Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 13:31:
[...]
Hmm, SMS-en kan ik hier wel met T9. Druk op het # en je kunt kiezen wat je wilt hebben (er verschijnt onderin beeld een balk waarin je kunt zien wat je wilt hebben).
ja tuurlijk, T9 werkte ook wel bij mij, maar ik had mn tel geformatteerd, leek me alleen niet logisch dat de T9 dan ook verwijdert zou worden :? Mn back-up terugzetten dmv van MPM hielp ook niet, FW08 er opnieuw opzetten deed wonderen, kheb mn T9 terug :) nu mn GPRS nog...ff die vraag die ik pas al stelde maar volgens mij geen antwoord op heb gehad:
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 20:02:
wat bedoelen jullie met streepjes naast GPRS? Ik heb dit nml niet, heeft dat mss ermee te maken dat mn GPRS niet werkt?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op 15 augustus 2004 @ 15:58:
[...]

Dit heb ik nog niet gehad.. Ik weet wet dat er per provider een max zit aan Kbs wat je per e-mail kan versturen (zo via GPRS). Mail anders die bug naar siemens (welke FW heb je btw?)
Ik heb als provider Telfort.
Misschien een domme draag, maar wat is FW

Ouzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 16:25:
[...]

Ik heb als provider Telfort.
Misschien een domme draag, maar wat is FW

Ouzo
FirmWare, de besturings-software, je hebt verschillende versies, 02,04,06 en de nieuwste 08. Updaten kan dmv van data-kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 16:22:
[...]

nu mn GPRS nog...ff die vraag die ik pas al stelde maar volgens mij geen antwoord op heb gehad:
[...]
Dat eerste ging me wat te ver, ik ben ook maar een newbie op dit gebied.
Wat ik bedoelde met die streepjes

* Zonder | | naast GPRS = GPRS is beschikbaar
* Met die | | naast GPRS = je bent aangemeld op GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 16:28:
[...]

FirmWare, de besturings-software, je hebt verschillende versies, 02,04,06 en de nieuwste 08. Updaten kan dmv van data-kabel
Ik heb 06.
Op een datakabel ben ik aan het wachten, is besteld, en dan zal ik hem direct opgraden naar 08.

Ouzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 16:28:
[...]

Op het moment kan je alleen maar FW versie 8 downloaden vanaf de siemens website. Wel moet je goed letten op de verschillende varianten.

De varianten hebben meer met de gebruikte hardware te maken denk ik, omdat de variant ook op een stickertje onder de accu staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op 15 augustus 2004 @ 15:58:
[...]
Mail anders die bug naar siemens (welke FW heb je btw?)
Aan welk adres moet je dit melden.
ik merk ook als ik een email met 12 foto's als bijlage wil verzenden, de GSm na een minuut zichzelf uitschakeld,

Ouzo }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help toestel cx 65 geformateerd wie kan mij helpen aan een backup van de mappen.
animaties
geluiden
themas
skins
games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 17:55

job

Die zijn gewoon te vinden op de site van siemens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 19:07:
[...]

Aan welk adres moet je dit melden.
ik merk ook als ik een email met 12 foto's als bijlage wil verzenden, de GSm na een minuut zichzelf uitschakeld,

Ouzo }:O
Via het mailcontact formulier op de siemens-mobile website. Ik denk dat dat uitschakelen namelijk gewoon een bug is. Waarom zou je btw 12 foto's (0,5 meg) via mail op je gsm versturen :? Geen idee of het eigenlijk wel mogelijk is.

Oh Ouzo, je naam staat al netjes bij elke post, zown groet met die koe is niet nodig en aardig irritant, zeker als je veel post.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar die provider waarmee je ook mail kunt versturen, is die helemaal gratis? Ennuhm, Ouzo, heb ik ook gehad :P Ik deed eerst ook van die grtz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

nog heel ff terugkomen op het vorige, wat betekende die boedh.datum nu precies?

@DCP-Postman: hoezo hebben die varianten meer te maken met de gebruikte hardware? is dat niet in alle telefoons hetzelfde, of iig vergelijkbaar, of zijn er echt toestellen die opeens hele andere functies hebben ofzo?

@ouzo: bij mij werkte mijn mail van wanadoo iig niet op mijn telefoon, maar heb hier thuis een servertje staan die mijn mail binnenhaalt, heb me nu voor dat softhome aangemeld en het servertje zo ingesteld dat mijn mail wordt doorgestuurd naar dat softhome adres, werkt perfect!

en dan had ik nog ff de volgende vraag, wil graag mijn firmware updaten, heeft iemand een idee waar ik zo'n datakabel het goedkoopst zou kunnen bestellen?

gaat bij jullie ook de batterij zo supersnel leeg? ik moet nu ong. iedere dag opladen :S

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op 16 augustus 2004 @ 09:40:
Datum in de toekomst, dan staat er bvb jaartal 2069, in software 02 kun je deze nog niet selecteren
en dan had ik nog ff de volgende vraag, wil graag mijn firmware updaten, heeft iemand een idee waar ik zo'n datakabel het goedkoopst zou kunnen bestellen?
In Belgie al niet, daar kost hij ong 40 euro, er stond ergens een link op dit forum waar de datakabel met verzendkosten maar 26 euro kost
gaat bij jullie ook de batterij zo supersnel leeg? ik moet nu ong. iedere dag opladen :S
Bij mij ongeveer 3 dagen, de laatste dag is hij nog halfvol en dan ineens leeg :? (Mss blijft je dynamic light knipperen, of staat er een bewegende achtergrond?)

BTW Bij gprs staat er bij mij ook | | naast, maar dat blijft er gewoon staan, ook al staat de foon op stand-by

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 21:54:
Help toestel cx 65 geformateerd wie kan mij helpen aan een backup van de mappen.
animaties
geluiden
themas
skins
games
Waarschijnlijk heb je nu alleen geen t9 meer, ik heb dit namelijk ook gedaan, en heb hem moeten opsturen om de t9 weer werkend te krijgen.

