Nokia 6630 Smartphone - deel 1

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.284 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Anoniem: 135344 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:02:
Weet iemand trouwens al of je die vodafone software eraf kan krijgen en alles gewoon standaart kan maken zoals die uit de winkel komt en hem kan onlocken..

Mijn vraag is ook of er op dat vodafone toestel symbian zit of niet?
Door het toestel te laten flashen naar een standaard softwareversie, krijg je geen vodafone shit op je toestel, maar ook je mmc kaartje staan dingen op.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135344

okej maar die kun je gewoon leeggooien die mmc kaart heb je nog ergens een adres van iemand die dat kan is die dan ook gelijk simlock vrij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_rokende_computer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08-2022

de_rokende_computer

de rokende computer kuch kuch

Anoniem: 135344 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:35:
okej maar die kun je gewoon leeggooien die mmc kaart heb je nog ergens een adres van iemand die dat kan is die dan ook gelijk simlock vrij??
Bij een Nokia Service point kun je een firmware update krijgen :o. En naar mijn weten betekend een firmware update nog niet dat je telefoon simlock vrij is.

Maar goed als je deze hele topic of zelfs ff zoekt op het forum, staat als het goed is jou antwoord daar ook wel ergens tussen. En voegt dus jou vraag niet echt iets toe aan dit topic. :Z

jaja ik ben och laat maar zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Meer dan 1000 posts, hier verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135109

Ik ontvang mijn Email via Baseweb, deze heeft geen server voor uitgaande mail. Normaal is het mogelijk voor uitgaande mail een andere gebruikersnaam en wachtwoord in te stellen, met mijn nieuwe Nokia 6630 kan dit niet :( . Ik heb dus het adres van een uitgaande (smtp) server nodig, waarbij je geen gebruikersnaam of wachtwoordig hoeft te gebruiken. Weet iemand er zoéén?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-06 11:42
Nokia 6630 Smartphone - deel 2

Daar verder graag :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.