Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:38:
[...]

Menu-7-8. In mijn handleiding op pagina 54.
Ik weet wel maar het op mijn toestel zit, maar hoe werkt het met Internet gaat dat via Service Provider, betaald zekers ook?? Hoe kom ik aan die instellingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:44

FutureCow

(C) FutureCow

Niet echt veel nuttige informatie verder gevonden hier maar had zelf nog wel even een vraagje:

ik vind het zelf te duur om voor mijn auto een carkit te kopen en deze erin te laten bouwen. Is het dus mogelijk dat mijn telefoon automatich opneemt en hem op luidspreker zet. ik heb al geprobeerd bij accessoires dingen aan te vinken, en verschillende profielen te veranderen etc. maar ik krijg echt niet echt aan de praat. Weet iemand hoe dit wel mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:46:
[...]

Het is mijn tot op heden ook nog niet gelukt te synchoniseren met mijn siemens toestel.
Vandaar dat ik onderstaand mailtje naar de Siemens klantenservice heb verzonden.

Geachte heer/mevrouw,
Voor de aanschaf van mijn Siemens CX65 was ik verheugd om in de handleiding(pag. 98) te lezen. Dat het met dit toestel mogelijk diende te zijn mijn agenda te sync-en met Outlook. Echter na aanschaf kwam ik er achter dat dit niet het geval is, terwijl dit toch op heel veel websites en folders staat beschreven. Nu heb ik gezien dat er voor de S65 al een MPM+sync-tool is gemaakt en dat deze ook te downloaden is van jullie website (op Belgie/Nederlands NIET op Nederland/Nederland).Dit tooltje is alleen niet compatible met de CX65. Wordt dit nog aangepast of gaat het me gewoon nooit lukken om te Sync-en met mijn CX65 en heb ik hem dus voor niets gekocht. Hopende snel een reactie te ontvangen.
Met vriendelijke groet,

Hun reactie:

Geachte heer cojack24,

Helaas is het inderdaad niet mogelijk om met de CX65 een
Synchronisatie uit te voeren.

Er op vertrouwende u hiermee naar wens te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Patrick Wieringa
Siemens Klantenservice

Geen antwoord op mijn vraag dus maar weer een mailtje gestuurd.
Ik heb ook enorme problemen met Siemens. Ik heb wel een tooltje gevonden dat kan synchen, namelijk mobilemaster.de - COJACK, email mij even op morenmore@gmx.net - ik heb ongeveer dezelfde ruzie met Siemens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De synchronisatie soap gaat maar verders, na drie dagen niets van de siemensklantenservice te hebben vernomen kreeg ik vandaag het volgende mailtje.

Geachte heer Cojack24,

Op blz. 108 van de online uitgebreide versie GBA word alleen gesproken over synchonisatie op afstand. U geeft aan dat in de handleiding (pag.98) staat dat u wel kunt synchroniseren
met outlook, was dat op de online versie? Ik zie het namelijk nergens staan.

Met vriendelijke groet,
Patrick Wieringa
Siemens Klantenservice

ik krabbel eens achter me oren, uitgebreide versie GBA :? dus ik snel naar de siemens website en ja hoor de handleiding is aangepast en wat blijkt nu op pag. 98 een paar zinnetjes zijn verwijderd.Dit is begin deze week nog aangepast terwijl ik al een week of 2 een email uitwisseling met de klantenservice heb. Dit schreeuwde natuurlijk om een reactie:

Geachte heer Wieringa,

Bedankt van uw reactie, maar ik schrik toch wel een beetje van uw
reactie en al helemaal toen ik op de siemens website ging kijken.
Sinds gisteren/eergisteren of misschien ook wel vandaag staat er een
2de handleiding op de siemens website. Met als titel uitgebreide
versie echter wat er o.a. is aangepast is dat er op pag. 98 het
volgende is verwijderd (zie bijlage). De vorige handleiding versie
staat er nog wel op en daarin vindt u exact terug op pag. 98 (zie
bijlage) wat ik voor aanschaf mijn toestel ook gelezen heb.

weer afwachten dus, wordt vervolgd !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D Hallo!
ik heb ook zon soort probleem met dat geheugen. ik zit nog lang neit aan de 11 mb opslag, Maar als ik een foto wil kijken in mijn afbeeldingen zegt ie ''onvoldoende geheugen''
Hoe kan dat hij zit nog helemaal neit vol! En zoiezo, Ehm wat is het beste als ik mijn foon weer naar de fabrieksstatus wil krijgen is dat defragmenteren of herstellen fozw?
Wat is het beste?

Merci

Verwijderd

heb vraagje.

heb sinds paar week DCA-510 kabel.
update meegedaan. pefect! --> FW 25

Maar toestel zien met pc wil niet.
Ook niet op andere pc. Vind gewoon nix
Kabel wordt wel gedetecteerd.

Iemand iedeetjes?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Heb je wel de Mobile Phone Manager van siemens geinstalleerd?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Ja, heb MPM 3.04.40.43

Verwijderd

Oh jah,
instellingen trouwens ook al op handmatig geprobeerd.
Werkt niet en onthoud ie ook niet

:(

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

En wat probeer je precies te doen?

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:15
vandaag de CX65 firmware SW25 geprobeerd, en die werkt tot nu toe best lekker.
Menu navigeert sneller en Berichten menu doet het weer. bleeft eerst hangen.

Verwijderd

Probeer bij m'n bestanden te komen op de foon.
Met windhoos explorer -> siemens device kan ik geen verbinding krijgen (gewoon leeg venster).
Mobile Phone Manager zegt als ik hem opstart "No phone connected".
Op een of andere manier komt er geen verbinding.
Lijkt erop dat er op geen enkele manier verbinding is te krijgen.
Alleen update proggie luktte het.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:37:
Met windhoos explorer -> siemens device kan ik geen verbinding krijgen (gewoon leeg venster).
Probeer je telefoon een uit en weer aan te zetten?

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 30-12-2004 19:40 . Reden: andersom :+ ]

• Kakaroto
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:37:
je moet bij settings (Phone manager) COM1 of 2 kiezen. Dan werkt het wel.

En siemens explorer werkt alleen als je phone manager opgestart is en connectie gemaakt is.

Verwijderd

Ok. Geprobeerd.
Geen effect. Krijg nog steeds geen connectie.

Hoef toch geen instellingen te doen in foon? :?

Verwijderd

COM3-USB heb ik.
Mag da niet?

• Kakaroto
COM3-USB heb ik.
Mag da niet?
gebruik aub de "EDIT" button.

Nee, je kan niet firmware laden met een USB kabel, wel data verplaatsen.

Check eens goed je COM poorten settings na en probeer het nog eens.

Verwijderd

brr.
Heb COM3-USB verandert naar COM2-USB.
Werkt nog niet. Wat voor settings moet die COM2 dan hebbe?
Neem aan dat de standaard Windhoosinstellingen goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ook aan virusscanner oid liggen. probeer eens verbinding met je mob te maken met virusscanner oid op uit stand. hielp bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 14:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Tip van de reparateur voor alle x65 serie gebruikers:Update naar versie 25 als je dat nog niet gedaan hebt. Batterij-levensduur, snelheid, stabiliteit worden behoorlijk verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ook aan virusscanner oid liggen. probeer eens verbinding met je mob te maken met virusscanner oid op uit stand. hielp bij mij
heb net geprobeerd met NAV uit en vuurmuur uit.
Hielp helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:04
Ik kreeg afgelopen week mijn telefoon terug, helaas was hij minder goed verpakt als siemens het deed (nu was het een plastic envelop). Helaas had teleplan er nu maar 1 game opgezet en ook stond er nu reclame voor jamba in... tenminste bij games dat je ze kon downloaden...
Helaas deed men een software update terwijl er al versie 25 opstond... beetje vreemd.

Ik heb het helaas helemaal gehad, ik heb de telefoon vanaf juni en hij is nu al 4 maanden in reparatie geweest. Heeft iemand een tip voor me voor een toestel van een ander merk dat niet door teleplan gerepareerd dient te worden als dat nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
sebastius schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:44:
Tip van de reparateur voor alle x65 serie gebruikers:Update naar versie 25 als je dat nog niet gedaan hebt. Batterij-levensduur, snelheid, stabiliteit worden behoorlijk verbeterd.
Je heb gelijk, bat niveau gaat niet zo snel omlaag met thema's aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb zopas een Siemens CXV65 gekregen van Proximus en verwacht deze telefoon binnen een paar weken.

Nu zoek op het internet naar informatie van deze telefoon en kan er maar weinig over vinden.

Ik weet enkel dat deze gsm vodafone live! capable is. Jammer genoeg is hij niet zo mooi als de CX65 :'(

Nu kan ik enkel een goudkleurige gsm krijgen :r (ok het is een gratis gsm). Weet iemand waar ik covers kan kopen voor de CXV65 of zijn dit dezelfde covers als de CX65 en dan is em even mooi :9~

Hartelijk dank voor jullie hulp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb een vraagje.. Mijn Siemens CX65 slaat alle inkomende smsjes automatisch op op mijn simkaart (waar er maar 20 opkunnen) in plaats van op het geheugen in de telefoon. Hierdoor krijg ik na het ontvangen van 20 smsjes steeds de melding dat mijn simkaart vol zit. Vroeger had ik dit nooit, heb het volgens mij pas na de update naar SW25. Weet iemand waar ik het zo in kan stellen dat hij de SMSjes eerst in het telefoongeheugen plaatst en pas op de simkaart als het telefoongeheugen vol zit?

Alvast bedankt...

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:17:
Hallo,

Nu kan ik enkel een goudkleurige gsm krijgen :r (ok het is een gratis gsm). Weet iemand waar ik covers kan kopen voor de CXV65 of zijn dit dezelfde covers als de CX65 en dan is em even mooi :9~

Hartelijk dank voor jullie hulp _/-\o_
Ik heb er geen ervaring mee, maar zover ik weet is de CXV65 (de Vodafone versie idd die ook door o.a. proximus en sfr verkocht wordt) gewoon de normale CX65 met extra branding (software) en een andere clipit cover. Als jij dus een gewone CX65 cover kunt vinden ergens kun je die er zover ik weet gewoon omheen hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

mijn cx65 was al binnen 1 week brak... hij valt eens in de zoveel tijd gewoon uit, en bovendien... als ik mijn telefoon bv op 14-01-2005 (voorbeeld he) uitzet, dan hebben alle verstuurde smsjes vervolgens de datum en tijd meegekregen van de eerstvolgende x dat ik m weer aanzet :S. De camera heeft ook wel eens storing (sneeuwbeeld) en bij het beluisteren van enkele ringtones wil op na een paar stuks nog wel eens t geluid overgaan in een continue -piiiiep- ipv melodie. Owja, t geluid valt n heel enkele x uit als ik probeer te bellen, en dan weet ik t alweer, dan gaatie uitvallen, als ik m dan maar neerleg, dan gaat de "nr onbekend"-toon zelfs eerst nog ff door, net zolang tot ik m zelf maar uitzet. net als dat er bij t sms verzenden geen 'vliegend' berichtje in beeld van t ene naar t andere foontje gaat...
Ik baal als de ******* van deze foon, maar zolang hij t nog doet en ik snel genoeg berichjes en andere zooi wis, blijftie minstens een week continu aan... is tog geen doen? En siemens doet er geen reet aan, klasgenoot had exact tzelfde... Die was m dik n maand kwijt, nieuwe onderdelen erin, zelfde problemen... siemens gebeld, uitgelegd, geen verdere hulp... die gast van de servicedesk kreeg t zwaar en hing zo op... de *****s...

Werkt die update nou egt om ook dit aan te pakken??? please zeg ja...
Ik heb hier n upgrade op me pc (CX65250200.xbz_update), maar als ik die start kannie opeens de foon niet vinden aan t eind van me datakabel:S... is dat m of hebben jullie n andere??

Ik hoop dattie er bovenop komt, heb me wel 260euri gekost gvd...

alvast bedankt manne!
Laterz, Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en voor de mensen die "no telephone connected" krijge in MPM, en n leeg scherm in "Siemens device"... probeer es de kabel/verbinding met je foon en al die software ff van je pc te halen, dan opnieuw te installeren... rebooten... en dan pas weer aansluiten
werkte bij mij nl wel zo... Tis n traag programma, maar t werkt redelijk nu

Suc6
Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat is de goede update, ja. Welke datakabel heb je? Alleen seriele kabels, dus DCA-500 (serieel) of DCA-510 (USB met serial converter) werken voor het updaten van de firmware. De USB-only kabel (DCA-540) kun je hier niet voor gebruiken.

Updates fixen vaak wel problemen zoals vastlopers inderdaad. Verder heb ik geen van de problemen die jij hebt gemerkt op m'n eigen CX65, waar ik meer dan tevreden over ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... deze heb ik, 99% zeker (heb bon laatst weggegooid):

http://communications.sie..._42751_rArNrNrNrN,00.html

Das dus usb he... die kan t niet?k*tzooi... opladen via de usb konnie ook al niet, en dat terwijl ze t zeiden van wel, op de site in t boekie enzo... weer een van die vele fouten van siemens in handleidingen... had ik dit geweten had ik m misschien niet eens gekocht, deze kabel dan he...

Ik ga ff zon kabel regelen... wil t wel oplossen, ding is nie goedkoop geweest...
Thnx man!

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie telefoon maar belooft teveel voor een lage prijs en dan heeft zijn consequenties heb ik gemerkt.

toch best veel fouten vind ik en langzaam (ja ik heb fw 25)
wat ik het vervelendst vind is dat wanneer ik ga bellen dat direct voicemail krijg
terwijl hij nog geen eens heeft geprobeerd verbinding te maken dus direct na het drukken
op het belknopje. Als je dan opnieuw belt gaat ie opeens wel 2 keer het verbindingsgeluidje maken en dan gaat de telefoon opeens wel over.

en als je een gesprek hebt gehad moet je lang wachten voor je een nieuwe kan voeren
eerst krijg je nog te zien verbinding word omgeleid (oid) en dan pas kan je m op toetsenlock zetten.

verder vind ik het jammer dat je je telefoon pas op luidspreker kan zetten als iemand opneemt en niet tijdens het overgaan want dan roept diegene al hallo en moet jij nog drukken op luidspreker en dan nog bevestigen met ja.

wat ik helemaal jammer vind is dat je geen geheugen kan uitbreiden maarja dat was al bekend uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:55:
Hmmm... deze heb ik, 99% zeker (heb bon laatst weggegooid):

http://communications.sie..._42751_rArNrNrNrN,00.html

Das dus usb he... die kan t niet?k*tzooi... opladen via de usb konnie ook al niet, en dat terwijl ze t zeiden van wel, op de site in t boekie enzo... weer een van die vele fouten van siemens in handleidingen... had ik dit geweten had ik m misschien niet eens gekocht, deze kabel dan he...

Ik ga ff zon kabel regelen... wil t wel oplossen, ding is nie goedkoop geweest...
Thnx man!
Als je niet kunt opladen met de usb kabel heb je inderdaad de verkeerde gekocht :) Met de USB kabel waarmee dat wel kan kun je namelijk ook je firmware updaten (Da's de DCA-510 dus). Herkenbaar aan een stuk electronica midden in de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx man!!! ga hem meteen bestelle bij die gasten. Heb deze SyncStation ook meteen in de verkoop gezet 8)
Een ding staat voor mij al wel vast... geen Siemens meer... (vorige Siemense van mij waren ook al problematisch)

Suc6 dr verder mee allemaal. Mocht mijne of die van een van jullie blijven kutten, dan meld ik me weer, maar ik ga er niet van uit :P

Laterzzz!! Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal !

Ik ben nu de trotse bezitter van een CXV65.

Nu ben ik op zoek naar een andere cover, maar ik vind nergens een cover zoals op de afbeelding hier in de start van de thread.

Weet iemand waar ik zo een officiele siemens cover kan kopen ? Alle covers die ik vind op het net zijn iedentiek aan mijn CXV65.

De originele CX65 cover is veeeeeeeel mooier.

Of heeft al iemand een cover van de CX70 geprobeerd en waar kan ik die vinden ?

Hartelijk dank.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb al heel lang het probleem dat m'n GSM bij het adressenboek eerst de achternaam laat zien en dan de voornaam en ik krijg dit niet terug :S Heb niet echt tijd gehad om het te melden maar is al maand zo ongeveer (vanaf FW25 update).

Ik weer dat ik het zou moeten kunnen verranderen door bij Menu > Adresboek > Itemweergave
te kijken maar als ik daar op klik kom in gewoon bij m'n adresboek? :S

Iemand suggestie's? 't is namelijk best klote :D Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Je kunt 't veranderen door je adresboek in te gaan, op Options te drukken en dan op 'Sort'. Da's de engelse versie, neem aan dat je er in 't nederlands wel uit komt dan ;)

Oh, en 'Options' krijg je pas als je op een naam staat, niet op een van de bovenste twee items.

[ Voor 29% gewijzigd door CyBeR op 02-02-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danke je Danke je Dank je!!!!! Eindelijk :D

Thnx alot man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heyz! Heb weer 'n vraagje... M'n beeldschermpje begint inmiddels beetje stoffig te worden en zie nu dus echt helemaal nix meer (combinatie van heel veel krasjes en stof) duzz... Wil voorkant er af halen..; hoe? Ik heb met dat rare zwarte dingetje dat je in dat gaatje in de bovenkant kunt steken de voorkant 'n beetje los gehaalt maar krijg hem er niet verder af... Hoe moet ik dat doen zonder 'm te slopen? :P Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:25

Nakebod

Nope.

Hij zit er wel strak op ja, maar met dat dingetje moet het wel lukken, beetje die bovenkant los wrikken, en daarna moet je toch lichtelijk wat kracht zetten om de pinnetjes van de zijkant los te maken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, is echt niet normaal hoe strak dat ding erop zit, moest echt behoorlijk kracht zetten... Heb 'm er echter wel vanaf (en ook weer op) zonder 'm te slopen :) Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Blijft altijd een beetje eng, vooral de 1e keer :D
Had ik ook, je weet niet of je het nu wel helemaal goed doet, kan het makkelijker? of moet het heel anders.. Beschrijving was daar ook niet helemaal duidelijk over volgens mij. Daar stond eerder iets van: Clipje eronder, omhoog wippen, klaar. Feitelijk is dat wel zo, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

ronddraaien is makkelijker :)

Verwijderd

Vraaggy; is het nou al mogelijk om bij FW25 de camera klik te verranderen? En kun je bij FW25 ook de menu icons verrandere? Vind ze zo zaai worden ;P

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Beide niet officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wizt'k al wel.., maar onofficieel dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:19:
Vraaggy; is het nou al mogelijk om bij FW25 de camera klik te verranderen? En kun je bij FW25 ook de menu icons verrandere? Vind ze zo zaai worden ;P
Het is mij beiden gelukt :D

met OD tool

www.cx65.com voor info en dan zou het vlekkeloos moeten lukken :D

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.cx65.com en dan bij FAQ zie ik niks over OD tool staan, wel iets over camera klik.. Bij die camera klik is het de bedoeling dat je een regel vervangt door

000027:T:Camera_Click_0=2:\

In profile.pd, maar daarin staat bij mij de regel die ik moet vervangen niet eens :S Ook kan ik op die site nergens vinden hoe ik m'n icoontjes zou moeten verranderen.. Hulp plz? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YAY :D Camera click weg! Heb ook gevonde hoe icoontjes te verranderen maar da lukt niet :S Doe precies wat overal staat, vervang ik dat bestand, reboot me foon en dan... Heb ik in plaats van de nieuwe icoontjes ineens allemaal foldertjes :S (Net als de standaart van berichten).. Iemand siggestie's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Never mind mensen; heb pas net door dat je de icoontjes die bij de 'zips' zitten daar ook heen moet kopieeren :P Dacht dat het alleen was om te bewonderen haha ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.activepilot.de/main.php?lang=de

navigatie voor op de cx65? das wel cool jammer dat dit pakket alleen duits is (en misschien alleen voor duitsland?) http://www.cx65.com/News....96&tx_ttnews[tt_news]=244

misschien dat iemand weet of dit ook in NL gaat komen??

en wie heeft de nieuwe firmware al geprobeerd? 43?
http://www.cx65.com/News....96&tx_ttnews[tt_news]=253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Nieuwe firmware nog niet geprobeerd, zal 't thuis even doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Sneller door het menu navigeren .. genoeg reden voor mij om vanavond ook eens die 43 firmware erop te zetten.
Andere dingen zijn alleen maar meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
Ok, even een vraagje, ik heb 2 goedkope USB datakabels en zat te denken om van 1 een seriele kabel te maken, Ik heb de aansluiting aan de telefoon al gevonden, nu vraag ik mij alleen nog af of er nog iets in de stekke zit (weerstand of zo) of dat ik de telefoon stekker zo aan de RS232 stekker kan aansluiten. Iemand die een seriele kabel heeft en hem wil/kan doormeten? Dan kan ik nieuwe firmware op de telefoon zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg deze telefoon aan te schaffen. Ik heb de Siemens M55 ook gehad. Reageert deze net zo traag bij het laten zien van afbeeldingen, het voorspellen van woorden met T9 e.d.? Mijn vriendin heeft een Samsung X480, die is een stuk sneller (voelt directer aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

* CyBeR inmiddels FW47 er op staan.. Volgens mij is dat nog geen officiele maar de officiele (FW43) updaters wilden bij mij niet eens draaien :/ Dus maar een andere gezocht.

Menu is idd sneller, verder doet 'ie meer transparency in je themes (o.a. op je idle display, de twee knoppen onderaan staan nu in een transparante balk als je theme dat aangeeft). Meer heb ik nog niet echt bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm die wil ik ook wel hebben. Maar waaaaaar vandaan :) . FW43 kreeg ik trouwens ook niet aan de praat. Crappy bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Och, beetje zoeken. 't was wel een echt siemens upload-programmaatje, dus ws. is die wel ergens bij siemens vandaan te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

yo, ik kan die fw47 echt nergens vinden, heb je niet ff een downloadlinkje voor ons, of kun je hem op mijn ftp pleuren of e-mailen naar g-mail ofzo? j.g.s.v.uden@gmail.com alvast bedankt! want ik kan 43 er niet op krijgen, tooltje vind mijn phone niet, terwijl het tooltje van fw25 hem wel gewoon vindt, maar ik wil natuurlijk de nieuwste!

[ Voor 30% gewijzigd door Jgsvuden op 02-06-2005 09:45 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellep :*)

hallo allemaal,

kan iemand zeggen hoe ik dit toestel (CX65) in een andere gebruikerstaal kan krijgen
en het liefst nederlands.
ik heb dit toestel van een vriend gekregen maar heb geen Nederlandse taal
alleen maar Engels, Frans, Duits, Roemeens en nog wat Arabische talen :?
omdat Nederlands niet erbij staat ga ik er even vanuit dat het dus ook niet via een
andere instelling mogelijk is om Nederlands te kiezen.

vraagje: wanneer ik de nieuwste firmware erop zou zetten kan er dan
wel gekozen worden voor Nederlands of is er een misschien
een andere manier om de taal in het nederlands te zetten?

greetzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Als je een firmware variant 204 er op zet kan 'ie in het nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

ik heb dus nu ook een andere variant, maar ik heb wel sw-50 aan kunnen komen, super relaxed :D, maar helaas geen nederlands... en die variant ligt niet aan je FW, maar aan je PHONE, aan de hardware dus... ik heb namelijk A204, maar toch geen nederlands...

[ Voor 34% gewijzigd door Jgsvuden op 02-06-2005 13:34 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:16:
Als je een firmware variant 204 er op zet kan 'ie in het nederlands.
bedankt voor het snelle antwoord, waar kun je die varianten downloaden?
misschien een linkje voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:33:
ik heb dus nu ook een andere variant, maar ik heb wel sw-50 aan kunnen komen, super relaxed :D, maar helaas geen nederlands... en die variant ligt niet aan je FW, maar aan je PHONE, aan de hardware dus... ik heb namelijk A204, maar toch geen nederlands...
heb even gecheckt en heb SW25 an A106 :?
waar kan men firmware's downloaden voor dit toestel :?

thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

luudjuh, siemens-mobile.com

Welke talen er beschikbaar zijn ligt niet aan de hardware maar aan welke variant van de firmware je er op gooit. Overigens kun je best firmware A100 over je telefoon zetten als je A204 hebt, de telefoon laat dan nog steeds A204 zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

op www.allsiemens.com/flash/ vindt je FW-50 die is relaxed :D

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:01:
luudjuh, siemens-mobile.com

Welke talen er beschikbaar zijn ligt niet aan de hardware maar aan welke variant van de firmware je er op gooit. Overigens kun je best firmware A100 over je telefoon zetten als je A204 hebt, de telefoon laat dan nog steeds A204 zien.
CyBeR hartelijk dank voor de snelle reaktie,

Ik heb gekeken op siemens-mobile.com en zie vele varianten voor de CX65 staan zoals:
A100 (Vers. 43)
A101 (Vers. 12)
A102 (Vers. 16)
enz enz

hoe weet ik nou met welke variant ik de Nederlandse taal op het toestel krijg, of moet ik dit gewoon
uitproberen door ze allemaal maar te proberen of moet ik bij dezelfde variant blijven die al op het toestel zit (A106) maar dan met een ander versie nummer (kan het variant-versienummer helaas niet terugvinden op het toestel) :?

hopelijk weet jij meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

A 204 ondersteund nederlands!

[ Voor 7% gewijzigd door Jgsvuden op 02-06-2005 18:27 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het zo simpel dan :?
zo gauw het kabeltje in huis is gaat versie A 204 er op!!

thx :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt allemaal, heb hem nu in het Nederlands dankzij variant A204
:)
greetzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeyz Johannusvanudos, vraagje... Die FW50, die site die je gaf is beetje rare taal, daarnaast bestaat die zip die je download uit allemaal losse bestandjes en heb geen flauw idee wat ik daarmee moet.. Ook weet ik niet wat er nieuw is bij FW 50... Hulp zou welkom zijn ;)

Greetz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een tweedehands Siemens CX65 gekregen.
Hij is simlockvrij.

Echter als ik hem aanzet wordt eerst om de pincode gevraagd.
Als ik deze heb ingevuld en heb bevestigd komt er:

Toestel geblokkeerd!
Toestelcode

Ik kan dan een code intoetsen maar er verschijnt geen 'ok' knop. Dus ik kan de code niet bevestigen.
De 'ok' knop zou moeten verschijnen na 4 cijfers.
Ik kan de telefoon dan alleen nog maar uitzetten of een SOS noodoproep doen.

Is er iemand die weet wat ik hiermee moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:29

Bleh!

:)

Ja de toestelcode vragen aan diegene die hem aan je gegeven hebt. De telefoon is gekoppeld aan een simkaart en vraagt dan om een toestelcode als je er een andere indoet.
Als je de toestelcode hebt start hij gewoon en kun je de functie uitzetten. En eventueel weer aan om hem aan jouw sim te koppelen.

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baslab
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
iemand al ervaring met software versie 50 ? (heb hem zelf nog niet op de telefoon kunnen zetten...)

schijnt vooral sneller op te starten. Heb niet kunnen vinden of ook het sms probleem (eerst naar SIM dan naar telefoon, altijd melding SIM-kaart vol) ook opgelost is.

... gebruikt fototoestel om foto's te maken ...

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste