Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 12:46:
pfff naarmate ik m gebruik ik meer dingen tegenkom dat ik denk wtf...
je kan niet eens instellen hoelang het backlight aan moet staan (wat op me simpele mp3 spelertje van de mediamarkt zelfs kan), en je screensaver kan je min. instellen vanaf 1 min. (wat ook al na een aantal seconden moet kunnen naar mijn mening)

oftewel wanneer je screensaver afspeelt is je licht allang al uit (na 10 sec ofzo)
dan kan ik toch niet me mooie screensaver goed zien gvd

ik ben t echt zat met deze phone
nounounou :X het valt allemaal wel mee hoor. ben het ook niet met je eens. een screensaver is bedoeld om...juist ja screen te saven en dat heeft geen enkel nut al na een paar seconden (kijk maar naar windows, dat is ook echt pas 1 minuut). bovendien kan je de screensaver toch gewoon zien? alleen de backlight is uit (en die kan je beter ook niet al te lang aanhouden als je hem niet gebruikt, want dat kost alleen maar stroom...)

eigenlijk zie ik het probleem dus niet zozeer, komt mij beetje ant-fucking over :7

offtopic:
ben jij de broer van lukthet toevallig? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Gully op 04-11-2004 14:07 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op 04 november 2004 @ 13:56:
[...]

nounounou :X het valt allemaal wel mee hoor. ben het ook niet met je eens. een screensaver is bedoeld om...juist ja screen te saven en dat heeft geen enkel nut al na een paar seconden (kijk maar naar windows, dat is ook echt pas 1 minuut). bovendien kan je de screensaver toch gewoon zien? alleen de backlight is uit (en die kan je beter ook niet al te lang aanhouden als je hem niet gebruikt, want dat kost alleen maar stroom...)

eigenlijk zie ik het probleem dus niet zozeer, komt mij beetje ant-fucking over :7

offtopic:
ben jij de broer van lukthet toevallig? :+
lol nee dat ben ik allebij, ik heb werkthet op me stage geregistreerd
en lukthet thuis, nou wist ik het wachtwoord niet meer van lukthet en had ik geregged met me chello mail die nu alweer weg is gezien ik xs4all heb inmiddels maar hij stond wel nog op autologin.

dus vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op 02 november 2004 @ 20:14:
[...]

dude, praat nederlands, van je hele verhaal is geen kaas te maken. |:(

dat die past wil nog niet zeggen dat die origineel is natuurlijk. als hij echt origineel is, dan heeft die in een siemens doosje gezeten en staat er netjes siemens op de kabel (het stukje met de ledjes). ergens moet je het dus aan kunnen zien. ik zie het probleem niet :? zonder originele werkt het iig niet.

edit:
firewire update???? firmware update bedoel je denkik ;)
Jah srry ik weet het, Snel typen is slecht typen.. maarja zullen eht er toch mee moeten doen.. Maar ok. Ik heb vastgesteld dat hij ECHT is, klopt echt doosje echt merkje. Dus, hm. Nog steeds geen contact. Kijk, ALs het nu niet aan de kabel of aan de telefoon ligt, kan het dan mss aan mijn computer liggen? Ik heb dat siemens phone manager. kunnen er andere dingen hinderen dat ik geen verbinding krijg?

merci,

Poeh idd wel erg moeilijk dat netjes type, Duurt 3x zo lang.. :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo!

Vraagje: Heeft er hier iemand ervaring met die nieuwe covers voor je cx? Met die kleuren? Goede kwaliteit?

Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijdens het bellen hoor ik om de minuut ofzo een piepje, weet iemand hoe dit zou kunnen komen en hoe ik t kan uit zetten.. heel vervelend

en ik moet me usb kabel telkens eruit halen en erin stoppen voor dat me telefoon herkent word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 19:07:
[...]

Jah srry ik weet het, Snel typen is slecht typen.. maarja zullen eht er toch mee moeten doen.. Maar ok. Ik heb vastgesteld dat hij ECHT is, klopt echt doosje echt merkje. Dus, hm. Nog steeds geen contact. Kijk, ALs het nu niet aan de kabel of aan de telefoon ligt, kan het dan mss aan mijn computer liggen? Ik heb dat siemens phone manager. kunnen er andere dingen hinderen dat ik geen verbinding krijg?

merci,

Poeh idd wel erg moeilijk dat netjes type, Duurt 3x zo lang.. :P _/-\o_
heb je de kabel driver wel geinstalleerd? behalve je phone manager dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 01:48:
tijdens het bellen hoor ik om de minuut ofzo een piepje, weet iemand hoe dit zou kunnen komen en hoe ik t kan uit zetten.. heel vervelend
Menu -> 9 6 6
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 12:46:
pfff naarmate ik m gebruik ik meer dingen tegenkom dat ik denk wtf...
je kan niet eens instellen hoelang het backlight aan moet staan (wat op me simpele mp3 spelertje van de mediamarkt zelfs kan), en je screensaver kan je min. instellen vanaf 1 min. (wat ook al na een aantal seconden moet kunnen naar mijn mening)

oftewel wanneer je screensaver afspeelt is je licht allang al uit (na 10 sec ofzo)
dan kan ik toch niet me mooie screensaver goed zien gvd

ik ben t echt zat met deze phone
Mja wat je wilt zijn nogal vreemde dingen om in te stellen. De backlight is alleen maar hell voor je batterij, maar goed. Als je per see je screensaver wilt zien met backlight (eigenlijk alleen handig als je een van de klokken ingesteld hebt): hou 't rode telefoontje even ingedrukt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 01:48:

en ik moet me usb kabel telkens eruit halen en erin stoppen voor dat me telefoon herkent word.
Jah heel makkelijk uit te zetten: 9-6-6 genaamd:'' minutentoon''

SUc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 19:20:
[...]

