R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Verwijderd
Ten minste met lord of the rings, duurt het laden relatief lang (vergeleken met oudere pc's).
Zijn harde schijven ook van belang met games tegenwoordig?
Dat kan zeker verschil maken ja, een 7200rpm kan het spul sneller verwerken dan een 5200rpm.Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:21:
Ik ben bang dat mijn harde schijf vervelend gaat doen.
Ten minste met lord of the rings, duurt het laden relatief lang (vergeleken met oudere pc's).
Zijn harde schijven ook van belang met games tegenwoordig?
Blij Met Wilco
Verwijderd
tis een gewone 7200 sata II schijf, dacht dat zoiets wel sneller zou zijn als een ide133 ding. Maar goed zal wel normaal zijn dat harde schijven zo langzaam zijn.-Thunder- schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:24:
[...]
Dat kan zeker verschil maken ja, een 7200rpm kan het spul sneller verwerken dan een 5200rpm.
ik heb het opgelost door 2 sata schijven op raid 0 in te stellenVerwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:44:
[...]
tis een gewone 7200 sata II schijf, dacht dat zoiets wel sneller zou zijn als een ide133 ding. Maar goed zal wel normaal zijn dat harde schijven zo langzaam zijn.
ree-te-snel
vooral games als wow vinden die schrijfsnelheid wel tof
Viceroids zijn geen aliensOMD schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 13:40:
Wat is het toch heerlijk dat gezeur over de aliens... ik vind het wel cool.
Je had in C&C zowiezo al aliens zitten ( Visceroids anyone? )
Ik vind het een spectaculaire toevoeging wat gewoon meet speelplezier beloofd.
Toch weer is wat anders dacht ik zo
Kan niet wachten tot ik de demo kan spelen op mijn o zo ubergare laptop met een X1300 kaartje hehehe, wie niet waagt die niet wint zeg ik dan maar.
Denk dat de systeemeisen wel mee zullen vallen. Company of Heroes was ook zoiets, zodra ik de schaduwen uitzette was het spel gewoon vloeiend te spelen.
Ik zie het allemaal wel. Ik vind het leuk dat EA weer een C&C op de markt brengt en staat gereed voor een overweldigend verkoop succes. ( werk niet bij EA ofzo hoor )
persoon staat in tiberian>tibeian is dodelijk>word een levend hoopje vlees genaamd viceroid
viceroids vallen onder het kopje mutans (zijn nog een aantal andere mutans in TS, tiberian fiends, mensen met "super"krachten ed.
de Aliens zelf zijn gewoon nog niet te zien geweest. maar alwel vanaf C&C begin hints dat ze er waren en in TS heb je dan een schip van de aliens, leeg en verlaten welleswaar
[ Voor 3% gewijzigd door daves2hd op 15-02-2007 15:42 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Nee
/give die demo
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
13:37
[ Voor 27% gewijzigd door TommyGun op 19-02-2007 23:43 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
Ik heb zelf nog nooit een C&C spel gespeeld (shame on me)
speel wel veel strategy games.
ik weet dat C&C een klasieker is, maar zou ik me aan tiberium wagen ? als ik de historiek van de vorige spellen niet weet ik ik eigenlijk totaal geen ide heb hoe het spel werkt.
zal nattuurlijk wel eerst eens de demo spelen maar waarschijnlijk zoals bij vele spellen is de demo niets te vergelijken met the real thing
Als RTS fan zou je eigenljik gewoon elke goede RTS moeten spelen, ookal heb je de C&C games hier voor niet gespeeld, als de gameplay in deze ook leuk is zie ik geen reden om het niet te spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 01:15:
even een klein vraagje..
Ik heb zelf nog nooit een C&C spel gespeeld (shame on me)
speel wel veel strategy games.
ik weet dat C&C een klasieker is, maar zou ik me aan tiberium wagen ? als ik de historiek van de vorige spellen niet weet ik ik eigenlijk totaal geen ide heb hoe het spel werkt.
zal nattuurlijk wel eerst eens de demo spelen maar waarschijnlijk zoals bij vele spellen is de demo niets te vergelijken met the real thing
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Het erge is dat Supreme commander niet eens meer lekker loopt op mn main systeem...
Wat ik persoonlijk best wel shamefull vind (naar de developers).
Amerikaanse toestanden! Die beginnen altijd 6 tot 9 uur later.Voxie2 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 07:47:
Het is dinsdag! Waar blijft die demo! Heb ik voor niets vrijgenomen?(was het maar zo......)
Verwijderd
Wat ik me afvraag is trouwens of dat Tanya ook weer mee doet.
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Sorry? Wéér geen support voor de ATi Radeon 9xxx en X600/X700/X8x0?TommyGun schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:42:
Zal dit uberhaupt te spelen zijn op een Dx9 SM2 kaart? Had gedacht wel wat langer m'n x850xt door te kunnen.... maar goed dat zit er weer niet in. Enne, aliens? Ik wil tanks man!Morgen anders toch maar eens testen, al kan er helemaal _niks_ tippen aan RA2. (RA2 ja, toen het nog van een kwaliteits spellen bakker was).
Houston, we have a problem

Verwijderd
Je haalt twee verhaallijnen door elkaar.sjolmers schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:31:
Ik zat net de trailers te bekijken, en moet zeggen, ik vind het jammer dat het een Tiberian versie is, ik vind RA2 nog steeds een leuker en realistischer verhaal lijn hebben.
Tanya + tanks+ erts = red alert reeks
Gi joe + Scifi + tiberium = c&c. Al leek deel 1 geen scifi te bevatten
Tanya is Red Alert, die komt dus niet voor in Command & Conquer, een soortgelijke unit is er wel, bij de GDI is dit simpel: Commando. Dacht dat bij de NOD de naam hetzelfde was, niet zeker van...sjolmers schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:31:
Ik zat net de trailers te bekijken, en moet zeggen, ik vind het jammer dat het een Tiberian versie is, ik vind RA2 nog steeds een leuker en realistischer verhaal lijn hebben.
Wel balen, dat de demo uitgesteld is naar 23 Februari (als ik bovenstaand screenshot bekijk).
Misschien staat er bij FilePlanet wel een wachtrij inmiddels van drie dagen...
Ik moet vaker vernieuwen zie ik alweer...

Heb trouwens wel wat lijstjes gevonden:
GDI Units
GDI Gebouwen
NOD Units
NOD Gebouwen
Alhoewel ik me afvraag of dit wel de volledige lijst is...
[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 20-02-2007 12:23 ]
Verwijderd
Btw ik heb er erg zin in, en euh wat waren de bronnen die releash date als vandaag voor de demo en weet iemand wat de demo bevat, Mp only of SP ook en zullen bij de SP filmpjes zitten
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 13:04 . Reden: Typo ]
maar is het nou zo dat ik betalend lid moet zijn van fileplanet om de demo te downloaden?
want zo ja verwacht ik wel wat mirrors
Ik zou eigenlijk ook verwachten dat EA de demo zelf ook nog host, maarja met Fileplanet tegenwoordig
Always Look On The Bright Side Of Life!
Verwijderd
ik verwacht als hij komt dat hij ook gewoon op EA ftp zal komen http://largedownloads.ea.com/pub/demos/ <-= daar ergends denk ik
nog niet zeker wanneer hij komt ondertussen dus ik wacht rustig af. 't valt nog te bezien of die demo iets word of gewoon goed als niets
waar haalt iedereen die info
(als ik google zie ik genoeg sites die dit bevestingen... )
[ Voor 39% gewijzigd door PcManiaxx op 20-02-2007 16:21 ]
Voilà:BitchCrew schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:18:
ik vind nergens op ea of andere sites van hun dat er vandaag een demo komt.
waar haalt iedereen die info
(als ik google zie ik genoeg sites die dit bevestingen... )
http://www.gamershell.com/news/36300.html
EA C&C3 site lijkt downBitchCrew schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:56:
sorry, ik bedoelde op een officieële site van ea, google geeft idd hopen site die dat ook aankondigen
wie weet is dit wel gewoon een grote publiciteits stunt, 't is gewoon afwachten tot er iets is
[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 20-02-2007 16:59 ]
Misschien werd dan die demo versie wel bedoeld?
Ik zeg ook maar wat nu
February 20 update: Sadly the date WP reported was unofficial. EA clarifies: “A lot of confusion has been stirring about the release of our demo. For starters, it is not releasing today. We should have a public demo news alert going out very soon that will explain exactly when the demo is coming out. All I can tell you is that its looking good for sooner than later.” We’d expect the demo in the next week.
http://www.videogamesblog...y-guide-video-out-now.htm

[ Voor 9% gewijzigd door Raphaelo op 20-02-2007 18:06 ]
originele signatures zijn top!
Zoals zo vaak gezegt: nee, bijna niemand van het toenmalige WestWood werkt nog voor EA.ixl85 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:12:
Buiten dit om vind ik EA niet echt heerlijk... Weet iemand of het originele WW (westwood) team hier op zit?
De oud Westwood medewerkers werken nu onder de naam Petroglyph...
Tevens is de datum die genoemt werd, nooit officieel erkend geweest, dus was gewoon een lekker makertje van een site denk ik, tenminste, dat maak ik op uit bovenstaande posting / quote...
[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 20-02-2007 18:17 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Crash op 20-02-2007 19:29 ]
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 18:21 ]
Jah idd, omdat een site de datum verkeerd is EA meteen de boosdoener en sucks dit en dat.

Altijd dat gebash maar op EA, terwijl ze juist met deze nieuwe C&C zoveel mogelijk weer hebben geprobeerd om naar de roots te gaan van de oude C&C. Het is echt ook nooit goed wat deze uitgever/maker doet he??

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 20-02-2007 19:29 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Tjonge jonge, jij valt ook alweer zo gemakkelijk voor de charmes van marketing?Timocos schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:53:
[...]
Jah idd, omdat een site de datum verkeerd is EA meteen de boosdoener en sucks dit en dat..
Altijd dat gebash maar op EA, terwijl ze juist met deze nieuwe C&C zoveel mogelijk weer hebben geprobeerd om naar de roots te gaan van de oude C&C. Het is echt ook nooit goed wat deze uitgever/maker doet he??
Ik hoef je toch niet te vertellen hoe EA b.v. Generals / Zero Hour heeft laten zitten?
Verder is het vrij duidelijk waar EA op uit is en dat is geld, dus nee het is niet snel goed wat EA doet oid.
Dat de demo vandaag niet uit zou komen was te verwachten. Het was al onmiddelijk bekend dat de 20e geen officiele datum was en het dus ook best later kon worden.
Mja ok, ik heb zelf niet echt Generals enzo gespeeld dus weet niet echt hoe ze daarbij tewerk gingen, het ging me voornamelijk over die reactie meteen van EA sucks. Alleen al omdat een andere site die 20ste zei en EA zelf niet.Wmm schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:09:
[...]
Tjonge jonge, jij valt ook alweer zo gemakkelijk voor de charmes van marketing?
Ik hoef je toch niet te vertellen hoe EA b.v. Generals / Zero Hour heeft laten zitten?
Verder is het vrij duidelijk waar EA op uit is en dat is geld, dus nee het is niet snel goed wat EA doet oid.
Dat de demo vandaag niet uit zou komen was te verwachten. Het was al onmiddelijk bekend dat de 20e geen officiele datum was en het dus ook best later kon worden.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
niet mee eens, gezien de achterlijke hoeveelheid mogelijkheiden/hoeveelheid units/grote van levels en de gecompliceerde tactieken van de tegenstander is dit niet zo heel erg vreemd eerlijk gezegtixl85 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:20:
Damn, ik weet niet meer of ik Supreme commander moet kopen (net uit) of hierop moet wachten...
Het erge is dat Supreme commander niet eens meer lekker loopt op mn main systeem...
Wat ik persoonlijk best wel shamefull vind (naar de developers).
hoewel ik de Red Alert verhaallijn veel beter ken en veel leuker vind ben ik toch erg benieuwd of EA eindelijk eens wat echt goeds weer kan bakken zoals RA2 itt Generals wat nog wel redelijk was alleen wat te 'oppervlakkig' en niet altijd even goed geballanceerd

Nou, ik vind dat als ik zonder units draai, op een reso van 1440 (16/10 verhouding) met alles op low behalve de terrain-looks (deze staan op medium, texuters dus ook op low) en ik haal 18fps (ook zonder schaduwen)... dan is er toch wat mis hoor.GoldenSample schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:22:
[...]
niet mee eens, gezien de achterlijke hoeveelheid mogelijkheiden/hoeveelheid units/grote van levels en de gecompliceerde tactieken van de tegenstander is dit niet zo heel erg vreemd eerlijk gezegt
hoewel ik de Red Alert verhaallijn veel beter ken en veel leuker vind ben ik toch erg benieuwd of EA eindelijk eens wat echt goeds weer kan bakken zoals RA2 itt Generals wat nog wel redelijk was alleen wat te 'oppervlakkig' en niet altijd even goed geballanceerd
Want zo spectaculair ziet het er niet uit op die settings.
Ik vrees toch echt dat er dan ergens iets niet lekker werkt want een 3500+, 1 gig ram en een 6800gt op core437 mem 1.17 (sneller dan de ultra versie) en dan zo'n performance..
Ik vind het het huilen waard!
/edit
@hieronder

heb je dat spel op die detail uberhaupt gezien? Dan praat je niet zo'n onzin.
als je ze wilt zien:
http://members.home.nl/ixl85/supcom1.jpg
http://members.home.nl/ixl85/supcom2.jpg
In of uitzoomen maakt geen verschil uit
En nu weer verder met CC!
[ Voor 12% gewijzigd door ixl85 op 20-02-2007 20:06 ]
Verwijderd
Time to move on.ixl85 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:50:
[...]
Nou, ik vind dat als ik zonder units draai, op een reso van 1440 (16/10 verhouding) met alles op low behalve de terrain-looks (deze staan op medium, texuters dus ook op low) en ik haal 18fps (ook zonder schaduwen)... dan is er toch wat mis hoor.
Want zo spectaculair ziet het er niet uit op die settings.
Ik vrees toch echt dat er dan ergens iets niet lekker werkt want een 3500+, 1 gig ram en een 6800gt op core437 mem 1.17 (sneller dan de ultra versie) en dan zo'n performance..
Ik vind het het huilen waard!
Die 3500+ is tegenwoordig niets meer.
^ik zie in dat filmje dingen die ik niet leuk vindhttp://www.videogamesblog...y-guide-video-out-now.htm

untis die kapot gaan en overgenomen kunnen worden vind ik ook beetje bull

hele squads units met dikke armors die even tegen een mammoth tank op gaan ?
lik blijf er bij dat ik C&C3 tot nu toe meer op battle of middle earth 2 met carnaval vind lijken
over dat supreme commander gebeuren ben ik het ermee eens dat het shamefull is. mogenlijkeden ed zijn leuk maar dit is gewoon een kansloze actie vind ik. alles simmuleren op die schaal en dan nog eens met meedere spelers op die schaal is gewoon nog veelste zwaar voor de gemiddelde pc. maar alle game makers lijken denken tegenwoordig dat hun scriptjes geweldig zijn en die nog door de oudeste computer makkelijk berekend en uitgevoerd kan worden... iig er zijn al een aantal games die het nodig vonden alles te simmuleren of games die er nog aan moeten komen,.. ik zie het niet werken
Beide series zijn C&C.Pheno79 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:59:
[...]
Je haalt twee verhaallijnen door elkaar.
< dit stukje webruimte is te huur >
^ deel 1 geen scifi? ion cannon? oblisken? stealth tanks? orca?Pheno79 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:59:
[...]
Je haalt twee verhaallijnen door elkaar.
Valt mee. Als je een beetje tackties speelde met C&C of RA1 (RA2 vond ik niet leuk) kon je met bazooka infatry makkelijk een tank uitschakelen, bij C&C wat moeilijk vanwege die inmense mamooth tank die alles vernietigde. Was ik toen altijd verliefd op, meest vette tank ooitdaves2hd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:36:
[...]
^ik zie in dat filmje dingen die ik niet leuk vindde bomber is half fighter geworden
haalt het hele consept uit het mixen van fighters en bombers.
untis die kapot gaan en overgenomen kunnen worden vind ik ook beetje bulldie nod mech moet gewoon kapot gaan als hij geen hp meer heeft (verder vind ik het een erg lange en dunne mech voor iets wat op de planeet moet rondlopen en raketten moet vangen. maar het design van units&gebouwen vind ik toch al bagger slecht
). waarsch alle 3 de kanten dan een "super" unit die over genomen kan worden?
. en veelste grote infantry battles
C&C heeft zich nooit op inf gericht, inf werkt in C&C tot nu toe altijd als een helper of een quick rush unit maar niet altijd even effectief.
hele squads units met dikke armors die even tegen een mammoth tank op gaan ?handige iets was dat tanks minder effectief waren tegen infantry en je zo altijd een goede counter in defence had (gezien rifle gozers nutteloos waren behalve bij ra2 met de GI's die als super vertaan hun mannetje wel staan).
lik blijf er bij dat ik C&C3 tot nu toe meer op battle of middle earth 2 met carnaval vind lijken
offtopic:
over dat supreme commander gebeuren ben ik het ermee eens dat het shamefull is. mogenlijkeden ed zijn leuk maar dit is gewoon een kansloze actie vind ik. alles simmuleren op die schaal en dan nog eens met meedere spelers op die schaal is gewoon nog veelste zwaar voor de gemiddelde pc. maar alle game makers lijken denken tegenwoordig dat hun scriptjes geweldig zijn en die nog door de oudeste computer makkelijk berekend en uitgevoerd kan worden... iig er zijn al een aantal games die het nodig vonden alles te simmuleren of games die er nog aan moeten komen,.. ik zie het niet werken
Eerst hele veld leeg harvesten en vervolgens triljoen tanks maken, vooral biggy mamooth tanks, vervolgens aanvallen, terwijl elke tank 40x over een ander heen rijdt, zware chaos en huilen als er 1 tank kapot werd geschoten bij een aanval
ik kijk echt uit naar deze, ben benieuwd wat ze er van gemaakt hebben, tuurlijk wille die maar 1 ding en da is geld. daar zitten geen speelkabouters die spellekes maken he...
als ea dit niet had gedaan wie had het dan wel gedaan?
ea is verre van perfect, maar toch heb ik der al veel games van gespeeld.
Klopt, maar wel opgesplitst in 2 (zelfs 3 reeksen). De C&C: Tiberian + C&C: Red Alert + C&C: Generals
Waarom ze dit ooit zo gedaan hebben....nou ja, in RA1 kwam Kane tenminste nog een keer langs...
Maar de kans op Tanya in C&C Tiberium lijkt me klein, of ze gaan ook haar klonen.
Een ion cannon heb ik in mijn achtertuin en ik rijd dagelijks met een stealth naar mijn werkdaves2hd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 00:56:
[...]
^ deel 1 geen scifi? ion cannon? oblisken? stealth tanks? orca?genoeg aanleiding naar de scifi van tib sun zo zou ik zeggen
[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 21-02-2007 10:24 ]
Ik ben echt benieuwd of dit net zo'n goed spel is als Generals
klopt er is wel degenlijk een link tussen het tiberian en red alert verhaal. naja in eerste instantie, bij ra2 hebben ze er niet echt meer aan gedachtPheno79 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:22:
[...]
Klopt, maar wel opgesplitst in 2 (zelfs 3 reeksen). De C&C: Tiberian + C&C: Red Alert + C&C: Generals
Waarom ze dit ooit zo gedaan hebben....nou ja, in RA1 kwam Kane tenminste nog een keer langs...
Maar de kans op Tanya in C&C Tiberium lijkt me klein, of ze gaan ook haar klonen.
[...]
Een ion cannon heb ik in mijn achtertuin en ik rijd dagelijks met een stealth naar mijn werk![]()
Generals is nooit bedoeld als een opvolger of connectie deel voor C&C maar gewoon als een tussen C&C in weer eens een 'realitischere' stijl.. toen ging EA er aan sleutelen en was het bekeken met de orginele ideeen en generals sfeer (Dat het om de generals ding niet om de war vs terrorism)
moet lastig zijn met boodschappen als je je stealth parkeerd
Ik ben nog steeds van mening dat dit een geintje geweest is, aangezien Joe Kucan de leiding gehad heeft over het filmen van de tussen filmpje, en het schijnbaar ook nog een ontzettende lolbroek / practical jokes figuur is
mar goed, t zit nu in de lore
Edit: herinner me nu dat het zoiezo geen geintje kan zijn want op het einde van russian campaign komt ie even vertellen dat ie al weet hoe het eruit gaat zien en schiet ie die muts neer nadat ze de president vergiftigd heeft
[ Voor 28% gewijzigd door Scorchor op 21-02-2007 14:11 ]
Ach, het wilt alleen laten zien dat de aliens ons al langer in de gaten hielden. Ik neem aan dat je de uitbreiding van Tiberian Sun hebt gespeeld? Dat laatste filmpje maakt duidelijk waarom Kane onsterfelijk is en dus ook ten tijden van RA1 aanwezig kon zijn. Ook laat het zien dat Kane niet eens het brein is achter deze invasie....het computerprogramma zal hoogstwaarschijnlijk van de aliens zijnDe Gesnaakte schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:06:
over het verhaal: Kane in Ra1
Ik ben nog steeds van mening dat dit een geintje geweest is, aangezien Joe Kucan de leiding gehad heeft over het filmen van de tussen filmpje, en het schijnbaar ook nog een ontzettende lolbroek / practical jokes figuur is
mar goed, t zit nu in de lore
Edit: herinner me nu dat het zoiezo geen geintje kan zijn want op het einde van russian campaign komt ie even vertellen dat ie al weet hoe het eruit gaat zien en schiet ie die muts neer nadat ze de president vergiftigd heeft
En het liet ook zien dat EA nog heeeeel veel sequels kan maken, ook als Kane weer dood gaat
Ik zie die deuken in mijn stealth auto toch niet en de lambal die ik betrap krijgt een ion cannon shot op zijn dak
Mee eens, alleen denk ik niet dat kane een alien is of zo. ik denk toch ergens dat hij de chrono tech heeft gestolen en een 2e altered timeline gemaakt heeft ( ik weet even niet meer of het nou aan het eind is van ts of firestorm, dat ie voor de raket verdwijnt met eenzelfde lichtflits als einstein zichzelf verplaatst om hitler uit te schakelenPheno79 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:39:
[...]
Dat laatste filmpje maakt duidelijk waarom Kane onsterfelijk is en dus ook ten tijden van RA1 aanwezig kon zijn. Ook laat het zien dat Kane niet eens het brein is achter deze invasie....het computerprogramma zal hoogstwaarschijnlijk van de aliens zijn
Kabal is volgens mij een programma met zijn idealen wat doorgeslagen is
Inderdaad die vindt je in de budget bakken. Tevens geen dual core waardoor je uberhaupt bijna de helft van de performance mis loopt.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:52:
[...]
Time to move on.
Ik ben de verhaallijn van C&C1 en TS echt helemaal kwijt (te lang geleden dat ik ze gespeeld heb). Is er een mogelijkheid om die video files gewoon los te bekijken? Dus is er een tool/programma om die MIX-bestanden te bekijken? Dat zou een mooie voorbereiding zijn om Tiberium WarsDe Gesnaakte schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:17:
[...]
Mee eens, alleen denk ik niet dat kane een alien is of zo. ik denk toch ergens dat hij de chrono tech heeft gestolen en een 2e altered timeline gemaakt heeft ( ik weet even niet meer of het nou aan het eind is van ts of firestorm, dat ie voor de raket verdwijnt met eenzelfde lichtflits als einstein zichzelf verplaatst om hitler uit te schakelen
Kabal is volgens mij een programma met zijn idealen wat doorgeslagen isbugs hou je toch
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs
Gewoon naar de gameshop rennen en die C&C First decade pack halen, heb je ze weer allemaalSe7enth_son schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:00:
[...]
Ik ben de verhaallijn van C&C1 en TS echt helemaal kwijt (te lang geleden dat ik ze gespeeld heb). Is er een mogelijkheid om die video files gewoon los te bekijken? Dus is er een tool/programma om die MIX-bestanden te bekijken? Dat zou een mooie voorbereiding zijn om Tiberium Wars
Ik weet niet of in die bonusmateriaal ook alle videos los zitten trouwens, dat zou ook nog goed kunnen.
yep
heb ik laatst gevonden op die site van olafvdspek
ik weet niet precies meer welk programmatje moet hebben en welk bestand van de cd je moet openen, maar in ieder geval kun je de filmpjes daarmee los bekijken
Op de pagina utilities kun je die tools vinden
http://xhp.xwis.net/
[ Voor 5% gewijzigd door Scorchor op 21-02-2007 16:15 ]
Maar om nou even alles uit te spelen wordt wat te veel van het goede kwa tijd. Dan moet je zowel NOD als GDI spelen en dat voor zowel TD, TS en Firestorm.
@ De Gesnaakte
Super! Ik ga meteen eens een kijken of het een beetje wil werken
[ Voor 23% gewijzigd door Se7enth_son op 21-02-2007 16:18 ]
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs
CoolDe Gesnaakte schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:14:
@Se7enth_son
yep
heb ik laatst gevonden op die site van olafvdspek
ik weet niet precies meer welk programmatje moet hebben en welk bestand van de cd je moet openen, maar in ieder geval kun je de filmpjes daarmee los bekijken
Op de pagina utilities kun je die tools vinden
http://xhp.xwis.net/
moet wel zeggen dat ik gisteren uit frustratie van het nieuws dat er geen demo was alvast even de Nod campaign van TS voor ongeveer de helft heb doorgespeeld.Se7enth_son schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:17:
Ik heb de First Decade al
Maar om nou even alles uit te spelen wordt wat te veel van het goede kwa tijd.
Vandaag een mooi 20,1 inch scherm besteld die mooi voor de release van C&C binnen moet komen
Peace through Power !
neuh:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ion_cannon
Een obelisk zelf is geen Sci-Fi, dat er een wapen in zit is heel goed mogelijk aangezien het gewoon een laser kanon is die kracht oplaad via generatoren (C&C Renegade)
Een stealth tank Sci-Fi?
Ik presenteer u:
De AMX-30, werelds eerste stealth tank, en das niet van afgelopen jaar

De stealth tank wordt een beetje verkeerd gepresenteerd in C&C. Het is eerder een tank die kan morphen naar een onzienbaar object. Een stealth tank is iets wat niet waarneembaar is door de radar.
daar was ik het namelijk nooit mee eensStealth technology covers a range of techniques used with aircraft, ships and missiles, in order to make them less visible (ideally invisible) to radar, infrared and other detection methods.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Verwijderd
Er is zelfs al een soort materiaal/verf die je onzichtbaar maakt (tenminste het gaat iets in die richting). Dat zullen we maar camouflage noemen.
Heavy camouflage tank klinkt niet echt tof behalve dat heavy gedeelte dan.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 17:43 ]
ik presenteer jou dan maar http://en.wikipedia.org/wiki/Science_fictionOMD schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:51:
Ion Cannon Sci-Fi?
neuh:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ion_cannon
Een obelisk zelf is geen Sci-Fi, dat er een wapen in zit is heel goed mogelijk aangezien het gewoon een laser kanon is die kracht oplaad via generatoren (C&C Renegade)
Een stealth tank Sci-Fi?
Ik presenteer u:
De AMX-30, werelds eerste stealth tank, en das niet van afgelopen jaar
[afbeelding]
De stealth tank wordt een beetje verkeerd gepresenteerd in C&C. Het is eerder een tank die kan morphen naar een onzienbaar object. Een stealth tank is iets wat niet waarneembaar is door de radar.
[...]
daar was ik het namelijk nooit mee eens
valt allemaal als nog onder scifi hoor
tja wat is Kane,... Kane waant zichzelf een messias van god, 'peace' through technology and power
en mja nod's computer in ts-firestorm,.. Cabal was een geflipte computer. waar hij vandaan komt is idd ook onbekend
gisteren nog wat levels gespeeld, en Cabal is imo toch ontworpen door NOD want hij moet de Tacitusdaves2hd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:06:
en mja nod's computer in ts-firestorm,.. Cabal was een geflipte computer. waar hij vandaan komt is idd ook onbekendmaar word gespeculeerd dat ze dingen vanuit de alien database gebruikt hadden.
zelf ook ontcijferen.
Pics? Meer info? Dit is wel héél vetVerwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 17:29:
[...]
Er is zelfs al een soort materiaal/verf die je onzichtbaar maakt (tenminste het gaat iets in die richting). Dat zullen we maar camouflage noemen.
Heavy camouflage tank klinkt niet echt tof behalve dat heavy gedeelte dan.
In ieder geval kan het/hij wel het meesrtbrein achter NOD zijn. Of Kane heeft die computer ontwikkeld en meteen gezorgd dat hij kan klonen... wat dan weer een link naar RA2 zou zijn.De Gesnaakte schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 09:39:
[...]
gisteren nog wat levels gespeeld, en Cabal is imo toch ontworpen door NOD want hij moet de Tacitus
zelf ook ontcijferen.
Cabal word net gebracht als EVA. ontworpen door NOD maar als je het einde ziet en de macht die hij inneens krijgt/heeft, lijkt het toch echt alsof hij er langer isDe Gesnaakte schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 09:39:
[...]
gisteren nog wat levels gespeeld, en Cabal is imo toch ontworpen door NOD want hij moet de Tacitus
zelf ook ontcijferen.
Gezien hij "Kane"s genoeg heeft kan hij zelfs al in RA1 een oogje hebben gehad op de aarde. Maar goed, dat is speculatie. En EVA (RA1) ziet er in het echt toch een stuk beter uit als Cabaldaves2hd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:30:
[...]
Cabal word net gebracht als EVA. ontworpen door NOD maar als je het einde ziet en de macht die hij inneens krijgt/heeft, lijkt het toch echt alsof hij er langer is
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:52:
[...]
Time to move on.
een beetje heel erg te kort door de bocht deze bijde reactie'sSeth_Chaos schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:38:
[...]
Inderdaad die vindt je in de budget bakken. Tevens geen dual core waardoor je uberhaupt bijna de helft van de performance mis loopt.
en de helft extra performance door een dual core? ik had het idd ook ergens gelezen, maar ik geloof er niks van, heb je daar benchmarks van?
en wat heeft Supreme Commander met C&C te maken?
Laat ik maar niet gaan zeiken over 8800 icm dx10 icm vista, want dan ga ik helemaal chagerijnig worden.
Ik zag een release date van c&c: TW van 30-3 klopt dat nou, want ik zit er eigenlijk echt op te wachten, hoewel ik het nieuws e.d. allemaal niet volg, en vage nieuwe filmpjes die online zijn gekomen vind ik ook allemaal bullshit, ik wil gewoon gamen...
Over dat dual-core verhaal, in SupCom wordt de tweede core wel gebruikt maar niet 100%. Heb gezien dat hij bij mij maar ongeveer 50% de tweede core belast, jammer genoeg. Want extra performance kun je wel gebruiken bij SupCom.
RA1 heeft geen EVAPheno79 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 13:33:
[...]
Gezien hij "Kane"s genoeg heeft kan hij zelfs al in RA1 een oogje hebben gehad op de aarde. Maar goed, dat is speculatie. En EVA (RA1) ziet er in het echt toch een stuk beter uit als Cabal
ra2 heeft een Eva
edit: http://youtube.com/watch?v=CfyxD9-cU3I <-= hij zegt niet veel maar kun je het horen
RA1 had alleen die stem
[ Voor 14% gewijzigd door daves2hd op 22-02-2007 16:40 ]
Verwijderd
Dat is nu de 26e.ronwiel schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:00:
Paar pagina;s terug stond een screen dat iemand de demo bij fileplanet had gereserveerd en dat die waarschijnlijk de 23ste uit zou komen. Is dat nog steeds zo?
RA1 had een levende eva toch? Die gaf de instructies door? Ik kan me vergissen, het is een tijdje geledendaves2hd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:35:
[...]
RA1 heeft geen EVA
ra2 heeft een Eva
edit: http://youtube.com/watch?v=CfyxD9-cU3I <-= hij zegt niet veel maar kun je het horen
RA1 had alleen die stem
dat is ra2Pheno79 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 23:11:
[...]
RA1 had een levende eva toch? Die gaf de instructies door? Ik kan me vergissen, het is een tijdje geleden
http://youtube.com/watch?v=laJ7Bs61qVE <-= komt ze heel eventjes in voor (na 16 sec paar sec, en wat later nog ff)
DIe bedoel ik jadaves2hd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 23:24:
[...]
dat is ra2
http://youtube.com/watch?v=laJ7Bs61qVE <-= komt ze heel eventjes in voor (na 16 sec paar sec, en wat later nog ff)bedoel je die ?
Al is Kari Wuhrer natuurlijk ook zeker niet onaangenaam
Lekker makkelijk, dat bashen tegen EA, als je goed leest, zie je ook geen enkel bericht op de website van C&C3...Xof schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:23:
Argh.. ze hadden beter gewoon helemaal geen release datum kunnen geven voor die demo. Maarja EA
Met andere woorden, het is nooit officeel aangekondigd geweest en EA heeft zelfs laten weten dat de 'releasedatum' van de demo niet officieel was:
Er klopte dus niets aan het bericht van WP...Hey guys, I'll keep this short and simple.
A lot of confusion has been stirring about the release of our demo. For starters, it is not releasing today. We should have a public demo news alert going out very soon that will explain exactly when the demo is coming out. All I can tell you is that its looking good for sooner than later, take what you will from that but I cannot disclose the official date just yet.
Keep your excitement high, best thing to look forward to as of this second is the new theatrical movie trailer coming!!
Please no more demo threads. Unless you hear it from ME, or an OFFICIAL PRESS RELEASE, then nothing else is true.
Any other site that thinks they know the date will be thrown in to the pits with Kane
Standby soldiers, wait until you hear my orders.
Thanks!
Predator
Nu ik dat bericht zo lees... Wat zou er bedoeld worden met
Is dit iets wat al gebeurd is geweest, of juist iets wat komen gaat?Any other site that thinks they know the date will be thrown in to the pits with Kane
Leuk nieuw voer lijkt me, voor wat er te gebeuren staat in C&C3!
[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 23-02-2007 10:27 ]
pruts site
Lt. Eva en Lt. Sophia uit RA2 waren allebei niet onaangenaam iddPheno79 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 08:56:
[...]
DIe bedoel ik ja
Al is Kari Wuhrer natuurlijk ook zeker niet onaangenaam
Trouwens, in de filmpjes uit de eind van Soviet campain geef ze je ook allerlei "hints".
[ Voor 4% gewijzigd door Cpt.Iglo op 23-02-2007 14:14 ]
Hoezo niet? De pre-orders krijgen hun spel ook pas als hij uitkomt eind maart.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:24:
zo heeft een demo ook geen nut meer voor al die mensen die een pre-order al hebben.
Mensen die pre-orders geplaatst hebben doen dat vaak ook omdat ze de serie compleet willen houden. Ik heb zelf ook alle delen van C&C origineel liggen (behalve de expansions) en ik ga deze ook weer halen. Het mooie van pre-orderen is dat je er van verzekerd bent dat je hem op de release dag hebt, en vaak heb je hem dan ook goedkoper en/of met iets extra's er bij.
Ik hoop dat de demo ook snel uit gaat komen, maar dat is alleen maar omdat ik bijna niet kan wachten tot het spel zelf uit komt. Ik zal de demo ook niet gebruiken om te kijken of ik het spel nou wel of niet moet gaan kopen.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Met TS heb ik zelfs de ali ilegali versie gedownload, die was eerder uit dan releasedate. Op release date natuurlijk meteen naar de winkel gegaan, dat dan weer wel. Spellen die ik ook daadwerkelijk speel koop ik altijd wel, dus nu ben ik erg beneiuwd of dit gaat lopen op mijn pc (zie sig). Ik hoop het wel, maar ik wacht dit keer even de demo (ali of niet) af. Als het draait dan wordt het weer eens naar de softwareboer, anders prullenbakE-Vix schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:24:
[...]
Hoezo niet? De pre-orders krijgen hun spel ook pas als hij uitkomt eind maart.
Mensen die pre-orders geplaatst hebben doen dat vaak ook omdat ze de serie compleet willen houden. Ik heb zelf ook alle delen van C&C origineel liggen (behalve de expansions) en ik ga deze ook weer halen. Het mooie van pre-orderen is dat je er van verzekerd bent dat je hem op de release dag hebt, en vaak heb je hem dan ook goedkoper en/of met iets extra's er bij.
Ik hoop dat de demo ook snel uit gaat komen, maar dat is alleen maar omdat ik bijna niet kan wachten tot het spel zelf uit komt. Ik zal de demo ook niet gebruiken om te kijken of ik het spel nou wel of niet moet gaan kopen.
Verwijderd
ah ik welE-Vix schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:24:
[...]
Ik zal de demo ook niet gebruiken om te kijken of ik het spel nou wel of niet moet gaan kopen.
Behalve als die door EA is gemaaktJorn1986 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:35:
Ik wacht in spanning af! Een nieuwe C&C is altijd een hoogtepunt in gamesland

Dit topic is gesloten.