Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113948

Ja, dat zijn mijn mogelijkheden als je een bedrijf hebt zoals NMNL.

Ik heb andere verhalen gehoort, maar ik zal je droom niet verstoren. ;) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 113948 op 24-11-2004 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-01 22:53
Maar goed, het toestel is al gewoon "klaar" dus? Ik hoorde dat ie ook al op de FotoKina getoond werd.
Waarom zou Nokia dan bewust zo lang wachten met het uitbrengen? Overigens verwacht iedereen 'm volgende week. (GSM.nl, Phone House, Bel Company, PHC Telecom).

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het toestel is ook klaar. Ze zijn al twee weken geleden uit de magazijnen verscheept naar
Vodafone en andere dealers.

Klopt, maar dat zullen dan wel Vodafone versies moeten zijn! Nokia wacht er mee in NL,
omdat ze leuk betaald worden door Vodafone om het toestel te voeren. Ik heb gehoord
dat men in het begin alleenrecht had en bij Vodafone betekend dat altijd een paar maan-
den. Dus ik zie het toestel niet meer komen in normale vorm voor nieuwjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

Mja, als het goed is moet je bij nokia servicepunt dat ding toch gewoon kunnen laten omflashen naar standaard (aka gewoon normale software erop etc.)
Maar wat met trouwens opvalt is het feit dat op de vodafone site geen plaatje staat met een branded versie, en voor de andere phones wel. (Kijk maar op de site, iedere andere telefoon eheft een vodafone logo erop, alleen de 6630 niet).

Meeste winkels verwachten hem deze of volgende week, het boeit me ook verder niet of het vodafone of niet is, ik vind wel een manier om hem vodafone vrij te maken :D (buiten het abbo dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Mits zij natuurlijk die flash in hun bezit hebben.

Ik heb dat ooit laten doen met mijn N7650. Ik had daarna een normal versie met Vodafone logootje op de batt. klep. Door midden van een tooltje op m'n PC heb ik de simlock eenvoudig kunnen verwijderen d.m.v. een code in te voeren.

Op zich is er niet zoveel mis met simlock, want na 1 jaar mag ie er toch af van Vodafone. Ik hoop alleen niet dat dat Vodafone logo zo lelijk op het apparaat komt te staan.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zit volgens mij geen logo van Vodafone op het toestel. Het gaat alleen om wat content
en een ander thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Anoniem: 113948 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:10:
Er zit volgens mij geen logo van Vodafone op het toestel. Het gaat alleen om wat content
en een ander thema.
Bij mijn 7650 toen was het wel echt irritant dat je bijvoorbeeld niet alle standaard kleur schemas kon selecteren. Alleen (vodafone)rood was beschikbaar. Dat soort dingen ben ik dus niet echt blij mee.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Vriendin van me heeft een 6600 van Vodafone, daar heeft ze wel gewoon het standaard thema op. Zou dat bij de 6630 ook mogelijk zijn? Ik vind dat blauwe thema namelijk een stuk mooier dan het rode Vodafone gepruts. Zijn er verder nog features anders op de Vodafone 6630?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100959

Anoniem: 113948 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:10:
Er zit volgens mij geen logo van Vodafone op het toestel. Het gaat alleen om wat content en een ander thema.
En de functionaliteit?
Klopt het dat je MP3's niet als Ringtone in kunt stellen ivm rechten op de muziek?
Zijn er meer dingen weggelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Anoniem: 100959 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:55:
[...]

En de functionaliteit?
Klopt het dat je MP3's niet als Ringtone in kunt stellen ivm rechten op de muziek?
Zijn er meer dingen weggelaten?
Dat zou nergens op slaan, je mag namelijk 30 seconden muziek rechtenvrij distribueren. Aangezien de maximale rinkeltijd voordat je de voicemail krijgt 30 seconden is, zou dit in 99% van de gevallen geen probleem op moeten leveren.

Bovendien kan Vodafone dit in principe toch niet maken? Op de site staat dat je een Nokia 6630 krijgt, en volgens de specs van deze telefoon kan dit wel. Vodafone zou toch duidelijk moeten maken welke functionaliteit eruit is gehaald voordat je deze telefoon aanschaft? Anders krijg je namelijk geen Nokia 6630, maar een Vodafone 6630 die minder functionaliteit heeft.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

De S700 van SE kan ook mp3 ringtones, maar de vodafone versie (iig in de UK) kon toch echt geen mp3 ringtones instellen zonder de mp3 files eerst door een DRM progje te halen.
Er zal vast wel een workaround voor zijn, of misschien is het op de nokia wel helemaal niet disabled, je kunt al die dingen toch pas met zekerheid zeggen als hij uitkomt.
En zover ik kan zien, zal alleen op de batterijklep een logo van vodafone kunnen komen te staan, maarja, who cares. Zolang het maar niet ergens voor op de telefoon staat (toch bijna geen ruimte voor) heb ik er weinig last van denk ik.

Nog iets wat ik me trouwens afvraag.

Werkt TomTom Mobile op de 6630?

Want daar ben ik (en anders mijn pa wel) in geinteresseerd.

[ Voor 11% gewijzigd door scim op 24-11-2004 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
In principe wel. Ik zeg "in principe" omdat TomTom heel eenvoudig zegt, "als het toestel niet op de site staat werkt het niet". Maar dit blijkt volgens velen onzin.

Het probleem is alleen dat je niet bij TomTom aan kunt kloppen als je problemen hebt, je kan de software ook niet los kopen. Het schijnt dat de bluetooth GPS ontvanger gebruikt moet worden van TomTom zelf als een soort van kopieerbeveiliging.

Ik wil zelf de software graag een keer uit proberen maar ik kan het helaas nergens vinden.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

FlameBoy schreef op woensdag 24 november 2004 @ 15:03:
In principe wel. Ik zeg "in principe" omdat TomTom heel eenvoudig zegt, "als het toestel niet op de site staat werkt het niet". Maar dit blijkt volgens velen onzin.

Het probleem is alleen dat je niet bij TomTom aan kunt kloppen als je problemen hebt, je kan de software ook niet los kopen. Het schijnt dat de bluetooth GPS ontvanger gebruikt moet worden van TomTom zelf als een soort van kopieerbeveiliging.

Ik wil zelf de software graag een keer uit proberen maar ik kan het helaas nergens vinden.
Mja zoals in het TomTom topic staat zijn hier allerlei workarounds voor :D
Ik kan het testen (als ik de telefoon zou hebben), maar misschien dat iemand het al getest had.
Enige nadeel bij het testen, past alles op die 64MB MMCmobile card :) anders wordt het alsnog wachten tot de grotere memorycards uitzijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flameboy kom zaterdag ff langs in Amsterdam dan laat ik je wel TomTom Mobile zien op
een groot aantal nieuwe devices. Het probleem van de 6630 is dat je Dual Voltage
geheugenkaarten nodig hebt. Andere kaarten werken niet. Dus wellicht werkt TomTom
met die nieuwe kaarten.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Anoniem: 113948 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:00:
Flameboy kom zaterdag ff langs in Amsterdam dan laat ik je wel TomTom Mobile zien op
een groot aantal nieuwe devices. Het probleem van de 6630 is dat je Dual Voltage
geheugenkaarten nodig hebt. Andere kaarten werken niet. Dus wellicht werkt TomTom
met die nieuwe kaarten.
Zijn deze al ergens te koop?

Ik hoorde dat een aantal bedrijven die al wel verkochten. Ik had een post
geplaatst in deze topic erover. Je moet maar ff zoeken daar vind je alle
bedrijven.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 113948 op 25-11-2004 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103190

Mijn abonnement loopt af en ik had al besloten een series60 phone te willen EN een nokia. Eerst was ik overtuigd van de 7610, maar eigenlijk is dat toetsenbordje echt dramatisch en hij voelt ook wat fragiel aan. Toen viel mijn oog op deze schitterende 6630, die er super uitziet en heerlijk in je handen ligt (die rubberen randjes zijn relaxed :-) ). Hij is echter wel duur bij de meeste abonnementen, alleen vodafone heeft hem cheap. Dus daarom mijn vraag:

Is het moeilijk om een branded phone weer om te zetten naar oorspronkelijke firmware? Want branded houdt toch alleen in dat er een vodafone firmware opzit, want ik lees ook posts waarin staat die de hardware van de telefoon verschilt.

Vodafone zegt dat ie vandaag weer leverbaar is, dus moet ik hem nou bestellen in zijn branded variant?????/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

hardware is geen verschil
enige verschil zit hem in de software en er zit waarschijnlijk een simlock op.
Eerste zou verholpen moeten kunnen worden bij je lokale nokia servicepunt (gewoon heen gaan als er een nieuwe update is en ze installeren hem standaard) laatste weet ik niet of daar al een oplossing voor is.

Hmmm, vandaag ;) vodafone city point sittard zei komende woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas morgen geen 6630 op de gebruikersdag. Nokia finland geeft geen toestemming
het toestel te tonen. Helaas maar waar. Ze vinden het niet goed. Daarnaast heb ik
gehoord dat het toestel voor 6 maanden binnen Vodafone zal blijven voordat het
toestel los verkocht gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130083

Anoniem: 113948 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:42:
Helaas morgen geen 6630 op de gebruikersdag. Nokia finland geeft geen toestemming
het toestel te tonen. Helaas maar waar. Ze vinden het niet goed. Daarnaast heb ik
gehoord dat het toestel voor 6 maanden binnen Vodafone zal blijven voordat het
toestel los verkocht gaat worden.
Waarom geen toestemming om het te tonen dan. De toestellen liggen vandaag of morgen toch in de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, alleen Vodafone mag ze tonen met de Vodafone content erop. Zonder content
mag het toestel niet getoond worden. Helaas, helaas, helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Omg, wat een gezeur, naja ik ga toch voor vodafone, content sloop ik er wel af uiteindelijk :D
Ik hou gewoon ff woensdag aan als de dag dat hij in de winkel ligt, maar ik zal morgen tijdens de sinterklaasinkopen zeker nog wel ff kijken of hij niet toevallig toch al ergens in de winkel ligt :) (en dan niet alleen de dummy :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hahahahaha. Succes met je toestel. Je kunt er van mij op aan dat je een super aankoop
zult doen. Een betere UMTS GSM is er momenteel niet of je moet die V800 koelkast willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens een vriendin van mij die bij een Vodafone Citypoint werkt komt de
6630 deze week en zal die zeker t/m Februari alleen beschikbaar zijn via Vodafone. De winkels die de meeste betaalde reserveringen hebben, krijgen voorrang.
Ze dacht dat de 6630 wel een logo van Vodafone op de achterkant heeft staan en een thema maar dat het afspelen van mp3's als ringtone enz. gewoon mogelijk is... maar zeker wist ze het ook niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 100959 op 29-11-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik heb m direct bij Vodafone besteld. Hopen dus dat ik m ook deze week toegestuurd krijg. Er is trouwens een mooie review te vinden bij Mobile Review. Hier de review van de telefoon en hier de review van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Mja Citypoint in Sittard (z-limburg) zei woensdag, Citypoint maastricht wilde die datum niet ontkennen, maar ook weer niet bevestigen :). Sterker nog, bij citypoint maastricht zou hij vrijdag al geleverd moeten worden, maar hij is toen niet binnengekomen :)

* scim wacht nog steeds af

Ik heb iig al een redelijke berg software die ik wil proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op gsm.nl staat er weer "Voorwaarden voorinschrijving" bij de 6630 :(
Als je daar op klikt staat er "2e helft december". Het ziet er dan naar uit dat ze de vodafone toestellen niet uitleveren en wachten op een unbranded versie, maar
je zou dan zeggen dat ze die ook niet voor februari/maart kunnen leveren.
De berichten zijn allemaal zo tegenstrijdig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129127

Vodafone heeft hem zeker al binnen. Want ik had 3 weken geleden gebeld voor abbo verlenging. Ze zeiden toen dat ze me terug zouden bellen als de 6630 leverbaar was. Ben donderdag door ze gebeld, zaterdag contract in de bus gekregen. Zondag opgestuurd, dus ik zal me toestel vrijdag binnen hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Anoniem: 113948 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 21:19:
Klopt, alleen Vodafone mag ze tonen met de Vodafone content erop. Zonder content
mag het toestel niet getoond worden. Helaas, helaas, helaas!
Beetje raar niet? Hij was fully-functional op de Fotokina te gebruiken voor iedereen!

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, heel raar. Ik snap er ook niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Anoniem: 113948 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:00:
met die nieuwe kaarten.
Nou even naar A'dam is vrij lastig en ik ben inmiddels zowieso laat met m'n reactie.

Ik ben wel erg op zoek naar de tomtom software zodat ik het eerst uit kan proberen. TomTom wil gewoon niets zeggen over de compatibiliteit met andere toestellen dan die op de site staan. En ik vraag me ook af of de functionaliteit echt goed is. Een pocketPC is tegenwoordig ook niet meer zo duur met TomTom bundles. Maar ik zal hier maar niet om software gaan vragen.... 8)7

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het werkt wel op de C500 en de 7610. Dan werkt het dus ook op de 6670 en waarschijnlijk
op de SDA en Qtek 8020. Op de 6630 moet je het maar eens proberen. Geen idee of dat
werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81733

net gereserveerd bij vodafone citypoint in A'dam volgens het hoofdkantoor zouden ze morgen om 11 uur de 6630 moeten binnen krijgen.

ik wacht af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65860

iemand enig idee waneer vodafone hem binnenkrijgt? en of het mogelijk is een abbo online af te sluiten (vodafoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie_S
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-05 17:59
De online winkel van vodafone heeft de nokia nu binnen.

Beste *****,

Hartelijk dank voor je interesse voor het toestel . Het is weer op voorraad in de Online winkel van Vodafone en kan besteld worden via http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/RAPRD/mn6630ag.html .

Met vriendelijke groet,

Online winkel Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat wou ik nou net gaan posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maakt dat nog uit in prijs of ik hem in de vodafone online shop haal of bij een citypoint?

ga nu toch al om 12 uur vanavond mobiel offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Anoniem: 113948 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:18:
Het werkt wel op de C500 en de 7610. Dan werkt het dus ook op de 6670 en waarschijnlijk
op de SDA en Qtek 8020. Op de 6630 moet je het maar eens proberen. Geen idee of dat
werkt.
Probleem: Ik heb de software nog nergens kunnen vinden.... :(

Waarschijnlijk zijn hier snel wel wat bevinden te vinden....

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van het weekend nog laten zien op de gebruikersdag van PDAtotaal. TTM in een MPx 220
en een SDA. Daarnaast hebben mensen het al draaiende in een 7610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466

Damnit, ik heb nu meer dan 2 maanden geleden m'n Nokia 6630 besteld (i.c.m. een abo) en nu staat er weer op de site van Gsm.nl dat ze em pas de 2e helft van december verwachten, dan zal et dus wel ergens in januari zijn aangezien ze vorige week tegen mij zeiden dat ze em in november verwachtte |:( |:( |:(
Kan ik dus nog eff 1 maand extra gaan wachten :( :( :( , ik zit erover te denken om em te cancellen want dit is belachelijk.
Weet iemand trouwens of hij een stereo of mono speaker heeft??? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Anoniem: 130466 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:18:
Damnit, ik heb nu meer dan 2 maanden geleden m'n Nokia 6630 besteld (i.c.m. een abo) en nu staat er weer op de site van Gsm.nl dat ze em pas de 2e helft van december verwachten, dan zal et dus wel ergens in januari zijn aangezien ze vorige week tegen mij zeiden dat ze em in november verwachtte |:( |:( |:(
Kan ik dus nog eff 1 maand extra gaan wachten :( :( :( , ik zit erover te denken om em te cancellen want dit is belachelijk.
Mono (99% zeker)

Edit: Ik heb maandagavond even gebeld wanneer ik m'n 6630 kan ontvangen. De lieve dame wist me te vertellen dat die van mij reeds verpakt was. Er vanuitgaande dat het bij Vodafone allemaal wat langer duurt, mag ik hopen dat ik 'm eind van deze week binnen heb. Ben benieuwd!

[ Voor 19% gewijzigd door ErectionJackson op 01-12-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Anoniem: 130466 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:18:
Denk dat het nog wel ff duurt ook voordat je hem krijgt ;) Aangezien GSM.nl denk ik wacht op de non-branded version en die volgens de berichten hier in het topic pas over een maand of 4 a 5 leverbaar zal zijn (Vodafone heeft namelijk een alleenrecht op het toestel voor een half jaar).

De speaker is hoogstwaarschijnlijk mono, maar de jack output (waar je je headset in kunt steken) is wel 100% zeker stereo. Dus je kunt iig stereo mp3'tjes luisteren via een headset (non-bluetooth).

Zucht ik weet het nu echt niet meer, heb net alle 3 de citypoints in de buurt gehad. 1 weet niet wanneer die komt, de ander verwacht hem deze week maar krijgt geen levering vandaag (zeggen ze) en weer een ander verwacht hem vandaag, maar zit te wachten op de levering.
Ik hoop echt serieus dat ik hem vandaag kan gaan halen, want mijn oude phone begint steeds meer gebreken te vertonen (meewassen is op de lange duur toch niet goed voor zo'n ding :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scim schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:22:
[...]

Denk dat het nog wel ff duurt ook voordat je hem krijgt ;) Aangezien GSM.nl denk ik wacht op de non-branded version en die volgens de berichten hier in het topic pas over een maand of 4 a 5 leverbaar zal zijn (Vodafone heeft namelijk een alleenrecht op het toestel voor een half jaar).

De speaker is hoogstwaarschijnlijk mono, maar de jack output (waar je je headset in kunt steken) is wel 100% zeker stereo. Dus je kunt iig stereo mp3'tjes luisteren via een headset (non-bluetooth).

Zucht ik weet het nu echt niet meer, heb net alle 3 de citypoints in de buurt gehad. 1 weet niet wanneer die komt, de ander verwacht hem deze week maar krijgt geen levering vandaag (zeggen ze) en weer een ander verwacht hem vandaag, maar zit te wachten op de levering.
Ik hoop echt serieus dat ik hem vandaag kan gaan halen, want mijn oude phone begint steeds meer gebreken te vertonen (meewassen is op de lange duur toch niet goed voor zo'n ding :D).
Haha ja indd, sjit nou als et nog een half jaar gaat duren zeg ik em ZEKER op, op zich kan ik nog wel wachten tot januari of zo (al is zelfs dat nog belachelijk) maar langer dan dat pik ik niet.
Ik snap et ook niet want normale gsm's komen toch veel en veel sneller uit na 1 maand of zo toch??? en aan de vraag kan et ook niet liggen want hij is nog niet eens uit :? :? :?
Ik zit anders te denken aan de 7610 of de 6670 of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Mja, het probleem is: Vodafone brengt een versie van de 6630 uit met hun software erop en een logo op de achterkant. De meeste GSM shops (online) leveren alleen ongemerkte telefoons, dus zonder simlock, logo's, software etc. het nadeel bij de 6630 is nu dat volgens geruchten (en een bevestiging van Nokia) Vodafone voor ongeveer een half jaar het alleenrecht heeft op dat toestel. Oftewel zij zijn de enige provider die dat toestel mogen leveren, en daarom is er nog geen non-branded versie op de markt aangezien die ook gewoon met t-mobile, kpn, orange, etc. geleverd zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:46
weet iemand wat de verschilen zijn met een 6670, afgezien van de UMTS mogelijkheid en de (iets) betere camera voor de 6630?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129110

Ik wil niet somber klinken maar een bezoekje aan Teleworld afgelopen vrijdag leerde mij dat naar zeggen van een Account Manager er problemen zijn bij de productie van de 6630. D.w.z. de output vertoont problemen, waardoor minder beschikbaarheid. Het zou de vertraging/uitstel verklaren.

Nokia kennende (reeds 14 jaar gebruiker van vele Nokia's) lossen ze het wel op, maar kijk dus uit voor kinderziektes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik snap Nokia ook niet, dat ze helemaal geen info geven en zo zelfs niet aan de verkopers, als dit in de toekomst met meer toestellen van hun zo gaat gebeuren zullen ze problemen krijgen (ze verliezen dan iig mij als klant ;) ).
Ik dacht in september van nou... coole phone mischien een maandje wachten en zo en dan heb ik em, niet dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jobcohen schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:46:
weet iemand wat de verschilen zijn met een 6670, afgezien van de UMTS mogelijkheid en de (iets) betere camera voor de 6630?
Ja indd wat zijn nou echt de verschillen met de Nokia 7610/6670 en de 6630 weet iemand dat? want ik kan ze niet ontdekken namelijk (ja behalve dan dat de 6630 Symbian 8.0 heeft en de rest 7.0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103190

verschil met 7610? 1. handiger toetsenbord!! :-)..2) nieuwere symbian (dus sneller ;-) ) 3) stereo uitgang 4) autolock :-) 5) video calling ...en uiteraard UMTS.....(en hij voelt lekkerder aan, maar dat is persoonlijk)

Hij is nu bij vodafone in de online shop te bestellen!!!! (eerst stond er dat toestel niet op voorraad was): dat betekent dat ze nu uitgeleverd kunnen worden). Met vodafone 300 1 jaar en Livebudget (5 euro) is ie maar 149 euro...

Ik twijfel wel: moet ik deze branded 6630 nemen (met al die vodafone thema´s en troep) of een unbranded 7610 met een vodafone 300 1 jaar voor 119 euro???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik zit ook te twijfelen tussen een 7610/6670 of een branded 6630 DAMNIT!!! waarom is er nou zoveel gezeik bij juist dit model!!! ik wil ook strax in stereo n-gage spelletjes spelen en dat kan niet op 7610/6670 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:32:
Ja ik zit ook te twijfelen tussen een 7610/6670 of een branded 6630 DAMNIT!!! waarom is er nou zoveel gezeik bij juist dit model!!! ik wil ook strax in stereo n-gage spelletjes spelen en dat kan niet op 7610/6670 |:(
Ps: ik heb weer een motivatie erbij waarom de 6630 uiterlijk in januari uit moet komen: een nog nieuwer model de 3230 komt in februari uit dus als Nokia pas de 6630 uitbrengt (unbranded) na die tijd krijgen ze gezeik over zich heen van mensen ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128931

Ik heb me toch een wazig verhaal :

Bij belcompany in den bosch zeggen ze dat ie volgende week binnenkomt maar dan niet met vodafone!Daar klopt dus helemaal niks van lijkt mij als iedereen zegt dat ie het 1e half jaar voor vodafone uitsluitend is...
Maar ja toen heeft vodafone (naar aanleiding van mijn klachtbrief)naar mij toe gebeld en gezegt dat de 6630 waarschijnlijk pas in februari komt in verband met software problemen.Die vrouw die belde raad mij nu aan om voor een ander toestel te gaan want er komen nog vele nieuwe zei ze :S,ik weet ook niet precies wat maar ik moet der maandag terugbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Toch snap ik al die tegenstrijdige berichten niet hoor.
Vodafone heeft namelijk gisteren de mogelijkheid open gezet om de 6630 te bestellen op hun site (webshop), dit was eerst altijd niet mogelijk omdat het toestel niet voorradig/nog niet uit was en dan komen ze nu weer ineens met een verhaal als hierboven (terwijl ik gewoon op verschillende fora lees dat ie in sommige landen al lang en breed uit is: Italie bijv.).
Ook de tegenstrijdige berichten van de verschillende citypoints, ene zegt deze/volgende week, andere zegt komende vrijdag en weer een andere zegt deze maand, maar kan ook volgende maand zijn.

Ik snap er niks meer van, maar ik wil gewoon perse die telefoon hebben :) dus ik wacht nog altijd af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

scim schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:53:
Toch snap ik al die tegenstrijdige berichten niet hoor.
Vodafone heeft namelijk gisteren de mogelijkheid open gezet om de 6630 te bestellen op hun site (webshop), dit was eerst altijd niet mogelijk omdat het toestel niet voorradig/nog niet uit was en dan komen ze nu weer ineens met een verhaal als hierboven (terwijl ik gewoon op verschillende fora lees dat ie in sommige landen al lang en breed uit is: Italie bijv.).
Ook de tegenstrijdige berichten van de verschillende citypoints, ene zegt deze/volgende week, andere zegt komende vrijdag en weer een andere zegt deze maand, maar kan ook volgende maand zijn.

Ik snap er niks meer van, maar ik wil gewoon perse die telefoon hebben :) dus ik wacht nog altijd af.
Ja ik ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Nou, lekker is dat... had m'n 6630 bij een vodafone citypoint in Zwolle besteld, maar die blijven vrolijk zeggen dat ie vandaag of vrijdag binnen komt....

Dus ik maar even contact opgenomen met nummer 1200 (klantenservice vodafone)... Vertelt die beste man dat ie 7 december uitkomt... 8)7 :?

Apart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Berichten zijn idd erg tegenstrijdig!

Waarom staat er op de vodafone site bij 3 toestellen MP3 mogelijkheid en veranderd het bij de 6630 in Bluetooth? Zouden ze dan toch die functionaliteit er uit gesloopt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Anoniem: 100959 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:04:
Berichten zijn idd erg tegenstrijdig!

Waarom staat er op de vodafone site bij 3 toestellen MP3 mogelijkheid en veranderd het bij de 6630 in Bluetooth? Zouden ze dan toch die functionaliteit er uit gesloopt hebben?
Lijkt me niet want dit is 't lijstje wat bovenaan de pagina staat bij de Online Winkel:

Agendafunctie
Geïntegreerde digitale camera : 1.3 MPixels
Intern geheugen : 10 Mb
Video MMS
MMS per post
MPEG speler (mp3) <==========
Memory card (reduced size)
Uitvoering : aluminium grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandiekie schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:21:
[...]

Lijkt me niet want dit is 't lijstje wat bovenaan de pagina staat bij de Online Winkel:

Agendafunctie
Geïntegreerde digitale camera : 1.3 MPixels
Intern geheugen : 10 Mb
Video MMS
MMS per post
MPEG speler (mp3) <==========
Memory card (reduced size)
Uitvoering : aluminium grey
Wel raar dat ze daar bij de eerste pagina bij de andere toestellen wel onderscheid maken terwijl die ook bluetooth hebben......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Oke weer wat nieuws!

Ik heb vanmiddag met PHC Telecom gebeld in Eindhoven. Zij zijn een van de twee plekken in Nederland die rechstreeks bestellen bij Nokia! Zij zijn ook officieel nokia service punt.

Zij zijn er 100% zeker van het ONZIN is dat Vodafone de eerste paar maanden (ik lees soms al 4 maanden) alleenrecht heeft. Hij is ervan overtuigd dat als de Nokia 6630 unbranded te krijgen is dat zij de eerste zijn. Hij stond ervan te kijken dat sommige Vodafone winkel beweren 'm al te hebben maar wist in ieder geval zeker dat als Vodafone 'm op voorraad heeft het nooit lang kan duuren voordat zij 'm kunnen leveren. In zijn oogpunt zeker voor het einde van het jaar, maar ook zij horen dat pas op de dag zelf als DHL voor de deur staat.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Anoniem: 100959 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:24:
[...]

Wel raar dat ze daar bij de eerste pagina bij de andere toestellen wel onderscheid maken terwijl die ook bluetooth hebben......
Het is idd wel raar... maar bij Vodafone/Nokia weet je 't maar nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FlameBoy schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:47:
Oke weer wat nieuws!

Ik heb vanmiddag met PHC Telecom gebeld in Eindhoven. Zij zijn een van de twee plekken in Nederland die rechstreeks bestellen bij Nokia! Zij zijn ook officieel nokia service punt.

Zij zijn er 100% zeker van het ONZIN is dat Vodafone de eerste paar maanden (ik lees soms al 4 maanden) alleenrecht heeft. Hij is ervan overtuigd dat als de Nokia 6630 unbranded te krijgen is dat zij de eerste zijn. Hij stond ervan te kijken dat sommige Vodafone winkel beweren 'm al te hebben maar wist in ieder geval zeker dat als Vodafone 'm op voorraad heeft het nooit lang kan duuren voordat zij 'm kunnen leveren. In zijn oogpunt zeker voor het einde van het jaar, maar ook zij horen dat pas op de dag zelf als DHL voor de deur staat.
Ik hoop et kan ik iig iedereen met Nieuwjaar een gelukkig nieuwjaar wensen met m'n nieuwe Nokia :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 130466 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:19:
[...]

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 01-12-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 130466 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:20:

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 01-12-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het verhaal van de vertraging vanwege software issues sowieso bullshit

vele mensen in sweden en italie gebruiken het toestel als zoals op vele fora te lezen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja indd er zijn tal van redenen op te noemen waarom ie gewoon voor nieuwjaar er zou moeten zijn, nog 1tje: Nokia loopt zo de hele sinterklaas/Kerst periode qua inkomsten mis als ze em daarna uitbrengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130544

Ik krijg hem aanstaande vrijdag,zou eerst vandaag zijn maar de levering was 2 dagen uitgesteld,iedereen die er een besteld had gaat vrijdag (3-12) uitgeleverd worden..
(Bij het vodafone city point waar ik hem gekocht heb)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 130544 op 01-12-2004 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die nog twijfelen of hij een stereo speaker heeft of niet:

Well atlast i had a chance to use Nokia's first 3G Phone.. i used the phone for 30 mins! In that 30 mins, i spoke to the Nokia Executive and clarified my all my doubts! I am going to post a small review on the phone!!

One of the major complaints of 7610 was that the 7610 did not have stereo output! But 6630 has got stereo output and the mp3z are a treat to listen to! It has got 48 voice polyphonic sound!

:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Anoniem: 130544 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:18:
Ik krijg hem aanstaande vrijdag,zou eerst vandaag zijn maar de levering was 2 dagen uitgesteld,iedereen die er een besteld had gaat vrijdag (3-12) uitgeleverd worden..
(Bij het vodafone city point waar ik hem gekocht heb)
Bij welke citypoint had je hem bestelt als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130544

vandiekie schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:35:
[...]

Bij welke citypoint had je hem bestelt als ik vragen mag?
Citypoint Hoorn (Noord Holland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Hmm... naja, hopelijk houden ze die planning ook aan bij Vodafone Citypoint in Zwolle... heb 't namelijk niet zo op die uitspraken van zulke winkels... valt altijd tegen.. (niet dat hun daar wat aan kunnen doen)... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Mja same voor citypoint heerlen, maastricht en sittard dan heb ik tenminste 3 kansen dat ik hem ergens kan krijgen :D

En nogmaals over de stereo meuk, de speaker (dus de handsfree speaker) is niet stereo, de output (headset output) echter wel. Zou imo een beetje nutteloos zijn om in de telefoon zelf 2 speakers te bouwen voor stereogeluid, beetje veel ruimte zou dat innemen :)

[ Voor 54% gewijzigd door scim op 01-12-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm ja je hebt natuurlijk gelijk maar wat bedoelt die engelse gast dan? mischien bedoelt ie dat et met headset wel stereo is maar dat is toch bij elke telefoon zo of zie ik et verkeerd? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de andere symbian telefoons is de output van de headset mono.

Citypoint Oss zegt de 6630 ook as vrijdag te kunnen leveren...

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 100959 op 02-12-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Kreeg net van m'n vriendin te horen dat ze bij Vodafone Citypoint in Utrecht een mailtje van de leverancier hebben gehad, dat de telefoon pas volgende week geleverd gaat worden... :'(

*zucht*

[ Voor 8% gewijzigd door vandiekie op 02-12-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

errug lastig dat vodafone

moeten hun zaakjes eens goed regelen en leren te communiceren, elke vodafone citypoint geeft weer andere informatie.

begin het momenteel een beetje zat te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Allemaal gewoon geduldig wachten tot de unbranded versie. Op moment dat de Vodafone versie in de winkel ligt kan het echt niet lang duren voordat ie unbranded te krijgen is.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van UIQ => Series 60, doen of toch nog maar niet?

De Nokia 6630, wat vinden jullie daarvan? Ik heb er al een aantal dagen mee-
gewerkt en ik moet zeggen dat ik er enorm over te spreken ben, maar de stap
is zo groot van mijn UIQ bak naar Series 60. Wat is jullie mening? Kan je me
overhalen? Of moet ik het juist niet doen.

Ik ga alleen mijn touchscreen en enorme accessoires pakket missen denk ik.
Maar zijn er dingen dat je zegt je moet hem nemen dat maakt het gemis alle-
maal weer goed.

Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

wie zijn wij om jou nog te overtuigen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik zie geen reden om over te stappen, tenzij je ontevreden bent over je huidige telefoon. Zou je t alleen doen voor 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Wie zijn wij om daar iets over de zeggen als we niet weten wat UIQ is??? :?

|:(

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je weet toch wel wat een UIQ smartphone is. UIQ => P910i Maar ik wil eens verder
kijken en wellicht zijn er bepaalde redenen hier waarom mensen juist die 6630
zouden willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Ik weet het niet, heb met beiden niet echt veel ervaring (lees 0), maar ik kies toch voor de nokia omdat ik Nokia altijd een "fijner" merk gevonden heb dan Ericsson/Sony (en gecombineerd :D).
Maar aantal zaken:
- mooier design
- 3g
- veel toebehoren (denk aan carkit, headsets & GPS)
- software is vaker voor s60 ontwikkeld dan voor UIQ

etc. ik maak denk ik niet echt een goed beargumenteerde keuze aangezien ik echt het verschil niet zou kunnen beschrijven tussen de UIQ en series60 interface en het maakt me ook eigenlijk vrij weinig uit. Ik vind de 6630 een mooie telefoon met erg veel functies en ook al enigzins gericht op de toekomst en ik probeer bij nieuwe dingen altijd zoveel mogelijk te kijken naar de toekomst (oftewel: is het over 1 jaar nog bruikbaar en kan het de nieuwe technieken aan) en bij de 6630 gaat dat meer op dan bij bijv. de P910i (telefoon die trouwens eerst ook op mijn lijstje stond, voordat ik deze zag :D).

Citypoint Sittard krijgt hem 98% zeker binnen vandaag, maar nu zeiden ze me dat er een reserveringslijst was. Ik hoop dus dat ik nog op tijd ben, ik heb echt geen zin om nog langer te wachten, en mijn huidige telefoon overlijdt denk ik binnenkort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Ik ben benieuwd wanneer ik hem nu uiteindelijk krijg. Net nog even bij Citypoint Zwolle binnengestapt:"misschien vanmiddag, maar ik kan er geen vaste uitspraak over doen" 8)7

Aldus een verkoper in Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor mij geen twijfel: heb een umts-abo dus ga voor de 6630, maar dan wel met kpn. Moet dus wachten op de simlockvrije

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Citypoint Sittard: 6630 zit niet bij de levering
Citypoitn Heerlen: Ben nu de dozen aan het uitpakken bel over 30 minuten terug (nu over 20 minuten)
Citypoint Maastricht: Ik verwacht hem vandaag of morgen, je kunt er 1 reserveren (dat heb ik dus nu gedaan)

Ik wacht nog altijd af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
scim schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:24:
Citypoint Sittard: 6630 zit niet bij de levering
Citypoitn Heerlen: Ben nu de dozen aan het uitpakken bel over 30 minuten terug (nu over 20 minuten)
Citypoint Maastricht: Ik verwacht hem vandaag of morgen, je kunt er 1 reserveren (dat heb ik dus nu gedaan)

Ik wacht nog altijd af...
Spannend! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik doe et in m'n broek :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen, het is een mobiele telefoon. Verder een tip voor Lau22, ga ff naar het toilet anders
wordt het zo'n zooitje! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
En wat voor eentje! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een nokia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130445

scim schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:48:
Ik weet het niet, heb met beiden niet echt veel ervaring (lees 0), maar ik kies toch voor de nokia omdat ik Nokia altijd een "fijner" merk gevonden heb dan Ericsson/Sony (en gecombineerd :D).
Maar aantal zaken:
- mooier design
- 3g
- veel toebehoren (denk aan carkit, headsets & GPS)
- software is vaker voor s60 ontwikkeld dan voor UIQ

etc. ik maak denk ik niet echt een goed beargumenteerde keuze aangezien ik echt het verschil niet zou kunnen beschrijven tussen de UIQ en series60 interface en het maakt me ook eigenlijk vrij weinig uit. Ik vind de 6630 een mooie telefoon met erg veel functies en ook al enigzins gericht op de toekomst en ik probeer bij nieuwe dingen altijd zoveel mogelijk te kijken naar de toekomst (oftewel: is het over 1 jaar nog bruikbaar en kan het de nieuwe technieken aan) en bij de 6630 gaat dat meer op dan bij bijv. de P910i (telefoon die trouwens eerst ook op mijn lijstje stond, voordat ik deze zag :D).

Citypoint Sittard krijgt hem 98% zeker binnen vandaag, maar nu zeiden ze me dat er een reserveringslijst was. Ik hoop dus dat ik nog op tijd ben, ik heb echt geen zin om nog langer te wachten, en mijn huidige telefoon overlijdt denk ik binnenkort :(
ik snap nog niet dat mensen 'vastzitten' aan nokia. Nokia bracht vroeger leuke toestellen uit, maar andere merken doen dat rond deze tijd ook. Nokia zijn concurrentie positie is steeds verslechterd, steeds meer mensen gaan nokia kopen. Ik zou voordat je iets zegt ook andere toestellen gebruiken. En helemaal met de series 60, want wat is het verschil tussen een sendo x en een nokia met series 60?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GODDAMNIT! heb je em binnen nu?! :o beterrrrrr dan heb ik de mijne mischien voor oud en nieuw :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130445 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:06:
[...]

ik snap nog niet dat mensen 'vastzitten' aan nokia. Nokia bracht vroeger leuke toestellen uit, maar andere merken doen dat rond deze tijd ook. Nokia zijn concurrentie positie is steeds verslechterd, steeds meer mensen gaan nokia kopen. Ik zou voordat je iets zegt ook andere toestellen gebruiken. En helemaal met de series 60, want wat is het verschil tussen een sendo x en een nokia met series 60?

;)
Het verschil is dat Nokia een bekend merk is en Sendo niet dus vertrouwne mensen dat (terecht) nog niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Anoniem: 130445 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:06:
[...]

;)
Wat een ongegronde reactie zeg!! Een Sendo vergelijken met een 6630!

En dan zeggen dat Nokia vroeger leuk is maar nu niet meer. Je hebt zeker nog nooit een series 60 bekeken? Dat is geen 3210 meer hoor!

Nokia is ook niet altijd nokia, je kunt de 2650 ook niet vergelijken met een 6630!! Bovendien is de mening van heel veel onafhankelijke sites niet voor niets dat de 6630 gewoon de beste keus is in zijn klasse.

Dit is overigens totaal niet als flame bedoeld. Ik kan er alleen niet zo tegen als mensen zo snel oordelen over iets als ze niet weten waar ze het over hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door FlameBoy op 03-12-2004 15:55 ]

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

En daar komt bij dat Nokia een redelijk groot aandeel heeft in Symbian :D

Maar Heerlen had hem ook niet helaas :(
Wat ik nu wel al van 3 citypoints gehoord heb is dat ze morgen een verlate levering krijgen en ze houden allemaal hun fingers crossed :D.
Een verkoper zei zelfs, ik hoop serieus dat ze dat ding morgen leveren, want ik heb hem nu gewoon nodig, er zijn teveel mensen die ik moet teleurstellen en ik word gek van het gezeik aan mijn hoofd :) (niet met die woorden, maar dat maakte ik eruit op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
scim schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:03:
En daar komt bij dat Nokia een redelijk groot aandeel heeft in Symbian :D

Maar Heerlen had hem ook niet helaas :(
Wat ik nu wel al van 3 citypoints gehoord heb is dat ze morgen een verlate levering krijgen en ze houden allemaal hun fingers crossed :D.
Een verkoper zei zelfs, ik hoop serieus dat ze dat ding morgen leveren, want ik heb hem nu gewoon nodig, er zijn teveel mensen die ik moet teleurstellen en ik word gek van het gezeik aan mijn hoofd :) (niet met die woorden, maar dat maakte ik eruit op).
Nou wie weet...

Ik geef de hoop in ieder geval op, wacht wel een maand.. (als ie dan NOG niet uit is.. :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130445

FlameBoy schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:52:
[...]

Wat een ongegronde reactie zeg!! Een Sendo vergelijken met een 6630!

En dan zeggen dat Nokia vroeger leuk is maar nu niet meer. Je hebt zeker nog nooit een series 60 bekeken? Dat is geen 3210 meer hoor!

Nokia is ook niet altijd nokia, je kunt de 2650 ook niet vergelijken met een 6630!! Bovendien is de mening van heel veel onafhankelijke sites niet voor niets dat de 6630 gewoon de beste keus is in zijn klasse.

Dit is overigens totaal niet als flame bedoeld. Ik kan er alleen niet zo tegen als mensen zo snel oordelen over iets als ze niet weten waar ze het over hebben.
Je begreep me niet, ik ging niet de sendo x vergelijken met de 6630.
En ik heb meerdere (misschien meer dan jij) series 60 toestellen gezien/ermee gespeeld...

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 130445 op 03-12-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarnaast vandaag naar de Vodafone City Point geweest. Ze hadden hem nog niet. Zeker
volgende week werd er gezegd. Ze snapte niet dat ik een 6630 wilde. Je kon er niet mee
video telefonie gebruiken. Ik moest maar die V800 koelkast nemen.

Ik zei toen gelijk. Maar ik wil navigeren, programma's installeren en het toestel is een
smartphone. Toen had hij eigenlijk niks meer te zeggen en verstomde het een beetje.
Ik meldde dat ik al een P910i had en toen was de ban gebroken. Geen mogelijkheid om
een V800 aan mij te verkopen. (hij balen)

Bij de Belcompany deden ze het beter. Daar krijg je al snel de vraag, wil je foto's gaan
printen, wil je video telefonie gaan gebruiken. Aan de hand van die vragen gaf hij aan
dat ook de V800 maar moest nemen. Ik zei toen gelijk wat ik wilde en toen was ook
hij om. Hij had het alleen niet op smartphone en vond het een doodzonde dat er geen
camera op de voorkant zat.

Daarna nog ff gepraat over de 7710 en D500, die ik al gebruikt heb en waar zei nog
niks van gezien hadden. Ja, heel ff een D500 in de hand. Eindconclusie: liever een
7710 dan een D500 voor 500 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Momenteel heb ik de Z1010 van SE. Tijdens mijn verblijf begin deze week in London wel even de 6630 gehad. Moet zeggen, als UMTS toestel geen verkeerd toestel. Wat ik wel jammer vind (en dat is met meerdere Nokia toestellen zo) is dat het toetsenbord weer echt 3x niks is. Als je op een toets aan de buitenste rand drukt lijkt het alsof alle drie de toesten meegaan, net zoals bij de 7610 en de 6670 en de 6260 was. Als je dat vergelijkt met de toestenborden van SE (Z1010 en P900/P910) is Nokia speelgoed. Jammer dus, want voor de rest is het een prima toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Om het allemaal even wat makkelijker te maken:

Net weer gebeld met de klantenservice (krijg uiteenlopende antwoorden hoor! :) ):

De nokia 6630 is sinds gister (2 december) geintroduceerd bij Vodafone, en moet dus ook leverbaar zijn.

Volgens deze man moest het toestel dus eigenlijk wel dit weekend in de winkels liggen (in ieder geval bij de Citypoints).

Crossing my fingers again.... :D
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.