Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle telfort mensen die gprs ingesteld willen hebben, dit zijn mijn instellingen (werkend) op mijn M65 die volgens mij precies hetzelfde is als de cx65:

Ga naar menu---> toets 9 9 4 (of kies instellingen--> Verbinding-->Data services)

Maak daar een nieuw profiel (noem het GPRS) aan en kies voor bewerken:
Voor de CDS-instellingen: alleen het inbelnummer wissen rest is niet belangrijk.

Voor de GPRS-instellingen:

APN=internet
Gebruiker=username
Password=password
DNS1 & 2 leeg laten.

Opslaan en niet vergeten GPRS-data aan te vinken.

Vervolgens ga je naar menu ---> toets 3 5 (of kies surf en fun --> browser)
ga naar opties en toets 9 (of instellingen) kies vervolgens 2 (of profielen)
Maak een nieuw profiel aan (noem ook deze GPRS):

Profielnaam: GPRS
Homepage: http://wap.telfort.nl
Protocol: wap / wsp
gateway/proxyserver-id: Profile 1
IP-adres: 193-113-200-195
Port: 9201
Gebruikersnm proxy: username
Password proxy: password
GPRS verbreektijd: 0 minuten
CSD verbreektijd: 30 sec

Verbindingsprofiel: GPRS (deze heb je als eerste ingesteld)

Hiermee zou het moeten lukken, vergeet vooral niet je gprs aan te zetten. (menu--> 9 9 1)

Veel succes en laat even weten of het hiermee bij jullie ook lukt.

Greetz,

Dr. Venkman

PS voor diegene die op telfort bestelling wachtte: op de website zeggen ze dat levering tussen de 13 en 15 dagen zal duren bij een verlenging via de website en bij mij duurde het dus ook echt 15 volle dagen (of zestien???) Sterke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 16:41:
Blijft onzin, want ze verkopen die telefoon, dat betekend dat ze daar die telefoons hebben, en DAT betekend dat ze het MAKKELIJK kunnen bekijken, en wat je waar moet invullen dat is een makkie voor hun, want dan kom je weer bij het punt dat het HUN instellingen zijn :(
idd... ik snap dat ook niet. GPRS instellingen zijn echt niet anders bij elke telefoon hoor. Je moet alleen alles op de juiste plek neerzetten... gewoon blijven bellen :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werk GPRS en MMS nog niet :| (ben ook niet bij telfort he :) )
Maarja er staat hier bij mij nog steeds versie 02 op :r :r
En helaas woon ik niet in Nederland, f*cking mobistar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de moeite om het uit te leggen, helaas helpt t me niks. Ik heb het precies stap voor stap hetzelfde gedaan, maar als ik dan ga surfen, komt er een melding dat er geen GPRS verbinding meer is en of ik deze een nieuwe wil starten, als ik 'ja' kies geeft hij een foutmelding en vraagt hij of ik een CSD verbinding wil starten, dat wil ik juist niet...iemand nog raad!? Snap er niks meer van

edit: dat hij van die foutmelding klopt niet, hij doet t gewoon niet en vraagt dan om een CSD-verbinding ;( ik baal ervan!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

gebruikt Telford eigenlijk wel een proxy? Vodafone nl. niet.

Verwijderd

DPC-Postman schreef op 11 augustus 2004 @ 23:57:
op dit gebied ben ik echt een noob...wat zou ik kunnen proberen/veranderen om t mss wel te laten werken?
Johannusvanudos schreef op 11 augustus 2004 @ 15:56:
sorry, maar voice dailing heeft ie echt niet, of er is echt iets mis met mijn model :S

dus als iemand mij ff kan vertellen waar ik dat kan vinden, áls het erop zit...

en ik heb nog een vaag probleem... (het houd maar niet op :P)

mijn dynamic light werkt niet als ik gebeld wordt, heb mezelf vanuit mijn vaste aansluiting gebeld, maar het gaat niet aan, terwijl ik hem wel ingesteld heb... eigenlijk gaat hij nooit aan, ook niet bij sms en netwerk gevonden enz, alleen als ik demo doe dan doet hij het :S

hoe kan dit?

misshien tijd voor een firmware upgrade?!

heb versie 04...
voice dailing ben ik toch echt tegen gekomen, of ben ik nu gek?! Kheb al gezocht, maar kan t niet meer vinden |:(

Enne, bij dynamic light moet je gewoon even show-effecten aanvinken, anders doet hij t idd alleen bij de demo, wel meteen ff het vinkje bij stand-by weghalen anders blijft dat ding knipperen...duurde ook ffkes voordat ik daar achter was hoor ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 00:37 ]

Verwijderd

nog efkes een update vraagske :) Is het veilig om zelf firware 8 erop te zetten ivm met garantie ed. Ten tweede is dit gemakkelijk, en welke kabel heb je hier precies voor nodig. Heb hem nl 1 dag met firmware 2 en het eerste woord dat in mij opkomt is KLOTERIJ :) crasht meer dan een bezopen eend.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 00:42:
nog efkes een update vraagske :) Is het veilig om zelf firware 8 erop te zetten ivm met garantie ed. Ten tweede is dit gemakkelijk, en welke kabel heb je hier precies voor nodig. Heb hem nl 1 dag met firmware 2 en het eerste woord dat in mij opkomt is KLOTERIJ :) crasht meer dan een bezopen eend.
firmware updaten stelt niks voor, toen ik m gister binnen kreeg meteen op mn pc aangesloten met de DCA-510 usb-kabel (originele van siemens) FW08 gedownload (wel ff opletten dat je de goede neemt) bestand runnen en het wijst zich vanzelf! Het duurt trouwens wel een kwartiertje ofzo, garantie blijft naar mijn weten, al heb ik geen idee wat er fout kan gaan... :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 00:47 . Reden: mn 't' zocht t niet echt te doen ]

Verwijderd

thnx, want had al schrik dat ik 'm binnen moest doen bij Siemens en paar weken kwijt was. Moet dus alleen nog kabel kopen, wat ik toch al van plan was. Die DCA 510 kabel is dat dan een seriele of usb kabel. Had nl op website siemens gelezen dat firmware updaten alleen maar met seriele kon. USB not supported zeide de moffen :)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Mijn eigen ervaring: Makkelijk zelf te doen.
Alleen welke kabel, volgens mij zijn we daar nog niet over uit? :)
Mij is het gelukt met een orginele Siemens S55 kabel.

En eh, ik kwam net wat leuks tegen: www.jbenchmark.com Java benchmarken (Heej, je bent Tweaker of niet!)
Jbenchmark 1.0 is voor de oudere MIDP 1.0 versies, daardoor ook hogere benchmark scores dan met JBenchmar 2.0, die gebruik maakt van MIDP2.

Haal met Jbench1, zo een 25 fps ;-) en met Jbench2, 15, nog niet slecht :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 00:50:
thnx, want had al schrik dat ik 'm binnen moest doen bij Siemens en paar weken kwijt was. Moet dus alleen nog kabel kopen, wat ik toch al van plan was. Die DCA 510 kabel is dat dan een seriele of usb kabel. Had nl op website siemens gelezen dat firmware updaten alleen maar met seriele kon. USB not supported zeide de moffen :)
quote mezelf...
is dus usb :) , werkt perfect voor alles, dus ook voor firmware update...je kan er trouwens ook mee opladen, dat is handiger dan t lijkt
Nakebod schreef op 12 augustus 2004 @ 00:51:
En eh, ik kwam net wat leuks tegen: www.jbenchmark.com Java benchmarken (Heej, je bent Tweaker of niet!)
Jbenchmark 1.0 is voor de oudere MIDP 1.0 versies, daardoor ook hogere benchmark scores dan met JBenchmar 2.0, die gebruik maakt van MIDP2.

Ik heb net ff mn FSB verhoogd, kijken wat ik nou haal!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 01:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 20:09:
Voor alle telfort mensen die gprs ingesteld willen hebben, dit zijn mijn instellingen (werkend) op mijn M65 die volgens mij precies hetzelfde is als de cx65:
En het functioneerd inderdaad :*) ! toppie en bedankt, ik had het al eerder voor elkaar (voordat ie naar siemens service center was) via de instellingen op de telfort site, maar zo is het een stuk minder gepuzzel 8) !!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

Dr. Venkman Bedankt! het werkt...

ik had die instellingen al wel zo, maar het weghalen van het telnummer bij CSD zorgt ervoor dat hij het nu wel doet! dankje!!!!

edit: nu volgende probleem: e-mail ophalen lukt nog steeds niet :S
ow, zie het al: "alleen e-mail ophalen als u via wanadoo inbelt: gebruik webmail"

edit2: volgende vraagje aan jullie, iemand ervaringen met mobiel bankieren van rabobank?

[ Voor 49% gewijzigd door Jgsvuden op 12-08-2004 07:43 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Verwijderd

Nope, geen ervaring mee, en mooi dat de GPRS instellingen eindelijk goed werken :) Hoef ik daar niet meer achteraan als ik die heb. Maar 14 á 15 dagen!! :'( Zaterdag is 14e dag, zondag 15e, dus dan komttie ook niet!! Moet ik nog tot maandag wachten :'( Had verwacht dat ik hem vandaag of morgen zou krijgen. :(

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Juwel, zijn we wel uit... de DCA-510 USB werkt als een tierelier :) (deze gedraagt zich ook gewoon als serieel, omdat er een virtuele com-poort wordt aangemaakt).

Verwijderd

srry, maar ik ben nog een echte noob met software GSM's
fsp wilt zeggen frames per seconde eh?
Maar 15 is toch minder dan 25?

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

15 is minder dan 25 ja, alleen die 15 fps is beter dan de 25 in dit geval, omdat met jbenchmark1, hele simpele "3D" dingen gedaan wordt, weinig kleuren, simpele vormen, zodat je hogere fps krijgt.
Met jbenchmark2, die gebruik maakt van de MIDP 2.0 (Mobile Information Device Profile) (Geen idee wat dat dan weer precies inhoud..) die benchmarkt dus anders dan jbnechmark1, met meer kleuren, een 3D afbeelding enz.

Verwijderd

fsp betekend nix, F<u>PS</u> betekend Frames Per Second :) Ik ben btw best wel pissed dat 't zo fucking lang duurt voordat die foon er is :(

Verwijderd

Merci al voor hulp. Gaan DCA 510 proberen te vinden. Laatste vraagske nog: Kan je instellen dat als er iemand belt de beltoon niet zacht begint en dan steeds harder, maar direct op vol volume..?

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op 12 augustus 2004 @ 07:29:
Dr. Venkman Bedankt! het werkt...

ik had die instellingen al wel zo, maar het weghalen van het telnummer bij CSD zorgt ervoor dat hij het nu wel doet! dankje!!!!

edit: nu volgende probleem: e-mail ophalen lukt nog steeds niet :S
ow, zie het al: "alleen e-mail ophalen als u via wanadoo inbelt: gebruik webmail"

edit2: volgende vraagje aan jullie, iemand ervaringen met mobiel bankieren van rabobank?
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 02:26:
[...]

En het functioneerd inderdaad :*) ! toppie en bedankt, ik had het al eerder voor elkaar (voordat ie naar siemens service center was) via de instellingen op de telfort site, maar zo is het een stuk minder gepuzzel 8) !!
V*rd*mme, hoe kan t bij jullie zo nou wel werken :( ik doe precies wat er staat en t werkt gewoon niet :(
dus er moeten allemaal nullen blijven staan?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 10:28 ]

Verwijderd

Allemaal nullen inderdaad voor de DNS

En op de mijne M65 zit geen voicedial. Op de cx65 volgens mij ook niet.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 11:01 ]

Verwijderd

DPC-Postman schreef op 11 augustus 2004 @ 23:57:
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee, maar na lang proberen deed hij het met deze instellingen, dus ik dacht: "niets meer aan doen, zo laten"

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Kunnen we geen inkoopactie houden voor die datakabel? Volgens mij heeft iedereen een verouderde versie van de firmware en wil iedereen zn firmware daardoor updaten.

edit:

Volgens mij heeft Expansys al de laagste prijs, heeft weinig zin om daar nog meer vanaf te halen denk ik...

