[Transport] Neem je *book mee Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.705 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:21
Geen matches
Die snotty is in Amsterdam nergens te vinden. Zou m graag willen zien voordat ik het bestel. Heeft iemand hem ergens zien hangen?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-04 21:57
Geen matches
A-Mac in Utrecht, Amersfoort of Den Bosch.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:21
Geen matches
Was vanmiddag in Utrecht dus even wezen kijken. Is veels te groot naar mijn smaak. In plaats van de Snotty ben ik dan maar voor een Knomo Lyndon gegaan. Fors duurder wel.

Afbeeldingslocatie: http://knomo.webyshop.com/inc/image/type;item;size;370;name;$$A_C48F8119_lyndonBlack.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door nwnc op 20-04-2007 22:34 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Geen matches
^ Chic hoor d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Matched: laptop, 17
Daenney schreef op zondag 15 april 2007 @ 14:50:
Mijn MBP 15,4" wordt sinds een paar maanden na zijn aanschaf in een Crumpler StickyDate Big Logo vervoerd.
[afbeelding]
Het is een schoudertas en dankzij de third-leg kun je hem ook mooi op je rug vastbinden, ideaal gedurende het fietsen.
De tas is een tikkeltjes aan de dure kant maar ja, levenslange garantie, waterdicht, een stijlvol ontwerp en een tas die er niet uitziet als een laptoptas, sja, ik ben dik tevreden :D
Enig nadeel is wel dat die tas gemaakt is voor een laptop met een 17" breedbeeldscherm. Voor de rest ben ik ook tevreden met die tas :P.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/?UserID=29184&FotoID=2378

Moet zo te zien morgen eens nieuwe foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136421

Matched: laptop, rugzak
Heb sinds kort een macbook, en ben dus eigenlijk ook op zoek naar iets om 'm in te vervoeren. Ik heb hem nu tijdelijk in m'n ouwe trouwe kipling tas gepropt met een handoek eromheen geslagen, maar ik denk dat 'n sleeve wel een goede investering is. Nu heb ik een vraag voor de mensen die zo'n tucano 2nd skin hebben gekocht:

Hoe goed beschermt die sleeve ongeveer? Kan ik hem dan meenemen in een gewone tas zonder dat ie al te gemakkelijk beschadigd? Ik ga er heus niet mee gooien, maar soms zet ik m'n tas op de grond [url="http://egreg"]etc. [/url]

En heeft iemand een idee of die hoes wat waterdicht is? Ik heb zelf vaak een fles water mee als ik ergens heen ga, en ik kan moeilijk 2 rugzakken meenemen vanwege drinken+laptop.

Ik twijfel een beetje tussen zo'n cheapo sleeve van E10(+7verzendkosten) uit hongkong of een tucano 2nd skin, omdat ik daar veel goeds over gelezen heb. Als die duurdere een beetje fatsoenljke bescherming biedt hoef ik geen nieuwe rugzak te halen wat de hogere aanschafprijs weer goedmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Geen matches
Juist om je tas op de grond te kunnen zetten is zo'n 2nd skin erg handig, dan botst je Macbook niet. Zolang je hem maar rustig op de grond zet. Btw: Heeft jouw Kipling tas geen zachte onderkant? De mijne iig wel.

Verder heb ik vaak zat door de keiharde regen gereden, met de Macbook in zijn secondskin en de secondskin weer in mijn Kipling tas. En aangezien ik dit bericht vanaf mijn Macbook type is dat een goed teken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 136421 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 14:58:
Heb sinds kort een macbook, en ben dus eigenlijk ook op zoek naar iets om 'm in te vervoeren. Ik heb hem nu tijdelijk in m'n ouwe trouwe kipling tas gepropt met een handoek eromheen geslagen, maar ik denk dat 'n sleeve wel een goede investering is. Nu heb ik een vraag voor de mensen die zo'n tucano 2nd skin hebben gekocht:

Hoe goed beschermt die sleeve ongeveer? Kan ik hem dan meenemen in een gewone tas zonder dat ie al te gemakkelijk beschadigd? Ik ga er heus niet mee gooien, maar soms zet ik m'n tas op de grond [url="http://egreg"]etc. [/url]

En heeft iemand een idee of die hoes wat waterdicht is? Ik heb zelf vaak een fles water mee als ik ergens heen ga, en ik kan moeilijk 2 rugzakken meenemen vanwege drinken+laptop.

Ik twijfel een beetje tussen zo'n cheapo sleeve van E10(+7verzendkosten) uit hongkong of een tucano 2nd skin, omdat ik daar veel goeds over gelezen heb. Als die duurdere een beetje fatsoenljke bescherming biedt hoef ik geen nieuwe rugzak te halen wat de hogere aanschafprijs weer goedmaakt.
Ik heb mijn MacBook gebruikt met een Tucano microfibre sleeve en een Be.ez sleeve. Voor vervoer in een 'gewone' tas zou ik altijd voor de Be.ez gaan, die is ook nog vrij betaalbaar (iets van 18 Euro). het materiaal is veel stviger dan de Tucano, het is meer een soort geheugenschuim ipv neopreen. De Tucano is fijn omdat ie dun genoeg is om weerin mijn Boblbee te passen voor wat ruwere tripjes.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470

Robin schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 00:37:
[...]

Enig nadeel is wel dat die tas gemaakt is voor een laptop met een 17" breedbeeldscherm. Voor de rest ben ik ook tevreden met die tas :P.

[afbeelding]

Moet zo te zien morgen eens nieuwe foto's maken.
Dan heb je de verkeerde... je hebt namelijk ook van die tassen die gemaakt zijn voor 15"..... (tot 15,4")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Geen matches
Doordeweeks gaat de iBook in de second skin en dan in de samsonite tas. In het weekend mag alles in de grote tas,

Afbeeldingslocatie: http://www.aboutdj.nl/images/stories/reviews/udg_creator_backpack_4.jpg

Oftewel de UDG - Rane serato backpack.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136421

Geen matches
Zpottr schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 15:44:
[...]

Ik heb mijn MacBook gebruikt met een Tucano microfibre sleeve en een Be.ez sleeve. Voor vervoer in een 'gewone' tas zou ik altijd voor de Be.ez gaan, die is ook nog vrij betaalbaar (iets van 18 Euro). het materiaal is veel stviger dan de Tucano, het is meer een soort geheugenschuim ipv neopreen. De Tucano is fijn omdat ie dun genoeg is om weerin mijn Boblbee te passen voor wat ruwere tripjes.
Ik heb ebay even afgezocht, op zich lijkt die Be.ez sleeve me wel wat,alleen vroeg ik me nog ff 1 ding af:
Hoeveel meer ruimte neemt je macbook in met dat ding? Want als ik het goed begrijp geeft die sleeve meer bescherming omdat ie steviger is, maar daar betaal je voor omdat ie meer ruimte inneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
Geen matches
kyddil schreef op zondag 15 april 2007 @ 22:53:
[...]

waarom doe je een sleeve in je crumpler tas? Ik dacht juist dat dat bij crumpler tassen niet nodig was?
Ik heb een crumpler, en doe ook een sleeve rond mijn MacBook, zodat deze niet kan schuiven. Overigens heb ik op school zitten passen en meten. Met de Crumpler tas die ik heb (weet niet uit mijn hoofd welk type dat is) is het erg lastig om een MacBook Pro met sleeve er in te krijgen.

Als ik dus aan het eind van het jaar een MB Pro ga kopen zal ik dit zonder sleeve moeten doen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Geen matches
Anoniem: 136421 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:42:
[...]

Ik heb ebay even afgezocht, op zich lijkt die Be.ez sleeve me wel wat,alleen vroeg ik me nog ff 1 ding af:
Hoeveel meer ruimte neemt je macbook in met dat ding? Want als ik het goed begrijp geeft die sleeve meer bescherming omdat ie steviger is, maar daar betaal je voor omdat ie meer ruimte inneemt?
Ja. 4x25x35cm3. Het fijne vind ik ook dat ie wat stijver is, dus je schuift de MacBook er makkelijker in.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiiim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02-2022

Tiiim

Grand Theft Audio

Geen matches
Ik ben sindskort eigenaar van een Cheesy Disco warm oatmeal espresso :D Ben er erg tevreden over, ik vraag me alleen af hoe de riem op een nette manier kan worden ingekort?

Zoals ik hem nu inkort, dan ontstaat er zo'n grote lus aan de onderkant van de tas.. niet echt mooi vind ik zelf. Zie er ook wel anderen op die manier mee lopen, maar heb toch een idee dat het anders kan. Heb wel met dat mechanisme zitten spelen, en had het zover dat de 'overtollige' draagriem langs de andere draadriem omhoog ging, maar dan zit ie nog niet vast, ook niet ideaal.

Hoe doen jullie dat?

[ Voor 8% gewijzigd door Tiiim op 18-06-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-04 12:59
Matched: laptop
Twee weekjes geleden een nieuwe backpak aangeschaft voor mijn macbook. Naast mijn formele tas en een sleeve leek me een normaal uitziende backpak zeer geschikt voor het dagelijks gebruik.

Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/1661/eastpakhudsonzy2.jpg
De Eastpak Core Series Hudson.

Hij heeft en speciaal vak voor een laptop wat is gevoerd met schuimrubber tegen stoten e.d. Dit vak loopt over de gehele lengte van de tas. Daarnaast een gewoon vak over de gehele lengte en twee voorvakken. De packpak zelf kan goed worden aangestrokken dmv vier straps, aan beide kanten twee.

Kwaliteit op het eerste oog opslag zeer degelijk. Maar dat kan pas na enkele maanden gebruik worden geconcludeerd.

Site: http://www.e-eastpak.com/...;1502,fromWhere=floatmenu

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapatski
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-11-2023

Rapatski

Tikkeltje scherp

vacuumcleaner schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:43:
Twee weekjes geleden een nieuwe backpak aangeschaft voor mijn macbook. Naast mijn formele tas en een sleeve leek me een normaal uitziende backpak zeer geschikt voor het dagelijks gebruik.

[afbeelding]

Hij heeft en speciaal vak voor een laptop wat is gevoerd met schuimrubber tegen stoten e.d. Dit vak loopt over de gehele lengte van de tas. Daarnaast een gewoon vak over de gehele lengte en twee voorvakken. De packpak zelf kan goed worden aangestrokken dmv vier straps, aan beide kanten twee.

Kwaliteit op het eerste oog opslag zeer degelijk. Maar dat kan pas na enkele maanden gebruik worden geconcludeerd.

Zooo die ziet er strak uit! Ik wil meer rugzakken zoals die! Jansport? Crumpler? Ik ga eens even zoeken. Degelijke shit. Lekker hiken met mn macbookie op mn rug.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapatski

Rapatski

Tikkeltje scherp

Geen matches
Meneer is weer terug van een bezoekje aan bovenstaande merken, maar met nul op het rekest. Waar heb je die eastpak eigenlijk gehaald?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
Geen matches
Tiiim schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:06:
Ik ben sindskort eigenaar van een Cheesy Disco warm oatmeal espresso :D Ben er erg tevreden over, ik vraag me alleen af hoe de riem op een nette manier kan worden ingekort?

Zoals ik hem nu inkort, dan ontstaat er zo'n grote lus aan de onderkant van de tas.. niet echt mooi vind ik zelf. Zie er ook wel anderen op die manier mee lopen, maar heb toch een idee dat het anders kan. Heb wel met dat mechanisme zitten spelen, en had het zover dat de 'overtollige' draagriem langs de andere draadriem omhoog ging, maar dan zit ie nog niet vast, ook niet ideaal.

Hoe doen jullie dat?
Ik heb ook een cheesy disco, en ik weet niet of je misschien een andere versie is, maar die riem heb ik nooit last van. Nou ben ik redelijk lang, dus heb ik niet zoveel riem over, maar ik doe hem zo dat er geen lus is maar een uiteinde. Dat uiteinde kun je dan aan de zijkant van de tas achter dat stukje stof doen zodat hij niet los zit. Werkt prima, en het zit nooit in de weg... zal zo ff fotootje maken

Edit:

Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/2204/cheesydiscogk5.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door DocB op 19-06-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IbexGirl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-02-2021

IbexGirl

Love Ibex forever

Geen matches
DocB schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:50:
[...]

Ik heb ook een cheesy disco, en ik weet niet of je misschien een andere versie is, maar die riem heb ik nooit last van. Nou ben ik redelijk lang, dus heb ik niet zoveel riem over, maar ik doe hem zo dat er geen lus is maar een uiteinde. Dat uiteinde kun je dan aan de zijkant van de tas achter dat stukje stof doen zodat hij niet los zit. Werkt prima, en het zit nooit in de weg... zal zo ff fotootje maken

Edit:

[afbeelding]
Zo zat mijn riem ook in het begin, maar mijn vriend had er dan ook een gekocht, en daar zit ie helemaal anders, met die lus dus. Zo heb ik hem nu dus ook. Eigenlijk is die manier veel handiger, want dan kun je hem terwijl je hem om hebt aanpassen zonder dat ie direct van je schouder valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Geen matches
Ibex_Girl schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:44:
[...]

Zo zat mijn riem ook in het begin, maar mijn vriend had er dan ook een gekocht, en daar zit ie helemaal anders, met die lus dus. Zo heb ik hem nu dus ook. Eigenlijk is die manier veel handiger, want dan kun je hem terwijl je hem om hebt aanpassen zonder dat ie direct van je schouder valt.
Is ook zo, ik zou 'm niet zonder die lus gebruiken want de klem gaat hier nog wel eens open bij een ongelukkige beweging...

Als de draagband kort genoeg gemaakt is (en de lus dus lang genoeg) kun je de lus achter het dingetje laten lopen zoals op de foto hierboven, en dan terug naar de gesp. Zo gaat ook de band nooit verdraaid zitten.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Rapatski schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:54:
Meneer is weer terug van een bezoekje aan bovenstaande merken, maar met nul op het rekest. Waar heb je die eastpak eigenlijk gehaald?
Hij is verkrijgbaar bij de V&D en ook bij de Duo Sport meen ik. Check de site ff van eastpak (Core series) ze hebben meerdere modellen die speciaal voor laptops geschikt zijn.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapatski

Rapatski

Tikkeltje scherp

vacuumcleaner schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:02:
[...]

Hij is verkrijgbaar bij de V&D en ook bij de Duo Sport meen ik. Check de site ff van eastpak (Core series) ze hebben meerdere modellen die speciaal voor laptops geschikt zijn.
Yep ik heb 'm gechecked. De Slam backpak van de Resistance serie vind ik ook wel aardig.

Afbeeldingslocatie: http://www.quaxo.de/isroot/quaxo/Files/Bild1_2/544022.jpg

Maar ik zal sowieso even bij de V&D binnenlopen. Over duffe winkels gesproken trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door Rapatski op 19-06-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Geen matches
Rapatski schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:28:
[...]

Yep ik heb 'm gechecked. De Slam backpak van de Resistance serie vind ik ook wel aardig.

[afbeelding]

Maar ik zal sowieso even bij de V&D binnenlopen. Over duffe winkels gesproken trouwens.
I know :X, ik kwam hem ook toevallig tegen tijdens het passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mech-Warrior
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:25
Matched: 17
Ik zocht iets degelijks. En ook stof en waterdicht. Kwam uit op bij Booq.
http://www.booq.de
Deze site levert gewoon in Nederland. Je moet wel vooruit betalen. Heb zelf voor mijn MBP17" de Python XL.

Afbeeldingslocatie: http://www.booq.de/stores/b/booqdeutsch/images/BillingSet/PYT-BLK-ana042.jpg

Wordt geleverd met een sleeve (als je het meest uitvoerige model neemt) en zit lekker stevig op zijn plek.
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden over ben. En alles past erin.

[ Voor 30% gewijzigd door Mech-Warrior op 20-06-2007 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-04 13:16
Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een nieuwe rugzak voor mijn nieuwe laptop (Macbook Pro 15"). Nu ben ik vandaag gaan shoppen maar niet echt iets degelijks tegengekomen. Toen ik terug thuiskwam heb ik eens op de Apple Store gekeken, en zag ik een interessante tas staan. Het gaat om de Air Tech 5702. Deze tas kost 85€ maar heeft dan wel een jaar i-TRAK beveiliging tegenover het half jaar van zijn 60€ kostende broertje.

Nu vind ik niet echt een betrouwbare en objectieve bron voor reviews van dit product.

Ik vraag me af of deze tas veilig en degelijk genoeg is om dagelijks mee te nemen naar school met de bus? En of deze i-TRAK beveiliging wel enigzins nuttig is...

Iemand ervaringen?

Edit: Na wat verder zoeken lijkt het alsof ik een tas heb gevonden die nog steviger lijkt; Tech21 L.I.P.S. Pro voor 70€. Ook van deze tas vind ik geen reviews jammer genoeg...

[ Voor 11% gewijzigd door Hobbles op 07-07-2007 00:38 ]

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118819

Matched: laptop, rugzak, 17
Hoi allemaal!

Ben op zoek naar een rugzak die het meest geschikt is voor men MBP 17". De 15" is zo wat de standaard, dus de keuze is beperkt voor zo'n grote laptop. Aangezien een Crumpler eens wat anders is dan Eastpak of Jansport zou ik misschien gaan voor "The Snotty" gaan. Op a-mac staat er dit te lezen:
De afmetingen zijn laptop pouch fits Fits for 12", 13"W, 14",15",15"W and MacBookPro up to 17" Widescreen. Inside (WxHxD) 36 x 50 x 25.
Hoewel de 17" 39,2 cm wijd is, zou dit net niet passen.

Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-04 12:43
Dixons verkoopt sinds kort bx4u (nog nooit van gehoord, maar dat maakt niet uit...) producten. Hier zit onder meer een laptoptas bij die wat weg heeft van Crumpler tassen. Het grote verschil met Crumpler is dat deze tas wel een aangename prijs heeft; 60 euro.

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7085594A.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7085594b.gif

Ziet er wel interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163173

Geen matches
Sinds een week m'n Knomo:

Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/belfl/Images/TJ648_screen1.jpg

Zocht al een tijdje een zwarte lederen schoudertas waar ik m'n MBP vertikaal kon insteken...

Superknappe zak met plaats genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
Anoniem: 163173 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:01:
Sinds een week m'n Knomo:

[afbeelding]

Zocht al een tijdje een zwarte lederen schoudertas waar ik m'n MBP vertikaal kon insteken...

Superknappe zak met plaats genoeg!
Welke type is het? en is hij ook te krijgen voor een 17'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F r a n k D schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:10:
Welke type is het? en is hij ook te krijgen voor een 17'?
Ik heb de Knomo Ixopo, welke enkel voor 15,4" verkrijgbaar is.

Voor de 17" kan je mss de soortgelijke Knomo Baringo nemen. Is wel een rugtas, maar ziet er ongeveer hetzelfde uit (je kan hem terugvinden in de Apple Store, momenteel 199EUR)

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Geen matches
Is er iemand bekend met een rugtas voor een MBP dat één enkele band schuin over de buik heeft? dat vind ik namelijk prettiger zitten.

Heeft de MacStore in Adam veel keuze aan tassen? Of is dat hetzelfde als in Haarlem?

[ Voor 8% gewijzigd door Oyster op 23-08-2007 17:12 ]

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb zelf deze rugtas van DaKine:
Afbeeldingslocatie: http://dakine.com/assets/image_library/full/8130-035_ELEMENT_BK-BCA.jpg

Meer info hier:
http://dakine.com/street-series/guys/packs/element/

Hij heeft een speciaal laptop vak, met het voordee dat het vak niet helemaal tot de onderkant van je tas loopt, maar als het ware "hangt" waardoor je laptop niet tegen de grond stoot als je de tas neerzet.
Ik gebruik hem in combinatie met mijn 15" MacBook Pro, maar volgens mij was hij niet bedoeld voor widescreen laptops, want mijn laptop steekt een beetje boven het vak uit (maar past verder nog prima in de tas). Erg fijne tas met veel vakjes voor andere dingen zoals CD's en stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Geen matches
Ken iemand een sleeve voor een macbook pro met een handvat eraan? Het tasje moet niet te groot zijn. het liefste het formaat van een (semi)hardcase sleeve met een handvat. :)

helaas heeft de booq geen handvat.

links dus

http://www.joshspear.com/media/1/20041213-booq.gif

Ole! ik zie net dat de booq viper exo aan mn eisen voldoet. Alleen deze is wel erg prijzig.

[ Voor 37% gewijzigd door Oyster op 04-10-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Geen matches
Misschien is de Tucano Work_Out wat? Is niet veel groter dan een sleeve en heeft een handvat.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
Geen matches
De Moshi Codex is ook een mooi alternatief, te krijgen bij de apple store... Helaas voor mij alleen de 15" staat er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
Crumpler - The Belly L
Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.nl/files/products/BEL-001/image1164996443.jpg
Deze tas heb ik sinds vorige week. Heb deze gekozen omdat ik een hekel heb aan schoudertassen en een gewone rugtas wilde.

Ik vervoer me MBP 15" erin. Dat gaat heel makkelijk, er zit al een hoes in dus een extra sleeve is niet nodig. De laptop wordt vervoerd in een apart vak die vak tegen de rug aan zit. De schouderbanden vallen over de rits van dit vak, dus mensen kunnen niet zomaar bij je laptop komen.

Verder is de tas heel ruim en er zitten enige vakjes in. Er is dus genoeg ruimten voor boeken, collegeblok en eten/drinken. Aan de zijkant zitten ook nog 2 vakken. Deze zijn groot genoeg om evt. je muis, adapter en ipod mee te nemen.

Dus een top tas :D

Meer info, afbeeldingen zijn hier te vinden. Kijk voor de foto's ook even bij de XL versie, want daar is de indeling van de tas beter te zien. (L en XL zijn exact het zelfde, behalve op de grote na natuurlijk ;))

[ Voor 6% gewijzigd door Sephone op 04-10-2007 22:05 ]

 MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Je vertelt dat de notebook tegen de rug aanzit. Dat is precies waar ik mee zit. Zelf heb ik een Belking ME schoudertas. Daar it ook een sleeve voor een notebook in. Als ik de tas omdoe rust de laptop achter op mijn heup/booty. Dat houdt in dat de laptop enkel in het midden op mn heup ondersteund wordt en dus kan buigen. Is de achterkant, deel dat op de rug steunt, verhard of is dit ook van stof? Ik probeer flexen zo veel mogelijk te vermijden, vandaar een hardcase sleeve met handvat in mn Belkin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Geen matches
Ik heb de Tucano Fina Small-schoudertas voor 13,3-inch MacBook - zwart

Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/TL169_screen2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/TL169_screen1.jpg

Super flex ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
Xander2000 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:27:
Je vertelt dat de notebook tegen de rug aanzit. Dat is precies waar ik mee zit. Zelf heb ik een Belking ME schoudertas. Daar it ook een sleeve voor een notebook in. Als ik de tas omdoe rust de laptop achter op mijn heup/booty. Dat houdt in dat de laptop enkel in het midden op mn heup ondersteund wordt en dus kan buigen. Is de achterkant, deel dat op de rug steunt, verhard of is dit ook van stof? Ik probeer flexen zo veel mogelijk te vermijden, vandaar een hardcase sleeve met handvat in mn Belkin.
Het rug gedeelte is helemaal verstevigd. Dus de laptop kan in principe niet buigen.

Ik zal morgen even in deze post nog wat foto's posten.

Zoals beloofd de foto’s:
Afbeeldingslocatie: http://steph.islief.net/dump/crumpler/IMG_3337.JPGAfbeeldingslocatie: http://steph.islief.net/dump/crumpler/IMG_3338.JPGAfbeeldingslocatie: http://steph.islief.net/dump/crumpler/IMG_3339.JPG Afbeeldingslocatie: http://steph.islief.net/dump/crumpler/IMG_3340.JPGAfbeeldingslocatie: http://steph.islief.net/dump/crumpler/IMG_3342.JPGAfbeeldingslocatie: http://steph.islief.net/dump/crumpler/IMG_3343.JPG Afbeeldingslocatie: http://steph.islief.net/dump/crumpler/IMG_3344.JPG Foto's zijn klikable

[ Voor 39% gewijzigd door Sephone op 05-10-2007 11:40 . Reden: Foto's toegevoegd ]

 MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Daedalus schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:16:
Misschien is de Tucano Work_Out wat? Is niet veel groter dan een sleeve en heeft een handvat.
Ziet er goed uit. Ik ga even op onderzoek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen matches
Heeft iemand de LEvertigo toevallig? Ik zoek een tas waar mijn macbook verticaal in kan. Maar volgens mij is er bij dat ding niet veel ruimte voor extra andere dingen zoals een boek en schrift ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://www.zijnstijl.nl/levertigo.jpg

Of de Case Logic XN Messenger:
Afbeeldingslocatie: http://data.icecat.biz/img/norm/high/885888-2131.jpg
Deze heb ik bij de MediaMarkt gezien en is ook wel handig denk ik.

[ Voor 36% gewijzigd door Executor16 op 13-10-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Geen matches
Executor16 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:14:
Heeft iemand de LEvertigo toevallig? Ik zoek een tas waar mijn macbook verticaal in kan. Maar volgens mij is er bij dat ding niet veel ruimte voor extra andere dingen zoals een boek en schrift ofzo.

[afbeelding]
dat "probleem" heb ik ook. Mijn tas staat hier een paar posts boven. Maar ik kan alleen me macbook en adapter meenemen en dan heb ik het wel gehad. Nou vind ik dat niet erg, ik heb er een hekel aan om met een grote tas te lopen. Maarja ik kan niet meer meenemen als het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Beta schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:20:
[...]

dat "probleem" heb ik ook. Mijn tas staat hier een paar posts boven. Maar ik kan alleen me macbook en adapter meenemen en dan heb ik het wel gehad. Nou vind ik dat niet erg, ik heb er een hekel aan om met een grote tas te lopen. Maarja ik kan niet meer meenemen als het zou moeten.
Ja klopt, soms MOET ik gewoon een boek mee hebben voor school. Pen & collegeblok moeten er bijna ook altijd inzitten. Dan heb je nog je adapter etc.

Die Case Logic lukt wel met al die spullen, heb hem in handen gehad bij de MediaMarkt (had mijn post nog effe geedit, zie boven).

Alleen vind ik de LEvertigo veel mooier en hij heeft ook meer bescherming zoals waterdichtheid en beter materiaal etc. Maar er moeten wel meer spullen in kunnen dan alleen de laptop + lader. Anders ga ik toch voor de 'iets mindere' Case Logic.

Welke van de 2 gaat het worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOL
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb een LE vertigo en het is een heerlijke tas. Regenwater rolt er ook gewoon af trouwens. Maarrrr: hij is te klein. Met veel moeite krijg ik er nog een koptelefoon bij, of drie dunne boeken maar dan houdt het ook op. In ieder geval niet te duur en je hebt geen skin nodig, wat ook nauwelijks past met een 13" macbook. De Vertigo gaat mee als ik netjes voor de dag moet komen. Ik heb er laatst een grote Eastpak Egghead rugzak bijgekocht voor als ik meer mee moet nemen. Daar past met gemak Laptop + toebehoren + paar schoenen + kleren voor 5 dagen + een aantal boeken in kwam ik laatst achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
FoOL schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 23:42:
Ik heb een LE vertigo en het is een heerlijke tas. Regenwater rolt er ook gewoon af trouwens. Maarrrr: hij is te klein. Met veel moeite krijg ik er nog een koptelefoon bij, of drie dunne boeken maar dan houdt het ook op. In ieder geval niet te duur en je hebt geen skin nodig, wat ook nauwelijks past met een 13" macbook. De Vertigo gaat mee als ik netjes voor de dag moet komen. Ik heb er laatst een grote Eastpak Egghead rugzak bijgekocht voor als ik meer mee moet nemen. Daar past met gemak Laptop + toebehoren + paar schoenen + kleren voor 5 dagen + een aantal boeken in kwam ik laatst achter :)
Oke, bedankt voor de info! Ik ga dan toch maar voor de Case-Logic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapatski

Rapatski

Tikkeltje scherp

vacuumcleaner schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:43:

[afbeelding]

Mijn vriendin heeft deze gekocht voor haar 14" vaio. Moet zeggen dat ik niet onder de indruk was van de padding in het laptop compartiment. Maar hij wordt op het moment getest in oeganda, dus stay tuned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Sephone schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:17:
[...]

Het rug gedeelte is helemaal verstevigd. Dus de laptop kan in principe niet buigen.

Ik zal morgen even in deze post nog wat foto's posten.

Zoals beloofd de foto’s:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding] Foto's zijn klikable
Ziet er erg goed uit. Ik heb nu een schoudertas, maar die bevalt me niet echt. Met alleen m'n MacBook vind ik 't eigenlijk al te zwaar, laat staan als er nog boeken bij komen. Een rugtas geeft dan veel meer comfort. Denk dat ik deze eens ga bekijken binnenkort :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Geen matches
Ik hebt ook weer een nieuwe UDG creator messenger bag. Rugtas is erg makkelijk voor het weekend als ik moet draaien maar een schoudertas zou ook wel makkelijk zijn dus deze maar aangeschaft,

Afbeeldingslocatie: http://www.dmcworld.co.nz/images/standard/UDG-Messenger-Bag-B.jpg

Past de macbook in + traktor scratch + timecode cd's + nog een hele hoop andere zooi en toch is de tas niet lomp groot.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:43
Geen matches
Reind schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:05:
Ik hebt ook weer een nieuwe UDG creator messenger bag. Rugtas is erg makkelijk voor het weekend als ik moet draaien maar een schoudertas zou ook wel makkelijk zijn dus deze maar aangeschaft,

[afbeelding]

Past de macbook in + traktor scratch + timecode cd's + nog een hele hoop andere zooi en toch is de tas niet lomp groot.
Inderdaad mooi spul, maar die creator serie is toch behoorlijk prijzig.. Is ie zijn geld waard? dus (veel) beter dan de gemiddelde UDG-tas?

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Geen matches
Reind schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:05:

[afbeelding]

Zou je daar wat foto's van willen plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213876

Geen matches
Voor mijn 13-inch MacBook heb ik een LArobe gekocht.

En die past perfect in mijn Eastpak met alle andere meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Matched: rugzak
Afbeeldingslocatie: http://www.dakine.com/assets/image_library/full/8130-055_EXCURSION_BCA-BK.jpg

Deze rugzak houdt sinds vorige week mijn Macbook Pro safe.
Er is een ingewerkte sleeve die zorgt dat de Macbook niet op de grond komt als je de
rugzak neerzet. Verder doe ik er nog een Incase sleeve rond (extra veiligheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Geen matches
Ik vind deze ontzettend mooi O+ (Knomo Isabella)
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/962/store.apple.com/Catalog/nl/Images/TN111_lm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/TN111_screen3.jpgAfbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/TN111_screen4.jpg

Ook in het zwart (en beige, wat ik minder mooi vind...) verkrijgbaar via de apple store.

Alleen de prijs ;( 239 euro!

Iemand (dames) ervaring met deze tas?

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159375

ik heb zo'n nike rugzak die je kreeg als je als student een macbook koopt,
zeer handig:

-veel plaats
-goede kwaliteit
-heeft de mogelijkheid om je ipod erop aan te sluiten, zo kan je hem bedienen vanop de riem van je rugzak.

http://altijdopzak.be/
(ik denk dat het de Nike C.O.R.E. Audio Backpack is, alleen de kleur is van mij zwart)

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:26
Geen matches
Mijn macbook zal vanaf morgen vervoerd worden in:
Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.co.uk/files/products/SNO-007/image1164198527.jpg
Crumpler The Snotty

en ter bescherming van lcd
Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.co.uk/files/products/MP-15/image1149049232.jpg
Crumpler The Slip (13")

Hoe de tas precies bevalt kan ik dus nog niet melden :) Maar er past in elk geval meer dan genoeg in.

Ok heb er 2 nieuwe op mijn wenslijst staan:

Mamba Saddle ($135 - Booq)
Afbeeldingslocatie: http://www.booqbags.com/c.579293/site/MSD-BLK/MSD-BLK2s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.booqbags.com/c.579293/site/MSD-BLK/MSD-BLK9s.jpg

Laptopwallet Tidy ($59 - workingclassheroes)
Afbeeldingslocatie: http://images.etsy.com/all_images/d/d6e/46c/il_430xN.14099782.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.etsy.com/all_images/d/dae/73e/il_430xN.14099781.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 19:17

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Geen matches
Kleine schop in dit topic.

Recentelijk zijn er veel mensen geweest die via FabrixCases een hoesje hebben gekocht voor hun iPhone en/of iPod (Touch). Hierover zijn de meeste behoorlijk tevreden als ik de topics zo lees.

Echter nu verkopen ze ook sleeves voor de MacBook (Pro)'s. Hierover heb ik nog niemand met een ervaring gelezen. Zijn er al mensen die deze sleeve hebben gekocht en hun ervaring mogelijk willen delen?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb er toevallig eentje gekregen met kerst. Gekocht bij een applestore in Maastricht.

Merk: Crumpler

Afbeeldingslocatie: http://www.macwinkel.nl/merlijn/MerWeb/MerPHP/NaarWeb/plaatje1/TG17W-008/TG17W008.JPG

Die wat ik heb is speciaal voor een macbook 13,3 inch. Je kunt dus je scherm aan de binnenzijde vastmaken, waardoor je dus niet speciaal dat hele ding eraf hoeft te halen. Ik heb deze eigenlijk gevraagd, omdat ik niet per se een speciale tas wilde voor mijn macbook maar wel meer bescherming wilde hebben. Soms zitten er veel boeken bij mn laptop en ik denk dat zoiets op de langere termijn nadelige effecten kan hebben. Hij is nu in ieder geval beter beschermd.

edit: Ik begin nu toch te twijfelen of dit eigenlijk wel een sleeve heet. Misschien bedoel je iets totaal anders, maar als ik macbook sleeve intik krijg ik ongeveer dezelfde soort producten te zien.

[ Voor 14% gewijzigd door stin op 04-01-2008 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nipro
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-04 20:37
Geen matches
stin schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:28:
[..]
edit: Ik begin nu toch te twijfelen of dit eigenlijk wel een sleeve heet. Misschien bedoel je iets totaal anders, maar als ik macbook sleeve intik krijg ik ongeveer dezelfde soort producten te zien.
Niet nodig, het dingetje heeft toch echt de naam 'sleeve'. ;)

Hoempapaaa Holladiejeej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54895

Matched: laptop, rugzak, 17
Anoniem: 163173 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:38:
Ok heb er 2 nieuwe op mijn wenslijst staan:

Mamba Saddle ($135 - Booq)
[afbeelding]
[afbeelding]

Laptopwallet Tidy ($59 - workingclassheroes)
[afbeelding]
[afbeelding]
Die onderste is leuk. :)

Ik heb voor m'n Macbook een paarse Considerable Embarrassment van Crumpler. Ooit eens nieuw op eBay gekocht voor €55. Er zit een vak/sleeve in waar de Macbook precies in past, en nog een aantal grote en kleine vakken voor andere dingen.

Afbeeldingslocatie: http://www.eshopworld.com/files/product/2007/03/200x200_P46753_1.gif
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/93/225009615_d949747d62.jpg
(niet mijn foto)

Vooral die oranje binnenkant is gaaf. O+
Beschermt ook goed, iemand heeft ooit eens (onwetend) de tas met Macbook en al op de grond gesmeten, en alles was nog heel.

Ook heb ik nog een losse sleeve van Applesac, handig voor in een rugzak op vakanties etc. Ik heb deze gekocht omdat ie met dat jute er wat origineler uit zag dan zo'n standaard neoprene hoesje.

Afbeeldingslocatie: http://applesac.com/original_enlarge.gif
Die van mij heeft trouwens donkerblauw fleece binnenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228062

Afbeeldingslocatie: http://www.timlawson.nl/case.jpg

zo loop ik dan rond..misschien wat overdreven, maar it doesnt come any better than this, beetje knutselen met schuimrubber..de laptop ligt helemaal onbeweegbaar op zn plaats, voor de de lader heb ik een vak schuimrubber uitgesneden onder de macbook..ik gebruik de laptop ook live dus vandaar dat een flightcase niet overbodig is

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 228062 op 10-01-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32623

Geen matches
De mijne:

http://www.brenthaven.com/catalog-expandable-trek.html

Ik ben er erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-04 21:06
Geen matches
Anoniem: 54895 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:04:
[...]

[afbeelding]
Die van mij heeft trouwens donkerblauw fleece binnenin.
Mijn complimenten: origineel & mooi. Zoals je zelf al aangeeft is het weer eens wat anders dan zo'n standaard sleeve. Het is dat ik het niet nodig heb, maar anders zou ik er ook een bestellen :Y) .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253766

Geen matches
Mijne:
Afbeeldingslocatie: http://www.oneposter.com/UserData/Poster/Poster_12889.jpg
En dan zit me macbook nog wel in een sleeve gaat perfect zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Anoniem: 228062 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:25:
[afbeelding]

zo loop ik dan rond..misschien wat overdreven, maar it doesnt come any better than this, beetje knutselen met schuimrubber..de laptop ligt helemaal onbeweegbaar op zn plaats, voor de de lader heb ik een vak schuimrubber uitgesneden onder de macbook..ik gebruik de laptop ook live dus vandaar dat een flightcase niet overbodig is
Zit er onder je book dan helemaal geen schuimrubber? Lijkt vanaf hier alsof ie tegen het metaal aankomt. Dan zou ik toch liever het vak 'in het midden' hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.modahaber.com/img/haber/11888079821b_nike_moda.jpg

Deze heb ik, zit een laptopvak achterin. Ik heb ook nog een sleeve voor als de laptop los in een grotere tas gaat (heb beide maten boblbee).

[ Voor 0% gewijzigd door m_a_rnix op 12-03-2008 23:31 . Reden: was check images vergeten.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Geen matches
Hoedje schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:23:
[...]

Mijn complimenten: origineel & mooi. Zoals je zelf al aangeeft is het weer eens wat anders dan zo'n standaard sleeve. Het is dat ik het niet nodig heb, maar anders zou ik er ook een bestellen :Y) .
Ik had wel een hoes nodig voor mijn nieuwe MacBook. Dus ik heb em ook. :) Bevalt erg goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Geen matches
Gister gekocht: Crumpler: The Bucktaker :D (zwart)

Afbeeldingslocatie: http://www.inet.se/bilder/2902254/crumpler-the-bucktaker-svart-silver.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Geen matches
Er is trouwens nog 1 rode over in de shop crumpler shop. Ik had de laatste zwarte.
Hij is afgeprijst van 159,- voor 85,- omdat dit een oud model is en "eruit" gaat.
Dus ik zou snel wezen als je nog een crumpler koopje wil (je moet wel van rood houden) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
Geen matches
In de bijenkorf van rotterdam staat deze op de bovenste verdieping ook voor de prijs van 85 euro, hebben ze geloof nog 10+ stuks liggen waarvan 2/3? verschillende kleurencombo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Geen matches
Kent iemand nog een site/winkel waar er veel leuke/originele MacBook-sleeves te koop zijn? Een beetje zoals onderstaand pareltje dat helaas niet meer te koop is...

Afbeeldingslocatie: http://images.etsy.com/all_images/d/dae/73e/il_430xN.14099781.jpg

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Geen matches
kenny89 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:44:
In de bijenkorf van rotterdam staat deze op de bovenste verdieping ook voor de prijs van 85 euro, hebben ze geloof nog 10+ stuks liggen waarvan 2/3? verschillende kleurencombo's.
Ben even wezen kijken, maar dat is dus niet The Bucktaker maar The Sophisticator. Op zich wel hetzelfde model, maar een stukkie kleiner, dies voor de MacBook. De Bucktaker is voor de MacBook pro 15,4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220294

Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/TL990_screen1.jpg

Ik ga hem gewoon zoiets meenemen, in rugzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Geen matches
Ik zit zelf erg te twijfelen tussen de Tucano Stile Workout:
Afbeeldingslocatie: http://www.allmacshop.co.uk/images/productimgs/200/11439.jpg

of Tucano Fina small:
Afbeeldingslocatie: http://www.allmacshop.co.uk/images/productimgs/200/26987.jpg

Kan een eigenaar of iemand die ze in het echt heeft gezien mij advies geven?
Bij voorbaat dank!

PS. 't is voor een Air.

[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 02-05-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Geen matches
ik ben geen eigenaar van 1 van bovenstaande tassen, maar ik heb wel een macbook en een tas van STM waarin de MB ook verticaal instaat.

erg leuk, maar al snel spijt gehad dat ik niet gewoon een tas had genomen waar mijn MB horizontaal in kon.
Het voelt heel erg k*t als je de tas messengerstyle (schuine schouderstrap) omdoet en de MB verticaal hangt. En qua gevoel is hij ook kwetsbaarder als hij op een korte zijkant komt te liggen als je de tas neerzet.(heb al 1 hoekje uit mn topcase gehad en nu is aan dezelfde kant een stukje van de bovenste klep ingescheurd en beiden aan de kant die het vaakst als onderkant ligt in mijn tas)

naja los van het horizontaal vs verticaal vind ik die bovenste ook mooier dan die onderste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Geen matches
Thanks voor je reply, maar ik begrijp je niet helemaal.
randje schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 01:35:
Het voelt heel erg k*t als je de tas messengerstyle (schuine schouderstrap) omdoet en de MB verticaal hangt.
Waarom voelt dat k*t? niet in balans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255180

Mijn rugtas:

Afbeeldingslocatie: http://caliroots.com/data/product/images/1203720079223144752265260_M.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ug-shaft.com/2008_02/skatebp_od.jpg

Nike SB Backpack. Speciale ruimte voor laptops waar mijn MacBook Pro 15.4" precies mooi inpast.
Alsof ze voor elkaar gemaakt zijn.
Verder overal vakjes en goed duurbaar materiaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 255180 op 03-05-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Philflow schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 14:57:
Thanks voor je reply, maar ik begrijp je niet helemaal.

[...]

Waarom voelt dat k*t? niet in balans?
het voelt aan alsof er veel kracht (van het gewicht van je laptop) op een klein stukje van de laptop komt te liggen. Wat opzich wel logisch is want het contactoppervlak van de laptop met je lichaam is nu op een strookje dat de lengte van de korte zijde heeft.

naja het beste is gewoon beide manieren uit te proberen in een winkel (wel met je laptop erin uiteraard)
Anoniem: 255180 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 15:13:
Mijn rugtas:

[afbeelding]
[afbeelding]

Nike SB Backpack. Speciale ruimte voor laptops waar mijn MacBook Pro 15.4" precies mooi inpast.
nice, quanta costa? en waar?

[ Voor 30% gewijzigd door randje op 03-05-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

randje schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:55:
[...]
Wat opzich wel logisch is want het contactoppervlak van de laptop met je lichaam is nu op een strookje dat de lengte van de korte zijde heeft.
Ok zo. Ik begrijp je.
Ik heb echter wel vertrouwen in de bouw van de Air, voelt erg stevig aan. Dus denk dat ik het risico wel ga nemen. thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Geen matches
Ik had eerst de Tucano Fina Small besteld, maar die viel me toch tegen. Het blijkt een nylon tasje te zijn met een leren stuk erop. Die heb ik maar terug gestuurd, en heb nu de Tucano Workout Stile genomen.

Ik ben echt onder de indruk van deze tas. Erg mooi afgewerkt en het leer is van superkwaliteit. Wat ook handig is is dat je door aanpassingen als schoudertas of als handtas te gebruiken is.

Enige nadeel is dat ie wel wat groot is voor m'n Air.
Afbeeldingslocatie: http://www.a-mac.nl/amac/images/stories/Merken/Tucano/thumbnails/thumb_leather_work_out_brown.jpg
http://www.a-mac.nl/amac/...n=com_virtuemart&vmcchk=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260833

Ik loop met een cheap-ass paarse rugzak van de V&D, mijn vorige rugzak had daarbij extra padding bij de schouderbladen. Om mijn iBook zit de goedkoopste hoes die er was en dat gaat prima, je gaat toch niet gooien met je rugzak als er een laptop in zit en ik ben te oud voor ontploffende pakjes drinken.

En nooit van mijn leven, of iig niet als arme student, dat ik met crumpler tas ga lopen. Want zowel crumpler als een gewone laptoptas schreeuwt gewoon: "Hier zit een laptop in, jat mij!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17:19
ik heb gisteren een Crumpler The Belly XL gehaald, omdat die de enige mooie kleur heeft van die serie, maar bij thuiskomst en hem even naast mijn oude rugzak gezet te hebben moest ik wel slikken... super afgewerkt en mooi ding maar waarom is dat ding zo HUGE?? de belly L is slechts 5-7 cm kleiner wat ik op internet kan vinden dus dat scheelt niet veel...maar was een optie als die niet alleen in lelijke kleuren werd gemaakt :S

jammer, ding gaat dus terug, verder hebben ze geen handige rugzakken daar... the search continues

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Laatst online: 09:29

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Anoniem: 255180 schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 15:13:
Mijn rugtas:

[afbeelding]
[afbeelding]

Toffe tas! Ik gebruik zelf een DaKine met Larobe sleeve :) werkt ook prima.
Ben ik trouwens de enige hier die Crumpler echt ontzettend lelijk vind?? :X

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Geen matches
Bakkert schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:29:
[...]

wat vind je er precies lelijk aan? ligt er natuurlijk aan welk model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Geen matches
Phusebox schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:41:
[...]

wat vind je er precies lelijk aan? ligt er natuurlijk aan welk model
Stuk voor stuk eigenlijk. Ik weet niet. Het kleurgebruik, al dat ronde bolle gedoe. Van mij mag het altijd wel een stuk strakker. Nu is het imho veel te speels en kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bakkert schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:44:
[...]

Stuk voor stuk eigenlijk. Ik weet niet. Het kleurgebruik, al dat ronde bolle gedoe. Van mij mag het altijd wel een stuk strakker. Nu is het imho veel te speels en kinderachtig.
tja ik vind inderdaad ook niet alle kleuren die ze hebben mooi, en vindt ook maar een paar modellen mooi. Net even naar Dakine gekeken, maar dat ziet mij er dan weer te druk uit, veel te veel frutsels op de tas. En die modieuze prints zijn ook niet voor mij weggelegd.

Ben echt al weken op zoek naar een rugzak maar kan gewoon niks moois vinden (ja die crumpler vond ik geweldig, maar is dus veeeeel te groot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Geen matches
Probeer eens merken als O'neill, Nike, Reef, Adidas, Volcom (=vaak wel duur) etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Geen matches
Bakkert schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:50:
Probeer eens merken als O'neill, Nike, Reef, Adidas, Volcom (=vaak wel duur) etc etc.
mwah o'neill is iets voor kinderen van 16 jaar IMHO

Nike heb ik gekeken, Reef wordt hier nergens verkocht, Adidas mwah
Volcom zal ik es opzoeken, edit: nah die hebben ook alleen lelijke shit haha :D

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 05-06-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Geen matches
Bakkert schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:29:
[...]

Ook ik vind dat. Ze zijn zo geforceerd hip.

Zelf heb ik al 8 jaar lang dagelijks een Kipling tas in gebruik, zonder schade. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Geen matches
Philflow schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:01:
Ik ben echt onder de indruk van deze tas. Erg mooi afgewerkt en het leer is van superkwaliteit. Wat ook handig is is dat je door aanpassingen als schoudertas of als handtas te gebruiken is.
http://www.a-mac.nl/amac/...n=com_virtuemart&vmcchk=1
Ik heb mijn Air inmiddels verkocht, daarom is deze tas nu ook te koop. PM me als je interesse hebt. (met bon en garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Geen matches
Philflow schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:02:
[...]

Ik heb mijn Air inmiddels verkocht, daarom is deze tas nu ook te koop. PM me als je interesse hebt. (met bon en garantie)
Mogen wij misschien weten wat de aanleiding was om je MBA te verkopen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Geen matches
overigens vind ik de tassen van Booq ook wel mooi, maar erg duur en kan geen retail adressen vinden, wil ze natuurlijk wel even in t echt zien.

Ook axio heeft wel mooie dingen, alleen weet ik niet of zo'n harde case me zal bevallen

voordeel van Crumpler is 99 jaar garantie, en ze zijn echt goed gemaakt. Smaak valt over te twisten

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 05-06-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Had een sleeve nodig, ga geen speciale laptoptas kopen, dus Apple en sleeve ingetikt bij google, 7e hit bracht me bij http://www.tillymoss.com/ en heb daar een sleeve besteld voor iets meer als 30 euro. Snel en simpel :) Laat wel weten of het wat is :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tillymoss.com/graphics/brown_linen_large.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tillymoss.com/graphics/brown_linen-fold.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Bakkert schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:05:
[...]
Mogen wij misschien weten wat de aanleiding was om je MBA te verkopen? :o
Ik had de MBA gekocht voor als desktop (aangesloten op LCD) en onderweg.
Ik had hier nog een 3 jaar oude Asus laptop staan, die ik voorheen als desktop gebruikte en wilde gaan verkopen.

Nu bleek dat de Asus sneller was (door de 7200rpm disk), hogere beeldkwaliteit gaf op mijn LCD (vreemd maar waar), en dat ik de anti aliasing van Apple erg wazig vind.

Het kwam er dus op neer dat de MBA alleen voor onderweg was, en dat vond ik een beetje zonde van het geld. Ik kon hem verkopen tegen mijn kostprijs dus dat heb ik gedaan. Heb nu een MSI Wind besteld voor onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:53
Geen matches
MBA is dan ook niet bedoeld als desktop-replacer.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Tuurlijk dat wist ik ook. Maar een laptop met 1,6Ghz Core 2 Duo en DVI kan prima gebruikt worden als desktop. Alleen doet mijn Asus met 1,6 centrino het dus beter.

[ Voor 65% gewijzigd door Philflow op 05-06-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Geen matches
Ik zoek een tas voor mijn macbook. Er moet niet teveel in kunnen, mijn macbook plus oplader. Agenda, schrijfblok en wat pennen. Heeft iemand ervaring met de eastpak scroll s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 10:22

Chiron

Moderator Discord
Macbook Pro gaat in een Tucano microfiber skin met-toetsenbord-lapje:

Afbeeldingslocatie: http://www.laptopessentials.co.uk/laptopstore/images/microfiberMB13Grey275.jpg

En sinds vrijdag een Incase Nylon Pack zilvergrijs:

Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/uk/Images/TR034_screen1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/uk/Images/TR034_screen2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/uk/Images/TR034_screen3.jpg

Hele fijne rugzak, iets hoger dan ik had gedacht, maar met pluche (!) gevoerd laptopcompartiment, en een ipod/iphone/telefoon vakje bovenin eveneens pluche gevoerd :D En er zitten echt teveel vakjes in, kan er een hoop spulletjes georganiseerd in kwijt, chaoot als ik ben 8)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93072

Geen matches
schitterende tas ... maar dat had ik al gezegd ;)

ik heb zelf een Axio SWIFT die ik gebruik om de iBook of Macbook te vervoeren tijdens de rit naar werk op de wielrenfiets :) Afbeeldingslocatie: http://www.glassandpowder.com/images/product_1197317683_products_image_large-swift-blu-l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44
Muthas schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:45:
Had een sleeve nodig, ga geen speciale laptoptas kopen, dus Apple en sleeve ingetikt bij google, 7e hit bracht me bij http://www.tillymoss.com/ en heb daar een sleeve besteld voor iets meer als 30 euro. Snel en simpel :) Laat wel weten of het wat is :)

[afbeelding][afbeelding]
Hoe zijn inmiddels je ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:49

Bob Popcorn

Plop!

Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://www.keenkorea.co.kr/product/goods_image/GooseHollow_411_BEGG200.jpg

Precies pas voor m'n Macbook Pro, Keen Goose Hollow :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.