Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierzo staan trouwens de verbeteringen enzo van FirmWare versie 08.. Die van de versie's ervoor weet ik niet...:

Benefits of firmware version 08:

- Improved carkit functionality
- Icons in addressbook corrected for groups and when a field is empty
- Sending MMS with message size of about 300k possible
- Camera klick is now played over headset, when headset is plugged on
- Correct icon in video mode when clicking on Camera/Video
- It´s possible now to send a MMS Postcard
- Camera is now available during a call
- Correct counting when sending files via IrDA
- Correction in case of playing a video with sound

Grtz, ZorBiX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Oke, de 510 kabel werkt prima. Met Mobile Phone Manager werkt alles iig goed. Ga zo de firmware updaten ;)

1 ding krijg ik echter niet aan de gang met MPM. De telefoonnummers op mn SIM card leest hij namelijk niet :( Hij zoekt wel, maar vind uiteindelijk niets. Iemand anders hier ervaring mee?

edit: de koppeling naam/nummer gaat bij SMSjes toch nog steeds niet goed. Nieuwe SMSjes wordt keurig de "naam" als afzender vermeld. Maar zodra de telefoon uit is geweest, is deze koppeling weg en zie ik enkel het nummer nog. Komt er dan weer een SMS dan gaat het weer goed. Op een of andere manier verdwijnt de koppeling bij het uitgaan...

*ping* :) Dat is met FW08 dus voorbij :D

[ Voor 42% gewijzigd door Gully op 03-08-2004 22:27 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

FF een update van mijn buglist:

- Backlight blijft aan bij opladen (tenzij die uit is en je hem dan oplaadt)
- Dynamic light blijft knipperen als je een gemiste oproep bekijkt door via joystick rechts naar de Inbox te gaan (en niet via de linker softkey)
- Menu in het begin soms wat traag, vlak na aangaan van de foon
- Gesprek weigeren kan niet via de rode toets, dit verbreekt de verbinding echt en deze gaat dan niet door naar de voicemail. Weigeren kan alleen door eerst te kiezen voor mute en daarna voor omleiden.
- SMS / nummer koppeling werkt niet naar behoren.
- Photoeditor start niet op (alleen FW08)

Heb nu dus FW08... nog enkele te gaan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Gully op 03-08-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké :) Thnx, en start die photoediter nooit op met die firmware (is die dus gewoon weg dan zeg maar)? En hoe duur is die kabel en hoe heet die precies? Alvast bedankt!

Grtz, ZorBiX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 08:21:
Oké :) Thnx, en start die photoediter nooit op met die firmware (is die dus gewoon weg dan zeg maar)? En hoe duur is die kabel en hoe heet die precies? Alvast bedankt!

Grtz, ZorBiX
Nee hij is niet weg, maar geeft een foutmelding na het opstarten van de applicatie. Ga het nog eens proberen als ik die applicatie opnieuw installeer, misschien doet die het dan.

Kabel kost nu bij Expansys.nl 26 euro incl. verzendkosten. Dat is echt cheap cheap charly, aangezien deze meestal voor rond de 45 euro wordt aangeboden (50 euro zelfs als je hem direct via siemens koopt).

Link:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=DCA-510

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie weer een nieuwe bug. Sinds gisteren crasht m'n telefoon telkens als ik een nieuw binnengekomen SMSje open... Heb gisteren die kabel besteld bij Expansys en wacht even af tot die er is. Misschien dat die FW update helpt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote! Het liefst bestel ik die kabel nu nog, maar heb na die foon nog maar'n 10tje lol :P Hopelijk istie dus nog steeds zo goedkoop op 13 okt... Dan benk jarig... Duim voor me whehe :P

Grtz, ZorBiX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand mss wat je pics, door de cx65 gemaakt, kunnen plaatsen? thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/1JD43KVTJ4KQ
s'Avonds in bus

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/9366B9IH6AHX
Kamer overdag

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/F6X9224ISR6S
Kamer, 10 minz geleden, dus 00.50, met 1 lamp aan.

Redelijke kwaliteit voor overdag, s'avonds en snachts veel/goed licht nodig.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is voor een telefoon super goeie kwaliteit!! :D Zit er btw nightvision op (zat op me vorige wel) en kun je VOORDAT je de foto maakt inzoomen, of alleen daarna?

Grtz, ZorBiX

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 08:55:
Is voor een telefoon super goeie kwaliteit!! :D Zit er btw nightvision op (zat op me vorige wel) en kun je VOORDAT je de foto maakt inzoomen, of alleen daarna?

Grtz, ZorBiX
Nightvision niet, wel kan je de witbalans instellen. Inzoomen kan ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die foto's zien er lang niet gek uit! Verder nog beetje tevreden met het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K dan :D. Alleen jammer dat er geen nightvision op zit. En die wit balans.., werkt dat een beetje goed? Je kunt btw toch 5 keer inzoomen voor je de foto maakt? Want bij die van mij kon je 1 keer inzoomen op een gemaakte foto.

Grtz, ZorBiX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 12:26:
K dan :D. Alleen jammer dat er geen nightvision op zit. En die wit balans.., werkt dat een beetje goed? Je kunt btw toch 5 keer inzoomen voor je de foto maakt? Want bij die van mij kon je 1 keer inzoomen op een gemaakte foto.

Grtz, ZorBiX
wit balans nog niet echt uitgeprobeerd. Je ziet wel wat verschil. Jep, 5x zoom voor foto is mogelijk.

offtopic:
die Grtz, ZorBiX mag je btw weglaten, we groeten elkaar altijd al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo!! Ennuhm, Grtz ZorBiX = gewoonte duz soz :P Kan niet w88 tok'm heb!!

Grtz, ZorBiX :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:15
die van mij ligt sinds afgelopen vrijdag bij siemens in Zoetermeer.
Ik heb o.a. doorgegeven van die Java Applicaties. hopelijk heb ik hem morgen of maandag weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvd schreef op 05 augustus 2004 @ 15:22:
die van mij ligt sinds afgelopen vrijdag bij siemens in Zoetermeer.
Ik heb o.a. doorgegeven van die Java Applicaties. hopelijk heb ik hem morgen of maandag weer terug.
Nou, reken er maar niet op, ik ben die van mij al 3 weken kwijt voor alleen een nieuwe firmware :( dat vind ik veel te lang om nog over "service" center te kunnen spreken... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 18:06:
[...]

Nou, reken er maar niet op, ik ben die van mij al 3 weken kwijt voor alleen een nieuwe firmware :( dat vind ik veel te lang om nog over "service" center te kunnen spreken... :'(
Had je beter een datakabel kunnen kopen en hem zelf te updaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

PICS!

Afbeeldingslocatie: http://www.gully.dds.nl/CX65/040805_185348.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gully.dds.nl/CX65/040805_185423.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gully.dds.nl/CX65/040805_185501.jpg

die laatste is 4x zoom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die foto kwaliteit is echt goed!! Ik kan echt niet meer wachten!! Kun je niet ergens een avi neerzetten van een filmpje ofzo? Of anders kun je misschien sturen via msn ofzo als je dat hebt... Ben nu best wel nieuwsgierig :P ( geen grtz dit keer ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel ff off-topic sorry, Gully, ben hemaal verslaafd aan nummer :P Dankzei JOU!!!

werken: GoT test
niet werken: http://www.gully.dds.nl/037-klar.mid <<<

Kan er geen genoeg van krijgen LOL!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 20:51:
Die foto kwaliteit is echt goed!! Ik kan echt niet meer wachten!! Kun je niet ergens een avi neerzetten van een filmpje ofzo? Of anders kun je misschien sturen via msn ofzo als je dat hebt... Ben nu best wel nieuwsgierig :P ( geen grtz dit keer ;) )
De CX65 maakt 3gp files als fillempie. Af te spelen met Quicktime:
http://www.apple.com/quicktime/products/qt/

Voorbeeldje (Tiesto @ Pinkpop, van de TV ;))
KLIK

(ff rechtermuisknop, save as doen...)

offtopic:
Die klar-037.mid moet je dan ZEKER op je CX65 mikken ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Gully op 06-08-2004 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foto's zijn zeker oké, kben er uit, ga hem ook kopen!

enne...wat een verschrikkelijk deuntje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiz idd een verschrikkelijk deuntje maar ben er hemaal aan verslaafd :P En als je die als ringtone neemt, klinkt die dan wel ongeveer hetzelfde? Want bij nokia 7250 klonk het dan STUKKEN lelijker... :(

*update* Is er geen ander filmpje? Want die vind ik VRESELIJK! Hij is te donker, tv is schokkerig (tv opnemen gaat zelfs met film camera slecht) en wil er graag eentje die buiten is opgenomen ofzo... *update*

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze link werd tijdje geleden gegeven, je moet tot ongeveer de helft naar beneden scrollen, daar vind je een filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Weet iemand of er ook een filter optie opzit .
Mijn c45 had nl. een filter optie, zodat alleen tel. nr. die in mijn telefoonboek staan de telefoon doen laten gaan.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf? Siemens C45 was mijn eerste foon en wist da hemaal niet, dat die dat had :S En heb die foon 8 maanden gehad ofzo... Waarom is dat nodig dan? Denk niet dat dat handig is, zometeen belt iemand je die je nodig moest bereiken je met een foon van vriend ofzo omdat hij gsm niet bij zich had, maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik Krijg binnenkort ook de siemens cx 65. Helemaal gratis!! O-) O-) 8)
nu zullen jullie wel denken van hoe, nou dat zal ik is uitleggen!.

Mijn moeder heeft een Abo bij debitel 150 minuten KPN. Wij kregen reeds een brief als wij naar 150 min vodafone zouden overschakelen, een gratis mobieltje erbij zouden krijgen!. Ik heb wel alles gecheckt. of er geen addertje onder het gras zat. Maarne gelukkig niet. je kon ook kiezen uit andere mobieltjes. maar die waren veel te oud e.d dan was dit nog de ''meest nieuwste''. naja genoeg over dit.

Mijn vraag is, Wat is nou eigenlijk die firmware ofzoiets, die update voor je Telefoon die je via je data-kabel binnen meot halen. Kan iemand mij dar meer uitleg over geven please, Ook wat die dynamick ligt is. En is het ook bij iedereen zo dat dat ding zovaak vastloopt?

Thnx alvast voor de reply :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 13:07:
Hallo mensen,

Ik Krijg binnenkort ook de siemens cx 65. Helemaal gratis!! O-) O-) 8)
nu zullen jullie wel denken van hoe, nou dat zal ik is uitleggen!.

Mijn moeder heeft een Abo bij debitel 150 minuten KPN. Wij kregen reeds een brief als wij naar 150 min vodafone zouden overschakelen, een gratis mobieltje erbij zouden krijgen!. Ik heb wel alles gecheckt. of er geen addertje onder het gras zat. Maarne gelukkig niet. je kon ook kiezen uit andere mobieltjes. maar die waren veel te oud e.d dan was dit nog de ''meest nieuwste''. naja genoeg over dit.

Mijn vraag is, Wat is nou eigenlijk die firmware ofzoiets, die update voor je Telefoon die je via je data-kabel binnen meot halen. Kan iemand mij dar meer uitleg over geven please, Ook wat die dynamick ligt is. En is het ook bij iedereen zo dat dat ding zovaak vastloopt?

Thnx alvast voor de reply :) :P
Je hebt dus gewoon je contract verlengd? Dan krijg je wel vaker een telefoon gratis ;)

Firmware is de software in je telefoon, die kan je met een datakabel updaten om eventuele bugs eruit te halen, niet meer niet minder :) Dynamic lights zijn de twee ledjes die verschillend kunnen knipperen dat je gelijk ziet of je sms hebt/oproep ed. Ergens terug in het topic staat het ook uitgelegd btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 11:23:
Wtf? Siemens C45 was mijn eerste foon en wist da hemaal niet, dat die dat had :S En heb die foon 8 maanden gehad ofzo... Waarom is dat nodig dan? Denk niet dat dat handig is, zometeen belt iemand je die je nodig moest bereiken je met een foon van vriend ofzo omdat hij gsm niet bij zich had, maargoed...
zeker heb ik dat nodig vooral op momenten dat ik niet gestoord wil worden alleen door bepaalde mensen in bepaalde groepen

maar vraagje zit het nou op de cx 65 of niet????

bij de c45 zat het onder het tabje geluid en dan filter

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Doppert schreef op 06 augustus 2004 @ 15:56:
[...]

zeker heb ik dat nodig vooral op momenten dat ik niet gestoord wil worden alleen door bepaalde mensen in bepaalde groepen

maar vraagje zit het nou op de cx 65 of niet????

bij de c45 zat het onder het tabje geluid en dan filter
jep :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er men met de overige MB niet 1 MP3 kunnen opslaan?
Of kun je helemaal geen mp3 afspelen met deze foon?
Eventueel kan ik er wel enkele wav liedjes opzetten?

Hoelang denken jullie dat het nog duurt voordat deze foon minder dan 200 euro zal kosten? want aan mijn vorige heb ik ongeveer 300 betaald en nu zie ik hem (6maanden later) staan aan 170 :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 18:07:
Zou er men met de overige MB niet 1 MP3 kunnen opslaan?
Of kun je helemaal geen mp3 afspelen met deze foon?
Eventueel kan ik er wel enkele wav liedjes opzetten?
Nee MP3 kan die niet. Wav zou wel kunnen, maar een liedje red je dan niet ;) Hooguit een aantal wavs als ringtone. Maar daarover is een paar posts terug al iets over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Wav lukt wel, aangezien je geen standaard wav kan gebruiken (Wat veel te groot zou zijn), maar in IMDA APCM, mono en lage bitrate, heb hier op het moment 1 nummer opstaan, het klinkt, via headset, redelijk.
Maar de telefoon had geloof ik toch zo een 6/7 mb vrij, van de 11? En niet 1 zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cewl :D Ik wil'm zoooo graag :P waarschijnlijk nog 5 daagjes wachten ofzo... En best schattig die gerbils :P Me nicht had er 3, 1tje weggelopen, andere is iemand op gaan staan, en laatste leeft nog :P Wil je btw is een foto maken van een persoon? Want dat ziet er toch vaak anders uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 23:02:
Ik heb in me handen gehad vandaag, mooie dingetje hoor. Alleen wel erg simpel, geen BT enzo, geen mooie foto's, geen mp3. Maarja mensen die alleen willen bellen en een mooie gsm willen hebben, koop deze!
Geen mooie foto's??? Ik vind deze de mooiste die ik al gezien heb van een GSM
mp3 is wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 22:19:
[...]
quote:
lovelyday schreef op 22 juni 2004 @ 23:02:
Ik heb in me handen gehad vandaag, mooie dingetje hoor. Alleen wel erg simpel, geen BT enzo, geen mooie foto's, geen mp3. Maarja mensen die alleen willen bellen en een mooie gsm willen hebben, koop deze!

Geen mooie foto's??? Ik vind deze de mooiste die ik al gezien heb van een GSM
mp3 is wel jammer
Idd redelijke mooie foto's, iig beter als mn GD87 :) BT mis ik dan niet, MP3 doe ik wel via mn pda (bovendien foons als de K700 hebben 40 meg geheugen, dat is voor mp3 ook niet om over naar huis te schrijven ;))

En bovendien maar 0,00 euro O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, we hebben er al 5 terug gehad met software/camera problemen ..

software is dus nog een beetje brak, hopelijk komt er verbetering in, want het is (buiten de trage software) best een mooi/leuk toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Pics, vandaag gemaakt bij de Marlboro Masters op Zandvoort:

Paar Alfa GT's die ik erheen heb gereden:
Afbeeldingslocatie: http://home.12move.nl/~sh168257/pics/040806_132547.jpg

Een of andere Ferrari:
Afbeeldingslocatie: http://home.12move.nl/~sh168257/pics/040806_133853.jpg

Stuq:
Afbeeldingslocatie: http://home.12move.nl/~sh168257/pics/040806_134637.jpg

Wallpaper van een Tuinfakkel (Ingezoomd)
Afbeeldingslocatie: http://home.12move.nl/~sh168257/pics/040804_214930.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 18:06:
[...]

Hij is inmiddels nog niet terug. Het is jammer als ze zeggen 4 tot 5 werkdagen en het duurd 3 weken. Najah, ze zien daar maar. Ik woon er toch in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das inderdaad behoorlijk klote.. Maar over die slechte foto's, das bullshit! Geen bluetooth, nooit gehad en nooit gemist. MP3-speler, kommop!! Er zijn maar een paar gsm's met mp3 speler erin, en dan kunnen er nog maar een paar mp3tjes op ook! En de prijs word ook gelijk stuk hoger.. Bovendien hek toch al een iPod waar ik hemaal aan verslaafd ben!! Onzin post dus! En die foto hierboven van die ferrarie, omfg! Je ziet daar zelfs de krasjes op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem daarjuist ook gaan halen 239 euro
Maar hoeveel uur laat ik hem best de eerste keer opladen?
Volgens mij wordt die op voorhand al eens opgeladen want ik ben er hier nu toch al een 4uur op aan het spelen :9~
Op de doos stond iets van 269 euro dus ik vrees dat er nog oude software opstaat :(
kun je de onderste balk waar links staat nwe sms en rechs nw mms ook laten verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 18:41:
Ik ben hem daarjuist ook gaan halen 239 euro
Maar hoeveel uur laat ik hem best de eerste keer opladen?
Volgens mij wordt die op voorhand al eens opgeladen want ik ben er hier nu toch al een 4uur op aan het spelen :9~
Op de doos stond iets van 269 euro dus ik vrees dat er nog oude software opstaat :(
kun je de onderste balk waar links staat nwe sms en rechs nw mms ook laten verdwijnen?
Ik heb hem gewoon leeg gemaakt/laten lopen door er mee te spelen toen ik hem pas had. Daarna gewoon aan de lader tot die vol is ;) Die 269 euro en je software kan ik dan weer niet helemaal matchen...magoed ;) *#06* dan "meer" en ff naar beneden scrollen en dan zie je je sw versie (FW02, FW04, FW06 of FW08). Die balk kan je niet verwijderen zover ik weet, wel aanpassen (dus andere snelkoppelingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omfg, ik heb'm natuurlijk weer via internet besteld en moet veel langer w88 dan de rest :P Weet iemand of je met verlenging ook in een winkel kan kopen ipv over internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik had horen zeggen dat je de eerste keer best je gsm wat langer laat laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij me vorige nokia (die nu dood is) kreeg ik hem zo goed als leeg thuis. Toen MOEST ik hem dus wel eerst opladen, voor de rest maakt het volgens mij niet uit of je hem de eerste keer oplaat of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een Lithium Ion is het geloof ik wel aan te raden om de accu de eerste keer helemaal leeg te maken en vervolgens helemaal op te laden, daarna zou je geen last van het geheugeneffect moeten hebben

off-topic: ZorBiX, wat je in godsnaam om kwart over 5 op t forum? Ikke --> :Z

edit: Ik heb de Siemens USB Datakabel DCA-510, deze gebruik ik nu voor mn M55 en later voor mn nieuwe CX65, bij deze kabel krijg je een klein CD'tje met de drivers. Ik ben deze alleen kwijt, heb overal op internet gezocht, maar kan de driver nergens vinden, heeft 1 van jullie de oplossing?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thx, ik heb hem de eerste keer 3.5 uur laten laten, normaal moet hij maar 2 uur dus dat zal dan wel voldoende zijn >:)
Maakt het verschil of ik nu de eerste keer hem direkt leeg speel of laat ik hem beter van zijn eigen eerst een beetje afladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 11:39:
Ok thx, ik heb hem de eerste keer 3.5 uur laten laten, normaal moet hij maar 2 uur dus dat zal dan wel voldoende zijn >:)
Maakt het verschil of ik nu de eerste keer hem direkt leeg speel of laat ik hem beter van zijn eigen eerst een beetje afladen?
mwah volgens mij maakt dat niet veel uit, als hij maar leeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog effe een vraagje, ik heb gisteren naar 5655 gebeld voor mms bij mobistar, als ik die berichten wil accepten moet ik een OTAP-PIN code invoeren?

Edit: oei foutje, dat bericht is binnegkomen in wap push

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had lan-party en we namen pauze van kwartiertje dus kwam ik even hierheen :P Ik ben nu al 56 uur wakker dus aardig moe (ben 15 jaar :S). Vandaar dat ik zo vroeg al op het forum was... Ennuhm, is de batterei die erin zit een beetje goed of kan ik beter een zwaardere kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, er staat dus nog versie 02 op terwijl ik hem maar gisteren gehaald heb, morgen ga ik terug naar de winkel en vraag ik of zij hem willen updaten of een ander toestel. Naar siemens laat ik hem niet sturen voor hem 3 weken kwijt te zijn :r

Die witte verlichtingsbuis vanbove in het toestel, is dat normaal dat die rechsvanbove ongeveer (halve centimeter) geen licht geeft? en links loopt er zo een klein zwart streepke over die buis?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:50:
Damn, er staat dus nog versie 02 op terwijl ik hem maar gisteren gehaald heb, morgen ga ik terug naar de winkel en vraag ik of zij hem willen updaten of een ander toestel. Naar siemens laat ik hem niet sturen voor hem 3 weken kwijt te zijn :r

Die witte verlichtingsbuis vanbove in het toestel, is dat normaal dat die rechsvanbove ongeveer (halve centimeter) geen licht geeft? en links loopt er zo een klein zwart streepke over die buis?
Ik denk niet dat je recht hebt op een ander toestel, nouja, je kan het in ieder geval even vragen, anders zelf een datakabel kopen en firmware vernieuwen? Heb je trouwens met deze versie ook veel last van bugs? Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 16:07:
[...]

Ik denk niet dat je recht hebt op een ander toestel, nouja, je kan het in ieder geval even vragen, anders zelf een datakabel kopen en firmware vernieuwen? Heb je trouwens met deze versie ook veel last van bugs? Ben benieuwd!
Geluid werkte even niet meer dus maar herstart en dat dynamic light blijft knipperen als ik dat aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 14:33
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 16:11:
[...]

Geluid werkte even niet meer dus maar herstart en dat dynamic light blijft knipperen als ik dat aanzet.
Dynamic light blijft bij mij ook aan en ik heb versie fw 06. Maar weet iemand of dat is opgelost met versie 08? (Ik moet ook nog een kabel kopen maar ik wacht denk ik nog ff op de dc 540 want dat is de originele en het is nog niet echt nodig :*) )

De stand-by tijd bij mij wil best wel mee want ik heb hem vorige week zondag op geladen en gisteravond was ie leeg dus heb ik hem vermorgen opgeladen. Ik vond dat reuze meevallen ondanks dat ik redelijk veel spelletjes heb gespeeld en er mee heb zitten kloten :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:50:

Ik vind het wel jammer dat er nog versie 02 opstaat terwijl ik hem gisteren pas gekocht heb, met 06 zou ik nog kunnen akkoord gaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Welke software versie erop staat ligt er net aan hoe snel de winkel heeft ingekocht, en hoe snel deze weer verkocht worden. Een winkel die veel CX65jes verkoopt, zal eerder FW06 of zelfs FW08 verkopen dan een winkel die een aantal op voorraad heeft maar bijna niet verkoopt.

En dat dynamic light, als ik ff nadenk of ik hetzelfde had met SW04, dat hij idd constant aanbleef, na oproep ook enzo. Met FW08 heb ik dat niet meer.
Wat wel zo is, als je een sms krijgt, of oproep mist, maar je bent niet bij je telefoon, zal ie blijven knipperen totdat je kijkt. Zover ik weet is het geen optie om bijv na 1 minuut dynamic light uit te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

amd_at_primus schreef op 08 augustus 2004 @ 18:49:
[...]

Dynamic light blijft bij mij ook aan en ik heb versie fw 06. Maar weet iemand of dat is opgelost met versie 08? (Ik moet ook nog een kabel kopen maar ik wacht denk ik nog ff op de dc 540 want dat is de originele en het is nog niet echt nodig :*) )

De stand-by tijd bij mij wil best wel mee want ik heb hem vorige week zondag op geladen en gisteravond was ie leeg dus heb ik hem vermorgen opgeladen. Ik vond dat reuze meevallen ondanks dat ik redelijk veel spelletjes heb gespeeld en er mee heb zitten kloten :o.
Dynamic light gaat gewoon uit hoor, bij FW04 en FW08. Als je tenminste bij de opties "standby" uitzet, anders knippert die altijd. Als je een oproep hebt gemist of een sms hebt binnengekregen, blijft hij idd aan, totdat je kijkt. Gebruik dan wel de linker softkey om naar de inbox te gaan (staan dan een icoon) en gebruik niet de joystick naar rechts voor de inbox, want ook dan blijft de dynamic light aan, ook al heb je je inbox gekeken (dit heb ik al gemaild naar siemens, zal met FW10 wel goedkomen ;))

Waarom gebruik je niet de Dc-510? Daarmee kan je zeker je firmware updaten, met de dc-540 geloof ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 09:41:
*knip*

edit: Ik heb de Siemens USB Datakabel DCA-510, deze gebruik ik nu voor mn M55 en later voor mn nieuwe CX65, bij deze kabel krijg je een klein CD'tje met de drivers. Ik ben deze alleen kwijt, heb overal op internet gezocht, maar kan de driver nergens vinden, heeft 1 van jullie de oplossing?
KLIK :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 14:33
Gully schreef op 08 augustus 2004 @ 19:12:
[...]

Dynamic light gaat gewoon uit hoor, bij FW04 en FW08. Als je tenminste bij de opties "standby" uitzet, anders knippert die altijd. Als je een oproep hebt gemist of een sms hebt binnengekregen, blijft hij idd aan, totdat je kijkt. Gebruik dan wel de linker softkey om naar de inbox te gaan (staan dan een icoon) en gebruik niet de joystick naar rechts voor de inbox, want ook dan blijft de dynamic light aan, ook al heb je je inbox gekeken (dit heb ik al gemaild naar siemens, zal met FW10 wel goedkomen ;))

Waarom gebruik je niet de Dc-510? Daarmee kan je zeker je firmware updaten, met de dc-540 geloof ik niet...
Hartelijk bedankt, dat ik het zelf niet had kunnen bedenken B) 8)7 8)7 (Ik vond het er namelijk wel cool uit zien maar niet als die 2 lampjes de hele tijd branden :P)

In het foldertje wat in de doos zat staat de dca 540 als datakabel dus misschien is die wel nodig om in de toekomst dingen te updaten ofzo en ik heb er op dit moment nog geen geld voor want er staan dingen hoger op m'n lijstje want ik bestel er dan direct een headset bij, leek me ook wel handig O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 12:38:
ik wacht gewoon nog even af :). heb nu trouwens wel GPRS uitgezet, misschien dat datook helpt :?
Maar dan werkt mms niet meer eh??
amd_at_primus schreef op 08 augustus 2004 @ 18:49:
[...]
Zet je hem snachts uit ofzo? en hoeveel uur heb jij hem de eerste keer laten laden?

Zou er iemand eens willen kijken of bij hem die lichtstreep vanboven ook niet voledig doorloopt (rechts ongeveer halve centimeter en links klein zwart streepje erover)

Nog effe een vraagje, voorwat dient de optie bij dynamic light, battery leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 19:35:

nou, das bij mn M55 ook, dan gaan die lampjes flikkeren als je batterij bijna leeg is...handig joh... ;)

bij mij blijven trouwens die lights net zolang branden totdat ik gekeken heb
enne Gully...bedankt! Dit zocht ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

amd_at_primus schreef op 08 augustus 2004 @ 19:28:
[...]

Hartelijk bedankt, dat ik het zelf niet had kunnen bedenken B) 8)7 8)7 (Ik vond het er namelijk wel cool uit zien maar niet als die 2 lampjes de hele tijd branden :P)

In het foldertje wat in de doos zat staat de dca 540 als datakabel dus misschien is die wel nodig om in de toekomst dingen te updaten ofzo en ik heb er op dit moment nog geen geld voor want er staan dingen hoger op m'n lijstje want ik bestel er dan direct een headset bij, leek me ook wel handig O-) .
Ik kan je aanraden de dca-510 te kopen, die werkt op zeker voor alles :) Headsetje heb ik zelf voor 6 euro (een neppe) gekocht bij salesplaza.nl, werkt perfect :) (ziet er wel een beetje slap uit, maar gebruik hem nauwelijks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 19:35:
[...]

*knip*
Zou er iemand eens willen kijken of bij hem die lichtstreep vanboven ook niet voledig doorloopt (rechts ongeveer halve centimeter en links klein zwart streepje erover)

Ik heb dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.gully.dds.nl/CX65/CX65_backlight.jpg

(let niet op de brakke kwaliteit, zoomen en scherpstellen op een backlight, kan mn cam niet echt blijkbaar :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Dat heb ik ook. Volgens mij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor de foto. Nu kannek weer gerust slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Was me idd nog niet eens opgevallen dat de backlight onderbroken is, kijk niet zovaak schuin erint ;)
Maar zo te zien is het standaard, heb ook geen rare belichting ofzo, dus zal wel goed wezen :)
Anders zou het wel heel toevallig zijn als iedereen het op dezelfde plek heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Nakebod schreef op 08 augustus 2004 @ 21:22:
Was me idd nog niet eens opgevallen dat de backlight onderbroken is, kijk niet zovaak schuin erint ;)
Maar zo te zien is het standaard, heb ook geen rare belichting ofzo, dus zal wel goed wezen :)
Anders zou het wel heel toevallig zijn als iedereen het op dezelfde plek heeft :D
Idd :) Volgens mij zijn het de bevestigingspunten, draadjes oid... hij geeft iig voldoende licht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die optie van batterij leeg ofzo bij die dynamic light is wel heel erg dom zeg :P Is je batterei bijna leeg, gaan die lichtjes branden zodattie nog sneller leeg gaat!! :P En die dynamic lights zijn volgens mij zoiezo klote, je hebt er niks aan en is de pest voor je batterij!! Khoop btw echt dat FW08 bij me foon zit!! Dan hoef ik geen datakabel te kopen :D Dat zou echt beter zijn, want heb geen geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 22:24:
Die optie van batterij leeg ofzo bij die dynamic light is wel heel erg dom zeg :P Is je batterei bijna leeg, gaan die lichtjes branden zodattie nog sneller leeg gaat!! :P En die dynamic lights zijn volgens mij zoiezo klote, je hebt er niks aan en is de pest voor je batterij!! Khoop btw echt dat FW08 bij me foon zit!! Dan hoef ik geen datakabel te kopen :D Dat zou echt beter zijn, want heb geen geld :P
Ik heb demijne gisteren gekocht en versie 02 staat er nog op |:(
Vraag in de winkel maar meteen naar gsm met 08 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't probleem is dat 'k m via internet besteld heb bij de telfort shop :P Dus kan dat er niet bij vragen, en kan ook niet meer die help lijn bellen want heb hem vorige week zaterdag besteld, dus zal wel donderdag komen ofzo (Wat duurt dat klere lang zeg :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad wel lang, ik ben daarjuist naar de winkel geweest omdat er nog versie 02 opstaat. Terug sturen naar siemens willen ze wel maar dan moet ik hem 3 weken misse (Zal wel wachten tot ik genoeg geld heb voor een datakabel ze)

Veel suc6 en hopelijk versie 08 voor jou ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geen geld voor datakabel na die foon, daarom hoop'k dat er beetje nieuwe FW of staat... Je krijgt bij online telfort shop btw nadat je bestelling in behandeling is genomen nog 7 werkdagen bedenktijd, en dat zuigt echt bigtime want ik weet toch zeker dat ik me niet bedenk en moet nu waarschijnlijk dus tot donderdag wachten ofzo! :( Dinsdag zijn die 7 dagen voorbij... Hope dattie woensdag of donderdag komt, anders baal ik echt heel erg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt blij dat ik hier nog de USB DCA-510 datakabel van mn M55 heb liggen, heb ik nog van een vriend gehad omdat hij geen siemens meer had, beter! Mij maakt t dus niet veel uit welke FW ik heb, hoop maar t beste voor jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kann ich den Kamera-Klick-Sound ausschalten?

ACHTUNG: Die Anwendung des hier beschriebenen Verfahrens zum Ausschalten des Standard-Kamera-Klick-Sounds erfolgt auf eigene Gefahr!!!

Ein Dank geht an sikomedia aus dem Siemens Forum, der herausgefunden hat, wie man den Klick-Sound deaktivieren kann.

Hier die komplette Anleiitung:

1) "Alle Dateien und Ordner anzeigen" in den Ordneroptionen von Windows aktivieren.

2) In den Ordner "Siemens Device\\Data\System\HMI\" wechseln und die Datei "profile.pd" vom Handy herunterladen.

3) Die Datei "profle.pd" mit einem Texteditor (z.B. Notepad) öffnen.

4) Die Zeile, in der der Kamera-Sound definiert ist, muss ersetzt werden (standardmäßig Zeile 28):

000056:T:Camera_Click_0=2:\Default\CameraClickMelody.wav

ersetzen durch:

000027:T:Camera_Click_0=2:\

5) Die Datei abspeichern und auf dem Handy die Datei "profile.pd" ersetzen.

-> FERTIG (Es ist kein Neustart erforderlich.)

Natürlich kann man auch einfach einen anderen Sound verwenden, muss dann aber aufpassen, dass man die Zeile richtig schreibt.

Beispiel:
"000056" steht nämlich dafür, dass 56 Zeichen in der Zeile sind.
"000027" steht dafür, dass 27 Zeichen in der Zeile sind, usw.
Iemand hier al ervaring mee? En moest dit foutlopen, dan kan ik toch nog steeds de originele software eropzetten?

-----------------------------------

Ik heb mms via de site van mobistar geinstaleerd en het werkte (had wel de dag daarvoor 5655 al gebeld maar had die instellingen nog niet ontvangen) Toen ik deze opnieuw toegestuurd kreeg werkte mms niet meer? Ondertss heb ik al verscheidene keren via de site van mobistar mms terug proberen in te stellen maar zonder resultaat. Er komt telkens de tekst op: fout opgetreden (vroeger was het geenverbinding).
Dus ik vermoed dat dit aan een instelling ligt?
Wap heb ik ook ingesteld, gprs staat aan (moet gprs eigenlijk aanstaan voor mms?). Maar dus ergens toch een foutje?

BTW, ik heb mijn toestel gisteren 3.5 uur laten opladen en nu is hij al bijna leeg (heb er wel echt keiveel zitten met spelen (dat licht heb ik wel op 50 percent gezet))
Zal hem deze nacht maar eens 12 uur laten laden

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand btw ff de precieze naam geven van een datakabel waarmee je foto's en video's kunt uploaden EN FW kunt updaten? Want als ik niet FW08 heb week cker dak 'm wil kope, en anders misschien ook wel voor foto's enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wil je dat MMS? Het is duur en ook best wel zinloos, gebruik dan mail ofzo om foto's te sturen maargoed... En over die camera klik daar wilde ik dat ook over vragen, want lijkt me behoorlijk irritant!! En over dat opladen, dat moet niet uitmaken hoor. 3 of 12 uur hoort zelfde effect te hebben want met 2 uur laden moettie al vol zijn.

Sorry van dubbelpost btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 19:00:
Wil iemand btw ff de precieze naam geven van een datakabel waarmee je foto's en video's kunt uploaden EN FW kunt updaten? Want als ik niet FW08 heb week cker dak 'm wil kope, en anders misschien ook wel voor foto's enzo...
DCA-510: http://www.expansys.nl/pr...code=DCA-510&asource=CX65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K! Hartstikke bedankt! Denk dak 'm morge al ga bestellen :P Hoelang duurde het btw voordat jij hem thuis had nadat je um besteld had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 21:03:
K! Hartstikke bedankt! Denk dak 'm morge al ga bestellen :P Hoelang duurde het btw voordat jij hem thuis had nadat je um besteld had?
5 dagen ofzo, komt uit de UK met Fedex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ben benieuwd, waarom uit de UK?
Is ie daar veel goedkoper? Want met eventuele garantie lijkt me dat niet echt makkelijk, of heeft Siemens ook zoiets als wereldwijde garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Nakebod schreef op 09 augustus 2004 @ 21:32:
Ben benieuwd, waarom uit de UK?
Is ie daar veel goedkoper? Want met eventuele garantie lijkt me dat niet echt makkelijk, of heeft Siemens ook zoiets als wereldwijde garantie?
Besteld via Expansys.nl, dus gewoon NL garantie. Bovendien een kabel gaat nu niet echt snel stuk denkik :) Was idd best goedkoop, 26 euro incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ow het ging over de kabel :D
Ik dacht over de telefoon zelf :P
Maar 26 euro is idd nog wel te doen. Ik had het geluk dat mijn broer een S55 heeft, en daar werkte de firmware update ook mee. Bestanden zenden doe ik allemaal via IR, wel zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoef gelukkig niet zo lang te wachten als ZorBiX, zondagmorgen besteld, daarna geld overgemaakt en nu is het pakketje verzonden! Jeeej, denk dat hij woensdag komt. Datakabel heb ik al, dus dat komt goed

Over "den Kamera-Klick-Sound" Volgens mij kan dat zonder problemen, ze waarschuwen volges mij alleen dat je op moet passen dat je geen andere/verkeerde dingen aanpast, en sowieso altijd even back-upen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 22:36:
Ik hoef gelukkig niet zo lang te wachten als ZorBiX, zondagmorgen besteld, daarna geld overgemaakt en nu is het pakketje verzonden! Jeeej, denk dat hij woensdag komt. Datakabel heb ik al, dus dat komt goed

Over "den Kamera-Klick-Sound" Volgens mij kan dat zonder problemen, ze waarschuwen volges mij alleen dat je op moet passen dat je geen andere/verkeerde dingen aanpast, en sowieso altijd even back-upen
edit: kan iemand die de tel al heeft, t mss ff proberen?

edit 2: ok, de verkeerde knop dus, wilde editten ipv quoten, sorry! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Heb ff profile.pd geopend, en die
000056:T:Camera_Click_0=2:\Default\CameraClickMelody.wav
vervangen door
000027:T:Camera_Click_0=2:\
en wat denk je, geen click ;-)
En als dat niet had gewerkt, had je waarschijnlijk wel een "lege" wav kunnen pakken en de CameraClickMelody.wav kunnen vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 19:04:
Waarom wil je dat MMS? Het is duur en ook best wel zinloos, gebruik dan mail ofzo om foto's te sturen maargoed... En over die camera klik daar wilde ik dat ook over vragen, want lijkt me behoorlijk irritant!! En over dat opladen, dat moet niet uitmaken hoor. 3 of 12 uur hoort zelfde effect te hebben want met 2 uur laden moettie al vol zijn.

Sorry van dubbelpost btw...
MMS is voorlopig gratis bij mobistar (belgie)

Over klikgeluidje
Als de bewerkte software vastloopt en je kan het toestel niet meer uitzetten, ook niet door de batterij er uit te halen. Dan valt die niet meer onder garantie.
(Ik haalde batterij er uit en het scherm bleef aanstaan :? )
Is het eigenlijk mogelijk dat je op geen enkele manier de originele software nog kunt terugzetten?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op 09 augustus 2004 @ 23:06:
Heb ff profile.pd geopend, en die

[...]

vervangen door

[...]

en wat denk je, geen click ;-)
En als dat niet had gewerkt, had je waarschijnlijk wel een "lege" wav kunnen pakken en de CameraClickMelody.wav kunnen vervangen.
Beter! Had wel gedacht dat het zou werken...waren gsm-fabrikanten tegenwoordig niet verplicht om zoon click-geluidje toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Zoiets stond mij ook bij ja, vandaar dat er, officieel, ook geen optie zit om hem uit te schakelen denk ik?
Niet dat ik veel fotos met telefoon maak ofzo, maar vond dat klikje toch wel irritant.
En een normale digicam hoor je ook niet.

Viel me net ff op met spelen met witbalans, op mijn slaapkamer met 1 lamp aan: witbalans op binnenshuis, veel groene tinten, witbalans op Outdoor, en hij is rood, maar beter dan met binnenshuis, en op automatisch is ie te rood + veel ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 23:08:
[...]

MMS is voorlopig gratis bij mobistar (belgie)

Over klikgeluidje
Als de bewerkte software vastloopt en je kan het toestel niet meer uitzetten, ook niet door de batterij er uit te halen. Dan valt die niet meer onder garantie.
(Ik haalde batterij er uit en het scherm bleef aanstaan :? )
Is het eigenlijk mogelijk dat je op geen enkele manier de originele software nog kunt terugzetten?
Ik heb het sluitergeluid eruit gesloopt volgens de duitse handleiding, en dat werkt prima. Alleen vandaag mn nieuwe simkaart erin gezet, en toen had ik het sluitergeluid ineens weer terug. De telefoon heeft waarschijnlijk door het plaatsen van de nieuwe SIM een nieuw profile bestand aangemaakt met de standaard instellingen ofzo.

Ik wil trouwens ook een telefoon die het zonder batterij doet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op 03 augustus 2004 @ 22:35:
FF een update van mijn buglist:

- Photoeditor start niet op (alleen FW08)

Heb nu dus FW08... nog enkele te gaan ;)
Ik heb hem vandaag dus eindelijk terug gekregen na lang verblijf bij het Siemens "Service" center (ruim 3 weken).
En heb nu FW08 erop staan en bij mij werkt de PhotoEditor prima !!

Dit staat er in de Phone:

- Product: CX65
- P.Date: 2004-06-02
- SW-version: 08
- Baseline: kuhz#main_1.0_V93.11
- FFS-Version: CX65_2_nl-Retail_08_0197 Wed Jul 7 11:30:53 CEST - 7642846960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 00:27:
[...]

Ik heb hem vandaag dus eindelijk terug gekregen na lang verblijf bij het Siemens "Service" center (ruim 3 weken).
En heb nu FW08 erop staan en bij mij werkt de PhotoEditor prima !!

Dit staat er in de Phone:

- Product: CX65
- P.Date: 2004-06-02
- SW-version: 08
- Baseline: kuhz#main_1.0_V93.11
- FFS-Version: CX65_2_nl-Retail_08_0197 Wed Jul 7 11:30:53 CEST - 7642846960
hmmz... FFS-version is bij mij anders: CX65_2_nl-Retail_04_0164 Thu Jun 3 20:57:28 CEST 2004 - 5303623804 (en de production date ook btw: 2004-06-22 ;))

Photoeditor start bij mij wel op, maar komt dan met de melding: Toepassing kan niet worden geladen. Ik kan nog eens kijken of het er opnieuw opzetten helpt... wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Gully schreef op 10 augustus 2004 @ 00:50:
[...]

hmmz... FFS-version is bij mij anders: CX65_2_nl-Retail_04_0164 Thu Jun 3 20:57:28 CEST 2004 - 5303623804 (en de production date ook btw: 2004-06-22 ;))

Photoeditor start bij mij wel op, maar komt dan met de melding: Toepassing kan niet worden geladen. Ik kan nog eens kijken of het er opnieuw opzetten helpt... wie weet :)
Heb zelfde FFS version, alleen van 3 Juni, en hier ook geen PhotoEditor, icm SW08.
Dus schijnbaar ligt het niet aan SW08, maar icm de FFS, wat het ook zijn mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPC-Postman schreef op 09 augustus 2004 @ 23:44:
[...]

Ik heb het sluitergeluid eruit gesloopt volgens de duitse handleiding, en dat werkt prima. Alleen vandaag mn nieuwe simkaart erin gezet, en toen had ik het sluitergeluid ineens weer terug. De telefoon heeft waarschijnlijk door het plaatsen van de nieuwe SIM een nieuw profile bestand aangemaakt met de standaard instellingen ofzo.

Ik wil trouwens ook een telefoon die het zonder batterij doet _/-\o_
lol!! Je beeldschermpje blijft hangen, je kunt niet bellen enzo zonder batterij!! :P En over dat klikje, op m'n nokia 7250i kon ik dat klikje wel uitzetten... Wil dat klikje btw ook wel uitzetten, ben alleen zo bang dak me gsm dan sloop... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ik denk dat dat slopen wel mee zou vallen, als je al iets verkeerds zou doen.
Je hoeft eigenlijk maar 1 ding te vervangen, kan weinig mis mee gaan :)
Het is zover ik kan zien gewoon een config file, waar over het algemeen de settings, zoals geluidjes en achtergronden, worden opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K, dank je :) Ik zie wel of ik het ga doen, maar zoiezo eerst maar ff wachten tot ik m'n siemens CX65 heb en me datakabel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op 10 augustus 2004 @ 01:11:
[...]

Heb zelfde FFS version, alleen van 3 Juni, en hier ook geen PhotoEditor, icm SW08.
Dus schijnbaar ligt het niet aan SW08, maar icm de FFS, wat het ook zijn mag?
Das wel vervelend dan. Iemand enig idee hoe je die FFS-versie kan veranderen? Want anders heb je aan dat vernieuwen van je firmware ook niet alles

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 10:41:
[...]

Das wel vervelend dan. Iemand enig idee hoe je die FFS-versie kan veranderen? Want anders heb je aan dat vernieuwen van je firmware ook niet alles
Anders ben je met een datakabel niet veel 8)7

Moest m'n cx65 nu getsolen worden, kunnen ze dan aan de hand van het toestelnr de foon terug opsporen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.., athans, voor hoever ik weet niet... Lijkt me stug want daz heel duur om een telefoon op te sporen zeg maar... En wat kun je allemaal met die foto editor dan?
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste