze gsm is gratis met een 2jarig orange free 20 abbo. voor de rest geen aansluit kosten of iets dergelijks;
is dit een eerlijke deal? of kan ik beter op andere aanbiedingen w88?
Kan ik met orange ook alle ŽnetwerkfunctiesŽ gebruiken? (vaag omschreven, maar jullie begrijpen het vast
Verwijderd
dat vraag ik toch helemaal niet, ik zeg dat ik die gsm voor niks kan krijgen met een 2 jarig orange free 20 abbo, dan moet je dat maar aannemen...Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 21:12:
met orange free 20 kost ie 80 euro
ik kan dan mss wel nieuw zijn, dat ontken ik zeker niet, maar k wil wel graag dat ik serieus behandelt wordt
bedankt
Je vraagt zelf of het een eerlijke deal is... Hij beantwoord de vraag! terwijl je die vraag ook zelf kan uitmaken...dat vraag ik toch helemaal niet, ik zeg dat ik die gsm voor niks kan krijgen met een 2 jarig orange free 20 abbo, dan moet je dat maar aannemen...
ik kan dan mss wel nieuw zijn, dat ontken ik zeker niet, maar k wil wel graag dat ik serieus behandelt wordt
bedankt
Beetje jammer omdan zo te reageren... (als nieuweling
<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
Verwijderd
Nee, maar je kunt wel symbian programma's eropzetten zoals Agile Messenger die dezelfde werking hebben. Filmpjes kun je o.a. afspelen met Quicktime (http://www.apple.com/quicktime/products/qt/)Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 19:59:
kun je ook windowsapplicaties op dat ding zetten?
msn bijvoorbeeld?
hoe speel ik de filmpjes die ik maak af op de pc?
Verwijderd
nee hij beantwoord niet de vraag, dat is het probleem, hij zegt dat ik het mis heb IMO, namelijk dat hij 80 EUR kost dan, dat kan wel zijn, maar niet met de aanbieding die ik heb gezien, sorry maar daar hou k gewoon niet van, hij beantwoord de vraag niet, hij kraakt mij af.hankleppe schreef op 08 juli 2004 @ 23:23:
[...]
Je vraagt zelf of het een eerlijke deal is... Hij beantwoord de vraag! terwijl je die vraag ook zelf kan uitmaken...
Beetje jammer omdan zo te reageren... (als nieuweling)
Ik vind het een "grensgeval"Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 10:13:
[...]
nee hij beantwoord niet de vraag, dat is het probleem, hij zegt dat ik het mis heb IMO, namelijk dat hij 80 EUR kost dan, dat kan wel zijn, maar niet met de aanbieding die ik heb gezien, sorry maar daar hou k gewoon niet van, hij beantwoord de vraag niet, hij kraakt mij af.
Persoonlijk zou ik nooit voor een abo van 2 jaar gaan, omdat er altijd mooie aanbiedingen zijn met sim-only.
Ik adviseer je meer (als dat mogelijk is) voor je toestel te betalen en een 1 jarig abo te nemen.
Voor prijsvergelijkingen kan je hier terecht.
Anders doe je effe normaal. hij geeft gewoon een alternatief omdat DE MEESTE MESNEN dat op prijs stellen. En omdat de meeste mensen een 2 jarig abbo niet zo interresant vinden. Reageer volgende keer alsjeblieft een beetje normaalVerwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 10:13:
[...]
nee hij beantwoord niet de vraag, dat is het probleem, hij zegt dat ik het mis heb IMO, namelijk dat hij 80 EUR kost dan, dat kan wel zijn, maar niet met de aanbieding die ik heb gezien, sorry maar daar hou k gewoon niet van, hij beantwoord de vraag niet, hij kraakt mij af.
Verwijderd
Oftewel
We zijn hier met zijn allen, om mekaar, om mekaar, om mekaar, om mekaar, te helpen niet waar (vrije quote uit een oude tv serie)

@porto33
heb je al nieuws over de carkitfuncties op de sx1? JIJ zou toch contact opnemen met Siemens?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 11:06 ]
welke serie is dat dan. herken het niet.
Verwijderd
edit; ff opgezocht; was dus uit "de schaap met vijf poten" van Eli Asser (1969) gezongen door Leen Jongewaard, gaan we dan nu weer ontopic
in ieder geval uit de eind jaren zestig, begin jaren 70.
Werd in ieder geval veel gedraaid op Arbeidsvitamienen in de jaren 70 toen ik net de muziek begon te ontdekken.
yep, ouwe lul spreekt hier uit ervaring....

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 11:29 ]
Verwijderd
ok dan maatVerwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 21:12:
met orange free 20 kost ie 80 euro

is dat met een 1jarig abbo? en zo jah? waar vind je die aanbieding dan?
Kijk eens op gsmtrack.nl ...Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 11:19:
[...]
ok dan maatsorry dat ik je zo afkraakte (mijn schuld
)
is dat met een 1jarig abbo? en zo jah? waar vind je die aanbieding dan?
Suuk6!
Ik heb niets te melden.
Verwijderd
Ik heb zojuist gebeld met Siemens... een of andere domme telefoonmuts vertelde mij dat het probleem met het los zittende klepje niet bekend was! Toen ik lachend vroeg naar de speling tussen de toetsen wist ze daar ook niets vanaf!
Mijn vraag voor een oplossing werd beantwoord met het idee om te schrijven naar:
Siemens Service Managment
Lokatie H2.4.A
Postbus 16068
2500 BB Den Haag
Als ik in mijn eentje schrijf denk ik niet dat ik veel voor elkaar kan krijgen... Heeft iemand een idee om dit massaal met zijn allen te doen?
Groeten Dwin
Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 12:43:
Ik heb jullie al eerder verteld over mijn kapotte accuklepje..
Ik heb zojuist gebeld met Siemens... een of andere domme telefoonmuts vertelde mij dat het probleem met het los zittende klepje niet bekend was! Toen ik lachend vroeg naar de speling tussen de toetsen wist ze daar ook niets vanaf!
Mijn vraag voor een oplossing werd beantwoord met het idee om te schrijven naar:
Siemens Service Managment
Lokatie H2.4.A
Postbus 16068
2500 BB Den Haag
Als ik in mijn eentje schrijf denk ik niet dat ik veel voor elkaar kan krijgen... Heeft iemand een idee om dit massaal met zijn allen te doen?
Groeten Dwin
Tubes....It's what make music music!
Is er hier iemand goed in brieven schrijven?? Als je een standaard klachtenbrief schrijft en iedereen hier zet er zijn eigen naam onder kan het maybe nog goedkomen met het probleem!
@Gagstar, sorry, nog helemaal niet gebeld. Niet vergeten maar simpelweg niet meer aan gedacht! Ik zet t in m'n To-Do list want wil nog steeds t eea weten daarover.
Welk klepje?? waar de batterij 8er zit ofzo?porto33 schreef op 09 juli 2004 @ 13:30:
me too. Dat chromen knopje waarmee het klepje ontgrendeld moet worden gaat op den duur een stuk losser zitten zodat ook het klepje nog losser gaat zitten!
Is er hier iemand goed in brieven schrijven?? Als je een standaard klachtenbrief schrijft en iedereen hier zet er zijn eigen naam onder kan het maybe nog goedkomen met het probleem!
@Gagstar, sorry, nog helemaal niet gebeld. Niet vergeten maar simpelweg niet meer aan gedacht! Ik zet t in m'n To-Do list want wil nog steeds t eea weten daarover.
De mijne is in bestelling, maar dan weet ik vast dat ik daar op moet gaan letten....
Ik heb niets te melden.
Verwijderd
Ik ben momenteel nog al druk, maar zal binnenkort eens beginnen met een standaardbrief. Als er mensen zijn die hier goed in zijn alvast mee willen beginnen zou dat fantastisch zijn.
Als deze dan klaar is kunnen we kiezen om deze allemaal apart te versturen, of we ondertekenen allemaal met naam en adres ofzo...komt denk ik ook wel goed over.
Dus wie begint er met de brief?
Dwin
[EIGEN NAAM]
[STRAATNAAM]
[POSTCODE EN WOONPLAATS]
[EVT. TELEFOONNUMMER]
[EVT. E-MAILADRES]
[NAAM BEDRIJF]
[STRAATNAAM]
[POSTCODE EN WOONPLAATS]
[EVT. TELEFOONNUMMER]
[EVT. E-MAILADRES]
[WOONPLAATS, DATUM]
Geachte heer, mevrouw,
Op [DATUM OPDRACHT] heb ik u telefonische benaderd over de gebreken betreft de Siemens SX1.
Ik ben over de volgende gebreken niet tevreden:
-[KLACHT 1]
-[KLACHT 2]
-[KLACHT 3]
Hierbij doe ik een beroep op de door Siemens verleende garantie en verzoek ik u de opdracht alsnog deugdelijk uit te voeren.
Ik verzoek u zo spoedig mogelijk met mij een afspraak te maken over datum en tijdstip waarop u de werkzaamheden alsnog deugdelijk uit zult voeren.
Mocht u mijn klacht niet terecht vinden, dan wijs ik u op de omgekeerde bewijslast die een garantie met zich meebrengt.
Ik verwacht van u binnen twee weken een schriftelijke reactie op mijn brief.
Hoogachtend,
[HANDTEKENING]
[EIGEN NAAM]
Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 16:49:
Klinkt goed...
Ik ben momenteel nog al druk, maar zal binnenkort eens beginnen met een standaardbrief. Als er mensen zijn die hier goed in zijn alvast mee willen beginnen zou dat fantastisch zijn.
Als deze dan klaar is kunnen we kiezen om deze allemaal apart te versturen, of we ondertekenen allemaal met naam en adres ofzo...komt denk ik ook wel goed over.
Dus wie begint er met de brief?
Dwin
Tubes....It's what make music music!
Al geprobeerd, zoek altijd goed wat een oplossing kan zijn voordat ik vragen ga stellenBarca schreef op 07 juli 2004 @ 22:37:
[...]
Probeer eerst even hetgeen er in de FAQ hierover is geschreven.
Windows gereinstalled en op 2 andere pc's geprobeerd.
Verder werkt alles ( de connectie tussen pc en telefoon met kabel ) behalve dus het backuppen.
[ Voor 6% gewijzigd door Aghanim op 09-07-2004 19:00 . Reden: toevoegen gegevens ]
Dan zeggen ze tegen mij dat ik in de faq moet kijkenVerwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 19:59:
kun je ook windowsapplicaties op dat ding zetten?
msn bijvoorbeeld?

nm, ik had het over het feit dat je mij erop wees dat ik in de faq had moeten kijken terwijl mijn vraag daar dus zeker niet in voor komt en dat die kerel die dus de vraag over windows based programma's stelde juist in de faq had moeten kijken maar daar niet op geattendeerd werdBarca schreef op 09 juli 2004 @ 20:45:
[...]
De SX1 draait op het Symbian besturingssysteem, niet het Windows besturingssysteem zoals b.v. de Orange SPV. Mobile Windows applicaties kan je dus niet op de SX1 installeren, maar er zijn voor alle programma's wel Symbian varianten beschikbaar. Dat is voor MSN zoals al eerder genoemd Agile Messenger.
Misschien is het ook idee, dat iedereen vraagt om theme support.
Ik heb nu m'n half gare 6600 weer ff in gebruik, omdat die !@$@$@#$ speaker van mijn SX1 kapot is (ligt nu bij Siemens), en die themes zijn toch wel heel tof, hoor!! Ziet je phone er weer heel anders uit.
Wie doet er mee?
Count me inKiTsEr schreef op 10 juli 2004 @ 11:49:
[...]
Misschien is het ook idee, dat iedereen vraagt om theme support.
Ik heb nu m'n half gare 6600 weer ff in gebruik, omdat die !@$@$@#$ speaker van mijn SX1 kapot is (ligt nu bij Siemens), en die themes zijn toch wel heel tof, hoor!! Ziet je phone er weer heel anders uit.
Wie doet er mee?
Zal morgen mijn gedachten over eventuele aanvullingen voor de brief laten gaan zodat de brief binnen een week nog weg kan.
Als je snelle reactie van hun verwacht is het netjes om snel te reageren na het telefoongesprek.
Verwijderd
Heeft iemand een link voor me waar ik die agile messenger kan downen en eventueel een tutorial erbij?
bedankt
Verwijderd
das jammer want dat zou het totaal toch een stuk goedekoper maken...Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 13:49:
80 euro bij free 20 orange was tot 2 weken geleden wel de aanbieding op de site van Belcompany, maar nu is dat inderdaad 2 jaar geworden, aanbieding zal dus niet meer gelden.
bedankt
Verwijderd
Dus heeft iemand een advies over hoe ik dit product moet gebruiken?
Verwijderd
Verwijderd
Orange €40 + een SX1 + 23 euro terug
Hopelijk heb ik hem deze week binnen!
EDIT en natuurlijk 1 jarig abbo
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 14:01 ]
Kan je wel gprs'en? Waarschijnlijk is dit niet het geval en moet je eerst je gprs settings (zie ook sp) configureren.Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 11:50:
ik heb nu agile messenger geinstalleerd op de sx1, en probeer met mijn gewone accountgegevens van msn in te loggen op msn, maar ik krijg steeds unable to connect te zien. Vergeet ik iets?
Verwijderd
nope, gprs werkt gewoonmegter schreef op 11 juli 2004 @ 13:20:
[...]
Kan je wel gprs'en? Waarschijnlijk is dit niet het geval en moet je eerst je gprs settings (zie ook sp) configureren.
maar ik weet niet zeker wat ik bij internet access point in moet vullen
Verwijderd
Als je deze wilt instellen heb ik mischien een handige tip.....werkte bij mij perfect.
surf naar http://www.mywayfinder.com
kies west europa
je ziet dan ergens rechts nieuwe klant staan met daar onder "configureer toegangspunt"
klik hierop.
Vervolgens je provider , gsm enzo invullen
en vervolgens je mobilenummer
en voila ! je krijgt een sms met de instellingen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 15:57 ]
kijk.. dit is nog eens makelijk .. zou in de F.A.Q. moeten komen te staanVerwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 15:57:
agille mesenger werkt alleen via je internet access point .
Als je deze wilt instellen heb ik mischien een handige tip.....werkte bij mij perfect.
surf naar http://www.mywayfinder.com
kies west europa
je ziet dan ergens rechts nieuwe klant staan met daar onder "configureer toegangspunt"
klik hierop.
Vervolgens je provider , gsm enzo invullen
en vervolgens je mobilenummer
en voila ! je krijgt een sms met de instellingen
http://start.e-messenger.net/wap
DaanK schreef op 11 juli 2004 @ 17:29:
[...]
kijk.. dit is nog eens makelijk .. zou in de F.A.Q. moeten komen te staan
Lukt het nu?Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 11:50:
ik heb nu agile messenger geinstalleerd op de sx1, en probeer met mijn gewone accountgegevens van msn in te loggen op msn, maar ik krijg steeds unable to connect te zien. Vergeet ik iets?

