@D-Smoove: Je mag het model maken in elk pakket wat je wil. Op elke manier die je wil. Maar je zal hem uiteindenlijk moeten omzetten naar polygonen. Voor zover ik weet is er maar een pakket dat direct nurbs kan renderen, en dat is renderman. Die gaan we niet gebruiken, en daarom zal je model eerst in polygonen moeten worden omgezet voordat de renderengine dat doet.
@Features: Een café lijkt me prima, nog van plan er ook weer een verdieping met woonruimte op te zetten?
@WhizzCat: Ik vind een molen ook een goed idee. Als er geen protest voor komt zou ik zeggen leef je uit.
@Qylos: Ik zie geen probleem met jou gebouw. Volgens mij past hij ook binnen de 10x15 meter toch? Ik ben benieuwd.
@Krusher: Ik vind het prima als jij gaat uitzoeken hoe we zo goed en zo veel mogelijk kunnen converteren. Ik heb nog geen tijd gehad met testen voor de plug-ins. Maar ik zal wat Lightwave bestandjes voor je gaan maken. Ik zal dat in de startpost aanpassen.
@Mr_Kite: Structuur zou heel zijn zijn. Maar verget zoveel planwerk dat de kans dat het project daarmee doodbloed te groot is. Dus ik neem gewoon de taak op me (met misschien of een andere liefhebber) om het tot een passend geheel te maken zodra ik alles binnen heb. Wie weet is er na dit project nog ruimte om het dorp uit te breiden binnen een plattegrond.
@DarkBlue: Jammer, maar je hoeft ook alleen te modelen en texturen hoor. De polygonen zijn alleen wel belangrijk ja

Daarom had ik ook niemand toegevoegt in deze thread. Eerst in deze thread meewerken. Dan weet ik dan of iemand ook echt meedoet of niet. En ik had je inderdaad nog niet gezien.
[
Voor 5% gewijzigd door
MaDDoG op 23-06-2004 15:04
]