Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:11:
[...]

toch wel een vervelende bug lijkt me. ik hou het nog even bij mijn sendo X. Heeft wel geen umts, maar voor de rest werkt alles goed. Alleen heb ik een mp3 bug, kan geen calls ontvangen als ik mp3 aan het spelen ben :(.

*edit*

heb nog even gekeken op die fora, de grootste bug schijnt idd de mmc kaarten te zijn die plots niet meer gedetecteerd worden door de phone. Sommigen zeggen dat dit op te lossen is door de mmc te formatteren. Nokia zou al weet hebben van deze bug en werkt aan firmware.

andere bug is het soms niet verschijnen van sms, in screensaver mode.
Het is inderdaad af en toe verrekte lastig, die bug...

Misschien een stomme suggestie, maar kun je niet een andere mp3-player installeren die dit wel ondersteunt?

En wat betreft dat forum, ik moet zeggen dat 't niet meevalt om al die italiaanse reacties te lezen :Y) ;) maar ik kan er inderdaad uithalen dat Nokia eind december, begin 2005 met een nieuwe firmware komt die (voor zover ik begrijp) zelfs 3V MMC kaartjes gaat ondersteunen... :)

[ Voor 4% gewijzigd door vandiekie op 29-12-2004 12:59 . Reden: Typo's... :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
vandiekie schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:39:
[...]

Nou, om dan toch te mekkeren: M'n 32mb card wil af en toe nog wel eens buggy doen... start je een applicatie, kom je direct terug in het hoofdmenu (berichten, camera etc)...

Ook doet hij dit wel eens als je foto's wil kijken bij Media => Bldbeheer... dan kun je kiezen uit telefoongeheugen en de memory kaart... soms is de laatste dan grijs... ik moet de kaart er dan uithalen, en weer terugdoen, en vervolgens doet ie 't weer... dat is alles wat ik zo kan vinden aan bugs.. :)
Ik heb de 6630 nu 3 weken en heb bovenstaande problemen ECHT nog niet gehad. Toestel heeft 2x een spontane reboot ondergaan en 1x helemaal vastgelopen. Ook een keer de melding dat geen geheugen meer was om op te nemen enzo en na uit/aan werkte het weer wel.

Maar al met al vind ik hem behoorlijk stabiel.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over bugs gesproken, ik probeer net wat achtergronden op m'n phone te zetten en ziet m'n comp ineens m'n telefoon niet meer kortom ik kan gen verbinding meer maken, ik heb alles al geprobeer maar dat kl*teding doet et niet meer!! :( :( :(

ik heb alles al geprobeerd opnieuw opstarten datakabel eruit en erin doen, software opnieuw installeren. godverdomme wat kan ik hier pissig over worden, klerewindows!!!

ben blij dat ik nog een Mac heb :|

ps: bij deze ben ik definitief overgstapt op Apple

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandiekie schreef op woensdag 29 december 2004 @ 12:51:
[...]

Misschien een stomme suggestie, maar kun je niet een andere mp3-player installeren die dit wel ondersteunt?

En wat betreft dat forum, ik moet zeggen dat 't niet meevalt om al die italiaanse reacties te lezen :Y) ;) maar ik kan er inderdaad uithalen dat Nokia eind december, begin 2005 met een nieuwe firmware komt die (voor zover ik begrijp) zelfs 3V MMC kaartjes gaat ondersteunen... :)
beetje offtopic wel, maar een andere mp3 speler werkt niet op de X.

wat dat italiaans betreft, als er iets dient vertaald te worden, kan ik wel doen voor je als je dat wenst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
[...]

als dat echt waar is dan zou dat heel mooi zijn _/-\o_ vind het best jammer dat je de telefoon wel kan kopen maar dat je niet grotere geheugenkaartjes kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:13:
[...]

beetje offtopic wel, maar een andere mp3 speler werkt niet op de X.

wat dat italiaans betreft, als er iets dient vertaald te worden, kan ik wel doen voor je als je dat wenst ;)
Dat is minder... :(

Ik zal even dat stukje opzoeken over die firmware, als je dat wilt vertalen dan? :)

*EDIT*

Dit is het stukje, maar weet nu niet zeker of 't over het leverbaar worden van die nieuwe DV RS-MMC kaartjes gaat of over een nieuwe firmware:

Ho già postato la notizia su un altro forum.
Un paio di settimane fa ho contattato un grosso operatore 3g straniero che citava nel suo sito rs dv mmc a 1.8V. Li ho persino contattati telefonicamente dato che non ricevevo risposta, ma neanche a farlo apposta dopo aver terminato la chiamata c'era una loro email... !!!
Comunque sia mi è stato detto che al momento non esiste alcuna memoria compatibile con tale cell (da premettere che loro stessi vendono il 6630 brand) e che la nokia provvederà a fare un nuovo firmware che supporti le attuali rs mmc. La data prevista per il rilascio di questo fw è fine dicembre 04/ inizio gennaio 2005.
Non escludete quindi che possa trattarsi di una limitazione software e non hardware. Staremo a vedere...

En dit is het topic wat daar over gaat:

Symbian IT forum

Deze is ook interessant, hier staat meer over een 512MB kaartje:

Symbian IT forum (512MB kaartje)

Hopelijk kun jij er wat meer uit halen.. ;)

[ Voor 68% gewijzigd door vandiekie op 29-12-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een idee hoe je rechtstreeks word documenten op je gsm moet zetten en niet openen via email atachement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Ook leuk om te zien is het volgende:

512MB DV RS-MMC kaartje :)

Interessant forum, dat van die Italianen ;)

En dit schijnt de fabrikant te zijn:

Memory Corp

[ Voor 22% gewijzigd door vandiekie op 29-12-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter ieders informatie: telkens als m'n MMC te vol raakt (<10Mb over) wordt de telefoon instabiel....Zouden die Noren ook naar NL versturen? ;]

O ja, en ik kan iedereen die een 6630 heeft aanraden naar www.vampent.com te gaan en daar een NES en een Goboy-emulator te scoren. Deze werken namelijk PERFECT. Op m'n 6600 miste ik nog wat FPS, maar 220Mhz is eindelijk genoeg :+D

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 22:15 ]

Verwijderd

[...]

Work around: Palletje waar je memorycard achter zit naar buiten trekken. Telefoon geeft dan vaak een piep en de melding "verwijder memory card" (zo niet, geen probleem, gewoon doorgaan). Palletje weer terug doen (totdat ie vastklikt). Meestal is je memory card dan weer aanspreekbaar. Zo niet, gewoon nog een keer herhalen. Na 3x nog steeds geen geluk de tel. uit en aan zetten.

Verwijderd

Ho già postato la notizia su un altro forum.
Un paio di settimane fa ho contattato un grosso operatore 3g straniero che citava nel suo sito rs dv mmc a 1.8V. Li ho persino contattati telefonicamente dato che non ricevevo risposta, ma neanche a farlo apposta dopo aver terminato la chiamata c'era una loro email... !!!
Comunque sia mi è stato detto che al momento non esiste alcuna memoria compatibile con tale cell (da premettere che loro stessi vendono il 6630 brand) e che la nokia provvederà a fare un nuovo firmware che supporti le attuali rs mmc. La data prevista per il rilascio di questo fw è fine dicembre 04/ inizio gennaio 2005.
Non escludete quindi che possa trattarsi di una limitazione software e non hardware. Staremo a vedere...
in het nederlands:

Ik heb dit reeds geplaatst op een ander forum. Een paar weken geleden heb ik contact gehad met een grote buitenlandse operator van 3g die op hun site RS DV MMC van 1.8V had staan.
Daar heb ik naar gebeld omdat ik geen antwoord kreeg op mijn mail, maar ik had nog maar net gebeld of ik kreeg al een mailtje terug van hen !!!
Hoe het ook zij, men heeft mij gezgd dat er op dit moment geen enkel compatibel geheugen is voor dergelijke telefoons (zoals die die werken op de 6630) en dat nokia een firmware zal uitbrengen die ervoor zorgt dat ook de andere RS MMC ondersteund worden. De datum voor het uitbrengen van de firmware is einde december 2004/ begin januari 2005.
Sluit (imperatief meervoud) dus niet uit dat het gaat om een limiet van de software en niet van de hardware. We zullen zien ...

Verwijderd

Ik kan de 6630 van Vodafone voor een prikje krijgen...
Alleen zoals ik hier gelezen heb kan je Mp3's niet instellen als ringtone..(?) en zit er een Vodafone menu en alles in... kan je dit ook weg halen doormiddel van een andere Firmware of iets dergelijk? _/-\o_
(Want MP3 als ringtone zou toch wel vet zijn :9~ )

• vandiekie
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 08:14:
[...]

in het nederlands:

Ik heb dit reeds geplaatst op een ander forum. Een paar weken geleden heb ik contact gehad met een grote buitenlandse operator van 3g die op hun site RS DV MMC van 1.8V had staan.
Daar heb ik naar gebeld omdat ik geen antwoord kreeg op mijn mail, maar ik had nog maar net gebeld of ik kreeg al een mailtje terug van hen !!!
Hoe het ook zij, men heeft mij gezgd dat er op dit moment geen enkel compatibel geheugen is voor dergelijke telefoons (zoals die die werken op de 6630) en dat nokia een firmware zal uitbrengen die ervoor zorgt dat ook de andere RS MMC ondersteund worden. De datum voor het uitbrengen van de firmware is einde december 2004/ begin januari 2005.
Sluit (imperatief meervoud) dus niet uit dat het gaat om een limiet van de software en niet van de hardware. We zullen zien ...
Thnx alot!! :) Was m'n italiaans (voor zover ik dat kan) toch nog niet zo slecht ;) :+

Even wat anders, Nokia servicepunt in Deventer heeft al een nieuwe firmware, evenals die in Rijssen, maar ze hebben de apparatuur nog niet om deze firmware in te laden... 8)7

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Hallo,

Naar aanleiding van die Memory Corp 512MB Reduced MMC geheugenkaartjes heb ik contact gehad met de Belgische firma Formatc. Ze hebben deze kaartjes binnenkort en laten me na de test weten of ze op de 6630 daadwerkelijk werken.

€ 69,- voor die 512 Mb kaarten is niet verkeerd d8 ik zo.
http://www.formatc.be/pc/images/FMC%20-%20MC%20Corp%20prijslijst%20-%20november%202004.pdf

Zijn er hier wellicht belgische-forum genoten die hem uit willen testen? :9~

Verwijderd

Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en ben verzot op series 60 telefoons. Ik wil dat kaartje wel uittesten hoor maar 69 euro lijkt me toch heel weinig... (ik woon in belgië)
btw: heb vandaag telefoontje gekregen en mag deze middag m'n nieuwe telefoon gaan ophalen. welke zou dat toch zijn? rara, een 6630 natuurlijk.
Ik las al heel wat dingen op dit forum en ik hoop dat ik de meest recente firmware heb zonder al die bugs die jullie hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 12:20 ]

• vandiekie
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 12:13:
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en ben verzot op series 60 telefoons. Ik wil dat kaartje wel uittesten hoor maar 69 euro lijkt me toch heel weinig... (ik woon in belgië)
btw: heb vandaag telefoontje gekregen en mag deze middag m'n nieuwe telefoon gaan ophalen. welke zou dat toch zijn? rara, een 6630 natuurlijk.
Ik las al heel wat dingen op dit forum en ik hoop dat ik de meest recente firmware heb zonder al die bugs die jullie hebben.
Volgens mij zijn die kaartjes echt zo goedkoop, heb gister namelijk op MemoryCorp website gekeken en daar stonden ook wat prijzen (deze zullen wel ex btw etc zijn):

Geheugen prijs

:P :P :P

• vandiekie
HeyJIJdaar schreef op donderdag 30 december 2004 @ 12:01:
Hallo,

Naar aanleiding van die Memory Corp 512MB Reduced MMC geheugenkaartjes heb ik contact gehad met de Belgische firma Formatc. Ze hebben deze kaartjes binnenkort en laten me na de test weten of ze op de 6630 daadwerkelijk werken.

€ 69,- voor die 512 Mb kaarten is niet verkeerd d8 ik zo.
http://www.formatc.be/pc/images/FMC%20-%20MC%20Corp%20prijslijst%20-%20november%202004.pdf

Zijn er hier wellicht belgische-forum genoten die hem uit willen testen? :9~
Keep us informed! _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

ik ben belgisch maar ik heb geen 6630, helaas ;)

Verwijderd

dcell schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:55:
Is hier nog iemand die toevallig hier de 6630 icm Orange World heeft ? Werken de oude instellingen van bijv. de 6600 nog voor gprs ?
De oude instellingen blijven gewoon werken, tevens werkt zo'n configuratie sms van Orange ook gewoon prima. Bij Orange is de 6630 nog niet bekent, als je verbinding probeert te maken met Orange World komt hij met de melding dat de telefoon niet ondersteund wordt. Wel kan je dan verdergaan en krijg je de wap layout te zien.

Volgens dit bericht zou UMTS al in de lucht moeten zijn, op de ORANGE site wordt hier geen woord over gesproken.

Edit: Net met de Orange klantenservice gebeld, het gaan nog zeker 3 weken duren voordat Orange World geschik is gemaakt voor de Nokia 6630. Voorlopig zullen we het moeten doen met de wap versie.

Om via Orange het internet op te gaan kan je de settings gebruiken voor de 7650. Je moet dan het internet settings sms naar je toe laten stuen. Deze werken perfect. Met Agile Messenger al online op msn geweest.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 15:15 ]

Verwijderd

heb een vraagje. Kben op zoek naar een verkenner voor m'n 6630. Probleem: de meeste programmatjes werken niet en sluiten opnieuw af na ze opgestart te hebben...
welke verkenner werkt wel, welke niet?

• vandiekie
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:41:
heb een vraagje. Kben op zoek naar een verkenner voor m'n 6630. Probleem: de meeste programmatjes werken niet en sluiten opnieuw af na ze opgestart te hebben...
welke verkenner werkt wel, welke niet?
FExplorer is een goeie, deze heb ik zelf ook geinstalleerd op m'n 6630... deze laat alle schijven zien (C,D,E en Z :D) :)

Dit stond overigens ook al verder terug in dit topic... ;)

Verwijderd

@upgratedto6630: de belgische freeware fexplorer werkt bij mij perfecto.

@NiRO: je kan er elke firmware in laten nflashen die je wilt, zonder instellingen van providers of met instellingen van bepaalde providers. Ik heb m'n T-Mobile 7650 ooit eens geflashet naar een Vodaphonne 7650, compleet met operator logo en Vodaphone-live-instellingen.

Btw de meeste "bugs" zijn volgens mij het gevolg van een te volle memorycard. Vandaag kwam ik weer onder de 10mb lege ruimte, en toen ginng m'n trilalarm aan en niet meer uit... :+/...

Ik heb trouwens gisteren gemaild naar de Noren maar nog geen antwoord.

Verwijderd

Noren?

Zijn het geen Finnen?

Verwijderd

De nieuwe realone player is echt uitstekend vind ik. Zalig toestel. Ik heb nog niets ondervonden van bugs... behalve bij thema's kan ik het kleurenpalet niet veranderen...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 16:22 ]

Verwijderd

Vandaag een zwart frontje binnengekregen uit Hong Kong, gekocht op ebay van Ruby Honest voor 7€ + 4€ verzend... En is geweldig! Je moet wel heel heel erg goed kijken wil je verschil zien met het origineel. Knopje van het achterklepje is van binnen bv nét ietsje anders. En randje van de wat uitstekende "lens" is niet zwart maar ook zilver. Het plekje van de lichtsensor is ietsepietseltje kleiner. Verder zittie perfect! :+D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 17:32 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 15:42:
De nieuwe realone player is echt uitstekend vind ik. Zalig toestel. Ik heb nog niets ondervonden van bugs... behalve bij thema's kan ik het kleurenpalet niet veranderen...
Dat wilde ik dus net vragen! haha ik kan dus ook totaal niet het kleurenpalet veranderen, ook heb ik gemerkt dat als ik een mooi plaatje als achtergrond instel dat ie dan ineens stukken waziger eruitziet, alsof er een doffe vaal overheen zit :? tevens zie ik bij elke wallpaper nog de hand van die man die de 6630 beethoud nog steeds eronderdoor.
Kortom de wallpaper ligt dus over het standaard thema heen!!! wat natuurlijk erg lelijk is |:(

• CriMsoN81
  • Laatst online: 04-11-2023
...waarom downen jullie dan niet gewoon complete s60 thema's
Er zijn zat sites waar je gratis thema's door ontwerpers te downloaden zijn...
symbianthemes.com is bijvoorbeeld een hele goeie, stuk of 15 gratis downloads geloof ik...

Heb van een nokia (developer)forum ook de officiele ontwerp software (= gratis!!) gedownd, maar dat ziet er vrij ingewikkeld uit, heb nog nix geprobeerd maar het maakt mijn (niet kinderachtige) pc erg traag... Heavy shit dus...

Verder bevalt ie heeeel erg goed. Ik heb m maandag opgehaald van het postkantoor omdat ie vrijdag afgeleverd werd op een moment dat er niemand thuis was... best zuur maar nix aan te doen...

Wat me opviel is dat er standaard geen games geinstalled waren bij mij... Maar dat was snel verholpen ;) SonicN is TOP, verder werkt Puyo Pop ook en puzzle bobble oid niet... Bounce was ook wel snel te vinden, blijft leuk :D

Nog iets opvallends en een rectificatie van eerder tirade waard: de 32mb MMC die bij de 6260 van mijn vriendin geleverd is werkt ook gewoon bij mij op de 6630... DUS... excuses :D Guess dat ze toen al een dv kaartje erbij geleverd hebben aangezien de meeste mensen al een grotere MMC geprobeerd hebben die niet werkt. Hoop dat dat trouwens echt een softwarematige beperking is want ik denk dat de gewone rsMMC's toch goedkoper zullen blijven dan de dv kaartjes...

64mb zit iig heeel snel vol, nog geen echte bugs gehad (nu nog 6,4mb vrij...) though. Alleen dat de usb-kabel vervolgens niet meer connect met het toestel... opnieuw opstarten van de 6630 werkte. Bij mijn vriendin thuis vlogen de usb-poorten er op een gegeven moment zelfs uit en werd geen enkel usb-app herkent. reboot van de pc werkte wel, maar het blijft vreemd... (winXP, sp2 installed en up2date...)

Voor dat 3G debacle icm Tmob rond Den Haag denk ik dat het volgende kan werken:

"Instr.>Instell.>Netwerk>Operatorselectie"

Kies hier voor handmatig. Dan gaat ie zoeken naar beschikbare netwerken (dit gebruik je doorgaans ook als je in het buitenland komt om de goedkoopste roaming provider te selecteren...). Ik ben vanochtend (vlekkeloos) overgegaan op VF en als eerste kan ik hier dan kiezen voor VF nl met daarvoor een 3G symbooltje, daaronder staat VF nl zonder dat symbool... Hetzelfde zie ik bij KPN staan. My guess is dat jij dat rond den Haag ook bij Tmob ziet staan... Probeer dan eens die zonder dat symbooltje te kiezen. Verder zou ik ook niet weten wat er met die tekst daarboven (dual-mode) bedoeld wordt, ik zie t iig niet staan in mijn instellingen menu...
[crosspost met symbianworld.nl/forum]

Nah, best een aardig verhaal zo, maar ik had ook flink wat cathin up 2 do...

• ptrckscom
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-01-2016
Voor de mensen die het nog niet wisten.
Je kan geen gewone MMC kaarten in de 6630 plaatsen, er moeten dual voltage kaarten in, dit staat ook gewoon vermeld op de site van Nokia
Geheugenfuncties
10 MB intern dynamisch geheugen voor contacten, tekstberichten, multimediaberichten, beltonen, afbeeldingen, videoclips, agendanotities, takenlijst en toepassingen
Hot swap compacte Dual Voltage (1.8/3V) MMC-kaart* (MultiMediaCard) van 64 MB
Uitbreidbaar geheugen: support compacte Dual Voltage (1.8/3V) MMC-kaart, Nokia MMC-kaarten aanbevolen
Ik heb dan ook nog een vraagje, zijn er hier al meer mensen met software problemen?
Ik heb mijn 6630 maandag naar de Nokia store gebracht omdat ik onder andere in de screensaver het icoontje van ontvangen smsjes miste en voor mijn gevoel miste ik nog een aantal functies, waaronder het instellen van MP3 als ringtone.

Ik heb op een ander forum gelezen dat Vodafone aardig bezig is geweest met dingen beperken op de nokia 6630, dit is het forum: http://www.allaboutsymbian.com/archive/f-63

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Greetz

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
ik heb wat gelezen op het allaboutsymbian forum wat betreft de memory corp rs-mmc

Is there anyone here who knows if there is any RC MMC Cards on the market that is working with the Nokia 6630?

I just received a 512MB card from Memory Corp that claimed to be Dual Voltage - 1.8V, but it is NOT working in my 6630. It is working in my friends 6230, but then with the enclosed adapter...

:(

Verwijderd

ik kan het kleurenpalet ook niet veranderen, plaatjes welke verstuurt zijn met pcsuite imageconverter formaat wijzigen en kiezen voor achtergrond als ik het op deze manier doe past het plaatje bij mij precies
als screensaver had ik liever een animatie gehad dan datum tijd of tekst of kan dit eventueel op een andere manier

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 23:36 ]

• ptrckscom
@bizzyboy, bij welke provider zit je?

Zoals ik net al zei, als je bij Vodafone zit, heb je een super geknepen telefoon.
Ik krijg er nu nieuwe orginele Nokia software op, dus moet dan wel weer alles kunnen.

Ik kon het kleuren palet ook niet veranderen en mp3's kon ik niet als beltoon doen, wat wel hoort te kunnen.

Bij de Nokia store in Amsterdam zeiden ze ook al dat Vodafone de 6630 aardig hadden verpest met de software van Vodafone zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik heb een hi abonnnement, heb dan ook geen problemen met mp3's instellen als ringtone dat is wel weer gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrckscom
Misschien heeft KPN ook wel wat andere software er overheen gegooit.
Maar ja, als ik m'n telefoon weer terug heb van Nokia zal ik ff kijken of ie het dan wel goed doet.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themes, spelletejs en programmas welke je gratis kan downloaden heb ik nog niet geinstalleerd vind het met name eng i.v.m. eventuele virussen, hoe denken jullie hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 23:28:
ik kan het kleurenpalet ook niet veranderen, plaatjes welke verstuurt zijn met pcsuite imageconverter formaat wijzigen en kiezen voor achtergrond als ik het op deze manier doe past het plaatje bij mij precies
als screensaver had ik liever een animatie gehad dan datum tijd of tekst of kan dit eventueel op een andere manier
ik doe et ook zo met de wallpapers maar bij mij zie ik nog wel aan elke kant een dun lijntje wit dus hij past niet perfect, is dat bij jou ook of sluit ie bij jou 100% goed aan aan alle kanten? en zoals ik al zei zijn bij mij de wallpapers haarscherp als ik ze in beeldbeheer bekijk, maar als ik ze dan als achtergrond instel zijn ze ineens vet dof en onscherp geworden :? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 00:12:
themes, spelletejs en programmas welke je gratis kan downloaden heb ik nog niet geinstalleerd vind het met name eng i.v.m. eventuele virussen, hoe denken jullie hierover
check de website van Fsecure, die houden t wel behoorlijk in de gaten... De eerste virussen die gemeld zijn verspreiden over BT, die uitgeschakeld houden tot je t echt nodig hebt werkt voorlopig. Ook corrupte .SIS files zijn te checken. Bij mijn weten kun je een virusscanner gratis downloaden voor symbiantoestellen. Heb me er nog niet zwaar in verdiept, maar de meeste files die ik geinstalled heb, hebben velen al op de 6600 en zo gedraaid...

Toch blijf ik complete themes leuker vinden dan alleen een BGtje hoor, maar ja iedereen zijn ding he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heee ja crimson je hebt indd gelijk :) ik heb net een theme geinstalleerd en ik dacht eerst dat alles dan langzamer zou gaan en zo maar dat is gelukkig totaal niet zo!!! :D en sommige zijn echt coool :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CriMsoN81 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 21:34:

Voor dat 3G debacle icm Tmob rond Den Haag denk ik dat het volgende kan werken:

"Instr.>Instell.>Netwerk>Operatorselectie"

Kies hier voor handmatig. Dan gaat ie zoeken naar beschikbare netwerken (dit gebruik je doorgaans ook als je in het buitenland komt om de goedkoopste roaming provider te selecteren...). Ik ben vanochtend (vlekkeloos) overgegaan op VF en als eerste kan ik hier dan kiezen voor VF nl met daarvoor een 3G symbooltje, daaronder staat VF nl zonder dat symbool... Hetzelfde zie ik bij KPN staan. My guess is dat jij dat rond den Haag ook bij Tmob ziet staan... Probeer dan eens die zonder dat symbooltje te kiezen. Verder zou ik ook niet weten wat er met die tekst daarboven (dual-mode) bedoeld wordt, ik zie t iig niet staan in mijn instellingen menu...
[crosspost met symbianworld.nl/forum]
Effe de reactie ge-kopie-pasta-t

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yeah, dat werkt dus niet. Als ik gewoon T-mobile kies dan issie voor een paar seconden verbonden met dat (GSM) netwerk, en dan heeft ie weer zoiets van "heeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyy, UMTS netwerk!!!!" Kloenk, 3G linksboven in m'n scherm, bereik weg en ook de mogelijkheid om te bellen.

Die dual network mode optie is operator afhankelijk. Volgens mij is er geen NL operator die die optie ondersteund.

De reden dat jij bij Vodafone wel kan switchen is dat eht UMTS netwerk daar goed in de lucht is. Bij UMTS (dit vertelde de medewerker bij Nokia mij) is het zo, dat het netwerk jouw telefoon een signaal geeft om terug te gaan naar het GSM netwerk. Bij T-mobile kan dit signaal niet afgegeven worden, omdat het netwerk nog niet in de lucht is. Mijn telefoon ziet dus continu die UMTS mast van T-mobile en zolang hij geen signaal krijgt dat hij terug moet naar GSM, blijft hij op dat UMTS netwerk hangen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ben razend benieuwd of hier geen mensen zitten die 'tzelfde probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weiry schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:19:
Voor de mensen die het nog niet wisten.
Je kan geen gewone MMC kaarten in de 6630 plaatsen, er moeten dual voltage kaarten in, dit staat ook gewoon vermeld op de site van Nokia
[...]

Ik heb dan ook nog een vraagje, zijn er hier al meer mensen met software problemen?
Ik heb mijn 6630 maandag naar de Nokia store gebracht omdat ik onder andere in de screensaver het icoontje van ontvangen smsjes miste en voor mijn gevoel miste ik nog een aantal functies, waaronder het instellen van MP3 als ringtone.

Ik heb op een ander forum gelezen dat Vodafone aardig bezig is geweest met dingen beperken op de nokia 6630, dit is het forum: http://www.allaboutsymbian.com/archive/f-63

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Greetz
Als je met een unbranded versie zet zouden mp3's wel moeten werken als ringtone maar de mp3's moeten in de map sounds staan!!!! dus niet in de routmap van je geheugenkaart. Dit is makkelijk te controleren met een card-reader. Verplaats al je mp3tjes gewoon in de map sounds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weiry schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 00:05:
Misschien heeft KPN ook wel wat andere software er overheen gegooit.
Maar ja, als ik m'n telefoon weer terug heb van Nokia zal ik ff kijken of ie het dan wel goed doet.

Greetz
Heb nog nooit meegemaakt dat KPN extra software plaatst. Wel bij een i-mode achtergrond of iets dergelijks. Maar in alle gevallen blijft de oorspronkelijke sw staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CriMsoN81 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 01:08:
[...]

check de website van Fsecure, die houden t wel behoorlijk in de gaten... De eerste virussen die gemeld zijn verspreiden over BT, die uitgeschakeld houden tot je t echt nodig hebt werkt voorlopig. Ook corrupte .SIS files zijn te checken. Bij mijn weten kun je een virusscanner gratis downloaden voor symbiantoestellen. Heb me er nog niet zwaar in verdiept, maar de meeste files die ik geinstalled heb, hebben velen al op de 6600 en zo gedraaid...

Toch blijf ik complete themes leuker vinden dan alleen een BGtje hoor, maar ja iedereen zijn ding he :D
Naar mijn idee sluiten de wallpapers precies aan, maar als ik beter kijk zie ik inderdaad een klein wit lijntje links en rechts maar dan wel heel klein
wat betreft de ingestelde achtergrond vind ik niet dat deze dof en onscherp zijn, blijven volgens mij hetzelfde als bij galerij heb dit met meerdere afbeeldingen geprobeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu themas gedownload en deze zijn inderdaad tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Beste wensen voor alle 6630-ers en natuurlijk die er geen een hebben.. ;)

HAPPY NEW YEAR!! :) :)

PS: Crimson81: thnx voor de excuses... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
jaja er is nieuwe firmware kijk maar op http://mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=19344

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

ik heb sinds een paar dagen een 6630 van Vodafone, ben er erg mee in m'n sas :)
Nu heb ik net een thema gedownload en Fexplorer, maar als ik deze .sis bestandjes wil installeren krijg ik een error op mijn 6630 "Fout beveiliging bij installatie, kan installatie niet uitvoeren". Wat doe ik nou fout? Ik kopieer de bestandjes via pc naar de mem. kaart van de 6630, zoek ze vervolgens in de 6630 op, wil ze openen en dan krijg ik de error.

Kan iemand me vertellen hoe dit zit?

Las in dit topic ook al dat de Vodafone toestellen Mp3's niet als ringtone willen hebben, bij mij pakt ie de ene mp3 wel de ander niet.

Nou ik hoop dat iemand een antwoord op m'n error probleem heeft!

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex, je vraag is eerder al beantwoord, maar het zal wel moeilijk te vinden zijn. Ga naar instellingen -> beheer (toepassingsbeheer dus) en zet softwareinstallatie op AAN.

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ julianus : mijn fout! niet goed genoeg dit topic door geworsteld! dank je wel.

Beste wensen iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep iedereen een gelukkig nieuwjaaaaar en veel fitheid toegewenst!!! (ben zelf nogal brak nadat et vanacht 5 uur is geworden haha ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 02:36:
Hierbij mijn eerste probleem (overigens NIET EXPRES vergeten in deel1 noch eerste bricht hier):

Ik wil een filmpje opnemen en de telefoon zegt dat het geugen vol zit, en dat ik programma's af moet sluiten. Ik heb de telefoon opnieuw opgestart, en het helpt niks.
Bij de instellingen heb ik instgesteld dat het opgelsagen moet worden op de memorycard, maar doet ook niks. Ik heb 40 mb vrij op de kaart. In de telefoon 8 mb.

Ik heb alls gekopieerd naar de harde schijf van mn computer, en de kaart leeg gehaald.
Erin gedaan: geen effect. opnieuw opstarten van de telefoon hielp plotseling wel. Ik kan nu wer opnemen.

Eeerste bugs? Of gewoon toeval ...
Dit had ik ook, misschien is het al bekend maar ik meld het toch maar even.

Als je een appclicatie opent bv. camera en die sluit je af door op het " rode telefoontje" te drukken blijft die app. op de " achtergrond" open staan.

Je kunt door de menu-toets lang in te drukken zien wat er allemaal open staat en je kunt ze dan ook afsluiten. Toen ik bv. het probleem had dat de camera niet kon opnemen had ik iets van 5 app. openstaan, kan me voorstellen dat dit geheugen vreet.

Ik kom het probleem van het niet opkunnen nemen nu i.i.g. niet meer tegen!

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een paar bugs ontdekt waar vele ook last van hebben zoals dat je het kleurepallet niet kan veranderen en dat hij vaak niet de memory card kan vinden.Ik kan echter wel gewoon bij geheugen kijken en daar zie ik dat ik nog 10 mb vrij heb.En net na een paar keer proberen om de kaart er opnieuw in te doen kreeg ik wel alle icoontjes van de programma's te zien maar als ik ze wil openen dan krijg ik bijv. als ik word ofzo wil openen de melding : kan 'quickword' niet verwijderen.Ook heb ik al vanaf het begin af aan een probleem met de verlichting van het toetsenbord...

Soms dan doet de verlichting het niet van de toetsen dit zal waarschijnlijk wel niks met de software te maken hebben lijkt mij.Daar zal ik volgende week maar mee teruggaan naar de bel company kijke wat hun ervan zeggen.

En wat ik nu net 5 minuten geleden voor het eerst zie :Mijn verlichting van het scherm brand constant en gaat niet uit,hoort ook niet toch lijkt mij.En ook nu zijn de toetsen niet verlicht enkel het scherm.Mijn scherm brand nu nog steeds ik ga dalijk wel ff opnieuw opstarte of gewoon iets indrukke kijken wat er gebeurt.Word er toch nie vrolijk van..Ik zou wel super blij zijn als met een software update het mogelijk is om normale resized mmc kaartjes erin te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst en vooral over de verlichting van het toetsenbord, deze werkt wel!!!!! Maar ze werkt op een lichtsensor (bovenaan het toestel). Als het donker is branden de toetsen wel, als het te klaar is niet. Volgens mij een hele goeie verbetering op de series 60 phones. Je bespaart namelijk veel energie op deze manier :) . Ten tweede wel ik ook iets zeggen over het kleurenpallet. Ik heb ontdekt dat dit ook wel degelijk normaal werkt. Check maar eventjes een third part application zoals bijvoorbeeld Fexplorer. laat het programma open staan en ga naar themas en wijzig het kleurenpallet. Je zult zien dat in het programma Fexplorer het kleurenpalet wel degelijk wijzigt. Wat ik wel jammer vindt is dat het toestel niet het standaard series 60 thema bevat zoals op alle andere toestellen.(indien dit thema wel aan boord was zouden we het kleurenpallet overal zien veranderen....) Ik heb met andere woorden nog geen enkele echte bug ontdekt. btw: mijn firmware is deze: V 2.39.15 11-11-04 RM-1 maar ik wacht ook op een nieuwe hoor!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:17:
Eerst en vooral over de verlichting van het toetsenbord, deze werkt wel!!!!! Maar ze werkt op een lichtsensor (bovenaan het toestel). Als het donker is branden de toetsen wel, als het te klaar is niet. Volgens mij een hele goeie verbetering op de series 60 phones. Je bespaart namelijk veel energie op deze manier :) . Ten tweede wel ik ook iets zeggen over het kleurenpallet. Ik heb ontdekt dat dit ook wel degelijk normaal werkt. Check maar eventjes een third part application zoals bijvoorbeeld Fexplorer. laat het programma open staan en ga naar themas en wijzig het kleurenpallet. Je zult zien dat in het programma Fexplorer het kleurenpalet wel degelijk wijzigt. Wat ik wel jammer vindt is dat het toestel niet het standaard series 60 thema bevat zoals op alle andere toestellen.(indien dit thema wel aan boord was zouden we het kleurenpallet overal zien veranderen....) Ik heb met andere woorden nog geen enkele echte bug ontdekt. btw: mijn firmware is deze: V 2.39.15 11-11-04 RM-1 maar ik wacht ook op een nieuwe hoor!!!! :)
Wat ik niet begrijp is dat je wacht op nieuwe firmware, terwijl je geen bug hebt onrtdekt: wat voegt dan de nieuwe firmware nog toe. Overigens is die volgens mij wel al beschikbaar (per 29 december 2004 al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
op deze site staan mooie foto's misschien leuk voor in de startpost
http://www.mobilmania.cz/...17/Nokia_6630/G/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
Ook nog een mooi mobiel jaar voor allen hier!
Bij T-mobile kan dit signaal niet afgegeven worden, omdat het netwerk nog niet in de lucht is. Mijn telefoon ziet dus continu die UMTS mast van T-mobile en zolang hij geen signaal krijgt dat hij terug moet naar GSM, blijft hij op dat UMTS netwerk hangen.
volgens mij zouden die masten buiten testen gewoon uit kunnen, scheelt een hoop gezeur, misschien moet je dat eens vragen... Check trouwens de aflevering van Zembla is > veel gezeur over UMTS, ben benieuwd hoe dat verder gaat lopen...
Alex, je vraag is eerder al beantwoord, maar het zal wel moeilijk te vinden zijn. Ga naar instellingen -> beheer (toepassingsbeheer dus) en zet softwareinstallatie op AAN.
Als het dan nog niet lukt, vergeet dan niet dat je de app's niet moet slepen, maar met "toepassingen installeren" uit de PC-suite...
Wat ik niet begrijp is dat je wacht op nieuwe firmware, terwijl je geen bug hebt onrtdekt: wat voegt dan de nieuwe firmware nog toe. Overigens is die volgens mij wel al beschikbaar (per 29 december 2004 al).
Los daarvan heb ik dat nog nooit gedaan, is het flashen met een s60 gsm makkelijker dan met de s40??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Mooie plaatjes, maar is die toetsverlichting in het echt ook zo slecht?
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/obrazky/art17/Nokia_6630/G/img00075.jpg

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

door deze gehele topic heen wordt er regelmatig aangegeven dat je met speciale codes bepaalde zaken kan herstellen en of op roepen bv *#0000# voor de software versie.
Is er iemand die mij aan een (totaal) overzicht kan helpen van deze codes of die mij kan vertellen waar ik dit kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
Mooie plaatjes, maar is die toetsverlichting in het echt ook zo slecht?
[afbeelding][/quote]

de onderkant van het toetsenbord is duidelijk minder verlicht dan de bovenzijde ook in het echt maar ik vind het absoluut niet hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan jullie vertellen dat ik TOMTOM Mobile aan de gang heb op een 64MB kaartje en dat ik zelfs nog ruimte over heb voor 2 mp3's op mijn Nokia 6630!!
Ik en mijn maatje zijn er errug happy mee....

groeten tom

Interesse in hoe of wat?
Laat even iets van je horen

Modbreak:http://gathering.tweakers.net/forum/faq/policy#warez; dit soort posts worden niet gewaardeerd hier.

[ Voor 29% gewijzigd door Korakal op 03-01-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
Modbreak:Warez niet via het forum: zie Het algemeen beleid #warez

[ Voor 173% gewijzigd door Korakal op 03-01-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 89% gewijzigd door Korakal op 03-01-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar

[ Voor 81% gewijzigd door Korakal op 03-01-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
hmm, wel interessant die tomtom...

anyhowz... Ik heb gelzen dat een .AAC/.m4a bestand kleiner is dan mp3 bij dezelfde kwaliteit, dus ik dacht mooi ff wat mp3tjes te converteren en zo redelijk wat muziek te luisteren (ultramp3 is wel een aanrader!), maar helaas... Ik gebruik de ImTOO-audio encoder (instellingen FAAC DLL Encoder > 96kBps, bandwidth van 19500Hz)waarmij ik een mooi m4a bestand krijg van ongeveer de helft van de originele mp3 (VBR). Mijn 6630 weigert die echter af te spelen, de def. player springt gelijk op pauze en weigert verder te spelen, UltraMP3 herkent m niet (speelt misschien ook wel helemaal geen aac files af...)
Iemand een betere suggestie om mp3's om te coderen naar aac?? Liever geen Itunes > heb toch geen Ipod :D

Verder benik ook wel benieuwd naar ervaringen met afspelen van video in mp4, veel beter dan 3gp?? ook veel groter?? Heb geen enkel voorbeeld nog gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>> Iemand een betere suggestie om mp3's om te coderen naar aac?? Liever geen Itunes > heb
>> toch geen Ipod :D

Ik gebruik iTunes voor met maken van .AAC/.m4a bestanden voor mijn 6630 en dat werkt perfect!!
iTunes is een gratis programma en van internet te downloaden.

Hiervoor diverse andere programma's geprobeerd maar mijn 6630 wilde die bestanden niet afspelen. Mp3tjes of Wav's die ik met iTunes heb geconverteerd naar AAC kan ik probleemloos afspelen en gebruiken als beltoon!!! :)

Harno

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:47:
>> Iemand een betere suggestie om mp3's om te coderen naar aac?? Liever geen Itunes > heb

Ik gebruik iTunes voor met maken van .AAC/.m4a bestanden voor mijn 6630 en dat werkt perfect!!

Hiervoor diverse andere programma's geprobeerd maar mijn 6630 wilde die bestanden niet afspelen. Mp3tjes of Wav's die ik met iTune heb geconverteerd naar AAC kan ik probleemloos afspelen en gebruiken als beltoon!!! :)

Harno
Tof je benadrukt nog eens wat hij niet wilt :-) Hij vroeg een convertor voor zoiets maar geen Itunes, probeer eens BonkEnc v1.0 is freeware en is echt een formidabel programmatje, het converteert naar wat je wilt, ik denk dat er nog tig andere alternatieven zijn maar ik gebruik er niet zo veel

hieronder nog een linkje voor meer freeware alternatieven
http://www.nonags.com/nonags/mp3enc.html

[ Voor 20% gewijzigd door nick_vh op 03-01-2005 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
Ik heb hier een link gevonden waar meer informatie over de nieuwe geheugenkaarten die in de 6630 gebruikt worden. Hierin wordt ook aangegeven dat de kaarten leverbaar worden in 32 Mb, 64 Mb en 128 Mb. Voorlopig dus geen grotere kaarten? :(

Linkje:
http://www.mmca.org/news/Dual_V_MMC_12-02-03%20FINAL2.pdf

Ps. de nieuwe kaarten schijnen ook door het leven te gaan als MMC 4.0

[ Voor 11% gewijzigd door HeyJIJdaar op 03-01-2005 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
HeyJIJdaar schreef op maandag 03 januari 2005 @ 08:47:
Ik heb hier een link gevonden waar meer informatie over de nieuwe geheugenkaarten die in de 6630 gebruikt worden. Hierin wordt ook aangegeven dat de kaarten leverbaar worden in 32 Mb, 64 Mb en 128 Mb. Voorlopig dus geen grotere kaarten? :(

Linkje:
http://www.mmca.org/news/Dual_V_MMC_12-02-03%20FINAL2.pdf

Ps. de nieuwe kaarten schijnen ook door het leven te gaan als MMC 4.0
Ik denk dat dit een bepaald merk is (Renesas)...

Voor zover ik weet maken bijvoorbeeld Samsung en ATP wel grotere kaarten (256 en 512MB) :)

*EDIT*

Even verder kijken op de website (Renesas) geeft dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://eu.renesas.com/media/products/memory/flash_card/multimedia_card/multimedia_card_roadmap.gif

Hier is duidelijk in te zien dat er ook 1GB kaarten komen van dit nieuwe formaat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
nickske_v schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:50:
Tof je benadrukt nog eens wat hij niet wilt :-) Hij vroeg een convertor voor zoiets maar geen Itunes, probeer eens BonkEnc v1.0 is freeware en is echt een formidabel programmatje, het converteert naar wat je wilt, ik denk dat er nog tig andere alternatieven zijn maar ik gebruik er niet zo veel
Toch bedankt Harnico, toch maar iTunes gebruikt omdat t wat bekender is en toch redelijk vrij staat van iPod... Werkt echt top!! een 5,4MB mp3 omgezet naar een 3,86m4a van 128kbps en daarna 2,8mb m4a op 96kbps en via de koptelefoon een supergeluid (voor een mobiel, zuiver genoeg iig!) en geen merkbaar verschil :D Zo past er naast alle games toch ook nog een album op :D Enige nadeel van iTunes is dat ie per artiest een map aanmaakt als je converteert, nogal lastig met een var. artists album |:(

Moet zeggen dat ik trouwens nog wel veel ruimte mis op mn kaart, hij zit voller dan ik dacht dat ie zit. Vooral de apps maken nogal onlogische mappen aan in verschillende mappen 8)7 Nooit gedacht dat windows ooit nog es logischer zou zijn dan een ander OS :*)
Daarnaast beschik ik ook niet over een MMC cardreader en kan ik m dus niet defragmenteren want via windows verkenner vanuit de 6630 lukt dat niet, any suggestions??

ow, en hoe fijn Ultra MP3 ook is, hij speelt geen aac af... Iemand een suggestie voor een 3rd party mp3/aac player voor symbian?? De standaard player vinnik maar ruk > speelt niet automatisch verder na ophangen van een gesprek (UltraMP3 ook niet trouwens), en dat zou wel fijn zijn... Gewend aan de FMradio op de 6610 he :D Blijft een fijn dingetje

[ Voor 12% gewijzigd door CriMsoN81 op 03-01-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh mensen toch, Ik vind dat we allemaal een beetje kommaneukers zijn geworden. We klagen en we zagen maar over dit nieuwe toestel maar eigenlijk is het volgens mij wel één van de beste telefoons die momenteel verkrijgbaar is. En aan alle mensen die problemen hebben met hun vodaphone 6630 zou ik zeggen laat die flashen met de laatste nieuwe firmware en daar ben je dan ook vanaf. Ik heb een unbranded 6630 en ben er zeer tevreden van!!!!! Ik mis wel het standaard series 60 thema en een grotere geheugenkaart (in m'n 6600 had ik 1GB :*) ) maar voor de rest is alles piekfijn in orde met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
ik heb m ook. net opgehaald bij postkantoor. een vraagje hoe krijg ik instant messenger aan de praat met vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
dsonnaville schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:02:
ik heb m ook. net opgehaald bij postkantoor. een vraagje hoe krijg ik instant messenger aan de praat met vodafone?
gewoon te lezen op www.vodafone.nl/prive maar je kan t dus instellen als je via Live! portaal daarheen gaat (staat onder de link sms,mms & email)

...net maar een Live Tegoed Budget (5€) genomen om gratis binnen VFportaal te kunnen browsen en dat werkt echt top! Duidelijk sneller en zowiezo een vooruitgang op mn T-zones @ 6610 via gprs :*)

Maar nu de email... ook een account gekregen van vodafone, maar als ik het goed begrijp kan ik alleen via Live!portaal mn mail bekijken/ophalen... Ik kan namelijk nergens de serverinstellingen vinden!!! Ik wil gewoon de mailclient van t toestel zelf gebruiken (unbranded), dan weet je tenminste zeker dat je snel je mail daarop ontvangt (checked elk uur).
Hoewel... als je daar een ander adres wilt checken dan betaal je natuurlijk gelijk weer die 25ct browsekosten per 15min buiten t portaal... slim gedaan!
Iemand een idee wat de serverinstellingen zijn??
Zijn die smsnotificaties van VF gratis als je via Live!portaal je email ophaald?? (kan ik ook nergens vinden...)

EDIT: antwoord op laatste vraag bij instellingen op t portaal: 1x per dag op in te stellen hele uur = gratis, bij elk bericht kost t €0,25/bericht... handige jongens dus:

als t via de 6630client kan plz lemme know de instellingen, kan ik t ook gelijk in outlook invoeren :)

[ Voor 29% gewijzigd door CriMsoN81 op 03-01-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Email via de 6630client is vrij simpel.
Bij bericht-instellingen-email-mailboxen een nieuwe mailbox instellen, heb ik gewoon met dezelfde instellingen gedaan die ik ook voor outlook gebruik. inkomende mail smtp.blabla uitgaande mail pop3.blabla en je emailadres en wachtwoord invullen.

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
ja, die heb ik ook maar gegokt: pop.vodafone.nl en smtp.vodafone.nl maar dat werkt dus niet...
ging me ook niet om HOE in te stellen, maar de gegevens van VF (servers)

[ Voor 29% gewijzigd door CriMsoN81 op 03-01-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm damn, ik had eerst m'n vf account ingesteld, maar k zoek nog ff waar ik die instellingen vandaan had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit komt van de vodafone site, zijn de instellingen voor outlook, maar misschien dat je die serverinstellingen kan gebruiken, heb geen idee waar ik de instellingen van mijn vodafone account vandaan heb gehaald (account niet meer in gebruik, gebruik nu m'n normale mailadres)

Outlook Express 4.x/5 (Windows):
1 Start Outlook Express 5.
2 Ga via de menu-optie 'Extra' naar 'Accounts'.
3 Klik vervolgens op het tabblad 'E-mail'.
4 Klik op 'Toevoegen'.
5 Kies voor 'E-mail'.
6 Vul Vodafone in.
7 Klik op 'Volgende'.
8 Vul je e-mail adres in.
9 Klik op 'Volgende'.
10 Zet 'Servertype voor inkomende e-mail' op 'POP3'.
11 Vul bij 'Server voor inkomende e-mail' pop3.vodafone.nl in.
12 Vul bij 'Server voor uitgaande e-mail' authsmtp.vodafone.nl in.
13 Klik op 'Volgende'.
14 Voer je gebruikersnaam in.
15 Voer je wachtwoord exact in.
16 Zorg dat 'Aanmelden met beveiligd-wachtwoord verificatie' uit staat.
17 Klik op 'Voltooien'.

Outlook 97 (Windows)
1. Start Outlook 97.
2. Ga via de menu-optie 'Extra' naar 'Services'.
3. Klik op 'Internet Mail'.
4. Als 'Internet Mail' niet aanwezig is, klik dan op het knopje 'toevoegen' en selecteer 'Internet mail'. Klik nu op 'toevoegen'.
5. Klik vervolgens op 'Eigenschappen'.
6. Vul bij 'Volledige naam' je naam in.
7. Vul bij 'Email-address' je e-mailadres in.
8. Vul bij 'Server voor Internet-post' pop3.vodafone.nl in.
9. Vul bij 'Accountnaam' je gebruikersnaam in.
10. Vul bij 'Wachtwoord' je gebruikerswachtwoord exact in.
11. Klik vervolgens op 'Geavanceerde opties...'.
12. Vul hier authsmtp.vodafone.nl in.
13. Klik op 'Ok'.
14. Kies het tabblad 'Verbinding'.
15. Kies 'Een verbinding maken via modem'.
16. Kies 'Vodafone' als inbelverbinding.
17. Klik op 'Aanmelden als...'.
18. Vul je gebruikersnaam en je wachtwoord in en klik op 'OK'.
19. Klik op 'OK'.
20. Klik nogmaals op 'OK'.

Outlook 97 (Windows):
1. Start Outlook 2000.
2. Ga via de menu-optie 'Extra' naar 'Services'.
3. Klik op 'Internet Mail'.
4. Als 'Internet Mail' niet aanwezig is, klik dan op het knopje 'toevoegen' en selecteer 'Internet mail'. Klik nu op 'toevoegen'.
5. Klik vervolgens op 'Eigenschappen'.
6. Vul bij 'Volledige naam' je naam in.
7. Vul bij 'Email-address' je e-mailadres in.
8. Vul bij 'Server voor Internet-post' pop3.vodafone.nl in.
9. Vul bij 'Accountnaam' je gebruikersnaam in.
10. Vul bij 'Wachtwoord' je gebruikerswachtwoord exact in.
11. Klik vervolgens op 'Geavanceerde opties...'.
12. Vul hier authsmtp.vodafone.nl in.
13. Klik op 'Ok'.
14. Kies het tabblad 'Verbinding'.
15. Kies 'Een verbinding maken via modem'.
16. Kies 'Vodafone' als inbelverbinding.
17. Klik op 'Aanmelden als...'.
18. Vul je gebruikersnaam en je wachtwoord in en klik op 'OK'.
19. Klik op 'OK'.
20. Klik nogmaals op 'OK'.

Netscape 4.x (Windows):
1. Sluit de 'Netscape Communicator' af.
2. Klik op 'Start', 'Programs', 'Netscape Communicator', 'Utilities' en dan op 'User Profile Manager'.
3. Klik op 'New' en dan op 'Next'.
4. Vul je naam en je e-mailadres in.
5. Klik op 'Next'.
6. Vul een profielnaam in. (bijvoorbeeld VODAFONE)
7. Kies een directory waar de instellingen, bookmarks, e-mails en dergelijke kunnen worden opgeslagen.
8. Klik op 'Next'.
9. Vul bij 'Outgoing mail (SMTP) server' authsmtp.vodafone.nl in.
10. Klik op 'Next'.
11. Vul bij 'Mail server user name' je vodafone gebruikersnaam in.
12. Vul bij 'Incoming Mail Server' pop3.vodafone.nl in.
13. Klik op 'Finish'.
14. Start de 'Netscape Communicator' weer op, er kan nu gekozen worden uit de verschillende 'User Profiles'

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 00:47:

Hiervoor diverse andere programma's geprobeerd maar mijn 6630 wilde die bestanden niet afspelen. Mp3tjes of Wav's die ik met iTunes heb geconverteerd naar AAC kan ik probleemloos afspelen en gebruiken als beltoon!!! :)

Harno
Ben ik eff blij dat ik een Mac heb, eff al m'n muziek overzetten via et netwerk en dan in Itunes converteren naar AAC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CriMsoN81 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:13:
[...]

gewoon te lezen op www.vodafone.nl/prive maar je kan t dus instellen als je via Live! portaal daarheen gaat (staat onder de link sms,mms & email)

...net maar een Live Tegoed Budget (5€) genomen om gratis binnen VFportaal te kunnen browsen en dat werkt echt top! Duidelijk sneller en zowiezo een vooruitgang op mn T-zones @ 6610 via gprs :*)

Maar nu de email... ook een account gekregen van vodafone, maar als ik het goed begrijp kan ik alleen via Live!portaal mn mail bekijken/ophalen... Ik kan namelijk nergens de serverinstellingen vinden!!! Ik wil gewoon de mailclient van t toestel zelf gebruiken (unbranded), dan weet je tenminste zeker dat je snel je mail daarop ontvangt (checked elk uur).
Hoewel... als je daar een ander adres wilt checken dan betaal je natuurlijk gelijk weer die 25ct browsekosten per 15min buiten t portaal... slim gedaan!
Iemand een idee wat de serverinstellingen zijn??
Zijn die smsnotificaties van VF gratis als je via Live!portaal je email ophaald?? (kan ik ook nergens vinden...)

EDIT: antwoord op laatste vraag bij instellingen op t portaal: 1x per dag op in te stellen hele uur = gratis, bij elk bericht kost t €0,25/bericht... handige jongens dus:

als t via de 6630client kan plz lemme know de instellingen, kan ik t ook gelijk in outlook invoeren :)
volgens mij bij instrumenten dan app.beh klop dat (snap hier zelf niet zoveel van zijn dit ook de instellingen om het web op te gaan? en te wappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:19:
[...]

volgens mij bij instrumenten dan app.beh klop dat (snap hier zelf niet zoveel van zijn dit ook de instellingen om het web op te gaan? en te wappen
of heeft dit er niets mee te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
...geen flauw idee

Maar die serverinstellingen werken!! Top, krijg nu tenminste mail binnen alsof je een smsje ontvangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat constant mail binnenhalen op je 6630 kost dat nou nog wat? (vf of een andere account?)

en chatten via agilemessenger kost dat wat?

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 17:37:
[...]

Ben ik eff blij dat ik een Mac heb, eff al m'n muziek overzetten via et netwerk en dan in Itunes converteren naar AAC :D
Even voor de duidelijkheid, het gratis programma iTunes dat ik gebruik voor het omzetten van MP3/ Wav bestanden naar AAC bestanden (werkt ook voor beltonen op de 6630), draait ook gewoon op Windows XP!!! Je hebt dus helemaal geen MAC of iPod nodig voor dit programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
...en t werkt top!

Maar goeie vraag > zit ik nou wel of niet op t VF portaal als ik via de 6630client mn email check... ga ze gelijk ff bellen!

EDIT: owwwwwwwwwkee... nog mooier: de verbinding werd verbroken (slappy verbinding op mn kamer, maar goed...) maar die man aan de andere kant zei dat als ik gewoon verbinding maak met de server van vodafone dat gewoon gratis is (met een live!tegoed bundel dus), en dat zelfs het verzenden van een email dan zo gratis is (terwijl ik op de site lees dat dat telkens 0,20 kost...) Nog maar es terugbellen als ik betere verbinding heb: maar dat valt dus toch wel mee!

workaround voor hoge emailkosten: stuur je mail van je andere accounts automatisch door naar je vodafone account... (or am i losing it now...)

[ Voor 69% gewijzigd door CriMsoN81 op 03-01-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Je kunt ook bij vodafone instellen dat ie de mail van andere pop-accounts ophaalt. Nog makkelijker.

Overigens betwijfel ik het dat dat inderdaad niks kost.

[ Voor 24% gewijzigd door ErectionJackson op 03-01-2005 19:48 ]

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CriMsoN81 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:34:
...geen flauw idee

Maar die serverinstellingen werken!! Top, krijg nu tenminste mail binnen alsof je een smsje ontvangt
hoe heb je het dan ingestelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:01:
[...]

Even voor de duidelijkheid, het gratis programma iTunes dat ik gebruik voor het omzetten van MP3/ Wav bestanden naar AAC bestanden (werkt ook voor beltonen op de 6630), draait ook gewoon op Windows XP!!! Je hebt dus helemaal geen MAC of iPod nodig voor dit programma
I know maar dan heb ik weer een functie erbij waarvoor ik m'n Mac kan gebruiken :*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 18:48:
dat constant mail binnenhalen op je 6630 kost dat nou nog wat? (vf of een andere account?)

en chatten via agilemessenger kost dat wat?

iemand?
Ja indd ik zou ook wel graag willen weten of als ik de functie "automatisch melding weergeven bij binnenkomende mail" ik daar ook voor moet betalen of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
zie 10 posts hierboven (waar ik gequote wordt) lau ;) (maar jij zat toch bij T-mobile???)

agile mssgr zal wel onder de gewone browsekosten vallen (iets van €0,25 per kwartier tot 1MB) en is dus wel een prijzige aangelegenheid als je t mij vraagt...

hoe mail in te stellen op vf?? Gewoon de in die post genoemde servers instellen:
10 Zet 'Servertype voor inkomende e-mail' op 'POP3'.
11 Vul bij 'Server voor inkomende e-mail' pop3.vodafone.nl in.
12 Vul bij 'Server voor uitgaande e-mail' authsmtp.vodafone.nl in.
...verder gewoon je naam en wachtwoord invullen, et voila!

_/-\o_ reallyreallyreally like this phone!! _/-\o_
De eigen client werkt ook beter dan via je Live! menu, zeker ook bij ingevoegde plaatjes..
I'll get back on the issue of gratis verzenden van mail...

[ Voor 13% gewijzigd door CriMsoN81 op 03-01-2005 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy3000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-07 22:59
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:19:
Ik kan jullie vertellen dat ik TOMTOM Mobile aan de gang heb op een 64MB kaartje en dat ik zelfs nog ruimte over heb voor 2 mp3's op mijn Nokia 6630!!
Ik en mijn maatje zijn er errug happy mee....

groeten tom

Interesse in hoe of wat?
Laat even iets van je horen
Kun je mij vertellen welke gps ontvanger je met ttm gebruikt? ik heb hem ook namelijk draaien op mijn 6630 met 64 mb, ik heb een gps ontvanger van mijn vriend geleend een Leadtek ontvanger, maar bij gps status krijg ik constant "geen gps apparaat" de gps patch helpt ook niet, (de ontvanger is gepaired met 6630) dus ik ben benieuwd welke ontvanger jij gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de BT318 van de Navishop... Prima apparaat wat ook al prima werkte op mijn 6600!
Ik heb geen patches o.i.d. van TomTom geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy3000
Tony
kun je dan mij mailen hoe en welke bestanden jij gebruikt? mischien mis ik wel wat.
alvast bedankt voor de moeite.

[ Voor 8% gewijzigd door galaxy3000 op 07-01-2005 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

ErectionJackson schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:48:
Je kunt ook bij vodafone instellen dat ie de mail van andere pop-accounts ophaalt. Nog makkelijker.

Overigens betwijfel ik het dat dat inderdaad niks kost.
De vodafone klantenservice heeft tot twee keer toe laten weten dat het gebruik van het Vodafone account idd gratis is. Alleen voor het verzenden moet je dokken.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 05:51:
Ik heb de BT318 van de Navishop... Prima apparaat wat ook al prima werkte op mijn 6600!
Ik heb geen patches o.i.d. van TomTom geinstalleerd.
Hee, heb je werkelijk TT aan het draaien? Met werkende GPS ontvanger of alleen het programma zonder live GPS signaal?
Ik krijg nml. het programma zonder problemen draaiend maar kan in het programma zelf de GPS ontvanger niet geactiveerd krijgen..

Overal op internet gezocht en jij bent de eerste die ik vind met een draaiende TT. Ook zag ik een melding van Route 66 zelf in een Duits forum waarin gemeld werd dat Route 66 NIET zou draaien op een 6630.

Hoe heb jij dat gedaan met TT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals beloofd hoe TomTom te installeren.
Ik ga er vanuit dat je hem ergens vandaan hebt geplukt (FTD)??

Het is eigenlijk heel simpel...

MAP; BENELUX; FACES eruit mikken (8 mb)
MAP; SYSTEM/APPS/TTMOBILE verandert niets aan (1.85 mb)
MAP; TomTom blijft alleen over; DATA14.chk
DATA15.chk
DATA.chk
TOMTOM MOBILE (die rode handjes)
ttgpseng (voor gps??)
usaf2.vif
usam.vif

Er blijft een VOLLEDIG WERKENDE TomTom over met ; BRAM en EVA als stemmen en nederlands en engelse in de menu's ook met originele POI's erin en mijn eigen POI's!!!

VEEL SUCCES,
en laat even weten of het gelukt is in GoT of mail!!!

groeten tony

P.s. ik heb de BT318 GPS ontvanger ook bij een maatje draaien op zijn 6630!

Weet touwens niets over ROUTE66 Mobile op de 6630!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Route66 Mobile aangeschaft voor mijn Nokia 6630. Op de achterzijde van de doos stond bij geschikt voor ook de 6630 genoemd, dus dat moet goed komen dacht ik.

Thuisgekomen ben ik meteen aan de slag gegaan. De meegeleverde geheugenkaart van 128 MB met de voorgeinstalleerde versie van Route66 in mijn telefoon gestopt. Verder ben ik niet gekomen, mijn 6630 zag de geheugenkaart niet. :( .

Geheugenkaart van Route 66 in een PC gestopt om te kijken of er iets op stond. Dit was wel het geval dus daar lag het niet aan.

De 6630 zag de geheugenkaart niet.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen??

Heb het paket maar terug naar de winkel gebracht.

Het zal toch niet zo zijn dat je Route66 mobile koopt, je er een nieuwe geheugenkaart van 128 MB bij moet kopen, en vervolgens de gegevens van de Route66 kaart naar de nieuwe kaart moet kopieeren om het werkend te krijgen??

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
@ Harnico;

Volgens mij ligt het probleem aan je geheugenkaart. De Nokia 6630 ziet normale RS-MMC geheugenkaarten niet, hij pakt alleen Dual Voltage 1.8/ 3V geheugenkaarten. Waar niet aan te komen is... :(

Waarschijnlijk zat er bij het pakket wat je gekocht had een normale RS-MMC kaart. Op zich wel vreemd dat een gerespecteerd fabrikant als Route66 dan de Nokia vermeld!! 8)7

Mocht het ergens anders aanliggen dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
duurde idd erg lang voordat men erachter kwam dat R66 niet met een 6630 zou kunnen werken... Die rs-dv-mmc business werd pas redelijk laat bekend, ik denk dat je nog een "oude" verpakking hebt gekocht Harnico... Zodra 128MB kaartjes voor de 6630 beschikbaar worden of de 6630 ook de 3V kaartjes gaat accepteren (hope so hope so) na nieuwe firmware zal R66 wel weer ondersteund worden voor de 6630...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeyJIJdaar schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:19:
@ Harnico;

Volgens mij ligt het probleem aan je geheugenkaart. De Nokia 6630 ziet normale RS-MMC geheugenkaarten niet, hij pakt alleen Dual Voltage 1.8/ 3V geheugenkaarten. Waar niet aan te komen is... :(

Waarschijnlijk zat er bij het pakket wat je gekocht had een normale RS-MMC kaart. Op zich wel vreemd dat een gerespecteerd fabrikant als Route66 dan de Nokia vermeld!! 8)7

Mocht het ergens anders aanliggen dan hoor ik dat graag.
Ik heb inmiddels een mail naar de klantondersteuning van Route66 verzonden en mijn probleem uitgelegd. Ik vermoed zelf inderdaad ook dat het aan de geheugenkaart ligt en dat de Nokia 6630 dit type kaartjes niet leest. Als dit inderdaad zo is hoop ik dat Route66 geleverd kan gaan worden met een wel werkend geheugenkaartje voor de 6630, aangezien ik geen zin heb om het huidige meegeleverde geheugenkaartje weg te knikkeren en zelf een wel werkend kaartje aan te schaffen.

Zadra ik bericht heb van de klantondersteuning van Route66 zal ik dit hier bekend maken.

Groeten Harno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CriMsoN81 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:01:
duurde idd erg lang voordat men erachter kwam dat R66 niet met een 6630 zou kunnen werken... Die rs-dv-mmc business werd pas redelijk laat bekend, ik denk dat je nog een "oude" verpakking hebt gekocht Harnico... Zodra 128MB kaartjes voor de 6630 beschikbaar worden of de 6630 ook de 3V kaartjes gaat accepteren (hope so hope so) na nieuwe firmware zal R66 wel weer ondersteund worden voor de 6630...
Dat zou inderdaad kunnen verklaren waarom de Nokia 6630 wel op de verpakking staat vermeld maar ik deze telefoon op de site van Route66 niet tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
CriMsoN81 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:13:
[...]
Ik heb nog nergens kunnen vinden wat je nou precies voor die €5,- krijgt. Onbeperkt browsen binen de VF-portal klinkt heel leuk, maar als het alleen maar linkjes naar betaalde content zijn.... dan is het waardeloos.
Hoewel het tot de mogelijkheden van de 6630 behoort is de vraag misschien toch een beetje offtopic, zou jij deze vraag kunnen beantwoorden op het VFLive!-topic? : Mandurang in "Vodafone Live! UMTS gaat van start"

Daar is trouwens ook terug te vinden dat eerder door VF gemeld is dat e-mailen via VFLive! t/m 31 januari 2005 gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy3000
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:02:
Zoals beloofd hoe TomTom te installeren.
Ik ga er vanuit dat je hem ergens vandaan hebt geplukt (FTD)??
Het is eigenlijk heel simpel...
MAP; BENELUX; FACES eruit mikken (8 mb)
MAP; SYSTEM/APPS/TTMOBILE verandert niets aan (1.85 mb)
MAP; TomTom blijft alleen over; DATA14.chk
DATA15.chk
DATA.chk
ttgpseng (voor gps??)
usaf2.vif
usam.vif
en laat even weten of het gelukt is in GoT of mail!!!
P.s. ik heb de BT318 GPS ontvanger ook bij een maatje draaien op zijn 6630!
Ik heb precies dezelfde bestanden, behalve:
ttgpseng (voor gps??)

deze 2 bestanden zijn .exe bestanden welke symbian niet gebruikt, vriend van mij heeft een 6600 en gebruikt deze bestanden ook niet en toch werkt ttm goed.

Ik vermoed dat toevallig de leadtek ontvanger die ik van mijn vriend gebruik niet werkt, en dat toevallig de bt318 die jij gebruikt wel werkt.

Ik zou het toch fijn vinden indien er een mogelijkheid zou zijn dat ik de bt318 icm met mijn 6630 kan testen, om zeker te zijn anders durf ik niet om hem te bestellen.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.