Weet iemand misschien een hardcase ding waar ik mijn macbook pro in kan doen? Een skin werkt voor geen meter gezien de deuk in mijn notebook. Ik wil iets hards en degelijk.
weet iemand een sleeve met legerprint?
Anoniem: 139602
Geen matches
zoek eens een keertje naar Booq bags... (www.booq.de of www.booqbags.com)alienfruit schreef op zondag 05 november 2006 @ 21:52:
Weet iemand misschien een hardcase ding waar ik mijn macbook pro in kan doen? Een skin werkt voor geen meter gezien de deuk in mijn notebook. Ik wil iets hards en degelijk.
wow, die Booq bags zijn wel erg mooi... ook ergens in nederland verkrijgbaar toevallig?
en is er iemand die een legerprint sleeve weet?
en is er iemand die een legerprint sleeve weet?
Mensen ervaringen met deze : ?

Ik vind hem er wel mooi uitzien voor m'n toekomstige MBP, alleen lijkt hij niet echt stevig..
Hij moet vervoerd worden in een eastpak rugtas..
Deze zal waarschijnlijk iets steviger zijn, maar ook iets minder mooi imo
:

Beide zijn afkomstig uit de Apple Store online.

Ik vind hem er wel mooi uitzien voor m'n toekomstige MBP, alleen lijkt hij niet echt stevig..
Hij moet vervoerd worden in een eastpak rugtas..
Deze zal waarschijnlijk iets steviger zijn, maar ook iets minder mooi imo

Beide zijn afkomstig uit de Apple Store online.
[ Voor 21% gewijzigd door Kaspers op 08-11-2006 21:55 ]
Tucano second skin + Crumpler wack-o-phone voor mn MBP 15"
de 15" past er overigens maar net in... toch ook maar s even bij de brixx kijken voor wat meer ruimte, van crumpler wil ik iig niet meer af. Super degelijke tassen !
Deze plek is te koop.
Anoniem: 153621
Geen matches
Ik heb al tijden dit in huis en in de VS bestelt.alienfruit schreef op zondag 05 november 2006 @ 21:52:
Perfect,van aluminium,hard en je kan het 2-ledig gebruiken nl.:
- onderlegger zodat je notebook een goede ventilatie heeft wanneer er flink aan de
processor moet worden getrokken.
- bescherming-kap waarin je notebook in kunt schuiven en die tevens bescherming biedt
met zijn harde aluminium buitenkant.
Past uitstekend in je tas en je hoeft je geen zorgen te maken dat het los zit of bschadigd.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 09-11-2006 03:08 ]
@ Kaspers
Ik heb sinds een paar dagen die Incase sleeve, maar dan voor mijn Macbook. De sleeve ziet er mooi en degelijk uit. Hij is netjes afgewerkt en mijn Macbook past er perfect in. Zeker een aanrader. Ik had hem besteld via de apple site. Vrijdag besteld en dinsdag in huis. Ik ben zeer tevreden.
Ik heb sinds een paar dagen die Incase sleeve, maar dan voor mijn Macbook. De sleeve ziet er mooi en degelijk uit. Hij is netjes afgewerkt en mijn Macbook past er perfect in. Zeker een aanrader. Ik had hem besteld via de apple site. Vrijdag besteld en dinsdag in huis. Ik ben zeer tevreden.
Bedankt!ZoRr0 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:29:
@ Kaspers
Dan wordt het nog kiezen tussen deze twee:

Iemand ervaringen met de 2e afgebeelde sleeve ?
Op het plaatje lijkt het een soort raiser, dus maar 1 zijdig aluminium(niet helemaal om de laptop heen)...Of zie ik dat verkeerdMM2005:
Ik heb al tijden dit in huis en in de VS bestelt.
Perfect,van aluminium,hard en je kan het 2-ledig gebruiken nl.:
- onderlegger zodat je notebook een goede ventilatie heeft wanneer er flink aan de
processor moet worden getrokken.
- bescherming-kap waarin je notebook in kunt schuiven en die tevens bescherming biedt
met zijn harde aluminium buitenkant.
Past uitstekend in je tas en je hoeft je geen zorgen te maken dat het los zit of bschadigd
[ Voor 61% gewijzigd door _Alien_ op 09-11-2006 15:27 ]
Zo, net m'n LaRobe 13" MacBook Sleeve (zwart/oranje) binnengekregen en helemaal tevreden. Ik moet zeggen dat hij stugger en steviger aanvoelt dan ik had verwacht en hij sluit mooi af. Niet perfect, maar die paar millimeter houdt je altijd. Netjes afgewerkt en een mooi design.
Ik ben tevreden en kan hem alleen maar aanraden. Overigens besteld bij mail-a-mac en nog een snelle levering ook nog (1 dag). top!
Ik ben tevreden en kan hem alleen maar aanraden. Overigens besteld bij mail-a-mac en nog een snelle levering ook nog (1 dag). top!
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ik heb die sleeve (tucano second skin) en ben er zeer tevreden van, materiaal is dik en stevig genoeg, de stof is als dat van een wetsuite. Alleen maar goede ervaring mee.Kaspers schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:01:
[...]
Iemand ervaringen met de 2e afgebeelde sleeve ?
Dankje, ik denk dat ik ook voor de tweede ga..
Eerst eind November m'n macbook maar eens bestellen, zal ik dan gelijk m'n keuze maken en hem meebestellen!
Zit hij trouwens lekker strak om de notebook heen ?
Ik houd er namenlijk niet zo van als hij er zo losjes in zit zeg maar..
Eerst eind November m'n macbook maar eens bestellen, zal ik dan gelijk m'n keuze maken en hem meebestellen!
Ik houd er namenlijk niet zo van als hij er zo losjes in zit zeg maar..
[ Voor 4% gewijzigd door Kaspers op 09-11-2006 21:25 ]
Hij past perfect, precies op maat. Hij kan niet bewegen in de sleeve, en je moet hem er ook niet in 'proppen'Kaspers schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:25:
De notebook zit trouwens dubbel beschermd van eventuele krassen door de rits. (Aan weerszijden een dikke naad + een beschermend 'lapje' dat je er nog eens tussen steekt. (hetgeen je eigenlijk wel duidelijk kan zien op de foto)
Dankje! Keuze is gemaakt.
Nu nog even wachten op de maandelijkse studiefinanciering, en dan zal ik de set maar eens aaschaffen.. (mbp + sleeve)
Nu nog even wachten op de maandelijkse studiefinanciering, en dan zal ik de set maar eens aaschaffen.. (mbp + sleeve)
heeft er iemand hier al een Booq bag, vind die toch ook wel wat en wil er eigenlijk wat gebruikerservaring over horen...
p.s. als iemand een legerprint sleeve weet houd ik me aanbevolen
p.s. als iemand een legerprint sleeve weet houd ik me aanbevolen
Ach, ik heb gekeken naar wat beschermhoesjes e.d. voor de toekomstige MBP. Alleen kan ik voornamelijk alleen maar wat die Tucano SKin bagger vinden. Die totaal niet hielp met het beschermen van mijn PowerBook, als ik zou kijk naar de deuk in de bottomcase:|
Daarom zoek ik nu voor mijn MBP iets van gewoon hard is, bijv. een aluminium casing en/of dooskoffer. Dat nog wel aardig in zo'n crumpler tas past.
Daarom zoek ik nu voor mijn MBP iets van gewoon hard is, bijv. een aluminium casing en/of dooskoffer. Dat nog wel aardig in zo'n crumpler tas past.
Tucano Second Skin + standaard rugzak, de PowerBook heeft ondertussen al 3 reizen, en talloze 'meeneemertjes' achter de rug en is nogsteeds punt gaaf, geen deuk, geen kras, niets.
Vriend van mij heeft in Nieuw Zeeland een alluminium hardcase gekocht die zacht is van binnen en keihard (of alluminiumhard
) van buiten.
Ik ben al op zoek naar de maker hiervan om ze te gaan importeren!
Ik ben al op zoek naar de maker hiervan om ze te gaan importeren!
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Kan ik eigenlijk alleen maar be-amen. Ik heb al veel hoesjes gezien en geprobeerd en de tucano second skin is gewoon de meest degelijke.Quirit schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:54:
[...]
Hij past perfect, precies op maat. Hij kan niet bewegen in de sleeve, en je moet hem er ook niet in 'proppen'.
De notebook zit trouwens dubbel beschermd van eventuele krassen door de rits. (Aan weerszijden een dikke naad + een beschermend 'lapje' dat je er nog eens tussen steekt. (hetgeen je eigenlijk wel duidelijk kan zien op de foto)
Je hebt verschillende uitvoeringen maar ik vind de gewoon strakke/effen versie beter dan de versie met een andere kleur hoekje er in. De stof van deze tweede is dunner neopreen.
En het flapje voor de rits is natuurlijk ook gewoon goed doordacht.
Hij is nu niet beschermd tegen vallen, maar het is wel dat andere objecten hem niet kunnen beschadigen.
"Luie mensen worden ook moe!"
Ik had voor mijn PowerBook ooit zo'n Second Skin, die ik dan in mijn Eastpack tas deed. Maar ik vond dat maar niks. Nu heb ik een School Hymn van Crumpler. Is net iets steviger en vertrouw ik meer dan een slap hoesje.
Het ligt ook een beetje in wat voor rugzak je hem doet. In die van mij past hij perfect in en wanneer je hem dan gewoon normaal neerzet/legt is er weinig aand de hand. Mijn iBook heeft zo 1,5 nog geen krasje of deukje opgelopen.
1,5 wat... maand ?Pindkaas schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:47:
Mijn iBook heeft zo 1,5 nog geen krasje of deukje opgelopen.
Eehm jaar
Volgens mij is dit wel iets?MellyVille1 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:24:
weet iemand een sleeve met legerprint?
mm, opzich wel vet ding... alleen verkrijgbaar voor MBP dus kan sowieso niet doorgaan.. ik heb een gewone MB... toch bedankt!
Hij is er ook voor de MacBook zie ik!MellyVille1 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:09:
mm, opzich wel vet ding... alleen verkrijgbaar voor MBP dus kan sowieso niet doorgaan.. ik heb een gewone MB... toch bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door borstel op 20-11-2006 10:11 ]
Anoniem: 165438
Geen matches
Ik hoor / lees niks meer over de bitolithic sleeve maar dat is toch wel een aanrader!
Misschien vanwege de reden dat ze niet meer geleverd worden?Anoniem: 165438 schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:25:
Ik hoor / lees niks meer over de bitolithic sleeve maar dat is toch wel een aanrader!
http://www.bitolithic.com/bags/index.htm
Ik heb dus nu ook sinds kort een macbook en wil ook een sleeve aanschaffen
De bedoeling is om mijn macbook (met sleeve
) in mijn schoudertas te vervoeren. Bij mij is bescherming van heel groot belang.
- Op welke punten moet nou vooral letten bij aanschaffen van zo'n sleeve?
- en kan ik ervan uit gaan dat alle sleeves mijn macbook gewoon goed beschermen of zijn er afraders?
De bedoeling is om mijn macbook (met sleeve
- Op welke punten moet nou vooral letten bij aanschaffen van zo'n sleeve?
- en kan ik ervan uit gaan dat alle sleeves mijn macbook gewoon goed beschermen of zijn er afraders?
[ Voor 5% gewijzigd door Xe0n op 20-11-2006 20:51 ]
...
Heeft er iemand ervaring met de Crumpler Sophisticator? Ik ben van plan deze tas te kopen voor een 15" MBP, ik vind het vooral belangrijk om naast de MBP ook nog wat spullen mee te kunnen nemen voor als ik eens bij m'n ouders blijf logeren.

[ Voor 13% gewijzigd door M-ThijZ op 21-11-2006 00:14 . Reden: afbeelding ]
Anoniem: 165438
Geen matches
Oh oops dat wist ik niet. Dacht dat het nu ondertussen op vol vermogen geproduceerd werd. Ben ik me toch even blij dat ik er eentje hebdrensenbrink schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:44:
[...]
Misschien vanwege de reden dat ze niet meer geleverd worden?
http://www.bitolithic.com/bags/index.htm
mm ik kan tussen deze twee niet kiezen:

iemand een goed punt om voor de één te kiezen ipv de ander ?
Heeft de bovenste een bescherming achter de rits voor de MBP ?
Dit vind ik zelf niet echt duidelijk te zien op de foto..

Ik heb zelf een Foofbag en een matchende Foofpod bestelt. Als het goed is wordt het vrijdag verstuurd en heb ik het hopelijk binnen twee weken binnen.
Heb ze via de site besteld, om er zeker van te zijn dat ik de print zou krijgen die ik wilde (voor beide).
Zal wel foto's posten zodra ik ze binnen heb
Heb ze via de site besteld, om er zeker van te zijn dat ik de print zou krijgen die ik wilde (voor beide).
Zal wel foto's posten zodra ik ze binnen heb
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
ik heb net de LaRobe classic binnen (zwart met oranje rand) en bevalt nu al super! MacBook past er goed in, en zit dan goed opgeborgen...
Pluspunt van LaRobe (of be-ez) is dat het materiaal superstevig is... soort traagschuim wat je in kan drukken en dan erg langzaam terugkomt, kan dus wel tegen een stootje als ie in de sleeve zit!
Pluspunt van LaRobe (of be-ez) is dat het materiaal superstevig is... soort traagschuim wat je in kan drukken en dan erg langzaam terugkomt, kan dus wel tegen een stootje als ie in de sleeve zit!
Ik heb afgelopen week ook mijn LaRobe classic (zwart/wit) op kunnen halen. Inderdaad prima sleeve die redelijk dik is. Kan het in iedergeval aanraden!MellyVille1 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:14:
ik heb net de LaRobe classic binnen (zwart met oranje rand) en bevalt nu al super! MacBook past er goed in, en zit dan goed opgeborgen...
Anoniem: 37526
Geen matches
Ik sleur mijn Macbook nu al sinds juni overal mee naar toe, en flikker hem telkens zonder hoesje in mij rugtas of zijtas. Als ik hem onder een felle lamp hou, dan zie ik enorm veel kleine ondiepe krasjes (cirkeltjes), maar in normale omstandigheden zie je er niks van. Nee, voor mij geen overpriced secondskin 
De krasjes hebben hier wat van weg:
De krasjes hebben hier wat van weg:

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 29-11-2006 23:30 ]
Geen matches
Waarom zou je eigenlijk een sleeve nodig hebben met een beschermende tas?
Krasjes krijg je bijna nooit van transport, die krijg je van het neerzetten op een tafel, nagels, het wegvegen van stof e.d.
Krasjes krijg je bijna nooit van transport, die krijg je van het neerzetten op een tafel, nagels, het wegvegen van stof e.d.
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 09-12-2006 22:57 ]
Wat laat, maar dan toch nog maar: ik heb de bovenste (Incase) voor mijn 12" PB, en hij bevalt me uitstekend. In de breedte-richting is hij iets te groot, maar dat mag de pret niet drukken. Fancy kleur groen, de binnenkant voelt zacht en robuust. Er zit inderdaad aan de binnenkant een extra flapje die de computer beschermt tegen de rits.Kaspers schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:57:
mm ik kan tussen deze twee niet kiezen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo gezegd, zo gedaan.
Anoniem: 198544
Matched: laptop
Tja, ik weet niet hoe goed de bescherming is, dus die vraag. Als ik naar de Breatheaven Edge I kijk, is ie meer beschermend zou ik zeggen...Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 22:56:
Mijn probleem is dat ik een goede laptoptas van Samsonite heb, maar hij is en beetje te groot voor elke dag naar mn werk om te dragen. Ik wil niet een neiuwe tas maar toch iets lightweight te hebben om gewoon mn macbook (die nog een paar dagen binnen zou zijn
Iemand weet een product tussen sleeve en tas?
Anoniem: 198544
Geen matches
Ja, die heb ik al gezien op de Apple online store. Is fijn. Als ik de reviews op de amerikaanse Apple site lees, het klinkt dat de STM tassen niet goed beschermt tegen regen zijn (het sluiten van de cover laat gaten aan de zijkant).
Maar ja, mischien wordt het de small loft, ik weet het nog niet.
Maar ja, mischien wordt het de small loft, ik weet het nog niet.
Lijkt me vrij logisch... als ik mn macbook in mn Crumpler stop gaat ie krassen omdat hij wat ruimer in de tas zit, er is meer ruimte om te schuiven...In een Sleeve zit de macbook strak erin en kan dus niet schuiven waardoor je een stuk minder krassen hebt.Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 22:56:
BramBoterham
Ik ben vanmiddag langs de crumpler store geweest in amsterdam, en volgens het meisje daar zijn er volgende week enkele aanbiedingen op verschillende tassen. Ze wist niet (of wou niet zeggen) op welke tassen. Maar ze heeft mijn tas iig even aan de kand gelegd zodat ik deze volgende week op kan halen met of zonder korting
Och hij krast ook met bescherming hoor.
Ik heb mijn Be-Ez hoes altijd erom als ik 'm meeneem, maar er onstaan toch kleine krasjes, niet zo duidelijk als zonder. Maar je houdt het toch. Ik vind het niet zo erg. De gewone gebruikerssporen. Ik vind het eerlijk gezegd kwalijker dat mijn polsen mooie adrukken gemaakt hebben op de case met typen
En zo'n sleeve is voor 20 euro niet zo duur hoor Gexqon.
Ik heb mijn Be-Ez hoes altijd erom als ik 'm meeneem, maar er onstaan toch kleine krasjes, niet zo duidelijk als zonder. Maar je houdt het toch. Ik vind het niet zo erg. De gewone gebruikerssporen. Ik vind het eerlijk gezegd kwalijker dat mijn polsen mooie adrukken gemaakt hebben op de case met typen
En zo'n sleeve is voor 20 euro niet zo duur hoor Gexqon.
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Geen matches
Ik heb mijn secondskin dan wel gekregen, maar ik vind het de 20-29 euro niet waard. De rits bobbelt, en hij zit niet helemaal strak. Voor iets van dergelijke kwaliteit vind ik het best duur.
Volgens mij heb ik een voorloper van die tas. Heb zelf de Cheezy Disco. Ik kan flink wat meenemen in die tas. Maar een weekendje logeren... Poeh. Als je niet veel meer dan toilet, ondergoed en sokken meeneemt zal het wel gaan. Ik kan in mijn tas naast een PowerBook ook nog ongeveer een volle klapper voor a4 papier in kwijt. Dat is zo'n 3 CM dik. Verder natuurlijk nog een lading losse zooi.M-ThijZ schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:17:
Heeft er iemand ervaring met de Crumpler Sophisticator? Ik ben van plan deze tas te kopen voor een 15" MBP, ik vind het vooral belangrijk om naast de MBP ook nog wat spullen mee te kunnen nemen voor als ik eens bij m'n ouders blijf logeren.
[afbeelding]
Anoniem: 208086
Geen matches
Doe maar geen spam hier...
[ Voor 90% gewijzigd door dawuss op 08-02-2007 15:58 ]
En dat zeggen tegen iemand met die nicknameAnoniem: 208086 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 14:59:
[mbr]Doe maar geen spam hier...[/]

Anoniem: 28134
Geen matches
Ik heb ook een cheesy disco, maar een heel toilet zie ik er nog niet in passen hoorThe - DDD schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 23:05:
[...]
Volgens mij heb ik een voorloper van die tas. Heb zelf de Cheezy Disco. Ik kan flink wat meenemen in die tas. Maar een weekendje logeren... Poeh. Als je niet veel meer dan toilet, ondergoed en sokken meeneemt zal het wel gaan. Ik kan in mijn tas naast een PowerBook ook nog ongeveer een volle klapper voor a4 papier in kwijt. Dat is zo'n 3 CM dik. Verder natuurlijk nog een lading losse zooi.
In een sophisticator past in ieder geval niet genoeg voor als je inderdaad ook kleren mee moet nemen. een paar boeken/map lukt wel prima. Een sophisticator heeft wel als voordeel dat die bizar veel vakjes heeft voor kleine dingen. en je book zit er heel stevig en goed in weggestopt.
Even een kick. Ben aan het kijken voor een iets 'hardere' sleeve omdat mijn Tucano microfibre toch wel dun is (heeft ook z'n voordelen natuurlijk) om 'm dagelijks mee te nemen.
Weet iemand hoe dik de polstering is in de Larobe Crumpler School Hymn? Zit daar nog een laag neopreen is of is het alleen een laag hard materiaal + anti-kras stofje? 't Zijn wel mooie compacte dingen (verkrijgbaarheid is ook een issue trouwens).
Mocht iemand tips hebben voor alternatieven dan hoor ik dat ook graag! Tnx.
Weet iemand hoe dik de polstering is in de Larobe Crumpler School Hymn? Zit daar nog een laag neopreen is of is het alleen een laag hard materiaal + anti-kras stofje? 't Zijn wel mooie compacte dingen (verkrijgbaarheid is ook een issue trouwens).
[ Voor 1% gewijzigd door Zpottr op 09-03-2007 18:09 . Reden: Duh :-) ]
Zoef
Larobe School Hymn? Bedoel je niet de be.ez LArobe en de Crumpler School Hymn. De be.ez LArobe is 5 mm polyuerthaan, een soort schuim. Het is in ieder een stuk dikker en stugger dan de Tucano. Nadeel is wel dat het niet strak om de *Book heen zit, er zit een klein beetje speling tussen.Zpottr schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:25:
Even een kick. Ben aan het kijken voor een iets 'hardere' sleeve omdat mijn Tucano microfibre toch wel dun is (heeft ook z'n voordelen natuurlijk) om 'm dagelijks mee te nemen.
Weet iemand hoe dik de polstering is in de Larobe School Hymn? Zit daar nog een laag neopreen is of is het alleen een laag hard materiaal + anti-kras stofje? 't Zijn wel mooie compacte dingen (verkrijgbaarheid is ook een issue trouwens).
De Crumpler School Hymn heeft een hard plastic buitkant met een zachte foam binnenkant. De School Hymn is een stuk dunner dan de LArobe, zo ongeveer 1,5 mm. Overigens is de School Hymn alleen te verkrijgen in 12", 15" en 17". Hier passen ook alleen de iBook's en PowerBook's in. Als je dus een MacBook of MacBook Pro hebt, heb je hier weinig aan.
Overigens kun je deze hoezen meestal wel bij een Apple Premium Reseller vinden.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ja, stomDaedalus schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 18:01:
[...]
Larobe School Hymn? Bedoel je niet de be.ez LArobe en de Crumpler School Hymn.
http://www.crumplerbags.c...ex.php?catId=5&prodId=285De Crumpler School Hymn heeft een hard plastic buitkant met een zachte foam binnenkant. De School Hymn is een stuk dunner dan de LArobe, zo ongeveer 1,5 mm. Overigens is de School Hymn alleen te verkrijgen in 12", 15" en 17". Hier passen ook alleen de iBook's en PowerBook's in. Als je dus een MacBook of MacBook Pro hebt, heb je hier weinig aan.
Misschien net nieuw?
In .nl zijn ze niet of nauwelijks verkrijgbaar helaas... althans niet wat ik heb kunnen vinden. Zag gisteren wel een 'harde' case van een Japans aandoend merk bij Youmac (Amac?) in EHV, zag er wel goed uit. Alleen vrij dik en 77 Euro oid...Overigens kun je deze hoezen meestal wel bij een Apple Premium Reseller vinden.
Zoef
Heb je het nou over Crumplers? Want die zijn echt wel goed te krijgen hoor. Er zitten zelfs Crumpler stores in Nederland!Zpottr schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 18:13:
[...]
In .nl zijn ze niet of nauwelijks verkrijgbaar helaas... althans niet wat ik heb kunnen vinden. Zag gisteren wel een 'harde' case van een Japans aandoend merk bij Youmac (Amac?) in EHV, zag er wel goed uit. Alleen vrij dik en 77 Euro oid...
Ook de Crumpler School Hymn 13'? Op het Nederlandse deel van het net niet te vinden in ieder geval! Als iemand ideeen heeft waar wel hoor ik het graag.Bigs schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 18:48:
[...]
Heb je het nou over Crumplers? Want die zijn echt wel goed te krijgen hoor. Er zitten zelfs Crumpler stores in Nederland!
Zoef
Weet iemand waar ik deze crumpler kan halen (geen ebay)

Al weer een maandje heb ik de nieuwe 'The Snotty' van Crumpler:

Ik vervoer er zo'n beetje dagelijks mijn MBP 15" in. Deze past samen met een Tucano 2nd skin precies in het laptopvak. Naast de lader van de MBP is er genoeg ruimte voor andere troep.
Bevalt me zeer goed!

Ik vervoer er zo'n beetje dagelijks mijn MBP 15" in. Deze past samen met een Tucano 2nd skin precies in het laptopvak. Naast de lader van de MBP is er genoeg ruimte voor andere troep.
Bevalt me zeer goed!
Lekker!
Anoniem: 201945
Geen matches
Ja waar heb je deze gehaald en is er evt ook nog ruimte voor wat schoolboeken.
Mijn vriendin heeft een macbook 13" en is op zoek naar zo`n tas.
Mijn vriendin heeft een macbook 13" en is op zoek naar zo`n tas.
A-Mac in Utrecht, 99 euro.
Een link naar de website plaatsen wil niet echt hier. Kijk zelf maar op www.a-mac.nl -> tassen.
"Nu op voorraad en exclusief bij A-Mac € 99,- incl.btw"
Ze hebben alle kleuren die op de site staan. De muur waar ze hangen is wel veel te klein. Je moet dus even vragen naar de gewenste kleur als deze niet aan de muur hangt.
Ruimte voor schoolboeken heeft hij zeker. Bovendien is de Snotty veel groter dan je waarschijnlijk denkt.
Een link naar de website plaatsen wil niet echt hier. Kijk zelf maar op www.a-mac.nl -> tassen.
Ze hebben alle kleuren die op de site staan. De muur waar ze hangen is wel veel te klein. Je moet dus even vragen naar de gewenste kleur als deze niet aan de muur hangt.
Ruimte voor schoolboeken heeft hij zeker. Bovendien is de Snotty veel groter dan je waarschijnlijk denkt.
[ Voor 81% gewijzigd door Napsju op 25-03-2007 01:40 ]
Lekker!
Ik heb zelf sinds kort de Crumpler Boomer M. Ik had eerst de wit/grijze op het oog omdat deze kleur mooi past bij je macbook maar deze kleur wordt natuurlijk ook snel vies. Daar heb ik de zwart/bruin variant, echter is deze in het echt zwart met zeer donker grijze rand. Mede omdat ik de meeste tassen echt way overpriced vind. Verder past de macbook perfect in deze tas, echter wanneer je er een sleeve omheen hebt wordt hij eigenlijk net iets te smal. Verder kun buiten je macbook niet veel andere dingen meenemen, je muis adapter en paar documenten kan maar dan is hij echt vol. Echter is de tas daardoor wel lekker smal en licht, iets wat ik ook wou. Enigste nadeel vind ik de draagriem, dat is gewoon een stuk autogordel maar voor €50,- moet je daar niet over zeuren
[ Voor 7% gewijzigd door Maartenvs op 25-03-2007 13:20 ]
Anoniem: 201945
Geen matches
Oke, dan zal ik een in Rotterdam centrum gaan kijken, daar zit namelijk een Crumpler store.Napsju schreef op zondag 25 maart 2007 @ 01:35:
A-Mac in Utrecht, 99 euro.

dat is mijn mooie 12" *book sleeve, 8mm neopreen. Van ebay geplukt, koste 8dollar inclusief verzending vanuit China. Geen geweldig mooi ding maar zeer goed betaalbaar.
De kwaliteit van het materiaal is vergelijkbaar met een incase of larobe hoes maar dan voor een kwart van de prijs.(als je verzening mee rekent.)
[ Voor 9% gewijzigd door brewer op 26-03-2007 18:41 ]
Anoniem: 93072
Geen matches
die cheesy disco die een stukje terug staat in het rood... is misschien nog bij www.dewinkel.nl verkrijgbaar !!!
Bedankt voor deze mededeling !!!Anoniem: 93072 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:26:
die cheesy disco die een stukje terug staat in het rood... is misschien nog bij www.dewinkel.nl verkrijgbaar !!!
Reageer je op een bepaalde post of moest je dit gewoon even typen?
Edit: Sorry, verkeerd gekeken...
[ Voor 20% gewijzigd door Zpottr op 27-03-2007 10:00 ]
Zoef
Anoniem: 124681
Geen matches
Dude, het staats zelfs in zijn post. Iemand vroeg een paar posts hierboven of deze tas nog verkrijgbaar was.Zpottr schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:45:
[...]
Bedankt voor deze mededeling !!!
Reageer je op een bepaalde post of moest je dit gewoon even typen?
Misschien eerst even goed kijken, ipv gelijk een zinloze post?

Oeps, je hebt gelijk. Niet meer posten als ik te moe ben mijn ogen open te houdenAnoniem: 124681 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:06:
[...]
Dude, het staats zelfs in zijn post. Iemand vroeg een paar posts hierboven of deze tas nog verkrijgbaar was.
Misschien eerst even goed kijken, ipv gelijk een zinloze post?

Dacht dat het ging om een post met een 'gewone' rode Disco, zonder de vierkantjes - waar niet naar beschikbaarheid werd gevraagd... Excuses.
Zoef
Sinds een paar dagen heb ik ook de Crumpler Boomer M (bedankt voor de tip Maartenvs!).
Een kleine tas paar de MB net in past, samen met wat a4 documenten. Prima voor mij, want ik neem zelden meer mee. Verder is de tas netjes afgewerkt en van hetzelfde waterafstotende materiaal als de duurdere Crumpler tassen. Grappig detail wat Maartenvs al noemde is de draagriem, wat gewoon een autogordel lijkt
Maar het staat wel imo 
Prima koop dus
Een kleine tas paar de MB net in past, samen met wat a4 documenten. Prima voor mij, want ik neem zelden meer mee. Verder is de tas netjes afgewerkt en van hetzelfde waterafstotende materiaal als de duurdere Crumpler tassen. Grappig detail wat Maartenvs al noemde is de draagriem, wat gewoon een autogordel lijkt
Prima koop dus
Ik heb sinds een klein maandje de Tucano Second Skin voor de macbook pro. Echt geweldige hoes, ik liep eerst met een laptop tas, maar vind deze veel fijner want dan kan ik hem gewoon in mijn Eastpak tas vervoeren, zonder dat hij beschadigd raakt. Daarnaast kan ik nog wat andere dingen dan meenemen in die laptop tas kon dat niet op een normale manier.

Anoniem: 118819
Geen matches
Zijn er nog online shops die Crumpler tassen verkopen? Zoals Amac & De Winkel? Heb hier in België nog geen enkele Crumpler tas gevonden...
Google en gij zult vinden!
Lekker!
Anoniem: 205470
Geen matches
misschien de crumpler store?Anoniem: 118819 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:07:
Zijn er nog online shops die Crumpler tassen verkopen? Zoals Amac & De Winkel? Heb hier in België nog geen enkele Crumpler tas gevonden...
Ik heb hier een Crumpler tas gekocht. Snelle levering, en veel goedkoper dan elders (voor zover ik kon vinden). Het scheelde zo'n 10 euro voor die van mij.Anoniem: 118819 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:07:
edit: en ik woon in België ja
edit 2: trouwens, ik heb eens Crumpler tassen gezien bij AS Adventure. Misschien daar eens gaan kijken?
[ Voor 14% gewijzigd door IbexGirl op 08-04-2007 10:34 ]
Ik zoek eigenlijk zoiets als dit maar dan horizontaal zodat ie makkelijker in een schoudertas past:

iemand enig idee?

iemand enig idee?
Anoniem: 196669
Geen matches
Na veel zoeken op internet, op GoT (Apple Talk) en enkele andere fora heb ik nog gevonden wat ik zocht: gebruikerservaringen met Knomotassen. Zijn er hier mensen die hun ervaringen met dergelijke bags willen vertellen?
Anoniem: 176825
Matched: laptop
Deze heb ik ook voor men MB. Ben er heel tevreden over. zat ook een doekje bij voor op je toetsenbord te leggen zodat de toetsen niet tegen het scherm komen. Doekje is ook erg geschikt voor scherm te kuisen van MB.Roberttt schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:29:
Ik heb sinds een klein maandje de Tucano Second Skin voor de macbook pro. Echt geweldige hoes, ik liep eerst met een laptop tas, maar vind deze veel fijner want dan kan ik hem gewoon in mijn Eastpak tas vervoeren, zonder dat hij beschadigd raakt. Daarnaast kan ik nog wat andere dingen dan meenemen in die laptop tas kon dat niet op een normale manier.
[afbeelding]
Heb deze gekocht bij IT PRO in Gent, waar ze deze op voorraad hadden
Anoniem: 132776
Geen matches
Ik ben van plan om een Tucano Work Out tas te kopen http://www.switchshops.be...070&catno=23&subcatno=194
Iemand enige ervaring mee?
Deze tas kom je blijkbaar minder tegen dan de sleeves.
Iemand enige ervaring mee?
Deze tas kom je blijkbaar minder tegen dan de sleeves.
Ik heb een Tucano Second Skin, en de Work Out.
De Work Out is op zich best een handig ding, je MB zit stevig op zijn plaats en zit dus goed beschermd. De zijvakken zijn wel vrij krap, veel meer dan een muis en m'n lichtnetadapter moet ik er niet insteken. Wanneer ik het verlengsnoer van de lichtnetadapter mee heb, en er zitten nog een paar andere spulletjes bij, dan moet ik er vaak iets uithalen voor ik m'n MB in de tas kan steken, omdat er iets duwt. Dat is dus niet zo handig...
Als je niet teveel toebehoren in je tas moet steken, is de Work Out zeker en vast een goed ding.
De Work Out is op zich best een handig ding, je MB zit stevig op zijn plaats en zit dus goed beschermd. De zijvakken zijn wel vrij krap, veel meer dan een muis en m'n lichtnetadapter moet ik er niet insteken. Wanneer ik het verlengsnoer van de lichtnetadapter mee heb, en er zitten nog een paar andere spulletjes bij, dan moet ik er vaak iets uithalen voor ik m'n MB in de tas kan steken, omdat er iets duwt. Dat is dus niet zo handig...
Als je niet teveel toebehoren in je tas moet steken, is de Work Out zeker en vast een goed ding.
Yep, mooi dingAnoniem: 176825 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:26:
[...]
Deze heb ik ook voor men MB. Ben er heel tevreden over. zat ook een doekje bij voor op je toetsenbord te leggen zodat de toetsen niet tegen het scherm komen. Doekje is ook erg geschikt voor scherm te kuisen van MB.
Heb deze gekocht bij IT PRO in Gent, waar ze deze op voorraad hadden
De lederen versie ziet er wel een beetje raar uit, maar de versie in kunststof die je op de site van Switch kan bekijken (en naast mijn bureau
Heb m'n MacBook altijd nog meegenomen in een canvas Brunotti schoudertas. Hier past de de MacBook inclusief adapter en muis makkelijk in. Verder nog genoeg plek over voor allerlei papieren. Het wordt wel wat lastig wanneer je (dikke) boeken mee wilt nemen. (; Verder zit er een stevige schouderband aan dat goed bevestigd is. Ooit gekocht voor een paar euro.

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED
Geen matches
Zou het mogelijk zijn om er een foto van te nemen? Dan kan ik beoordelen of het nu zo'n wijventas is of nietPoestie schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:27:
[...]
De lederen versie ziet er wel een beetje raar uit, maar de versie in kunststof die je op de site van Switch kan bekijken (en naast mijn bureau) is toch een stuk mooier en hipper.
Hoe valt die schouderband mee? Is hij comfortabel om mee te nemen?
[small]mijn mannelijk ego is gekrenkt
Ik zal er morgen eens wat fotootjes van posten, moet zo dadelijk weg en kom pas laat thuis.
De schouderband zit comfortabel, nog niet echt last mee ondervonden. Het gewicht van de zak is uiteindelijk nooit echt loodzwaar, doordat er geen andere zaken zoals boeken bijkunnen, en dat heeft ook wel zijn voordelen als het op comfortabel transport aankomt.
De schouderband zit comfortabel, nog niet echt last mee ondervonden. Het gewicht van de zak is uiteindelijk nooit echt loodzwaar, doordat er geen andere zaken zoals boeken bijkunnen, en dat heeft ook wel zijn voordelen als het op comfortabel transport aankomt.
Absoluut niet, heb hem zelf ook, mits je het hengsel eraf haalt heb je een zeer stijlvolle tas.
Krijg er enkel complimenten over, alhoewel, die worden alleen door vrouwen gegeven....mmmm
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Mijn MBP 15,4" wordt sinds een paar maanden na zijn aanschaf in een Crumpler StickyDate Big Logo vervoerd.

Het is een schoudertas en dankzij de third-leg kun je hem ook mooi op je rug vastbinden, ideaal gedurende het fietsen.
De tas is een tikkeltjes aan de dure kant maar ja, levenslange garantie, waterdicht, een stijlvol ontwerp en een tas die er niet uitziet als een laptoptas, sja, ik ben dik tevreden
Verder hou je nog meer dan genoeg ruimte over om je adapter kwijt te kunnen en dan kan er bij mij nog met gemak 2 dikke collegeboeken mee, schrijfblok, etui, de hele zooi. Gebruik deze tas ook regelmatig als weekendtas, als ik eens een weekend naar mijn ouders ga in Brussel. Past rustig mijn laptop ipod en kabels in en dan nog twee broeken, 2 shits, ondergoed, sokken zonder dat er druk komt te staan op de MBP en dat er dus "gevaar" zou kunnen zijn voor het scherm.

Het is een schoudertas en dankzij de third-leg kun je hem ook mooi op je rug vastbinden, ideaal gedurende het fietsen.
De tas is een tikkeltjes aan de dure kant maar ja, levenslange garantie, waterdicht, een stijlvol ontwerp en een tas die er niet uitziet als een laptoptas, sja, ik ben dik tevreden
Verder hou je nog meer dan genoeg ruimte over om je adapter kwijt te kunnen en dan kan er bij mij nog met gemak 2 dikke collegeboeken mee, schrijfblok, etui, de hele zooi. Gebruik deze tas ook regelmatig als weekendtas, als ik eens een weekend naar mijn ouders ga in Brussel. Past rustig mijn laptop ipod en kabels in en dan nog twee broeken, 2 shits, ondergoed, sokken zonder dat er druk komt te staan op de MBP en dat er dus "gevaar" zou kunnen zijn voor het scherm.
[ Voor 32% gewijzigd door Daenney op 15-04-2007 14:53 . Reden: typo ]
Zit ook naar die Crumpler-tassen te kijken, ze zijn idd erg mooi! Maar ik twijfel nog tussen de Sticky Date en de Cheesy Disco (een maatje kleiner). Ik vind de Sticky Date namelijk erg groot, en volgens mij is de Cheesy Disco ook al ruim genoeg voor iBook/MacBook/MacBook Pro + notitieblok + wat klein spul. Of valt de Sticky Date wel mee qua grootte?
Ik heb voor een 15" MacBook Pro een Sticky Date gehaald, omdat er in de Cheesy Disco naast de MacBook niet zoveel ruimte overblijft (hoewel een MBP + notitieblok denk ik wel past). Een Sticky Date is misschien weer een beetje aan de grote kant, maar beter te veel ruimte dan te weinig. Is er geen Crumpler Store (of andere winkel met Crumpler tassen) in de buurt? Dan kan je gewoon zelf kijken of je de Sticky Date te groot vindt, ik vind het wel meevallen.
[ Voor 3% gewijzigd door Joni op 15-04-2007 19:58 ]
Ik heb een Cheesy Disco met een MacBook en dat vind ik een prima maat. Ik heb dan bij me:The Evil Brain schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:24:
Zit ook naar die Crumpler-tassen te kijken, ze zijn idd erg mooi! Maar ik twijfel nog tussen de Sticky Date en de Cheesy Disco (een maatje kleiner). Ik vind de Sticky Date namelijk erg groot, en volgens mij is de Cheesy Disco ook al ruim genoeg voor iBook/MacBook/MacBook Pro + notitieblok + wat klein spul. Of valt de Sticky Date wel mee qua grootte?
MacBook + Be.ez sleeve
Notitieblok
Studieboek
Lader + Mighty Mouse
Wat losse rommel
Het enige dat ik lastig meenemen vind zijn dingen als blikjes en appels. Die stop ik dan in de "hoekvakjes" om ze in ieder geval bij het midden van mijn scherm weg te houden.
[ Voor 6% gewijzigd door Zpottr op 15-04-2007 22:41 ]
Zoef
waarom doe je een sleeve in je crumpler tas? Ik dacht juist dat dat bij crumpler tassen niet nodig was?Zpottr schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:40:
[...]
Ik heb een Cheesy Disco met een MacBook en dat vind ik een prima maat. Ik heb dan bij me:
MacBook + Be.ez sleeve
Notitieblok
Studieboek
Lader + Mighty Mouse
Wat losse rommel
Het enige dat ik lastig meenemen vind zijn dingen als blikjes en appels. Die stop ik dan in de "hoekvakjes" om ze in ieder geval bij het midden van mijn scherm weg te houden.
Drie redenen:kyddil schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:53:
[...]
waarom doe je een sleeve in je crumpler tas? Ik dacht juist dat dat bij crumpler tassen niet nodig was?
1) ik ben nogal lomp en vind het prettig niet te hoeven opletten
2) daar zit ie toch al in op het moment dat ik in grote haast mijn huis uit moet rennen :-)
3) MacBook in een volgepakte Crumpler schuiven levert krassen op, sleeve kun je 'm 'drukloos' inschuiven
Het is ook niet 100% nodig hoor, als je geen sleeve gebruikt heb je dus nog wat meer ruimte over.
Zoef
Bepaalde type's wel , andere type's weer niet. Zelf heb ik een Crumpler Glory Box , welke een 12" en 13" skin erbij heeft. Deze past precies in het vak van de Glory Box. Ik heb welliswaar geen MacBook , maar mijn laptop is even groot als een 13.3" macbookAnoniem: 37526 schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:34:
Heeft een crumpler tas dan geen speciaal Macbook vak??
Ideale tas imo , zeker de wit/rode tas (die ik toevallig ook heb) zou heel mooi staan met een witte macbook.
Ik heb hem btw gekocht in de shop in amsterdam. Aardige gozer en best leuke winkel. Hij zei iig in half Nederlands/Half Australisch dat niet alle crumpler tassen zo'n speciaal vak hebben. Hij had er een stuk of 7 type's staan die geschikt waren voor de macbook 13.3" (inc speciaal vak)
Raku
De sticky date tassen heb een speciaal laptop vak waar je laptops tot 17" in kunt herbergen. Je kunt de breedte hiervaan aanpassen met een klitterbandwandje, het ding zit dus eigk al in een sleeve maar moet toegeven dat ik er zelf ook nog een extra sleeve omheen heb, als bescherming. Bovendien, mijn MBP zit niet altijd in mijn crumpler, soms heb ik een andere tas bij me en dan hoef ik me daar iig geen zorgen om te maken
Mijn Macbook zit in een Crumpler The Gimp 13" Macbook sleeve en die gaat weer in mijn Crumpler Boomer L tas! Prima!
Ja, in Den Haag zit er eentje, heb ik al gekeken, maar twijfel nog dusJoni schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:54:
Ik heb voor een 15" MacBook Pro een Sticky Date gehaald, omdat er in de Cheesy Disco naast de MacBook niet zoveel ruimte overblijft (hoewel een MBP + notitieblok denk ik wel past). Een Sticky Date is misschien weer een beetje aan de grote kant, maar beter te veel ruimte dan te weinig. Is er geen Crumpler Store (of andere winkel met Crumpler tassen) in de buurt? Dan kan je gewoon zelf kijken of je de Sticky Date te groot vindt, ik vind het wel meevallen.
Mja, dat is dus eigenlijk genoeg voor mij. Denk dat ik toch maar de Cheesy Disco op mijn verlanglijstje zet dan (bijna jarig!Zpottr schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:40:
[...]
Ik heb een Cheesy Disco met een MacBook en dat vind ik een prima maat. Ik heb dan bij me:
MacBook + Be.ez sleeve
Notitieblok
Studieboek
Lader + Mighty Mouse
Wat losse rommel
Geen matches
Denk je nog eens aan de foto's?Poestie schreef op donderdag 12 april 2007 @ 08:24:
Ik zal er morgen eens wat fotootjes van posten, moet zo dadelijk weg en kom pas laat thuis.
Thanks
Dit topic is gesloten.