Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131226

Voordeel van Killzone is dat die als 't goed is wel werkt ;)

Weer even met T-mobile gebeld. De andere simkaarten hadden namelijk ook het probleem, dat na een aantal seconden hij toch weer teruggaat naar het 3G netwerk. Ze hebben dit met spoed aan de technische dienst doorgegeven. Een dergelijk probleem hadden ze ook met GPRS telefoons. Deze waren continu een GPRS netwerk aan het zoeken, waardoor men niet kon bellen. Dat probleem is grotendeels opgelost. De work around, uit en aan zetten van de telefoon, werkt helaas niet voor mijn probleem. Ben bang dat ik dus een slachtoffer ben van een UMTS kinderziekte. Nou ja, afwachten maar, T-mobile heeft beloofd morgen of overmorgen hierover terug te bellen.

For the record: Ik heb geen UMTS abo, wil ik ook niet, ga de telefoon niet gebruik voor internetten of e-mailen (via UMTS dan). In het boekje van de 6630 staat dat de telefoon automatisch van 3G naar GSM netwerk kan omschakelen. Er staat helaas nergens of en waar je dit uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-11-2023
dehm das wel balen zeg!!
De komende 8 (7) dagen mag ik ook nog via Tmobile bellen voor mn nummer geporteerd wordt naar VF (ga zeker wel een umts abotje nemen, die 5e kan ik wel missen voor zoveel mogelijkheden...).
Tis echter nog wel een oud Ben kaartje (laatste 2/3 weken waren dat toen) dus ik ben benieuwd of ik dat ook ga krijgen. Heb ook nog wel een debitel kaartje liggen, dus bellen ga ik zeker :D
Om 1630 belde Jesse (of Jelle, hou ze nooit uit mekaar ;)) me om te verifieren dat ie vandaag op de bus gegaan is. Ik hoop dat ie voor 1430 komt morgen, want daarna ben ik pleite.

I'll keep ya posted!!

En idd, ook nog een groene/zilveren kerst voor de lotgenoten gewenst, keep the spirit up!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je meteen effe kan kijken of 't bij jou ook zo lang duurt voordat je kan browsen wat er op je MMC kaartje staat, bij mij blijft ie op "opent..." staan

Anoniem: 26009

Ik heb maar weer eens gebeld met wat telecomwinkels, en die zeiden dat dat ding moeilijk te krijgen is.
Het schijnt dat de leverancier (van 1 v/d x antal gebelde wnkels) er zeg maar 100 moet leveren, maar dat hij er maar 10 krijgt.

Maar, eentje kon hem wel levere, en is achteruit gelegd. :) woeii

Anoniem: 130466

ga strax nog eff gsm.nl bellen om te vragen of ze de mijne al hebben verstuurd :X

ziet ernaar uit dat wij 2en als laatste overblijven crimson ;(

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 23-12-2004 09:23 ]

De hele nacht heb ik m'n telefoon aan laten staan om te proberen het geheugenkaartje te openen. Tevergeefs, vanochtend stond hij nog op "Opent". Ik heb de telefoon uitgezet en naar m'n werk gegaan. Ik woon in Den Haag en werk in Rotterdam. Hier aangekomen wilden wat collega's 'm zien, dus heb ik 'm aangezet. Meteen verbinding (blijvend) met het GSM-netwerk, en het geheugenkaartje is zonder problemen te lezen. Enige wat ik er van kan zeggen is: W...T...F...? Maar goed, hopen dat ie 't blijft doen :-)

• CriMsoN81
soms heeft een reboot (uit en weer aan dus...) meer succes dan wachten dat t een x gebeurd...
Het kaartje ff deruit en weer in doen kan ook helpen, voor de zekerheid ff blazen op de contactjes van de kaart enz...
Maar top dat ie het iig doet. Ik lig op de deurmat op de postbode te wachten ;)

Anoniem: 60479

vandaag uitgeleverd in ieder BelCompany filiaal :)

unbranded

CriMsoN81 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 10:03:
soms heeft een reboot (uit en weer aan dus...) meer succes dan wachten dat t een x gebeurd...
Het kaartje ff deruit en weer in doen kan ook helpen, voor de zekerheid ff blazen op de contactjes van de kaart enz...
Maar top dat ie het iig doet. Ik lig op de deurmat op de postbode te wachten ;)
Kijk je uit voor de Wehkamp? ;)

ja of voor het telefoonboek, die ik gelukkig laatst niet heb hoeven te bezorgen :D

heb net gsm.nl gebeld en ze zouden em nu vandaag gaan verzenden en dan heb ik em volgens die gozer morgen in huis :) , hoe bedoel je vlak voor de Kerst 8)7 :)

ps: apart detail, ik krijg em dus precies op m'n laatste stagedag :+

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 23-12-2004 11:23 ]

Gefeli (nou maar hopen dat ze er een kerstkaart opgeplakt hebben, dan komt ie zeker aan ;) ) Nu ie werkt ben ik er helemaal blji mee :D Echt gaaf, had het geluid van een Formule 1 wagen ingesteld als toon voor berichten, maar nog niet m'n volume aangepast. Krijg ik net een berichtje binnen O-) Hele afdeling schrok wakker :D

Anoniem: 131226 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:28:

Gefeli (nou maar hopen dat ze er een kerstkaart opgeplakt hebben, dan komt ie zeker aan ;) )
nou desnoods ga ik naar m'n werk (TPG) en duw een collega uit ze wagen en rijd em zelf wel naar huis :D :P

ik ben trouwens nog nooit zo snel klaar geweest met post lopen als vorige week zaterdag haha (ze hadden alle manschappen ingezet dus iedereen liep met een partner :) )
Anoniem: 131226 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:28:

Nu ie werkt ben ik er helemaal blji mee :D Echt gaaf, had het geluid van een Formule 1 wagen ingesteld als toon voor berichten, maar nog niet m'n volume aangepast. Krijg ik net een berichtje binnen O-) Hele afdeling schrok wakker :D
das wel veeeet hahaha, helaas krijg ik daar de kans niet meer voor, zou wel lache zijn aangezien er hier aan de overkant een kamer zit met 2 dames die net als wij de deur open hebben staan :D

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 23-12-2004 12:21 ]

• CriMsoN81
strakke boel dus :D kewl dat ie t doet... ik lig nog steeds op de mat...
Maar dan zijn ze wel aant aanklooien bij gsm.nl he Lau, had ie nog een reden opgegeven waarom pas vandaag op de post??

CriMsoN81 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:57:
strakke boel dus :D kewl dat ie t doet... ik lig nog steeds op de mat...
Maar dan zijn ze wel aant aanklooien bij gsm.nl he Lau, had ie nog een reden opgegeven waarom pas vandaag op de post??
nee helaas niet, en ik heb et eerlijk gezegt ook niet gevraagd (had ik indd mischien wel eff moeten doen).
Maar ik had zoiets van die gasten krijgen waarschijnlijk al allemaal gezeik over zich heen, dus ik heb et kort gehouden :X (WAAR IS M'N TELEFOON!!! :9 )
ik hoop alleen niet dat ie nu vertraging oploopt door de Kerstdrukte bij de TPG en dat ik em pas volgende week heb |:(

ps: et is dat ik de komende 2 weken niet hoef te werken bij de TPG anders had ik natuurlijk wel eff gecheckt of ie erbij zit ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 23-12-2004 14:30 ]

op nokia.nl hebben ze de text "gepland voor het 4e kwartaal" weggehaald bij de nokia 6630 :)

Anoniem: 131209

ja inderdaad belcompany gebelt en hij ligt klaar

Laatste keer dat ik ga proberen als eerste te zijn (d'r rust echt een vloek op mijn toestel omdat ik een van de eerste was met een unbranded en een van de laatsten van degenen die 'm dit jaar nog krijgen die 'm besteld heeft)

Gisteravond dus die problemen gehad. Eerste oplossing T-mobile: Ligt aan de combinatie sim-kaart en telefoon, we sturen je gratis een nieuwe sim kaart op. Mooi. Maar goed, later op de avond bleek het probleem niet aan de sim te liggen. Weer gebeld. T-mobile had nu ook zoiets van: dit ligt niet aan de sim. Dus ik gevraagd of ze die aanvraag voor de nieuwe sim konden annuleren (zo zonde om er dan toch een op te sturen). Dit zouden ze doen.

Vandaag lekker gebeld en gesmst, tot 15:00. Toen ineens kon ik niet meer bellen. Uit en aanzetten van de telefoon. Melding: Registratie sim kaart mislukt. Wtf? Ik weer T-mobile gebeld. "Ja, er is een nieuwe sim kaart naar u onderweg, die ontvangt u morgen, maar uw huidige sim is al wel vast geblokkeerd."

#@$%^$^(*(&)^&$%^#$%^#$%@#

Nou ja, zoals ik al eerder zei, ik kan er in ieder geval nog mee spelen (batterij ngo steeds vol op streepjes :) )

• HeyJIJdaar
  • Laatst online: 14-06 16:39
Ik heb vandaag ook naar de Belcompany gebeld, gevraagd daar had ik vanochtend naar toe gebeld en vanmiddag werd ik terug gebeld dat ze hem voor me binnen hebben. _/-\o_ Het is helaas wel een zilveren 6630, vind de groene net wat mooier.

Maar ik kreeg daar ook te horen, dat ik met mijn nummerbehoud van Orange naar KPN, deze telefoon niet mee kreeg, maar over twee maanden, wanneer de nummerportering gebeurd.

Is dat gebruikelijk??? Ik moet nu nog 2 maanden met me oude gsm, die bijna kapot is. :(

• CriMsoN81
voor gsm.nl is het iig niet gebruikelijk... Die sturen zsm een sim-kaart die je pas na de portering kunt gebruiken. Het toestel krijg -als die leverbaar is- ook zsm (behalve nu dan!) en die kun je al gebruiken met je oude kaartje.

Het lijkt mij onzin, je sluit t abonnement in principe al af, dus dat toestel zou je ook al mee moeten krijgen. Maar waarom ga je in godesnaam naar KPN??? Das NOG duurder dan VF toch??? :?

ps. vandaag dus nog niet binnengekregen helaas... ben benieuwd!

Damn, waar ik bang voor was, is waar.

In Rotterdam had ik geen problemen om te bellen of te smsen. Toen ik Den Haag inreed begon m'n telefoon echter weer, net als gisteravond, te zoeken naar een UMTS netwerk (waardoor hij niet meer met het GSM netwerk verbindt en je dus niet kan bellen. Hij kan overigens geen UMTS netwerk vinden. Linksboven blijft alleen 3G staan, zonder verbindingsstreepjes. Handmatig netwerk kiezen resulteert in 10 seconden verbonden met het GSM netwerk, waarna hij weer teruggaat naar het UMTS.)

T-mobile gebeld, duurde nogal lang om de medewerkster van de helpdesk duidelijk te maken wat nou precies het probleem was, maar uiteindelijk heeft ze 't doorgegeven aan de technische dienst. Dus 't is afwachten.

Ben wel heel benieuwd of er nog meer mensen in Den Haag zijn die wel of geen problemen hebben met hun UMTS telefoon (bij voorkeur mensen met T-mobile abo).

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Heeft iemand trouwens toevallig al zo'n RS-MMC kaartje geprobeerd die nu al te leveren zijn? (de zogenaamde 3volt RS-MMC)??? Ben erg benieuwd of die namelijk werken...

Een maat van mij heeft namelijk een 6260 die met 3volt kaartjes werkt. Ik heb zijn kaartje geprobeerd, en deze deed het ook in mijn telefoon... maar voor zover ik kon zien was het kaartje exact hetzelfde.... Anybody please??? :>

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-06 18:43
en is dat ook een nokia 6630?

Anoniem: 111759

Anoniem: 131226 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 18:30:
Damn, waar ik bang voor was, is waar.

In Rotterdam had ik geen problemen om te bellen of te smsen. Toen ik Den Haag inreed begon m'n telefoon echter weer, net als gisteravond, te zoeken naar een UMTS netwerk (waardoor hij niet meer met het GSM netwerk verbindt en je dus niet kan bellen. Hij kan overigens geen UMTS netwerk vinden. Linksboven blijft alleen 3G staan, zonder verbindingsstreepjes. Handmatig netwerk kiezen resulteert in 10 seconden verbonden met het GSM netwerk, waarna hij weer teruggaat naar het UMTS.)

T-mobile gebeld, duurde nogal lang om de medewerkster van de helpdesk duidelijk te maken wat nou precies het probleem was, maar uiteindelijk heeft ze 't doorgegeven aan de technische dienst. Dus 't is afwachten.

Ben wel heel benieuwd of er nog meer mensen in Den Haag zijn die wel of geen problemen hebben met hun UMTS telefoon (bij voorkeur mensen met T-mobile abo).
Ik heb UMTS van KPN met de SE Z1010. In gebieden waar UMTS-dekking is valt wel op dat de ontvangst van het normale GSM-netwerk iets minder sterk is dan daarbuiten, maar het blijft wel een sterk genoeg bereik om te kunnen bellen. Moet volgens mij ook wel, omdat UMTS een data-netwerk is en geen spraak

• CriMsoN81
...daarom snap ik eigenlijk ook niet dat je niet kan bellen (verbonden blijft met gsm) alstie op zoek is naar een UMTS signaal... Vindt t een vaag probleem iig...

En nogmaals: read this topic voordat je wat vraagt (ook al staan er veel lulverhalen in O-) )...
De 6630 werkt per definitie NIET met 3V kaartjes... De 6260 wel en iedere andere symbian gsm ook. Voor zover ik weet is de 6630 de enige nog die met DV/dual voltage/MMCmobile (allemaal dezelfde) kaartjes werkt.

En NEE, er zijn nog geen grotere kaartjes beschikbaar dan 64MB, die komen volgend jaar pas...

DUS: EERST TOPIC LEZEN, DAN GOOGLEN, SNAP JE T DAN NOG NIET KUN JE T VRAGEN...

sorry hoor, maar tis al zo vaak gevraagd...

CriMsoN81 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 18:14:
voor gsm.nl is het iig niet gebruikelijk... Die sturen zsm een sim-kaart die je pas na de portering kunt gebruiken. Het toestel krijg -als die leverbaar is- ook zsm (behalve nu dan!) en die kun je al gebruiken met je oude kaartje.

Het lijkt mij onzin, je sluit t abonnement in principe al af, dus dat toestel zou je ook al mee moeten krijgen. Maar waarom ga je in godesnaam naar KPN??? Das NOG duurder dan VF toch??? :?

ps. vandaag dus nog niet binnengekregen helaas... ben benieuwd!
Ja precies, ik kreeg al na 1 week of zo m'n simkaart (HI 20) maar heb nu (als ie morgen echt komt) wel bijna 3 maanden moeten wachten op m'n phone en ik heb em dus ook bij gsm.nl vandaan.

nou Crimson et lijkt erop dat wij em dan waarschijnlijk alle2 morgen krijgen :) ik mag om half 4 weg bij m'n stage, dus dan ga ik naar huis en op de deurmat zitten met m'n stopwatch :P

• HeyJIJdaar
@Crimson & Lau22

Ik heb zojuist ff opheldering gevraagd bij Belcompany. Ze gaven me aan dat KPN itt andere netwerken geen tijdelijk telefoonnummer geven, daarom krijg ik de telefoon pas als mijn nummer definitief overgezet is. |:( Me garantie gaat al wel in bij afsluiten en als het lang duurt, dan moet ik langer wachten.

Beetje vreemd... is dit bij andere zaken (The Phone House, T for Telecom etc.) ook zo? :?

De reden dat ik voor KPN kies, is niet vanwege UMTS, daarvan is hier geen dekking. Van Vodafone en T-Mobile is hier de ontvangst slecht. Vandaar dat ik naar KPN ga, met de mogelijkheden van een mooi toestel.

Dat klopt ja ik kreeg ook geen tijdelijk nummer, maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe dat zit bij belcompany of tfortelecom of zo....

ik ben iig erg blij dat ik HI heb genomen aangezien ik eerst met t-mobile m'n phone op tafel legde en de ontvangst compleet weg was :| dat heb ik nu dus niet meer, ik kan strax dus letterlijk overal ter wereld bellen en gebeld worden en das wel vet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Offtopic: damnit! ik merk net dat ik elke x dat ik internet heb afgesloten, ik mezelf niet heb uitgelogd van tweakers |:(
kortom strax denkt iedereen dat ik nooit slaap en dat dit een obsessie voor me is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 130466 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 00:30:
foutje :X

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 24-12-2004 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
De Mediamarkt in den haag heeft er eentje bennen gekregen. Ik heb ermee gespeelt en ik moet zeggen dat ie binnenkort van mij is. :) Dan maar een 2de abbo d'r bij.Tis toch maar 23,5 euries. (wel 100 ballen bijbetalen maar krijg er wel een waardebon bij van €75 euries :) )

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 20:36:
[...]

Ik heb UMTS van KPN met de SE Z1010. In gebieden waar UMTS-dekking is valt wel op dat de ontvangst van het normale GSM-netwerk iets minder sterk is dan daarbuiten, maar het blijft wel een sterk genoeg bereik om te kunnen bellen. Moet volgens mij ook wel, omdat UMTS een data-netwerk is en geen spraak
Dat dacht ik nou ook. Begon al te twijfelen of UMTS niet ook spraak kan regelen en dus de vervanger wordt voor het GSM-netwerk. Maar goed, probleem is still up and running en tot op heden geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 00:30:
Offtopic: damnit! ik merk net dat ik elke x dat ik internet heb afgesloten, ik mezelf niet heb uitgelogd van tweakers |:(
kortom strax denkt iedereen dat ik nooit slaap en dat dit een obsessie voor me is :?
uitloggen bij tweakers? bmwhahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Anoniem: 111759 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 20:36:
Via UMTS kan je ook gewoon spraak 'gebruiken'. Kijk naar 3 in allerlei Europese landen, die bieden gewoon spraak aan. En dat geldt natuurlijk voor alle 3G only netwerken, die zouden echt weinig klanten binnen halen als ze alleen data zouden aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
CriMsoN81 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 21:38:
...daarom snap ik eigenlijk ook niet dat je niet kan bellen (verbonden blijft met gsm) alstie op zoek is naar een UMTS signaal... Vindt t een vaag probleem iig...

En nogmaals: read this topic voordat je wat vraagt (ook al staan er veel lulverhalen in O-) )...
De 6630 werkt per definitie NIET met 3V kaartjes... De 6260 wel en iedere andere symbian gsm ook. Voor zover ik weet is de 6630 de enige nog die met DV/dual voltage/MMCmobile (allemaal dezelfde) kaartjes werkt.

En NEE, er zijn nog geen grotere kaartjes beschikbaar dan 64MB, die komen volgend jaar pas...

DUS: EERST TOPIC LEZEN, DAN GOOGLEN, SNAP JE T DAN NOG NIET KUN JE T VRAGEN...

sorry hoor, maar tis al zo vaak gevraagd...
Keerl, ff dimmen jah! :*) Als je 't topic zelf goed had gelezen, dan had je kunnen lezen dat ik zelf al een aantal posts heb gemaakt over de specificaties (en de namen) van deze nieuwe kaartjes.

Ontopic: ik was gewoon benieuwd of bij de 6260 toevallig standaard hetzelfde kaartje wordt geleverd als bij de 6630.... of dat hij stiekem toch werkt met andere kaartjes (en aangezien ik nog niet echt iemand heb gezien die dit daadwerkelijk getest heeft was ik gewoon benieuwd! ) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandiekie schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 11:35:
[...]

Keerl, ff dimmen jah! :*) Als je 't topic zelf goed had gelezen, dan had je kunnen lezen dat ik zelf al een aantal posts heb gemaakt over de specificaties (en de namen) van deze nieuwe kaartjes.

Ontopic: ik was gewoon benieuwd of bij de 6260 toevallig standaard hetzelfde kaartje wordt geleverd als bij de 6630.... of dat hij stiekem toch werkt met andere kaartjes (en aangezien ik nog niet echt iemand heb gezien die dit daadwerkelijk getest heeft was ik gewoon benieuwd! ) B)
Ik zou als ik jou was eff dimme makker ;) hij geeft gewoon aan dat iedereen moet lezen voordat ie dingen gaat roepen, als jij dat met je domme harses niet kan begrijpen is dat pech voor jou KEERL! ;) (geen flame bedoelt of zo :9 )

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 24-12-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
HeyJIJdaar schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:57:
@Crimson & Lau22

Ik heb zojuist ff opheldering gevraagd bij Belcompany. Ze gaven me aan dat KPN itt andere netwerken geen tijdelijk telefoonnummer geven, daarom krijg ik de telefoon pas als mijn nummer definitief overgezet is. |:( Me garantie gaat al wel in bij afsluiten en als het lang duurt, dan moet ik langer wachten.

Beetje vreemd... is dit bij andere zaken (The Phone House, T for Telecom etc.) ook zo? :?

De reden dat ik voor KPN kies, is niet vanwege UMTS, daarvan is hier geen dekking. Van Vodafone en T-Mobile is hier de ontvangst slecht. Vandaar dat ik naar KPN ga, met de mogelijkheden van een mooi toestel.
KPN en Vodafone laten je abonnement pas ingaan als je telefoonnummer is geporteerd itt andere netwerken. Dat betekent dus dat je bij KPN en Vodafone niet 3 maanden (afhankelijk van de opzegtermijn van je huidige abonnement) met een dubbel abonnement zit. Nadeel is dus dat ze je telefoon ook pas over 3 maanden sturen.
Een keer gevraagd bij een VF-Citypoint. "We kunnen je de telefoon wel meteen meegeven en je abonnementje met een tijdelijk nummer meteen in laten gaan, wordt over 3 maanden je nummer omgezet." "Oh ja, we hebben een aanbieding: de 1e 3 maanden zijn bij ons op dit moment gratis, dus je betaald niet dubbel." ..... Nee, maar dan is het voordeeltje van de 1e 3 maanden gratis ook weg, want ik heb wel degelijk gewoon een 2e abonnement lopen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18605

Het duurt niet 3 maanden voor je je telefoon krijgt bij Vodafone als je nog een ander abo hebt lopen: bij mij duurt het 2 weken, dat is de tijd die nodig is om goedkeuring te krijgen van m'n huidige provider. Nog 13 dagen dus hoop ik, dan hebbikum :+D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
...maar als je garantie WEL meteen in gaat dan is het behoorlijk verneukeratief...
Toch snap ik nog steeds niet waarom je dan niet meteen al het toestel meekrijgt... Kan toch (muv de VF-versie) gewoon met een andere SIM gebruikt worden??

Thanx voor de backup Lau, en sorry als het zo harsh over kwam man, maar ik hou ook niet bij wie een stuk of 5 pag's geleden wel of niet wat gezegd heeft, ik heb t iig wel helemaal bijgehouden. En naar mijn idee staat het gewoon duidelijk dat de 6630 de enige is met die nieuwe kaartjes en dat 6260 andere (oudere, nu gangbare) kaartjes heeft. De nieuwe MMCmobiles zijn wel backwards compatible. Je kan ze dus volgens mij wel in een 6260 steken en dus niet andersom.

still no 6630 though... zeker ERG druk bij de TPG :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YESSSS IK HEB EM!!! heb net m'n moeder gebeld en hij was gekomen :*) :*) :*) EIN DU LUK :D
sorry moest eff...... :X

nou Crimson nu jij nog :) wel kut dat ie bij jou er nog niet is trouwens....mischien komt ie eind van de middag je weet niet bij mij is dat ook zo vaak gebeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Anoniem: 130466 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 12:07:
[...]

Ik zou als ik jou was eff dimme makker ;) hij geeft gewoon aan dat iedereen moet lezen voordat ie dingen gaat roepen, als jij dat met je domme harses niet kan begrijpen is dat pech voor jou KEERL! ;) (geen flame bedoelt of zo :9 )
*zucht* :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Thanx voor de backup Lau, en sorry als het zo harsh over kwam man, maar ik hou ook niet bij wie een stuk of 5 pag's geleden wel of niet wat gezegd heeft, ik heb t iig wel helemaal bijgehouden. En naar mijn idee staat het gewoon duidelijk dat de 6630 de enige is met die nieuwe kaartjes en dat 6260 andere (oudere, nu gangbare) kaartjes heeft. De nieuwe MMCmobiles zijn wel backwards compatible. Je kan ze dus volgens mij wel in een 6260 steken en dus niet andersom.
:O

Dan zal ik m'n vraag nog een keer herhalen: Is het kaartje wat STANDAARD geleverd wordt bij een 6260 HETZELFDE kaartje als wat geleverd wordt door Vodafone bij een 6630 (dus de 32MB kaart die bij de 6630 zit, waarschijnlijk een vroege versie van de MMC Mobile standaard)....

Volgens mij vroeg ik toch echt wat anders, en JA, ik heb 't topic ook helemaal gelezen, want ik post ook al praktisch vanaf pagina 1 (of in ieder geval ergens in het begin) van dit topic... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
CriMsoN81 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 14:13:
...maar als je garantie WEL meteen in gaat dan is het behoorlijk verneukeratief...
Toch snap ik nog steeds niet waarom je dan niet meteen al het toestel meekrijgt... Kan toch (muv de VF-versie) gewoon met een andere SIM gebruikt worden??
Je gaat pas over (bijv.) 3 maanden gebruik maken van onze diensten, maar hier heb je vast een gloednieuwe telefoon t.w.v. +/- €500,- die je kunt gebruiken met de diensten van onze concurrent. yeah right! ....nou ik snap het wel....
Garantie gaat in zodra je de telefoon hebt. Dus in het geval van een simlock van VF is dat inderdaad beroerd als je hem meteen zou krijgen.

Langzamerhand stromen de telefoons eindelijk binnen.....wat zijn de eerste gebruikerservaringen? Is het waar wat ze zeggen? Te groot, te klein, precies goed? Prettig in de hand? Hoe is het toetsenbordje (smst ie lekker)? Kwaliteit beeldscherm? Snelheid? Camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100959

Er zijn nog niet veel pics hier te vinden van een unbranded versie....
Kan iemand er een paar posten, met een soort van review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wil je een review? KAN NIE BELLUH!

Zo, effe de frustratie eruit ;)

Status update:

Nokia zegt: Doordat je provider (T-mobile) bezig is met het UMTS netwerk op te zetten en testen utivoert, belemmert dit je mogelijkheid om te bellen. Daar valt niets aan te doen totdat het UMTS netwerk up and running is.

T-mobile zegt: Technische dienst heeft in EEN handleiding van de 6630 op pagina 111 (mijn papieren handleiding gaat maar tot pagina 108, de digitale handleiding van de nokia site beschrijft op die pagina slechts beveiligingsinstellingen) iets gelezen over "netwerkmodus in dual mode". Deze zou te veranderen zjin in een soort van "single mode" waardoor je telefoon alleen nog maar van het GSM netwerk gebruik maakt. Deze instelling kan ik niet terugvinden op mijn telefoon of in de handleidingen, dus de technische dienst moet mij nog terugbellen in weklee handleiding ze deze informatie gezien hebben (nokia zelf wist hier ook niets van).

Nou heb ik er een hard hoofd in dat er een dergelijke instelling is (via google niets kunnen vinden). Als dit niet werkt, dan kan ik dus niet bellen in Den Haag (en wellicht later in andere steden, waar ze UMTS optakelen maar nog niet aanbieden). Denk dat ik dan maar ga proberen het hele zooitje terug te sturen en het abonnement te cancellen. Zonde van zo'n gave telefoon, maar goed, moet nog wel kunnen bellen natuurlijk. (Overigens zit ik er aan te denken dan alsnog over te stappen op vodafone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
heeft iemand plaatjes ofzo>? zelfgemaakt bedoel ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou zoals ik al zei HEB IK EM DUS! :D en ik ga eff opsommen wat m'n eerste indruk is:

1: telefoon is vet klein en ligt erg goed in de hand maar is iets zwaarder natuurlijk dan normale gsm's
2: beeldscherm is erg scherp en helder! gewoon supermooi!!
3: camera is goed, maar erg veel ruis in de foto's zowel op de telefoon als op m'n computer, maar dit komt waarschijnlijk omdat ik binnenshuis foto's heb gemaakt toen et al donker was dus ik moet nog oordelen op klaarlichte dag ;)
4: ik persoonlijk vond et nogal een karwei om et frontje eraf te halen om de accu erin te doen (na enig geschuif lukte et wel) en de rs-mmc erin doen vind ik erg lastig (bijt nagels dus das kut haha)
5: ik heb et nummer call on me erop gezet van eric prydz of zoiets en via de speaker klonk et errrrg vet :*) weliswaar geen echte bas en zo maar wel ruim voldoende :D
6: ik heb de blizzard installer geinstalleerd en sonicn draait er perfect op :*) (ga nu andere spellen proberen)

zo dit zijn mijn eerste indruk punten, en ik ben overweldigd door de hoeveelheid opties en functies et apparaat heeft, echt superveel!! en ik vind et de vetste telefoon die er momenteel is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-06 13:07
Ik ben ook van plan om een unbranded 6630 te halen. Helaas kan ik pas eind januari mijn abo verlengen. Nu gaat mijn moeder in januari naar Hong Kong en komt ze in februari terug. Daar kost dat ding los maar 4680 hk$ wat omgerekend 470 euro is ! Misschien dat ik maar mijn abo met cashback ga verlengen en daar de telefoon laat halen. Enige probleem is natuurlijk de taal ( zit meestal wel Engels op ) en de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand trouwens hoe je n-gage games kan verwijderen? ik krijg ze namelijk niet uit m'n phone en ik weet niet of ik wel m'n mmc kaart kan formatteren zonder al m'n apps en zo kwijt te raken :?

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 24-12-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Nou het beste is om een file explorer te installeren. Ik weet niet of er al een file explorer op de 6630 zit anders moet je ff googlen naar Fexplorer of Seleq. Zoek middels de ingestalleerde File explorer naar je geheugenkaart drive ( op mijn n-gage is dat E: ). Ga naar system -> apps en daar kan je mappen zien. Meeste N-Gage spellen heet 6lettercijfercijfer dus bijv. 6r54 verwijder die map en je bent klaar. Je kan natuurlijk ook je MMC in je cardreader ( als je die bezit ) doen en de boel verwijderen via je pc. Als het goed is, is je systeemmap verborgen als je je MMC bekijkt via de pc. In dat geval ( met windows xp ) -> extra -> mapopties-> weergave -> verborgen bestanden en mappen weergeven :)

[ Voor 17% gewijzigd door dcell op 24-12-2004 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dcell schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 23:09:
Nou het beste is om een file explorer te installeren. Ik weet niet of er al een file explorer op de 6630 zit anders moet je ff googlen naar Fexplorer of Seleq. Zoek middels de ingestalleerde File explorer naar je geheugenkaart drive ( op mijn n-gage is dat E: ). Ga naar system -> apps en daar kan je mappen zien. Meeste N-Gage spellen heet 6lettercijfercijfer dus bijv. 6r54 verwijder die map en je bent klaar. Je kan natuurlijk ook je MMC in je cardreader ( als je die bezit ) doen en de boel verwijderen via je pc. Als het goed is, is je systeemmap verborgen als je je MMC bekijkt via de pc. In dat geval ( met windows xp ) -> extra -> mapopties-> weergave -> verborgen bestanden en mappen weergeven :)
oke thnx dude, helaas is et dus niet zo simpel om je mmc te formatteren? :? ik zit op win 2000 en heb alles ingesteld zodat ie alle bestanden moet laten zien, maar ik zie alleen een verdacht bestand op de mmc staan dat begint met: 06blablabla.dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
je mmc formateren zou kunnen want dan worden alle gegevens gewist van je mmc. Maar ik heb soms nog wat andere dingen op mmc staan die ik niet wil wissen dus ik doe het altijd omslachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yess heb em eraf kunnen krijgen, wat een super programma dat FExplorer zeg wow!!! je ziet echt alles wat je normaal nooit te zien krijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dcell schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 23:27:
je mmc formateren zou kunnen want dan worden alle gegevens gewist van je mmc. Maar ik heb soms nog wat andere dingen op mmc staan die ik niet wil wissen dus ik doe het altijd omslachtig :)
maar worden dan ook niet alle standaard apps gewist en zo? of alleen dingen zoals foto's sounds en dat soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
als je je MMC formateert dan worden alle gegevens van je kaartje verwijderd. Dus alle apps, games, sounds, pics die op je MMC staan. Is het trouwens nog gelukt met andere N-gage games ? Hou me op de hoogte ;)

[ Voor 23% gewijzigd door dcell op 25-12-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dcell schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 00:01:
als je je MMC formateert dan worden alle gegevens van je kaartje verwijderd. Dus alle apps, games, sounds, pics die op je MMC staan. Is het trouwens nog gelukt met andere N-gage games ? Hou me op de hoogte ;)
damnit dat betekent dus dat alle apps die er standaard opstaan ook weg zijn |:(
ik merk wel trouwens dat als ik em nu opstart dat ie er langer over doet om het menu op te bouwen, heb jij een idee waar dat aan kan liggen? :?

sonicn doet et dus perfect, red faction doet et niet en voor de rest moet ik nog testen, i'll keep you posted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
hoe meer dingen je installeert op je telefoon, hoe slomer hij opstart. Ik weet niet of het ook ligt aan dingen die op je MMC staan. Mijn N-gage had wel last van slomer opstarten als ik meer dingen op tel had geinstalleerd, ik weet niet of dat ook geldt voor de 6630. Die is zowiezo beter want die heeft een tweede processor om de boel te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:33:
Nou zoals ik al zei HEB IK EM DUS! :D en ik ga eff opsommen wat m'n eerste indruk is:..
Als toevoeging op die eerste uitdrukking zal ik toevoegen wat die van mij zijn, en deze zijn onderstreept.

1: telefoon is vet klein en ligt erg goed in de hand maar is iets zwaarder natuurlijk dan normale gsm's
Vet klein valt nog wel mee. Maar ik vond hem kleiner dan dat ik dacht. Ik keek in het doosje en dacht, wow hij is nog best klein. In je handen valt het niet tegen, hij is idd niet groot.
2: beeldscherm is erg scherp en helder! gewoon supermooi!!
Idd erg helder, geen dode pixels en alles op en toppie.
3: camera is goed, maar erg veel ruis in de foto's zowel op de telefoon als op m'n computer, maar dit komt waarschijnlijk omdat ik binnenshuis foto's heb gemaakt toen et al donker was dus ik moet nog oordelen op klaarlichte dag
Ik had ook veel ruis binnenhuis. Nachtmodus darentegen was wel weer goed dan. Foto's van overdag moeten zich nog laten zien. ;)
4: ik persoonlijk vond et nogal een karwei om et frontje eraf te halen om de accu erin te doen (na enig geschuif lukte et wel) en de rs-mmc erin doen vind ik erg lastig (bijt nagels dus das kut haha)
Ik had ook moeite om de achterkant er af te halen. Omdat het een nieuw apparaat is, ga je niet meteen breken. Dus maar voorzichten doen. Maar met de vingers (nagels red.) eroonder lukt het wel. Je breekt niks, achteraf :)
5: ik heb et nummer call on me erop gezet van eric prydz of zoiets en via de speaker klonk et errrrg vet :*) weliswaar geen echte bas en zo maar wel ruim voldoende :D
Gewone speaker is inderdaad echt cool, Maar probeer het eens met headset, de bass is duidkeijk hoorbaar!
6: ik heb de blizzard installer geinstalleerd en sonicn draait er perfect op :*) (ga nu andere spellen proberen)
Ik heb ook wat geprobeerd, zie het schema hieronder:

Spellen die niet draaien
- Bomberman
- Tomb raider
- Fifa 2k5
- Virtua Tennis

Spellen die het wel doen:
- Sega Rally
- SonicN

Spellen die ik zal probreren:
- Ghost recon
- Rayman 3
- Puzzle Bubble
- SnakeS
- Spiderman
- Red Faction
- Fifa 2k4
- Tony Hawk

Bij sommige spellen moest ik DLLs overschrijven; dit heb ik uit voor zorg niet gedaan, misschien doen ze het wel als je ze overschrijft.
zo dit zijn mijn eerste indruk punten, en ik ben overweldigd door de hoeveelheid opties en functies et apparaat heeft, echt superveel!! en ik vind et de vetste telefoon die er momenteel is :D
Helemaal mee eens. Ik heb genoeg ervaring met compers en mobiele telefoons, maar deze opent een hele nieuwe wereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hierbij mijn eerste probleem (overigens NIET EXPRES vergeten in deel1 noch eerste bricht hier):

Ik wil een filmpje opnemen en de telefoon zegt dat het geugen vol zit, en dat ik programma's af moet sluiten. Ik heb de telefoon opnieuw opgestart, en het helpt niks.
Bij de instellingen heb ik instgesteld dat het opgelsagen moet worden op de memorycard, maar doet ook niks. Ik heb 40 mb vrij op de kaart. In de telefoon 8 mb.

Ik heb alls gekopieerd naar de harde schijf van mn computer, en de kaart leeg gehaald.
Erin gedaan: geen effect. opnieuw opstarten van de telefoon hielp plotseling wel. Ik kan nu wer opnemen.

Eeerste bugs? Of gewoon toeval ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
op nieuwemobiel.nl staat dat ie ook flight modus heeft :) maar is dat ook echt zo, kan het namelijk niet vinden op de nokia site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131259

dsonnaville schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 10:53:
op nieuwemobiel.nl staat dat ie ook flight modus heeft :) maar is dat ook echt zo, kan het namelijk niet vinden op de nokia site
ik denk dat hier bedoeld wordt dat je ook kunt kiezen voor het profiel "off Line" je hebt dan geen verbinding met het netwerk dus mag het toestel ook gebruiken in het vliegtuig of ziekenhuis bijvoorbeeld. Je bent dan natuurlijk niet meer bereikbaar maar kunt wel gebruik blijven maken van de smartphone functies zoals agenda, MP3, rekenmachine etc.

Ik heb het toestel nu 2 dagen en ben er zeer tevreden over. Niet te groot, juist kleiner dan ik verwacht had. Toetsen zijn best klein maar niet te klein, zeer mooi scherm kortom zeer mooi en functioneel toestel. Gelukkig wel even gewacht op de non branded versie. speelt gewoon MP3 als ringtone, 64 Mb geheugen kaart etc.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 131259 op 25-12-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb voor de gein ff een Microsoft Bluetooth toetsenbord aangesloten op de telefoon, handig bij t typen van mails en smsjes. Je kunt werkelijk de hele telefoon besturen met het toetsenbord. Ik ben er zo verliefd op geworden dat ik waarschijnlijk zo'n mini Nokia toetsenbordje ga halen als ie uit is. Ik zit nu alleen nog te twijfelen tussen die en de Stowaway. De Nokia heeft namelijk geen houdertje voor zover ik het heb kunnen zien. Als ie die niet heeft en hij is niet veel goedkoper dan de Stowaway, ga ik voor laatstgenoemde. Die paar speciale toetsen (menu-toets, selectietoetsen) neem ik dan maar voor lief, want die kun je ook met toetsencombinaties voor elkaar krijgen.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
http://www.nokia.com/nokia/0,,58982,00.html

zoek en gij zult vinden. Er zit wel een houdertje op de Nokia-versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

ow cool, het stond niet op de pic bij Expansys, vandaar dat ik dacht dat ie er niet bij zat. Dan wordt de keus gemakkelijk :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik hoop dan iig dat die van nokia niet duur word, de Kerstperiode is al duur genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120698

Anoniem: 130466 schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 19:16:
ik hoop dan iig dat die van nokia niet duur word, de Kerstperiode is al duur genoeg ;)
ik heb op wat buitenlandse site's gekeken en daar is hij tekoop voor 135 euro dus dat zal in nederland wel duurder worden (zoals gewoonlijk |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Anoniem: 120698 schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 23:33:
[...]

ik heb op wat buitenlandse site's gekeken en daar is hij tekoop voor 135 euro dus dat zal in nederland wel duurder worden (zoals gewoonlijk |:( )
Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120698 schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 23:33:
[...]

jeeeeesus dat is echt belachelijk duur!!! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
ik heb ff gegoogled en in nederland kon je m voor 109 euro kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbels
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-12-2023
Anoniem: 26009 schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 02:36:
Hierbij mijn eerste probleem (overigens NIET EXPRES vergeten in deel1 noch eerste bricht hier):

Ik wil een filmpje opnemen en de telefoon zegt dat het geugen vol zit, en dat ik programma's af moet sluiten. Ik heb de telefoon opnieuw opgestart, en het helpt niks.
Bij de instellingen heb ik instgesteld dat het opgelsagen moet worden op de memorycard, maar doet ook niks. Ik heb 40 mb vrij op de kaart. In de telefoon 8 mb.

Ik heb alls gekopieerd naar de harde schijf van mn computer, en de kaart leeg gehaald.
Erin gedaan: geen effect. opnieuw opstarten van de telefoon hielp plotseling wel. Ik kan nu wer opnemen.

Eeerste bugs? Of gewoon toeval ...
Ik heb dus PRECIES hetzelfde probleem :(
Op het allaboutsymbian forum heeft ook al iemand dit mogen ervaren met de 6630.
Ik krijg hrt trouwens ook echt NIET opgelost. geheugen is er meer dan genoeg en er draait nix op de achtergrond. Ook aan/uit werkt niet.
Anybody??? :S

(btw, nog even kort. Automatische toetsten blokering....ergens in te stellen.? Kon niet verder dan handmatig tot nu toe.)

[ Voor 6% gewijzigd door timbels op 26-12-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76476

op een italiaans forum zijn er al ganse bug reports. Er zijn naar ik gehoord heb vele problemen. hopelijk lossen firmwares deze op vr jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131259

welk forum ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik heb geprobeerd om programma's van Psiloc op m'n 6630 te installeren, maar ik zie alleen een seconden een splash screen, maar dan verschijnt het menu weer. Ik heb dit alleen bij programma's van Psiloc. Iemand hetzelfde probleem?

[ Voor 5% gewijzigd door wace op 26-12-2004 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben link kwijt, morgen zal ik het vragen aan een italiaanse maat v me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
wace schreef op zondag 26 december 2004 @ 22:55:
Ik heb geprobeerd om programma's van Psiloc op m'n 6630 te installeren, maar ik zie alleen een seconden een splash screen, maar dan verschijnt het menu weer. Ik heb dit alleen bij programma's van Psiloc. Iemand hetzelfde probleem?
Psiloc is druk bezig hun software 6630 compatible te maken, ondanks dat op hun website staat dat ze dat al zijn. Ik heb gekochte Psiloc software (Goldsuite) en heb inmiddels van de meeste applicatie een wel werkende versie van support ontvangen.
Het splash screen komt door de anti-piraterij software die ze gebruiken (Common Security), dat je hierna niets meer ziet komt door de incompatibiliteit.
Als je legale versies hebt dus even Psiloc mailen voor de nieuwe versie, anders niet zeuren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crimson heb je nou je 6630 al binnen gehad of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand trouwens of er een zelfde applicatie bestaat als FXplorer maar dan voor de pc??? ik kan namelijk niet de verborgen mappen en bestanden beheren vanaf m'n pc terwijl dat nou juist handig zou zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BTW over het verwijderen van Ngage spelletjes: ze laten ook wel eens libs achter in /system/libs. Ook maken ze nog wel eens directories aan op C: voor de savegames en configfiles. Succes ermee ;].

@ Timbels: *#7370# zou je originele firmware moeten herstellen, compleet met de instellingen van je provider. Op mijn 7650 heb ik het vaak gedaan. Zorg voor een volle batterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbels
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-12-2023
[b]@ Timbels: *#7370# zou je originele firmware moeten herstellen, compleet met de instellingen van je provider. Op mijn 7650 heb ik het vaak gedaan. Zorg voor een volle batterij!
Yo, thnx voor de reply. Het is me net al gelukt. De mem. card bleek de boosdoener. Na formatering hiervan doet de video recorder het weer en ook de slowdows / hangs in het menu zijn verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

weet iemand of er een nokia komt met dezelfde specs als de 6630
maar dan met een ander uiterlijk? dat "ronde" gedeelte van de telefoon staat me namelijk niet zo aan :p

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of et mogelijk is om de apps die standaard op de mcc-kaart staan (zeg maar de probeer-apps) te backuppen of over te zetten op m'n computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100959

Aswin schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 00:41:
weet iemand of er een nokia komt met dezelfde specs als de 6630
maar dan met een ander uiterlijk? dat "ronde" gedeelte van de telefoon staat me namelijk niet zo aan :p
De nokia 6680?
Zie topic: De Nokia 6680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18605 schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:59:
BTW over het verwijderen van Ngage spelletjes: ze laten ook wel eens libs achter in /system/libs. Ook maken ze nog wel eens directories aan op C: voor de savegames en configfiles. Succes ermee ;].

@ Timbels: *#7370# zou je originele firmware moeten herstellen, compleet met de instellingen van je provider. Op mijn 7650 heb ik het vaak gedaan. Zorg voor een volle batterij!
en wat is de blokkeringscode? En zorgt dit ervoor dat al die zooi die door ngage games is aangemaakt (directories en zo) weggegooid wordt?

-- Edit --

Blokkerignscode stond in de handleiding. Gooit idd ook alle ngage zooi weg :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 131226 op 28-12-2004 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blokkeringscode weet ik niet.
*#7370# wist alles op jhe telefoon zoals gezegd, dus ook rotzooi van NGage spelletjes. Het wist niet je memorycard

Nog een tip voor iedereen: defragementeren van de memcard maakt de telefoon sneller. Met m'n 6600 maakte het veel verschil.

Backup van je MMC kan je gewoon doen met een cardreader. Als iemand nog de originele Vodafone MMC wil hebben laat het me weten dan stuur ik 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18605 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 13:24:
Blokkeringscode weet ik niet.
*#7370# wist alles op jhe telefoon zoals gezegd, dus ook rotzooi van NGage spelletjes. Het wist niet je memorycard

Nog een tip voor iedereen: defragementeren van de memcard maakt de telefoon sneller. Met m'n 6600 maakte het veel verschil.

Backup van je MMC kan je gewoon doen met een cardreader. Als iemand nog de originele Vodafone MMC wil hebben laat het me weten dan stuur ik 'm.
ja maar kun je dan ook net als in FXplorer alle mappen en bestanden zien of alleen zoals in de nokia phone browser bepaalde mappen en zo? ik wil namelijk alle probeer apps van nokia die standaard op de mmc staan backuppen zodat ik ze later weer kan terugzetten :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 28-12-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-06 22:46
Hoe defragmenteer je dat dan? Ik heb een 6600, ben wel eens benieuwd. Moet dat in FExplorer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zowel defragmenteren als copiëren doe ik met een cardreader en de explorer van windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18605 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:07:
Zowel defragmenteren als copiëren doe ik met een cardreader en de explorer van windows.
maar hoe zie jij dan in windows explorer alle verborgen bestanden en mappen want die zie ik dus niet, ookal heb ik "verborgen bestanden weergeven" aanstaan :/

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 28-12-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan toe je toch iets verkeerd want ik zie gewoon alle verborgen bestanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even een vraagje, ik kan het web niet op , maak gebruik van hi abonnement
ik ga naar web dan gin dan optie downloaden, er wordt gevraagt serververbinding tot stand brengen kies ja . volgens mij krijg ik dan verbinding en vervolgens wit scherm ik snap er niks van weet iemand hoe het wel moet

kan ook nergens vinden waar ik wapinstellingen kan invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb er ook een tijd naar gezocht, maar je moet eerst 313 bellen en dan gprs en mms activeren anders kun je nix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ik gedaan en was al aangemeld
ik ga naar gin dan downloaden selecteer dit dan wordt gevraagt om serververbinding kies ja en hoe dan verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Is hier nog iemand die toevallig hier de 6630 icm Orange World heeft ? Werken de oude instellingen van bijv. de 6600 nog voor gprs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131209 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 21:47:
heb ik gedaan en was al aangemeld
ik ga naar gin dan downloaden selecteer dit dan wordt gevraagt om serververbinding kies ja en hoe dan verder?
nou als et goed is krijg je als je verbinding hebt gewoon et scherm met de ''ga naar balk'' te zien en zo, en als ie niet kan verbinden krijg je een error.
thats all i know.....sorry :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok bedankt, ga het nog wel een keer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
Heyz,

Kheb mijn simlockvrije 6630 nu ook binnen, gewoon bij de Phone House in Almelo op bestelling gekocht. _/-\o_

Ik heb in de winkel eventjes gespeeld met het toestel. Foto's gemaakt, zagen er goed uit en ook via Bleutooth uitgeprint. De lichtomstandigheden waren niet perfect, iets ruis op de afgedrukte foto zichtbaar. Maar de kleuren zagen er goed uit en viel me al met al niet tegen.

Hebben jullie misschien ook real-life met de 6630 gemaakte foto's?

Als de nummerportering goedgekeurd is, dan heb ik hem ook binnen, dan kan ik ook beginnen met spielerij. Tips, handigheden en leuke links hou ik me aanbevolen.

Ik hoop dat hij jullie al wel bevalt...

...en alvast een goede jaarwisseling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier de link:

www.6630.it

de italianen kunnen al lang de 6630 kopen, naar 't schijnt hebben ze veel bugs gevonden en zijn er velen niet tevreden.
Hier op dit forum schijnt het nogal mee te vallen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Anoniem: 76476 schreef op woensdag 29 december 2004 @ 02:14:
hier de link:

www.6630.it

de italianen kunnen al lang de 6630 kopen, naar 't schijnt hebben ze veel bugs gevonden en zijn er velen niet tevreden.
Hier op dit forum schijnt het nogal mee te vallen !
Nou, om dan toch te mekkeren: M'n 32mb card wil af en toe nog wel eens buggy doen... start je een applicatie, kom je direct terug in het hoofdmenu (berichten, camera etc)...

Ook doet hij dit wel eens als je foto's wil kijken bij Media => Bldbeheer... dan kun je kiezen uit telefoongeheugen en de memory kaart... soms is de laatste dan grijs... ik moet de kaart er dan uithalen, en weer terugdoen, en vervolgens doet ie 't weer... dat is alles wat ik zo kan vinden aan bugs.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door vandiekie op 29-12-2004 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Misschien dat de Italianen nog een oudere firmware hebben (aangezien die daar al een tijdje te krijgen is).

Er zitten natuurlijk weer een hoop nieuwigheden op deze telefoon.(3G, nieuwe S60 versie of symbian).

Geloof dat het tegenwoordig standaard is dat de eerste modellen enorm veel problemen geven. Testen schijnt een luxe te zijn :?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandiekie schreef op woensdag 29 december 2004 @ 09:39:
[...]

Nou, om dan toch te mekkeren: M'n 32mb card wil af en toe nog wel eens buggy doen... start je een applicatie, kom je direct terug in het hoofdmenu (berichten, camera etc)...

Ook doet hij dit wel eens als je foto's wil kijken bij Media => Bldbeheer... dan kun je kiezen uit telefoongeheugen en de memory kaart... soms is de laatste dan grijs... ik moet de kaart er dan uithalen, en weer terugdoen, en vervolgens doet ie 't weer... dat is alles wat ik zo kan vinden aan bugs.. :)
toch wel een vervelende bug lijkt me. ik hou het nog even bij mijn sendo X. Heeft wel geen umts, maar voor de rest werkt alles goed. Alleen heb ik een mp3 bug, kan geen calls ontvangen als ik mp3 aan het spelen ben :(.

*edit*

heb nog even gekeken op die fora, de grootste bug schijnt idd de mmc kaarten te zijn die plots niet meer gedetecteerd worden door de phone. Sommigen zeggen dat dit op te lossen is door de mmc te formatteren. Nokia zou al weet hebben van deze bug en werkt aan firmware.

andere bug is het soms niet verschijnen van sms, in screensaver mode.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 76476 op 29-12-2004 11:32 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.