Hai,
mijn cx65 was al binnen 1 week brak... hij valt eens in de zoveel tijd gewoon uit, en bovendien... als ik mijn telefoon bv op 14-01-2005 (voorbeeld he) uitzet, dan hebben alle verstuurde smsjes vervolgens de datum en tijd meegekregen van de eerstvolgende x dat ik m weer aanzet

. De camera heeft ook wel eens storing (sneeuwbeeld) en bij het beluisteren van enkele ringtones wil op na een paar stuks nog wel eens t geluid overgaan in een continue -piiiiep- ipv melodie. Owja, t geluid valt n heel enkele x uit als ik probeer te bellen, en dan weet ik t alweer, dan gaatie uitvallen, als ik m dan maar neerleg, dan gaat de "nr onbekend"-toon zelfs eerst nog ff door, net zolang tot ik m zelf maar uitzet. net als dat er bij t sms verzenden geen 'vliegend' berichtje in beeld van t ene naar t andere foontje gaat...
Ik baal als de ******* van deze foon, maar zolang hij t nog doet en ik snel genoeg berichjes en andere zooi wis, blijftie minstens een week continu aan... is tog geen doen? En siemens doet er geen reet aan, klasgenoot had exact tzelfde... Die was m dik n maand kwijt, nieuwe onderdelen erin, zelfde problemen... siemens gebeld, uitgelegd, geen verdere hulp... die gast van de servicedesk kreeg t zwaar en hing zo op... de *****s...
Werkt die update nou egt om ook dit aan te pakken??? please zeg ja...
Ik heb hier n upgrade op me pc (CX65250200.xbz_update), maar als ik die start kannie opeens de foon niet vinden aan t eind van me datakabel:S... is dat m of hebben jullie n andere??
Ik hoop dattie er bovenop komt, heb me wel 260euri gekost gvd...
alvast bedankt manne!
Laterz, Rob