Jah heel makkelijk uit te zetten: 9-6-6 genaamd:'' minutentoon''

SUc6
hmm je zou inderdaad denken dat het dan daar aan ligt, maar die staat al uitgevinkt en heb ik ook nooit aangevinkt?
wat zou het dan kunnen zijn? of moet ik dat geluidje maar anders verwijderen van een van die mappen? (niet dat ik weet of het uberhaubt kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sow Weer het hele forum doorgezocht , weer geen oplossing.
probleem: datakabel doet het niet.
driver geinstalleerd. en de firmware gedownload. Ik heb mijn datakabel in een usb aansluiting gestopt, Het is ook een usb plugje. Nu gaat de update zoeken in mijn COM-poorten. Dat is dat ene poortje toch met die ''spijkertjes'' NEt zoals de printer. Maar daar zit de kabel neit in.. Dus. Hij moet in die andere zoeken, hij krijg ik dat voor mekaar?

gr Moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 20:07:
Sow Weer het hele forum doorgezocht , weer geen oplossing.
probleem: datakabel doet het niet.
driver geinstalleerd. en de firmware gedownload. Ik heb mijn datakabel in een usb aansluiting gestopt, Het is ook een usb plugje. Nu gaat de update zoeken in mijn COM-poorten. Dat is dat ene poortje toch met die ''spijkertjes'' NEt zoals de printer. Maar daar zit de kabel neit in.. Dus. Hij moet in die andere zoeken, hij krijg ik dat voor mekaar?

gr Moon
handig om ff te vermelden wat voor een kabeltje je hebt?

evt. handig om de software van siemens te downloaden dat mpm programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 18:05
@ Moon: als je een usb-kabel hebt dan zorgt de driver ervoor dat de computer de kabel ziet als een COM-poort. Bij mij is dat meestal COM4 bijvoorbeeld.
Maar als het goed is zorgt de MPM-manager ervoor dat hij alle COM-poorten na'checkt', en de firmware-update doet dat ook automatisch.

En anders moet je even kijken bij je configuratie-scherm --> systeem --> hardware --> apparaatbeheer --> poorten, waar precies de usb-kabel ingeplugd zit.

Vaak is het een kwestie van proberen, hij pakt m namelijk niet altijd in 1 keer; heb ik ook last van gehad.

Suc6!

ps: zet je virusscan even tijdelijk uit!!!!

[ Voor 19% gewijzigd door poekman op 07-11-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poekman schreef op 07 november 2004 @ 17:03:
@ Moon: als je een usb-kabel hebt dan zorgt de driver ervoor dat de computer de kabel ziet als een COM-poort. Bij mij is dat meestal COM4 bijvoorbeeld.
Maar als het goed is zorgt de MPM-manager ervoor dat hij alle COM-poorten na'checkt', en de firmware-update doet dat ook automatisch.

En anders moet je even kijken bij je configuratie-scherm --> systeem --> hardware --> apparaatbeheer --> poorten, waar precies de usb-kabel ingeplugd zit.

Vaak is het een kwestie van proberen, hij pakt m namelijk niet altijd in 1 keer; heb ik ook last van gehad.

Suc6!

ps: zet je virusscan even tijdelijk uit!!!!
Ok ik ben nu ietsie verder. Zit nu op de pc van mijn vader. als ik nu de kabel erin doe plus telefoon dan gaat ie wel zoeken naar nieuwe hardware, Dat is al beter dan mijn pc. Nu heb ik idd gekeken bij apparaatbeheer. Dar zit ie dus bij mijn usb poort. hji ziet hem ook zo als siemsn blablabla. aleen mijn firmware gaat op zoek in mijn 6 com poorten. cable driver geinstalleerd. hij vindt hem dus steeds neit terwijl hij hem wel ziet bij apparaatbeheer. ehm die ik nu nog steeds iets fout..ps virusscanner is ook uit. hij geeft ps ook deze fout aan bij het zoeken:505 No answer from mobile, maybe not with new update-concept? 20.383 V

merci, moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die fw16 al getest heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:04
ja, helaas is hij nu engels.. maar dat is denk wel te verhelpen. Die 3d games werken bij mij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Key.. aardig vrouwtje aan de lijn gehad van siemens, Ben nu verder, Ik krijg verbinding met mijn phone, Alleen hij valt steeds weg, dan weer wel, dan weer niet, echt heel vaag. Dan kan ik foto's bekijken valt ie weer uit. IS hier en specifieke oplossing voor?,

Owja, iemand ervaring met de ''dure frontjes van siemens''???!!!!

Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gelukkig niet! Die dingen voor de CX65 zijn schietlelijk man! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Lion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-02 20:28

Red Lion

[MMS]

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 20:03:
16,95 ?? dat is wel heel goedkoop he, ik was gister nog bij de belcompany in adam op de nieuwendijk daar hadden ze m niet,
en bij de t for telecom was ie 40 euro :|

waar heb jij m gehaald? en welke serie?
In R'dam en Utrecht heb ik 'm zien liggen. Heb 'm toen in Utrecht gekocht. Is een orginele kabel voor de S55 en C55. Dus ook voor de *65 serie.

Nog zoiets leuks: ik ben naar de T for Telecom geweest voor een headset. Bij de orginele van Siemens werkte het opneem-knopje niet. Bij die van Jabra (stuk goedkoper) doet ie 't perfect. Die heb ik dus nu. Ziet er ook meteen een stuk beter uit. :9 Iemand anders nog meer problemen met de orginele Siemens headsets?

Nothing to see here folks, please move along.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Red Lion schreef op 10 november 2004 @ 12:03:
[...]

In R'dam en Utrecht heb ik 'm zien liggen. Heb 'm toen in Utrecht gekocht. Is een orginele kabel voor de S55 en C55. Dus ook voor de *65 serie.

Nog zoiets leuks: ik ben naar de T for Telecom geweest voor een headset. Bij de orginele van Siemens werkte het opneem-knopje niet. Bij die van Jabra (stuk goedkoper) doet ie 't perfect. Die heb ik dus nu. Ziet er ook meteen een stuk beter uit. :9 Iemand anders nog meer problemen met de orginele Siemens headsets?
nope, ik heb een neppe van 7 euro via salesplaza, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW!! Misschien toch maar ff datakabel kopen soon, hier:

Firmware version 25, variant A100 for the CX65 is available from Siemens-mobile.com. You can check what variant you got by typing *#06# , select 'More' and scroll down. You should not upgrade if you got another variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 14:28:

Firmware version 25, variant A100 for the CX65 is available from Siemens-mobile.com. You can check what variant you got by typing *#06# , select 'More' and scroll down. You should not upgrade if you got another variant.
wow 25 kan me phone dan nu ook vliegen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 14:28:

Zorbix, Waar heb jij die info vandaan? Link ff wil er wel ietsie meer over weten..
Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 17:20:
[...]

Zorbix, Waar heb jij die info vandaan? Link ff wil er wel ietsie meer over weten..
Merci
Club-Siemens.net heeft 't staan:
Firmware version 25 for S65/M65/CX65 is available from Siemens-mobile.com. You can check what variant you got by typing *#06# , select 'More' and scroll down. You should not upgrade if you got another variant.
CX65 Variants:
[ A100 ] [ A200 ] [ A300 ] [ A400 ] [ A500 ] [ A600 ] [ A700 ]
M65 Variants:
S65 Variants:
SL65 Variants:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Ik ben benieuwd wat er vernieuwd is.

[ Voor 81% gewijzigd door .NCK op 10-11-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, heb dat nog niet gevonden, en doe niet zo triest lukthet.

Heb het idd van www.club-siemens.net !

Verwijderd

Hallo, Datakabel aan de praat, alleen emt de firmupdate geeft ie deze fout aan, Hij verbreekt ook om de 5 min de verbinding met de mpm. deze fout:

505 No answer from mobile, maybe not with new update-concept? 20.383 V
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik krijg dus allemaal foutmeldingen als ik de progjes gebruik

kan iemand me miss even toevoegen op msn oid?
danny_stelten@scootxtreme.nl

(gaat voornamelijk om het converteren van 3gp to avi)

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Heeft iemand een idee hoe ik imode kan programmeren in mijn telefoon? Ik heb namelijk nog een hi prepay simkaartje liggen.

Trouwens, deed net die hi sim in me telefoon, dat batterijklepje is na de 1ste keer heropenen al weer zéér fragiel en niet meer stevig. Ook dat front aan de voorkant is zo aan de onderkant met 2 vinger eraf te halen.
Het is echt stevig dit toestel.

[ Voor 52% gewijzigd door .NCK op 16-11-2004 21:22 ]

Verwijderd

nickvd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:29:
Heeft iemand een idee hoe ik imode kan programmeren in mijn telefoon? Ik heb namelijk nog een hi prepay simkaartje liggen.

Trouwens, deed net die hi sim in me telefoon, dat batterijklepje is na de 1ste keer heropenen al weer zéér fragiel en niet meer stevig. Ook dat front aan de voorkant is zo aan de onderkant met 2 vinger eraf te halen.
Het is echt stevig dit toestel.
Jah idd ehct heeel irri.. als je al 1 keer dat klepje eraf gehaald hebt dan pleurt ie erzo vanaf, als je bv hem uit je broekzak haalt flikkert dat klepje eraf..
mss nieuwe frontje kopen?> :( moet wel denk ik. Naja de feestdagen komen eraan...
merci

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:39:
[...]

Jah idd ehct heeel irri.. als je al 1 keer dat klepje eraf gehaald hebt dan pleurt ie erzo vanaf, als je bv hem uit je broekzak haalt flikkert dat klepje eraf..
mss nieuwe frontje kopen?> :( moet wel denk ik. Naja de feestdagen komen eraan...
merci
nergens last van hier... zit nog net zo strak allemaal, de voorkant cover krijg ik er zelfs amper af...

• .NCK
Nieuw frontje kopen is geen optie, die los verkrijgbaar zijn hebben kleinere knopjes. HEt is zeer jammer dat deze niet de deglijkheid heeft zoals mijn s45.

Het is een beetje nokia kwaliteit.

Verwijderd

Haha, Nokia kwaliteit :P Ik denk niet dat het echt aan het toestel ligt, maar meer aan het gebruik. Ik doe nix bijzonders met mijn telefoon, en zelfs na inmiddels misschien wel 20x erop en eraf halen van de achterkant zittie nog steenvast. De voorkant heb ik er nog nooit vanaf gehaalt..

De telefoon bevatte op het begin inderdaad veel fouten, maar het zijn allemaal relatief kleine fouten die je als je hem niet TE intensief gebruikt niet merkt. Ik heb zelf FW04 en toch loopt hij prima. En tuurlijk, het kan gewoon niet, maar ze zijn wel weer zo bij siemens, dat ze updaten... Dat zie je nokia niet doen :)

Het enige wat ik eigenlijk vervelend vind is de krasjes op het beeldscherm. Die komen er bij mij wel heel snel en ook vooral redelijk erg.

Stof onder het schermpje of dat soort dingen heb ik in tegenstelling tot veel anderen ook geen last van... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoor dit. Ik bel net voor mijn update probleem waar ik al lang mee zit, vertellen ze mij dat dat helemaal neit gaat met een Usb kabel! ben ik nou zooo stom dat ik na 3 x het forum doorlezen dat over het hoofd heb gezien of zitten ze daar onzin uti te kramen bij klantenservice voor cx 65?? dat kan toch gewoon en neit alleen met een seriele kabel??:?:?:?

Help me!! Mpm doet het wel:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:53:
Hoor dit. Ik bel net voor mijn update probleem waar ik al lang mee zit, vertellen ze mij dat dat helemaal neit gaat met een Usb kabel! ben ik nou zooo stom dat ik na 3 x het forum doorlezen dat over het hoofd heb gezien of zitten ze daar onzin uti te kramen bij klantenservice voor cx 65?? dat kan toch gewoon en neit alleen met een seriele kabel??:?:?:?

met de 510 kabel doet een fw-update het wel... de 540 usb werkt inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:53:

Welke kabels je wel en niet kunt gebruiken voor firmware updates is meermaals gezegd. Als je een seriele kabel hebt kan het sowieso; als je een USB kabel hebt moet 't er een zijn met een stuk electronica er in. Die heeft ook een aan/uit knopje om de telefoon mee op te laden. Als je een recht-toe-recht-aan USB kabel hebt, kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

CyBeR schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:23:
[...]

