"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
Anoniem: 181350
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Anoniem: 510
Zou je me kunnen vertellen hoeveel dikker het geheel ervan wordt? Mijn PowerBook 12" past namelijk net in m'n rugtasje (sheep scarer) als ik er een sleeve (wel zo'n dik neopreenen ding) omheen doe, en het zou lullig zijn als de MacBook niet meer gaat passen als er een Wrapper omheen zit. Heb ze zelf al gevraagd maar ze reageren niet echt op m'n mail...Te druk met naaien denk iksjempie schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:37:
ik heb op http://wrappers.typepad.c...macbook_sleeve/index.html laatst een sleeve voor mijn nieuwe macbook besteld en zie hieronder de foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb 'm vooral genomen om krassen te voorkomen, en ik stop 'm bij vervoer dus nog steeds in mijnn crumplertas.. maar ziet er wel stoer uit met custom tekst erop.. dus nu dus met mijn eigen naam....
En ja,... als je heel handig bent kan je het misschien ook zelf maar ik ben lui dus....
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 510 op 14-07-2006 00:42 ]
Anoniem: 163173
Muhaha mijn collectie is bijna compleetDear Tim Van Damme MaxVoltar,
Thanks again for your order. We hereby confirm that your order has been prepared for shipping, and will leave our warehouse in Hassloch/Germany within 48 hours. Please note that Standard shipments going outside Germany may take 1-3 weeks and cannot be tracked. FedEx shipments take about 1-3 days and are trackable.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 163173 op 18-07-2006 13:10 ]
Om mijn nieuwe aanwinst netjes mee te kunnen nemen kwam ik deze tassen tegen:
Belkin NE-MS 15.4'' Canvas Messenger Khaki / Brown

Laptopafmetingen: Max. 35,6 x 28 x 3,8 cm
Prijs: € 36,00
Heeft iemand ervaring met deze tas?
Anders een extra sleeve eromheen voor een snug-fit
Anoniem: 81539
Weet je al of ze in Nederland leveren? En weet iemand waar ik anders snel (morgen of vrijdag) aan een la robe sleeve kan komen?slazh schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:48:
Heeft iemand al een NL adres voor de LArobe Classic sleeves voor MacBook?
It.be heeft ze wel leverbaar (net even gemailed); http://www.itpro.be/produ...?articleno=2017&catno=179 .. vraag me alleen of ze al in Nederland leverbaar zijn, en wat ze dan kosten.
Okay ze leveren niet in Nederland
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 81539 op 26-07-2006 18:39 ]
Heb deze tas ook, (is te koop bij mediamarkt) Bevalt prima, onderkant is ook wat dikker en genoeg ruimte voor wat andere dingen, maar kunt hem dus bij de mediamarkt ook zelf bekijkenMr1ncr3d1bl3 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:59:
Ik sta op het punt een macbook aan te schaffen, terwijl ik al in het bezit van van een goede Asus laptop... Deze vind ik echter net te groot / lomp om mee te zeulen in de trein iedere dag (breda - r'dam).
[afbeelding][afbeelding]
Anoniem: 182401
Hoi Max,Anoniem: 163173 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:42:
Net een rugzak besteld, de Booq Boa XL 2006 (lees de reden waarom hierboven) vanuit Duitsland, verwacht hem binnen een dikke week hier, zal er ook HQ pics van nemen!
[afbeelding]
Ik zit te twijfelen tussen een rugtas (Boa/Python) of een schoudertas (Folee). Nou vroeg ik me af waarom jij voor de Boa hebt gekozen.
Zit er in de Boa genoeg ruimt om ook nog eventuele schoolspullen mee te nemen?
MvG

Camera kan ik altijd bij me hebben met m'n 12" powerbook
With room to spare!!!
Alleen 1 nadeeltje. De prijs... ik moet gelijk 3 weken leven op water en brood
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ouh.. zit er er goed uit, en goed leverbaar.. Jeroen wil er ook een! Maar hoe zit het aan de binnenkant? Komt de rits niet tegen de laptop aan? Zit er een flapje tussen o.i.d ter beschrerming? alvast bedankt! Oh.. wat is ie gaaf!Anoniem: 163173 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:37:
Zoals beloofd...
Witte spikkels is geen stof, maar eerder sterretjes
HQ voor de geilers onder ons...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vyper XL2
Prachtige sleeve, rits zit inderdaad aan de binnenkant, maar raakt de MacBook Pro niet. Zeer stevige behuizing, ook al is ie zo dun!
2006 Boa XL
Om eerlijk te zijn was ik even verschoten van het formaat als ie uit de doos kwam, maar dat valt goed mee als je even logisch nadenkt, moet namelijk ook een 17" laptop in (er zijn ook kleinere versies van de Boa)! Maar eenmaal op je rug lijkt hij helemaal niet groot of log.
Het interne ervan is prachtig, momenteel loop ik met 2x een laptop (17" en 15") rond + 2x voeding en 1x muis, en dan heb ik nog maar 2 compartimenten van de 3 gebruikt (én alle draden hebben een mooi apart zakje). Ook m'n iPod heeft een apart zakje + ik kan ik het voorste compartiment nog 2 schoolboeken van 200 pagina's steken.
Het is echt ongeloofelijk wat er allemaal in past + is enorm comfortabel om te dragen!
Hopelijk kan je met dit wat verder
Het beste zou nog altijd zijn moest je het 2006 Boa XL System kopen, dan krijg je er nog een nifty iPod case bij (tijdelijke aanbieding) in dezelfde stof als je rugzak en sleeve!!
*edit: de zakken waren beide binnen anderhalve week geleverd vanuit Duitsland terwijl ik met een overschrijving heb betaald
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 163173 op 28-07-2006 10:35 ]
Hier kan ik zeker verder mee. Ik zit echt zwaar te twijfelen tussen de Boa en de Folee nu. Een rugtas is erg makkelijk met stukken wandelen, maar ik vraag me af of er niet gemakkelijk uit gejat kan worden (omdat ik nogal eens op een station rond loop).Anoniem: 163173 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 10:34:
2006 Boa XL
Hopelijk kan je met dit wat verder
Het beste zou nog altijd zijn moest je het 2006 Boa XL System kopen, dan krijg je er nog een nifty iPod case bij (tijdelijke aanbieding) in dezelfde stof als je rugzak en sleeve!!
*edit: de zakken waren beide binnen anderhalve week geleverd vanuit Duitsland terwijl ik met een overschrijving heb betaald
En waarom had je zelf niet het Boa XL System gekocht? Want nu heb je toch ook een sleeve en tas gekocht? Wat was voor jou de reden om het apart te bestellen?
Oh en voor diefstal moet je je geen zorgen maken, laptop zit achter een rits en dan nog eens achter een klep.
En de andere zakken zou je meteen voelen moesten die geopend worden!!
Heb er hier nu ook 2 besteld (voor mezelf en een voor me vriendin). Ben benieuwd....Canaria schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:55:
Ik heb afgelopen maandag een Tucano Second Skin besteld via eBay (http://stores.ebay.nl/Integral-direct-shop) en die is vanmorgen al bezorgd. Aanrader dus!
Ben zelf niet zo'n ebay-fan, maar ja, heb ook geen zin om 3 weken te wachten op die slome AppleStores. Moet zeggen dat die produkten wel lekker scherp geprijsd zijn.
Edit: Ik heb gekozen voor een Tucano 2nd Skin, omdat ik deze ook had voor me 12" PowerBook en het me uitermate beviel.
[ Voor 33% gewijzigd door BaT op 29-07-2006 14:36 ]
Anoniem: 67046
Dit is echt belachelijk dat de geruchten al half jaar spraken over een 13inch laptop en dan is die eindelijk uit, kan je weer 3maanden wachten op een fatsoenlijke hoes!
Alsof ze wisten wat de afmetingen zouden worden! Die hoezen passen over het algemeen precies, dus zo'n fabrikant kan echt niet zomaar in het wilde weg een hoes ontwerpen. En een beetje geduld is een schone zaak.
Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB
Als ik naar de afmetingen kijk wel, maar ik wil er ook nog een booq vyper M2 om kunnen doen.

Product D31*041
Buitenafmetingen:
41 x 33 x 13 cm
Inhoud: 20 l
• Interieur met indeling
• Smart sleeve/ brede band
• Gewapend Nylon
• Sleutelhanger
• Adreslabel
• Schouderriem
• Laptopvak
• Cellphone pocket
Eeuwige n00b
Nu heb ik een vraag over de rekbaarheid van zo'n Second Skin, mijn Dell is hxbxd 3.8cm 33cm 24cm helaas is de Second Skin net afwijkend met de maten hxbxd 2,5/3,5cm 32cm 26cm zoals je al ziet het gaat allemaal net niet. Zit er een beetje rekbaarheid in? of zijn het echt de uiterste maten tis flexibel spul lijkt me dat er wel wat marge in zit.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Heb je die tas al aangeschaft? Ik ben zelf in heel enschede wezen kijken of ze hem ergens hadden om hem even in het echt te zien, maar heb hem nergens kunnen vinden. Kan hem wel online bestellen, maar wil wel weten of er niet teveel ruimte over is.Mr1ncr3d1bl3 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:59:
Ik sta op het punt een macbook aan te schaffen, terwijl ik al in het bezit van van een goede Asus laptop... Deze vind ik echter net te groot / lomp om mee te zeulen in de trein iedere dag (breda - r'dam).
[afbeelding][afbeelding]
Nope, ik ben al bij de mediamarkt binnen gelopen maar heb m daar niet meer gevonden. Heb nu *tijdelijk* een Crumpler sleeve voor mn Asus.Eswip schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 16:42:
[...]
Heb je die tas al aangeschaft? Ik ben zelf in heel enschede wezen kijken of ze hem ergens hadden om hem even in het echt te zien, maar heb hem nergens kunnen vinden. Kan hem wel online bestellen, maar wil wel weten of er niet teveel ruimte over is.
Als ik m t weekend niet in de stad tegenkom dan bestel ik m denk ik gewoon online. Als ik m niks vind kan ik altijd mn zusje er blij mee maken
een STM small alley olive.
ik zeg jullie eerlijk, ik heb geen zn om foto's te schieten en te uploaden dus ik 'leen' ze maar van iemand anders op een ander forum, maar het is in principe precies dezelfde tas
de rest van de foto's en zn minireview vind je op
http://forums.macnn.com/showthread.php?t=295885&page=7
Dat ziet er interessant uit! Ik zou ook graag een tas willen waar ik m'n tablet ook meteen mee kan nemen. Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt en hoe duur hij waspokeran schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:39:
ik heb zojuist mijn tas voor mn MacBook binnen
Anoniem: 37526
pokeran, soms enig idee hoe ik deze tas voor een bedrag van rond de 50 euro in huis krijg?
maaaaaaaaaaaaaaaaar....
ik heb wel 20 dagen erop moeten wachten...
@ludo, hij zegt wel dat de flap niet meer goed dichtkan met zijn tablet erin.... dus weet niet of dat een probleem is voor jou.
@ desertstorm, Nl macbook adapter totaal geen probleem
Zijn genoeg mooie Macbook tassen.
Voorlopig hou ik het bij mijn gewone schoudertas en sleeve.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Mijn tablet is kleiner dan die van hem, dus ik denk dat dat wel zal passenpokeran schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:56:
@ludo, hij zegt wel dat de flap niet meer goed dichtkan met zijn tablet erin.... dus weet niet of dat een probleem is voor jou.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
waar heb je die tas besteld dan?pokeran schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:56:
ik heb er 36 euro voor betaald totaal (dus tas + verzendkosten usa -> NL)
...
Ik heb hem vandaag besteld.. zal wel posten op het forum als ik hem binnen heb...Mr1ncr3d1bl3 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:21:
[...]
Nope, ik ben al bij de mediamarkt binnen gelopen maar heb m daar niet meer gevonden. Heb nu *tijdelijk* een Crumpler sleeve voor mn Asus.
Als ik m t weekend niet in de stad tegenkom dan bestel ik m denk ik gewoon online. Als ik m niks vind kan ik altijd mn zusje er blij mee maken
Anoniem: 87302
Ik heb 10 dagen geleden de witte besteld vanuit de uk. wacht er nog steeds op en op mijn mail had ik nog geen reactie gehad. Ik ben benieuwd of die nog aankomt, 1 augustus is die verstuurd.dadj schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:10:
ik heb zo'n ding besteld met mn initialen erop: http://wrappers.typepad.c..._linen_sleeves/index.html verwacht hem binnen een paar dagen binnen te hebben.
Zag niet dat ik in appelpraat zat, niet zo'n gepaste reactie zeker..
[ Voor 90% gewijzigd door Mentalist op 13-08-2006 11:23 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Anoniem: 510
Mijn wrapper (zonder custom dingetjes) was er binnen 5 werkdagen.Anoniem: 87302 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 05:22:
[...]
Ik heb 10 dagen geleden de witte besteld vanuit de uk. wacht er nog steeds op en op mijn mail had ik nog geen reactie gehad. Ik ben benieuwd of die nog aankomt, 1 augustus is die verstuurd.
De mijne is er ook, mét custom tag. Prima ding!Anoniem: 510 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 10:10:
[...]
Mijn wrapper (zonder custom dingetjes) was er binnen 5 werkdagen.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Hoes zit bij de tas dus, heb om die reden ook geen second skin erbij gekocht.
Bevalt erg goed
aangetekend per post?Anoniem: 510 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 10:10:
[...]
Mijn wrapper (zonder custom dingetjes) was er binnen 5 werkdagen.
Ik heb de Cheesy Disco van Crumpler (15") en die lijkt er erg op. Ben ik ook heel erg blij meewacko schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:49:
Ik heb al een tijdje de Little Pimp 12" (wide) van Crumpler voor m'n ibook:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoes zit bij de tas dus, heb om die reden ook geen second skin erbij gekocht.
Bevalt erg goed
Anoniem: 182253
Maybe dat ik zon cover koop dan al vind ik het wel beetje onhandig

Anoniem: 37526
Hoe erg vind je een klein krasje op je Macbook?Anoniem: 182253 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 01:50:
umm is ene laptop zo goevoelig dan? Ik was eerst toch echt van plan hemt uss emn boeken in mn eastpak te doen (een macbook) maar nu ik dit lees... Is een laptop kwetsbaarder dan een psp in je tas dan? die houd het redelijk uit
Maybe dat ik zon cover koop dan al vind ik het wel beetje onhandig, gata het er gewoon om dat je zo min mogelijk stoot?
veel mensen zijn erg voorzichtig met hun macbook (pro), vandaar dat ze die skin nemen. Metname de Tucano's zijn vrij populair omdat ze goedkoop zijn en toch goed beschermen. Dus mijn advies is, net als wat de rest zo ongeveer zou zeggen, koop een secondskin van Tucano om toch je laptop goed te beschermen.Anoniem: 182253 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 01:50:
umm is ene laptop zo goevoelig dan? Ik was eerst toch echt van plan hemt uss emn boeken in mn eastpak te doen (een macbook) maar nu ik dit lees... Is een laptop kwetsbaarder dan een psp in je tas dan? die houd het redelijk uit
Maybe dat ik zon cover koop dan al vind ik het wel beetje onhandig, gata het er gewoon om dat je zo min mogelijk stoot?
PhD i.o.
Ik praat nou even over een iBook, maar ik neem aan dat hetzelfde opgaat voor een MacBook gezien ze volgens mij van hetzelfde materiaal zijn.Anoniem: 182253 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 01:50:
Ik geloof niet dat mijn iBook veel gevoeliger is voor krassen dan andere laptops hoewel het materiaal misschien wel iets zachter is. Het grootste punt is dat het materiaal een beetje spiegelt waardoor je elk krasje snel en duidelijk ziet. Ik denk dat je er daarom wel beter aan doet iets als een second skin te kopen voor je macbook, beter te voorkomen dan te genezen. Zo duur zijn die dingen nu ook weer niet en je voorkomt er zeker krassen mee.
Ik heb mijn iBook eerst een tijd in een normale goedkope schoudertas van de H&M meegezeuld. In eerste instantie deed ik hem eerst in een plastic tasje en dan in de tas om krassen te voorkomen, maar dat staat ook weer zo goedkoop. Ik heb er daarom zo snel mogelijk een crumpler school hymn voor gekocht. Deze is iets duurder dan een second skin, maar heeft daarintegen wel karton in de boven- en onderkant wat hem nog iets beter beschermt tegen stoten. Compenseert weer voor de goedkope tas
Sinds een halfjaar heb ik een laptop rugzak van Samsonite (type lanyon) en ik moet zeggen dat ik dat een geweldige rugzak vind; veel ruimte, stevig, niet van die hele grote buitenmaten en last but not least het ziet er niet uit als een typische scholieren- of laptoptas.
en niet eens zo heel duur: 67 euro
Die linenn sleave ziet er wel vet uit maybe dat ik zoiets haal, is het ook gewoon in een winkel tekoop?
Vanuit de MacBook startpost:Anoniem: 182253 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:20:
ooh krasjes! nah da tmaakt niet zo erg uit, ik d8 dat ie heel gevoelig voor stoten zou zijn ofzo?
Die linenn sleave ziet er wel vet uit maybe dat ik zoiets haal, is het ook gewoon in een winkel tekoop?
• Bitolithic: http://www.bitolithic.com/bags/index.htm (Foto's: Arthur in "[ MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ dee...")
• Typepad: http://wrappers.typepad.c...macbook_sleeve/index.html
• Waterfield: http://www.sfbags.com/products/mambocombos/cozmosuite.htm
• Tucano: http://www.tucano.it/ENG/...gs/frame_computerbags.htm
• LaRobe: http://www.be-ez.com/prod_larobeclassic.html
• Chrome: http://www.chromebags.com/laptop_sleeve.php
• FoofPod: http://www.foofpod.com/
en ik vind zelf deze erg mooi:
http://www.booqbags.com/Detail.bok?no=1406
Ik kan je die alleen maar aanradenAnoniem: 182401 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:41:
en ik vind zelf deze erg mooi:
http://www.booqbags.com/Detail.bok?no=1406
Gevoelig voor stoten? Neh, niet meer dan andere laptops, maar het blijft electronica natuurlijk. Je moet er niet mee gaan gooien.Anoniem: 182253 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:20:
ooh krasjes! nah da tmaakt niet zo erg uit, ik d8 dat ie heel gevoelig voor stoten zou zijn ofzo?
Overigens: ik ga niet heel erg zuinig met eletronische apparatuur om, ik zie het als vervangbare gebruiksgoederen. Toch vond ik het dood en doodzonde toen er een lelijk krasje op mijn (toch wel prijzige) 'speeltje' zat. Heb toen gelijk die school hymn gekocht om erger te voorkomen.
Ik ben ook wel razend benieuwd waar de deze precies besteld hebt...ik denk dat dit hem ook gaat worden, ziet er erg goed uit.pokeran schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:56:
ik heb er 36 euro voor betaald totaal (dus tas + verzendkosten usa -> NL)
Heb je hem misschien op ebay gekocht? daar vond ik deze
Ik denk dat deze het dat waarschijnlijk zal zijn, kom uit Australië en de tas kost ongeveer 30 euro ex verzendkosten. Dat kan goed kloppen. Vanvond ff bestellen maar...
Oh jee, Ik heb hem gekocht, blijken de verzendkosten 36 AU-dollar te zijn. Da's bijna de tas zelf. hmmm, die 36 euro zal ik niet halen denk ik
[ Voor 48% gewijzigd door mymind* op 15-08-2006 20:36 ]
ik vind die booq folee xs ook wel mooi trouwens, alleen is ie volgens mij wat lomp en veel te duur
[ Voor 34% gewijzigd door airliner op 15-08-2006 20:06 ]
vind et wel raar dat er krasse op komen in je tas tusse niet scherpe boeken
Check even op www.radtech.us. Daar kun je de tas bestellen voor $45,70 inclusief verzenden, oftewel zo'n €34,00 (volgens GWK)mymind* schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:36:
Ik denk dat deze het dat waarschijnlijk zal zijn, kom uit Australië en de tas kost ongeveer 30 euro ex verzendkosten. Dat kan goed kloppen. Vanvond ff bestellen maar...
Edit:
Okee, ik ben dus net iets te laatOh jee, Ik heb hem gekocht, blijken de verzendkosten 36 AU-dollar te zijn. Da's bijna de tas zelf. hmmm, die 36 euro zal ik niet halen denk ik

[ Voor 18% gewijzigd door ludo op 15-08-2006 20:42 ]
SH*T, oeps, ik heb al afgerekend met paypal, ik neem aan dat annulleren er niet meer in zitludo schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:41:
[...]
Check even op www.radtech.us. Daar kun je de tas bestellen voor $45,70 inclusief verzenden, oftewel zo'n €34,00 (volgens GWK)Bij die eBayer komen er nog een hoop verzendkosten bij...
Edit:
[...]
Okee, ik ben dus net iets te laat
Ik had al gekeken op die site, maar niet goed genoeg volgens mij, ik dacht bij 'shipping information' to zien staan dat ze alleen binnen de US verzonden.
[ Voor 19% gewijzigd door mymind* op 15-08-2006 21:08 ]

Ik ben hem gewoon gaan ophalen in de winkel in Utrecht. Leuke verkoopster trouwens
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ik denk dat ik voor de zwarte ga
Hij heeft een opbergvak voor de laptop en voor eventuele voeding en accessoires.
Heeft iemand toevallig al zo'n sleeve? en hoe bevalt ie? Is er genoeg ruimte voor voeding + kabels?
Anoniem: 165438
Heel irritant maar die Bitolitic is nog steeds niet leverbaar. En die vind ik nou net zo mooiAnoniem: 182401 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:41:
[...]
Vanuit de MacBook startpost:
• Bitolithic: http://www.bitolithic.com/bags/index.htm (Foto's: Arthur in "[ MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ dee...")
Dat heb ik dus ookAnoniem: 165438 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:40:
[...]
Heel irritant maar die Bitolitic is nog steeds niet leverbaar. En die vind ik nou net zo mooi

Overmorgen komt die binnen
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

PS: Wat een snelle levering zeg. Ik heb vrijdagavond de bestelling geplaatst en betaald met PayPal en donderdagochtend werd hij geleverd. Erg netjes hoor! 2 thumbs up 4 BooqBags
- Koekie007
- Registratie: September 2000
- Laatst online: 16-03 10:37
Soms maar niet altijd ....
:strip_icc():strip_exif()/u/11265/crop662fad66a1c84_cropped.jpg?f=community)
Die indruk had ik dus ook al .. (klein meisje, en ze rookt camelzonoskar schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:49:
Ik ben hem gewoon gaan ophalen in de winkel in Utrecht. Leuke verkoopster trouwens
Ik heb trouwens een Crumpler Sheep Scarer (M) voor mijn 12" iBookje
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
toevallig nog meer foto's? alvast bedanktAnoniem: 182401 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:44:
...
ik presenteer u de Folee XL System van Booq
...
Dan moet ik ze makenairliner schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:33:
[...]
toevallig nog meer foto's? alvast bedankt
Ik denk dat ze dat gedaan hebben om een mooiere foto te maken, want er zitten echt talloze vakjes in die tas, dus een mighty mouse zal er echt in kunnen. Zodra mijn bestelling bij apple.nl (MacBook Pro + Wireless Mighty Mouse) binnen is kan ik het helemaal goed voor je testen. Maar van wat ik gezin heb, is het echt een geniale tas.airliner schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:56:
heb je een mighty mouse etc? ik wil is zien hoe deze in de vakjes passen... op die foto's op booq.de steekt het er allemaal nogal ver uit
Omdat ik van vrij veel mensen hoor dat ze de MacBook Pro 17" lomp en te groot vinden om hem bij zich te dragen, viel de lompheid van de tas me helemaal mee. Ik vond de MBP in de winkel ook helemaal niet lomp ogen. Waarschijnlijk zijn dat mensen die een MacBook gewend zijn.
Voor mijn iBook heb ik al ruim twee jaar een Tucano second skin. Deze is me geweldig bevallen. De iBook is heel veel gebruikt en dat is te zien. >700 cyclecounts op de accu e.d. De buitenkant van de iBook ziet er echter nog heel behoorlijk uit. Mede omdat deze Tucano zo goed is bevallen heb ik vorige week een nieuwe Tucano second skin gekcoht voor mijn splinternieuwe MacBook. Ook deze bevalt me prima! Deze MacBook 13,3 inch versie van de Tucano second skin is overigens heel slecht leverbaar in NL maar A-Mac in Utrecht heeft alle drie de kleuren op voorraad. Daar komt de mijne dan ook vandaan. 24,99 euro moest hij kosten.
Lekker!
Foto's maken gaat momenteel niet, maar kan je wel zeggen dat er een soort hard randje is zodat je MB(P) niet tegen de rits kan schuiven, dus is safeJeroenGans schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:57:
Ik vraag me nog steeds af of de Booq sleeves (vooral die Viper XS2, die voor de Macbook) een beveiliging aan de binnenkant hebben tegen het krassen van de rits tegen de laptop...? Kan er niet duidelijk uit wijs worden, misschien dat iemand een close up foto kan maken van de binnenkant van de sleeve? Zou hartstikke gaaf zijn! Bdankt alvast!
Foto's maken gaat momenteel niet, maar kan je wel zeggen dat er een soort hard randje is zodat je MB(P) niet tegen de rits kan schuiven, dus is safeJeroenGans schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:57:
Ik vraag me nog steeds af of de Booq sleeves (vooral die Viper XS2, die voor de Macbook) een beveiliging aan de binnenkant hebben tegen het krassen van de rits tegen de laptop...? Kan er niet duidelijk uit wijs worden, misschien dat iemand een close up foto kan maken van de binnenkant van de sleeve? Zou hartstikke gaaf zijn! Bdankt alvast!

Lijkt me een erg mooi ding voor een mooie prijs! Levertijd is 2-3 weken, maar dat heb ik er wel voor over! Zou iemand die hem heeft wat gebruikservaringen erover willen posten? (en of de rits beschermt is tegen de laptop, of andersom
Ohja, linkje naar de Apple Store
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenGans op 20-08-2006 18:23 ]
Ik heb trouwens de Booq Folee XS besteld voor mijn MacBook
Bedoel je die tas? Dat is een mooi ding hoor, ik heb dan de 17"-versie, maar het ziet er verder identiek uit. Daar ga je veel plezier aan beleven, ik doe dat op heden nog niet, want mijn MBP moet nog binnenkomenairliner schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:41:
@jeroengans: dat is volgens mij duidelijk te zien op het plaatje
Ik heb trouwens de Booq Folee XS besteld voor mijn MacBook
Ik heb deze sleeve voor m'n 12" iBook. Ik gebruik 'm nu bijna een jaar elke dag, en hij ziet er van buiten nog als nieuw uit. Van binnen is 'ie een beetje vies geworden, maar verder is 'ie nog helemaal ok. Beschermd de laptop ook perfect tegen krassen enzo.JeroenGans schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:22:
Oef, €70 voor die Booq sleeve vind ik heeeel veel geld, heb in de online Apple Store een mooie sleeve gevonden die voor ±€35 thuis wordt afgeleverd, nu vroeg ik me af of er al andere zijn die deze sleeve hebben?
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me een erg mooi ding voor een mooie prijs! Levertijd is 2-3 weken, maar dat heb ik er wel voor over! Zou iemand die hem heeft wat gebruikservaringen erover willen posten? (en of de rits beschermt is tegen de laptop, of andersom)
Ohja, linkje naar de Apple Store
De laptop is inderdaad beschermd tegen de rits, wat je ook op de foto's kan zien
Als je overigens een sleeve zoekt waarmee je je laptop tegen punten aan kan gaan slaan
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
T is vooral de bedoeling dat ie veilig tussen mijn andere boeken in een Eastpack tas mee naar school kan, het is puur ter bescherming tegen de andere boeken/etui/agenda e.d. en de lichte stoten die je in een rugzak kan verwachten. En ik ben voorzichtig genoeg met mn spullen dak er niet mee ga smijten!Ethnocentrix schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 19:29:
[...]
Ik heb deze sleeve voor m'n 12" iBook. Ik gebruik 'm nu bijna een jaar elke dag, en hij ziet er van buiten nog als nieuw uit. Van binnen is 'ie een beetje vies geworden, maar verder is 'ie nog helemaal ok. Beschermd de laptop ook perfect tegen krassen enzo.
De laptop is inderdaad beschermd tegen de rits, wat je ook op de foto's kan zien
Als je overigens een sleeve zoekt waarmee je je laptop tegen punten aan kan gaan slaandan kan je beter even verder zoeken, want heel dik is de sleeve niet. (2mm denk ik ongeveer)

Heerlijke tas echt een aanrader
[ Voor 76% gewijzigd door airliner op 01-09-2006 18:51 ]
Mijn eerste indruk is niet goed:
- Slechte afwerking: overal touwtjes die ik moest afknippen, de rits loopt vast.
- De voering is niet echt dik te noemen: 6 mm zoals vermeldt op de website lijkt mij zwaar overdreven.
De praktijk zal uitwijzen of hij de notebook goed beschermt.
Anoniem: 186755
stof gewoon op de markt gekocht... witte vulling,,, wat ook in knuffeldieren zit =D.
even naaien(met naaimachine) en klaar =D bied bescherming tegen krassen, als die valt dan is het wel beschadigd denk ik =p
kijk zelf maar.
sleeve
macbook in sleeve
trouwens xoo wel goed kijken of je stof niet afgeeft, ik denk het niet van wat ik zie, maar mijn eerste zelfgemaakte sleeve gaf dus wel af en die kleur kreeg je niet uit het kunststof meer. ('gelukkig' was het een dodepixel MB, dus geruild en nieuwe gekregen)
mijn 2e zelfgemaakte sleeve heb ik met een witte fleece binnenkant gemaakt
De sleeve is zelfs verzendklaar binnen 24 uur. Als ik dit nou eerder had geweten

Nu maar afwachten hoe lang het gaat duren voordat ik 'm in huis heb. Zodra dat gebeurd deel ik mijn ervaring en post ik pics...
In ieder geval an ik nu eindelijk mn MacBook overal mee naar toe nemen zonder bang te zijn dat er
(nog meer) krassen op komen.
Vanavond misschien wat pics...
[ Voor 36% gewijzigd door BurkaN op 31-08-2006 17:31 ]
Van klussen krijg je grijze haren
Ja, ik heb al een aantal keer gebelt / gemailed met Apple Centre CS, maar ook steeds het bericht dat de LaRobe's niet op voorraad zijn / uitverkocht zijn.fenrir schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:38:
lekker is dat als de online apple store blijkbaar wel skins kan leveren en het apple centre op de lijnbaan niet eens kan vertellen wanneer ze weer LaRobes voor een macbook op voorraad hebben.
Beetje jammer, wat ik zou graag die zwarte-witte LaRobe even bekijken voor ik hem aanschaf.
Wat daarom met smart op de foto's van BurkaN's LaRobe
De lijnbaan is een tranendal, echt al minstens 5 keer voor verschillende dingen geweest, alles op de Ipod na is uitverkocht / niet geleverd en ze weten nooit wanneer ze het weer krijgen.fenrir schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:38:
lekker is dat als de online apple store blijkbaar wel skins kan leveren en het apple centre op de lijnbaan niet eens kan vertellen wanneer ze weer LaRobes voor een macbook op voorraad hebben.

Maak niet uit of ie stevig iszonoskar schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:49:
Ik heb een Crumpler Ripper Tripper voor mijn Macbook Pro en mijn camera/lenzen. De tas voelt erg stevig en robust aan, maar dat mag ook wel voor die 149,- euro.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die crumpler camera/laptop rugzakken zijn echt de bomb!
Assume there are no rules and it's one big free for all
Is ie ook behoorlijk dik? De stof bedoel ik? Anders neem ik die Incase, zit wél strak, en is tenminste een neutrale kleur...BurkaN schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:17:
Hieronder (zoals beloofd) wat pics van mn groene BE-EZ LaRobe MacBook sleeve. Wat me vooral opvalt is dat de sleeve redelijk ruim om de MacBook zit. Er zit niet alleen speling voor en achter (ong. 1cm), maar ook op en onder de MacBook zit enige speling. Van een "snug-fit" is geen sprake.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 67046
Anyway ik heb nu dus een INCASE
Die is echt super mooi, heel dik spul, soort zadelgel netals op je fiets met heel veel detail in logotje, de ritsen etc. Binnen kant is mooi groen wat mooi contrast geeft met het diepe zwart van de buitenkant.

ja er zit een pro in maar tgaat ff om de sleeve....
ook bij deze zit die er stevig in maar toch heeft die nog speling
ik was net in de applestore in haarlem en daar hebben ze de STM small alley ook alleen daar hangen labels aan dat hij voor de 12" is.. Maar volgens mij gaat ie gewoon passen. (Want anders zouden ze toch niet voor beide verschillende modellen 'small alley'' gebruiken als naam)pokeran schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:39:
ik heb zojuist mijn tas voor mn MacBook binnen
ik zeg jullie eerlijk, ik heb geen zn om foto's te schieten en te uploaden dus ik 'leen' ze maar van iemand anders op een ander forum, maar het is in principe precies dezelfde tas
[afbeelding]
de rest van de foto's en zn minireview vind je op
http://forums.macnn.com/showthread.php?t=295885&page=7
naja hij kost iig 49 euro daar.
Typo neem ik aan... toch?Incase neopreen hoes voor 13-inch MacBook Pro
BramBoterham

ook in groenbruin en zwart
25 USD
[ Voor 6% gewijzigd door airliner op 01-09-2006 18:55 ]
Dit topic is gesloten.