telefoon is weer helemaal leeg,mmc kaartje ook maar ff gelijk geformatteerd.
had echt gewild dat ik geen format uitgevoerd had,telefoon hangt iedere keer dat ik bluetooth naam in wil stellen,display licht werkt niet meer en kan niet meer verbinden met usb datakabel. Verder reageren de rode hoorntoets en de toets erboven ook niet meer.echt geweldig dit,wat een &#$@%^%* telefoon!
[ Voor 8% gewijzigd door Aghanim op 11-07-2004 21:23 ]
Verwijderd
Niet, je kan alleen het contrast aanpassen in het submenu "weergave" bij instellingen.Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 10:46:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het schermverlichting uit zet. Namelijk overdag is het scherm zonder verlichting prima aftelezen en slurpt het onnodig energie. De handleiding is wat dit soort dingen betreft volledig waardeloos.
Wat megter zegt gaat over de helderheid van de telefoon.
Verwijderd
Internet:
Systeemfout
En ik kan dus niet wappen, of ringtones ophalen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
MvG
P.S heb al de nieuwe GPRS instellingen bij Telfort opgehaald en ingesteld. Dit heeft helaas geen nut...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 16:00 ]
Al een format geprobeerd? Denk toch dat het daar op uitdraait, aangezien de fout echt in de software zit.Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 15:59:
Ik heb een probleem, wanneer ik verbinding wil maken via GPRS geeft de SX1 direct aan:
Internet:
Systeemfout
En ik kan dus niet wappen, of ringtones ophalen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
MvG
P.S heb al de nieuwe GPRS instellingen bij Telfort opgehaald en ingesteld. Dit heeft helaas geen nut...
Staat een heel stuk over in de FAQ maar dat wist je waarschijnlijk al.jostytosty1 schreef op 12 juli 2004 @ 16:06:
![]()
headsetje kapot... nog maar een oortje. morgen ff langs de orange shop...
Als eerste mijn complimenten voor deze forum. Heb mijn SX1 nu voor ongeveer twee maanden en heb heel veel aan jullie tips gehad. Volg het forum vanaf deel 2 als stille getuigen zullen we maar zeggen

Zo ook de openings post, ziet er heel goed uit, mijn complimenten, een echte vraagbaak met veel tips.
Helaas begonnen mijn echte problemen met de upgrade naar FW12, met FW7 had ik dus geen problemen. FW 12 heeft ongeveer 1 week zonder problemen op mijn foon gewerkt en toen ging het mis. vast lopers tijdens het SMS'en, ophangen tijdens telefoon gesprekken etc. Dus ik denk "dan maar formateren". Dus eerst geprobeerd om een backup te maken, Helaas!!! dit ging niet meer goed, kan "contacts.cdb" niet backup'en. Het is zelfs niet mogelijk om die naar mijn pc te copieren, blijft zeggen dat bestand in gebruik is (alle applicaties zijn toch echt gesloten). vervolgens geprobeerd om deze op mijn MMC kaart een backup te maken van de foon, ook hier het zelfde probleem. Ook synchronisatie van agenda of contacts was niet meer mogelijk (zelfde probleem als Xenergy had). Dus maar even afzien van een format, want ik heb geen zin om alle contacts met de hand te gaan invoeren.
Na een zoektocht op de klanten service van Siemens kwam ik op het volgende document, kon deze niet vinden in de FAQ dus zet hem er in dit mailtje even bij:
The error can also be recognized by checking the Synchronization settings: "Settings - Synchronize - Agenda - Configure - Change". Here in the properties of the agenda Synchronisation the tab "Outlook 97/98/2000/2002" is missing.
Solution
To solve this problem, please try the following:
Close the Siemens Data Suite.
Switch on the mobile phone and enter the following code: *#06#
In the display of your phone a 15 digit number appears (IMEI number).
Open the folder: C:\Documents and Settings\ <Your Login>\My Documents\Siemens Data Suite\Devices”.
In this folder, subfolders with the IMEI numbers of the devices that were connected can be found.
In the folder with the IMEI number of your mobile phone a folder Backup exists. Copy this folder to another location of your hard disk.
Remove the folder with the IMEI number of the mobile phone.
Open Siemens Data Suite.
Open the folder: C:\Documents and Settings\ <Your Login>\My Documents\Siemens Data Suite\Devices”.
Copy the folder "Backup" to the folder with the corresponding IMEI number.
Now synchronize your agenda.

Backup gaat helaas nog steeds niet goed

Ik heb namelijk ook het probleem dat dit bestand niet gebackupped kan worden maar eerdergenoemd programma loste dit voor 100% op!
Verwijderd
Waar vinde wij bovenstaand programma?
Met google of is het freeware?
En kan je daarmee ook je contacten beheren?
Want ik wil eigenlijk geen outlook gebruiken (teveel functies die ik absoluut niet wil)

Dit topic is gesloten.