[Transport] Neem je *book mee Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.702 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139602

Geen matches
Ik gebruik de bekende "tucano second skin" voor m"n macbook
Afbeeldingslocatie: http://techpaedia.com/apple/wp-content/uploads/2006/07/top.png
& natuurlijk een "the north face" messenger bag vooral met de motor is dit een goede combinatie!
Afbeeldingslocatie: http://mirror.altrec.com/images/shop/photos/TNF/35072_m.jpg

tas kan je snel aan/uit doen met je motorpak & helm op & is natuurlijk volledig (spat) waterdicht !

Afbeeldingslocatie: http://img.quoka.de/Yamaha_Dragstar_XVS---foto-bild-89-12394489.jpg
Nog geen problemen gehad na een jaartje intensief gebruik !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Geen matches
RoelJewel schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:30:
[...]

Hoe zijn inmiddels je ervaringen?
Fijn ding, redelijk dik, geen metaal erin, klittenband over de hele rand dus gaat niet per ongeluk open. Gewoon een handige sleeve :) Alleen veel mensen vinden hem lelijk :P Ik vind hem iig mooier als veel van die hippe moderne dingetjes die ik hier zie, beetje contrast met de MacBook is wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Geen matches
Ik zoek een tas waar ik mijn macbook in kan stoppen zonder dat hij krast. Ook wil ik dat ik mijn schoolboeken etc. nog in de tas passen als mijn macbook er al inzit. Ik heb veel gezocht op google maar ik kom vaak uit op kleinere tassen. Welke tas gebruiken jullie om de macbook in te vervoeren en je schoolboeken etc. in mee te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Geen matches
Ik zou gaan voor een sleeve + je favo tas :) Heb zelf een sleeve van tillymoss (zie mijn posts iets omhoog) en druk die dan gewoon in m'n eastpack rugtas of converse schoudertas. Geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Matched: laptop
Dit vind ik wel een mooie tas qua vormgeving (het is echter een snowboardtas):

Afbeeldingslocatie: http://common.csnstores.com/common/products/BUR/BUR1071_l.jpg

Naar zo'n tas ben ik op zoek voor m'n 14,1 wide laptopje. Maar ik ben een ongelooflijk mietje met dit soort dingen:

- Er moet een stootkussen onderin de tas zitten zodat je je tas fatsoenlijk neer kunt zetten (ivm schokken laptop).
- Het laptop compartiment moet tegen de rug aan zitten.
- Het laptop compartiment moet van hard/stijf materiaal zijn zodat het niet kan buigen (zodat er geen rare druk/krachten op de laptop komen te staan).
- Het zou fijn zijn als dit harde laptopcompartiment van binnen echter wel een zachte voering heeft die de laptop als 't ware indrukt (zodat de laptop niet heen en weer klappert tijdens het lopen).
- Er moet significant ruimte zijn voor boeken/etc... voor colleges (en graag ruimte voor m'n dikke fles water :) ).
- De tas moet bij een hevige regenbui binnenin droog blijven.

... iemand een suggestie :) ?

Edit:
Deze crumpler komt qua design aardig in de buurt :). Even gebeld met de shop in Amsterdam (waar ze overigens uitsluitend engels spreken...). Volgens de medewerker is het ruggedeelte wel van een soort hardcover gemaakt, maar is de laptopsleeve zelf dat niet. Wel is de rugtas goed waterdicht. Ik zou graag deze tas even in het echt bekijken, maar die shops zijn nogal ver weg. Heeft iemand toevallig ervaring met deze tas, het is een Crumpler - The Dark Side:
Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.nl/files/products/DS-001/image1203607443.JPG

[ Voor 22% gewijzigd door Tommy The Cat op 07-08-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Kijk eens bij Mobile Edge, die maken ook de Alienware tassen, ze hebben ook ongeveer zo´n vorm, schijnt dezelfde kwaliteit als die Alienware te zijn en die is superb ;)

Voor 63 euro inc. verzend een tas met allemaal vakjes, mooi afgewerkt en stevige stootdingen voor de laptop. Die van Mobile Edge zelf is geloof ik wel ietsje duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Nu online
Bedankt voor de suggestie. Deze komt qua vormgeving idd aardig in de buurt:

SECUREPACK
Afbeeldingslocatie: http://www.mobileedge.com/images/600/ppic_000064.jpg
"However, I'm a college student and you don't have room for books when the laptop is in the bag. You barely have room without the laptop. It has a rounded bottom which is not condusive to carrying books."
.. dus valt ie toch af.

Deze is al wat functioneler, maar ben niet overtuigd van de kwaliteit (en eigenlijk nog teveel toeters en bellen aan die tas):

Afbeeldingslocatie: http://www.mobileedge.com/images/600/ppic_000048.jpg

Via Amazon kom je aardig wat merken en plaatjes van tassen tegen. Evenals reviews. Helaas daar (nog) geen Crumpler, was benieuwd naar wat reviews van die tassen :).

Edit:
Vermakelijke doch verouderde hoewel goede review over een crumpler...

Edit2:
Deze (the belly) is wat groter en de vormgeving staat me aan. Ik vraag me echter af hoeveel boeken er in kunnen, naast een laptop, en hoe stevig/stug de onderkant is.
Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.nl/files/products/BEL-001/image1214507004.JPG

Korte review consument:
I did buy one and I must say that it protects my MacBook very well. On the other hand it is quite heavy and big - the size does not correspond to its internal space. Overall rating: Satisfaction
Korte review (niet consument):
The good: Great size, plenty of protection
The bad: Pricey
Verdict: This is a great bag for the dedicated traveller but it’s a costly piece of kit

[ Voor 49% gewijzigd door Tommy The Cat op 07-08-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 11:02

seninha

god's right foot

Geen matches
Since verleden week ben ik eindelijk de gelukkige eigenaar van een Ibook G4 1.2GHz 12"
Deze heb ik 2de hands overgenomen met het bekende logicboard fout.

Even op het werk door mn zwager de chip opnieuw laten solderen (met behulp van vergrootglas) en nu werkt deze als nieuw (niet gek als je er €120 voor betaald ;) heb )

Ibook vervoer ik als ik onderweg ben om wat fotos te schieten in mn Tamrac 5585 foto tas.
Past heel mooi in het voorste vak..
Afbeeldingslocatie: http://www.onecall.com/ImageCache/Tamrac_5585_300x250_s.jpg

iRacing Profile Flickr

Geen matches
hmm op ebay staan ook wel wat leuke tassen zag ik. Keuzes, keuzes, keuzes... ;)

Anoniem: 34339

Geen matches
Anoniem: 125609 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:54:
Ik zoek een tas waar ik mijn macbook in kan stoppen zonder dat hij krast. Ook wil ik dat ik mijn schoolboeken etc. nog in de tas passen als mijn macbook er al inzit. Ik heb veel gezocht op google maar ik kom vaak uit op kleinere tassen. Welke tas gebruiken jullie om de macbook in te vervoeren en je schoolboeken etc. in mee te nemen?
Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.nl/files/products/SDG-M-002/image1203932422.JPG

Ik gebruik deze voor school. Passen nog 2/3 boeken + schrijfblok bij. Prima dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 14-08-2008 00:24 ]

Geen matches
Anoniem: 34339 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 00:23:
[...]

[afbeelding]

Ik gebruik deze voor school. Passen nog 2/3 boeken + schrijfblok bij. Prima dus.
Tja met 2 a 3 boeken ga ik het waarschijnlijk niet redden denk ik. Zal nog eens goed gaan rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Nu online
Tommy The Cat schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:38:
Edit2:
Deze (the belly) is wat groter en de vormgeving staat me aan. Ik vraag me echter af hoeveel boeken er in kunnen, naast een laptop, en hoe stevig/stug de onderkant is.

[...]
Zojuist deze tas aangeschaft (Crumpler / Belly L). De ruimte voor de laptop is prima. Ondanks dat er niet echt met hardcover is gewerkt is de tas zodanig stug dat er geen vervelende krachten op de laptop komen te staan.

De ruimte binnenin schrok ik een beetje van. Zag er erg klein uit. Dat verwacht je niet van zo'n grote tas. Desalniettemin kon er best nog wel aardig wat in. Er zijn ook veel handige vakjes.

Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden?

Nieuw en oud naast elkaar. Links hetgeen dat er in past (als test). Dat zijn twee dikke bundels en vier andere boeken van redelijk dun tot redelijk dik formaat. Daarnaast nog een schrijfblok (zwarte bovenop).
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nuntius/Laptoptas/Nieuwenoud.jpg

Ruimte van bovenaf met schrijfblok er al in:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nuntius/Laptoptas/Ruimte.jpg

Boeken erin. Dit gaat met moeite en past alleen op een bepaalde manier:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nuntius/Laptoptas/Boekenerin.jpg

Dan is er nog voldoende ruimte voor de laptop. Dit compartiment zit achter de schouderbanden. Als je de tas om hebt kan niemand daar dus snel bij:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nuntius/Laptoptas/Laptopcompartiment.jpg

En twee zijvakjes waar dan nog zaken in passen:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nuntius/Laptoptas/Zijvakjes.jpg

Een ringmap past er dus niet in. Dat komt omdat de ruimte nauwer wordt naarmate je verder richting de bodem gaat.

Kortom: deze tas is goed geschikt voor een laptop en als je daarnaast nog andere zaken mee moet nemen. Toch vind ik 'm niet volledig geschikt voor college, daarvoor zou de ruimte voor de boeken iets groter moeten zijn. Desondanks ga ik deze tas gebruiken voor m'n vervolgstudie en hoop ik daar alles in 1x mee in te kunnen vervoeren.

Hopelijk dat iemand hier nog wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152030

Geen matches
Tommy The Cat schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:28:
[...]
Super! Ben zelf ook naar het kijken naar een tas/sleeve. Dit soort foto's zijn 10x zo fijn dan de standaard productfoto's. Dus als er nog meer mensen met hun bag willen patsen, graag. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Heeft er iemand ervaring met deze sleeve? Maar $10 excl. verzending.

Afbeeldingslocatie: http://h4xr.org/can9

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 152030 op 16-08-2008 19:37 ]

• Tommy The Cat
  • Nu online
Tommy The Cat schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:28:
[...]

Zojuist deze tas aangeschaft (Crumpler / Belly L). De ruimte voor de laptop is prima. Ondanks dat er niet echt met hardcover is gewerkt is de tas zodanig stug dat er geen vervelende krachten op de laptop komen te staan.

De ruimte binnenin schrok ik een beetje van. Zag er erg klein uit. Dat verwacht je niet van zo'n grote tas. Desalniettemin kon er best nog wel aardig wat in. Er zijn ook veel handige vakjes.

Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden?

Nieuw en oud naast elkaar. Links hetgeen dat er in past (als test). Dat zijn twee dikke bundels en vier andere boeken van redelijk dun tot redelijk dik formaat. Daarnaast nog een schrijfblok (zwarte bovenop).
[afbeelding]

Ruimte van bovenaf met schrijfblok er al in:
[afbeelding]

Boeken erin. Dit gaat met moeite en past alleen op een bepaalde manier:
[afbeelding]

Dan is er nog voldoende ruimte voor de laptop. Dit compartiment zit achter de schouderbanden. Als je de tas om hebt kan niemand daar dus snel bij:
[afbeelding]

En twee zijvakjes waar dan nog zaken in passen:
[afbeelding]

Een ringmap past er dus niet in. Dat komt omdat de ruimte nauwer wordt naarmate je verder richting de bodem gaat.

Kortom: deze tas is goed geschikt voor een laptop en als je daarnaast nog andere zaken mee moet nemen. Toch vind ik 'm niet volledig geschikt voor college, daarvoor zou de ruimte voor de boeken iets groter moeten zijn. Desondanks ga ik deze tas gebruiken voor m'n vervolgstudie en hoop ik daar alles in 1x mee in te kunnen vervoeren.

Sta mij toe dit even te updaten.

Vandaag heb ik m'n laptop binnen gekregen. Het is uiteindelijk (tegen mijn zin in, maar dat is een heel verhaal) een 15,4 inch geworden. Ik wilde een 14,1.

Natuurlijk heb ik dat ding even in de laptoprugtas geplaatst om te kijken wat dat zou doen met de ruimte. In de eerste plaats kan ik concluderen dat 15,4 inch - hoe kan het ook anders - prima past. Het moest echter ook geen inch groter zijn, maw perfect fit. De ruimte voorin voor (in mijn geval) de boeken heeft er echter wel een beetje onder moeten lijden. Nu krijg ik enkel nog 2 grote wettenbundels en drie andere boeken er met enige moeite in. Dat is er dus 1 minder. De overige boeken zijn nu ook niet dat je zegt heel groot: 388, 100 en 450 pagina's. De wettenbundels zijn wel groot: 2 keer meer dan 4000 pagina's (maar ze zijn héél dun).

Conclusie: met laptop minder ruimte, het is krap aan maar voor college kan het misschien net, misschien ook net niet. Dat zal uit ervaring moeten blijken.

Dit is voor die ene verloren ziel die nog wat aan deze informatie heeft ;)

Edit:
Als je jouw laptop niet per sé mee hoeft te nemen naar college heb je niet alleen voor 1 boek meer ruimte, je kunt naar schatting ook nog 2 boeken in je laptopcompartiment plaatsen. Dan moét je wel genoeg ruimte hebben. Daarnaast heb je een leuke laptoprugtas voor als je jouw laptop meeneemt naar iets anders dan college en je hebt dan natuurlijk voldoende ruimte voor ook nog andere electronica en prullaria. Completer kan ik niet zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Tommy The Cat op 21-08-2008 16:06 ]

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-04 19:33

World Citizen

FreeReef.nl

Muthas schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:45:
Had een sleeve nodig, ga geen speciale laptoptas kopen, dus Apple en sleeve ingetikt bij google, 7e hit bracht me bij http://www.tillymoss.com/ en heb daar een sleeve besteld voor iets meer als 30 euro. Snel en simpel :) Laat wel weten of het wat is :)

[afbeelding][afbeelding]
Ik maak deze dingen zelf... ook voor andere apparatuur.

nadeel:

Waar laat je de muis en oplader?
Je zult dus toch nog een tas mee moeten nemen... als je alles mee wilt nemen.
Ik heb er nu een extra hoesje aan genaaid... waar de muis en de adapter in kan. Dit werkt perfect.

(ouwe t-shirts... truie... spuikerbroeken... het worden allemaal hoesjes)

FreeReef.nl

• cococless
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-09-2023
Geen matches
Anoniem: 34339 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 00:23:
[...]

[afbeelding]

Is deze enkel on-line te bestellen of ook te koop in de tassenwinkel?
En is het nog nodig de macbook in een aparte sleeve te steken?
Nu bezig ik een sleeve in easptpak kabas, maar vind dat de macbook op geen enkel manier ondersteund word tegen val en zit 'los' in de zak.
Ik ben dus opzoek naar een niet te opvallende heuptas.( de heup zodat ik hem altijd voel :p)

@Decon Frost: Die dingen zijn toch niet veerkrachtig?

[ Voor 4% gewijzigd door cococless op 21-08-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Decon Frost schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 16:39:
[...]

Ik maak deze dingen zelf... ook voor andere apparatuur.
Hier zit ik ook aan te denken. Heb je misschien foto's voor ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-04 14:03
Geen matches
cococless schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:39:
[...]

Is deze enkel on-line te bestellen of ook te koop in de tassenwinkel?
En is het nog nodig de macbook in een aparte sleeve te steken?
Nu bezig ik een sleeve in easptpak kabas, maar vind dat de macbook op geen enkel manier ondersteund word tegen val en zit 'los' in de zak.
Ik ben dus opzoek naar een niet te opvallende heuptas.( de heup zodat ik hem altijd voel :p)

@Decon Frost: Die dingen zijn toch niet veerkrachtig?
Die tas hebben ze ook in de winkel, alles wat online staat is te koop in de winkel dacht ik (5min van centraal als ik me het goed herinner :P ). Kan je hem daar gelijk ff passen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11-2024
Geen matches
Ik heb een beetje rond zitten kijken voor een mooie tas voor de MBA. Nu wil ik een simpele tas waar je wel je adapter, muis etc. kwijt kunt maar ook niet meer dan dat. Na een beetje googlen ben ik hier uitgekomen een tas van Waterfield:

Afbeeldingslocatie: http://blogs.zdnet.com/Apple/images/waterfield-hard-case-6.jpg

$229 en met verzending rond de $250. Waar ik me meer zorgen om maak is wat de douane gaat heffen. Ik had ooit een keer voor 120 euro aan shirtjes besteld uit de US en daar kwam nog eens 50 euro inklaringskosten enzo bij. Heeft iemand hier ervaringen met inklaringskosten? En heeft er iemand op GoT zo'n tas en wat vind je ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 11:36
Geen matches
Ik zoek een Backpack voor de AIR. Meeste notebook tassen hebben een te groot (wijd) notebook compartiment. Wie weet een mooie rugtas die geschikt is voor de air?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Geen matches
Heb deze voor mijn AIR

Afbeeldingslocatie: http://mac-case.com/Leather%20Site/Leather%20Images/Products/Jackets/BigPic/LJK-VN-Shoulder.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mac-case.com/Leather%20Site/Leather%20Images/Products/Jackets/BigPic/LJK-VNopen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 11-04 11:36
Geen matches
Oeps, topic vergeten, maar dat is geen backpack..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Geen matches
Pixxa schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:23:
Oeps, topic vergeten, maar dat is geen backpack..
Nee, maar was ook geen antwoord op jouw vraag, enkel een melding welke ik heb gekocht. Bestaat trouwens wel in rugtasvariant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Geen matches
Ik heb toevallig dit weekend een Crumpler Belly gekocht. Wel een beetje prijzig (€140,-) maar beval echt super. :) De tas zit ook lekker en de ruimte is ook meer dan voldoende voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Geen matches
Ik heb al een tijdje rond lopen kijken op internet maar ik kan er helaas niks over vinden. Ik ben namelijk op zoek naar een hardbody sleeve achtig iets voor m'n macbook. Ik weet niet of iemand die cd mapenv an slappa kent, maar dat is dus van dat hard spul wat zeker tegen een stootje kan. Ik weet niet of dit er ook is voor de macbook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Matched: 17
ronwiel schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 17:20:
Ik heb al een tijdje rond lopen kijken op internet maar ik kan er helaas niks over vinden. Ik ben namelijk op zoek naar een hardbody sleeve achtig iets voor m'n macbook. Ik weet niet of iemand die cd mapenv an slappa kent, maar dat is dus van dat hard spul wat zeker tegen een stootje kan. Ik weet niet of dit er ook is voor de macbook?
Ik ken de CD/ het materiaal niet maar de Crumpler School Hymn is van wat steviger materiaal. Of dat uiteindelijk beter beschermt dan een schokdempend schuim moet je voor je zelf nagaan :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Matched: rugzak
Thanks voor de tip. Naja het gaat er om dat ik het liefst mijn macbook in m'n eastpack rugzak mee neem. En daar zit dus geen harde onderkant in ofzo. Dus ik moet eigenlijk iets hebben wat goed beschermt als ik mijn rugzak op de grond neerzet in de trein ofzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Geen matches
http://tweakers.net/aanbod

[ Voor 98% gewijzigd door dawuss op 14-10-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Geen matches
Ik ben van plan onderstaande sleeve (Black ColcaSac) bij Applesac te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Hij wil bij mij ook niet aangeven wat de shipping costs zijn naar Nederland. Iemand anders die dat toevallig weet? Edit: Hij geeft het eindelijk aan! USPS is $26,40

Afbeeldingslocatie: http://applesac.com/black_enlarge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Geen matches
jpboere schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 14:22:
Ik ben van plan onderstaande sleeve (Black ColcaSac) bij Applesac te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Hij wil bij mij ook niet aangeven wat de shipping costs zijn naar Nederland. Iemand anders die dat toevallig weet? Edit: Hij geeft het eindelijk aan! USPS is $26,40

[afbeelding]
Daarin zal die het in ieder geval niet koud hebben van de winter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisje182
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-04 15:55
Geen matches
Ik zat ook te denken om een applesac te bestellen, mooi ding. Maar is het bestelscherm bij jullie ook 1 grote chaos?? En ik las op verschillende plekken dat et ook mogelijk was om met PayPal te betalen ipv een creditcard (die ik niet heb:P)....Heeft iemand hier misschien wat meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Geen matches
verkeerde post.

[ Voor 92% gewijzigd door Philflow op 21-10-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Geen matches
dennisje182 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:41:
Ik zat ook te denken om een applesac te bestellen, mooi ding. Maar is het bestelscherm bij jullie ook 1 grote chaos?? En ik las op verschillende plekken dat et ook mogelijk was om met PayPal te betalen ipv een creditcard (die ik niet heb:P)....Heeft iemand hier misschien wat meer info over?
Ja bij mij ook. Van PayPal weet ik eigenlijk niks. Zou handig zijn als dat kon ja.

Zou nog handiger zijn als er een shop in NL is die ze verkoopt :)

Maar niemand heeft ervaring met de Applesac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Geen matches
Nope, vind het mega gave zakken voor mn aanstaande Macbook Pro (A). Kan wel ff de creditcard van mn pa regelen, maar het zou fijner zijn om het via paypal te regelen.

Kom overigens op een totaal bedrag van $59,39. Dat delen door de huidige euro koers;

$32,99/€1,3184= €25,03 - voor de AppleSac
$26,40/€1,3184= €20,02 - voor de verzendkosten
$59,39/€1,3184= €45,05 - totale kosten

Bron euro koers: Klik (had ik m nou maar gisteren besteld :') )

[ Voor 50% gewijzigd door Spinvis op 21-10-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Geen matches
Ze zijn wel handiger dan van die sleeves met een rits..ritsen raken vast, kapot of beschadigen de boel als je sleeve te goedkoop is. Zo'n envelop uitvoering met een flap, veel handiger en beter voor je *bookje toch? Ik vind ze te duur (gebruik em niet al teveel denk ik) maar misschien ken ik nog een handige buurvrouw of zo die er eentje custom kan maken? :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Geen matches
Ik heb er trouwens even op los 'gegoogled' (sinds dat een werkwoord is)... Naar payment met paypall naar applesac, maar ik kan er via grote vriend google niks bruikbaars vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
In het verkeerde topic gepost, dus bij deze in de correcte :).

Ik ben al tijdje op zoek naar een sleeve voor de nieuwe macbook, en wil 1 die weinig ruimte inneemt. Na avondje googlen lijken mij de volgende 2 opties het best:

Radtech Sleevz: https://www.radtech.us/Products/SleevzNotebooks.aspx
Waterfield Suede Jacket: http://www.sfbags.com/pro...ket/laptopsuedejacket.htm

Waarbij mijn voorkeur uit gaat naar de 2e, want daar heb je ook een bijpassende hoes voor de ipod nano, die ik tegelijk heb besteld.

Zijn er mensen met ervaring met 1 van de producten? Of behoefte ;), want de verzendkosten zijn hoog (iig bij Waterfield).

Edit:
Deze wil ik jullie ook niet onthouden: http://www.fabrixcases.com/main.html

[ Voor 7% gewijzigd door Possstema op 21-10-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54895

Geen matches
jpboere schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:06:
[...]

Ja bij mij ook. Van PayPal weet ik eigenlijk niks. Zou handig zijn als dat kon ja.

Zou nog handiger zijn als er een shop in NL is die ze verkoopt :)

Maar niemand heeft ervaring met de Applesac?
Jawel, ik heb de juten versie (zie mijn post begin dit jaar in dit topic). Ik gebruik hem alleen op vakantie, maar hij lijkt m'n macbook prima te beschermen.

Ik heb hem destijds wel met Paypal betaald, maar wellicht hebben ze dat veranderd. Als je dat heel graag wil zou je ze een mailtje kunnen sturen, misschien kunnen ze je een invoice sturen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Geen matches
Ik heb gister een sleeve besteld bij Radtech, voor de Macbook Pro die ik binnekort krijg. ZIet er goed uit, totale prijs 40 dollar incl. verzendkosten d8 ik. (verznedkosten waar verbazingwekkend "maar" 10 dollar, bij de meeste andere zijn ze tussen de 2o en 30 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Geen matches
ThePupD schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:35:
Ik heb gister een sleeve besteld bij Radtech, voor de Macbook Pro die ik binnekort krijg. ZIet er goed uit, totale prijs 40 dollar incl. verzendkosten d8 ik. (verznedkosten waar verbazingwekkend "maar" 10 dollar, bij de meeste andere zijn ze tussen de 2o en 30 dollar.
Na wat beter rondgeneusd te hebben spreekt die sleeve me toch wel aan. Alleen zit er geen flapje aan, dus erin maar vooral eruit halen is misschien een beetje priegelen in t begin? Ondanks de grappige pdf waarin staat hoe je em in/uit moet pakken :P Zou je kunnen laten weten of ie bevalt? :)

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 25-10-2008 15:20 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Geen matches
2Dutch schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:19:
[...]

Na wat beter rondgeneusd te hebben spreekt die sleeve me toch wel aan. Alleen zit er geen flapje aan, dus erin maar vooral eruit halen is misschien een beetje priegelen in t begin? Ondanks de grappige pdf waarin staat hoe je em in/uit moet pakken :P Zou je kunnen laten weten of ie bevalt? :)
Das goed, ben zelf ook benieuwd hoor... maar het leek me een goede keus. we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Geen matches
Zat zelf te kijken naar een leren sleeve, om precies te zijn die van noreve, kosten 60€.
Blijken er nog verzendkosten te zijn van minstens 25€ :S
Toch maar even verder kijken naar alternatieven... iemand nog ideeen?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

ThePupD schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:35:
[...]

Das goed, ben zelf ook benieuwd hoor... maar het leek me een goede keus. we zullen zien
Dank :) De Tucano Second Skin begint me ook wat meer aan te spreken, ondanks de ritsen. Door dat extra randje tegen het schuiven raakt de rits sowieso de laptop zelf niet. Een vriend van me heeft een Tucano tas voor zijn MBP en die was er wel lovend over. Ik dub nog eventjes verder..moet toch nog wachten tot mijn speeltje binnen is. Bovendien gaat ie dan thuis braaf even goed ingesteld worden, dus veel reizen gaat ie nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:39
Mijn zusje voert haar MacBook Pro nu een half jaar in de volgende sleeve:

Afbeeldingslocatie: http://www.radtech.us/images/Products/NeoCase/btyProduct5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.radtech.us/images/Products/NeoCase/btyProduct1.jpg

Een neopreen sleeve/skin van Radtech. Het hengsel kan naar binnen worden gevouwen waarvoor je hem niet meer zien/geen last meer van hebt. Ideal tegen krassen in een (rug)tas, maar ook om je laptop "zo even" in mee te nemen!

Naar mijn idee echt ideaal, vooral omdat je er evt ook nog een muis of lader bij kan stoppen. Bovendien beschermt de skin door het gebruik van neopreen niet alleen tegen krassen, maar ook tegen (lichte)schokken/butsen.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179047

Geen matches
Ik zit te twijfelen tussen 2 soorten sleeves:
Heeft iemand ervaringen met deze merken? (Pro & Con's) En welke raden jullie mij aan? Moet netjes (strak) om de (nieuwe) macbook fitten. Het is puur om scratches e.d. tegen te gaan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Geen matches
Ik heb een AppleSac, gekocht toen je nog met PayPal kon betalen. Heb niet de nieuwe alu MacBook, maar om mijn MacBook zit 'ie niet helemaal strak. Maar het beschermt wel goed tegen krassen :) Niet tegen stoten en meer, maar daar voor heb ik een Crumpler gekocht.

Ik heb overigens de originele, en overigens ook een zwarte MacBook, net als op de homepagina van AppleSac 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179047 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:55:
Ik zit te twijfelen tussen 2 soorten sleeves:
Heeft iemand ervaringen met deze merken? (Pro & Con's) En welke raden jullie mij aan? Moet netjes (strak) om de (nieuwe) macbook fitten. Het is puur om scratches e.d. tegen te gaan :) .
daniëlpunt schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:07:
Ik heb een AppleSac, gekocht toen je nog met PayPal kon betalen. Heb niet de nieuwe alu MacBook, maar om mijn MacBook zit 'ie niet helemaal strak. Maar het beschermt wel goed tegen krassen :) Niet tegen stoten en meer, maar daar voor heb ik een Crumpler gekocht.

Ik heb overigens de originele, en overigens ook een zwarte MacBook, net als op de homepagina van AppleSac 8)
Nobody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Geen matches
ja hallo je kan niet verwachten dat iemand al gelijk op je reageerd... geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Geen matches
Ik heb zelf zo'n ding van Tillymoss en die beschermt m'n MacBook gewoon tegen krassen, ik vervoer hem nu al 2 maanden in die sleeve in m'n Eastpak, geen problemen :) Zit geen vakje in voor je adapter, bij zo'n Applesac wel, maar die is ook een stuk duurder want daar komen dacht ik veel hogere verzendkosten bij. Maar allebei zijn gewoon een dikke laag zachte stof van binnen, er zit geen speciaal schok absorberend rubber in ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
ThePupD schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:59:
ja hallo je kan niet verwachten dat iemand al gelijk op je reageerd... geduld is een schone zaak
Haha, rustig, zat alweer 3,5 uur tussen, toch al snel een paar euro met de huidige dollar-koers-verschuivingen :>
Muthas schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:07:
Ik heb zelf zo'n ding van Tillymoss en die beschermt m'n MacBook gewoon tegen krassen, ik vervoer hem nu al 2 maanden in die sleeve in m'n Eastpak, geen problemen :) Zit geen vakje in voor je adapter, bij zo'n Applesac wel, maar die is ook een stuk duurder want daar komen dacht ik veel hogere verzendkosten bij. Maar allebei zijn gewoon een dikke laag zachte stof van binnen, er zit geen speciaal schok absorberend rubber in ofzo :P
Bedankt, hoe is de pasvorm? Strak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Geen matches
Gewoon goed. Hij gaat er niet moeilijk in, maar er is ook geen los flabberend stukje als ie erin zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 23-04 14:31
Geen matches
Ik heb ook zo'n tilly moss, vind 't gewoon een chill ding. Én behoorlijk uniek.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Geen matches
Spinvis schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:46:
Nope, vind het mega gave zakken voor mn aanstaande Macbook Pro (A). Kan wel ff de creditcard van mn pa regelen, maar het zou fijner zijn om het via paypal te regelen.

Kom overigens op een totaal bedrag van $59,39. Dat delen door de huidige euro koers;

$32,99/€1,3184= €25,03 - voor de AppleSac
$26,40/€1,3184= €20,02 - voor de verzendkosten
$59,39/€1,3184= €45,05 - totale kosten

Bron euro koers: Klik (had ik m nou maar gisteren besteld :') )
Op Ebay staan ze voor 30,- + 6,- voor het verzenden, komen uit Duitsland.
Helaas staat de zwarte versie er atm niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Geen matches
Ramquin schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:48:
[...]

Op Ebay staan ze voor 30,- + 6,- voor het verzenden, komen uit Duitsland.
Helaas staat de zwarte versie er atm niet op :(
De verzendkosten zijn daar volgens mij ook €15,90?

Linkje naar Ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Geen matches
Aja, ik las in de beschrijving de verzendkosten binnen Duitsland: Der Versand erfolgt als versichertes Paket.
Die Versandkosten betragen 5,90 € für den ersten Artikel und 0,20 € für jeden weiteren.

Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Geen matches
jpboere schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 14:22:

[afbeelding]
Heel mooi.

Ik vraag mij wel af hoe veilig deze zijn. Ze hebben geen hard sleeve voor bij een fikse beuk, en geen neopreen oid bij "drukken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 17:13

dawuss

gadgeteer

Geen matches
cornelixnootje1 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 02:06:
[...]

Heel mooi.

Ik vraag mij wel af hoe veilig deze zijn. Ze hebben geen hard sleeve voor bij een fikse beuk, en geen neopreen oid bij "drukken".
Om nog maar niet te beginnen over wat er gebeurt als je Mac perongeluk net niet helemaal goed is gaan slapen o.i.d.

In een Tucano Second Skin wordt dat dan al loeiheet (is bij mij maar één keer in bijna 4 jaar voorgekomen), maar deze lijkt wel op een warme wintersok die het dan behoorlijk heet houdt.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Geen matches
Voor dat loeiheet worden zal wel een beveiliging zitten in Mac OS. Grootste probleem met bewegen wanneer ie aanstaat is denk ik eerder nog je HD. Sowieso wacht ik altijd even tot ie echt slaapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Laatst online: 03-08-2024
Geen matches
De Radtech neosleeve, zoals pimsaint liet zien, bevalt mij wel. De nieuwe Macbook Pro is echter net even iets kleiner in dimensies, zou dit een probleem kunnen zijn (toch meer beweging)? Heeft iemand al echt een sleeve speciaal voor de nieuwe Macbooks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Valt mij op dat niemand een fabrixcase heeft, die zijn bij de iPhone erg populair en ik zou zeggen dat dat ongeveer wel de zelfde doelgroep is als bij de macbooks?(!)

http://fabrixcases.com/collection/laptop/delux.html
Wat mij fijn lijkt aan de fabrix deluxe is dat er een vak bijzit voor accesoire zoals muis, voeding e.d. Ik zie verder weinig (ik zie er eigenlijk geen) die vergelijkbaar is met deze hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM5
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

CM5

Geen matches
Iemand ervaring met een Crumpler Silver Dig? Ik twijfel tussen een maar L en XL. Heb een nieuwe Macbook Alu besteld. Wil hem voor school gaan gebruiken, dus er moet nog een etui, dictaatblok en 1 / 2 boeken in kunnen.
Is het bij zo`n tas nog nodig een sleeve te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Geen matches
Zoals sommige van jullie inmiddels weten zijn we hier op zoek naar een sleeve met harde buitenkant en zachte binnenkant:
[transport] Harde of zachte sleeve veiliger?

Iemand 1 gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Tijn89 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:37:
Valt mij op dat niemand een fabrixcase heeft, die zijn bij de iPhone erg populair en ik zou zeggen dat dat ongeveer wel de zelfde doelgroep is als bij de macbooks?(!)

http://fabrixcases.com/collection/laptop/delux.html
Wat mij fijn lijkt aan de fabrix deluxe is dat er een vak bijzit voor accesoire zoals muis, voeding e.d. Ik zie verder weinig (ik zie er eigenlijk geen) die vergelijkbaar is met deze hoes.
Die spreekt mij wel aan (sleeve met flapje, geen rits) en zowel de keuze uit horizontale als verticale uitvoering , voor allebei de varianten valt wel wat te zeggen. Wel apart dat bij de uitleg over de verticale uitvoering (nouja uitleg, plaatje) de laptop in de sleeve zit met de lader eraan. Ook al is de laptop uit, bij het laden zal wel enige warmte ontstaan, het lijkt me niet gezond em in een sleeve te laden? Dat viel me meteen op namelijk..

Wel 50 dollar (10 dollar shipping)...tempting..tempting.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:19
Heeft er iemand ervaring met een Crumpler Cheesy Disco in combinatie met de nieuwe Macbook Pro 15.4"? Volgens de Crumpler site is het voor laptops die max 34 cm breed zijn terwijl de nieuwe MBP 36.4 cm breed is. Wel zag ik op internet wat ervaringen van mensen die de tas gebruikte in combinatie met de vorige MBP (35.7 cm breed) en dat ging wel goed. Ik vroeg me af of de nieuwe er ook nog net in zou passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
2Dutch schreef op zondag 02 november 2008 @ 22:25:
Die spreekt mij wel aan (sleeve met flapje, geen rits) en zowel de keuze uit horizontale als verticale uitvoering , voor allebei de varianten valt wel wat te zeggen. Wel apart dat bij de uitleg over de verticale uitvoering (nouja uitleg, plaatje) de laptop in de sleeve zit met de lader eraan. Ook al is de laptop uit, bij het laden zal wel enige warmte ontstaan, het lijkt me niet gezond em in een sleeve te laden? Dat viel me meteen op namelijk..

Wel 50 dollar (10 dollar shipping)...tempting..tempting.. :P
Er is er geen een met een rits of ben ik nou gek? :/ Laat even weten of je hem gekocht hebt en wat je bevindingen zijn als je hem hebt! Ben namelijk wel benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253364

Matched: laptop, 17
MysticMan schreef op maandag 03 november 2008 @ 17:44:
Heeft er iemand ervaring met een Crumpler Cheesy Disco in combinatie met de nieuwe Macbook Pro 15.4"? Volgens de Crumpler site is het voor laptops die max 34 cm breed zijn terwijl de nieuwe MBP 36.4 cm breed is. Wel zag ik op internet wat ervaringen van mensen die de tas gebruikte in combinatie met de vorige MBP (35.7 cm breed) en dat ging wel goed. Ik vroeg me af of de nieuwe er ook nog net in zou passen...
Ik geloof niet dat het gaat lukken mijn oude Asus A6Vc(35.5cm) past net erin. Maar ik heb toch voor jou de sleeve van de tas opgemeten. Kan ik meteen ook mijn gloednieuwe 13inch gimp laten zien :P

Afbeeldingslocatie: http://i292.photobucket.com/albums/mm31/ruipengwang/DSC02555t.jpg

Zonder de crumpler sleeve zal de nieuwe macbook misschien in de tas passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
Geen matches
Anoniem: 253364 schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:44:
[...]

Ik geloof niet dat het gaat lukken mijn oude Asus A6Vc(35.5cm) past net erin. Maar ik heb toch voor jou de sleeve van de tas opgemeten. Kan ik meteen ook mijn gloednieuwe 13inch gimp laten zien :P

[afbeelding]

Toch nog maar even proberen dan of die extra 9 mm een probleem vormt. Als ik zo de buitenafmetingen van de hele tas zelf bekijk zou de MBP er waarschijnlijk wel in moeten kunnen zonder die bijgeleverde sleeve. Misschien zou het dan met een Tucano Second Skin eromheen er wel in passen. Anders toch maar 's kijken naar de Sticky Date tas die net een maatje groter is. Verder zien die Crumpler tassen er in ieder geval wel best stevig uit en ook handig dat je er verder nog een redelijk aantal dingen in kwijt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Tijn89 schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:19:
[...]

Er is er geen een met een rits of ben ik nou gek? :/ Laat even weten of je hem gekocht hebt en wat je bevindingen zijn als je hem hebt! Ben namelijk wel benieuwd! :)
Urban Camo, Macbook 13 inch besteld, verticale uitvoering (zo stop ik al jaren laptops in mijn tas, dus niks anders met deze :P ) Zal zodra ie binnen is even wat foto's maken en laten weten hoe ie bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279382

Geen matches
Iemand hier al ervaringen met sleeves van isis?
http://www.isisdei.com/list.php?class=all

In het bijzonder vroeg ik me af of er al mensen zijn die ervaring hebben met een sleeve gemaakt van memory foam.

Deze vind ik er wel mooi uitzien:

Afbeeldingslocatie: http://www.isisdei.com/images/bags/Retro_reflection.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Geen matches
Anoniem: 279382 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:14:

In het bijzonder vroeg ik me af of er al mensen zijn die ervaring hebben met een sleeve gemaakt van memory foam.

[afbeelding]
Die dingen worden al verkocht sinds 1996, dus ik zou zeggen: kijk even in het topic rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 279382 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:14:

[afbeelding]
Nadeel van memory foam vind ik dat de plekken waar je laptop tegen andere voorwerpen aan zit in je tas, en soms ook de hoeken, minder goed beschermd worden omdat het schuim daar al is platgedrukt. Ik heb er een van dat merk met een e als logo (ben de naam even kwijt) Be.ez LaRobe; om je notebook los mee te nemen is het prima maar in een tas met andere spullen werkt een verend schuim/ neopreen denk ik beter.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
Geen matches
Anoniem: 253364 schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:44:
[...]

[afbeelding]

Ik ben net even bij de MacHouse in Rotterdam geweest. Daar heeft de verkoper het even getest met het showroom model van de nieuwe MBP en het past toch zonder moeite in de Crumpler Cheesy Disco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:38:
[...]

Urban Camo, Macbook 13 inch besteld, verticale uitvoering (zo stop ik al jaren laptops in mijn tas, dus niks anders met deze :P ) Zal zodra ie binnen is even wat foto's maken en laten weten hoe ie bevalt :)
Nou was ik weer te lui er een picje bij te halen ook he..foei @ moi :P
Bij deze alsnog van hun site geplukt: Afbeeldingslocatie: http://www.fabrixcases.com/collection/laptop/vertical.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-04 19:33

World Citizen

FreeReef.nl

Geen matches
Ik wil em eigenlijk niet post want.... ooh ik wil em

http://images.google.nl/i...Dnl%26safe%3Doff%26sa%3DN

is zooo mijn stijl.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Niet online
Geen matches
Als jullie trouwens je *book in een sleeve in je tas doet, dragen jullie 'm dan tegen je rug of juist voorin de tas (tegen het voorvak aan, zegmaar).

Vooral gericht aan eastpack bezitters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Laatst online: 16-01 21:24
Geen matches
Tegen men rug!

lijkt me ook iets steviger...

[ Voor 42% gewijzigd door LxgOne op 10-11-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Geen matches
Ik kreeg vorige week mijn bestelling van Radtech binnen... mooie kwaliteit, redelijk snelle levering, en geen dure verzendkosten. Al met al te vrede en past perfect!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:57
Geen matches
@ ThePupD, foto's?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Tada! De crumpler "hard suit special edition" is uit! Kost een fortuin (85 euro voor de 15W) maar volgens mij beschermt hij ultiem. Hard suit van binnen, en stug/soft aan de buitenkant:

Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.nl/files/products/HSSE13-003/image_small1226394578.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.nl/files/product_line_files/955%23VIEW550x550_2/file1226403280.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.nl/files/products/HSSE13-001/image_small1226394556.jpeg

Linkje

Ik heb hem vastgehouden en mijn bevinding:
+ Extreem stevig (volgens mij kun je er echt mee gooien)
- Nogal groot. Je 15 inch laptop krijgt ineens een 17 inch case zeg maar. Dus of die dan nog in je tas past...
- Niet heel mooi.
- Duur (85 euro voor de 15W)

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-04 15:44
Geen matches
Erg lelijk moet ik zeggen, ook is het hele portable er vanaf vind ik. Beetje zonde van het geld.

Heb net toevallig een Tucano Second Skin voor mijn nieuwe Macbook Pro gekocht. Zit vrij krap, maar past wel en hij is nog heerlijk klein en strak :) . Zal binnenkort wel even foto's posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 13:33
Geen matches
ik lees hier best veel over crumpler tassen.
nu verwacht ik een macbookpro 15.4" en ik was eens gaan kijken en ik kwam op de king singel uit.
hebben mensen deze? is dit een goeie tas? kan je er een beetje spullen in kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Geen matches
Ik was vandaag in de apple store waar ik de sleeve van crumpler model 'the gimp' zag. Dit was echt een stevige neopreen sleeve, niet te dik maar wel wat steviger dan bijvoorbeeld de 2nd skin van tucano. Ik wou hem kopen maar was niet op voorraad (zwart), nu heb ik hem net op internet besteld. Als ik hem morgen binnen heb zal ik wat foto's maken van de pasvorm i.c.m. Macbook pro 15".

Foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.laptopshop.nl/images/product/image.php?id=57090&dimensionid=17&shopid=305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Geen matches
Tja die Gimp is een classic die al een paar jaar in de winkel ligt. Ik heb hem altijd voor mijn MacBook White gehad.

Maar het blijft een zachte hoes die geen "druk of valschade" kan voorkomen, zoals de Hard Suit of de Hard Suit special edition. Dus is meer tegen krassen, en misschien een heel klein beetje meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 07:53
Geen matches
Ik sleep mijn Macbook 13,3" mee in een Ogio Metro

Afbeeldingslocatie: http://a1472.g.akamaitech.net/f/1472/124/4h/img.ebags.com/is/image/im6/69616_3_1

Een fijne tas, met het notebook compartiment direct tegen je rug aan (opening aan de zijkant). en daarnaast zeeen van ruimte in de tas en paar handige zijvakjes voor: Macbook adapter, Muis en Paraplu (Schijt regen) >:)

Via eBay voor leuke prijsjes te verkrijgen uit de VS.

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
cornelixnootje1 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:34:
Tja die Gimp is een classic die al een paar jaar in de winkel ligt. Ik heb hem altijd voor mijn MacBook White gehad.

Maar het blijft een zachte hoes die geen "druk of valschade" kan voorkomen, zoals de Hard Suit of de Hard Suit special edition. Dus is meer tegen krassen, en misschien een heel klein beetje meer. :)
Ik zal hem voornamelijk gebruiken om in mijn normale rugtas mee te nemen naar school. Er zitten dan meestal nog 2 boeken in me tas. Als ik de dikte van de tas zag drukken ze denk ik niet zo snel door, al helemaal niet bij een macbook pro van aluminium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Laatst online: 09-01-2024
Matched: laptop, rugzak
Afbeeldingslocatie: http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/c2/a/AAAAAt2QjccAAAAAAMKjHA.jpg

Hier loop ik al een maand of 2 mee rond. Erg fijne rugzak, kan echt heel veel in! Ben vaak ook dingen kwijt :-)
Door een bepaalde techniek lijkt het alsof je laptop heel licht is! Super relaxed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165930

haagseblowin schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:23:
Ik was vandaag in de apple store waar ik de sleeve van crumpler model 'the gimp' zag. Dit was echt een stevige neopreen sleeve, niet te dik maar wel wat steviger dan bijvoorbeeld de 2nd skin van tucano. Ik wou hem kopen maar was niet op voorraad (zwart), nu heb ik hem net op internet besteld. Als ik hem morgen binnen heb zal ik wat foto's maken van de pasvorm i.c.m. Macbook pro 15".

Foto:

[afbeelding]
Deze heb ik ook voor mijn MacBook, en het is echt een super ding! Mijne heeft er een kleine val in overleefd zonder schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martybro
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-11-2020
@ lpetersen

Hoe heet jouw model rugzak dan, hij ziet er wel solide uit?
Ik ben op zoek naar een rugzak voor de nieuwe MBP, maar moet ook nog genoeg ruimte hebben om eea mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Geen matches
De AppleSac is naar mijn idee toch wel één van de mooiere sleeves (op het oog). Ik heb even gekeken en ze verkopen hem ook via amazon.com. Scheelt erg veel in de zerzendkosten. Inclusief verzenden komt ie dan op 32 euro.

Ik zie alleen niet de sleeve voor de nieuwe mbp staan, terwijl op de site van applesac deze wel te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Geen matches
Ik heb al een jaartje mijn Crumpler Cheesy Disco en ben er erg blij mee. Hij is niet zo wit meer als op de foto maar verder is er nog niets aan stuk / versleten, prima zak. Vooral fijn is de uithaalbare sleeve, precies voor de tas gemaakt en ook super stevig.

Afbeeldingslocatie: http://www.essentials4travel.com/mall/e4t/customerimages/products/cmp0002.jpg

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiiim
  • Laatst online: 18-02-2022

Tiiim

Grand Theft Audio

Geen matches
Killzone schreef op woensdag 12 november 2008 @ 14:41:
Erg lelijk moet ik zeggen, ook is het hele portable er vanaf vind ik. Beetje zonde van het geld.

Heb net toevallig een Tucano Second Skin voor mijn nieuwe Macbook Pro gekocht. Zit vrij krap, maar past wel en hij is nog heerlijk klein en strak :) . Zal binnenkort wel even foto's posten.
ben erg benieuwd naar je foto's! vraag me zelf ook af hoe de nieuwe MBP's in de Second skins passen.. de afmetingen van de nieuwe MBP zijn toch iets anders dan zn voorganger, en naar mijn idee heeft Tucano zijn skins niet aangepast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93072

Ik heb hier een Kata PRISM-U rugzak waar mijn macbook alu 13 in past heerlijk tasje gemaakt van neopreen goede ergonomie ook :) en een extratje is dat er ook een DSLR in kan met lens standaard-zoom erop :)

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:57
Geen matches
Altijd zo jammer dat er dan geen plaatje / foto bij zit hè... :/ :z

Afbeeldingslocatie: http://www.elektroni.fi/tuotekuvat/kata-prism-u2.jpg

Lekker!

• vgroenewold
  • Laatst online: 03-08-2024
Matched: laptop, rugzak, 17
Ik gebruik een Crumpler Big fat golden dig voor 17" laptops, waar ik de Macbook pro in een eigen sleeve (memory-foam, toch echt beter dan dat slappe neoprene) in meedraag. Die golden dig is een shouder-tas, schrikbarend groot (ik had het via de post besteld en moest toch even wennen), maar vind 'em erg fijn hangen en ook handig als ik bijv. nog een rugzak mee wil dragen met foto-apparatuur.

• cornelixnootje1
vgroenewold schreef op donderdag 20 november 2008 @ 08:56:
Ik gebruik een Crumpler Big fat golden dig voor 17" laptops, waar ik de Macbook pro in een eigen sleeve (memory-foam, toch echt beter dan dat slappe neoprene) in meedraag. .
Ja is het dat? Ik vroeg me dat laatst af. Het is allebei minder goed dan een "hard suit" lijkt mij, maar waarom denk je dat het beter beschermd dan neopreen?

Edit: TESTJE! http://www.flickr.com/pho...m/sets/72157605565318745/

[ Voor 8% gewijzigd door cornelixnootje1 op 20-11-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AE86
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-02-2023
Matched: laptop, rugzak, 17
Ik ben nu eigenlijk wel opzoek naar een grote rugzak.
Heb nu een samsonite 17" schoudertas maar kom nu echt ruimte te kort.
Zoek iets in mooi zwart, groot genoeg voor een laptop, A4 ringbandmap, grote broodtrommel, accu etc, grote koptelefoon en een paar sysbeheer boeken.
Bovendien moet de tas waterdicht zijn voor op de motor en niet te duur (max 100-120 euro), kan eventueel ook tweedehands.
Heeft iemand misschien een aanrader?
Ik had zelf al de Eastpak Walker gevonden, deze ziet er met pinstripes zeer mooi uit en er past een 17" laptop in (heb een MBP 15"), maar als iemand anders nog een aanrader heeft is het altijd welkom. _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door AE86 op 24-11-2008 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88064

Geen matches
zijn er in NL helemaal geen winkels waar ze applesac ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-04 23:47
Geen matches
Anoniem: 88064 schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:27:
zijn er in NL helemaal geen winkels waar ze applesac ?
offtopic:
verkopen?
recyclen?
verhuren?
bouwen?

Volgens mij niet, en leveren ze alleen online. Wel naar Nederland overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Geen matches
awenger schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:54:
[...]

Volgens mij niet, en leveren ze alleen online. Wel naar Nederland overigens.
Je kan ook proberen mygearstore, die verkopen trouwens ook via amazon.com. Op mijn vraag of ze ook de sleeve voor de NEW macbook pro hebben, reageren ze niet.

Misschien toch via applesac zelf, dan maar een tientje meer.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.