[3d] Project - Tweaktown

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Krusher: Hier klopt het weer wel. Je facecount is namelijk het aantal tri's. De polycount is in dit geval het aantal quads, omdat je alleen maar quads hebt.
-> 2x polycount = facecount.
-> 2x 480 = 960.

Maar probeer het maar eens met een plane met 5 vertices (dus 1 segment en dan een vertex toevoegen op 1 edge)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperTrophy schreef op 22 juni 2004 @ 15:31:
ikke ben al aan t bouwen in Tweaktown, maar woon er nog niet ;)
Same 4 me, misschien worden we wel bure, *is bezig om extra large stereo te modelen* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 15:46:
[...]

Same 4 me, misschien worden we wel bure, *is bezig om extra large stereo te modelen* :+
Straks veroorzaak je nog geluidsoverlast :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit met een probleem:

Vaag perspectief !! 8)7 8)7 8)7 :X :X

klikken

wat moet ik doen...? De maten zijn gewoon 15 x 10 meter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 16:26:
ik zit met een probleem:

Vaag perspectief !! 8)7 8)7 8)7 :X :X

klikken

wat moet ik doen...? De maten zijn gewoon 15 x 10 meter :X
Klik het icoon links van het handje en dan in je perspective viewport linkermuisknop vasthouden en naar voren schuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

@PJanssen, je hebt gelijk ik begreep je niet :)
maar dat is dan dus wel een serieus probleem !!!!!

ideeen?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@krusher: nee, da's in en uit zoomen, dan nog zit ik met dat probleem :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6K schreef op 22 juni 2004 @ 16:46:

ideeen?
Verstand op nul, en de polycounter van Max aanhouden. Het zal toch niet aankomen op een 1000 meer of minder poly's?
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 16:48:

@krusher: nee, da's in en uit zoomen, dan nog zit ik met dat probleem :S
Dat is zeker niet in/uitzoomen, dat is namelijk je perspectief (Field of View) en daar krijg je waarschijnlijk je vertekening van..

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/3dmax/fov.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank! opgelost! :Y)

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6K schreef op 22 juni 2004 @ 16:46:

ideeen?
Gewoon afspreken hoe je de polycount bepaalt. Facecount (tri's) is het makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:16

MaDDoG

De brakste schakel

Topicstarter
Aangezien we gaan renderen met Max lijkt het me inderdaad het handigst om de tri's aan te houden. De renderengine van max renderd namenlijk zoals de meeste engines alleen triangles.
Kan er nog iemand aangeven hoe je dat stap voor stap in max doet? Dan plaats ik ook dat erbij in de eerste post.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
Gewoon renderen, de faces die MAX tijdens het renderen aangeeft, zijn de triangles in de scene. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Topicstarter
Ok, zo staat het er voorlopig voor. De mensen boven de balk zijn (vrijwel) zeker wat ze doen. Die daar onder zijn een aantal verzoekjes die ik heb gekregen/zijn gepost.

Deelnemereerste gebouwtweede gebouw
MaDDoG?
6Khuis
Chesterhuis
Krusherhuis
M1lamb3rhuis
HyperTrophyhuis
bullshit!huis
RCAhuisdancing of museum
YscOhuis
Neokyhuis
Featureshuis
Master Jackhuis
Defectiv?
inquestoshotel
Senzuboonsnackbar/huis

SplashKerk
matttttTankstation
jarnotjuhMacDonalds

Vraag een: Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die na hun huis een ander gebouw willen maken. Er zijn nu genoeg huizen om een paar 'andere' gebouwen toe te laten. Alleen hebben de mensen die al een huis aan het maken uiteraard de eerste keus daarin.
Vraag twee: Hoe staan jullie (deelnemers) tegenover de Kerk, een Tankstation en een MacDonalds? Moeten deze personen ook eerst een bewoonbaar huis maken zoals in de startpost gesteld staat? Vinden jullie het best? Of wilden jullie zelf ook al een van deze gebouwen maken als tweede gebouw?

[ Voor 4% gewijzigd door MaDDoG op 22-06-2004 19:18 ]

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vind in principe alles best, als er maar genoeg huizen zijn.
wanneer je nog iets wilt maken, vind ik wel dat je eerst je 1e huisje of gebouw af (maar dan ook echt af) maakt voordat je begint met een ander. straks hou je op met 2 onafgemaakte huizen.

maar hou het wel bij t meest dorpslogische gebouwen. dus kerk/tankstation/bushalte/gemeentehuis/winkels/cafee (geen discotheek)
winkel = buurtsuper ofzo, in later stadium als t dorp groot genoeg is, kan je wel een supermarche plaatsen ofzo :) maar begin niet gelijk met een V&D ofzo

[ Voor 37% gewijzigd door HyperTrophy op 22-06-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDDoG schreef op 22 juni 2004 @ 18:56:

Vraag een: Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die na hun huis een ander gebouw willen maken. Er zijn nu genoeg huizen om een paar 'andere' gebouwen toe te laten. Alleen hebben de mensen die al een huis aan het maken uiteraard de eerste keus daarin.

Vraag twee: Hoe staan jullie (deelnemers) tegenover de Kerk, een Tankstation en een MacDonalds. Moeten deze personen ook eerst een bewoonbaar huis maken zoals in de startpost gesteld staat? Vinden jullie het best? Of wouden wilden ;) jullie zelf ook al een van deze gebouwen maken als tweede gebouw?
Ad. 1)

Ik ben al zo langzamerhand aan een nieuw gebouw aan het denken, dus op zich wil ik dat zeker

Ad. 2)

Die kerk vind ik prima aangezien het typisch iets is voor een dorp en het geen sincure is om te bouwen, én een kerk is het huis van God ;) , maar een tankstation en een MacDonalds in een dorpje? Ik kan mij daar helemaal niets bij voorstellen eerlijk gezegt. Ik zie eerder een snackbar en een buurtgarage (met bovenwoning) met 1 of 2 pompen en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:55
Als het even meezit (ja daar begint ie weer met die boerderij 8)7 ) zou ik dit dus ipv een huis een boerderij'tje laten worden en me dus beperken bij 1 gebouw, dit omdat ik overdag werk en nog veel op vakantie ga. Kan onmogelijk 2 huizen maken voor het einde van augustus. Ik kan dat alleen als er genoeg huizen los zijn en als mensen dat goed vinden :)

btw.. ik heb op anders geklikt aangezien ik met rhino in samen werking met autocad werk

[ Voor 16% gewijzigd door YscO op 22-06-2004 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
zet mij maar niet boven de streep, ik ben (hoe gek het ook mag klinken) niet zeker van welk gebouw ik wil, ik wil denk ik gaan afzien van het gebouw die ik hier heb gepost. Ben een paar uur geleden begonnen aan een ander gebouw, met de juiste maten dit keer (:7) en het ziet er toch wat frisser uit. Als ik meerdere gebouwen mag maken zal ik het "oude" gebouw wel gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
MadDog en 6k, hoe gaan jullie de buiten scene verlichten, met een skylight van max? Ik weet niet meer hoe oogst dat met het trein project heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
YscO schreef op 22 juni 2004 @ 19:11:
Als het even meezit (ja daar begint ie weer met die boerderij 8)7 ) zou ik dit dus ipv een huis een boerderij'tje laten worden en me dus beperken bij 1 gebouw, dit omdat ik overdag werk en nog veel op vakantie ga. Kan onmogelijk 2 huizen maken voor het einde van augustus. Ik kan dat alleen als er genoeg huizen los zijn en als mensen dat goed vinden :)

btw.. ik heb op anders geklikt aangezien ik met rhino in samen werking met autocad werk
mijn huisje heeft ook de vorm van boerderij (echt dorpshuisje dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:22
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 19:02:
[...]

Ad. 1)

Ik ben al zo langzamerhand aan een nieuw gebouw aan het denken, dus op zich wil ik dat zeker

Ad. 2)

Die kerk vind ik prima aangezien het typisch iets is voor een dorp en het geen sincure is om te bouwen, én een kerk is het huis van God ;) , maar een tankstation en een MacDonalds in een dorpje? Ik kan mij daar helemaal niets bij voorstellen eerlijk gezegt. Ik zie eerder een snackbar en een buurtgarage (met bovenwoning) met 1 of 2 pompen en meer niet.
niet echt mee eens, met ad. 2)
wij hebben hier in rosmalen ook een macdonalds, die was er al toen rosmalen nog niet bij den bosch hoorde, toen zo'n 30000 inwoners...

heesch heeft ook een mac, 10000 inwoners, is ook een dorpje..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op 22 juni 2004 @ 19:46:
[...]

niet echt mee eens, met ad. 2)
wij hebben hier in rosmalen ook een macdonalds, die was er al toen rosmalen nog niet bij den bosch hoorde, toen zo'n 30000 inwoners...

heesch heeft ook een mac, 10000 inwoners, is ook een dorpje..
Dat noem ik al geen dorpje meer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 19:48:
[...]

Dat noem ik al geen dorpje meer :o
wat noem je dan een dorpje? 2000 inwoners?

dat is geen dorpje, da's een boeregat... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

10.000 inwoners zijn 3000 woningen of zo ;) dat hebben we voorlopig nog niet.

Voor mij persoonlijk geldt het volgende: het overgrote merendeel moeten huizen zijn. Een McDonalds aan de rand van het dorp kan ik mee leven, kerk in het midden ook zeker wel. Tankstation hoort er ook nog bij. Dus zover wat mij betreft geen problemen. Maar let dan vanaf nu wel op dat het niet nog 3 of 4 extra speciale gebouwen worden, de verhouding zit voor mijn gevoel nu wel aan zijn max :)

belichting... dunno, ik wil dat ook graag weten.

Oogst, als je dit leest zou je eens aan kunnen geven hoe je dat bij het treinproject gedaan hebt? die belichting was helemaal in orde vind ik :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
offtopic ff:
6k, heb je nog een linkje naar dat dat filmpje van dat treinen gedoe, ik had em wel, maar deleted...

nu wil iemand anders em ff zien, en heb hier alleen nog maar dooie links...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer wat screens, deze zijn van mijn nieuwe gebouw, de vorige zoog echt zwaar, deze heeft alleen wat modelfoutjes...

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/wip07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/wip08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/wip09.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/wip10.jpg

:9~ :9~ :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
De schaduwen van het huis mogen nog wel wat lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
en je dakpannen zitten zo te zien in de verkeerde richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CroitiX schreef op 22 juni 2004 @ 20:37:
en je dakpannen zitten zo te zien in de verkeerde richting.
Klopt. Texture is vern**kt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Pff, wat gaat het hier snel aan toe man, opeens een paar paginas verder :X

Nja, kzou na mijn huis ook wel verder willen werken aan een 2e gebouw. Een computerzaak ofzow :) (een tweaktown zonder computer-zaak kan natuurlijk niet he ;) )

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ok, ik heb de volgende test-opstelling:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/daanboon/got_huis.gif

Dit klopt? Dit zijn de maten zoals Max mij aangeeft. Het kan aan mij liggen, maar ik vind het veeeel te groot 8)7.

oja, het grondvlak is 10*15m.

[ Voor 8% gewijzigd door Senzuboon op 22-06-2004 20:50 ]

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet kloppen hoor, misschien lijkt het zo groot omdat je kubus 15 meter hoog is terwijl de hoogte maar 3 meter mag bedragen O-)

hier nog wat van mij, dak verbetering:

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/wip11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 meter per verdieping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 21:00:
Moet kloppen hoor, misschien lijkt het zo groot omdat je kubus 15 meter hoog is terwijl de hoogte maar 3 meter mag bedragen O-)

[afbeelding]
Een verdieping -zou- 3 meter hoog kunnen zijn. Maar je gebouw mag in principe ook 5 verdiepingen hebben. Dus probeer vooral niet heel je huis onder de 3 meter te houden. Dat zou zonden van de moeite worden :)

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

dus dit klopt gewoon?

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 21:00:

[afbeelding]
eehm... niet gaan klagen als je nattigheid gaat voelen binnen.

ik verbaas me hoe die pannen zo blijven liggen |:( op je panlatten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperTrophy schreef op 22 juni 2004 @ 21:27:
[...]

eehm... niet gaan klagen als je nattigheid gaat voelen binnen.

ik verbaas me hoe die pannen zo blijven liggen |:( op je panlatten ;)
:/ ... Dan model ik er toch wat potten en pannen voor in het huis bij :+ Vangt dat water op :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
6K schreef op 22 juni 2004 @ 19:58:

Voor mij persoonlijk geldt het volgende: het overgrote merendeel moeten huizen zijn. Een McDonalds aan de rand van het dorp kan ik mee leven, kerk in het midden ook zeker wel. Tankstation hoort er ook nog bij. Dus zover wat mij betreft geen problemen. Maar let dan vanaf nu wel op dat het niet nog 3 of 4 extra speciale gebouwen worden, de verhouding zit voor mijn gevoel nu wel aan zijn max :)

belichting... dunno, ik wil dat ook graag weten.

Oogst, als je dit leest zou je eens aan kunnen geven hoe je dat bij het treinproject gedaan hebt? die belichting was helemaal in orde vind ik :)
ik heb het treintopic even doorgespit, en ben daar 2 dingen tegen gekomen.

Eerst heeft Oogst geprobeerd de boel te belichten met 5 directs waarvan 1 aan de camera was gekoppeld. Later spreekt hij over een dome of light. Ik weet niet in hoeverre een dome of light bij een grote stad gaat werken. De skylight optie in max lijkt me ook een niet al te goede optie kwa rendertijd(of gaan we daar geen rekening mee houden{bij het treinproject hadden we rekenkracht genoeg}).

Misschien wil oogst(of iemand anders) het source filetje van trein project online zetten, ik ben het helaas al kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 20:24
ik heb ff na zitten denken over een gebouwtje, iets zoals een stadhuis/politiebureau etc is er nog niet. Ik wil evt. wel een stadhuis moddellen. Als een van de organisatoren hier zijn mening over kan geven :) (zo ja wat voor een styl zat men te denken of mag ik mijn eigen kunsten vertonen, en das best modern :P)

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
Sander0105 schreef op 22 juni 2004 @ 22:33:
ik heb ff na zitten denken over een gebouwtje, iets zoals een stadhuis/politiebureau etc is er nog niet. Ik wil evt. wel een stadhuis moddellen. Als een van de organisatoren hier zijn mening over kan geven :) (zo ja wat voor een styl zat men te denken of mag ik mijn eigen kunsten vertonen, en das best modern :P)
als je even leest zie je dat ze dat al hebben gedaan
6K schreef op 22 juni 2004 @ 19:58:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd en anders krijgen we ook een overschot aan special dingen

wie gaat trouwens het landschap maken?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
en om nog even de startpost te quoten
Overig: Meerdere inzendingen zijn toegestaan. Maar de eerste inzending moet bewoonbaar zijn. (schoenenwinkel met bovenwoning is dus prima)
dus maak eerst een bewoonbaar huis, en ga dan verder met je strip,friet,mosseltent .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
Ik zou graag mee willen doen. Hier is een simpel ontwerp van ca. 10 min, hopelijk is het waardig genoeg.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6V447136A9HJ/picserver.jpeg

edit: 980 polygonen (zonder optimalisaties).

[ Voor 10% gewijzigd door Qylos op 22-06-2004 23:11 ]

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/3dmax/tweakville12.jpg

Ik ben niet tevreden met het dak, maar het is beter dan het was.

Over de conversies, ik heb antwoord van Atgast gekregen ( :> ) en het ziet er naar uit dat we op dit moment zelf maar een oplossing moeten vinden voor crossplatform exports/imports.

Dus bij deze: iedereen die NIET in 3d max werkt, stuur me een scene op met een render van je pakket. Email in m'n profile. Kijk wel hier!: [rml]Krusher in "[ 3d] Project - Tweaktown"[/rml]

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ qylos: ziet er leuk uit, vooral je grastexture, zeker voor tien minuten werk en 1000 poly's (of faces). natuurlijk valt er wel wat op te merken, maar jouw kennende zul je die punten zelf ook wel inzien. zoals wat foutes bij de dakgoot en wat weinig ramen, en de texture van je bakstenen zijn wel mooi, maar de tiling is redelijk goed te zien. en wat weinig lagen stenen. verder: ga zo door, ben benieuwd het ontwerp van je huisje staat me wel aan. :7

@ crusher: ziet er goed uit: alleen de textures van je dak vind ik niet staan bij je huis. Daarmee bedoel ik eigenlijk dat je dakpannen te (vuil) zijn en het hout van je huis te (clean) is. maar dit kan een persoonlijke mening zijn.
Oh ja om je je tuinhekje uit opjecten en niet uit een opacity map wil laten bestaan zou ik misschien een lattice modefier gebruiken op een simpele plane, houd het redelijk lowpoly en toch een mooi resultaat.

@ 6K: jullie hebben het steeds over een stuk van (??meter x?? meter) maar ik zie daar het probleem niet van in. Ik kan en zal het vast verkeerd zien, maar is dit uiteindelijk niet gewoon doormiddel van de scale tool op te lossen, iedereen gaat van verhoudingen uit en niet van maten of zie ik dit toch echt verkeerd? ben benieuwd 8)7

@allen: succes, misschien dat ik ook nog mee doe, als ik tijd heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 23:49:

@ 6K: jullie hebben het steeds over een stuk van (??meter x?? meter) maar ik zie daar het probleem niet van in. Ik kan en zal het vast verkeerd zien, maar is dit uiteindelijk niet gewoon doormiddel van de scale tool op te lossen, iedereen gaat van verhoudingen uit en niet van maten of zie ik dit toch echt verkeerd? ben benieuwd 8)7
Ik weet het niet hoor, maar ik werk niet met verhoudingen, doe alles met mate(n)
Die van Qylos wordt erg strak inderdaad, maar ik denk dathet geen huis wordt, maar een kerkje :)
Gelet op de bouw en vormgeving , maar kan het ook verkeert hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ crusher: ziet er goed uit: alleen de textures van je dak vind ik niet staan bij je huis. Daarmee bedoel ik eigenlijk dat je dakpannen te (vuil) zijn en het hout van je huis te (clean) is. maar dit kan een persoonlijke mening zijn.
Oh ja om je je tuinhekje uit opjecten en niet uit een opacity map wil laten bestaan zou ik misschien een lattice modefier gebruiken op een simpele plane, houd het redelijk lowpoly en toch een mooi resultaat.
Ik ben niet Crusher van Star Trek ;)

Anyway..

Het dak: dat bedoel ik met niet tevreden, het klopt niet, maar ik heb zowieso ruzie ermee :X Komt wel goed. Hoop ik ;) En het hout wil ik zeker niet zo clean hebben.
Tuinhek is slechts ter referentie en tijdelijk, gaat op de schop. BTW het zijn objecten :P (simpele boxjes met array O-) )
Dank voor je kommentaar :9

Ik kan en zal het vast verkeerd zien, maar is dit uiteindelijk niet gewoon doormiddel van de scale tool op te lossen
Niet dus, want in de meeste gevallen krijg je rare verhoudingen met de scale tool :? Het is simpeler je pakket in te stellen op meters en daar mee te gaan werken.

En doe vooral mee
_/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 23:25:
[afbeelding]

Ik ben niet tevreden met het dak, maar het is beter dan het was.

Over de conversies, ik heb antwoord van Atgast gekregen ( :> ) en het ziet er naar uit dat we op dit moment zelf maar een oplossing moeten vinden voor crossplatform exports/imports.

Dus bij deze: iedereen die NIET in 3d max werkt, stuur me een scene op met een render van je pakket. Email in m'n profile. Kijk wel hier!: [rml]Krusher in "[ 3d] Project - Tweaktown"[/rml]
Over de conversies. Voor zover ik kan zien is dit een erg nuttig formaat voor het uitwisselen: FBX. Voor een hoop paketten en platforms zijn plug-ins te downloaden.

Ik heb ze gemirrord op mijn site:
versie 5.2 voor windows (maya, lightwave, max, xsi)
versie 5.3 voor windows (alleen Maya 6.0)
versie 5.3 voor windows (alleen Lightwave 8.0)

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 20:24
klinkt veelbelovend die plugin, heb je er al testen mee gedaan ?

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDDoG schreef op 23 juni 2004 @ 00:25:
[...]

Over de conversies. Voor zover ik kan zien is dit een erg nuttig formaat voor het uitwisselen: FBX. Voor een hoop paketten en platforms zijn plug-ins te downloaden.

[...]
Cool beans 8)

Maddog e.a.

Als je/iedereen het er mee eens is dat ik de conversie-onderzoek op me neem, graag een melding in de topicstart?
Lijkt mij handig dat dit door één persoon afgehandeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Een McDonalds aan de rand van het dorp kan ik mee leven"

voordat er een mac komt is et niet leuker en realistischer om een van de volgende eerst te maken :

groenteboer ( met bijwoning ) iets in die geest
drogist
super markt
speelgoed winkel
cafee
snackbar
gemeente huis
school
speeltuin / parkje
bloemist
slager
rabobank
dokter/aphotheek
garage

en met aleen lose huizen kom je nooit tot een dorp dan zou er ook iemand bloken huizen moeten maken van 2 onder 1 kap en 4 etc anders krijg je meer zoiets als buiten een dorp of een rijke buurt

maar een paar ideetjes :) zou denken dat een dorp niet zonder deze gebouwen zou kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 23:58:
[...]

Ik weet het niet hoor, maar ik werk niet met verhoudingen, doe alles met mate(n)
Die van Qylos wordt erg strak inderdaad, maar ik denk dathet geen huis wordt, maar een kerkje :)
Gelet op de bouw en vormgeving , maar kan het ook verkeert hebben :)
Het is nog een wip. Meerdere ramen zullen nog komen. Het is dus niet mijn een idee om het een kerk te laten worden, voornamelijk omdat iemand anders al met een kerk begonnen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Laatst online: 09:59

lordsnow

I know nothing

En ieder dorp heetf natuurlijk z'n eigen dorpsplein, met boom, pomp en keien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmkuipers
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 18:34
*Smart-Einstein meld zich om mee te doen

Zal binnenkort wel een fatsoenlijke wip posten...

Warning: Kben 3D-n44b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 02:01:
"Een McDonalds aan de rand van het dorp kan ik mee leven"

voordat er een mac komt is et niet leuker en realistischer om een van de volgende eerst te maken :

groenteboer ( met bijwoning ) iets in die geest
drogist
super markt
speelgoed winkel
cafee
snackbar
gemeente huis
school
speeltuin / parkje
bloemist
slager
rabobank
dokter/aphotheek
garage
kerk
kathedraal
moskee

en met aleen lose huizen kom je nooit tot een dorp dan zou er ook iemand bloken huizen moeten maken van 2 onder 1 kap en 4 etc anders krijg je meer zoiets als buiten een dorp of een rijke buurt

maar een paar ideetjes :) zou denken dat een dorp niet zonder deze gebouwen zou kunnen
Bioscoop
winkel centrum met allerlei soorten winkels
ABN Amro bank :)
achterbuurten
politiebureau
brandweerkazerne
ziekenhuis
huisartsenpost
haven

Als je toch realistisch gaat doen, dan kan dit er ook nog bij.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Laatst online: 26-09-2024
/edit: vraag verplaatst! (sorry)

[ Voor 86% gewijzigd door wilmocs op 23-06-2004 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik denk dat het sowieso niet echt realistisch wordt met alle verschillende soorten stijlen die iedereen gebruikt :p
Kheb eindelijk een fatsoenlijke texture gevonden voor mn dak :D
Nu nog er goed op zien te plaatsen :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nog een site met mooie dak textures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmkuipers
The sims heeft wel leuke textures in he tpakket zitten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Euh, is er iemand die een molen gaat maken? Dat lijkt me ook wel aardig voor het dorpje. Als niemand dat wil doen wil ik wel een molen maken. Ik krijg nl. donderdag mijn nieuwe pc (eindelijk van die kl*te laptop verlost \o/ ) en dan kan ik weer hard maxxen 8)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zit het met mensen die maya gebruiken? En is het ook toegestaan om mijn gebouw op te bouwen uit nurbs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik reserveer alvast het cafe als dat goed is, ik moet nu eerst nog mijn huis verder uitwerken, en daarna zal ik aan het cafe gaan werken, als dat niet lukt laat ik het weten en kan iemand anders daar aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
WhizzCat schreef op 23 juni 2004 @ 11:40:
Euh, is er iemand die een molen gaat maken? Dat lijkt me ook wel aardig voor het dorpje. Als niemand dat wil doen wil ik wel een molen maken. Ik krijg nl. donderdag mijn nieuwe pc (eindelijk van die kl*te laptop verlost \o/ ) en dan kan ik weer hard maxxen 8)
lijkt me ook een leuk en toepasselijk idee, een mooie originele historische molen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 11:47

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

Ik ben zelf nog niet begonnen, maar op dit punt lijkt het met bijzonder nuttig, zelfs noodzakelijk, om een plattegrond te maken van de indeling zoals die nu te maken valt. Het is allemaal erg gedecentraliseerd (dagquotum moeilijke woorden bijna bereikt), en ik heb het idee dat iedereen maar gewoon begonnen is met modellen. Op zich niets mis mee, maar als ik dit nu allemaal bij elkaar denk, dan zie ik bijna alleen maar villa's vooral grote vrijstaande huizen en zelfs iets wat op een kerk lijkt. Als de burgemeester van Tweaktown (MaDDoG?) nu een overzicht maakt van wat er is en een kleine tekening van hoe dat in te delen valt, kunnen we daar verder mee. Een dorp wordt het op deze manier namelijk niet. Als je dat wilt (met cafe, schoenmaker etc) dan zul je toch echt een straat moeten maken waar mensen in mogen bouwen. Het meest praktische is dan om een plattegrond te maken met daarop de straat met een rij huizen aan beide kanten. Tussen die huizen kun je 1 plane zetten waar de ander niet buiten mag komen (tenzij in overleg met z'n buurman). Als je deze scene in OBJ oid beschikbaar maakt, kan iedereen daarop voortbouwen. Simpel. Ik alleen wel dat dat betekent dat mensen meerdere huizen moeten maken, want in een straat staan toch wel minimaal 8 huizen (4 aan beide zijden). Slager, groenteboer etc, kom maar door.

Het is maar een idee hoor, maar ik denk dat structuur geen kwaad kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat in een dorpje geen vaste ritmes hoeven te zitten, dus niet weg-->huis huis huis -->weg--> huis huis huis.

Ik zou het meer zien zoals ik in het volgende quick-and-dirty schetsje heb getekend:

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/plattegrond.jpg

X = De "grote" kerk, ik vind dat ieder dorpje een middelpunt nodig heeft.
Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/punt.gif = een winkel/bioscoop/cafe/restaurant/snackbar/appiehein etc.
-- = een huisje of huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
@mr_Kite
Volgens mij hadden we het daar in de discussie topic ook al over?
Mja, ik vind het iig geval wel een goed id :)

@Features
Ik zie hier weinig 10x15 in terug:?

[ Voor 23% gewijzigd door Chester op 23-06-2004 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 11:47

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 13:41:
Ik vind dat in een dorpje geen vaste ritmes hoeven te zitten, dus niet weg-->huis huis huis -->weg--> huis huis huis.

Ik zou het meer zien zoals ik in het volgende quick-and-dirty schetsje heb getekend:

[afbeelding]

X = De "grote" kerk, ik vind dat ieder dorpje een middelpunt nodig heeft.
[afbeelding] = een winkel/bioscoop/cafe/restaurant/snackbar/appiehein etc.
-- = een huisje of huis.
Ik heb nooit gezegd dat er vaste ritmes moesten zijn hoor :o)
Maar een enigzins logische indeling is echt wel nodig, en ook bijzonder handig want dan kunnen mensen daar rekening mee houden tijdens het modellen.

Een steegje lijk me trouwens wel erg leuk, lekker authentiek/romantisch :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Korte vraag: is het verplicht om een interieur te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
Staat nergens, dus lijkt me niet, ik ga het ook ontwijken omdatik al veel polys aan de buitenkant nodig heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
ik maak denk ik wel een kleine interieur, paar boxjes met textures dr opgeplakt ofzow. Mn buitenkant is bijna klaar en is nog geen 10000polys, dus khaal et denk ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn model bedraagt nu 2612 polygons, en da's volgens mij best weinig, dus ik kan nog aan het interieur werken, maar ik gooi er gewoon een plane in met laminaat-texture erop, zodat je door de ramen laminaat ziet, zo heb je voor 4 polygonen een mooie binnenkant :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik hoorde dat k hier enigszins verwacht werd... don't count me in. Ik weet niks van goede belichting, modelling met een minimum aantal zoveelkantige poly's en diverse manieren van texture mapping.
Naast dat ik veel te druk ben de laatste tijd, ben ik simpelweg te n00b om hieraan mee te doen.

Succes allemaal :Y) :w
Als er iemand slecht is in textures, echter... ik wil best enkele textures aan elkaar shoppen :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Topicstarter
@D-Smoove: Je mag het model maken in elk pakket wat je wil. Op elke manier die je wil. Maar je zal hem uiteindenlijk moeten omzetten naar polygonen. Voor zover ik weet is er maar een pakket dat direct nurbs kan renderen, en dat is renderman. Die gaan we niet gebruiken, en daarom zal je model eerst in polygonen moeten worden omgezet voordat de renderengine dat doet.
@Features: Een café lijkt me prima, nog van plan er ook weer een verdieping met woonruimte op te zetten?
@WhizzCat: Ik vind een molen ook een goed idee. Als er geen protest voor komt zou ik zeggen leef je uit.
@Qylos: Ik zie geen probleem met jou gebouw. Volgens mij past hij ook binnen de 10x15 meter toch? Ik ben benieuwd.
@Krusher: Ik vind het prima als jij gaat uitzoeken hoe we zo goed en zo veel mogelijk kunnen converteren. Ik heb nog geen tijd gehad met testen voor de plug-ins. Maar ik zal wat Lightwave bestandjes voor je gaan maken. Ik zal dat in de startpost aanpassen.
@Mr_Kite: Structuur zou heel zijn zijn. Maar verget zoveel planwerk dat de kans dat het project daarmee doodbloed te groot is. Dus ik neem gewoon de taak op me (met misschien of een andere liefhebber) om het tot een passend geheel te maken zodra ik alles binnen heb. Wie weet is er na dit project nog ruimte om het dorp uit te breiden binnen een plattegrond.
@DarkBlue: Jammer, maar je hoeft ook alleen te modelen en texturen hoor. De polygonen zijn alleen wel belangrijk ja :) Daarom had ik ook niemand toegevoegt in deze thread. Eerst in deze thread meewerken. Dan weet ik dan of iemand ook echt meedoet of niet. En ik had je inderdaad nog niet gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door MaDDoG op 23-06-2004 15:04 ]

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
zirus schreef op 22 juni 2004 @ 22:25:
[...]

ik heb het treintopic even doorgespit, en ben daar 2 dingen tegen gekomen.

Eerst heeft Oogst geprobeerd de boel te belichten met 5 directs waarvan 1 aan de camera was gekoppeld. Later spreekt hij over een dome of light. Ik weet niet in hoeverre een dome of light bij een grote stad gaat werken. De skylight optie in max lijkt me ook een niet al te goede optie kwa rendertijd(of gaan we daar geen rekening mee houden{bij het treinproject hadden we rekenkracht genoeg}).

Misschien wil oogst(of iemand anders) het source filetje van trein project online zetten, ik ben het helaas al kwijt.
Ik wil wel ff voor je kijken.. maar compleet online zetten vind ik ook weer zo wat... Ik kan hem wel versturen.. via msn ofzo?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Vind het beetje voorspoedig om nu al te gaan beginnen over dorpsindeling...
zorg eerst maar dat we de huisjes afhebben, een (paar) ander(en) kunnen dan t dorpje gaan indelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

HyperTrophy schreef op 23 juni 2004 @ 15:09:
Vind het beetje voorspoedig om nu al te gaan beginnen over dorpsindeling...
zorg eerst maar dat we de huisjes afhebben, een (paar) ander(en) kunnen dan t dorpje gaan indelen.
Als je nu al begint over dorpsindeling kan je je huisje erop aanpassen. Dus zo gek is dat niet eigenlijk.

Is overigens al gedacht aan tuinen. Een huis is anders zo kaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Overigens, als mensen over een tijdje hun huis(zen?) afhebben en geen zin in nog een huis hebben... meld hier eventuele assecoires (def. spellerror) die je wilt maken (lataarnpaal, brievenbus, bosjes etc., amsterdammertjes, auto(???).

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een bescheiden model gemaakt, let wel ff op dit is mijn 3e model nu en da's dus nog 90% n00b okee?

Dus ook mijn eerste mens model...

dus niet te harde commetaar....

Komtie:

JOOST//FRIET voor de vette friet!
Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/joostfriet1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/joostfriet2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/joostfriet3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/joostfriet4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat gaat er gebeuren als Tweaktown af is?
Wordt er dan een GTA level van gemaakt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 15:29:
Ik heb een bescheiden model gemaakt, let wel ff op dit is mijn 3e model nu en da's dus nog 90% n00b okee?

Dus ook mijn eerste mens model...

dus niet te harde commetaar....

Komtie:

JOOST//FRIET voor de vette friet!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helemaal niet gek voor de eerste keer. Misschien kan je even een rond gat maken in de bekers zodat je ze ook kan gebruiken. Aan de belichting klopt iets niet: de spot is scheef gepositioneerd maar toch wordt de tekst belicht. Een lamp schijnt niet in zo een hoek, behalve als het materiaal transparant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qylos schreef op 23 juni 2004 @ 16:01:
[...]

Helemaal niet gek voor de eerste keer. Misschien kan je even een rond gat maken in de bekers zodat je ze ook kan gebruiken. Aan de belichting klopt iets niet: de spot is scheef gepositioneerd maar toch wordt de tekst belicht. Een lamp schijnt niet in zo een hoek, behalve als het materiaal transparant is.
Ga ik doen, wordt een 10 minuten-werkje, maar eerst even dit:

iemand zei dat er een lantaarnpaal gemaakt moest worden?

zie hier a la 100 minuten :/ :

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/paal1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/paal2.jpg

Hehe, ja het logo moest erop :7 Hey, dit is btw een typische Features-paal, ik had hiervan gedroomd zo'n 3 jaar geleden, toen ik lantaarnpaal zag staan d8 ik dan maak ik die maar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

cool cool cool 8)

* WhizzCat ziet het al helemaal voor zich 8)

Anyway, als er niemand dus bezwaar tegen heeft ga ik wel een molen modellen. Ik krijg donderdag *eindelijk* mijn nieuwe pc *blij is* :D :D

Ik wil eventueel ook nog wel wat props maken.

Een engelse telefooncel misschien of een praatpaal...? Ook wel lollig :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn dingetje gedingest:

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/test.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmkuipers
parkeermeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Rakkerzero schreef op 23 juni 2004 @ 15:57:
Wat gaat er gebeuren als Tweaktown af is?
Wordt er dan een GTA level van gemaakt ofzo.
Lijkt me vrij lastig gezien het hoge aantal polygonen. Een huis (50.000 polygonen) zal wel ongeveer een heel GTA level zijn. Een level waarin minstens 10 huizen staan in GTA lijkt me dus veel te zwaar, dunkt mij.

Hier een update. De bakstenen in de ramen gaan nog weg natuurlijk. 3740 polygonen. Lijkt veel, maar het komt doordat alle ramen nu geplaatst zijn en ik begonnen ben met interieur, wat zeker meer polygonen kost.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/321763Z1A0S3/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/1642VHYWCVD8/picserver.jpeg
Plaatjes zijn klikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Qylos schreef op 23 juni 2004 @ 16:24:
[...]

Lijkt me vrij lastig gezien het hoge aantal polygonen. Een huis (50.000 polygonen) zal wel ongeveer een heel GTA level zijn. Een level waarin minstens 10 huizen staan in GTA lijkt me dus veel te zwaar, dunkt mij.

Hier een update. De bakstenen in de ramen gaan nog weg natuurlijk. 3740 polygonen. Lijkt veel, maar het komt doordat alle ramen nu geplaatst zijn en ik begonnen ben met interieur, wat zeker meer polygonen kost.

[afbeelding]
[afbeelding]
Neuj een GTA is wat hoog gegrepen. Je kan er wel een realtime omgeving van maken. Dus dat je door je 3d file heenloopt. Is erg leuk om een keer te doen.

/edit nog wat comments.. daarom wou ik eigenlijk posten. :P Je textures zijn goed. Je zou ze alleen nog wat moeten tweaken. Ik heb zelden een huis gezien met zulke oude bakstenen die allemaal netjes verspreid zijn. Wat viezigheid of kenmerken zoals een barst zou niet misplaatst zijn. :)

[ Voor 16% gewijzigd door HawVer op 23-06-2004 16:40 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riep hier iemand parkeermeter??

*UCH*
Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/meter.jpg
*UCH*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 16:41:
Riep hier iemand parkeermeter??

*UCH*
[afbeelding]
*UCH*
Een aparte parkeermeter, maar meestal als ik aan een parkeermeter denk zie ik eerder zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licht eraan, bij ons (rotterdam omstreken) kom je zulke wel tegen, ik heb ook geen bezwaar een andere te maken, dit was 30 minuten werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmkuipers
Wat voor textures moesten we de ramen nou geven? (waren toch speciale dingen voor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qylos schreef op 23 juni 2004 @ 16:24:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Plaatjes zijn klikbaar.
dat ziet er mooi uit, doet me denken aan zo'n level in painkiller
Afbeeldingslocatie: http://www.funstart.net/huis.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
HawVer schreef op 23 juni 2004 @ 14:58:
[...]

Ik wil wel ff voor je kijken.. maar compleet online zetten vind ik ook weer zo wat... Ik kan hem wel versturen.. via msn ofzo?
kijk in mijn profiel voor msn/icq.

Ik weet niet hoe oogst er tegenover staat om die file weer online tegooien, hij heeft tenslotte ooit online gestaan en iedreen heeft hem kunnen downloaden, maar even voor zekerheid op oogst wachten. Het is misschien leuk als we die file hebben, zo kunnen we misschien problemen oplossen die we nu tegen gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OEH!

Mag ik de prullenbakken, elektriciteitskast, verkeersborden en een postbusbakgeval maken? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Topicstarter
Vsan mij mogen jullie props maken wat jullie willen. En dan meen ik het positief. Maar ik kan nu nog niet garanderen dat ze ook allemaal gebruikt gaan worden. Ik moet duidenlijk nog een plan van aanpak voor mezelf gaan opstellen :) Maar dat zal ik pas begin augustus gaan doen. Voor die tijd heb ik zelf geen tijd.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat jullie willen:
;)
Afbeeldingslocatie: http://www.hogewiek.nl/fotoflat/images/parkeermeter.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/meter2.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Laatst online: 14-04 13:35
Misschien modern zijn en bovenaan een zonnepaneel maken aan de parkeermeter... Ik zou zo graag meedoen, maar 3ds max start niet op op mijn pc... Snik, snik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
zo, een wipje verder:

-klik-
Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/wip.jpg

Kheb schoorsteen hoger gemaakt, beetje getextured, en even spiegels van de ramen gemaakt (totdat ik het interieur ofzow heb) :p

C&C pls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/meter22.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een drop nou zonder speeltuin??!

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/speeltuin.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:55
Features, ik vind het leuk dat je alles probeert te maken, maar probeer is 1 model te maken en dat tot in de details uit te werken, ipv alles uit 2 blokjes op te bouwen. Het komt er dan een stuk mooier uit te zien.

let ook op de dikte van je hout en de vormen :)

(dit is niet lullig bedoelt hoor, maar meer een adviesje :+)

[ Voor 9% gewijzigd door YscO op 23-06-2004 19:46 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.