[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 12.331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-07 03:51

Spockz

Live and Let Live

30 maart is mijn pre-order er.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

babbaloerie schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:49:
[...]

Behalve als die door EA is gemaakt :X
dan doe je alsof het door westwood is gemaakt
of dan doe je alsof westwood niet door ea is overgenomen

snif ze deden zulk goed werk met blade runner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
ik heb het idee dat C&C 3 meer gemaakt is op "cool looking" ipv logische opvolging, jammer dat EA altijd bezig is met looks & geld ipv inhoud & kwaliteit.

demo vind ik btw niet te laat, nog ruim een maand van te voren. de fout zat in dit geval eens niet helemaal bij EA maar game sites die elkaar na apen, waarsch na aanleiding dat EA iets in de richting gezegt zal hebben vorige week als "volgende week ofzo hebben we misschien een demo"

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-07 00:09

BioHazard

*\o/*

Ach ja, ik kan er pas over oordelen als ik het spel gespeeld heb denk ik. Het lijkt mij iig leuker dan SupCom. Maar dat is gewoon omdat ik SupCom niks vind :> Hoop dat het weer als vanouds speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:47

inXs

known as inXs

daves2hd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:45:
ik heb het idee dat C&C 3 meer gemaakt is op "cool looking" ipv logische opvolging, jammer dat EA altijd bezig is met looks & geld ipv inhoud & kwaliteit.

demo vind ik btw niet te laat, nog ruim een maand van te voren. de fout zat in dit geval eens niet helemaal bij EA maar game sites die elkaar na apen, waarsch na aanleiding dat EA iets in de richting gezegt zal hebben vorige week als "volgende week ofzo hebben we misschien een demo"
Het spel is nog niet uit, maar blijkbaar weet jij al hoe het zit ;) Knap, ik wacht het lekker af, persoonlijk lijkt me het een erg leuk spel, ben dus erg benieuwd.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Releasing these new screenshots, Electronic Arts announced that the upcoming demo for Command & Conquer 3 Tiberium Wars will contain one tutorial mission, two single-player missions featuring live action video sequences, one skirmish map with three different difficulty settings, and one trailer featuring Tricia Helfer, Grace Park, Michael Ironside.
Komt van Gamershell. Gelukkig ook skirmish included! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
inXs schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 09:44:
[...]

Het spel is nog niet uit, maar blijkbaar weet jij al hoe het zit ;) Knap, ik wacht het lekker af, persoonlijk lijkt me het een erg leuk spel, ben dus erg benieuwd.
ik zeg niet dat het een feit is,.. ik zeg dat ik dat tot nu toe zo ervaar, en kijk en zoek maar eens dingen op over de game... zat te vinden en te zien. eerst lezen, dan posten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07 15:35
Het bouwen is nu toch zoals RA2?
Ik weet dat het weer met zo'n sidebar is, maar uit welke game is dat ookalweer?

Wil ff oefenen, heb toch the First Decade ;).

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MacorgaZ schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:36:
Het bouwen is nu toch zoals RA2?
Ik weet dat het weer met zo'n sidebar is, maar uit welke game is dat ookalweer?

Wil ff oefenen, heb toch the First Decade ;).
het bouwen is toch nooit veranderd geweest? C&C ra95 die andere red alert waar je mannetjes in gebouwen kon stoppen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
yup basis word weer oude C&C stijl. ongeveer als ra2 stijl maar net iets anders geloof ik :p unit tabs ed staan anders ingedeeld.

edit:
Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:56:
[...]

het bouwen is toch nooit veranderd geweest? C&C ra95 die andere red alert waar je mannetjes in gebouwen kon stoppen :X
^ wel,..? in generals :p in generals bouw je via dozer>dan gebouw aanklikken die je bouwen wil en dan moet hij nog gebouwd worden. zelfde met units moet je barrack/war fact aanklikken en dan de units aanklikken die je maken wil.
oude stijl is alles altijd beschikbaar via de sidebar, dus hoef je niet elke keer naar je war fact of barracks te gaan om een unit te maken. en voor gebouwen bouw je het gebouw in de side bar en als hij daar af is kun je hem gelijk plaatsen :p

edit 2: weer ff aan TS begonnen :p mensen die het alien ruimteschip naar nog nooit gezien hebben, hij zag er zo uit Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/3729/alienka4.jpg

[ Voor 83% gewijzigd door daves2hd op 24-02-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:25

Nibbz

Postmaster General

heerlijk om die screenshot weer te zien, lange tijd geleden dat ik het op die manier gezien heb.. good times :)..

hoop dat C&C3 net zo goed wordt, als ik toen TS vond :)..

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
ik hoop gewoon dat het niet weer een comercieel spel word... generals was gewoon een kut spel... ra2 was goed ts was heerlijk.. renegade heb ik me ook wel mee vermaakt... iemand hier die ooit solesurvivor heeft gespeeld?

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:58:
yup basis word weer oude C&C stijl. ongeveer als ra2 stijl maar net iets anders geloof ik :p unit tabs ed staan anders ingedeeld.

edit:

[...]

^ wel,..? in generals :p in generals bouw je via dozer>dan gebouw aanklikken die je bouwen wil en dan moet hij nog gebouwd worden. zelfde met units moet je barrack/war fact aanklikken en dan de units aanklikken die je maken wil.
Barbaren! :( tis maar goed dat ik na red alert 2 niks meer heb gespeeld ^_^

Ik wil een energie balkje, een reparatie knop, verkoop knop. Links de gebouwen en rechts de units O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

renegade.. hoort vind ik niet bij het rijtje van C&C thuis..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:35

KhaZ

Alfa Romeo

Renegade is een bagger spel, de naam C&C niet waardig..

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

Ik kreeg een mailtje dat fileplanet waarschijnlijk zondag of maandag de demo gaat preloaden.
Dus de mensen met een subscriber account krijgen hem dan binnen met een lock erop tot dat EA clearance geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:38

Angeloonie

Cheeseburger Addict

KhaZ schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 22:09:
Renegade is een bagger spel, de naam C&C niet waardig..
Maar het idee was wél gaaf.

Jammer dat Starcraft: Ghost gecancelled is.. Zelfde idee.

Ik vond het ontzettend leuk in Renegade om alles eens op schaal en in het groot te zien :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
Ben ik de enige die wel positief is over C&C generals? Ik moet toegeven dat ik Ra 1&2 en C&C ts etc. beter vind, maar je moest er eens een mod overheen gooien. De c&c Holland mod is bijv. gewoon schitterend. Natuurlijk wacht ik met smacht op c&c 3 tiberium wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:27
rstyled schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:32:
Ben ik de enige die wel positief is over C&C generals? Ik moet toegeven dat ik Ra 1&2 en C&C ts etc. beter vind, maar je moest er eens een mod overheen gooien. De c&c Holland mod is bijv. gewoon schitterend. Natuurlijk wacht ik met smacht op c&c 3 tiberium wars.
Het spel op zich zat wel goed in elkaar. Er zat alleen totaal geen verhaal in. Terwijl je in de andere C&C's meegenomen werd in het verhaal zat je bij Generals een beetje doelloos missies te doen. Ik vond de singleplayer campaign vrij saai.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Jozz schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:49:
[...]

Het spel op zich zat wel goed in elkaar. Er zat alleen totaal geen verhaal in. Terwijl je in de andere C&C's meegenomen werd in het verhaal zat je bij Generals een beetje doelloos missies te doen. Ik vond de singleplayer campaign vrij saai.
Ja dat vond ik ook inderdaad. Ik heb pas nog Generals gespeeld van die First Decade release en het leek wel alsof de hele single player campaign bestond uit, vernietig deze gla base en nu deze en die etc. Het zou leuk geweest zijn als ze bijvoorbeeld ook de chinezen en de amerikanen tegen elkaar lieten vechten over een conflict, dat ze dan eventueel later vrede sluiten. In ieder geval is er vast wel een goed verhaal voor te verzinnen.

Ik hoop dat Tiberium wars dan ook een goed verhaal heeft, dat blijf ik een belangrijk onderdeel van een spel vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Freak op 25-02-2007 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

rstyled schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:32:
Ben ik de enige die wel positief is over C&C generals? .....
Nee man, ik speel het nog wekelijks. Super met quickmatch, en zelfs na al die jaren zie ik nog nieuwe tactieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Generals is aaridg als RTS (na alle patches), maar niet als C&C vind ik iig. stijl, sfeer, etc is gewoon geen C&C. Renegade daarin tegen is zeker wel de titel C&C waardig, het spel is niet als een opvolger, aanvulling of iets. maar gewoon als fun element eens een commando te zijn van GDI, het spel is misschien dan wel niet helemaal goed uitgedacht maar op de meeste punten gewoon goed en leuk. enige game die de titel C&C niet waardig is, is de Generals reeks...

mja hoe het tiberian verhaal zich gaat aanvullen,.. ik heb er m'n twijfels over :p EA weet waarsch heel goed hoe het moest maar tja,.. het blijft EA en maken er altijd weer iets anders van. maar blijft afwachten.
als we dan toch nonstalgisch bezig zijn,.. mensen die zeggen dat C&C tiberian sun niets lijkt op C&C tiberian dawn.. hebben nooit opgelet ? :P zie de gebouwen maar eens :+
Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/6362/basegv6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-07 06:47
daves2hd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 01:37:
Generals is aaridg als RTS (na alle patches), maar niet als C&C vind ik iig. stijl, sfeer, etc is gewoon geen C&C. Renegade daarin tegen is zeker wel de titel C&C waardig, het spel is niet als een opvolger, aanvulling of iets. maar gewoon als fun element eens een commando te zijn van GDI, het spel is misschien dan wel niet helemaal goed uitgedacht maar op de meeste punten gewoon goed en leuk. enige game die de titel C&C niet waardig is, is de Generals reeks...

mja hoe het tiberian verhaal zich gaat aanvullen,.. ik heb er m'n twijfels over :p EA weet waarsch heel goed hoe het moest maar tja,.. het blijft EA en maken er altijd weer iets anders van. maar blijft afwachten.
als we dan toch nonstalgisch bezig zijn,.. mensen die zeggen dat C&C tiberian sun niets lijkt op C&C tiberian dawn.. hebben nooit opgelet ? :P zie de gebouwen maar eens :+
[afbeelding]
Grr, kan first decade nergens meer vinden, hoe irritant :( net nu ik weer eens oldschool wil gaan RTS'en.

Dan maar nog een maandje wachten, voordat ik weet hoe C&C 3 speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 23:09
Zat Tiberian Dawn dan ook bij C&C's first decade? Of is Tiberian Dawn de 2e naam voor de ''eerste'' C&C?

[ Voor 35% gewijzigd door Jorn1986 op 25-02-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:36
Jorn1986 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 11:37:
Zat Tiberian Dawn dan ook bij C&C's first decade? Of is Tiberian Dawn de 2e naam voor de ''eerste'' C&C?
C&C1 wordt inderdaad ook wel Tiberian Dawn genoemd, het is dus gewoon hetzelfde spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
Anoniem: 127568 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 22:24:
Ik kreeg een mailtje dat fileplanet waarschijnlijk zondag of maandag de demo gaat preloaden.
Dus de mensen met een subscriber account krijgen hem dan binnen met een lock erop tot dat EA clearance geeft.
Heeft iemand een "Hoe schrijft een Nederlander zich in bij Fileplanet"-tutorial voor mij dan?
Heb toch net betaald gekregen, kan er heus wel die 8 euro vanaf, alles voor C&C O+.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MacorgaZ schreef op zondag 25 februari 2007 @ 11:54:
[...]

Heeft iemand een "Hoe schrijft een Nederlander zich in bij Fileplanet"-tutorial voor mij dan?
Heb toch net betaald gekregen, kan er heus wel die 8 euro vanaf, alles voor C&C O+.
Gewoon kiezen voor subscribe op de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35183

Als je c&c1 uitspeelde kreeg je een preview filmpje te zien van een nieuw c&c spel.
Het ging om een mannetje die een portable obelisk of light had oid. Zal die eindelijk komen in TW ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
Anoniem: 127568 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:24:
[...]

Gewoon kiezen voor subscribe op de website?
Ja, maar dan krijg ik allemaal gedoe met creditcards, en dat wil ik niet. Is er niet een makkelijkere internetbankieren manier ofzo?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik wacht wel totdat de demo op usenet komt, dat gekut met Fileplanet ook altijd.

Ben erg benieuwd hoe het spel gaat worden. Ik hoop zo op een goede gameplay.

[ Voor 33% gewijzigd door Xof op 25-02-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Xof schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:46:
Ik wacht wel totdat de demo op usenet komt, dat gekut met Fileplanet ook altijd.

Ben erg benieuwd hoe het spel gaat worden. Ik hoop zo op een goede gameplay.
Same here.

In de tussentijd kun je je vermaken met de demo van Supreme Commander. Zelfde genre als C&C, staat op usenet en is niet van EA :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Supreme commander is zó sloom met dat bouwen enzo, zit totaal geen pit in, en dat futuristische van SC is niet hetzelfde als dat van C&C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

dr snuggles schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:06:
[...]

Zelfde genre als C&C, staat op usenet en is niet van EA :).
Ja, het is toevallig een RTS 8)7 Voor de rest is het een totaal andere game dan C&C3, in alle opzichten eigenlijk wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Anoniem: 35183 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:43:
Als je c&c1 uitspeelde kreeg je een preview filmpje te zien van een nieuw c&c spel.
Het ging om een mannetje die een portable obelisk of light had oid. Zal die eindelijk komen in TW ?
In Renegade heb je dat ding al, maar hij is me nét wat te sterk.. 2 schoten en een mediumtank is kapot. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
SDH schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:21:
[...]
In Renegade heb je dat ding al, maar hij is me nét wat te sterk.. 2 schoten en een mediumtank is kapot. :P
nee hoor :p in de singleplayer schiet je dingen idd sneller kapot er mee, maar als nog 4 schoten ofzo :p online kost het je 8/10 schoten ofzo voor een med tank :p bij solo play zijn alle vijanden gewoon zakker gemaakt omdat je als nog in je eentje tegen een paar honderd man staat :p wat voor held je ook bent dat blijft lastig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Jorn1986 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:11:
Supreme commander is zó sloom met dat bouwen enzo, zit totaal geen pit in, en dat futuristische van SC is niet hetzelfde als dat van C&C.
Je hebt zo een basis je moet gewoon de bouw query met shift gebruiken, eerst 2x mass extract en 2x power, dan land factory, engineers, meer mass en power en je bent er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ik hoop dat ze vooral aan de AI hebben gesleuteld. Laat het maar lekker zenuwslopend tot op het achtelijke moeilijk zijn. En met name een AI die zich zelf weer kan stabiliseren, want in de voorgaande versies gaf je ze een blow en dan bleven zo ook crippled. Verder een AI die ook op basis van de radar ziet dat er movement is en daarop kan reageren door bijvoorbeeld defences aan te scherpen enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

idd :) brutals zijn veel te slap :)

Maar morgen komt de demo dus officieel uit?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Hopelijk wel, maar het is nergens gezegd dat het ook echt zo is. Dus dat word afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:55

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Enig idee over MacOS compatibiliteit?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

daves2hd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:58:

edit:

[...]

oude stijl is alles altijd beschikbaar via de sidebar, dus hoef je niet elke keer naar je war fact of barracks te gaan om een unit te maken. en voor gebouwen bouw je het gebouw in de side bar en als hij daar af is kun je hem gelijk plaatsen :p

edit 2: weer ff aan TS begonnen :p mensen die het alien ruimteschip naar nog nooit gezien hebben, hij zag er zo uit [afbeelding]
hadden die aliens ook nog iets met het verhaallijn te maken? ik heb het wl gespeeld maar ben het weer vergeten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
koekoek2003nl schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:31:
[...]

hadden die aliens ook nog iets met het verhaallijn te maken? ik heb het wl gespeeld maar ben het weer vergeten :S
in TS niet echt, er is alleen dat schip en NOD is er eerst, geloof dat ze een artifact geript hebben. aliens zijn altijd aanwezig geweest in C&C (tiberian verhaal lijn) maar nooit op de voorgrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn fileplanet downloadmanager download nu de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
Anoniem: 127568 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:17:
Mijn fileplanet downloadmanager download nu de demo.
Kan iemand dit bevestigen???? (dat de demo vandaag beschikbaar is geworden...) :9

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dementor op fok }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-07 08:37

DeZzL

Rocket surgeon

Hij is in preload idd. Je kunt hem na downloaden alleen niet direct spelen...
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v328/SeeMeFearMe/tiberiumdownload.jpg
bron

[ Voor 58% gewijzigd door DeZzL op 26-02-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zucht 1.2gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
FilePlanet :|
Ik wacht wel op een mirror, 1,2G is zo weggetrokken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-07 09:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Dit alles betekend niks. Het kan zijn dat het pas over een paar dagen unlocked word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07 05:02
Is dat weer iets nieuws de demo als download beschikbaar stellen alleen wachten op een unlock code, vind het weer geheel nutteloos. Breng die demo gewoon uit zodat je hem kan downloaden en spelen of anders wacht dan nog een paar dagen met het uitbrengen.

maar goed zo creeer je wel een Hype rond een game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:20
harryvos schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:31:
Is dat weer iets nieuws de demo als download beschikbaar stellen alleen wachten op een unlock code, vind het weer geheel nutteloos. Breng die demo gewoon uit zodat je hem kan downloaden en spelen of anders wacht dan nog een paar dagen met het uitbrengen.

maar goed zo creeer je wel een Hype rond een game :P
Nou ja, je kan zo een grotere groep mensen bereiken die tegelijk het spel kunnen spelen doordat ze vantevoren gespreid kunnen downloaden. Misschien wel wat eerlijker als je ziet hoe traag de meeste downloads in het begin gaan!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

IGN heeft ook een preview zie ik, ben benieuwd!

Wel stom dat je wél kan reserveren als je subscriber bent bij FilePlanet...

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 26-02-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07 05:02
Luuk1983 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:33:
[...]

Nou ja, je kan zo een grotere groep mensen bereiken die tegelijk het spel kunnen spelen doordat ze vantevoren gespreid kunnen downloaden. Misschien wel wat eerlijker als je ziet hoe traag de meeste downloads in het begin gaan!
Daar heb je ook wel weer gelijk in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 21:46
BioHazard schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:22:
Dit alles betekend niks. Het kan zijn dat het pas over een paar dagen unlocked word.
http://forums.ea.com/mboa...0&threadID=188366&start=0

Dus, wachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Dus het betekend wel iets, w00t!
* BioHazard zet tent op bij de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109661

Laatste update van EA predator van de officiele EA site:
demo gaat live vanaf 10.00 am Pacific Time, dwz. 19.00 vanavond Nederlandse tijd.

nice ik zet me usenet al aan voor deze demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
Anoniem: 109661 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:50:
Laatste update van EA predator van de officiele EA site:
demo gaat live vanaf 10.00 am Pacific Time, dwz. 19.00 vanavond Nederlandse tijd.

nice ik zet me usenet al aan voor deze demo
Morgen at least 10AM PST is omgerekend morgen na 19u.

[ Voor 3% gewijzigd door aval0ne op 26-02-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

aval0ne schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:37:
[...]

Morgen at least 10AM PST is omgerekend morgen na 19u.
Heb je ook gelezen dat hij in een andere tijdzone zit dus ook de kans is dat hij nog op de 25é zat, toen hij het bericht er neer kwakte ;)

Hmz ik hoop dat IGN een fout heeft gemaakt en dat er niet echt een vertraging in zit ...
Published by: Electronic Arts

Developed by: EA Los Angeles

Genre: Real-Time Strategy
Release Date:
US: March 28, 2007
Europe: December 31, 2007

MSRP: $49.99

[ Voor 30% gewijzigd door -Thunder- op 26-02-2007 13:47 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
-Thunder- schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:38:
[...]

Heb je ook gelezen dat hij in een andere tijdzone zit dus ook de kans is dat hij nog op de 25é zat, toen hij het bericht er neer kwakte ;)
Laat ons hopen. Het bericht is gepost om Feb 26, 2007 5:27 AM dus het kan inderdaad dat het toen 25 feb was. Ik zie hem ook niet om 5u27 's morgens opstaan om dat op een forum te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Is er al een goede mirror beschikbaar?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:35

KhaZ

Alfa Romeo

GandalfTheGrey schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:47:
Is er al een goede mirror beschikbaar?
Waarvan?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik las te snel ;) dat wordt nog even wachten. Hoop dat die vanavond uitkomt.

Lang geleden dat ik met een harvester mijn resources aan het binnen halen was :P

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lang geleden dat ik zo heb uitgekeken naar een spel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
goddamn! Hoe laaangg noggg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
aval0ne schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:47:
[...]

Laat ons hopen. Het bericht is gepost om Feb 26, 2007 5:27 AM dus het kan inderdaad dat het toen 25 feb was. Ik zie hem ook niet om 5u27 's morgens opstaan om dat op een forum te posten :)
Ochaj EA medewerkers moeten toch 24/7 overwerken :P

Of was dat al afgeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 21:46
Dat is gister gepost ja. Kijk maar naar de tijden bij de nieuwste posts, uur vroeger dan het hier is. LA is 8 uur (oid) vroeger dan hier. Dus tegen de tijd dat het topic gemaakt werd was het nog gewoon de 25e daaro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:47

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ok...zo naar huis,boodschappen doen,dan ben ik rond 19:00 thuis,pc aan en checken of het al te downloaden is :) duurt inderdaad veels te lang allemaal :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan®
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01
Wat zijn de systeem eisen eigenlijk van C&C3??

He who laughs last.. Thinks slowest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Laatst online: 09-07 02:32
zoeken is ook een vak ;) staat gewoon in topic vermeld

Required System:
Microsoft Windows XP
PC with 1.6 Ghz equivalent or higher processor
256 MB of system RAM
512 MB of system RAM for online play with 3 or more players
6 GB available hard disk space
8x speed or faster CD-ROM drive or DVD-ROM drive (for the Collector's Edition)
64 MB GeForce3-class video card. The game only officially supports cards with ATI (Radeon 8500 or greater) and Nvidia chipsets, and the Intel GMA 900 and GMA 950 products. The GeForce 4 MX is not supported
Sound card with speakers or headphones
Microsoft Mouse or compatible pointing device
56.6 Kbps or better modem for 1v1 online play
Broadband connection for online play with 3 or more players
DirectX 9.0c or above.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan®
psycomania schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:58:

Required System:
.
Ja sorry, het tikken ging sneller dan het denken zeg maar, heb een beetje last van deze maandag geloof ik. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
dat kan iedereen overkomen haha moest zelf ook ff vlug zoeken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
psycomania schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:58:

Required System:
Microsoft Windows XP
PC with 1.6 Ghz equivalent or higher processor
256 MB of system RAM
512 MB of system RAM for online play with 3 or more players
6 GB available hard disk space
8x speed or faster CD-ROM drive or DVD-ROM drive (for the Collector's Edition)
64 MB GeForce3-class video card. The game only officially supports cards with ATI (Radeon 8500 or greater) and Nvidia chipsets, and the Intel GMA 900 and GMA 950 products. The GeForce 4 MX is not supported
Sound card with speakers or headphones
Microsoft Mouse or compatible pointing device
56.6 Kbps or better modem for 1v1 online play
Broadband connection for online play with 3 or more players
DirectX 9.0c or above.
Dat zijn niet de officiele systeemeisen hoor. Ik kwam deze toevallig tegen op een website waarop stond dat dit ONGEVEER de systeemeisen zijn.
Naar mijn idee is het veel te licht, maar we zullen vanavond zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan®
Naar mijn idee is het veel te licht, maar we zullen vanavond zien :)
Als ik het maar kan spelen op high met m'n A643700@2.4, 7900GT , 2Gb intern :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
zal wel in de buurt zitten deze systeem eisen.mischien een paar dingen wel wat zwaarder of lichter maar we zullen zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196151

Daan® schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:34:
[...]

Als ik het maar kan spelen op high met m'n A643700@2.4, 7900GT , 2Gb intern :P
Zal krapjes worden denk ik :+

Haha we zullen het vanavond wel zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik geloof dat ik de laagste systeemspecs heb hier, dus als ik het kan, kan iedereen het hier :D
Misschien toch maar eens upgraden, maar ja, ik heb andere prioriteiten dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan®
Zal krapjes worden denk ik :+

Haha we zullen het vanavond wel zien!
mischien helpt het dat de videokaart eigenlijk een 7900GT @580, 840 is.. (A) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-07 17:24
Daan® schreef op maandag 26 februari 2007 @ 17:50:
[...]

mischien helpt het dat de videokaart eigenlijk een 7900GT @580, 840 is.. (A) :P
Patser :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
Is er al een mirror beschikbaar van de demo downloads of nie? :9

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Stephan224 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:13:
Ipv zeuren kan je gewoon ook wachten. Denk je nou echt dat er hier geen mirror zal verschijnen als er een beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Stephan224 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:13:
De demo is er niet eens, laat staan de mirror :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
Pheno79 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:18:
[...]

De demo is er niet eens, laat staan de mirror :?
Nou... ik las op pagina 42 dat DeZzL hem in de preload heeft zitten dus het is geen stomme vraag. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
Pre load heb ik er ook al opstaan, nu is het wachtten to EA de versleuteling vrijgeeft.

edit: De download manager is veranderd hij checkt nu elke 5 minuten op een update. (eerst om de 3 toen 2 uur) dus er gebeurd wel wat.

[ Voor 44% gewijzigd door CamelNLD op 26-02-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

CamelNLD schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:42:
Pre load heb ik er ook al opstaan, nu is het wachtten to EA de versleuteling vrijgeeft.

edit: De download manager is veranderd hij checkt nu elke 5 minuten op een update. (eerst om de 3 toen 2 uur) dus er gebeurd wel wat.
ja ik heb hem ook in pre load, en zit ook lekker te wachten ^^

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
Alien B.O.B. schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:45:
[...]

ja ik heb hem ook in pre load, en zit ook lekker te wachten ^^
wat voor pc heb jij? Ik probeerde die demo te openen en toen kreeg ik de melding dat het spel niet compatible is met een x64 cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

CamelNLD schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:48:
[...]

wat voor pc heb jij? Ik probeerde die demo te openen en toen kreeg ik de melding dat het spel niet compatible is met een x64 cpu.
demo moet eerst met zo'n key unlocked worden, maar mn systeem is:

amd athlon 64 3500+
2× 512 MB ddr pc3200
DFI lanparty ultra-D
en xfx geforce 7800 gt

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
Hebben we bijna hetzelfde systeem:
4200 dual core
2x 512 ddr
DFI lanparty ultra-D
xfx 7900gtx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Stephan224 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:20:
[...]

Nou... ik las op pagina 42 dat DeZzL hem in de preload heeft zitten dus het is geen stomme vraag. :o
Uhm, preload. Dus het moet nog ontsleuteld worden ;)
Die mirrors komen vanzelf als dat gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
Ja maar dat downloaden zal straks ook wel mooi vlug gaan de eerste paar uur -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Lol idd, wellicht speel je hem vandaag niet eens. Tenminste, als we van sites als worthplaying en fileplanet afhankelijk zijn :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 13-07 09:21
nog 30 seconden :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
lol duurt me nu al veels te lang.... Ik gooi hem eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
CamelNLD schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:56:
Ja maar dat downloaden zal straks ook wel mooi vlug gaan de eerste paar uur -O-
Ik zit niet eens bij fileplanet, dit gaat weer heerlijk gaar worden :X
Ik hoop maar op een paar mooie mirrors :)
En als er torrents zijn dan seed ik wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ehh, hoe weet je dat ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
CamelNLD schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:01:
lol duurt me nu al veels te lang.... Ik gooi hem eraf
Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 13-07 09:21
zo rond 19.00 zijn

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Is C&C 3 Tiberium Wars opgebouwd op een nieuwe engine of is het nog steeds dezelfde (opgeleukte) engine van C&C Generals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Heerlijk die geruchten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Jorn1986 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:02:
Is C&C 3 Tiberium Wars opgebouwd op een nieuwe engine of is het nog steeds dezelfde (opgeleukte) engine van C&C Generals?
het is de engine van battle for middle earth 2 dacht ik :X

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.