[GMail] Nieuwe email dienst van Google! deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.699 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:39
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 21:32:
wierd, mijn gmail extension voor mozilla wil niet inloggen, terwijl het wel de juiste passw is, gmail is niet down, want als ik zelf inlgo op de site doet hij het wel :(
kopt de identificatie is veranderd, moet je ff kijken op die link naar de plugin ergens eerder in dit topic, er is een update voor de plugin uit die wel met de nieuwe identificatie werkt.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ben ik trouwens de enige die opeens geen invitations meer kan uitdelen? Ik had er nog 3 over maar die zijn op een gegeven moment foetsie gegaan...

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Zie zo je mail, Numb1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He relaxed, iemand nog een invitatietje voor deze jongen..?
prof_dexter op hotmail . com

Thanks in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Dit ga je niet menen :X

Laat ik het zo zeggen: Ik stuurde Numb1 een Officiele Waarschuwing, en wel omdat in de topicstart EXPLECIET verboden is om aan account-handel te doen.

Nu ga ik jou ook mailen, en met eenzelfde mailtje als Numb1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
lol @ Prof_dexter! hahaha

Weet iemand wanneer gmail van de beta status afgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xandrios schreef op 08 augustus 2004 @ 22:48:
Dit ga je niet menen :X

Laat ik het zo zeggen: Ik stuurde Numb1 een Officiele Waarschuwing, en wel omdat in de topicstart EXPLECIET verboden is om aan account-handel te doen.

Nu ga ik jou ook mailen, en met eenzelfde mailtje als Numb1.
Ah, had de ts niet gelezen.. 8)
Maar ik doe niet aan account-handel, vraag alleen of iemand mij nog een gratis uitnodiging kan sturen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:41

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Prof_dexter schreef op 08 augustus 2004 @ 23:01:
[...]

Ah, had de ts niet gelezen.. 8)
Maar ik doe niet aan account-handel, vraag alleen of iemand mij nog een gratis uitnodiging kan sturen O-)
Het staat er toch echt!

GJAman schreef op 21 juni 2004 @ 14:47:

Uitwisselen van accounts via dit topic, of requests daartoe, leidt tot een Officiële Waarschuwing

Voor invites kun je kijken op www.gmailswap.com, http://search.ebay.com/gmail of http://www.marktplaats.nl/nieuw_zoek.php3?q=gmail

[ Voor 40% gewijzigd door Gaitman op 08-08-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
CyBeR schreef op 08 augustus 2004 @ 22:05:
Ben ik trouwens de enige die opeens geen invitations meer kan uitdelen? Ik had er nog 3 over maar die zijn op een gegeven moment foetsie gegaan...
ik denk dat ze ermee zijn gestopt idd, heb er al zeker 1,5 maand geen gehad. ze zullen wel genoeg deelnemers hebben denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhh nee, juridisch gezien niet. Er staat dat je geen 'request mag maken tot uitwisseling van accounts'. Uitwisseling houdt in dat er een ruil plaatsvindt, dat is bij mijn vraag niet het geval. Mijn vraag impliceert eenrichtingsverkeer. Ik vraag een invitation, maar biedt niets (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 23:11:
[...]

Uhh nee, juridisch gezien niet. Er staat dat je geen 'request mag maken tot uitwisseling van accounts'. Uitwisseling houdt in dat er een ruil plaatsvindt, dat is bij mijn vraag niet het geval. Mijn vraag impliceert eenrichtingsverkeer. Ik vraag een invitation, maar biedt niets (8>
Je kun lullen wat je wilt, je bent een idioot, en daarvoor zul je gestraft worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik kan nog steeds inviten, alleen is mijn invite knop verhuisd naar links-onder.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Bolk schreef op 08 augustus 2004 @ 23:16:
Ik kan nog steeds inviten, alleen is mijn invite knop verhuisd naar links-onder.
bij mij ook: 'invite 3 friends' vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 23:11:
[...]

Uitwisselen van accounts via dit topic, OF requests daartoe, leidt tot een Officiële Waarschuwing

Let op de OF >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Gaitman op 08-08-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Bolk schreef op 08 augustus 2004 @ 23:16:
Hah, geniaal. Had ik dus niet eens gezien :D

Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikzie geen invite knop :( raar, ik heb er nog maar 1 gehad, hopen dak er nog wat meer krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PelicanPete
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
Ik heb nog nooit invites gehad, en ik heb nu toch al drie maanden een account...

Waarom kun je hier op GOT geen nieuwe account registreren met een gmail adres???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij een invite kunnen verschaffen ? ... ik ben er al een tijdje naar op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 19:27:
Zou iemand mij een invite kunnen verschaffen ? ... ik ben er al een tijdje naar op zoek.

Uitwisselen van accounts via dit topic, of requests daartoe, leidt tot een Officiële Waarschuwing

Voor invites kun je kijken op www.gmailswap.com, http://search.ebay.com/gmail of http://www.marktplaats.nl/nieuw_zoek.php3?q=gmail

hehe >:)

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Yeah. De laatste paar replies(!) lezen is moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 19:27:
Zie je mail.
Brakkie schreef op 16 augustus 2004 @ 19:32:
[...]

hehe >:)
...en dit soort replies zijn net zo min de bedoeling. Zet liever een TopicReport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 16:13

vooghel

Cunning linguist

PelicanPete schreef op 09 augustus 2004 @ 15:20:
Ik heb nog nooit invites gehad, en ik heb nu toch al drie maanden een account...

Waarom kun je hier op GOT geen nieuwe account registreren met een gmail adres???
Je kunt je hier niet registeren mat een mailadres van een gratis e-maildienst. En alhoewel Gmail nog maar beperkt beschikbaar is, is het in essentie een gratis e-maildienst.

Hmm, op T.net kan het wel :? Zijn die policies niet gelijk?

edit:

Overigens kun je je hier wel met een niet-gratis adres registreren en vervolgens het mailadres wijzigen in Hotmail, Gmail of wat dan ook.

[ Voor 13% gewijzigd door vooghel op 17-08-2004 09:58 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:20
Is het echt zo dat GMail misschien van naam moet veranderen? Weet iemand daar meer over?

offtopic:
Niet dat ik GMail gebruik, ik heb namelijk een mailbox van 38 gieg :P (jaja, eigen server ;) :P)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al mijn mailadressen gechecked ... maar vind niks.
Welke mail bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 15:28

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Om dit topic een beetje meer te laten lijken op een discussie over gmail ipv gezeur om invites:
The Gmail Notifier is a downloadable Windows application that alerts you when you have new Gmail messages. It displays an icon in your system tray to let you know if you have unread Gmail messages, and shows you their subjects, senders and snippets, all without your having to open a web browser.

The Notifier is in beta. Before you download it, we encourage you to review the system requirements and privacy information.
Kijk hier:
http://toolbar.google.com/gmail-helper/

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

for the love of GoT

[ Voor 86% gewijzigd door Loque op 21-08-2004 20:42 ]

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 16:20
Ik zou dit maar snel weghalen, voor je een OW krijgt :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Simon schreef op 21 augustus 2004 @ 17:21:
[...]

Ik zou dit maar snel weghalen, voor je een OW krijgt :P
Waarom wordt hier zo moeilijk over gedaan, het is toch niks illegaals?

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Kijk eens in de topicstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Loque, zie je email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Ja die is dus afgesloten ;) Daarom scam ik hier om een invite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:11
Loque schreef op 22 augustus 2004 @ 14:02:
[...]

Ja die is dus afgesloten ;) Daarom scam ik hier om een invite
En dan? Die invite moet toch naar *een* emailadres gestuurd worden... :P

[/ot]

Dat spamfilter van GMail werkt toch nog niet helemaal optimaal geloof ik...
Hij pakt wel een groot deel van de spammails eruit, 481 van de 754 die ik tot nu toe gekregen heb, maar hij heeft ook al 2x een gewenst bericht weggegooid...

Verder nogsteeds tevreden, toch lekker, al je mail bij de hand via webmail :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net "de Krant" (T.net Nieuws) weer binnen.
Zag ik dat ik 1 invite had.
Andere mensen hier last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 12:10:
Kreeg net "de Krant" (T.net Nieuws) weer binnen.
Zag ik dat ik 1 invite had.
Andere mensen hier last van gehad?
ja, ik heb ook een invite om uit te delen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:46
Kan er in de topicstart geen linkje opgenomen worden naar:
www.walla.com
Hier kan je dus ook gewoon een 1Gb mailbox krijgen zonder invite.
Is misschien wel handig voor degene die geen invite krijgen.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Lijkt inderdaad of ze weer zijn begonnen met inviten, ik had er ook 1! Ben toch inderdaad ook wel benieuwd wanneer ze dit beta stadium voorbij zijn en hoe het dan gaat enzo. Iemand een id wanneer dat het geval is?

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Remc0 schreef op 24 augustus 2004 @ 17:47:
Kan er in de topicstart geen linkje opgenomen worden naar:
www.walla.com
Hier kan je dus ook gewoon een 1Gb mailbox krijgen zonder invite.
Is misschien wel handig voor degene die geen invite krijgen.
dit topic gaat oer gmail, wrom een link naar walla? in een xbox topic staat toch ook geen link naar ps2.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ze geven weer invites uit. Ik kreeg er eerst 1 en een week later nog 6!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen waar ik een gmail account op de kop kan tikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh,nevermind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeuhhhhhhh, heb weer 6 invites! Ze zijn weer begonnen met weggeven van invites!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:15

sjirafje

No inspirational quotes here

jvhaarst schreef op 20 augustus 2004 @ 22:11:
Om dit topic een beetje meer te laten lijken op een discussie over gmail ipv gezeur om invites:

[...]

Kijk hier:
Iemand hier al ervaring mee? Ik Heb het zojuist geinstalleerd. Afgezien van het uiterlijk is de werking van het programma identiek aan dat van gtray. Het enige verschil dat ik tot nu toe heb gevonden is dat de gmail notifier een nieuw browser venster opent en gtray een al open venster pakt (uiteraard alleen als je een venster open hebt staan)

Weet iemand of er ook van die programmatjes komen zodat je gmail kunt integreren in outlook (express)? En dan bedoel ik niet pop goes te gmail oid maar meer zoiets als dat van lycos of hotmail. De mail blijft gewoon op de server staan maar je opent de berichten met je outlook.

Waar kun je trouwens zien hoeveel invites je hebt? Ik zie wel in het rood "invite a friend to gmail" maar ik zie nergens staan hoeveel invites het er zijn.

offtopic:
Ik vind het volgende regeltje wat ik telkens zie bij gmail echt geweldig:

You are currently using 4 MB (0%) of your 1000 MB. >:) hehehe

[ Voor 45% gewijzigd door sjirafje op 25-08-2004 15:18 . Reden: veel typo's en verandering van inzicht ;) ]

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er staat invite a friend dan heb je 1 invite. als je er meerdere hebt komt er bijv. te staan invite 3 friends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Gtray biedt meer functionaliteit, maar gmail-helper laat dan weer een popupje zien met de eerste regel van de mail.
Maar gmail-helper is wel erg beta, er is niks op in te stellen of te wijzigen na installatie.

• André
  • Laatst online: 14:32

André

Analytics dude

Is het al bekend wanneer gmail uit de beta status gaat?

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 17:11
sjirafje schreef op 25 augustus 2004 @ 15:02:
[...]

Iemand hier al ervaring mee? Ik Heb het zojuist geinstalleerd. Afgezien van het uiterlijk is de werking van het programma identiek aan dat van gtray. Het enige verschil dat ik tot nu toe heb gevonden is dat de gmail notifier een nieuw browser venster opent en gtray een al open venster pakt (uiteraard alleen als je een venster open hebt staan)

Weet iemand of er ook van die programmatjes komen zodat je gmail kunt integreren in outlook (express)? En dan bedoel ik niet pop goes te gmail oid maar meer zoiets als dat van lycos of hotmail. De mail blijft gewoon op de server staan maar je opent de berichten met je outlook.

Waar kun je trouwens zien hoeveel invites je hebt? Ik zie wel in het rood "invite a friend to gmail" maar ik zie nergens staan hoeveel invites het er zijn.

offtopic:
Ik vind het volgende regeltje wat ik telkens zie bij gmail echt geweldig:

You are currently using 4 MB (0%) of your 1000 MB. >:) hehehe
En google vind dat ook geweldig ;), je neemt namelijk zo goed als geen space in beslag.

Bij mij is dat regeltje: You are currently using 75 MB (8%) of your 1000 MB.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

sjirafje schreef op 25 augustus 2004 @ 15:02:
[...]

ik install 'm net.. heel fucking suf.. je kan de interval niet installeren of wat dan ook configgen.. niet zo blij mee.. maargoed het is een beta, dus daar moet je niet over klagen verder maar aan meewerken (een note to self ;))

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ehm....... is er wel een Topic @ GoT waar je wel accounts mag aanvragen en weggeven dan ??

* nero355 heeft sinds kort Gmail via Fok! (jaja schaam enzo :P ) gekregen dus wil gaan inviten straks :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door nero355 op 26-08-2004 20:57 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:15

sjirafje

No inspirational quotes here

nero355 schreef op 26 augustus 2004 @ 20:57:
Ehm....... is er wel een Topic @ GoT waar je wel accounts mag aanvragen en weggeven dan ??

* nero355 heeft sinds kort Gmail via Fok! (jaja schaam enzo :P ) gekregen dus wil gaan inviten straks :Y)
Ben bang dat je daar geen toestemming voor krijgt, alhouwel ik ook van mijn invites af moet...
Door jvhaarst - Wednesday 25 August 2004 15:20
Gtray biedt meer functionaliteit, maar gmail-helper laat dan weer een popupje zien met de eerste regel van de mail.
Maar gmail-helper is wel erg beta, er is niks op in te stellen of te wijzigen na installatie.
Welke functionaliteit als ik vragen mag? Ik heb eigenlijk nog geen wezenlijk verschillen gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door sjirafje op 26-08-2004 22:10 ]

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik zou biuj deze graag een melding willen maken voor de tweakers die zich speciaal op Fok! registreren voor een gmail account:
Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.

[ Voor 22% gewijzigd door mschol op 26-08-2004 23:10 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

mschol schreef op 26 augustus 2004 @ 23:04:
ik zou biuj deze graag een melding willen maken voor de tweakers die zich speciaal op Fok! registreren voor een gmail account:

[...]
Ik was gelukkig per ongeluk al een tijdje lid :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

André schreef op 26 augustus 2004 @ 12:58:
Is het al bekend wanneer gmail uit de beta status gaat?
Wellicht dat dat vanzelf bekend wordt op het Google Blog. Wat volgens mij overigens wel zo is, is dat de Features, Fixes and more allereerst afgehandeld moeten zijn alvorens het uit de beta fase vandaan moet komen.

[ Voor 7% gewijzigd door Woudloper op 27-08-2004 10:48 . Reden: Hmm, type was toch niet zo wakker meer vannacht... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Ben ik de enige die op dit moment deze foutmelding krijg:

Google
Error

Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.

Of ligt het ff plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Laatst online: 14:32

André

Analytics dude

sebasgrif schreef op 27 augustus 2004 @ 09:56:
Ben ik de enige die op dit moment deze foutmelding krijg:

Google
Error

Server Error
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds.

Of ligt het ff plat?
Nee je bent niet de enige, het ligt even plat volgens mij :)

Edit:
Hij doet het ook al weer :P

[ Voor 5% gewijzigd door André op 27-08-2004 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik heb het anders nog steeds hoor :-(

Mijn vrouw kan wel inloggen maar ik niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

@ Speedyb * Woudloper heeft geen problemen, dus ik denk dat je gewoon even geduld moet hebben of anders moet je hier even kijken:

http://groups-beta.google.com/group/Gmail-down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Hij doet het ondertussen weer. was gewoon te ongeduldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die invites blijven maar komen :) afgelopen week 6 gehad en nu alweer 6 weg te geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm k heb de account nog geen dag en al 6 invites :s
Hoe lang blijven de invites trouwens goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 12:34:
Hmm k heb de account nog geen dag en al 6 invites :s
Hoe lang blijven de invites trouwens goed?
Ná het versturen 3 weken, daarvoor onbeperkt geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
huh, ik dacht dat je geen nieuwe invites meer kreeg, ik had er nog 3 over, dat zijn er nu 5 geworden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
addictive schreef op 29 augustus 2004 @ 14:40:
huh, ik dacht dat je geen nieuwe invites meer kreeg, ik had er nog 3 over, dat zijn er nu 5 geworden :?
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
mmm ik kan gmail al 3 dagen niet berijken..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Lawtje.com schreef op 29 augustus 2004 @ 15:09:
mmm ik kan gmail al 3 dagen niet berijken..... :X
Cookies verwijderen? Cache leegmaken? Wil weleens helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na welk termijn krijg je meestal nieuwe invites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen id, ik heb mijn gmail al een x aantal maaden, en heb nog maar 2 invites gehad |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:43

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

ik heb nog een programma toe te voegen aangezien pop goes the gmail niet meer compatible is met de nieuwe manier van inloggen. het is helaas niet freeware, maar het zorgt dat je gmail gewoon vanuit outlook (Express) kunt beheren. email2pop (http://www.email2pop.com/) het werkt perfect hier in combinatie met OE: zenden en ontvangen gaat zonder problemen.

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
XanderH schreef op 29 augustus 2004 @ 14:43:
[...]

Onder welke steen kom jij vandaan gekropen? :P
draadje niet gevolgd, maar vertel eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
addictive schreef op 29 augustus 2004 @ 17:28:
[...]

draadje niet gevolgd, maar vertel eens
Nou, mensen krijgen nu weer wel invites 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
nieuws: Gmail-box in Linux te mounten dankzij nieuwe software

Wat denken jullie? Zal Google hier tegen gaan optreden? in de Terms of Use staat dat je geen bots, spyders, scripts, whatever mag gebruiken voor de mailbox :o

wat denken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Gmail-box in Linux te mounten dankzij nieuwe software
De 1GB opslagruimte van Google's mailsysteem Gmail kan ook handig zijn om online bestanden op te slaan. Richard Jones dacht hetzelfde en heeft in twee dagen het Gmail-bestandssysteem ontwikkeld. GmailFS is een mountable Linux-bestandssysteem dat is geschreven in Python en gebruik maakt van FUSE voor het aanbieden van het bestandssysteem aan de kernel en libgmail om te communiceren met de Gmail-server. GmailFS ondersteunt de meeste bestandsoperaties, waaronder read, write, open, close, stat, symlink, link, unlink, truncate en rename, zodat vrijwel alle command line programma's gebruikt kunnen worden binnen het bestandssysteem. Dit is de eerste versie van GmailFS en tevens de eerste programmeerpoging van Jones in Python, dus de code bevat waarschijnlijk nog wel een paar foutjes. Op Jones' website wordt verder uitgelegd hoe het bestandssysteem geïnstalleerd en gebruikt kan worden en met welke bijzonderheden rekeninggehouden moet worden.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1093796212.jpg
GmailFS aan het werk (klik voor een grotere versie)

[ Voor 10% gewijzigd door Gaitman op 29-08-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik denk dat google in de eerste instantie dit heel ikdrukwekkend zal vinden, maar daarna toch zal moeten zeggen: liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneus
  • Laatst online: 26-02 13:43
<edit>
Niet gezien dat dat niet mocht. Wat is een OW?
</edit>

[ Voor 80% gewijzigd door kneus op 29-08-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Overbodig nu. :)
OW is een Officiele Waarschuwing.

[ Voor 83% gewijzigd door pasta op 29-08-2004 20:07 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ik zou je post editten voordat je een OW krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 14:47
jvhaarst schreef op 20 augustus 2004 @ 22:11:

[...]

Kijk hier:
Ik gebruik hem, maar had hem denk ik liever gezien als addon voor IE`

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
papmetklonten schreef op 29 augustus 2004 @ 20:07:
[...]

Ik gebruik hem, maar had hem denk ik liever gezien als addon voor IE`
Ook ik gebruik de Gmail Notifier en vindt het handig genoeg :)

[ Voor 202% gewijzigd door Gaitman op 29-08-2004 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
woohoo ik heb net ook een gmail account gehad (in ruil voor een zeiltocht), maare ik snap iets niet van dat archiveren.. Moet je eerst de email gelezen hebben voordat hij het archief in gaat of gaat dat na een tijdje vanzelf of gaat dat helemaal niet als deze nog in je starred of inbox staat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Gmail is steeds hotter aan het worden, en dat linux mounting proggie is ook ZEER vet, alleen ZEER jammer dat ik nog geen gmail heb... ( Hint Hint ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

Megamind schreef op 29 augustus 2004 @ 20:13:
woohoo ik heb net ook een gmail account gehad (in ruil voor een zeiltocht), maare ik snap iets niet van dat archiveren.. Moet je eerst de email gelezen hebben voordat hij het archief in gaat of gaat dat na een tijdje vanzelf of gaat dat helemaal niet als deze nog in je starred of inbox staat :?
Alles wat niet in je inbox staat is gearchiveerd. Je ziet hem dus niet meer in je inbox staan, maar hij is wel beschikbaar als starred of via een label.

Dit je moet je trouwens wel helemaal zelf doen, automatisch gebeurd er niets (misschien dat je met een filter nog wat kan regelen maar dat weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Gert-Paul schreef op 29 augustus 2004 @ 20:21:
[...]

Alles wat niet in je inbox staat is gearchiveerd. Je ziet hem dus niet meer in je inbox staan, maar hij is wel beschikbaar als starred of via een label.
Of via de 'All Mail' link ;)
Dit je moet je trouwens wel helemaal zelf doen, automatisch gebeurd er niets (misschien dat je met een filter nog wat kan regelen maar dat weet ik niet)
Je kunt met filters idd instellen dat e-mails meteen naar je archive gaan en je inbox daarbij overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Gert-Paul schreef op 29 augustus 2004 @ 20:21:
[...]

Dus ik kan gewoon 1gb aan mails in mn inbox houden? Want er staat in de startpost:
Zodra e-mails uit de Inbox ‘lopen’, vindt u ze alleen terug via de zoekfunctie. Het is niet mogelijk om handmatig het mailarchief door te spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Megamind schreef op 29 augustus 2004 @ 20:26:
[...]

Dus ik kan gewoon 1gb aan mails in mn inbox houden? Want er staat in de startpost:

[...]
Dat is onzin. De 'All Mail' link bestaat al eeuwen. Archive maar eens een conversatie en klik er op: daar is 'ie weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:37
ik heb net de gmail notifier van google geinstalleerd, maar waar moet ik m'n gebruikersnaam een wachtwoord invullen? Ik heb ook GTray geinstalleerd, en die doet 't perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 21:23
ignatius schreef op 29 augustus 2004 @ 20:49:
ik heb net de gmail notifier van google geinstalleerd, maar waar moet ik m'n gebruikersnaam een wachtwoord invullen? Ik heb ook GTray geinstalleerd, en die doet 't perfect.
onderin je mozilla tray op het envelopje klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:37
unex schreef op 29 augustus 2004 @ 22:11:
[...]

onderin je mozilla tray op het envelopje klikken :)
Jammer, ik ben een n00b, en gebruik nog IE6. Maar ik hou het ff op GTray, doet 't perfect. but tnx

btw, ga met1 ff Mozilla voor winxp proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
ignatius schreef op 29 augustus 2004 @ 22:27:
[...]

Jammer, ik ben een n00b, en gebruik nog IE6. Maar ik hou het ff op GTray, doet 't perfect. but tnx

btw, ga met1 ff Mozilla voor winxp proberen....
[off-topic]
Ik zou je willen aanraden om niet de hele mozilla suite te downloaden als het je alleen om de browser gaat... download dan FireFox. Dan heb je alleen de browser zonder allerlei extra programma's waar je misschien toch niks mee doet..
[/off-topic]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Google is wel heel erg invites aan het uitgeven, paar dagen geleden kreeg ik er 6, en nu weer .
En nee, ik geef ze niet via got weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Mmm ik kan al 4 dagen niet op gmail komen.....

kheb al geprobeerd cookies en cache te verdijderen, maar dat hielp niet.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Kan je niet op de site komen of lukt het inloggen niet?? Het inloggen gaat volgens mij mbv een ActiveX object dus kijk anders even in je browser (IE?) settings of ActiveX aanstaat..

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
Ook schreef op 30 augustus 2004 @ 19:39:
Kan je niet op de site komen of lukt het inloggen niet?? Het inloggen gaat volgens mij mbv een ActiveX object dus kijk anders even in je browser (IE?) settings of ActiveX aanstaat..
Ik kan niet op die site komen.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Lawtje.com schreef op 30 augustus 2004 @ 19:42:
[...]

Ik kan niet op die site komen.... :/
een tracert lukt wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvhaarst schreef op 30 augustus 2004 @ 14:57:
Google is wel heel erg invites aan het uitgeven, paar dagen geleden kreeg ik er 6, en nu weer .
En nee, ik geef ze niet via got weg.
Jep, daar heb ik ook last van, :) maar ik krijg ze wel kwijt hoor,
Had vorige week in totaal 12 invites gekregen.......verder kan het ook dat als je een account hebt voor nog maar 2 dagen, en dat je dan al meteen 6 invites hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Dit zal het vast wel niet zijn hoor maar heb je het al met een andere browser geprobeerd? Bij mij was IE een keer zo gaar dat ie nergens meer naartoe ging. En als ie ergens op kon komen duurde het 2000 jaar.

Oh wat ben ik jaloers op jullie. Ik wil ook Gmail :(
hopelijk gaat het binnenkort van beta naar gewoon

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ook schreef op 30 augustus 2004 @ 19:39:
Euh. GMail gebruikt zover ik weet alleen JavaScript hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik denk niet dat dit helemaal de bedoeling is van dit topic :/

[ Voor 8% gewijzigd door Megamind op 30-08-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bwa, uitwisselen en smeken mag niet maar even 3 mensen blij maken:

http://gmail.google.com/g...59d-4621e78855-1c21ae3a00
http://gmail.google.com/g...59d-5f7a3c19ee-b5006955e1
http://gmail.google.com/g...59d-3ddaa25a62-19797d9d61

mag wel denk ik

ps. nu heb ik er geen meer

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 22:39:
[url]invite[/url]

over 5 min geef ik er nog 1
ty _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Stacium op 30-08-2004 22:46 ]

It seemed like a good idea at the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Degene die als eerste vraagt, mail ik een uitnodiging, op voorwaarde dat hij/zij 1 uitnodiging aan de volgende vrager geeft.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.