Dat is mij ook opgevallen, ja... Toen ik destijds mijn 3650 kocht, waren er ook al van die lange discussie over de geheugenkaarten die wel en niet werden ondersteund

Zijn er verschillen tussen bijv 6600 en 6630 qua fucties heb t dan niet over camera of umts, maar mss extra mogelijkheden t.o.v de contactenlijst? (voornaam achternaam gedoe)
Ja! Eindelijk is vanuit "Instellingen" in het contactenmenu de naamweergave in te stellen, dus ook "Voornaam eerst". Ik weet niet of dit ook al in de 6600 zat, mijn vorige toestel was dus een 3650.
Nog andere functies die nieuw zijn voor symbian toestellen?? en die in de 6630 zitten??
Hardwarematig is er zeker het een ander gewijzigd, hier vind je meer op de site van Nokia. De "compare" functie is handig, maar niet altijd even accuraat:
Vergelijking tussen 6600 en 6630 (Nokia)
Direct valt op dat Infrarood is verdwenen, een voicedial / command toets is toegevoegd, een POP port beschikbaar is (USB!) en dat over het algemeen het OS redelijk vlot reageert. Opstarten gaat sneller tov. mijn 3650.
Wat betref het softwarematige aspect is er ook wat informatie te vinden op de site van Nokia. Wat wellicht beter werkt is zoeken naar "Feature pack 1" en "Feature pack 2" in Google,
daar kreeg ik wat PDF'jes van Nokia zelf, waarin met wat meer detail beschreven wordt wat de belangrijke veranderingen betekenen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 15-01-2005 16:08
]