Ik heb een webserver opgezet, die werkt helemaal naar behoren, alleen ik vind het vervelend dat ik door mijn adslrouter (e-tech V2), niet de dingen zie op mijn webserver als ik het ip intype.
Nu heb ik de oplossing gevonden door mijn ip doortesturen naar localhost via het hosts bestand in windows. Alleen dit heb ik heel mooi en netjes ingevoerd maar toen deet hij het nog niet. Ik heb de dnscache uitgeschakeld, wat soms voor problemen zorgde maar dat hielp ook niet.
[rml][ XP] Hosts werkt niet meer?[/rml]
Hosts file kwijt willen maar hoe?
Hosts file werkt niet meer
deze topics boden verder ook geen uitkomst en de oplossingen die ik op google vind zijn eigenlijk alleen maar de oplossingen die ik al heb geprobeerd.
mijn host bestand staat in de goede dir
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
het heeft geen extensie
de inhoud:
en ik heb dnscache uitgeschakeld.
Dus wat kan ik nog meer proberen
Nu heb ik de oplossing gevonden door mijn ip doortesturen naar localhost via het hosts bestand in windows. Alleen dit heb ik heel mooi en netjes ingevoerd maar toen deet hij het nog niet. Ik heb de dnscache uitgeschakeld, wat soms voor problemen zorgde maar dat hielp ook niet.
[rml][ XP] Hosts werkt niet meer?[/rml]
Hosts file kwijt willen maar hoe?
Hosts file werkt niet meer
deze topics boden verder ook geen uitkomst en de oplossingen die ik op google vind zijn eigenlijk alleen maar de oplossingen die ik al heb geprobeerd.
mijn host bestand staat in de goede dir
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
het heeft geen extensie
de inhoud:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| # Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp. # # This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows. # # This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each # entry should be kept on an individual line. The IP address should # be placed in the first column followed by the corresponding host name. # The IP address and the host name should be separated by at least one # space. # # Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual # lines or following the machine name denoted by a '#' symbol. # # For example: # # 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server # 38.25.63.10 x.acme.com # x client host 127.0.0.1 localhost 82.199.145.169 localhost |
en ik heb dnscache uitgeschakeld.
Dus wat kan ik nog meer proberen