Welke kabels je wel en niet kunt gebruiken voor firmware updates is meermaals gezegd. Als je een seriele kabel hebt kan het sowieso; als je een USB kabel hebt moet 't er een zijn met een stuk electronica er in. Die heeft ook een aan/uit knopje om de telefoon mee op te laden. Als je een recht-toe-recht-aan USB kabel hebt, kan het niet.
idd... de dca-510 heeft dat wel en is toch usb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Gully schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:03:
[...]

idd... de dca-510 heeft dat wel en is toch usb :)
Probeer je nou te bevestigen wat ik zeg of niet? Ik begrijp 'm niet helemaal ;)

In dat laatste geval; ik heb zelf een DCA-510 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

CyBeR schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:21:
[...]

Probeer je nou te bevestigen wat ik zeg of niet? Ik begrijp 'm niet helemaal ;)

In dat laatste geval; ik heb zelf een DCA-510 ;)
jep :) nog ff een extra bevestiging voor Moonguide dat de DCA-510 t wel doet en de recht-toe-recht-aan DCA-540 usb het niet doet met FW-update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand die nieuwe fw nou al geinstalleerd? en zoja wat zijn de verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb 'm.
Voornaamste verschillen zijn de ondersteuning voor Java3D (Siemens 3D Rally), het menu een stuk sneller is (vooral het tevoorschijn toveren van het main menu, da's nu na een keer geladen te hebben instant), en de tijd tussen het indrukken van het knopje bij het opnemen van een gesprek en het daadwerkelijk opnemen is heel flink ingekort (daar ben ik de eerste keer dat ik gebeld werd ingetrapt... De ringtone bleef namelijk ook nog even spelen)

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 20-11-2004 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Jep ik heb hem ook. Merk idd het belangrijkste verschil bij het menu, dat werkt stuk sneller. Heeft iemand trouwens na de FW-update *#9999# "send" gedaan om de standaard instellingen te herstellen? Op de siemens site staat dit onder de how-to aangegeven, maar mij lijkt het nogal onzin (en ik heb geen zin om alle instellingen weer goed in te stellen daarna ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Gully op 20-11-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Nee dat heb ik ook niet gedaan idd. Heb 't ook niet zien staan maar 't lijkt mij onzin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik gaan updaten, kan ie 'm in eerste instantie niet eens herkennen,
wil ik het handmatig doen krijg je :
505 No answer from mobile, maybe not with new update-concept?

En ja ik heb de DCA-510 (usb) met dat ding in het midden van de kabel met on/off ...

Op de website kan ik ook niks vinden ;(

ze hebben niet eens een nummer voor in NL (hotline)
in belgie wel! asociaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:33:
Wil ik gaan updaten, kan ie 'm in eerste instantie niet eens herkennen,
wil ik het handmatig doen krijg je :
505 No answer from mobile, maybe not with new update-concept?

En ja ik heb de DCA-510 (usb) met dat ding in het midden van de kabel met on/off ...

Op de website kan ik ook niks vinden ;(

ze hebben niet eens een nummer voor in NL (hotline)
in belgie wel! asociaal!
vreemd... kan die foutmelding ook niet thuisbrengen... je hebt wel de juiste "variant"gekozen bij het downloaden neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja a204 heb ik nu volgens de software op me tel. (fw12)
dus die selecteer ik ook en ondanks dat wilt ie niet.

ik heb trouwens nog een raar probleempje en misschien ligt het wel daaraan,
als ik mijn tel. op de datakabel aansluit krijg je geen connectie en het lichtje op de kabel brand ook niet, ik moet eerste de usb kabel op me pc in en uitpluggen voor de pc hem herkent en het lichtje brand, en dan moet ik me tel pas erop pluggen en ook nog eens rebooten en dan pas werkt ie goed.

dus waarschijnlijk is er sowieso nog iets fout (denk ik) of het is gewoon zo omdat het in principe een datakabel voor een andere serie siemens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:08:
ja a204 heb ik nu volgens de software op me tel. (fw12)
dus die selecteer ik ook en ondanks dat wilt ie niet.

ik heb trouwens nog een raar probleempje en misschien ligt het wel daaraan,
als ik mijn tel. op de datakabel aansluit krijg je geen connectie en het lichtje op de kabel brand ook niet, ik moet eerste de usb kabel op me pc in en uitpluggen voor de pc hem herkent en het lichtje brand, en dan moet ik me tel pas erop pluggen en ook nog eens rebooten en dan pas werkt ie goed.

dus waarschijnlijk is er sowieso nog iets fout (denk ik) of het is gewoon zo omdat het in principe een datakabel voor een andere serie siemens is.
bij mij werkt het met dezelfde kabel gewoon zoals het hoort; inpluggen en connectie hebben. dus daar kan het niet aan liggen. reboot je je foon ook als je fw-update start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik reboot m dan ook,
maar als ie bij jou wel gewoon werkt ga ik even alle software eraf gooien en het opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Wat ik moest doen om 't te laten werken was chargen uitzetten (alhoewel ik niet weet of dit doorslaggevend was) en 'm, na 'm uit en weer aan gezet te hebben, niet aanraken (behalve de 'confirm poweron' en evt. een pincode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

CyBeR schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:01:
Wat ik moest doen om 't te laten werken was chargen uitzetten (alhoewel ik niet weet of dit doorslaggevend was) en 'm, na 'm uit en weer aan gezet te hebben, niet aanraken (behalve de 'confirm poweron' en evt. een pincode).
idd hetzelfde doe ik ook. heb nl ook wel eens gehad dat hij net was begonnen en ik de foon nog aanraakte en dat die toen vrolijk ermee kapte (geen idee waarom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm het mocht niet baten,
oh well zovaak gebruik ik me datakabel niet maar die fw update wil ik wel nog graag doen.
edit:
spannend; nieuwe software word gekopieerd :)
wat ik gedaan heb? niks :)
alleen de driver van de kabel dus opnieuw geinstalleerd,
ik had m de eerste keer al aangesloten eer ik de driver ging installeren
en dit keer dus andersom en ik denk dat dat het probleempje was.
mja lets see what it does when its finished.

edit2:

hmzz er staat nu al een half uur
laat uw toestel liggen totdat de procedure is afgesloten
ik zag dat me tel aanstond dus ik had alleen me pin ingetoetst
pas later zag ik dit berichtje maar dat zou toch niet veel moeten uitmaken?

krijg je nog handelingen die je moet doen nadat de software is gekopieerd? (hij is al op 100%)
want dan sluit ik m gewoon af de fw updater

edit3:
f*ck opeens kreeg ik door dat hij de benodige keys niet kreeg en sloot af.
nu had ik dit ook nog gelezen:
Finalise the update process with the following steps:
- enter PIN (SIM required)
- press *#9999# on your keypad
- press the "send" button and confirm with "yes"
- turn off your mobile phone and switch it on again

maar hier ergens hadde jullie geschreven dat je dan alles wist ofzo dus ik dacht ik skip deze part maar hier zat ie dus op te wachten... mis ik nu iets ? :S

hij werkt wel gewoon iig en fw is ook 25.
menu is evensnel bij mij als bij 12
de enige verbetering die ik zie is de cam (was ook zo volgens fw)
hij reageert sneller, minder hapering, betere kwaliteit fotos (ze staan stil en bewegen niet zo)

en nu ff dat 3d spel bemachtigen :9

[ Voor 123% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat spel is niet echt wauw en happert zoz (was te verwachten)
oh well nu zijn ze weer blij dat ze iets gedaan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Bij mij stopte 'ie ook bij 100%. Vandaar dat ik dat *#9999# bericht nooit heb gezien. Maar goed 't is wel allemaal goed gegaan dus.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:02:
Bij mij stopte 'ie ook bij 100%. Vandaar dat ik dat *#9999# bericht nooit heb gezien. Maar goed 't is wel allemaal goed gegaan dus.. ;)
dat bericht zie je ook niet
alleen bij de howto zie je dat je dit moet doen
wanneer hij bij de 100% is
maar ik had ook een berichtje verwacht idd met de vraag ernaar.
mja fak dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

CyBeR schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:02:
dat stond alleen in de howto ja ;) bij mij stopte hij er ook mee bij 100%, foon ging weer aan en toen heb ik hem weer afgekoppeld, terwijl dat update programma nog steeds op 100% stond :) kon hem dus ook niet normaal afsluiten, dus ook daarin zat een kleine bug blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:28:
[...]

dat stond alleen in de howto ja ;) bij mij stopte hij er ook mee bij 100%, foon ging weer aan en toen heb ik hem weer afgekoppeld, terwijl dat update programma nog steeds op 100% stond :) kon hem dus ook niet normaal afsluiten, dus ook daarin zat een kleine bug blijkbaar ;)
heb je dit dan wel gedaan toen ie op 100% stond:

want dat is waar hij op wacht wanneer ie op 100 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:25:
[...]

heb je dit dan wel gedaan toen ie op 100% stond:

want dat is waar hij op wacht wanneer ie op 100 is
nope, gewoon aangezet, pin ingetypt en afgekoppeld. die *#9999# gaat die de standaard instellingen herstellen en daar had/heb ik weinig zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:25

Nakebod

Nope.

idd, die *#9999# is waarschijnlijk niet nodig, heb ik wel ff gedaan, ff alles standaard, instellingen heb ik zo weer ingesteld.

Maar ging hier probleemloos, alleen, updaten duurt wel steeds langer, vorige firmware versies die ik gedaan had, kon je 15 minuten niets doen dan wachten, nu is het al 30 minuten, wat minder lang duurde dan 30, maar toch.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wint er tss de ericsson t630 en deze siemens cx65?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:55:
vind je een volvo of een bmw mooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:55:
En dat vraag je aan mensen die slechts een van de twee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

CyBeR schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:10:
[...]

En dat vraag je aan mensen die slechts een van de twee hebben?
Heel objectief vind ik idd de CX65 beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle Siemens CX65 gebruikers die willen sync-en met Outlook.

http://communications.sie...40.43_SmartSync_nl-NL.zip

Deze link bevat het MPM programma van siemens + een extra sync tool.
Installeren gaat prima, MPM programma werkt ook prima ik krijg alleen een verbindings error als ik wil sync-en met outlook.

Zijn er mensen die dit ook tegen zijn gekomen, dan wel hebben opgelost???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb niet bijgehouden of ik het met alle gesprekken heb maar na een gesprek zie je:
omleiding actief

en wtf mag dat betekenen?
word ik afgeluisterd? :D

btw ik merk dat alles op me telefoon sneller is met fw 25
of ik space of de fw is zo goed dat de kleuren op het scherm veel dieper en voller zijn?? (meer kleur) ligt het nou aan mij of kan dit kloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Sneller is 'ie wel ja maar dat van die kleuren lijkt me onzin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:34:
ik heb niet bijgehouden of ik het met alle gesprekken heb maar na een gesprek zie je:
omleiding actief

en wtf mag dat betekenen?
word ik afgeluisterd? :D
wat dacht je van doorgeschakelde oproepen ;) omleiding actief zie je als je een doorschakeling ingesteld hebt staan (bv naar je voicemail als je in gesprek bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Ik heb EINDELIJK de DCA-510...

Ik doe dat kleine CDtje in me CD-ROM drive, installeer al die zooi, MAAR. Dan vraagt dat ding naar welke telefoon ik heb :S CX65 staat er niet bij, welke moet ik kiezen?

Dan moet ik selecteren welke COM-poort ik wil gebruiken... Gewoon 1e gedaan.

Ik merk voor de rest niet dat m'n PC m'n telefoon vind of iets dus ik d/l en installeren Siemens Data Suite. Ook die kan mijn telefoon niet vinden!!

Enig idee wat ik fout doe/welke GSM ik in de installatie moet kiezen?

Grtz, Juan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nvm, verkeerde software :P Doet het al, zometeen het erop wagen om FW update te doen!!

edit:

Afbeeldingslocatie: http://img45.exs.cx/img45/4403/y0rkkzooi.jpg

Iemand enig hoe ik dit op kan lossen? :(

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hmm die melding had ik geloof ik ook de eerste keer toen ik sw25 erop ging zetten.
Volgens mij was dat iets met de software variant van de telefoon als je *#06*, had toen geloof ik per ongeluk verkeerde genomen (Nadat ik dacht een goede te hebben geselecteerd)
Volgens mij na een herdownload was het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:38:
Nvm, verkeerde software :P Doet het al, zometeen het erop wagen om FW update te doen!!

edit:

[afbeelding]

Iemand enig hoe ik dit op kan lossen? :(
telefoon uit zetten, laden uit zetten (knopje), telefoon aan zetten, evt. pincode intoetsen en NIET MEER AANRAKEN. Dan updaten en ook gedurende de update NIET AANRAKEN en het zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laden uitzetten vergeten, dank je ;) Nog 2 vraagjes:

Kan iemand alle verbeteringen hier ff neerzetten? (vanaf FW 02) en hoe kan ik een Theme toevoegen, alle bestanden los dumpen in /themes, de zip map of de map erin zetten werkte geen van alle bij mij? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Theme files zijn '.sdt' files. (Eigenlijk een zip-file in disguise). Die pleur je in de 'Themes' directory. Hij moet de extensie .sdt hebben, anders wordt 'ie niet herkend als theme. Je hoeft 'm niet uit te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je! ;) Nog een vraag! :P Hoe kan ik m'n contactpersonen synchroniseren met outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ehm, daar is een of ander programma voor. Is wel genoemd in dit topic maar ik weet niet meer hoe 't heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

CyBeR schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 08:43:
Ehm, daar is een of ander programma voor. Is wel genoemd in dit topic maar ik weet niet meer hoe 't heet.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:24:
Voor alle Siemens CX65 gebruikers die willen sync-en met Outlook.

http://communications.sie...40.43_SmartSync_nl-NL.zip

Deze link bevat het MPM programma van siemens + een extra sync tool.
Installeren gaat prima, MPM programma werkt ook prima ik krijg alleen een verbindings error als ik wil sync-en met outlook.

Zijn er mensen die dit ook tegen zijn gekomen, dan wel hebben opgelost???
^^ Quicksearch Dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 vraagjes :D

1. Iemand enig idee hoe ik die camera klik weg kan krijgen in FW25?!

2. Of (zo ja, hoe) ik de menu icoontjes kan verranderen..?

3. Hebben jullie nog sites waar je T9 talen kunt downloaden, gamez voor Siemens CX65 en ringtones? =D

4. Is deze site bij jullie ook al zo langzaam? :S

Alvast bedankt ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:58:
hmm dat spel is niet echt wauw en happert zoz (was te verwachten)
oh well nu zijn ze weer blij dat ze iets gedaan hebben :)
Hoe ben je aan het spel gekomen? kun je het mij mailen? johanvanuden@wanadoo.nl

p.s. nog een vraag voor iedereen... weet iemand waar ik goedkope frontjes aan kan komen voor deze tel. behalve bij fonport.de die leveren alleen in duitsland
ik zoek frontjes in nederland maar kan alleen die lelijke originele vinden (www.stuntprijzen.net) ook ben ik nog opzoek naar een goedkope datakabel...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Johannusvanudos schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:36:
[...]

Hoe ben je aan het spel gekomen? kun je het mij mailen? johanvanuden@wanadoo.nl

p.s. nog een vraag voor iedereen... weet iemand waar ik goedkope frontjes aan kan komen voor deze tel. behalve bij fonport.de die leveren alleen in duitsland
ik zoek frontjes in nederland maar kan alleen die lelijke originele vinden (www.stuntprijzen.net) ook ben ik nog opzoek naar een goedkope datakabel...
goedkope datakabel is er niet echt, alleen de originele werkt nl (en ik kan t weten heb 2 neppe gehad ;)). mijne gekocht bij expansys.nl voor 25 euri oid, maar ook bij de belcompany was laatst een aanbieding @ 15 euri (zie ergens in dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

en het spel of frontje, kan iemnd daarmee helpen??kameraklik was trouwens makkelijk weg te halen met sw25 :D gewoon met OD en dan dat .wav filetje wegkicken

[ Voor 52% gewijzigd door Jgsvuden op 10-12-2004 14:55 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat OD tooltje kan m'n foon niet vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Nadat mijn telefoon eergister 3 keer op een avond uitgevallen was... en het frontje weer zo fragiel los zat (terwijl ik niet wild doe met mijn telefoon) heb ik hem maar weer ingeleverd.
Zag dat Teleplan geen statusservice meer heeft. Sinds 3 december zit Teleplan officieel aan de werner von siemens straat in zoetermeer, dat laten ze ook duidelijk zien, 1 siemens logo op de gevel van siemens in zoetermeer is namelijk vervangen door een knalrood teleplan logo. Valt lekker op als je op de A12 rijd.

Ik ben benieuwd wanneer ik hem weer terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:49:
4 vraagjes :D

1. Iemand enig idee hoe ik die camera klik weg kan krijgen in FW25?!

2. Of (zo ja, hoe) ik de menu icoontjes kan verranderen..?

3. Hebben jullie nog sites waar je T9 talen kunt downloaden, gamez voor Siemens CX65 en ringtones? =D

4. Is deze site bij jullie ook al zo langzaam? :S

Alvast bedankt ;)
Hey zorbix. om je menu icoontjes te veranderen kijk ff op
www.cx65.de daar staat trouwens erg veel. ook spelletjes voor de liefhebbers..
+gratis wallpapers+rotzooi voor je telefoon.

grz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja, nog iets.
mijn frontje flikert er steeds af erg irri. verhelp ik dat met een nieuw frontje? denkt wel maar toch ff vragen, Want dit werkt ook niet.
Srry ik heb geen tijd om het op te zoeken dus vraag ik het maar lief:
Ik heb een verkeerde datakabel gekocht, Welke heb ik n nodig voor firmware up te graden en dingetejs over te zenden??

Sry maar ik moe t het snel weten. dan krijg ik hem gratis:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 20:53:
Owja, nog iets.
mijn frontje flikert er steeds af erg irri. verhelp ik dat met een nieuw frontje? denkt wel maar toch ff vragen, Want dit werkt ook niet.
Srry ik heb geen tijd om het op te zoeken dus vraag ik het maar lief:
Ik heb een verkeerde datakabel gekocht, Welke heb ik n nodig voor firmware up te graden en dingetejs over te zenden??

Sry maar ik moe t het snel weten. dan krijg ik hem gratis:) :9
dca-510 moet je hebben...

edit: ook dat staat pas 30x in dit topic... search enzo ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Gully op 13-12-2004 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Lion

Red Lion

[MMS]

Hmmm... Ik heb net FW25 erop gemeukt. Doet 't verder prima, niets dan lof.

Nu heb ik dus ook geprobeerd om dat SmartSync aan de praat te krijgen, maar dat gaat dus niet zo gemakkelijk. Beter gezegd: het gaat niet! Weet iemand hoe je dit proggie aan de praat krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Lion schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:08:
Hmmm... Ik heb net FW25 erop gemeukt. Doet 't verder prima, niets dan lof.

Nu heb ik dus ook geprobeerd om dat SmartSync aan de praat te krijgen, maar dat gaat dus niet zo gemakkelijk. Beter gezegd: het gaat niet! Weet iemand hoe je dit proggie aan de praat krijgt?
Het is mijn tot op heden ook nog niet gelukt te synchoniseren met mijn siemens toestel.
Vandaar dat ik onderstaand mailtje naar de Siemens klantenservice heb verzonden.

Geachte heer/mevrouw,
Voor de aanschaf van mijn Siemens CX65 was ik verheugd om in de handleiding(pag. 98) te lezen. Dat het met dit toestel mogelijk diende te zijn mijn agenda te sync-en met Outlook. Echter na aanschaf kwam ik er achter dat dit niet het geval is, terwijl dit toch op heel veel websites en folders staat beschreven. Nu heb ik gezien dat er voor de S65 al een MPM+sync-tool is gemaakt en dat deze ook te downloaden is van jullie website (op Belgie/Nederlands NIET op Nederland/Nederland).Dit tooltje is alleen niet compatible met de CX65. Wordt dit nog aangepast of gaat het me gewoon nooit lukken om te Sync-en met mijn CX65 en heb ik hem dus voor niets gekocht. Hopende snel een reactie te ontvangen.
Met vriendelijke groet,

Hun reactie:

Geachte heer cojack24,

Helaas is het inderdaad niet mogelijk om met de CX65 een
Synchronisatie uit te voeren.

Er op vertrouwende u hiermee naar wens te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Patrick Wieringa
Siemens Klantenservice

Geen antwoord op mijn vraag dus maar weer een mailtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 20:49:
[...]

Hey zorbix. om je menu icoontjes te veranderen kijk ff op
www.cx65.de daar staat trouwens erg veel. ook spelletjes voor de liefhebbers..
+gratis wallpapers+rotzooi voor je telefoon.

grz
Die site had ik al flinke poos geleden gevonden ;) Zit alleen 1 probleem aan... Mijn duits is niet echt goed :P Harder nog, ik versta slecht een paar woorden :(

Help svp? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

1 probleem? Duits?
Waar denk je dat de Afbeeldingslocatie: http://www.cx65.de/media/uploads/flag_uk.gif voor is :? :D
http://www.cx65.de/index.php?id=193&L=1&MP=& :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Syncen werkt bij mij in Linux met Evolution 1.4 en Multisync anders prima met IrMC. Wel alleen via de infraroodpoort maar ik meen dat dat een bug in multisync is.

Oeh, ik zie dat evo2 nu ook ondersteund wordt. * CyBeR checkt.

Trouwens, bij 'remote syncr' onder Extras kun je met een SyncML server lullen via 't internet.

[ Voor 34% gewijzigd door CyBeR op 13-12-2004 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Lion

Red Lion

[MMS]

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:46:
Het is mijn tot op heden ook nog niet gelukt te synchoniseren met mijn siemens toestel.
Vandaar dat ik onderstaand mailtje naar de Siemens klantenservice heb verzonden.

Geachte heer/mevrouw,
...
Met vriendelijke groet,

Hun reactie:

Geachte heer cojack24,
...
Siemens Klantenservice

Geen antwoord op mijn vraag dus maar weer een mailtje gestuurd.
Laat even wat weten als het je iets hoort! Ik (en anderen met mij, geloof ik) wachten met smacht.
Bovendien, moeten ze niet nakomen wat ze beloven?
CyBeR schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:14:
Syncen werkt bij mij in Linux met Evolution 1.4 en Multisync anders prima met IrMC. Wel alleen via de infraroodpoort maar ik meen dat dat een bug in multisync is.
Mag ik hieruit concluderen dat je via IrDA dus wel kunt Sync-en? Of alleen onder Linux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yuu iedreen,
kheb ff een vraagske...
kheb onlangs het nieuw model van de cx65 gekocht, namelijk de cx70
Ze hebben mij hier de datakabel usb dca-540 meegegeven
hoe kan nu zaken uitwisselen met de pc..
op deze site staat dat er een driver is maar de ".exe" file opent bij mij niet??!!
[url=http://communications.siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,hq_en_0_21219_rArNrNrNrN_prodId%3A24593,00.html[/url]
kan iemand me helpen

merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Red Lion schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:48:
[...]

Mag ik hieruit concluderen dat je via IrDA dus wel kunt Sync-en? Of alleen onder Linux?
Het kan wel ja. Ik meen dat er in het S65 topic een programma genoemd wordt waarmee 't ook in windows zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waarom denk je dat ik het hier alsnog post?

The english FAQ are currently under construction, please use the german version . :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Lion schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:48:
[...]

Laat even wat weten als het je iets hoort! Ik (en anderen met mij, geloof ik) wachten met smacht.
Bovendien, moeten ze niet nakomen wat ze beloven?
Dit mailtje heb gelijk verstuurd

Geachte meneer/mevrouw,

Allereerst bedankt voor uw reactie, echter heb ik helaas geen antwoord
op mijn vraag gekregen. Ik lees in uw antwoord dat het niet mogelijk
is om met een CX65 een synchronisatie uit te voeren. Tot mijn spijt
was ik daar al een tijdje achter gekomen. Mijn vraag luidde dan ook of
u binnen uw organisatie er nog mee bezig bent/gaat om dit ooit wel te
laten functioneren. Het staat immers in de door Siemens bijgeleverde
handleiding van het toestel.

Met vriendelijke groet,

Mooi mailtje dacht ik zo, hun reactie:

Geachte heer Cojack24,

Toestellen worden geproduceerd met verschillende functies, omdat niet elke gebruiker dezelfde eisen aan een toestel heeft.U heeft voor een toestel gekozen die de synchronisatie niet ondersteunt.Dit word achteraf niet aangepast.

Met vriendelijke groet,
Sandra Kip
Siemens Klantenservice

Gezellig die lui van siemens:

Volgende mailtje van mijn kant is alweer de deur uit.

Geachte heer/mevrouw,

Wederom bedankt voor uw snelle reactie.
Ik ben het alleen niet helemaal met uw eens, u zegt dat ik gekozen heb
voor een toestel zonder synchronisatie functie. Uiteraard heb ik dit
toestel in de winkel uitgekozen, dat klopt, maar ik heb niet de
handleiding geschreven die bij dit toestel wordt geleverd. En in de
handleiding (pag.98) staat dat deze synchronisatie functie WEL op dit
toestel zit. Mag ik dan niet van Siemens verwachten dat de
functionaliteiten die in de bijgeleverde handleiding zijn beschreven
aanwezig zijn in het product(toestel)??

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 20:00:
[...]

Volgende mailtje van mijn kant is alweer de deur uit.

Geachte heer/mevrouw,

Wederom bedankt voor uw snelle reactie.
Ik ben het alleen niet helemaal met uw eens, u zegt dat ik gekozen heb
voor een toestel zonder synchronisatie functie. Uiteraard heb ik dit
toestel in de winkel uitgekozen, dat klopt, maar ik heb niet de
handleiding geschreven die bij dit toestel wordt geleverd. En in de
handleiding (pag.98) staat dat deze synchronisatie functie WEL op dit
toestel zit. Mag ik dan niet van Siemens verwachten dat de
functionaliteiten die in de bijgeleverde handleiding zijn beschreven
aanwezig zijn in het product(toestel)??

Met vriendelijke groet,
Weet je zeker dat dit klopt? Mijn handleidingen (Nederlands en Engels) zijn beiden geeneens 98 pagina's lang. Op pagina 54 staat wat over synchronisatie en dat zit ook gewoon in m'n telefoon. Het gaat dan over SyncML over 't internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb een probleempje...

Sinds kort zegt mijn telefoon steeds dat mijn simkaart vol zit maar voor zover ik weet staat daar helemaal niks op. Er staan hooguit 20 SMSjes in het geheugen maar ook als ik die verwijder ik ik dezelfde melding. Er staan 80 nummers in mijn telefoon maar die zijn in de telefoon zelf opgeslagen en niet op de simkaart. Heeft iemand enig idee wat het anders nog zou kunnen zijn want ik wordt er een beetje gek van?

Alvast bedankt.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Lion

Red Lion

[MMS]

CyBeR schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:29:
Weet je zeker dat dit klopt? Mijn handleidingen (Nederlands en Engels) zijn beiden geeneens 98 pagina's lang. Op pagina 54 staat wat over synchronisatie en dat zit ook gewoon in m'n telefoon. Het gaat dan over SyncML over 't internet.
Het staat er inderdaad in. Die van mij heeft ook zoveel pagina's en het staat er (verdomme) gewoon in. En ik moet zeggen dat ik daar wel m'n telefoon op heb uitgekozen: "Contactpersonen en agenda synchroniseren met Outlook." :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Het kan ook wel :) De CX65 ondersteunt gewoon IrMC dus als je iets hebt wat een IrMC device kan syncen met je outlook ben je er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze reactie heb ik vandaag gekregen, mijn email staat elders in deze topic.
We kunnen er wel een soap van maken!!!
Iedereen weet dat op de website gewoon de handleiding is te downloaden!!

Geachte heer Cojack24,

Voordat een toestel word gekocht, hebben klanten de mogelijkheid via onze website te kunnen informeren, welke functies door een toestel ondersteunt kunnen worden.Voor meer informatie over onze producten kunt u vooraf contact op nemen met de servicelijn voor GSM producten.
Gebruiksaanwijzingen zijn voor aankoop van een toestel normaal niet in te zien.

Met vriendelijke groet,
Sandra Kip
Siemens Klantenservice

Daarom heb ik het mailtje netjes replied met dit bericht.

Geachte meneer/mevrouw,

Wat fijn dat u weer zo snel gereageerd heeft.
Op de Siemens website staat inderdaad welke functie dit toestel bevat.
Maar zoals u waarschijnlijk ook weet, is het via de website ook
mogelijk de handleiding van het toestel te downloaden en laat ik dat
nou net gedaan hebben. U heeft nog geen enkele keer toegeven dat er
fout in de handleiding zit, in plaats daarvan probeert u mij duidelijk
te maken dat ik degene ben die fout is geweest. Ik heb het toestel
inderdaad gekocht, maar ik ben afgegaan op de informatie die mij door
uw website te kennen is gegeven.

Met vriedenlijke groet,

Afwachten maar weer dus???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:29:
[...]

Er zijn twee versies van de handleiding in omloop, maar op de Siemens website is een handleiding te downloaden met op pag. 98 een vermelding over Synchronisatie. Het gaat mij voornamelijk om de taken/agenda te sync-en met outlook is dat met SyncML via internet ook te doen. En waar kan ik daar meer info over vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:48:
[...]

Er zijn twee versies van de handleiding in omloop, maar op de Siemens website is een handleiding te downloaden met op pag. 98 een vermelding over Synchronisatie. Het gaat mij voornamelijk om de taken/agenda te sync-en met outlook is dat met SyncML via internet ook te doen. En waar kan ik daar meer info over vinden??
Menu-7-8. In mijn handleiding op pagina 54.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste