De sleeve is "lekker" dik. de stof is zo'n 1cm dikJeroenGans schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 10:49:
[...]
Is ie ook behoorlijk dik? De stof bedoel ik? Anders neem ik die Incase, zit wél strak, en is tenminste een neutrale kleur...
Anoniem: 37526
Ik ben een vakjesfreak, en ik kan nu zelfs elke kabel een eigen plekje geven (waar de kabels in zitten is een lange elastische band met stiksels ertussen)
En dat alles voor maar €14,95 (ledenprijs, €19,95 voor non-leden, lid worden is gratis en kan direct in de winkel)
Wat close-ups:
De externe hardeschijf zit er voor de show in, daar komen mijn boeken.
Anoniem: 87302
prima tas toch? bij Apple kost een f#$@ing sleeve alleen al 30 euro, zo'n tas kost daar al gauw 50-80 euro!Anoniem: 37526 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:37:
Vandaag een mooie notebook tas bij Ikea gehaald. Mooi dik materiaal, fancy oranje kleurtje (zwart is ook leverbaar) en geef mij een veilig gevoel:
Ik ben een vakjesfreak, en ik kan nu zelfs elke kabel een eigen plekje geven (waar de kabels in zitten is een lange elastische band met stiksels ertussen)
En dat alles voor maar €14,95 (ledenprijs, €19,95 voor non-leden, lid worden is gratis en kan direct in de winkel)
Wat close-ups:
[edit]Lezen is soms moeilijk.
[ Voor 98% gewijzigd door Sietse op 06-09-2006 20:47 ]
Jij snapt hem.Anoniem: 87302 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:44:
[...]
prima tas toch? bij Apple kost een f#$@ing sleeve alleen al 30 euro, zo'n tas kost daar al gauw 50-80 euro!
De noppen zijn ook echt 3D, geen print dus. Het materiaal van de buitenkant is niet neopreen, voelt syntetisch aan, maar is wel een beetje in te drukken. Zit erg goed dicht door de stijfheid van dit materiaal, als je de ritsen alleen aan de bovenkant open ritst krijg je er nog geen vinger tussen de twee helften
De zwarte variant heeft wel een donkerblauwe binnenkant als dat een bezwaar is. En wat die veiligheid: Als iemand hem op het treinstation jat is het niet lastig zo'n pion-oranje tas te spotten
Meer dan deze foto kan ik niet vinden:

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 06-09-2006 20:58 ]
Hoeveel ruimte is er naast de Macbook nog? Ik zou namelijk wel een aantal (gedeeltelijk dikke) boeken willen meenemen. Verder ziet die tas er super uitAnoniem: 37526 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:52:
[...]
Jij snapt hem.
De noppen zijn ook echt 3D, geen print dus. Het materiaal van de buitenkant is niet neopreen, voelt syntetisch aan, maar is wel een beetje in te drukken. Zit erg goed dicht door de stijfheid van dit materiaal, als je de ritsen alleen aan de bovenkant open ritst krijg je er nog geen vinger tussen de twee helften
De zwarte variant heeft wel een donkerblauwe binnenkant als dat een bezwaar is. En wat die veiligheid: Als iemand hem op het treinstation jat is het niet lastig zo'n pion-oranje tas te spotten
Meer dan deze foto kan ik niet vinden:
[afbeelding]
Huidige inhoud:
-Macbook
-Adapter
-Extra kabel adapter
-Logitech MX510 muis
-Qware bluetooth muis
-USB verlengkabel
-Motorola MPX200 USB-kabel
-Mini-DVI naar VGA kabel
-Apple Remote
-Verbatim USB-stick
-Pen
-Kladblok A4
-Leerboek Oracle SQL (Afmetingen (mm): 172x25x238 | Gewicht (gr): 628)
-Java voor studenten (Afmetingen (mm): 171x23x241 | Gewicht (gr): 843)
6.0kg op een digitale weegschaal die op 500 gram nauwkeurig is. Past heel strak!
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 06-09-2006 21:49 ]
BramBoterham
Anoniem: 139602
Kan je soms wat detail foto's tonen met de macbook in de tas?
hoe zit deze er in? heb je veel ruimte rondom de macbook over ?
& wat is de binnenbekleding? deze gaat toch ook geen verkleuring geven zoals bij de sleeves van .....euhm... tucano 2nd skin?
volgens mij staat op: http://img137.imagevenue....99_IMG_1568_122_542lo.JPGAnoniem: 139602 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:28:
@ Desertstorm,
Kan je soms wat detail foto's tonen met de macbook in de tas?
hoe zit deze er in? heb je veel ruimte rondom de macbook over ?
& wat is de binnenbekleding? deze gaat toch ook geen verkleuring geven zoals bij de sleeves van .....euhm... tucano 2nd skin?
al een foto van hoe hij erin zit. beetje ruim dunkt mij..
Het lijkt me heel sterk als dit op mijn Macbook af gaat geven
[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 07-09-2006 19:05 ]
ik denk toch dat het verstandig zal zijn om er een x-tra sleeve voor te kopen....
hij zit er precies nogal losjes in
of ben ik verkeerd?
Ik denk niet dat een extra sleeve nodig is, het zal de ruimte alleen maar krapper maken..
In het filiaal van Amersfoort is alleen nog maar de oranje beschikbaar, de zwarte variant is alleen verkrijgbaar in combinatie met een trolleytas (€45,50 voor de totale set, even uit het hoofd). Misschien koop ik morgen dan gelijk de set, de trolleytas / koffer zag er niet verkeerd uit.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 07-09-2006 23:16 ]
Heb jij dan de akte tas variant of de dikkere (ben de naam even kwijt). In het filiaal in Utrecht verkochten ze namelijk alleen de dikkere variant los. De dunnere werd alleen icm een koffer verkocht. De setjes worden daar trouwens in zwart en oranje verkocht, de losse echter alleen in het zwart. Ik heb dus maar de grotere gekocht. Erg leuk ding, past ook nog een redelijk flink boek icm mijn MacBook in.Anoniem: 37526 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:13:
Hij is compleet rondom beschermd. Hij zal niet snel op en neer schuiven, vanwege de druk die de "accesoires-plaat" erop uitoefend, en omdat de stof niet glad is. Verder is er niks dat zo kan krassen. Als je hem op zijn kop houd (de tas) zul je een "kloenk" horen, maar ik ben niet vaak van plan mijn tas op zijn kop te houden
Ik denk niet dat een extra sleeve nodig is, het zal de ruimte alleen maar krapper maken..
In het filiaal van Amersfoort is alleen nog maar de oranje beschikbaar, de zwarte variant is alleen verkrijgbaar in combinatie met een trolleytas (€45,50 voor de totale set, even uit het hoofd). Misschien koop ik morgen dan gelijk de set, de trolleytas / koffer zag er niet verkeerd uit.
Wel heb ik achterop een speciaal vak waar ik de trolley op aan kan sluiten. De losse zijn gewoon in oranje en zwart verkrijgbaar, al waren bij mij de zwarte varianten uitverkocht.
Enn eh, heb jij van dat soort touwtjes met druk-knopen zodat de tas opengeklapt kan blijven zonder dat hij naar achteren valt? Ik heb wel de touwtjes in de tas zelf, maar daar hoort denk ik nog een stukje tussen.
Die touwtjes heb ik wel, maar helaas zijn ze vrij kort waardoor de opening van de tas wel erg klein wordt.Anoniem: 37526 schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:28:
Enn eh, heb jij van dat soort touwtjes met druk-knopen zodat de tas opengeklapt kan blijven zonder dat hij naar achteren valt? Ik heb wel de touwtjes in de tas zelf, maar daar hoort denk ik nog een stukje tussen.
Uh, dat zat er zelfs bij het demo model in Utrecht niet bij. Was wel handig geweest though.Anoniem: 37526 schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:23:
Bij het demo-model zat er tussen deze twee touwtjes (dus het touwtje bij de bovenkant en de onderkant) nog een soort van tussentouwtje, met een male en female druk-knoop, waardoor de tas prima op 90 graden open kon blijven. Dat zit er zo te zien bij jou ook niet bij?

Voor maar 20 euro (toegangskaartje eurodisney niet inbegrepen
Ik was eerst een tikkie nerveus om m'n ibook hier in te doen, maar omdat alles vastgenaaid zit (geen haken & ogen die los kunnen springen) vertrouw ik deze op het moment meer dan de 'kwaliteit' eastpak die ik hier heb liggen.
Enige nadeel; geen rits oid om 'em dicht te doen (klein stukje klittenband als sluiting) dus hou de boel wel in de gaten op stations ed.

Heb de oranje versie, de classic besteld, samen met een mini-dvi -> vga ding (ripoff) bij itpro, Antwerpen is vlakbij, dus ik hoop ze volgende week te hebben, iig voor ik in Leuven zit.
M'n macbook komt jammer genoeg pas de 29ste september
(eigenlijk een week te laat voor m'n studies, dat word best een saaie eerste week, m'n vorige laptop is al verkocht)
If it ain't broken it doesn't have enough features
Anoniem: 185592
heb een zwart met rood uitvoering
gaat genoeg in
ik zelf heb me laptop er in en dan nog exta apperatuur en spullen voor een draadloos netwerk
Met volop ruimte voor uw complete elektronische uitrusting is deze rugzak van
Belkin ideaal voor gebruik op reis. Deze rugzak is niet alleen licht van gewicht,
maar is tevens uitgerust met gevoerde schouderbanden en rugzijde voor
verhoogd draagcomfort en een zacht, stevig handvat waardoor de tas makkelijk
op te tillen is. De verwijderbare gevoerde binnentas biedt bescherming aan uw
laptop van groot formaat.
Er is volop ruimte voor uw pennen, potloden, identiteitskaarten, documenten,
cd- of mp3-speler en diskettes.
De tas is tevens uitgerust met een opbergvakje voor uw mobiele telefoon en uw PDA.
Compatibel met schermmaten tot 15.4 "
Afmetingen B x D x H 28 x 36 x 5.1 mm
Misschien een stomme vraag, maar waarom neem je een Apple Remote mee?Anoniem: 37526 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:55:
Ik heb nog wat foto's met daglicht geschoten (mijn cameratje vind kunstlicht niet zo fijn), als de accu zo weer vol is maak ik wat detailfoto's van hoe de Macbook in de tas zit.
Het lijkt me heel sterk als dit op mijn Macbook af gaat geven
Lekker met je voeten op tafel in de kantine zitten, stoel achterover geleund, koptelefoontje op, en lekker door muziek bladeren terwijl je van een broodje kroket dat zojuist vers door de kantinebep gemaakt is geniet. Kan niet beterBlaxje schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:09:
[...]
Misschien een stomme vraag, maar waarom neem je een Apple Remote mee?
En iAlertU.
* Offtopic: in Leuven kan de eerste week van het academiejaar gewoon NIET saai zijn, trust meApache schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:34:
Heb de oranje versie, de classic besteld, samen met een mini-dvi -> vga ding (ripoff) bij itpro, Antwerpen is vlakbij, dus ik hoop ze volgende week te hebben, iig voor ik in Leuven zit.
M'n macbook komt jammer genoeg pas de 29ste september
(eigenlijk een week te laat voor m'n studies, dat word best een saaie eerste week, m'n vorige laptop is al verkocht)
Anoniem: 145356
Ik zie alleen weinig sleeves die aan de buitenkant wat steviger zijn. Is de Vyper van Booq de enige?
Anoniem: 163173
Iets anders:
Mensen die deze topic al een tijdje volgen zullen weten dat ik een Vyper XL2 en een 2006 Boa XL had aangekocht bij www.booq.de.
Nu ben ik enkele weken terug naar NY geweest en in de Apple Store op 5th Av. heb ik me een rugzak van Incase aangeschaft, namelijk de deze:

Nu, hierin pastte mijn sleeve van Booq niet (heeft een fluffy part waar m'n MBP 17" perfect in gaat) en ik gebruik em ook liever dan de Boa, gewoon omdat het een andere stijl is (sorry, heb een lichte rugzakkenfetisch).
Resultaat: de Booq's gaan de deur uit, liefst samen.
Nieuwprijs: 180EUR
Jij voor: 125EUR
Ok, genoeg gespammed, volg gewoon deze link...

ik heb zelf deze
Kosten €25,- voor de sleeve
Anoniem: 124681
Anoniem: 91315
Sinds een paar dagen dus dan ook:

De Crumpler Sticky-Date \o/ express voor de 17" gekozen, extra ruimte is altijd fijn ^^
The first casualty in war is always the truth...
Anoniem: 35475
Verbazingwekkend vind ik de tas van DesertStorm nog het meest praktische gelet op deze foto:
Allemaal handige opbergvakjes enzo.
Daarnaast lijkt het veel ruimte te hebben voor andere dinge naast je laptop en volgens DesertStorm zou dat de laptop niet schaden
Maarja, waarom ik die tas nog niet heb gekocht? Het is geen schoudertas en ik heb geen clownspak dat bij die clownstas (no offense DesertStorm
Weet iemand waar ik moet zoeken?
Tnx
Ik zou spontaan keihard in lachen uitbarsten als ik iemand achterover leunend, met zn remote, een meter van z'n MacBook af, met z'n koptelefoon op, een broodje kroket zie eten.Anoniem: 37526 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:20:
[...]
Lekker met je voeten op tafel in de kantine zitten, stoel achterover geleund, koptelefoontje op, en lekker door muziek bladeren terwijl je van een broodje kroket dat zojuist vers door de kantinebep gemaakt is geniet. Kan niet beter
En iAlertU.
Och, ik hoop binnenkort met een zwarte versie rond te lopenAnoniem: 35475 schreef op zondag 24 september 2006 @ 17:20:
Zijn er geen Apple-*tassen? Ik heb een mooie powerbook G4 en die heb ik nu in een doodnormale schoudertas van merk ali illegali. Als ik zo kijk naar de schoudertassen die hier zijn gepost dan heb ik altijd het idee dat er alleen 1 dik boek, laptop en adapter ingaat (en niet meer).
Verbazingwekkend vind ik de tas van DesertStorm nog het meest praktische gelet op deze foto:
[afbeelding]
Allemaal handige opbergvakjes enzo.
[afbeelding]
Daarnaast lijkt het veel ruimte te hebben voor andere dinge naast je laptop en volgens DesertStorm zou dat de laptop niet schaden
Maarja, waarom ik die tas nog niet heb gekocht? Het is geen schoudertas en ik heb geen clownspak dat bij die clownstas (no offense DesertStorm) past. Ik zoek een praktische apple(logo zou tof zijn)-schoudertas.
Weet iemand waar ik moet zoeken?
Tnx
Oranje was toch niet zo slim, mijn spijkerbroek geeft af op de stof
Okay okay, het is eigenlijk om met Frontrow te pimpen.matiasjansen schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:01:
[...]
Ik zou spontaan keihard in lachen uitbarsten als ik iemand achterover leunend, met zn remote, een meter van z'n MacBook af, met z'n koptelefoon op, een broodje kroket zie eten.Kom toch op zeg!
Weet jij toevallig onder welke naam die tas bekend staat bij Ikea? Op de website vind ik namelijk niks en gezien de Ikea nogal een stukje rijden van mijn huis is, wil ik eerst bellen om te vragen of ze die wel hebbenAnoniem: 37526 schreef op zondag 24 september 2006 @ 18:04:
[...]
Och, ik hoop binnenkort met een zwarte versie rond te lopenEn dan naai ik er wel een Apple-logo op
. En hey, het is toch echt een schoudertas.
Oranje was toch niet zo slim, mijn spijkerbroek geeft af op de stof
[...]
Okay okay, het is eigenlijk om met Frontrow te pimpen.
O en nu wil je hem opeens wel heAnoniem: 35475 schreef op zondag 24 september 2006 @ 19:15:
[...]
Weet jij toevallig onder welke naam die tas bekend staat bij Ikea? Op de website vind ik namelijk niks en gezien de Ikea nogal een stukje rijden van mijn huis is, wil ik eerst bellen om te vragen of ze die wel hebben
De naam is Upptäcka, maar ik wens je veel geluk om de tas op de webstie van Ikea te vinden...
Ondanks die tas, gebruik jij alsnog een sleeve?
Nee. En ja, mijn macbook heeft wel krassen en "deukjes", maar och, dat is de prijs die ik betaal voor het gemak dat ik de Macbook zo uit mijn tas trek zonder te hanissen met duffe sleeves.Anoniem: 35475 schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:56:
Ondanks die tas, gebruik jij alsnog een sleeve?
Trouwens, bestaan er daadwerkelijk apple-tassen?
Kijk in de Apple storeAnoniem: 35475 schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:34:
Dat word dus een sleeve bijkopen.
Trouwens, bestaan er daadwerkelijk apple-tassen?
Maar ik heb ze er niet zien staan toen ik op zoek was naar een tas.
Edit: sorry een belangrijk woordje vergeten

[ Voor 9% gewijzigd door tweak_dude op 25-09-2006 00:23 ]
Edit: whehe
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 35475 op 25-09-2006 00:57 ]
Deze bedoel ik:

[ Voor 41% gewijzigd door BurkaN op 25-09-2006 22:25 ]
Anoniem: 190546
Ik zou zeggen: lees dit topic even door, en de verschillende mogelijkheden vliegen je om de orenAnoniem: 190546 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:00:
Zijn er uberhaupt mooie, trendy schouder/rugtassen waar een mooie iBook G4, 14 inch in kunnen?
Anoniem: 165438
Ofwel.. ik ben happy met deze keuze!
Anoniem: 55212
Macstuff.nlBurkaN schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:22:
Heeft iemand enig idee waar je de LArobe mini collection kan krijgen in Nederland. Het liefst in een winkel of anders een online-shop...
Deze bedoel ik:
[afbeelding]
en als je in de buurt van Enschede woont kun je het afhalen daar.
Op de site zie ik geen LArobe mini's te koop staam. Echter worden er voor de MacBook sleeves LArobe mini foto's gebruikt...Anoniem: 55212 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 21:16:
[...]
Macstuff.nl
en als je in de buurt van Enschede woont kun je het afhalen daar.
Iemand anders nog enig idee waar ik de LArobe mini collection kan bestellen??
Kan je hier soms enkele foto's posten... ik neem aan dat het design toch nog een beetje is gewijzigd tegeover het "demo" modelAnoniem: 165438 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 21:02:
JAAAA! Vandaag een pakje uit Australië.. De Bitolithic Sleeve is binnen. Hij is echt heel mooi met goede afwerking zodat de rits niet tegen je MacBook aankomt.. Het matje voor op de toetsen is gewoon vilt lijkt het maar ach het is wel functioneel en precies de maat van het toetsengedeelte. Ook het extra tasje met een vakindeling is handig..
Ofwel.. ik ben happy met deze keuze!
Vooral dat de rits niet tegen je MacBook komt, Je hem niet echt uit de sleeve hoeft te halen om te kunnen werken (gewoon openslaan) en de extra's als het matje voor je toetsen en het zakje vind ik een pré tov andere sleeves.
Ik had voor mijn iBook een Tucano sleeve en die vond ik minder dan deze..
Ik heb mijnzelf voorzien van de zwarte variantAnoniem: 37526 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:37:
Vandaag een mooie notebook tas bij Ikea gehaald. Mooi dik materiaal, fancy oranje kleurtje (zwart is ook leverbaar) en geef mij een veilig gevoel:
Wat close-ups:
--update--
Waar koop ik apple-stickers? Ik maak mijn eigen Apple-tas wel
Wel heb ik drie Daem taarten gehaald
Hierbij dan nog de foto's:Anoniem: 139602 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:18:
[...]
Kan je hier soms enkele foto's posten... ik neem aan dat het design toch nog een beetje is gewijzigd tegeover het "demo" model

hmmz ik meen ergens gelezen te hebben dat het toch niet zo verstandig was om met je macbook te werken in /op een sleeve.... ivm verkleuring etc.... wat denk je zelf hierover?Anoniem: 165438 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:22:
Vooral dat de rits niet tegen je MacBook komt, Je hem niet echt uit de sleeve hoeft te halen om te kunnen werken (gewoon openslaan) en de extra's als het matje voor je toetsen en het zakje vind ik een pré tov andere sleeves.
Ik had voor mijn iBook een Tucano sleeve en die vond ik minder dan deze..
Thuis werk ik op een iLap (aanrader voor iedereen!!) maar ergens anders kan het een uitkomst zijn om je benen te beschermen :-)
Op tafel haal ik de sleeve er wel onderuit trouwens.. Blijft het een geweldig ding hoor..
Ze hebben alles in overvloedAnoniem: 37526 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:33:
Dan ga ik hem daar maar halen. Ikea Amersfoort heeft hem nog steeds niet, en verwacht ze oktober binnen te hebben. Voor de duidelheid: We hebben het dus over het dikke losse model he?
Wel heb ik drie Daem taarten gehaald![]()
Ik meen die tas te hebben gezien bij Ikea. Ik zal nog even kijken.Anoniem: 190546 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 21:16:
Whoo waar heb je die gehaald. En hoe duur waren ze
Iemand enig idee of de STM Small Alley ook ergens goedkoper te krijgen is dan bij mail a mac? €39 excl. btw. ?
Ik ben wel geinteresseerd in die tas, heeft iemand nog een link naar een goede review of naar goede plaatjes?
Anoniem: 37526 in "[Transport] Neem je *book mee"Anoniem: 190546 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 21:16:
Whoo waar heb je die gehaald. En hoe duur waren ze
Hier een mini-recensie, die ik eerder voor mijn oranje variant gemaakt heb
Anoniem: 190546
Als het goed is ben je nu bijna 2 maanden in bezit van de STM Small Alley. Ik zou je willen vragen wat je nu, na 2 maanden gebruik, vindt van de tas. Waar heb je hem trouwens gekocht? De goedkoopste winkel in NL die ik nu kan vinden is mailamac.nl. Daar kost 'ie €55 incl. verzenden. Dat is toch een heel verchil met de €36 die jij ervoor hebt betaald.
Anoniem: 153621
Ik heb zelf voor onderweg 2 tassen waarvan een puur en alleen voor de foto-apparatuur is en de ander meer de 'algemene' tas met alle benodigde spullen om snel te kunnen handelen w.o m'n nood-cameraatje en de laptop.
Ik heb gewoon een oude Notebook-tas van Compaq genomen die ik nog ergens in de kelder had staan.
Same here, oude Dell notebooi tas! Heerlijk, kan mn "stoute muis" ook mee. en nog ruimte voor kladblok/boek. Beter dan mn macbook in een sleeve, in mn eastpak, met rondslingerende pennen, boeken, en gesmijt (van buiten zie je niet dat er een laptop net zo groot als een a4tje in zit..en niet iedereen is zuinig op zijn eigen en andermans spullen..) een notebook tas straalt dit wel uit, waardoor er wat voorzichtiger mee om wordt gegaan!Anoniem: 153621 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:37:
ook maar een duitje in het zakje![]()
Ik heb zelf voor onderweg 2 tassen waarvan een puur en alleen voor de foto-apparatuur is en de ander meer de 'algemene' tas met alle benodigde spullen om snel te kunnen handelen w.o m'n nood-cameraatje en de laptop.
Ik heb gewoon een oude Notebook-tas van Compaq genomen die ik nog ergens in de kelder had staan.
Mijn MacBook zit gewoon in een Tucano Second Skin, in een rugzak die ik voor 2 euro in Indonesie heb gekocht. Prima combinatie, heb mijn iBook ook al ruim twee jaar op deze manier werkelijk overal mee naar toe genoemen en deze doet het ook nog.
Lekker!
Napsju schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:22:
Maar waardoor jij de kans op diefstal van je MacBook wel enorm vergroot!
Mijn MacBook zit gewoon in een Tucano Second Skin, in een rugzak die ik voor 2 euro in Indonesie heb gekocht. Prima combinatie, heb mijn iBook ook al ruim twee jaar op deze manier werkelijk overal mee naar toe genoemen en deze doet het ook nog.
Dat is waar, maar ben heelvoorzichtig, en hij komt niet buiten mijn beeld.. en zo vaak gaat ie nie mee.. hij staat hier lekker op zn curve
O ja, en in het weekend gebruik ik hem als platentas..
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Anoniem: 119595
Is er veel ruimte in de tas? Ik zou hem namelijk willen gebruiken voor maan MacBook Pro EN als 'schooltas' dit wil dus zeggen dat ik genoeg ruimte moet hebben voor boeken, schrijfgerief en notities...
Ohja, nog iets... Weet iemand waar er een winkel in België is waar ik die tassen kan kopen?
Alvast bedankt,
michielvanthoor
Ik ben zelf in het bezit van een Roll-O-Notes, het is echt een fantastische tas, maar als ikAnoniem: 119595 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 13:49:
Vraagje aan de Crumpler Wack-O-Phone, en Crumpler Rolle-A-Note bezitters...
Is er veel ruimte in de tas? Ik zou hem namelijk willen gebruiken voor maan MacBook Pro EN als 'schooltas' dit wil dus zeggen dat ik genoeg ruimte moet hebben voor boeken, schrijfgerief en notities...
Ohja, nog iets... Weet iemand waar er een winkel in België is waar ik die tassen kan kopen?
Alvast bedankt,
michielvanthoor
mijn powerbookje, oplader, losse muis, wat toebehoren,(stekkertjes/kabeltjes/cd-rometje enz)
zit hij gewoon goed vol, ik prop soms mijn externe hdd er nog bij, maar dan istie echt echt vol.
Voor mij is hij goed, en als je 2 schoolboeken en een map of/en schrift er in duw gaat het wel, maar, als je echt 5 boeken ofzo mee moet nemen is hij gewoon te klein, neem je je oplader niet mee scheelt dat ook heel veel qua ruimte, evenals een muis.
Er zitten wel heel veel vakjes/ritsjes in voor schrijfgerei en dat soort stuff, (echt heel veel)
Ik heb hem puur om mijn powerbook in te vervoeren, dus voor mij is hij goed.
Dacht wel dat de Whack-O-Phone groter was, dus misschien kan dat wel.
Ik weet geen specifieke plaats in Belgie, maar ga eens bij de mediamarkt kijken (hebben jullie toch wel) daar heb ik hem gekocht.
[ Voor 7% gewijzigd door Peentje op 07-10-2006 18:04 ]
Dell Latitude E7450
- Een sleeve
- Een shoudertas
- Een rugtas
De sleeve:
+ goedkope oplossing
+ kan 'em overal in meenemen
+/- is het stevig genoeg?
De schoudertas
+ goedkoper dan een rugtas
+ MacBook kan erin samen met andere spullen zonder je zorgen te maken over de MacBook
- Is een schoudertas wel makkelijk in gebruik? Ik ben m'n hele schooltijd al gewend aan een rugzak en vraag me af of ik er wel aan kan wennen
De rugzak
+ lijkt mij op het eerste gezicht de mooiste oplossing
- duurste oplossing.
Qua sleeves is er in principe niet zoveel te kiezen. Bijna alle sleeves kosten zo rond de €25.
De schoudertas die mij aanspreekt is de 'STM Small Alley'
De rugzak die me aanspreekt is de 'STM Small Sphere'
Wat raden jullie mij aan? Is een laptoprugzak de €70-80 waard? Wat zouden jullie kiezen?
Anoniem: 145356
Dat is een van de weinige schoudertassen die ik er nog een beetje mooi uit vind zien, maar ik lees er weinig over.
- kaassouffle
- Registratie: Januari 2002
- Laatst online: 23-04 08:19
Medewerker v/d Maand
:strip_icc():strip_exif()/u/45022/dash60.jpg?f=community)
Om mijn pb 15" mee te nemen prefereer ik een rugzak.. een schoudertas bungelt teveel als je loopt en is net een beetje te belastend voor mijn schouders (ik neem altijd veel zooi mee en heb een zware tas dus).Gabliboeba schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:42:
Ik zit echt met een dillema. Ik ben voor m'n MacBook op zoek naar een tas. Nu heb ik de keuze uit 3 mogelijkheden:
- Een sleeve
- Een shoudertas
- Een rugtas
De sleeve:
+ goedkope oplossing
+ kan 'em overal in meenemen
+/- is het stevig genoeg?
De schoudertas
+ goedkoper dan een rugtas
+ MacBook kan erin samen met andere spullen zonder je zorgen te maken over de MacBook
- Is een schoudertas wel makkelijk in gebruik? Ik ben m'n hele schooltijd al gewend aan een rugzak en vraag me af of ik er wel aan kan wennen
De rugzak
+ lijkt mij op het eerste gezicht de mooiste oplossing
- duurste oplossing.
Qua sleeves is er in principe niet zoveel te kiezen. Bijna alle sleeves kosten zo rond de €25.
De schoudertas die mij aanspreekt is de 'STM Small Alley'
De rugzak die me aanspreekt is de 'STM Small Sphere'
Wat raden jullie mij aan? Is een laptoprugzak de €70-80 waard? Wat zouden jullie kiezen?
Omdat mijn rugzak geen 'padding'/voering/vulling (jeweetwel) heeft of speciaal compartiment heb ik ook een sleeve. Mooi stootkussen, houd em krasvrij en als ik toch weinig meeneem kan ik ook nog andere tassen die ik heb (zonder padding/voering etc) gebruiken.
Tassen had ik dus al.. geen speciale gekocht.. met sleeve kan ie best in 'niet-speciale-laptop-tas'
Mijn tassen:
freitag schoudertas, dragnet

north face rugzak

Is de LArobe mini collection nu simpelweg twee tasjes voor macbook accessoires of is het een macbook sleeve + accessoires tasje?BurkaN schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:12:
[...]
Op de site zie ik geen LArobe mini's te koop staam. Echter worden er voor de MacBook sleeves LArobe mini foto's gebruikt...
Iemand anders nog enig idee waar ik de LArobe mini collection kan bestellen??
Bij nader inzicht,, gezien de afmetingen neem ik aan dat het alleen accesoires is...
Ik snap alleen het idee achter de strap van 120cm niet?Designed for the Apple notebooks accessories (Power adaptor and Mouse or Airport Express), LArobe mini Collection is made in a soft, shape-memory material ideal to carry your apple accessories, as well as trendy necessities.
2 x Pouches
Small 13cm x 18cm x 3cm
Extra Small 13cm x 8cm x 2.5cm
Strap 120cm
Overigens reeds een leverancier gevonden?
Zie hier wel al een leverancier vanuit UK:
http://cgi.ebay.nl/Be-ez-...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem
http://www.amazon.co.uk/g...2-0122998-3119009?ie=UTF8
Mysterie van de 120cm strap ook nog opgelost ook zeg

Hier nog enkele foto's

Tot slot hier nog enkele fatsoendelijke foto's van de LARobe sleeve, met laptop erin e.d. aangezien ik die zelf niet echt goed kon vinden tot voorheen. Franstalig maar foto's geven iig impressie:
http://www.mac4ever.com/a...are/534/la_robe_de_be_ez/
[ Voor 35% gewijzigd door Mickos op 15-10-2006 22:52 ]
Anoniem: 153621
Ik doe dat nooit. Bedoel een laptop is toch voor onderweg,dus heb je zo een ding
altijd of op je schoot of op een klein tafeltje waar hooguit je koffie-beker nog op past
en dan klooien met een muis en een muismat is zoooo

En die hoes met de e erop aan de buitenkant vind ik een beetje
dat die e voor EXPLORER staat en je binnenin een Mac muis hebt.

Ik kan makkelijk een hele dag met het trackpad werken hoor. Gewoon een kwestie van wennen imo. Het werkt wel iets trager dan een losse muis maar ik gebruik toch voornamelijk het toetsenbord.Anoniem: 37526 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:26:
Wat dacht je van school? Als ik drie uur aan een werkstuk werk heb ik liever een muis dan een trackpad.
Windows geekAnoniem: 153621 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:38:
Heel mooi allemaal maarrrrrr.... neem jij een muis mee voor je laptop?![]()
Ik doe dat nooit. Bedoel een laptop is toch voor onderweg,dus heb je zo een ding
altijd of op je schoot of op een klein tafeltje waar hooguit je koffie-beker nog op past
en dan klooien met een muis en een muismat is zoooo![]()
En die hoes met de e erop aan de buitenkant vind ik een beetjeals je weet
dat die e voor EXPLORER staat en je binnenin een Mac muis hebt.
Hehe, bang voor een krasje?Anoniem: 124681 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:02:
Ik stop mn MacBook in een Crumpler sleeve (The Gimp), en deze schuif ik in het laptop vak van mn rugzak (Crumpler The Base Toucher).
Ook ben ik op zoek naar een sleeve. In prijs zit niet echt veel verschil. Welke raden jullie mij aan? Zat zelf te denken aan de LArobe of een andere sleeve van ongeveer 25 euro.
Zo te lezen is er ook nog ruimte voor een enkel boekje, muisje en adaptertje. Kortom precies wat ik nodig heb met een mooi design.
Het enige wat mij eigenlijk nog aan het twijfelen brengt is dat een aantal mensen hier schrijven dat hun 15" Powerbook er perfect in past. Is de MBPro niet iets groter dan een Powerbook en gaat dit dan nog steeds zo netjes passen?
En ja, dit is mijn eerste Apple, dus vandaar dat ik zo niet weet hoe groot het verschil in grootte tussen een PB en een MBP is.
Werkt prima! Ik wil moe nog steeds een andere rugzak kopen, maar dit voldoet prima!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ik heb mijn MacBook in een Sheep Scarer gehad, in de Crumpler shop in R'dam. Ging goed volgens mij, alleen bleef er wat weinig ruimte over voor andere dingen.Gabliboeba schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:25:
Iemand enig idee of de MacBook in een Crumpler Sheep Scarer past? Die tas ben ik namelijk tegen gekomen voor 80 euro. En hoe zit het met de ruimte in de tas? Iemand daar duidelijk foto's van?
Ben zelf voor de Base Toucher gegaan, bevalt nog steeds super!
Zou je misschien wat foto's kunnen maken van als je MacBook erin zit en hoeveel ruimte er dan nog is voor andere spullen. En hoeveel heb je er voor betaald?Anoniem: 124681 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:07:
[...]
Ik heb mijn MacBook in een Sheep Scarer gehad, in de Crumpler shop in R'dam. Ging goed volgens mij, alleen bleef er wat weinig ruimte over voor andere dingen.
Ben zelf voor de Base Toucher gegaan, bevalt nog steeds super!
Bij voorbaar dank.
Heb er €100,- voor betaald, kreeg wat korting omdat het een uitlopend model is. Zal morgen even wat foto's maken voor je.Gabliboeba schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:43:
[...]
Zou je misschien wat foto's kunnen maken van als je MacBook erin zit en hoeveel ruimte er dan nog is voor andere spullen. En hoeveel heb je er voor betaald?
Bij voorbaar dank.
Anoniem: 26274
Hartstikke bedankt!. Ik denk dat ik maar ees rond ga kijken waar die tas voor een redelijke prijs te krijgen is.Anoniem: 124681 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:09:
De foto's van de Crumpler Base Toucher (clickable)
*knip*
Succes! Houd er wel rekening mee dat het een uitlopend model is, dat kan in je voordeel zijn. Een beetje extra korting moet te regelen zijn, zeker nu de nieuwe collectie volop verkrijgbaar is.Gabliboeba schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:52:
[...]
Hartstikke bedankt!. Ik denk dat ik maar ees rond ga kijken waar die tas voor een redelijke prijs te krijgen is.
Nu was ik voordat ik beide tassen had gezien overtuigd dat ik een rugtas wou hebben. Na beide tassen om gehad te hebben neig ik weer een beetje naar de Sticky Date. En schoudertas lijkt me toch wel wat fijner.
Ik wil naast m'n MacBook ook nog een aanzienlijke ruimte hebben voor boeken e.d. Is die Sticky Date nou te groot voor de MacBook of valt dat wel mee?
Dit topic is gesloten.