Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

maar de simlockvrije pas 2005 zegt men

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124333

Heb alles afgewogen enzo... :O Het wordt toch geen 6630. Het gebrek aan touchscreen en het relatieve kleine schermpje hebben mij doen besluiten om voor de MDA Compact (pocket pc) te gaan (wat een zin _/-\o_ ).

Volgens mij werkt de navigatie daar ook beter op (TomTom3 vs. TomTom mobile). 40 meter Bluetooth, mogelijkheid tot Wifi. Tevens is de MDA niet duurder dan de 6630.

Er is in ieder geval 1 ding wat ze gemeen hebben. Ze zijn allebei nog niet echt leverbaar... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-01 22:53
Anoniem: 113948 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:32:
Daarnaast vandaag naar de Vodafone City Point geweest. Ze hadden hem nog niet. Zeker
volgende week werd er gezegd. Ze snapte niet dat ik een 6630 wilde. Je kon er niet mee
video telefonie gebruiken. Ik moest maar die V800 koelkast nemen.
Waarom ben jij op zoek naar een 6630? Jij had er toch al een?

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
vandiekie schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:57:
Om het allemaal even wat makkelijker te maken:

Net weer gebeld met de klantenservice (krijg uiteenlopende antwoorden hoor! :) ):

De nokia 6630 is sinds gister (2 december) geintroduceerd bij Vodafone, en moet dus ook leverbaar zijn.

Volgens deze man moest het toestel dus eigenlijk wel dit weekend in de winkels liggen (in ieder geval bij de Citypoints).

Crossing my fingers again.... :D
Vriend van me (die werkt bij een citypoint) beweerde dat ie ze absoluut dit weekend zou krijgen. Het is inmiddels al vrijdagavond en nogsteeds nergens op voorraad. Wel krijgen ze morgen een extra levering vertelde ze me in Eindhoven.

Ik vind het toch de moeite om even die Vodafone versie links te laten liggen en een of twee weken te wachten tot de originele versie. Vind het te riskant om die Vodafone versie te kopen. Ik hoorde dat ze met nieuwe modellen van Sony Ericsson de MP3 player eruit gesloopt hebben en de mogelijkheid om mp3's als beltonen te gebruiken ook! Dit omdat ze dan ringtones kunnen blijven verkopen! :(

Het probleem is alleen dat je in het begin nog geen vergelijk hebt, dus je weet niet wat je mist. Ik hoop dat iemand van jullie, zodra hij/zij een Vodafone versie heeft weten te bemachtigen, wat kan posten hier? (misschien met wat foto's?)

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Anoniem: 130445 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:48:
[...]
En ik heb meerdere (misschien meer dan jij) series 60 toestellen gezien/ermee gespeeld...
Dat lijkt me sterk! ;) Ik heb alle series 60 modellen gehad ;)

Anyway, niet belangrijk. No offence.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113948

Nou, omdat die niet van mij is. Ik test wel eens wat of krijg iets heel leuks in mijn handen
geduwd voor een dag, maar dat betekend meestal ook dat ik het toestel snel weer moet
terug geven. De 6630 heeft me zo omgebracht naar S60 dat ik dat wel eens wil proberen.

Ik vond de oudere toestellen niet sterk. Dat is bij de 6630 wel over. De OS en interface
komen nu op een niveau dat je denkt nu is het wat. Komend jaar wordt het nog mooier,
met grotere schermen, harddisk ingebouwd, betere camera's en S60 zal dan 1 van de
grotere spelers in de markt zijn. Ik wil daar dus op in spelen door de allerlaaste S60
smartphone te gaan gebruiken en zo iedereen met vragen te kunnen voorzien.

Daarnaast gooi ik er gelijk een flash overheen. Gelijk de normale versie erop en ff goed
alle Vodafone Live links bewaren voor live TV. Dan daarna gewoon de 6630 gebruiken
als normaal toestel. (Ik ga eerst goed kijken wat ze gedaan hebben met het toestel,
want ik weet nu hoe de echte eruit ziet. Ze moeten niet te veel eraan verbouwd hebben
en het moet te flashen zijn anders ga ik niet een Vodafone versie halen. Dat is echt
zonde van het geld)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 113948 op 03-12-2004 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

Het lijkt me toch dat iedere telefoon naar de standaard teruggebouwd kan worden dmv een flash. Lijkt me stug dat een aanbieder de telefoon hardwarematig gaat veranderen (exterieur daargelaten). Want als jij je telefoon voor reparatie opstuurt dan zal geen hond er naar kijken of jij vodafone of orange of t-mobile hebt, heeft dat ding een update nodig of een "herinstallatie" dan zullen ze gewoon de standaard installatie eroverheen raggen en geen vodafone only install (iig lijkt mij zinloos om dat te doen ivm kosten ed.).
Tis alleen idd een kwestie om allerlei links te bewaren, maarja in hoeverre gaat dat met het umts gebeuren, ik weet niet of Marverick al gebruik gemaakt heeft van UMTS icm de standaard Nokia 6630 en zo zou kunnen kijken of je uberhaupt wel gebruik kunt maken van de UMTS diensten met een non-vodafone telefoon (met vodafone abbo uiteraard).

Maarja, ik denk dat vodafone wel moet uitleveren dit weekend anders worden hun eigen verkooppunten lichtelijk boos :D

[ Voor 17% gewijzigd door scim op 04-12-2004 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat werkte niet! Vond ik wel kloten, want de links naar Live TV zaten er niet in. Dus dat
ging niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Maar wil dat dan zeggen dat als je de links niet hebt de Live TV ook niet kunt gebruiken? Vodafone UMTS met Live TV zal toch ook te gebruiken zijn met toestellen die unbranded zijn? Of in ieder geval binnen de komende maanden zodra de unbranded UMTS toestellen er uberhaupt zijn.

Het is toch een kleine moeite om die links op hun standaard Live pagina de plaatsen?

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk ik ook, maar ik heb het nog niet kunnen testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65860

heeft iemand hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Vodafone ff gebeld, 7 december zouden ze 'm binnenkrijgen en versturen. Ben benieuwd, even afwachten dus.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129127

Vodafone is echt verwarrend bezig, overal zeggen ze wat anders over wanneer die binnenkomt.

Ik ben zelf 25 nov gebeld dat ie op voorraad was, kreeg contract toegestuurd. Welke ik onmiddelijk ingevuld teruggestuurd heb. Telefoon zou dus ongeveer 3/4 december in mijn bezit moeten zijn. Maar natuurlijk komt er niks.

Dus gelijk gebeld, blijkt dat ze hem nog niet eens gehad hebben. 9 december komt tie binnen bij Nokia, en die zouden hem gelijk naar Vodafone sturen.

Kortom het is een grote warboel bij Vodafone, iedereen lult daar maar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

gelukkig verloopt m'n abbo in Juli geloof ik.
Dan is dit wel een grote kans hebber. Ik had eerst een 3650, en dat S60 was geweldig. Alleen is die gestolen in Februari :(

Heb nu een 3510i. De theme's van de 6600 kunnen toch wel op de 6630 gebruikt worden? en alle games ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gaat lekker daar bij vodafone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zekers, ik wordt er moe van!! Ik hoorde/las net dat ie in de UK al wel te krijgen is. Loopt
Vodafone Nederland weer achter doordat de vertaling nog gedaan moet worden? Ik heb
zo'n vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

UK, Italie, Zweden, Noorwegen
Al die landen is ie al te verkrijgen bij de verschillende 3g netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandaag bij vodafone in de stad geweest (amsterdam) bij de ene zeiden ze maandag en de ander woensdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63030

weet iemand of er op het toestel ook het logo van Vodafone op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81733

zag net vodafone reclame en lijkt wel of ze de afbeeldingen van de umts telefoons niet helemaal correct hebben afgebeeld.

N6630 lijkt daar echt een bakbeest.

klopt dit nou echt of licht dit aan mij?

dit v800 is toch bijna net zo groot ingeklapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

6630 is ongeveer even groot als de 6600

en over de logo's er staat een donkergrijs logo (gewoon vodafone met die ' erbij) in de onderste rand van het scherm (dus dat stuk wat om het scherm heen zit waar bovenin ook nokia in staat) en op de achterkant is er een roodwit vodafone logo zonder tekst.

Iig zo is het bij de japanse versie :) en bij de meeste versies van andere providers waar ik pics van gezien heb :)

http://web.singnet.com.sg/~raytan98/6630/3.JPG <- dat color logo is bij vodafone grijs
http://www.vodafone.jp/3G...del/images/702nk_main.jpg <- iig bij de japanse versie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-06 16:39
Is er inmiddels al iemand die weet wanneer de 6630 wel beschikbaar komt? :?

Van de Vodafone Citypoint in Hengelo, had ik 's ochtends begrepen, dat hij 's middags geleverd zou worden. Zaterdags hadden ze hem nog niet binnen gekregen, maar ze kregen hem in week 50 of 51 hopelijk wel binnen.

Bij navraag bij andere winkels, hoorde ik ook dat de telefoon nog steeds niet leverbaar is. Bij de Belcompany in Hengelo kon ik hem bestellen, zodat ik hem als eerste kon zien/krijgen, de vraag blijf wanneer komt hij? 8)7

Inmiddels begin ik me wel af te vragen hoe het met de kwaliteit van de 6630 zit. Een grote fabrikant als Nokia die toch heel wat jaren in dit wereldje zit zou zijn zaken wel goed geregeld moeten hebben. Zouden technische problemen de reden zijn waarom het toestel zo raar op de markt komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen flauw idee! Maar je moet nagaan dat ze ongeveer drie weken geleden gezegd hadden
dat het toestel uit de loodsen van Nokia vertrok. Dan moet het toestel daarna naar Vodafone
voor de stickers en content die erop gezet moeten worden. Daarnaast komt er dan ook nog
een ander doosje omheen.

Engelse landen gaan dan ook nog eens voor en dus duurt het ff. Ik heb er begrip voor. Al is
de informatie in de shops slecht. Ik merk dat shops totaal niet ingelicht worden over wanneer
een toestel al dan niet leverbaar is of in de winkel ligt. Ik snap dat wel. 50% van de mensen
koopt dan wat anders door de goede verkooptactieken, maar de andere helft verlaat toch wel
met een desillusie de winkel en dat vind ik niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100959

Citypoint Uden melden mij dat de telefoon vrijdag binnen had moeten zijn maar nu in back-order staat. Ze verwachten de 6630 "ook" deze week.

Op www.allaboutsymbian.com staat een verontrustend bericht:

Hi
i have bought mine yasterday from vodafone store on contract but there is a big problem with the phone i have tried to install some applications but it would not let me install anything a massage always comes up saying ( installation security error unable to install ) that is beacuse the phone is locked to vodafone.
vodafone using a nokia vodafone pack software which i think disabling all the phone advantages as a amartphone

Andere mensen die een 6630 van TIM hebben (italië) lijken hier geen problemen mee te hebben.
Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Toen ik belde zaterdag, zei de dame aan de telefoon me dat ze op de klantenservice net een interne mail hadden gekregen waarin stond dat ze 'm 7 december binnen zouden krijgen. Nu weet ik natuurlijk niet of dat ook echt zo is, maar ik hoop erop. Als ze 'm dan dezelfde dag opsturen, zou ik 'm woensdag of donderdag moeten ontvangen. Ik ben benieuwd.

Begrijp ik trouwens uit de afbeeldingen van de buitenlandse Vodafone 6630's dat het menu nog wel hetzelfde is gebleven? :*) Net als bij de Vodafone 6600, gewoon een blauwe interface? Dat zou geweldig zijn, want de interface ziet er super uit met dat thema.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

I have a generic 6630 and have had no problems, on the other hand my wife has just bought a "vodafone" 6630 and she has the same problem. To get round it, go to the install manager where all your installed apps are shown, go to options, settings, change "software installation" from off to on. Problem solved. Also we noticed it's not possible to play mp3's as ringtones, it will play them in realplayer, but if you try to set one as a ringtone it wont let you, this is only true of "vodafone" ones as my "generic" one works fine. We complained at the voda shop and they seem to think it's another voda limitation. The best thing to do in this case is convert it to an awb or aac file which works ok. Also, you will notice that voda only supplies a 32Mg card with their phones, even though it stipulates on the web site that it should be a 64Mg, we complained again and they swapped it there and then. Conclusion: Dont get a voda one, buy generic, i cant comment on other network operators as they are not out on any others as yet, Hope this helps...
Bron: http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=31187

Hmmm, dat is niet zo'n goed nieuws :(
Ok dat van de ringtones wist ik wel, maar dat met die MMC card slaat echt alles.
Wordt op deze manier echt gek van vodafone, dat ze je complete functies van je telefoon ontnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scim schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:40:
[...]

Bron: http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=31187

Hmmm, dat is niet zo'n goed nieuws :(
Ok dat van de ringtones wist ik wel, maar dat met die MMC card slaat echt alles.
Wordt op deze manier echt gek van vodafone, dat ze je complete functies van je telefoon ontnemen.
gvd, waarom moet vodafone die foons altijd verneuken met hun software :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466

Pffff ben ik eff blij dat ik voor HI van Kpn heb gekozen :X

ps: mensen ik wacht al meer dan 2 maanden op m'n toestel dus ik persoonlijk wacht nu gewoon tot ie komt want dan kan 1 maand er ook nog wel bij :? 8)7 dat is ook wat ik adviseer aan mensen die net zolang wachten als ik :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ErectionJackson schreef op maandag 06 december 2004 @ 11:55:
Toen ik belde zaterdag, zei de dame aan de telefoon me dat ze op de klantenservice net een interne mail hadden gekregen waarin stond dat ze 'm 7 december binnen zouden krijgen. Nu weet ik natuurlijk niet of dat ook echt zo is, maar ik hoop erop. Als ze 'm dan dezelfde dag opsturen, zou ik 'm woensdag of donderdag moeten ontvangen. Ik ben benieuwd.

Begrijp ik trouwens uit de afbeeldingen van de buitenlandse Vodafone 6630's dat het menu nog wel hetzelfde is gebleven? :*) Net als bij de Vodafone 6600, gewoon een blauwe interface? Dat zou geweldig zijn, want de interface ziet er super uit met dat thema.
Ik heb net ook even naar de vodafone klantenservice gebeld daar vertelde ze mij dat ze hem donderdag 9 Dec binnen krijgen en dat ik hem dan volgende week dinsdag 14 dec heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 65860 op 06-12-2004 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik belde vanmiddag ook weer es, ze vertelden dat ze net binnen waren gekomen. Ordernummer voor me telefoon was aangemaakt. En hij werd vandaag of anders morgen verzonden. Hopen dat het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129127 schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:17:
Ik belde vanmiddag ook weer es, ze vertelden dat ze net binnen waren gekomen. Ordernummer voor me telefoon was aangemaakt. En hij werd vandaag of anders morgen verzonden. Hopen dat het waar is.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 ding, als ik de verhalen die ik nu lees mee ga maken dan hebben ze bij Vodafone een
probleem. Daarnaast laat ik ze verklaren in de winkel dat het mogelijk is. Desnoods
neem ik filemanager mee en test ik het op het toestel. Want ik heb geen reet aan een
smartphone waar je geen programma's op mag zetten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Mja, je kunt er wel programma's opzetten, alleen standaard staat een instelling op uit in plaats van aan. Zoals namelijk ook in mijn quote staat is het slechts een kwestie van "Allow software installation" op on zetten in plaats van off.

Lijkt me ook redelijk onlogisch om dat niet mogelijk te maken, wat is het nu dan van de telefoon.
Waar ik me echter een stuk drukker over maak is het feit dat de bijgeleverde MMC kaart maar 32 mb is (de helft kleiner dan bij nokia zelf) en dat een aantal functies op het toestel geblokkeerd zijn (simlock vind ik prima, maar dit gaat te ver), en dan heb ik het dus oa over de mogelijkheid tot mp3 ringtones.

Maarja, de MMC card is denk ik wel wat aan te doen en de mp3's sowieso, maar ik vind het toch niet juist van vodafone, en sowieso helemaal niet slim. Waarom zou je het pakket dat je van nokia krijgt leeghalen? De consument zal juist de telefoon bij jou halen als je product op het "merkje" na vergelijkbaar is met de unbranded versie, je krijgt bij vodafone immers veel meer toestelkorting (tis 1/3de van de prijs voor de unbranded versie, is toch wel een verschil korting van 66%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik een keer langs het service punt gaan voor een update! Ff een andere cover
erop en die Vodafone cover eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128931

Das idd wel slim ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Volgens een maat van mij staat bij de dummies van vodafone dat er een 64 mb geheugenkaartje inzit. IK durf dit echter niet te bevestigen.
Ik sta als 3de ofzo op de reserveringslijst bij citypoint m'stricht, maar ik heb nog steeds niks gehoord, zal dus wel morgen worden of overmorgen, of vrijdag of volgende week maandag, of mayb na nieuwjaar.

Dit zuigt, ik ben me nu zo lekker aan het maken met dat toestel dat ik gewoon nu al weet dat ik teleurgesteld ga zijn als ik hem eenmaal heb (zo van is dit alles). Schiet op vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Anoniem: 113948 schreef op maandag 06 december 2004 @ 21:45:
Ik denk dat ik een keer langs het service punt gaan voor een update! Ff een andere cover
erop en die Vodafone cover eraf.
Tja, ik denk alleen dat als het echt waar is wat jij zei over de levertijd van de unbranded versie (begin volgend jaar) dat je ook nog wel even kunt wachten voordat ze die flash uberhaupt bij een service punt hebben!

Ik geloof overigens niet dat de unbranded 6630 na december uitkomt maar toch. Ik moet die Vodafone crap allemaal niet hebben. Dat ze mp3's niet toestaan als ringtone doen ze op alle toestellen dus dat zal voor de 6630 ook wel opgaan. Gewoon iets meer uitgeven en een "normale" versie kopen.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze hebben die ook nog niet. Ik heb net ff een contact van mij geraadpleegd. Ik denk dat ik dan
nog wel ff wacht of iets anders regel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik was net bij VF City Point en het vrouwtje vroeg waarom ik perse voor de 6630 wou gaan, ze raadde me de V800 aan, omdat die videocall heeft. Ze proberen gewoon abonnementen te verkopen man :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verschrikkelijk!! Iedereen heeft er last van. Het is om moe van te worden. ff tegen alle
VCP's => WE WILLEN EEN 6630, OMDAT WE WILLEN NAVIGEREN, PROGRAMMA'S
INSTALLEREN EN DAT EEN SMARTPHONE IS!!!!

Daarnaast snap ik niet meer waarom ze dat ding in hun winkels hebben liggen. Als ze
toch niet kunnen brengen wat men graag wil verkopen, waarom ligt dat toestel dan in de
winkel. Het is om moe van te worden!! Een V800 is niet te vergelijken met een 6630 en
dan gewoon verkopen ongelovelijk! Het is gewoon je target halen en dat is toch gewoon
mensen de winkel uit sturen met iets waarvoor ze niet kwamen.

Geen videotelefonie!! Dan moet je die gasten eens mee nemen naar een spiegel en of
het zal werken. :*)

Wie neemt het toestel hier speciaal voor de videotelefonie? Ik zeker niet, want ik ken nie-
mand die het heeft en ik heb er geen behoefte aan.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 113948 op 07-12-2004 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Anoniem: 113948 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:30:
Verschrikkelijk!! Iedereen heeft er last van. Het is om moe van te worden. ff tegen alle

Daarnaast snap ik niet meer waarom ze dat ding in hun winkels hebben liggen. Als ze
toch niet kunnen brengen wat men graag wil verkopen, waarom ligt dat toestel dan in de
winkel. Het is om moe van te worden!! Een V800 is niet te vergelijken met een 6630 en
dan gewoon verkopen ongelovelijk! Het is gewoon je target halen en dat is toch gewoon

Geen videotelefonie!! Dan moet je die gasten eens mee nemen naar een spiegel en of
Dat bedoel ik, inderdaad het is om gek van te worden man van Vodafone, een 6630 is niet te vergelijken met de V800 inderdaad... Ik wil hem niet kopen ofzo maar gewoon even informeren over het hoe en wat, en ik kan echt begrijpen dat je hier uitermate van gefrustreerd raakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door mijn site kom ik HEEL vaak in de winkels, die jullie allemaal kennen. Je moet gewoon
kijken wat er allemaal te krijgen is. En dan gebeurt het wel erg vaak dat men zo tegen mij
aan begint te praten. Het leuke is dan dat ik ze onder de tafel klets. Meestal vertrek ik dan
nog met een smile op mijn gezicht. hihihi

Maar je wordt er wel moe van dat je constant ze moet verbeteren en afhouden van een
verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Videotelefonie me reet, voordeel van telefonie is dat ik (NOFI) de rotkop van mijn gesprekspartner niet kan zien. Het enige waarvoor videotelefonie voor gebruikt zou kunnen worden is om snel idd een bepaald product te laten zien (als je in de winkel staat) of voor de wat hetere gesprekken met je vriend of vriendin (kuch). Maar voor dat laatste zijn ook al zaakjes op de markt zag ik vanmorgen (trilapparaten die aangaan op het moment dat je mobiel belt) en voor dat eerste heb je ook je gewone fotocamera nog evt.

Dus mijn boodschap naar de harries daar bij vodafone, regel nu maar dat ze dat ding bij jullie in de winkel hebben, dan kom ik hem zometeen nog ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Anoniem: 113948 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:30:

Wie neemt het toestel hier speciaal voor de videotelefonie? Ik zeker niet, want ik ken nie-
mand die het heeft en ik heb er geen behoefte aan.
Videotelefonie is leuk bedacht, leuke gadget zeg maar... maar daar koop ik dat toestel niet voor, en ook niet voor die tv-uitzendingen die je kunt bekijken... lekker belangrijk...

Ik koop hem omdat ik er inderdaad navigatie op wil draaien, af en toe eens een mp3-tje luisteren in de trein, of een leuke game spelen.

And last but not least, ben gewoon gewend aan 't gemak van nokia omdat dit m'n 5e nokia al wordt.... dus koop ik dit merk weer... en dan hoef ik zeker niet zo'n lelijke koelkast als die SE V800 (no flame intended, dit is mijn smaak :) ) Plus dat ik gewoon geen fan ben van die klepjes, veel te fragiel... :|

Nu het nieuws van de dag _/-\o_ :

Vandaag wederom gebeld, en gehoord of het toestel leverbaar was. De vrouw van VF zei dat ze even moest informeren. Na geinformeerd te hebben stelde ze me voor de keuze of ik doorverbonden wou worden met de afdeling contract-verlenging. Het toestel was op voorraad! :D :D

Nou gaf ik aan dat ik het toestel al gereserveerd had bij een VFC-point (leuke term :D). Ze was zelfs bereid om even het nummer op te zoeken voor me... al met al best netjes dus! Volgens Vodafone is het toestel dus nu wel leverbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik heb m! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130445

Anoniem: 113948 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 14:44:
Door mijn site kom ik HEEL vaak in de winkels, die jullie allemaal kennen. Je moet gewoon
kijken wat er allemaal te krijgen is. En dan gebeurt het wel erg vaak dat men zo tegen mij
aan begint te praten. Het leuke is dan dat ik ze onder de tafel klets. Meestal vertrek ik dan
nog met een smile op mijn gezicht. hihihi

Maar je wordt er wel moe van dat je constant ze moet verbeteren en afhouden van een
verkoop.
regel dan dat ik @ zo een winkel kan werken ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Show me the pictures! :)

Hoe bevalt ie, tell me! en wat is er allemaal waar van de geruchten wat betreft de vodafone versie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Bevestig of weerleg ff alle negatieve (vodafone only) dingen die in dit topic besproken zijn :)
Dat is mijn enige vraag hehe.

Voor de rest gefeliciteerd met je toestel, ik gok dat ik hem dan morgen bij het citypoint kan gaan halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Onder het scherm zit een klein grijs vodafone logo, op de achterkant een rood vodafone simkaart-achtig stickertje, net als andere nokia live-toestellen. De geheugenkaart is idd 32 MB, maar daarover krijgt Vodafone zeker een belletje van me.

De interface is standaard rood, maar die heb ik al snel omgezet naar het nokia thema.

Eerste wat me opviel: hij is BLOEDSNEL :) Echt ongelooflijk. UMTS gaat ook als een speer, zels hier waar ik slechte ontvangst heb.

Ik zal zsm foto's posten. Ben enorm onder de indruk, ik dacht dat ie iets tegen zou vallen, maar het is een dijk van een apparaat.

Nadeel is dus de 32MB kaart en ik check nu ook ff of ie MP3's pakt als beltoon. Laat het jullie zsm weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jammer van dat geheugenkaartje.. ik snap niet waarom ze dat doen

hmm mijn order is nogsteeds niet geaccepteerd.. :/ heb het contract etc. donderdag ofzo op de bus gedaan..

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 65860 op 07-12-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Vodafone kan zeker weten dus wat tegenstand verwachten over die geheugenkaart :D

De branding vind ik wel meevallen, iig de foto's die ik gezien heb. Het logo achterop is waarschijnlijk nog wel weg te werken met een suikerklontje (zoals bij verschillende t-mobile toestellen) en anders zal er vast wel een cover te verkrijgen zijn. De mp3 ringtones zijn ook te omzeilen/op te lossen, reencoden naar AAC en anders nog es ff kijken met de DRM adder van S-E (moet ook niet zo'n probleem zijn). Simlock boeit me verder niet, ik heb meestal toch maar 1 abonnement :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Sorry voor de brakke pics heb ff geen goede camera en geen goed licht bij de hand. Hier zie je iig de vodafone aanpassingen aan de voor en achterkant.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46782/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/46781/thumb.jpg

Edit: MP3 beltonen werken idd niet.

[ Voor 4% gewijzigd door ErectionJackson op 07-12-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Zitten headset ed. wel bij het pakket of zitten die er ook niet bij?
En kabel voor usb transfers ed.

* scim is nu tenminste helemaal nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
scim schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 16:44:
Vodafone kan zeker weten dus wat tegenstand verwachten over die geheugenkaart :D

De branding vind ik wel meevallen, iig de foto's die ik gezien heb. Het logo achterop is waarschijnlijk nog wel weg te werken met een suikerklontje (zoals bij verschillende t-mobile toestellen) en anders zal er vast wel een cover te verkrijgen zijn. De mp3 ringtones zijn ook te omzeilen/op te lossen, reencoden naar AAC en anders nog es ff kijken met de DRM adder van S-E (moet ook niet zo'n probleem zijn). Simlock boeit me verder niet, ik heb meestal toch maar 1 abonnement :D.
Misschien hele stomme vraag, maar met een suikerklontje???

Maar voor de rest valt idd het vodafone gedoe eromheen wel mee, vind 't wel netjes staan, dat grijze vodafone logo en naam er voor, niet zo'n vies lelijk rood logo... En te bedenken dat je al gauw € 900,- betaald bij Expansys.nl voor hetzelfde toestel, maar dan unbranded!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

scim schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:10:
Zitten headset ed. wel bij het pakket of zitten die er ook niet bij?
En kabel voor usb transfers ed.

* scim is nu tenminste helemaal nieuwsgierig
Jep zit er gewoon allemaal bij. Programma's installeren werkt ook out of the box. Anders wordt games downloaden van Vodafone live ook een beetje moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag ik vragen hoe het zit met het pakket. Kan je daar een foto van maken? Wat zit erin?

Welke dingen zijn nog meer dichtgebakken in het toestel? Welke software versie staat
erop? (ff *#0000# doen, dan vind je dat zo)

Verder nog bijzondere dingen waar ik op moet letten bij aanschaf? Dingen waarom ik het
toestel niet zou moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik zal morgen even een foto van de doos posten. Je krijgt een handleiding, quickstart, club nokia troep, lader, headset, cd-rom en datakabel bij. En niet te vergeten de phone met batterij en geheugenkaart.

Softwareversie is van 11-11-04, versie 2.39.15.

Het toestel heeft verder boven mijn verwachting uitgepakt. De snelheid verbaast me nog ieder moment. Scherm is prachtig, alleen de headset vind ik kut. Het is de HDS-3. De microfoon hangt veel te laag en die kun je niet even vastklippen. Kan zijn dat ik iets niet goed doe, maar plz zeg het me dan hoe het wel moet :P Kwaliteit is wel goed, alleen teveel hoge tonen.

1 ding waar je echt op moet letten: je dataverbruik :P Ik heb in een uur 15MB verbruikt. Let daar dus goed op ;) Voor de rest: de beste smartphone die je kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76476

hoe loopt het met de muziek? is het echt stereo ?
loopt het vlot? kan je gemakkelijk oproepen ontvangen als je mp3 speelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77722

Hoop vandaag de simlock vrije versie binnen te krijgen. En aangezien ik een nieuw abo mag en de 9090, d500 en de 9500 afvielen blijft deze over. Ik hoop dat deze me ook niet tegen gaat vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Anoniem: 76476 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 07:40:
hoe loopt het met de muziek? is het echt stereo ?
loopt het vlot? kan je gemakkelijk oproepen ontvangen als je mp3 speelt ?
Voor zover ik heb kunnen horen is het inderdaad echt stereo. Ik zal voor de zekerheid straks nog ff een Links/Rechts-mp3'tje maken en beluisteren.

Als je mp3 luistert en opneemt, gaat ie automatisch op pauze. Dat is wel goed geregeld.

Met speedtest haalde ik met matige ontvangst 42.1 kB/s. (Hengelo ov)

[ Voor 9% gewijzigd door ErectionJackson op 08-12-2004 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Anoniem: 77722 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 07:54:
Hoop vandaag de simlock vrije versie binnen te krijgen. En aangezien ik een nieuw abo mag en de 9090, d500 en de 9500 afvielen blijft deze over. Ik hoop dat deze me ook niet tegen gaat vallen!
Via welke provider/welke winkel is dit dan?
Als hij simlock-vrij verkrijgbaar is voor een zacht prijsje, dan wil ik dat nog wel overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij is tie gister ook binnengekomen. Zit nu te klooien met die ringtones. Mp3 omzetten naar aac lukt wel, maar dan zegt de telefoon dat de codering niet ondersteund wordt. Iemand ideeen?

Verder een heel mooi ding hoor, snel en een berg functies. En eindelijk nix bijbetalen voor een usb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76476

dus hij ontvangt oproepen zonder probleem als ,je in mp3 speler zit, fijn !

ik ga nog wat vragen stellen:
heeft de headphone 2 oortjes?

gaat hij goed luid zonder headphone als je muziek afspeelt ?

hoe werken smartmovie en andere symbian apps ?

beetje off topic dan:
wat betaal je zo voor umts ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

headphone heeft idd 2 oortjes, en muziek is luid te horen zonder de headphones.
Symbian apps nog niet geprobeerd, ben k nog redelijk nieuw mee, maar ga het vandaag ff uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik sluit me aan bij m'n bovenbuurman en zou ook graag wat dingen willen weten _/-\o_
Heeft de Speaker stereo of mono geluid (heb al zooooveel tegenstrijdigheden daarover gehoord dat ik et nu echt niet meer weet :? ).
En is het scherm scherp genoeg om bijv films op te kijken? kortom hoe bevalt het schermpje? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scherm is zeer scherp en ook niet onbelangrijk, het is snel. Er staat standaard filmpje van ferrari op de foon. Dit speelt goed af, alleen de kwaliteit van het film is niet zo goed. Maar dat ligt dus aan het filmpje.

Geluid weet ik niet zeker. Maar over de speaker klinken mp3 tjes erg goed. Dus ik gok op stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bestanden installeren gaat heel makkelijk. Je moet eerst ff bij instellingen toestaan dat er software geinstalleerd mag worden. Daarna is het geen probleem meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 6630 is mono door de speakers en stereo door de headset. Er zitten geen stereo
speaker in. Helaas.

Ik heb het toestel net ook in mijn handen gehad bij de VCP. Het toestel mocht alleen
niet aan en losse verkoop ging niet, maar nadat ik door bleef drammen mocht het wel
nadat de lijst met reserveringen afgewerkt was. Ze had er maar 1! Dat is niet veel als
je het mij vraagt.

Verder vind ik de logo's niet bepaald irritant!! Maar ik haal er toch wel een andere cover
voor. Hebben ze nog wat andere dingen gewijzigd aan het toestel, zoals opstartlogo,
afsluitlogo en programma's en links in de browser en het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

W00t!!!

De Nokia 6630 is gearriveerd bij 2 service points hier in z-limburg en ik ga er vanmiddag 2 ophalen (samen met een maat van mij). Ze worden as we speak toegevoegd aan hun computersysteem en over een uurtje of 2 kunnen ze verkocht worden.

Info volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zitten vodafone links in de browser. Opstarten is met nokia logo. Ja en standaard Vodafone theme. Maar die heb je er zo vanaf.

Ik ga ook ander cover halen binnenkort. Alleen op de 0 toets zitten dat vodafonelogo erop. Meestal zijn nieuwe toetsenmatjes lastig te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Heeft iemand al ergens fatsoenlijke geheugenkaartjes (256MB+) gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

www.interngeheugen.com heeft er die werken in de 6260 (van transcend) ik heb een vraag/mail gestuurd of dit dual voltage kaartjes zijn.
Ik durf de gok namelijk niet te nemen zonder het zeker te weten.
Gelukkig kan ik het kaartje altijd verpatsen aan mijn ouders die hem kunnen gebruiken in hun digicam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ze ook al een tijdje zien staan op interngeheugen.com en ik zag in de voorwaarden staan dat je ze binnen 7 dagen kan terugsturen als je er niet tevreden over bent (of als ze dus niet werken ;) ), ik wacht dus tot ik m'n 6630 heb en dan test ik et uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-06 18:43
de non branden versie komt volgens gsm.nl 10 december binnen :) we blijven hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
vandiekie schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:14:
[...]

Maar voor de rest valt idd het vodafone gedoe eromheen wel mee, vind 't wel netjes staan, dat grijze vodafone logo en naam er voor, niet zo'n vies lelijk rood logo... En te bedenken dat je al gauw € 900,- betaald bij Expansys.nl voor hetzelfde toestel, maar dan unbranded!! :D

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dsonnaville schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:41:
de non branden versie komt volgens gsm.nl 10 december binnen :) we blijven hopen!
dan vertellen ze jou meer dan mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
vandiekie schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:14:
[...]

Hoe kom jij aan die 900 euro?!?!

Volgens Nokia service punt hier in Eindhoven kost die phone rond de 560 euro's. Daar gaan nog een behoorlijke vergoeding van Vodafone af en kom je met een 300minuten abbo van 1 jaar op ongeveer 250 euries!
Ze verwachten 'm inderdaad ook binnen enkele dagen nu. Ze hadden de sprare parts al wel binnen zoals de covers voor service. Misschien dat ze die ook los willen verkopen voor de Vodafone enthousiastelingen hier.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb hem vandaag genomen. Was er snel uit. Na de d500 (geen sync met outlook), 9090 (te groot) en de 9500 (te langzaam) geprobeerd te hebben gekozen voor dit wondertje!
Ik heb de unbranded versie, dus geen simlock, vodafone software gwoon puur Nokia. Installeren op de pc was een eitje. Camera is super. Beter dan de GX30 volgens mij. Ligt lekker in de hand. En is voor een Symbian toestel van Nokia toch redelijk snel.
Je kunt er je eigen filmpjes meej bewerken, dit hebben ze "muvee" genoemd. Wel grappig, kweenie of ut een bugje is ofzo. Voor de rest nog nix raars meej opgevallen. Ow jah hij koste me 75 euro met een voda 400 24 maanden

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 77722 op 08-12-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
waar heb je m gehaald? en heb je m al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah heb uhm direct meegenomen! SW versie 2.39.15 11-11-04. Ben er nu mee aan ut spelen om t-zones erop te zetten enzo. Dat valt nog niet mee. Tis wel een gave foon hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het iemand met de vodafone versie al gelukt mp3 ringtones erop te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Panter, waar heb je die versie vandaan?

Ik heb daarnaast vandaag gehoord dat over twee maanden de ROM versie verkrijgbaar
is zonder Vodafone content. Je kan er dus dan ook vanuit gaan dat alle dealers het
toestel mogen voeren. Vodafone heeft een recht van 6 maanden, maar naar 2
maanden al een ROM brengen zonder Vodafone content zegt voor mij genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
Anoniem: 77722 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:35:
heb hem vandaag genomen. Was er snel uit. Na de d500 (geen sync met outlook), 9090 (te groot) en de 9500 (te langzaam) geprobeerd te hebben gekozen voor dit wondertje!
Ik heb de unbranded versie, dus geen simlock, vodafone software gwoon puur Nokia. Installeren op de pc was een eitje. Camera is super. Beter dan de GX30 volgens mij. Ligt lekker in de hand. En is voor een Symbian toestel van Nokia toch redelijk snel.
Je kunt er je eigen filmpjes meej bewerken, dit hebben ze "muvee" genoemd. Wel grappig, kweenie of ut een bugje is ofzo. Voor de rest nog nix raars meej opgevallen. Ow jah hij koste me 75 euro met een voda 400 24 maanden
Maar waar heb je m gehaald? bij welke winkel en welke plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Ok, het is bevestigd! Vodafone heeft dus geen allenrecht en voor het nieuwe jaar heb ik een unbranded 6630!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hahaa als dat zo is word ik gek :D 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Ik heb de unbranded versie, dus geen simlock, vodafone software gwoon puur Nokia.
Waar heb je 'm gekocht?

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Nee dat Muvee is zeker geen tikfout :) Dat zat ook al op de 7610, de software is ook voor de pc verkrijgbaar: http://www.muvee.com/.

Trouwens, er zit op de Vodafone versie ook een kaartenapplicatie. De EasyPostcard service van Live hebben ze in een programmaatje gegooid. Je opent het programmaatje, maakt een foto (of selecteert er 1), tikt een tekst in, naw gegevens in aparte velden en je drukt op verzenden. Je ontvangt dan twee smsjes van in totaal 2 euro (dat betaal je ervoor) en binnen twee werkdagen heb je de kaart in de bus met je foto op de voorkant :)

De service zat al tijden in Live, maar met dit programmaatje is het wel heel gaaf en makkelijk geworden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131209

Slecht nieuws snap er helemaal niets van wordt net gebeld dat de 6630 niet meer geleverd wordt en dat ze allemaal terug moeten naar nokia i.v.m het ontbreken van 2e camera, omdat het een umts toestel is en dit op deze manier niet functioneerd , ik stond notabene boven aan de lijst het ging om een unbranded versie maar het schijnt dat de 6630 helemaal niet meer geleved gaat worden ook niet via vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131209 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 13:28:
Slecht nieuws snap er helemaal niets van wordt net gebeld dat de 6630 niet meer geleverd wordt en dat ze allemaal terug moeten naar nokia i.v.m het ontbreken van 2e camera, omdat het een umts toestel is en dit op deze manier niet functioneerd , ik stond notabene boven aan de lijst het ging om een unbranded versie maar het schijnt dat de 6630 helemaal niet meer geleved gaat worden ook niet via vodafone
Fuck ik hoop niet dat dit zo is.Ik heb wel dit gelezen op mobile review :

The absence of the second camera may not be considered a disadvantage, that is a niche function for the moment. In the middle of the next year a renewed Nokia 6630 will appear and it'll be equipped with the second camera and more memory.

Pfff wat een gezeik allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als dat zo is word ik echt fucking pissig :( een beetje 3 maanden wachten en dan vervolgens horen dat ie niet meer geleverd word :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
ik heb er vanochtend nog een gehaald in een Vodafone City Point.

Overigens ruilde ik een V800 om tegen deze 6630 (reden daarvoor valt te lezenin het Se V800 topic)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
FlameBoy schreef op woensdag 08 december 2004 @ 18:10:
[...]

Hoe kom jij aan die 900 euro?!?!

Volgens Nokia service punt hier in Eindhoven kost die phone rond de 560 euro's. Daar gaan nog een behoorlijke vergoeding van Vodafone af en kom je met een 300minuten abbo van 1 jaar op ongeveer 250 euries!
Ze verwachten 'm inderdaad ook binnen enkele dagen nu. Ze hadden de sprare parts al wel binnen zoals de covers voor service. Misschien dat ze die ook los willen verkopen voor de Vodafone enthousiastelingen hier.
Ik weet dat 't belachelijk klinkt, maar check deze link maar:

http://www.expansys.nl/product.asp?code=6630

Maar idd, bij de meeste Citypoints zit hij rond de 5 a 600 euro... (zonder abbo)

[ Voor 3% gewijzigd door vandiekie op 09-12-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
er staat op mijn overeenkomst voor verzekering geloof ik 509 euro. Toestel is iets goedkoper van de V800. Ik kreeg zowaar wat geld terug. :)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
vandiekie schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:41:
[...]

Ik weet dat 't belachelijk klinkt, maar check deze link maar:

http://www.expansys.nl/product.asp?code=6630

Maar idd, bij de meeste Citypoints zit hij rond de 5 a 600 euro... (zonder abbo)
Waarschijnlijk vragen ze er zoveel voor omdat het toestel toch nog niet beschikbaar is. Definitieve prijs zal wel verschijnen zodra het toestel op voorraad komt.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100959

Door wie werd je gebeld? Vodafone?
Op de website is ie nog gewoon te bestellen...
Ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet over die 2de camera... het is jammer maar je hebt er toch die videostand voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Anoniem: 128931 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 13:55:
[...]

Fuck ik hoop niet dat dit zo is.Ik heb wel dit gelezen op mobile review :

The absence of the second camera may not be considered a disadvantage, that is a niche function for the moment. In the middle of the next year a renewed Nokia 6630 will appear and it'll be equipped with the second camera and more memory.

Pfff wat een gezeik allemaal
Echt bullshit denk ik. Natuurlijk komt er een renewed model. Dat is altijd zo! Er komt wellicht over een half jaar wel een 6640 ofzo. of een 6630i. ;)

Ik geloof er niks van dat Nokia het toestel niet meer uitbrengt.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

intert0y schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:42:
er staat op mijn overeenkomst voor verzekering geloof ik 509 euro. Toestel is iets goedkoper van de V800. Ik kreeg zowaar wat geld terug. :)
Hoeveel geld kreeg jij precies terug want ik breng me v800 volgende week ook terug voor een 6630.Me abbo is 150 2jr. en de jouwe?Ben wel benieuwd hoeveel ik dan terugkrijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geloof dr niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131209

Anoniem: 100959 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:20:
[...]

Door wie werd je gebeld? Vodafone?
Op de website is ie nog gewoon te bestellen...
Ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet over die 2de camera... het is jammer maar je hebt er toch die videostand voor?
belcompany, later tfortelecom gebelt zij zeggen dat hij gewoon nog komt en inderdaad als je de 6630 aanschaf weet je dat hij maar 1 camera heeft hier kies je dus zelf voor, op de nokia site staat hij er inderdaad nog gewoon en is de toevoeging coming soon zelfs weggehaald, afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik geloof er niks van, maar een gedeelte is wel waar. Halverwege volgend jaar komt de
nieuwe Nokia 6680. Dit toestel zal niet direct een opvolger zijn van de 6630, maar wel
uitgerust met een camera aan de voorzijde en achterzijde. Het toestel zal rond de Cebit
getoond gaan worden, maar Nokia zwaait er nu al mee in het rond op diverse events.

Er zijn al wel wat mensen die melding erover gemaakt hebben. Het toestel heeft meer
een uiterlijk richting de 6670 dan richting de 6630. Het toestel is wat meer vierkant. Te
verwachten zijn dezelfde specs als de 6680, omdat het toestel wat lager geplaatst
wordt in de markt. (de huidige specs zijn dan al wat ingeburgerd en de prijzen liggen
dan niet meer zo hoog) Een echte opvolger van de 6630 komt voorlopig nog niet, maar
verwacht wel toestellen in het komende jaar met zeer mooie specificaties.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.