Zelfde geld hier..... dus dit is de mijne .......

Wordt nou wel heel hard aangevallen. Ik had er drie op ja staan, geen twee zoals RCA aangaf. Omdat ik er nog maar 3 kon vinden tussen mijn bestanden en mijn email. Ik heb vandaag opnieuw gezocht. En heb die van jou nergens op mijn computer staan. Toen ik terug keek wist ik weer waarom. Ik dacht dat je hulp vroeg voor je garage, niet dat je hem inleverden.Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 18:57:
[...]
Ahum:
[...]
/\
|| klopt niet. kijk maar:
[...]
Zie je, ik heb wel ingeleverd.
[...]
Ah, zit dat zo.
Nou, ik vind het wel heel onprofessioneel hoor, maddog.
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 11:28 ]
to repetitive music."
Verwijderd
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een hekel aan texturen, dus hier een tip: Maakt het niet te gek!HyperTrophy schreef op 13 september 2004 @ 23:19:
tsja, ben zo nu en dan, in de tijd die ik nog bezit bezig met texturen, maar wil niet echt vlotten... iemand hulp?
Verwijderd
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Echt Hyperdetail wil ik niet maken, het gaat me gewoon om de uitlijning van de bakstenen gevels, en de dakpannen (het laatste is geen probleem)Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 23:36:
[...]
Ik heb een hekel aan texturen, dus hier een tip: Maakt het niet te gek!
Het hoeft geen Final Fantasy - The Spirits Within te worden (hoewel, kan iemand Aki Ross modellen?)
Bedenk dus dat het geheel in een animatie komt, met compressie, dus je hoeft echt geen hyperdetails aan te brengen.
ah, mijn probleem ook al...HyperTrophy schreef op 13 september 2004 @ 23:19:
tsja, ben zo nu en dan, in de tijd die ik nog bezit bezig met texturen, maar wil niet echt vlotten... iemand hulp?
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
Sorry als je je aangevallen voelde hoor, maar ik dacht bij mijzelf dat het duidelijk was dat ik het bestand van mijn huisje gaf, en ik zei ook _als_ iemand wil helpen, dan.....MaDDoG schreef op 09 september 2004 @ 10:39:
[...]
Wordt nou wel heel hard aangevallen.
[...]
Ik dacht dat je hulp vroeg voor je garage, niet dat je hem inleverden.
[...]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 21:17 ]
Mooi huis hoor. In ieder geval velen malen mooier dan mijn huis.Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 16:38:
Mjah , mijn nederige excuses voor het nu pas opleveren (of probeersel er van) van de woning.Ik heb het nogal druk gehad in verband met men studie en zo en heb daarom tijden niets kunnen doen en eigenlijk nog steeds niet.Nou ja , ik zet de zip file vanavond wel ergends neer hier alvast iets wat bijna tegen de final aanzit.(link naar de zip komt hier , maar wat moet er allemaal in die file)
[afbeelding]
click.img=300 Kb
Een belachelijk simpel huisje met extreem veel faces voor z'n bouw, weinig/slechte textures en een rare opbouwstructuur 3dmax gewijs gezien, met andere woorden....een toppertje(
)
to-do:
- achtertuin/steeg textuur een beetje aanpassen
- ander achterstallig onderhoud (vensterbank,opstapje textuur als voorbeeld)
- rond raam maken in de zijmuren in de buurt van de nok van het dak
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
Ik vind hem echt wel netjes! Een kleine opmerking: de schoorstenen lijken aan de bovenkant licht te geven... ziet er een beetje weird uit. Voor de rest lijkt me dit een waardig huis voor TweakTown.Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 16:38:Een belachelijk simpel huisje met extreem veel faces voor z'n bouw, weinig/slechte textures en een rare opbouwstructuur 3dmax gewijs gezien, met andere woorden....een toppertje(
)
Ticking away, the moments that make up a dull day
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
je maakt me wel benieuwd , laat eens zienFragFrog schreef op 21 september 2004 @ 14:38:
1. kan ik nog meedoen? Huis zal ergens deze week afkomen denk ik
jammerinquestos schreef op 25 september 2004 @ 12:09:
Mijn max-file met huis is helaas verloren gegaan, en ik heb zoiezo al weinig tijd, dus al helemaal niet om weer opnieuw te beginnen, dus helaas zal er geen huis/hotel van mijn kant meer komen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Prima, denk dat ik t vanavond wel (afgezien van baksteentext.) wel klaar heb. stuur ik t wel naar je mail
to repetitive music."
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Verwijderd
Prima, zie het wel komenHyperTrophy schreef op 28 september 2004 @ 17:25:
[...]
Prima, denk dat ik t vanavond wel (afgezien van baksteentext.) wel klaar heb. stuur ik t wel naar je mail
Nou hou t voor gezien. komt er zo aan ff bijelkaar verzamelen, en indien nodig zippen.
[ Voor 33% gewijzigd door HyperTrophy op 28-09-2004 23:32 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Plint op 29-09-2004 12:02 ]
Verwijderd
deadline? Volgens mij stoort niemand zich echt meer aan die deadlinePlint schreef op 29 september 2004 @ 12:02:
Komt er mischien een nieuwe DeaDline?
Dan wil ik nog wel iets maken...
Vindt dit een leuk project mr heb niet meegedaan omdat ik nog niet zo lang met 3d max bezig ben.
Anders wacht ik op het volgende project "Tweak Getto"
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 20:49 ]
Verwijderd
hehe, sorryVerwijderd schreef op 29 september 2004 @ 19:46:
Yep heb het ontvangen ga er nu mee aan de gang,
zo als ik het nu zie kan het vannacht wel klaar zijn * kuch![]()
hoedan ook , het resultaat tot nu toe is netjes , wel jammer dat de textures her en der verspreid op je disk stonden.
Mag ik deze bij elkaar voegen , zo dat ze naar een drive verwijzen?
Anders moet maddog straks zo graven ......
* gaat verder met knutselen
Verwijderd
ahum dat is te merken , heheheeehHyperTrophy schreef op 29 september 2004 @ 21:59:
[...]
hehe, sorrymoest op laatste moment alles bijelkaar sprokkelen. Maare Gaat uwen gang! ben benieuwd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 09:27 ]
je hebt al postVerwijderd schreef op 30 september 2004 @ 09:16:
[...]
ahum dat is te merken , heheheeeh![]()
Ik mis de volgende textures : zou je deze nog even gewoon los kunnen mailen ?
Dank
Dakpan.bmp
Asphalt3.jpg
Raamdorpel.jpg
uilebord.jpg
uilebord-opac map
grass2.jpg
Brkrun_b.jpg
DSC01008.jpg
Deze komen allemaal van E af.
Zal even plaatje bij voegen
Edit: Plaatje
[afbeelding]
Verwijderd
to repetitive music."
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Kan je niet gewoon de textures die je gebruikt in naar het mapje plaatsen, die je gaat opsturen.Defectiv schreef op 06 oktober 2004 @ 10:52:
Hmm, sorry dat ik zo lang niks heb laten horen, maar heb erg weinig tijd gehad.
Zit nu beetje te tobben hoe ik de tectures mee kan sturen, mesh en textures staan nu op 2 verschillende schijven en in m'n 3dsmax n00bness krijg ik het niet voor elkaar om dat te veranderen.
Als iemand me hier een zetje in de goeie richting zou willen geven, graag.
Voeg me evt toe aan MSN als je dat gemakkelijker vind.
Hehe, soms denk ik echt te moeilijkPlint schreef op 06 oktober 2004 @ 11:55:
[...]
Kan je niet gewoon de textures die je gebruikt in naar het mapje plaatsen, die je gaat opsturen.
als je dan de tekening opnieuw opstart vraagt 3ds zelf naar de missende bestanden (foute path) --> verander path (browse)
correct me if i'm wrong.
Ik gebruik em alleen bij het maken van textures in Photoshop, binnen 3ds gebruik ik gewoon me muis, maar dit is tochwel een persoonlijke voorkeur, denk dat je het moet proberen om te kijken of het jouw wel bevalt (ik gebruik m'n tablet ook alleen maar in Photoshop, nergens anders voor).gp500 schreef op 07 oktober 2004 @ 10:42:
Is een tablet btw ook handig in gebruik bij 3d programma's
[ Voor 21% gewijzigd door Savantas op 25-10-2004 15:05 ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Verwijderd
Dat is hem juist , he balkonnetje zit er niet voor , kijk maar eens goedSavantas schreef op 07 oktober onder andere 2004 @ 10:50:
...
@ Master Jack:Hoe kunnen die luiken open als de rail van het romeinse balkonnetje ervoor zit?
Misschien wel iets mooier om ook luikklemmen te maken?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 17:26 ]
Verwijderd
Ik vind hem er wel mooi uitzien.sPENKMAN schreef op 07 oktober 2004 @ 10:34:
Ik had toch best graag mee willen doen met dit 3D project, maar ik ben net begonnen met 3D Max 6. Me eerst model heb ik gemaakt maar ik heb nog een hele hele lange weg te gaan voordat ik aan dit soort rommel kan beginnen
[afbeelding]
Maar ik ben erg benieuwd naar het eind resultaat
[ Voor 28% gewijzigd door Wolf87 op 08-10-2004 22:15 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Defectiv op 21-10-2004 22:54 ]
Verwijderd
Verwijderd
Gebruik gewoon ff de unwrap UVW modifier. Dan kun je zelf je mapping afstellen voor die polygoon. En waarom dit gebeurt? Tja, ergens heb je iets gedaan waarbij MAX geen mapping coordinaten kon genereren dan wel de oude kwijtraakte. Geen idee wat precies.Defectiv schreef op 21 oktober 2004 @ 22:33:
Ok, lekker n00b vraagje, maar ik kom er niet uit. Hoe simpel het ook zou moeten zijn...
[afbeelding]
Dat dwarse stukje blijft de texture maar verkeerd zetten, heb de UVW map al meerdere keren weg gegooid, UVW map ge-aquired van andere objecten, gewoon met de hand opnieuw, hoek opnieuw gechampfered maar niks lijkt te werken, elke keer flikt ie het weer
Tis gewoon een simpele box van 2 lagen, omgezet naar een editable poly, heb veel lastigere dingen gehad die wel gewoon mee werkte (soms na een ongezonde dosis irritatie, maarja ;-))...
En ja, dit betekend dus ook dat ik nogsteeds mee doe ook al heb ik al een poosje geen wips meer geplaatst
En ja, ik zou hem gewoon opnieuw kunnen maken, is zo gedaan, maar nu is het een simpel ding en ik wil het begrijpen voor als het gebeurt bij iets waar veel tijd in zit en dus niet zomaar opnieuw te modellen is.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
BLU3_VV
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 13:59 ]
kvind het een mooi huisjeVerwijderd schreef op 07 november 2004 @ 12:18:
Heej,
Dit is wat ik gemaakt heb... zou graag willen weten wat jullie ervan vinden en wat er verbeterd kan worden.. werk nu 1 week met 3d max dus wees niet te hard
to do:
* garage deur texture
* lantaarn bij de voordeur
* raamdecoratie
* tuinpad
[afbeelding]
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
jah, maar vloeren leggen kan je niet!Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 12:18:
Heej,
Dit is wat ik gemaakt heb... zou graag willen weten wat jullie ervan vinden en wat er verbeterd kan worden.. werk nu 1 week met 3d max dus wees niet te hard
to do:
* garage deur texture (klaar)
* lantaarn bij de voordeur
* raamdecoratie
* tuinpad
[afbeelding]
Verwijderd
Hij bedoelt dat je vloeren scheef liggenVerwijderd schreef op 08 november 2004 @ 11:11:als je dan aangeeft wat er dan niet goed is aan mijn vloer, kan ik het misschien verbeteren
Verwijderd
Array helpt ookHyperTrophy schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:35:
....
Wou eigenlijk nog echte dakpannen leggen, maar das wel een klerewerk..
Verwijderd
mwah , bij een middelmaatshuisje maar 18 000 faces meerVerwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:54:
[...]
Array helpt ook
Maar ik denk dat het aantal poly's je zal gaan tegenvallen.
Verwijderd
Ik heb het geprobeerd met mijn huis, maar ik zat al snel over de 100kVerwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:33:
[...]
mwah , bij een middelmaatshuisje maar 18 000 faces meer
MaDDog had? problemen met z'n 'puter (opgeblazen videokaart)maar waar waren we ook alweer op aan het wachten want dat ben ik vergeten.Er was iets waar we op aan het wachten waren dat weet ik nog , want na een tijdje waren er toch nog iets van 13 of 15 inzendingen van de 30?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 23:06 ]
BLU3_VV
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
Je moet toegeven dat het project weer een beetje lang gerekt wordt.Zou meneer maddog anders wellicht wat opheldering kunnen geven?En wat is er gebeurd met de tweede coordinator.Coordineer ons eensOogst schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:36:
Werkelijk, vanwaar de schop als je niet zelf komt met die vette model die het project weer tot leven wekt?!?!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Deadline was augustus 2004Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 17:02:
Je zou ook eigenlijk gewoon een deadline moeten hebben misschien...
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
*gil*
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
nie dat ik hier iets te zeggen heb
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Verwijderd
aangezien zij niet meer reageren kan dat nog lang duren.Nee misschien hebben jullie wel gewoon gelijk , te dood , sluit maarNoReason schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:02:
[...]
nie dat ik hier iets te zeggen hebmaar kvind toch wel dat MaDDoG of 6K moeten beslissen als dit dicht moet of niet...
anyway kheb dit project lang gevolgd en er zaten toffe modellen tussen en het zou jammer zijn moest dit een stille dood sterven...
Bier, Whiskey en Metal!!
Daar ben ik het mee eens. Misschien waren MaDDoG en 6Knog van plan om binnenkort alles bij elkaar te zetten. Het lijkt me dan ook slim om die personen nog te contacteren.NoReason schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:02:
[...]\kvind toch wel dat MaDDoG of 6K moeten beslissen als dit dicht moet of niet...
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq