Ach, in nieuwere games als Far Cry zal je op mijn huidige kaart niet zo veel aan temporal AA hebben. Maar in veel 'oudere' games waar je met gemak boven de 60 fps zit, is het toch leuk dat je nu 4xAA kan hebben met maar de performancehit van 2x. Je krijgt dus mooier beeld met meer fps. En dat is in mijn ogen altijd goed.
En ja, als je stil staat en je staart lang genoeg naar de lijnen, dan zie je ze inderdaad een klein beetje 'dansen' (dus veranderen van patroon), maar ik vind het niet echt storend ofzo.
Gevonden op Rage3D, meer mensen met dezelfde problemen dat er geen Temp AA te zien is. Het lijkt inderdaad te komen door een anderstalige (anders dan Engels) Windows.
In another thread it was being discussed that maybe the problem was related to the version of windows (the language) that was installed. Some seemed to think that maybe the cp in multi language version didnt get updated but I have no idea if their right.
[
Voor 32% gewijzigd door
CJ op 08-07-2004 02:38
]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.