Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fw 12 is er...
en ik zit nog steeds met 02 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 al!?! Poosje geleden was 08 nog de nieuwste? Wat zit er allemaal voor nieuws/bugfixes in die 10 en 12?

edit:
Zijn bij jullie die nummers van de pagina ook al zwart en dus heel moeilijk te lezen op het donkerblauw?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net m'n CX65 hè... Moet je kijken wat ik hier heb :D:D:D:D:D Ik heb dus gewoon nieuwe gewonnen!!! :P:P:P

Dear Mr **********,

You took part in our CX65 raffle on www.siemens-mobile.com/mobiles and we are pleased to inform you that you have won a brand new CX65. Congratulations!

Please confirm via E-mail your postal address.

Juan ********
Netherlands

Within a few days you will then receive your new mobile phone!

Thank you for participating in our competition and we hope to see you soon on www.siemens-mobile.com/mobiles

Your Siemens mobile team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:14

Nakebod

Nope.

Wtf, das nice man :D
Heb je er 1 die je kan gebruiken als eh.. backup? reserve? pats mode? :P

Hmmz:
Unfortunately this new version has not yet been approved by network operators.
As soon as they approved it, you can download the updated software free of charge from our website.
Dan maar even wachten tot na mijn vakantie, dan is ie gok ik wel approved.

Maar denk dat het voornaamste in de SW12 release is, dat hij dat shutdown geluid niet meer zo hard afspeeld.

[ Voor 68% gewijzigd door Nakebod op 31-08-2004 15:22 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, en met een beetje mazzel staat op de foon die ik dus thuis gestuurd krijg FW12 :D Hij komt namelijk wel echt bij Siemens vandaan :D En het word geen pats foon of reserve ofzo lol. Ik ga 'm waarschijnlijk gewoon verkopen, heb geld tekort hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe eens een keer iets aan liefdadigheid en geef hem aan mij O-)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL Dacht het ook :P Waarschijnlijk istie al weg voor 200€ whehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je effe veel geluk ;)

Ik kan nog steeds geen boed datum ergens selecteren, bij klokinstellingen zie ik die optie niet :(
Ik heb nogtans fw12, iemand enig idee hoe ik de boed datum kan tevoorschijn toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:10
Ik zit nog steeds zonder, ik ga me er dood aan ergeren. Callcenter houd zich niet aan de belofte's ze doen bij siemens gewoon geen reed. Ik ga morgen weer bij siemens in Zoetermeer langs en ik ga niet weg voordat ik een nieuwe heb.
Had hem 7-7-2004 gekocht, 29-7-2004 ingeleverd voor reparatie en nog niets terug. Mag dat eigenlijk wel?

Heeft iemand een idee of ik anders een degelijker model mag eisen van siemens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een datakabel voor de S55, deze zou ik ook moeten kunnen gebruiken voor de CX65. Ik heb er geen software meer bij. :'( Is het iemand gelukt om deze datakabel voor de CX65 aan de praat te krijgen en heeft iemand de benodige software voor mij of een site waar ik hem af kan halen.

_/-\o_ Mijn dank is groot!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is idd heel veel mazzel :P En nee, kheb geen id hoe je die boedh datum te voorschijn krijgt :S Ik zou je foon btw niet naar Siemens sturen, om de reden van nickvd, maar ik zou wel even bellen. Ennuhm Nickvd, volgens mij doen ze (helaas :() Niks wat niet mag, tis alleen enorm klote, en ze zouden idd veel betere service moeten hebben. Bij mij duurde het btw ook 3 weken voor'k me foon had (toen ik hem bestelde..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Heeft iemand hem al met Outlook gesynchroniseerd?

En hoeveel adressen kunnen er op het toestel? Ik zit momenteel met 400 contactpersonen (neemt dagelijks toe wegens werk) in mijn Outlook en ik zoek een GSM waar ze vlot inkunnen.

edit:
Ondertussen heb ik in de handleiding gelezen dat er 1000 adressen inkunnen. Ik zie ook dat je de adressen kunt indelen in groepen. Dit zijn echter andere groepen dan de groepen in Outlook. Is het mogelijk om de groepen in te laten herkennen door de GSM zodat dit allemaal automatisch gesynchroniseerd wordt?

[ Voor 42% gewijzigd door WimB op 31-08-2004 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van mij loopt steeds vast na het ontvangen van een sms.
als ik een ontvangen sms wil openen begeeft hij het..

is dit een reeds gemelde bug en kan het worden gefixt met een fw upgrade, of heb ik gewoon een brak toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
In het call center werken ze heel erg mee. NOT. Siemens moet gewoon die 5 dagen laten vallen en er 3 weken van maken. Dan kan ik het nog begrijpen. Je word er niet gelukkig van. Ik zou iig kijken of er geen vakantieperiode is want dan duurd het dus langer.
Het callcenter heeft mij ook verteld dat de technische dienst niet gereageerd heeft op de vragen. Dus ze werken elkaar gewoon de sh*t in. Maarjah. Ik ga toch verhaal halen, aangezien ik over 1,5 week naar tsjechie ga en ik toch wel een telefoon bij me wil hebben. En mijn oude telefoon heb ik niet meer, die is overleden (siemens s45). Ik zal morgen eerst even informeren bij stichting de ombudsman aangezien ik geen lid ben van de consumentenbond. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

Isengrim schreef op 22 augustus 2004 @ 21:58:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem gehad (sinds vandaag opgelost).
Als je een datakabel hebt (ik weet niet of het ook met IrDA kan) dan kan ik je een copy van de system map sturen, het enige wat je moet doen is die in je telefoon kopieren en dan ff uit en aan doen.
Heb sinds vanochtend hetzelfde probleem, zou je mij de systeem map ook ff kunnen mailen aUB...

johanvanuden@wanadoo.nl
of
j.g.s.v.uden@student.tue.nl

alvast heel erg bedankt

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 18:05
Heeft iemand ervaringen met .mid files op de telefoon te zetten?
Omdat ik wel eens gelezen heb dat ie sommige niet kan lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Oke weer een update. Ik heb de winkel gsm.tv een e-mail gestuurd en daarna even gebelt. En die hebben vervolgens Siemens gebelt. Wat blijkt, Siemens heeft een fout ontdekt die ze niet zelf mochten/kunnen oplossen. Het reparatiecentrum heeft contact gezocht met hogere hand (zie ontwerpafdeling/hoofd gsm siemens). Siemens kon na 5 weken wachten nog geen datum geven wanneer deze gereed zou zijn. Hij ligt nog steeds op de reparatietafel.

Ik vind het gewoon geen stijl van siemens dat ze me niet terugbellen en verder niets kunnen zeggen.

*** edit ***

Nog even contact opgenomen, en ze waren opeens een stuk aardiger (Hoe kan dat nu?) moest even faxen en daar alles in zetten. Heb ik gedaan. En er ook maar meteen bijgezet dat ik binnen 5 werkdagen alles opgelost wil hebben. Dat is toch DE siemens termijn?

[ Voor 21% gewijzigd door .NCK op 01-09-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groot gelijk!! Nu hopen dat ze zich daaraan kunnen houden. En dat ze nix laten horen is niet zo erg, maar als ze weten dat het zo lang gaat duren hadden ze nieuwe moeten sturen en met die verder gaan!!
Wat had je trouwens ook weer voor probleem dat je'm opgestuurd hebt?

edit:
YAY!!! Weet niet meer wie het gezegt had, maar hij had gelijk :D

Siemens today made FW12 available for all 65-series handsets. This version gets rid of a potential sound malfunction on some phones and will also improve the performance in general and especially the camera. As an example, video recording on M65 and CX65 has been increased to 30 seconds.
[ Download FW12 for free ]
Update: Siemens have removed the firmware temporarily. We expect it to be back again soon.

Video recording naar 30 secs!!! Nu snel datakabel kopen :D Of gewoon hopen dat op m'n gewonne foon FW12 zit :D

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekman
waar is die firmware 12 nou gebleven?? ik kan m nergens meer vinden en morgen of overmorgen komt mn datakabel :'(

links staan niet meer hier op forum en op siemens site is t ook weg :'(

la maar!! heb m al :9 http://www.siemens-mobile...rN_prodId%3A24605,00.html

toch????

[ Voor 31% gewijzigd door poekman op 01-09-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 18:32:
Groot gelijk!! Nu hopen dat ze zich daaraan kunnen houden. En dat ze nix laten horen is niet zo erg, maar als ze weten dat het zo lang gaat duren hadden ze nieuwe moeten sturen en met die verder gaan!!
Wat had je trouwens ook weer voor probleem dat je'm opgestuurd hebt?

edit:
YAY!!! Weet niet meer wie het gezegt had, maar hij had gelijk :D

Siemens today made FW12 available for all 65-series handsets. This version gets rid of a potential sound malfunction on some phones and will also improve the performance in general and especially the camera. As an example, video recording on M65 and CX65 has been increased to 30 seconds.
[ Download FW12 for free ]
Update: Siemens have removed the firmware temporarily. We expect it to be back again soon.

Video recording naar 30 secs!!! Nu snel datakabel kopen :D Of gewoon hopen dat op m'n gewonne foon FW12 zit :D
Regelmatige vastlopers... Dingen die niet meer werken sinds sw8 en het frontje dat heel erg krasgevoelig is en dat na 1 keer schoonmaken al irritant was. Ook stof onder het display.

Een waslijst dus. Ik zal straks ff de omschrijving precies overtikken. Ik ben het al bijna vergeten :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poekman schreef op 01 september 2004 @ 20:39:
waar is die firmware 12 nou gebleven?? ik kan m nergens meer vinden en morgen of overmorgen komt mn datakabel :'(

links staan niet meer hier op forum en op siemens site is t ook weg :'(

la maar!! heb m al :9 http://www.siemens-mobile...rN_prodId%3A24605,00.html

toch????
de vorige keer dat ik FW update-te moest je kiezen welke variant (A2 ed.) je had, bij deze hoef je niks te kiezen....kan deze update dan voor elke cx65?

edit: kheb m gewoon geupdated, werkt perfect, met tot nu toe die 30sec filmen als enig merkbaar verschil

edit 2: en t fotoklikgeluidje is ook weer terug

edit 3: en niet meer weg te halen zoals dat eerder wel kon (de manier die in dit topic staat beschreven)... |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 00:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 23:31:
[...]

de vorige keer dat ik FW update-te moest je kiezen welke variant (A2 ed.) je had, bij deze hoef je niks te kiezen....kan deze update dan voor elke cx65?

edit: kheb m gewoon geupdated, werkt perfect, met tot nu toe die 30sec filmen als enig merkbaar verschil

edit 2: en t fotoklikgeluidje is ook weer terug

edit 3: en niet meer weg te halen zoals dat eerder wel kon (de manier die in dit topic staat beschreven)... |:(
Is dat 30 sec filmen veel prettiger? :) Ennuhm, daz wel klote, dat fotoklik geluidje.. :( Kheb het nog steeds want heb geen datakabel maar was wel van plan het weg te halen... Balu :(

• poekman
beste mensen,

binnekort komt dus mijn datakabel en nu is mijn vraag waar ik gratis spelletjes kan downloaden van het net?
Ik heb echt overal gezocht (ook in duitse forums :P ) maar kan gewoon niks vinden.
Ik kan ook nergens duidelijk uit op maken of de telefoon wel java ondersteunt..
dus: wie o wie weet waar ik games kan downen voor de cx65??

reacties mogen naar: poekman@vodafone.nl

alvast bedankt!!

Verwijderd

poekman schreef op 02 september 2004 @ 20:25:
dus: wie o wie weet waar ik games kan downen voor de cx65??
http://www.google.nl/sear...&q=Siemens+CX65+games&lr=
http://www.gamemobile.co.uk/siemens_cx65_games.htm

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 20:39 ]

• poekman
Van de siemens website?
de officiele?? dat is niet gratis hoor :?
ja dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken, maar ik wil ze downloaden(!) en NIET 'bestellen'

[ Voor 77% gewijzigd door poekman op 02-09-2004 20:43 ]

Verwijderd

check mijn post boven die van jou,.. je moet natuurlijk wel betalen he? gratiz bestaat niet.

• poekman
ow jawel hoor:P heb al wat gevonden.. nu hopen dat ze t ook gaan doen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekman. Of wap kun je er heel veel vinden door gewoon te zoeken naar "free java games" ofzo. Voor andere java games moet je ff het hele forum lezen, want er zijn al'n keer links gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Laatst online: 29-01 19:38
Weet iemand ook een nederlandse site waar je covers kan bestellen, de enige die ik kan vinden is fonport.de maar die levert niet in nederland. Zijn wel leuke covers

*klik*

[ Voor 7% gewijzigd door donny_p op 07-09-2004 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekman
donny_p schreef op 03 september 2004 @ 16:15:
Weet iemand ook een nederlandse site waar je covers kan bestellen, de enige die ik kan vinden is fonport.de maar die levert niet in nederland. Zijn wel leuke covers
http://www.fonport.de/sho...Path=2_140&sort=2a&page=1
en goedkoop :D maar t zullen wel geen ori covers zijn en dus mindere kwaliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:26

FutureCow

(C) FutureCow

Oké na 3 dagen lezen ben ik aan het einde van dit topic gekomen ff een paar opmerkingen:

- de meeste mensen stellen al vrij snel vragen die al 3 keer in het topic behandelt zijn, Als je nu even instelt dat je 999 reply's per pagina hebt en dan gewoon met Ctrl-F het topic doorzoekt scheelt een hoop.
- Ook de informatie over hoe het met de bestelling van de telefoon staat en dat je al zolang zit te wachten etc. is denk ik ook niet echt informatie om dit topic mee te "bevuilen".

Dit scheelt een hoop reply's waardoor je ook niet overal door heen moet spitten als je wat aan het zoeken bent.

nog wat informatie:

- Via de site van Telfort kun je gewoon je GPRS instellingen naar je telefoon sturen en dat werkt dan direct helemaal goed.
- De mensen die graag een spelletje op hun telefoon spelen kun je naar www.midlet.org (zo heten die dingen) gaan en daar downloaden en via irda of datakabel naar je phone sturen. Je kunt ook wappen naar wap.midlet.org. (Amark is wel een grappig tooltje net zoiets als 3dmark maar dan voor je phone :) )
- De FW12 is tijdelijk van de site gehaald, maar via de Nederlandse site kun je hem nog wel gewoon downloaden (FW12 is temporary removed as Siemens are awaiting the german operators to approve it).
- De variant van de FW heeft te maken welke talen de menu's en T9 heeft.
- Er is gister een tooltje uitgekomen waarmee je zelf themes voor je phone kunt maken, het is hier te downloaden: CX65 (ik heb op mijn site ook nog de FW12 staan voor de liefhebber en de USB-Serial tool voor de 510 kabel)
- er zijn ook al flink wat themes gemaakt: http://www.club-siemens.net/fun/m65themes/misc.shtml

tot slot had ik ook zelf nog een vraag
hoe moet mms precies ingesteld worden, ik heb van alles gedaan via de site van telfort, en dingen aan gevraagt. Ik kreeg aan het begin dit smsje:
Je toestel is nu geactiveerd voor mms. Zometeen ontvang je gratis via sms de telfort mms-instellingen. Alle info over mms vind je op www.telfort.nl/mms.
na dit smsje heb ik niets meer ontvangen. Wat er nu gebeurt als ik een mmsje stuur:
ik selecteer eerst een gemaakte foto (is wel 30 KB ofzo en weet niet hoe groot mms mag zijn??) en typ ff wat onzin in. Kies verzenden en dan een nummer. Dan staat er Zend MMS en eronder 1van1. En zie ik een balkje oplopen. (vrij langzaam maar het is natuurlijk ook vrij groot) En na ongeveer 30 tot 60 seconden krijg ik een bericht: Fout opgetreden! en verder niets. Ik heb het ook met een mmsje geprobeerd met een foto van 4KB, dan gaat de balk tot ongeveer 80% en dan krijg ik ook weer die melding. Weet iemand hoe dit opgelost dient te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FutureCow schreef op 04 september 2004 @ 13:27:

tot slot had ik ook zelf nog een vraag
hoe moet mms precies ingesteld worden, ik heb van alles gedaan via de site van telfort, en dingen aan gevraagt. Ik kreeg aan het begin dit smsje:
Je toestel is nu geactiveerd voor mms. Zometeen ontvang je gratis via sms de telfort mms-instellingen. Alle info over mms vind je op www.telfort.nl/mms.
na dit smsje heb ik niets meer ontvangen. Wat er nu gebeurt als ik een mmsje stuur:
ik selecteer eerst een gemaakte foto (is wel 30 KB ofzo en weet niet hoe groot mms mag zijn??) en typ ff wat onzin in. Kies verzenden en dan een nummer. Dan staat er Zend MMS en eronder 1van1. En zie ik een balkje oplopen. (vrij langzaam maar het is natuurlijk ook vrij groot) En na ongeveer 30 tot 60 seconden krijg ik een bericht: Fout opgetreden! en verder niets. Ik heb het ook met een mmsje geprobeerd met een foto van 4KB, dan gaat de balk tot ongeveer 80% en dan krijg ik ook weer die melding. Weet iemand hoe dit opgelost dient te worden?
Ik heb op de siemens site de instellingen overgenomen.
Daarna kon ik prima mms-en!!!!

http://www.siemens-mobile...5_otaId%253A63701,00.html

succes ermee!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 14:38:
[...]

Ik heb op de siemens site de instellingen overgenomen.
Daarna kon ik prima mms-en!!!!

http://www.siemens-mobile...5_otaId%253A63701,00.html

succes ermee!!!
Yep dat werkt inderdaad perfect, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleempje met m'n datakabel (DCA-510)... wanneer ik Mobile Phone Manager opstart vind die mijn telefoon niet, terwijl hij dat eerst wel deed :?... bij andere programmas zoals 25@once vind ie mijn phone ook niet... kgebruik nu FW12

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
bij mij wou hij dat ook niet. Ik kan de telefoon alleen gebruiken i.c.m. de software van s55 en dan via deze computer op phone. Erg vervelend.

Nog geen nieuws van mijn telefoon. Ga maandag even bellen en dan moeten ze hem dinsdag leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen ervaring met datakabels enzo.. Ik ga er zsm 1 bestellen want wil toch wel mijn fw updaten, zit nog met 04... Weet iemand toevallig of er al'n andere manier is op fotoklik weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 21:29:
ik heb een probleempje met m'n datakabel (DCA-510)... wanneer ik Mobile Phone Manager opstart vind die mijn telefoon niet, terwijl hij dat eerst wel deed :?... bij andere programmas zoals 25@once vind ie mijn phone ook niet... kgebruik nu FW12

alvast bedankt
staat infarood uit?
Bij mij vond hij de foon ook niet, maar als ik infa uitrschakelde lukte het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Oke,

heb weer even gebelt m.b.t. de termijn van 5 werkdagen die ik ze heb gegeven. Ik kreeg een telefoonnummer (070) en die heb ik gebelt. De meneer aan de telefoon was NIET vriendelijk en toonde ook geen enkel medeleven. De onderdelen zijn volgens meneer nog steeds niet binnen en voormalig oost duitsland kan ze ook niet leveren.
Een ander toestel was UIT DEN BOZE volgens de persoon. Hij vertelde mij wel dat ik TEVEEL had gebelt volgens hem en dat mijn telefoon als eerste gerepareert zou worden als de onderdelen er waren.

Na dit telefoon even contact gehad met de winkel . Hij was ook niet bepaald vriendelijk te woord gestaan.

Het is nu dus zo dat er een fout zit in de hele 65 serie! Siemens weet nog niet hoe deze op te lossen en zitten dus met een groot probleem.

Zelf is dit de laatste siemens telefoon die ik gekocht heb. Als men met een PASSELIJKE oplossing komen en een goedmakertje dan zal ik er nog eens overna denken. Het is gewoon niet normaal hoe ze je behandelen.

Als iemend hier op het forum ook problemen heeft met een toestel in reparatie dan moet die het maar even zeggen, ik heb het telefoonnummer dat rechtstreeks naar de afdeling van het reparatiecentrum verwijst.

Ik ga kassa en tros radar inlichten. Stichting de Ombudsman houd ik ook op de hoogte van deze zaak.

Ik laat binnenkort meer weten!

[ Voor 5% gewijzigd door .NCK op 06-09-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Laatst online: 29-01 19:38
nickvd schreef op 06 september 2004 @ 15:47:
Oke,

heb weer even gebelt m.b.t. de termijn van 5 werkdagen die ik ze heb gegeven. Ik kreeg een telefoonnummer (070) en die heb ik gebelt. De meneer aan de telefoon was NIET vriendelijk en toonde ook geen enkel medeleven. De onderdelen zijn volgens meneer nog steeds niet binnen en voormalig oost duitsland kan ze ook niet leveren.
Een ander toestel was UIT DEN BOZE volgens de persoon. Hij vertelde mij wel dat ik TEVEEL had gebelt volgens hem en dat mijn telefoon als eerste gerepareert zou worden als de onderdelen er waren.

Na dit telefoon even contact gehad met de winkel . Hij was ook niet bepaald vriendelijk te woord gestaan.

Het is nu dus zo dat er een fout zit in de hele 65 serie! Siemens weet nog niet hoe deze op te lossen en zitten dus met een groot probleem.

Zelf is dit de laatste siemens telefoon die ik gekocht heb. Als men met een PASSELIJKE oplossing komen en een goedmakertje dan zal ik er nog eens overna denken. Het is gewoon niet normaal hoe ze je behandelen.

Als iemend hier op het forum ook problemen heeft met een toestel in reparatie dan moet die het maar even zeggen, ik heb het telefoonnummer dat rechtstreeks naar de afdeling van het reparatiecentrum verwijst.

Ik ga kassa en tros radar inlichten. Stichting de Ombudsman houd ik ook op de hoogte van deze zaak.

Ik laat binnenkort meer weten!
Ongloofelijk dat je zo behandeld wordt zeg!! :( Groot gelijk dat je stappen gaat ondernemen! Wat is die fout die in de hele 65-series zit dan precies? Bedoel je al die bugs in de firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
De gsm winkels hebben inmiddels schrijven ontvangen over die telefoons. De winkel waar ik had gekocht koopt GEEN nieuwe toestellen van siemens meer in en wacht af.

De fout, ik weet niet wat het is. Ik zal er proberen achter te komen.

De reden lees je in het volgende persbericht: http://www.bobbejaanonline.be/Persbericht65.pdf

Dat is dus 1 van de redenen. En een andere reden is het vastlopen van de telefoon. Ik denk dus dat siemens eerst die dingen wil oplossen voordat men de toestellen die in reparatie zijn weer verder repareerd en vrijgeeft. Het is namelijk zo dat siemens verantwoordelijk is voor die fout en de eventueel opgelopen gehoorbeschadiging.

Alleen jammer dat men de klant niet op de hoogte houd.

[ Voor 53% gewijzigd door .NCK op 06-09-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb in t topic mijn volgende vragen nog niet kunnen vinden:

Is het mogelijk bepaalde zelf aangemaakte mapjes te beveiligen met b.v. je toestelcode? (Voor b.v. vieze foto's, wehehehe :))

Mijn telefoon heeft de optie PIN 2 wijzigen, dat heb ik een tijdje terug gedaan, ging allemaal prima. Toen mij gevraagd werd deze in te voeren heb ik 3x een verkeerd getal ingevoerd (waarvan ik eigelijk overtuigd was dat deze de goede was), dus nu is mijn PIN 2 geblokkeerd en vraagt hij op de PUK 2 code zodra ik iets met mijn PIN 2 wil doen. Mijn vraag: Wat kan ik met deze PIN 2 code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb geen idee wat je met de pin2 kunt...

En ik heb geen idee wat je nog kunt doen nickvd... Ze willen blijkbaar echt niet opschieten.. Ook kun je ze niet onder druk zetten.. Ik zou gewoon proberen zoveel mogelijk mensen tegen ze te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

PIN2 heeft iets met abbonement en eenheden die je nog over hebt te maken, maar dit wordt in nederland dacht ik niet gebruikt. Dus PIN2 weet je ook niet en kun je dus verder ook niet veranderen. De opties die voor PIN2 gelden kun je dus ook niet gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 08:02:
Kheb geen idee wat je met de pin2 kunt...

En ik heb geen idee wat je nog kunt doen nickvd... Ze willen blijkbaar echt niet opschieten.. Ook kun je ze niet onder druk zetten.. Ik zou gewoon proberen zoveel mogelijk mensen tegen ze te zetten...
Die man die ik als laatste aan de telefoon had was heel erg bot. Ten eerste had ik tegen de mensen in het callcenter gezegt dat ik VOLGENDE week naar het buitenland ga en dat ik dus een telefoon nodig heb.

Dat heb ik een aantal keer gezegt... Op verschillde weken en eindelijk is het zover (next week)... Maar die man vertelde me dat ik niet naar het buitenland ging want ik kon nog met hem bellen.

Verder vind ik het jammer dat ze een trouwe siemens klant zo behandelen. Ik vind gewoon dat iemand met een kapot toestel binnen een bepaald termijn gewoon een ander moet krijgen. De man vertelde mij ook nog eens dat het termijn van 5 werkdagen onredelijk was en dat ik niet van die dingen moest verzinnen.

Ik ben gewoon zeer ontevreden. En ik vind dat cosumenten door middel van een wet beschermt moeten worden tegen dit soort praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 03:02:
Heb in t topic mijn volgende vragen nog niet kunnen vinden:

Is het mogelijk bepaalde zelf aangemaakte mapjes te beveiligen met b.v. je toestelcode? (Voor b.v. vieze foto's, wehehehe :))

Mijn telefoon heeft de optie PIN 2 wijzigen, dat heb ik een tijdje terug gedaan, ging allemaal prima. Toen mij gevraagd werd deze in te voeren heb ik 3x een verkeerd getal ingevoerd (waarvan ik eigelijk overtuigd was dat deze de goede was), dus nu is mijn PIN 2 geblokkeerd en vraagt hij op de PUK 2 code zodra ik iets met mijn PIN 2 wil doen. Mijn vraag: Wat kan ik met deze PIN 2 code?
Mappen beveiligen zou wel handig zijn?

Met de pin 2 code kun je nummers in je telefoonboek beveiligen en ook nummers blokeren ofzo.
Je kunt ook instellen dat men enkel beveiligde nummers kan bellen...
Maar bel is naar je opperator, en daar geef je je sim kaart nr en je telefoonnr, en je krijgt zonder problemen een nieuwe pukcode waarmee je dan een pin2 code kunt instellen (In belgie lukt dit toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Nieuws:

Ik kreeg net van vodafone een brief met daarin een waarschuwing over siemens 65 serie telefoons. Hebben meer mensen die bij vodafone zijn die gehad?

Tevens de brief van vodafone: http://www.bobbejaanonline.be/siemensvodafone.PNG
Heb de brief ingescant. Tevens het customer relations nummer en ook het GRATIS nummer van de klantenservice. Heb ik dus elke keer 1 euro voor betaald.. stelletje afzetters.

[ Voor 49% gewijzigd door .NCK op 08-09-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekman
nickvd schreef op 08 september 2004 @ 12:20:
Nieuws:

Ik kreeg net van vodafone een brief met daarin een waarschuwing over siemens 65 serie telefoons. Hebben meer mensen die bij vodafone zijn die gehad?
jepz ik ook! wel netjes opzich.
Nu heb ik gelijk een vraag.. in de brief staat achter de Siemens CX65 tussen haakjes Vodafone live!..... betekent dit dus dat de cx65 geschikt is voor live!?
Dat zou wel beter zijn namelijk :P zo misschien ff klantenservice bellen...

*Update* Je kan nu tot maar liefst 7 minuten video opnemen! Hoe je dit kan realiseren staat op http://www.club-siemens.net. En ik kan je zeggen... het werkt! *Update*

[ Voor 16% gewijzigd door poekman op 08-09-2004 18:52 . Reden: Update op www.club-siemens.net ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook dit toestel, maar nu zie je op die irri reclame van jamba (hij werkt dus wel) iedere keer dat ze nu ook real music ringtones aanbieden. Gaat dit ook werken op deze GSM?
En ik heb een Hi15 abo afgesloten, maar kan ik hier ook mee MMS'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Volgens mij kan mms alleen met vodafone live en bij hi/kpn met imode.

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Heeft iemand enig idee hoe je die cameraklik uit kunt schakelen in FW12?

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 23:36:
Ik heb sinds vandaag ook dit toestel, maar nu zie je op die irri reclame van jamba (hij werkt dus wel) iedere keer dat ze nu ook real music ringtones aanbieden. Gaat dit ook werken op deze GSM?
Waarschijnlijk gaan die Jamba ringtones ook wel werken op de CX65, alleen is het naar mijn mening veel goedkoper om zelf een ringtone te maken en die dmv IR of datakabel naar je telefoon up te loaden.

Verwijderd

DPC-Postman schreef op 09 september 2004 @ 15:25:
[...]

Waarschijnlijk gaan die Jamba ringtones ook wel werken op de CX65, alleen is het naar mijn mening veel goedkoper om zelf een ringtone te maken en die dmv IR of datakabel naar je telefoon up te loaden.
Ja dat zal best. Het probleem is alleen ik heb (nog) niet die mogelijkheid >:)

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Bleh!

:)

Isengrim schreef op 09 september 2004 @ 13:36:
Heeft iemand enig idee hoe je die cameraklik uit kunt schakelen in FW12?
Uit het S65 forum, daar staat nog meer info:
bleh schreef op 06 september 2004 @ 10:52:
[...]

Die od_tool (open directory) heb ik ook al eens geprobeerd. Bij mij geeft hij echter een foutmelding (write at address bla bla). Als ik het goed begrijp kun je nadat je dat programma (succesvol) gedraaid hebt alle directories op je S65 zien. Dus ook config en daaronder staat ergens CameraClickMelody.wav (meen ik) en die kun je dan wijzigen/vervangen. Oorspronkelijk voor CX65, maar op dat forum zijn er ook mensen die het gelukt is met de S65 begreep ik.
Open Disk for X65
Bij mij werkt het inmiddels ook op mijn S65 met FW12

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Verwijderd

bleh schreef op 09 september 2004 @ 16:33:
[...]

Uit het S65 forum, daar staat nog meer info:

[...]

Open Disk for X65
Bij mij werkt het inmiddels ook op mijn S65 met FW12
dit werkte bij de cx65 eerst door die cameraclickmelody weg te halen ja. Alleen sinds FW12 niet meer...zo irritant, denk dat ik alleen daarom terug ga flashen naar FW08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik FW08 kan vinden? Heb nu 12 erop gezet, maar die cameraclick haalt me 't bloed onder de nagels vandaan.

Alvast veel dank!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al gehoord van siemens site??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kan ik alleen de nieuwste versie downloaden. Geen oudere versies. Staan ze daar wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 16:49:
Iemand enig idee waar ik FW08 kan vinden? Heb nu 12 erop gezet, maar die cameraclick haalt me 't bloed onder de nagels vandaan.

Alvast veel dank!
Als ik 't goed begrijp kun je ook gewoon 't filetje deleten.
Of dit: http://my.tele2.ee/siemensclub/cs2.gif

Anyway. Mijn abo loopt begin oktober af en de vervanger van m'n M50 (nog steeds een geweldig ding) wordt natuurlijk een CX65 (of CX70, mochten ze die tussen nu en dan uitbrengen zonder al te gortige prijs). Maar nou vroeg ik me af-- als je een USB kabel er bij koopt, gedraagt de telefoon zich dan als gewone USB mass-storage device? Of heb ik per see windows nodig om er iets mee te doen (want dat wordt moeilijk :P)

Iemand die 'm al eens aan een Mac of Linux machine gehangen heeft?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Helaas,

dat trucje werkt niet meer in FW12. Daarom zoek ik ook naar een oude FW (of een goeie manier voor FW12).

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd

_/-\o_

veel dank! het koste even wat moeite, maar na een paar keer proberen werkte het eindelijk :) dank u!

Verwijderd

ja, kwas dat topic ook net tegengekomen, werkt perfect! Eindelijk van dat k*tgeluid af

ik heb trouwens nog een vraagje: heeft één van jullie mss die click-on flitser? Ik wil een mss voor de gein, mss kan iemand vertellen hoe hij bevalt?!

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol :P Zo'n ding zal niet echt goedkoop zijn hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouja, ik heb m gezien voor €20,- / €25,- lijkt me niet duur, kan nu alleen de link niet meer terugvinden en op die siemens site kost hij 45! euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn phone ook ff updaten naar fw 12. :9 ga hiervoor een datakabel kopen , 500 of 510. maar kan je met de 510 (usb) wel je firmware updaten.

mensen ervaring??

reactie zeer welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

*kuch*lees'ttopicdoor*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik al lang gedaan :O , maar aangezien ik 2 antwoorden tegenkwam (ja en nee) wil ik wel eens weten of het nu echt kan!

btw hebben mensen goeie ervaringen met expansys.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleh!
  • Nu online

Bleh!

