Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
hoi 6630 freaks

zit zelf ook zwaar te twijfelen om dit toestel aan te schaffen

had wel een klein vraagje.

de 6630 heeft geen fmradio, is het denkbaar dat zoiets als een symbian app toegevoegd kan worden aan de telefoon of is dit echt een kwestie van iets hardwarematigs in de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:16
ja dat is mogelijk maar dan gaat het via gprs en dat is heel erg duur, er zijn ook gewoon headsets waar de radio inzit dan kan je via de headset naar de radio luisteren, maar geloof mij naar die radio luister je toch niet, iig heb ik het zo ervaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-11-2023
er zat op mijn 6610 een fm-radio en geloof mij, die gebruikte ik heel vaak (student > ov > need I say more?) en ik mis m behoorlijk > 64MB is niet veel, ook niet voor aac...
Op de nokia site zie je de HS-2R staan, maar volgens mij is die niet compatible met s60 telefoons... Voor ongeveer €25,- zou ik t wel waard vinden though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131226

Net nog even Nokia service lijn gebeld. Ze hadden nog neit gehoord van firmware versie 3.45 (of 3.45.11). Naar hun weten was 2.39.129 de laatste (7 december 2004). Heeft iemand deze firmware? Zo ja, zijn hier nog problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
hoe check je ook al weer je versienummer?? Ik ben nog geen echte bugs tegengekomen, de meeste waren wel uit te leggen... (zoals aanblijven van licht > app. staat nog open)

EDIT: me and my big mouth, net 3x een sms moeten tikken omdat ie aan het eind bij een "??" blijft hangen... Misschien ook met de volle MMC te maken... DAMMIT

[ Voor 33% gewijzigd door CriMsoN81 op 05-01-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Je softwareversie check je door *#0000#

De versie wie op dit moment uit is gebracht door nokia is: 3.45.11

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
2.39.15 van 11-11-04 RM-1

kun je dat upgraden zelf doen? ben je al je instellingen kwijt? stel ik nu domme vragen en moet ik eerst zelf zoeken?? (how lame am I now?? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
ik heb m ook maar waar zijn spelletjes te downloaden? dus 3d games? en wel gratis. zijn er verder nog handige programmatjes ergens te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133194

FIRMWARE UPDATE

Een telefoontje naar het NOKIA Service Point in Venlo leerde me dat de 3.45 idd
beschikbaar is voor onze 6630!!

Volgende week jaag ik er even langs _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
jammer dat ik weinig reallife pics kan zien van de nokia 6630

kan iemand ze maken of zo, een aantal fotos met werkende menus enzo :)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Anoniem: 133194 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:52:
FIRMWARE UPDATE

Een telefoontje naar het NOKIA Service Point in Venlo leerde me dat de 3.45 idd
beschikbaar is voor onze 6630!!

Volgende week jaag ik er even langs _/-\o_ _/-\o_
Enig idee of er nog kosten zijn verbonden aan het installeren van een nieuwe firmware? Eens ff kijken waar een servicepoint in de buurt van Nijmegen zit waar ze ook daadwerkelijk flashen. Want je hebt volgens mij servicepoints en je hebt servicepoints. :)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
Dalma schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:58:
jammer dat ik weinig reallife pics kan zien van de nokia 6630

kan iemand ze maken of zo, een aantal fotos met werkende menus enzo :)

alvast bedankt
http://www.mobilmania.cz/...17/Nokia_6630/G/index.htm is een mooie site met ongeveer 65 plaatjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

intert0y schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:28:
[...]

Enig idee of er nog kosten zijn verbonden aan het installeren van een nieuwe firmware? Eens ff kijken waar een servicepoint in de buurt van Nijmegen zit waar ze ook daadwerkelijk flashen. Want je hebt volgens mij servicepoints en je hebt servicepoints. :)
In de garantie is updaten GRATIS!! volgens 2 gebelde servicepoints!!

btw; Ik woon in Boxmeer, dus laat maar weten als er in Nijmegen iets te doen is voor me!!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 133194 op 05-01-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
dank je!

iedereen overigens tevreden met de 6630?

hapert trouwens de mp3 speler of werkt dat allemaal perfect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeej, ik kan bellen in Den Haag. T-mobile helpdesk kon me alleen vertellen dat de TD bezig was met een wijziging aan het (ik neem aan UMTS) netwerk door te voeren. Nu kan ik eindelijk ook in Den Haag bellen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
welcome 2 the club Jeff... hoop dat t blijft werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy3000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11-2021
nou ik heb TTM op mijn 6630 werkend, het lag toch aan de gps ontvanger leadtek wilde niet werken, ik heb via marktplaats deze ontvanger gekocht ik kon hem eerst testen hij werkte gelijk goed.

http://www.marktplaats.nl...oudei%253D30%2526js%253D1

Onderweg naar huis getest werkt perfect!

[ Voor 17% gewijzigd door galaxy3000 op 06-01-2005 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18605

Ik heb al eens eerder gezegd dat iedereen ff naar www.vampent.com moet gaan om vNES en vBoy aan te schaffen, maar bij deze nog een keer. Op de 6630 met z'n 220Mhz en goed geluid draait het nl perfect. Een goede reden om het nong eens te vermelden is dat binnen 3 weken er een nieuwe versie komt van vNES met bluetooth-multiplayer support!! Ik zeg Bomberman2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466

Anoniem: 18605 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 14:24:
Ik heb al eens eerder gezegd dat iedereen ff naar www.vampent.com moet gaan om vNES en vBoy aan te schaffen, maar bij deze nog een keer. Op de 6630 met z'n 220Mhz en goed geluid draait het nl perfect. Een goede reden om het nong eens te vermelden is dat binnen 3 weken er een nieuwe versie komt van vNES met bluetooth-multiplayer support!! Ik zeg Bomberman2!
weet je dan ook toevallig wat sites waar je de games kan downloaden? anders hebbe we er nix aan natuurlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131209

[Software - Nokia 6600 - N-Gage] Radio,dit is en programma voor radio, ik heb deze software ergens gevonden als je deze installert zou dan de radio werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Lau22: je kan ze downloaden van diezelfde site. Als je de warez-versie bedoelt die mag ik hier niet posten. Ik kan iig melden dat vBoy nog niet gekraakt is ("weet je het zeker?" - ja dat weet ik helemaal zeker), en de nieuwste versie van vNES (1.3) ook niet (wel 1.2). Maar die emulatoren zijn goedkoop (9€ per stuk), en ze werken perfect, dus misschien een beetje lullig om daar de warez-versie van te nemen.

Edit: oops je bedoelde natuurlijk de ROMS hehe. Ik zou zeggen google! NES roms staan bv allemaal op http://www.theoldcomputer...ROMs/NES_roms_summary.htm. Ik hoop dat ik dat mag posten, de NES is ondertussen zo oud dat dat misschien wel kan. Gameboyroms is misschien wat te recent, maar zijn ook makkelijk te vinden.

De 6630 heeft geen ingebouwde radio, de 6600 ook niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 18605 op 06-01-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
Ontdek ik de laatste dagen eigenlijk iets maf. Als je een wisselgesprek krijgt of iemand in de wacht zet dan krijg de andere kant een dermate rare pieptoon (aanhoudend piepen) te horen dat ik al meerdere mensen heb meegemaakt die hebben opgehangen.

Dit heb ik met geen enkele andere telefoongehad, die hadden allemaal hetzelfde toontje wat mij betreft. Merk maakt niet uit, alle waren hetzelfde voor mijn gevoel.

Ik heb net Vodafone gebeld en die zeggen dat aan de telefoon ligt. En ik heb net Nokia gebeld en die zeggen dat het aan de combinatie van simkaart en provider ligt.

Al met al HEEL erg maf, en niet erg praktisch. Het is ook gewoon een irritante pieptoon (redelijk hoog) en vrij snel herhalend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 133194 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:38:
[...]

In de garantie is updaten GRATIS!! volgens 2 gebelde servicepoints!!

btw; Ik woon in Boxmeer, dus laat maar weten als er in Nijmegen iets te doen is voor me!!
Ik woon in Sint Anthonis en ga altijd naar Gami Telecom in Arnhem, perfecte service, goed NSP, gratis en klaar terwijl je wacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:02:
[...]

Ik woon in Sint Anthonis en ga altijd naar Gami Telecom in Arnhem, perfecte service, goed NSP, gratis en klaar terwijl je wacht
Je zult het niet geloven maar ik moest vanmorgen in Arnhem zijn en na mijn afspraak heb ik mijn 6630 met TTm naar OVERMAAT gestuurd en..... ze hadden helaas de DONGLE nog niet in huis zeiden ze, volgende week kon ik terug komen.. :'( :'(
maar...... heb nu voor morgen een afspraak (met mijn maat die de zelfde foon heeft) in Venraij die ook de 3.45 firmware in huis heeft!
ik hou jullie op de hoogte _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131211

Nou, na de eerste euforie over mijn 6630 ben ik dus ook wel wachtende op de geheugenkaartjes met meer dan 64 luizige mb's.

Na het forum te hebben nagelezen blijkt pretec de beste papieren te hebben...
Lees dit nieuws-item maar eens:

http://www.dpreview.com/news/0405/04053101pretecmmc4.asp

de kaartjes heten idd (rs) mmc 4.0 en komen er dus ook en grote maten...

Dan dus tomtom en 2 honderd mp3-tjes ipv 2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131259

Heeft iemand al een Pop Port accesoire gebruikt met de 6630. Er staan namelijk tegenstrijdige berichten op de site van Nokia. Bij specificaties staat dat er een Pop port op zit.
Bij de HF-3 staat niet dat de 6630 compatible is. En bij de Ck-7W staat een lijst met compatible telefoons. Bij de 6630 staat alleen bluetooth terwijl er bij andere telefoon wel degelijk bluetooth EN pop port staat. Wie weet en heeft zoiets al een geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131211 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:51:
Nou, na de eerste euforie over mijn 6630 ben ik dus ook wel wachtende op de geheugenkaartjes met meer dan 64 luizige mb's.

Na het forum te hebben nagelezen blijkt pretec de beste papieren te hebben...
Lees dit nieuws-item maar eens:

http://www.dpreview.com/news/0405/04053101pretecmmc4.asp

de kaartjes heten idd (rs) mmc 4.0 en komen er dus ook en grote maten...

Dan dus tomtom en 2 honderd mp3-tjes ipv 2....
Beterrrr :D gewoon kaartjes met 2 gig komen eraan haha en er staat bij dat et de snelste flash-kaartjes worden die er zijn :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
2 dingen:

1.hoe duur wordt zo'n 2gig kaartje niet?? Denk dat je er een dikke HDD voor kan kopen... > niet realistisch
2. das een persbericht van juni > hoezo recent??

Sorry dat ik zo sceptisch ben, ook gefrustreerd met maar 64mb en zo'n goeie mp3/aac player...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:04
ik vind de niet-verkrijgbaarheid van dv-rs-mmc ook een probleem :( Ik was eigenlijk van plan om eind deze maand mijn abo te verlengen icm met een 6630 want dan zitten er alweer 9 maanden op en bij Orange mag je dan verlengen maar aangezien die kaartjes nog steeds niet verkrijgbaar zijn wacht ik wel. Ik wil de 6630 namelijk ook als mp3speler gebruiken en met 64mb lukt dat voor mij helaas niet. Mijn contract loopt pas eind april af en omdat ik vandaag goedkoop een nieuwe 6600 op de kop heb getikt ( 120 euro in totaal met 150 euro beltegoed in totaal :P ) heb ik nog wel even geduld :) hopelijk wordt de 6630 dan ook nog eens goedkoper ... vooralsnog moet ik het nu maar met mijn 6230 en 6600 doen.

[ Voor 11% gewijzigd door dcell op 07-01-2005 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75994

Ik zit zo ongelofelijk te twijfelen of ik deze telefoon koop of de 7610. Het verschil in prijs is in mijn geval 100 Euro. Ik ben bang dat ik niet gewend zal raken aan de toetsen van de 7610. Ik ben wat dat betreft verliefd op de 6630. Deze is alleen weer 100 Euro duurder. :/

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133116

ik vraag me af wie welke programmaatjes op z'n 6630 heeft!(leuke handige nuttige prog.)
ik heb van de week het een en ander gedownload voor m'n 6630 (bijna 740mb) 'k ga vandaag maar eens driftig beginnen met testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 75994 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:47:
Ik zit zo ongelofelijk te twijfelen of ik deze telefoon koop of de 7610. Het verschil in prijs is in mijn geval 100 Euro. Ik ben bang dat ik niet gewend zal raken aan de toetsen van de 7610. Ik ben wat dat betreft verliefd op de 6630. Deze is alleen weer 100 Euro duurder. :/

Iemand tips?
Waarover twijfel je dan?
6630 is op alle fronten beter. Alleen 100 euro duurder. Maar ik denk dat je daar veel voor terugkrijgt.

Toetsen van 7610 zijn redelijk bagger. Maar ik vind het ontwerp van de 6630 ook niet echt super.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net de review gelezen (had hem over het hoofd gezien). Ik zie inderdaad dat de 6630 stukken beter is. Ik denk dat ik mijn huidige Mp3-speler (iRiver IMP-550) maar verkoop. Deze telefoon is voor mij goed genoeg voor die paar mp3's die ik in de bus luister. :) Tenminste, ik ga ervan uit dat die mp3 speler van die 6630 van enige kwaliteit is dat 128/192/256 bits mp3's fatsoenlijk te luisteren zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CriMsoN81 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 00:40:
2 dingen:

1.hoe duur wordt zo'n 2gig kaartje niet?? Denk dat je er een dikke HDD voor kan kopen... > niet realistisch
2. das een persbericht van juni > hoezo recent??

Sorry dat ik zo sceptisch ben, ook gefrustreerd met maar 64mb en zo'n goeie mp3/aac player...
tuurlijk je hebt gelijk ik ga denk ik ook niet een kaartje van 2 gig kopen (al helemaal niet aangezien ik zeer binnenkort een Maxtor Onetouch 2 300 gig ga kopen :*) ) maar ja klinkt wel leuk iig :)
ik had helaas niet gezien dat et bericht al oud is maar ja.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de 6630 besteld, ik kan niet meer wachten op dat ik hem heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75994 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:43:
Ik heb de 6630 besteld, ik kan niet meer wachten op dat ik hem heb. :)
geloof me je bent meteen verrast over de grootte van et ding KLEIN!!! :*) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand wat nou echt de verbeteringen zijn van die nieuwe firmware??? ben namelijk wel benieuwd wat er verbetert is en wat er mischien wel bijgekomen is qua functies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eraser, ik vinnd de kwaliteit van de mp3-playback echt goed. Alleen met andere apps dan de ingebouwde realplayer, zoals UltraMP3 en MP3player klinkt het wat minder. Ik heb gisteren met nokia-headset trouwens weggebracht naaar een electronicazaak, die gaan op een nette manier de oordopjes vervangen naar een contra-minijack, zodat ik er elke willekeurige koptelefoon op kan aansluiten.Alstie klaar is laat ik natuurlijk horen of het resultaat bevredigend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133461

Over de dualvoltage cardjes van Memorycorp, zoals eerder vermeld in een italiaans forum:

Ik had onderstaande mail aan de belgische vestiging van Memorycorp gestuurd:

"Hallo,
Ik heb in een italiaans forum gelezen dat de rs-MMC cards bij jullie dual voltage zijn (dus zowel werken op 1.8V als 3.0 V) en daardoor zouden moeten werken in een Nokia 6630 telefoon. Klopt dat? Kunnen jullie dit bevestigen svp.
Indien ja, hoe kan ik in Nederland aan deze kaartjes komen en wat kosten ze?"

Als antwoord kreeg ik:
"We zijn voor het ogenblik testen aan het uitvoeren met de nieuwe dual-voltage kaarten. Wij houden u volgende week op de hoogte."

Als er op korte termijn ook grote DV rs_MMC cards tegen betaalbare prijzen komen zou dat geweldig zijn. :)
Hoewel het natuurlijk nog veel beter is als door een Nokia firmware upgrade ook gewone rs-MMC cards te gebruiken zouden zijn. :*)
Is in dit al via die laatste firmware die in deze topic genoemd werd (3.45)?? Kan iemand dat bevestigen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over Vodafone branded Nokia 6630s:

Kan iemand nog bevestigen dat als ik zo'n branded Vodafone 6630 via een firmware upgrade laat bijwerken bij een Nokia Service Point dat ik dan van al beperkingen die in de Vodafone firmware zaten af ben. Oftewel dat ik dan een toestel heb met dezelfde functionaliteiten en capaciteiten als een unbranded 6630?? Als dat niet zo is hoor ik graag wat er dan wel precies gebeurd of hoe het op een andere manier zou kunnen...

Thanx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42361

ik heb java games op mijn 6630 geinstalleerd, alleen het probleem is dat ik java games die op mijn telefoongeheugen staan, niet kan verwijderen. Ik heb het ook met nokia phone browser geprobeerd, maar dat lukte ook niet, ik kon alleen de install bestanden verwijderen, overigens kan ik wel de java games die op mijn memorycard staan wel verwijderen, die staan onder een verborgen map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vervolginfo over DualVolt rs-MMC Cards

Kreeg net een mail dat Memorycorp momenteel alleen 64 en 128 Mb DV rs-MMC verkoopt (met Samsung specs: voor de 64 Mb en 128 mb)

Heb gevraagd waar ik de 128 Mb versie in NL kan krijgen. Maandag krijg ik daar antwoord op en zal ik die dan posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Anoniem: 133116 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 10:13:
ik vraag me af wie welke programmaatjes op z'n 6630 heeft!(leuke handige nuttige prog.)
ik heb van de week het een en ander gedownload voor m'n 6630 (bijna 740mb) 'k ga vandaag maar eens driftig beginnen met testen...
Kan je mij even contacten op mijn msn, heb een vraagje over een paar programmas... (julesholleboom @@hotmail.com)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 07-01-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18605 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 14:24:
Heb het even geprobeerd, maar kan nou niet zeggen dat het lekker speelt op je telefoon (tenminste, niet op de 6630). Als je de "joystick" gebruikt, glij ik vaak met m'n duim over een van de toetsen daaar links of rechts van, waardoor het spel weer op pauze gaat, of druk ik te hard zodat ik de joystick indruk, waardoor het spel eveneens op pauze gaat. spelen met alleen de cijfertoetsen biedt niet genoeg ruimte om normaal te kunnen spelen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
Anoniem: 133461 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:52:
Over Vodafone branded Nokia 6630s:

Kan iemand nog bevestigen dat als ik zo'n branded Vodafone 6630 via een firmware upgrade laat bijwerken bij een Nokia Service Point dat ik dan van al beperkingen die in de Vodafone firmware zaten af ben. Oftewel dat ik dan een toestel heb met dezelfde functionaliteiten en capaciteiten als een unbranded 6630?? Als dat niet zo is hoor ik graag wat er dan wel precies gebeurd of hoe het op een andere manier zou kunnen...

Thanx! _/-\o_
Volgens mij vervalt dan wel je garantie, heb ik ergens een stuk eerder hier geloof ik gelezen... Check je contract daarop of vraag t bij een nokia service punt, VF zal je wel geen goeie info geven denk ik, heb ik niet zoveel vertrouwen in moet ik zeggen...

Naar die 128MB heb ik wel oren moet ik zeggen, toch 2x zoveel als ik nu heb. En door de mp3z te converteren naar aac hou je veel ruimte over, zo'n 1,5 tot 2x zoveel nummers dus!!

Ben alleen nog op zoek naar een 3rd party aac player omdat die standaard player op de 6630 wel een prima playback, maar shitty playlist editor heeft... iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeff je moet inderdaad wel ff de pause toets naar elders mappen anders krijg je wat jij beschrijft. Als je de A en B toets op de 7 en * mapt, en de rechteractietoets geen functie geeft speelttie echt prima.

Als je je phone laat flashen naar standaard ben je van je VF instellingen af, maar heel veel verschil maakt dat niet. Je garantie (bij Nokia zelf) vervalt dan zeker niet, misschien dat ze bij VF moeilijk gaan doen, maar dat maakt dus nix uit.

Ik heb nog gemaild met Format C in België om te vragen of ze naar NL versturen, en het antwoord was:

Ja da doen we en da kost 12?
Dank voorbaat

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 18605 op 08-01-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132947

Anoniem: 111759 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:28:
[...]

Wat ik niet begrijp is dat je wacht op nieuwe firmware, terwijl je geen bug hebt onrtdekt: wat voegt dan de nieuwe firmware nog toe. Overigens is die volgens mij wel al beschikbaar (per 29 december 2004 al).
waarom denk je??? Natuurlijk om dan de gewone rs-mmc's te kunnen gebruiken!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Anoniem: 132947 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:41:
[...]

waarom denk je??? Natuurlijk om dan de gewone rs-mmc's te kunnen gebruiken!!!!!!!!
ik zou er maar niet teveel van verwachten, misschien is het wel niet helemaal waar dat de nieuwe update van de software normale rs-mmc zou ondersteunen. Ik heb zelf vele engelse fora afgezocht en nergens is er door gebruikers van 6630 met nieuwste firmware gemeld dat het mogelijk is. Ik heb het dan over de 3.xx.xxx versie .. misschien dat de daarop volgende firmware wel de gelegenheid biedt. Je kan beter hopen dat grotere capaciteit dv-rs-mmc kaartjes snel te koop zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
msn werkt met vodafone abbo wel maar niet met prepayd van telfort orange vodafone en ook niet met kpn abbo, wat moet ik doen om t werkend te krijgen>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:53
voor msn heb je APN internet nodig. Dus bii Orange heb je orange World nodig. Bij Telfort is het vanaf 25.02.05 mogelijk om te gprs'en met prepaid, dus dan zou het ook lukken. Vodafone weet ik niet hoe het zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132947 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:41:
[...]

dat is volgens mij niet mogelijk met een software-aanpassing maar kan alleen hardwarematig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42361 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:05:
ik heb java games op mijn 6630 geinstalleerd, alleen het probleem is dat ik java games die op mijn telefoongeheugen staan, niet kan verwijderen. Ik heb het ook met nokia phone browser geprobeerd, maar dat lukte ook niet, ik kon alleen de install bestanden verwijderen, overigens kan ik wel de java games die op mijn memorycard staan wel verwijderen, die staan onder een verborgen map.
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133371

TomTom heb ik nu op de 6630 werkend met een Royaltek RBT 1000. Ik heb niet de Benelux map gebruikt maar de kleinere Nederland Map (33mb) zodat er niets geript hoeft te worden iv.m. de 64 mmc kaart...

In principe werkt het uitstekend, er is echter een vreemd ding met het opstarten;

De gps is al gepaired, dus TT opgestart. TT kan de GPS device niet vinden.
Als ik nu naar het menu ga, alleen de folder "Connect" open en verder niets doe maar vervolgens weer terug switch naar TT, heeft TT de device wel gevonden, vreemd maar waar...
Ditzelfde heb ik gelezen op een Italiaans forum. Dus iedere keer twee handelingen om TT op te starten, maar daarna werkt het goed!

Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn van dit vreemde fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131209

volgens mij naar instrumenten en dan toepassingbeheer gaan en daar verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanx :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18605 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:57:
..... Als je je phone laat flashen naar standaard ben je van je VF instellingen af, maar heel veel verschil maakt dat niet. Je garantie (bij Nokia zelf) vervalt dan zeker niet, misschien dat ze bij VF moeilijk gaan doen, maar dat maakt dus nix uit.

Ik heb nog gemaild met Format C in België om te vragen of ze naar NL versturen, en het antwoord was:

Ja da doen we en da kost 12?
Dank voorbaat
Sorry, heb misschien wat gemist maar wat sturen ze dan op? Een CD met de nieuwe firmware die je dan zelf kan flashen? Of gaat het over iets anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131911

Volgens mij heeftie het over 128 mb kaartjes die wel werken in de 6630. Deze zijn dus afkomstig uit Belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Laatst online: 14-06 16:39
Ben zelf ook nog zoekende naar grotere dual voltage RS-MMC's die werken op de Nokia 6630.

Ik heb contact gehad met Nokia, die gaf aan dat alleen de 64MB kaarten geschikt en leverbaar zijn. 8)7 Hoezo uitbreidbaar...haha!

Ik heb tevens contact gehad met Samsung, over de MMCmicro kaarten van hun die wel geschikt zijn. Ze gaven aan dat die in de Benelux niet geleverd werden en ook geleverd zullen worden, alleen via import. Verdere gegevens over beschikbaarheid en dergelijke konden ze me niet aan helpen.

Tevens heb ik contact met een Nederlandse firma, die deze kaarten wel kunnen leveren. Ik krijg vandaag een mail met de dual voltage geheugenkaarten die hun kunnen leveren.
Als ik meer weet of deze daadwerkelijk geschikt zijn, horen jullie het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HeyJIJdaar schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:22:
Ben zelf ook nog zoekende naar grotere dual voltage RS-MMC's die werken op de Nokia 6630.

Ik heb contact gehad met Nokia, die gaf aan dat alleen de 64MB kaarten geschikt en leverbaar zijn. 8)7 Hoezo uitbreidbaar...haha!

Ik heb tevens contact gehad met Samsung, over de MMCmicro kaarten van hun die wel geschikt zijn. Ze gaven aan dat die in de Benelux niet geleverd werden en ook geleverd zullen worden, alleen via import. Verdere gegevens over beschikbaarheid en dergelijke konden ze me niet aan helpen.

Tevens heb ik contact met een Nederlandse firma, die deze kaarten wel kunnen leveren. Ik krijg vandaag een mail met de dual voltage geheugenkaarten die hun kunnen leveren.
wat een BULLSJIT VAN NOKIA!!! ze lullen echt uit hun nek :( iedereen weet dat er grotere kaarten voor uitkomen anders hadden ze niet gekozen voor losse geheugenkaartjes maar voor gewoon intern geheugen dat niet uitwisselbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

galaxy3000 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 09:45:
[...]

Ik heb precies dezelfde bestanden, behalve:
TOMTOM MOBILE (die rode handjes)
ttgpseng (voor gps??)

deze 2 bestanden zijn .exe bestanden welke symbian niet gebruikt, vriend van mij heeft een 6600 en gebruikt deze bestanden ook niet en toch werkt ttm goed.

Ik vermoed dat toevallig de leadtek ontvanger die ik van mijn vriend gebruik niet werkt, en dat toevallig de bt318 die jij gebruikt wel werkt.

Ik zou het toch fijn vinden indien er een mogelijkheid zou zijn dat ik de bt318 icm met mijn 6630 kan testen, om zeker te zijn anders durf ik niet om hem te bestellen.
Ik heb ook dezelfde files maar begrijp 2 dingen niet helemaal:
1. Je installeerd het toch niet echt maar zet de files ergens neer en start gewoon dan de applicatie? Welke file is dan precies de applicatie, want ik lees net dat die .exe's t niet zijn...
2. In welke folder moet precies welke file... Kan je dit gewoon op je geheugenkaartje doen?

Indien een van de succesvolle tomtommers me kan helpen met mijn 6630?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy3000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11-2021
Anoniem: 131211 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:02:
[...]

Ik heb ook dezelfde files maar begrijp 2 dingen niet helemaal:
1. Je installeerd het toch niet echt maar zet de files ergens neer en start gewoon dan de applicatie? Welke file is dan precies de applicatie, want ik lees net dat die .exe's t niet zijn...
2. In welke folder moet precies welke file... Kan je dit gewoon op je geheugenkaartje doen?

Indien een van de succesvolle tomtommers me kan helpen met mijn 6630?
1. je kopieert de bestanden naar je geheugenkaart.
2. kijk op blad 31 van dit topic daar heeft Tony al een uitleg gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131540

Wil zelf ook graag dat vnes op mijn telefoon, maar ik heb een of andere demoversie die me na een paar minuten spelen er uit gooit!! Wil best betalen voor zo''n programma (liever niet....) maar heb geen creditcard dus via de site vampent.com lukt het dan ook niet. Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik ik wil dit heel graag werkend op mijn 6630 hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
Ik heb zojuist een mailtje terug gekregen over de RS-MMC geheugen kaart.

Volgens opgave is dit kaartje in 128 Mb, 256 Mb en 512 Mb te bestellen in Nederland en voor een schappelijke prijs nog geen 70 euro voor de 512 Mb. Echter ze zijn nog niet op voorraad en de levertijd is onbekend.

Ik vraag nogmaals na of deze kaart met 100% zekerheid werkt, dan zal ik ook een kaart (512 Mb) bestellen, mits de levertijd te overzien is. Als ik met zekerheid hoor dat de kaart dual voltage kaarten zijn die werken met 1.8 V en 3 V dan geef ik hier het adres (anders krijgen hun ook onnodige telefoontjes).

To be continued...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120698

kan je ook met bleutooth text berichten sturen van een 6630 naar een andere mobiele telefoon of is dat niet mogelijk?
of stel ik nu een hele domme vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
HeyJIJdaar schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:05:
Ik heb zojuist een mailtje terug gekregen over de RS-MMC geheugen kaart.

Volgens opgave is dit kaartje in 128 Mb, 256 Mb en 512 Mb te bestellen in Nederland en voor een schappelijke prijs nog geen 70 euro voor de 512 Mb. Echter ze zijn nog niet op voorraad en de levertijd is onbekend.

Ik vraag nogmaals na of deze kaart met 100% zekerheid werkt, dan zal ik ook een kaart (512 Mb) bestellen, mits de levertijd te overzien is. Als ik met zekerheid hoor dat de kaart dual voltage kaarten zijn die werken met 1.8 V en 3 V dan geef ik hier het adres (anders krijgen hun ook onnodige telefoontjes).

To be continued...!
eindelijk een beetje hoop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dcell schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:03:
[...]

eindelijk een beetje hoop _/-\o_
Navraag bij Mediamarkt wees uit dat er nog te weinig markt is voor dit soort kaarten. Bij hen komt hij dus voorlopig niet in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
HeyJIJdaar schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:22:

Hoe heet deze firma als ik vragen mag?? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier verkopen ze ook 512mb RS : http://www.telecomtelecom.nl/?p=25&gid=22 :D En het zijn deze kaartjes : http://www.phonepartners.com/images/ppw/ebay/512RSMMC.pdf

Zijn gegarandeerd DV, zie specs :) .

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 11-01-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die zijn gegarandeerd niet Dual Voltage, het staat zelfs in de specs, pagina 3 ( van het 512 mb kaartje, de meest interessante natuurlijk), 1.95V -2.7V Not supported.

Al die dingen hebben natuurlijk een operating range dus als aan het begin(van de pdf) staat:
2.7 ~ 3.6V betekend dat NIET dual voltage.

Onzin dus. Maar goed die andere gozer had misschien wat, die ene die zijn bronnen niet wil verklappen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
@ Da MC; je was me net voor, die Transcend kaarten zijn gewone kaarten niet dual voltage.

Wat betreft het bedrijf waar ik contact mee had, dacht ik zo....
Als ik hun benader voor informatie en ze blijken later geen geschikte kaarten te kunnen
verkopen, dan heeft het doorgeven van informatie hier geen zin. Worden ze alleen overladen
met nutteloze telefoontjes.

Als ik wat van hun hoor, dan is het eerste wat ik doe hier het laten weten! ;)

Ps. Zouden kaarten van 512 Mb in de 6630 kunnen werken. Degene die mij het adres van dit bedrijf gaf, had bij Nokia Benelux in Belgie achterhaald, dat tot 256 Mb werkte. Daarboven werd de telefoon sloom, volgens Nokia en hem. Kan dit kloppen? :?

Weet iemand zeker wat de maximale grootte is wat probleemloos in een Nokia 6630 past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is moeilijk te testen denk ik, Volgens mij is vooral de file-grootte zelf belangrijk...
Niet zozeer de grootte van het kaartje. Maar goed, de enige dat dat antwoord weet is meneer Nokia denk ik, totdat we grotere kaartjes hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze zijn volgens mij WEL DV:

Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/dv.JPG

Daar staan toch echt 2 voltages (low en high). Dat die range niet support wordt wil niet zeggen dat ie geen DV is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, linkje naar een lange pdf, waarin nagenoeg ALLE details staan over rs-mmc:

http://www.samsung.com/Pr...ds_mc12u128daca_rev03.pdf

Wat met name amusant is om te lezen, is de revision history, pagina 2.
De initial draft (dus toen zijn ze begonnen met denken over de dv rs-mmc kaartjes): 15 november 2003(!). Dat klinkt als lang geleden maar is maar iets meer dan een jaar! En nu al zijn de eerste kaartjes (die nokia kaartjes zijn natuurlijk gewoon samsung kaartjes) liggen er nu al... (vast onder nokia-druk (lees: geld)
Tevens (minder amusant) staat er dat in eerste instantie er kaartjes werden gepland van 32, 64, 128 en 256 mb, maar bij revision 0.3 (28 october 2004) is de 256mb versie verwijderd uit de plannen...

mmm

Samsung is trouwens voor 5% eigenaar van symbian...
Nokia:
Dale Sohn, Vice President, Outsourcing and Alliances, Samsung Electronics, said:
"Samsung is pleased that all Symbian's shareholders have reached a new agreement on the funding of, and shareholdings in Symbian. Samsung looks forward to continuing to work with Symbian on forthcoming 2.5G and 3G products."

Goed, we zullen zien hoe snel die dingen verschijnen. 128 mb is in Mass production volgens samsung:

http://www.samsung.com/Pr...spx?family_cd=FME02020102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:44:

[afbeelding]

Daar staan toch echt 2 voltages (low en high). Dat die range niet support wordt wil niet zeggen dat ie geen DV is..
Goed punt, maar lees dit uit de handleiding van samsung:
4.8.1 Operating Voltage Range Validation
The MultiMediaCard standards operating range validation is intended to support reduced voltage range
MultiMediaCards. The MultiMediaCard supports the range of 1.70V to 1.95V and 2.7V to 3.6V supply
voltage. So the MultiMediaCard sends a R3 response to CMD1 which contains an OCR value of either
0x80FF8080 if the card is ready, or 0x00FF8080 if the internal start-up procedure is not finished (refer
to Chapter “Responses”). By omitting the voltage range in the command, the host can query the card
stack and determine the common voltage range before sending out-of-range cards into the Inactive
State. This bus query should be used if the host is able to select a common voltage range or if a
notification to the application of non usable cards in the stack is desired. Afterwards, the host must
choose a voltage for operation and reissue CMD1 with this condition sending incompatible cards into
the Inactive State.

Het gaat dus iets verder dan kunnen worden gesupplied met 1.7V volgens dit stukje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120698

Anoniem: 120698 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:44:
kan je ook met bleutooth text berichten sturen van een 6630 naar een andere mobiele telefoon of is dat niet mogelijk?
ik heb dit op internet opgezocht en daar zeggen ze dat dit wel mogelijk is met pda's maar over telefoons hebben ze het niet.
of zeg ik nu een hele domme dingen?
sorry niet goed gezocht ik heb nu iets gevonden over instant messaging via bleutooth is hier iemand die een goed gratis programma kan aanraden, en waar ik dat programma kan downloaden?

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 120698 op 11-01-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:44:

[afbeelding]

Dat zijn zeker geen Dual Voltage kaarten. Die spec's geven alleen aan de range waarbinnen het spanningsgebied werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Behalve instant messaging kan je natuurlijk ook een note schrijven met de teksteditor en die dan versturen naar een andere telefoon. Een vriend van me en diens vriedin communiceerden binnenshuis nog wel eens zo met hun 7650's.

* Anoniem: 18605 w8 op uitlsuitsel over de MMC-kaartjes!!! :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik weet niet of het al gepost is. Maar heb net de 6630 ontvangen. En gekeken naar het toestel. En deze start gewoon geheel op zonder simkaart. Je krijgt alleen in beeld Offline en een kruis door je bereikmeter....

wel een hele handige optie van nokia. ;)

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Raimon schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:21:
Ik weet niet of het al gepost is. Maar heb net de 6630 ontvangen. En gekeken naar het toestel. En deze start gewoon geheel op zonder simkaart. Je krijgt alleen in beeld Offline en een kruis door je bereikmeter....

wel een hele handige optie van nokia. ;)
Dat is de offline-modus

Echt een slimme optie. Met name voor in vliegtuigen waar je niet mag bellen. Dat je toch je telefoon kan gebruiken voor agenda/spelletjes etc. Echt ongelofelijk dat het zo lang heeft moeten duren voordat deze optie ergens inzit.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 12-01-2005 09:42 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rs-MMC dual voltage cards te koop in Nederland!

Ik had vd week al gemaild dat ik met Memorycorp contact had over rs-MMC DV cards die groter zijn dan de 64Mb-cards van Nokia. Ik had vanochtend een adres gekregen van een leverancier en kreeg zojuist de volgende mail terug:
BETREFT: MEMORYCARDS NOK 6630

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw aanvraag, wij kunnen u het volgende aanbieden:

Memorycorp
memory card 128mb Voor Nokia 6630
ART. NR. MC-RMMC-128MB
Levertijd: UIT VOORRAAD
Bij afname van 1 stuk prijs per stuk a € 16,44
Bij afname van 10 stuks of meer prijs per stuk a € 15,89

Memorycorp
memory card 256mb Voor Nokia 6630
ART. NR. MC-RMMC-256MB
Levertijd: +/- WEEK 3
Bij afname van 1 stuk prijs per stuk a € 22,21
Bij afname van 10 stuks of meer prijs per stuk a € 21,47

Alle prijzen zijn netto ex BTW.IN EURO

Prijzen: Berekend volgens opgegeven aantallen / Netto ex. BTW in Euro.

Orderkosten:
Bestellingen onder de € 120,= / € 12,= euro kleine order en verzendkosten.

Tussentijdse verkopen uitgesloten!

Deze zending zal onder REMBOURS verzonden worden.
Er zullen hiervoor geen extra kosten in rekening gebracht worden.

Wij vertrouwen erop u hiermee een passende aanbieding te hebben gedaan en
zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Battrex Batterij Service BV

Danny Hufschmidt,
Front Office Sales.

Battrex Batterij Service BV
Schieweg 15b
2627 AN Delft
PO Box 131
2600 AC Delft
The Netherlands

Phone : + 31 15 2616059
Fax : + 31 15 2622597
Email : sales@battrex.nl
Email : dannyhufschmidt@battrex.nl
Het ziet er dus uit dat er toch wel grotere cards leverbaar zijn. _/-\o_
Ik zelf ga binnenkort de 6630 halen en wilde alvast weten of ik aan grotere cards kon komen.

Het zou trouwens mooi zijn als iemand anders (die er verstand van heeft) eventueel kan bevestigen of dit inderdaar bruikbare kaartjes zijn voor de 6630. Dus als je dit kan, laat dan wat horen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Wat betreft de MemoryCorp kaartjes als je een paar pagina's terugkijkt dan zie je dat ik er iets over heb gepost. Anders kan je deze link ook checken :Allaboutsymbian Forum

misschien dat die kerel van het allaboutsymbianforum een oud kaartje heeft gekregen ofzo want ik hoop echt dat er grotere kaartjes beschikbaar zijn :)

ik zie ook dat de levertijd van de 256mb versie ongeveer 3 weken is. Zouden die nu eindelijk in productie zijn gegaan ?

[ Voor 42% gewijzigd door dcell op 12-01-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131911

dcell schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:52:

ik zie ook dat de levertijd van de 256mb versie ongeveer 3 weken is. Zouden die nu eindelijk in productie zijn gegaan ?
Ik denk eerder dat er mee bedoeld wordt dat ze vanaf week 3 beschikbaar (leverbaar) zijn, dus vanaf volgende week :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 131911 op 12-01-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131543

Anoniem: 131540 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:40:
Wil zelf ook graag dat vnes op mijn telefoon, maar ik heb een of andere demoversie die me na een paar minuten spelen er uit gooit!! Wil best betalen voor zo''n programma (liever niet....) maar heb geen creditcard dus via de site vampent.com lukt het dan ook niet. Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik ik wil dit heel graag werkend op mijn 6630 hebben!!
idem hier! heb ook problemen met die vnes! HULP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

weet iemand nog een goede site waar je de 6630 goedkoop kan krijgen met een t-mobile 150 abbo?

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Anoniem: 131911 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:09:
[...]

Ik denk eerder dat er mee bedoeld wordt dat ze vanaf week 3 beschikbaar (leverbaar) zijn, dus vanaf volgende week :)
hey verrek, uit haast heb ik het verkeerd gelezen :) nou maar hopen dat die dingen ook echt werken ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98265

Help help ! :p

Ik ben aan het twijfelen tussen de Nokia 6630 en de Samsung D500 :?

nadeel nokia = echt lelijke telefoon :'( maar met symbian !
voordeel samsung = echt design, maar geen symbian :(

of biedt symbian Os dan toch niet zoveel?

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
Aswin schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:01:
weet iemand nog een goede site waar je de 6630 goedkoop kan krijgen met een t-mobile 150 abbo?
Je kan natuurlijk zelf even rondkijken, maar op dit moment is ie volgens mij het goedkoopste bij www.telecom.nu voor €64,- i.c.m. een 2 jarig t-mobile 150 abonnementje (2 maanden gratis bundel).
Waarom trouwens niet i.c.m. vodafone 150? Kost ook €23,50 per maand. Op vodafone.nl bestellen: 3 maanden gratis bundel en 10x€10,-=€100,- retour, maar de telefoon kost €79,-. Per saldo 23,50 + 100 - 15 = €108.50 goedkoper!
Wel een paar kleine VF-nadeeltjes (VF-restricties en een 32MB geheugenkaartje), die op zich wel op te lossen zijn: Flashen bij een Nokia-servicepunt en je moet toch een groter geheugenkaartje kopen. Blijft alleen het rode VF-logootje over, maar voor €108,50 kom ik daar wel overheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Anoniem: 120698 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:06:
[...]

sorry niet goed gezocht ik heb nu iets gevonden over instant messaging via bleutooth is hier iemand die een goed gratis programma kan aanraden, en waar ik dat programma kan downloaden?
Ik heb van een maatje die ook een 6630 heeft een heel mooi bluetooth chat programma maar bij het connecten van de toestellen liepen ze allebei vast :S

Heeft iemand al een werkende dictionary slovoed EN - NL - EN of DU - EN - DU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98265 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:20:
Help help ! :p

Ik ben aan het twijfelen tussen de Nokia 6630 en de Samsung D500 :?

nadeel nokia = echt lelijke telefoon :'( maar met symbian !
voordeel samsung = echt design, maar geen symbian :(

of biedt symbian Os dan toch niet zoveel?

thx!
Neem dan 7610, das ook design :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
Mandurang schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:53:
[...]

Je kan natuurlijk zelf even rondkijken, maar op dit moment is ie volgens mij het goedkoopste bij www.telecom.nu voor €64,- i.c.m. een 2 jarig t-mobile 150 abonnementje (2 maanden gratis bundel).
Waarom trouwens niet i.c.m. vodafone 150? Kost ook €23,50 per maand. Op vodafone.nl bestellen: 3 maanden gratis bundel en 10x€10,-=€100,- retour, maar de telefoon kost €79,-. Per saldo 23,50 + 100 - 15 = €108.50 goedkoper!
Wel een paar kleine VF-nadeeltjes (VF-restricties en een 32MB geheugenkaartje), die op zich wel op te lossen zijn: Flashen bij een Nokia-servicepunt en je moet toch een groter geheugenkaartje kopen. Blijft alleen het rode VF-logootje over, maar voor €108,50 kom ik daar wel overheen!
Aan het VF-logootje is ook wat te doen >:) , Gelijk toen ik hem binnen had ben ik met van die displex display polish gaan poetsen op het logotje, en je ziet er niets meer van!!!! helemaal egaal zilver _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timelezzzz schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:32:
[...]

Ik heb van een maatje die ook een 6630 heeft een heel mooi bluetooth chat programma maar bij het connecten van de toestellen liepen ze allebei vast :S

Heeft iemand al een werkende dictionary slovoed EN - NL - EN of DU - EN - DU?
Dream chat op my-symbian:
http://shop.my-symbian.co...d=0&catalog=1&currency=O2

6,5 dollar = 4 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
Ja dat was hem, en die werkte niet, maja mayb een gare of een oude versie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99432

timelezzzz schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:47:
[...]

Aan het VF-logootje is ook wat te doen >:) , Gelijk toen ik hem binnen had ben ik met van die displex display polish gaan poetsen op het logotje, en je ziet er niets meer van!!!! helemaal egaal zilver _/-\o_
Ook het logootje op de "0" toets, of alleen die achterop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
Anoniem: 99432 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:26:
[...]

Ook het logootje op de "0" toets, of alleen die achterop?
op de 0 toets kan er sowieso niet vanaf, want die word mee "verlicht" met de rest vd toetsen maar die vind ik persoonlijk ook niet zo storend.
Maar het grote logo achterop gaat er wel perfect af na tijdje goed poetsen, als je vervolgens de cover in het licht houd op de plaats waar je hebt gepoetst zie je als je heel goed kijkt dat het daar iets meer glanst als de rest vd cover maar normaal valt dat echt niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
timelezzzz schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 22:55:
[...]

Ja dat was hem, en die werkte niet, maja mayb een gare of een oude versie.....
try this Mobiluck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als de Memorycorp kaartjes niet werken kun je ze toch gewoon terug sturen! In NL is nl in de "Wet kopen op afstand" (die van toepassing is op alles wat je via Internet besteld) opgenomen dat je binnen 7 of 8 dagen de bestelling zonder problemen retour kan sturen....

Ik heb helaas de zelf de 6630 nog niet (heb voorlopig nog geen tijd gehad om hem bij Belcompany te gaan halen). Zodra ik heb ga ik zeker die kaartjes testen. Die 64 Mb is toch veel te weinig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99432

timelezzzz schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:52:
[...]

op de 0 toets kan er sowieso niet vanaf, want die word mee "verlicht" met de rest vd toetsen [...]
Oeps, daar had ik niet eens bij nagedacht... }:O
Thanx voor de waarschuwing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18605 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:57:
Jeff je moet inderdaad wel ff de pause toets naar elders mappen anders krijg je wat jij beschrijft. Als je de A en B toets op de 7 en * mapt, en de rechteractietoets geen functie geeft speelttie echt prima.
Okee, dat werkt inderdaad een stuk beter. Ik gebruik nu versie 1.4 (Symbian versie). Ik kan niet hee en weer lopen en tegelijkertijd de A of B-knop gebruiken. Je kan dus niet lopen en springen tegeljik bijvoorbeeld (als je de A of B-knop indrukt, gebeurt er niets). Heb jij d'r ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-06 17:20
timelezzzz schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:52:
[...]

op de 0 toets kan er sowieso niet vanaf, want die word mee "verlicht" met de rest vd toetsen
bij mij is het anders gewoon een heel dun stickertje net als achterop, en wordt zeker niet meeverlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
vreemd. Ook bij mij is het echt in de toets geintegreerd. Maar absoluut niet hinderlijk.

Ik moet het logootje op de achterkant nog verwijderen en ik zou willen dat er een cover was die NIET dat lijpe grote cameragat aan de achterkant heeft :)

* intert0y vindt camera's in telefoons de grootste onzin die er is (maar dat is een andere discussie)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.