fw 12 is er...
en ik zit nog steeds met 02
en ik zit nog steeds met 02

Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 20:44 ]
Verwijderd
Dan maar even wachten tot na mijn vakantie, dan is ie gok ik wel approved.Unfortunately this new version has not yet been approved by network operators.
As soon as they approved it, you can download the updated software free of charge from our website.
[ Voor 68% gewijzigd door Nakebod op 31-08-2004 15:22 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 18:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door WimB op 31-08-2004 22:47 ]
Verwijderd
Heb sinds vanochtend hetzelfde probleem, zou je mij de systeem map ook ff kunnen mailen aUB...Isengrim schreef op 22 augustus 2004 @ 21:58:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem gehad (sinds vandaag opgelost).
Als je een datakabel hebt (ik weet niet of het ook met IrDA kan) dan kan ik je een copy van de system map sturen, het enige wat je moet doen is die in je telefoon kopieren en dan ff uit en aan doen.
>>>> Citroën AX GTI <<<<
[ Voor 21% gewijzigd door .NCK op 01-09-2004 17:10 ]
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 18:38 ]
[ Voor 31% gewijzigd door poekman op 01-09-2004 20:44 ]
Regelmatige vastlopers... Dingen die niet meer werken sinds sw8 en het frontje dat heel erg krasgevoelig is en dat na 1 keer schoonmaken al irritant was. Ook stof onder het display.Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 18:32:
Groot gelijk!! Nu hopen dat ze zich daaraan kunnen houden. En dat ze nix laten horen is niet zo erg, maar als ze weten dat het zo lang gaat duren hadden ze nieuwe moeten sturen en met die verder gaan!!
Wat had je trouwens ook weer voor probleem dat je'm opgestuurd hebt?
edit:
YAY!!! Weet niet meer wie het gezegt had, maar hij had gelijk
Siemens today made FW12 available for all 65-series handsets. This version gets rid of a potential sound malfunction on some phones and will also improve the performance in general and especially the camera. As an example, video recording on M65 and CX65 has been increased to 30 seconds.
[ Download FW12 for free ]
Update: Siemens have removed the firmware temporarily. We expect it to be back again soon.
Video recording naar 30 secs!!! Nu snel datakabel kopenOf gewoon hopen dat op m'n gewonne foon FW12 zit
Verwijderd
de vorige keer dat ik FW update-te moest je kiezen welke variant (A2 ed.) je had, bij deze hoef je niks te kiezen....kan deze update dan voor elke cx65?poekman schreef op 01 september 2004 @ 20:39:
waar is die firmware 12 nou gebleven?? ik kan m nergens meer vinden en morgen of overmorgen komt mn datakabel![]()
links staan niet meer hier op forum en op siemens site is t ook weg![]()
la maar!! heb m alhttp://www.siemens-mobile...rN_prodId%3A24605,00.html
toch????
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 00:10 ]
Verwijderd
Is dat 30 sec filmen veel prettiger?Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 23:31:
[...]
de vorige keer dat ik FW update-te moest je kiezen welke variant (A2 ed.) je had, bij deze hoef je niks te kiezen....kan deze update dan voor elke cx65?
edit: kheb m gewoon geupdated, werkt perfect, met tot nu toe die 30sec filmen als enig merkbaar verschil
edit 2: en t fotoklikgeluidje is ook weer terug
edit 3: en niet meer weg te halen zoals dat eerder wel kon (de manier die in dit topic staat beschreven)...
Verwijderd
http://www.google.nl/sear...&q=Siemens+CX65+games&lr=poekman schreef op 02 september 2004 @ 20:25:
dus: wie o wie weet waar ik games kan downen voor de cx65??
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 20:39 ]
de officiele?? dat is niet gratis hoorVan de siemens website?
ja dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken, maar ik wil ze downloaden(!) en NIET 'bestellen'
[ Voor 77% gewijzigd door poekman op 02-09-2004 20:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
en goedkoopdonny_p schreef op 03 september 2004 @ 16:15:
Weet iemand ook een nederlandse site waar je covers kan bestellen, de enige die ik kan vinden is fonport.de maar die levert niet in nederland. Zijn wel leuke covers
http://www.fonport.de/sho...Path=2_140&sort=2a&page=1
Verwijderd
Ik heb op de siemens site de instellingen overgenomen.FutureCow schreef op 04 september 2004 @ 13:27:
tot slot had ik ook zelf nog een vraag
hoe moet mms precies ingesteld worden, ik heb van alles gedaan via de site van telfort, en dingen aan gevraagt. Ik kreeg aan het begin dit smsje:
Je toestel is nu geactiveerd voor mms. Zometeen ontvang je gratis via sms de telfort mms-instellingen. Alle info over mms vind je op www.telfort.nl/mms.
na dit smsje heb ik niets meer ontvangen. Wat er nu gebeurt als ik een mmsje stuur:
ik selecteer eerst een gemaakte foto (is wel 30 KB ofzo en weet niet hoe groot mms mag zijn??) en typ ff wat onzin in. Kies verzenden en dan een nummer. Dan staat er Zend MMS en eronder 1van1. En zie ik een balkje oplopen. (vrij langzaam maar het is natuurlijk ook vrij groot) En na ongeveer 30 tot 60 seconden krijg ik een bericht: Fout opgetreden! en verder niets. Ik heb het ook met een mmsje geprobeerd met een foto van 4KB, dan gaat de balk tot ongeveer 80% en dan krijg ik ook weer die melding. Weet iemand hoe dit opgelost dient te worden?
Yep dat werkt inderdaad perfect, dank!Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 14:38:
[...]
Ik heb op de siemens site de instellingen overgenomen.
Daarna kon ik prima mms-en!!!!
http://www.siemens-mobile...5_otaId%253A63701,00.html
succes ermee!!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
staat infarood uit?Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 21:29:
ik heb een probleempje met m'n datakabel (DCA-510)... wanneer ik Mobile Phone Manager opstart vind die mijn telefoon niet, terwijl hij dat eerst wel deed... bij andere programmas zoals 25@once vind ie mijn phone ook niet... kgebruik nu FW12
alvast bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door .NCK op 06-09-2004 15:48 ]
Ongloofelijk dat je zo behandeld wordt zeg!!nickvd schreef op 06 september 2004 @ 15:47:
Oke,
heb weer even gebelt m.b.t. de termijn van 5 werkdagen die ik ze heb gegeven. Ik kreeg een telefoonnummer (070) en die heb ik gebelt. De meneer aan de telefoon was NIET vriendelijk en toonde ook geen enkel medeleven. De onderdelen zijn volgens meneer nog steeds niet binnen en voormalig oost duitsland kan ze ook niet leveren.
Een ander toestel was UIT DEN BOZE volgens de persoon. Hij vertelde mij wel dat ik TEVEEL had gebelt volgens hem en dat mijn telefoon als eerste gerepareert zou worden als de onderdelen er waren.
Na dit telefoon even contact gehad met de winkel . Hij was ook niet bepaald vriendelijk te woord gestaan.
Het is nu dus zo dat er een fout zit in de hele 65 serie! Siemens weet nog niet hoe deze op te lossen en zitten dus met een groot probleem.
Zelf is dit de laatste siemens telefoon die ik gekocht heb. Als men met een PASSELIJKE oplossing komen en een goedmakertje dan zal ik er nog eens overna denken. Het is gewoon niet normaal hoe ze je behandelen.
Als iemend hier op het forum ook problemen heeft met een toestel in reparatie dan moet die het maar even zeggen, ik heb het telefoonnummer dat rechtstreeks naar de afdeling van het reparatiecentrum verwijst.
Ik ga kassa en tros radar inlichten. Stichting de Ombudsman houd ik ook op de hoogte van deze zaak.
Ik laat binnenkort meer weten!
[ Voor 53% gewijzigd door .NCK op 06-09-2004 18:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
Die man die ik als laatste aan de telefoon had was heel erg bot. Ten eerste had ik tegen de mensen in het callcenter gezegt dat ik VOLGENDE week naar het buitenland ga en dat ik dus een telefoon nodig heb.Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 08:02:
Kheb geen idee wat je met de pin2 kunt...
En ik heb geen idee wat je nog kunt doen nickvd... Ze willen blijkbaar echt niet opschieten.. Ook kun je ze niet onder druk zetten.. Ik zou gewoon proberen zoveel mogelijk mensen tegen ze te zetten...
Verwijderd
Mappen beveiligen zou wel handig zijn?Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 03:02:
Heb in t topic mijn volgende vragen nog niet kunnen vinden:
Is het mogelijk bepaalde zelf aangemaakte mapjes te beveiligen met b.v. je toestelcode? (Voor b.v. vieze foto's, wehehehe)
Mijn telefoon heeft de optie PIN 2 wijzigen, dat heb ik een tijdje terug gedaan, ging allemaal prima. Toen mij gevraagd werd deze in te voeren heb ik 3x een verkeerd getal ingevoerd (waarvan ik eigelijk overtuigd was dat deze de goede was), dus nu is mijn PIN 2 geblokkeerd en vraagt hij op de PUK 2 code zodra ik iets met mijn PIN 2 wil doen. Mijn vraag: Wat kan ik met deze PIN 2 code?
[ Voor 49% gewijzigd door .NCK op 08-09-2004 15:56 ]
jepz ik ook! wel netjes opzich.nickvd schreef op 08 september 2004 @ 12:20:
Nieuws:
Ik kreeg net van vodafone een brief met daarin een waarschuwing over siemens 65 serie telefoons. Hebben meer mensen die bij vodafone zijn die gehad?
[ Voor 16% gewijzigd door poekman op 08-09-2004 18:52 . Reden: Update op www.club-siemens.net ]
Verwijderd
Waarschijnlijk gaan die Jamba ringtones ook wel werken op de CX65, alleen is het naar mijn mening veel goedkoper om zelf een ringtone te maken en die dmv IR of datakabel naar je telefoon up te loaden.Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 23:36:
Ik heb sinds vandaag ook dit toestel, maar nu zie je op die irri reclame van jamba (hij werkt dus wel) iedere keer dat ze nu ook real music ringtones aanbieden. Gaat dit ook werken op deze GSM?
Verwijderd
Ja dat zal best. Het probleem is alleen ik heb (nog) niet die mogelijkheidDPC-Postman schreef op 09 september 2004 @ 15:25:
[...]
Waarschijnlijk gaan die Jamba ringtones ook wel werken op de CX65, alleen is het naar mijn mening veel goedkoper om zelf een ringtone te maken en die dmv IR of datakabel naar je telefoon up te loaden.
Uit het S65 forum, daar staat nog meer info:Isengrim schreef op 09 september 2004 @ 13:36:
Heeft iemand enig idee hoe je die cameraklik uit kunt schakelen in FW12?
Open Disk for X65bleh schreef op 06 september 2004 @ 10:52:
[...]
Die od_tool (open directory) heb ik ook al eens geprobeerd. Bij mij geeft hij echter een foutmelding (write at address bla bla). Als ik het goed begrijp kun je nadat je dat programma (succesvol) gedraaid hebt alle directories op je S65 zien. Dus ook config en daaronder staat ergens CameraClickMelody.wav (meen ik) en die kun je dan wijzigen/vervangen. Oorspronkelijk voor CX65, maar op dat forum zijn er ook mensen die het gelukt is met de S65 begreep ik.
Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.
Verwijderd
dit werkte bij de cx65 eerst door die cameraclickmelody weg te halen ja. Alleen sinds FW12 niet meer...zo irritant, denk dat ik alleen daarom terug ga flashen naar FW08bleh schreef op 09 september 2004 @ 16:33:
[...]
Uit het S65 forum, daar staat nog meer info:
[...]
Open Disk for X65
Bij mij werkt het inmiddels ook op mijn S65 met FW12
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 16:50 ]
Verwijderd
Als ik 't goed begrijp kun je ook gewoon 't filetje deleten.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 16:49:
Iemand enig idee waar ik FW08 kan vinden? Heb nu 12 erop gezet, maar die cameraclick haalt me 't bloed onder de nagels vandaan.
Alvast veel dank!
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 21:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik snap je niet, dat is dezelfde methode als ik beschreefVerwijderd schreef op 11 september 2004 @ 20:53:
![]()
veel dank! het koste even wat moeite, maar na een paar keer proberen werkte het eindelijkdank u!
zojuist met de 510 (gekocht bij expansys.nlVerwijderd schreef op 12 september 2004 @ 19:55:
heb ik al lang gedaan, maar aangezien ik 2 antwoorden tegenkwam (ja en nee) wil ik wel eens weten of het nu echt kan!
btw hebben mensen goeie ervaringen met expansys.nl.
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Verwijderd
Misschien komt dat wel omdat hij idd nog niet officieel uit isFutureCow schreef op 12 september 2004 @ 20:23:
volgens de siemens site zelf kan het met de 500, 510 WEL en met de 540 NIET! er is ook een FW14 uit (nog niet helemaal officieel) maar ik hoor er alleen maar slechte berichten over dat oude problemen etc terug komen en dingen minder snel werken!
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door poekman op 13-09-2004 19:58 ]
nopeVerwijderd schreef op 13 september 2004 @ 19:08:
gully heb je nog extra invoerrechten moeten betalen. Op de site maken ze melding van mogelijke extra kosten aangezien de producten uit engeland moeten komen.
Verwijderd
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Trage service is slechte service ja. Ook een keer gehad met mn alcatel telefoon. Beloofden 2 dagen reparatietijd, maar toen waren ineens onderdelen op enzo, ging t bijna 2 maanden duren. Ik heb toen gewoon de sales afdeling gebeld die zeg maar de telefoons aan de retailers verkopen, en daar mn verhaal neergelegd. Na wat uitleggen/schelden/etc hebben ze me gewoon een nieuwe opgestuurdnickvd schreef op 15 september 2004 @ 23:27:
Morgen gaat mijn gsm winkel siemens weer bellen en echt andere stappen ondernemen. Wat vinden jullie van de trage service (kan je dat nog service noemen?)?
Ik heb het gevoel nog nooit een siemens cx65 gehad te hebben... vreemd is dat...
En je stuurt mij gratis je oude? Awww, wat lief!Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 14:36:
Me gewonne foon is binnen!! Haha. En waarschijnlijk ga ik die houden, want daar staat FW 12 opEn op die van mij 4. Enige nadeel aan die ik gewonnen heb, is dat die geen Nederlands bevat
Komt natuurlijk omdat die van Siemens komt en niet uit Nederland. Heeft iemand enig idee of ik (eventueel) met datakabel Nederlands kan toevoegen?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ben ik het niet helemaal mee eens, Trage service kan ook goede service zijn, als ze je maar op de hoogte houden over wat er gebeurt, met een geloofwaardig verhaal.
Verwijderd
Die sig heb ik gezet toen ik nog een nokia had wheheCyBeR schreef op 16 september 2004 @ 00:00:
[...]
En je stuurt mij gratis je oude? Awww, wat lief!
Btw ik snap geen flikker van je sig.. Ik gok eraan dat je een nokia gebruikt maar volgens mij heb je toch echt twee Siemensen
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 07:55 ]
Nuja.. als je 6 weken+ moet wachten op een reparatie doen ze iets niet goed imo. Ook al houden ze je op de hoogte (al gebeurt dat dan ook vaak gewoon niet).DPC-Postman schreef op 16 september 2004 @ 00:37:
[...]
Ben ik het niet helemaal mee eens, Trage service kan ook goede service zijn, als ze je maar op de hoogte houden over wat er gebeurt, met een geloofwaardig verhaal.
Maar zoals siemens nu handelt vind ik het niet kunnen. Ik hoop voor je dat de komende stappen wel succes hebben!
Dat is mijn post!Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 07:42:
[...]
Die sig heb ik gezet toen ik nog een nokia had wheheMaar kan iemand mij met ZEKERHEID vertellen of ik zeg maar een "Ander talen pakket" kan installeren op m'n foon?
edit:
Siemens in the netherlands has a opened a free service number for the x65 serie.
You need to send you phone to siemens. My phone is there al ready for 6 weeks! Not for a firmware update but for some other problems like a bad cover and the phone crashes. Siemens don't have the spare parts yet.... I waiting so long . And The Customer Relations are verry bad too...
I wan't my phone back!...
But in the Netherlands you don't get a FREE datacable. You need to send it to siemens....
(@ club-siemens - whehe)
[ Voor 24% gewijzigd door .NCK op 16-09-2004 14:26 . Reden: tekst toegevoegt ]
Verwijderd
De verschillende varianten zijn de verschillende talen van de menu's en tevens van de T9. Je kunt T9 ook los downloaden. Maar als je dus variant A2** download zit daar altijd nederlands in!Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 07:42:
[...]
Die sig heb ik gezet toen ik nog een nokia had wheheMaar kan iemand mij met ZEKERHEID vertellen of ik zeg maar een "Ander talen pakket" kan installeren op m'n foon?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 20:56 ]
Verwijderd
ben blij voor je dat je eindelijk weer een telefoon hebt!nickvd schreef op 20 september 2004 @ 17:58:
Ik heb van TELEPLAN een nieuwe telefoon gekregen met alles in doos. Helaas wel met SW06 ipv SW12. Siemens kan de service dus ZELF niet meer aan en laat dit nu over aan teleplan.
Teleplan: BEDANKT!
Verwijderd
Verwijderd
ThnQ! En kan iemand mij vertellen wat nou betere kwaliteit is? Hoog of Hoogwaardig..FutureCow schreef op 20 september 2004 @ 23:01:
Siemens CX65 FW12
Siemens CX65 FW14
En zal even kijken, had ergens een bestand met losse T9-NL
Verwijderd
Ik neem aan dat je de fotokwaliteit bedoelt? Dan is hoogwaardig beter dan hoogVerwijderd schreef op 21 september 2004 @ 16:08:
[...]
ThnQ! En kan iemand mij vertellen wat nou betere kwaliteit is? Hoog of Hoogwaardig..
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq