er is weer een nieuwe onofficiele FW uit voor de CX65, versie 16. EN het blijkt dat je met deze versie dus 3d-java spelletjes kunt spelen!! ik ga het nu testen, ik denk dat ik de links die mag plaatsen voor die firmware dus...
Ja je kunt zeker 3d games spelen, heb net Siemens 3D rally gedaan. Het gaat helaas niet helemaal soepeltjes maar misschien iets voor latere FW
. Maar het zit iig in de telefoons!
Verwijderd
Daz op zich wel cewl ja
En FW14 leek niet echt goed te zijn, hoe zit dat met 16? Waar haal je dat nieuws trouwens vandaan? Dat FW16 te downen is?
Verwijderd
Heeft iemand hem al met Outlook gesynchroniseerd??
In de handleiding, gedownload van de siemens website, staat dat je taken, afspraken en notities kan synchroniseren met MPM naar je pc (Outlook) (zie pag 113 handleiding). Op 113 en verder valt er niets meer over terug te vinden
alleen dat je contactpersonen kunt uitwisselen.
Is het nu wel of niet mogelijk??
In de handleiding, gedownload van de siemens website, staat dat je taken, afspraken en notities kan synchroniseren met MPM naar je pc (Outlook) (zie pag 113 handleiding). Op 113 en verder valt er niets meer over terug te vinden

Is het nu wel of niet mogelijk??
Voor de liefhebber: Nederlandse T9
Verwijderd
Hoi allemaal,
Ben mijn nieuwe CX65 aan het uitproberen met een DCA-510 datakabel. Op zich leuk allemaal, maar ik val echt in slaap bij het overdragen van gegevens. 2 minuten voor een 40k bestandje vind ik niet normaal. Daarnaast zorgt de software dat alle andere programma's op mijn PC 3 keer zo langzaam lopen.
Ligt het aan mijn mobieltje, of hebben anderen ook last van deze enorm trage verbinding tussen mobieltje en PC?
Ik heb zowel SW12 als SW14 geprobeerd, even traag...
Ben mijn nieuwe CX65 aan het uitproberen met een DCA-510 datakabel. Op zich leuk allemaal, maar ik val echt in slaap bij het overdragen van gegevens. 2 minuten voor een 40k bestandje vind ik niet normaal. Daarnaast zorgt de software dat alle andere programma's op mijn PC 3 keer zo langzaam lopen.
Ligt het aan mijn mobieltje, of hebben anderen ook last van deze enorm trage verbinding tussen mobieltje en PC?
Verwijderd
Ik heb ook een cx65 FW12 icm met de 510-kabel...ik haal 10 á 15KB per/sec...dus ik weet niet wat bij jou het probleem is, het is iig niet goed. Heb je wel de juiste driver voor de kabel geinstalleerd?
Ja hier ook geen problemen.Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 23:14:
Ik heb ook een cx65 FW12 icm met de 510-kabel...ik haal 10 á 15KB per/sec...dus ik weet niet wat bij jou het probleem is, het is iig niet goed. Heb je wel de juiste driver voor de kabel geinstalleerd?
De juiste drivers heb ik hier nog
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Gegroet u allen
Het gaat over het irritante Click! wav-je.
Ik heb zojuist FW12 erop gegooid en OD uitgevoerd, maar ik kan de map config met daarin het wav-je niet vinden. Alleen de map /system/java heeft een map config, maar daar staat verder niets bijzonders in.
Weet iemand iets meer hierover?
Ik heb zojuist FW12 erop gegooid en OD uitgevoerd, maar ik kan de map config met daarin het wav-je niet vinden. Alleen de map /system/java heeft een map config, maar daar staat verder niets bijzonders in.
Nothing to see here folks, please move along.
idd, dit heb ik ookVerwijderd schreef op 27 september 2004 @ 21:34:
Hoi allemaal,
Ben een half uur bezig met 10 fototjes op mn pc zetten.
Maar zal zo is de driver opnieuw installeren, kijken wat ie dan doet.
Verwijderd
Als je die OD-tool uitvoert moet je meteen in de 'start-map' config al zien staan. Dus waar normaal alleen de 'data'-map staat staan er nou 3mappen, w.o. config...deze openen en dan wijst het vanzelfRed Lion schreef op 28 september 2004 @ 14:41:
Gegroet u allen![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 21:49 ]
Voor de mensen met trage verbindingen over een datakabel. Schakel je virusscanner eens uit en probeer het dan opnieuw. Werkt vaak wonderwel.
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
Nou, dat zie ik dus niet staan. Maar ik zie wel in de map /Data de verborgen map System staan, dus iets is er wel gelukt met OD. Of is alles mis gegaan? Ik wist ook niet welke Baud Rate ik moest invullen.Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 21:49:
Als je die OD-tool uitvoert moet je meteen in de 'start-map' config al zien staan. Dus waar normaal alleen de 'data'-map staat staan er nou 3mappen, w.o. config...deze openen en dan wijst het vanzelf
Verwijderd
Baudrate laten staan...tel uitzetten, weer aanzetten, progje runnen...dan moet t werkenRed Lion schreef op 28 september 2004 @ 22:54:
[...]
Nou, dat zie ik dus niet staan. Maar ik zie wel in de map /Data de verborgen map System staan, dus iets is er wel gelukt met OD. Of is alles mis gegaan? Ik wist ook niet welke Baud Rate ik moest invullen.
Doet 't.Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 22:59:
Baudrate laten staan...tel uitzetten, weer aanzetten, progje runnen...dan moet t werken
Dank!
Heb immiddels 3 verschillende OD-tools gedownd en de laatste deed 't. Die had ik uit 't S65 topic.
BTW: is het ook mogelijk om die irritante Siemens-annimaties die je bij het opstarten en afsluiten krijgt eruit te schoppen? Gewoon deleten, of eerst uit het script gooien?
[ Voor 25% gewijzigd door Red Lion op 29-09-2004 00:01 ]
Verwijderd
ik heb verschillende dingen geprobeerd om dat irritante camerageluid uit te schakelen. Maar het lukt nog steeds niet.
ik zie dat het zou moeten gaan met die open directory tool. maar hoe werkt dat precies?
Heb geprobeerd profile.pd te wijzigen>>>>>>>>>>>geen resultaat
heb geprobeerd het bestand cameraclick.wav te wissen>>>>>>niet te vinden
Kan iemand me verder helpen??
gr nick
ik zie dat het zou moeten gaan met die open directory tool. maar hoe werkt dat precies?
gr nick
Verwijderd
Wow, wat een verbetering! Nu is de verbinding ten minste normaal. Wel slecht dat je je virusscanner moet killen om de verbinding normaal te krijgen, maar ja. Het werkt voor mij! Hopelijk komt Siemens nog een keer met een driver die geen problemen heeft met virusscanners. In ieder geval bedankt voor de tip.bleh schreef op 28 september 2004 @ 21:51:
Voor de mensen met trage verbindingen over een datakabel. Schakel je virusscanner eens uit en probeer het dan opnieuw. Werkt vaak wonderwel.
Die weet ik!Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 00:30:
ik heb verschillende dingen geprobeerd om dat irritante camerageluid uit te schakelen. Maar het lukt nog steeds niet.
gr nick
Stap 1: OD-tool downen. (zelf zoeken, mag niet aanbieden
Stap 2: Uitvoeren, Com-poort selecteren (niks aan Baud-Rate doen!), Do it! --> Done!
Stap 3: Met je Explorer naar de root van je mobile. Daar zouden nu 3 mapjes moeten staan. Bij mij is het helaas ook niet altijd. Maar dan helpt 't om je telefoon eerst los te koppelen en vervolgens weer aan te koppelen.
Stap 4: \Config\Default\CameraClickMelody.wav eruit slopen.
Succes!
Maar je had natuurlijk ook eerst het topic kunnen doorspitten.
[ Voor 29% gewijzigd door Red Lion op 28-10-2004 17:38 ]
Ik gebruik Kaspersky en daar heb ik geen problemen mee. Op een pc met Norton 2004 wel. Ik vraag me af of siemens invloed kan hebben op wat een virusscanner scant. Als zij dat kunnen, dan kan een virusmaker dat ook!Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 01:40:
[...]
Wow, wat een verbetering! Nu is de verbinding ten minste normaal. Wel slecht dat je je virusscanner moet killen om de verbinding normaal te krijgen, maar ja. Het werkt voor mij! Hopelijk komt Siemens nog een keer met een driver die geen problemen heeft met virusscanners. In ieder geval bedankt voor de tip.
Verwijderd
bedankt bleh, blij dat ik de oorzaak nu weet. En dat ie eindelijk een beetje vlot is natuurlijk
Nou.. ik kan t helaas niet meer proberen met mn datakabel want ik ben sinds vandaag mn telefoon kwijt/verloren...
Dus bij deze een oproep: als je in buslijn 180 tussen Utrecht en Gouda in de bus hebt gezeten op 29-9-2004 tussen 16.22 en 17.20 en mijn telefoon hebt gevonden/gezien stuur een mailtje naar cornepouw@hotmail.com of bel even op 0182501881
Ik DENK dat ik m verloren heb bij het uitstappen in Haastrecht Dorp rond 17.05.
De vinder zal zeker beloond worden!!
Alvast bedankt!!!!!!! ik mis mn siemensje nu al...

Dus bij deze een oproep: als je in buslijn 180 tussen Utrecht en Gouda in de bus hebt gezeten op 29-9-2004 tussen 16.22 en 17.20 en mijn telefoon hebt gevonden/gezien stuur een mailtje naar cornepouw@hotmail.com of bel even op 0182501881
[ Voor 4% gewijzigd door poekman op 29-09-2004 19:29 ]
Verwijderd
hardstikke bedankt! het is me eindelijk gelukt dat irri deuntje eruit te halen.
iemand een idee welk bestand ik moet slopen om dat beepje tijdens het begin van een filmpje te verwijderen.
iemand een idee welk bestand ik moet slopen om dat beepje tijdens het begin van een filmpje te verwijderen.
Verwijderd
Hallo allemaal,
Is er iemeand die mij stap voor stap helepen kan met het invoeren van de T-mobile MMS, wap en e-mail instellingen in mijn CX65. In dit forum zie ik wel instellingen voor andere providers maar niet voor T-mobile. De siemens site en de T-mobile helpdesk kunnen me niet helpen.
Alvast bedankt.
PS: wat is de code ook al weer waarmee je je toestelgegevens kunt zien, inclusief firmware?
Is er iemeand die mij stap voor stap helepen kan met het invoeren van de T-mobile MMS, wap en e-mail instellingen in mijn CX65. In dit forum zie ik wel instellingen voor andere providers maar niet voor T-mobile. De siemens site en de T-mobile helpdesk kunnen me niet helpen.
Alvast bedankt.
PS: wat is de code ook al weer waarmee je je toestelgegevens kunt zien, inclusief firmware?
*#06#
Werkt op praktisch alle telefoons in min of meerdere mate. Als het iets doet tovert het sowieso de IMEI tevoorschijn.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Als je het toestelnr hebt kun je siemens verwittigen dacht ik?poekman schreef op 29 september 2004 @ 19:28:
Nou.. ik kan t helaas niet meer proberen met mn datakabel want ik ben sinds vandaag mn telefoon kwijt/verloren...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Ik heb op mijn Siemens een bewegende gif als achtergrond gezet.
Nadat ik de telefoon gebruikt heb, blijft het gifje bewegen totdat de verlichting van het display uitgaat.
Is het mogelijk om ergens iets in te stellen dat hij blijft bewegen ???
Nadat ik de telefoon gebruikt heb, blijft het gifje bewegen totdat de verlichting van het display uitgaat.
Hoe kan ik dat nummer vinden als ik mn telefoon niet meer heb??Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 18:03:
[...]
Als je het toestelnr hebt kun je siemens verwittigen dacht ik?
Is dat het IMEI-nummer dan? En wat kan siemens er aan doen
Plz snel een reactie
Geen idee, maar als je dat zou doen zou je batterij waarschijnlijk binnen drie uur leeg zijnVerwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 10:47:
Ik heb op mijn Siemens een bewegende gif als achtergrond gezet.
Verwijderd
In de handleiding blz 121 staat er een kadertje.poekman schreef op 03 oktober 2004 @ 11:40:
[...]
Hoe kan ik dat nummer vinden als ik mn telefoon niet meer heb??
Is dat het IMEI-nummer dan? En wat kan siemens er aan doen, moet je hun bellen dan ofsow...
Plz snel een reactie
------
Telefoonkenmerken
Bij verlies van uw telefoon of simkaart zijn de onderstaande gegevens van belang;
-Nummer van de simkaart (staat op de kaart vermeld)
-15-cijferig serienummer van de telefoon (onder de batterij)
-Telefoonnr van de klantenservice van uw provider.
Bellen kan denk ik geen kwaad eh
Wat siemens er kan aan doen weet ik niet, maar als er niets aan te doen valt zouden ze bovenstaande tekst toch niet in hun handleiding zetten?
Veel succes
Weet iemand misschien of er een nieuwe FW uitkomt voor de CX65? Zo ja, wanneer? Of zijn de FW14 of FW16 inmiddels al officieel?
Goed, ik heb 'm inmiddels ook
FW versie 04
Zal wel komen omdat 'ie uit de vitrine kwam 
Morgen ff iemand connen dat 'ie een datakabel meeneemt naar school.
Morgen ff iemand connen dat 'ie een datakabel meeneemt naar school.
Ik had FW versie 02 erop staan dus dan is die van jou nog best nieuw
Ben nu aan het updaten naar FW 12 over 14 heb ik nog niet zoveel goeds gelezen dus dan maar FW 12
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII
Persoon geconned, datakabel vanmiddag even aan zusje d'r pc hangen
(Geen windows op mijn machines).
Woei, ff nieuwe datakabel geronseld (lees: gekocht), fw geupdate en die kutcameraclick weer weggehaald (dat kon met fw4 trouwens wel met de DCA-540).
Helemaal blij weer
Helemaal blij weer
edit:
Alhoewel, niet helemaal blij.. Datakabelen en IR'en onder linux lijken niet meer te lukken
/me onderzoekt
edit2:
Nevermind, laptop rebooten hielp
niet wat ik gewend ben van linux. Zeker niet gezien dat 't een half uur geleden nog prima werkte. Nahja wel weer blij dus 
Alhoewel, niet helemaal blij.. Datakabelen en IR'en onder linux lijken niet meer te lukken

edit2:
Nevermind, laptop rebooten hielp
[ Voor 51% gewijzigd door CyBeR op 06-10-2004 21:18 ]
Verwijderd
Hallo
Sinds een paar dagen heb ik een s65. Bevalt tot nu toe wel alleen 1 dingetje, dat irritante sluitergeluid bij het maken van foto's...ik heb al even rondgespeurd en las dat je het met dat od-tooltje kan verhelpen (om in de config te komen). Dit werkt hetzelfde als bij de CX65 meen ik.
nu hetvolgende,
op mijn laptop zit geen aansluiting voor die seriele datakabel die is meegeleverd, en met infrarood kom je alleen bij de normale data op je foon (via telefoonverkenner).
toen maar op mn ouwe laptop geprobeerd met seriele aansluiting...poort geselecteerd, baud rate laten staan en toen kreeg ik een pop-up met ok. als ik die echter aanklik krijg ik een foutmelding...zou ook kunnen zijn dat die seriele poort niet werkt, vergeten te checken...
heeft iemand een oplossing?
Sinds een paar dagen heb ik een s65. Bevalt tot nu toe wel alleen 1 dingetje, dat irritante sluitergeluid bij het maken van foto's...ik heb al even rondgespeurd en las dat je het met dat od-tooltje kan verhelpen (om in de config te komen). Dit werkt hetzelfde als bij de CX65 meen ik.
nu hetvolgende,
op mijn laptop zit geen aansluiting voor die seriele datakabel die is meegeleverd, en met infrarood kom je alleen bij de normale data op je foon (via telefoonverkenner).
toen maar op mn ouwe laptop geprobeerd met seriele aansluiting...poort geselecteerd, baud rate laten staan en toen kreeg ik een pop-up met ok. als ik die echter aanklik krijg ik een foutmelding...zou ook kunnen zijn dat die seriele poort niet werkt, vergeten te checken...
heeft iemand een oplossing?
Je kunt een USB->serial converter kopen, of de USB kabel (DCA-510) kopen. Is sowieso wel handig, foto's van je phone halen en er java zut op zetten is er 20x zo snel mee
IrDA is echt pokketraag.
Maar goed: nadeel van dat grote scherm trouwens; al die java apps zijn hardcoded voor die kleine schermpjes van andere telefoons
Zitten ze ergens boven in een hoek opgepropt
Maar goed: nadeel van dat grote scherm trouwens; al die java apps zijn hardcoded voor die kleine schermpjes van andere telefoons
Verwijderd
hoeveel kost zo'n converter? of die kabel?CyBeR schreef op 10 oktober 2004 @ 20:56:
Je kunt een USB->serial converter kopen, of de USB kabel (DCA-510) kopen. Is sowieso wel handig, foto's van je phone halen en er java zut op zetten is er 20x zo snel meeIrDA is echt pokketraag.
Maar goed: nadeel van dat grote scherm trouwens; al die java apps zijn hardcoded voor die kleine schermpjes van andere telefoonsZitten ze ergens boven in een hoek opgepropt
ik heb namelijk een vermoeden dat dit ook niet gaat werken
Ik heb een DCA-510 gekocht voor 29.99 ofzo in een of andere winkel in Schiphol plaza.
Ik meen trouwens dat er een IM client op hoort te zitten, en een dir 'IMPS' (Instant Messenging and Presence Services volgens google) in de Config/japp dir bevestigt dat.. Maar ik heb dus geen idee waar 'ie is
Iemand hier die 'm wel heeft? Is 't een java app die tussen de Java apps moet staan of wat..?
Verwijderd
Ik heb echt geen idee
Heb zelf nog nooit een messaging app gevonden op deze foon... Zou wel gaaf zijn als die er wel op zou zitten
De review op club-siemens sprak er over en liet er ook een screenshot van zien. Echter heb ik er verder weinig over gezien of gehoord 
Ik weet wel dat 't in de Sony Ericsson en Nokia telefoons uit is gezet door de operators.

Ik weet wel dat 't in de Sony Ericsson en Nokia telefoons uit is gezet door de operators.
maar ik welVerwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 12:04:
Ik heb echt geen ideeHeb zelf nog nooit een messaging app gevonden op deze foon... Zou wel gaaf zijn als die er wel op zou zitten
MMI Messenger niet werkend gehad nog
U.msg werkt prima, maar je moet een bepaald bedrag betalen om er gebruik van te kunnen blijven maken...
Mja, maar dat zijn java apps. Ik meende dat er een app op hoorde te zitten waarmee je constant online zou zijn, net als de Sony Ericsson 'Friends' feature.
veel andere apps als een java app kan je er niet op zetten, lijkt me? In elk geval ontbreekt een eigen app van siemens, maar met bv U.msg zit je in principe constant online.CyBeR schreef op 11 oktober 2004 @ 23:08:
Mja, maar dat zijn java apps. Ik meende dat er een app op hoorde te zitten waarmee je constant online zou zijn, net als de Sony Ericsson 'Friends' feature.
Verwijderd
wap.e-messenger.com als je gprs aan de praat hebt kun je daar gratis chatten, werkt prima, snel en erg prettig, vind het zelf erg leuk als ik bijv op de fiets zit
Ik weet niet of het volgende nu aan een instelling aan me foon ligt, aan de firmware (v12) of aan orange.. maar het lukt me gewoon niet om instellingen van Orange via de website te sturen naar me telefoon, via een wap push bericht 
Het bericht komt wel aan, maar ik krijg geen melding van nieuwe data ontvangen
Dus dan maar in de inbox zelf kijken, staat ie wel tussen, maar, ik kan nergens de wap push openen/volgen, en als naam van de berichten staat er wel gewoon Data Message ofzoiets.
Maar kan hem dus eigenlijk alleen verwijderen/beantwoorden, maar niet zoals het hoort, kunnen openen.
En @ Messages > wap push staat gewoon dat hij alle soorten data mag ontvangen, dus dat lijkt me ook goed. Misschien wat anders?
Iemand met Orange die het wel werkend heeft? Of juist niet
En vermeld dan ook even de firmware (Zal wel extreme bug zijn dan eigenlijk, dan hebben andere er waarschijnlijk ook last van
)
Het bericht komt wel aan, maar ik krijg geen melding van nieuwe data ontvangen
Dus dan maar in de inbox zelf kijken, staat ie wel tussen, maar, ik kan nergens de wap push openen/volgen, en als naam van de berichten staat er wel gewoon Data Message ofzoiets.
Maar kan hem dus eigenlijk alleen verwijderen/beantwoorden, maar niet zoals het hoort, kunnen openen.
En @ Messages > wap push staat gewoon dat hij alle soorten data mag ontvangen, dus dat lijkt me ook goed. Misschien wat anders?
Iemand met Orange die het wel werkend heeft? Of juist niet
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Hey, ik heb Telfort, maar mij MMS werkt niet
. Ik heb instellingen op laten sturen enzo, maar kan iemand nog ff posten hoe alles precies moet staan?
Ook als ik een sms ontvang, (van vodafoon toestel) krijg ik de melding: MMS Defect... Iemand enig idee hoe dat komt?
Ook als ik een sms ontvang, (van vodafoon toestel) krijg ik de melding: MMS Defect... Iemand enig idee hoe dat komt?
Deze week heb ik al weer een andere telefoon gekocht; te weten de cxV65
Aangezien ik de cx65 ook heb gehad (zie bovenstaande berichten) geef ik even wat voordelen en nadelen ten opzichte van de cxV65
Voordelen (CXV65)
- Toetsen zijn beter, dwz de toetsen komen 'uit' het frontje
- Hierdoor is de joystick ook makkelijker bedienbaar
- Menu en toepassingen werken sneller en zijn overzichtelijker
- Hij heeft een spiegel aan de achterkant voor een zelfportret
- Vodafone Live!
Nadelen
- Werkt alleen met Vodafone (logo staat ook op toestel)
- Het toestel is iets zwaarder naar mijn idee
Aangezien ik de cx65 ook heb gehad (zie bovenstaande berichten) geef ik even wat voordelen en nadelen ten opzichte van de cxV65
Voordelen (CXV65)
- Toetsen zijn beter, dwz de toetsen komen 'uit' het frontje
- Hierdoor is de joystick ook makkelijker bedienbaar
- Menu en toepassingen werken sneller en zijn overzichtelijker
- Hij heeft een spiegel aan de achterkant voor een zelfportret
- Vodafone Live!
Nadelen
- Werkt alleen met Vodafone (logo staat ook op toestel)
- Het toestel is iets zwaarder naar mijn idee
Verwijderd
ik heb een paar pagina's door gelezen ma kom er niet egt goed uit 
mijn problemen:
mijn datum jaar gaat niet lager als 2423 geloof ik ongeveer (moet de foon pas over 400 jaar uitgevonden worden ofzo?
)
muziek op me telefoon maja ik kan geen amr converter vinden en weet niet welke nog werkt
ja midi ma dan krijg je piano 
ik heb er nog niks aan verander, kwa updates etc etc kan iemand me miss hiermee helpen? wil ook dikke muziek hebben
heb wel datakabel etc etc maja mp3 leest ie niet
mijn problemen:
mijn datum jaar gaat niet lager als 2423 geloof ik ongeveer (moet de foon pas over 400 jaar uitgevonden worden ofzo?
muziek op me telefoon maja ik kan geen amr converter vinden en weet niet welke nog werkt
ik heb er nog niks aan verander, kwa updates etc etc kan iemand me miss hiermee helpen? wil ook dikke muziek hebben
heb wel datakabel etc etc maja mp3 leest ie niet
Boeddhistische jaartelling even uitzettenVerwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 18:07:
ik heb een paar pagina's door gelezen ma kom er niet egt goed uit
mijn problemen:
mijn datum jaar gaat niet lager als 2423 geloof ik ongeveer (moet de foon pas over 400 jaar uitgevonden worden ofzo?)
[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 23-10-2004 18:11 ]
Datum: Boedhistische datum uitschakelen lijkt mij 
Wbt audio zoek op google naar sox_gui en je kunt een wavje maken dat een x65 tel pikt. Dat staat echt wel in dit topic
Wbt audio zoek op google naar sox_gui en je kunt een wavje maken dat een x65 tel pikt. Dat staat echt wel in dit topic
Verwijderd
Hoe stel ik een bepaalde beltoon in voor een persoon? (kan ik dan ook kiezen dat het maar vol1 is?)
Je kunt beltonen alleen per groep instellen, niet per persoon. Volume is voor allen hetzelfde, maar kan ingesteld worden bij de profiles.
Verwijderd
Hey, ik heb 'n probleem! Heb geen flauw idee hoe het komt, maar ik heb al een poosje dat als ik een SMSje probeer te lezen me GSM crashed. Of ik die uit de inbox open, of een net binnengekomen berichtje probeer te openen maakt niet uit. Ik kan ze voor de helft lezen omdat dat schermpje steeds lichter word tot het uit staat, maar kan bijv niet meer naar beneden scrollen. ERG vervelend dus. Iemand enig idee hoe dit komt? Of beter nog, hoe ik het op kan lossen?
Verwijderd
woeii ik heb ook een sx65 binnengrekregen vandaag 
nu wil ik allemaal themes en fotos en liedjes erop gooien en uiteraard fotos naar me pc uploaden.
nu zag ik bij computerland dit:
http://www.computerland.n...=beschrijving&prodid=5363
als ik dus alles kan regelen voor 19 euro vind ik dat wel relax (incl. fw updaten)
zoniet waar kan ik zo een kabeltje op de kop tikken voor ongeveer die prijs die wel alles kan?
wat ik jammer vond is dat ik nog niks erbij heb gezet en de helft van die 11 mb al vol is... ik d8 daar houden ze wel rekening mee mja... is genoeg.
nu wil ik allemaal themes en fotos en liedjes erop gooien en uiteraard fotos naar me pc uploaden.
als ik dus alles kan regelen voor 19 euro vind ik dat wel relax (incl. fw updaten)
zoniet waar kan ik zo een kabeltje op de kop tikken voor ongeveer die prijs die wel alles kan?
wat ik jammer vond is dat ik nog niks erbij heb gezet en de helft van die 11 mb al vol is... ik d8 daar houden ze wel rekening mee mja... is genoeg.
FW update gaat helaas niet via IR. Datakabel kopen dus, de originele usb-datakabel 510 is ca. 26 euro (bv bij http://www.expansys.nl) en dat werkt prima. Oh btw, dit is het topic van de CX65, niet de SX65Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 22:56:
woeii ik heb ook een sx65 binnengrekregen vandaag
Verwijderd
oh ja ik bedoel ook cx65 man sorry
o shizzle dat gaat dus niet...
http://www.eu-gsm.nl/siemens-CX65.html
18,50 is ie hier, is dat gewoon the same of is dit troep?
btw ik moet denk ik me software updaten alleen weet niet welke versie ik heb.
ik krijg net een sms dus ik lezen en wil m beantwoorden... hele txt geschreven
ik druk op verzend en dan doet ie verder niks en keert ie gewoon terug naar de txt... k denk dat klopt niet dus nog een keer en nog een keer en hij doet niks dus ik denk misschien nog instelle dus ik wil er uit doet ie dat niet ik zat vast in het sms typen scherm en toen liep ie helemaal vast..nu probeer ik het batterijen klepseltje eraf te peuteren... dat is best wel heel erg triest moet ik zeggen... simpel een smsje willen sturen en bij de 1e keer al vastlopen, heb nooit een siemens gehad maar kweet wel dat ik dit nooit bij nokia heb gehad.
btw ik moet denk ik me software updaten alleen weet niet welke versie ik heb.
ik krijg net een sms dus ik lezen en wil m beantwoorden... hele txt geschreven
ik druk op verzend en dan doet ie verder niks en keert ie gewoon terug naar de txt... k denk dat klopt niet dus nog een keer en nog een keer en hij doet niks dus ik denk misschien nog instelle dus ik wil er uit doet ie dat niet ik zat vast in het sms typen scherm en toen liep ie helemaal vast..nu probeer ik het batterijen klepseltje eraf te peuteren... dat is best wel heel erg triest moet ik zeggen... simpel een smsje willen sturen en bij de 1e keer al vastlopen, heb nooit een siemens gehad maar kweet wel dat ik dit nooit bij nokia heb gehad.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 23:35 ]
Ik heb ook een neppe datakabel gehad, maar dat werkte niet. Beter is een originele denk ik...Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 23:34:
Dat zijn neppers. Het beste haal je een originele DCA-510 bij een telecomwinkel.Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 23:34:
Verwijderd
http://www.expansys.nl/product.asp?code=DCA-510
deze?
er staat dat ie voor de c55 is,
werkt hij ook voor de cx65? dat scheelt wel denk ik,
deze?
Verwijderd
ik had gister me wekker ingesteld voor vanochtend maar had m nog niet getest,
word ik wakker met een hoop kabaal, jezus ik schrok me de pleuris die wekker gaat aan een stuk door en ik kan geen vervangende kiezen (voorzover ik weet) en dat getril is al helemaal erg
kwas wel goed wakker
word ik wakker met een hoop kabaal, jezus ik schrok me de pleuris die wekker gaat aan een stuk door en ik kan geen vervangende kiezen (voorzover ik weet) en dat getril is al helemaal erg
Verwijderd
jesus die beltonen instellen zijn echt enorm onduidelijk zeg he,
ik had iets ingesteld als beltoon hoor ik iets heel anders wanneer ik gebeld word,
vaaaaage menu
dit word echt weer een nokia volgend jaar, of ik verkoop deze ofzo en haal een nieuwe? voor hoeveel kan je zo eentje kwijt?
vind t wel jammer want ik vind m wel enoooorm mooi
een nokia 6600 is iets vergelijkbaars wat ik ook wel mooi vind alleen die is een stuk duurder.
ik had iets ingesteld als beltoon hoor ik iets heel anders wanneer ik gebeld word,
vaaaaage menu
dit word echt weer een nokia volgend jaar, of ik verkoop deze ofzo en haal een nieuwe? voor hoeveel kan je zo eentje kwijt?
een nokia 6600 is iets vergelijkbaars wat ik ook wel mooi vind alleen die is een stuk duurder.
@werkthet: Gebruik aub volgende keer als je iets te melden hebt en je bent zelf de laatste geweest die iets gepost heeft het
-knopje.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
true dat is wel slordig van me, ik had niet eens door dat ik er al zoveel had gepost maar ok ik onthoud het voor de volgende keer...FlipFluitketel schreef op 28 oktober 2004 @ 14:59:
@werkthet: Gebruik aub volgende keer als je iets te melden hebt en je bent zelf de laatste geweest die iets gepost heeft het [afbeelding]-knopje.
nee, die kan/moet je gewoon kopenVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 13:23:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=DCA-510
deze?
mjah, ook aan nokia menu's schort eea. het is anders, maar je raakt er zo aan gewent hoorVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 13:53:
jesus die beltonen instellen zijn echt enorm onduidelijk zeg he,
vaaaaage menu
die photoeditor komt door een bug in een nieuwere versie FW. als je ff het topic doorspit staan er 2 bestanden die je kan downloaden en op je foon gooien (dat is een andere versie van PhotoEditor) dan werkt het gewoon wel.
edit:
kan je btw ff kappen met dat "vaaaaage" "enoooorm" "duuuuuuuude" "asociaaaaal" dat is namelijk behooooorlijk irritant
[ Voor 9% gewijzigd door Gully op 28-10-2004 15:38 ]
Hoe komen jullie toch aan al die dure kabeltjes??? Bij de BelCompany was ie 1.5 maand geleden ook nog €40,-. Maar 2 weken later (20-9 heb ik 'm gekocht) hebben ze de prijs omlaag gekickt naar €16.95. Vond ik heel netjes. Ik zie hier allemaal prijzen van 20-30 Euro.
Thought you'd be interested
Thought you'd be interested
Verwijderd
16,95 ?? dat is wel heel goedkoop he, ik was gister nog bij de belcompany in adam op de nieuwendijk daar hadden ze m niet,
en bij de t for telecom was ie 40 euro
waar heb jij m gehaald? en welke serie?
en bij de t for telecom was ie 40 euro
waar heb jij m gehaald? en welke serie?
Verwijderd
Weet iemand misschien hoe ik kan synchroniseren met outlook???? ( de agenda )
Verder bevalt de foon wel goed heb 'm nu een week nog geen klachten.
Verder bevalt de foon wel goed heb 'm nu een week nog geen klachten.
Verwijderd
Hallo menseZelf ebn ik zeer tevreden over mijn foontje. Ben nu aan het uitbreiden.
Heb een vraag, bestaat er de mogelijkheid om te ''fotobellen''?
Dat is zoiets van als iemand je belt dat je zijn of haar foto te zien krijgt.
Lijkt me wel supp gaaf:)
merci
Owja ik heb ook een datakabel gekocht in Wenen. Daar was tie 10 euro goedkoper. Nu weet ik neit meer wat voro type eht is.. heb geen idee.
Kaniemand mij helpen? hij maakt geen verbinding... kan bijna nie tmissen dat ie het nie tis
merci
Owja ik heb ook een datakabel gekocht in Wenen. Daar was tie 10 euro goedkoper. Nu weet ik neit meer wat voro type eht is.. heb geen idee.
Kaniemand mij helpen? hij maakt geen verbinding... kan bijna nie tmissen dat ie het nie tis
Verwijderd
Ik had het zlefde probleem zorbix. Die instellingen van de site deden het bij mij ook niet.. je meot naar telfort bellen, Dan stuurt zon te aardig vrouwtje ook zon soort instellingen op die doen het wel. Da ook meteen allse vragen voor internet, mms, e.d Alles wat ze sturen is goed.. ik weet ook enti wat andrs is maar hij deed eht wel!!:D:D:D Suc6Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 22:21:
Hey, ik heb Telfort, maar mij MMS werkt niet. Ik heb instellingen op laten sturen enzo, maar kan iemand nog ff posten hoe alles precies moet staan?
je weet niet of je een originele datakabel hebt? zo niet, dan kan je verbindingsproblemen krijgen. met een niet-originele lukte het mij ook niet om een verbinding te maken...Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 13:37:
Hallo menseZelf ebn ik zeer tevreden over mijn foontje. Ben nu aan het uitbreiden.
merci
foto bellen kan idd met deze telefoon. sla je telefoonnummers op onder de groepen ( bijv vip, familie etc ). als je een nieuw item aanmaakt kun je onder dezelfde instelling een foto maken, van diegene waar je het nummer van op wil slaan. probeer maar uit. het is even testen maar het lukt wel.Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 13:37:
succes ermee.
CiTRiX schreef op 31 oktober 2004 @ 20:43:
[...]
foto bellen kan idd met deze telefoon. sla je telefoonnummers op onder de groepen ( bijv vip, familie etc ). als je een nieuw item aanmaakt kun je onder dezelfde instelling een foto maken, van diegene waar je het nummer van op wil slaan. probeer maar uit. het is even testen maar het lukt wel.
succes ermee.
Verwijderd
ok thx datum is goed 
ik had ergens gelezen dat ie ook wav ondersteunt maja een wavje erop gezet ma doet ie niet
nog een probleem, als ik video opneem kan ik et niet opslaan, zegt ie fout bij wegschrijven oid
en das wel jammer, paar keer leuk filmpje
en zo filmpje hoe speel ik die af op de pc?
(ben ict-er dus weet er wel wat vanaf)
miss iemand een how to hoe fw updaten, muziek op foon gebruiken en video op pc gebruiken
standaard versie fw
provider telfort
ik had ergens gelezen dat ie ook wav ondersteunt maja een wavje erop gezet ma doet ie niet
nog een probleem, als ik video opneem kan ik et niet opslaan, zegt ie fout bij wegschrijven oid
miss iemand een how to hoe fw updaten, muziek op foon gebruiken en video op pc gebruiken
standaard versie fw
provider telfort
Wavs ondersteunt die ook, maar alleen specifieke formaten volgens mij (kijk ff eerder terug in dit topic). Bestandsextensie .3gp voor filmpjes moet een ict-er een belletje doen rinkelen nietVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 13:08:
ok thx datum is goed
standaard versie fw
provider telfort
edit:
DolleDries schreef op 22 juli 2004 @ 00:23:
Over wavjes enzo...
Schijnt redelijk aparte codering nodig te zijn.. er is een tooltje welke gebruikt kan worden om wavjes te converteren ... te vinden op http://sox.sourceforge.net.
Very funny... zit hier ook met 'x' aantal very nices ringtones.. (wav's) geen irri riedeltjes
Dat van die Windows Sound Recorder werkt wel, maar het enige voor de cx65 begrijpelijke formaat is op 8kHz, terwijl de cx65 ook 16kHz wavjes af kan spelen.. en die klinken flink beter.. Dat Sox conversie programmaatje kan dat wel doen namelijk (gewoon een willekeurig wavje converteren.. naar IDA blabla 4bit 16 kHz)
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 11:46:
Je moet de wav aanpassen naar ander bestandsformaat-wav.
Je kunt dit doen met de "geluidsrecorder" van windows, je kunt daarin ook zienals je een orgineel wavje van siemens pakt wat het bestandsformaat is en dan je eigen wavjes met die indeling opslaan.
de indeling is geloof ik IDA APCM en de bitrate moet je op mono zetten met een lage sample freq.
Suc6
[ Voor 41% gewijzigd door Gully op 01-11-2004 20:34 ]
Verwijderd
ik heb die van 16.95 gehaald bij belcompany (dca 510)
en heb de bijgeleverde driver geinstalleerd en die kabel aangesloten.
toen heb ik van siemens het softwarepakket "Siemens Data Suite" voor de sl55 gedownload en geinstalleerd maar hij herkend hem niet... wat doe ik verkeerd?
toen heb ik van siemens het softwarepakket "Siemens Data Suite" voor de sl55 gedownload en geinstalleerd maar hij herkend hem niet... wat doe ik verkeerd?
Probeer eens Mobile Phone Manager van Siemens (met oa ondersteuning standaard voor CX65...)Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 20:10:
ik heb die van 16.95 gehaald bij belcompany (dca 510)
Verwijderd
ja idd ik had ergens in een topic gelezen dat ik eerdere software versies moest downloaden en ik ging daar maar van uit, toen ie niet werkt heb ik idd de cx65 software gedownload en die werkt
kewl
thnx anyway,
tip voor iedereen dus (is al eerder gezegd mja)
dca 510 kopen voor 16.95 bij belcompany (is nu aanbieding)
en dan de cx65 software downloaden van siemens en tadaaaa
edit:
1 ding lukt me niet en dat is een map opgeven voor de fotocamera waar hij de plaatjes moet opslaan, hij slaat ze nu standaard op in de map "pictures", is het mogelijk dit te veranderen?
edit2:
als ik de kabel aansluit gaat dynamic light knipperen (bij opties niet uit te zetten)
en als je de kabel eraf haalt blijft ie knipperen tot je opnieuw start
same probs?
+ ik kan maar niet de instellingen van de wekker veranderen, je
kan een andere melodie kiezen (Waarvan geen een geschikt is voor een wekker)
en ik kan niet kiezen voor een piep en wel of geen tril... nu schrik ik elke ochtend wakker met veel getril en een standaard geluidje wat erg irritant is.
siemens
thnx anyway,
tip voor iedereen dus (is al eerder gezegd mja)
dca 510 kopen voor 16.95 bij belcompany (is nu aanbieding)
en dan de cx65 software downloaden van siemens en tadaaaa
edit:
1 ding lukt me niet en dat is een map opgeven voor de fotocamera waar hij de plaatjes moet opslaan, hij slaat ze nu standaard op in de map "pictures", is het mogelijk dit te veranderen?
edit2:
als ik de kabel aansluit gaat dynamic light knipperen (bij opties niet uit te zetten)

same probs?
+ ik kan maar niet de instellingen van de wekker veranderen, je
en ik kan niet kiezen voor een piep en wel of geen tril... nu schrik ik elke ochtend wakker met veel getril en een standaard geluidje wat erg irritant is.
siemens

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 00:00 ]
Verwijderd
Ik krijg totaal niet met behulp van open disc v0.2 die extra mappen te zien.
Ik heb FW 12 en als kabel gebruik DCA-510 usb versie. hij zegt wel done etc. maar ik kan dan daarna niet naar de siemens-map die je maakt met dat proggie van siemens(mpm) om zo te kijken op mijn mobieltje.
iemand enig idee om hoe dit te fixen?
Ik heb FW 12 en als kabel gebruik DCA-510 usb versie. hij zegt wel done etc. maar ik kan dan daarna niet naar de siemens-map die je maakt met dat proggie van siemens(mpm) om zo te kijken op mijn mobieltje.
iemand enig idee om hoe dit te fixen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 01:10 ]
Da's ofwel een firmware bug (welke heb je?) of een verkeerde instelling.Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 20:45:
same probs?
Is dat niet juist het punt van een wekker?+ ik kan maar niet de instellingen van de wekker veranderen, je
Verwijderd
Gek... Heb helemaal geen zin om telfort te bellenVerwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 13:43:
[...]
Ik had het zlefde probleem zorbix. Die instellingen van de site deden het bij mij ook niet.. je meot naar telfort bellen, Dan stuurt zon te aardig vrouwtje ook zon soort instellingen op die doen het wel. Da ook meteen allse vragen voor internet, mms, e.d Alles wat ze sturen is goed.. ik weet ook enti wat andrs is maar hij deed eht wel!!:D:D:D Suc6
Verwijderd
haha niet op die manier neeCyBeR schreef op 02 november 2004 @ 01:19:
[...]
Da's ofwel een firmware bug (welke heb je?) of een verkeerde instelling.
[...]
Is dat niet juist het punt van een wekker?
ik heb fw 12
is er al een nieuwe? ik ben op de site geweest en heb die fw updater gedownload maar ik zie nergens welke versie ik krijg als ik m update dus heb t maar niet gedaan.
Verwijderd
ehm proobleempje. heb ze gewist d8 dat ik ze neit meer nodig had, Srry, maar je meot niet op zon druk tijdstip bellen! dan heb je zo iemand, Ik zie het robleem niet..Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 16:06:
[...]
Gek... Heb helemaal geen zin om telfort te bellenKun je die instellingen niet naar mij door SMS'n? Dan kan ik je m'n nummer wel geven via mail...
Sry
Verwijderd
Hallo, weer mijn zelfde vraag. Ik heb een datakabel gekocht in wenen. Goedkoper. ALeen zeker weten dat ie orgineel is.! T-mobile winkel. alleen Geen idee wat voor type Ik heb ook de phone mamager. het gaat gewoon niet. kan ik ergens kijken wat voor type ik heb. hij past dus.... Zo gek anders kan hij neit zijn. Dan zou die dus toch verbinding moeten maken...
Plz Wil firewire update.........
Verwijderd
hm raar nog het idee dat dit voor siemens Heeeel vergezocht is.. Akn toch ook gewoon bij foto eigenschappen met bekijken. ''deze foto aan tel.nr. koppelen''CyBeR schreef op 31 oktober 2004 @ 20:47:
[...]
Daar heb je de groepen niet voor nodig hoor. Je moet wel de nummers in het adresboek opslaan (niet het telefoonboek, die staat op de SIM en kan alleen een nummer + naam bevatten). Je kunt dan kiezen voor een bestaande foto of er meteen een maken.
(A)(A)

behalve mijn vriendin
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 19:53:
[...]
hm raar nog het idee dat dit voor siemens Heeeel vergezocht is.. Akn toch ook gewoon bij foto eigenschappen met bekijken. ''deze foto aan tel.nr. koppelen''
(A)(A)![]()
naja niks is perfect,
Da's verkeerd om. Op die manier zou je een foto maar aan een nummer kunnen hangen. Door bij de addressbook-entry te zeggen welke foto er bijhoort kun je dezelfde foto meermaals toewijzen.
dude, praat nederlands, van je hele verhaal is geen kaas te maken.Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 19:49:
Hallo, weer mijn zelfde vraag. Ik heb een datakabel gekocht in wenen. Goedkoper. ALeen zeker weten dat ie orgineel is.! T-mobile winkel. alleen Geen idee wat voor type Ik heb ook de phone mamager. het gaat gewoon niet. kan ik ergens kijken wat voor type ik heb. hij past dus.... Zo gek anders kan hij neit zijn. Dan zou die dus toch verbinding moeten maken...

dat die past wil nog niet zeggen dat die origineel is natuurlijk. als hij echt origineel is, dan heeft die in een siemens doosje gezeten en staat er netjes siemens op de kabel (het stukje met de ledjes). ergens moet je het dus aan kunnen zien. ik zie het probleem niet
edit:
firewire update???? firmware update bedoel je denkik
[ Voor 4% gewijzigd door Gully op 02-11-2004 20:16 ]
Verwijderd
heh wanneer me tel afgaat trilt ie eerst 2 keer en dan gaat het melodietje opkomend afspelen van zacht naar harder maar ik kan nergens die optie vinden en het was eerst toch echt gewoon in een keer hard... hoe kan dit komen? of zie ik een optie over het hoofd?
het is gekomen nadat ik me datakabel heb gebruikt, toen waren al mijn instellingen zomaar weg (hoe dat komt weet ik ook niet).
ik begin nu echt te twijfelen of het nou aan mij ligt of is dat telefoontje echt een intertoys ding.
het is gekomen nadat ik me datakabel heb gebruikt, toen waren al mijn instellingen zomaar weg (hoe dat komt weet ik ook niet).
ik begin nu echt te twijfelen of het nou aan mij ligt of is dat telefoontje echt een intertoys ding.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 16:31 ]
Verwijderd
Volgens mij ligt het echt aan de manier waarop jij hem gebruikt hoor, want wij zijn er allemaal enorm tevreden mee!
edit:
Ben vandaag naar T4Telecom geweezt en gevraagt naar de DCA501 maar ze hadden die niet. Ze hadden alleen de DCA 504 ofzo, en die moest voor mijn GSM zijn... Maar die was €50,- ffs!! Heb ik naar de verkeerde gevraagt offfff?
Ben vandaag naar T4Telecom geweezt en gevraagt naar de DCA501 maar ze hadden die niet. Ze hadden alleen de DCA 504 ofzo, en die moest voor mijn GSM zijn... Maar die was €50,- ffs!! Heb ik naar de verkeerde gevraagt offfff?
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 17:27 ]
Verwijderd
Vreemd iets, ik heb voor alle binnenkomende gesprekken 1 beltoontje geselecteerd (zelf ge-upped van Eminem), maar hij laat dat beltoontje vrij willekeurig dan wel, dan niet horen. Ennee, ik heb geen aparte profielen aangemaakt per gebruiker (dus in principe zou het beltoontje voor een ieder gelijk moeten zijn.
Je moet een DCA-510 hebben of een DCA-500. Die eerste is USB met serial emulatie, die tweede serial. Een DCA-540 zal wel werken maar daar heb je niets aan voor firmware updates.Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 17:01:
Volgens mij ligt het echt aan de manier waarop jij hem gebruikt hoor, want wij zijn er allemaal enorm tevreden mee!
edit:
Ik heb mijn DCA-510 voor EUR 29 op schiphol gehaald.
Verwijderd
DCA-510 halen, werkt perfect! 16,95 bij de belcompanyCyBeR schreef op 03 november 2004 @ 21:57:
[...]
Je moet een DCA-510 hebben of een DCA-500. Die eerste is USB met serial emulatie, die tweede serial. Een DCA-540 zal wel werken maar daar heb je niets aan voor firmware updates.
Ik heb mijn DCA-510 voor EUR 29 op schiphol gehaald.
Ik weet niet of al die gesprekken in je adresboek staan...???Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 21:50:
Vreemd iets, ik heb voor alle binnenkomende gesprekken 1 beltoontje geselecteerd (zelf ge-upped van Eminem), maar hij laat dat beltoontje vrij willekeurig dan wel, dan niet horen. Ennee, ik heb geen aparte profielen aangemaakt per gebruiker (dus in principe zou het beltoontje voor een ieder gelijk moeten zijn.
Anders moet je daar namelijk ook die beltoon aan toe wijzen.
Verwijderd
pfff naarmate ik m gebruik ik meer dingen tegenkom dat ik denk wtf...
je kan niet eens instellen hoelang het backlight aan moet staan (wat op me simpele mp3 spelertje van de mediamarkt zelfs kan), en je screensaver kan je min. instellen vanaf 1 min. (wat ook al na een aantal seconden moet kunnen naar mijn mening)
oftewel wanneer je screensaver afspeelt is je licht allang al uit (na 10 sec ofzo)
dan kan ik toch niet me mooie screensaver goed zien gvd
ik ben t echt zat met deze phone
je kan niet eens instellen hoelang het backlight aan moet staan (wat op me simpele mp3 spelertje van de mediamarkt zelfs kan), en je screensaver kan je min. instellen vanaf 1 min. (wat ook al na een aantal seconden moet kunnen naar mijn mening)
oftewel wanneer je screensaver afspeelt is je licht allang al uit (na 10 sec ofzo)
dan kan ik toch niet me mooie screensaver goed zien gvd
ik ben t echt zat met deze phone
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 12:47 ]