Doe ik toch ook? Ik heb er zelfs 2 gemaakt.
Dat jij je niet aan de afgesproken regels wilt houden, hoeft nog niet te betekenen dat wij dat ook moeten doen (ook alvast in plaats van eerst fatsoenlijk een huis af te werken, eerst models gaan maken die voorlopig nog niet nodig zijn).
Ik houd me keurig aan de regels en heb van de 2 mods die dit project in de gaten houden nog niets gehoord dus ik ga gewoon door, en die models zullen welzeker nodig zijn, of jij moet in een dorp wonen zonder lantaarnpalen, stoepjes, hekjes, electriciteitskastjes en speeltuinen.
(En toevallig was ik wel één van de 4/5 deelnemers van de tientallen (zo niet honderd), van het groepsproject die wel wat heeft ingeleverd.

)
Ik heb toch ook wat ingeleverd..??
Maar nogmaals: Leuk dat je het project draaiende houdt (

),
Dankje, ik wil ook niet boos overkomen, ik help simpelweg met het project

maar doe dat dan ook goed, je huis stelt nog totaal niks voor.
Nee, niemands huis, da's namelijk meestal zo als je een WIP post

Blijkbaar heb je wel de mogelijkheid om te moddelen, te zien aan de vele geposte models (al zijn ze nog zo eenvoudig, een niet getexturde, eenvoudige prullenbak, moet en mag niet 2,5 uur kosten om te moddelen (hoeveel poly's eigenlijk? ) )
Ik heb nu precies 10 dagen 3DSMAX en heb wel even nodig voor een model
Ik zie wel al dat jij veel verder vooruit bent met modellen btw

Mag ik van deze gelegenheid gebruik maken, ik post even mijn vooruitgang met mijn huisje om te laten zien dat ik wel degelijk bezig ben, duurt alleen verrek lang
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 24-06-2004 22:18
]