Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Nakebod schreef op 10 augustus 2004 @ 01:11:
[...]

Heb zelfde FFS version, alleen van 3 Juni, en hier ook geen PhotoEditor, icm SW08.
Dus schijnbaar ligt het niet aan SW08, maar icm de FFS, wat het ook zijn mag?
Geen idee wat de FFS version inhoudt... Fast File System? Firmware Factory Software? First Ferson Shooter? Anyway geen idee dus :)

edit: kga vanavond wel ff die app. eraf mikken en er terug opzetten :7

[ Voor 9% gewijzigd door Gully op 10-08-2004 12:30 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 12:22:
Nee.., athans, voor hoever ik weet niet... Lijkt me stug want daz heel duur om een telefoon op te sporen zeg maar... En wat kun je allemaal met die foto editor dan?
euhm... foto's bewerken? :)

Nee serieus, best een leuke applicatie. Kan je je geschoten foto's voorzien van tekst, icoontjes (bv een hoed en een snor op je vriendin dr foto, erg grappig :P) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:20

Nakebod

Nope.

Naar mijn mening, toen hij hier nog werkte, grappig, maar zeer nutteloos ;-)
Indien bewerkbaar: fotosoep.

En herinstall van dat prog, hoe wil je dat doen dan? Of mis ik een cd/install file ofzo voor de software?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op 10 augustus 2004 @ 12:28:
[...]

Geen idee wat de FFS version inhoudt... Fast File System? Firmware Factory Software? First Ferson Shooter? Anyway geen idee dus :)

Ik denk zelf dat laatste, First Ferson Shooter :P. Njah, misschien doettie het bij mij wel als FW08 erop staat want als die erop staat is die er daar op gezet..., Najah, ik zie wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op 10 augustus 2004 @ 12:28:
[...]

Mss eens een mailtje sturen naar siemens?

Waar stond ergens in dit topic hoe je kon aanpassen dat hij toont hoeveel tekens je nog hebt voor een bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Volgens mij is dat standaard aan, 760 tekens.
Heb zover ik weet niets aangezet, heel misschien dat firmware update dit wel gedaan heeft, durf namelijk niet te zeggen of ik het met SW04 ook had.
Wat aan de ene kant makkelijker zou zijn, is als je kon kiezen tussen: Aantal tekens die je nog kan typen en hoeveel tekens je al getypt hebt (Of beide..:P)
Het kan best dat het een optie is, maar er is zoveel mogelijk, dat ik het misschien gewoon over het hoofd zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op 10 augustus 2004 @ 12:57:
Volgens mij is dat standaard aan, 760 tekens.
Heb zover ik weet niets aangezet, heel misschien dat firmware update dit wel gedaan heeft, durf namelijk niet te zeggen of ik het met SW04 ook had.
Wat aan de ene kant makkelijker zou zijn, is als je kon kiezen tussen: Aantal tekens die je nog kan typen en hoeveel tekens je al getypt hebt (Of beide..:P)
Het kan best dat het een optie is, maar er is zoveel mogelijk, dat ik het misschien gewoon over het hoofd zie.
Maar ik bedoel hoeveel tekens je nog over hebt voordat je een volgende bericht stuurt, want 760 tekens wordt verstuurd al meerder berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 13:02:
[...]

Maar ik bedoel hoeveel tekens je nog over hebt voordat je een volgende bericht stuurt, want 760 tekens wordt verstuurd al meerder berichten
Hij geeft netjes aan waar je bent: SMS1, SMS2 etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o , ik had m'n bril niet op

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL :P Slim, wou net zegge, anders is dat best wel stom geweest van siemens :P maargoed, gelukkig niet... Ik wil'm echt zo graag, kank eindelijk meer praten, zit nu verdomme al 10 dagen te wachten!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 13:12:
LOL :P Slim, wou net zegge, anders is dat best wel stom geweest van siemens :P maargoed, gelukkig niet... Ik wil'm echt zo graag, kank eindelijk meer praten, zit nu verdomme al 10 dagen te wachten!! :(
Ja, ik wil hem ook graag! En het irritante is, dat ik via track&trace kan zien dat het pakketje gewoon al op t post-distributiecentrum 500m van mn huis ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk heb je hem morgen, is echt keileuke foon (juist jammer van mp3 dan :( ) Maar hoe langer je er naar uitkijkt hoe toffer het gaat zijn als je hem toegestuurd krijgt ;)
Het is wel leuk dat weinig mensen deze foon hebben dus is hij lekker origineel, minder leuk is dat als ze je eens een mms sturen jij alles in het klein ziet op dat reuze beeldscherm, en dat er zoweinig wallpapers nog maar voor zijn.

Het is echt een superleuke telefoon anders, als ik het beeldscherm eens vergelijk met mijn 3510i, iedereen zegt: nokia, nokia, nokia maar ik vind dat siemens hun disign mooier en mooier wordt, want die nieuwe foons van nokia vind ik stukken lelijker als deze cx65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Voor wallpapers, www.cx65.de daar haal ik de mijne ook vandaan, gratisch, heb nu Buggs Bunny, daarvoor een paar weken Garfield, met liev bloempje O+ vind ik 2 hele mooie, duidelijk, helder en mooie kleuren :)
Ook themes enzo zijn op die site te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 13:21:
[...]

Ja, ik wil hem ook graag! En het irritante is, dat ik via track&trace kan zien dat het pakketje gewoon al op t post-distributiecentrum 500m van mn huis ligt!
Telfort zeker?? Dat had ik vorige week ook! Grote kans dat je hem dan vandaag nog binnen krijgt, staat er: "opgenomen in distributieroute" ? Dan zal het wel eens het geval kunnen zijn.

Sterkte met wachten.

PS. check voor wallpapers en info ook eens www.club-siemens.com

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, maar morge zijn er 7 dagen voorbij (dit is de 7e) dus weet bijna cker dak 'm morge nog niet binnen heb :( Maar dan izt idd wel xtra leuk alsk 'm eenmaal heb. En heb siemens altijd beter gevonden dan nokia, en heb ook altijd de designs mooier gevonde.. Siemens is mooier rond, Nokia vind ik 'n beetje vierkant... Eerste foon was Siemens, 2e Nokia, en nu weer Siemens. Zoals er hier onder ook staat, volgens mij loopt Siemens altijd net een paar stappen voor op Nokia, net als Apple altijd een beetje voor loopt op Windows, al weten veel mensen dan niet, omdat windows en nokia gewoon een stuk bekender zijn!! Maar bij apple loopt alles een stuk soepeler, minder crashes en allemaal een stuk beter afgewerkt. Bij nokia zijn bijv. de camera's allemaal bagger :S Ook zijn ze een stuk minder mooi (software bedoel ik dan). Maargoed, daz ammaal mijn mening :P Ligt volgens mij dus gewoon aan de bekendheid van Nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 13:48:
[...]

Telfort zeker?? Dat had ik vorige week ook! Grote kans dat je hem dan vandaag nog binnen krijgt, staat er: "opgenomen in distributieroute" ? Dan zal het wel eens het geval kunnen zijn.

Sterkte met wachten.

PS. check voor wallpapers en info ook eens www.club-siemens.com
Idd, er staat "opgenomen in distributieroute" en dan plaats+straat, hier dus net paar 100m vandaan. Maar niet besteld bij telfort, via GSM TV, bedankt iig!

edit: alsof de duivel ermee speelt :) kheb m nu binnen! jippie!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd!! Haha, en? Istie al een keer vastgelopen? Wat vind je ervan? Welke FW staat erop? Heb j'm al leeggespeeld? :P Khoop echt dat die van mij morgen of overmorgen komt!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Hmm... het opnieuw installeren van Photoeditor helpt iig niet :( Denk dat t wachten is op een nieuwe update ;)

edit:
ah de oplossing:
http://139.23.38.140/otap...0X7D18JKT8V3FHHQFWHUL0KD1

en

http://139.23.38.140/otap...0X7D18JKT8V3FHHQFWHUL0KD1

downloaden en in de map van Photoeditor kopieren (je moet eerst van de map Photoeditor het alleen-lezen-vinkje weghalen, anders kan je de bestaande files niet deleten). Dit is als t goed is de nieuwe versie van Photoeditor!

worksssss! wel in het engels (was dat al? :))

[ Voor 74% gewijzigd door Gully op 10-08-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 16:32:
Gefeliciteerd!! Haha, en? Istie al een keer vastgelopen? Wat vind je ervan? Welke FW staat erop? Heb j'm al leeggespeeld? :P Khoop echt dat die van mij morgen of overmorgen komt!! :(
Hijs goed! Ik heb FW04, 22 juni geproduceerd, maar nog niet vastgelopen...dadelijk toch maar even updaten! Accu nog niet opgeladen, was vrij vol toen ik hem kreeg, ik maak hem nu gewoon helemaal leeg en laadt m dan wel helemaal vol. Btw, het display is echt goed! Vooral als je in het hoofdmenu komt, echt mooi! Ik hoop dat jij hem ook snel krijgt ZorBiX! Enne Gully, mooi dat het probleem is opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 17:50:
[...]

Hijs goed! Ik heb FW04, 22 juni geproduceerd, maar nog niet vastgelopen...dadelijk toch maar even updaten! Accu nog niet opgeladen, was vrij vol toen ik hem kreeg, ik maak hem nu gewoon helemaal leeg en laadt m dan wel helemaal vol. Btw, het display is echt goed! Vooral als je in het hoofdmenu komt, echt mooi! Ik hoop dat jij hem ook snel krijgt ZorBiX! Enne Gully, mooi dat het probleem is opgelost!
ThnQ!! Denk dat het eerst wat ik ga doen als ik hem binnen heb is die datakabel bestellen, alstie er is update, en photoediter repareren om het zo maar ff te noemen :P En hoe bedoel je dat het display hiervoor echt goed was? Had je hiervoor btw al kleuren display? (Waarom moet IK nou als enige zolang op die foon w88) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Games!!!

wap maar eens naar: wap.my-siemens.com/games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 17:53:
[...]

ThnQ!! Denk dat het eerst wat ik ga doen als ik hem binnen heb is die datakabel bestellen, alstie er is update, en photoediter repareren om het zo maar ff te noemen :P En hoe bedoel je dat het display hiervoor echt goed was? Had je hiervoor btw al kleuren display? (Waarom moet IK nou als enige zolang op die foon w88) :(
Ik had gelukkig al een goeie datakabel, nog van mn m55, dus wel een tel met kleurenscherm...maar dit is echt een wereld van verschil! Mag ook wel, 4096 tov 65K kleuren! Kben nu ff de firmware aan t updaten, duurt vrij lang...sja..waarom t bij jou zo lang duurt voordat je de tel hebt...ergens anders bestellen, ik heb zondag besteld en vandaag binnen, erg netjes, zelfs met gratis dvd van charlies angels erbij!
Gully schreef op 10 augustus 2004 @ 18:01:
Games!!!

wap maar eens naar: wap.my-siemens.com/games :)
mmm dalijk ff kijken, moet mn wap nog instellen enzo...zijn dat speciale games voor de CX65? Heb je er al wat geprobeerd?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:02:
[...]

mmm dalijk ff kijken, moet mn wap nog instellen enzo...zijn dat speciale games voor de CX65? Heb je er al wat geprobeerd?
Geen idee of ze er speciaal voor zijn. Werken iig wel goed :) Euroman en Football 2004 geprobeerd. Vooral Euroman is wel leuk :) Heb nog wel een andere site voor games, maar die mag ik hier niet roepen O-)

hmmm... na level 1 van Euroman, krijg ik dit: Sorry, but your payment is not supported on your cellular operator! Please download the correct version of the application from wap.my-siemens.com.

Strange, had gewoon voor Belgium/Proximus gekozen voor het downloaden O-) Werd niet gevraagd om te betalen ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Gully op 10-08-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARG!! Door al die dingen die jullie zegge wilk 'm steeds liever!! :P En die euroman ofzo, wat is dat voor game dan? En waarom mag je die andere link hier niet noemen? Plaatje wat hier onderaan staat lijkt me btw zo FUCKING mooi op die foon!!! Najah, nog ff w88 en dan hek 'm ook :( Al vind ik de ff wel heel lang, en Frake, dat het zolang duurt komt omdat je bij telfort eerst 7 WERKdagen bedenktijd krijgt en je die niet kunt annuleren ofzo :( Maargoed, die zijn morgen voorbij, kijken hoelang het vanaf daar nog duurt... (bestel hem daar omdattie daar goedkoopst was met verlenging)

Afbeeldingslocatie: http://img22.exs.cx/img22/8827/PrachtigIE.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:11:
ARG!! Door al die dingen die jullie zegge wilk 'm steeds liever!! :P En die euroman ofzo, wat is dat voor game dan? En waarom mag je die andere link hier niet noemen? Plaatje wat hier onderaan staat lijkt me btw zo FUCKING mooi op die foon!!! Najah, nog ff w88 en dan hek 'm ook :( Al vind ik de ff wel heel lang, en Frake, dat het zolang duurt komt omdat je bij telfort eerst 7 WERKdagen bedenktijd krijgt en je die niet kunt annuleren ofzo :( Maargoed, die zijn morgen voorbij, kijken hoelang het vanaf daar nog duurt... (bestel hem daar omdattie daar goedkoopst was met verlenging)
[afbeelding]
Warez mogen nu eenmaal niet op GoT, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail me die link plz ff :D juan_a_2@hotmail.com wat vind je btw van dat plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:31:
Mail me die link plz ff :D juan_a_2@hotmail.com wat vind je btw van dat plaatje?
plaatje is idd best mooi als wallpaper! Alleen jammer dat hij van IE is... :)
Heb nu meteen ook maar ff die te gekke klar.midi erop gezet haha, jammer genoeg klinkt hij niet zo heel mooi, maja!

*Frake, nu met FW08 en n 'kapotte' photoEditor!*

edit: Hij is weer gefixt, bedankt Gully!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat die klar.midi niet zo mooi klinkt :( Maar boeie dat die wallpaper van IE is, hijs vet mooi duzzz lol :P ik baal btw wel dat ik ook datakabel moet kopen, maar wil er cker een, oa voor die wallpaper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:51:
Jammer dat die klar.midi niet zo mooi klinkt :( Maar boeie dat die wallpaper van IE is, hijs vet mooi duzzz lol :P ik baal btw wel dat ik ook datakabel moet kopen, maar wil er cker een, oa voor die wallpaper :P
Ja datakabel is echt handig, heb m nu al gebruikt van FW-update, tel-nr's over zetten, beltonen dr op zetten+java applicaties, als ik jou was zou ik er echt 1 kopen, wel die 510 dan he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:31:
Mag je naar mij ook mailen ;)
nightwolve@telenet.be

Kun je die wallpapers automatisch elke dag laten wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Even een vraagje over de datakabel. Hoe zit het met de snelheid van zo'n ding, als ik namelijk via IrDA bijv. foto's overstuur duurt het voor 15 foto's van elk 45KB elk zon 5 minuten voor ze op mn computer staan. Is dat met een datakabel veel sneller, of is de telefoon gewoon zo traag (of mn computer natuurlijk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel MP voor de camera heeft deze mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPC-Postman schreef op 10 augustus 2004 @ 18:59:
Even een vraagje over de datakabel. Hoe zit het met de snelheid van zo'n ding, als ik namelijk via IrDA bijv. foto's overstuur duurt het voor 15 foto's van elk 45KB elk zon 5 minuten voor ze op mn computer staan. Is dat met een datakabel veel sneller, of is de telefoon gewoon zo traag (of mn computer natuurlijk :) )
nou, via mijn datakabel duurt t een paar seconden per foto (3 á 4 denk ik?!) duurt dat via IrDA zooo lang? pfff
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 19:09:
Hoeveel MP voor de camera heeft deze mobiel
maar 0,3MP (640 bij 480) maar ik vind de foto's lang niet slecht

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 19:10:
[...]

maar 0,3MP (640 bij 480) maar ik vind de foto's lang niet slecht
Zijn er al fotos mee gamaakt, zou je me aub een linkje kunnen geven, ben aan het twijfelen tussen de Siemens CX65 en de S65, maar die laatste kost veel duurder natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 19:14:
[...]

Zijn er al fotos mee gamaakt, zou je me aub een linkje kunnen geven, ben aan het twijfelen tussen de Siemens CX65 en de S65, maar die laatste kost veel duurder natuurlijk
check dit topic ff :) bijv pagina 10, de eerste foto is wel vrij slecht, over t algemeen zijn ze wel beter, tenminste, tot zover ik foto's heb gemaakt

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook bijna cker datakabel, ook om gemaakte foto's op me pc te zetten. En foto's staan btw al ergens op pagina 12 ofzo, zijn idd behoorlijk goed voor gsm. De S65 is btw nog niet uit, HEEL veel duurder dan de CX65 en precies hetzelfde als CX65 BEHALVE camera, dus behalve als je de foon alleen voor de camera koopt zou ik ECHT voor de CX65 gaan!! Die vink nog mooier ook en de foto's zijn naar mijn mening met deze foon al mooi genoeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 19:20:
Ik wil ook bijna cker datakabel, ook om gemaakte foto's op me pc te zetten. En foto's staan btw al ergens op pagina 12 ofzo, zijn idd behoorlijk goed voor gsm. De S65 is btw nog niet uit, HEEL veel duurder dan de CX65 en precies hetzelfde als CX65 BEHALVE camera, dus behalve als je de foon alleen voor de camera koopt zou ik ECHT voor de CX65 gaan!! Die vink nog mooier ook en de foto's zijn naar mijn mening met deze foon al mooi genoeg!!
Nou...das toch wat overdreven, de S65 zal ook een stuk meer functies hebben, bijvoorbeeld een organiser, maar ook blue-tooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor :) Kijk maar eens bij verschillende sites en vergelijk ze, ze hebben precies hetzelfde behalve camera en inderdaad blue tooth, dat was ik even vergeten... Maar voor de rest zo goed als hetzelfde behalve wat kleine dingen (ook resolutie van camera enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:53:
[...]

Ja datakabel is echt handig, heb m nu al gebruikt van FW-update, tel-nr's over zetten, beltonen dr op zetten+java applicaties, als ik jou was zou ik er echt 1 kopen, wel die 510 dan he
Kan jij via de Phone Manager je telnrs op de SIM kaart benaderen? Mij lukt dat niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op 10 augustus 2004 @ 19:51:
[...]

Kan jij via de Phone Manager je telnrs op de SIM kaart benaderen? Mij lukt dat niet... :(
Nouja, ik gebruik nog geen Phone Manager, Maar Siemens Data Suite die ik nog van mn M55 had...dan lukt t me alleen via omwegen om mn oude nr's erop te krijgen, Phone Manager heb ik nog niet geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

* Nakebod zet IR aan, legt foon voor flaptop, start Mobile Phone Manager, clickt op contact, en ik wacht even, of zelfs even lang :)
Krijg wel een melding op me telefoon, toepassing geblokeerd tijdens sync, maar me adresbook + phone book (sim) + vip worden gewoon goed uitgelezen.
Dus ja, het werkt hier wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Nakebod schreef op 10 augustus 2004 @ 20:32:
* Nakebod zet IR aan, legt foon voor flaptop, start Mobile Phone Manager, clickt op contact, en ik wacht even, of zelfs even lang :)
Krijg wel een melding op me telefoon, toepassing geblokeerd tijdens sync, maar me adresbook + phone book (sim) + vip worden gewoon goed uitgelezen.
Dus ja, het werkt hier wel ja.
Welke provider/sim heb je erin zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Orange Free abbo, en werkt dus probleemloos.
Wat voor fout of wat dan ook krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Nakebod schreef op 10 augustus 2004 @ 20:56:
Orange Free abbo, en werkt dus probleemloos.
Wat voor fout of wat dan ook krijg je?
Geen :) Ook idd diezelfde melding op de foon, maar er komt gewoon niets terug. Adresboek uit de foon doet t gewoon wel, maar vanaf de SIM niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ah, maar dat had ik geloof ik net de 1e keer ook.
Error, ik sluit hele app af, start opnieuw, en krijg wel de melding op de telefoon, maar daarna werkte ie wel gewoon.
Dus hele applicatie sluiten, niet alleen die manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie wel zelfde FW? Of als jullie dezelfde hebben is er ook nog een kleine kans dat het aan de FFS ligt (wat dat dan ook is :P ) is die hetzelfde bij jullie 2? En hebbe jullie zelfde kabeltje? Zelfde OS? Gewoon ff alles nagaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 21:58:
Hebben jullie wel zelfde FW? Of als jullie dezelfde hebben is er ook nog een kleine kans dat het aan de FFS ligt (wat dat dan ook is :P ) is die hetzelfde bij jullie 2? En hebbe jullie zelfde kabeltje? Zelfde OS? Gewoon ff alles nagaan :P
FFS is gewoon: Flash File System, of gewoon... ik moest ook ff zoeken :P

[ Voor 6% gewijzigd door Postman81 op 10-08-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M"n moet die ffs dan toch kunnen wijzigen met een datakabel?
Weet alleen niet hoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 22:15:
M"n moet die ffs dan toch kunnen wijzigen met een datakabel?
Weet alleen niet hoe :P
Waarin wil je de FFS wijzigen dan? In FAT32 ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Nakebod schreef op 10 augustus 2004 @ 21:09:
Ah, maar dat had ik geloof ik net de 1e keer ook.
Error, ik sluit hele app af, start opnieuw, en krijg wel de melding op de telefoon, maar daarna werkte ie wel gewoon.
Dus hele applicatie sluiten, niet alleen die manager.
Hmm..heb ik geprobeerd, maar kan er alles mee doen behalve SIM uitlezen... Wat ik wel zie bv bij missed calls ed is de naam die aan een nummer gekoppeld zit, dus blijkbaar ziet hij wel iets... vaag hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof man! Je kan ook dingen die je zelf opneemt als ringtone gebruiken, wist niet dat dat ook kon, wel gaaf! Ik snap alleen iets niet met die inbox (stick naar rechts), gemiste oproepen en smsjes komen daar terecht, maar hoe kan ik die lijst gewoon wissen zonder het smsje zelf weg te gooien? Ik kreeg namelijk 2 smsjes en ik dacht, kgooi ze daar gewoon weg, bleken ze helemaal weg te zijn :/ hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 00:18:
Tof man! Je kan ook dingen die je zelf opneemt als ringtone gebruiken, wist niet dat dat ook kon, wel gaaf! Ik snap alleen iets niet met die inbox (stick naar rechts), gemiste oproepen en smsjes komen daar terecht, maar hoe kan ik die lijst gewoon wissen zonder het smsje zelf weg te gooien? Ik kreeg namelijk 2 smsjes en ik dacht, kgooi ze daar gewoon weg, bleken ze helemaal weg te zijn :/ hoe werkt dat?
Had ik ook, daar gewist is ook echt weg. Je kan instellen dat de lijst elke dag op een tijdstip wordt geleegd, zo heb ik het gedaan... (opties>instellingen>Items verw.>dagelijks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cewl, die lijst lijkt me echt handig :D En als je zeg maar zelf een liedje opneemt van die tv ofzo, klinkt die dan ook een beetje mooi? Tis inmiddels woensdag dus hij kan vanaf vandaag elke dag komen :D Hopelijk morgen!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 08:41:
Cewl, die lijst lijkt me echt handig :D En als je zeg maar zelf een liedje opneemt van die tv ofzo, klinkt die dan ook een beetje mooi? Tis inmiddels vrijdag dus hij kan vanaf vandaag elke dag komen :D Hopelijk morgen!!
al vrijdag ja? Gek! die tijd gaat hard ;) Maar ik zal er niet teveel van verwachten als je zelf een liedje opneemt, klinkt niet bepaald super, t is vooral leuk om zelf dingen in te spreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K, en ik bedoelde eigenlijk woensdag, maar da snap je wel :P Heb't al verranderd, thnx! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He leuk, ik wist niet dat je de battery op verschillende manieren kon laten trillen (helikopter, ufo, schok, mug, trein) Echt een vette telefoon

effe off-topic:
mss een beetje een rare vraag, maar hoe steken jullie je GSM in je broekzak:
- met het scherm naar de buitenkant van je been,, als je dan je been ergens tegen stoot heb je wle kans op een gebroken scherm.
-met het scherm naar de binnenkant van je been,, maar dan wrijft het scherm de hele tijd tegen je been en mss sneller kans op krasse.
Echt een rare vraag maar ik moest daar zo ineens aan denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPC-Postman schreef op 10 augustus 2004 @ 22:37:
[...]

Waarin wil je de FFS wijzigen dan? In FAT32 ofzo? :P
Op pagina 13 werd er van gesproken, dat de ffs niet overeen kwam??
Daarmee dat ik dacht dat je die kon veranderen, het is mijn eerste foon met software dus heel veel weet ik er nog niet van
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023

Jgsvuden

Hoi!

iemand ervaring met deze telefoon in combinatie met een abonnement van telfort?

gprs werkt bij mij steeds niet, dus mobiel internet ook niet

én mms werkt ook niet omdat hij geen gprs verbinding kan krijgen, daarom kan ik ook geen e-mail versturen/ontvangen...

voor de rest: SUPERtelefoon!!!!

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 10:15:
He leuk, ik wist niet dat je de battery op verschillende manieren kon laten trillen (helikopter, ufo, schok, mug, trein) Echt een vette telefoon

effe off-topic:
mss een beetje een rare vraag, maar hoe steken jullie je GSM in je broekzak:
- met het scherm naar de buitenkant van je been,, als je dan je been ergens tegen stoot heb je wle kans op een gebroken scherm.
-met het scherm naar de binnenkant van je been,, maar dan wrijft het scherm de hele tijd tegen je been en mss sneller kans op krasse.
Echt een rare vraag maar ik moest daar zo ineens aan denken
wat bedoel je met: "battery laten trillen" bedoel je dat je de trilfunctie in kan stellen?? Wist dat dat wel kon met de C55, maar bij deze ook? Hoe dan? >:) Enne, ik doe altijd het scherm naar mn been toegericht zegmaar, en altijd alleen (iig zonder sleutels!) in mn zak, en sowieso, mochten er krassen op t display komen, kun je altijd nog een nieuw frontje kopen

edit: kheb t al gevonden!
Johannusvanudos schreef op 11 augustus 2004 @ 10:24:

én mms werkt ook niet omdat hij geen gprs verbinding kan krijgen, daarom kan ik ook geen e-mail versturen/ontvangen...

Nouja, ik heb ook de cx65 icm telfort abo, ik heb alleen nog niks van dat wap/gprs/mss alles geprobeerd, vandaag toch eens uitzoeken...kun je t even laten weten als het je is gelukt?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon nog niet maar wel telfort abbo. Ik doe enorm veel met gprs dus dat zal 1 van de eerste dingen gaan worden die ik uit ga zoeken, ik post wel ff zodra ik me foon heb en nog een keer zodra ik dat door heb!! Cewl btw dat je verschillend kunt laten trillen :P Ik doe foon btw meestal met beeldschermpje naar buitenkant :P Maar dat verschilt, heb btw nog bijna nooit krassen gehad op vorige gsm's duzzz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er nu ook even me bezig, wap heb ik wel aan de praat, gprs nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

wap werkt bij mij inmiddels ook, alleen via CSD, data-oproep, maar dan betaal je per minuut en het is langzamer dan GPRS...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op 11 augustus 2004 @ 11:56:
wap werkt bij mij inmiddels ook, alleen via CSD, data-oproep, maar dan betaal je per minuut en het is langzamer dan GPRS...
precies, dat heb ik ook, maar ik wil ook GPRS...maar hoe? Trouwens, gaat dat wappen van je belminuten af of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

volgens de telfort-site wel, voor zover ik dat kan opmaken uit de teksten op hun site: "kosten zijn hetzelfde als een gesprek naar een mobiel nummer"

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dat ben ik ook tegengekomen, maar dan is me nog niet duidelijk of het dan van mn belminuten afgaat, of gewoon 0,11cent per minuut kost..? Achja, maakt ook niet zoveel uit, ik wil gprs'en! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

klopt, ik wil ook gprs, maar om toch nog ff terug te komen... hij beld gewoon een mobiel nummer: 0626000222; dus dat is gewoon een gesprek naar een standaard 10-cijferig mobiel nummer... toch?

heb telfort gebeld, die zeiden dat de tel. nog zo nieuw was dat de instellingen voor gprs in de loop van de maand ofzo wel op hun website zouden verschijnen, als het goed is....
maar als iemand het nu al op kan lossen,. nog liever!

dan ff nog wat anders heeft er iemand anders ook problemen met het fijt dat smart sync de telefoon niet herkend via infrarood, terwijl mpm hem wel gewoon herkend op hetzelfde moment... wil hem namelijk graag ff met outlook scyncen...

alvast bedankt, grtz johannus

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op 11 augustus 2004 @ 12:39:
klopt, ik wil ook gprs, maar om toch nog ff terug te komen... hij beld gewoon een mobiel nummer: 0626000222; dus dat is gewoon een gesprek naar een standaard 10-cijferig mobiel nummer... toch?

heb telfort gebeld, die zeiden dat de tel. nog zo nieuw was dat de instellingen voor gprs in de loop van de maand ofzo wel op hun website zouden verschijnen, als het goed is....

dan ff nog wat anders heeft er iemand anders ook problemen met het fijt dat smart sync de telefoon niet herkend via infrarood, terwijl mpm hem wel gewoon herkend op hetzelfde moment... wil hem namelijk graag ff met outlook scyncen...

je hebt gelijk, dan zal het wel gewoon van mn belminuten af gaan, bedankt voor alle informatie. Met IrDA heb ik geen ervaring helaas, suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Johannusvanudos schreef op 11 augustus 2004 @ 12:39:

dan ff nog wat anders heeft er iemand anders ook problemen met het feit dat smart sync de telefoon niet herkend via infrarood, terwijl mpm hem wel gewoon herkend op hetzelfde moment... wil hem namelijk graag ff met outlook scyncen...

Die instellingen zijn allemaal hetzelfde natuurlijk. Automatische instelling zou misschien nog niet beschikbaar zijn, maar handmatig kan het natuurlijk wel. Je moet alleen ff de juiste gegevens op papier hebben. APN, gebruiker/pass en dns is wat je nodig hebt (de laatste gebruik ik gewoon mn chello dns voor). Zijn deze gegevens niet terug te vinden op de telfort site? (of kijk onder een andere siemens, staan ze waarschijnlijk ook wel).

Smart sync ken ik niet, maar ondersteunt die wel deze telefoon? Bovendien kan MPM ook outlook synch doen, toch?

edit: Ik heb even op de site van telfort gekeken, maar goeiendag! hoe onoverzichtelijk kan je hem maken. Heb 1 pagina gevonden voor instellingen voor gprs/wap voor een siemens. Maar dat bestaat uit een 34-stappen plan. |:( Ben dan blij dat ik Vodafone heb :) Deze pagina dus Maar ik zie nu dat er dan gewoon een CSD verbinding wordt aangemaakt.. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Gully op 11-08-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is inderdaad 34 stappen, maar als je even kijkt wat voor stappen valt het reuze mee!! :P Het zijn allemaal stappen van een zin vna 4 woorden :P. Ik zal het hier ff heen kopieeren:

Kies Menu Ga naar Surf & fun (en druk op Kies) Ga naar Internet (en druk op Kies) Ga naar Profielen (en druk op Kies) Ga naar Profiel 1 (en druk op Bewerk.) Ga naar Profielnaam (en druk op Bewerk.) Type in: telfort wap (en druk op Gereed) Ga naar IP adres (en druk op Bewerk.) Type in: 193.113.200.195 (en druk op Gereed) Ga naar IP poort (en druk op Bewerk.) Type in: 9201 (en druk op Gereed) Ga naar Homepage (en druk op Bewerk.) Type in: http://wap.telfort.nl (en druk op Gereed) Ga naar GPRS verbreektijd (en druk op Bewerk.) Type in: 0 (en druk op Gereed) Ga naar CSD verbreektijd (en druk op Bewerk.) Type in: 30 (en druk op Gereed) Ga naar Verbindingsprofiel en kies Bewerken (en druk op Kies) Ga naar Profielnaam (en druk op Bewerk.) type in: Telfort (en druk op Gereed) Ga naar CSD-instell. (en druk op Bewerk.) Ga naar Inbelnr. (en druk op Bewerk.) Type in: +31626000222 (en druk op Gereed) Ga naar Verbing. type (en druk op Bewerk.) Ga naar ISDN (en druk op Kies) Ga naar Loginnaam (en druk op Bewerk.) Type in: username (en druk op Gereed) Ga naar Wachtwoord (en druk op Bewerk.) Type in: password (en druk op Gereed) Kies Opslaan Kies nogmaals Opslaan Kies nogmaals Opslaan Druk een paar keer op het rode horentje totdat je terug bent op het beginscherm. Klaar!

Is misschien beetje onoverzichtelijk, maar daar moet het wel mee lukken :P Suc6!!

*update* Dit is wap!! Geen GPRS, zal ff doorzoeken en dan maak ik wel nieuwe post aan! *update*

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

die instellingen van telfort heb ik al wel gevonden maar die werken dus niet...

smartsync is een onderdeel van mpm, zat erbij, maar lukt dus ff niet :S

en idd de telfort site is behoorlijk onoverzichtelijk....

maar, nog ff iets anders:

http://www.portablegear.n...-detail.htm?CID=1&PID=696

hier las ik het volgende:
...De backlight zorgt ervoor dat het scherm beter leesbaar is in bijvoorbeeld felle zon. De bediening van het toestel vindt plaats met je stem (VoiceDial) of op het toestel zelf.
(VoiceDial) vooral dit vond ik interessant, ik heb het namelijk nog niet kunnen vinden op de foon, iemand van jullie al een voicedail functie ontdekt?!

edit: volgens mij is dit gewoon een bout-review er staat ook dit:
POP3Email Nee
staat in die tabel...

ow, edit2: er staat ook dat de telefoon geen java ondersteund, zouden ze wel de goede telefoon getest hebben?

en edit nummertje 3 alweer: er staat ook dat dit toestel geen optische zoom bevat: haha

[ Voor 23% gewijzigd door Jgsvuden op 11-08-2004 14:55 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

Zorbix: dat had ik ook al gedaan, maar dan heb je idd wap via een telnr en betaal je per minuut... :S

zijn er ook mensen die problemen hebben met gprs en geen telfort hebben maar een andere provider?

ik heb trouwens ook een raar tekentje in het scherm: gprs maar dan niet met een vierkantje zoals in de handleiding staat, maar met twee stippellijntjes links en rechts...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierzo ff alle instellingen voor WAP, GPRS, MMS (Telfort Prepay) en MMS (Telfort Abbo):

WAP Instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://img18.exs.cx/img18/5161/wap.jpg

GPRS Instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://img18.exs.cx/img18/3789/gprs.jpg

MMS (Abbonement) Instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://img18.exs.cx/img18/8620/mms-abbo.jpg

MMS (Prepay) Instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://img18.exs.cx/img18/3703/mms-prepay.jpg

Ik heb ze niet voor een Siemens gsm gezocht ofzo, dus je moet wel kijken waar je alles moet invullen, maar dat zal wel lukken, anders vraag je het hier maar gewoon en krijg je vanzelf antwoord :) Suc6!!

*update* >>> Ga naar Verbing. type (en druk op Bewerk.) Ga naar ISDN (en druk op Kies) <<< Dat stukje, daar moet ipv ISDN GPRS selecteren (of wat er dan ook bij staat) en alle andere instellingen die niet bij dat dialoogje staan moet je invullen zoals bij dat bericht hiervoor staan :P Hoop dat jullie het snappen en het lukt/werkt want heb het zelf niet getest... *update*

*update2* >>> en edit nummertje 3 alweer: er staat ook dat dit toestel geen optische zoom bevat: haha <<< Bevat CX65 ook niet :P CX65 bevat digital zoom!! ;) Of vergis ik me nou? *update2*

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

die instellingen staan er al zo in, ik had ze al gevonden... maar het werkt niet, verbindingsfout :S

de instellingen staan erin zoals hierboven vermeld

ik start de browser en klik aan "ga naar" dan voer ik een adres in mmm.telfort.nl of iets anders...

vervolgens zegt ie: "GPRS: Geen verbinding meer. data oproep starten?"

als ik ja doe doet ie dat, maar wap ik dus niet via GPRS, als ik nee doe gaat hij terug naar de browser en opent hij de site niet...

ik heb het volgende pictogram:

|GP|
|RS|

ipv GPRS met een gesloten vierkant eromheen in mijn basisscherm...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

bij verbinding kan ik kiezen tussen ISDN en Analoog :S:S:S: of bedoel je ergens anders?

edit: P.s. ik zit nu bij instellingen > verbinding > data services

van die zoom zou wel kunnen, heb ik me vergist, ik dacht dat het optische zoom was, maar dan kloppen iig die andere dingen niet, of heb jij wel voicedail??

[ Voor 61% gewijzigd door Jgsvuden op 11-08-2004 15:11 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

http://www.gsmarena.com/i....com/siemens_cx65-657.php

nu lees ik het hier wéér: Vioce dail én Voice command, mis ik dan iets?!

en ze hebben het in die reviews ook steeds over "SyncML" watt is dat dan??

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de CX65 nog niet, syncML is synchronisatie met outlook e.d. En dan weet ik 't ook niet meer van die gprs instellingen :S Bij me vorige gsm heb ik de gprs instellingen laten opsturen van de nokia site. Kzal wel ff kijken of dat ook bij Siemens kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

op meer en meer plaatsen kom ik nu wat over voice dailing tegen, mis ik iets?

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voice Dialing heefttie als het goed is wel ja? Alleen Voice Command volgens mij niet! Als dat wel het geval is zou dat vet gaaf zijn :D. En kan nix vinden over GPRS instellingen laten opsturen op Siemens site :( Balen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Johannusvanudos schreef op 11 augustus 2004 @ 15:34:
op meer en meer plaatsen kom ik nu wat over voice dailing tegen, mis ik iets?
Kan ik ook niet vinden :( Dacht ook dat het er niet op zat.

Voor de telforters: Bij die GPRS instellingen staat als Access Point Name: internet, dat lijkt me niet werken, probeer die multimedia.02.nl eens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

sorry, maar voice dailing heeft ie echt niet, of er is echt iets mis met mijn model :S

dus als iemand mij ff kan vertellen waar ik dat kan vinden, áls het erop zit...

en ik heb nog een vaag probleem... (het houd maar niet op :P)

mijn dynamic light werkt niet als ik gebeld wordt, heb mezelf vanuit mijn vaste aansluiting gebeld, maar het gaat niet aan, terwijl ik hem wel ingesteld heb... eigenlijk gaat hij nooit aan, ook niet bij sms en netwerk gevonden enz, alleen als ik demo doe dan doet hij het :S

hoe kan dit?

misshien tijd voor een firmware upgrade?!

heb versie 04...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Johannusvanudos schreef op 11 augustus 2004 @ 15:05:

*knip*
ik start de browser en klik aan "ga naar" dan voer ik een adres in mmm.telfort.nl of iets anders...

vervolgens zegt ie: "GPRS: Geen verbinding meer. data oproep starten?"

*knip*
Dit heb ik ook hoor, en als ik dan voor ja kies dan gaat het gewoon via GPRS.... De term data oproep is dan wel verwarrend. Maar als hij een CSD data oproep wil starten, vraagt hij dat ook uitdrukkelijk!! (CSD: data oproep starten oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

dankje voor de tip gully, maar multimedia.o2.nl werkt ook niet :'( :'( :'( :'(

edit: dat klopt, maar hij gaat bij mij écht bellen naar dat nummer, dat nummer staat ook in mijn lijst gebelde nummers dan, en zo gauw ik de browser afsluit blijft de verbinding met dat nummer open, zo kan ik zien dat hij écht niet via GPRS connect :S

[ Voor 65% gewijzigd door Jgsvuden op 11-08-2004 16:00 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daz idd behoorlijk klote als GPRS bij telfort niet werkt :S Want ik gebruik GPRS echt fucking vaak, voor gratis sms, wallpapers, ringtones en javagames zoeken, chatten via msn. etc. etc. etc., Duz als het bij mij ook niet werkt ga ik telfort bellen!! :@

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

heb ik ook al gedaan, en verteld dat ik met hetzelfde abonnement met een nokia 3200 wél kon internetten via gprs, toen zei hij dat de instellingen voor de siemens binnenkort wel zouden verschijnen, en hij heeft geprobeerd de instellingen van de SX1 te sturen maar dat werkte niet...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote zeg!! Toch ga ik ze bellen, want hoe meer mensen over dat probleem bellen, hoe sneller het waarschijnlijk zal verschijnen, en ze horen die instellingen toch ook zo bij de hand te hebben, ook al hebben ze ze nog niet op de manier dat je ze op kunt sturen!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

ze hadden ze nog niet van siemens gekregen zeiden ze... de speciefieke instellingen voor dat toestel... :S maar das natuurlijk een beetje bullshit... want het zijn hún instellingen, niet die van siemens...

edit: alhoewel, ze zullen wel de specs van de tel. bedoelen ofzo of weet ik veel wat.....

[ Voor 19% gewijzigd door Jgsvuden op 11-08-2004 16:38 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft onzin, want ze verkopen die telefoon, dat betekend dat ze daar die telefoons hebben, en DAT betekend dat ze het MAKKELIJK kunnen bekijken, en wat je waar moet invullen dat is een makkie voor hun, want dan kom je weer bij het punt dat het HUN instellingen zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

ff trouwens helemaal iets anders, ff offtopic: zijn er ergens schema's voor zo'n datakabel? dan soldeer ik er zelf wel ff 1, als ik het schema heb, de connectoren voor de tel. en een stuk seriele kabel heb ik ook al, weerstandjes en ander componentjes kan ik op mijn werk wel regelen, maar heb dan wel ff een schema nodig...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

nog ff iets helemaal anders: die theme's...

is daar een progje voor om die te maken? of moet je dat gewoon met photoshop ofzo doen??

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je ervoor zorgen dat een beltoon (voor inkomend gesprek of van sms) direct op volle sterkte afspeelt en niet steeds luider en luider. Vooral voor kort sms geluidje is dit zeer vervelend.
Nog een bijkomend vraagske: hoe kan je zien welke sofwareversie je hebt.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

*#06# en dan op "more" of in het nederlands "meer" netzolang tot je ergens SW: ziet staan...

beltoonvolume stel je in via instellingen > beltoon > volume

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mercikes voor tip. Maar ivm beltoon bedoel ik het feit dat hij eerst van stiller naar luider gaat, naar het ingestelde max volume ingesteld zoals je zei. Is dat een instelling, of gewoon altijd zo van zachter naar luider...

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

bij mijn oude a50 was dat een instelling:

zacht
middel hard
hard
oplopend

en dan kun je dus van zacht naar hard en dan daarna oplopend en bij oplopend gaat ie van zacht naar z'n hardst, maar de andere opties zijn constant volume, maar weet niet 100% zeker of dat bij deze ook is, zal strax eens testen...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johannusvanudos schreef op 11 augustus 2004 @ 17:06:
nog ff iets helemaal anders: die theme's...

is daar een progje voor om die te maken? of moet je dat gewoon met photoshop ofzo doen??
Daar ben ik ook heel nieuwsgierig naar!! Want lijkt me echt leuk om een eigen theme te maken en al helemaal om er 1 te hebben. En er staat op meeste sites dat er NOG niet zo'n proggie is, maar hoe worden die anderen gemaakt dan? Dan probeer ik het wel op die manier!! Weet iemand daar meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden

Jgsvuden

Hoi!

ik weet iig dat je al een heel eind komt met een photobewerkingsprogje, download er maar eens eentje en open hem met winrar/winzip, het zijn gewoon archives met plaatjes: gif's en jpg's, het enige wat ik niet weet is hoe je de menu stylen kunt maken, de kleur van de geselecteerde menu-items e.d.

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Themes zijn zover ik weet, afbeeldingen en xml.
Die afbeeldingen kan je dus met Photoshop/Gif Animator/noem maar wat maken, en het xml gebeuren, kan je volgens mij gewoon van een ander reeds bestaand theme pakken, en bewerken met o.a. kladblok/notepad.
Geloof dat de extentie voor een theme .std was, die rename je naam .zip, kan je ze uitpakken op de pc, bewerken/nieuw maken, inzippen, weer rename maar .std en dan kan je em als het goed is op je telefoon installeren.

Theme extentie is .sdt, niet std :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nakebod op 11-08-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THNX ALOT!!! Nu nog ff kijken of het beedje lukt :P Echt bedankt, zet hier over poosje wel stuk of 20 themes naar als het lukt haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik m'n gsm formateer, is hij dan zoals bij de aankoop? (alle instellingen identiek zoals in verpakking), of moet ik er dan met datakabel fw opzetten?

Bij wie was de gsm eigenlijk verpakt? Bij mij zat hij gewoon in een kartonnen doos, lader en batterij ook verpakt in karton maar nergens plastiek rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Volgens mij was alles "los", dus de doos waar alles inzat, telefoon zat niet in plastic, lader zat in kleiner doosje, batterij zat dacht ik ook in klein doosje.
Nope, geen plastic gezien volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Johannusvanudos schreef op 11 augustus 2004 @ 16:47:
ff trouwens helemaal iets anders, ff offtopic: zijn er ergens schema's voor zo'n datakabel? dan soldeer ik er zelf wel ff 1, als ik het schema heb, de connectoren voor de tel. en een stuk seriele kabel heb ik ook al, weerstandjes en ander componentjes kan ik op mijn werk wel regelen, maar heb dan wel ff een schema nodig...
Nuja, dat zou je kunnen proberen, maar kost je een hoop werk... Neppe kabels bestaan namelijk al en die werken juist niet. Zie dan maar eens uit te vinden waar t hem inzit...

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste