Ik heb dus zoals sommige mensen op IRC al wisten een powerbook 15" gekocht. En heb er ook geen spijt van. Echter ik heb een probleem of eigenlijk een vraag over het transport. Ik heb nu een secondskin om om de powerbook heen te doen echter om die dan zo te vervoeren in een eastpack rugzak vind ik iets te riskant.
Nu is dus de vraag wat voor rugzak hebben jullie om de powerbook of ibook in te vervoeren. Ik heb namelijk gekeken bij de site van Apple en dan de store voor rugzakken, ik kom op 2 uit namelijkk de brenthaven van 199 euro wat ik persoonlijk erg veel geld vind voor een rugzak. Of de rugzak van Crumpler van 129. Maar misschien weten jullie nog andere merken of rugzakken die voldoen aan mijn eisen. Ik heb hier onder neer gezet waar ze minimaal aan moeten voldoen:
- Voldoende ruimte voor een laptop
- Ruimte voor Adapter / Muis
- Ruimte voor minimaal 4 schoolboeken
- Ruimte voor een collegeblok
- Mogelijk als extratje nog ruimte voor eten en of drinken
Verder vind ik een prijs van 150 euro wel het maximum wat ik voor een tas wil betalen mede omdat het ook nog leuk moet blijven.
Nu is dus de vraag wat voor rugzak hebben jullie om de powerbook of ibook in te vervoeren. Ik heb namelijk gekeken bij de site van Apple en dan de store voor rugzakken, ik kom op 2 uit namelijkk de brenthaven van 199 euro wat ik persoonlijk erg veel geld vind voor een rugzak. Of de rugzak van Crumpler van 129. Maar misschien weten jullie nog andere merken of rugzakken die voldoen aan mijn eisen. Ik heb hier onder neer gezet waar ze minimaal aan moeten voldoen:
- Voldoende ruimte voor een laptop
- Ruimte voor Adapter / Muis
- Ruimte voor minimaal 4 schoolboeken
- Ruimte voor een collegeblok
- Mogelijk als extratje nog ruimte voor eten en of drinken
Verder vind ik een prijs van 150 euro wel het maximum wat ik voor een tas wil betalen mede omdat het ook nog leuk moet blijven.
PhD i.o.