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 20:53:
_/-\o_

veel dank! het koste even wat moeite, maar na een paar keer proberen werkte het eindelijk :) dank u!
Ik snap je niet, dat is dezelfde methode als ik beschreef :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

volgens de siemens site zelf kan het met de 500, 510 WEL en met de 540 NIET! er is ook een FW14 uit (nog niet helemaal officieel) maar ik hoor er alleen maar slechte berichten over dat oude problemen etc terug komen en dingen minder snel werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks! ;) daar heb ik wat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 19:55:
heb ik al lang gedaan :O , maar aangezien ik 2 antwoorden tegenkwam (ja en nee) wil ik wel eens weten of het nu echt kan!
btw hebben mensen goeie ervaringen met expansys.nl.
zojuist met de 510 (gekocht bij expansys.nl ;)) FW12 erop gezet :) goede ervaringen mee ja verder, netjes op tijd bezorgt zoals ze aangaven en betaling gewoon via creditcard (dat gaat dan meestal overal wel goed eigenlijk).

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FutureCow schreef op 12 september 2004 @ 20:23:
volgens de siemens site zelf kan het met de 500, 510 WEL en met de 540 NIET! er is ook een FW14 uit (nog niet helemaal officieel) maar ik hoor er alleen maar slechte berichten over dat oude problemen etc terug komen en dingen minder snel werken!
Misschien komt dat wel omdat hij idd nog niet officieel uit is ;) Ik zou wachten tot hij officieel uit is omdat dat misschien een nep versie is of een versie die nog niet af is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt die OD tool ook via infrarood ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gully heb je nog extra invoerrechten moeten betalen. Op de site maken ze melding van mogelijke extra kosten aangezien de producten uit engeland moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekman
Ik heb ook mn datakabel bij Expansys besteld en heb m vorige week binnen gekregen.
Ik moest helaas wel zowat 3 weken wachten op mn kabel, omdat hij niet op voorraad was..
Je hoeft geen invoerrechten te betalen.. Expansys haalt hem gewoon uit t buitenland (Engeland dus).
Dan wordt ie naar Duitsland vervoert en van daaruit gaat t naar Nederland (duurt ong. 4 dagen)
Maar goed.. geduld is een schone zaak! :D

[ Voor 5% gewijzigd door poekman op 13-09-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 19:08:
gully heb je nog extra invoerrechten moeten betalen. Op de site maken ze melding van mogelijke extra kosten aangezien de producten uit engeland moeten komen.
nope :)

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:29
Ook maar eens zon datakabel halen. Die FW12 is wel erg interessant.

Verder geen problemen eigenlijk met mijn tel. Alleen soms crashed die..

Verwijderd

Me gewonne foon is binnen!! Haha. En waarschijnlijk ga ik die houden, want daar staat FW 12 op :D En op die van mij 4. Enige nadeel aan die ik gewonnen heb, is dat die geen Nederlands bevat :( Komt natuurlijk omdat die van Siemens komt en niet uit Nederland. Heeft iemand enig idee of ik (eventueel) met datakabel Nederlands kan toevoegen?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:14

Nakebod

Nope.

Iedere firmware had toch gewoon alle talen beschikbaar?
Geloof ik :P
Of zou dat alleen met T9 zijn dat die talen beschikbaar zijn.. dunno, ik heb er geen twee :+
Anders siemens mailen/bellen of dat mogelijk is om andere firmware erop te gooien zodat hij wel NL is (Denk het wel)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• .NCK
Morgen gaat mijn gsm winkel siemens weer bellen en echt andere stappen ondernemen. Wat vinden jullie van de trage service (kan je dat nog service noemen?)?

Ik heb het gevoel nog nooit een siemens cx65 gehad te hebben... vreemd is dat...

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

nickvd schreef op 15 september 2004 @ 23:27:
Morgen gaat mijn gsm winkel siemens weer bellen en echt andere stappen ondernemen. Wat vinden jullie van de trage service (kan je dat nog service noemen?)?

Ik heb het gevoel nog nooit een siemens cx65 gehad te hebben... vreemd is dat...
Trage service is slechte service ja. Ook een keer gehad met mn alcatel telefoon. Beloofden 2 dagen reparatietijd, maar toen waren ineens onderdelen op enzo, ging t bijna 2 maanden duren. Ik heb toen gewoon de sales afdeling gebeld die zeg maar de telefoons aan de retailers verkopen, en daar mn verhaal neergelegd. Na wat uitleggen/schelden/etc hebben ze me gewoon een nieuwe opgestuurd :) Dat kost ze dan 3 kwartjes en dan zijn ze nog van t probleem af ook ;)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 14:36:
Me gewonne foon is binnen!! Haha. En waarschijnlijk ga ik die houden, want daar staat FW 12 op :D En op die van mij 4. Enige nadeel aan die ik gewonnen heb, is dat die geen Nederlands bevat :( Komt natuurlijk omdat die van Siemens komt en niet uit Nederland. Heeft iemand enig idee of ik (eventueel) met datakabel Nederlands kan toevoegen?
En je stuurt mij gratis je oude? Awww, wat lief! :+

Btw ik snap geen flikker van je sig.. Ik gok eraan dat je een nokia gebruikt maar volgens mij heb je toch echt twee Siemensen :P

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Gully schreef op 15 september 2004 @ 23:48:
[...]
Trage service is slechte service ja.
Ben ik het niet helemaal mee eens, Trage service kan ook goede service zijn, als ze je maar op de hoogte houden over wat er gebeurt, met een geloofwaardig verhaal.

Maar zoals siemens nu handelt vind ik het niet kunnen. Ik hoop voor je dat de komende stappen wel succes hebben!

Verwijderd

CyBeR schreef op 16 september 2004 @ 00:00:
[...]

En je stuurt mij gratis je oude? Awww, wat lief! :+

Btw ik snap geen flikker van je sig.. Ik gok eraan dat je een nokia gebruikt maar volgens mij heb je toch echt twee Siemensen :P
Die sig heb ik gezet toen ik nog een nokia had whehe :P Maar kan iemand mij met ZEKERHEID vertellen of ik zeg maar een "Ander talen pakket" kan installeren op m'n foon?

edit:
Siemens in the netherlands has a opened a free service number for the x65 serie.
You need to send you phone to siemens. My phone is there al ready for 6 weeks! Not for a firmware update but for some other problems like a bad cover and the phone crashes. Siemens don't have the spare parts yet.... I waiting so long . And The Customer Relations are verry bad too...