Heb trouwens ook geen tijd om een actie te regelen... :P

[ Voor 37% gewijzigd door Postman81 op 12-08-2004 12:46 ]

Verwijderd

LOL :P Zo'n inkoopaktie is meer werk dan je denkt hoor :P Dus denk dat da niet echt veel zin heeft, maar als jij het wilt/kunt regelen vind ik het prima :P

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 13:46:
LOL :P Zo'n inkoopaktie is meer werk dan je denkt hoor :P Dus denk dat da niet echt veel zin heeft, maar als jij het wilt/kunt regelen vind ik het prima :P
Ik zei al dat ik er helemaal geen tijd voor heb, dus domme opmerking van mij :P

Verwijderd

Zit met een probleemke:) heb juist die dca 510 kabel gekocht (usb) maar pc (winxp) herkent 'm ni als seriele poort zoals ik dacht. Hij werkt wel, met drivers van siemens zelf, voor te communiceren met telefoon, maar zolang hij 'm ni herkent als een com poort kan ik telefoon niet updaten met firmware 8. Weet mss iemand hoe je dat kan verhelpen..? mss andere drivers. Of hoe is het gelukt met degenen die dezelfde kabel hebben..
Thnx

Verwijderd

Is al opgelost:) 20 keer op en af gezet en oudere drivers genomen. Nog een vraagske (weet heb er veel :) welk programmake ist beste om telefoon op pc te managen? Moest iemand er ervaring mee hebben.

Verwijderd

S25@ONCE! is een leuk progje !

http://www.s25atonce.de/

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 18:02 ]

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

weet iemand een smtp server om e-mail te verzenden met dat ding?

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Verwijderd

Wat kun je allemaal met dat proggie dan? En is het wel engels? Aangezien het van een Duitse site komt!! Hope dat me gsm morgen komt anders kan ik nog 3/4 dagen wachten :'(

*update*
Johannusvanudos schreef op 12 augustus 2004 @ 19:47:
1. Nope, geen id!
2. Check hoelaat jou post was en die van mij, in dezelfde minuut :P

*update*

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 19:50 ]

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Johannusvanudos schreef op 12 augustus 2004 @ 19:47:
die zijn zo niet echt te vinden.. open relays doet bijna niemand aan. Je kan aan je internet-provider vragen of ze een authenticated smtp server hebben. Die kan je dan aanroepen met je wachtwoord en kan je toch verzenden (zo werk ik nu iig)

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

welke provider? wanadoo doet dat volgens mij niet...

maar bij deze ff een oproep: wie verstuurt er mail met deze foon, en hoe?!

[ Voor 43% gewijzigd door Jgsvuden op 12-08-2004 20:07 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

nog ff een ander "probleempje" blijft bij jullie tijdens het opladen de backlight ook constant aan? zelfs als het toestel op toetsblokkering staat?!

>>>> Citroën AX GTI <<<<

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

nog even een tip voor mensen die GPRS niet aan de praat krijgen:

http://www.siemens-mobile...253A27213_8%253A8,00.html

kun je de settings toch naar je mobiel laten vrzenden...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Verwijderd

Johannusvanudos, als je 3 berichten achter elkaar plaatst en niemand zegt er iets tussen zeg maar, kun je beter gewoon edit doen, dat staat iets overzichtelijker!! Voor de rest hebben volgens mij meerdere dat probleem met die backlight, maar dat hoort opgelost te worden met FW08, dus als je die hebt en het blijft, dan is er iets mis...

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Johannusvanudos schreef op 12 augustus 2004 @ 20:32:
nog ff een ander "probleempje" blijft bij jullie tijdens het opladen de backlight ook constant aan? zelfs als het toestel op toetsblokkering staat?!
nope, dat is met FW08 opgelost. Voor je mail, bij DDS bijvoorbeeld heb je wel een authenticated smtp-server, die gebruik ik bijvoorbeeld.

offtopic:
3 korte posts zo achter elkaar is ook wel een beetje teveel van het goede, je kan ook op de edit-knop duwen :) deze dus: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif
Je vraag over de backlight bv die is al een paar keer langsgeweest in het topic. Misschien kan je hem nog eens doorlezen, dan houden we het topic ook een beetje schoon en zitten we niet telkens vragen opnieuw te beantwoorden... :Y)

edit: dat eerste is je dus al gemeld door ZorbiX ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Gully op 12-08-2004 21:41 ]

Verwijderd

Bij het opladen is dat wel kut voor je batterij in het begin, dan denk je: ok nu is hij helemaal leeg dus laat ik hem eens opladen zonder de telefoon aan te zetten voor je batterij en dan gaan die lichtjes je battery verpesten...

Is dat nu mijn gedacht of blijft de battery heel lang op maximum staan en is dan plots ineens keisnel leeg? Ik deed dus al 2 dagen met mijn foon en de battery was tot de helt leeg en de derde dag was ze ineens helemaal leeg :?

Verwijderd

Even een vraagje die volgens mij nog niet is langsgekomen...

Hoeveel sms'jes kan je opslaan en opgeslagen houden voordat ie gaat mekkeren over volle inboxen etc?

Ik heb op dit moment de motorola v525...ben er heel tevreden over maar ik wordt wel mesjokke van de kleine sms opslag capaciteit. De CX65 ziet er goed uit, maar ik zou dit graag willen weten voordat ik hem koop.

TIA
:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 23:11 ]

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op 12 augustus 2004 @ 20:35:
nog even een tip voor mensen die GPRS niet aan de praat krijgen:

http://www.siemens-mobile...253A27213_8%253A8,00.html

kun je de settings toch naar je mobiel laten vrzenden...
zelfs dan werkt mn gprs niet...lekker is dat :( iemand 2 dagen oude cx65 kopen?! :(

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 23:18:
[...]
zelfs dan werkt mn gprs niet...lekker is dat :( iemand 2 dagen oude cx65 kopen?! :(
dat ligt toch niet aan je CX65, maar aan de instellingen??

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 23:10:
Even een vraagje die volgens mij nog niet is langsgekomen...

Hoeveel sms'jes kan je opslaan en opgeslagen houden voordat ie gaat mekkeren over volle inboxen etc?

Ik heb op dit moment de motorola v525...ben er heel tevreden over maar ik wordt wel mesjokke van de kleine sms opslag capaciteit. De CX65 ziet er goed uit, maar ik zou dit graag willen weten voordat ik hem koop.

TIA
:)
geen idee, hij heeft een telefoon geheugen voor sms, wat denk ik gewoon gebruik maakt van t interne geheugen... (en dat is voldoende voor best veel smsjes ;)) en er is daarnaast nog een functie "sms archief" waarin je oude meuk kan opslaan :)

Verwijderd

Gully schreef op 12 augustus 2004 @ 23:33:
[...]

dat ligt toch niet aan je CX65, maar aan de instellingen??
Ik had eerst alles zelf geprobeerd, toen de hele handleiding van Dr. Venkman, geen resultaat terwijl t bij anderen wel werkt, vervolgens de instelling naar mn tel gestuurd...leidde tot hetzelfde waardeloze resultaat. Daarna ben ik nog op de website gaan kijken of ik wel 'gprs-geschikt' ben. Was t geval, want mn abo is in de juiste periode afgesloten en ook is mn simkaart nieuw genoeg, het zo dus moeten kunnen, maja ik kom er niet uit, ik zou niet weten hoe het aan mn instellingen zou kunnen liggen, dus verdenk ik de tel :(

btw, 100 smsjes in de tel en 20 op simkaart (kan verschillen per sim)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op 12 augustus 2004 @ 21:37:
[...]

nope, dat is met FW08 opgelost. Voor je mail, bij DDS bijvoorbeeld heb je wel een authenticated smtp-server, die gebruik ik bijvoorbeeld.

offtopic:
3 korte posts zo achter elkaar is ook wel een beetje teveel van het goede, je kan ook op de edit-knop duwen :) deze dus: [afbeelding]
Je vraag over de backlight bv die is al een paar keer langsgeweest in het topic. Misschien kan je hem nog eens doorlezen, dan houden we het topic ook een beetje schoon en zitten we niet telkens vragen opnieuw te beantwoorden... :Y)

edit: dat eerste is je dus al gemeld door ZorbiX ;)
Dat eerste is al gemeld door mij? Je hebt bijna mijn hele post gekopieerd, alleen dat van het topic doorlezen had ik niet!! haha :P

Over dat GPRS, dat kan echt niet aan je telefoon liggen!! Je zult toch echt nog 1 ding verkeerd hebben staan ofzo...

100 Smsjes in inbox is btw niet echt veel :S Op me Nokia 7250 kon ik er ongeveer 250... Maargoed, ik zal het wel overleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Gully schreef op 12 augustus 2004 @ 21:37:
[...]
Voor je mail, bij DDS bijvoorbeeld heb je wel een authenticated smtp-server, die gebruik ik bijvoorbeeld.
kun je mij instellingen geven? of kun je mij ff vertellen waar en hoe ik me daar aan kan melden? b.v.d.

edit: ow, k*t ik zie het al, dan moet je wel voor betalen? ik zoek eigenlijk een gratis smtp server...

edit2: zo dan, nu edit ik wel

edit3: K*T K*T K*T, nu heb ik echt een probleem :S :S :S :S
ik heb met mijn theme zitten kloten, had hem, dacht ik, wat mooier gemaakt, nu heb ik de pininput.gif vervangen en als ik hem nu aanzet geeft ie dat nieuwe plaatje wel, maar ik kan mijn pin niet ingeven, want de telefoon reageert niet meer, iemand tips om het ding te resetten zonder dat hij aan staat?

[ Voor 47% gewijzigd door Jgsvuden op 13-08-2004 10:18 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Johannusvanudos schreef op 13 augustus 2004 @ 09:34:
[...]

kun je mij instellingen geven? of kun je mij ff vertellen waar en hoe ik me daar aan kan melden? b.v.d.

edit: ow, k*t ik zie het al, dan moet je wel voor betalen? ik zoek eigenlijk een gratis smtp server...

*knip*
Gratis zijn er (bijna) niet... vanwege spam en dat soort zaken. Accountje bij een gratis provider wil wel eens lukken (zonnet oid), maar ik vraag me af of die een auth. smtp server draaien (gok van niet).

het resetten staat geloof ik in de handleiding...

[ Voor 5% gewijzigd door Gully op 13-08-2004 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 09:25:
[...]
Over dat GPRS, dat kan echt niet aan je telefoon liggen!! Je zult toch echt nog 1 ding verkeerd hebben staan ofzo...
K, ZorBiX, als jij je tel hebt moet je ff precies bijhouden wat en hoe je iets instelt, dan doe ik je precies na, vraag me af of t dan wel werkt :)
btw...moet 'verificatie' aangevinkt worden bij het menuutje verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

nee, hoeft niet aangevinkt, weet je heeeel zeker dat je het telnr. bij csd hebt weggehaald... want dat heb ik gedaan, krijg dan nog steeds die melding "gprs geen verbinding meer, data oproep starten?" maar als ik dan op ja doe, maakt hij toch verbinding met gprs en niet met csd omdat daar geen tel.nr. meer ingevoerd staat...

over mijn probleem: heb een simkaartje hier liggen zonder pincode, dan start ie dus gewoon op, vervolgens anderetheme kezen en de themem die ik had verwijderen, dan opnieuw het originele theme, wat ik aan het editen was erop zetten en dan aan vinken, oude sim terug plaatsen en klaar is kees :D

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op 13 augustus 2004 @ 10:49:
nee, hoeft niet aangevinkt, weet je heeeel zeker dat je het telnr. bij csd hebt weggehaald... want dat heb ik gedaan, krijg dan nog steeds die melding "gprs geen verbinding meer, data oproep starten?" maar als ik dan op ja doe, maakt hij toch verbinding met gprs en niet met csd omdat daar geen tel.nr. meer ingevoerd staat...

over mijn probleem: heb een simkaartje hier liggen zonder pincode, dan start ie dus gewoon op, vervolgens anderetheme kezen en de themem die ik had verwijderen, dan opnieuw het originele theme, wat ik aan het editen was erop zetten en dan aan vinken, oude sim terug plaatsen en klaar is kees :D
Ja, ik weet heeeel zeker dat ik telnr bij csd heb weggehaald, hij vraagt nml ook wel om of ik een data-oproep wel starten omdat er geen grprs verbinding meer is, als ik ja kies, lijkt ff dat hij probeert te verbinden en daarna vraagt hij doodleuk om CSD-oproep...
als jij op ja klinkt bij gprs-oproep, wat gebeurt er dan? En duurt dat verbinden lang?

trouwens, beter dat je probleem is opgelost!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s dat nu mijn gedacht of blijft de battery heel lang op maximum staan en is dan plots ineens keisnel leeg? Ik deed dus al 2 dagen met mijn foon en de battery was tot de helt leeg en de derde dag was ze ineens helemaal leeg :?
Leuk, ik ben dus de enige die dat denkt :P
Johannusvanudos schreef op 13 augustus 2004 @ 09:34:

edit3: K*T K*T K*T, nu heb ik echt een probleem :S :S :S :S
ik heb met mijn theme zitten kloten, had hem, dacht ik, wat mooier gemaakt, nu heb ik de pininput.gif vervangen en als ik hem nu aanzet geeft ie dat nieuwe plaatje wel, maar ik kan mijn pin niet ingeven, want de telefoon reageert niet meer, iemand tips om het ding te resetten zonder dat hij aan staat?
Als je je telefoon format, is er dan echt alles af en moet je er volledig zelf de fw weer opzetten of is hij dan zoals bij de aankoop met de fw van de aankoop op?

Edit: bij de siemens sx1 kon je denk ik resetten met de groene (opneemtoets) en de rode (weigeren) tesamen in te drukken

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

ff iets anders, kun je ook firmware updaten via irDA??

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Niet mogelijk, tijdens firmware update is er geen irda verbinding mogelijk, die software wordt ook verwijderd en nieuw erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op 13 augustus 2004 @ 11:46:
ff iets anders, kun je ook firmware updaten via irDA??
Via USB gaat het ook niet enzo...
Hier kun je lezen dat het enkel met eens serial kabel gaat

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt schijtziek van die service van telfort!!!! In de brief die ik ontvangen heb, staan een nummer en dat ik bij: http://www.telfort.nl/mijntelfortshop/status/ kan kijken waar mijn pakje zich bevind. Als ik naar die site ga, moet ik dat nummer + postcode invullen, dat werkt allemaal prima, maar dan zie ik dit:

Klantnummer: ********
Naam: ********
Adres: ********
Postcode: *******
Plaats: *******
Telefoon:
E-mail: juan_a_2@hotmail.com

Status

Status datum: 02-08-04
Status: (1 OR)Telfort heeft je verlengingsaanvraag ontvangen. Je hebt 7 werkdagen de tijd om deze order eventueel te wijzigen. Dit kan je doen door deze order te annuleren en een nieuwe order te plaatsen. Als deze 7 werkdagen verstreken zijn, gaat Telfort over tot verwerking van de aanvraag en kan annulering of wijziging niet meer plaatsvinden. De verlenging zal na 14 dagen verwerkt zijn.

Telfort werkt aan het begin van elke werkdag de status van je bestelling bij.
PTT status:

-------------------------------------

Het is nu 13 dagen geleden dat ik die brief kreeg, en al 13 dagen, en nu nog steeds, staat er NIKS achter "PTT status" gewoon leeg!! Terweil er (tenzei ik niet kan lezen) toch echt staat dat het aan het begin van elke werkdag gewijzigd word :S. Ik zit nu dus gewoon al bijna 2 weken te wachten op de CX65 en heb geen idee wat er is omdat dat status ding niet werkt of ze het gewoon niet bijhouden :( Heeft iemand dit ook gehad/weet iemand hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Heb je geen trace nummer van Telfort gekregen?
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 12:38:
[...]

Via USB gaat het ook niet enzo...
Hier kun je lezen dat het enkel met eens serial kabel gaat
Wat ik uit de posts hiervoor heb begrepen is dat je met de USB kabel (DCA-510) wel gewoon je firmware kan updaten omdat de driver van die kabel een virtuele com poort aanmaakt.

[ Voor 85% gewijzigd door Postman81 op 13-08-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet iets wat ze "trace nummer" noemen ofzo, wel iets wat ze het "ordernummer" noemen, denk je dat dat het trace nummer is? Dat is iig wel het nummer wat ik moet invullen bij die /status url. Voor de rest staat er alleen een telefoon nummer in de brief :( Suggestie's?

*update* Dat ordernummer bestaat uit alleen maar nummers, 10 stuks, ziet een trace nummer er hetzelfde uit? *update*

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Track en trace nummers beginnen met 2S of 3S en dan een rits cijfers er achteraan. Op http://www.tracktrace.nl kan je het tracenummer en je postcode invullen. Maar als je alleen maar cijfers hebt ben ik bang dat het geen tracenummer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat nie vreselijk irritant zo'n klein clitje in het midden? :X voor de rest super mooi foontje ;) hulde aan siemens agian _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt idioot dat ze geen trace nummer geven!! Arg! Word strontziek van hun service :( Kzit al veel te lang te wachten, denk dat ik zo ff ga bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

DPC-Postman schreef op 13 augustus 2004 @ 13:03:
*knip*
Wat ik uit de posts hiervoor heb begrepen is dat je met de USB kabel (DCA-510) wel gewoon je firmware kan updaten omdat de driver van die kabel een virtuele com poort aanmaakt.
Idd... :)

offtopic:
Overigens heb ik dat zelf getest, ondertussen al 6x gepost en nog vragen hierover... |:( vraag me af of mensen nog wel de tijd nemen het topic door te lezen. Blijkbaar heb jij bv dat wel gedaan _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, de mensen zouden beter eerst het topic eens doorlezen op de zoekfunctie gebruiken (bij internet explorer kun je ook kiezen: zoeken op deze pagina)
Van "Johannusvanudos" vond ik het wel onbeleefd dat hij achter mijn vraag poste: effe iets anders nu. Dit vroeg ik mij ook nog af zou al veel beter klinken ;)
Maarja, wie ben ik? Ik ben een newbie op dit forum dus ik hoef hier niet over te oordelen :o

Ik vroeg mij het volgende nog af:
Is dat nu mijn gedacht of blijft de battery heel lang op maximum staan en is dan plots ineens keisnel leeg? Ik deed dus al 2 dagen met mijn foon en de battery was tot de helt leeg en de derde dag was ze ineens helemaal leeg
Als je je telefoon format, is er dan echt alles af en moet je er volledig zelf de fw weer opzetten of is hij dan zoals bij de aankoop met de fw van de aankoop op?
Bij instelling, klok zie ik boed. datum niet staan :?
greetz nightwolve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

edit: "Dit vroeg ik mij ook nog af:" weet er dan niemand ff een gratis authenticated smtp voor mij? om ook te kunnen mailen met die phone, zou wel super handig zijn!

[ Voor 13% gewijzigd door Jgsvuden op 13-08-2004 17:09 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Johannusvanudos schreef op 13 augustus 2004 @ 17:06:
weet er dan niemand ff een gratis authenticated smtp voor mij? om ook te kunnen mailen met die phone, zou wel super handig zijn!
Beter lezen? :Z
Gully schreef op 13 augustus 2004 @ 10:38:
[...]

Gratis zijn er (bijna) niet... vanwege spam en dat soort zaken. Accountje bij een gratis provider wil wel eens lukken (zonnet oid), maar ik vraag me af of die een auth. smtp server draaien (gok van niet).

het resetten staat geloof ik in de handleiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

@ nightwolve:
Formatteren, weet ik niet precies wat het inhoud op een telefoon, maar het lijkt me niet dat als je bijvoorbeeld het spel Stack Attack er af hebt gegooid, dat die er na een format weer op staat.

Verder: De Boeddh. datum staat bij mij in menu 9-8-5

@Johannesvanudos: Dit topic heeft pas 19 pagina's. Als je nu begint met lezen vanaf bladzijde 1, ben je rond etenstijd klaar, en heb je antwoorden op al je vragen :P

[ Voor 25% gewijzigd door Postman81 op 13-08-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

beter lezen? volgens mij geld dat over open relays, en die zijn er inderdaad bijna geen vanwege spam, maar authenticated smtp zou toch te vinden moeten zijn... die zijn een stuk minder spam gevoellig! maar, gebruiken jullie die mail-functie dan allemaal niet?

@DPC-postman: denk je nou écht dat ik het hele topic nog niet gelezen heb?! haha
ff trouwens nog een kort vraagje tussendoor, waar staat boeddh.datum voor?

[ Voor 40% gewijzigd door Jgsvuden op 13-08-2004 17:16 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Johannusvanudos schreef op 13 augustus 2004 @ 17:10:
beter lezen? volgens mij geld dat over open relays, en die zijn er inderdaad bijna geen vanwege spam, maar authenticated smtp zou toch te vinden moeten zijn... die zijn een stuk minder spam gevoellig! maar, gebruiken jullie die mail-functie dan allemaal niet?

@DCpostman: denk je nou écht dat ik het hele topic nog niet gelezen heb?! haha
nee dat ging over auth. smtp, ook die zul je niet snel vinden. Ik gebruik zeker wel mail, maar heb toevallig een DDS account die auth. smtp ondersteunt (en Vodafone zelf ook nog geloof ik). Anders google eens een eind erop los!

edit: aan je vraag over het backlight dat aan blijft staan denk ik niet dat je dat hebt gedaan, dat is echt al wel vaker langsgekomen (zelf gepost notabene).
maar kunnen we weer ontopic? Dit hele topic wordt anders vern*ukt door al dit gezwets. Als iedereen nu eerst zoekt, in het topic op google of whatever, voordat die post, dan hebben we nog wat aan dit topic :Y)

[ Voor 22% gewijzigd door Gully op 13-08-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPC-Postman schreef op 13 augustus 2004 @ 17:09:
@ nightwolve:
Formatteren, weet ik niet precies wat het inhoud op een telefoon, maar het lijkt me niet dat als je bijvoorbeeld het spel Stack Attack er af hebt gegooid, dat die er na een format weer op staat.

Verder: De Boeddh. datum staat bij mij in menu 9-8-5

@Johannesvanudos: Dit topic heeft pas 19 pagina's. Als je nu begint met lezen vanaf bladzijde 1, ben je rond etenstijd klaar, en heb je antwoorden op al je vragen :P
Nope, bij mij staat daar enkel
Tijd/datum
Tijdzones
Datumnotatie
Klok weergev.
Autom. tijd

:? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

CX65 handleiding (NL) blz. 45:
Bestandssys.
(Beveiligd met toestelcode)
Het toestelgeheugen wordt geformatteerd en alle opgeslagen gegevens worden gewist, inclusief beltonen, afbeeldingen, spelletjes, enz.

[...]

Standaardinst.
De beginwaarden (fabrieksinstellingen) van de telefoon worden hersteld. Dit heeft geen effectop de SIM-kaart en netwerkinstellingen. Alternatieve invoer in de stand-by stand: *#9999# opnemen.
Maaarrrr... je komt al niet in de standby stand... hmmm

@ nightwolve, hmm heb je een hele oude FW versie ofzo? Ik heb FW06, en die heeft het dus wel... :S

[ Voor 12% gewijzigd door Postman81 op 13-08-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 17:16:
[...]

Nope, bij mij staat daar enkel
Tijd/datum
Tijdzones
Datumnotatie
Klok weergev.
Autom. tijd

:? :?
daar staat bij mij:

Tijd/datum
Tijdzones
Datumnotatie
Tijdnotatie
Boeddh.datum
Klok weergev.
Autom. tijd

welke SW versie heb je?

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn hé, worden nu inderdaad best veel pagina's. Voordat ik die foon heb ben ik eeuwen door al die pagina's aan het bladeren voordat ik alle instellingen heb gevonden en goed zijn alles wat fout ga heb kunnen verbeteren :P Njah, ik zie wel zodra ik die foon verdomme eindelijk heb!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op 13 augustus 2004 @ 17:17:
[...]

daar staat bij mij:

Tijd/datum
Tijdzones
Datumnotatie
Tijdnotatie
Boeddh.datum
Klok weergev.
Autom. tijd

welke SW versie heb je?
Versie 02 en ik heb de foon nogmaar een week :P
Maar zou siemens zo dom zijn om er bij hun eerste software geen boed datum op te zetten en dit vervolgens wel in de handleiding te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Ben je boeddhist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL!! Nee, hij staat waarschijnlijk gewoon verkeerd slimpo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Dan moet je je datum op 13-08-1461 zetten. Dan ben je nog maar 31 jaar verwijderd van de ontdekking van Amerika, maar op je display staat dan wel 2004 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL!! Ennuhm, mense, doe alsjeblieft wat aan die oersaaie stilte!! Het is zo d00d hier op't forum!! Duim allemaal maar voor me dat me gsm morgen komt!! :D Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 21:41:
LOL!! Ennuhm, mense, doe alsjeblieft wat aan die oersaaie stilte!! Het is zo d00d hier op't forum!! Duim allemaal maar voor me dat me gsm morgen komt!! :D Alvast bedankt!
Haha, we hebben ook nog wel andere dingen te doen dan dit topic in de gaten te houden! Maaruhm ik duim voor je hoor, tis een harstikke fijne foon, kbaal alleen nog steeds van de gprs...mag jij me uitleggen alsk m heb ZorBiX :)

edit: Ik blijf proberen gprs aan de praat te krijgen...wat moet je instellen in het menuutje HTTP-profiel in het hoofdmenu "Verbinding"??

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Daar moet je het profiel kiezen wat je bij Data Services hebt aangemaakt

[ Voor 3% gewijzigd door Postman81 op 14-08-2004 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

eigenlijk niets...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<knip>

Ga naar menu---> toets 9 9 4 (of kies instellingen--> Verbinding-->Data services)
Hiermee zou het moeten lukken, vergeet vooral niet je gprs aan te zetten. (menu--> 9 9 1)

Ik heb sinds kort Telfort 100 met een siemens cx65

Ik heb je instellingen ingevuld.
Ik wilde een MMS aan mezelf versturen, en kreeg ineens goede hoop, hij begon daarwerkelijk met het versturen van een MMS (het voortgangsbalkje vulde zich helemaal).
Alleen op het einde, toen het balkje helemaal genvuld was, gaf hij ineens weer, "fout opgetreden" en evenlater ") MMS verstuurd".

Ik had me de Siemens CX65 juist aangeschaft om te i-netten en MMS-en, maar tot op heden nog niets kunnen doen (heb hem al een week).
Nog een klein ding, ik vind het ontvangst binnenshuis hier aan de grensstreek niet zo heel geweldig, was mijn vorige -> Vodafone, stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 20:09:
.
Nogmaals effe een korte reactie.

MMS-en lukt me niet :'( :'( Ik heb naar mezelf geprobeerd en naar een ander nummer, maar steeds de foutmelding.

Ik kan met deze instellingen wel emailen en internetten !! _/-\o_ Jippie..

Dus alle instellingen voor MMS zijn welkom !!

Greetz Ouzo. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

hoi ouzo, sluit me bij je aan, de mms instellingen zijn hier ook welkom, internetten en e-mailen lukt wel, maar mms nog niet :S

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzal me best doen zodra'k 'm heb Frake :) Ennuhm, jullie hebben idd andere dingen te doen maar rond de 4 dagen geleden was het toch veel drukker!! Toen keek ik om de 5 minuten en dan was er steeds iets gezegt!! :D Bedankt dat je voor me duimt!! Nog meer? ;)

MMS heeft bij mij btw nooit gewerkt :( Had met vorige telefoon ook telfort en foon ondersteunde MMS, maar er is ook nog dat gedoe over dat niet alle providers naar alle providers kunnen mms'n enzo... Ik zie dus wel, vind het eerlijk gezegt niet zo belangrijk...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NU ik toch aan het stoeien was met de emails, waren me een paar dingen opgevallen. Ik weet niet of anderen dit ook hebben.

- wanneer ik een afbeelding (35 kb) van mijn computer via email naar het opgegeven email adres op de GSM stuur krijg ik een soort link te zien. klik ik hierop, dan komt een browser, maar de afbeelding krijg ik niet te zien

- wanneer ik een filmpje van circa 11 seconden in hoogwaardige kwaliteit met de gsm via de email wil verzenden, dan valt mijn gsm uit.

Verder werkt het mailen echt super !!

Ouzo }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzit nu 2 weken op me telefoon te wachten!! Word pissed omdat er nog steeds nix bij "status" staat op de telfort site, dus bel ik. Krijg ik zo'n gast aan de lijn, zegttie dat dat logisch is omdat TPG post het pakket nog niet heeft vestuurd, en dat terweil het 2 weken geleden is!! Terweil ze zeggen dat je 7 dagen opzegtermein krijgt voordat ze hem sturen. Vraag ik hoelang het nog gaat duren, zal die waarschijnlijk maandag of dinsdag pas VERSTUURD worden!!! :( Echt pissig van die klote service van hun!!!!!!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 11:43:
Kzit nu 2 weken op me telefoon te wachten!! Word pissed omdat er nog steeds nix bij "status" staat op de telfort site, dus bel ik.
Hmm, hier alles zonder problemen verlopen.
Ik had me via internet aangemeld en 3 dagen later had ik het pakketje in huis !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 09:13:

- wanneer ik ... email wil verzenden...

Verder werkt het mailen echt super !!

mailen vanaf de telefoon, lukt jou dat wel?

welke smtp server gebruik je dan?
kun jij mij dan ff jou instellingen doormailen? (j.vanuden@wijnhoeve.com)

alvast bedankt, groetjes johannus

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen 3 dagen? Ik had zoiezo 7 dagen opzegtermijn :S Maar baal echt want wil die foon zo graag! En had hem dinsdag al verwacht.. Najah, nog maar tot woensdag/donderdag wachten dan maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op 14 augustus 2004 @ 13:30:
[...]

mailen vanaf de telefoon, lukt jou dat wel?

welke smtp server gebruik je dan?
kun jij mij dan ff jou instellingen doormailen? (j.vanuden@wijnhoeve.com)

alvast bedankt, groetjes johannus
Ik heb diverse emailaccounts erop staan en met geen enkele ondervond ik problemen. Ik heb bij verbinding wel de zelfgemaakte "gprs" zoals die door de Dr. werd beschreven toegevoegd.

Ik schrijf nu ondervondt; want opeens is de "GPRS-toegang geweigerd" en daarna "geen antwoord van het net1" op mijn display te staan.
Waar dit ineens vanaf komt geen idee :( :( .
Misschien weer zoiets geniaals van Telfort ??

Zodra ik weer kan mailen zal ik het melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 15:15:
Binnen 3 dagen? Ik had zoiezo 7 dagen opzegtermijn :S Maar baal echt want wil die foon zo graag! En had hem dinsdag al verwacht.. Najah, nog maar tot woensdag/donderdag wachten dan maar :(
JA, echt binnen 3 dagen, want ik had het pakketje al thuis, kreeg ik de dag erna de email hoe ik alles kon nakijken wie www.tracktrace.nl .

Maar nu ben ik mij gewoon een beetje aan het ergeren dat niet alle opties het doen waar ik hem voor heb aangeschaft, namelijk GPRS en MMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

@ouzo: nee, ik bedoel bij je accounts, welke smtp server gebruik je?

ik heb namelijk geen problemen met te verbinden, en met e-mail op te halen, maar ik kan geen goede server vinden om mail te versturen...
staat bij je e-mail instellingen; menu -> berichten -> instellingen -> e-mail -> acounts en dan bij smtp server....

[ Voor 22% gewijzigd door Jgsvuden op 14-08-2004 16:46 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op 14 augustus 2004 @ 16:44:
@ouzo: nee, ik bedoel bij je accounts, welke smtp server gebruik je?

ik heb namelijk geen problemen met te verbinden, en met e-mail op te halen, maar ik kan geen goede server vinden om mail te versturen...
staat bij je e-mail instellingen; menu -> berichten -> instellingen -> e-mail -> acounts en dan bij smtp server....
Ik maak gebruik van een (gratis) softhome account
www.softhome.net

De volgende gegevens heb daar staan:

SMTP-server
mail.softhome.net

SMTP poort
00025

SMTP-authenif.
JA

SMTP-wachtwoord
daar staat mijn wachtwoord wat ik gebruik bij Softhome

Succes !!

Ouzo

P.s. Kan het zijn dat de GPRS er in Midden-Limburg eruit ligt.
Ik heb GPRS op mijn display staan (zonder die streepjes ernaast).
Want als ik op WAP instel doet hij het wel, maar jah, dat is traag en duur !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 16:55:
P.s. Kan het zijn dat de GPRS er in Midden-Limburg eruit ligt.
Ik heb GPRS op mijn display staan (zonder die streepjes ernaast).
Want als ik op WAP instel doet hij het wel, maar jah, dat is traag en duur !!
Effe de GSM opnieuw opgestart en ik heb weer 2 emails kunnen verzenden.. Raar..
Maar hij doet het weer _/-\o_

Ouzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

ouzo, dankje! deze smtp is geweldig, nu kan ik ook mailen met het ding :D:D:d

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat bedoelen jullie met streepjes naast GPRS? Ik heb dit nml niet, heeft dat mss ermee te maken dat mn GPRS niet werkt? En trouwens, kheb nog iets geniaals :( , mn T9 is weg :S Staat niet meer in de lijst, zal mn back-up eens proberen terug te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreselijk!! Sms'n zonder T9! Ennuhm, kun je als je mails verstuurt ook bijlagen toevoegen? Zoals foto's of misschien zelfs filmpjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik toch al redelijk wat foto's heb zou ik deze graag ordenen in mappen, de mappen aanmaken lukt maar hoe zet ik daar een foto in?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-09 12:32

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 15:15:
Ik geloof dat we nu allemaal wel weten dat je je nieuwe speeltje nog niet hebt... ok? ;)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 21:28:
Nu ik toch al redelijk wat foto's heb zou ik deze graag ordenen in mappen, de mappen aanmaken lukt maar hoe zet ik daar een foto in?

greetz
Heb het al gevonden, je moogt nog niet klikken op de foto en dan kun je hem verplaatsen.
Maar als ik de foto als achtergrond neem staat die nooit over het volledige scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 20:36:
Vreselijk!! Sms'n zonder T9! Ennuhm, kun je als je mails verstuurt ook bijlagen toevoegen? Zoals foto's of misschien zelfs filmpjes?
Hmm, SMS-en kan ik hier wel met T9. Druk op het # en je kunt kiezen wat je wilt hebben (er verschijnt onderin beeld een balk waarin je kunt zien wat je wilt hebben).

Bij de email kun je ook bijlagen meesturen, zo heb ik diverse foto's doorgemaild.
Alleen als ik een filmpje (hoogwaardige kwaliteit , 11 sec. met geluid) wilde doormailen, dan ging mijn GSM ineens vanzelf uit.

Weet niet of anderen dit ook hebben.

Ouzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op 14 augustus 2004 @ 18:14:
ouzo, dankje! deze smtp is geweldig, nu kan ik ook mailen met het ding :D:D:d
Overigens ik heb een mailacoount van Tiscali en Zonnet op mijn GSM staan, en ik kan met ze allemaal zonder problemen de mail ophalen en verzenden ..

Ouzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 13:31:
[...]

Hmm, SMS-en kan ik hier wel met T9. Druk op het # en je kunt kiezen wat je wilt hebben (er verschijnt onderin beeld een balk waarin je kunt zien wat je wilt hebben).

Bij de email kun je ook bijlagen meesturen, zo heb ik diverse foto's doorgemaild.
Alleen als ik een filmpje (hoogwaardige kwaliteit , 11 sec. met geluid) wilde doormailen, dan ging mijn GSM ineens vanzelf uit.

Weet niet of anderen dit ook hebben.

Ouzo
Dit heb ik nog niet gehad.. Ik weet wet dat er per provider een max zit aan Kbs wat je per e-mail kan versturen (zo via GPRS). Mail anders die bug naar siemens (welke FW heb je btw?)
offtopic:
Dat groeten onderaan een post is best irritant op den duur. Overigens wordt dit sowieso bij GoT niet op prijs gesteld ;) zie ook ergens in een van de faqs.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste