"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Tenzij er mensen zijn die hier actief voor willen gaan modellen, kan deze topic beter dicht. Zijn er mensen die nog echt willen? En dan echt echt en niet een beetje echt, want er hebben hier al 100 mensen gezegd wel iets te zullen maken en in de praktijk deed 5 man dat.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Van mij mag het dicht, er waren toch al te weinig huizen ingeleverd 
Voortaan dus geen groepsproject meer
Voortaan dus geen groepsproject meer

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
*gil*
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
nie dat ik hier iets te zeggen heb
anyway kheb dit project lang gevolgd en er zaten toffe modellen tussen en het zou jammer zijn moest dit een stille dood sterven...
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Verwijderd
aangezien zij niet meer reageren kan dat nog lang duren.Nee misschien hebben jullie wel gewoon gelijk , te dood , sluit maarNoReason schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:02:
[...]
nie dat ik hier iets te zeggen hebmaar kvind toch wel dat MaDDoG of 6K moeten beslissen als dit dicht moet of niet...
anyway kheb dit project lang gevolgd en er zaten toffe modellen tussen en het zou jammer zijn moest dit een stille dood sterven...

kweet , de datum klopt niet meer maar toch ^_^
Jammer dat de 2de poging ook dood is gegaan 
En dat terwijl het veel beter begon, veel meer mensjes enzo.
En dat terwijl het veel beter begon, veel meer mensjes enzo.
Bier, Whiskey en Metal!!
Daar ben ik het mee eens. Misschien waren MaDDoG en 6Knog van plan om binnenkort alles bij elkaar te zetten. Het lijkt me dan ook slim om die personen nog te contacteren.NoReason schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:02:
[...]\kvind toch wel dat MaDDoG of 6K moeten beslissen als dit dicht moet of niet...
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
* Pelle slotje gooit *
Mochten er nog initiatieven ontstaan om dit nieuw leven in te blazen, dan horen we het wel
Mochten er nog initiatieven ontstaan om dit nieuw leven in te blazen, dan horen we het wel
Dit topic is gesloten.