Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131226

Op verschillende internet sites is inderdaad te lezen dat medio 2005 de Nokia 6630i uitkomt, met meer geheugen en een tweede camera. Dit wordt dus de verbeterde versie van de 6630. Er staat echter nergens dat deze de aanlevering van de 6630 in de weg staat. Deze zou dus nog steeds gewoon leverbaar moeten zijn (of worden, voor de shops die hem nog niet leveren). Geen reden tot paniek dus :)

Dat er gezegd is dat de telefoon teruggehaald wordt om er een tweede camera op te zetten lijkt mij heel vreemd en is volgens mij niet waar. Ze halen toch ook niet alle 6310's en 3510's etc. uit de schappen om deze "op te waarderen" naar de "i" versie?

edit:
Dit is de site met de info over de nieuwe release: http://www.mobile-review.com/review/nokia-6630-en.shtml Sorry, dit is op dit moment de enige review bron die ik hiervoor kan vinden (op fora wordt vaker gesproken over een "i" versie, maar goed, hoe betrouwbaar zjin forumusers ;) ). Ik heb nog geen tijd om de overige google rersultaten door te spitten.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 131226 op 09-12-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86665

Mensen, we zijn er uit!!
De oplossing voor het DRM sleutel probleem!

Vanaf nu kunnen we alle mp3-tjes als ringtone of wekker instellen!!
We voegen gewoon zelf een DRM-sleutel aan onze bestanden toe!
Hoe?

1. Ga naar www.sonyericsson.com
2. Ga naar developer world (rechtsboven)
3. Registreer je GRATIS!
3. Ga naar Docs & Tools
4. Kies Miscellaneous
5. Download: Sony Ericsson DRM Packager v1.21 (1,1 MB)

Omschrijving:
The DRM (Digital Right Management) Packager is a tool which enables content providers/developers to protect their content by adding DRM info to the content. This version of tool supports Open Mobile Alliance (OMA) Forward-lock, Combined Delivery and Separate Delivery.

Hiermee kun je je eigen mp3's authoriseren voor gebruik op je v800!
Ik heb geen idee of het op de 6630 werkt, maar het is te proberen!

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.westvast.nl/drm.jpg

Geen dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Verstandig van Nokia om een geupdate 6630 uit te brengen met extra camera. Ik verwacht m de komende 7/8 maanden echter nog niet goed verkrijgbaar.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65860

Anoniem: 86665 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:17:
Mensen, we zijn er uit!!
De oplossing voor het DRM sleutel probleem!

Vanaf nu kunnen we alle mp3-tjes als ringtone of wekker instellen!!
We voegen gewoon zelf een DRM-sleutel aan onze bestanden toe!
Hoe?

1. Ga naar www.sonyericsson.com
2. Ga naar developer world (rechtsboven)
3. Registreer je GRATIS!
3. Ga naar Docs & Tools
4. Kies Miscellaneous
5. Download: Sony Ericsson DRM Packager v1.21 (1,1 MB)

Omschrijving:
The DRM (Digital Right Management) Packager is a tool which enables content providers/developers to protect their content by adding DRM info to the content. This version of tool supports Open Mobile Alliance (OMA) Forward-lock, Combined Delivery and Separate Delivery.

Hiermee kun je je eigen mp3's authoriseren voor gebruik op je v800!
Ik heb geen idee of het op de 6630 werkt, maar het is te proberen!

Screenshot:
[afbeelding]

Geen dank!
denk niet dat het op de 6630 werkt... maar misschien kan iemand het proberen die in bezit is van een 6630 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

Bovenstaande werkt niet, had ik al geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131259

Anoniem: 130466 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:53:
[...]

dan vertellen ze jou meer dan mij ;)
ik heb vandaag ook gebeld met GSM.nl en ook mij hebben ze de datum 10december door gegeven. Dan zou de telefoon bij de leverancier van GSM.nl binnen moeten komen dus zij verwachten deze dan in de loop van de volgende week zelf binnen.
Waarna deze verstuurd zouden kunnen worden, maar ik geloof het pas zodra de postbode aanbelt met het pakketje. Ik heb deze telefoon in juli besteld dus een weekje meer of minder wat maakt het uit...... :( :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77722

sorry dat ik zo laat reageer. maar van 9 tot 21 werken is vermoeiend. Er waren geen andere toestellen in de winkel waar ik uhm kocht. Gwoon in Amsterdam bij een grote telecom keten.
Toestel bevalt goed, belt lekker enzo. Geen bugs ofzo, geen vastlopers helemaal nix,
GBA is in nederlands dus ook geen import ofzo. Ben zeer tevreden over het toestel. Binnen kort nog ff Route 66 erop knallen, eerst een 512 rsmmc kaart zien te vinden voor weinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113948

Foto's? Telecom keten, reclame maken mag hoor!! Maar 1 toestel? Ik twijfel nog een beetje.
Eerst zien dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~admir132/Afb012.JPG Hopelijk zie je ut zo goed. T-mobile logo boven in enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
(jarig!)
FlameBoy schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:10:
[...]

Hoe kom jij aan die 900 euro?!?!

Volgens Nokia service punt hier in Eindhoven kost die phone rond de 560 euro's. Daar gaan nog een behoorlijke vergoeding van Vodafone af en kom je met een 300minuten abbo van 1 jaar op ongeveer 250 euries!
Ze verwachten 'm inderdaad ook binnen enkele dagen nu. Ze hadden de sprare parts al wel binnen zoals de covers voor service. Misschien dat ze die ook los willen verkopen voor de Vodafone enthousiastelingen hier.
Bij www.GSM.nl €526 bij www.justtalk.nl €530 i.c.m. een 1jarig VF150 abbo met €281 cashback bij www.gsmstunter.nl = €245... zonder VF logo, zonder simlock.... ben je nou Nederlander of niet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113948

Maar waar heb je hem dan vandaan, want dan wil ik ook wel ;)

Wat heb je ervoor moeten leggen en wat kreeg je in het pakket erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb een voda 400 2 jaar met 50 sms en moes 75 euri bijleggen. In het pakket zitten 2 gba 's (frans en nederlands). accu BL-5C, DKU-2, HDS3 headset en rsmmc 64 mb + standaard lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Anoniem: 128931 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:44:
[...]

Hoeveel geld kreeg jij precies terug want ik breng me v800 volgende week ook terug voor een 6630.Me abbo is 150 2jr. en de jouwe?Ben wel benieuwd hoeveel ik dan terugkrijg :)
89 euro. Met mijn abo was 6630 gratis en kostte V800 89 euro. Vandaar dat ik die netjes terug kreeg :)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
(jarig!)
Zeg je nog niet waar je 'm unbranded kon krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131276

Maar dat zegt natuurlijk niks over het feit dat je een unbranded versie heb.

Ik vind het nog steeds vaag dat je hem hebt. Ik ben blij voor je, maar ik wil
ook blij zijn. Dus als je er nieuws over hebt heel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131226

Zag wat prijzen voorbij komen, dus denk, meld effe dat op dit moment www.gsm.nl 't goedkoopst is met 2-jarig T-Mobile 150 i.c.m. de Nokia 6630: 39 euri cashback :)

edit:
En daar bovenop krijg je nog de acties van T-mobile (12 maanden gratis bundels, geen activatiekosten)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 131226 op 10-12-2004 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Afgezien van het feit dat je geen MP3 ringtones kan gebruiken is er niks mis met de vodafone branded versie. (heb btw nog geen mogelijkheid gevonden om mp3/aac ringtones te gebruiken, hij pakt ze beiden niet).
Telefoon werkt snel, geluidskwaliteit is goed (spraak) en beeldkwaliteit bij videotelefonie is ook wel te doen :). De headset vind ik wel echt bagger, imo geeft de speaker een completer/mooier geluid dan de headset.
Veel software krijg ik nog niet aan de gang (extended profiles bijv. een functie die ik mis is auto toetsblock) en de minder legale n-gage meuk heb ik ook nog niet aan de gang gekregen, maar dat ligt denk ik grotendeels aan mij :).
Bellen, videotelefonie, internet via UMTS, dat werkt allemaal prima, maar...

Er is echter 1 heel groot nadeel op het moment aan deze telefoon en dat is de afwezigheid van 1 of een aantal bluetooth profielen, met als belangrijkste de serieele connectie. Nu denk je van lekker boeiend, maar dit profiel zou je oa gebruiken om via je pc thuis te internetten op je mobiel (iets wat ik wel voor aanschaf zag als 1 van de mogelijkheden) een ander misschien wel nog irritanter nadeel is dat je dus ook geen GPS ontvanger kan pairen zonder dit profiel, oftewel dagdag TomTom/Route66. Dit is in ieder geval wat ik ervan begrepen heb in mijn zoektocht op een antwoord naar de vraag: hoe websites bekijken op je mobiel via bluetooth met internet op je pc.
Ik hoop dat ze dit kunnen fixen met behulp van een softwareupdate (oftewel alsnog het profiel toevoegen) of dat dit een hardwarematige limitering is (ik hoop het niet zeg), het is iig vooralsnog verdomd irritant.

En voor de mensen die op zoek zijn naar geheugenkaartjes. Die zijn er nog niet, je kunt zoeken wat je wilt, maar je gaat er geen enkele vinden met meer dan 64 mb ruimte (die van Nokia zelf :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-06 22:46
wat bedoel je precies met die bluetooth profielen? En wat is het voordeel van een serieele verbinding t.o.v. een 'normale' verbinding? Je kan toch wel een bluetooth verbinding maken met een computer, dan kan dat toch ook met een GPSmuis? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
hij ondersteund inderdaad maar weinig Bluetooth profielen:
Dial-Up Networking
Headset Audio Gateway
OBEX File Trasnfer
OBEX Object Push

de V800 onderdsteunde er IDD veel meer, waaronder 2 seriele verbindingen.

Verder, is het beeldscherm van een v800 veel beter dan die van de 6630 (vind ik). Wel heeft de 6630 een vele beter standby tijd dat merk ik nu al. Die v800 vond ik ECHt ruk wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76476

op een ander forum las ik al dat er iemand was die wél een verbinding kon maken met de wayfinder gps module, dezelfde die ik ook heb. (emtac)
ik denk wel dat je bedoelt met profielen dat je verbindingen met modules kan opslaan, zodat je bv. meteen kan kiezen met wat te verbinden. Is niet echt nodig tenzij je met verschillende bluetooth apparaten een verbinding wil maken en veel wilt switchen zonder steeds te moeten gaan detecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Nee, je hebt bepaalde bluetooth profielen die een bepaald soort verbinding tot stand kunnen brengen.
Een aantal van die verbindingen zijn die die intert0y al aangeeft, maar een hele belangrijke die mist op het moment is de seriele verbinding (waar mRouter gebruik van maakt (lan verbinding over bluetooth) en ook verschillende gps modules).
Ik heb voor mijn bluetooth module in de computer een stuk of 10 profielen, de 6630 ondersteunt er maar 4 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
precies... de 4 die ik al beschreven heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

i see

hoe zit dat met die Emtac, zou het waar zijn dat het lukt daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
intert0y schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 11:41:
precies... de 4 die ik al beschreven heb :)
Okey, maar ik heb zelf een Rikaline 6030 BT GPS module. Deze kan ik zonder problemen pairen. Het nadeel is dat ik nog niet een grotere MMC kaart heb zodat ik tomtom + kaarten erop kan zetten. Maar ik kan gewoon verbinding maken met m'n BT-GPS en hem ook pairen zodat ie automatisch verbinding maakt.

Met andere woorden: Dan zou TomTom toch ook gewoon moeten werken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd vandieke,
snap ik ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Dan snap ik er idd ook niks meer van :D
Maarja grotere kaarten zul je nog ff op moeten wachten volgens mij :(
Ik kom ook dringend plaats tekort met 32 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

In het boekje staat niks over DV RSMMC kaarten. Welke voltages moet ie aankunnen dan? Deze bijv: http://www.flashmemorystore.com/512mb-samsung-rs-mmc.html is ook DV, maar zijn dit de voltages waar de 6630 mee om kan gaan? Of is dat hele DV verhaal sowieso kletskoek?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131276

Het verhaal is zeker geen kletskoek. Ik heb het zelf gezien dat het niet werkte. De
kaarten zijn in nederland nog niet te krijgen. Ik heb al wel wat lijntjes uitgegooid
om er achter te komen waar ze dan wel te krijgen zijn.

De voltages zijn anders (1.8/3 V), kijk maar door de complete topic heen dan vind je
nog wel een andere topic die het meldt.

Kaarten die je nu koopt werken ZEKER niet in de 6630. Je moet tot Januari/Februari
wachten voordat de eerste kaarten op de markt verschijnen. Helaas, zal navigeren
niet gaan werken op de 6630 zonder een grote geheugenkaart. Ook het feit dat
Route66 meld dat je kan navigeren met de 6630 zal wellicht kloppen voor een kaart
van alleen 1 provincie, maar dan houdt het ook op. Heel jammer!

De kaarten hebben een verbeterde snelheid en (vr)eten minder van de batterij, maar
wat heb je daar nu aaan als je de kaarten niet kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131343

intert0y schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 10:45:
hij ondersteund inderdaad maar weinig Bluetooth profielen:
Dial-Up Networking
Headset Audio Gateway
OBEX File Trasnfer
OBEX Object Push

de V800 onderdsteunde er IDD veel meer, waaronder 2 seriele verbindingen.

Verder, is het beeldscherm van een v800 veel beter dan die van de 6630 (vind ik). Wel heeft de 6630 een vele beter standby tijd dat merk ik nu al. Die v800 vond ik ECHt ruk wat dat betreft.
De (gedownloade) handleiding van Nokia 6630 zegt het volgende:

Het apparaat is compatibel met Bluetooth-specificatie 1.2, die de volgende profielen
ondersteunt: Generic Access Profile, Service Discovery Profile, Serial Port Profile, Dial-up
Networking Profile, Headset Profile, Handsfree Profile, Generic Object Exchange Profile,
Object Push Profile, File Transfer Profile, Basic Imaging Profile, Basic Printing Profile en
Human Interface Device Profile. Gebruik door Nokia goedgekeurde toebehoren voor dit
model als u verzekerd wilt zijn van compatibiliteit met andere apparatuur die Bluetoothtechnologie
ondersteunt. Informeer bij de fabrikanten van andere apparatuur naar de
compatibiliteit met dit apparaat.

Dus minstens 12 profielen.

Valewijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466

Anoniem: 131343 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 22:13:
[...]

De (gedownloade) handleiding van Nokia 6630 zegt het volgende:

Het apparaat is compatibel met Bluetooth-specificatie 1.2, die de volgende profielen
ondersteunt: Generic Access Profile, Service Discovery Profile, Serial Port Profile, Dial-up
Networking Profile, Headset Profile, Handsfree Profile, Generic Object Exchange Profile,
Object Push Profile, File Transfer Profile, Basic Imaging Profile, Basic Printing Profile en
Human Interface Device Profile. Gebruik door Nokia goedgekeurde toebehoren voor dit
model als u verzekerd wilt zijn van compatibiliteit met andere apparatuur die Bluetoothtechnologie
ondersteunt. Informeer bij de fabrikanten van andere apparatuur naar de
compatibiliteit met dit apparaat.

Dus minstens 12 profielen.

Valewijn
wil dit ook zeggen dat je al die 12 profielen kan kiezen in de 6630 of is ie er alleen maar compatible mee of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131343

Anoniem: 130466 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 01:04:
[...]

wil dit ook zeggen dat je al die 12 profielen kan kiezen in de 6630 of is ie er alleen maar compatible mee of zo?
Even de handleiding doorgenomen (ben nog niet in bezit van 6630 ;( ) . Het enige duidelijke is de vermelding van het volgende

Via een draadloze Bluetooth-verbinding kunt u afbeeldingen, videoclips, muziek- en
geluidsfragmenten en notities verzenden of een draadloze verbinding tot stand brengen
met compatibele Bluetooth-apparaten, zoals computers.

Van al die eerder genoemde profielen komt het slechts 1x in de (pdf-) handleiding voor. Verder gaat de handleiding hier niet op in.

De handleiding zit zo in elkaar dat het bijvoorbeeld beschrijft hoe je ergens in een menu komt en vervolgens zegt: dan zie je diverse mogelijkheden op het scherm. Welke mogelijkheden je dan ziet, kan je alleen zien als je 6630 echt in je handen heb.

Mijn vermoeden bestaat dat Nokia een profiel selecteert aan de hand van de verificatie met een bluetooth-apparatuur. Volgens de handleiding geeft een symbooltje aan welk apparatuur is geselecteerd (computer, telefoon, Audio/Video, Hoofdtelefoon, Overig).

Valewijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-06 18:43
gister gsm.nl gebeld en de nokia 6630 is vanaf 10 december leverbaar bij de leverancier dus zullen we m volgende week kunnen verwachten, ik heb m nog besteld toen ie 420 euro was dus dat is lekker 120 euro verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
welke kleur zou je trouwens nemen groen of silver?

[ Voor 86% gewijzigd door dsonnaville op 11-12-2004 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128931

Heb net belcompany gebeld,ik had van de week al gebelt toen zeiden ze dat ie in week 50/51 zou komen.Maar nu zeggen ze weer dat ie (nog) niet bestelbaar is.Ik moet um hebben van de bel company i.v.m. het inruile van de v800.

Hoop dat da ding er snel komt het word al zo lang uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131209

Anoniem: 128931 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:37:
Heb net belcompany gebeld,ik had van de week al gebelt toen zeiden ze dat ie in week 50/51 zou komen.Maar nu zeggen ze weer dat ie (nog) niet bestelbaar is.Ik moet um hebben van de bel company i.v.m. het inruile van de v800.

Hoop dat da ding er snel komt het word al zo lang uitgesteld.
Dus hij komt volgens jou nog wel bij belcompany kan dit dan met hi-abonnement of alleen met vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-01 22:53
Anoniem: 131276 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:00:
Het verhaal is zeker geen kletskoek. Ik heb het zelf gezien dat het niet werkte. De
kaarten zijn in nederland nog niet te krijgen. Ik heb al wel wat lijntjes uitgegooid
om er achter te komen waar ze dan wel te krijgen zijn.

De voltages zijn anders (1.8/3 V), kijk maar door de complete topic heen dan vind je
nog wel een andere topic die het meldt.

Kaarten die je nu koopt werken ZEKER niet in de 6630. Je moet tot Januari/Februari
wachten voordat de eerste kaarten op de markt verschijnen. Helaas, zal navigeren
niet gaan werken op de 6630 zonder een grote geheugenkaart. Ook het feit dat
Route66 meld dat je kan navigeren met de 6630 zal wellicht kloppen voor een kaart
van alleen 1 provincie, maar dan houdt het ook op. Heel jammer!

De kaarten hebben een verbeterde snelheid en (vr)eten minder van de batterij, maar
wat heb je daar nu aaan als je de kaarten niet kan krijgen.
Maar wat is dan het probleem? Je kan de bijgeleverde 64Mb toch gebruiken? TomTom Mobile zou op een 64Mb kaart passen hoorde ik. Of klopt dat niet?

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Anoniem: 131343 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 02:06:
[...]

Even de handleiding doorgenomen (ben nog niet in bezit van 6630 ;( ) .
Valewijn
Hoe komen jullie aan de handleiding? Nokia.com?

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
(jarig!)
@ErectionJackson: ben je nog met je 32MB RSMMC kaarje terug naar de VF-shop geweest? Op de site van VF staat het wel bij de toestelspecificaties ('t is ff zoeken bij het "ontdekken van UMTS") dat de 6630 wordt geleverd met een 32MB kaartje. :(
Overigens staat op de site van Nokia dat het verkooppakket met een 64MB kaartje wordt geleverd, maar: "* Please note that the memory capacity of the MultiMediaCard (MMC) in the sales package may vary depending on the market and/or your network operator/service provider." Vreemd genoeg is het niet vertaald naar het Nederlands. :?

Ik was vanochtend in een VF-shop en heb toen niet expliciet naar het geheugenkaartje gevraagd. Wel gevraagd of er nadelen zijn dat het een VF-toestel is.... "Nee hoor, 't enige is dat ie een simlock heeft". Een leuk begin om verhaal te halen dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Mandurang schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:31:
@ErectionJackson: ben je nog met je 32MB RSMMC kaarje terug naar de VF-shop geweest? Op de site van VF staat het wel bij de toestelspecificaties ('t is ff zoeken bij het "ontdekken van UMTS") dat de 6630 wordt geleverd met een 32MB kaartje. :(
Overigens staat op de site van Nokia dat het verkooppakket met een 64MB kaartje wordt geleverd, maar: "* Please note that the memory capacity of the MultiMediaCard (MMC) in the sales package may vary depending on the market and/or your network operator/service provider." Vreemd genoeg is het niet vertaald naar het Nederlands. :?

Ik was vanochtend in een VF-shop en heb toen niet expliciet naar het geheugenkaartje gevraagd. Wel gevraagd of er nadelen zijn dat het een VF-toestel is.... "Nee hoor, 't enige is dat ie een simlock heeft". Een leuk begin om verhaal te halen dus. ;)
Nee ik heb er nog helemaal geen tijd voor gehad. Ik ga morgen even bellen denk ik. Ik hou jullie op de hoogte. Ik vraag me af of ze er uberhaupt iets aan kunnen doen, aangezien fatsoenlijke 64 MB kaarten nog niet leverbaar zijn :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dsonnaville schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 09:46:
gister gsm.nl gebeld en de nokia 6630 is vanaf 10 december leverbaar bij de leverancier dus zullen we m volgende week kunnen verwachten, ik heb m nog besteld toen ie 420 euro was dus dat is lekker 120 euro verschil :)
Das heel goed nieuws, omdat ik em ook bij gsm.nl heb besteld, voor 99 euro i.s.m Hi 20 (2 jaar) :*) maar ik wacht al meer dan 2 maanden dus ik ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:18:
[...]

Das heel goed nieuws, omdat ik em ook bij gsm.nl heb besteld, voor 99 euro i.s.m Hi 20 (2 jaar) :*) maar ik wacht al meer dan 2 maanden dus ik ben benieuwd ;)
ik wacht al vanaf juli. maar daarnaast wordt deze 6630 nu aangeboden voor een negatief bedrag icm T mobile 150 2jaar. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Anoniem: 77722 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:35:
heb hem vandaag genomen. Was er snel uit. Na de d500 (geen sync met outlook), 9090 (te groot) en de 9500 (te langzaam) geprobeerd te hebben gekozen voor dit wondertje!
Ik heb de unbranded versie, dus geen simlock, vodafone software gwoon puur Nokia. Installeren op de pc was een eitje. Camera is super. Beter dan de GX30 volgens mij. Ligt lekker in de hand. En is voor een Symbian toestel van Nokia toch redelijk snel.
Je kunt er je eigen filmpjes meej bewerken, dit hebben ze "muvee" genoemd. Wel grappig, kweenie of ut een bugje is ofzo. Voor de rest nog nix raars meej opgevallen. Ow jah hij koste me 75 euro met een voda 400 24 maanden
Nu heeft Panter ons nogsteeds niet verteld hoe hij aan deze unbranded versie komt?!?! :(

Het is mij nogsteeds een raadsel hoe dit mogelijk is, aangezien niemand dat ding heeft of ook maar iets nuttigs over de levertijd kan zeggen! :(

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
(jarig!)
FlameBoy schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 20:37:
[...]

Nu heeft Panter ons nogsteeds niet verteld hoe hij aan deze unbranded versie komt?!?! :(

Het is mij nogsteeds een raadsel hoe dit mogelijk is, aangezien niemand dat ding heeft of ook maar iets nuttigs over de levertijd kan zeggen! :(
Geen idee hoe lang het gaat duren maar de dummy's zijn al binnen bij de mediamarkt. Een groene en een normale.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als de dummy's er zijn moet ie zeer snel uitkomen (denk en hoop volgende week) anders doen die zaken zichzelf tekort als ze gaan misleiden namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
ik neem denk ik wel de groene vind ik namelijk wel t mooiste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Hey panter1976, waarom vertel je dat je de phone hebt, zonder de anderen hier te tippen over waar je hem vandaan hebt? Dan draagt het toch niet veel bij aan het topic? Dus laat het even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
volgens mij heeft ie hem niet eens, we hebben t al zovaak gevraagt.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

import versie is unbranded verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
hebben jullie nog een site voor applications als de 6630 nu eindelijk komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*sigh* ik heb hem eg... Loop wel tegen het probleem van de RS-mmc kaart aan. Ik heb nog nergens goede kaarten kunnen vinden. De standaard van 64 is redelijk maar voor route 66 te klein. Geen enkele kaart werkt, waaronder sandisk en kingstone. Heb op verschillende plaatsen in A'dam gevraagd over de mmc kaarten.. Niemand kon me iets vertellen hierover. Standby is goed. Er waren geen andere modellen in die winkel omdat er maar 1 was. Vandaar dat het weinig zin heeft om te zeggen waar ie vandaan komt. Toestel bevalt voor de rest steeds beter. Een foto op de beste resolutie is bijna 500 kb. Dus das bes wel goed vin ik zelf. Probleem waar ik tegen aan loop is dat ik op CS a'dam alleen maar kan inloggen op het 3G netwerk van T-mobile en daar kan ik dan niet bellen. Voor de rest ben ik blij dat ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
ik geloof echt niet dat je m hebt zeg gewoon waar je m vandaan hebt en trouwens t-mobile heeft geen eens umts netwerk dus je lult gewoon uit je nek. zeg dan uit welke winkel ie komt en welke plaats enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
Anoniem: 77722 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:35:
heb hem vandaag genomen. Was er snel uit. Na de d500 (geen sync met outlook), 9090 (te groot) en de 9500 (te langzaam) geprobeerd te hebben gekozen voor dit wondertje!
Ik heb de unbranded versie, dus geen simlock, vodafone software gwoon puur Nokia. Installeren op de pc was een eitje. Camera is super. Beter dan de GX30 volgens mij. Ligt lekker in de hand. En is voor een Symbian toestel van Nokia toch redelijk snel.
Je kunt er je eigen filmpjes meej bewerken, dit hebben ze "muvee" genoemd. Wel grappig, kweenie of ut een bugje is ofzo. Voor de rest nog nix raars meej opgevallen. Ow jah hij koste me 75 euro met een voda 400 24 maanden
en trouwens je had m toch met een t-mobile abbo? je verhaal klopt gewoon niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat kan jij zieken zeg!

Ik heb uhm genomen met een Vodafone abonnement. Zoals je misschien wel weet is het zo bij een nummer portering dat je voda abo ingaat as je T-mobile uit de lucht gaat. Dus zolang kan ik mijn t-mobile kaartje nog gebruiken. Aangezien ik pas in maart porteer wilde ik een simlockvrije versie. Vandaar dat ik nu problemen ook heb op CS zoals ik aangaf. Ik heb een test model, de grote partijen komen deze week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67455

Ik heb hem ook sinds vrijdag met een Vodafone 100 2 jaar. voor 169 euro.

Mijn vraag is nu de batterij loopt snel leeg, kan ik de G3 uitzetten en dat alleen activeren als ik het nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben vanmiddag de stad in geweest naar vodafone citypoint in den bosch en daar is ie dus op voorraad!Ik met een dikke smile op me gezicht naar de bel company geweest (omdat ik daar nog de v800 gesealed in kan ruilen)Maar ja 3 verkopers daar :

verkoper 1 : ik weet niet wanneer die binnenkomt
verkoper 2 : ik verwacht hem volgende week
verkoper 3 : Die komt pas in februari

K word gewoon aan t lijntje gehouden daar.Ik ga morgen proberen om bij de vodafone citypoint de v800 daar in te ruilen zonder dat ik daar natuurlijk geld voor terug krijg.En dat mijn vodafone 150 2jr dan weer verder loopt want die is stopgezet totdat ik de 6630 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

weinig kans denk ik bij voda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik weet het maar ik wil het toestel toch echt uiterst aankomende week hebben.
Heb jij anders misschien toevallig een idee/tip wat dat befreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
ErectionJackson schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:35:
In het boekje staat niks over DV RSMMC kaarten. Welke voltages moet ie aankunnen dan? Deze bijv: http://www.flashmemorystore.com/512mb-samsung-rs-mmc.html is ook DV, maar zijn dit de voltages waar de 6630 mee om kan gaan? Of is dat hele DV verhaal sowieso kletskoek?
Voor zover ik weet moet het kaartje werken op 1.8 volt. Dit kaartje (uit de link) werkt op een voltage van 2.7 t/m 3.6 volt. Dit gaat dus niet werken in deze telefoon...

Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar zoals op verschillende fora te lezen is, werkt de telefoon niet met kaartjes van Sandisk, Kingston etc etc.... (deze werken alleen op voltages vanaf 2.7 t/m 3.2 volt en dus NIET op 1.8 volt)

Er schijnen 3 merken te zijn die de kaartjes gaan produceren, Samsung, ATP en als ik me niet vergis KingMax.... (uit m'n hoofd 8)7) maar deze kaartjes zijn niet eerder leverbaar dan begin 2005. :( :(

AANVULLING:

De naam van de MMC Reduced Size kaartjes die wel werken is MMC-Mobile... google hier maar eens op en je leest wat de specificaties zijn, als ik me niet vergis is 't MMC standaard versie 4.0...

[ Voor 11% gewijzigd door vandiekie op 12-12-2004 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Mja, iemand enig idee waarom die batterij zo fucking snel leeg is (bluetooth aan of uit maakt niet eens zoveel uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-06 16:39
Weet er inmiddels al iemand wanneer de 6630 unbranded op de markt komt, zonder Vodafone content?

Zouden deze geheugenkaartjes van KingMax, dus gaan werken?

"RS (reduced size) MMC is een nieuwe standaard voor mobiele apparaten. Het is net zoals mini-SD een kleinere versie van het MMC geheugen. Net zoals alle andere Kingmax geheugenkaarten zijn ook deze kaartjes onverwoestbaar en hitte bestendig."

Afbeeldingslocatie: http://www.memoryshop.nl/image.php?id=4678

http://www.memoryshop.nl/product/3427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
(jarig!)
Da's niet zieken. Iedereen zit met smart op deze phone te wachten, desnoods VF branded. Jij zegt hem unbranded te hebben, maar wil -nog steeds :( - niet zeggen waar je hem vandaan hebt. Als je verhaal dan ook nog 's niet lijkt te kloppen, kun je natuurlijk gefrustreerde respons verwachten.
Hoe dan ook: bevalt ie in gebruik? In de VF-shop leek het toetsenbord niet echt lekker te glijden. En (misschien) door de rondingen in de onderkant lijkt hij zo groot.
Op mobile-review staan te vergelijken foto's in de dezelfde situatie gemaakt met de SE S700 (ook 1.3 MP) en de Nokia 6630. De kwaliteit van de foto's van de 6630 is aanzienlijk beter! http://www.mobile-review....okia-6630-camera-en.shtml De bestandjes zijn wel 2x zo groot (+/- 500 kb zoals jij zegt), terwijl er dus geen kaartjes groter dan 64MB zijn te vinden en VF 'm levert met 32MB; makkelijk |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Mandurang op 13-12-2004 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
(jarig!)
HeyJIJdaar schreef op maandag 13 december 2004 @ 08:21:

"RS (reduced size) MMC is een nieuwe standaard voor mobiele apparaten. Het is net zoals mini-SD een kleinere versie van het MMC geheugen. Net zoals alle andere Kingmax geheugenkaarten zijn ook deze kaartjes onverwoestbaar en hitte bestendig."
Die zal waarschijnlijk niet gaan werken; 2.7V-3.6V i.p.v. 1.8V. http://www.kingmaxdigi.com/product/RS.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Hou maar op met zoeken, het enige merk dat op het moment compatible kaartjes produceert is Samsung. Nokia pleurt er alleen een eigen sticker op en stopt ze dan bij hun toestellen.
De overige geheugenbakkers volgen pas begin volgend jaar als er meer toestellen zijn die de nieuwe standaard ondersteunen (waaronder een rits nokia/samsung toestellen).

Maar zoals al paar posts eerder van mij, wat is jullie ervaring met de standby tijd? Als ik veel klooi met bluetooth/usb dan trek ik hem zo leeg (lees ongeveer 1 dag), niet dan is het ongeveer 2 streepjes per 2 dagen denk ik. Vind het namelijk een beetje snel gaan eik :)
Hij zou namelijk ongeveer 11 dagen standby moeten kunnen staan, en dat vind ik toch wel zeker een dag of 5 met regelmatig gebruik (niet bellen, maar wat klooien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-06 22:46
11 dagen haal je nooit van je leven, je mag al blij zijn als je die 5 dagen haalt. Ik heb zelf een nokia 6600 en daarmee haal ik met geluk de 2,5 dag. Als je inderdaad veel bezig bent met bluetooth e.d. moet je hem iedere dag opladen. Voor zover ik weet komt dat voornamelijk door het grote scherm van deze soort telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Mandurang schreef op maandag 13 december 2004 @ 08:57:
[...]

Da's niet zieken. Iedereen zit met smart op deze phone te wachten, desnoods VF branded. Jij zegt hem unbranded te hebben, maar wil -nog steeds :( - niet zeggen waar je hem vandaan hebt. Als je verhaal dan ook nog 's niet lijkt te kloppen, kun je natuurlijk gefrustreerde respons verwachten.|:(
Volledig mee eens. En dan kom je ook nog eens aanzetten met een verhaal over een test versie? En dat het de enige was uit de winkel?! Yeah right!

Doe ons dan eens een lol en maak een foto van je telefoon en zorgt even dat je vantevoren "zie je wel tweakers.net??" in een sms typt zodat dat ook op de foto staat. Voordat je straks aan komt zetten met een standaard foto van nokia.com.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

scim schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:53:
Mja, iemand enig idee waarom die batterij zo fucking snel leeg is (bluetooth aan of uit maakt niet eens zoveel uit)
Even geduld hebben :) De eerste dag was mijn telefoon na 2 uur leeg :P Veel mee gespeeld natuurlijk, maar goed. Ik heb m bijna iedere nacht aan de lader. Nu na een week ongeveer kan ie goed twee dagen standby. Mijn ervaring met andere S60 phones is dat ie na een week of twee/drie de vier dagen net haalt. Na meer dan een maand haalt ie net vijf dagen. En ik bel zo'n 20 minuten per dag, dus dat is veel. Als je iets minder belt, maar veel Bluetooth gebruikt, zul je vier dagen wel kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Nou met mijn 6600 haalde ik 1,5 dag als ik redelijk wat telefonisch verkeer heb gehad (ik bel en wordt veel gebeld vanwege m'n werk).

Het schijnt dat de 6630 weer een stuk zuiniger zou zin en volgens mij heeft ie ook een nieuwe accu. Van de andere kant neem ik aan dat de snellere processor en daardoor meer grafisch geweld (transparante menu's, "3D graphics") ook weer zal zorgen voor een kortere levensduur dus ik verwacht in de praktijk met de 6630 ook maar maximaal twee dagen te doen.

En mensen maar praten over een koelkast die teveel stroom verbruikt. Maar ach, je hebt dan wel één van de vetste toestellen van dit moment!

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
HeyJIJdaar schreef op maandag 13 december 2004 @ 08:21:
Weet er inmiddels al iemand wanneer de 6630 unbranded op de markt komt, zonder Vodafone content?

[afbeelding]

Dit is inderdaad een nieuwe standaard.... maar naast deze standaard is er dus alweer een nieuwe variant, genaamd MMC Mobile (en daarnaast ook nog MMC Plus, hogere capaciteit, 1gb)... heel belangrijk is dat je dus let op het voltage waarmee de kaartjes werken, dit moet dus in ieder geval 1.8 volt zijn!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131522

Ik heb een paar dagen geleden ook een vodafone branded 6630 gehaald. Zeer mooi toestel alleen een nadeel is wel dat hij dus geen MP3's als beltoon afspeelt. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb ook al AAC en DM bestanden geprobeerd maar dan zegt ie dat ie de bestandsindeling niet ondersteund, terwijl hij ze wel gewoon afspeelt in real player. Ik hoop dat iemand hier toch een oplossing voor heeft.

Die standby tijd heb ik ook last van dat die op dit moment nog zo kort is, mijne was de eerste keer binnen een dag leeg. De batterij moet een paar keer opgeladen zijn om zijn volledige capaciteit aan te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kun je gewoon dat ding dan s'nachts in de lader doen en de volgende dag eruit halen of is ie niet beschermd tegen overladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Anoniem: 131522 schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:40:
Ik heb een paar dagen geleden ook een vodafone branded 6630 gehaald. Zeer mooi toestel alleen een nadeel is wel dat hij dus geen MP3's als beltoon afspeelt. Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb ook al AAC en DM bestanden geprobeerd maar dan zegt ie dat ie de bestandsindeling niet ondersteund, terwijl hij ze wel gewoon afspeelt in real player. Ik hoop dat iemand hier toch een oplossing voor heeft.

Die standby tijd heb ik ook last van dat die op dit moment nog zo kort is, mijne was de eerste keer binnen een dag leeg. De batterij moet een paar keer opgeladen zijn om zijn volledige capaciteit aan te kunnen.
Ik heb/had een mp3 van 39 seconden gemaakt als ringtone (stukje muziek ingekort met wat knip en plakwerk) en heb het uiteindelijk van een 600kb high quality mp3 maar gecode naar een low quality mono wavje van 1,6 mb en gebruik dat nu als ringtone. Tis verre van optimaal, maarja je moet toch wat :D
Zodra er een firmware update is fiets ik lekker naar het nokia servicepunt hier in de buurt om mijn telefoon te laten flashen. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, dus ik weet niet precies wanneer ze je telefoon willen flashen en of ze dit ook doen met branded telefoons. ik hoop het iig wel, want ik gok dat er nog aardig wat mogelijkheden bijkomen (en dan vooral in de richting van bijv. bluetooth extra profielen ed.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scim schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:15:
[...]

Ik heb/had een mp3 van 39 seconden gemaakt als ringtone (stukje muziek ingekort met wat knip en plakwerk) en heb het uiteindelijk van een 600kb high quality mp3 maar gecode naar een low quality mono wavje van 1,6 mb en gebruik dat nu als ringtone. Tis verre van optimaal, maarja je moet toch wat :D
Zodra er een firmware update is fiets ik lekker naar het nokia servicepunt hier in de buurt om mijn telefoon te laten flashen. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, dus ik weet niet precies wanneer ze je telefoon willen flashen en of ze dit ook doen met branded telefoons. ik hoop het iig wel, want ik gok dat er nog aardig wat mogelijkheden bijkomen (en dan vooral in de richting van bijv. bluetooth extra profielen ed.).
Hey bedankt scim, dat werkt inderdaad. Echt relaxed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131540

Ben zelf ook al heel lang aan het wachten op de 6630 (heb 'm ook bij gsm.nl besteld). Hoop dat 'ie deze week binnenkomt. Waar ik ook benieuwd naar ben en misschien dat iemand die de telefoon al heeft hierop kan antwoorden: Welke games zijn al op de telefoon geinstaleerd? En hoe is het polyfone geluid? Is dat het vertrouwde nokia-polyfoon of meer samsung-polyfoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop ook errrrrrg dat ie deze week eindelijk komt, maar ik geloof et pas als ik em in m'n handen heb na alle onzin-verhalen die ik wel niet heb gehoord 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131543

Net met gsm.nl gebeld. Ze zeiden dat ik em eind deze week kan verwachten (als alles goed verloopt). Ik hoop trouwens niet dat ze er een 32 mb kaart in zetten net als bij het VF-toestel, heb zelf hi-abo.
Weet iemand hoe dat zit bij gsm.nl? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100959

Anoniem: 131543 schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:57:
Net met gsm.nl gebeld. Ze zeiden dat ik em eind deze week kan verwachten (als alles goed verloopt). Ik hoop trouwens niet dat ze er een 32 mb kaart in zetten net als bij het VF-toestel, heb zelf hi-abo.
Zeiden ze er dat niet bij dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131540 schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:06:
Ben zelf ook al heel lang aan het wachten op de 6630 (heb 'm ook bij gsm.nl besteld). Hoop dat 'ie deze week binnenkomt. Waar ik ook benieuwd naar ben en misschien dat iemand die de telefoon al heeft hierop kan antwoorden: Welke games zijn al op de telefoon geinstaleerd? En hoe is het polyfone geluid? Is dat het vertrouwde nokia-polyfoon of meer samsung-polyfoon?
Bij mij was er 1 spel geinstalleerd, een simpel golfspelletje. Maar je kunt echt heel makkelijk nieuwe spellen installeren via de computer. Het geluid vind ik persoonlijk goed, ik weet niet hoe het samsung geluid klinkt maar ik heb niets aan te merken op het geluid van de 6630.

Ik heb vodafone net gebeld over het feit dat ze er een 32MB kaart bijleveren in plaats van een 64MB die erbij hoort te zitten volgens de software cd en wat ook op nokia.nl staat. Hierop moest ze gaan informeren bij de desbetreffende afdeling. Na bijna 10 min. gewacht te hebben kwam ze met de mededeling dat ze nog niet wisten waarom dit zo was, ze had het nagezocht en kwam tot de conclusie dat er inderdaad een 64MB kaart bij hoorde te zitten, duh. Maar ze kon me niet verklaren waar er dus een 32MB kaart bij zat, ze waren dit wel uit aan het zoeken binnen vodafone.
Dat word dus over een weekje eventjes terugbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104568

afgelopen donderdag ff telefonisch mn contract verlengd, vanochtend had ik m al binnen!
ik dus meteen aan de slag...blijkt de trilfunctie niet te werken... grmbl
okee, niet getreurd dacht ik nog. FOUT. Na anderhalf uur speel plezier, knalt-ie uit. Sindsdien weigert-ie aan te gaan :(

Ik heb m net weggebracht en hij wordt ter reparatie opgestuurd...
Hoe lang het zal duren? Eerst zei die vent van VF (ontzettende arrogante zak hooi trouwens) 3 weken(!), een collega corrigeerde hem, het zal "maar" vijf dagen duren, aangezien het een umts toestel is...Wat een "geluk"

Niet echt een bemoedigende kennismaking met deze telefoon...maar ik geef het allemaal natuurlijk nog een tweede kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48834

Anoniem: 128931 schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:45:
Ik ben vanmiddag de stad in geweest naar vodafone citypoint in den bosch en daar is ie dus op voorraad!Ik met een dikke smile op me gezicht naar de bel company geweest (omdat ik daar nog de v800 gesealed in kan ruilen)Maar ja 3 verkopers daar :

verkoper 1 : ik weet niet wanneer die binnenkomt
verkoper 2 : ik verwacht hem volgende week
verkoper 3 : Die komt pas in februari

K word gewoon aan t lijntje gehouden daar.Ik ga morgen proberen om bij de vodafone citypoint de v800 daar in te ruilen zonder dat ik daar natuurlijk geld voor terug krijg.En dat mijn vodafone 150 2jr dan weer verder loopt want die is stopgezet totdat ik de 6630 heb.
lol, dan heb ik jou vanmiddag gezien.
je stond rond 1600 uur aan de balie bij vent van VF die maar vaag deed over wat de oplossing nou zou kunnen zijn.

Anyway, ik heb dus de 6630 gekocht. vodafone 150 abbo met live budget erbij
28.50 per maand, en dan 46 euri voor toestel bijbetalen.

Het was 1 van de laatsten, heb niet gevraagd wanneer er weer nieuwe zouden binnen komen.

Wat er bij zit als "actie":
* Gratis 3 maanden het gekozen BelTeGoed
* 6 maanden 150 belminuten per maand extra
* Gratis Video Telefonie en email t/m 31-01-2005
* Live TV voor 0,25 euro per 10 min. t/m 31-01-2005

Hij is iig wel echt zwaar vet! Nou eens even kijken of ik mn contacten over krijg gezet van 7650 naar 6630 met behoud van fototjes en vioce dials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131543 schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:57:
Ik heb heb em met hi 20 bestelt (2 jaar) maar als ze et flikken om em niet origineel aan mij te versturen krijgen ze em terug en eis ik een originele, ik ben niet zo gek om 3 maanden te wachten en dan een incomplete versie te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131565

Ik heb me sinds kort bij VF maastricht ook die nokia 6630 gehaald ech een goeie tel. had ervoor de 6600, wat een verschil.

Het enige wat ik op mijn tel mis is een fm-radio weet niemand waar je dat (gratis) kan downloaden en dan via die datakabel op je tel kan zetten?

Op de Nokia 6260 zit wel zo'n fm-radio maar kan er niet achterkomen hoe dat programma heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131567

wie weet hoe ik mn nokia 6630 als mp3 speler kan gebruiken
ik heb een vodafone branded
help aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131540 schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:06:
wanneer hem je deze fone besteld? Ik zelf namelijk al in juli, ik hoop dus ook wel een beetje vooraan op de uit lever lijst te staan zodat ik vrij kort na ontvangst bij GSM deze telefone kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131540

Heb 'm als ik me niet vergis begin oktober besteld. Heb net als Dautz ook vandaag gebeld naar gsm.nl en daar zeiden ze tegen mij ook dat ik 'm hoogst waarschijnlijk(!!) deze week zou binnen krijgen. Ben het wachten zo moe...Zit nog steeds met een 6610 opgescheept, dus voor mij is het nogal een sprong voorwaarts!!! Waar kan ik trouwens ergens goedkoop (lees: gratis) aan spelletjes voor de 6630 komen? Welke extensie moeten die bestanden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nogmaals: ik heb uhm genomen bij een voda abo 400 minuten met portering. Deze gaat in maart plaatsvinden. Zolang gebruik mijn t-mobile sim. Aangezien T-mobile geen umts netwerk in dienst heeft gesteld, hebben ze het wel. Op CS A'dam springt ie ook op 3g netwerk waardoor ik niet kan bellen. Andere rs-mmc kaartjes werken niet vanwege voltage prob, volgend jaar komen er andere. Toestel staat 5 dagen standby bij normaal gebruik. Foto kwaliteit is erg goed vind ik. Beter dan de Sharp! Mp3's klinken goed, net als bij een 6230, is dan ook dezelfde headset. Realplayer, quickoffice zitten er standaard op dus wel compleet geleverd. Ook de organizer is duidelijk met genoeg opties. Sync met Outlook lukt me niet altijd, hoe dit kan weet ik niet.

Hopelijk overtuigd deze foto.... op de foon was ut nie te lezen dus maar ff snel met de pen!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~admir132/Afb013.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:46

MnM

Ik heb sinds kort ook een 6630, nu loop ik tegen een probleem aan.
Wat ik ook doe ik kan in de Nokia Phone Browser (PC Suite) me MMC kaartje vinden. Als ik nu dus foto's of mp3's wil uploaden moet dit eerst naar het geheugen van de telefoon en dan kan ik op de telefoon deze bestanden stuk voor stuk naar de MMC kaart verplaatsen.

Is hier een oplossing voor ?

BTW De MMC kaart zit er goed in, want deze is vanuit de telefoon zelf wel benaderbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131540 schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:41:
Heb 'm als ik me niet vergis begin oktober besteld. Heb net als Dautz ook vandaag gebeld naar gsm.nl en daar zeiden ze tegen mij ook dat ik 'm hoogst waarschijnlijk(!!) deze week zou binnen krijgen. Ben het wachten zo moe...Zit nog steeds met een 6610 opgescheept, dus voor mij is het nogal een sprong voorwaarts!!! Waar kan ik trouwens ergens goedkoop (lees: gratis) aan spelletjes voor de 6630 komen? Welke extensie moeten die bestanden hebben?
Ik heb em ook bij gsm.nl bestelt, rond 20 september (dit jaar voor et geval jullie twijfelen :9 ) en ik ga morgen ook eff bellen naar die gasten over wanneer ie komt en dan laat ik et jullie weten.
Ik ben et ook zooo spuugzat, juist nu ik een tijdje terug m'n accu van m'n nokia 8310 ben kwijtgeraakt (en die echt compleet verdwenen is, David Copperfield is er nix bij :? :'( ) en ik nu noodgedwongen m'n Al>kut<el 501 Touch moet gebruiken met een elastiekje eromheen anders maakt de accu geen contact en valt ie uit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MnM > ik heb ook probs met de connectie met de pc. Geeft vaak aan "service layer is afgesloten" Hierna kan ie ook nix meer vinden. Als ik daarna pc en foon opnieuw opstart doet ie ut wel weer. Heel vervelend, maar heb ook nog geen oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das toch ook toevallig he,ja ik weet wel wie jij bent dan want ik zag jou dan met de 7650 en de 6630 in je hande :)

Ja bel company verwacht hem deze week en anders volgende week dus nog maar ff wachten voor mij,zit niks anders op...
Anoniem: 48834 schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:09:
[...]

lol, dan heb ik jou vanmiddag gezien.
je stond rond 1600 uur aan de balie bij vent van VF die maar vaag deed over wat de oplossing nou zou kunnen zijn.

Anyway, ik heb dus de 6630 gekocht. vodafone 150 abbo met live budget erbij
28.50 per maand, en dan 46 euri voor toestel bijbetalen.

Het was 1 van de laatsten, heb niet gevraagd wanneer er weer nieuwe zouden binnen komen.

Wat er bij zit als "actie":
* Gratis 3 maanden het gekozen BelTeGoed
* 6 maanden 150 belminuten per maand extra
* Gratis Video Telefonie en email t/m 31-01-2005
* Live TV voor 0,25 euro per 10 min. t/m 31-01-2005

Hij is iig wel echt zwaar vet! Nou eens even kijken of ik mn contacten over krijg gezet van 7650 naar 6630 met behoud van fototjes en vioce dials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131567 schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:18:
wie weet hoe ik mn nokia 6630 als mp3 speler kan gebruiken
ik heb een vodafone branded
help aub
Je installeerd gewoon de mp3'tjes naar je telefoon. Dan sla je ze op je mmc kaart op en dan ga je naar galerij en dan opnamen of geluidsclips en dan doe je opties-afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zat net te denken....er is mischien 1 positief iets voortgekomen uit al deze ellende en dat is dat ik het idee heb niet alleen te staan in deze kou, en ik jullie toch wel ben gaan zien door dit als broeders in nood :*)
Jullie weten nu net als ik hoe et is om door zo'n hel te moeten gaan om een Nokia Smartphone te bemachtigen en zo'n lange tijd in onzekerheid te moeten zitten niet wetend wanneer hij komt, en of hij wel in ongeschonden staat (non-branded) arriveerd ;( :P :D :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
Anoniem: 77722 schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:11:
nogmaals: ik heb uhm genomen bij een voda abo 400 minuten met portering. Deze gaat in maart plaatsvinden. Zolang gebruik mijn t-mobile sim. Aangezien T-mobile geen umts netwerk in dienst heeft gesteld, hebben ze het wel. Op CS A'dam springt ie ook op 3g netwerk waardoor ik niet kan bellen. Andere rs-mmc kaartjes werken niet vanwege voltage prob, volgend jaar komen er andere. Toestel staat 5 dagen standby bij normaal gebruik. Foto kwaliteit is erg goed vind ik. Beter dan de Sharp! Mp3's klinken goed, net als bij een 6230, is dan ook dezelfde headset. Realplayer, quickoffice zitten er standaard op dus wel compleet geleverd. Ook de organizer is duidelijk met genoeg opties. Sync met Outlook lukt me niet altijd, hoe dit kan weet ik niet.

Hopelijk overtuigd deze foto.... op de foon was ut nie te lezen dus maar ff snel met de pen!

[afbeelding]
dat je m hebt geloof ik wel maar hoe kom je eraan dat is de enige vraag? en dat wil je dus nog steeds verzwijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Anoniem: 77722 schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:11:

[afbeelding]
Wat zeggen jullie ervan? Heeft ie "Vodafone" weg-ge-soept onder het display?! ;)

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zeggen jullie ervan? Heeft ie "Vodafone" weg-ge-soept onder het display?! ;)[/quote]

Hij heeft hem inderdaad maar waarschijnlijk via (il)legale import. Wat ik vindt et wel raar dat er nog nergens 1 unbranded telefoon is uitgeleverd en hij er al dagen een heeft.

Dus dat hij deze 6630 heeft is duidelijk maar waar en hoe dat blijft de grote vraag 8)7 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb trouwens nog nergens dual voltage rs-mmc kaartjes kunnen vinden :S

Dat valt me wel tegen. Weet er iemand waar ik deze dingen kan vinden? want 32 mb is echt TE weinig!!

Wat me ook tegenvalt is vodafone live. betaal je 5 euri voor die dienst, is het meeste ook nog eens met een abonnement van 1 eurio per maand.

Had toch op zn minst wel nu.nl, het weer en de tv gids gratis willen kunnen bekijken. Echt weer zon naaistreek, want je kunt nergens een overzicht krijgen welke sites gratis, en welke met abbo zijn.

edit: rs mmc dual voltage kaartjes zijn er van samsung schijnbaar:
http://www.samsung.com/Pr...r_20040329_0000057641.htm
http://www.samsung.com/Pr...oducts.aspx?family_cd=FME

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 48834 op 13-12-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131565 schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:16:
Ik heb me sinds kort bij VF maastricht ook die nokia 6630 gehaald ech een goeie tel. had ervoor de 6600, wat een verschil.

Het enige wat ik op mijn tel mis is een fm-radio weet niemand waar je dat (gratis) kan downloaden en dan via die datakabel op je tel kan zetten?

Op de Nokia 6260 zit wel zo'n fm-radio maar kan er niet achterkomen hoe dat programma heet
Is het niet zo dat dit hardwarematig wel of niet mogelijk is :S.

Ik denk dat dit uit commercieel oogpunt niet is geinplementeerd. Er zal vast nog wel een 6630i komen, met een grotere geheugenkaart geleverd, ook camera een de voorkant voor video-telefonie, en ook een fmtuner.

zo gaat dat meestal met nokia :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net gebeld met Gsm.nl en die vrouw aan de lijn zei dat ze em eind deze week binnen krijgen! en dat het de originele versie is zonder aanpassingen en dat ik em dan volgende week kan verwachten :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-11-2023
Here with ya Lau...
Ik volg al een dikke week de vorderingen hier en ook ik heb eind sept04 bij GSM.nl de 6630 (icm VF3002jr) besteld... Haast geen nagels en haren meer over...

In week 44 belde mn vriendin over haar 6260 en hoorde ze dat die in week 45 zou komen en de 6630 in week 46!! Daarna werd het onduidelijk en in week 49 werd het week 51... Afgelopen week zouden ze die vrijdag bij hun leverancier liggen, maar dat is dus nu weer verschoven naar eind van deze week. Dus hebben wij m op zn vroegst pas volgende week di...
TIS OM GEK VAN TE WORDEN!!! :X 8)7

Enige troost is idd dat ik niet de enige ben en dat wij wel een unbranded, originele, enz. krijgen!! :9~ Ze vroegen me gisteravond zelfs of ik misschien een voorkeur had voor de groene of de grijze...
...keb maar groen gekozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131211

He jongens,

In dit topic lees ik veel post van mensen die een 6630 bij gsm.nl hebben besteld, waar ikzelf ook bij hoor. Het hele topic door lees je al mensen die gsm.nl hebben gebeld en horen dat zijn m aan het eind van de week binnen krijgen en ze m dus zelf de volgende week verwachten.
Kortom, er valt geen pijl op te trekken. De 6630 staat bij nokia.nl nog steeds als verwacht en is nergens in de winkle un-branded te krijgen.
Ik ben bang dat het een 6630-loze kerst gaat worden.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.