De bestanden heb ik toen die tijd nog wel teruggevonden, zoals al eerder aangegeven kun je die vinden op de siemens site.

edit:
Toen ik hem had geformatteerd had ik dus geen t9 meer, en vervolgens heb ik firmware versie 8 eroverheen geplaatst, dit loste het probleem ook niet op, vervolgens siemens gebeld, en deze vertelde mij dat ik hem op moest sturen want het kon alleen maar daar gerepareerd worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Laatst online: 29-01 19:38
Hoeveel kost de CX65 nu bij ne Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:15
donny_p schreef op 16 augustus 2004 @ 12:31:
Hoeveel kost de CX65 nu bij ne Mediamarkt?
€249 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Johannusvanudos schreef op 16 augustus 2004 @ 09:40:

@DCP-Postman: hoezo hebben die varianten meer te maken met de gebruikte hardware? is dat niet in alle telefoons hetzelfde, of iig vergelijkbaar, of zijn er echt toestellen die opeens hele andere functies hebben ofzo?

Van die hardware was meer een aanname van mij, misschien het soort geheugenchip wat erin zit. Omdat ze op de siemens site waarschuwen dat alleen de juiste software variant het doet. Dat zal dan toch ergens in de hardware moeten zitten lijkt mij. (Kan ook nl., dat ik helemaal vaut zit hoor)

De batterij gaat bij mij ook zo'n 3 dagen mee. Met gemiddeld belgedrag en 's avonds nog ff Alpha Wing spelen (ook erg verslavend). Display verlichting op 10%, dynamic light alleen bij ontvangen sms en oproep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 12:00:
[...]

Waarschijnlijk heb je nu alleen geen t9 meer, ik heb dit namelijk ook gedaan, en heb hem moeten opsturen om de t9 weer werkend te krijgen.

De bestanden heb ik toen die tijd nog wel teruggevonden, zoals al eerder aangegeven kun je die vinden op de siemens site.

edit:
Toen ik hem had geformatteerd had ik dus geen t9 meer, en vervolgens heb ik firmware versie 8 eroverheen geplaatst, dit loste het probleem ook niet op, vervolgens siemens gebeld, en deze vertelde mij dat ik hem op moest sturen want het kon alleen maar daar gerepareerd worden.
dat vind ik vreemd, ik had na format ook geen T9 meer, maar firmware updaten en alles deed t weer perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand mij helpen de instellingen van WAP, MMS en GPRS fatsoenlijk in mijn toestel te krijgen? Het is dus voor mijn (nog) niet mogelijk om te MMSsen en/of te wappen. Ik heb een T-mobile abbo en FW08 in het toestel, Tevens staat GPRS aan.
Ik heb de links op de siemens site reeds geprobeert, maar dit heeft wel tot instellingen in mijn toestel maar niet tot het gewenste resultaat geleid. Verder heb ik ook geprobeert de instellingen zoals je ze kunt vinden op de t-Mobile site handmatig in mijn toestel in te voeren, ook niks. Het toestel heeft minder invoermogelijkheden dan instellingen van T-mobile. Ook de klantenservice van T-mobile geeft aan dat bij hun alles goed staat en ik eigenlijk van deze diensten gebruik moet kunnen maken.
Als laatste heb ik een ADSL abbo bij HCCNet. Moet ik voor het wappen en/of emailen de account instellingen (POP3, SMTP, login, PW) van HCCnet hebben, of t-mobile?

Verder nog een ander vraagje. ik heb gemerkt dat als iemand mij een SMS stuurt deze af en toe niet volledig aankomen (het toestel geeft dit ook aan). Als gevolg blijkt dan dat ik van deze zelfde persoon geen nieuwe SMSjes meer kan ontvangen totdat iemand anders mij een SMS stuurt. (Zelf kan ik ondertussen wel nog smsjes uitsturen, deze komen wel aan) Nadat deze binnen is komen alle andere SMSjes ook achter elkaar binnen. Reboot van het toestel geeft geen resultaat. Weet iemand hoe dit kan en wat ik er in zo'n geval aan kan doen?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 14:57:
*knip*
Als laatste heb ik een ADSL abbo bij HCCNet. Moet ik voor het wappen en/of emailen de account instellingen (POP3, SMTP, login, PW) van HCCnet hebben, of t-mobile?

Verder nog een ander vraagje. ik heb gemerkt dat als iemand mij een SMS stuurt deze af en toe niet volledig aankomen (het toestel geeft dit ook aan). Als gevolg blijkt dan dat ik van deze zelfde persoon geen nieuwe SMSjes meer kan ontvangen totdat iemand anders mij een SMS stuurt. (Zelf kan ik ondertussen wel nog smsjes uitsturen, deze komen wel aan) Nadat deze binnen is komen alle andere SMSjes ook achter elkaar binnen. Reboot van het toestel geeft geen resultaat. Weet iemand hoe dit kan en wat ik er in zo'n geval aan kan doen?
*knip*
Als je mail wilt ontvangen van HCCnet zou ik maar de instellingen (pop, login/pass) van HCCnet gebruiken he ;) Smtp (mail versturen) is even een ander verhaal. Als T-mobile een smtp-server biedt neem je die en anders zul je een authenticated smtp server moeten vinden, bijvoorbeeld die van HCCnet (als ze die 1 hebben). Of een auth. smtp van een andere provider (lees een paar post terug, staat ergens een gratis genoemd).

Het tweede lijkt me eerder een fout bij T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand mss hoe je het geluidje kunt afzettten dat de phone elke keer maakt als je een foto trekt :) Of is dit gewoon altijd zo..? thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 16:56:
Weet er iemand mss hoe je het geluidje kunt afzettten dat de phone elke keer maakt als je een foto trekt :) Of is dit gewoon altijd zo..? thnx
Pfffff :Z
Lees paar pagina's terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 16:56:
Is iedereen het met me eens dat we hier geen antwoord op gaan geven? Als je antwoord wilt moet je maar een stuk terug lezen hoor, we geven niet op elke vraag 20 keer antwoord... Sorry.

*update* Sorry, had niet gezien dat er al antwoord gegeven was :P Was ook 2 mins later. *update*

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het getal 11 en 13 zou een tip kunnen zijn... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:32
Ik heb deze telefoon nu een maandje en ondertussen al ge-update naar FW8.
Maar sinds vorige week zaterdag is mijn menu weg, ik kan er niet meer in komen, ik kan via mijn menu nog wat dingen doen maar lang niet alles.

Nu schijnt het dat je met een backup van de telefoon het weer kunt herstellen maar het probleem is dat ik geen volledige backup heb.
Weet iemand waar ik deze kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 14:57:
Kan er iemand mij helpen de instellingen van WAP, MMS en GPRS fatsoenlijk in mijn toestel te krijgen? Het is dus voor mijn (nog) niet mogelijk om te MMSsen en/of te wappen. Ik heb een T-mobile abbo en FW08 in het toestel, Tevens staat GPRS aan.
Ik heb de links op de siemens site reeds geprobeert, maar dit heeft wel tot instellingen in mijn toestel maar niet tot het gewenste resultaat geleid. Verder heb ik ook geprobeert de instellingen zoals je ze kunt vinden op de t-Mobile site handmatig in mijn toestel in te voeren, ook niks. Het toestel heeft minder invoermogelijkheden dan instellingen van T-mobile. Ook de klantenservice van T-mobile geeft aan dat bij hun alles goed staat en ik eigenlijk van deze diensten gebruik moet kunnen maken.
ik weet precies hoe je je voelt...ik heb t ook via de site van siemens geprobeerd, eveneens de tips hier op t forum, die, frustrerend genoeg, bij hen wel werken, maar geen resultaat, gprs heeft er geen zin in :|

lichtelijk off-topic: ZorBiX, is je pakketje nou eindelijk al onderweg, ben nml benieuwd of jij je gprs wel ingesteld krijgt!

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 23:41 . Reden: foutje! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb'm nog steeds niet binnen, en bij status op de telfort site staat ook nog steeds nix :'(

*update* YAY!! Er is iets gewijzigd, waarschijnlijk nog 2 à 3 dagen :D (vind't alsnog lang magoed) *update*

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK HEB 'M EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D Ik ga zo ff alles testen!! Eerst ff beetje rondkijken!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 11:10:
IK HEB 'M EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D Ik ga zo ff alles testen!! Eerst ff beetje rondkijken!! :D
wahaha, ging t uiteindelijk toch nog een beetje snel! Hey, veel plezier ermee enne als je gaat proberen je gprs in te stellen, hou me dan ajb stap-voor-stap op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb GPRS eerst zelf ingesteld maar weet nog precies wat ik gedaan heb. Hieronder heb ik dus ff een kleine handleiding gemaakt voor GPRS voor Telfort met de Siemens CX65!!! Ik heb hem in de kleinste details verteld, dus er rekening mee gehouden dat je echt NIKS van de foon weet. Als het nu nog niet lukt weet ik het ook niet meer want duidelijker dat dit kan IK het niet uitleggen... :) Suc6!!! (bij mij werkt het dus hè :P).

Ik ga naar Menu en toets 9 9 4 in..

Bovenaan staat er 1 en die heet bij mij <Leeg> 1 (op nummer 2 stond Telfort toen ik hem kreeg).

Ik selecteer die eerste en klik op Wijzigen (linker knopje dus) en verrander de naam naar GPRS. Vervolgens uiteraard op Opslaan.

Dan selecteer ik hem weer en doe ik Opties, Bewerken. Je krijgt zo'n stomme melding, daarop antwoord ik Ja.

Toen heb ik eerste bij CSD instellingen gekeken. Daar stond alles al goed. Voor als je iets gewijzigd hebt zet ik hier precies neer zoals het bij mij staat:

-----------------------------------
Inbelnummer:

Type verbinding:
ISDN
Gebruiken:

Password:

DNS 1 (opt.):
000.000.000.000
DNS2(opt.):
000.000.000.000

De dingen waar niks staat laat je dus leeg. Daarna klik je op Opslaan.

Dan gaan we naar GPRS-data. Eerst moet je zeker zijn dat die aangevinkt staat. Vervolgens klik je op Bewerk..

Nu zal ik hier weer neer zetten wat er letterlijk bij mij staat:

APN:
internet
Gebruiker:
username
Password:
******** (Daar moet je dus password invullen!!!)
DNS 1 (opt.):
000.000.000.000
DNS2(opt.):
000.000.000.000

Daarna klik je dus weer op Opslaan.

Nu een belangrijk punt wat niet in de beschrijving van "Dr. Venkman" stond!!
Nadat je dat allemaal gedaan hebt ga je opnieuw Menu in en toets je in: 9 9. Dus niet die 1!! Als je hier Data Services zou selecteren kom je bij 9 9 4 uit. Maar je selecteerd HTTP-profiel!! Die staat eronder. Daar verrander je bij Providers, waar die dan op staat, in GPRS, het profiel wat je hiervoor hebt gemaakt!!! Ik denk zelf dat het daar is fout gegaan!!

Daarna ga je naar Menu en toets je 3 5 in. Je selecteerd Opties Je scrollt naar boven tot je Instellingen ziet en klikt dan naar rechts. Daar selecteer je Profielen en klik je op Selectie.

Bij mij stonden daar standaart:
KPN (nog iets)
Telfort WAP
WAP
Vodafone
T-Mobile

Bij jou weet ik dus niet wat er staat, maar je selecteerd er maar gewoon 1 en dan klik je op Opties en Bewerk..

Hier weer letterlijk wat ik hier allemaal heb staan:

Profielnaam:
GPRS
Homepage:
http://wap.telfort.nl
Protocol:
(Geselecteerd) WAP/WSP
Gateway/proxy
Server-id:
Profile 1
IP-adres: 192.113.200.195
Port:
9201
Gebruikersnm proxy:
username
Password proxy:
******** (Daar moet je dus <b>password</b> invullen!!!)
GPRS-verbreektijd:
0 Minuten
CSD-verbreektijd:
30 Seconden
Verbindingprofiel
GPRS

Dan klik je weer op Opslaan en selecteer je het profiel wat nu dus GPRS heet door hem te selecteren en op het uhmmm, ben ff naam kwijt... Ik noem het maar Knuppeltje :P te klikken!!

Dan een paar keer op het rode knoppie klikken (of ingedrukt houden), Menu 3 5 doen en op Homepage te klikken!!

Dat is hoe ik het gedaan heb en het werkt duzzzzz... Heel veel suc6!!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe even dubbelpost zodat de post hierboven goed duidelijk blijft. Dit is ff off-topic maargoed. Hoe doe je dingen in bolt of kleiner lettertype? Want zoals hier in de post hierboven heb ik hele tijd <b> :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 15:18:
Ik doe even dubbelpost zodat de post hierboven goed duidelijk blijft. Dit is ff off-topic maargoed. Hoe doe je dingen in bolt of kleiner lettertype? Want zoals hier in de post hierboven heb ik hele tijd <b> :(
zo dus ;)

[ en ] gebruiken ipv < en >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 16:55:
[...]

Ik maak gebruik van een (gratis) softhome account
www.softhome.net

De volgende gegevens heb daar staan:

SMTP-server
mail.softhome.net

SMTP poort
00025

SMTP-authenif.
JA

SMTP-wachtwoord
daar staat mijn wachtwoord wat ik gebruik bij Softhome

Succes !!

Ouzo

P.s. Kan het zijn dat de GPRS er in Midden-Limburg eruit ligt.
Ik heb GPRS op mijn display staan (zonder die streepjes ernaast).
Want als ik op WAP instel doet hij het wel, maar jah, dat is traag en duur !!
Kan iemand ff precies zeggen wat ik allemaal moet invullen? Ik heb nu dit staan en volgens mij klopt dat niet helemaal:

Provider:
GPRS
Gebruikersnaam:
zorbix
E-mailadres:
zorbix@softhome.net
Antwoordadres:
juan@adriaanse.nl
Gebruikers-id:
zorbix
Password:
Alleen e-mails
kleiner dan<99> kByte
doenloaden
Kopie op server:
Ja
Downloadmodus:
Hele e-mail
Servertype:
Pop3
POP3-server:
pop3.softhome.net
POP3-poort:
00110
SMTP-server:
mail.softhome.net
SMTP-poort:
00025
SMTP-authentif:
Ja
SMTP-wachtwoord:

Alvast bedankt!!

*update* Never Mind!! HET WERKT!! OMG, ik ben echt vet happy, GPRS werkt, e-mail werkt, alles is nog beter dan verwacht!! Echt geweldige foon :D Nog 1 vraag. Hoe kan ik instellen op hoeveel procent de dynamic lights staan? :D *update*

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt ZorBix voor de uitleg, maar ik heb precies ditzelfde al wel 10x gedaan, maar steeds zonder resultaat. Je hoeft toch geen gprs bij je provider aan te vragen ofzo? Of kan t zijn dat mijn simkaart niet geschikt is voor gprs? (uit januari 2004)

ZorBiX, veel plezier met je phone, enne, volges mij kun je de 'sterkte' van je dynamic lights niet instellen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 18:22:
Bedankt ZorBix voor de uitleg, maar ik heb precies ditzelfde al wel 10x gedaan, maar steeds zonder resultaat. Je hoeft toch geen gprs bij je provider aan te vragen ofzo? Of kan t zijn dat mijn simkaart niet geschikt is voor gprs? (uit januari 2004)

ZorBiX, veel plezier met je phone, enne, volges mij kun je de 'sterkte' van je dynamic lights niet instellen?!
-----------------------------------------
Nu een belangrijk punt wat niet in de beschrijving van "Dr. Venkman" stond!!
Nadat je dat allemaal gedaan hebt ga je opnieuw Menu in en toets je in: 9 9. Dus niet die 1!! Als je hier Data Services zou selecteren kom je bij 9 9 4 uit. Maar je selecteerd HTTP-profiel!! Die staat eronder. Daar verrander je bij Providers, waar die dan op staat, in GPRS, het profiel wat je hiervoor hebt gemaakt!!! Ik denk zelf dat het daar is fout gegaan!!
------------------------------------------

Dat stukje had je dus ook al? Klote... Ennuhm, heb je Prepaid of Abbonement? Ik heb namelijk abbonement... Thnx en ik heb mense hore prate over dat ze dynamic lights op 10% enzo hebben gezet ofzo? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he Zorbix geweldig dat je nu na 77 posts in dit topic je foon hebt: een felicitatie is op zijn plaats O-)

enne als je een *update* wil doen, gaat dat op GoT mbv [ edit ] [/]

edit:
zo dus snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 18:42:
[...]
*knip*

Dat stukje had je dus ook al? Klote... Ennuhm, heb je Prepaid of Abbonement? Ik heb namelijk abbonement... Thnx en ik heb mense hore prate over dat ze dynamic lights op 10% enzo hebben gezet ofzo? :S
Zorbix... dat is de backlight :P Dat staat ergens tussen de instellingen. Goed dat je hem hebt btw, nu sparen voor een datakabel he :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 18:42:
Dat stukje had je dus ook al? Klote... Ennuhm, heb je Prepaid of Abbonement? Ik heb namelijk abbonement...
jup, dat stukje had ik ook al...ik heb net als jij Telfort abo, (300min), ik snap er dan ook niks van dat het niet werkt...zou het iets met mn simkaart te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 07:14
Ik zit nu al een tijdje met mijn cx65 te klooien,
maar ik krijg met geen mogelijkheid mmf ringtones aan de praat. :(
Is hier een tooltje voor of moet ik gewoon de hoop opgeven?

AMD Athlon 64 3500+ Venice | DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D | 2x Corsair CMX512R-3200C2 | Sapphire X800 GT 256MB DDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx Gunny, en over dat het backlight was was ik ook al achter (gisternacht :P). Ik heb trouwens Telfort Samenbellen 500... Ik zelf denk niet dat het aan je SIM-kaart kan liggen. Da week zelfs bijna zeker want daar staat info op over provider maar voor de rest niks over GPRS... Welke FW had jij btw? Over die mmf ringtones.., Ik heb al aardig wat ringtones gedownload en die werken allemaal :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 09:03:
Over die mmf ringtones.., Ik heb al aardig wat ringtones gedownload en die werken allemaal :S.
Meen je dat nou, ik heb er ook een flink aantal en die van mij doen helemaal niets.
Naar welke map verplaats je die mmf files dan?
Ik kopieer ze altijd naar de map poly onder sounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 10:11:
[...]

Meen je dat nou, ik heb er ook een flink aantal en die van mij doen helemaal niets.
Naar welke map verplaats je die mmf files dan?
Ik kopieer ze altijd naar de map poly onder sounds.
Ja... Ik doe ze altijd in zelfde map alleen dan ipv sounds geluiden omdat ik Nederlands heb... Maar dat zal niet veel uitmaken ;). De meeste ringtones zijn MIDI die ik heb. Dat vind ik ook mooier klinken, maar heb ook een paar (niet veel) mmf's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben maar weer eens wat dingen gaan proberen,
maar die mmf files doen echt helemaal niets.

Zou je mij anders een mmf file die bij jou werkt willen mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
Upgrade versie van de CX65 is aangekondigd door Siemens, de CX70. Vrij weinig nieuws trouwens, hij beschikt als extra alleen over Push To Talk (walkie talkie functie)

Mooi kleurtje trouwens Afbeeldingslocatie: http://amb.iq-studio.de/images/handies/siemens/CX70/200408181441CX70.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door donny_p op 18-08-2004 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donny_p schreef op 18 augustus 2004 @ 16:10:
Upgrade versie van de CX65 is aangekondigd door Siemens, de CX70. Vrij weinig nieuws trouwens, hij beschikt als extra alleen over Push To Talk (walkie talkie functie)

Mooi kleurtje trouwens [afbeelding]
Dan zal de cx65 wel spectaculair dalen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 11:08:
Nou ik ben maar weer eens wat dingen gaan proberen,
maar die mmf files doen echt helemaal niets.

Zou je mij anders een mmf file die bij jou werkt willen mailen?
Is goed.. Naar welk e-mail adres?

-----------------------------
donny_p schreef op 18 augustus 2004 @ 16:10:

Mooi kleurtje trouwens [afbeelding]
Bagger zeg!! Eindelijk deze foon enzo, komt er net een nieuwe :S Had ik liever die gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mss kunnen we onze cx65 updaten naar een cx70?
covers kunnen we in ieder geval wisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet bijna zeker dat het alleen de covers zullen zijn, want er zal vast en zeker ook nieuwe hardware inzitten. En dat zal zoiezo niet kunnen want ze willen de CX70 duurder kunnen maken, en als je de CX65 kunt upgraden naar een CX70 koopt iedereen gewoon een CX65 omdat die goedkoper is!! Wel jammer, want zo'n Push2Talk functie lijkt me vet lache/handig :( Ze zullen ook de opname tijd langer maken denk ik en veel bugs oplossen die de CX65 had/heeft... Snik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het een HOAX die CX70 op geen van de siemens sites lees / vind ik iets over een update. Zal wel gewoon een alternatieve cover zijn van de cx65.

edit:
iets te snel gereageerd, hier vinden jullie de officiele release verklaring van siemens, dus toch!!!! http://www.siemens-mobile..._63609_rArNrNrNrN,00.html

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-09 12:32

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 19:37:
Weet bijna zeker dat het alleen de covers zullen zijn, want er zal vast en zeker ook nieuwe hardware inzitten. En dat zal zoiezo niet kunnen want ze willen de CX70 duurder kunnen maken, en als je de CX65 kunt upgraden naar een CX70 koopt iedereen gewoon een CX65 omdat die goedkoper is!! Wel jammer, want zo'n Push2Talk functie lijkt me vet lache/handig :( Ze zullen ook de opname tijd langer maken denk ik en veel bugs oplossen die de CX65 had/heeft... Snik :(
Haha, sorry, mag ik even lachen? :P :Y) Nu zit je tijden te zeuren dat ie maar niet komt, nu komt ie eindelijk, is 't weer niet goed... Afbeeldingslocatie: http://sport.fok.nl/i/s/schater.gif

Nou, 1 troost, de x5 series zijn meestal het vernieuwend, de x0 is meestal alleen maar een andere look of zoiets.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk wisten we op voorhand dat er een nieuwere versie zou uitkomen
Nokia 3310-3330
Siemens st55-st60

Maar ik kon gewoon niet meer wachten voor een GSM met camera en meer als 250eurotjes wil ik er niet aan besteden. Alleen kut dat er nog steeds versie 02 opstaat :o
Welke versie staat er bij jou op Zorbix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat er versie 04 op. En tuurlijk ben ik blij dak 'm heb en ben ook zeer tevreden!! Alleen wel jammer dat NET als ik hem heb er een nieuwe versie komt. Als ik dus IETS langer gewacht had had ik die misschien gekocht, maargoed, ben ook zeer tevreden over deze, alleen ff updaten want vooral dat me backlight aan blijft bij het opladen vind ik best vervelend...

edit:
(zo goed) Heeft iemand een wapsite ofzo waar hij/zij themes op kan zetten? Wil namelijk graag de Apple theme proberen maar heb nog geen datakabel...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 22:12:
... alleen ff updaten want vooral dat me backlight aan blijft bij het opladen vind ik best vervelend...
zet eerst je toestel op toetsenblokkering (even w88 tot het licht uitgaat) en leg hem daarna aan de lader,... geen backlight bij het opladen!

edit:
ik heb een M65 met FW6 en daar werkt dit prima mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 22:27:
[...]

zet eerst je toestel op toetsenblokkering (even w88 tot het licht uitgaat) en leg hem daarna aan de lader,... geen backlight bij het opladen!

edit:
ik heb een M65 met FW6 en daar werkt dit prima mee
Kzie het!! :D Domme, domme ik, dank U!!

SMS: Yes, 760 chars, Text zoom, Signature

Dat staat bij de specs van de CX70. Weten jullie of de 65 dat ook heeft? Zoja, waar het te vinden. En wat is Text zoom?

edit:
Als je dan smsje krijgt terweil je aant laden bent gaat't licht weer aan en moet je dat weer doen, en dat gebeurt nogal vaak bij mij :(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 15:14 ]

• poekman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 18:05
Beste mensen,

ik volg al een tijdje dit topic en heb sinds gisteren de siemens cx65.
Ik moet zeggen, nix anders dan lof! Echt een superding!

Maar goed, daar gaat het nu even niet om.
Nu is mijn vraag of iemand hier dezelfde combinatie gebruikt, te weten Vodafone-prepaid met deze siemens.
Het lukt me namelijk niet om te wappen. Ik heb alles al geprobeerd, vodafone-site bezocht (ondersteunen m niet :/ ), siemens-site bezocht, maar ik kan t gewoon nergens vinden.

En dan heb ik nog een vraag, is het mogelijk om met vodafone-prepaid te GPRS-en met deze siemens of moet je dan perse een abonnement hebben?

Bij voorbaat hartelijk dank voor een eventuele oplossing!

*edit* wappen lukt inmiddels... nu nog GPRS'en!!

[ Voor 4% gewijzigd door poekman op 19-08-2004 17:39 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 22:34:
[...]

Kzie het!! :D Domme, domme ik, dank U!!

SMS: Yes, 760 chars, Text zoom, Signature

Dat staat bij de specs van de CX70. Weten jullie of de 65 dat ook heeft? Zoja, waar het te vinden. En wat is Text zoom?

edit:
Als je dan smsje krijgt terweil je aant laden bent gaat't licht weer aan en moet je dat weer doen, en dat gebeurt nogal vaak bij mij :(
Ja cx65 heeft het ook

Verwijderd

Als m'n scherm afstaat zie ik van die bruingroene plekken in m'n scherm.
Niet éénzelfde kleur, ik zie dit niet altijd, onder m'n bureaulamp lijkt het overal hetzelfde maar daarjuist in een ander licht viel mij dit ineens op?

Verwijderd

daar heb ik iig geen last van, onder elke opstandigheid zie ik één egale kleur, ik heb wel last van stukjes vuil die onder de clip-it cover komen

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:47
Ik heb even geleden bericht dat ik mijn cx65 ter reparatie had ingelevert... siemens stelt me echt teleur. Het moest eerst een week duren voordat men de onderdelen had besteld en nu staat hij al 2 weken op: Wacht op onderdelen. (siemens status repaircenter)

Ik ga er maar even over bellen want hij ligt inmiddels langer bij siemens dan dat ik hem in mijn handen gehad kon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afb]http://users.pandora.be/DreamCars/images/Lisa.jpg[/afb]

Wrm GSM met camera al niet goed is...
die foto is 1maal ingezoomd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:02:
[afb]http://users.pandora.be/DreamCars/images/Lisa.jpg[/afb]

Wrm GSM met camera al niet goed is...
die foto is 1maal ingezoomd
(mooie foto >:) )

voor de luie mensen
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/DreamCars/images/Lisa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey ik had een vraagje of er bij sommige van jullie misschien stof onder het scherm komt of niet? of komt er stof onder het covertje of zit er geen cover over het scherm ik hoop dat er snel geantwoor word. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al spellen gedownload voor de cx65?

zoja, waarvandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 18:26:
ey ik had een vraagje of er bij sommige van jullie misschien stof onder het scherm komt of niet? of komt er stof onder het covertje of zit er geen cover over het scherm ik hoop dat er snel geantwoor word. alvast bedankt
Ik had ook last van stof onder het frontje. Ik heb hem met het sleuteltje eraf geklikt en toen de stof er onder vandaan gehaalt. Het is zeer irritant... zit je in het licht zie je stof liggen.

Ik heb dat ook gemeld aan siemens dat dat zeer hinderlijk is.

Even voor de duidelijkheid
code:
1
2
3
______________________ frontje
                         ruimte* 
------------------------ display

* kleiner dan normaal natuurlijk

update m.b.t. de reparatie van mijn cx65
-------------------------------------------------------------

Ik heb gisteren even het repaircenter opgebelt en mij is verteld dat ze in mijn telefoon een nieuw binnenwerk moeten plaatsten. Ik had orgineel sw02.
Ik was een beetje ontevreden over de degelijkheid van het frontje dus die word naar het schijnt ook vervangen...

Nog even en ik heb een nieuwe telefoon.

Maarjah, siemens is deze keer wel traag met raparatie...

[ Voor 6% gewijzigd door .NCK op 21-08-2004 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 18:26:
Jep, stof tussen cover en scherm ook last van ja. Best irri, denk je er stof af te vegen zit t er achter ;) Maar goed, af en toe ff de cover eraf mikken en ff blazen en het is weg. Bovendien heeft het toetsenbord nogal een groot gat zo bij de joystick dus helaas zullen we t ermee moeten doen...

@Nightwolve: foto = _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn vraag vroeg ik nog iets, namelijk wat die "Text zoom" is en waar die "Text zoom" en "Signature" te vinden zijn?

Enig id?

Ik heb btw (nog) helemaal geen last van stof... Heb hem nu duz 4 dagen...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:20

Nakebod

Nope.

Text zoom, gewoon grotere text weergeven (Of kleinere)
Te vinden: Berichten > Instelling > Tekst Groter
Persoonlijk vind ik normaal het fijnst lezen, en kleinere text gaat ook nog goed, maar groter is gelijk overdreven groot vind ik.

En signature: Berichten > Instelling > SMS Instellen > SMS-signature

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzie het, thnq :) Ik vind tekst op z'n kleinst altijd erg prettig, dus heb hem daar net opgezet. Signature is btw best zinloos, kost je alleen maar tekens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin de Siemens hoe langer hoe leuker te vinden..
Nu ben ik wat aan het stoeien met de IrDA. Daarbij heb ik 2 vraagjes;
- waarmee kan ik de gemaakte filmpjes afspelen op mijn PC ( 3 GP- bestanden)
- waarom kan ik niet een eigen stukje wave afspelen op mijn GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infrarood is idd leuk ja :) Ennuhm, ouzo ook niet hele topic gelezen? :P Die filmpjes kun je afspelen met quicktime ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tkima
  • Laatst online: 12-04 11:54
Ook ik gebruik de CX65 sinds begin augustus met veel tevredenheid.

Een week geleden is er echter een raar probleem gekomen in de software: ik kan niet meer het menu openen door op de joystick te drukken.

Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt,

Tkima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekman
Voor de mensen met een datakabel of IrDa op hun pc:

http://www.free-ringtones..._polyphonic_ringtones.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zit er zand onder het frontje O-)
BTW: vroeger stond men joystick mooi in het midden, nu heeft hij de gewoonte aangenomen als ik op joystick klik dat hij naar boven toe klikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:32
Tkima schreef op 22 augustus 2004 @ 14:39:
Ook ik gebruik de CX65 sinds begin augustus met veel tevredenheid.

Een week geleden is er echter een raar probleem gekomen in de software: ik kan niet meer het menu openen door op de joystick te drukken.

Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt,

Tkima
Ik heb hetzelfde probleem gehad (sinds vandaag opgelost).
Als je een datakabel hebt (ik weet niet of het ook met IrDA kan) dan kan ik je een copy van de system map sturen, het enige wat je moet doen is die in je telefoon kopieren en dan ff uit en aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tkima
Isengrim schreef op 22 augustus 2004 @ 21:58:
[...]

Als je een datakabel hebt (ik weet niet of het ook met IrDA kan) dan kan ik je een copy van de system map sturen, het enige wat je moet doen is die in je telefoon kopieren en dan ff uit en aan doen.
Als je die zou kunnen sturen: graag!

Mijn e-mail adres vind je op mijn site onder contact: www.advancedshows.nl

Alvast hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tkima
Isengrim schreef op 22 augustus 2004 @ 21:58:
[...]

Als je die zou kunnen sturen: graag!

Mijn e-mail adres is te vinden op mijn site onder contact: www.advancedshows.nl

Alvast hartelijk bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door Tkima op 22-08-2004 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ik heb de laatste 5 pagina's doorgelezen maar eht antwoord niet kunnen vinden,
dus hier even mijn vraag: "is het mogelijk met een USB cable een firmware update
uit te voeren op de CX65?" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op 23 augustus 2004 @ 12:11:
ik heb de laatste 5 pagina's doorgelezen maar eht antwoord niet kunnen vinden,
dus hier even mijn vraag: "is het mogelijk met een USB cable een firmware update
uit te voeren op de CX65?" :)
Lees de andere 20 dan ook ff, dan weet je het wel namelijk :-)
Het kan in ieder geval wel met die DCA-510, want die maakt een fake comport. Met de andere weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
kijk, 'n stuk sneller dan de andere 25 lezen :P

weet iemand of hier ergens een beschrijving van online staat?
ik heb nl de dca-510 kabel en als ik het zelf kan, scheelt het me
3 weken zonder cx65 zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
aaaagh, gevonden op pagina 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd!! Whehe ennuhmmm, kun je ook themes downloaden via WAP??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 20:44:
Gefeliciteerd!! Whehe ennuhmmm, kun je ook themes downloaden via WAP??
Ik denk vanwel...

BTW: is bij jullie die oplader ook zo gevoelig,
als men mobieltje aan het laden is en ik kom er effe tegen men mobiel en de aanslutingspunten een milimeter verschuiven stopt het opladen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij helemaal niet... Hij gaat er niet helemaal in maar ik moet hem er toch aardig ver uittrekken voor hij stopt met opladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekman
heb ik ook geen last van, hij zit eerder te stroef dan te los in de telefoon :P

ps ffkes wat anders: heeft iemand van jullie ook pas de datakabel op expansys.nl besteld? zo ja, heb je hem al want bij mij duurt t waarschijnlijk nog 5 dagen :'(
moet volgens mij uit t buitenland komen ofsow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 15:42:
Die van mij helemaal niet... Hij gaat er niet helemaal in maar ik moet hem er toch aardig ver uittrekken voor hij stopt met opladen...
lol, ik had hem er maar de helft ingeduwd omdat hij daar precies op het einde zat en ook laadde, hopelijk heeft het geen effect gehad op de battery :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

moet mijn batterij iedere dag opladen :S
terwijl ik er niks mee doe, telefoon staat gewoon aan, screensaver erop, licht uit, irDA uit, gprs uit, geluid uit, en nog moet ik hem ieder avond opladen, dit is toch niet gewoon of wel?!

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daz idd niet normaal nee :S Ik laat hem om de 3 dagen op... En mijn GPRS staat gewoon aan, en gebruik hem toch nog redelijk vaak. Alstie leeg is laat ik hem de hele nacht laden (laat hem ondertussen aan staan). Ook het licht staat zo goed als altijd aan...

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 15:51
Johannusvanudos schreef op 25 augustus 2004 @ 17:44:
moet mijn batterij iedere dag opladen :S
terwijl ik er niks mee doe, telefoon staat gewoon aan, screensaver erop, licht uit, irDA uit, gprs uit, geluid uit, en nog moet ik hem ieder avond opladen, dit is toch niet gewoon of wel?!
Toevallig een bewegende screensaver?
Die trekken namelijk ook nogal wat ;)

Verwijderd

Eddos schreef op 26 augustus 2004 @ 13:08:
[...]

Toevallig een bewegende screensaver?
Die trekken namelijk ook nogal wat ;)
Dan doe je er toch nog langer dan 1 dag mee hoor, momenteel staat er bij mij een bewegende achtergrond en bewegende screensaver })

Verwijderd

Ik heb gezocht, maar niet de tijd gehad om goed te zoeken, dus mijn excuses als het al ergens staat.

Ik heb vandaag de cx65 gekocht, mooi ding en niet te duur.

maar 2 vragen:

A) ik kan geen andere dynamic lights instellen, als ik wijzig doe dan kan ik em alleen aan en uitzetten (vinkje weg of terug), maar niets instellen wat ze in de demo weergeven...

B) Zo'n datakabel voor deze foon, waar kan je die kopen? en kan je daarmee ook gewoon ringtones enzo van je pc naar de foon downen?
Hoort daar dan ook software bij?

mvg Daniel

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 18:39:
Ik heb gezocht, maar niet de tijd gehad om goed te zoeken, dus mijn excuses als het al ergens staat.

Ik heb vandaag de cx65 gekocht, mooi ding en niet te duur.

maar 2 vragen:

A) ik kan geen andere dynamic lights instellen, als ik wijzig doe dan kan ik em alleen aan en uitzetten (vinkje weg of terug), maar niets instellen wat ze in de demo weergeven...

B) Zo'n datakabel voor deze foon, waar kan je die kopen? en kan je daarmee ook gewoon ringtones enzo van je pc naar de foon downen?
Hoort daar dan ook software bij?

mvg Daniel
Over die datakabel zoek je toch maar even, en bij die dl moet je niet bij de demo kijken maar bijv (boekje)oproepen selecteren, en DAN een andere dl kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 19:29:
[...]

Over die datakabel zoek je toch maar even
:P :P :P
en bij die dl moet je niet bij de demo kijken maar bijv (boekje)oproepen selecteren, en DAN een andere dl kiezen ;)
per persoon kun je het wel niet instellen :(
maar per groep lukt het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.telfort.nl/shop/

Je moet eens kijken naar het menuscherm van de cx65 8)7

Of heb ik een andere cx65 als jullie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:20

Nakebod

Nope.

Zo te zien, is dat die afbeelding van siemens zelf ofzo, of waar die dan ook vandaan komt, met de mooie joystick zonder "gat".
Als je ook goed kijkt zie je dat batterij status groen is, en dat menu optie alleen: Select geeft ipv Menu v Opties
Misschien dat een ander theme ook die dingen aanpast, maar zover ik weet past een theme geen opties/icons aan.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kdacht al :P Wtf, nieuwe FW ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 18:44:
http://www.telfort.nl/shop/

Je moet eens kijken naar het menuscherm van de cx65 8)7

Of heb ik een andere cx65 als jullie :9
offtopic:

Kijk naar de Samsung E710, zie je een T-Mobile Logo Aahhaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
Dat lijkt me het menu van de SE K700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die site klopt gewoon helemaal nix van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donny_p schreef op 28 augustus 2004 @ 11:04:
Dat lijkt me het menu van de SE K700
dat is het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had vandaag'n probleem met me foon... Ik zat te zoeken naar hoe je die start toon en "als j'm uitzet" toon uit kunt schakelen. Niet gevonden, wel ff start en uit animatie weggevinkt. Toen liep me foon vast. Kon helemaal nix meer. Ikke batterij eruit halen, blijft beeld staan!! Najah, ik wacht gewoon even en hij vervaagt vanzelf. Batterij er weer in, en toen was mijn onderste balkje verneukt en de achtergrond die je ziet in de menu's zeg maar! Dat was allemaal wit en m'n tekst dus ook! Als ik Theme probeerde te verranderen kreeg ik error, die kreeg ik ook als ik een Skin probeerde te openen. Weer opnieuw opgestart. Nog steeds alles verneukt. Weer proberen andere Theme te doen, toen geen foutmelding, maar hij begon te loaden, en bleef loaden (half uur bezig laten zijn). Nog'n keer opnieuw opgestart, nog steeds verneukt. Toen heb ik de STANDARD theme gedaan, en toen verranderde die onderste balk wel, alleen werd die toen rood :S. Dat hoort ook niet, maar ik kon iig m'n tekst lezen. Toen WEER opnieuw opgestart, en TOEN deedtie het weer en had ik Standard theme. Terug verranderd naar Male en hij deed het weer. Vond dit alleen beetje raar... Heeft iemand ooit zoiets gehad? Kheb FW04...
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste