Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:25

Nakebod

Nope.

Volgens mij zuigt dat idd accu, net zoals irda.
GPRS had ik als 1 van de eerste dingen gelijk al uitgezet, omdat ik het toch niet gebruik.
En IR zet ik alleen aan als ik wat moet transferen.
Verder tot nu toe geen problemen, gelukkig maar :D
Alleen af en toe dat het laden lang duurt, en dat de joystick knop goed ingedrukt moet worden.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:15
De accu is idd niet zo toppie.
Als die volgelaad is doe ik er ongeveer 4-5 dagen mee. (Weinig telefoongesprekken en snachts de tel. uit)
Tis ook maar een 750mAh Li-on accu, de meeste hebben toch 1000-1500mAh??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CX65 lijkt me een lekker telefoontje, maar er werd eerder in dit forumal de vergelijking getrokken met de SE K700i. Daar kwam uit dat dat niet te vergelijken is omdat de K700i in een hogere klasse geschaald wordt. Nu heb ik heb zojuist een aardig gesprek gehad met de T-Mobile klantenservice, waarin ik vroeg of de K700i ook in het verlengingspakket zou komen. (T-Mobile staat bekend om de zéér lage toestelkosten in het verlengingspakket.) Nu vertelde 'Jaqueline' mij dat dat deze week waarschijnlijk wel het geval zou zijn. Er worden namelijk enkele nieuwe telefoons aan de lijst toegevoegd. Zeker was ze van de Nokia 6230, maar de K700i zou waarschijnlijk ook toegevoegd worden aan de lijst. Ze adviseerde me aan het eind van de week nog maar eens terug te bellen. Dan wist ze misschien ook de prijs.

Nu zit ik meteen met het volgende probleem. Moet ik 'goedkoop' verlengen met een K700i bij T-Mobile, maar dan dus wel met een branded telefoon, met alle nadelen van dien. Of moet ik gewoon naar de Belcompany gaan om daar 'goedkoop' (60 euro) een (non-branded) Siemens CX65 aan te schaffen?

Iemand suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:04
Ik heb sinds vanmorgen ook mijn CX65. In de telefoon zitten nog best een aantal fouten. En ook nog taalfouten. Dus nog engels tekst in de foutmeldingen. Ik heb softwareversie 2.
Net nog 2 vastlopers gehad. Dus de standaard instellingen hersteld. Maar geen effect. Jammer.

Weet iemand of er al een nieuwe firmware is uitgekomen?

[ Voor 85% gewijzigd door .NCK op 09-07-2004 01:54 . Reden: Probleem fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 12:58

WouterB

3680 Wp

Mijn phone doet het een dag of 4 op de batterij, 's nachts aan, GPRS aan, IrDA uit, af en toe een keertje bellen (niet veel) en overdag kutbereik (Tjha, telfort simmetje er nog inzitten :))

<edit>Oja, verlichting heb ik op 50% staan... en zelfs dan is ie een prima zaklamp ;)

[ Voor 21% gewijzigd door WouterB op 09-07-2004 08:13 . Reden: extra opmerking ]

Quatt in hoekhuis (130m2) met radiatoren, 3680Wp PV zie https://ei.tigoenergy.com/p/wouterb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_eYe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-08-2021
nickvd schreef op 08 juli 2004 @ 16:27:
Ik heb sinds vanmorgen ook mijn CX65. In de telefoon zitten nog best een aantal fouten. En ook nog taalfouten. Dus nog engels tekst in de foutmeldingen. Ik heb softwareversie 2.
Net nog 2 vastlopers gehad. Dus de standaard instellingen hersteld. Maar geen effect. Jammer.

Weet iemand of er al een nieuwe firmware is uitgekomen?

Zou iemand voor mij van de folders met de ringtones en games een backup kunnen maken? Morgen krijg ik me datakabel binnen maar ik heb een fout gemaakt en die dingen zijn dus verdwenen :'(
er is nieuwe firmware, ik heb zelf FW06, maar kan je verder niet helpen, is niet helemaal toegestaan denk ik......

over een aantal dagen zal er nieuwe firmware op de my-siemens site komen las ik.

oh, als mensen langer met de accu willen doen, raad ik aan om de verlichting op 30-50% te zetten....vooral met zonnig weer is dat zat :)

[ Voor 9% gewijzigd door The_eYe op 08-07-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Ik heb een datakabel binnen gekregen, een immitatie model voor de X55 serie.
Deze moet toch ook werken op de CX65? Ik krijg het alleen niet aan de praat.

[ Voor 149% gewijzigd door .NCK op 09-07-2004 12:41 . Reden: zie bericht... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Durf ik niet te zeggen of dat moet werken.
Als aansluiting zelfde is zou ik zeggen dat het zou moeten werken.

Heb nu wel paar keer gehad dat telefoon vastliep voor/tijdens/na het downloaden van een ringtone via wap.
Helaas werkte via de 1e site et niet helemaal, ookal was toestel wel supported, moet ik morgen nog ff over mailen als ik weer tijd heb. Andere site werkte wel, alleen na het downloaden wil ik verbinding verbreken, hing ie dus :S
Maar tot nu toe alleen bij wap gehad dat ie vastliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Ik heb een datakabel besteld die ook bij de CX65 accesoires staat. De 510 kabel, de 540 die voor specefiek voor de nieuwe serie is kostte even duur maar daar kan je de firmware niet mee updaten als deze online komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Zo... ik heb mijn keuze gemaakt, de CX65 wordt em :) Vandaag paar winkels langs geweest, maar nergens meer te krijgen :( Heb hem apart laten leggen bij een city point, en anders koop ik hem wel on-line :)

Waar kan ik btw het beste een usb datakabel kopen, die ook werkt (dus waar firmware mee te updaten is)? Zie bij veel webshops wel een datakabel staan, maar de vraag is of die goed zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door Gully op 10-07-2004 17:19 ]

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:48

Postie

No beer, no glory

Zitten idd wel wat bugs in de firmware. Scherm met alleen maar strepen als ik de camera opstart. Krijg het hoofdmenu niet meer tevoorschijn, alleen de 'instellingen'.
Geluid dat slechts piepjes vertoond.

Lijkt wel alsof het afgeraggeld (schrijf je dat zo?) is.

Heb ook een datakabel, usb, maar hij vindt mijn foon niet :?

Live every day, as if it's your last one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

The_eYe schreef op 08 juli 2004 @ 18:42:
[...]

er is nieuwe firmware, ik heb zelf FW06, maar kan je verder niet helpen, is niet helemaal toegestaan denk ik......

over een aantal dagen zal er nieuwe firmware op de my-siemens site komen las ik.

oh, als mensen langer met de accu willen doen, raad ik aan om de verlichting op 30-50% te zetten....vooral met zonnig weer is dat zat :)
waar heb jij een datakabel gekocht? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gully op 10-07-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik kijk net op nieuwemobiel.nl en ik zie daar dat deze foon een videoresolutie heeft van 320*240. Klopt dit? Want ik vind het eigenlijk wel heel erg hoog voor een telefoon van die prijs...

Helemaal raar trouwens vind ik dat deze videoresolutie ook bij de M65 staat, maar bij het topmodel van Siemens, de S65, maar 176*144 heeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Als ik ff test videotje maak, en in quicktime open zie ik 128x96, en geluid is in AMR, mono, 8000 Hz

En als ik het zo lees ben ik blij dat ik geen (usb) datakabel heb, zoveel problemen? Gelukkig dat me laptop IR had, anders had ik ook kabel moeten kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
ik gebruik nu de dca-510 (x55 serie), het voordeel is wel dat je deze WEL kunt gebruiken als siemens een firmware update gebruikt. Tevens kun je je telefoon ermee opladen. Het enigste probleem is dat de kabel alleen werkt in combinatie met de Siemens Data Suite van de X55 serie. Siemens heeft deze kabel OOK bij de X65 serie staan dus is hij daar ook voor geschikt.
Ik vind wel dat siemens de software MOET gaan verbeteren zodat de telefoon ook in de Manager van de CX65 moet kunnen werken, dus met alle orginele siemens kabels.
Ik heb mijn kabel voor €29.69 gekocht.

Tevens nog een BUG ontdekt, als je een ringtone aan de nummers uit het telefoonboek wilt toewijzen kun je alleen de ringtones van dat thema kiezen, erg vervelend. Ik vind het ook jammer dat de functie voor alle oproepen de zelfde ringtone verdwenen is die ik wel in de S45 had.

[ Voor 20% gewijzigd door .NCK op 10-07-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- onzin -

Kan mn telefoon nu ook op mn PC aansluiten, alleen weet iemand hoe je je theme's kan aanpassen? Vind die "man" theme wel gaaf, alleen de menuachtergrond mag van mij anders... :o

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2004 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op het internet de CX66 tegen gekomen,is dat een opvolger van de CX 65?

http://www.phonescoop.com/phones/phone.php?p=473

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 17:55

job

cx66 is geloof ik de amerikaanse versie...
Er staat ook duidelijk op de site wat het verschil is...

CX65 has GSM 900 instead of GSM 800
Oftewel de cx66 werkt dus op de 800mhz frequentie.
verder is hij exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de cx65 woensdagavond besteld via internet bij Telfort en contract dondermorgen gefaxt naar Telfort. Iemand ervaringen met de levertijd van dit toestel (geloof dat hij bij sommige aanbieders moeilijk te verkrijgen is). Ga donderdag met vakantie en zou hem graag meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bij sitel.nl bestelt en ze hebben hem nu weer op vooraad,ik had het gsm al vorige week besteld maar ze konden nu pas een levering cx65 gsm's krijgen. Ten het toestel bij hun binnenkwam ging het heel vlot,volgende dag was die er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ino Dekker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:12

Ino Dekker

Mr. Guide

Ik heb de CX65 maandagmiddag bij GSMStunter besteld in combinatie met die aanbieding (2 jaar KPN Allround voor 5,70 m/p), dinsdag aangesloten bij KPN en telefoon verstuurd en woensdag alles binnen. Ik had niet verwacht dat het zo snel kon gaan.
Binnenkort maar even op zoek naar een datakabel en headset.

- New DIY Speakers: Speakerworld Scirocco Center & .5 Surrounds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
Heeft iemand hier ook het probleem dat de telefoon van het jaar 2004 het jaar 2547 maakt er in het menu van de klok wel 2004 staat. Nu is dat bij mij helemaal fout ik kan het niet meer veranderen.
Verder wil de telefoon nogal eens uitvallen en zie je na het uitzetten soms nog de tekens in het scherm staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn CX65 vanmorgen al ontvangen, dus ruim op tijd voor mijn vakantie. Veelzijdig toestel, alleen loopt ie wel regelmatig vast (dat had ik hier al vaker gelezen), maar krijg het toestel dan niet meer uit. Ik moet hiervoor dan eerst de batterij eruit slopen (en dat klepje werkt ook niet mee) en vervolgens kan ik hem weer aanzetten. De ruimte om de joystick lijkt me ook vrij groot. Verder is het menu vrij duidelijk, maar je komt dezelfde dingen vaak op meerdere plaatsen tegen (bijvoorbeeld ringtonen, ben ik al op drie verschillende plaatsen tegengekomen). Maar ik heb geen spijt van mijn aankoop hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die tijd is instelbaar, je moet hem dan van ik geloof " "Boedische" aanduiding afhalen :P ze leven daar veel later en zijn niet begonnen met de jaartelling bij de geboorte van jezus maar van boedha geloof ik 8)7

Ik heb wel dik probleem nu :'( , gister mijn telefoon weggelegd, kijk ik vanmorgen weer, is ie uit. Ok dat kan gebeuren, dus ik hem weer aangezet, nu kan ik niet meer in het menu komen (normaal te selecteren door de nav. button 1 keer in te drukken).
Vet balen dus, nu al stuk :( :( heb hem nog maar 1 maandje :(
Zal hem dus moeten opsturen naar siemens repair center, heeft iemand hier goede / negatieve ervaringen mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
@tommy007: bedankt voor je tip over de datum.
Bij mijn telefoon duurd het ook even voordat het menu geladen is. Misschien moet je hem even resetten met die speciale code, die staat volgens mij in de handleiding.
Verder ga ik hem ook naar siemens sturen voor een firmware update.
Ik heb 1 nadeel gevonden en dat de display ongelofelijk krasgevoelig is (heb een paar kleine dunne krasjes die je in het licht ziet). Ook is het batterijklepje na een aantal keer de batterij er in en uit te moeten halen wat makkelijker eruit te halen. Ook krijg je wat stof onder het frontje.
Ik hoop dat siemens die problemen oplost. Verder is het wel zo dat deze foon gladder is dan mijn s45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ino Dekker

Ino Dekker

Mr. Guide

Misschien is het handig als jullie de firmware versie erbij vermelden als je problemen hebt. Op dit manier is er misschien achter te komen of de problemen met de firmware te maken heeft of iets anders.
Die van mij heeft versie FW04 en het enige wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat de video functie af en toe niet goed werkt (niet saven van het filmpje of het scherm doet op eens raar). Nu gebruik ik deze functie nooit, dus vind ik het niet storend. Nog geen crashes gehad.

Via '*#06#' (zoals in de handleiding staat) kan je de firmware versie (en andere dingen) te weten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, had ik ff moeten vermelden het is btw FW02 (lekker oud dus).

Inmiddels is FW08 al uit en te downloaden (maar dan moet je wel een data kabel hebben om hem te installeren, en heb weinig zin om zo'n kabel aan te schaffen en dat het dan blijkt dat het niet de oplossing was ;( )

Ik heb hem overigens al gereset me die code maar dat hielp niets.... :(

Wat ook goed forum is (mot je wel duits kunnen) is het volgende:
http://forum.s65.info/viewforum.php?f=15

Anyway thnxs....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 04:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Tommy007, waar is die firmware SW08 dan te halen?
Op de siemens site zelf zie ik hem niet/kan ik hem niet vinden.
Kom af en toe wel een firmware tegen, maar niet op officiele sites, en die gebruik ik dan maar liever ook niet :) (En weet ook niet of dat goed gaat, met taal enzo?)

Heb standaard sw04 op me foon, en zoals eerder gemeld, dat de verlichting niet uitgaat als ie wordt opgeladen, en dat vind ik ondertussen, ookal heb ik hem nog niet zo lang, al wel een beetje irritant worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de link voor het forum topic waar het over de nieuw firmware gaat:

http://forum.s65.info/vie...3f1630838ba516eabb285b7bc

en de link naar de firmware:

http://64.246.26.121/~gsm...hen/flashcx65/CX65_08.zip

Op het forum staat dat de link naar de firmware soms down is,dus hier is nog een link om de nieuwste software te downloaden:

http://www.xs4all.nl/~noretx/files/CX65_08.zip

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ja dat topic had ik gezien, en die link ook, alleen wie garandeerd mij dat dat ook de officiele firmware is :)
En qua taal, zou dat nog iets uitmaken of is iedere firmware hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Zo, ik heb hem inmiddels ook :) Gisteren gratis gekregen bij verlenging van mn Vodafone 300 1jr :) Ik moet zeggen, ben nog weinig problemen tegengekomen. Ik heb FW04, maar een aantal problemen die ik hier hoor, heb ik niet. Ff een paar puntjes:

design
Er zit wel heel veel ruimte tussen de joystick en de rest, echt een enorm gat ;) Ik heb gelezen dat dit bewust gedaan is door Siemens, maar het is wel jammer. Op zich is de joystick ook wel even wennen, vooral het indrukken moet je net ff goed doen. Ook de knopjes maken wel een erg "klik" geluid, maar dat stoort me niet. Onderin is het wel soms lastig goed te toetsen, omdat die nu eenmaal wat meer bij elkaar staan. Dat er snel krasjes op het display komen (dat las ik hier ergens) kan ik niet onderschijven. Bovendien kan je later covers wisselen en ben je weer krasvrij :) De oplader is trouwens ook erg fijn, echt de meest ieniemini die ik ooit heb gehad (makkelijk mee te nemen! :Y))

software
Over het algemeen loopt het vrij soepel. Af en toe wat traag mn bij java applicaties. Ik zie nog weinig bugs. De verlichting van het toestel gaat ook gewoon uit tijdens het laden, dus dat probleem ken ik al niet ;) Ook vastlopen nog maar weinig last van gehad, een paar keer met de Wap browser, die vind ik dan ook niet zo best. Hoop dat die binnenkort is te updaten. Verder vind ik het menu/instellingen soms wat onlogisch bij elkaar gezet, maar mn vorige foon (GD87) had dit eigenlijk ook ;) (het valt ook niet mee om zo veel functies "logisch" onder te brengen :)) Wat iemand eerder al als voorbeeld poste zijn de ringtones, die kom je overal tegen...

mogelijkheden
Ik heb alles al aan de gang, dwz e-mail ophalen/versturen, MMS, verbinding via IR met mn pda, Mobile phone manager via IR. Het enige wat nog niet werkt zijn de live! sites, krijg daar alleen tekst (dat zal overigens wel aan de Browser versie liggen). Wat ik wel een nadeel vindt is dat er zo weinig goede sms-ringtones zijn. Of je hebt leuke lange midi poly ringtones (maar dat is meer voor inkomende gesprekken etc) of je hebt een paar wavs, maar die klinken niet echt mooi of vrij zacht. Ben dus nog steeds op zoek naar goede ringtones voor sms, iemand ideeën? :)

conclusie :)
Al met al een leuke foon voor zo weinig (vind ik dan ;)) geld. Mooi van design, de joystick had iets beter/mooier gekunnen en een firmware update zal een aantal bugs nog wel oplossen. Standby tijden kan ik nog niets over zeggen, omdat ik er TE veel mee heb gespeeld, dus ja.. dan istie ook vrij snel leeg ;)

_/-\o_

edit: op het krasgevoelige moet ik toch nog ff terugkomen. ik heb nu net 2 dagen, nog niet eens in mn zak gehad ofzo, maar je ziet inderdaad tegen het licht allemaal hele kleine krassen. ga hier toch nog even over mailen naar siemens.. jammer :/

[ Voor 7% gewijzigd door Gully op 19-07-2004 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 13:37
Ik heb hem gister binnen gekregen (verlenging van abbo met 2 jaar voor niets) alleen krijg het niet voor elkaar om .wav files te beluisteren krijg ik de foutmelding: Kan bestand niet afspelen.

Iemand hier al ervaring mee?

Gebruik Irda met Xp
en Irda met Mobile Phone Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

magic45 schreef op 19 juli 2004 @ 21:57:
Ik heb hem gister binnen gekregen (verlenging van abbo met 2 jaar voor niets) alleen krijg het niet voor elkaar om .wav files te beluisteren krijg ik de foutmelding: Kan bestand niet afspelen.

Iemand hier al ervaring mee?

Gebruik Irda met Xp
en Irda met Mobile Phone Manager
De standaard wavs ook niet? Die heb ik wel geprobeerd en bij mij gaat dat goed. (oa bij Mijn bestanden > Geluiden > Group zit een whistle.wav)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Eigen gemaakte wav files met de orginele siemens mobile phone manager! lukte het mij ook niet om die af te spelen, andere wav's heb ik eigenlijk niet geprobeerd.
Zowel mono als stereo niet, van laagste tot hoogste kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 13:37
De orginele wavs op de telefoon werken wel de geimporteerde niet behoorlijkraar iemand anders nog een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de wav aanpassen naar ander bestandsformaat-wav.
Je kunt dit doen met de "geluidsrecorder" van windows, je kunt daarin ook zienals je een orgineel wavje van siemens pakt wat het bestandsformaat is en dan je eigen wavjes met die indeling opslaan.
de indeling is geloof ik IDA APCM en de bitrate moet je op mono zetten met een lage sample freq.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Zo net nog een paar kleine bugs ontdekt.

Bij een gemiste oproep brandt mijn dynamic light. Als ik dan met de joystick naar rechts ga voor mijn inbox, dan blijft daarna de dynamic light vrolijk knipperen, ook al wis je de gemiste oproep. Dit gaat dan ook eigenlijk niet meer uit ;) Ga je bij een gemiste oproep via de linker toets naast de joystick naar de inbox (er staat dan een apart icoontje ook in beeld) dan is daarna je dynamic light wel uit :)

Als ik een oproep wil weigeren, en ik druk kort op "rood" dan stopt de verbinding aan de andere kant gewoon, als ware dat je hebt opgehangen. De oproep wordt dan ook niet doorgeschakeld naar mijn voicemail, zoals wel moet. Ik kan wel een gesprek weigeren door bij een oproep te kiezen voor "mute" (rechterknop naast de joystick) en dan weer op "omleiding" (weer rechterknop). De oproep gaat dan wel naar de voicemail.

In tegenstelling tot wat ik eerder meldde, blijft de backlight van de telefoon bij het laden gewoon aan. Echter, als de backlight uit is en je laadt hem dan op, dan blijft hij wel uit. Gaat dan de backlight weer aan (bijvoorbeeld bij alarm) dan blijf hij vrolijk aan. Ook valt het me op dat het laden dan oneindig is ofzo, want het pijltje dat hij aan t laden is blijft er altijd staan.

Weet iemand waar ik een buglijst heen kan sturen? :)

edit: alvast naar siemens gemaild

[ Voor 5% gewijzigd door Gully op 20-07-2004 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

http://www.club-siemens.net/forum/forumdisplay.php?fid=87 ERGENS staat/stond een buglist topic, kan em zo snel ff niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 20:17
Hallo,

Vraagje weet iemand of deze telefoon met een Hi Prepaid te koop is ??

en dan ff een Offtopic vraagje kun je een abbo afzeggen als je telefoon met kaart gejat is ??

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--== offtopic ==--

kun je van je adsl-abbonement (wat nog ½ jaar loopt) af als je computer gestolen is tuurlijk niet....... :P

--== ontopic ==--

Neej, je moet dan melding maken bij je gsm abbonement provider en die sturen je een nieuwe sim (eventueel tegen vergoeding) en voor een telefoon moet je zelf maar zorgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 20:17
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 20:30:
--== offtopic ==--

kun je van je adsl-abbonement (wat nog ½ jaar loopt) af als je computer gestolen is tuurlijk niet....... :P

--== ontopic ==--

Neej, je moet dan melding maken bij je gsm abbonement provider en die sturen je een nieuwe sim (eventueel tegen vergoeding) en voor een telefoon moet je zelf maar zorgen.
Het was maar een vraagje O-) in ieder geval bedankt

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me gisteren ook de cx 65 aangeschaft met een abo van telfort met 100 minute, sta te trappellen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Heb vandaag ff een goeiekope headset aangeschaft (Officieel voor c55, maar het werkt), altijd beter dan geen, voor in de auto ;) Carkit vind ik beetje duur en overbodig.
En moet zeggen, heb een paar lange midi files erop staan, sommige 7 minz (Leuk als ringtone :?) maar nu klinkt het best mooi.
Eigenlijk wel logisch, zo een gsm speakertje is daar eigenlijk niet voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DolleDries
  • Laatst online: 16-07 12:27
Over wavjes enzo...
Schijnt redelijk aparte codering nodig te zijn.. er is een tooltje welke gebruikt kan worden om wavjes te converteren ... te vinden op http://sox.sourceforge.net.
Very funny... zit hier ook met 'x' aantal very nices ringtones.. (wav's) geen irri riedeltjes >:)

Dat van die Windows Sound Recorder werkt wel, maar het enige voor de cx65 begrijpelijke formaat is op 8kHz, terwijl de cx65 ook 16kHz wavjes af kan spelen.. en die klinken flink beter.. Dat Sox conversie programmaatje kan dat wel doen namelijk (gewoon een willekeurig wavje converteren.. naar IDA blabla 4bit 16 kHz)

[ Voor 39% gewijzigd door DolleDries op 22-07-2004 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm nu bijna een week en de telefoon bevalt me prima. Scherm en fototoestel zijn echt prima en ik vind het super chill dat een sms'je in een beeld past zeg maar, dus geen scrollen nodig. Ook leuk dat als je een foto op full screen bekijkt dat ie 'm dan een kwart slag draait (misschien standaard voor cam-phones, maar dit is m'n eerste). Wel al een keer de bekende siemens bug gehad dat bij het binnenkomen van een sms de telefoon uit gaat. En de naam/nummer koppeling werkt niet lekker. Op m'n M55 werd een telefoonnummer dat in een smsje stond vertaald naar de naam die bij dat nummer hoorde, m'n CX65 doet dat (nog?) niet. Misschien dat nieuwe firmware helpt, ik heb nu FW04, en inmiddels is FW08 uit, maar m'n datakabel heb ik nog niet aan de gang gekregen :/
Ik heb de kabel XY-AM601, Siemens Datasuite vindt m'n telefoon niet met deze kabel, maar heeft 't wel altijd prima gedaan met m'n M55. Wat is de goedkoopste datakabel die werkt met deze phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Mayb een domme vraag, maar ehm, email ophalen, moet dat via gprs ofzo?
Want me wap heb ik wel werkend, maar gprs heb ik niet ingesteld, ook niet eens geactiveerd @ orange, ook geen zin an.
Als ik nu mail ophaal, wil hij verbinding maken, ok, dan heeft ie 0 mails opgehaald, en daarna komt de error dat hij geen verbinding heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 13:17:
*knip*
En de naam/nummer koppeling werkt niet lekker. Op m'n M55 werd een telefoonnummer dat in een smsje stond vertaald naar de naam die bij dat nummer hoorde, m'n CX65 doet dat (nog?) niet. Misschien dat nieuwe firmware helpt, ik heb nu FW04, en inmiddels is FW08 uit, maar m'n datakabel heb ik nog niet aan de gang gekregen :/
Ik heb de kabel XY-AM601, Siemens Datasuite vindt m'n telefoon niet met deze kabel, maar heeft 't wel altijd prima gedaan met m'n M55. Wat is de goedkoopste datakabel die werkt met deze phone?
Dat had ik in het begin ook, maar bij nieuwe berichten was het daarna gelijk goed :) lijkt me dus geen bug oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mail onder orange gewoon werkend hoor, gewoon de settings van de M55 nemen, komt redelijk overeen met de CX65. Maar dat de telefoon uitgaat bij het binnenkomen van een SMS heb ik ook al bij m'n 2 siemens telefoons hiervoor gehad, daarom bestempelde ik het als bug. Maar wat is nou de goedkoopste datakabel voor dit apparaat, 40 euro voor die DCA-510 vind ik wel een beetje prijzig.....

edit: Sorry had niet gelezen dat je het over die naam koppeling had. Wel fijn om te weten dat die gewoon werkt!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Nakebod schreef op 22 juli 2004 @ 13:29:
Mayb een domme vraag, maar ehm, email ophalen, moet dat via gprs ofzo?
Want me wap heb ik wel werkend, maar gprs heb ik niet ingesteld, ook niet eens geactiveerd @ orange, ook geen zin an.
Als ik nu mail ophaal, wil hij verbinding maken, ok, dan heeft ie 0 mails opgehaald, en daarna komt de error dat hij geen verbinding heeft.
e-mail ophalen kan idd via GPRS, maar je kan ook een gsm-inbelverbinding instellen en daarmee je (pop)email ophalen. de inbelverbinding voor je wap zal dan waarschijnlijk niet werken. Ik heb beide ingesteld, maar maak bijna alleen gebruik van GPRS verbinding.

Overigens is eea in te stellen via instellingen>verbinding> data sevices
dan een profiel bewerken. Instellen van een inbelverbinding gaat via CSD-instell. (GPRS data kan dan uit ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 14:06:
Ik mail onder orange gewoon werkend hoor, gewoon de settings van de M55 nemen, komt redelijk overeen met de CX65. Maar dat de telefoon uitgaat bij het binnenkomen van een SMS heb ik ook al bij m'n 2 siemens telefoons hiervoor gehad, daarom bestempelde ik het als bug. Maar wat is nou de goedkoopste datakabel voor dit apparaat, 40 euro voor die DCA-510 vind ik wel een beetje prijzig.....

edit: Sorry had niet gelezen dat je het over die naam koppeling had. Wel fijn om te weten dat die gewoon werkt!
ik heb via salesplaza een niet-originele usb-datakabel gekocht a 20 eurotjes, moet hem nog binnen krijgen. Post wel ff als t werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ga hem denk ik ook halen... De SX1 is me te duur en eigenlijk voldoet deze foon ook wel aan mijn eisen. Jammer alleen dat je er geen MMC kaart oid in kunt stoppen zodat je meer geheugen krijgt om onder andere ook MP3's op te zetten. Is het overigens ook mogelijk om op een andere manier dan via een datakabel gegevens naar de foon te versturen (achtergronden enz..?) want de telefoon ondersteunt geloof ik geen bluetooth :(

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan infrarood communiceren met de phone, of je stuurt een e-mailtje naar je toestel.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
En ik kan gewoon mijn planet internet email daarvoor gebruiken (dus mijn planet internet email instellen op de CX-65)?

Heb T-Mobile.. Of moet ik daar een appart emailadres aanvragen?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

LaZZ schreef op 22 juli 2004 @ 15:37:
En ik kan gewoon mijn planet internet email daarvoor gebruiken (dus mijn planet internet email instellen op de CX-65)?

Heb T-Mobile.. Of moet ik daar een appart emailadres aanvragen?
Ja dat kan. Het is hetzelfde als inbellen op planet, alleen dan nu via je mobiel. Als je T-mobile GPRS ook hebt ingesteld, kan je je planet pop-mail ook gewoon ophalen. Voor versturen heb je dan of een t-mobile smtp server nodig, een planet authenticated smtp-server of een open relay smtp (maar die laatste is er bijna nergens ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Gully schreef op 22 juli 2004 @ 15:46:
[...]

Als je T-mobile GPRS ook hebt ingesteld, kan je je planet pop-mail ook gewoon ophalen. Voor versturen heb je dan of een t-mobile smtp server nodig, een planet authenticated smtp-server of een open relay smtp (maar die laatste is er bijna nergens ;))
Voor die GPRS moet ik dan wel een aparte account laten aanmaken bij T-Mobile of niet?

En die T-Mobile SMTP server of Planet authenticated smtp-server, waar kan ik die ergens vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

LaZZ schreef op 22 juli 2004 @ 16:31:
[...]

Voor die GPRS moet ik dan wel een aparte account laten aanmaken bij T-Mobile of niet?

En die T-Mobile SMTP server of Planet authenticated smtp-server, waar kan ik die ergens vinden?
1. Denk het niet, op de site van T-mobile staan vast ergens GPRS instellingen en dan moet t werken. Je betaalt dan gewoon achteraf je Kbs.

2. Check de websites. Voor planet is het zoiets als authsmtp.planet.nl.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]LaZZ schreef op 22 juli 2004 @ 16:31:
[...]

Eerder was het altijd zo dat gprs weliswaar standaard geactiveerd is, maar dat je om te kunen e-mailen eerst door de klantenservice gprs-actief oid moet laten inschakelen omdat je dan niet meer aan het wappen maar aan het internetten bent, tenzij je via een wapsite e-mailt.

Ik heb een vraag: zou dit toestel betrouwbaar genoeg zijn voor bedrijfsmatig gebruik? Je krijgt het een beetje benauwd als je hier al die softwarefouten ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

[quote]Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 21:00:
LaZZ schreef op 22 juli 2004 @ 16:31:
[...]

Eerder was het altijd zo dat gprs weliswaar standaard geactiveerd is, maar dat je om te kunen e-mailen eerst door de klantenservice gprs-actief oid moet laten inschakelen omdat je dan niet meer aan het wappen maar aan het internetten bent, tenzij je via een wapsite e-mailt.

Ik heb een vraag: zou dit toestel betrouwbaar genoeg zijn voor bedrijfsmatig gebruik? Je krijgt het een beetje benauwd als je hier al die softwarefouten ziet.
zakelijk zou ik eerder gaan voor een toestel als de 6310 of iets.. vind het niet echt een zakelijke telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Weet iemand hoe je de MMS instellingen van T-Mobile op de Siemens CX-65 in kunt voeren? Ik kan wel een account aan maken maar ik geloof niet dat ik alles goed doe want krijg de foutmelding dat de configuratie fout is.

Is er ook iemand die weet hoe die datakabel werkt? Moet ik nog een programma downloaden ofzo? Ik heb de datakabel maar weet vervolgens niet hoe ik spullen naar mijn telefoon kan verplaatsen.

Alvast enorm bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Oke ik moest dus een programma downloaden maar op de een of andere manier krijg ik nog steeds geen contact met mijn telefoon... Mobile Manager wil maar niet opstarten.

EDIT:

Dat met de datakabel heb ik inmiddels werkend maar nu nog de MMS instellingen, dat wil maar niet lukken

[ Voor 61% gewijzigd door LaZZ op 23-07-2004 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Niemand? :'(

Ik ga morgen op vakantie en zou het daarvoor nog graag ingesteld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

LaZZ schreef op 23 juli 2004 @ 10:25:
Niemand? :'(

Ik ga morgen op vakantie en zou het daarvoor nog graag ingesteld hebben
Die instellingen zijn provider afhankelijk, dus je kan het beste op de site van T-mobile kijken of de klantenservice bellen. MMS heb ik met Vodafone inmiddels werken, maar goed daar heb je niets aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Nu wil ik een andere simkaart erin stoppen maar ik kreeg het klepje aan de achterkant met geen mogelijkheid los terwijl ik toch behoorlijk hard gedrukt heb, het klepje wil maar niet open schuiven... Zijn er meer mensen met dit probleem? Want nu kan ik mijn prepaid sim niet verruilen voor die van mijn abo... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hehe lol, die gaat idd wel wat eng open, bang dat ie af gaat breken :(
Maar als je ff goed, stevig, op die ribbeltjes duwt moet het wel goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Nakebod schreef op 23 juli 2004 @ 14:27:
Hehe lol, die gaat idd wel wat eng open, bang dat ie af gaat breken :(
Maar als je ff goed, stevig, op die ribbeltjes duwt moet het wel goed gaan.
ja, net als de cover, die zit ook aardig strak, ben ik ook altijd bang dat je die in 2-en breekt ;) na 2 keer schuiven is het batterij klepje trouwens wel al makkelijker te openen.

oh en de sim-kaart eruit is ook ff lastig, die moet je iets optillen met je nagel en dan schuiven.

het valt er iig allemaal niet zomaar uit of af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Ik heb een blaar op mijn duim zitten van het duwen en nog steeds ligt dat rotding niet open :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ok, korte klepje openmaak howto:
Druk met rechterduim goed op die ribbeltjes
Linkerduim ongeveer op midden van klepje, beetje induwen.
Met beide vingers klepje wegschuiven.
In de meeste gevallen wil dat hier wel werken, soms wat strakker, maar meestal gaat het ondertussen makkelijk open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Het klepje heb ik geopend, simkaart erin gedaan maar nu kan hij geen netwerk vinden :/ Hij blijft maar op netwerk zoeken staan terwijl als ik naar instellingen / netwerk ga er wel gewoon 5 netwerken staan....

Hij geeft de melding dat de kaart geweigerd wordt 8)7

EDIT: de simkaart moest nog geactiveerd worden... Over een half uurtje zou het allemaal moeten werken :) Finally

[ Voor 31% gewijzigd door LaZZ op 23-07-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu 2 weken deze telefoon..en ik vind hem perfect. Ik heb alleen vandaag een datakabel binnengekregen die ik op de duitse ebay had gekocht voor 1 euro. Tis een noname kabel die volgens dat bedrijf geschikt is voor de cx65. Alleen hij vind de telefoon niet. Nu heb ik het volgende gelezen op een duits forum:

"NoName Nachbau Datenkabel werden nicht mehr unterstützt
Alle bisher von mir getesteten NoName Nachbau Datenkabel (sowohl COM wie auch USB) melden sich nicht beim Telefon an und funktionieren mit den Geräten CX65, CXT65, M65, S65 etc. nicht mehr. Es werden nur noch originale Siemens Kabel unterstützt."

is dit waar of is het wel mogelijk die kabel te gebruiken? En wil iemand misscihen doorgeven wat er bij hem/haar komt staan bij acc. als je *#06# en dan meer inklikt.

Bij mij komt er none te staan of soms Plugged in:, maar dan geen naam

En hoe kan het zijn dat de telefoon doorheeft wat voor kabel het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 16:00:
is dit waar of is het wel mogelijk die kabel te gebruiken? En wil iemand misscihen doorgeven wat er bij hem/haar komt staan bij acc. als je *#06# en dan meer inklikt.

Bij mij komt er none te staan of soms Plugged in:, maar dan geen naam

En hoe kan het zijn dat de telefoon doorheeft wat voor kabel het is?
De telefoon heeft het niet door geloof ik, de software op je pc wel. Ik had gelezen dat je met de niet-officiele kabels vaak wel de nieuwe FW erop kan zetten, maar niet programma's zoals Siemens Data suite kan draaien. Mijn niet-officiele kabel die het wel deed op mijn M55 doet het nu ook helaas niet meer (geen van beide). FF wachten tot Gully zijn kabel binnen heeft van 20 euro, dat is volgens mij echt de goedkoopste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Mijn kabel komt morgen binnen :)

Aangezien FW08 beschikbaar is via de siemens site kan ik mooi die kabel ook eens testen of een fw-upgrade ermee lukt :)

edit: |:(
Connect your mobile to the PC using a serial data cable (USB is not supported) compatible with your CX65 and CXV65.
dan ga ik er ook nog maar een seriele kabel bijkopen... (weer een neppe via salesplaza.nl ;))

[ Voor 35% gewijzigd door Gully op 26-07-2004 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ben op dit moment bezig met de update, 15 minuten kan het duren aldus die update, best lang :P
Ik gebruik btw voor de firmware nu de com datakabel die mijn broer bij de S55 kreeg, orginele Siemens kabel.

En update is ondertussen klaar.
Gelijk de bug die ik had weg :) Verlichting gaat uit als ie aan de oplader hangt :)
Verder had ik eigenlijk nergens last van.

[ Voor 29% gewijzigd door Nakebod op 26-07-2004 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Nakebod schreef op 26 juli 2004 @ 11:04:
Ben op dit moment bezig met de update, 15 minuten kan het duren aldus die update, best lang :P
Ik gebruik btw voor de firmware nu de com datakabel die mijn broer bij de S55 kreeg, orginele Siemens kabel.
ah oke :) ik krijg de neppe variant daarvan, ben benieuwd of die ook werkt ;) ben wel benieuwd wat de verbeteringen zijn (van fw04 naar fw08 is 4 versies :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Volgens mij is fw04 > fw08 maar 2 versies, namelijk alleen fw06 ertussen.
Heb volgens mij niemand iets horen zeggen over fw05 of fw07 :)
Changelog van fw08 staat wel op die siemens site, die van 06 weet ik eigenlijk niet.
Volgens mij is in 06 al die verlichtingbug verholpen, stond niet vermeld in 08 anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ino Dekker

Ino Dekker

Mr. Guide

Gully schreef op 26 juli 2004 @ 09:31:
dan ga ik er ook nog maar een seriele kabel bijkopen... (weer een neppe via salesplaza.nl ;))
Ik las op www.cx65.de dat het ook gaat met de officiele Siemens USB kabel (510 dacht ik). Deze schijnt namelijk een COM poort aan te maken.

edit:
Dankje Gully, foutje! ;) (link was overigens wel goed)

[ Voor 10% gewijzigd door Ino Dekker op 26-07-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

idekker schreef op 26 juli 2004 @ 13:03:
[...]

Ik las op www.cx65.de dat het ook gaat met de officiele Siemens USB kabel (510 dacht ik). Deze schijnt namelijk een COM poort aan te maken.
hmmm... mjah, ik zal het met mijn beide neppe kabels eens proberen, zal wel posten welke werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Hmm... mn headsetje werkt prima, maar mn datakabel nog niet... :(

Mn datakabel wordt wel netjes gezien en er wordt netjes een Siemens USB Datacable geinstalleerd als zijnde een COM7. Mobile Phone Manager ziet alleen geen telefoon connected :? Ook niet als ik deze handmatig op COM7 instel.

Met Irda kan ik prima werken met Mobile Phone Manager...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 11:00
iemand een idee wat de mms instellingen zijn voor van KPN voor een Hi abbo.
Heb al 313 gebeld en mms en gprs aangezet.
Maar nu nog de eaxte mms instellingen.
Die op www.hi.nl lukken niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Ik ben bang dat de usb namaak datakabel van de S55 niet werkt met de CX65 :( morgen/overmorgen komt de seriele neppe, ben benieuwd... :9

edit:
In het *#06# -menu staat namelijk bij "plugged in", ook helemaal niets...

[ Voor 24% gewijzigd door Gully op 26-07-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Heeft iemand ook nog een goed idee voor een sms tone, die er standaard inzitten vind ik niet echt mooi/duidelijk.
En de gedownloade te lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Nakebod schreef op 27 juli 2004 @ 17:37:
Heeft iemand ook nog een goed idee voor een sms tone, die er standaard inzitten vind ik niet echt mooi/duidelijk.
En de gedownloade te lang :)
Dude, die zocht ik ook al :) Om dezelfde reden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Ik snap nog iets niet ;)

Je hebt de Inbox (hoofdmenu joystick naar rechts) daar komen alle nieuwe smsjes, gemiste oproepen ed. Errug fijn vind ik dat. Echter, als ik daar iets wis, wordt dit dan ook werkelijk gewist?

Smsjes bijvoorbeeld. Als ik deze in Inbox verwijder, staan ze ook nog gewoon bij de Inbox van mn berichten (dat heb ik liever ook). Maar gemiste oproepen, als ik deze wis in Inbox, zijn ze ook gelijk gewist in de lijst met alle gemiste oproepen (en dat heb ik liever dan weer niet)

Wie kan het uitleggen? :)

edit: ik heb net even getest. Smsjes worden idd uit de Inbox gewist, maar blijven staan bij de Inbox berichten. Gemiste oproepen, daar is wat vreemds mee. Als ik ze uit de Inbox wis, zijn ze ook weg uit de lijst met Gemiste oproepen. Tenzij... je de telefoon uit hebt gehad (Inbox is dan leeg) maar de gemiste oproepen blijven bewaard... strange :?

[ Voor 25% gewijzigd door Gully op 27-07-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Helaas....ook de neppe seriele kabel werkt niet :( Ik bestel me wel een originele datakabel (serieel), dan weet ik zeker dat het werkt...

De datakabels staan nu te koop op marktplaats.nl ;)

edit: de dca-510 (usb), de originele versie is nu te koop op expansys.nl voor 26,90 incl. btw en verzendkosten. (die heb ik toch maar besteld, neem de gok wel dat alles hier mee werkt, ook firmware updates ed)

[ Voor 38% gewijzigd door Gully op 31-07-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, maar werkt die "dca-510 (usb)" 100%? Dus voor FirmWare update & de rest? Want ik vind't een vet mooie gsm en vind de optie's allemaal vet gaaf (ga hem vandaag bestellen) en vooral die eerste 4 of 5 pagina's werd ik helemaal happy van, maar daarna (toen iedereen hem wat langer had) werd het super negatief met al die foutmeldingen enzo :? . Dus wil zoiezo update en dan benk nog beetje bang dattie te vaak vastloopt enzo... ;( Dus svp vandaag nog ff snelle post of ik hem beter wel kan bestellen of dattie echt vaak vastloopt enzo (had een nokia 7250 en wil betere gsm maar wel rond prijs van €120 met abbo).

Alvast bedankt,

Grtz, ZorBiX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 10:31:
Oké, maar werkt die "dca-510 (usb)" 100%? Dus voor FirmWare update & de rest? Want ik vind't een vet mooie gsm en vind de optie's allemaal vet gaaf (ga hem vandaag bestellen) en vooral die eerste 4 of 5 pagina's werd ik helemaal happy van, maar daarna (toen iedereen hem wat langer had) werd het super negatief met al die foutmeldingen enzo :? . Dus wil zoiezo update en dan benk nog beetje bang dattie te vaak vastloopt enzo... ;( Dus svp vandaag nog ff snelle post of ik hem beter wel kan bestellen of dattie echt vaak vastloopt enzo (had een nokia 7250 en wil betere gsm maar wel rond prijs van €120 met abbo).

Alvast bedankt,

Grtz, ZorBiX!
Maandag of dinsdag kan ik je vertellen of die dca-510 100% werkt ;) Mjah, vastlopers heb ik amper last van, nu 1 of 2 keer gehad. Bugs zitten er altijd wel in tegenwoordig, maar met firmware updates gaan die er vanzelf wel uit. Het is ook dat als je hem pas hebt, je heel erg let op de bugs. Uiteindelijk gebruik je hem gewoon en zijn ze ook weer niet echt storend. Ben zeker wel positief erover, alleen post je mn de bugs in dit topic om die er nog uit te krijgen en lijkt het misschien wat negatief. :) Ik kan hem iig zeer aanraden!

edit: ik heb hetzelfde gehad met andere gsm topics. Stond zeg maar voor de keuze K700/V600/CX65/SendoX. Overal lees je van allerlei bugs en problemen, dat houd je altijd. Ik heb mijn keuze voor de CX65 gemaakt mn door de goede prijs/functies en het design. En dus helemaal geen spijt van :)

[ Voor 12% gewijzigd door Gully op 31-07-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 14:33
Ik heb hem vanmiddag ook gehaalt met een hi 15 abbo. Ik bel nu nog niet zoveel maar kan ik de minuten die ik per maand over heb gebruiken voor gprs of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 510 kabel (usb) werkt wel om een firmware upgrade te doen, het is mijn iig perfect gelukt. Maar helemaal makkelijk ging het niet, moest hem regelmatig uit/aan doen voordat hij hem pakte. Duurde dus wel ff, maar het wil iig wel degelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 11:00
amd_at_primus schreef op 31 juli 2004 @ 18:49:
Ik heb hem vanmiddag ook gehaalt met een hi 15 abbo. Ik bel nu nog niet zoveel maar kan ik de minuten die ik per maand over heb gebruiken voor gprs of kan dat niet?
Nee dat kan niet dat kan alleen met KPN mobile plus.
Bij Hi wordt alles behalve binnenlandse nummers en smsjes buiten de de bundel gefactureerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
Blijepeen schreef op 31 juli 2004 @ 19:34:
[...]

Nee dat kan niet dat kan alleen met KPN mobile plus.
Bij Hi wordt alles behalve binnenlandse nummers en smsjes buiten de de bundel gefactureerd
Oh bedankt. Kan ik wel via m'n abbo internetten via de modem op de telefoon (niet via gprs dus) en een gratis wanadoo dial up abbo en heeft iemand dat al geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

amd_at_primus schreef op 31 juli 2004 @ 20:14:
[...]

Oh bedankt. Kan ik wel via m'n abbo internetten via de modem op de telefoon (niet via gprs dus) en een gratis wanadoo dial up abbo en heeft iemand dat al geprobeert?
dat zal ongetwijfeld gaan ja. je kan t altijd proberen iig :) ik heb t wel werkend door in te bellen op DDS (vodafone abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo! Want had'm al bestel voordat ik dat las :P . En kun je ff op een rijtje zetten waar alle bugs zitten? Ik baal btw wel dak kabeltje moet kopen want ben 15, te lui voor werk, en na die foon hek nog maar €1,85 O-) . Dus moet ik eerst weer iets van 3 maanden wachten omdat me foonrekeningen zo hoog zijn enk duz nauwelijk zakgeld over heb :S Maargoed, met die eerste firmware, zijn daar veel problemen mee? En als je foon 1 á 2 keer is vastgelopen.. Hoelang heb j'm dan al?

Grtz, ZorBiX

P.S. Ff reitje van bugs en hoe 1e firmware is en hoelang j'm hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 09:34:
Mooi zo! Want had'm al bestel voordat ik dat las :P . En kun je ff op een rijtje zetten waar alle bugs zitten? Ik baal btw wel dak kabeltje moet kopen want ben 15, te lui voor werk, en na die foon hek nog maar €1,85 O-) . Dus moet ik eerst weer iets van 3 maanden wachten omdat me foonrekeningen zo hoog zijn enk duz nauwelijk zakgeld over heb :S Maargoed, met die eerste firmware, zijn daar veel problemen mee? En als je foon 1 á 2 keer is vastgelopen.. Hoelang heb j'm dan al?

Grtz, ZorBiX

P.S. Ff reitje van bugs en hoe 1e firmware is en hoelang j'm hebt.
Als je de telefoon nu koopt heb je waarschijnlijk versie 06 (ik iig wel) dus als je wacht op een nieuwe zending hoef je de firmware (nog) niet veranderen of je vraagt in de winkel of je mag kijken welke versie het is, dat doen ze waarschijnlijk wel want bij mij zat er geen plastic om het doosje en de telefoon (op het beeldscherm uiteraard wel B) ).

Ik heb hem sinds gister en bij mij is ie 1 x vast gelopen (in het telefoonboek toen ik werd gebeld |:( ) maar ik wacht nog ff met de datakabel kopen tot ik zeker weet welke ik moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik, je hebt hem 1 dag en hij loopt al vast... :( En ik wacht hoe dan ook, ook eerst tot ik weet welke ik moet hebben... Duurt btw toch wel ff want heb'm bij Telfort shop gekocht en daar wachten ze 7 WERKdagen zodat je nog bedenktijd hebt :( Kwil die bedenktijd helemaal niet, kwil die foon!! NU!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 12:58:
Dat bedoel ik, je hebt hem 1 dag en hij loopt al vast... :( En ik wacht hoe dan ook, ook eerst tot ik weet welke ik moet hebben... Duurt btw toch wel ff want heb'm bij Telfort shop gekocht en daar wachten ze 7 WERKdagen zodat je nog bedenktijd hebt :( Kwil die bedenktijd helemaal niet, kwil die foon!! NU!!! :P
Waarom neem je telfort want bij kpn kost ut precies hetzelfde en heb je een betere ontvangst (iig hier in ut oosten des lands :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

amd_at_primus schreef op 01 augustus 2004 @ 14:41:
[...]
Waarom neem je telfort want bij kpn kost ut precies hetzelfde en heb je een betere ontvangst (iig hier in ut oosten des lands :9 )
Ik zit hier in het oosten met Telfort ( 4 jaar) en heb ook altijd goed ontvangst. En met Telfort bel je een stuk goedkoper.

Wat ik altijd zo positief vind aan Siemens is dat de prijzen van de telefoons los op een acceptabel niveau liggen . UItzonderingen daargelaten.

[ Voor 17% gewijzigd door Bram op 01-08-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SX1 is idd heel erg duur maar daz ook zo'n beetje de "perfecte" telefoon :P En hierzo heb ik met telfort ALTIJD bereik, nog bijna nooit geen bereik gehad, al 2 jaar. En over dattie in 1 dag al 1 keer vast loopt.. Daz toch niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
Bram schreef op 01 augustus 2004 @ 15:47:
[...]

Ik zit hier in het oosten met Telfort ( 4 jaar) en heb ook altijd goed ontvangst. En met Telfort bel je een stuk goedkoper.

Wat ik altijd zo positief vind aan Siemens is dat de prijzen van de telefoons los op een acceptabel niveau liggen . UItzonderingen daargelaten.
Kwa kosten maakt me dat niet uit want ik bel toch niet meer dan 75 minuten per maand. Ik heb met telfort ook vaak wel een redelijke ontvangst maar met kpn nét iets beter.

Weet iemand of email werkt met een demon adsl abbonoment want ik krijg het niet werkend, de telefoon kan niet connecten met demon ofzo?? De melding die ik krijg is: Geen verbinding met account! terwijl ik toch alles goed heb ingevuld enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensjes!! We gaan off-topic!!

*update* Ik had trouwens 3 vraagjes hierboven.. Zou graag antwoord willen O-) *update*

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 17:55:
Hey mensjes!! We gaan off-topic!!

*update* Ik had trouwens 3 vraagjes hierboven.. Zou graag antwoord willen O-) *update*
Ik heb hem nu 2 weken en hij is 2x vastgelopen. Gebruik FW04 en heb een aantal bugs:
- Backlight blijft aan bij opladen (tenzij die uit is en je hem dan oplaadt)
- Dynamic light blijft knipperen als je een gemiste oproep bekijkt door via joystick rechts naar de Inbox te gaan (en niet via de linker softkey)
- Menu in het begin soms wat traag, vlak na aangaan van de foon
- Gesprek weigeren kan niet via de rode toets, dit verbreekt de verbinding echt en deze gaat dan niet door naar de voicemail. Weigeren kan alleen door eerst te kiezen voor mute en daarna voor omleiden.

Dat was het eigenlijk wel :) Er staan er nog een paar op cx65.de:
http://www.cx65.de/Fehlerliste.346.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThnQ!! En volgens mij loopttie bij anderen wel vaker vast dan 1 keer in de week.., maargoed. Voor de rest denk ik dat ik op m'n verjaardag kabeltje koop en firmware ga updaten... Kzie wel, bedankt voor de reactie iig!!

Grtz, ZorBiX
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste