[Transport] Neem je *book mee Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.713 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:59
Matched: laptop, rugzak
* Liegebeest schaamt zich temidden van al dit tassen-geweld :D

Ik houd het bij een laptop rugzak die ik een jaar geleden kreeg als goodie, na het volgen van een week cursus bij HP... Da's een erg mooie, stevige tas met redelijk wat ruimte en extra straps voor stevigheid..

EDIT:
Sinds dit weekend kan ik bevestigen dat deze tas z'n werk goed doet. M'n eMate wordt in elk geval perfect netjes gehouden :)

[ Voor 22% gewijzigd door Liegebeest op 20-12-2004 08:04 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Matched: 17
Anoniem: 14711 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:26:
Binnekort komt mijn iBook binnen, en ben dus op zoek naar een tas ervoor. Ik dacht al meteen aan een crumpler tas (waarschijnlijk een roll-o-notes), maar nu kan je voor bijna de helft van de prijs de Tucano Cobra Horizontal Limit krijgen:
[afbeelding]

Heeft er iemand ervaring met deze tassen van Tucano ?
Waar kan ik deze kopen/bestellen?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

Ik heb ook gekeken naar tassen van Trunk&Co ik had daar al een gewoone schooltas van prima ding nog niets aan versleten na 5 jaar. zelfs geen ritsje. Dus ik wilde van hen ook een laptoprugzak. maar vlak voor ik die gekocht had ging m'n batterij van de laptop naar de klote. dus nu neem ik m'n laptop nooid meer mee en heb ik geen tas nodig.
Maar ik zou dus zeker voor een Trunk&Co gaan.

Adrian- werkt en leert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14711

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 21:20

Peentje

MAC / Windows i don't care

Geen matches
bij de ene shop kan het wel bij de andere niet beetje gek.

maar is er nou iemand die een 14" iBook of een 15" powerbook in een Crumpler Roll-O-Notes heeft?

ik heb namelijk een Roll-O-Notes want ik wilde een 12" iBook of Powerbook. maark begin een beetje te twijfelen.

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134272

rugzak voor laptop en andere spullen (eigenlijk 2 octaafs keyboard bijvoorbeeld).

even naar beneden scrollen op de volgende pagina:

http://www.m-audio.de/shirts.htm#sp

misschien ook een goed idee, 89 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Geen matches
Hier hebben ze goeie tassen van Jansport:
http://www.studenten.net/warenhuis/category.asp?cry_id=486

Zijn stevig en hebben allerlei speciale beschermingen etc.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:17
Geen matches
dit heb ik:

Afbeeldingslocatie: http://www.crumplerbags.com/Cart/Resources/CartResources/95_res/b95_o3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.e-eastpak.com/products/_chaos/jammer.jpg (groen)

eastpak en crumpler dus... muis en dat soort rotzooi gooi ik los in me tas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-04 21:44
Adrian- schreef op maandag 20 december 2004 @ 00:28:
Ik heb ook gekeken naar tassen van Trunk&Co ik had daar al een gewoone schooltas van prima ding nog niets aan versleten na 5 jaar. zelfs geen ritsje. Dus ik wilde van hen ook een laptoprugzak. maar vlak voor ik die gekocht had ging m'n batterij van de laptop naar de klote. dus nu neem ik m'n laptop nooid meer mee en heb ik geen tas nodig.
Maar ik zou dus zeker voor een Trunk&Co gaan.
Trunk & Co is idd zeer goed, heb er zelf ook een schooltas van, en idd, na 5 jaar nog nauwelijks een versleten stukje :) 't Is trouwens gewoon het budgetmerk van Samsonite, dus het is idd wel kwaliteit ;)

Op hun site http://www.trunk-co.com staan hun tassen, waaronder de T-BROWSE collectie, speciaal bedoeld voor het dragen van computergear, waaronder deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.trunk-co.com/img/products/1103889851_preview_.jpg

Ik heb zelf dus geen ervaring met deze tas, maar wel met een andere van Trunk & Co, en die is echt heel goed en stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129202

Geen matches
ik heb een iBook g4 en die stop ik in een second skin van tucano waarna hij in mijn trunk & co schouder tas van een paar jaar oud overal mee naar toe gaat. trein, bus, auto, vliegtuig, maakt niet uit. gaat allemaal prima, muis en adapter gewoon los in de tas. Alleen was altijd gewend om die tas overal neer te flikkeren, maar met die iBook ben ik dat heel snel afgeleerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-01 08:09

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Heeft iemand ervaring met AcmeMade laptop tassen ?

Eigenlijk is een MacCase Sleeve wel genoeg want dan stop ik mijn ibook gewoon in mijn normale schoudertas of rugzak. Alleen hebben ze bij macintoys de 14inch ibook variant nog niet :( en er zit ook geen harde beschermlaag in das ook wel jammer..

PS: bedankt ap.omni.xeloq.wlh voor de wireless verbinding (wireless haarlemmermeer als ik het goed heb) :)

[ Voor 16% gewijzigd door Deacon op 18-01-2005 01:15 ]

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

Geen matches
past een 14" iBook in een crumpler Roll-O-Notes? en/of heeft iemand daar ervaring mee? hier zeggen ze dat het wel kan en daar nog niet :(

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Matched: laptop
Peentje schreef op zondag 30 januari 2005 @ 22:29:
past een 14" iBook in een crumpler Roll-O-Notes? en/of heeft iemand daar ervaring mee? hier zeggen ze dat het wel kan en daar nog niet :(
Ik heb die wack-o-phone dingen bij de lokale mac winkel gezien en bekeken. Ik heb straks ook een laptop (helaas een x86 architectuur, maar schrale troost, tis een Asus en die bouwen ook de Apple notebooks, dus toch wel een beetje een Apple :P) en was ook van plan om zo'n Crumpler tas te kopen. De wack-o-phone is aardig klein, de 15" laptop die ik voor ogen heb past er dan ook al niet in. Misschien dat een ibook 14" er net in past.

Overigens kun je op www.laptopsupply.nl de wack-o-phone tas opzoeken en dan op het plusje wat erbij staat drukken. Krijg je een pagina waarin je dan je laptopmodel kunt selecteren waarna er gechecked wordt of jouw laptop in de tas kan passen.
Wat ik zowiezo van plan ben is om gewoon met de laptop in de klauwen de winkels af te gaan en gewoon in de tas drukken. Dan kun je ook meteen proberen hoe dat draagt zo'n volle tas en of er nog wat ruimte in zit om het nodige mee te kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-04 10:45
Geen matches
Machouse Rotterdam verkoopt die roll-o-notes wel, daar weten ze vast wel of het past :) Ze zijn echter wel duur daar, ik heb vorige week een Cheesy Disco besteld bij http://www.citybasics.nl/

Deze maand 20% korting en gratis thuisgestuurd bij een tas boven de €50,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Laatst online: 06-01-2021
Geen matches

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likemike
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Ik ben van plan om de Crumpler Cheesy Disco aan te schaffen. Weet iemand of hier een 15,4 inch laptop (asus) in past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-04 16:13

Neus

www.zenaconsult.com

likemike schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:47:
Ik ben van plan om de Crumpler Cheesy Disco aan te schaffen. Weet iemand of hier een 15,4 inch laptop (asus) in past?
Who cares? Dat is toch geen *book?

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |orion
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-04 23:40
Matched: laptop, 17
MiniMan schreef op maandag 07 februari 2005 @ 20:38:
[...]

Who cares? Dat is toch geen *book?
Dit is toch ook geen goed antwoord?

Ik zou kijken of ik aan de maten van een powerbook kon komen (staan voor zover ik weet op de website van Apple) en dan kijken of jouw laptop groter is. Als dat niet zo is dan zou het volgens mij moeten passen.

Je zou ook nog een 17" hoes kunnen overwegen maar dan krijg je zo'n slap hangende hoes en ik weet niet of dat zo'n geweldig idee is. Misschien kan je het in een Apple winkel proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Geen matches
Ik doe me Ibook eerst in zn Duikpak en dan in deze tas

Afbeeldingslocatie: http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=4682

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117368

Geen matches
ga naar de kalvertoren in Amsterdam, daar zit op de 2e etage een tassenwinkel daar hebben ze echt honderden tassen voor een goed te betalen bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Even een subtiel ontopic schopje...

Ik heb vanmiddag een Crumpler McBain's Baby-L aangeschaft bij de lokale appel boer. Zowel voor gebruik met mijn 12" iBook als mijn 15,4" Wintel ding (past er net in :p).

Afbeeldingslocatie: http://www.realxation.nl/ibook/3.png

Afbeeldingslocatie: http://www.realxation.nl/ibook/2.png

Afbeeldingslocatie: http://www.realxation.nl/ibook/1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-04 11:54
Wat past er nou eigenlijk in die McBain's Baby? Alleen je iBook/laptop of ook nog wat papieren, pen, kabels, etc? Op de site staan alleen wat foto's van de voorkant, je krijgt totaal geen idee hoe dik die tas nou is. Op jouw foto's lijkt ie iig behoorlijk dun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bartvb schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:08:
Wat past er nou eigenlijk in die McBain's Baby? Alleen je iBook/laptop of ook nog wat papieren, pen, kabels, etc? Op de site staan alleen wat foto's van de voorkant, je krijgt totaal geen idee hoe dik die tas nou is. Op jouw foto's lijkt ie iig behoorlijk dun :)
Klopt, hij is behoorlijk dun, er is nog 1 vak waar je het een en het ander in kwijt kan.... net genoeg ruimte om je adapter en snoer mee te nemen, en een muis ofzo... veel meer moet je niet mee willen nemen :) klein maar fijn dus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

ik heb een crumpler roll-O-notes past daar nou een 14" iBook in? ik had die namelijk aangeschaft voor een lekker prijsje, toen ik nog een 12" wilde maar nu neig ik toch meer naar een 14" dusja op www.laptopsupply.nl zeggen ze dat ze er geen garantie op geven(heb gemailt) maar het scheelt maar 0.7 cm(in de breedte dacht ik)!!! met de maten van de tas en de maten van het iBook.

misschien iemand met ervaring, of die het geprobeerd heeft?

ik vind het nogal wat om naar de lokale apple boer (is al 60km bij mij vandaan) even te gaan proberen of dat ding erin past!

[ Voor 2% gewijzigd door Peentje op 11-03-2005 21:05 . Reden: [/lurl] moet dus [/url] wezen tikfoutje ]

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geen matches
Lekker slank tassie die McBain's :) Maarja ik heb toch liever mijn Wack-O-Phone, sleep altijd vanalles mee :)

Peentje: Ik denk niet dat dat gaat passen, de 12" zit al redelijk krap in de Roll-O-Notes. Ik zou trouwens gewoon voor de 12" gaan.. 14" heb je weinig extra aan :)[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55396

Geen matches
Peentje schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 21:04:
ik heb een crumpler roll-O-notes past daar nou een 14" iBook in?

---8<--knipknip--8<---

ik vind het nogal wat om naar de lokale apple boer (is al 60km bij mij vandaan) even te gaan proberen of dat ding erin past!
Gelukkig staan de afmetingen op apple.nl: een 14" iBook is 32,3cm bij 25,9cm en 3,42cm dik (of dun, zoals de site zegt :P). Je kan een stuk karton of hout oid klussen dat genoeg overeenkomt en even passen. Het zal dan voornamelijk om de oppervlakte gaan. Of het wat afschatten met voorwerpen die in maat overeenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

Geen matches
Anoniem: 55396 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 09:39:
[...]

Gelukkig staan de afmetingen op apple.nl: een 14" iBook is 32,3cm bij 25,9cm en 3,42cm dik (of dun, zoals de site zegt :P). Je kan een stuk karton of hout oid klussen dat genoeg overeenkomt en even passen. Het zal dan voornamelijk om de oppervlakte gaan. Of het wat afschatten met voorwerpen die in maat overeenkomen.
heb het met een stuk karton geprobeerd! het doosje van mn epox 8kha moederbord :P maar toch vond ik dat niet zo'n duidelijk beeld geven, beetje vouwen en ouwehoeren. maarja een iBook heeft ook ronde randjes, tgaat dus om 0.7 cm ik vind het nogal wat om van hout zo'n ding te gaan zagen, dan een randje eraan frezen enzo, gaat wel erg ver vind ik!!!

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

ik heb gelezen dat mensen hier een 12" iBook met een tucano(of wat voor second skin dan ook) hem in een roll-o-notes stoppen en het dan net past.

zou iemand die voor mij op kunnen meten aub, want met second skin komen als het goed is de maten aardig in de buurt van een 14".

heb hier een 14" toshiba laptop van me pa gepast(oud beestje) die is 3 cm langer dan de 14" iBook, voor de rest is die wat dikker (ongeveer 4 cm) en ietsje breder(33 cm) past in de tas alleen sluit de flap niet super.

met die gegevens heb ik genoeg materiaal om de conclusie te trekken of hij gaat passen of niet.

ik post het well hebben jullie er ook nog wat aan :)

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01-2021
* Willem heeft de Lowepro TX 1210 voor mn 17" PB.

Afbeeldingslocatie: http://www.lowepro.com/images/products/large/TX1210_right_cc.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510

Heb een Crumpler Baby XL van m'n oude IBM laptop. M'n PowerBook 12" stop ik in een Crumpler Very-Busy-Man. Heel erg ruim bemeten, maar ik neem altijd veel rommel (camera etc) mee :) De Wack-O-Phone was net te klein. Als ik alleen m'n laptop meeneem doe ik hem soms in de skin, en dan in een random platen tas.

Afbeeldingslocatie: http://www.myh.nl/imagewell/DSCF0691.jpg

@RealX: ape rocks :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 510 op 14-03-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Geen matches
15" PBook gaat hier mee in een crumpler wack-o-phone; past echt perfect en de hoeveelheid vakken, ritsen en zakken is fantastisch in dat ding, echt alles gaat mee !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
hmm, als je ape kent, ken je misschien extrema ook? of sinds je uit a'dam komt, supernatural?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 14711 op 17-03-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik stop mijn PB ook nog in een Second Skin voordat ik hem in de Crumpler druk...Better safe than sorry, of overdrijf ik nou een beetje? Heb op een ander forum nachtmerrie foto's van in gedeukte hoeken gezien van mensen die iets te enthousiast met hun tasjes gingen slingeren...gelukkig kan je met pimp-my-ride skills je PB weer uitdeuken :)

@RealX, extrema ken ik wel, ken je bart van wissen? Verder zijn ze ook vriendjes met Earth hier. Supernatural is utreg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:48:
Ik stop mijn PB ook nog in een Second Skin voordat ik hem in de Crumpler druk...Better safe than sorry, of overdrijf ik nou een beetje? Heb op een ander forum nachtmerrie foto's van in gedeukte hoeken gezien van mensen die iets te enthousiast met hun tasjes gingen slingeren...gelukkig kan je met pimp-my-ride skills je PB weer uitdeuken :)

@RealX, extrema ken ik wel, ken je bart van wissen? Verder zijn ze ook vriendjes met Earth hier. Supernatural is utreg :)
Ik stop mijn iBook ook nog eerst in z'n duikpak voordat ie z'n crumpler van binnen gaat zien, ik denk dat de meeste dat wel doen....

Bart van Wissen ken ik persoonlijk niet (ik zit er nog niet zo lang bij extrema), maar ik weet wel dat ie onder een label van extrema music platen uitbrengt :p ook heb ik em wel eens horen draaien, zeer goed uiteraard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik denk dat zo'n second skin om je PBook een beetje bull is als je een goede crumplertas hebt... dingen zijn hardstikke goed man wat bescherming betreft ! en zowieso moet je natuurlijk niet met een tas gooien waar een laptop in zit, daar zal een duikpak ook niets aan veranderen IMO...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het nog even opgezocht, en er zijn best veel mensen die hun pbook "naakt" in de tas doen (o.a. crumplers), en waar na een bescheiden valletje (30 cm) of stootje, toch een deuk in hun book zit. Toch maar liever te voorzichtig dan...Wat ik jammer vind aan de crumpler, is dat de onderkant van het laptopvak, ook de onderkant van de tas is. Je hebt tassen waarbij dit vak een beetje zweeft (geen idee welke).

http://forum.macosx.nl/vi...sc&highlight=tas&start=30

http://forums.macnn.com/showthread.php?threadid=205281

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
Geen matches
Mijn broer en ik hebben vandaag ook maar een Crumpler Roll-0-notes gekocht. je wil toch je schatje beschermen he,:D

Afbeeldingslocatie: http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=5818

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:38
Geen matches
Brimme schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 21:32:
Mijn broer en ik hebben vandaag ook maar een Crumpler Roll-0-notes gekocht. je wil toch je schatje beschermen he,:D

[afbeelding]
Hoeveel ruimte is er nog over in een Roll-O-Notes als je een 12" iBook meeneemt? Ik ben nl. ook van plan een iBook te kopen en dan ook meteen goede tas, waarin ik ook nog spullen mee kan nemen voor school, zoals een (paar) boek(en), schrijfblok en agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
Geen matches
toen ik naar de winkel ging heb ik me ibook en een multomap en een een boek meegenomen om te kijken hoveel ruimte er was. conclusie: je kan je ibook en een map+boek makkelijk meenemen. maar niet heel veel meer boeken.maar meer heb ik niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-04 01:47

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Op V&A staat een crumpler rugtas te koop van een of andere vage gast :+
http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/6940

Zoals jij beschrijft, iBook moet mee kunnen en daarbij nog een paar boekjes, schriftjes en andere schoolspullen gaan er makkelijk in. Neem je iBook een keer niet mee, dan kan je de aparte laptop compartiment er gewoon uit halen, deze zitten vast met meerdere klittebanden vast.
Maar ik gebruik het haast nooit, mijn laptop staat altijd op mijn kamertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:38
Dan had ik bij nader inzien toch nog 2 vraagjes:

- Kan het extra dikke stuk aan de schouderband er af, of zit dit er permanent op?

- Ik zou in de toekomst mijn laptop ook nog in een Second Skin willen vervoeren, en deze weer in de Roll-O-Notes plaatsen. Nou heb ik mijn ook op de Tucano Second Skin 12" laten vallen, maar ik kan zo niet vinden of deze in een Roll-O-Notes zou passen.

Tucano Second Skin:

Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/TB238_screen1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
Geen matches
Dat ding kan je er af halen,hij zit met klitteband vast.Ik zit er nog over natedenken om hem eraf te halen of niet aangezien het wel zorgt voor draag comfort maar het ziet er niet echt soepel uit.

Ik heb hem nu ook in een tucano second skin zitten maar ik denk dat ik hem daar niet meer in doe omdat de crumpler voldoende bescherming bied.
als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

Poekoek schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:32:
Dan had ik bij nader inzien toch nog 2 vraagjes:

- Kan het extra dikke stuk aan de schouderband er af, of zit dit er permanent op?

- Ik zou in de toekomst mijn laptop ook nog in een Second Skin willen vervoeren, en deze weer in de Roll-O-Notes plaatsen. Nou heb ik mijn ook op de Tucano Second Skin 12" laten vallen, maar ik kan zo niet vinden of deze in een Roll-O-Notes zou passen.

Tucano Second Skin:

[afbeelding]
de schouderband kan er naar mijn weten af

met de tucano kan de 12" in een roll-o-notes maar het schijnt wel krap te zijn, als je een paar pagina's terug gaat in dit topic kan je dat ook lezen.

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 16:18
Personelijk vind ik dit een erg mooie laptop tas. Kost maar 40 eu.

Samsonite 225 Series / City Lites

Afbeeldingslocatie: http://www.samsonite.com/nl/prodimages/a42/a42ccc043be01250x250.jpg
Is in 3 kleuren beschikbaar. ;) En niet zo'n duffe leren laptop tas...

Kweet niet of je Powerbook er in past want ik weet de maten van de powerbook niet.

[ Voor 18% gewijzigd door BeZaX op 26-03-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Matched: laptop, rugzak, 17
KeeZ schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:38:
ik denk dat zo'n second skin om je PBook een beetje bull is als je een goede crumplertas hebt... dingen zijn hardstikke goed man wat bescherming betreft ! en zowieso moet je natuurlijk niet met een tas gooien waar een laptop in zit, daar zal een duikpak ook niets aan veranderen IMO...
En andersom? Ik doe mijn PowerBook in een Second Skin en stop die vervolgens in een gewone rugzak. Het lijkt mij voldoende bescherming eigenlijk, maar ik zie hier een hoop mensen die hem in een second skin en daarna in een rugzak stoppen. Is dat echt nodig?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 15-04 11:26

JaWa

zie hier een icon

Geen matches
Heeft iemand nog een idee wie er ('mooie') hardcover sleeves maakt voor een powerbook 15"?

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/453/store.apple.com/Catalog/nl/Images/TA787_lm.jpg

De crumpler school hymn (zilver) zijn overal uitverkocht(Amsterdam). Volgens de verkoper in de crumpler store (haarlemmerdijk, Amsterdam) moeten ze weer gemaakt worden en zijn dus pas weer leverbaar in Mei :/ Een tucano/maccase neopreen sleeve is niet stevig genoeg. De maccase binder lijkt mij ook wel handig, zolang het een verharde shell heeft :? Zo ja dan kan ik deze bij macintoys.nl bestellen.
Afbeeldingslocatie: http://www.mac-case.com/4400/PBbinderopen.jpg
( ik heb nogal een gebrek aan opbergvakjes in mijn nieuwe tas.)
Verder zat ik er ook aan te denken om een brenthaven profesionall schoudertas te kopen, dan zou ik de meegeleverde sleeve ook in mn andere tassen kunnen gebruiken. Maar ja die is hier in NL 180 euro. (bij megamacs.com verkopen ze hem voor 86$ en apple usa 105$) Nogal een groot verschil en ik heb tenslotte net een nieuwe tas.

Dus voorlopig gaat mijn powerboekje onbeschermd in mijn tas hopend dat iemand hier nog een adres heeft waar ze de school hymn verkopen of een andere hardcover sleeve in gedachte heeft.
Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B0007MBJQU.01-A3K8MJJG7C5G9B.PT03._SCLZZZZZZZ_.jpg

Zo niet dan ga ik hem maar op goed geluk bestellen op de crumpler site 54 euro (Apple store 60 euro) en dan bidden dat ze er nog 1 ergens vandaan kunnen toveren. _/-\o_

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Geen matches
Ik doe mijn 12" PB in een Second Skin, en vervolgens gewoon tussen de boeken in m'n schooltas. Officiëel een tijdelijke oplossing, maar het gaat al een maandje prima. :)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Ik heb er toch nog een kunnen vinden @ laptopsupply. Daar zag ik ook nog een mooie harcover sleeve van exxpect. Alleen jammer dat hij niet specifiek voor apple gemaakt is (maten).
Afbeeldingslocatie: http://www.laptopsupply.nl/upload/images/tas1-klein.jpg

Ook ben ik nog een handige van tucano tegengekomen. De Apple work_out en de work_in lijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.tucano.it/ENG/imgcl/WO-PB15-I.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tucano.it/ENG/imgcl/WI-PB15-I.jpg

Helaas ben ik hier te laat achter gekomen bovendien heb ik geen nederlandse verkopers kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75167

Geen matches
Ik heb nu mijn PB 15" in een Tucano 2nd Skin, en sleep hem met name mee in een Freitag tas. Aangezien die laatste totaal geen bescherming biedt dacht ik eigenlijk een Crumpler tas te gaan kopen.

Nu kan je ze wel leuk op internet bekijken maar het liefst zou ik alle modellen naast elkaar in een winkel zien en daar ook even gaan passen met mijn PB om te zien hoe groot zo'n tas nou gaat worden en wat je zoal naast je PB mee kan nemen.

In Berlijn kwamen we een 'Crumpler Store' tegen, ik ben benieuwd of hier in Nederland ook een dergelijke winkel zit? Of wellicht een andere winkel waar ze ook (bijna) alle crumpler modellen hebben?

Thanx

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 75167 op 30-03-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Geen matches
Ik heb ook een Tucano second skin, erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Laatst online: 25-04 10:45
Machouse Rotterdam heeft erg veel crumpler laptoptassen, volgens mij alle modellen en kleuren wel. Ben er zelf ook heengegaan om er 1 uit te zoeken. Echter wel voor meer dan 30 euro minder online aangeschaft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Geen matches
haarlemmerdijk 31, Amsterdam. Crumpler store daar hebben ze alles (behalve 15" school hymn)
kalvertoren, amsterdam: Grote zaak met veel tassen.(crumpler, ortlieb, bobble etc)

edit-
Postbode is langsgeweest en bracht me een mooie zilvere school hymn _/-\o_ Perfect dingetje. De powerbook kan er gewoon in blijven zitten als je hem open klapt.

[ Voor 32% gewijzigd door JaWa op 31-03-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 17-03 17:13

dawuss

gadgeteer

Omdat mijn oude trouwe Kipling Hacker rugzak het na 6 jaar had begeven, ben ik ook maar eens serieus op zoek geweest naar een nieuwe tas, met als resultaat een Samsonite Sidewinder:
(overigens kloppen de kleuren van de foto niet 100%, maar de foto's zijn gemaakt met een Lifetec digicam ik heb geen zin om flink te gaan retoucheren :P)

Afbeeldingslocatie: http://dawuss.student.utwente.nl/dawuss/pub/werkplek-powerbook/draagtas/IMG00001_2-TN.JPG
De tas, en mijn 15" PowerBook in de Tucano Second skin die ik al had.

Afbeeldingslocatie: http://dawuss.student.utwente.nl/dawuss/pub/werkplek-powerbook/draagtas/IMG00002_2-TN.JPG
In zijn duikpakje past de PowerBook 15" echt precies in het laptopvak van de Samsonite :) Het zit niet te strak, maar hij flubbert ook niet alle kanten op.

Afbeeldingslocatie: http://dawuss.student.utwente.nl/dawuss/pub/werkplek-powerbook/draagtas/IMG00003_2-TN.JPG
Het lijkt wel of die vakjes precies zijn gemaakt voor een poweradapter en een muis ;)

Verder is er ook geen tekort aan kleine vakjes voor losse kabeltjes, convertertjes en batterijen in deze tas. Die zie je op de voorgrond.

Al met al ben ik echt super tevreden over deze tas. Hij is degelijk (stalen constructie tussen je rug en de laptop bijvoorbeeld), er is goed nagedacht over de plaatsing van vakken, en hij ziet er ook nog eens strak uit :)
Daarnaast oogt 'ie een beetje "casual" (lees: niet duur) en is de prijs daar ook naar: Ik heb er 52 euro voor betaald :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:52

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Geen matches
Wat is de verhouding van deze tas ten opzichte van een standaard eastpak ? Dit omdat ik een nieuwe tas nodig ben, en exact dezelfde heb als jij. En ik vind de eastpak niet echt geweldig.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 17-03 17:13

dawuss

gadgeteer

Maximus schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:08:
Wat is de verhouding van deze tas ten opzichte van een standaard eastpak ? Dit omdat ik een nieuwe tas nodig ben, en exact dezelfde heb als jij. En ik vind de eastpak niet echt geweldig.
Geen idee, ik heb geen Eastpak.

De afmetingen van deze tas zijn volgens Samsonite 27.5 x 33 x 4.5 cm :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Geen matches
Ik leg mijn 12 inch PB in een second skin in mn eastpack. Als ik 'em eindelijk heb dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110668

Geen matches
Heej Maximus.. Hoe had je de tas dan mee naar de show met het thema Vrouw?

Je bent wel erg lang op zoek naar een tas inmiddels.. Van 20 Juni tot vandaag! 8)7 Nou ja, suc6 in iedergeval.. Als je nog voor het einde van dit jaar bent dan zie ik je tas maybe nog.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://pics.oceserver.nl/oxi/eastpak1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pics.oceserver.nl/oxi/eastpak2.jpg

Eastpak dinges, bijna €80 voor mijn 12" Powerbook en studeerspul :)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 21:52

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Geen matches
Anoniem: 110668 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:56:
Heej Maximus.. Hoe had je de tas dan mee naar de show met het thema Vrouw?

Je bent wel erg lang op zoek naar een tas inmiddels.. Van 20 Juni tot vandaag! 8)7 Nou ja, suc6 in iedergeval.. Als je nog voor het einde van dit jaar bent dan zie ik je tas maybe nog.. :9
offtopic:
ohnee, heb wel een keuze gemaakt, maar dit topic fungeerd ook voor anderen om hun vraag in te dumpen :) ik heb dezelfde tas als dawuss gekocht :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderOnline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05-2023
Ik wil een iBook 12" kopen, en heb nu een Kipling tas (ja zo'n gewone die iedereen heeft :P). Deze heeft een soort schotje voor de klapper achter te plaatse, maar daar kan natuurlijk ook een laptop (zoals iemand al zei). Kan ik 'm gewoon met zon Second Skin vervoeren, of zou ik op zoek gaan naar een harde case. Want met een drukke dag heb ik aardig wat boeken mee, en dan komt er toch wel een stevige druk soms op m'n iBook. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Nieuwe tas is dan wel aan te raden, zo'n secondskin is vrij dun en beschermt bijvoorbeeld niet tegen hoeken/randen van boeken. Je hebt genoeg geld besteed aan een laptop, dan kan dat kleine beetje preventie er ook nog wel bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Geen matches
lowfi schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:36:
dit heb ik:

[afbeelding]

[afbeelding] (groen)

eastpak en crumpler dus... muis en dat soort rotzooi gooi ik los in me tas :)
Is dat zo'n harde hoes? Ik heb nu zo'n second skin maar ik heb niet het echt gevoel dat het nou erg goed beschermt word tussen mn map en boeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151145

Ik heb de Crumpler Farmer's Double voor mijn 15" Titanium, maar die had ik vooral vanwege de camera, alleen als laptop tas is het wat minder praktisch. Vergeet overigens niet ook altijd een blaadje in je Powerbook te schuiven, als je geen toetsenbordreplicatie op je scherm wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-03 13:30
Anoniem: 151145 schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 10:39:
Ik heb de Crumpler Farmer's Double voor mijn 15" Titanium, maar die had ik vooral vanwege de camera, alleen als laptop tas is het wat minder praktisch. Vergeet overigens niet ook altijd een blaadje in je Powerbook te schuiven, als je geen toetsenbordreplicatie op je scherm wil.
Wat is toetsenbordreplicatie precies?

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Afdrukken van wat toetsen als beschadiging op je scherm.

Ligt er sterk aan welk formaat Powerbook het is. Mijn 12" heeft zo'n beschermvel niet nodig, maar een 15" of 17" misschien weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:17
Geen matches
@ muffin: ja zit idd hard plastic ofzo in de grote stukken

@ steije: Afdrukken van je toetsenbord op je scherm. Vooral goed te zien als het beeld helemaal zwart is. Heb ik ook iets van crumpler voor kan het alleen niet terug vinden op de site.

[ Voor 20% gewijzigd door lowfi op 02-10-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Geen matches
Hebben ze die stevige hoezen ook bij de MacHouse in Rotterdam of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Geen matches
super-muffin schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 12:21:
Hebben ze die stevige hoezen ook bij de MacHouse in Rotterdam of niet?
De laatste keer dat ik er was wel. Zowel de Tucano Second Skin als de Crumpler.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Geen matches
Ik heb al een second skin. :)
Dan ga ik maar eens langs, gelijk ff vragen naar een dock voor de Nano :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Laatst online: 23:11

Kettrick

Rantmeister!

Matched: rugzak, 17
Ik heb voor mijn 17" de volgende rugzak:

Afbeeldingslocatie: http://www.be-ez.com/gif/prod/pop_bag17front.jpg

Genoeg vakjes om alle apple gadgets mee te slepen :)

Meer info : http://www.be-ez.com/prod_bag17.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

Binnenin in de crumpler zit trouwens een uitneembare hoes voor je laptop. (Volgens mij is dat bij meer merken zo hoor ;) ) Ik vind dat in ieder geval superhandig :D

[ Voor 18% gewijzigd door GSL op 02-10-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Laatst online: 24-04 21:44
Ik heb een beetje zitten zoeken naar hoezen voor mijn toekomstige iBook 12", en de Crumpler Gimp en de Tucano Second Skin vind ik wel een aardige prijs hebben. Klopt het dat de Second Skin een stuk dunner en minder stevig is dan de Gimp, en dat de Gimp echt een stevige hoes voor om je laptop is?

En gebruiken er mensen de Gimp van Crumpler om hun *Book in hun tas met boeken mee te nemen? Gaat dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Matched: laptop, 17
The Evil Brain schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 17:05:
Ik heb een beetje zitten zoeken naar hoezen voor mijn toekomstige iBook 12", en de Crumpler Gimp en de Tucano Second Skin vind ik wel een aardige prijs hebben. Klopt het dat de Second Skin een stuk dunner en minder stevig is dan de Gimp, en dat de Gimp echt een stevige hoes voor om je laptop is?

En gebruiken er mensen de Gimp van Crumpler om hun *Book in hun tas met boeken mee te nemen? Gaat dat een beetje?
Ik neem mijn iBook 12" mee naar school in een crumpler Gimp:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dominique.hermans/got/iBook/thumbs/Afb006.jpg
Deze gaat dan in een standaard Brunotti tas:
Afbeeldingslocatie: http://www.brunotti.com/upload/products/Bags/Fashion/Shoulderbag%5CPASSAT_B435000.jpg
Adapter in het voorvakje, muis in het voorvakje, iBook in het grote vak samen met boeken en klaar is domi235 :)

Wat ik alleen jammer vindt aan deze schooltas is dat er maar 1 groot binnenvak is, waar dus de boeken bij de iBook in het vak moeten, maarja.. zo kun je wel over alles klagen :+

t is dus goed te doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door domi235 op 02-10-2005 23:19 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Laatst online: 28-02 09:57
Matched: rugzak
Heeft iemand ervaring met de volgende rugzak of de Crumpler rugzakken:
Afbeeldingslocatie: http://www.notebook-taschen.de/images/notebook/products/medium/SH004_55.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Geen matches
Heb je al overwogen dit topic te lezen? Best veel mensen hebben een Crumpler-tas.

[ Voor 5% gewijzigd door Oxi op 03-10-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL

GSL

awwexl schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:07:
Heeft iemand ervaring met de volgende rugzak of de Crumpler rugzakken:
[afbeelding]
Yup heb er eentje (volgens mij ben ik idd niet de enige) bevalt goed :)
ff samenvatting:
- voordelen:
mooie kwaliteit
stevig en mooi uitneembaar labtopvak
veel vakjes voor al je spul
"onverwoestbaar"
- nadelen:
rits is toch irrtitant
prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Er zijn niet veel rugzakken zonder rits toch? Ik ga morgen de Crumpler (size M) voor men iBook 12 inch ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL

GSL

ik bedoel dat de rits als het ware "onder" je draagbanden van je rugzak zit. Hierdoor kan de tas niet opengemaakt worden als ie op je rug zit. Maar daardoor gaat je tas ook moeilijker dicht ;)
Maar succes ermee de mijne bevalt erg goed :)

[ Voor 15% gewijzigd door GSL op 03-10-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Geen matches
Hey nou je het zegt. Dat klopt inderdaad. Dan vind ik het juist beter. Gelijk anti-diefstal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Geen matches
JaWa schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:21:
haarlemmerdijk 31, Amsterdam. Crumpler store daar hebben ze alles (behalve 15" school hymn)
kalvertoren, amsterdam: Grote zaak met veel tassen.(crumpler, ortlieb, bobble etc)

edit-
Postbode is langsgeweest en bracht me een mooie zilvere school hymn _/-\o_ Perfect dingetje. De powerbook kan er gewoon in blijven zitten als je hem open klapt.
Hoe goed beschermt deze hardcover sleeve? Zijn bijvoorbeeld de hoeken beschermt als je je pbook laat vallen? Ik ben daar namelijk zoo bang voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 14:30

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Ha geinig topic :)

Crumpler store ook in Utrecht aan de Oudegracht trouwens gespot.
Persoonlijk niet zo gecharmeerd van Crumpler.

Mijn PB gaat denk ik in Second Skin en in m'n Freitag (schouder)tas. Die is ook best stevig.
Hoop dat ie ook past in mijn North Face Ion 20 rugzak...

Afbeeldingslocatie: http://www.thenorthface.com/media/gear/catalog/APK5/APK5-67C_feature.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:49

botoo

💀 too old to die young

Geen matches
* botoo hoopt dat Oakley nu wel kan leveren:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/69415/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122281

Geen matches
Ik gebruik deze tas voor het transport van mijn 12" PowerBook

Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/belfl/Images/TB241_screen1.jpg

Hij is gemaakt voor een 15" PowerBook, maar als ik diezelfde tas voor een 12" nam, kon ik er amper nog een boek of A4 blad bij. Nu duw ik mijn PBje eerst in een second skin en dan in deze tas. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Ik heb een crumpler rugzak en wil niet anders meer. Fantastische rugzak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

Geen matches
crumpler ruleert echt heb em zelf ook: Roll-O-Notes voor me 12" powerbook

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-05-2024
Geen matches
Anoniem: 122281 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:09:

[afbeelding]

Hij is gemaakt voor een 15" PowerBook, maar als ik diezelfde tas voor een 12" nam, kon ik er amper nog een boek of A4 blad bij. Nu duw ik mijn PBje eerst in een second skin en dan in deze tas. Werkt prima!
Welke tas is dat en waar heb je hem gekocht? Heb net een PB 15" en mijn eastpak heeft het net begeven. (lees=doormidden gescheurt). :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Geen matches
Ik heb deze samsonite....

Afbeeldingslocatie: http://img3.store.yahoo.co.jp/I/samsonite_1870_548419

Voor het mooie eigenlijk net ietsje te groot voor mijn iBook. Maar ach who cares, als dat ding maar levend aan komt op plaats van bestemming.
En ik heb deze nichten skin er sinds vandaag omheen.....

Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/uk/Images/TC572_screen1.jpg

Hij valt in ieder geval op ;-)
En in het weekend als ik moet draaien gaat ie hier in met skin en final scratch 2 + alle toeters en bellen die ik nodig heb bij het draaien.

Afbeeldingslocatie: http://store1.yimg.com/I/topdjgear_1870_15485976

[ Voor 62% gewijzigd door R2D2 op 06-11-2005 03:25 ]

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124943

Ik zelf dit juweeltje:

400 Series / ICT
Ict Backpack 45 D27*045
Afbeeldingslocatie: http://www.samsonite.com/nl/prodimages/d27/d27ccc045be01500x500.jpg

ICM:
Zwarte 12" iB sleeve.

Pas prima, past ook een 5" iB/PB in. 17" gaat niet lukken. 2 delen, 1 voor lappy/mappen 1 voor accesoires/boeken/pda/muis etc.

Goed uitgewerkte tas, was wel duur, 90 euro anderhalf jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:22

Superflip

*pwiet*

Geen matches
Anoniem: 122281 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:09:

[afbeelding]

Prachtige tas, zou hem ook wel willen hebben.
Heb nu die Samsonite die hier vlak boven staat. Vind hem klein binnenin, hij steekt nogal rap overvol. Zeker wanneer je nog wat drank boterhammen en een boek meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:49

botoo

💀 too old to die young

Geen matches
Héhé, hij's binnen \o/
Het heeft ff geduurd, en het is ook iets duurder uitgevallen, maar * botoo happy :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c31d702830aeba3190c49b55f319513c/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4e01a7ccf18b444ff550f30c38f4da84/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d1b1065fce9d050269f203766f9bf741/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fb88ab030160aad4d20675dc48018072/thumb.jpg
(klik)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Geen matches
Over smaak valt niet te twisten maar persoonlijk heb ik er niks mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

Matched: rugzak, 17
tjeetje... wat hebben jullie allemaal van die overdreven grote /zware dingen voor een
simpele PB. Ik heb zelf o.a. die 17 inch en vervoer hem dagelijk niet in die dure Samsonite maar gewoon in een schoudertas van Hedrgen . Stevig, gescheiden compartimenten en draagbaar en makkelijk en... NIET duur!
Beter dan al die rugzakken die ik her en der zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Matched: laptop, rugzak, 17
Anoniem: 153621 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:50:
tjeetje... wat hebben jullie allemaal van die overdreven grote /zware dingen voor een
simpele PB. Ik heb zelf o.a. die 17 inch en vervoer hem dagelijk niet in die dure Samsonite maar gewoon in een schoudertas van Hedrgen . Stevig, gescheiden compartimenten en draagbaar en makkelijk en... NIET duur!
Beter dan al die rugzakken die ik her en der zie...
Wat neem jij buiten die laptop nog meer mee? Alleen je poweradapter?
De meesten hier sjouwen aardig wat spullen mee, denk aan schoolspullen.
Dan hebben we het over een aantal boeken en een broodbak en dat past niet in een kleine tas.
Men heeft dus "overdreven grote/zware dingen" voor boeken, laptop en ander stuff en niet alleen de pb.

Gezien de afmetingen van jouw laptop lijkt me dat die tas van jou ook niet bepaald aan de kleine kant is ;)

Een rugzak of een schoudertas is een hele persoonlijke keuze. Ik kan geen rugzak dragen want dan krijg ik na verloop van tijd last van mijn rug, met schoudertas heb ik geen problemen.
Een ander heeft liever een rugzak omdat die juist weer geen schoudertas kan hebben.
Om de rest hier dan maar zo af te zeiken omdat ze jou niet zijn en niet jouw keuzes maken is nou niet bepaald vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
Geen matches
Precies net als smaak, ieder zijn eige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159626

Wow, die roze skin is best leuk opvallend :)

Voor mijn PB (15") heb ik een Crumpler Cheesy Disco, waar ik erg tevreden mee ben.
Vooral de losse hoes is erg handig, het maakt een extra 2nd skin overbodig, en je kan
hem ook in de tas laten zitten als 'laptopvak'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Trust heeft opzich ook wel een leuke backpack voor notebooks...
jah, serieus, Trust....
mijn zusje heeft de Urban 600 voor haar notebook (non-apple tho), en het ding heeft buiten ruimte voor de laptop voldoende ruimte voor praktisch alle schoolboeken die ze op een dag nodig heeft, inclusief lunch en notebook accessoires.
Het ding voelt nog stevig aan ook... had ik echt niet verwacht van Trust eigenlijk... eerste keer dat ik geen bagger ervaring heb met Trust...
zit trouwens ook wel een lekker prijsje aan, van gemiddeld zo'n 30 euro...

Afbeeldingslocatie: http://notebook.ae.cz/var/shop/storage/images/notebooky/prislusenstvi-pro-notebooky/brasny/trust-600b-15-notebook-backpack-urban/679142-4-cze-CZ/trust-600b15-notebook-backpack-urban_large.jpg

edit:
@ hieronder: sja, dan rip je het Trust logo van de backpack af en dan ben je dat herkenbaarheidsprobleem al kwijt... alsof een dief zomaar een tas gaat jatten... de meeste hebben toch geen idee van wat een notebooktas is en wat niet, laat staan of ze weten of het een goede/snelle/dure notebook is die ze jatten...

[ Voor 19% gewijzigd door McKaamos op 16-11-2005 08:30 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik zou niet een heel herkenbare laptoptas kopen. Er lopen mensen rond die zo'n dure laptop heel interessant vinden en 'm je graag afhandig willen maken als ze een mogelijkheid zien. Het beste is om deze mensen niet in de verleiding te brengen. Een normale rugtas is wel OK (eventueel een soort beschermhoes om je laptop, voordat je 'm er in doet). Mijn favoriet is een gewone Jumbo of C1000 tas. Pronken met je laptop is misschien leuk, maar niet te veel mensen laten weten dat je 1 bij je hebt is veel verstandiger.

[disclaimer]Ik heb niet alle posts gelezen, dus misschien herhaal ik iets.[/disclaimer]

[ Voor 13% gewijzigd door KopjeThee op 16-11-2005 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

kopjethee schreef op woensdag 16 november 2005 @ 08:26:
Ik zou niet een heel herkenbare laptoptas kopen. Er lopen mensen rond die zo'n dure laptop heel interessant vinden en 'm je graag afhandig willen maken als ze een mogelijkheid zien. Het beste is om deze mensen niet in de verleiding te brengen. Een normale rugtas is wel OK (eventueel een soort beschermhoes om je laptop, voordat je 'm er in doet). Mijn favoriet is een gewone Jumbo of C1000 tas. Pronken met je laptop is misschien leuk, maar niet te veel mensen laten weten dat je 1 bij je hebt is veel verstandiger.

[disclaimer]Ik heb niet alle posts gelezen, dus misschien herhaal ik iets.[/disclaimer]
Dat is zeker iets waar een hoop (inclusief mijzelf) rekening mee hebben gehouden. Het is een overweging die je zelf moet maken. En waar je dat kreng mee naar toe sleept :P
Zo heb ik een Eastpak rugzak met laptop-vak en geen echte laptoptas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

kopjethee schreef op woensdag 16 november 2005 @ 08:26:
Ik zou niet een heel herkenbare laptoptas kopen. Er lopen mensen rond die zo'n dure laptop heel interessant vinden en 'm je graag afhandig willen maken als ze een mogelijkheid zien. Het beste is om deze mensen niet in de verleiding te brengen. Een normale rugtas is wel OK (eventueel een soort beschermhoes om je laptop, voordat je 'm er in doet).
En dan heb je een niet herkenbare laptoptas en sta je bij de bushalte te wachten. Komt er een autootje voor de poster. Die gast zo van "laptop mee naar school?".
Kennelijk verraden afmetingen van een tas ook vrij snel wat erin zit, ondanks dat het ding verder niet herkenbaar is als laptoptas. Met gokken wat er in zit kom je een heel eind en dat is juist net hetgeen een gelegenheidsdief doet, de gok wagen.

Ik had de tas overigens gekocht omdat hij mooier is en ik er meer in kwijt kan dan in de bijgeleverde tas, niet omdat het ding minder herkenbaar zou zijn als laptoptas.

Ben het er wel mee eens dat je kat niet op het spek moet binden, dus laptop uit het zicht :)
Mijn favoriet is een gewone Jumbo of C1000 tas. Pronken met je laptop is misschien leuk, maar niet te veel mensen laten weten dat je 1 bij je hebt is veel verstandiger.
Als je kijkt naar een tas dan kun je vrij snel opmaken wat er in zit, zeker in de doorzichtigere plastic tassen van de Jumbo/C1000. Die tassen zijn ook dun en niet stevig, dus je laptop beschermen (daar koop je immers ook een tas voor) doet het dus totaal niet.
Je zult dus nog wel het e.e.a. moeten doen zoals laptop inpakken in bijv. een paar handdoeken.
Liever te vaak dan te weinig, laptops zijn uiterst gewilde items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 20:49

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Hier sleep ik mijn 12" in mee :) Apart laptopvak tegen de rug, met ritssluiting onder de schouderbanden, en een hoofdvak voor de rest :) Lekker compact en het bevalt prima.

Afbeeldingslocatie: http://a1480.g.akamaitech.net/f/1480/124/4h/images.ebags.com/images/Products/49450_546707_sq250.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a1480.g.akamaitech.net/f/1480/124/4h/images.ebags.com/images/Products/49450_bxlrg.jpg

(dat achterlijke GSM-vakje kan er gelukkig makkelijk af ;) )

De 15" PowerBook past er overigens net niet in; maar dat vind ik niet zo erg aangezien ik net besloten heb mijn 12" nog even te houden (nog teveel problemen met nieuwe 15", geheugen is achterlijk duur in november, en deze 12" doet het nog uitstekend)

[ Voor 23% gewijzigd door Whieee op 16-11-2005 16:23 ]

Launching containers into space

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.