...waarom downen jullie dan niet gewoon complete s60 thema's
Er zijn zat sites waar je gratis thema's door ontwerpers te downloaden zijn...
symbianthemes.com is bijvoorbeeld een hele goeie, stuk of 15 gratis downloads geloof ik...
Heb van een nokia (developer)forum ook de officiele ontwerp software (= gratis!!) gedownd, maar dat ziet er vrij ingewikkeld uit, heb nog nix geprobeerd maar het maakt mijn (niet kinderachtige) pc erg traag... Heavy shit dus...
Verder bevalt ie heeeel erg goed. Ik heb m maandag opgehaald van het postkantoor omdat ie vrijdag afgeleverd werd op een moment dat er niemand thuis was... best zuur maar nix aan te doen...
Wat me opviel is dat er standaard geen games geinstalled waren bij mij... Maar dat was snel verholpen

SonicN is TOP, verder werkt Puyo Pop ook en puzzle bobble oid niet... Bounce was ook wel snel te vinden, blijft leuk
Nog iets opvallends en een rectificatie van eerder tirade waard: de 32mb MMC die bij de 6260 van mijn vriendin geleverd is werkt ook gewoon bij mij op de 6630... DUS... excuses

Guess dat ze toen al een dv kaartje erbij geleverd hebben aangezien de meeste mensen al een grotere MMC geprobeerd hebben die niet werkt. Hoop dat dat trouwens echt een softwarematige beperking is want ik denk dat de gewone rsMMC's toch goedkoper zullen blijven dan de dv kaartjes...
64mb zit iig heeel snel vol, nog geen echte bugs gehad (nu nog 6,4mb vrij...) though. Alleen dat de usb-kabel vervolgens niet meer connect met het toestel... opnieuw opstarten van de 6630 werkte. Bij mijn vriendin thuis vlogen de usb-poorten er op een gegeven moment zelfs uit en werd geen enkel usb-app herkent. reboot van de pc werkte wel, maar het blijft vreemd... (winXP, sp2 installed en up2date...)
Voor dat 3G debacle icm Tmob rond Den Haag denk ik dat het volgende kan werken:
"Instr.>Instell.>Netwerk>Operatorselectie"
Kies hier voor handmatig. Dan gaat ie zoeken naar beschikbare netwerken (dit gebruik je doorgaans ook als je in het buitenland komt om de goedkoopste roaming provider te selecteren...). Ik ben vanochtend (vlekkeloos) overgegaan op VF en als eerste kan ik hier dan kiezen voor VF nl met daarvoor een 3G symbooltje, daaronder staat VF nl zonder dat symbool... Hetzelfde zie ik bij KPN staan. My guess is dat jij dat rond den Haag ook bij Tmob ziet staan... Probeer dan eens die zonder dat symbooltje te kiezen. Verder zou ik ook niet weten wat er met die tekst daarboven (dual-mode) bedoeld wordt, ik zie t iig niet staan in mijn instellingen menu...
[crosspost met symbianworld.nl/forum]
Nah, best een aardig verhaal zo, maar ik had ook flink wat cathin up 2 do...