I miss my phone...

But in the Netherlands you don't get a FREE datacable. You need to send it to siemens....
(@ club-siemens - whehe)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 07:55 ]

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

DPC-Postman schreef op 16 september 2004 @ 00:37:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens, Trage service kan ook goede service zijn, als ze je maar op de hoogte houden over wat er gebeurt, met een geloofwaardig verhaal.

Maar zoals siemens nu handelt vind ik het niet kunnen. Ik hoop voor je dat de komende stappen wel succes hebben!
Nuja.. als je 6 weken+ moet wachten op een reparatie doen ze iets niet goed imo. Ook al houden ze je op de hoogte (al gebeurt dat dan ook vaak gewoon niet).

• .NCK
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 07:42:
[...]

Die sig heb ik gezet toen ik nog een nokia had whehe :P Maar kan iemand mij met ZEKERHEID vertellen of ik zeg maar een "Ander talen pakket" kan installeren op m'n foon?

edit:
Siemens in the netherlands has a opened a free service number for the x65 serie.
You need to send you phone to siemens. My phone is there al ready for 6 weeks! Not for a firmware update but for some other problems like a bad cover and the phone crashes. Siemens don't have the spare parts yet.... I waiting so long . And The Customer Relations are verry bad too...

I wan't my phone back!...

But in the Netherlands you don't get a FREE datacable. You need to send it to siemens....
(@ club-siemens - whehe)
Dat is mijn post! :)

Ik word trouwens niet op de hoogte gehouden. Ze willen gewoon niets zeggen. De shop gaat vandaag weer bellen. Krijgen zij niets.... dan bel ik!

Heb net even gebelt naar de customer relations. nemen ze op met teleplan! Ik schrok me rot! Blijkt het het beruchte iiyama reparatiebedrijf te zijn.......

[ Voor 24% gewijzigd door .NCK op 16-09-2004 14:26 . Reden: tekst toegevoegt ]

Verwijderd

Ik heb op 1 of andere manier ingesteld, dat men foon telkens beveiliging code vraagt als ik hem ontgrendel.
Maar hoe krijg ik dat weer weg?

Ook staat er in fw 12 boed datum niet?
En dat plastiekje van camera is steeds vuil, kun je dat er volledig uithalen want telkens met pul wordt dat wel irri en het lukt niet eens goed.

Ook heb ik men geheugen al vol gekregen met foto's >:)

• Bleh!
  • Nu online

Bleh!

menu -> instellingen -> display inst. -> screensaver -> code beveiliging, uit
(of 9, 3, 6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 07:42:
[...]

De verschillende varianten zijn de verschillende talen van de menu's en tevens van de T9. Je kunt T9 ook los downloaden. Maar als je dus variant A2** download zit daar altijd nederlands in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar dan?

Ik heb van het weekend mijn CX65 geformatteerd, vervolgens alle bestanden (die ik gebackupped had) gerestored, maar dikke lul dat de T9 het weer deed. Vervolgens FW12 geïnstalleerd, maar dikke lul dat de T9 het weer deed.
Ik lees dat met FW08 het probleem opgelost moet zijn, maar die kan ik nergens meer gedownload krijgen... En nu zeg jij dat je de T9 los kunt downloaden, zodat hij het weer doet??? Ik heb me wezenloos gezocht, maar ik kom er niet achter waar... Moet ik nu toch naar de winkel??

Of heeft er stiekum toch nog iemand een andere oplossing...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Ik heb van TELEPLAN een nieuwe telefoon gekregen met alles in doos. Helaas wel met SW06 ipv SW12. Siemens kan de service dus ZELF niet meer aan en laat dit nu over aan teleplan.

Teleplan: BEDANKT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvd schreef op 20 september 2004 @ 17:58:
Ik heb van TELEPLAN een nieuwe telefoon gekregen met alles in doos. Helaas wel met SW06 ipv SW12. Siemens kan de service dus ZELF niet meer aan en laat dit nu over aan teleplan.

Teleplan: BEDANKT!
ben blij voor je dat je eindelijk weer een telefoon hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd Nickvd! Ben blij voor je ;)

Kan iemand me trouwens een link pasen waar ik FW12 of 14 kan downen met Nederlands erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

Siemens CX65 FW12
Siemens CX65 FW14

En zal even kijken, had ergens een bestand met losse T9-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
is het aan te raden te updaten naar FW14 dan doe ik dat ook meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

lijkt me nu nog niet echt een slim idee, hoor er nog niet echt goede verhalen over dus nog maar ff wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
bedankt voor de tip. Het is trouwens wel raar van siemens/teleplan dat fw12 er niet op stond... had ze net zo goed kunnen bellen dat ik geen kabel had en dat ik er niet in vertrouwde hem weer op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FutureCow schreef op 20 september 2004 @ 23:01:
Siemens CX65 FW12
Siemens CX65 FW14

En zal even kijken, had ergens een bestand met losse T9-NL
ThnQ! En kan iemand mij vertellen wat nou betere kwaliteit is? Hoog of Hoogwaardig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 16:08:
[...]

ThnQ! En kan iemand mij vertellen wat nou betere kwaliteit is? Hoog of Hoogwaardig..
Ik neem aan dat je de fotokwaliteit bedoelt? Dan is hoogwaardig beter dan hoog :)

Verwijderd

Oké dank je :) Je kunt alstie op hoog staat btw maar 2 keer inzoomen...
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste