Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-11-2023
hmm... ik hou er nog wel iets van moed in...
Tis inmiddels wel allang eerst zien dan geloven geworden!
Over het algemeen ben ik over gsm.nl zeer tevreden, dit wordt alweer 't 3e abo wat ik via hun icm met een gsm (ook nog een 100% gratis sim-only lopen) regel.

Dat er bij de 6630 nog coming soon staat wil nix zeggen, het staat immers ook nog bij de allang goed verkrijgbare 6260!!! De Nokia.nl website loopt gewoon zwaar achter, wat ik daar nou over kwijt moet weet ik ff niet, ik kijk voor t laatste officiele nieuws gewoon altijd op nokia.com...

Eerder deze maand hoorde ik van iemand die toegang had tot een gesloten gedeelte van nokia dat ie eind december mondjesmaat verkrijgbaar zou zijn en pas in januari volop. Of mondjesmaat ook zou kunnen slaan op de branded VF versie weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466

Klein voordeel kan dan zijn dat de mensen (zoals wij) die em al maanden geleden hebben besteld, em (mischien) et eerste krijgen ;) dat maakt et wel stoer op zich 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82269

Me broer heeft hem besteld via vodafone, hij krijgt hem met 10 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65860

achterlijke service daar bij vodafone zeg..

heb hem 30 nov besteld via de online winkel en de order is nogsteeds niet geaccepteerd.. heb vanaf 4 dec elke dag gebeld en steeds wel een uur gewacht.. en kreeg elke dag de melding dat het de volgende dag geregeld zou zijn..mooi niet dus :( nahja.. vandaag weer 1,5 uur in de wacht gezeten krijg je eindelijk iemand aan de telefoon zeggen ze dat 'de mensen van de onlinewinkel' er niet zijn |:( :r
vodafone :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
ik had hem helemaal niet besteld. Ik had wel de dag na introductie de v800 gekocht maar vond dat zo'n ruk toestel (meer daarover elders in dit topic) en ik heb hem op de dag dat de 6630's binnenkwamen omgeruild voor de 6630.

Ik vind het perfect toestel. Wel maar 1 dag standby maar dat is dan wel bij wat spelen en minstens 1 uur bellen. Vind het prima verder.

En nu lekker software erop. MSN/ICQ client, Putty FExplorer dat soort meuk. Zoek nog echte killerapps (geen Gameboy achtige zooi ofzo).

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Laatst online: 14-06 16:39
Dit begint zo wel een beetje THE NEVER ENDING STORY te worden hé? 8)7

Ik wacht ook al een paar maanden op de 6630, maar wil hem toch zelf eerst in de handen hebben. Ik wil hem ook 100% unbranded hebben, daar ik hem wil gebruiken met een Hi-abonnement.

Ik zit zo langzamerhand af te vragen of de 3230 misschien een beter alternatief is, gezien het feit dat er hier toch geen UMTS dekking is en dit ook nog wel ff duurt. Deelt iemand deze gedachte ook met mij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-06 18:43
HeyJIJdaar schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:24:
Dit begint zo wel een beetje THE NEVER ENDING STORY te worden hé? 8)7

Ik wacht ook al een paar maanden op de 6630, maar wil hem toch zelf eerst in de handen hebben. Ik wil hem ook 100% unbranded hebben, daar ik hem wil gebruiken met een Hi-abonnement.

Ik zit zo langzamerhand af te vragen of de 3230 misschien een beter alternatief is, gezien het feit dat er hier toch geen UMTS dekking is en dit ook nog wel ff duurt. Deelt iemand deze gedachte ook met mij? :?
ja maar die komt echt niet in januari uit, je ziet het he ze zijn ALTIJD later. maarja wat maakt het ook uit ik verkoop m toch wel weer. ik heb m namelijk nog voor de prijs van 430 euro mogen reserveren. en na 1 maandje ben ik m zat en dan zal ik denk ik ongeveer dezelfde prijs ervoor terugkrijgen. Mijn 7610 heb ik nml ook verkocht voor 425 na 1 maand gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-06 18:45
Na het doorlezen van het hele topic is het mij nog niet duidelijk of TomTom c.q. Route66 Mobile op de 6630 werkt en i.c.m. welke Bluetooth GPS muis dit het beste werkt. Dit i.c.m.de branded versie van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
Waarschijnlijk niet als je ze netjes in de winkel koopt...
Als je de topic namelijk goed gelezen hebt zie je ook de hele discussie over het belachelijke feit dat de 6630 alleen met de nieuwe standaard op MMC gebied, de dv rs-MMC/MMCmobile werkt (lijken me goeie kaartjes though, veel sneller, goedkoper te bouwen, minder stroomverbruik), die wel backwards compatible zijn maar het toestel alleen niet, ik bedoel dus dat de standaard rs-MMC er NIET op werkt (its gettin kinda late for me now)...
En aangezien TOMTOM en Route66 alleen daarop verkocht worden en die nieuwe nog niet groter dan 64MB te verkrijgen zijn blijft het dus nog ff wachten... (begin 2005 is the word...)

btw, volgens mij staat dit ook op de sites van resp. TOMTOM en R66
ow, en die GPS muizen krijg je er netjes bij in het pakket, don' worry ;) :P

[ Voor 11% gewijzigd door CriMsoN81 op 15-12-2004 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

Mja, de kaartjes komen binnen 2 maanden tm 256 mb.

Ik heb trouwens ook een oplossing gevonden voor mp3 ringtones :D (ofja mp3).

Benodigdheden:
- iTunes
- Link met de computer (bluetooth of usb)
- een mp3 waar je een ringtone van wil bouwen

Stap 1:
Knip de mp3 met een progje als audacity of Nero wave editor in stukken totdat je bijv. een stukje van een seconde of 30 hebt (langer dan 20 gaat ie meestal toch niet over want dan knalt de voicemail erin).

Stap 2:
Sla het hele gebeuren op als mp3 (of iets anders) en laadt hem in iTunes.
File -> Add files etc.

Stap 3:
Rechtsklik op het bestand in de playlist van iTunes en klik op Convert selection to AAC

Stap 4:
Wacht tot het klaar is en ga naar My Music\iTunes\iTunes music (ofzoiets), daar staat nu een .m4a bestand. Stuur dit bestand naar je telefoon.
Om alles netjes te houden kun je het het beste op je MMC kaartje in de map Sounds\Digital ofzo zetten.

Stap 5:
Speel het bestand op je telefoon af met behulp van de voorgeinstalleerde mediaplayer. Stop de playback. Duw dan op opties en als het goed is staat daar een optie zet als ringtone (mja bij mij in het engels is het Set as ringtone, vind engels gemakkelijker :D). En als het goed is geeft ie dan een melding dat het gelukt is.
Prolly werkt het ook gewoon als je het in je profiel instelt, maar dit heb ik nog niet geprobeerd.

Extra:
Je kunt in de opties van iTunes zelf (onder het tabblad Importing/Importeren) de instellingen van de AAC codec aanpassen (bitrate ed.)
Aangezien AAC een betere kwaliteit oplevert dan mp3 op lagere bitrates kun je de bitrate best wat omlaag schroeven (naar bijv 96 kbps) om zo wat ruimte op je toch al kleine MMC kaartje te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131226

Vuile *** bij gsm.nl. Al 2 weken stond op de site de nokia 6630 aangeboden i.c.m. T-Mobile 150 2 jr. voor -39 euro (je krijgt dus 39 euro retour). Daarbij stond dat aanbiedingen geldig zijn t/m 30 december 2004. Vandaag staat er ineens dat je voor hetzelfde toestel en abo je 29 euro moet bijbetalen. Ik bellen met GSM.Nl, zeggen ze: "Dan zal het wel fout hebben gestaan op de site". Jeh... right...

Voor de mensen die 'm besteld hebben bij gsm.nl: Er staan 19 toestellen in back order die volgende week geleverd moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131211

Maar goed, een mp3-tje heeft al een zekere bitrate, dus daar nog een conversiestap overheen beuken levert nooit iets mooiers op. Maar goed, op zo'n 0.0001 watt speakertje van een telefoon maakt het toch al niet veel meer uit. Maar verder is dit wel de manier lijkt me! Goed werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Anoniem: 131211 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:15:
Maar goed, een mp3-tje heeft al een zekere bitrate, dus daar nog een conversiestap overheen beuken levert nooit iets mooiers op. Maar goed, op zo'n 0.0001 watt speakertje van een telefoon maakt het toch al niet veel meer uit. Maar verder is dit wel de manier lijkt me! Goed werk!
Uiteraard, maar als je bedenkt dat een mono wavje op 22000 Hz ook nog klinkt uit die telefoon dan boeit het al helemaal niks meer. En als je van een 192 kbps mp3 teruggaat naar een 96 kbps AAC file (iets wat denk ik wel vergelijkbaar is met 128kbps mp3) dan is het al bijna niet meer merkbaar op je GSM speakertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
Anoniem: 131226 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:11:
Voor de mensen die 'm besteld hebben bij gsm.nl: Er staan 19 toestellen in back order die volgende week geleverd moeten worden
kun je dat uitleggen, die back-order?? Betekend dat dat ze een order van 19 toestellen hebben geplaatst bij HUN leverancier die volgende week bij ons zou kunnen liggen?
Of is dat toch iets anders?
Vindt 19 nogal weinig namelijk...

En zo'n zelfde verhaal had ik ook bij mijn bestelling. Ik was under the impression dat ik 2 of 4 mnd ofzo gratis belbundel zou hebben, dat stond namelijk bij de aanbieding op de site, maar helaas niet op mijn contract... Bleek een foutje op de site te zijn, aanbieding vanuit VF die alweer over was. Ik heb t ze wel 2x moeten vertellen dat t nog op de site stond... Uiteindelijk pas na 2 weken weg ofzo. Als het mijn site geweest zou zijn zou ik die webmaster eens flink de spreekwoordelijke oortjes wassen, maar goed... who am I :X

[ Voor 37% gewijzigd door CriMsoN81 op 15-12-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja 19 Gsm's is echt heel weinig, brengt Nokia eindelijk de Phones op markt, blijft het beperkt tot 19 stuks :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CriMsoN81 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:34:
[...]

kun je dat uitleggen, die back-order?? Betekend dat dat ze een order van 19 toestellen hebben geplaatst bij HUN leverancier die volgende week bij ons zou kunnen liggen?
Of is dat toch iets anders?
Vindt 19 nogal weinig namelijk...

En zo'n zelfde verhaal had ik ook bij mijn bestelling. Ik was under the impression dat ik 2 of 4 mnd ofzo gratis belbundel zou hebben, dat stond namelijk bij de aanbieding op de site, maar helaas niet op mijn contract... Bleek een foutje op de site te zijn, aanbieding vanuit VF die alweer over was. Ik heb t ze wel 2x moeten vertellen dat t nog op de site stond... Uiteindelijk pas na 2 weken weg ofzo. Als het mijn site geweest zou zijn zou ik die webmaster eens flink de spreekwoordelijke oortjes wassen, maar goed... who am I :X
Oh great! dan mag ik dus ook verwachten dat ik niet de 1ste 2 maanden een dubbele bundel krijg terwijl dat er indd ook op stond (HI 20, 2 jr) :(
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
net gsm.nl maar weer ff gebeld en de nog steeds vriendelijke Jesse (ga ze inmiddels bijna persoonlijk kennen!!) zei dat omdat ik een groene heb besteld ik helemaal boven aan de lijst sta (order eind sept. geplaatst) omdat de groene het eerst binnenkomt. Ik zou m dan maandag al kunnen hebben, maar het meest reeele is dinsdag...

Verder vondt ie het niet zo gek dat er zoveel mensen belde voor de 6630, kon die zich wel voorstellen.

Dus gsm.nl > get this boy over 2 the webdivision!! ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik heb de zilvere versie genomen omdat ik vond dat die groene op de nokia site net bruin leek, zal wel aan nokia liggen (raken we aan gewend onderhand :P ) maar gelukkig kun je die frontjes los kopen en zo das wel geinig, dus mischien koop ik later nog wel zo'n groen frontje als ie er leuk uitziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:44:
Ja 19 Gsm's is echt heel weinig, brengt Nokia eindelijk de Phones op markt, blijft het beperkt tot 19 stuks :( |:(
Wat betreft de backorder was die gozer nogal vaag. Een ruwe samenvatting van het gesprek:

Jeff: Hoeveel komen er volgende week binnen?
GSM.nl: We hebben 19 toestellen in back order staan die volgende week geleverd worden.
Jeff: En hoeveel mensen staan op de wachtlijst?
GSM.nl: 19
Jeff: Dus als ik nu bestel zit ik niet bij die levering van volgende week he?
GSM.nl: Ik verwacht dat ze genoeg toestellen kunnen leveren, dus waarschijnlijk krijg jij er dan ook een.

Ik heb daarna maar niet doorgevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand mischien een mooi plaatje of een link naar een plaatje van de groene nokia 6630? want alle plaatjes die ik vind kun je et niet goed op zien namelijk ;)

(zit te twijfelen of ik mischien niet een groene wil i.p.v een zilvere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg net bericht van reminderX die meldt dat de 6630 nu beschikbaar is....
Hoop is een mooie voedingsbodem voor geloof....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131211 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:02:
Ik krijg net bericht van reminderX die meldt dat de 6630 nu beschikbaar is....
Hoop is een mooie voedingsbodem voor geloof....
Jep me 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
reminderX ??
ik mis wat..

wtf is that?

[edit] laat maar... stupid me... viva google!

Maar, er wordt doorgelinkt naar de vodafone pagina... Daar kreeg ik een week of 2/3 geleden al een mailtje van dat ie daar beschikbaar was... Hebben we het dan wel over de unbranded versie??

[ Voor 75% gewijzigd door CriMsoN81 op 15-12-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CriMsoN81 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:20:
reminderX ??
ik mis wat..

wtf is that?
http://www.google.com/search?hl=en&q=reminderx

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 65860 op 15-12-2004 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CriMsoN81 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:20:
reminderX ??
ik mis wat..

wtf is that?
een site op internet die voor jou bijhoud wanneer er een bepaald produkt uitkomt in nederland (ik dacht alleen op gebied van electronica maar weet et niet zeker.....maar who cares electronica ruuuuules :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
Edit beaten by the minute... ;)

[ Voor 11% gewijzigd door CriMsoN81 op 15-12-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik kan me momenteel toch niet genoeg concentreren om verder te gaan met m'n stageverslag (zit op m'n stageplek ;) ) en ik zit ook nog es alleen dus dan vind ik dit wel gezellie om te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
offtopic, maar me 2, scriptie vordert voor geen meter... :O |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe werd tijd..vanochtend gebeld en toch maar even nummerbehoud laten zitten geen zin om nog 3 maanden te wachten.. krijg hem waarschijnlijk maandag _/-\o_
Hartelijk dank voor je bestelling bij de Vodafone Online winkel. Je bestelling is door ons geaccepteerd en deze wordt uitgevoerd. Je ontvangt hierna nog een E-mail van Vodafone met de informatie wanneer je bestelling verstuurd wordt.

De levertijd van prepaid toestellen en abonnementen zonder nummerbehoud bedraagt ongeveer 3 werkdagen. De levertijd van abonnementen met nummerbehoud is afhankelijk van je huidige mobiele telefoon aanbieder en kan oplopen tot 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat een mens wel niet overheeft voor z'n nokia :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 15-12-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hooooop dat ik bij de gelukkige 19 hoor die em volgende week krijgt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
zal wel denk ik aangezien ik em rond 20 sept heb besteld :/

ps: had ik al verteld dat ik em rond 20 sept had besteld? :P

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 15-12-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
zou nog ff bellen met VF als ik jou was tonez, denk dat die 3 maanden namelijk slaat op de opzegtermijn van je huidige abo... Als je al opgezegd had, is dat minder, maar volgens mij is het ook zo dat een nieuw VF abo pas ingaat op het moment dat je oude abo afloopt, zo gaat het nu bij mij althans wel... Eind sept besteld, porteringsdatum 30dec., wanneer mn t-mob afloopt, gaat dus naadloos in mekaar over...
Ik heb het iig gedaan via gsm.nl waar we de non-branded versie krijgen en aangezien er volgens mij nog wel een zooitje overzijn zou je dat ook kunnen regelen daar en volgende week binnen hebben (that is, ALS ze ze eind van deze week binnenkrijgen)...

Zie het maar zo; als je nu vanaf de VF online shop besteld heb je m met grote kans ma. zonder nummerbehoud en met alle VF beperkingen. Via gsm.nl zou je m misschien di. kunnen hebben MET nummerbehoud en ZONDER beperkingen... Wel wat research en overdenkingen waard I guess, I know I would...

[EDIT] had IK al verteld dat ik m op 30 sept besteld heb :P 8)7
Ga dus heel hard lachen als ik m eerder heb omdat ik een groene heb besteld!!
Heerlijk dat competitie gevoel 8)
Afspreken om hier te posten zodra je m in je handjes heb?? MET bewijs uiteraard!!

[ Voor 13% gewijzigd door CriMsoN81 op 15-12-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jep your on! :D
et zal me eerlijk gezegd nix verbazen als jij em eerder hebt dan ik aangezien iedereen de zilvere neemt, maar ik bewonder je lef om voor die groene te kiezen er zijn namelijk geen goede foto's beschikbaar die laten zien hoe ie er in et groen uitziet ;) (vind ik).
ik heb dan vanmiddag wel een mooi plaatje gezien van die groene maar et is net als met al die verkopers ik weet niet welke (plaatje) ik moet vertrouwen :?
als ie een beetje mooi metalic eruitziet verander ik m'n kleur :*) (heb ik em mischien ook eerder haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121948

Heey 6630 junkies, jik heb een paar vraagjes aan jullie:
Weten jullie of de 6630 N-Gage games speelt? Je kan ze gewoon loaden op www.uxge.com of andere sites..die uxge is goed alleen is een trage verbinding. Daar zijn trouwens nog VEEL MEER progjes voor Symbian phones te vinden. Ik twijfelde alleen toen ik las dat het een Platform 80 was, of ie dan ook wel N-Gage games zou kunnen spelen....

Alvast bedankt!

PS hopelijk komen die DV RS-MMC's ook snel genoeg uit anders is het voor mij snel over met de pret :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131259

CriMsoN81 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:57:
net gsm.nl maar weer ff gebeld en de nog steeds vriendelijke Jesse (ga ze inmiddels bijna persoonlijk kennen!!) zei dat omdat ik een groene heb besteld ik helemaal boven aan de lijst sta (order eind sept. geplaatst) omdat de groene het eerst binnenkomt. Ik zou m dan maandag al kunnen hebben, maar het meest reeele is dinsdag...

Verder vondt ie het niet zo gek dat er zoveel mensen belde voor de 6630, kon die zich wel voorstellen.

Dus gsm.nl > get this boy over 2 the webdivision!! ;) :P
in hoeverre het allemaal klopt bljft nog steeds de vraag. Ook ik heb vanmiddag gebeld en ook ik kreeg te horen dat ik helemaal boven aan de lijst sta om uit te leveren. Maar ik kreeg te horen dan de leverancier van GSM hoopte de 6630 deze wwek binnen te krijgen. het ou eerst ook al 10 december zijn. Dus eerst zien dan geloven..!!
Maar ik zal het ook hier plaatsen wanneer ik een unbranded versie heb mogen ontvangen. btw ik heb deze order juli 2004 reeds geplaats. Had deze nog wel met een cash back. Geld al wel teruggestort maar telefoon natuurlijk, net als iedereen nog niet gehad. Kan niet wachten...... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55104

Het toestel wordt ook deze week of begin volgende week bij ons verwacht. Dat is een stuk sneller dan verwacht, want vanuit andere bronnen had ik totaal iets anders vernomen. Gelukkig kunnen wij de simlockvrije Nokia 6630 snel tegemoet zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet om te zeuren of zo, maar dat zij gsm.nl al weken geleden ook al....
Begin volgende week wordt er gezegd dat ie aan het eind van de week komt etc.
Ik snap niet dat jullie geen harde afspraken hebben... Prima dat ie laat komt, maar jullie worden net zo goed AAN HET LIJNTJE (<--- lees de frustratie) gehouden als wij.
Tenzij je nu zegt dat je spijkerharde afspraken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

worden we ook maar ik denk dat ook zij weer aan het lijntje worden gehouden. En nu zeggen dat deze telefoon eind januari leverbaar is... dan zullen ze er niet veel meer vekopen. En geloof me ook zij hebben er liever op voorraad liggen dan dat ze niet leverbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, hoe hype je een toestel... Mondjesmaat de markt op laten druppelen... Check het succes aan de lengte van dit forum....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach er zijn hier topics van meer dan 35 paginas lengte, dit zit pas op 18 dus valt toch wel mee :) 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 131259 op 15-12-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, maar het toestel is er nog niet eens en we zitten al over de helft....
Straks komen al die lofbetuigingen.... _/-\o_ :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CriMsoN81 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:41:

[EDIT] had IK al verteld dat ik m op 30 sept besteld heb :P 8)7
Ga dus heel hard lachen als ik m eerder heb omdat ik een groene heb besteld!!
Heerlijk dat competitie gevoel 8)
Afspreken om hier te posten zodra je m in je handjes heb?? MET bewijs uiteraard!!
Vanmiddag besteld, bij vtu-telecom, dus ik wil ook wel meeracen (zou toch lache zijn als ik 'm ook volgende week binnenkrijg ;) )

@ gsmdealer: jammer dat jullie geen t-mobile abo's leveren (als je van de gelijknamige site bent dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131211 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:41:
Tja, hoe hype je een toestel... Mondjesmaat de markt op laten druppelen... Check het succes aan de lengte van dit forum....
vergis je niet dat in dit forum niet alleen maar lof maar ook frustratie word geuit over de 6630, dus zeggen aan de hand van de lengte van dit forum dat ie zo gehypt word is een beetje krom, de helft is frustratie, die overigens terecht is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121948 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:06:
Heey 6630 junkies, jik heb een paar vraagjes aan jullie:
Weten jullie of de 6630 N-Gage games speelt? Je kan ze gewoon loaden op www.uxge.com of andere sites..die uxge is goed alleen is een trage verbinding. Daar zijn trouwens nog VEEL MEER progjes voor Symbian phones te vinden. Ik twijfelde alleen toen ik las dat het een Platform 80 was, of ie dan ook wel N-Gage games zou kunnen spelen....

Alvast bedankt!

PS hopelijk komen die DV RS-MMC's ook snel genoeg uit anders is het voor mij snel over met de pret :'(
1 van de redenen dat ik een symbian phone dit x genomen heb is juist omdat ik er n-gage games op ga spelen, ik twijfel er niet over aangezien n-gage games gewoon op symbian draaien :9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
dan koop je toch een psp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry PSP ??? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry maar die is nog niet eens uit (en kan ik nog eff een paar maanden wachten op zo'n ding ik vind dat ik toch wel lang genoeg heb gewacht), en kost ook nog eens eff 200 pleuro ;) ik heb deze voor 99 euro en et is ook nog eens een phone met alles erop en eraan :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 15-12-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28902

Beste toekomstige koper

Ik raad jullie allemaal dit vodafone toestel af

Ik heb net en een half uur met nokia aan de lijn gezeten en met vodafone

Vodafone heeft die toestel beveiligd waardoor er geen .sis bestanden te installeren zijn.
Dus geen navigatie, ngage e.d

Ook geen trail versie NIKS !!!!!

Ook geen officiele nokia software bedoelt voor de 6630 via nokia.com

Het kan aan mij liggen, maar heeft iemand dus ook hier problemen mee gehad dat het toestel blijfft komen met de fout "fout beveiliging bij installatie, kan de installatie niet voltooien"!!!!!

Wat nu ??
Dit zou dus betekenen dat die toestel geheel onbruikbaar is voor externe programmas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
@Lau22: Deze telefoon kost geen €99 maar +-€530. Dat je hem voor €99 kan krijgen i.c.m. een abonnement betekent niet dat je dat er voor betaald. Je betaald eigenlijk het verschil tussen een abonnement zonder telefoon (=cashback) en een abonnement met telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28902 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:13:
Beste toekomstige koper

Ik raad jullie allemaal dit vodafone toestel af

Ik heb net en een half uur met nokia aan de lijn gezeten en met vodafone

Vodafone heeft die toestel beveiligd waardoor er geen .sis bestanden te installeren zijn.

Het kan aan mij liggen, maar heeft iemand dus ook hier problemen mee gehad dat het toestel blijfft komen met de fout "fout beveiliging bij installatie, kan de installatie niet voltooien"!!!!!

Wat nu ??
Dit zou dus betekenen dat die toestel geheel onbruikbaar is voor externe programmas
I have a generic 6630 and have had no problems, on the other hand my wife has just bought a "vodafone" 6630 and she has the same problem. To get round it, go to the install manager where all your installed apps are shown, go to options, settings, change "software installation" from off to on. Problem solved. Also we noticed it's not possible to play mp3's as ringtones, it will play them in realplayer, but if you try to set one as a ringtone it wont let you, this is only true of "vodafone" ones as my "generic" one works fine. We complained at the voda shop and they seem to think it's another voda limitation. The best thing to do in this case is convert it to an awb or aac file which works ok. Also, you will notice that voda only supplies a 32Mg card with their phones, even though it stipulates on the web site that it should be a 64Mg, we complained again and they swapped it there and then. Conclusion: Dont get a voda one, buy generic, i cant comment on other network operators as they are not out on any others as yet, Hope this helps...
http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=31187

:>

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 65860 op 15-12-2004 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
Anoniem: 28902 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:13:

Ze hebben je feitelijk een toestel geleverd dat niet volledig functioneert. Als je bij een VF-shop vraagt of er nadelen aan zitten dat het een VF-toestel is, dan is het antwoord: "Het enige verschil is dat er een simlock op zit". Een leuke binnenkomer om verhaal te halen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
[edit] overbodig, 't stond in het quotegedeelte van Nokiatonez. 8)7

[ Voor 89% gewijzigd door Mandurang op 15-12-2004 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
ik wilde net zeggen. Kwestie van een instellinkje.

Ik heb FExplorer, Putty en AgileMessenger er al op staan.

En wel grappig dat dit meteen een afradertje is. Maar je was waarschijnlijk ERG gefrustreerd toen je dit schreef.

Vanuit mijn kant nog steeds niets dan lof over dit toesel.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gelukt

Thanx voor de reactie

Ik was al bang dat ik er 2 jaar aan vast zou zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mandurang schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:17:
@Lau22: Deze telefoon kost geen €99 maar +-€530. Dat je hem voor €99 kan krijgen i.c.m. een abonnement betekent niet dat je dat er voor betaald. Je betaald eigenlijk het verschil tussen een abonnement zonder telefoon (=cashback) en een abonnement met telefoon.
quote: Deze telefoon kost geen €99 maar +-€530

kun je nagaan wat ik wel niet voor m'n geld krijg, ik krijg gewoon een phone die meer dan et dubbele kost van wat de PSP kost voor 99 pleuro en hij kan ook nog es superveel! :D :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandurang
Anoniem: 130466 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:37:
[...]

kun je nagaan wat ik wel niet voor m'n geld krijg, ik krijg gewoon een phone die meer dan et dubbele kost van wat de PSP kost voor 99 pleuro en hij kan ook nog es superveel! :D :+ ;)
|:(
blond? ;)
ik wel! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm ik zou als ik jou was gewoon relaxt blijven, hij komt echt wel :+

ps: ik ben ook gefrustreerd maar ik uit dat op een positieve manier, je moet je woede niet zo opkroppen maar gewoon TJAKKAAAAAAA zeggen :) :9

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 15-12-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kee folks hier nog wat vette pics ter opfrissing die ik heb gezien op een japanse site :)

Afbeeldingslocatie: http://img138.exs.cx/img138/3541/nokia04l3nd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/9854/nokia05l3kr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/3977/nokia06l3tm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/2002/nokia07l4rq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img142.exs.cx/img142/539/nokia10l6nm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/8185/nokia08l7ca.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/272/nokia11l5dj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/8711/nokia16l0wh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/6685/nokia20l7an.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/9489/nokia247we.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 15-12-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als jullie nog wat meer progs willen heb ik een paar goede sites, alleen ik weet niet of er moderators zijn die illigale verspreiding van de N-Gage games en Symbian progs bannen...

Modbreak:allemaal doen ze dat, en dat had jij best kunnen weten als je de forumregels had gelezen: Het algemeen beleid

[ Voor 44% gewijzigd door Korakal op 17-12-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, maar om een btje ontopic te blijven zeg ik bij deze 6630 is cool!!!
WAt vinden jullie trouwens van de Nokia 3230. Zelfde functies als 6630 alleen geen UMTS en wat xtra progjes en ondersteunt naar alle waarschijnlijkheid wel de DV RS-MMC's :)

http://www.gsmarena.com/i...ia_3230-reviews-923p3.php

Hier wat pics en info over de nieuwe telg van Nokia

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 121948 op 15-12-2004 22:45 ]

de 3230 is op zich wel gedistingeerd en stijlvol maar ook wel een beetje saai, ik vind de 6630 toch een spannender en leuker (vrolijker) uiterlijk hebben :) :O

• CriMsoN81
hear ye hear ye, totally agree with lau on that!!

En ondersteund MMCmobile, of draait ze alleen maar?? denk die laatste > die kaartjes zijn namelijk backwards compatible...

trusten ya'll!! Morgen weer een dag vol afwachting ;)

Anoniem: 121948 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:44:
Ok, maar om een btje ontopic te blijven zeg ik bij deze 6630 is cool!!!
WAt vinden jullie trouwens van de Nokia 3230. Zelfde functies als 6630 alleen geen UMTS en wat xtra progjes en ondersteunt naar alle waarschijnlijkheid wel de DV RS-MMC's :)

http://www.gsmarena.com/i...ia_3230-reviews-923p3.php

Hier wat pics en info over de nieuwe telg van Nokia
wat een lelijk ding is dat zeg :/

• HeyJIJdaar
  • Laatst online: 14-06 16:39
Ik heb beide kleuren 6630 als dummy's in mijn hand gehad. Deze waren net nieuw aangekomen zonder snoertjes en dergelijke, de groene lijkt binnen erg op de zilveren. Hieronder zie je wat foto's van beide kleuren.

De groene lijkt hierop iets groener als in het echt:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art17/Nokia_6630/O/01.jpg

Hier een foto van de zilveren:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art17/Nokia_6630/O/10.jpg

Persoonlijk vind ik de groene iets mooier, hoewel hij op de foto's er minder goed uitkomt.

Maar goed eerst maar zien of de 6630 nog unbranded uitkomt voordat me oude gsm het opgeeft! |:(

sjit man als die groene er zo uitziet als op dat plaatje dan neem ik de groene :*) ook op mijn gisteren geposte foto's kun je de kleur van die groene slecht zien helaas...(ener-onderste foto vooraan)

ps: sjit ik vind ze allebei wel mooi (afgaande op wat foto's die ik van de groene heb gezien, waaronder die van hierboven) ik kan geen keus maken! ik hoop dat de frontjes van de zilvere en de groene ook los te krijgen zijn strax :/

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 16-12-2004 08:39 ]

Anoniem: 100959

Anoniem: 131226 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:45:
[...]

Vanmiddag besteld, bij vtu-telecom, dus ik wil ook wel meeracen (zou toch lache zijn als ik 'm ook volgende week binnenkrijg ;) )

@ gsmdealer: jammer dat jullie geen t-mobile abo's leveren (als je van de gelijknamige site bent dan he)
Bij VTU-Telecom in Uden of via de website?
Wat hebben ze gezegd over de levertijd?
Die winkel zit bij mij praktisch om de hoek....

ik vind et k*t dat er geen goede kleurenfoto's zijn uitgebracht door nokia (van de groene versie).
nou weet ik niet meer welke ik moet kiezen :? als iemand aan een goede foto('s) kan komen van de groene kan diegene ze dan hier posten pleezzz? _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 16-12-2004 10:19 ]

Anoniem: 131226 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:11:
Ik heb net gebeld met gsm.nl en ik vroeg of ik bij die 19 hoorde en ze zei dat ik nummer 13 ben!! :*) _/-\o_ :*) (weliswaar en ongelukkig getal maar ja :X )

oh ja en ze hebben ze tot nu toe nog niet binnen :/

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 16-12-2004 12:21 ]

• CriMsoN81
ik neem aan dat je nummer 13 bent dan omdat je een grijze hebt besteld??
nog steeds aan het twijfelen trouwens??

op de nokiasite bij de phonedemo kun je trouwens een aardige impressie krijgen van de kleurstelling... Moet zeggen dat die rooie en beige de kleuren goed benaderen op die japanse fotos hierboven, dus dan de groene ook?
Ik denk btw dat dat een gesjopte foto is hierboven (groene en grijze boven mekaar), check t toetsenbord maar, daar zit een groene gloed over terwijl de phonedemo echt t zelfde toetsenbordje heeft als de grijze, net als op het oogje voor de lichtintensiteit, lijkt me niet dat die 2 verschillen...
Verklaard ook meteen het feit dat de dummy minder groen overkomt...

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Wat trouwens wel minder is van de dummy's zijn de toetsen. Ze zitten zo losjes in vergelijking met bijv. de toetsen van de 6670. Eerst maar even wachten tot ik de echte toestel in m'n handen heb gehad.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Anoniem: 100959 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 09:37:
[...]

Bij VTU-Telecom in Uden of via de website?
Wat hebben ze gezegd over de levertijd?
Die winkel zit bij mij praktisch om de hoek....
Via de site, ze waren het goedkoopst op gsm.nl na (waar ik geen zaken meer mee doe, reden: zie vorige posts). Laatste keer dat ik ze belde was 't ook ergens eind december op z'n vroegst, ik verwacht dat zo'n beetje alle telecom winkels op 'tzelfde tijdstip de unbranded versies binnen gaan krijgen.Maar als je effe langs wil lopen om 't te vragen, graag ;)

• scim

scim

Nani?

Alpha-sphere schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:05:
Wat trouwens wel minder is van de dummy's zijn de toetsen. Ze zitten zo losjes in vergelijking met bijv. de toetsen van de 6670. Eerst maar even wachten tot ik de echte toestel in m'n handen heb gehad.
Dit is bij het echte toestel dus echt niet het geval :)
Toetsen zitten stevig en zijn goed te bedienen,als is het door de ietwat vreemde vorm van het toestel wel even wennen.

mikevanvliet18 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 01:12:
ngage spellen werken niet

ook worms world party niet

tomtom en route 66 wel
Zeker weten, goed geïnstalleerd?? -want dat namelijk een heel gedoe. De .zip of .rar extensie uitpakken en dan doorbladeren totdat je de 'system' map hebt...die gooi je direct op je RS-MMC *niet in een directory, dat doet ie zelf.

Hopelijk werken ze wel, want ik denk dat niet dat ik de enigste middelbare scholier ben die ook graag in een tussenuur STIJVOL wil gamen (de PSP terzijde, want dat is het neusje van de zalm, alleen de games die uitkomen zijn hetzelfde als die van PS2 en die heb ik al :+ )

Nu zit iedereen me raar aan te kijken als ik aan het gamen ben |:(

CriMsoN81 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:33:
ik neem aan dat je nummer 13 bent dan omdat je een grijze hebt besteld??
nog steeds aan het twijfelen trouwens??

op de nokiasite bij de phonedemo kun je trouwens een aardige impressie krijgen van de kleurstelling... Moet zeggen dat die rooie en beige de kleuren goed benaderen op die japanse fotos hierboven, dus dan de groene ook?
Ja ik heb de zilvere besteld ja.....helaas is de foto niet scherpgesteld op et gedeelte waar de groene nokia staat op die foto :|

Anoniem: 121948 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:11:
[...]

Zeker weten, goed geïnstalleerd?? -want dat namelijk een heel gedoe. De .zip of .rar extensie uitpakken en dan doorbladeren totdat je de 'system' map hebt...die gooi je direct op je RS-MMC *niet in een directory, dat doet ie zelf.

Hopelijk werken ze wel, want ik denk dat niet dat ik de enigste middelbare scholier ben die ook graag in een tussenuur STIJVOL wil gamen (de PSP terzijde, want dat is het neusje van de zalm, alleen de games die uitkomen zijn hetzelfde als die van PS2 en die heb ik al :+ )

Nu zit iedereen me raar aan te kijken als ik aan het gamen ben |:(
Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd, spellen via de blz installer dat ie hem zelf helemaal installeert,

maar ook als je de bestaan meteen in de verborgen systeem map zet,

ik heb ongeveer 5 spellen geprobeerd, en ze hebben allemaal kleine fouten

spiderman 2 doet het tot het spel gestart is bij nieuw game, hij laat helemaal, maar dan komt er geen beeld

bij ashen het zelfde

tombraider doet niets

worms doet ook niets

enz

iemand tips?

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 28902 op 16-12-2004 14:47 ]

Modbreak:geen warez hier

[ Voor 96% gewijzigd door Korakal op 17-12-2004 17:49 ]

• CriMsoN81
...ik denk niet dat ik hoef te raden welke die heeft...
Ik heb ergens op een forum (sorry, can't remember) een lijst met games gevonden die het wel op een 6260 doen, geloof dat tomb raider het wel zou doen...

Heb trouwens het idee dat de groene dezelfde kleur heeft als de 7650...

@Mike: htf heb je dat uitgeprobeerd?? Er zijn toch alleen maar 32MB kaartjes met een sporadische 64MB > still dehm not near big enough voor R66, TomTom weet ik niet hoe groot die is...

[ Voor 26% gewijzigd door CriMsoN81 op 16-12-2004 15:17 ]

ik was net op 3 m afstand van mn vodafoon pakketje met 6630..wist niet dat postbode t vandaag al zou komen brengen..

had dus geen geld :( :/ dat word dan morgen om 10.00 ff langs t postkantoor

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 65860 op 16-12-2004 15:53 ]

• dsonnaville
heb net gsm.nl gebeld en sta voor de aliminium op de 1e plaats :) dus dat is wel fijn

yo, ik ben 9e bij gsm.nl, Ik heb geen kleur gedefineerd dus welke het eerste komt....

Maar ze begonnen er een beetje een hard hoofd in te krijgen dat ie voor het einde van de week zou binnenkomen.... slik.

Hij is leverbaar bij vtu-telecom! (zie: www.vtu-telecom.nl)

Anoniem: 120698

hoe zit het nou eigelijk met de software voor die nokia 6630 ik snap er niks van.
het is dus denk ik zo dat je de software op je computer heb bijv. msn als dat er al op kan en dan zet je de setup op die 6630 en dan kan je msn installeren of wat dan ook en dan kan je msne via umts of GPRS?
ik heb gezocht ook in dit topic maar het wordt me niet duidelijk.
hoe zit dit met software?
sorry als er een of andere site bestaat waar je dit op kan vinden want ik kan het nie vinde. :?

Nou...het is een Symbian telefoon, deze ondersteunt alle .sis extensie files (waaronder allemaal progs en coole games - ook een soort MSN, Agile Messenger)
Deze gooi je je op je RS-MMC via USB, vervolgens ga je naar Taakbeheer en staat die .sis file erin. Dan installeer je em en komt er een icoon in je menu te staan waaraf je em het desbetreffende progje kan starten...

Clear? O-)

Anoniem: 120698 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:43:
hoe zit het nou eigelijk met de software voor die nokia 6630 ik snap er niks van.
het is dus denk ik zo dat je de software op je computer heb bijv. msn als dat er al op kan en dan zet je de setup op die 6630 en dan kan je msn installeren of wat dan ook en dan kan je msne via umts of GPRS?
ik heb gezocht ook in dit topic maar het wordt me niet duidelijk.
hoe zit dit met software?
sorry als er een of andere site bestaat waar je dit op kan vinden want ik kan het nie vinde. :?
Misschien kan je ook even je nederlands een beetje aanvullen wat er is bijna geen hout van te begrijpen.
Maar goed, ik denk dat je dit wilt weten:
De 6630 draait op het operating system Symbian, series 60. De telefoon zal dus alleen software draaien speciaal voor dit operating system. Dat is mooi want er is VEEL software voor te vinden, kijk bijvoorbeeld op www.allaboutsymbian.com voor meer info en software.

Daar kan je ook agile messenger vinden waar je ook via je msn-account kan im-en

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 131211 op 16-12-2004 19:09 ]

damnit! ik ben er nog steeds niet uit wat betreft de kleur :( ik denk dat ik maar ga vragen aan jullie welke kleur ik zou moeten nemen??? (heb al wel de zilvere bestelt maar kan gewijzigd worden) want die groene lijkt me wel stijlvol maar die zilvere is ook stoer :? 8)7

Anoniem: 130466 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:40:
damnit! ik ben er nog steeds niet uit wat betreft de kleur :( ik denk dat ik maar ga vragen aan jullie welke kleur ik zou moeten nemen??? (heb al wel de zilvere bestelt maar kan gewijzigd worden) want die groene lijkt me wel stijlvol maar die zilvere is ook stoer :? 8)7
je kan later ook gewoon het frontje wijzigen? rood misschien?

Anoniem: 131211 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:45:
[...]

je kan later ook gewoon het frontje wijzigen? rood misschien?
ja maar ik hoop vooral dat het groene frontje los te krijgen is zodat ik em alsnog kan kopen daarna als ie echt mooi is...om coole frontjes te zien moet je naar ebay.nl en dan bij electronica zoeken op: nokia 6630 en dan naar de engelse en duitse sites gaan die eronder staan,daar zie je oa parelwitte, zwarte, aquarium blauwe, en nog meer frontjes te koop staan (maar natuurlijk weer geen groene |:( )

Misschien kan je ook even je nederlands een beetje aanvullen wat er is bijna geen hout van te begrijpen.
Maar goed, ik denk dat je dit wilt weten:
De 6630 draait op het operating system Symbian, series 60. De telefoon zal dus alleen software draaien speciaal voor dit operating system. Dat is mooi want er is VEEL software voor te vinden, kijk bijvoorbeeld op www.allaboutsymbian.com voor meer info en software.

Daar kan je ook agile messenger vinden waar je ook via je msn-account kan im-en
Wat loop je nu te bullen? Dat zeg ik net! Bij allaboutsybian owrdt het niet eens aangeboden - alleen maar links, dat is onbetrouwbaar...

• CriMsoN81
Anoniem: 131211 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 17:55:
yo, ik ben 9e bij gsm.nl, Ik heb geen kleur gedefineerd dus welke het eerste komt....

Maar ze begonnen er een beetje een hard hoofd in te krijgen dat ie voor het einde van de week zou binnenkomen.... slik.
Nice, zo langzamerhand hebben we hier de complete wachtlijst nog bijmekaar :D

Ik zou het echt zo verdomde klote vinden als ie deze week niet bij hun binnenkomt... En slecht ook!! Ik snap dat zij ook afhankelijk zijn van een leverancier, maar 1 van hun speerpunten is dat je gsm's kan voorbestellen waar anderen dat nog niet doen (iig niet veel) zodat je dus de 1e in Nederland kunt zijn (iedereen patst toch graag?? ;))... Tot nu toe was ik erg goed te spreken over gsm.nl, maar zodra andere (inet)shops eerder met de UNBRANDED 6630 komen begin ik toch echt teleurgesteld te raken...

Ik vraag me trouwens ook echt af wat er nou de reden van is dat ie zo laat pas leverbaar is, zou dat iets met VF te maken hebben (de eerdere geruchten van 6mnd exclusiviteit) of met bugs in de software? Of is ons kikkerlandje gewoon geen groot genoeg afnemer??

Anoniem: 121948 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:15:
[...]

Wat loop je nu te bullen? Dat zeg ik net! Bij allaboutsybian owrdt het niet eens aangeboden - alleen maar links, dat is onbetrouwbaar...
huh? ik had het tegen die knakker waar jij ook antwoordt op gaf. O-)
Links onbetrouwbaar? Soms wel, soms niet. Zeker met open source software is het zo dat het bestaat bijde gratie van links. Ook dit soort forums. All about symbian is volgens mij echt wel betrouwbaar. Weinig tot geen updates, maar wel betrouwbaar.

Maar als jij een goede site hebt waar je goede en betrouwbare :P software voor symbian 60 phones kan vinden...?

CriMsoN81 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:52:
[...]

Nice, zo langzamerhand hebben we hier de complete wachtlijst nog bijmekaar :D

Ik zou het echt zo verdomde klote vinden als ie deze week niet bij hun binnenkomt... En slecht ook!! Ik snap dat zij ook afhankelijk zijn van een leverancier, maar 1 van hun speerpunten is dat je gsm's kan voorbestellen waar anderen dat nog niet doen (iig niet veel) zodat je dus de 1e in Nederland kunt zijn (iedereen patst toch graag?? ;))... Tot nu toe was ik erg goed te spreken over gsm.nl, maar zodra andere (inet)shops eerder met de UNBRANDED 6630 komen begin ik toch echt teleurgesteld te raken...

Ik vraag me trouwens ook echt af wat er nou de reden van is dat ie zo laat pas leverbaar is, zou dat iets met VF te maken hebben (de eerdere geruchten van 6mnd exclusiviteit) of met bugs in de software? Of is ons kikkerlandje gewoon geen groot genoeg afnemer??
Mijn gok? Vodafone... Hij is in italie al langer beschikbaar heb ik gehoord. Bovendien moet je het zo zien: Nokia maakt een product. Test het. Brengt het op de markt. (nog niet 'onze' markt, maar de operator markt. Dan maken ze de vodafone versie. Alle serieuze bugs zijn er dan echt al lang al uit. (dingen die niet te firmwaren zijn) Volgens mij is het dus VF die ons tergt....
Afijn, uiteindelijk trekken we wel aan het langste eind met onze mooie unbranded simlockvrije 6630 incl 64 mb rs-mmc kaart. De vraag is wanneer..... :?

• CriMsoN81
ja... hoop niet dat die geruchten strax toch waar blijken te zijn, 6 maanden is echt wel heeeel erg lang

on the other side, wastie in duitsland niet al beschikbaar?? En de melding dat ie verkrijgbaar zou zijn in die vtu-shop zou het tegendeel hiervan wel moeten bewijzen, of zouden ze daar vanaf nu alleen nog maar bestellingen aannemen en nog niet leveren??

Ik roep op dat degene die het eerst een UNBRANDED OFFICIELE (geen test-prototype-oid-versie dus) 6630 in zn handjes heeft hier heel hard even juicht zodat wij het ook weten...

Zou het wel een mega-naai-streek van VF vinden hoor, ten 1e dat ding veel eerder uitbrengen en ten 2e die dan nog volledig dicht timmeren ook!!!

ps. rood lijkt me ook erg stylish!! Heb alleen nog nooit de nood gevoeld om voor pakweg 30e een ander kleurtje aan te schaffen, echt veel te duur voor een simpel stukkie plastic!!

Anoniem: 77722

Zo, eindelijk. Vandaag de gelockte van Vodafone binnen gehad en natuurlijk verkocht. Morgen middag komen dan ook de simlockvrije binnen. Gewoon bij de BelCompany. Waar ik de mijnes ook gekocht heb.Dus hij komt, al komen er wel heel weinig binnen

@crimson81: Ik moet zeggen dat ik de frontjes van nokia ook wel aan de prijs vindt, aan de andere kant is de prijs/kwaliteit verouding er goed ten opzichte van de niet originele frontjes (die niet tegen een stootje kunnen, of al breken als je je frontje een paar keer verwisseld)

Anoniem: 111759

Anoniem: 77722 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:31:
Zo, eindelijk. Vandaag de gelockte van Vodafone binnen gehad en natuurlijk verkocht. Morgen middag komen dan ook de simlockvrije binnen. Gewoon bij de BelCompany. Waar ik de mijnes ook gekocht heb.Dus hij komt, al komen er wel heel weinig binnen
Hoop voor jou dat je hem gereserveerd hebt, hoorde vandaag in Nijmegen dat ze er vermoedelijk 2 per filiaal krijgen terwijl er alleen in dat filiaal al een wachtlijst van meer dan 15 was. Dus paar weken wachten

Anoniem: 77722

alleen heb ik die van mij al 2 weken. De groene en das ook de mooiste vin ik zelf... Nu nog de geheugen kaarten!

• Mandurang
Anoniem: 77722 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:31:
EINDELIJK... het hoge woord is er uit... de BelCompany!

Anoniem: 77722 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 23:13:
alleen heb ik die van mij al 2 weken. De groene en das ook de mooiste vin ik zelf... Nu nog de geheugen kaarten!
kun je een mooie foto proberen te maken van je groene en die hier posten zodat ik eindelijk een keus kan maken qua kleur??? _/-\o_

ik geloof nu eerlijk gezegd niet meer dat et nog lang kan duren, et zal nu hooguit een kwestie van dagen mischien een week zijn thats all.
nokia is niet zo dom om niet te beseffen dat mensen niet zo lang aan et lijntje gehouden willen worden dus ze zullen wel moeten, anders gaan mensen bij de volgende smartphone aanschaf gewoon voor een ander merk kiezen :) ;)

zodra ik em heb schreeuw ik zo hard dat dit forum fungeert als megafoon :O :)

ps: krijg voor kerst de collectors edition van killzone (ps2-game) en als dit toestel dan ook er is kan mijn kerst niet meer stuk :o :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 17-12-2004 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
...ik help je mee hopen Lau...

Maar dat degene die nummer 9 staat (ff naam kwijt > geen zin om terug te zoeken) al van gsm.nl hoorde dat ze toch al niet verwachten dat het nog deze week wordt doet mij iig alweer droef stemmen...
Als zelfs de belcompany ze al heeft (mondjesmaat maakt niet uit) vindt ik dat wel een tegenvaller van ze, en dat ga ik ze morgen ook vertellen ook... ik bel wel weer tegen 17:30 ofzo...
Neem aan dat zij toch ook wel iets van een excuus willen horen van hun leverancier. Hoewel de 0900-lijn natuurlijk wel lekker binnenloopt nu :?
En ik zou idd ook wel een paar goeie fotos van die groene willen zien als da ken, plz?

[edit]
Anoniem: 121948 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 15:03:
Als je nou alles f zonder die .blz installer doet dan zal het wel werken, Spiderman werkte bij mij op de N-Gage de 1ste x ook niet (kleine bug) de tweede x waarschijnlijk wel.
over welke/wat voor blz-installer hebben we t hier?? heb mn vriendin laten proberen om zon file via de phone browser op der 6260 te zetten, maar die herkende t bestandsformaat niet... missen we dan wat, n emulator ofzo? En mogen we t hier daar zo over hebben?? if not > sorry!! O-)

[ Voor 32% gewijzigd door CriMsoN81 op 17-12-2004 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• santaklos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik weet nietof het aan mij ligt, maar ik krijg alleen plaatjes en info te zien over de Sony Ericsson K700 te zien en niet over de 6630... Wat is going on?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.