[Transport] Neem je *book mee Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.708 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:42

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Matched: laptop, rugzak
Ik heb dus zoals sommige mensen op IRC al wisten een powerbook 15" gekocht. En heb er ook geen spijt van. Echter ik heb een probleem of eigenlijk een vraag over het transport. Ik heb nu een secondskin om om de powerbook heen te doen echter om die dan zo te vervoeren in een eastpack rugzak vind ik iets te riskant.

Nu is dus de vraag wat voor rugzak hebben jullie om de powerbook of ibook in te vervoeren. Ik heb namelijk gekeken bij de site van Apple en dan de store voor rugzakken, ik kom op 2 uit namelijkk de brenthaven van 199 euro wat ik persoonlijk erg veel geld vind voor een rugzak. Of de rugzak van Crumpler van 129. Maar misschien weten jullie nog andere merken of rugzakken die voldoen aan mijn eisen. Ik heb hier onder neer gezet waar ze minimaal aan moeten voldoen:

- Voldoende ruimte voor een laptop
- Ruimte voor Adapter / Muis
- Ruimte voor minimaal 4 schoolboeken
- Ruimte voor een collegeblok
- Mogelijk als extratje nog ruimte voor eten en of drinken

Verder vind ik een prijs van 150 euro wel het maximum wat ik voor een tas wil betalen mede omdat het ook nog leuk moet blijven.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sybian
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

sybian

Dude!!!!

http://www.google.nl/sear...ak&btnG=Zoeken&lr=lang_nl

en dan even zoeken naar eentje die groot genoeg is, (goedkoopste die ik zag was 60 euro) zelf heb ik een gewone jansport rugzak van 33L. Dit is niet goed voor je laptop maar ik ben ook niet zo zuinig op m'n laptop. ik heb er nog wel aangedacht om een stuk elastiek in mijn tas te naaien om hem stevig tegen de achterkant aan te drukken. (dat is de goedkoopste oplossing en waarschijnlijk voldoende als je al een secondskin hebt voor je powerbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73876

Geen matches
Brenthaven eens uitzoeken.

Kwaliteit is super maar voor kwaliteit betaal je natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58

Matched: laptop
Inderdaad dat probleem heb ik ook. Ik ben student, dus weinig pieken, ik kan dus zowieso niet een brenthaven oid aanschaffen. Ik heb wel een laptoptas maar dat is erg lomp, dan doe ik hem liever gewoon in mijn rugtas. Mijn idee was eigenlijk om van vilt een hoes te naaien, is heel goedkoop en zorgt er toch voor dat de laptop redelijk beschermd word in de rugtas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Matched: laptop, rugzak, 17
Ah. Ik heb een JanSport rugzak, ooit eens gekocht in de VS maar hier hebben ze ze vast ook wel. Deze rugzak heeft twee 'main' vakken. Een zoals je ze in elke rugzak ziet, en een speciaal voor, jawel, een laptop. Dat houdt in dat dit vak tegen je rug aanzit, en dat de laptop geisoleerd is van al het andere spul. Vroeger gebruikte ik dit vak, bij gebrek aan laptop, voor een schoolmap. Maar tegenwoordig past m'n PowerBook G3 er perfect in ;) Een 17" PowerBook G4 gaat ook, maar dat wordt ietwat krap. 14/15" past perfect :)

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 20-06-2004 19:50 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116012

Ik heb een JansSport rugzak, ooit eens gekocht in de VS maar hier hebben ze ze vast ook wel.
Ze hebben hem in ieder geval bij Bever Zwerfsport. Voor een linkje naar de pdf file met daarop info (Processor II, prijs 79,90 euro, pagina 7 van 19) klik hier
De Processor II houdt het meer in het midden tussen een laptoptas en een dyapck. Een groot hoofdcompartiment met een gepolsterde laptop ruimte daarachter.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 116012 op 20-06-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Geen matches
Dat is niet de tas die ik heb iig, wel leuk dat ze (zo te zien) een TiBook er in hebben zitten ;)
Ik zal 's kijken of ikde mijne kan vinden.

edit:
Hmm. Het lijkt er op dat de mijne niet meer gemaakt wordt. Jammer, perfect ding :)

[ Voor 27% gewijzigd door CyBeR op 20-06-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Geen matches
hmm als ik mijn salaris heb maar eens shoppen en ook ff de maten van de powerbook mee nemen. Maar goed als ik dan niets kan vinden dan dat veels te dure ding van brenthaven maar

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

bbrother

in the Mix!

Geen matches
Neem een kengsinton tas .. Simply portable three voldoet wel aan je eisen..

Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

http://www.samsonite.be/c...nd=Apple&model=G4+15.2%22
je selecteerd gewoon welke laptop je hebt en je krijgt een overzicht, de link is reeds voor 15" PB's

zelf heb ik een laptoprugzak van trunck & co (submerk van samsonite) koste 80 eur denk ik en is erg stevig. sleep er al 3 jaar mn 14" laptopje mee rond

Targus verkoopt ook veel laptoptassen/rugzakken prijs ligt meestal onder de 100 eur

maw, tenzij het echt van apple MOET zijn heb je voldoende mogelijkheden onder de 100 eur :)

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 17:13

dawuss

gadgeteer

Geen matches
Maximus, dit is echt helemaal iets voor jou:
Afbeeldingslocatie: http://www.acmemade.com/images/PolkaPinkLg.jpg
Hier te kopen voor de luttele prijs van zo'n $99,95 :X

:+

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Geen matches
dawuss schreef op 20 juni 2004 @ 20:42:
Maximus, dit is echt helemaal iets voor jou:
[afbeelding]
Hier te kopen voor de luttele prijs van zo'n $99,95 :X

:+
Ik denk dat jij straks alleen nog maar op GOT tegen me kan praten >:)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

leffe_blond schreef op 20 juni 2004 @ 20:41:
http://www.samsonite.be/c...nd=Apple&model=G4+15.2%22
je selecteerd gewoon welke laptop je hebt en je krijgt een overzicht, de link is reeds voor 15" PB's
Helaas laat die website geen hotlinks toe :(

Als je naar http://www.samsonite.nl gaat, en daar op "Computer Cases" klikt, en vervolgens je land selecteerd kom je in "de laptopsizer". Geniaal verzonnen trouwens :)

Zelf vind ik dit soort koffertjes erg stijlvol in combinatie met een brushed-alu PowerBookje:
Afbeeldingslocatie: http://www.samsonite.com/be/en/prodimages/158/158ccc112be01500x500.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.samsonite.com/be/en/prodimages/158/158ccc112de02500x500.jpg
De Samsonite Scion
Vraag me alleen af of dit wel praktisch is.

[ Voor 31% gewijzigd door dawuss op 20-06-2004 20:58 . Reden: Toegevoegd plaatje ]

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 16:43
Matched: rugzak
Afbeeldingslocatie: http://www.voorjegemac.nl/images/urban1.jpg

Wat dacht je van een hardpack urban ?

Afbeeldingslocatie: http://www.voorjegemac.nl/images/tekpak.jpg

Kan je ook nog een klein rugzakje op plakken >:)

Kijk maar es op http://www.voorjegemac.nl hebben ze nog meer dingen voor je powerbook :)

Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
http://www.trunk-co.com/

Trunk&Co is een merk van Samsonite, voordeel van die tassen zijn dat sommige dus een speciaal laptop vakje hebben en dat ze er 'gewoon' uitzien., dus niet van ik heb een laptop bij me, kom maar jatten.....

(was ook maar 60 euro ofzo..)

[ Voor 10% gewijzigd door _Richie_ op 20-06-2004 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Hier een draadje op macnn
http://forums.macnn.com/s...b78b6ce69&threadid=178702
Gaat ook over laptop rugzakken/tassen

Zelf vind ik deze wel erg cool
Afbeeldingslocatie: http://www.booqbags.com/pics/bp3/bp3sidelapt.jpg

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

_Richie_ schreef op 20 juni 2004 @ 21:01:
http://www.trunk-co.com/

Trunk&Co is een merk van Samsonite, voordeel van die tassen zijn dat sommige dus een speciaal laptop vakje hebben en dat ze er 'gewoon' uitzien., dus niet van ik heb een laptop bij me, kom maar jatten.....

(was ook maar 60 euro ofzo..)
Da's idd _het_ grote voordeel van gewone rugzakken met laptopvak. Zeker in combinatie met een jongen van 19 jaar. Dat schreeuwt gewoon 'Ik ben student, hier is niets te halen' :) (En verdomd, ik ben student en behalve die powerbook valt er idd weinig te halen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Geen matches
dawuss schreef op 20 juni 2004 @ 20:46:
[...]

Helaas laat die website geen hotlinks toe :(
offtopic:
ik weet niet waarmee jij browsed maar met moz/lin gaat dat gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Geen matches
leffe_blond schreef op 20 juni 2004 @ 22:16:
[...]

offtopic:
ik weet niet waarmee jij browsed maar met moz/lin gaat dat gewoon goed?
Firefox onder linux. Zal wel toeval geweest zijn, want nu werkt het ineens wel :?

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Geen matches
Hier (Linux/FireFox) doet 'ie het ook niet zomaar. Zit blijkbaar een of andere :r referercheck op.

Overigens doet 'ie het nu hier vanaf de link ook -- blijkbaar cached die site ook iets. Net moest ik de link copy/pasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomoDigger
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-04 06:50
Gooi als student mijn aaiboekje meestal gewoon zo in mijn tas, tegen rugpand aan. Voor langer transport heb ik ook nog een solidex laptoptas, maar daar ben ik niet heel erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Geen matches
Ik heb altijd mijn iBook in een Tucano second skin. Eerst gewoon in mijn alledaagse rugtas tussen alle andere spullen en daarna een Boblbee Peoples Delite Executive. Is een hardshell rugtas met een speciaal compartiment waar de 12" precies in past met de second skin. Is niet echt groot, maar voldoende. Maar misschien zoek ik nu wel weer een nieuwe. Die Booq ziet er wel mooi uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.boblbee.com/img/product/020819140725.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:52

Floor-is

5.2

Maximus schreef op 20 juni 2004 @ 17:55:
Ik heb dus zoals sommige mensen op IRC al wisten een powerbook 15" gekocht. En heb er ook geen spijt van. Echter ik heb een probleem of eigenlijk een vraag over het transport. Ik heb nu een secondskin om om de powerbook heen te doen echter om die dan zo te vervoeren in een eastpack rugzak vind ik iets te riskant.

Nu is dus de vraag wat voor rugzak hebben jullie om de powerbook of ibook in te vervoeren. Ik heb namelijk gekeken bij de site van Apple en dan de store voor rugzakken, ik kom op 2 uit namelijkk de brenthaven van 199 euro wat ik persoonlijk erg veel geld vind voor een rugzak. Of de rugzak van Crumpler van 129. Maar misschien weten jullie nog andere merken of rugzakken die voldoen aan mijn eisen. Ik heb hier onder neer gezet waar ze minimaal aan moeten voldoen:

- Voldoende ruimte voor een laptop
- Ruimte voor Adapter / Muis
- Ruimte voor minimaal 4 schoolboeke
- Ruimte voor een collegeblok
- Mogelijk als extratje nog ruimte voor eten en of drinken

Verder vind ik een prijs van 150 euro wel het maximum wat ik voor een tas wil betalen mede omdat het ook nog leuk moet blijven.
Compleet en alleen op de TS reagerende (heb de rest nog niet gelezen zelfs).

Ik heb een Rossignol Rider25, een tas met genoeg ruimte voor mijn laptop, een aantal notitieblokken, boeken en een plaats voor je camelbak. Ben er erg blij mee, maar wat kost dat... Ik had hem voor € 79,- maar of je dat lukt hier in NL zonder mensen bij winkels te kennen kan ik je helaas niet zo vertellen.

Andere optie: Ik heb ook een Trunk&Co (samsonite) schoudertas, daar past dit ook allemaal prima in! :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 18:48
Ik ben zelf eigenlijk altijd erg van Kipling rugzaken gecharmeerd geweest :)

Enorm veel ruimte, en _erg_ stevig... Die rugzakken gaan jaren mee, zien er best leuk uit en geven wederom zo'n beeld van "ik ben van een student, dus je hoeft me echt niet te jatten".

Degene die ik heb heeft in het hoofdvak tegen de rug een verticale scheiding die er ook op ontworpen lijkt te zijn om een laptop tussen te steken... Doe ik in elk geval wel altijd en het zit lekker knus...

Als ik even door hun catalogus blader heb je bijv. de Basic Webmaster. Vreemd genoeg kan ik mijn model niet meer terug vinden.. Misschien dat ze die niet meer maken.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Ik heb op de site van Trunk&Co gekeken en daar komt opzich wel een leuke rugzak uit die ook aan mijn eisen voldoet. Ik denk dat ik donderdag maar even de stad in ga om te kijken of er iets te halen valt.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
cailin_coilleach schreef op 21 juni 2004 @ 07:40:

Enorm veel ruimte, en _erg_ stevig... Die rugzakken gaan jaren mee, zien er best leuk uit en geven wederom zo'n beeld van "ik ben van een student, dus je hoeft me echt niet te jatten".

Degene die ik heb heeft in het hoofdvak tegen de rug een verticale scheiding die er ook op ontworpen lijkt te zijn om een laptop tussen te steken... Doe ik in elk geval wel altijd en het zit lekker knus...

Als ik even door hun catalogus blader heb je bijv. de Basic Webmaster. Vreemd genoeg kan ik mijn model niet meer terug vinden.. Misschien dat ze die niet meer maken.
Die Webmaster heb ik ook, ben ik erg blij mee, er zit een aluminum staaf in de rugkant, zodat ie lekker stevig is. De laptop past er goed in en is volgens mij voldoende beschermd. En zoals hier al eerder is gezegd valt het gewoon ook niet zo op dat er een laptop inzit.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

cailin_coilleach schreef op 21 juni 2004 @ 07:40:

Eh, nee. Die geven een ander beeld: "Ik ben van een brugklasser en m'n ouders betalen alles nog voor me.. Neem me dus vooral mee" :Y) :+

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 21-06-2004 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10-2024
Matched: 17
Ik heb een second skin om mijn iBook geval en die combinatie prop ik gewoon in mijn gewone rugtas. Met een 17" PB gaat dat wat moeilijk ivm grootte maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Ik heb een DICOTA BACPAC JUMP NOTEBOOK-RUGZAK van de baas. Degelijke rugzak met aardig wat ruimte. Ik reis veel met het openbaar vervoer, dus ik heb hem in een mooi opvallend schooltaskleurtje. (Wie jat er nou schoolboeken enzo...)

Erg duur zijn ze niet eens, ongeveer 100 euro incl. BTW.

Edit:

Juist ja benedenbuurman, die. Ik heb die fraaie (kuch...) oranje.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 21-06-2004 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Anoniem: 39993 schreef op 21 juni 2004 @ 10:31:
Ik heb een DICOTA BACPAC JUMP NOTEBOOK-RUGZAK van de baas. Degelijke rugzak met aardig wat ruimte. Ik reis veel met het openbaar vervoer, dus ik heb hem in een mooi opvallend schooltaskleurtje. (Wie jat er nou schoolboeken enzo...)

Erg duur zijn ze niet eens, ongeveer 100 euro incl. BTW.
Wow!
Afbeeldingslocatie: http://www.dicota.com/uploads/products/images/bpj_01.jpg Klik voor groot formaat

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36942

Matched: rugzak, 17
Slagroom schreef op 21 juni 2004 @ 10:25:
Ik heb een second skin om mijn iBook geval en die combinatie prop ik gewoon in mijn gewone rugtas. Met een 17" PB gaat dat wat moeilijk ivm grootte maar ja...
Dat is ook mijn manier. Ik heb een second skin van tucano, werkt perfect. Ik prop hem zo in mijn rugzak: totaal onopvallend en toch nog redelijk goed beschermd. Wat ik het liefste zou willen is een aluminium case die exact om mijn ibookje past, met een zachte vulling. Zoiets ben ik echter nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 18:48
CyBeR schreef op 21 juni 2004 @ 10:10:
[...]

Eh, nee. Die geven een ander beeld: "Ik ben van een brugklasser en m'n ouders betalen alles nog voor me.. Neem me dus vooral mee" :Y) :+
Tenzij de drager van de rugzak er uit ziet zoals ik (8> Bril, lang haar, baard en 25 jaar oud.... Dan zie je d'r niet echt meer als een brugklasser uit, toch *steekt tong uit*

Bovendien is die Kipling van mij na vijf jaar nu toch best afgetrapt (en toch nog stevig)...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Geen matches
mja die dicota's zien er erg mooi uit echter hij is dus te klein voor de powerbook. de powerbook is ongeveer een centimeter hoger dan wat max in die tas kan

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Geen matches
Maximus schreef op 21 juni 2004 @ 14:47:
mja die dicota's zien er erg mooi uit echter hij is dus te klein voor de powerbook. de powerbook is ongeveer een centimeter hoger dan wat max in die tas kan
Met jou budget zou ik echt wel voor de crumpler gaan!! (winkel folkingestraat)
daar ben ik ook geweest WOEI wat een mooie tas, maar ik vind hem te duur.
Ik kan gewoon niet op me werk en bij me vrienden met een tas van 130€ aankomen.

dus ik zoek ook nog een tas,
ik heb nu om mijn pb een Caselogic skin (deze is dikker als een tucano,maar ook te groot)
en gooi hem gewoon in mijn Gaastra tas, werkt goed.

maar ik wil wel iets beters ook voor me adapter en draadloze BT Apple mouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Laatst online: 16-04 19:02

HJR

Ik heb mijn Powerbook 15" in een Tucano Second Skin zitten en deze dan weer in een Samsonite 300 Download Backpack.

Afbeeldingslocatie: http://www.samsonite.nl/nl/en/prodimages/211/211ccc034be01250x250.jpg

Je kan hem ook helemaal in het zwart nemen. Voordeel is dat de tas niet lomp groot is.

Ik had hem gekocht voor een Acer Travelmate 800 maar die heb ik ingeruild en een Powerbook gekocht. Gelukkig pastte de Powerbook ook. :)

Je moet wel het netje in het laptopvak er vakkundig uithalen. Zit gestikt dus dat is dus even pielen met een stikpulknaald (hoe heet zo'n ding eigenlijk :) )

Hij ziet er alleen wel uit als een laptoptas. Enige nadeel, maar als je een beetje uitstraling hebt, durven ze toch niks van je te jatten :P

[ Voor 12% gewijzigd door HJR op 21-06-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-04 11:15
Ik stop m'n gewoon in m'n schooltas. Zo'n 12" Ibook met een Second Skin gaat perfect.

O.a. bij Anymac en www.voorjegemac.nl te koop en volgens mij beschermt het afdoende. Hij staat gewoon als boek tussen m'n schoolboeken ;)

(En zie dan die PC users eens sjouwen met hun laptop-toolkit-tas) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
HJR schreef op 21 juni 2004 @ 19:53:
Ik heb mijn Powerbook 15" in een Tucano Second Skin zitten en deze dan weer in een Samsonite 300 Download Backpack.

[afbeelding]

Je kan hem ook helemaal in het zwart nemen. Voordeel is dat de tas niet lomp groot is.

Ik had hem gekocht voor een Acer Travelmate 800 maar die heb ik ingeruild en een Powerbook gekocht. Gelukkig pastte de Powerbook ook. :)

Je moet wel het netje in het laptopvak er vakkundig uithalen. Zit gestikt dus dat is dus even pielen met een stikpulknaald (hoe heet zo'n ding eigenlijk :) )

Hij ziet er alleen wel uit als een laptoptas. Enige nadeel, maar als je een beetje uitstraling hebt, durven ze toch niks van je te jatten :P
Deze ziet er wel nice uit :)

@ Qorne die winkel in de oude ebbingestraat bedoel je dan zeker [Brixx] maar die heeft alleen maar schoudertas versies van Crumpler

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Geen matches
Nog iets, 12" platentassen slikken ook wel veel, ik weet alleen niet of een 15" PBook er ook in past.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Laatst online: 16-04 19:02

HJR

Maximus schreef op 21 juni 2004 @ 20:59:
[...]

@ Qorne die winkel in de oude ebbingestraat bedoel je dan zeker [Brixx] maar die heeft alleen maar schoudertas versies van Crumpler
Is niet eens zo duur, voor samsonite begrippen dan. 58 euro bij de-laptopper. Maar hij is vast ook bij tassenwinkels te koop.

Is in ieder geval beter te doen dan de Brenthaven prijzen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Geen matches
Maximus schreef op 21 juni 2004 @ 20:59:
[...]

NEE >:) luister! ;) :P

Folkingestraat daar zit een LowePro en Crumpler winkel meer merken hebben ze ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Geen matches
hmm ik kom zaterdag niet in de stad das wel jammer misschien dat ik donderdag middag maar even ins stadt gehe om naar die winkel te gaan.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Geen matches
Hydraulik-Phunk schreef op 21 juni 2004 @ 22:55:
Nog iets, 12" platentassen slikken ook wel veel, ik weet alleen niet of een 15" PBook er ook in past.
wat denk je? past 15" in 12" :p

bovendien zijn die tassen meestal niet voorzien van de nodige handige vakjes EN zijn platentassen imo niet stevig genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Geen matches
Ik heb trouwens nog een mooi linkje gevonden :)
Staan best een aantal leuke tussen!

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79293

Zelf vervoer ik mijn laptop in een rugtas van Eastpak. Het is een tas uit de campus-serie, die voorzien is van een speciaal vak dat bescherming bied aan een 15" laptop. Daarnaast is er nog ruimte genoeg voor boeken, collegeblokken, muis, adapter en dergelijke.
Volgens mij heb ik er vorig jaar ongeveer 90 euro voor neergelegd bij een lokale tassenwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Geen matches
Ik ben vandaag naar een tassenwinkel geweest, en er waren een aantal merken die me positief opvielen. Samsonite, Hedgren en Eastpak (Campus serie) hadden erg mooie modellen. Trunk&Co vond ik wat minder, omdat het er wat brugklasserig uit zag, net als Kipling.

Helaas heb ik nog geen powerbook, dus over het formaat kan ik alleen maar gokken :P
Bij de meeste tassen leek ik trouwens nog meer dan genoeg ruimte over te houden :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-04 21:50

FendtVario

The leader drives Vario!

Hoezo? Op de apple site staan de afmetingen. Ik heb ook een eastpack uit de campusserie met notebookvak. Daarin zit nu een laptop 1cm dikker is dan een powerbook 15" en 2 cm smaller (als je ervoor zit), dat gaat makkelijk passen. Ben ook van plan een 15" powerbook aan te schaffen, die gaat in dezelfde tas vervoerd worden (moet ik alleen wel af leren om te rennen voor de trein :) ).

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mijn iBook 12" gaat verpakt in een second skin prima in mijn rugtas zonder speciaal laptopvak, of in mijn schoudertas. Die laatste vind ik zelf wat beter, maar het draagt rot en is slecht voor mijn rug. Een speciale laptoptas wil ik niet. Maar bij mijn stage had ik regelmatig externe afspraken waarvoor ik in pak moest en daar past geen O'Neill rugtas bij.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:44

botoo

💀 too old to die young

Canaria schreef op 27 juni 2004 @ 15:33:
Mijn iBook 12" gaat verpakt in een second skin prima in mijn rugtas zonder speciaal laptopvak, of in mijn schoudertas.
Dat kan met een iBook wel, die zijn door de taaie kunststof behuizing redelijk beschermd tegen puntbelasting van andere dingen in je tas, maar met een powerbook kan je imho beter naar een betere bescherming kijken, het ultra platte design maakt het scherm wel wat kwetsbaarder.

Ik heb met mijn iBook eerst ook een gewone schoudertas gebruikt met een soort second skin, maar m'n Powerbook bescherm ik wat beter, die zit in een Kensington Saddlebag _en_ ik heb in de tas een dubbelgevouwen stuk van een schuimrubber strandmat in het laptopvak gestoken.
Nu zit het PoBo redelijk veilig (iig in 2 jaar geen probs gehad), toch wil ik nog steeds een soort hardshell sleeve hebben, maar die heb ik nog nergens te koop gezien en zelf maken stel ik steeds uit :O.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hoe zit het eigenlijk met de indruk van toetsen in het scherm? Ik zag een keer iemand op mijn werk die altijd het folie gebruikte dat bij nieuwe laptops ertussen zit. Maar is dat echt nodig? Ik heb wel regelmatig andere zware spullen in mijn tas zitten, voornamelijk boeken, en zorg ervoor dat mijn iBook dan tussen twee boeken zit.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Laatst online: 22:44

botoo

💀 too old to die young

Geen matches
Bij mij zaten er binnen een maand al toets&touchpad afdrukken in het scherm, daarna heb ik er een micro-fiber doukje tussen gedaan, dat helpt wel maar niet 100%.

In de praktijk zie je de afdrukken alleen tegen een hele donkere achtergrond (b.v. als 'ie uitstaat). Ook zijn het niet altijd echte afdrukken maar veel gewoon vuil van je vingers dat je zo weg kan vegen :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geen matches
Zo'n crumpler Wack-o-Phone lijkt mij wel wat:
Afbeeldingslocatie: http://www.crumplerusa.com/products/laptop/large%20images/wp010b.jpg

Heeft iemand hier die toevallig 1? Wil wel eens gebruikerservaringen horen :)

Jammer dat er hier in de buurt nergens een Crumpler dealer zit die ze heeft (alleen maar fototassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32485

Geen matches
Ik heb de Crumpler Wack-O-Phone voor mijn ibookje 12" (in tucano second skin). De Wack-O-Phone is daar wel wat ruim voor, maar dat heeft als voordeel dat er flink wat andere spullen bij in passen.

voordelen:
- zeer stevig
- goede bescherming door dikke stukken op de goeie plekken
- veel vakken en vakjes voor losse kabeltjes en andere rommel
- goede sluiting met klittenband en clips
- stevige draagriem
- erg mooi

nadelen:
- niet licht
- de grote klittenbanden maken een hels kabaal als je ze openmaakt, even stiekem je tas openmaken om er iets uit te halen is er niet bij

Ik heb hem gekocht bij futurestore in Utrecht, daar was-ie op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Geen matches
Ik heb zelf ook een 12", maar die Roll-O-Notes lijkt me net weer wat te klein.. neem over het algemeen toch ook nog wel een boek enzo mee. Morgen m'n OV maar eens benutten en ff naar Utrecht gaan misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23891

Maximus schreef op 20 juni 2004 @ 17:55:
...
Ik heb nu een secondskin om om de powerbook heen te doen echter om die dan zo te vervoeren in een eastpack rugzak vind ik iets te riskant.
...
In welk opzicht vind je dit riskant? Heb zelf ook een eastpak rugtas i.c.m. second skin met daarin een iBook. Is ideaal en naar mijn mening stevig genoeg. Daarbij vervoer ik ook een aantal boeken erbij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Laatst online: 23:23

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Geen matches
riskant?, ik loop zelf al ruim een half jaar rond met een cheap-ass schoudertas rond waar ik mijn i-book + second skin gewoon in dump. Wel doekje tussen scherm & kb. Werkt uitstekend (hij doet het nog prima ;-) )

[ Voor 4% gewijzigd door Q op 28-09-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Geen matches
ik heb zaterdag een Crumpler Base Toucher Large gehaalt :) in Groningen!
fijn tasje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ik heb vandaag toch maar weer wat geld over de balk gesmeten en mezelf de hierboven genoemde Wack-O-Phone cadeau gedaan (in Oatmeal-Orange). Ik moet zeggen hij bevalt tot nu toe erg goed. Deze tas ademt gewoon 'stevigheid'. Ik vertrouw m'n laptop hier wel in zonder Second Skin :) Het relaxte is ook dat je er door de hoeveelheid vakjes e.d. lekker veel in kwijt kunt.

Alleen kan iemand me uitleggen hoe die Third Leg Stabilizer werkt? Want ik kom er niet echt uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
Bigs schreef op 27 oktober 2004 @ 16:54:
Ik heb vandaag toch maar weer wat geld over de balk gesmeten en mezelf de hierboven genoemde Wack-O-Phone cadeau gedaan (in Oatmeal-Orange). Ik moet zeggen hij bevalt tot nu toe erg goed. Deze tas ademt gewoon 'stevigheid'. Ik vertrouw m'n laptop hier wel in zonder Second Skin :) Het relaxte is ook dat je er door de hoeveelheid vakjes e.d. lekker veel in kwijt kunt.

Alleen kan iemand me uitleggen hoe die Third Leg Stabilizer werkt? Want ik kom er niet echt uit :)
Goeie keuze! Ik heb nu al ruim een half jaar exact dezelfde, maar dan in "dark greenish grey" kleurstelling (met oranje randjes) voor mijn PB 15". Toptas!
Enige 2 nadelen waar ik tegenaan gelopen ben:

• Als je laptop in je tas zit, en je stopt er een aantal boeken bij, loopt de druk op je scherm aanzienlijk op en is een doekje/screensaverz ertussen wel een goed id
• Er zit bovenaan de tas geen handvat, wat lastig is als je de tas ff op moet pakken zonder dat je hem om je schouder doet (bijv. om'm in de auto te leggen ofzo)

maar zo'n handvat zou natuurlijk ten koste van de vette looks gegaan zijn dus ik vind het wel best zo ;)

Over die 3rd leg:
Je moet hem iig zo "lang" mogelijk maken. Vervolgens maak je'm helemaal onderaan je schouderbeschermerding vast met dat klitteband wat erop zit. Doe hem dan om je schouder. Ik draag persoonlijk de tas rechts, en de band dus over mijn linkerschouder...
Druk nu met je rechterhand de tas op je rug en pak hem dan achterlangs met je linkerhand vast (klinkt lastig, is het niet). Nu kan je met je rechterhand zó die 3rd leg vast klikken aan je tas :) Eventueel de 3rd leg in lengte en plek op de schouderband afstellen naar smaak :)

ideaal voor op de fiets :D

[ Voor 13% gewijzigd door BezurK op 27-10-2004 19:14 . Reden: gvd, zinsbouw klopt van geen kant :P ]

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Geen matches
Hmm, hij blijft inderdaad wel goed op z'n plaats hangen zo. Maarja ik zal er niet veel mee fietsen, jammer dat je dat ding er niet af kan halen (nu bungelt hij een beetje aan de zijkant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Geen matches
De 3rd leg kan er wel af, alleen zit je dan idd met het "vastmaakpunt" aan de tas zèlf die er aan blijft hangen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1761

Ik heb een JanSport rugzak met een speciaal laptopvak (powerbook 15'' past er net in) Die draag je dan zeg maar recht tegen je rug. Aan de onderkant zit een 8cm hoog blok rubber ingebouwd waardoor er niets aan de hand is als je de tas per ongeluk iets te hardhandig neerzet. Erg fijn ding!

Het laptopvak is volstrekt onopvallend, je ziet de rits aan de zijkant dus niet omdat daar een flap overheen valt. Verder ziet ie er in middels al wat 'worn out' uit en is mijn algehele verschijning niet echt 'duur' dus ik denk niet dat veel mensen verwachten dat er iets van waarde in zit. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1761 op 28-10-2004 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Anoniem: 1761 schreef op 28 oktober 2004 @ 07:55:
Ik heb een JanSport rugzak met een speciaal laptopvak (powerbook 15'' past er net in) Die draag je dan zeg maar recht tegen je rug. Aan de onderkant zit een 8cm hoog blok rubber ingebouwd waardoor er niets aan de hand is als je de tas per ongeluk iets te hardhandig neerzet. Erg fijn ding!

Het laptopvak is volstrekt onopvallend, je ziet de rits aan de zijkant dus niet omdat daar een flap overheen valt. Verder ziet ie er in middels al wat 'worn out' uit en is mijn algehele verschijning niet echt 'duur' dus ik denk niet dat veel mensen verwachten dat er iets van waarde in zit. 8)
Dat vind ik dus ook een groot voordeel van de Crumpler tassen. Ze zien er niet echt laptop-achtig uit zeg maar. De kenner zou zien dat het een crumpler is en de conclusie trekken dat er een laptop in zit maar de gemiddelde persoon met foute bedoelingen is meer op zoek naar die standaard zwarte laptopgevallen :)
Geeft me toch enigzins een fijn gevoel als ik met m'n laptop op m'n rug door de binnenstad loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Geen matches
ik heb een Crumpler Base Toucher! echt een aanrader! super fijne tas met genoeg ruimte :D
12" PB past er mooi in (heb de Large genomen, officeel voor de 15" maar ik wou ook nog ruimte voor me boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Qorne schreef op 28 oktober 2004 @ 11:46:
ik heb een Crumpler Base Toucher! echt een aanrader! super fijne tas met genoeg ruimte :D
12" PB past er mooi in (heb de Large genomen, officeel voor de 15" maar ik wou ook nog ruimte voor me boeken.
Ik weet niet hoe die Base Toucher er van binnen uit ziet, maar heb je geen ruimte over in je "laptop-vak" als je er een 12" in doet terwijl hij voor 15" gemaakt is?

Als ik naar mijn eigen tas kijk (Wack-O-Phone) dan past mijn laptop echt precies in het laptop vak. Een "snug-fit" zoals ze dat zouden noemen :)
Maar als ik nu een 12" erin zou doen dan zou de laptop zijwaarts flink kunnen schuiven, lijkt me niet echt prettig... Of valt dat bij jouw tas mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuLse_BE
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-05-2017
Weet iemand waar die Crumpler tassen in België te krijgen zijn? Ik ben op zoek naar een goede Powerbook 17" rugzak.
Of als je nog andere goede 17" PB tassen ken, mag je die ook posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Of in Eindhoven.. ik zoek ook nog n 17" pobo crumpler rugzak..

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Geen matches
Ik heb mijn Wack-O-Phone van City Foto in Eindhoven. Die zitten op de stratumsedijk (helemaal vooraan, dus aan het kleine stukje bij het bruggetje zeg maar). Ze hadden hem zelfs op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Laatst online: 19:30
Geen matches
Ik heb mijn iBook 12" in een Roll-o-Notes:

Afbeeldingslocatie: http://altura.speedera.net/ccimg.catalogcity.com/210000/215900/215985/Products/9046357.jpg

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 20:50

Nitai

Live the life you love.

Geen matches
gevonden in Google, voor de luiaarden onder ons:
http://www.degreef-partner.nl

Kijk bij de dealers en kies je woonplaats...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB

XKB

Anonymous functional

Past de 17" powerbook trouwens in de BaseToucher rugzak van Crumpler? Op de apple site staat nl. laptops tot het formaat van de 17". Zullen ze daar tot en met mee bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
Geen matches
O, makkelijk. Misschien past ie zelfs wel
in de Sheep Scarer door z'n 16:10 formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB

XKB

Anonymous functional

Geen matches
Die axio backpacks zijn trouwens ook echt mooi.

Bijvoorbeeld deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.laptopsupply.nl/upload/images/swift-carbon_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1761

Geen matches
XKB schreef op 31 oktober 2004 @ 14:33:
Die axio backpacks zijn trouwens ook echt mooi.

Bijvoorbeeld deze:
[afbeelding]
Erg mooi maar ook heel erg "jongens, ik heb hier een heel erg dure notebook inzitten!!!"-achtig....

Een tas moet vooral niet te mooi zijn vind ik want dat wekt allerlei (in dit geval terechte) verwachtingen over de inhoud bij mensen die je uit je buurt wilt houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik De Buurman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-04 11:32
Ik heb zelf ook een powerbook en een 2nd skin maar dat heb ik combinatie met de Tekno Hardpack (AXTEK) op de site zijn nog wel meer mooie tassen te vinden.

Laptopsupply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96117

Check dit filmpje is:
http://www.laptopsupply.n...ovheight=225&movwidth=300

Ben zelf van LaptopSupply.nl overigens. Tips voor nieuwe merken enz. zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Matched: laptop, 17
Anoniem: 96117 schreef op 04 november 2004 @ 14:15:
[...]

Check dit filmpje is:

Ben zelf van LaptopSupply.nl overigens. Tips voor nieuwe merken enz. zijn altijd welkom!
Duidelijk een filmpje van crumpler :7

Maar had idd al zo'n idee dat het zo ongeveer moest. Volgende keer als ik voor de trein moet rennen eens even uittesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34951

Ik sluit me aan bij Crumpler voorstanders!

Zelf heb ik mijn nieuwe iBook G4 12" in een Tuscano Second Skin en vervolgens in het speciale laptop-vak van mijn
Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.com.au/Cart/Resources/CartResources/104_res/th_b104_o3.jpg
Crumpler "Very Busy Man"

Deze is een slag groter dan de roll-o-notes,
voordelen van deze iets grotere versie (iig voor mij!) :

- Naast mn iBook kunnen er ook andere boeken in
- Er zit een rits helemaal bovenin (binnen) waaronder een ondiep vak zit voor bv pennen e.d.
- Aan de voorkant (achter de flap) zit een vak met rits en daarin weer een ander vak met rits en een aantal klitteband vakken, deze gebruik ik om mijn videocamera (Canon MVX 150i) en lenzen, accu's e.d. in te doen.
- Verder blijf ik nog wel eens hier en daar maffen, en is er naast de videocamera, boeken èn iBook nog plaats voor wat overnachtings-stuff!
- Binnenin zitten trouwens ook nog 2 grote klitteband vakken tegen de voorkant aan, voor de lader van de iBook, de iPod en de Ixus (moet zeggen dat als AL bovenstaande er in zitten: het past, maar dan is hij niet meer te tillen, beetje bikkelen!)

Ik zeg: Ideaal, deze tas doe je om en nooit meer af! Draagt ook fijn met dat schouderpad-ding! En het materiaal is serieus waar super, geen druppel neemt het op!

Een groot voordeel t.o.v. de meeste rugtassen is gewoon dat dit ding ontworpen is om je spullen te beschermen, hij is helemaal rondom "ge-pad" dus erg stevig, de wand is op alle plaatsen opgevuld.

Mijne gekocht bij een dealer in Amsterdam, die had allerlei soorten crumplers, in de buurt van het vondelpark. Was volgens mij iets duurder dan 150 euro dat wel, maar die paar tientjes voor die extra space: ik zou het cker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 06:48
Geen matches
zojuist bij future-store in utrecht langsgeweest(gister bij kathmandu geweest) en een zwarte/grijze Very Busy Man besteld voor slechts 130 euro, terwijl de kleinere whack o phone bij kathmandu al 135 euro was :)

ik ga hem zelf gebruiken voor mn 14" ibook + apple mouse. reden dat ik ipv de beter passende whack o phone voor de very busy man heb gekozen is omdat ik ook een aantal wetboeken mee naar school moet nemen en daar is de eerstgenoemde toch wat te krap voor :)

over een week zou hij binnen moeten zijn(i love birthdays ;)) en dan issie van mij :9

top winkel trouwens the future store, heel aardige behulpzame mensen, als ik een probleem met me ibook heb weet ik wel waar ik heen ga :)
en ik heb daar ff achter een G5 met 30 inch apple cinema display gezeten... :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Geen matches
Bolleh, kan je misschien vertellen waar de Future Store in Utrecht precies zit?

TIA!

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84980

azt33 schreef op 10 november 2004 @ 17:20:
Bolleh, kan je misschien vertellen waar de Future Store in Utrecht precies zit?

TIA!
Op de oudenoord bijna recht tegenover de tourisme opleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Geen matches
idd op de oudenoord, aan de kant van de oude gracht(dus niet richting de rode brug kant ;))

het is een normale winkel, echter de gevel is behoorlijk klein en je loopt er snel langs(helemaal als je aan de overkant loopt), het is dus aan de kant waar ook de gamma zit, loop vandaar naar de gracht en je komt er langs. hangt een wit bord met groenige letters aan de gevel :)

heb er trouwens vandaag eveneens een apple mouse meegenomen, op voorraad :)

Anoniem: 75167

Hier staat een filmpje hoe je Third Leg werkt ;)

• Nitai
  • Laatst online: 20:50

Nitai

Live the life you love.

effe een directe link, want dat gaat niet echt geweldig die link
http://www.laptopsupply.nl/upload/WearABag.mov

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Maximus

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Ik ga vanavond even naar de crumpler winkel om daar een passende tas te kopen bij mijn powerbook. Het word waarschijnlijk deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.crumplerusa.com/products/laptop/large%20images/bt002b.jpg

EDIT

ben net terug uit de stad. Heb de bovenstaande tas gekocht waarschijnlijk in dezelfde winkel als Qorne :). Ook een Base Toucher, valt mij alleen op dat de tas erg groot is voor zijn doen. Maar dat kan aan mij liggen. Verder heb ik zat ruimte om ook boeken en een map en nog meer troep mee te nemen en daarbij nog een laptop met bt muis en adapter :D

Dus mijn CKV1 project gaat de powerbook mee en de bt muis met adapter + allerande troep.

[ Voor 53% gewijzigd door Maximus op 18-11-2004 19:42 ]

PhD i.o.

• PuLse_BE
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-05-2017
Gluten Parody schreef op zaterdag 30 oktober 2004 @ 01:26:
O, makkelijk. Misschien past ie zelfs wel
in de Sheep Scarer door z'n 16:10 formaat.
Dat klopt niet.
Ik heb die BaseToucher van op de AppleStore besteld en mijn PB 17" paste er niet goed in. Je moet de interne laptopzak al los erin laten voor hij nog nipt past. (Dus niet vastgemaakt aan de rugzijde zoals het moet). Ook is de bovenkant van de BaseToucher ietsje te smal voor de 17" PB.
De kwaliteit van de rugzak was wel goed, maar te klein is te klein!

Ik heb de mijne teruggestuurd naar Apple en mijn geld terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Geen matches
kheb sinds vandaag(ehh gister, donderdag ;)) mn very busy man, heb hem alleen nog niet kunnen gebruiken, maar dat komt maandag wel, ben er verders wel helemaal blij mee :)

mooie was nog dat ik hem een week geleden besteld had bij the future store in utrecht, vandaag ging ik hem ophalen(na een belletje van hun) en toen ik binnenkwam wist die gozer dus nog dat ik voor die tas kwam, dat er een probleempje met mn ibook was etc. kortom goede service en aardige mensen :)

waarom kan zoiets niet in een pc winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 19:29

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Geen matches
Ik heb sinds afgelopen donderdag een DJ-tas van Desperado's, lang leve gesponsorde feesten in de tent waar je werkt :) Stevige tas, mn iBook past er perfect in, dus ik neem aan dat mijn PowerBook 12" die er volgende week aankomt ook wel gaat passen :)
Er zitten ook wat extra vakken in, waar bijvoorbeeld lader e.d. inpassen, en nog een mooi vak waar mn iPod perfect in past :)

Fijne tas :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Geen matches
Ik heb van de week voor het eerst de third leg van mijn Wack-O-Phone gebruikt. Dat ding is best makkelijk als je moet rennen om de trein te halen. Heb hem zelfs onder het rennen 'aangekoppeld' (normaal bungelt bij bij mij altijd onder aan m'n schouderband).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Geen matches
Gluten Parody schreef op donderdag 28 oktober 2004 @ 15:50:
Ik heb mijn iBook 12" in een Roll-o-Notes:

[afbeelding]
Zou daar ook een Powerbook/iBook 12" in passen met een paar college boeken en spiegelreflex camera met een 55mm lens?

:P

[ Voor 3% gewijzigd door daniëlpunt op 05-12-2004 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
super-muffin schreef op zondag 05 december 2004 @ 10:12:
[...]

Zou daar ook een Powerbook/iBook 12" in passen met een paar college boeken en spiegelreflex camera met een 55mm lens?

:P
Denk dat dat wel krap wordt :) Ze hebben wel gecombineerde laptop/camera rugzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Geen matches
Oh ja, ik zal even op hun site kijken dan.

Afbeeldingslocatie: http://www.crumplerusa.com/images/products/vm010_w_stuff.jpg

Als ik dit plaatje zie, lijkt het er op dat het wel past. Waar kan je die tassen kopen in Nederland?

[ Voor 69% gewijzigd door daniëlpunt op 05-12-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Geen matches
Er staan in dit topic diverse winkels genoemd, anders moet je ff op crumpler.nl kijken (dan wordt je doorverwezen naar de site van de importeur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510

Ze hebben bij http://www.laptopsupply.nl/ veel toffe tassen. Ik heb zelf een van Crumpler, volgens mij gaat dat ding 5 laptops lang mee :)

In de kalvertoren in amsterdam gekocht, daar hadden ze meer Crumpler spullen.

[edit] Beetje overbodige info, was allemaal al gepost zag ik..solly

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 510 op 05-12-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
Tip voor Powerbook 17".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84980

Geen matches
super-muffin schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:53:
Oh ja, ik zal even op hun site kijken dan.

[afbeelding]

Als ik dit plaatje zie, lijkt het er op dat het wel past. Waar kan je die tassen kopen in Nederland?
Dat is de very busy man hoor :) daar kan véél meer in dan in een roll-o-notes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14711

Geen matches
Binnekort komt mijn iBook binnen, en ben dus op zoek naar een tas ervoor. Ik dacht al meteen aan een crumpler tas (waarschijnlijk een roll-o-notes), maar nu kan je voor bijna de helft van de prijs de Tucano Cobra Horizontal Limit krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/uk/Images/TB323_screen1.jpg

Heeft er iemand ervaring met deze tassen van Tucano ?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 14711 op 17-12-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:20

Peentje

MAC / Windows i don't care

Ik ben al erg voorbarig, ik was bij media-markt en daar zag ik een Roll-O-notes hangen.
direct aangeschaft mooie tas,ik heb nog geen iBook dus een beetje voorbarig.
maar jullie hebben het vaak over zo'n second skin, maar in deze tas zit dus een apart vak
voor je laptop dus dan is zo'n second skin toch zwaar overdreven????

of zie ik het niet goed :)

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ik vind de Second Skin niet nodig in mijn Wack-O-Phone.. dat vak geeft imo genoeg bescherming. Ik gebruik mijn Second Skin alleen als ik m'n laptop ergens zonder tas heen sjouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:20

Peentje

MAC / Windows i don't care

Matched: laptop, 17
Bigs schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:45:
Ik vind de Second Skin niet nodig in mijn Wack-O-Phone.. dat vak geeft imo genoeg bescherming. Ik gebruik mijn Second Skin alleen als ik m'n laptop ergens zonder tas heen sjouw.
ik neem aan dat dat vak in die Wack-O-phone hetzelfde is als in de Roll-O-Notes, die van jou is net een slagje groter dat is alles.

daaruit trek ik de conclusie dat ik dus geen second skin nodig heb:)

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:49

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik heb zelf een samsonite rugzak (450 Series / Sahora + ICT Cases Saho + Backp. Expand. 128*049). Je zal ff op de site van samsonite naar het plaatje moeten zoeken en de overige info.
De rugzak biedt ruimte voor 2 laptops. Nadeel is dat hij er wel erg "zakelijk" uit ziet (voor zover je van zakelijk mag spreken bij een rugzak).

Daarnaast is er meer dan voldoende ruimte om allerlei andere zaken mee te nemen (voedingen, muizen, boeken etc.). Momenteel heb ik een Dell Latitude C610 laptop, maar daar komt volgende week een 12" of 15" Powerbook bij. Als beetje nerd moet je wel beide mee kunnen zeulen :).

Ruimte-technisch zit dat iig wel goed (getest en goed bevonden).

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.