Jeff nee daar heb ik geen last van. Ik heb er 1 keer last van gehad, dat was toen ik te weinig lege ruimte op m'n MMC-kaartje over had. Dit was 1 van de vele rare bugs die hij toen ging vertonen :+/
Anoniem: 131226
Wat gerotzooid met m'n grafische settings en nu doet ie 't wel goed (al ben ik nog bezig Mario 3 vloeiend te krijgen en om de een of andere reden wil Final Fantasy 3 niet laden).Anoniem: 18605 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:08:
Jeff nee daar heb ik geen last van. Ik heb er 1 keer last van gehad, dat was toen ik te weinig lege ruimte op m'n MMC-kaartje over had. Dit was 1 van de vele rare bugs die hij toen ging vertonen :+/
Maar goed, eerst maar even reggen, dit is echt TE cool
Het lijkt bij mij ook op een stickertje, omdat je randjes ziet eromheen, maar ik zou zeggen poets er op los, je krijgt het er niet afTokus schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:53:
[...]
bij mij is het anders gewoon een heel dun stickertje net als achterop, en wordt zeker niet meeverlicht.
dat vodafone abbo klinkt wel interressant maar wat zijn precies die restricties die erbij komen?Mandurang schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:53:
[...]
Je kan natuurlijk zelf even rondkijken, maar op dit moment is ie volgens mij het goedkoopste bij www.telecom.nu voor €64,- i.c.m. een 2 jarig t-mobile 150 abonnementje (2 maanden gratis bundel).
Waarom trouwens niet i.c.m. vodafone 150? Kost ook €23,50 per maand. Op vodafone.nl bestellen: 3 maanden gratis bundel en 10x€10,-=€100,- retour, maar de telefoon kost €79,-. Per saldo 23,50 + 100 - 15 = €108.50 goedkoper!
Wel een paar kleine VF-nadeeltjes (VF-restricties en een 32MB geheugenkaartje), die op zich wel op te lossen zijn: Flashen bij een Nokia-servicepunt en je moet toch een groter geheugenkaartje kopen. Blijft alleen het rode VF-logootje over, maar voor €108,50 kom ik daar wel overheen!
That Is The Question
geen mp3 beltonen, maar als je mp3 ff omzet met itunes kan je wel gewoon een 'mp3' als beltoon instellenAswin schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:10:
[...]
dat vodafone abbo klinkt wel interressant maar wat zijn precies die restricties die erbij komen?
Anoniem: 130445
Hier vind je wellicht een leuk initiatief. Kan je aangeven wat je van het toestel vindt. In de komende dagen zal er nog wel meer informatie komen over het toestel.
Ik vind de kleur in ieder geval erg mooi. Mooier dan die standaard grijze kleur die je bij
Vodafone krijgt. Zeker de moeite waard om ff te wachten, dan heb je toch al snel een
mooiere kleur.
http://symbianworld.nl/forum/viewtopic.php?t=464
http://symbianworld.nl/forum/viewtopic.php?t=465
Ik vind de kleur in ieder geval erg mooi. Mooier dan die standaard grijze kleur die je bij
Vodafone krijgt. Zeker de moeite waard om ff te wachten, dan heb je toch al snel een
mooiere kleur.
http://symbianworld.nl/forum/viewtopic.php?t=464
http://symbianworld.nl/forum/viewtopic.php?t=465
Woei ik heb hem nu ook.
Hij is iets zwaarder dan ik had verwacht maar verder bevalt het tot nu toe wel.(heb nu een uurtje ofzo
) Ik ben nu wel een beetje aan het stoeien met pcsuite en bluethooth (msi bluethooth dongle)
Hij is iets zwaarder dan ik had verwacht maar verder bevalt het tot nu toe wel.(heb nu een uurtje ofzo
No signature found
Hebben jullie ook dat de achtercover, niet helemaal vast zit?
Bij mij heeft hij een speling van een 1mm, hij kan op en neer bewegen naar boven en beneden.
Ik heb hem al een paar keer opnieuw op en eraf gedaan, maar dit heeft niet geholpen. Vind het jammer, want zo voelt het toestel minder solide aan.
Weet iemand hoe de cover vaster gezet kan worden?
Bij mij heeft hij een speling van een 1mm, hij kan op en neer bewegen naar boven en beneden.
Ik heb hem al een paar keer opnieuw op en eraf gedaan, maar dit heeft niet geholpen. Vind het jammer, want zo voelt het toestel minder solide aan.
Plakbandje mischien? of wat lijm....?!HeyJIJdaar schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 08:59:
Anoniem: 131911
Bij mij is dit in ieder geval niet hoorHeyJIJdaar schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 08:59:
Anoniem: 131209
ja is bij mij ook, het irriteerde mij ook heb op een gegeven moment een 3310 gecontroleerd en deze heeft het ook denk dat het gewoon zo hoort is wel een beetje vervelendHeyJIJdaar schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 08:59:
Kan je niet een klein papiertje of iets tussen het klepje en de batterij doen?
Dit werkt meestal wel goed. Dan is er minder ruimte en beweegt het klepje niet zo makkelijk.
Dit werkt meestal wel goed. Dan is er minder ruimte en beweegt het klepje niet zo makkelijk.
PSN: Shiver23
krijg m,n cover niet eens eraf , schuif em naar boven maar blijft dan vastzitten onderinShiver23 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:16:
Kan je niet een klein papiertje of iets tussen het klepje en de batterij doen?
Van dat mobiluck liep mijn telefoon ook telkens vast, heb nu een nieuw programma,
Matefinder en de bluetooth-chat werkt bij dit programma echt perfect!
(zet wel eerst je bluetooth aan anders start het niet op)
Gratis hier te downloaden http://www.symbianphone.com
Anoniem: 134318
Vandaag heb ik met een Nokia Service Point (Gamitelecom Arnhem) gesproken over de geheugenuitbreiding van mijn gadget. Na lang zeuren en vragen stellen over welke RS-MMC er nou in hoort, werd ik na een paar dagen eindelijk teruggebeld door iemand die er meer verstand van had. Hij vertelde mij dat Nokia zelf, Sandisk geheugen adviseerd en liefst niet groter dan 256MB omdat de telefoon met 512MB soms rare kuren kan gaan vertonen. Ook vertelde hij dat de meegeleverde kaartjes bij de telefoons van Sandisk zijn.????
Dus volgens het Nokia Service Point past er een Sandisk kaart in die volgens Gamitelecom tegenwoordig altijd DualVolt zijn. Ik ben benieuwd of het werkt, ik heb er namelijk 1 besteld van 256MB voor 40 euro geloof ik, want ze waren natuurlijk niet op voorraad maar al wel onderweg.
Verder heb ik ook gevraagd naar de nieuwe Software versie. Ze hebben de nieuwe versie al wel in huis met de dongle, maar Nokia is nu weer iets aan het veranderen waardoor het weer langer duurt voordat ze mijn 6630 kunnen gaan flashen. Ze hadden al wel een paar 6630's geflashed met een USB kabel. Het is dus nog even afwachten.... Ik hoop volgende week...
Binnenkort wil ik als de 256MB binnen is een Bluetooth GPS kopen, ik ben alleen nog aan het tweifelen welke???? Of van Nokia zelf wanneer hij te koop is of de BT-5 (NEMERIX chipset) voor 120 euro???
Kan iemand mij adviseren??
En of ik TOMTOM of ROUTE66 installeer.
Dus volgens het Nokia Service Point past er een Sandisk kaart in die volgens Gamitelecom tegenwoordig altijd DualVolt zijn. Ik ben benieuwd of het werkt, ik heb er namelijk 1 besteld van 256MB voor 40 euro geloof ik, want ze waren natuurlijk niet op voorraad maar al wel onderweg.
Verder heb ik ook gevraagd naar de nieuwe Software versie. Ze hebben de nieuwe versie al wel in huis met de dongle, maar Nokia is nu weer iets aan het veranderen waardoor het weer langer duurt voordat ze mijn 6630 kunnen gaan flashen. Ze hadden al wel een paar 6630's geflashed met een USB kabel. Het is dus nog even afwachten.... Ik hoop volgende week...
Binnenkort wil ik als de 256MB binnen is een Bluetooth GPS kopen, ik ben alleen nog aan het tweifelen welke???? Of van Nokia zelf wanneer hij te koop is of de BT-5 (NEMERIX chipset) voor 120 euro???
Ik dacht altijd dat Nokia die kaartjes van Samsung afnam. Ik heb hier een 2 kaartjes liggen ( 6230 en Ngage, weliswaar normale MMC ) en die zijn beide " Made in Korea ". Ik heb ooit ergens gelezen dat Nokiakaartjes eigenlijk Samsungkaartjes zijn. Hou ons op de hoogte of Sandisk werktAnoniem: 134318 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:41:
Vandaag heb ik met een Nokia Service Point (Gamitelecom Arnhem) gesproken over de geheugenuitbreiding van mijn gadget. Na lang zeuren en vragen stellen over welke RS-MMC er nou in hoort, werd ik na een paar dagen eindelijk teruggebeld door iemand die er meer verstand van had. Hij vertelde mij dat Nokia zelf, Sandisk geheugen adviseerd en liefst niet groter dan 256MB omdat de telefoon met 512MB soms rare kuren kan gaan vertonen. Ook vertelde hij dat de meegeleverde kaartjes bij de telefoons van Sandisk zijn.????
[ Voor 7% gewijzigd door dcell op 14-01-2005 16:22 ]
Ikzelf heb de Rikaline 6030 BT gps... die doet het uitstekend i.c.m. de 6630Anoniem: 134318 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:41:
Wat betreft die kaartjes: ik ben erg benieuwd, verwacht namelijk niet dat ze werken... (op de site van Sandisk staat namelijk niets vermeld over het voltage...)
Kan iemand buiten het gedoe vertellen hoe de telefoon bevalt. De laatste 10 pagina's gaan zowat alleen over die geile RS-MMc kaartjes of die wel dan niet leverbaar, werkbaar of betaalbaar zijn?
Zijn er verschillen tussen bijv 6600 en 6630 qua fucties heb t dan niet over camera of umts, maar mss extra mogelijkheden t.o.v de contactenlijst? (voornaam achternaam gedoe)
Nog andere functies die nieuw zijn voor symbian toestellen?? en die in de 6630 zitten??
Zijn er verschillen tussen bijv 6600 en 6630 qua fucties heb t dan niet over camera of umts, maar mss extra mogelijkheden t.o.v de contactenlijst? (voornaam achternaam gedoe)
Nog andere functies die nieuw zijn voor symbian toestellen?? en die in de 6630 zitten??
Moet je hem voorzichtig aan de boven kant naar boven trekken lukt het wel. (heb ik ook dat ie niet zo soepel gaat maar heb er geen echte problemen mee)Anoniem: 131209 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:39:
[...]
krijg m,n cover niet eens eraf , schuif em naar boven maar blijft dan vastzitten onderin
Ik heb de telefoon nu ander halve dag maar vraag mij af wat nou dat knopje rechts onderin doet met dat potloodje/pennetje erop als ik er klik komt er niets geen menu niks. Kan ik die niet instellen voor een voorkeurs programma ?
Verder bevalt de telefoon erg goed het enige slechte punt tot nu toe is de erg lange tijd dat toestel bezig is met 'opstarten' dit duurt gewoon erg lang vind ik. (Mischien komt dat omdat bij mij altijd alles al aan staat en omdat mij oude telefoon een Ericsson T28s was en die onder de hand vier oud is en dus bijna niets optestarten heeft.)
Verder wacht ik rustig het nieuws over de rs-mmc dual voltage kaartjes af en kijk ik wat rond of ik nog een kaartje tegen kom dat mischien werkt. Maar ik begin niet eerder aan die kaartjes tot dat ze er van 256 mb of meer zijn anders heb ik er niets aan aangezien me mp3 speler 128mb geheugen heeft.
Wat me ook nog niet gelukt is is om nokia pcsuite aan de praat tekrijgen want die vind mijn telefoon niet ik vind dit niet zo heel erg maar zou mischien toch wel handig zijn om een backup temaken als ik mijn telefoon laat flashen naar een nieuwere versie oid.(Hij is unlocked btw weet niet of dit nog iets uit maakt voor het programma zelf vanwege provider instellingen oid ?)
@rsd1982 De telefoon bevalt erg goed (lees boven staande verhaal bv.) Verder zit er bij contacten de mogelijkheid om er een compleet adres boek van temaken. Compleet met bedrijfs telefoonnummers en prive telefoonnummers zowel 06 als vast als fax etc. Ook kun je daar verjaardagen aan koppelen en notities. (Of de notitie en verjaardagen ook meteen in de kalender komen weet ik niet maar dat denk ik wel zal ik even testen)
Verdere functies zijn o.a. de realplayer die er in zit (denk dat de 6600 die ook wel zal hebben) maar ook zit er twee programma'tjes bij die heten quickword en quicksheet waar mee je iig word documenten mee kan bekijken. Het ontbreken van standaard spelletjes vind ik dan weer wel jammer.
[ Voor 19% gewijzigd door Schapie op 15-01-2005 15:03 ]
No signature found
Anoniem: 103866
Dat is mij ook opgevallen, ja... Toen ik destijds mijn 3650 kocht, waren er ook al van die lange discussie over de geheugenkaarten die wel en niet werden ondersteundRSD1982 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 13:39:
Kan iemand buiten het gedoe vertellen hoe de telefoon bevalt. De laatste 10 pagina's gaan zowat alleen over die geile RS-MMc kaartjes of die wel dan niet leverbaar, werkbaar of betaalbaar zijn?

Ja! Eindelijk is vanuit "Instellingen" in het contactenmenu de naamweergave in te stellen, dus ook "Voornaam eerst". Ik weet niet of dit ook al in de 6600 zat, mijn vorige toestel was dus een 3650.Zijn er verschillen tussen bijv 6600 en 6630 qua fucties heb t dan niet over camera of umts, maar mss extra mogelijkheden t.o.v de contactenlijst? (voornaam achternaam gedoe)
Hardwarematig is er zeker het een ander gewijzigd, hier vind je meer op de site van Nokia. De "compare" functie is handig, maar niet altijd even accuraat:Nog andere functies die nieuw zijn voor symbian toestellen?? en die in de 6630 zitten??
Vergelijking tussen 6600 en 6630 (Nokia)
Direct valt op dat Infrarood is verdwenen, een voicedial / command toets is toegevoegd, een POP port beschikbaar is (USB!) en dat over het algemeen het OS redelijk vlot reageert. Opstarten gaat sneller tov. mijn 3650.
Wat betref het softwarematige aspect is er ook wat informatie te vinden op de site van Nokia. Wat wellicht beter werkt is zoeken naar "Feature pack 1" en "Feature pack 2" in Google,
daar kreeg ik wat PDF'jes van Nokia zelf, waarin met wat meer detail beschreven wordt wat de belangrijke veranderingen betekenen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 103866 op 15-01-2005 16:08 ]
met potloodje/pennetje kun je geen voorkeur instellen en wat betreft nokia pcsuite , eerst de driver van de 6630 installeren en dan pas pcsuiteSchapie schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:54:
[...]
Moet je hem voorzichtig aan de boven kant naar boven trekken lukt het wel. (heb ik ook dat ie niet zo soepel gaat maar heb er geen echte problemen mee)
Ik heb de telefoon nu ander halve dag maar vraag mij af wat nou dat knopje rechts onderin doet met dat potloodje/pennetje erop als ik er klik komt er niets geen menu niks. Kan ik die niet instellen voor een voorkeurs programma ?
Verder bevalt de telefoon erg goed het enige slechte punt tot nu toe is de erg lange tijd dat toestel bezig is met 'opstarten' dit duurt gewoon erg lang vind ik. (Mischien komt dat omdat bij mij altijd alles al aan staat en omdat mij oude telefoon een Ericsson T28s was en die onder de hand vier oud is en dus bijna niets optestarten heeft.)
Verder wacht ik rustig het nieuws over de rs-mmc dual voltage kaartjes af en kijk ik wat rond of ik nog een kaartje tegen kom dat mischien werkt. Maar ik begin niet eerder aan die kaartjes tot dat ze er van 256 mb of meer zijn anders heb ik er niets aan aangezien me mp3 speler 128mb geheugen heeft.
Wat me ook nog niet gelukt is is om nokia pcsuite aan de praat tekrijgen want die vind mijn telefoon niet ik vind dit niet zo heel erg maar zou mischien toch wel handig zijn om een backup temaken als ik mijn telefoon laat flashen naar een nieuwere versie oid.(Hij is unlocked btw weet niet of dit nog iets uit maakt voor het programma zelf vanwege provider instellingen oid ?)
@rsd1982 De telefoon bevalt erg goed (lees boven staande verhaal bv.) Verder zit er bij contacten de mogelijkheid om er een compleet adres boek van temaken. Compleet met bedrijfs telefoonnummers en prive telefoonnummers zowel 06 als vast als fax etc. Ook kun je daar verjaardagen aan koppelen en notities. (Of de notitie en verjaardagen ook meteen in de kalender komen weet ik niet maar dat denk ik wel zal ik even testen)
Verdere functies zijn o.a. de realplayer die er in zit (denk dat de 6600 die ook wel zal hebben) maar ook zit er twee programma'tjes bij die heten quickword en quicksheet waar mee je iig word documenten mee kan bekijken. Het ontbreken van standaard spelletjes vind ik dan weer wel jammer.
kijk dank je wel voor de info vooral de contactenlijst feature is erg handig
die voicedail knop zat nie op de 6600 wel op de 7650...is wel handig...
die voicedail knop zat nie op de 6600 wel op de 7650...is wel handig...
Ik ben nog steeds zeer blij met m'n nieuwe speeltje. Heb idd ook last van een loszittend achtercovertje, maar niet storend. Ik heb er ook een hs-2r headset met radio bijgekocht. Dit werkt wel goed, maar het stekkertje in de pop-port zit neit echt stevig.
De camera maakt (vind ik) mooie foto's, maar wat opvalt is dat de foto pas wordt gemaakt, een ruime seconde nadat ik op de toets heb geduwd. En dat is erg irritant, aangezien ik nu al een paar keer te laat was met het vast leggen van iets. ZIjn er meer mensen die dit probleem kennen?
De camera maakt (vind ik) mooie foto's, maar wat opvalt is dat de foto pas wordt gemaakt, een ruime seconde nadat ik op de toets heb geduwd. En dat is erg irritant, aangezien ik nu al een paar keer te laat was met het vast leggen van iets. ZIjn er meer mensen die dit probleem kennen?
Met dat potloodje kan je stukken tekst selecteren, als je bijv in een smsje of bij een telefoon nr het "potlood" knopje vast houd en je beweegt met de navigatietoets over de tekst die je wilt selecteren word hij blauw en als je dan vervolgens op de navi-toets drukt kan je kiezen kopieren, en als je dan in een ander smsje of toepassing in een leeg veld op de navigatie toets drukt kun je plakken kiezen. erg handig tochAnoniem: 131209 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:46:
[...]
met potloodje/pennetje kun je geen voorkeur instellen en wat betreft nokia pcsuite , eerst de driver van de 6630 installeren en dan pas pcsuite
Enneh ik vind het fijn om op de hoogte gehouden te worden over die geheugenkaartjes, omdat ik er errrug graag één wil hebben!
Ja. Is er een effectieve oplossing voor? Volgens mij niet. Nokia heeft dit probleem deels opgelost door de "reeksmodus" te introduceren. Mocht je bijvoorbeeld een foto willen maken van een passerend object (wat dus erg moeilijk te fotograferen is, vanwege de vertraging), dan kun je met deze modus 6 achtereenvolgende foto's maken, zodat je achteraf de beste kan uitkiezen.Dropsen schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 20:24:
Ik ben nog steeds zeer blij met m'n nieuwe speeltje. Heb idd ook last van een loszittend achtercovertje, maar niet storend. Ik heb er ook een hs-2r headset met radio bijgekocht. Dit werkt wel goed, maar het stekkertje in de pop-port zit neit echt stevig.
Leuk bedacht.
ik wil er graag bij zeggen dat Samsung dit al had op de E700. Wel goed van Nokia dat ze dit ook hebben nu. Mis nog alleen meer resoluties voor de camera. Heb de telefoon nog niet zelf ( over 2 weken verlengen ) maar het schijnt dat er alleen op 1.3 megapixel en op VGAmode te fotograferen is. Jammer dat er niet meerdere resoluties zijn.Anoniem: 103866 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 22:17:
[...]
Ja. Is er een effectieve oplossing voor? Volgens mij niet. Nokia heeft dit probleem deels opgelost door de "reeksmodus" te introduceren. Mocht je bijvoorbeeld een foto willen maken van een passerend object (wat dus erg moeilijk te fotograferen is, vanwege de vertraging), dan kun je met deze modus 6 achtereenvolgende foto's maken, zodat je achteraf de beste kan uitkiezen.
Leuk bedacht.
Om toch nog even terug te komen op de geheugenkaartjes waar iedereen met smart op zit te wachten. Bij www.mobileplaza.nl staan bij de gsm-accessoires voor de 6630 geheugenkaartjes van Dane Elec van 128, 256 en 512 MB. Ik kan er niet direct naar toe linken (kies op de site voor gsm-accessoires > Nokia > 6630 > geheugen). Zou het kloppen?
Er zijn idd maar 2 resoluties. Gelukkig, hebben de Symbian applicatie bakkers ook weer een gaatje om op te vullen. En dat kan op de E700 weer nietdcell schreef op zondag 16 januari 2005 @ 03:10:
[...]
ik wil er graag bij zeggen dat Samsung dit al had op de E700. Wel goed van Nokia dat ze dit ook hebben nu. Mis nog alleen meer resoluties voor de camera. Heb de telefoon nog niet zelf ( over 2 weken verlengen ) maar het schijnt dat er alleen op 1.3 megapixel en op VGAmode te fotograferen is. Jammer dat er niet meerdere resoluties zijn.
Heeft iemand met een loszittende achter-cover, hiervoor al een oplossing gevonden? Ik heb het op-en-neer schuiven al op kunnen lossen, door er een papiertje achter te doen. Maar dan kraakt hij iets bij het speakertje.
Ik ga morgen, maar ff terug naar de winkel, voor een toestel met een waarde van 600 euro. Mag je wel wat kwaliteit en degelijkheid uitstrallen. Dat doet een rammelent klepje niet. Hopelijk is het opgelost met een andere cover.
Ik heb trouwens een 512 Mb en 256 Mb dual-voltage RS-MMC kaart besteld. In afwachting van deze kaart en als hij in de 6630 uitgeprobeerd is. Geef ik pas het adres van die firma door, wanneer ze echt werken..................
De prijzen zijn i.i.g. als volgt:
128 mb € 27,84
256 mb € 44,21
512 mb € 68,79
ps. met het potloodje kun je bestanden, contacten en tekst selecteren en kopieren. dit doe je door de potlood ingedrukt te houden en vervolgens de pijltjes knop in te drukken om te selecteren of te arceren
Ik ga morgen, maar ff terug naar de winkel, voor een toestel met een waarde van 600 euro. Mag je wel wat kwaliteit en degelijkheid uitstrallen. Dat doet een rammelent klepje niet. Hopelijk is het opgelost met een andere cover.
Ik heb trouwens een 512 Mb en 256 Mb dual-voltage RS-MMC kaart besteld. In afwachting van deze kaart en als hij in de 6630 uitgeprobeerd is. Geef ik pas het adres van die firma door, wanneer ze echt werken..................
De prijzen zijn i.i.g. als volgt:
128 mb € 27,84
256 mb € 44,21
512 mb € 68,79
ps. met het potloodje kun je bestanden, contacten en tekst selecteren en kopieren. dit doe je door de potlood ingedrukt te houden en vervolgens de pijltjes knop in te drukken om te selecteren of te arceren
[ Voor 13% gewijzigd door HeyJIJdaar op 16-01-2005 23:05 ]
Heeft iemand dit probleem ook???
Ik denk dat je een software-update moet gaan halen..
Diverse applicaties kunnen bepaalde bestanden hebben veranderd of aangetast waardoor je nu dit probleem krijgt.
Diverse applicaties kunnen bepaalde bestanden hebben veranderd of aangetast waardoor je nu dit probleem krijgt.
don't worry, be happy...
Weet iemand of er freeware theme creators zijn voor deze telefoon ? Ik wil zelf themes kunnen maken. Ik heb het topic grotendeels door gekeken en heb ook al heel wat andere sites gekeken en gegoogled, maar kan het niet echt vinden.
Zo'n programma is er inderdaad... ben de naam kwijt, maar hij is te krijgen (volgens mij) via de site van nokia... ik meende dat 't iets met Series 60 Theme Studio was...DaMook schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:01:
Weet iemand of er freeware theme creators zijn voor deze telefoon ? Ik wil zelf themes kunnen maken. Ik heb het topic grotendeels door gekeken en heb ook al heel wat andere sites gekeken en gegoogled, maar kan het niet echt vinden.
ff googlen zal ongetwijfeld helpen..
ja het heetDaMook schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:01:
Series_60_Theme_Studio_v1_2
Is te downloaden op de nokia site stond ooit eens een link van in de 6600 forums
Zag m net op telecom.NU is die site beetje goed qua afhandeling, service en dergelijke want dan bestel ik m per direct
Zag m net op telecom.NU is die site beetje goed qua afhandeling, service en dergelijke want dan bestel ik m per direct
[ Voor 44% gewijzigd door RSD1982 op 17-01-2005 18:58 ]
Hoe zit het eigenlijk met de gebruiksduur van jullie accu's? Hoe lang kunnen jullie met een accu?
Ik heb mijn 6630, nog maar pas. Een keer ontladen (tot hij uitviel) en weer een hele nacht en morgen aan de lading laten liggen. Maar ik haal met wat spielerij... net iets meer dan 1 1/2 dag met me accu.
Wordt de accu naar een paar keer helemaal laden en ontladen beter?
Ik denk dat ik never tot 11 dagen standby tijd haal, er naar wijzen kost al een dag!
Informatie van Nokia:
Batterij______Capaciteit_________Spreektijd________Stand-by tijd
BL-5C________900 mAh Li-lon______tot 3 u___________tot 11 dagen
Ik heb mijn 6630, nog maar pas. Een keer ontladen (tot hij uitviel) en weer een hele nacht en morgen aan de lading laten liggen. Maar ik haal met wat spielerij... net iets meer dan 1 1/2 dag met me accu.
Ik denk dat ik never tot 11 dagen standby tijd haal, er naar wijzen kost al een dag!
Informatie van Nokia:
Vervolg::::::
Ik ben erachter gekomen dat de fout op de MMC kaart zat. Want wanneer ik de kaart eruit had deed de video camera het wel. Wat het precies is geweest weet ik niet, maar ben blij dat het niet op of in mijn telefoongeheugen zat. Ik heb m dus geformateerd waarbij de telefoon zelfs vastliep en opniew startte. Vervolgens probeerde ik het opniew waarop de telefoon zei dat de kaart beschadigd was. Nog een keer geprobeerd en toen formateerde hij gewoon. Nu loopt het menu weer als een zonnetje en ik heb weer een hoop MB's vrij op mn DV-RS-MMC
Ik ben erachter gekomen dat de fout op de MMC kaart zat. Want wanneer ik de kaart eruit had deed de video camera het wel. Wat het precies is geweest weet ik niet, maar ben blij dat het niet op of in mijn telefoongeheugen zat. Ik heb m dus geformateerd waarbij de telefoon zelfs vastliep en opniew startte. Vervolgens probeerde ik het opniew waarop de telefoon zei dat de kaart beschadigd was. Nog een keer geprobeerd en toen formateerde hij gewoon. Nu loopt het menu weer als een zonnetje en ik heb weer een hoop MB's vrij op mn DV-RS-MMC
Hieronder is een link met accu's met grotere capaciteit.
Ik vraag me alleen af of het niet schadelijk is voor de telefoon of voor jezelf als ie ontploft.
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=55&gid=1
Ik vraag me alleen af of het niet schadelijk is voor de telefoon of voor jezelf als ie ontploft.
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=55&gid=1
Kan het zijn dat je op de 6630 van Vodafone niet zomaar alles kan instaleren ? Ik probeer namelijk een aantal sis filetjes erop te zetten (theme's en een spelletje) maar hij geeft heel de tijd de volgende foutmelding:
Ik stuur het er trouwens via bleutooth heen en open dan gewoon het berichtje dat ie binnenkrijgt.
Is dit dus beveiligd of is er iets fout ?Fout beveiliging bij instalatie, kan instalatie niet uitvoeren.
Ik stuur het er trouwens via bleutooth heen en open dan gewoon het berichtje dat ie binnenkrijgt.
Ik heb precies hetzelfde, de 1e paar keren deed hij het zelfs beter, ik heb nog iedere keer gewacht tot de batterij volledig leeg was en hem helemaal volgeladen, ik heb ook al een keer gehad dat hij van helemaal vol naar 1 streepje ging, en een maatje van mij had dat ook met z`n 6630HeyJIJdaar schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:31:
Hoe zit het eigenlijk met de gebruiksduur van jullie accu's? Hoe lang kunnen jullie met een accu?
Ik heb mijn 6630, nog maar pas. Een keer ontladen (tot hij uitviel) en weer een hele nacht en morgen aan de lading laten liggen. Maar ik haal met wat spielerij... net iets meer dan 1 1/2 dag met me accu.![]()
Ik denk dat ik never tot 11 dagen standby tijd haal, er naar wijzen kost al een dag!![]()
Informatie van Nokia:

Li-ION accu's hoeven naar mijn idee niet te ontladen worden belangrijk is wel dat ze de 1e 3keer langer dan dat ie volzit op de oplader zit... dus zon 3x 6 uur achter elkaar
Elke batterij wordt "lui" als je altijd alleen maar de "bovenkant" oplaad toch?!RSD1982 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:48:
Li-ION accu's hoeven naar mijn idee niet te ontladen worden belangrijk is wel dat ze de 1e 3keer langer dan dat ie volzit op de oplader zit... dus zon 3x 6 uur achter elkaar
Anoniem: 129127
De accu gaat zo snel leeg door dat umts. Op vakantie had ik namelijk alleen maar gsm-netwerk. Toen ging me batterij bij half uur bellen en 10 smsjes per dag pas na 7 dagen leeg.
Neej, als het goed is niet, want dit zijn zogenaamde "geheugenloze" accu's... die onthouden niet hoevaak ze ontladen en opgeladen zijn, dus gaan ze langer mee (en blijft de standby tijd van je telefoon nagenoeg hetzelfde)...timelezzzz schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:57:
[...]
Elke batterij wordt "lui" als je altijd alleen maar de "bovenkant" oplaad toch?!
Denk dat het voornamelijk komt door het switchen tussen netwerken... dat was voor m'n oude telefoon (6610) ook fataal voor de standby tijd...Anoniem: 129127 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:39:
De accu gaat zo snel leeg door dat umts. Op vakantie had ik namelijk alleen maar gsm-netwerk. Toen ging me batterij bij half uur bellen en 10 smsjes per dag pas na 7 dagen leeg.
De oplossing staat ergens anders in dit topic. Je moet een veiligheidsinstelling ergens anders zetten. Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd, heb het 1x goed gezet en kan nu alles installeren. Dus ff dit topic doorbladeren en je moet het kunnen vinden.DaMook schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 08:05:
Kan het zijn dat je op de 6630 van Vodafone niet zomaar alles kan instaleren ? Ik probeer namelijk een aantal sis filetjes erop te zetten (theme's en een spelletje) maar hij geeft heel de tijd de volgende foutmelding:
[...]
Is dit dus beveiligd of is er iets fout ?
Dit heb ik speciaal voor jou gevonden:
je vraag is eerder al beantwoord, maar het zal wel moeilijk te vinden zijn. Ga naar instellingen -> beheer (toepassingsbeheer dus) en zet softwareinstallatie op AAN.
[ Voor 14% gewijzigd door intert0y op 18-01-2005 11:44 ]
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Officieel zou dat zo moeten zijn maar in de praktijk is het toch anders. Sinds de overgang van NiCD naar NiMH en Li-ion en Li-polymeer is het wel veranderd maar er blijft altijd een geheugeneffect optreden. En een accu slijt gewoon ook erg snel vind ik, na een jaar vervang ik standaard mijn accu als ik de telefoon dan nog heb want dan is de standby-tijd al drastisch teruggelopen.vandiekie schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:51:
[...]
Neej, als het goed is niet, want dit zijn zogenaamde "geheugenloze" accu's... die onthouden niet hoevaak ze ontladen en opgeladen zijn, dus gaan ze langer mee (en blijft de standby tijd van je telefoon nagenoeg hetzelfde)...
Instrumenten > Beheer > Opties > Instellingen > Software-installatie: Aan
edit: veeeel te laat
edit: veeeel te laat
[ Voor 27% gewijzigd door ErectionJackson op 18-01-2005 11:51 ]
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Maar iemand nu een id of er wat te doen is aan die trage camera? Kan het verholpen zijn met een software-update of moet ik er maar gewoon mee leren leven... want die 6 foto's heb ik toch niks aan... ben meestal te laat en niet te vroeg.
Anoniem: 18605
Vandaag heb ik m'n gemodificeerde nokia headset teruggekregen, ipv de oordopjes zit er nu een jack-in op. Tests met een Sennheiser HD212 koptelefoon zijn bevredigend. In het hoge bereik is het geluid ietwat vaag, in het lage bereik is het goed. Er komt net voldoende geluid uit, als ik 'm op z'n hardst zet is de muziek onprettig luid, 1 streepje daaronder is het prima.
M'n locale telecomshop (Leiden) krijgt deze week een kabel voor tussen z'n Griffin-box en de 6630, dus dan kan die ge-unlockt worden hopenlijk en vooorzien van nieuwe firmware.
M'n locale telecomshop (Leiden) krijgt deze week een kabel voor tussen z'n Griffin-box en de 6630, dus dan kan die ge-unlockt worden hopenlijk en vooorzien van nieuwe firmware.
Op symbianworld.nl is een mooie review over UMTS met Vodafone Live op een unbranded 6630 getikt. Misschien nuttig voor de mensen die nog twijfelen wat te doen??
Any news about the grotere MMC kaartjes??
- de_rokende_computer
- Registratie: Oktober 2000
- Laatst online: 14-08-2022
de rokende computer kuch kuch
Kan iemand mij vertellen of waar kan ik een overzicht vinden wat voor verbetering er zijn met de nieuwe firmware update voor de nokia 6630.
Want ik kan dit nergens terug vinden op dit forum, en op de site van Nokia.
Want ik kan dit nergens terug vinden op dit forum, en op de site van Nokia.
jaja ik ben och laat maar zitten
Ik heb naast me abo een umts-bundel van 5 euro... zolang ik maar on-net blijft betaal ik niks extra's. Voor het bekijken van live-tv betaal ik alleen de kosten die daar worden aangegeven, ook al ga ik over die 15 minuten heen. (omdat ik zo'n bundel heb...)CriMsoN81 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:39:
Op symbianworld.nl is een mooie review over UMTS met Vodafone Live op een unbranded 6630 getikt. Misschien nuttig voor de mensen die nog twijfelen wat te doen??
Klopt dit?
check het op vodafone.nl zou ik zeggen
Iemand enig idee wat Orange gaat doen met UMTS weet dat ze niet meer samenwerken met
T-Mobile...maar gaan ze net als Telfort ipv UMTs EDGE introduceren?? Of is het gewoon een kwestie van wachten bij orange??
T-Mobile...maar gaan ze net als Telfort ipv UMTs EDGE introduceren?? Of is het gewoon een kwestie van wachten bij orange??
sony ericsson p910
dat wordt mijn nieuwe telefoon
ik wil namelijk zowel tel als pda hebben en dan is denk ik de p910 een betere keus dan de 6630
dat wordt mijn nieuwe telefoon
ik wil namelijk zowel tel als pda hebben en dan is denk ik de p910 een betere keus dan de 6630
Ik heb pcsuite aan de praat zoals hierboven gemeld eerst zorgen dat je hardware in orde is. (had ik moeten weten maarja)
Ik zou alleen wel graag een bureau standaard willen hebben om het toestel in tezetten dit had ik met mijn oude toestel ook en dat was op zich wel makkelijk. Maar ik denk dat er weinig kans is dat er een standaard voor komt vanwege de voeding aan de zijkant.
Kan iemand hier uitsluitsel over geven of dit nog komt of dat nokia dat om bovenstaande reden mischien niet heeft gedaan.
Ik zou alleen wel graag een bureau standaard willen hebben om het toestel in tezetten dit had ik met mijn oude toestel ook en dat was op zich wel makkelijk. Maar ik denk dat er weinig kans is dat er een standaard voor komt vanwege de voeding aan de zijkant.
Kan iemand hier uitsluitsel over geven of dit nog komt of dat nokia dat om bovenstaande reden mischien niet heeft gedaan.
No signature found
Het enige wat op dit moment uit is is de PT-8Schapie schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:26:
Ik heb pcsuite aan de praat zoals hierboven gemeld eerst zorgen dat je hardware in orde is. (had ik moeten weten maarja)
Deze laad ook op en heeft als extra functie videoconferencing...
don't worry, be happy...
* Anoniem: 18605 zingt:
Geen bericht, slecht bericht,
geen bericht, slecht bericht.
(over de MMC's)
(over de MMC's)
Duidelijk!! tis stil aan de overkant!Anoniem: 18605 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 17:50:
* timelezzzz zingt:
(over de MMC's)
Ik heb op een Duits forum gelezen dat Kingmax vanaf volgende week DV-RS-MMC 128 mb kan leveren.
Voor diegene die Duits kunnen is hier de link:
http://www.telefon-treff....ad.php?s=&threadid=152922
Voor diegene die Duits kunnen is hier de link:
http://www.telefon-treff....ad.php?s=&threadid=152922
"Nach Angaben der MSC Vertriebs GmbH bietet der Händler The Phonehause die Kingmax-Speicherkarte RS-DV-MMC mit 128 MByte ab sofort in Deutschland zum Preis von 44,95 Euro an."
45 euro voor 128 mb ... ik w8 wel op de grote kaartjes!
45 euro voor 128 mb ... ik w8 wel op de grote kaartjes!
ze zijn inderdaad duur maar als je de thread verder leest zie je dat het nog een ff kan duren tot er grotere kaarten komen
ik ben allang blij dat er eindelijk nieuws is wat betreft grotere capaciteit geheugenkaartjes. Einde van de maand maar eens mijn contract verlengen en mijn 6630 bestellen
voor een nederlandse link over de 128 mb MMCtjes check symbianworld
- de_rokende_computer
Machtig duur zo'n kaartje 
prijs is:
128MB RS MMC Card/6630 1 40.29 40.29
NL FedEx 5.00
BTW 19% 8.61
€53.90
Totaal €53,90 vind ik wel duur. vooral als ik een RS MMC kaartje kan kopen van 256mb voor €28,00 (tis dan geen DV). Maar dan toch
prijs is:
128MB RS MMC Card/6630 1 40.29 40.29
NL FedEx 5.00
BTW 19% 8.61
€53.90
Totaal €53,90 vind ik wel duur. vooral als ik een RS MMC kaartje kan kopen van 256mb voor €28,00 (tis dan geen DV). Maar dan toch
Goed nieuws voor de mensen die op een grote capaciteit geheugen kaart wachten
http://www.expansys.nl/pr...?code=118485&asource=6630
over 5 dagen leverbaar 128 mb.
Btw heb nog een vraag tussendoor is het met de 6630 mogelijk om tegelijk met 2 bluetooth apparaten te werken zo ja hoe? heb momenteel een bt gps ontvanger, maar wil ook een bt headset kopen maar ik weet niet zeker of ze allebei tegelijk werken.
Btw heb nog een vraag tussendoor is het met de 6630 mogelijk om tegelijk met 2 bluetooth apparaten te werken zo ja hoe? heb momenteel een bt gps ontvanger, maar wil ook een bt headset kopen maar ik weet niet zeker of ze allebei tegelijk werken.
[ Voor 3% gewijzigd door galaxy3000 op 23-01-2005 17:41 ]
Iemand misschien live-fotos gezien met de 6630 en zn andere frontjes??? Die demo-tool op nokia.nl zegt me niet zoveel
- de_rokende_computer
Beetje oud nieuwsgalaxy3000 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:37:
Goed nieuws voor de mensen die op een grote capaciteit geheugen kaart wachten
En voor je volgende vraagCriMsoN81 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:11:
voor een nederlandse link over de 128 mb MMCtjes check symbianworld
Lees bladzijde 92 van de gebruikershandleiding die je hier kunt vinden => handleidinggalaxy3000 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 17:37:Btw heb nog een vraag tussendoor is het met de 6630 mogelijk om tegelijk met 2 bluetooth apparaten te werken zo ja hoe? heb momenteel een bt gps ontvanger, maar wil ook een bt headset kopen maar ik weet niet zeker of ze allebei tegelijk werken.
die je gewoon kunt vinden op de site van NOKIA
Succes
[ Voor 3% gewijzigd door de_rokende_computer op 23-01-2005 19:53 ]
Mooi dat er eindelijk grotere geheugenkaarten leverbaar worden. Zelf heb ik nog geen uitsluitsel hoelang de levertijd voor de 256 en 512 Mb dual voltage RS-MMC kaarten zijn. Zal er één deze dagen achterna bellen...
Hoelang gaat bij jullie de batterij eigenlijk mee? Bij mij houdt hij het 2 à 3 hele dagen uit. Moet er eigenlijk wel aan wennen, normaal lade ik een telefoon 1x in de 6 dagen op.
Iets anders, weet er iemand of de 6630 een automatische toetsenblokkering heeft? Ik heb de handleiding al een paar keer door gekeken, maar kan het niet vinden. Een 6230 heeft het wel... en deze??
Hoelang gaat bij jullie de batterij eigenlijk mee? Bij mij houdt hij het 2 à 3 hele dagen uit. Moet er eigenlijk wel aan wennen, normaal lade ik een telefoon 1x in de 6 dagen op.
Iets anders, weet er iemand of de 6630 een automatische toetsenblokkering heeft? Ik heb de handleiding al een paar keer door gekeken, maar kan het niet vinden. Een 6230 heeft het wel... en deze??
Anoniem: 75994
Bij mij gaat de accu zo'n beetje 5 dagen mee, waarbij ik regelmatig foto's maak, mp3's luister, bluetooth gebruik en af en toe bel en SMS.
Anoniem: 38174
Niet standaard, maar je kunt dit wel realiseren met JJKeylock.HeyJIJdaar schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:09:
Anoniem: 135152
Wat betreft automatische toetsenblokkering
kan ik het volgende melden:
We gaan naar het Menu,
Instrumenten,
Instellingen,
Beveiliging,
Telefoon en simkaart,
Periode Autom Blok.
Niet helemaal het zelfde maar werkt wel prima.
En belangrijkste is dat het origineel is van Nokia.
Ook heel prettig is als je hem verliest kunnen
ze niet gelijk bellen of wat anders ermee doen.
kan ik het volgende melden:
We gaan naar het Menu,
Instrumenten,
Instellingen,
Beveiliging,
Telefoon en simkaart,
Periode Autom Blok.
Niet helemaal het zelfde maar werkt wel prima.
En belangrijkste is dat het origineel is van Nokia.
Ook heel prettig is als je hem verliest kunnen
ze niet gelijk bellen of wat anders ermee doen.
Bij mij gaat ie ook ongeveer 2 a 3 dagen mee... heb al wel iets gelezen op een italiaans forum dat er 1100 mAh accu's zijn voor de 6630 (www.6630.it)...HeyJIJdaar schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:09:
Maar was m'n 6610 gewend, deze ging ongeveer een dag of 5 mee...
gaat het bij vodafone altijd zo langzaam?
ik heb vorige week zaterdag mijn 6630 besteld via de online shop van vodafone.
ook alle gegevens gestuurd (contract kopie pas kopie bankafschrift) via de post. en heb hem dus nog steeds niet binnen
. ik kijk elke dag naar de status van mijn order en elke dag staat er hetzelfde.
Status
Vodafone zal je per E-mail laten weten wanneer de order geaccepteerd wordt.
Vodafone wacht op aanvullende gegevens/contract.
ik dacht dat ik hem binnen 5 dagen wel zou hebben niet dus
ook alle gegevens gestuurd (contract kopie pas kopie bankafschrift) via de post. en heb hem dus nog steeds niet binnen
Status
[ Voor 17% gewijzigd door Instatic op 24-01-2005 16:31 ]
That Is The Question
256 wordt de limiet wat de 6630 aankan, so ive heard > geen concrete bronnen, iemand ???HeyJIJdaar schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:09:
Zelf heb ik nog geen uitsluitsel hoelang de levertijd voor de 256 en 512 Mb dual voltage RS-MMC kaarten zijn. Zal er één deze dagen achterna bellen...
er is voor zover nog geen 512mb dv-rs-mmc aangekondigd ...
ik heb dit wel op een andere forum gelezen :
The 128MB and 256MB DV RS-MMC are in Beta test at the present time. If all goes well then we would be expecting to start shipping in the next 4 to 6 weeks. Would this interest be for your private use or your company?
Yours sincerely
Neil Hall
European Sales Manager
ATP Electronics Inc (UK)
The 128MB and 256MB DV RS-MMC are in Beta test at the present time. If all goes well then we would be expecting to start shipping in the next 4 to 6 weeks. Would this interest be for your private use or your company?
Yours sincerely
Neil Hall
European Sales Manager
ATP Electronics Inc (UK)
nee 256 is geen limiet we zullen dat eerst moeten testen nokia zegt alleen dat tot 256mb het volledig ondersteunt wordt...eigenlijk hetzelfde verhaal als bij de 6230 daar zeiden ze dat ook terwijl er genoeg mensen zijn met een werkende 1-gigabyte mmc erin
Ik snap trouwens niet dat zon test lang moet duren tis toch gewoon kaart in aparaat...gegevens uitlezen...testjes doen klaar...dan weet je toch genoeg?
@Aswin
als ze om aanvullende gegevens vragen..zullen ze mss iets meer nodig hebben(mss loonstrookje) ik zou ff bellen.
Ik snap trouwens niet dat zon test lang moet duren tis toch gewoon kaart in aparaat...gegevens uitlezen...testjes doen klaar...dan weet je toch genoeg?
@Aswin
als ze om aanvullende gegevens vragen..zullen ze mss iets meer nodig hebben(mss loonstrookje) ik zou ff bellen.
[ Voor 38% gewijzigd door RSD1982 op 24-01-2005 18:57 ]
Gheghe, heb 't zelfde mailtje pas ontvangen van ATP... van meneer Hall..dcell schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:16:
er is voor zover nog geen 512mb dv-rs-mmc aangekondigd ...
Yours sincerely
Neil Hall
European Sales Manager
ATP Electronics Inc (UK)
Julianus schreef:
Vandaag heb ik m'n gemodificeerde nokia headset teruggekregen, ipv de oordopjes zit er nu een jack-in op. Tests met een Sennheiser HD212 koptelefoon zijn bevredigend. In het hoge bereik is het geluid ietwat vaag, in het lage bereik is het goed. Er komt net voldoende geluid uit, als ik 'm op z'n hardst zet is de muziek onprettig luid, 1 streepje daaronder is het prima.
Is zo'n koptelefoon niet iets te veel van het goede,
volgens mij werken oordopjes een stuk beter.
Die koptelefoon trekt veels te veel power weg.
Als je met zoiets rondloopt zie je er overigens ook belachelijk uit...lijk je net een DJ die zn draaitafel kwijt is...
Is Firmware versie 3.45 nog steeds de nieuwste versie???
Is Firmware versie 3.45 nog steeds de nieuwste versie???
[ Voor 22% gewijzigd door RSD1982 op 24-01-2005 22:41 ]
Anoniem: 130445
Voor mensen die problemen hebben met een 2G netwerk(en):
http://symbianworld.nl/forum/viewtopic.php?t=475
http://symbianworld.nl/forum/viewtopic.php?t=475
Anoniem: 135109
Weet iemand hoe ik de resolutie van .mp4 bestanden kan wijzigen? Ik had tot voor kort een SE p900, maar heb nu een N6630. Al mijn .mp4 bestanden werken niet op mijn 6630, omdat deze met een andere videoresolutie werkt. De programma's PVauthor en virtualdub heb ik al geprobeerd, maar deze kunnen het niet. Alvast bedankt!
- Te veel van het goede is het alleen als je een echte calvinist bent denk ik ;]Anoniem: 135152 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:17:
...
- Het punt is juist dat ik er iets op aan wil sluiten dat beter is dan oordopjes
- Ik denk niet dat je meer power kan trekken dan dat de telefoon normaalgesproken levert. Het is juist belangrijk een efficiënte koptelefoon te hebben, die bij weinig vermogen al genoeg geluid geeft, precies omdat die telefoon weinig vermogen levert.
Julianus
- Te veel van het goede is het alleen als je een echte calvinist bent denk ik ;]
- Het punt is juist dat ik er iets op aan wil sluiten dat beter is dan oordopjes
- Ik denk niet dat je meer power kan trekken dan dat de telefoon normaalgesproken levert. Het is juist belangrijk een efficiënte koptelefoon te hebben, die bij weinig vermogen al genoeg geluid geeft, precies omdat die telefoon weinig vermogen levert.
Kijk allereerst vind ik je plan geweldig hoor,
Maar blijf wel van mening dat er zat oordopjes
zijn die een geweldig geluid leveren.
Op mijn minidisc speler heb ik ook wel eens een
dure sennheiser geprobeerd en die ging toch echt
een stuk minder dan mijn zelf uitgezochte dopjes.
Lijkt mij in ieder geval het proberen waard.
- Te veel van het goede is het alleen als je een echte calvinist bent denk ik ;]
Kijk allereerst vind ik je plan geweldig hoor,
Maar blijf wel van mening dat er zat oordopjes
zijn die een geweldig geluid leveren.
Op mijn minidisc speler heb ik ook wel eens een
dure sennheiser geprobeerd en die ging toch echt
een stuk minder dan mijn zelf uitgezochte dopjes.
Lijkt mij in ieder geval het proberen waard.
Anoniem: 131911
Ik heb net PHC-telecom uit Eindhoven aan de telefoon gehad, en die vertelde mij dat ze voorlopig alleen nog maar een firmware update voor T-Mobile users hebben. Er volgens die kerel hadden ze ook al kaartjes t/m 512 mb. Wel 2 dagen levertijd!
Nokiafeal:
Helaas passsen oordopjes bij mij nooit goed :+] Prima dat het voor jou wel goed werkt. Voor een discussie over wat nou beter is, oordopjes of een grotere koptelefoon, moeten we op een ander forum zijn. Het laatste wat ik hierover zeg is dat ik denk dat je nooit zo'n vette bas uit oordopjes gepeurd krijgt als uit een grotere koptelefoon... Maar ik kan me vergissen natuurlijk =p
Helaas passsen oordopjes bij mij nooit goed :+] Prima dat het voor jou wel goed werkt. Voor een discussie over wat nou beter is, oordopjes of een grotere koptelefoon, moeten we op een ander forum zijn. Het laatste wat ik hierover zeg is dat ik denk dat je nooit zo'n vette bas uit oordopjes gepeurd krijgt als uit een grotere koptelefoon... Maar ik kan me vergissen natuurlijk =p
dan raad ik je aan een keer de Sony EX-71 http://www.sonystyle.com/...tart?ProductSKU=MDREX71SL uit te proberen. Daar komt letterlijk bass uit als je het vergelijkt met normale oordopjes. Ik heb er 2 thuis liggen waarvan er 1 helaas dood isAnoniem: 18605 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:20:
Nokiafeal:
[ Voor 3% gewijzigd door dcell op 25-01-2005 14:42 ]
still offtopic, maar opgeblazen misschien???dcell schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:41:
[...]
Daar komt letterlijk bass uit als je het vergelijkt met normale oordopjes. Ik heb er 2 thuis liggen waarvan er 1 helaas dood ismaar binnenkort krijg ik weer een witte met korte draad

ONTOPIC: die 512 kaartjes zou ik niet 123 vertrouwen, laat ze t eerst maar eens testen/ bewijzen...
[ Voor 13% gewijzigd door CriMsoN81 op 25-01-2005 14:54 ]
sorry moest ffCriMsoN81 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:53:
[...]
still offtopic, maar opgeblazen misschien???![]()
![]()
![]()
ONTOPIC: die 512 kaartjes zou ik niet 123 vertrouwen, laat ze t eerst maar eens testen/ bewijzen...
Toch nog even vermeldingswaard, ik had dit al wel in het SE V800 topic gepost.
Er is een probleem met het UMTS netwerk van Vodafone. Ik heb op de 2e dag dat ik mijn V800 had (geruild voor 6630 later), al contact gehad met Vodafone en gemeld dat de verbinding op rare plekken opeens weg was.
Ze hebben nu ontdekt dat als je van GSM/UMTS gebied komt en naar GSM/GPRS gebied gaat, dat dan de handshake te lang duurt waardoor de GSM/GPRS verbinding NOOIT tot stand komt. In de praktijk veroorzaakt die disconnects als je aan het bellen bent.
Kortom, je belt ALTIJD via GSM, alleen jouw telefoon maakt bij voorkeur gebruik van de GSM/UMTS paal.
De overgang andersom van GSM/GPRS naar GSM/UMTS verloopt feilloos en daarom heb ik mijn geval er op de heenweg als ik naar Den Haag rijd GEEN last van en op de terugweg altijd last van disconnects.
Deze problemen doen zich bij mij altijd voor: iets voor Zoetermeer en iets voor Veenendaal vanuit Den Haag gezien op de A12.
Er is een probleem met het UMTS netwerk van Vodafone. Ik heb op de 2e dag dat ik mijn V800 had (geruild voor 6630 later), al contact gehad met Vodafone en gemeld dat de verbinding op rare plekken opeens weg was.
Ze hebben nu ontdekt dat als je van GSM/UMTS gebied komt en naar GSM/GPRS gebied gaat, dat dan de handshake te lang duurt waardoor de GSM/GPRS verbinding NOOIT tot stand komt. In de praktijk veroorzaakt die disconnects als je aan het bellen bent.
Kortom, je belt ALTIJD via GSM, alleen jouw telefoon maakt bij voorkeur gebruik van de GSM/UMTS paal.
De overgang andersom van GSM/GPRS naar GSM/UMTS verloopt feilloos en daarom heb ik mijn geval er op de heenweg als ik naar Den Haag rijd GEEN last van en op de terugweg altijd last van disconnects.
Deze problemen doen zich bij mij altijd voor: iets voor Zoetermeer en iets voor Veenendaal vanuit Den Haag gezien op de A12.
Heb m vandaag binnen gehad, iemand postte van de week een bericht dat de unbranded foon niet goed zou werken als je geen kpn of vodafone erin zet heb nog geen last van gehad...wat me wel opvalt is dat er dus geen instellingen is waarmee ik kan zoeken naar umts dekking of iets dergelijk maar dit schijnt te komen doordat ik versie2.39.15 heb
- de_rokende_computer
Hoop ik voor jou dat er straks genoeg GSM/UMTS masten worden geplaatstintert0y schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:34:
Toch nog even vermeldingswaard, ik had dit al wel in het SE V800 topic gepost.
Ik woon in twente waar ze dan nog niet zoveel masten hebben als in het westen. en de problemen die jij zegt komen mij niet voor als ik overschakel GSM/UMTS naar GSM/GPRS.
nog steeds nixAswin schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:29:
gaat het bij vodafone altijd zo langzaam?
ook alle gegevens gestuurd (contract kopie pas kopie bankafschrift) via de post. en heb hem dus nog steeds niet binnen. ik kijk elke dag naar de status van mijn order en elke dag staat er hetzelfde.
Status
hoelang moesten jullie wachten? (vodafone mensen)
sorry van het topicvervuiling, de status is eindelijk veranderd naar:
Geaccepteerd: Vodafone is bezig om je order uit te leveren.
[ Voor 9% gewijzigd door Instatic op 26-01-2005 12:04 ]
That Is The Question
Half uurtje, bij de VCP's en andere bekende winkels zijn ze gewoon op voorraad.Aswin schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:43:
[...]
nog steeds nix
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik zou dr gewoon voor bellen zoals ik al eerder zei...als ze toch alz eggen dat ze aanvullende gegevens nodig hebben!!
Je kan die online bestelling zo telefonisch annuleren en er in de winkel omgaan!Aswin schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:43:
[...]
nog steeds nix
sorry van het topicvervuiling, de status is eindelijk veranderd naar:
Geaccepteerd: Vodafone is bezig om je order uit te leveren.
ik krijg hem nu al binnen 2 werkdagentimelezzzz schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:44:
[...]
Je kan die online bestelling zo telefonisch annuleren en er in de winkel omgaan!
That Is The Question
Anoniem: 135344
Weet iemand trouwens al of je die vodafone software eraf kan krijgen en alles gewoon standaart kan maken zoals die uit de winkel komt en hem kan onlocken..
Mijn vraag is ook of er op dat vodafone toestel symbian zit of niet?
Mijn vraag is ook of er op dat vodafone toestel symbian zit of niet?
Dit topic is gesloten.