handig voor alle 12 users ter wereld die mozilla gebruiken!
Verwijderd
Omfg, er zijn dus echt heel veel mensen die Mozilla gebruiken, dat jij niet verder komt dan IE kunnen wij niks aan doen

Denk dat er meer Mensen Mozilla gebruiken dan Gmail
En idd, erg handig voor onder andere mij, kijk er al naar uit, dit is namelijk het enige dat Gmail nog mist
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik heb gisteren als test een bestand van 7,5MB verstuurd. Ging zonder problemen.Rogier V schreef op 24 juni 2004 @ 18:02:
[...]
ok, had ik overheen gelezen. Ik heb met Gmail getest, ik kwam niet echt verder dan 5mB.
- Ruud
Doe nou niet zo interessant knulletje, ik internet al aprox 10 jaar... Uit ervaring kan ik zeggen dat IE me gewoon 10x beter bevalt en een hele hoop mensen met mij. Als ik bij mij op de opleiding kijk zijn 't echt de linkse rakkertjes die perse Mozilla gebruiken en vaak merk ik uit gesprekken op dat 't vaak gedaan wordt omdat ze zo lekker "alternatief" willen zijn. Prachtig, maar geef mij (en de meerderheid) maar IE. Zodoende dat ik die opmerking maak. Don't wet your pants kleuter =)Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 13:00:
Omfg, er zijn dus echt heel veel mensen die Mozilla gebruiken, dat jij niet verder komt dan IE kunnen wij niks aan doen
[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 25-06-2004 13:19 ]
bedriegen mijn ogen mij nu, of zitten we hier in het GMail topic? Maw, tis weer goed geweest, als Mozilla je niet bevalt loop er dan met een boog omheen, en begin er hier niet over.apNia schreef op 25 juni 2004 @ 13:19:
[...]
Doe nou niet zo interessant knulletje, ik internet al aprox 10 jaar... Uit ervaring kan ik zeggen dat IE me gewoon 10x beter bevalt en een hele hoop mensen met mij. Als ik bij mij op de opleiding kijk zijn 't echt de linkse rakkertjes die perse Mozilla gebruiken en vaak merk ik uit gesprekken op dat 't vaak gedaan wordt omdat ze zo lekker "alternatief" willen zijn. Prachtig, maar geef mij (en de meerderheid) maar IE. Zodoende dat ik die opmerking maak. Don't wet your pants kleuter =)
Laten we vanaf nu het kinderachtige gedrag van apNia maar gewoon negeren. Hij heeft ondertussen al een duidelijke waarschuwing gehad.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit is echt goed nieuws zeg!
Desnoods kan je én hotmail, én gmail in de gaten houden met een Mozilla/MSN combo
Plaatje erbij:

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 25-06-2004 19:27 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb nog even de Terms of Use doorgelezen, het is blijkbaar verboden je email van Gmail op te halen met dit sorrt programmas.
Maar ik denk niet dat veel mensen zich hier aan zullen houden, heel veel mensen gebruiken bijvoorbeeld dat POP3 programaatje al. Maar ik denk wel dat de makers een boze brief of rechtzaak in hun brievenbus krijgen.Intellectual Property Rights. Google's Intellectual Property Rights. You acknowledge that Google owns all right, title and interest in and to the Service, including without limitation all intellectual property rights (the "Google Rights"), and such Google Rights are protected by U.S. and international intellectual property laws. Accordingly, you agree that you will not copy, reproduce, alter, modify, or create derivative works from the Service. You also agree that you will not use any robot, spider, other automated device, or manual process to monitor or copy any content from the Service. The Google Rights include rights to (i) the Service developed and provided by Google; and (ii) all software associated with the Service. The Google Rights do not include third-party content used as part of Service, including the content of communications appearing on the Service.
hm, tja ophalen is wat anders, wat dit progje doet is enkel aangeven OF er nieuwe mail is. kan me voorstellen dat ze niet willen dat je het met een programma ophaalt, weg reclame inkomsten.
Er zijn ook andere programma's voorbij gekomen hier hoor, zoals http://jaybe.org/info.htmMaverick schreef op 25 juni 2004 @ 23:30:
hm, tja ophalen is wat anders, wat dit progje doet is enkel aangeven OF er nieuwe mail is. kan me voorstellen dat ze niet willen dat je het met een programma ophaalt, weg reclame inkomsten.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
ah ja, tja, das dan iets minder voor Gmail, vraag me af of ze er iets tegen kunnen doen.
De eerste versie als toolbar button is uit, voor in de statusbalk moet hij volgende week komen: http://weblogs.mozillazine.org/doron/archives/005836.htmlanandus schreef op 25 juni 2004 @ 19:26:
Dit is echt goed nieuws zeg!
Wat ik trouwens ook nog tegenkwam was een tool die mail kon importeren naar gmail: http://blog.codefront.net...mail_mbox_import_tool.php
Daar heb ik ook wel last van, duurt vaak 10 minuten voordat mailtje aangekomen is. Mail naar gmail is wel direct binnen.Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 21:50:
Ik vind het verzenden van e-mail berichten met Gmail wel ontzettend traag.
Verwijderd
Ja dat wel, 10 minuten vind ik wel heel erg lang. Het is bij mij zo´n 3 minuten.Gert-Paul schreef op 27 juni 2004 @ 22:09:
[...]
Daar heb ik ook wel last van, duurt vaak 10 minuten voordat mailtje aangekomen is. Mail naar gmail is wel direct binnen.
Heb ook al een leuk plaatje gemaakt voor mijn email adres. (antispamenzo)

Jeej ik heb er ook een
:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::
Het kan aan mij liggen, maar bij mij ligt Gmail er al vanaf zaterdag uit.. Ik krijg elke keer de volgende foutmelding:
zijn er meer mensen die hier last van hebben??
code:
1
2
3
4
5
| Server Error Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience. |
edit:
oops, dit verneukte de lay-out, ff een entertje tussen geplaatst
oops, dit verneukte de lay-out, ff een entertje tussen geplaatst
[ Voor 13% gewijzigd door Smultie op 28-06-2004 15:31 ]
Helemaal geen problemen hier...SMulTiE schreef op 28 juni 2004 @ 15:27:
Het kan aan mij liggen, maar bij mij ligt Gmail er al vanaf zaterdag uit.. Ik krijg elke keer de volgende foutmelding:
code:
1 2 3 4 Server Error Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience.
Leeg je chache eens...
[ Voor 4% gewijzigd door LuCarD op 28-06-2004 15:34 . Reden: zelfde layout bug... :) ]
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Dat is het niet, want ik heb dit op 3 verschillende PC's al gehad ..... .LuCarD schreef op 28 juni 2004 @ 15:31:
[...]
Helemaal geen problemen hier...
Leeg je chache eens...
Strange..
En alle drie de pc's zijn nog niet eerder gebruikt om met gmail te verbinden?SMulTiE schreef op 28 juni 2004 @ 15:34:
[...]
Dat is het niet, want ik heb dit op 3 verschillende PC's al gehad ..... .
Strange..
2 ervan niet.
Ik log in met m'n adres (F.Smulders@gmail.com) (Hoofdlettergebruik ??)
en vervolgens m'n wachtwoord.
Dan wordt ik geredirect. (via dit adres, misschien kunnen jullie daar iets mee: https://www.google.com/ac...=mail&chtml=LoginDoneHtml)
En vervolgens krijg ik dus bovenstaande foutmelding.
Dan wordt ik geredirect. (via dit adres, misschien kunnen jullie daar iets mee: https://www.google.com/ac...=mail&chtml=LoginDoneHtml)
Bij mij gaat hij gewoon door.... ( ook met de bovenstaande link )SMulTiE schreef op 28 juni 2004 @ 15:41:
2 ervan niet.
Krijg je geen JS foutmelding?
Heb je JS uberhaubt aan staan?
Welke browser gebruik je?
Probeer stiekem eens een andere browser?
Vaag ik kan geen verbinding maken met IE naar Google Mail. Firefox en Mozilla werken wel bij mij....
[ Voor 9% gewijzigd door LuCarD op 28-06-2004 16:06 ]
Ik gebruik IE 6.0. JS staat uiteraard (anders kun je toch nieteens je naam en PW invullen ?) aan. Ik zit nu op stage, maar thuis zal ik firefox eens proberen.
Verwijderd
Mayb ongeduldige vraag want ik weet dat het invites krijgen random is, maar wat is de langst bekende tijd voordat men ze kreeg, begeen naar een paar weken nu tog arghwaan te krijgen
* Xander heeft na 8 dagen nogsteeds geen invites gekregen...Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 20:03:
Mayb ongeduldige vraag want ik weet dat het invites krijgen random is, maar wat is de langst bekende tijd voordat men ze kreeg, begeen naar een paar weken nu tog arghwaan te krijgen
ook nog maar 1 invite na 7 dagen gehad....
Heb nog net geen week Gmail en ook nog geen invites, maar het schijnt ook te maken te hebben met hoeveel mail je al op de server hebt staan etc. Als het dus bv lukt om mail te importeren dan schijnt het wat sneller te gaan
Hmm, ik laat al mijn normale mail al doorsturen naar gmail.... dus heb al de nodige hoeveelheid spam enzoGert-Paul schreef op 29 juni 2004 @ 20:46:
Heb nog net geen week Gmail en ook nog geen invites, maar het schijnt ook te maken te hebben met hoeveel mail je al op de server hebt staan etc. Als het dus bv lukt om mail te importeren dan schijnt het wat sneller te gaan
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik heb net dus 1 invite gekregen, nadat ik al 8 dagen een gmail account heb.... Achja.
Valt me trouwens op dat ie niet alle html mailtjes vlekkeloos weergeeft, ff een bekend voorbeeldje (voor de tweakers dan):
Valt me trouwens op dat ie niet alle html mailtjes vlekkeloos weergeeft, ff een bekend voorbeeldje (voor de tweakers dan):

en die heb ik gekregenXanderH schreef op 30 juni 2004 @ 16:22:
Ik heb net dus 1 invite gekregen, nadat ik al 8 dagen een gmail account heb.... Achja.
[afbeelding]
Ik heb nu dus ook gmail \o/
Het inloggen ging hier gewoon goed, zonder snelheidsverlies. Wel af en toe langzaam, maar dan nog een keer op de link klikken kan helpen en dan is ie weer snel.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Ik gebruik Gmail nu ook een dag of 8 en heb vandaag ook mijn eerste invite gehad. Die hebben we naar mn vriendin gestuurd. Ik vind het fijn werken en nu die FireFox ext. daar is gaan we die zekers gebruiken.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Ik wacht nog steeds op het moment dat iemand mij invite
Als iemand zich geroepen voelt... 
Ik vroeg me af hoe snel deze mailservice nou is.. Ik hoor hier enerzijds allemaal verhalen van dat het toch niet zo snel is, maar anderszijds hoor ik dat het het alombekende hotmail erg overstijgt..
Ligt Gmail er trouwens ook vaak uit?
Ik vroeg me af hoe snel deze mailservice nou is.. Ik hoor hier enerzijds allemaal verhalen van dat het toch niet zo snel is, maar anderszijds hoor ik dat het het alombekende hotmail erg overstijgt..
Ik denk dat smaken verschillen maar ik hou van mijn gmail account. IMO beter dan hotmail. sneller en ik heb nog geen problemen gehad met connectie problemen.PLozekoot schreef op 01 juli 2004 @ 20:45:
Ik wacht nog steeds op het moment dat iemand mij inviteAls iemand zich geroepen voelt...
de interface is snellere en simpeler, labels zijn verrekte handig noem maar op.
in het begin een beetje on overzichtelijk .. maar dat went snel
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
papmetklonten schreef op 01 juli 2004 @ 22:59:
[...]
Ik denk dat smaken verschillen maar ik hou van mijn gmail account. IMO beter dan hotmail. sneller en ik heb nog geen problemen gehad met connectie problemen.
de interface is snellere en simpeler, labels zijn verrekte handig noem maar op. En nog geesn spam, maar dat zal nog wel komen
Gmail is niet te vergelijken met Hotmail. Gmail is razendsnel in vergelijking met hotmail.
Heb nu bijna twee weken een account, maar nog geen invite gehad.
Tis allemaal mooi en aardig, maar ik denk dat ik het toch maar bij mijn fetchmail en imap-courier hou, om zo gecentraliseerd mijn mail te hebben. Heb ik ook wel wat meer als 1GB
Heb nu bijna twee weken een account, maar nog geen invite gehad.
Tis allemaal mooi en aardig, maar ik denk dat ik het toch maar bij mijn fetchmail en imap-courier hou, om zo gecentraliseerd mijn mail te hebben. Heb ik ook wel wat meer als 1GB
Hmm, ik heb ineens een vertraging van 10 mins in de bezorging (vanaf Gmail naar extern); op zich niet zo'n ramp maar geeft wel aan dat er nog steeds iets niet lekker zit..
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Ik heb echt het idee dat mijn mail soms pas veel later of helemaal niet aankomt. Nog meer die daar last van hebben?
Verwijderd
Zijn er hier nog mensen met invites, please ik heb er echt wel wat voor over om zo'n dingetje te kunnen bemachten! Mijn dank zal groot zijn
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 23:49:
Zijn er hier nog mensen met invites, please ik heb er echt wel wat voor over om zo'n dingetje te kunnen bemachten! Mijn dank zal groot zijn
Oftewel, je mag er hier niet om vragen... en als je er wat voor over hebt koop je een invite op ebayGJAman schreef op 21 juni 2004 @ 14:47:
-------------------------------------------------------------------------
Uitwisselen van accounts via dit topic, of requests daartoe, leidt tot een Officiële Waarschuwing
Voor invites kun je kijken op www.gmailswap.com of http://search.ebay.com/gmail
-------------------------------------------------------------------------
[ Voor 3% gewijzigd door Xander op 04-07-2004 00:00 ]
Verwijderd
Wanneer wordt de final versie eigenlijk gelanceerd?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 14:35 ]
Verwijderd
Ik heb gewoon een Spymac acct... Ook gratis en ook 1GB inbox..... Niet die vage license tenminste....
http://www.spymac.com
Ps : ik heb verder niets met Spymac, dus het is GEEN spam oid...
http://www.spymac.com
Ps : ik heb verder niets met Spymac, dus het is GEEN spam oid...
Heb ook nog steeds geen invites mogen ontvangen (2 weken) .. hopelijk komen die snel ... mn vrienden willen namelijk ook gmail
Ik denk dat google de invites wat minder snel verstuurt met oog op de verkoop van gmail accounts
klopt als een traktor!Royal schreef op 07 juli 2004 @ 07:59:
Ik denk dat google de invites wat minder snel verstuurt met oog op de verkoop van gmail accounts
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Enige wat ik nog mis is dat je net als hotmail webbased HTML mails in elkaar kan draaien.... =\
HTML mail = 
HTML = voor webpagina's
Plain Text = voor emails.

HTML = voor webpagina's
Plain Text = voor emails.
Hou gewoon op met die onzinnige opmerkingen

[ Voor 98% gewijzigd door intoxicated op 15-07-2004 14:52 ]
is het jullie al opgevallen dat je gmail, dat als je dat uitspreekt een beetje op gaymail lijkt. Of je moet al gee-mail zeggen op zun engels.
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
ehh het is CHEE-MAIL, (dus met de hollandse G; zo spreek ik 't altijd uit, alhoewel het niet zo behoort uitgesproken te worden) of DJIE-MAIL (op z'n Engels, zoals het hoort gezien 'mail' een Engels woord is en de G van het Engelse "woord" Google afkomt)
edit: maar wel een geil ideetje hoor
edit: maar wel een geil ideetje hoor
[ Voor 15% gewijzigd door apNia op 08-07-2004 09:47 ]
idd, djie-mail 
maaruh, heeft er al iemand een spam mailtje ontvangen op z'n gmail acount? Wil em graag spamvrij houden (practisch onmogelijk denk, maartoch) en ben dus wat voorzichtig in het gebruik daardoor.
maaruh, heeft er al iemand een spam mailtje ontvangen op z'n gmail acount? Wil em graag spamvrij houden (practisch onmogelijk denk, maartoch) en ben dus wat voorzichtig in het gebruik daardoor.
Ik heb mijn oude account gekoppeld aan mijn gmail account. Dus ja ik heb al spam ontvangenMaverick schreef op 08 juli 2004 @ 15:38:
idd, djie-mail
En ongeveer van de helft laat gmail gewoon door, dit zijn wel de mails die niet door de spam filter van mijn provider gepakt zijn...
Bij mij werkt het spam filter erg naar behoren, van de 10 spammails die ik per dag binnenkrijg, gaan er 10 naar de spambox.
Ik weet niet hoe ze het doen, maar volgens mij kun je het filter trainen, ik heb nu 300 spam mailtjes staan tegenover 800 goede mails.
Misschien moet je even geduld hebben.
Ik weet niet hoe ze het doen, maar volgens mij kun je het filter trainen, ik heb nu 300 spam mailtjes staan tegenover 800 goede mails.
Misschien moet je even geduld hebben.
If you don’t have enough time, stop watching TV.
Verwijderd
ik had eerst gelezen dat google zijn opslagruimte ging verhogen naar 10 of 25 MB. maar wanneer komt die verhoging??
je hebt een gig aan opslagruimte, waarom zouden ze hem dan VERLAGEN naar 10 -25?Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 12:02:
ik had eerst gelezen dat google zijn opslagruimte ging verhogen naar 10 of 25 MB. maar wanneer komt die verhoging??
ik weet niet of dit al eerder genoemd is, maar dit zag ik in die invite mail
Gmail is still in an early stage of development. If you set up an
account, you'll be able to keep it even after we make Gmail more
widely available and as one of the system's early testers, you will
be helping us improve the service through your feedback. We might ask
for your comments and suggestions periodically and we appreciate your
help in making Gmail even better.
Is het probleem van hollanders.. Limburgers hebben dat probleem niet zoborgdavile schreef op 08 juli 2004 @ 09:42:
is het jullie al opgevallen dat je gmail, dat als je dat uitspreekt een beetje op gaymail lijkt. Of je moet al gee-mail zeggen op zun engels.
Sja.. tis idd djie-mail.. maar dan nog vind ik het wel eens een nare bijsmaak hebben om iemand die gmail nog niet kent het adres te geven
Heb even de topicstart aangepast 
Ik heb Gmail nu ruim 2,5 week en nog geen invite gehad.
Het zal wel komen door het feit dat ik het nog niet actief gebruik.
Verder worden HTML mailtjes inderdaard ook niet altijd vlekkenloos weergegeven, maar het is nog in het Beta stadium!
Aanvulling:
Er staan ook invites op http://www.marktplaats.nl/nieuw_zoek.php3?q=gmail
Ik heb Gmail nu ruim 2,5 week en nog geen invite gehad.
Het zal wel komen door het feit dat ik het nog niet actief gebruik.
Verder worden HTML mailtjes inderdaard ook niet altijd vlekkenloos weergegeven, maar het is nog in het Beta stadium!
Aanvulling:
Er staan ook invites op http://www.marktplaats.nl/nieuw_zoek.php3?q=gmail
[ Voor 14% gewijzigd door Gaitman op 14-07-2004 11:26 . Reden: Gmail invites ook op Marktplaats.nl ]
Ik gebruik mijn mail wel intensief en ik heb ook nog geen invites gehad. Volgens mij stopt google even met invites geven, of iig gaan ze minderen
Volgens mij zijn ze idd gestopt of geminderd met het uitgeven van invites.
Heb nu al 3 weken een account, en nog steeds geen invites gehad.
Heb nu al 3 weken een account, en nog steeds geen invites gehad.
Verwijderd
Ik denk ook dat ze aan het minderen zijn aangezien ik eerst 2 invites per week had en nu niks meer.
ik kan de laatste 2/3 dagen niet meer op gmail komen... elke keer als ik erheen ga dan komt er heel even loading te staan in het rood en dan is alles wit...
probeer het ook eens op verschillende tijdstippen, het wil nog wel eens schelen dat Amerika nog niet wakker isToolskyn schreef op 11 juli 2004 @ 17:56:
ik kan de laatste 2/3 dagen niet meer op gmail komen... elke keer als ik erheen ga dan komt er heel even loading te staan in het rood en dan is alles wit...
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Probeer je cookie eens te verwijderen, ik heb al vaker dit soort probs gehadToolskyn schreef op 11 juli 2004 @ 17:56:
heb ik even gedaan en idd ik kan er weer opkomen
gelukkig...
limburgers? haha, ik kom uit Maastricht. Bin unne mestreechteneer. Haha, ik kwam met dat gaymail. hahaUltraSub schreef op 09 juli 2004 @ 19:44:
[...]
Is het probleem van hollanders.. Limburgers hebben dat probleem niet zo
Sja.. tis idd djie-mail.. maar dan nog vind ik het wel eens een nare bijsmaak hebben om iemand die gmail nog niet kent het adres te geven
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Het ziet er naar uit dat Google het gebruik van o.a. Pop Goes The Gmail wilt bestrijden. Als je inlogd word er gevraagd (naast je username en password) om even een code van een plaatje over te typen, de welbekende anti-automated signin protection.
Purechaos schreef op 13 juli 2004 @ 23:18:
Het ziet er naar uit dat Google het gebruik van o.a. Pop Goes The Gmail wilt bestrijden. Als je inlogd word er gevraagd (naast je username en password) om even een code van een plaatje over te typen, de welbekende anti-automated signin protection.
Bij het aanmelden neem ik aan, want als ik de inlogpagina tevoorschijn tover is die nog zoals vanouds hoor... Als je dat idd bedoelt is het gewoon om bots die accounts registreren te voorkomen, net als bij Hotmail.
Verwijderd
ik heb zo'n progje dat mijn Gmail elke 5 minuten automatisch checkt op nieuwe mails da is pas handig joh.
laad gewoon tegeleik met windows en werkt perfect
.
zoo hoef ik niet onnodig de Gmail site te bezoeken
laad gewoon tegeleik met windows en werkt perfect
Ik heb dat programmatje ook, ideaal zoals je al zei. Alleen jammer dat er geen invites meer worden uitgedeeld.Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 00:48:
ik heb zo'n progje dat mijn Gmail elke 5 minuten automatisch checkt op nieuwe mails da is pas handig joh.
laad gewoon tegeleik met windows en werkt perfect.
die mozilla extension die op de vorige pagina werd genoemd is inmiddels af. Hier is ie te krijgen: http://weblogs.mozillazine.org/doron/
heb em zelf al in gebruik
heb em zelf al in gebruik

Het leek mij ook wel een handige extensie, alleen versie 0.2 werkte niet helemaal goed. Ik moest iedere keer handmatig inloggen en dat vond ik niet fijn werken. Uiteindelijk dus maar verwijderd.Maverick schreef op 14 juli 2004 @ 01:11:
die mozilla extension die op de vorige pagina werd genoemd is inmiddels af. Hier is ie te krijgen: http://weblogs.mozillazine.org/doron/
heb em zelf al in gebruik![]()
[afbeelding]
Nu zag ik gisteren in 1 het extensie forum van Mozilla (keek er toevallig eventjes..) dat er nu ook een versie 0.3 uit was. Ik heb hem getest en vind hem een stuk beter dan 0.2! Nu kan ik dus automatisch inloggen en kun je instellen wat er gebeurd als je op gmail in je statusbar klikt.
Je kunt hem hier vinden: http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?p=645278#645278
ah idd, die werkt een stuk lekkerder (van dat opnieuw inloggen kwam ik ook achter idd
)
Ziet er ook net wat mooier uit

Ziet er ook net wat mooier uit

Ik weet niet of dit al langsgekomen is..
(Zoja, slap me, slap me hard
)
Maar ik gebruik Gtray voor gmail, ook lekker handig
Krijg je braaf een popupje als je mail hebt (beetje zoals messenger)

http://torrez.us/archives/2004/05/23/000272.html
(Zoja, slap me, slap me hard
Maar ik gebruik Gtray voor gmail, ook lekker handig
Krijg je braaf een popupje als je mail hebt (beetje zoals messenger)

http://torrez.us/archives/2004/05/23/000272.html
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
jah Gmail heb ik dus ook.
is echt idiaal
.
heb nu de nieuwste versie 2.0.17 ofzo.
zit ook een funtie voor geluid bij nieuwe email.
echt een handig progje jah.
op de link hieronder kan je de nieuwste Gtray downloaden.
succes ermee
http://torrez.us/archives/2004/05/23/gtray.zip
is echt idiaal
heb nu de nieuwste versie 2.0.17 ofzo.
zit ook een funtie voor geluid bij nieuwe email.
echt een handig progje jah.
op de link hieronder kan je de nieuwste Gtray downloaden.
succes ermee
http://torrez.us/archives/2004/05/23/gtray.zip
Gister avond logde ik met IE in, toen kreeg ik na de juiste username/pass te hebben ingevuld en te hebben gesubmit toch echt het verzoek om even die code over te tikken?CyBeR schreef op 13 juli 2004 @ 23:39:
[...]
Bij het aanmelden neem ik aan, want als ik de inlogpagina tevoorschijn tover is die nog zoals vanouds hoor... Als je dat idd bedoelt is het gewoon om bots die accounts registreren te voorkomen, net als bij Hotmail.
Maar nu ik het nu nog eens probeer, ik kan nu gewoon meteen inloggen?

Verwijderd
WoeiGert-Paul schreef op 14 juli 2004 @ 08:28:
[...]
Het leek mij ook wel een handige extensie, alleen versie 0.2 werkte niet helemaal goed. Ik moest iedere keer handmatig inloggen en dat vond ik niet fijn werken. Uiteindelijk dus maar verwijderd.
Nu zag ik gisteren in 1 het extensie forum van Mozilla (keek er toevallig eventjes..) dat er nu ook een versie 0.3 uit was. Ik heb hem getest en vind hem een stuk beter dan 0.2! Nu kan ik dus automatisch inloggen en kun je instellen wat er gebeurd als je op gmail in je statusbar klikt.
Je kunt hem hier vinden: http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?p=645278#645278
Ik zocht er al een voor Firefox!
Super
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 02:28 ]
Weet iemand of er nog gmail invitations worden uitgedeeld? Ik heb namelijk het idee dat de laatste paar dagen niemand meer invitations krijgt om uit te delen. Of ben ik de enige die dit idee heeft?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
"Bij mij op de opleiding" gecombineerd met je sig "webdevpimp" doet mij denken dat jij nogal een amateur bent en dat ik bij jou nevernooit iets met webdevving af wil nemen. Gelukkig spreekt het weer in je voordeel dat je het hebt over "linkse rakkertjes" en dat je deze persoon met "knulletje" aanspreekt, om dat vervolgens zelfs "kleuter" te maken.apNia schreef op 25 juni 2004 @ 13:19:
[...]
Doe nou niet zo interessant knulletje, ik internet al aprox 10 jaar... Uit ervaring kan ik zeggen dat IE me gewoon 10x beter bevalt en een hele hoop mensen met mij. Als ik bij mij op de opleiding kijk zijn 't echt de linkse rakkertjes die perse Mozilla gebruiken en vaak merk ik uit gesprekken op dat 't vaak gedaan wordt omdat ze zo lekker "alternatief" willen zijn. Prachtig, maar geef mij (en de meerderheid) maar IE. Zodoende dat ik die opmerking maak. Don't wet your pants kleuter =)
All hail the ubermensch apNia
Ontopic:
Ik heb 2 GMail accounts, eentje al heel erg lang en daar doe ik geen drol mee, de andere pas kort en euh... daar doe ik ook al niks mee. Ik heb er nog geen toepassing voor verzonnen zal ik maar zeggen.
[ Voor 23% gewijzigd door Floor-is op 15-07-2004 14:40 ]
Bericht hierboven
Ik hoor om meer plaatsen dat er weinig invites meer uitgedeeld worden en je idd nog maar weinig sites die invites uitdelen. Ik zelf heb bijv. in de 3 weken dat ik nu gmail heb ook nog geen invites gehad..sjirafje schreef op 15 juli 2004 @ 14:20:
Weet iemand of er nog gmail invitations worden uitgedeeld? Ik heb namelijk het idee dat de laatste paar dagen niemand meer invitations krijgt om uit te delen. Of ben ik de enige die dit idee heeft?
Dus het lijkt of ze aan het minderen zijn.
same problem here...heb je zo'n account, doe je er niks meeFloris schreef op 15 juli 2004 @ 14:37:
Ontopic:
Ik heb 2 GMail accounts, eentje al heel erg lang en daar doe ik geen drol mee, de andere pas kort en euh... daar doe ik ook al niks mee. Ik heb er nog geen toepassing voor verzonnen zal ik maar zeggen.

inmiddels heb ik ook gewoon teveel mailaccounts:
2 keer studie
2 keer ISP
2 keer hotmail
1 keer Gmail
1 keer spymac
slechts 1 ISP account en 1hotmail account gebruik ik werkelijk, de rest is leuk voor erbij, maar compleet zinloos
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
dit soort dingen zorgt er denk ik voor dat google geen of weinig invites meer uitdeelt.kamstra schreef op 15 juli 2004 @ 16:44:
[...]
same problem here...heb je zo'n account, doe je er niks mee
inmiddels heb ik ook gewoon teveel mailaccounts:
2 keer studie
2 keer ISP
2 keer hotmail
1 keer Gmail
1 keer spymac
slechts 1 ISP account en 1hotmail account gebruik ik werkelijk, de rest is leuk voor erbij, maar compleet zinloos
google ziet ook dat nu ongeveer de helft ofzo niet ectief gebruikt word.
jammer maar helaas
Nouja je moet 't ook zo zien. Voor beta's willen ze een bepaalde mijlpaal qua druk bereiken. Niet gelijk de volle load, dat zijn natuurlijk fases. Dus ik denk dat ze gewoon nu eventjes zo'n mijlpaal hebben bereikt for the time being =)
Verwijderd
jah da zou ook kunnen
maar die mijlpaal hebben ze wel berijkt met een hoop inactieve accounts als die er niet waren dan was die mijlpaal nog niet en konden we gewoon inviten
tenzij ze rekening hebben gehouden met de inactive accounts.Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 11:58:
jah da zou ook kunnenmaar die mijlpaal hebben ze wel berijkt met een hoop inactieve accounts als die er niet waren dan was die mijlpaal nog niet en konden we gewoon inviten
Niet echt spectaculair als je het mij vraagt....What's new on Gmail?
Updated: 14-July 2004
You asked. We said they were coming. And now, they're here:
* Import Contacts
You've made a list. You've checked it twice. Now you never have to check it again. Move all your contacts from Yahoo! Mail, Outlook, and others to Gmail in just a few clicks. Then simply rely on our auto-complete feature to prefill all your addresses for you. Keep all your contacts in one place and keep in touch with all of them using Gmail. Learn more
* Signature options
From the settings page, create a signature that's automatically added to the end of all your outgoing messages. Change it as often as you like, but always get the last word. Learn more
* Safari browser support
Everybody's gone surfin'… now Mac OS X's Safari is surfing Gmail as well (versions 1.2.1 and newer).
Ik keek vandaag trouwens eens in mijn spam-box, 292 berichten, allemaal terecht gemarkeerd als spam!
btw...
Is ook nieuw voor mij?Account Inactivity
Google will terminate your account in accordance with Section 9 of the Terms of Use if you fail to login to your account for a period of nine months.
edit:
Proberen te editten lukt niet met quick reply...

[ Voor 11% gewijzigd door Xander op 17-07-2004 14:10 ]
Dat is al heel lang, zo niet vanaf het begin al, een voorwaarde hoor.XanderH schreef op 17 juli 2004 @ 14:10:
btw...
[...]
Is ook nieuw voor mij?
edit:
Verwijderd
Ok, Ik ben mischien een beeetje laat maar heeft iemand mischien nog z'n invite voor mij?
(email adres staat in mijn profiel)
danke
danke
Hmm, de 1e regel van dit topic geeft toch duidelijk aan dat bedelen om een invite hier niet gewaardeerd (en zelfs bestraft) wordt.. verder staat er ook direct bij dat je via GMailSwap wel snel aan een adresje kan komen!
[ Voor 5% gewijzigd door Ook op 25-07-2004 23:08 ]
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
wierd, mijn gmail extension voor mozilla wil niet inloggen, terwijl het wel de juiste passw is, gmail is niet down, want als ik zelf inlgo op de site doet hij het wel
Dit topic is gesloten.