[Transport] Neem je *book mee Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.712 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Matched: laptop, rugzak
Whieee schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:04:
Hier sleep ik mijn 12" in mee :) Apart laptopvak tegen de rug, met ritssluiting onder de schouderbanden, en een hoofdvak voor de rest :) Lekker compact en het bevalt prima.
Nice!

Ik zie dat het handvat bij de schouderbanden zit. Is dat niet irritant bij het dragen van de rugzak?
Dat het zeg maar in je rug prikt ofzo.

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 20:49

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Matched: rugzak
ppl schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:25:
[...]

Nice!

Ik zie dat het handvat bij de schouderbanden zit. Is dat niet irritant bij het dragen van de rugzak?
Dat het zeg maar in je rug prikt ofzo.
nee ik merk er helemaal niets van. Het handvat is dan ook totaal niet hard ;) Nu komt dat misschien ook omdat ik de tas niet erg hoog op de rug draag maar relatief laag.

Launching containers into space

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb een targus-tas voor mijn 15" notebook. (helaas geen Apple.)
Zit een vak/tas is apart voor de laptop en er is voor de rest nog plaats genoeg in voor boeken. Mijn PHP & java boeken passen er nog goed bij en die zijn (veel te) dik.

Het is een Targus rugzak van 30 euro ofzo. ( er is ook een 60 euro variant die beter zou moeten zijn?)

[ Voor 38% gewijzigd door endless op 17-11-2005 00:27 ]

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Matched: laptop, rugzak, 17
Anoniem: 159626 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 08:14:
Wow, die roze skin is best leuk opvallend :)
Vorige week toen ik ff een kleine meeting had in Panama Amsterdam zag ik ook inderdaad een aantal mensen direct kijken toen ik hem uit mijn tas graaide....

Sorry voor de slechte kwaliteit pic maar zo ziet ie er in real life uit,
Afbeeldingslocatie: http://www.aboutdj.nl/diversen/apple_sleeve_tafel.jpg

En dit is de groene variant die een collega dj van me heeft,
Afbeeldingslocatie: http://www.mnmldjs.com/images/sleeve/DSC03680.jpg

Ken ook nog iemand met een blauwe maar daar heb ik geen foto van :P
Anoniem: 153621 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:50:
tjeetje... wat hebben jullie allemaal van die overdreven grote /zware dingen voor een
simpele PB. Ik heb zelf o.a. die 17 inch en vervoer hem dagelijk niet in die dure Samsonite maar gewoon in een schoudertas van Hedrgen . Stevig, gescheiden compartimenten en draagbaar en makkelijk en... NIET duur!
Beter dan al die rugzakken die ik her en der zie...
Omdat ik tijdens het over mijn schouder gooien van de tas die ik hiervoor had (crumpler schoudertas) een sony vaio heb gesloopt.....
Daarnaast overkomt het mij altijd dat ik met een schoudertas overal tegen aan loop te stoten en dat vaak niet echt bevorderlijk is voor een laptop. En een rugtas is makkelijker op de fiets ;-)

[ Voor 41% gewijzigd door R2D2 op 17-11-2005 13:47 ]

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Anoniem: 37526

Geen matches
"Over je schouder gooien" ??

Hoe draag jij in hemelsnaam een tas? Door hem eerst een paar meter weg te gooien oid?

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Geen matches
Ik heb net een crumpler Double Charge groen met zwart gekocht voor mijn powerbook 15", echt een heerlijke tas. Die third leg is nog handig ook, vooral op de fiets. En hij is ook gelijk getest op waterdichtheid, want ik kwam in een verschrikkelijke hoosbui. Maar alles bleef mooi droog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Anoniem: 37526 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:13:
"Over je schouder gooien" ??

Hoe draag jij in hemelsnaam een tas? Door hem eerst een paar meter weg te gooien oid?
Ik draag een schoudertas..... euhm hoe noem je dat. Rechts naast mijn lichaam maar over mijn hoofd dus de band zit links :p

Was een ongelukkig gevalletje van die sony by the way. Ik stond destijds bij Dance Attack in de platenzaak en had net de nieuwe platen voor het weekend opgehaald. Ik pak mijn tas van de balie en houd de band vast maar slinger hem over mijn schouder heen, niets eens heel erg wild maar schijnbaar was dat tikje net genoeg om de zooi aan stront te helpen.

In de trein klap ik de vaio open om alvast de boekingen voor het weekend door te nemen en kom tot de conclusie dat het scherm zo dood is als een pier...... op zo'n moment kun je wel even door de grond zakken :p

Overigens heeft de vaio ook al een keer op de grond gelegen omdat deze sukkel zo slim was vergeten de rits dicht te doen. Pakte mijn tas op en boem daar lag ie....... sinds die tijd dus maar een rugzak en daarna nooit meer een oepsje gehad.

Daarnaast sjouwt platentas van pak hem beet 30 kilo en een tas met laptop niet echt fijn samen als ze beide over een schouder heen moeten. Rugtas is op zo'n moment een verademing ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 16:46
Matched: 17
Reind schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:44:
Ik heb de blauwe. Voor m'n 12" iBook. Best wel nuftige dingen om ze in te vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:26
Matched: laptop, 17
Reind schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:44:
[...]

Vorige week toen ik ff een kleine meeting had in Panama Amsterdam zag ik ook inderdaad een aantal mensen direct kijken toen ik hem uit mijn tas graaide....

Sorry voor de slechte kwaliteit pic maar zo ziet ie er in real life uit,
[afbeelding]

En dit is de groene variant die een collega dj van me heeft,
[afbeelding]

[...]

Omdat ik tijdens het over mijn schouder gooien van de tas die ik hiervoor had (crumpler schoudertas) een sony vaio heb gesloopt.....
Daarnaast overkomt het mij altijd dat ik met een schoudertas overal tegen aan loop te stoten en dat vaak niet echt bevorderlijk is voor een laptop. En een rugtas is makkelijker op de fiets ;-)
Dingen zijn inderdaad relaxt, heb er ook 1 (weliswaar niet voor een Apple) en die dingen voelen goed aan. Ik heb overigens de grijze met de groene ritssluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik mis alleen wel de schouderband, krijg je die er wel bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
Geen matches
Anoniem: 37526 schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:09:
Ik mis alleen wel de schouderband, krijg je die er wel bij?
Nee, die hoes is meer bedoelt om in een tas te doen. Er zitten ook geen punten op de hoes waar je een schouderband aan vast zou kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik snap het heel even niet :X

Dus je stopt je bookje eerst in zo'n hoesje, en dan in je tas? Dan kun je hem toch beter direct in je tas doen :? Dat scheelt een hoop geklooi met telkens hoesje erop, hoesje eraf enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-04 21:44
Geen matches
Ehm ja, alleen heb je dan wel meer kans dat je *Bookje gedeukt wordt door boeken etc. En mocht er wat vocht in je tas zitten, dan houdt die Second Skin (of vergelijkbaar) dat ook tegen.

Oftewel, het beschermt je Mac tegen de rest van de inhoud van je tas.

Ik heb zelf een Second Skin van Tucano, en 't werkt erg mooi :) Er zit iig weer een laagje tussen mijn iBook en de zware Calculusboeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matched: laptop
Ondanks ik niet kan begrijpen dat een simpel nylon hoesje deuken tegen kan gaan (daarnaast: een *bookje is toch beresterk?) kan ik begrijpen dat je hem tegen vocht wil beschermen :)

* Anoniem: 37526 heeft een standaard laptop-tas met door nylon gescheide vakken.

Daarnaast is mijn laptop spatwaterdicht, en kun je er met een auto overheen rijden. Ik denk niet dat ik een second skin nodig heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
The Evil Brain schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:10:
Ehm ja, alleen heb je dan wel meer kans dat je *Bookje gedeukt wordt door boeken etc. En mocht er wat vocht in je tas zitten, dan houdt die Second Skin (of vergelijkbaar) dat ook tegen.

Oftewel, het beschermt je Mac tegen de rest van de inhoud van je tas.

Ik heb zelf een Second Skin van Tucano, en 't werkt erg mooi :) Er zit iig weer een laagje tussen mijn iBook en de zware Calculusboeken ;)
Nou mijn Powerbook heeft anders toch 2 flinke deuken opgelopen ondanks dat hij toen in z'n second skin zat. Maarja toen viel hij ook wel van ruim 1.50m hoog via de rand van een tafel op de grond :)

Die groene/roze skins hierboven zijn wel vet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
Matched: laptop, 17
Anoniem: 37526 schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:32:
Ondanks ik niet kan begrijpen dat een simpel nylon hoesje deuken tegen kan gaan (daarnaast: een *bookje is toch beresterk?) kan ik begrijpen dat je hem tegen vocht wil beschermen :)

* Wutroe heeft een standaard laptop-tas met door nylon gescheide vakken.

Daarnaast is mijn laptop spatwaterdicht, en kun je er met een auto overheen rijden. Ik denk niet dat ik een second skin nodig heb ;)
De LaRobe hoezen (die ik ondere andere heb) zijn van een heel speciaal materiaaltje gemaakt. Het is een paar millimeter dik, vrij hard, maar het deukt wel in als je het indrukt. Na een paar minuten is zit het weer in de oude staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-04 18:07

wouterve

Swinger of States

Geen matches
Vandaag in de praktijk kunnen constateren dat second skins absoluut niet helpen tegen het indeuken van een PowerBook :P :X.

Plaats van onheil: parkeergarage, Parijs;
Modus operandi: tas met daarin PowerBook in second skin losjes over schouder geslingerd (te losjes, zo zou later blijken), onderwijl proberend de achterklep van de auto te openen. Tas glijdt van schouder, van ongeveer een meter hoogte, op de betonnen vloer van de parkeergarage. Boem.
Resultaat: Au! En niet alleen voor de PowerBook :P. Twee deuken, wat uitstulpingen en krassen rijker en een illusie over de schokbestendigheid van een skin armer, reed ik weer terug naar huis. Alwaar ik met een hamer de ergste uitstulpingen nog uit de behuizing heb kunnen kloppen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Geen matches
De schokbestendigheid was al niets meer dan een illusie omdat het zo zacht is dat het niets kan tegenhouden, daar is het veel te zacht en dun voor..

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeik el Pattat
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-04 00:28
Geen matches
wouterve schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:55:
Vandaag in de praktijk kunnen constateren dat second skins absoluut niet helpen tegen het indeuken van een PowerBook :P :X.

Modus operandi: tas met daarin PowerBook in second skin losjes over schouder geslingerd (te losjes, zo zou later blijken), onderwijl proberend de achterklep van de auto te openen. Tas glijdt van schouder, van ongeveer een meter hoogte, op de betonnen vloer van de parkeergarage. Boem.
Resultaat: Au! En niet alleen voor de PowerBook :P. Twee deuken, wat uitstulpingen en krassen rijker en een illusie over de schokbestendigheid van een skin armer, reed ik weer terug naar huis. Alwaar ik met een hamer de ergste uitstulpingen nog uit de behuizing heb kunnen kloppen :P.
Dan heb ik toch wat meer vertrouwen in mijn Crumpler school Hymn icm. de Crumpler Sleeve :)

PB 12" 768MB // PIV 2.8@stock 512MB Corsair Twinmos cas2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Geen matches
wouterve schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:55:

Gewoon een Be-eZ skin kopen. Zijn dikker en van een soort schuimrubber gemaakt die wel het 1 en ander kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-04 18:07

wouterve

Swinger of States

Geen matches
Die LaRobe-dingen zien er inderdaad netjes uit. Ik zal er eens over nadenken. De PowerBook werd tot nu toe altijd vervoerd in dit ding:

Afbeeldingslocatie: http://a1480.g.akamaitech.net/f/1480/124/4h/images.ebags.com/images/Products/50180_sq250.jpg

En dat ding stak dan vervolgens weer in een redelijk normale schoudertas.

Maar dingen die me door deze mini-crash al zijn opgevallen: een rits die sluit aan de achterkant van een PowerBook is niet handig, zorgt alleen maar voor een extra zware deuk en een kapotte rits; en een extra bescherming door middel van een versteviging binnenin aan de achterkant (of daar in ieder geval geen rits) zou ook welkom zijn. Dat zijn dingen die ik zeker even meeneem op de zoektocht naar een nieuwe, iets meer schokbestendig omhulsel. Naast het feit dat user errors in het vervolg ook uitgebannen dienen te worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Geen matches
Tis dat ik mijn cam niet heb hier in huis maar een glas in de be-ez skin overleeft een val vanaf 2,5 meter hoogte (van trap naar beneden).

Die dingen deuken in en absorberen de klap als het ware. Tis nogal vreemd spul maar het werkt wel degelijk. Ik ga alleen niet voor je uit testen tot hoe ver het werkt met mijn iBook er in ;-)

Overigens is een rugtas in plaats van een schoudertas ook aan te bevelen, het scheelde bij mij in ieder geval een hele hoop stoot werk in de trein e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het overigens wel grappig dat mensen hier meer dan honderd euro uitgeven aan een tas die "er niet als een laptoptas uitziet of "die mijn *book beschermt".

Voor een paar tientjes meer heb je al een all-risk verzekering, dan kun je smijten, gooien en alles doen met je *book, want hij is toch verzekerd :) Zefs als je hem laat stelen!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 22-11-2005 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Nou als je elke maand om een nieuwe *book komt vragen bij je verzekeringsmaatschappij vinden ze dat niet zo leuk hoor :p
En ik heb een crumpler tas idd gekocht omdat die er niet als een laptop tas uitziet, want ik vind die niet echt mooi. Maar iemand die echt een laptop wil stelen herkent heus wel mijn crumpler als een laptoptas.
Ik ben trouwens niet tegen het verzekeren van je laptop hoor, ik zit er ook over na te denken. Hoeveel kost dat dan ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Geen matches
Vreemd, ik zou toch zweren dat ik maar in 1 keer op verstuur bericht heb geklikt :?

[ Voor 90% gewijzigd door Spits op 22-11-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spits schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:00:
Nou als je elke maand om een nieuwe *book komt vragen bij je verzekeringsmaatschappij vinden ze dat niet zo leuk hoor :p
En ik heb een crumpler tas idd gekocht omdat die er niet als een laptop tas uitziet, want ik vind die niet echt mooi. Maar iemand die echt een laptop wil stelen herkent heus wel mijn crumpler als een laptoptas.
Ik ben trouwens niet tegen het verzekeren van je laptop hoor, ik zit er ook over na te denken. Hoeveel kost dat dan ongeveer?
Nah, elke maand? Hoevaak heb je nou een ongeluk gehad?

Verder was bij mijn laptop de 3 jaar garantie en verzekering included, en betaalde ik 200 euro om deze te verlengen naar 4 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 22:20
Geen matches
verzekeren kost 2,50 per maand bij een abn-amro studentenpakket

aansporen tot fraude lijkt me nou niet zo slim

[ Voor 29% gewijzigd door Murcielago op 22-11-2005 10:09 ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik heb ooit geinformeerd wat het zou kosten voor en laptop van ongeveer 2000euro(pb 15") om te verzekeren. Kwam (bij DVV, België) neer op ong 70euro per jaar, nog geen 6euro per maand dus.

"De hoofdwaarborg verzekert elektronische apparatuur (hardware) tegen diefstal en alle onvoorziene en plotse materiële schade. De waarborg is wereldwijd geldig voor draagbaar materiaal, zowel tijdens verblijf als transport."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Aansporen tot fraude :? Hoe bedoel je dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80529

Geen matches
"(...) hem laat stelen."

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 80529 op 22-11-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Mogelijk een verkeerde woord-keuze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03:13

Nitai

Live the life you love.

Oxi schreef op woensdag 16 november 2005 @ 09:06:
[...]

Dat is zeker iets waar een hoop (inclusief mijzelf) rekening mee hebben gehouden. Het is een overweging die je zelf moet maken. En waar je dat kreng mee naar toe sleept :P
Zo heb ik een Eastpak rugzak met laptop-vak en geen echte laptoptas. :)
Ik heb ook gewoon een Eastpak rugzak :) De mijne gaat in een Second Skin, en het lukt nog prima!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Anoniem: 37526 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 07:44:
Ik vind het overigens wel grappig dat mensen hier meer dan honderd euro uitgeven aan een tas die "er niet als een laptoptas uitziet of "die mijn *book beschermt".

Voor een paar tientjes meer heb je al een all-risk verzekering, dan kun je smijten, gooien en alles doen met je *book, want hij is toch verzekerd :) Zefs als je hem laat stelen!
Tot dat je eens goed naar de tekst van de polis kijkt en dingen ziet staan als "niet verzekerd in gebouwen zoals scholen" of "alleen binnen Nederland".

Ik heb aardig wat van die verzekeringen gezien waarbij de inboedelverzekering een veel betere dekking is dan zo'n aparte verzekering. Die inboedel werkt alleen in huis, sja, dat is helaas dus ook zo met al die andere verzekeringen. Je kunt dus beter 10 euro besparen en een goede tas kopen en voorzichtig met je laptop omgaan dan een verzekering afsluiten.

Het feit dat de laptop praktisch alleen binnenshuis gedekt was, was voor mij de reden om een verzekering zo ver mogelijk links te laten liggen. Het is veel geld uitgeven aan iets dat gigantisch beperkend is.

Over die skins:
Ik dacht dat die dingen alleen gebruikt werden om krassen van de laptop tegen te gaan als hij in een tas ging. Meeste laptoptassen hebben dan wel een apart laptopvak maar die is vaak ook niet veel anders als zo'n skin, meeste wat dikker (2 skins). Ik denk dat het aardig een illusie is om te denken dat een tas je laptop tegen stoten en vallen beschermd. Het gaat tot op zekere hoogte en die is niet bijster hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Laatst online: 05-01 08:09

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Geen matches
Heeft iemand de Booq Vyper

Afbeeldingslocatie: http://image.www.rakuten.co.jp/mjsoft/img10391179365.jpeg

Dit lijkt mij de beste en voordeligste sleeve voor mijn iBook.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Wow, die is wel heel erg mooi :o

Is er nog ruimte voor je adapter en muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:17
Geen matches
lijkt me alleen een sleeve ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Whoops, ik zag het scharnier aan voor een handvat, ik vond hem nogal klein :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122281

Geen matches
Sage schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:13:
[...]

Welke tas is dat en waar heb je hem gekocht? Heb net een PB 15" en mijn eastpak heeft het net begeven. (lees=doormidden gescheurt). :)
Misschien een laat antwoord, maar ik heb hem gekocht bij de online Apple store ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Om geen vervuild forum te krijgen heb ik er maar voor gekozen om hier men vraag te stellen: Hoe vervoeren jullie je muis? Ik heb sindskort een Apple Wireless mouse. Als ik heb gewoon in men laptop-rugzak stop ben ik bang dat ik hem teveel beschadig. Iemand een oplossing? En een plastic boterhamzakje vind ik geen oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik stop m'n muis gewoon in een vakje van m'n rugzak, geen omhulsel omheen :) Heb hem al een aantal maanden, kan hij goed tegen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-04 10:45
Geen matches
Mijn tas heeft allemaal losse vakjes voor dat soort dingen :) Maar als je bang bent voor een krasje ofzo dan kun je misschien beter je mis in een vitrinekast zetten, bij gebruik hoort nu eenmaal slijtage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-04 14:30

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Je hebt van die hippe laptopmuizen met plastic omhulsel voor vervoer. Zit er aan te denken zoiets te kopen. Ik heb nu goedkope muis, maar ben bang dat ik em keer kapot in m'n tas vind. (M'n tas is beetje vol en muis kan geplet worden)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

awwexl schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:40:
Om geen vervuild forum te krijgen heb ik er maar voor gekozen om hier men vraag te stellen: Hoe vervoeren jullie je muis? Ik heb sindskort een Apple Wireless mouse. Als ik heb gewoon in men laptop-rugzak stop ben ik bang dat ik hem teveel beschadig. Iemand een oplossing? En een plastic boterhamzakje vind ik geen oplossing!
Even creatief zijn hé.

Wat dacht je van een cameratasje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Laatst online: 26-04 10:56

ddZ

Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/kdq437.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Geen matches
Die heb ik ook voor mijn 12" iBookje, maar dan in het rood :) Fijne dingen zijn dat he?

En als je je afvraagt welk model het is: het is de Second Skin van Tucano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Crumpler Roll-o-notes (€64,- nieuw via eBay)

Afbeeldingslocatie: http://pics.oceserver.nl/oxi/R-O-N-open-thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pics.oceserver.nl/oxi/R-O-N-dicht.thumb.jpg

Eindelijk eens pics gemaakt van mijn nieuwe laptop/school-tas. Hier kan naast de Powerbook 12" nog een multomap of een stapel papier of een boek. Als er meer mee moet dan heb ik nog wel een laptop-rugzak. :)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Geen matches
Woei, mooie tas, mooie PowerBook, mooie foto's! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

The Evil Brain schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:08:
Die heb ik ook voor mijn 12" iBookje, maar dan in het rood :) Fijne dingen zijn dat he?

En als je je afvraagt welk model het is: het is de Second Skin van Tucano.
Ik heb er ook 1, maar beschermt toch niet genoeg.
Daarom ga ik binnenkort een iets steverige hoes kopen van Crumpler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:33
Geen matches
@ awwexl: gewoon een katoenen halfsokje nemen
voor je staartloze muis, werkt prima. Helaas zijn de
iPodsokjes van Apple zelf iets te klein.

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Deacon schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:16:
Heeft iemand de Booq Vyper

[afbeelding]

Dit lijkt mij de beste en voordeligste sleeve voor mijn iBook.
even een oud bericht quoten......voordelig vind ik m niet, maar "de beste" ben ik met je eens denk ik

heb jij deze ondertussen gekocht??? zoja, waar? macintoys verkoopt alleen de M en S, terwijl ik de L nodig heb......
Whieee schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:04:
Hier sleep ik mijn 12" in mee :) Apart laptopvak tegen de rug, met ritssluiting onder de schouderbanden, en een hoofdvak voor de rest :) Lekker compact en het bevalt prima.

[afbeelding]
en dit vind ik de mooiste rugzak die ik in heel dit topic gezien heb !!!
gelukkig is Samsonite overal te koop, dus zoiets moet ik wel zien te vinden.....hopelijk krijg ik er wel mn 15" Acer in (jawel ik ben een ketter! geen Apple :o )

[ Voor 44% gewijzigd door Noedelsupke op 29-01-2006 05:06 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Afbeeldingslocatie: http://cgi.zdnet.fr/shopping/picts/I292365.jpg

Ik neem mijn 12" iBook hierin overal mee naartoe. Goedkoper én steviger dan een Tucano SecondSkin, die ik eerst op het oog had. Daarna gaat het gewoon in mijn rugzak of in mijn "postbode-achtige" schooltas.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Geen matches
maar... wat is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71569

Geen matches
Een kledingstuk voor je *Book :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Geen matches
dat snapte ik.. maar was handig als ie meteen en merk/type/linkje/meer info erbij had gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Aangezien ik met mijn fiets wil gaan werken binnenkort ben ik op zoek naar een fatsoenlijke rugzak die tevens een goede bescherming biedt voor mijn iBook 12". Ik heb na vele zoektochten de volgende twee op het oog:

Axio Fuse Hardpack
Afbeeldingslocatie: http://www.coolusb.ca/images/lap-fuse2.jpg

Voordelen:
-De vakkenindeling is flexibel
-Goedkoper dan de Tekno
-Meer inhoud dan de Tekno

Nadelen:
-Polyethelen ipv polycarbonate (niet zo stevig materiaal)
-Laptop zit direct tegen de bescherming aan, dus kan redelijk snel deuken of beschadiging oplopen
-Minder geschikt voor papieren en boeken?
-Afwerking is neutraler dan de Tekno

Axio Tekno Hardpack
Afbeeldingslocatie: http://www.coolusb.ca/images/lap-tekhpslv.jpg

Voordelen:
-Polycarbonate dus stevig materiaal
-Laptop zit op rug ipv tegen de bescherming aan, dus minder kans op deuken etc.
-Beter geschikt voor papierwerk en boeken?

Nadelen:
-Duurder dan de Fuse
-Minder inhoud
-Indeling is (minder) flexibel
-Opvallende afwerking, iedereen weet dat je iets belangrijks meeneemt!

Enfin, ik vind het een erg moeilijke keuze worden, zijn er mensen die met beide ervaring hebben? Ik wil graag één dezer de rugzak kopen, dus als er mensen nog input hebben dan hoor ik het graag!

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
"-Opvallende afwerking, iedereen weet dat je iets belangrijks meeneemt!"

Dit lijkt mij afhankelijk van je postuur een erg belangrijke keuze. Ik zou zelf trouwens de Tekno nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

Geen matches
Anoniem: 37526 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:12:
"-Opvallende afwerking, iedereen weet dat je iets belangrijks meeneemt!"

Dit lijkt mij afhankelijk van je postuur een erg belangrijke keuze. Ik zou zelf trouwens de Tekno nemen.
Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit, als ik trouwens de raincover (die er hopenlijk bij zit) overheen trek dan wordt ie al een stuk minder opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 20:49

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

ViperGTS schreef op zondag 29 januari 2006 @ 05:01:
[...]
en dit vind ik de mooiste rugzak die ik in heel dit topic gezien heb !!!
gelukkig is Samsonite overal te koop, dus zoiets moet ik wel zien te vinden.....hopelijk krijg ik er wel mn 15" Acer in (jawel ik ben een ketter! geen Apple :o )
Dan kan ik je vertellen dat dat NIET past. Een 12" iBook/PowerBook gaat prima, en ik heb er met wat moeite ook nog een 14" iBook ingekregen, maar zowel een 15" PowerBook als een MacBook Pro als een (ketter alert) 15" NEC Versa P520 (TU/e student ;) ) past niet. Maar wellicht is er een iets groter model van dezelfde tas :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

Geen matches
Het is trouwens wel belachelijk dat het prijsverschil tussen de VS en Europa zo ontzettend groot is. Ik kan wel proberen er eentje in de VS te kopen, maar dan krijg je natuurlijk weer allemaal invoerrechten en heffingen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Dutch schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:24:
Het is trouwens wel belachelijk dat het prijsverschil tussen de VS en Europa zo ontzettend groot is. Ik kan wel proberen er eentje in de VS te kopen, maar dan krijg je natuurlijk weer allemaal invoerrechten en heffingen........
Tel de douanekosten, de BTW en de verzendkosten bij de amerikaanse prijs op en je hebt meestal exact de nederlandse prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Geen matches
Dutch schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:24:
Je bent niet de eerste die het daar over heeft.
Apple hardware is daar trouwens niet zo goedkoop als je zou denken. De belasting verschilt per staat, vandaar dat de prijs zo laag lijkt. Naar nederland heb je inderdaad al die rechten en heffingen waardoor je precies op de hollandse prijs uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch

Dutch

Alfisti

Geen matches
Ik ga de Fuse ga kopen, bedankt voor alle input. Zal wel wal commentaar schrijven als ik heb 'm uiteindelijk in mijn bezit heb!

[ Voor 6% gewijzigd door Dutch op 24-03-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtbrainz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 08:30
ik heb mijn mbp in deze targus zitten:

Afbeeldingslocatie: http://www.targus.com/uk/product_images/TSB212_cases_b.jpg

doet het goed, ook als niet-laptop-tas (heb 'm zonder laptop mee op vakantie gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
De Booq PowerSleeve, is dat nou een hoesje, of een complete tas?

En zo ja, past daar dan nog wel een adapter bij? Want anders lijkt het mij ook vrij nutteloos ;)

Ik zoek alvast voor in de toekomst een mooie kleine verticale tas, waar exact alles in past wat ik nodig heb (Muis, iBook, Adapter, Oordopjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Geen matches
Een beetje een kick, maar gisteren m'n Tucano Second Skin PB 12" vervangen voor deze puppy:

Afbeeldingslocatie: http://www.bitolithic.com/images/bags/protectionpack.jpg

Het bevalt perfect! Ik kreeg er zelfs een extra hoesje plus beschermdoekje bij. Ben er blij mee, nu kan ik m'n Powerbook ook opendoen zonder er hem helemaal eruit te halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Nitai op 08-06-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 23:20
Geen matches
Zijn die Crumpler tassen ook ergens in het echt te bezichtigen (winkel oid)? (regio breda-rotterdam-denhaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Geen matches
Crumpler heeft een winkel in Rotterdam. Ben er een keer langs gelopen. Weet alleen niet hoe die straat heet.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Geen matches
The_Cure schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:29:
Zijn die Crumpler tassen ook ergens in het echt te bezichtigen (winkel oid)? (regio breda-rotterdam-denhaag)
Ga naar een apple-center, die hebben ze vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfpunk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05-2021

surfpunk

*apple macBook*

Geen matches
beetje uit de richting, maar in Utrecht op de oude gracht zit een crumpler store...

Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Geen matches
The_Cure schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:29:
Google zegt: "Er zit een Crumpler-store in Den Haag, Prinsestraat 73, schuin tegenover Cremers"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 23:20
Geen matches
Stom, zie het nu ook staan; staat gewoon op de site :z :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109248

Geen matches
http://www.macintoys.nl/artikelen/portable/armoralu.php

Wat vinden jullie van zoiets? Opzich is het wel stoer, alleen denk ik dat je er ook wel de aandacht meetrekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Daarnaast zou ik het niet in de trein laten liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

Matched: rugzak, 17
:/ gaan jullie de bergen ofzo in?
Ik zie rugzakken en allemaal koffers alsof er een expeditie op touw wordt gezet?
Waarom hebben jullie niet gewoon een notebook tas voor de 15/17 inch PB's met
voldoende vakken zodat je alles erin kan doen.
Ik heb deze en alles past erin,
is stevig en beschermd tegen alles wat maar schade kan berokkenen.
En dat voor maar € 69,-! :O

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 15-06-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Anoniem: 109248 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:39:
http://www.macintoys.nl/artikelen/portable/armoralu.php

Wat vinden jullie van zoiets? Opzich is het wel stoer, alleen denk ik dat je er ook wel de aandacht meetrekt...
Vet ding.. maar ik kan me er als student denk ik niet mee vertonen. Qua aandacht valt het wel mee denk ik.. je ziet aan de buitenkant niet dat er een laptop in zit. Een Crumpler in een opvallende kleur trekt waarschijnlijk net zo veel aandacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
Anoniem: 153621 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:08:
:/ gaan jullie de bergen ofzo in?
Ik zie rugzakken en allemaal koffers alsof er een expeditie op touw wordt gezet?
Waarom hebben jullie niet gewoon een notebook tas voor de 15/17 inch PB's met
voldoende vakken zodat je alles erin kan doen.
Ik heb deze en alles past erin,
is stevig en beschermd tegen alles wat maar schade kan berokkenen.
En dat voor maar € 69,-! :O
Het voordeel van de meeste tassen die hier voorbij komen is dat het niet meteen lijkt alsof er een laptop inzit, een Crumpler tas valt een stuk minder op dan een tas waar groot HP op staat :P

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

ik heb een Crumpler tas (cheesy disco) en die heb ik genomen omdat ie niet zo opvalt als laptoptas en omdat ik er nog dingen bij kan stoppen als ik naar school ga. Dan moet ik niks extra meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-02 15:48

airliner

Swell

ik heb een heerlijke tas van delsey, echt super kwaliteit, laptop compartiment is volledig padded (kan ff niet op het woord komen)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ab5580cf5aa4aeec5fa65ab25ca1e298/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/df7b44a5fc78318aa655c4533d82a70a/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f23c4435e7321be15aebec9c481b7423/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/66f9450323fe91974d24e7717887e17a/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/21ed8ab1209eb7894c78c744c62f0f72/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fb9eb32b0e5555e331f6023aa8d541b6/thumb.jpg

50 euries op schiphol :9

[ Voor 87% gewijzigd door airliner op 19-06-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163173

Dear Tim Van Damme,

Thanks again for your order. We hereby confirm that your order has been prepared for shipping, and will leave our warehouse in Hassloch/Germany within 48 hours.

1 Vyper XL2, black 47,37 EUR = 47,37 EUR
Nu m'n MBP17" nog...

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 163173 op 19-06-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjempie
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Geen matches
ik heb op http://wrappers.typepad.c...macbook_sleeve/index.html laatst een sleeve voor mijn nieuwe macbook besteld en zie hieronder de foto's:

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/55/170736537_d9310efef7.jpg?v=0

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/71/170736534_61441a3b02.jpg?v=0

ik heb 'm vooral genomen om krassen te voorkomen, en ik stop 'm bij vervoer dus nog steeds in mijnn crumplertas.. maar ziet er wel stoer uit met custom tekst erop.. dus nu dus met mijn eigen naam....

En ja,... als je heel handig bent kan je het misschien ook zelf maar ik ben lui dus.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ziet er meer uit als een kussensloop :s
n/o!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
sjempie schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:37:
ik heb op http://wrappers.typepad.c...macbook_sleeve/index.html laatst een sleeve voor mijn nieuwe macbook besteld en zie hieronder de foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

ik heb 'm vooral genomen om krassen te voorkomen, en ik stop 'm bij vervoer dus nog steeds in mijnn crumplertas.. maar ziet er wel stoer uit met custom tekst erop.. dus nu dus met mijn eigen naam....

En ja,... als je heel handig bent kan je het misschien ook zelf maar ik ben lui dus.... 8)
Je moet eens weten hoe jaloers ik ben dat jij je Macbook al hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjempie
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Geen matches
Anoniem: 37526 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:50:
[...]

Ja, kan ik mij voorstellen. Ondanks dat ik superblij ben dat ik 'm al heb voel ik me ook wel wat lullig dat ik 'm al wel heb terwijl jij 'm in de zelfde winkel een paar uur eerder hebt besteld.... maar ja als ik bel en vraag of hij binnen is, en ze zeggen ja dacht ik er vanuit te kunnen gaan dat jij 'm dan ook al zou hebben.. maar nee dus...

hebben ze jou al wel kunnen vertellen wanneer hij dan wel binnenkomt? want ik heb toen nog een keer gebeld en aangedrongen dat ze even kijken of zij ook al een trak&trace hadden voor de verzending vanuit China en die konden ze gewoon opzoeken... voordat hij bleek te zijn binnengekomen gaven zij aan 3 of 4 juli... misschien is dat die van jou dan wel... maar ze kunnen het dus opzoeken... bellen maar lijkt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Laatst online: 25-04 07:39
Geen matches
Weet iemand een (online)winkel die de La Robe bescherming/sleeve voor Apple 13" MacBook WEL op voorraad heeft?

Ik heb al verschilende (online)winkels geprobeerd....

Online:

Apple Store - NIET
www.macstuff.nl - NIET

Offline:

Apple centre A-MAC Utrecht - NIET
Apple centre HTR - NIET
RAF/Staffhorst Utrecht - NIET

Dit schiet echt niet op zo.... |:( 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
sjempie schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 08:43:
[...]

Ja, kan ik mij voorstellen. Ondanks dat ik superblij ben dat ik 'm al heb voel ik me ook wel wat lullig dat ik 'm al wel heb terwijl jij 'm in de zelfde winkel een paar uur eerder hebt besteld.... maar ja als ik bel en vraag of hij binnen is, en ze zeggen ja dacht ik er vanuit te kunnen gaan dat jij 'm dan ook al zou hebben.. maar nee dus...

hebben ze jou al wel kunnen vertellen wanneer hij dan wel binnenkomt? want ik heb toen nog een keer gebeld en aangedrongen dat ze even kijken of zij ook al een trak&trace hadden voor de verzending vanuit China en die konden ze gewoon opzoeken... voordat hij bleek te zijn binnengekomen gaven zij aan 3 of 4 juli... misschien is dat die van jou dan wel... maar ze kunnen het dus opzoeken... bellen maar lijkt mij!
Je hoeft je niet lullig te voelen hoor :)

Ik ben al eens in de winkel geweest, en toen deed de track&trace verder niks. Ik wacht verder wel, ik heb momenteel al een mooi desktopje, en een Macbook is eigenlijk meer luxe voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120767

Geen matches
Denken jullie dat 54.90 euro voor een Tucano Work Out Sleeve voor de MacBook een eerlijke prijs is? Die voor de iBook gaat al voor 38 euro de deur uit zie ik. 't is wel een mooie sleeve.

als Belg kom ik het hier even vragen aan de prijsbewuste noorderburen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 120767 op 22-06-2006 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Geen matches
Anoniem: 37526 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:50:
[...]

in de tijd dat jij op je MacBook wacht, heb ik er al 2 gehad :P :>.
Mijn MB zit in een zelfgemaakte sleeve, binnenstof is een zache witte stof, buitenstof is een bordeauxrode ribbeltjesstof. Ik ben er nog niet uit of dit tijdelijk is of niet, want nog geen mooie tas tegengekomen voor de MB.

ik zal even kijken waarmee ik een foto kan maken

edit: haha ik heb alleen de isight op mn MB om een foto mee te maken :P
Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/6607/foto25ee.jpg
(zelf genaaid! het zijn 2 veschillende soorten lappen stof die ik aan elkaar heb genaaid (wat best lastig is, maar mn moeder heeft me goed begeleid) en deze zet ik overigens in een rode eastpack

[ Voor 26% gewijzigd door randje op 23-06-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
Geen matches
Iemand al wat meer gehoord over de BE-EZ LaRobe sleeves voor de MacBook???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Geen matches
Wat Burkan zegt...

Al weken ben ik op zoek naar zo'n sleeve. Vaak genoeg van Apple resellers te horen gekregen dat hij nog in de bestelling is, misschien volgende week... Doordat ik geen sleeve heb, zitten er al heel veel krassen op m'n Macbook (geen kleine krasjes die krijg je toch wel, maar duidelijke diepe krassen). Heeft iemand meer duidelijkheid over de sleeves van Tucano of La Robe?

En, weet iemand of (en waar) deze sleeve te koop is: Vaio sleeve

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
Geen matches
wilmundo schreef op maandag 26 juni 2006 @ 00:32:
En, weet iemand of (en waar) deze sleeve te koop is: Vaio sleeve
Je zou eens kunnen kijken bij je locale RAF/Staffhorst. Daar zouden ze nog wel eens kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik kom net van een festival thuis en wat ligt hier op mij te wachten....

M'n Booq Vyper XL2!!!! Prachtding, 200% z'n geld waard!!
Binnenkant heeft lichtjes een "sterretjes-effect"

Prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163173 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:15:
Ik kom net van een festival thuis en wat ligt hier op mij te wachten....

M'n Booq Vyper XL2!!!! Prachtding, 200% z'n geld waard!!
Binnenkant heeft lichtjes een "sterretjes-effect"

Prachtig!
foto? :Y) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morgen, beloofd! (M'n MBP 17" dat erin moet komen is wel pas voor volgende maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hou ik je aan! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Zoals beloofd...

Witte spikkels is geen stof, maar eerder sterretjes :)

HQ voor de geilers onder ons...

Afbeeldingslocatie: http://maxvoltar.be/booq/booq1b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://maxvoltar.be/booq/booq2b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://maxvoltar.be/booq/booq3b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Anoniem: 163173 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:37:
Zoals beloofd...

Witte spikkels is geen stof, maar eerder sterretjes :)

HQ voor de geilers onder ons...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
haha, ik moest meteen even checken of ik ook die "sterretjes" had in mijn Vyper sleeve, maar ik heb ze ook :)

was me niet eerder opgevallen :+

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-04 20:14

slazh

Here To Stay

Heeft iemand al een NL adres voor de LArobe Classic sleeves voor MacBook?

It.be heeft ze wel leverbaar (net even gemailed); http://www.itpro.be/produ...?articleno=2017&catno=179 .. vraag me alleen of ze al in Nederland leverbaar zijn, en wat ze dan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:00

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Geen matches
Apple Centre Passage te Den Haag meldde mij eergisteren dat ze sleeves op voorraad hadden en deze week nog verschillende leveringen verwachten (verschillende kleuren/merken).

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matched: rugzak, 17
MBP 17" eindelijk besteld, Booq Vyper XL net droog van het kwijlen, kom ik tot de constatatie dat ik geen enkele rugzak/schoudertas heb waar deze ingaat... Ben op dit vlak nochtans een kleine freak (+/- 15 zakken of tassen met een minimum waarde van 50EUR)... Kan iemand me een goede rugzak/schoudertas aanbevelen? Ben bereid er geld aan te geven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Geen matches
Vanmiddag een sleeve besteld bij macwinkel.nl
Ik krijg em woensdag binnen, het is de tucano second skin in het rood.
Ik had gehoopt op LaRobe, maar die zal ik wel kopen als die een beetje fatsoenlijk leverbaar is.
Nu wilde ik gewoon bescherming want een handdoek staat niet echt professioneel.
Btw, de site komt niet overeen met de actuele voorraad, dus ff naar ze bellen kan handig zijn.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.